Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 09:58
Heb nu Galnet v4.0 draaien. Werkt heerlijk!
Echter kan ik Whatsapp niet aanmelden, blijft hangen op het scherm waar ik mijn naam moet invullen.
Nu zou dit aan de rechten kunenn liggen. Zie 'm niet terug in superuser.

Hoe kan ik 'm bij superuser de rechten geven. Binnen superuser zie ik geen mogelijkheid om een nieuwe app toe te voegen?

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:33
sattertje schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:19:
Echter kan ik Whatsapp niet aanmelden, blijft hangen op het scherm waar ik mijn naam moet invullen.

Hoe kan ik 'm bij superuser de rechten geven. Binnen superuser zie ik geen mogelijkheid om een nieuwe app toe te voegen?

Iemand?
hmm ik heb nergens last van gehad?..bij mij draait ie dus gewoon op v4.0...miss f alles een wipe geven?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Is het met Galnet V4 al mogelijk op 720p op te nemen zonder dat ik het toestel moet overklokken?
(en zonder dat het beeld dan hapert?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 17:20
dave1972 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:11:
[...]

hmm ik heb nergens last van gehad?..bij mij draait ie dus gewoon op v4.0...miss f alles een wipe geven?
Superuser is niet nodig. FF een wipe is niet nodig als voor de rest alles naar behoren werkt, wat je wel kan proberen is om whatsapp te verwijderen, dan de map whatsapp (op sdcard) te verwijderen (ben je al je whatsapp gesprekken wel kwijt, dus maak een backup!), dan whatsapp opnieuw installeren, dan de databases terug zetten (dat werkt niet 100%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:29
sattertje schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:19:

Iemand?
Ik heb dit ook gehad, ik heb toen 2 dingen gedaan waarna het werkte, namelijk:
- Cache wipe van Whatsapp
- Via superuser SMS rechten toekennen aan Whatsapp

Edit: Vreemd dat je Whatsapp niet staan in superuser...

[ Voor 4% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 11-07-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Jay-v schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:14:
Is het met Galnet V4 al mogelijk op 720p op te nemen zonder dat ik het toestel moet overklokken?
(en zonder dat het beeld dan hapert?)
Ik heb de gok maar gewoon gewaagd. Geniaal, zon soepele rom heb ik nog nooit gehad.
720p opnemen is geen probleem. Nu hopen dat de batterij het een beetje trekt...

Kan ik Galvet V4 op 2g zetten? Ik heb de toggle wel gevonden in settings, maar in CM7 werkt dit voorheen niet (en crashte je toestel). Daarnaast geeft MIUI aan dat dit meer energie kost, ik dacht juist dat dit energie bespaarde?!

[ Voor 21% gewijzigd door Jay-v op 11-07-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 09:58
Heren,

Hartelijk bedankt voor jullie tips.
Ik had 'm al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, dat werkte niet. Maar nu nog eens gedaan en de map ook verwijderd en het werkt weer. Heerlijk !.

Heeft iemand al een dutch language pack voor v4.0?
gabn88 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:34:
[...]

Superuser is niet nodig. FF een wipe is niet nodig als voor de rest alles naar behoren werkt, wat je wel kan proberen is om whatsapp te verwijderen, dan de map whatsapp (op sdcard) te verwijderen (ben je al je whatsapp gesprekken wel kwijt, dus maak een backup!), dan whatsapp opnieuw installeren, dan de databases terug zetten (dat werkt niet 100%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
q-enf0rcer.1 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:33:
Ik heb dit ook gehad, ik heb toen 2 dingen gedaan waarna het werkte, namelijk:
- Cache wipe van Whatsapp
- Via superuser SMS rechten toekennen aan Whatsapp

Edit: Vreemd dat je Whatsapp niet staan in superuser...
Huh? superuser voor Whatsapp? waar is dat dan voor nodig??? mooi dat het weer werkt.. cache van whatsapp wissen was waarschijnlijk genoeg geweest..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Hebben meer mensen het probleem met Galnet V4 dat het verzenden van video's via Whatsapp erg lang duurt terwijl WIFI aan staat? Ik heb zo het idee dat hij de filmpjes verstuurd via Vodafone en niet via WIFI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Snoll3bulk schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:05:
Hebben meer mensen het probleem met Galnet V4 dat het verzenden van video's via Whatsapp erg lang duurt terwijl WIFI aan staat? Ik heb zo het idee dat hij de filmpjes verstuurd via Vodafone en niet via WIFI...
nu je t zegt...had ik alleen f in het begin..vreemd genoeg nu niet meer...net nog f getest :-)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Galnet 4.1 is uit...downloading now :-)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 10:32
sattertje schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:35:
Heren,

Hartelijk bedankt voor jullie tips.
Ik had 'm al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, dat werkte niet. Maar nu nog eens gedaan en de map ook verwijderd en het werkt weer. Heerlijk !.

Heeft iemand al een dutch language pack voor v4.0?

[...]
Language pack voor v4.0 is hier te downloaden. Overigens is v4.1 al uit (hier te downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
tonyto_tp schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:54:
[...]

Language pack voor v4.0 is hier te downloaden. Overigens is v4.1 al uit (hier te downloaden)
Werkt de 4.0 language pack ook voor 4.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Google+ in Galnet v4.1 ;) ..werkt perfect.!!
Invite? stuur maar een PM.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff ik word gek..
draai momenteel:
firmwareversie: 2.3.3
Baseband-versie: I9000XXJVO
Kernelversie:
2.6.35.7-I9000XWJVB-CL118186 Dark_core_2.2
Buildnummer: Darky's v10.0 Final

maar echt niet over te spreken. Hij is zo ziekelijk langzaam. Zelfs gun bro's (normaal geen probleem) is traag. Wat is de meest stabiele en succesvolle rom van het moment? Zit er naast ofzo, want ik dacht dat het deze was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 10:32
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:39:
Pff ik word gek..
draai momenteel:
firmwareversie: 2.3.3
Baseband-versie: I9000XXJVO
Kernelversie:
2.6.35.7-I9000XWJVB-CL118186 Dark_core_2.2
Buildnummer: Darky's v10.0 Final

maar echt niet over te spreken. Hij is zo ziekelijk langzaam. Zelfs gun bro's (normaal geen probleem) is traag. Wat is de meest stabiele en succesvolle rom van het moment? Zit er naast ofzo, want ik dacht dat het deze was..
Ik zat zelf eerst ook op Darky's, op v10.1. Na een tijdje was Ficeto's Base ROM 2.3.4 uitgekomen, heb deze geflashed en toen wachten op Darky's 10.2... Die kwam maar niet uit dus ben ik overgestapt op MIUI Galnet. Batterij gaat sinds v4.0 redelijk lang mee en eigenlijk nog geen negatieve punten gemerkt. MIUI galnet is zeker een aanrader als je van updates houdt; per week zijn er meerdere updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dank je voor je snelle reactie.. Ik ben inderdaad niet iemand die elke week een nieuwe update wil uitvoeren. Ik vind Darky fijn werken, alleen ben redelijk teleurgesteld over deze versie. Bij Ficeto's ben ik zeker weer al mijn data kwijt of niet.?
Zijn er al geruchten of verwachtingen van een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Snoll3bulk schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:01:
[...]

Werkt de 4.0 language pack ook voor 4.1?
yesszzz geen probleem :-) gwoon weer f opnieuw flashen

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:59:
Oke dank je voor je snelle reactie.. Ik ben inderdaad niet iemand die elke week een nieuwe update wil uitvoeren. Ik vind Darky fijn werken, alleen ben redelijk teleurgesteld over deze versie. Bij Ficeto's ben ik zeker weer al mijn data kwijt of niet.?
Zijn er al geruchten of verwachtingen van een update?
Darky is al een tijdje windstil..wil je meegaan in ontwikkeling is Galnet zeker een goede optie.
Update's flashen is een "fluitje van een cent" met behoud van al je app's/instellingen.

Eerste opstap naar Galnet ben je WEL al je data kwijt..dat is eenmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dan ga ik denk toch die stap ondernemen... Al mijn Gun bro's data weg :(
Maja niets aan te doen. Is er ergens een goede handleiding die ik kan volgen om vanuit darky over te stappen. Ben al redelijk vaak de mist in gegaan dus doe het liever stap voor stap als dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:22:
Oké dan ga ik denk toch die stap ondernemen... Al mijn Gun bro's data weg :(
Maja niets aan te doen. Is er ergens een goede handleiding die ik kan volgen om vanuit darky over te stappen. Ben al redelijk vaak de mist in gegaan dus doe het liever stap voor stap als dat kan
kijk hier f op je gemakkie http://www.galnetmiui.co.uk/content/ :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppie thnx. Iedereen zit tegenwoordig dus op deze ROM.. of valt dat nog mee?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

uit de changelog van 4.1:
-Kernel Change Vorbeth v1 CM7-MIUI-i9000 - No Voodoo
Zonder voodoo begin ik helemaal niks, even wachten op een kernel met voodoo sound dus.

Doen jullie nog tweaks aan galnet voor de battery drain? Dit is werkelijk (nog steeds) de grootste killer. Zelfs met 3500mah battery een drain van ca 6% per uur? (stock kernel met 4.0)

Ik heb alleen Gmail en whatsapp op push.
Twitter op 30 min.
Exchange 1 uur.

Welke kernel is aan te raden? Helpt juice defender? Nog andere tips?
Airplane mode 3x aan en uit heb ik al gedaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:27:
[...]

Toppie thnx. Iedereen zit tegenwoordig dus op deze ROM.. of valt dat nog mee?>
hmmm nee niet iedereen maar ik vind t wel de beste so far....oh ja hij is in het engels als je hem geinstalleerd heb maar je vind een paar posts hierboven de link om de ned taal erop te krijgen ;-)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Jay-v schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:27:
Zonder voodoo begin ik helemaal niks, even wachten op een kernel met voodoo sound dus.

Doen jullie nog tweaks aan galnet voor de battery drain? Dit is werkelijk (nog steeds) de grootste killer. Zelfs met 3500mah battery een drain van ca 6% per uur? (stock kernel met 4.0)

Twitter op 30 min.
Exchange 1 uur.

het schijnt dat er een bug zit in de sms app en in de telapp die blijven constant meetuffen, het fijne weet ik er ook niet van, maar goed ik hang twee en soms wel drie keer aan de lader...boeit me niet.. de rom is mooi en werkt verder erg soepeltjes :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke.. en het is zeker niet mogelijk om mijn opgeslagen spel (gun bro's) mee te nemen naar die nieuwe rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-v schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:27:

Twitter op 30 min.
Exchange 1 uur.

Had jij niet de "goedkopen versie" batterij?.Dan denk ik dat daar het probleem zit. Met mijn dikke accu (rode sticker) haal ik 2dagen wel. Wifi altijd aan dat doet het al vanaf versie V3.2 by the way.

Juice defender niet doen..big "drain" applicatie mijn ervaring in het verleden.
Voodoo sound flash een andere kernel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

silitek schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:36:
[...]

Had jij niet de "goedkopen versie" batterij?.Dan denk ik dat daar het probleem zit. Met mijn dikke accu (rode sticker) haal ik 2dagen wel. Wifi altijd aan dat doet het al vanaf versie V3.2 by the way.

Juice defender niet doen..big "drain" applicatie mijn ervaring in het verleden.
Voodoo sound flash een andere kernel ;)
Klopt maar met deze "witte label" batterij haal ik 36 uur op Juwe, tov ca 16 met mijn normale batterij.
Ik haalde met mijn originele batterij max 12 uur op CM7... Heb altijd batterij problemen gehad op CM7 en MIUI. Ik heb ook het idee dat het per GalaxyS enorm scheelt.

Kan iemand mij vertellen hoe ik Gmail op 1x sync per uur zet in Galnet?
En welke kernel aan te raden is ivm drain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-v schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:42:
[...]

Klopt maar met deze "witte label" batterij haal ik 36 uur op Juwe, tov ca 16 met mijn normale batterij.
Ik haalde met mijn originele batterij max 12 uur op CM7... Heb altijd batterij problemen gehad op CM7 en MIUI. Ik heb ook het idee dat het per GalaxyS enorm scheelt.

Kan iemand mij vertellen hoe ik Gmail op 1x sync per uur zet in Galnet?
En welke kernel aan te raden is ivm drain?
Ok, idd raar dat MIUI/CM7 per definitie een extra drain veroorzaakt..
Gmail sync in general setting> batch operations /aan, Email notification /aan en Notify once /aan.
Met deze setting sync bij mij Gmail wanneer ik wil....

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 12:56
Ik heb na een eerste SGSII retour te hebben gestuurd nu eindelijk mijn vervangend exemplaar. De eerste was niet branded door Vodafone maar het toestel dat ik nu heb heeft wel een branded firmware: PDA:KE5 / PHONE:KE1 / CSC:KE2 (VDF)

Dit houdt dus in dat ik updates pas laat krijg, als Vodafone het er een keer aan toe heeft, waarschijnlijk en ik wil dus het liefst deze FW eraf donderen voor de normale FW die toestellen die los verkocht worden met zich meedragen.. Heeft iemand misschien tips waar ik het beste aan deze FW kan komen?

Of zit er een voordeel aan de branded firmware die ik nu over het hoofd zie? .. Ik betwijfel het eerlijk gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CeetjeBeetje schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:32:
Ik heb na een eerste SGSII retour te hebben gestuurd nu eindelijk mijn vervangend exemplaar. De eerste was niet branded door Vodafone maar het toestel dat ik nu heb heeft wel een branded firmware: PDA:KE5 / PHONE:KE1 / CSC:KE2 (VDF)

Dit houdt dus in dat ik updates pas laat krijg, als Vodafone het er een keer aan toe heeft, waarschijnlijk en ik wil dus het liefst deze FW eraf donderen voor de normale FW die toestellen die los verkocht worden met zich meedragen.. Heeft iemand misschien tips waar ik het beste aan deze FW kan komen?

Of zit er een voordeel aan de branded firmware die ik nu over het hoofd zie? .. Ik betwijfel het eerlijk gezegd!
Verkeerde topic!!.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 12:56
Mijn excuses in dat geval, ik ging ervan uit dat het hier zou kunnen omdat het gaat om het vervangen van een firmware voor een andere firmware, ook al is dat dan ook een officiele firmware..

Schop me niet te hard in m'n kont :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe voer ik die mulitlanguage update uit. Want ik heb nu volgensmij iets verkeerds gedaan aangezien hij in een loop zit van opstarten naar CMW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

silitek schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:22:
[...]

Gmail sync in general setting> batch operations /aan, Email notification /aan en Notify once /aan.

;)
Thanks! Nog 1 vraagje heeft iemand trouwens 2G werkend op Galnet? Als ik hem op 2G zet veranderd er niets, er blijft een "H" staan. Ook na een reboot werkt het niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 13:28
Ik zit momenteel op darky 10.1 en ben tevreden maar word wel gek van battery bug (zit standaard in 2.3.3). Ik heb net beetje gezocht maar lijkt geen echte oplossing te bestaan. Hoe hebben jullie het opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:44:
Hoe voer ik die mulitlanguage update uit. Want ik heb nu volgensmij iets verkeerds gedaan aangezien hij in een loop zit van opstarten naar CMW
zover ik weet weet kan t alleen via cmw, dus miss f opnieuw proberen?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke en welke optie moet ik dan kiezen. Want ik doe dus "install zip from sdcard" en dan "choose file from sdcard" en dan "update/install ROM". Maar dat is dus vermoed ik niet de goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:01:
Oke en welke optie moet ik dan kiezen. Want ik doe dus "install zip from sdcard" en dan "choose file from sdcard" en dan "update/install ROM". Maar dat is dus vermoed ik niet de goede.
Volgens mij moet je "classic update from zip" oid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 20:05
silitek schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:26:
Google+ in Galnet v4.1 ;) ..werkt perfect.!!
Invite? stuur maar een PM.
Wat houd dat Google + nou in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Dancis schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:12:
[...]

Social networking dienst. Moet concurrent zijn van Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dancis schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:12:
[...]

Kan iemand dit bevestigen :) voordat ik de boel weer verpest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
ALPACINO schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:47:
Ik zit momenteel op darky 10.1 en ben tevreden maar word wel gek van battery bug (zit standaard in 2.3.3). Ik heb net beetje gezocht maar lijkt geen echte oplossing te bestaan. Hoe hebben jullie het opgelost?
Wat bedoel je daar precies mee? Draai sinds zaterdag okok Darky 10.1 (eerste flash op de SGS) ben er wel redelijk tevreden over eigenlijk. Vind hem fijner werken dan de stock 2.2 die ik eerst had. Maar goed eerst nog ff beetje rond kijken op deze ROM en dan wellicht weer een andere flashen. Toch wel leuk om alles beetje uit te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:29:
[...]

Kan iemand dit bevestigen :) voordat ik de boel weer verpest!
Als je een invite moet roep je maar, het is inderdaad een facebook-kloon eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Jay-v schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:46:
[...]

Thanks! Nog 1 vraagje heeft iemand trouwens 2G werkend op Galnet? Als ik hem op 2G zet veranderd er niets, er blijft een "H" staan. Ook na een reboot werkt het niet....
Inmiddels ben ik er zelf uit en heb nog het eea. veranderd waardoor mijn batterij een enorme vooruitgang heeft.

1.
Zet je data connectie uit en ga daarna naar:
Settings -> System -> Network type selection -> Use only 2G.
Daarna je data weer aanzetten.

2.
Wifi sleep policy op never, op plaatsen met Wifi altijd wifi gebruiken.
Settings -> System -> Wi-Fi Settings -> Advanced -> Wifi sleep policy op never.

3.
Undervolten!

Ik gebruik de volgende settings (dit kan voor iedereen anders zijn):
0-1000Mhz
1000Mhz -50
800Mhz -75
400Mhz -100
200 Mhz -125
100 Mhz -150

4.
Minor tweaks:
-Ik laat Twitter geen profielpics downloaden.
-Facebook sync staat uit, ik krijg de updates toch al via Gmail.
-Na het flashen van een nieuw modem 3x Airplane modus aan en uit. (geen idee of dit helpt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-v schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:01:
[...]

Inmiddels ben ik er zelf uit en heb nog het eea. veranderd waardoor mijn batterij een enorme vooruitgang heeft.

1.
Zet je data connectie uit en ga daarna naar:
Settings -> System -> Network type selection -> Use only 2G.
Daarna je data weer aanzetten.

2.
Wifi sleep policy op never, op plaatsen met Wifi altijd wifi gebruiken.
Settings -> System -> Wi-Fi Settings -> Advanced -> Wifi sleep policy op never.

3.
Undervolten!

Ik gebruik de volgende settings (dit kan voor iedereen anders zijn):
0-1000Mhz
1000Mhz -50
800Mhz -75
400Mhz -100
200 Mhz -125
100 Mhz -150

4.
Minor tweaks:
-Ik laat Twitter geen profielpics downloaden.
-Facebook sync staat uit, ik krijg de updates toch al via Gmail.
-Na het flashen van een nieuw modem 3x Airplane modus aan en uit. (geen idee of dit helpt)
;) ..Punt 1 en 2 zijn inderdaad basis handelingen voor drain-saving.
Niet ingesteld funest voor je batterij

Undervolten ook prima!. Welke kernel draai je?

[ Voor 0% gewijzigd door silitek op 12-07-2011 09:49 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

silitek schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:48:
[...]

De kernel die standaard bij Galnet V4 zit. Verboth v3 is dat dacht ik.

*Had wel weer TK Glitch willen flashen maar ik snap dat leakage gebeuren niet. Daarnaast heb ik geen zin in trail & error.

[ Voor 14% gewijzigd door Jay-v op 12-07-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 22:28
Ik draai ook Galnet V4 maar heb ook verschrikkelijk veel last van battery drain. Ik draai bijna niets op de achtergrond en toch verlies ik ongeveer 10% om het uur (s'nachts!!!). Dit is werkelijk onleefbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 12:32
silitek schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:22:
[...]

;)
In MIUI is het denk anders, ik kan iig alleen de sync geheel uitzetten, maar kan nergens een tijdsinterval instellen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 22:28
Lennart_1337 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:44:
[...]

In MIUI is het denk anders, ik kan iig alleen de sync geheel uitzetten, maar kan nergens een tijdsinterval instellen ofzo...
Idd, zou het zijn dat hij elke minuut bij wijze van spreken data ophaalt ? Lijkt me eenvoudig op te lossen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon is nu 1,5 week terug van reparatie en gelijk alles weer erop gezet zoals ik het had. Tweaky rom +voodoo kernel JVP.
Het vreemde is dat mijn batterij echt ontzettend snel naar beneden gaat. Een voorbeeld is dat de batterij 1% per minuut daalt tijdens internetten met scherm op minimale helderheid. (op wifi)
Maar ook in stand-by gaat de batterij hoogstens 3/4e dag mee.
Ik heb al alles opnieuw geflashed en het programma 'autostarts' geïnstalleerd wat tegen batterydrain helpt. Dit had ik trouwens ook al voor de reparatie geïnstalleerd. Iemand enig idee om dit op te lossen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:58:
Mijn telefoon is nu 1,5 week terug van reparatie en gelijk alles weer erop gezet zoals ik het had. Tweaky rom +voodoo kernel JVP.
Het vreemde is dat mijn batterij echt ontzettend snel naar beneden gaat. Een voorbeeld is dat de batterij 1% per minuut daalt tijdens internetten met scherm op minimale helderheid. (op wifi)
Maar ook in stand-by gaat de batterij hoogstens 3/4e dag mee.
Ik heb al alles opnieuw geflashed en het programma 'autostarts' geïnstalleerd wat tegen batterydrain helpt. Dit had ik trouwens ook al voor de reparatie geïnstalleerd. Iemand enig idee om dit op te lossen.?
Batterij al gekalibreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:13:
[...]

Batterij al gekalibreerd?
nee nog niet. even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:24:
[...]

nee nog niet. even proberen.
Misschien een bad flash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabn88 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:41:
[...]

Misschien een bad flash?
mm. nee daar kan het niet aanliggen denk ik. heb hem 3x opnieuw geflashed + 3x andere kernels.
ben de batterij nu aan het kalibreren. Hopen dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het opladen van de batterij duurt nu trouwens wel erg lang.. 3,5u en hij is nu pas 85%. ik weet toch echt zeker dat dit normaal 1,5u-2 uur was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:06:
het opladen van de batterij duurt nu trouwens wel erg lang.. 3,5u en hij is nu pas 85%. ik weet toch echt zeker dat dit normaal 1,5u-2 uur was.
Dat heb ik ook, maar mijn batterij doet het nu gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik heb sinds kort deze telefoon en heb 2.3.4 erop gezet en deze werkt erg goed, echter mijn simkaart wordt consequent niet herkend. Ik heb hem eruit gehaald bij het flashen in ieder geval. De sim doet het wel in andere telefoons en heeft in de Galaxy met de oude firmware ook goed gedaan. Iemand ideeen?

EDIT: Ook andere simkaarten worden niet herkend.

[ Voor 7% gewijzigd door armageddon_2k1 op 12-07-2011 16:38 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Laatst online: 29-10-2021
imei nummer kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Er staat gewoon een IMEI nummer in de settings.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 18:12:
Er staat gewoon een IMEI nummer in de settings.
Zou toch een backup van je ESF map terug zetten..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-09 06:51
ik ben een tijd geleden bezig geweest met custom roms en dergelijke op mijn telefoon, maar had nou het probleem dat 1 van die touch knopjes niet meer werkte, dus telefoon is op de garantie geweest, en zit nu dus weer op stock rom. nu heb ik de ontwikkelingen niet zo gevolgd rond de custom roms, en nu hoop ik dus dat jullie me een goede, zo clean mogelijke rom aan kunnen raden met een kernel die overclocking ondersteund? cyanogenmod en miui vallen helaas af, omdat die geen FM radio hebben.
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn batterij gekalibreerd, maar zonder effect helaas. Batterij schiet als een gek naar beneden.iemand nog andere mogelijke oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:11:
Ik heb mijn batterij gekalibreerd, maar zonder effect helaas. Batterij schiet als een gek naar beneden.iemand nog andere mogelijke oplossingen?
nieuwe batt kopen ? :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toestel is 9 maand oud.. zo snel kan de accu het toch niet begeven? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pimjai schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:00:
ik ben een tijd geleden bezig geweest met custom roms en dergelijke op mijn telefoon, maar had nou het probleem dat 1 van die touch knopjes niet meer werkte, dus telefoon is op de garantie geweest, en zit nu dus weer op stock rom. nu heb ik de ontwikkelingen niet zo gevolgd rond de custom roms, en nu hoop ik dus dat jullie me een goede, zo clean mogelijke rom aan kunnen raden met een kernel die overclocking ondersteund? cyanogenmod en miui vallen helaas af, omdat die geen FM radio hebben.
alvast bedankt.
GingerReal of Juwe's...eventueel andere Kernel flashen. Zijn er genoeg ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:40:
[...]

Een batterij kan wel degelijk stuk zelfs voor een jaar. Verstandig is het wel zo rond een jaar nieuw batterij aanschaffen. Kost relatief weinig ;)

[ Voor 19% gewijzigd door silitek op 12-07-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
[...]

nee lijkt mij ook niet maar ja als je alles al geprobeerd hebt dan lijkt me dat nog de enige oplossing :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

[...]

Die van mij was ook behoorlijk dood na 11 maanden, daarom heb ik een 3500mah exemplaar aangeschaft. Kost je 12 euro, lijkt me de investering waard iig. Scheelde bij mij enorm.....

Maar het lijkt me sterk dat je batterij van de een op de andere dag kapot is.

Ik zou even opladen tot 100% en dan een stock (froyo) rom flashen. Speedmod kernel erop, batterij nog maals kalibreren en dan even kijken of je nog steeds die drain hebt.
silitek schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:48:
[...]

Is het normaal dat mijn UV settings niet onthouden worden na een reboot van MIUI?

[ Voor 23% gewijzigd door Jay-v op 12-07-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:42:
[...]

nee lijkt mij ook niet maar ja als je alles al geprobeerd hebt dan lijkt me dat nog de enige oplossing :+
Oke. Maar het vreemde is dus dat mijn batterij nadat hij weg is geweest van reparatie ineens zo slecht doet. Daarvoor altijd een goede batterijduur 2/3 dagen. Wat zou er nu aan de hand kunnen zijn wat dit heeft veranderd.
Het enige wat ze bij het reparatiebedrijf hebben gedaan is orginele JVH erop gezet.

EDIT:
Ben er nu wel achtergekomen dat de 'Galaxian kernel' ongelooflijk fijn is. Je kunt nu zelf ook de kleuren van het scherm via de voodoo control app regelen. Daarnaast super snel. Over de batterij kan ik weinig zeggen, die is slecht in mijn geval. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Heb gister de nieuwste MIUI versie erop gezet. Wat is het verschil tussen GalnetMIUI en de normale MIUI? Ik zie alleen het verschil dat bij GalnetMIUI meer bullshit aan applicatie's zit inbegrepen? :? Of ligt dat aan mij?
VanStino schreef op maandag 11 juli 2011 @ 23:37:
[...]

Als je een invite moet roep je maar, het is inderdaad een facebook-kloon eigenlijk. :)
Hey,

Zou ik misschien een invite kunnen krijgen op PoolStephan94@gmail.com?

Hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-v schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:15:
[...]

Is het normaal dat mijn UV settings niet onthouden worden na een reboot van MIUI?
Ja is normaal, indien je "save setting by reboot" instelt. Voltage control en/of andere apps bezitten deze functie. Het is wel uitkijken geblazen als je settings niet stabiel is "fail" dan start je GS niet meer op!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 23:12:
[...]

Oke. Maar het vreemde is dus dat mijn batterij nadat hij weg is geweest van reparatie ineens zo slecht doet. Daarvoor altijd een goede batterijduur 2/3 dagen. Wat zou er nu aan de hand kunnen zijn wat dit heeft veranderd.
Het enige wat ze bij het reparatiebedrijf hebben gedaan is orginele JVH erop gezet.

EDIT:
Ben er nu wel achtergekomen dat de 'Galaxian kernel' ongelooflijk fijn is. Je kunt nu zelf ook de kleuren van het scherm via de voodoo control app regelen. Daarnaast super snel. Over de batterij kan ik weinig zeggen, die is slecht in mijn geval. :+
zou dat t enige geweest zijn wat ze gedaan hebben?.......ik weet t niet misschien is je batt nu f helemaal van slag en moet je miss die procedure volgen met zoveel keer laden batt eruit dan weer laden enz enz anders zou ik t ook echt niet weten..........en ja galaxian is idd errug goed :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

silitek schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 07:27:
[...]

Ja is normaal, indien je "save setting by reboot" instelt. Voltage control en/of andere apps bezitten deze functie. Het is wel uitkijken geblazen als je settings niet stabiel is "fail" dan start je GS niet meer op!
;)
Het is bij mij wel stabiel, ik heb de settings iets verlaagd tov de vorige keer.
Indien niet stabiel: Kernel flashen zonder UV/OC en dan weer opstarten lijkt me :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Ook maar eens Galaxian geprobeerd,en tot nu toe geen problemen tegen gekomen... touchscreen lijkt iets minder gevoelig en scherm is een stuk donkerder/geliger, maar vind ik persoonlijk wel fijn (en denk dat de batterij dan ook langer mee gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabn88 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:57:
Ook maar eens Galaxian geprobeerd,en tot nu toe geen problemen tegen gekomen... touchscreen lijkt iets minder gevoelig en scherm is een stuk donkerder/geliger, maar vind ik persoonlijk wel fijn (en denk dat de batterij dan ook langer mee gaat).
de kleuren van het scherm kun je regelen in de voodoo app. Je kunt dan de gele kleuren weghalen en het scherm feller maken. Het touchsreen kun je gevoeliger maken door de 'tweak manager 1.20' te installeren. (afkomstig van cf-root kernel).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmm.. Zojuist villainrom 2.0 geinstalleerd om eindelijk op 2.3.4 te komen.. Alles verder o.k. zo te zien, maar mijn browser is nu echt heul traag, 'laggy' is niet echt het woord, niet vooruit te branden gewoon.. Weet iemand ook of er ook een fix is hiervoor? Zou kut zijn als ik alleen hiervoor weer terug moet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
Weet iemand hoe ik mijn Carrier logo weg kan halen bij galnet's MIUI? Er staat heel irritant KPN linksboven.. Hate it.. Zijn er nu al multilanguage pakketten? en waarom is er geen BLN?? Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

bart_wbd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:20:
Weet iemand hoe ik mijn Carrier logo weg kan halen bij galnet's MIUI? Er staat heel irritant KPN linksboven.. Hate it.. Zijn er nu al multilanguage pakketten? en waarom is er geen BLN?? Alvast bedankt..
BLN is er uit gehaald omdat dit er vaak voor zorgt dat je touchkey's blijven hangen (en dan niet meer werken).
Op je andere vraag heb ik geen antwoord.

Mijn batterij is echt ENORM improved met de settings die ik een paar posts geleden hier neer gezet heb.
Bewijs:

Afbeeldingslocatie: http://img840.imageshack.us/img840/3985/20110713112212.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/4658/20110713112853.jpg

Zoals je kan zien verstookt mijn Exchange mail en de 3D Weather clock het meeste. De Weather clock heb ik nu uitgezet.

Exchange is raar, deze staat net als twidroyd ingesteld op 1x per uur syncen. Waarom is deze dan toch zo actief?

Wat ik verder vreemd vind is dat maps in dit lijstje staat, ik gebruik maps nooit en gebruik ook geen latitude. Kan ik dit op een veilige manier uit de Rom slopen?

Ik heb mijn telefoon nog niet veel gebruikt vandaag, alleen vanochtend een paar WA berichten ontvangen en verstuurd.

Tot 8u vanmorgen heeft hij op wifi gezeten. Daarna op 2G. Ik ben zeer tevreden maar ga toch kijken of het nog beter kan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
bart_wbd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:20:
BNL is er dus niet zoals hierboven aangegeven,
Carrier logo kun je aanpassen door in het bestand "spn-conf.xml" iets aan te passen.. Hoe het precies werkt weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:09
Jullie gebruiken allemaal Galnet's MIUI rom? Vroeger (heb hiervoor ook een Galaxy S gehad) was Darky's rom helemaal "hot". Vooral erg snel. Is de rom verslechterd of kiezen jullie massaal voor het uiterlijk van de MIUI rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
De basis is gewoon heel anders. Ik draai GR omdat ik wil dat alles gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
ha mijn telefoon heeft verschillende kernels gehad en stonden allemaal op ext4, dus had ooit een kernel erop gezet met ext4 en maak niet uit welke kernel ik er daarna opgooide, het bleef ext4.
Nu wil ik de galaxian kernel eens gaan proberen, maar kan ik die er zonder moeite overheen zetten?
In de beschrijving staat dat als je naar ext4 wil dat je dan chainfire app moet hebben. maar dat wil ik niet, wil gelijk eroverheen zetten wat dus met de andere kernels ook gelukt is. kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iefie schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:13:
ha mijn telefoon heeft verschillende kernels gehad en stonden allemaal op ext4, dus had ooit een kernel erop gezet met ext4 en maak niet uit welke kernel ik er daarna opgooide, het bleef ext4.
Nu wil ik de galaxian kernel eens gaan proberen, maar kan ik die er zonder moeite overheen zetten?
In de beschrijving staat dat als je naar ext4 wil dat je dan chainfire app moet hebben. maar dat wil ik niet, wil gelijk eroverheen zetten wat dus met de andere kernels ook gelukt is. kan dat?
ja dat kan gewoon;)
vandaag galaxian v1.3 uitgekomen:) blijkt weer wat extra's te hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de kleuren van het scherm met de voodoo app best wel fel ingesteld. Feller dan de standaard voodoo color fix. Heeft dit gevolgen voor de levensduur van het scherm? of maakt dat niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
thanks NOK3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
barzi schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:33:
Jullie gebruiken allemaal Galnet's MIUI rom? Vroeger (heb hiervoor ook een Galaxy S gehad) was Darky's rom helemaal "hot". Vooral erg snel. Is de rom verslechterd of kiezen jullie massaal voor het uiterlijk van de MIUI rom?
Miui is vooral een stuk sneller en soepeler.. Sommige samsung roms zijn ook heel soepel.. maar als ik een samsung rom flash.. geeft dat toch een vervelend gevoel.. ook de extra dingen zoals het notificatie menu en lockscreens zijn geweldig.. je kan alles zo mooi maken als je wilt..

zelf gebruik ik normaal gesproken ADW launcher erover heen.. nu heb ik even de standaard launcher om te kijken wat ik daar allemaal mee kan.. heb alles in mapjes gezet opdat ik het idee van een app drawer toch wel fijn vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
thommy86 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:57:
[...]

Miui is vooral een stuk sneller en soepeler.. Sommige samsung roms zijn ook heel soepel.. maar als ik een samsung rom flash.. geeft dat toch een vervelend gevoel.. ook de extra dingen zoals het notificatie menu en lockscreens zijn geweldig.. je kan alles zo mooi maken als je wilt..

zelf gebruik ik normaal gesproken ADW launcher erover heen.. nu heb ik even de standaard launcher om te kijken wat ik daar allemaal mee kan.. heb alles in mapjes gezet opdat ik het idee van een app drawer toch wel fijn vind..
Zelf vind ik de MIUI rom ook erg mooi en handig, alleen was mijn batterijduur er erg slecht mee. Ik draai nu Darky en daar is mijn batterijduur veel beter mee. Daarnaast is de rom ook erg snel, alleen niet zo mooi (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10 20:19
barzi schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:33:
CM7 hier. Werkt perfect, en heeft de echte Androidlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Pino112 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:54:
[...]

CM7 hier. Werkt perfect, en heeft de echte Androidlook.
Daar was ik ook al naar het kijken. En dan gewoon deze neem ik aan, of de nightbuilds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stapbeest
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
welke app gebruik jij jay-v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 18:08

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

418O2 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:35:
De basis is gewoon heel anders. Ik draai GR omdat ik wil dat alles gewoon werkt.
Yezz, draai momenteel ook Galnet MIUI. Maar als ik ooit weer eens terug zou gaan naar een normale gingerbread, dan zou ik zo weer GingerReal 5.0 & Darkcore 2.6 erop zetten. Heb GR > 6.0 nog nooit geprobeerd maar bovenstaande variant vond ik toch heel prettig. Gemiddeld 2,5 tot 3 dagen met batterij, BLN werkend en rete stabiel.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Dat zijn de battery use details, zit standaard in de MIUI rom.

Nu 30uur en 47min op de batterij, en nog 25% over!

Als er nog mensen zeggen dat een $12 battery niet veel verschil zal maken.... Think again!
barzi schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:53:
[...]
Daar was ik ook al naar het kijken. En dan gewoon deze neem ik aan, of de nightbuilds?
De batterij tijd van CM7 zal nauwelijks afwijken van MIUI. MIUI gebruikt CM7 immers als basis.

[ Voor 33% gewijzigd door Jay-v op 14-07-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-v schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:24:
[...]

Dat zijn de battery use details, zit standaard in de MIUI rom.

Nu 30uur en 47min op de batterij, en nog 25% over!

Als er nog mensen zeggen dat een $12 battery niet veel verschil zal maken.... Think again!

[...]

De batterij tijd van CM7 zal nauwelijks afwijken van MIUI. MIUI gebruikt CM7 immers als basis.
Probeer Clitch Kernel V11 final HL en voor het eerst overnacht 1% use in MIU. :9
Met WiFi aan. Gaat de goeie kant op.

Op 1500Mhz stabiel deze keer. GEEN UV met een dikke batterij ook niet echt nodig.
Ben benieuwd of ik 3dagen haal. Later meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

silitek schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 10:54:
[...]

Probeer Clitch Kernel V11 final HL en voor het eerst overnacht 1% use in MIU. :9
Met WiFi aan. Gaat de goeie kant op.

Op 1500Mhz stabiel deze keer. GEEN UV met een dikke batterij ook niet echt nodig.
Ben benieuwd of ik 3dagen haal. Later meer >:)
Wil ik best doen maar hoe zoek ik uit welke leakage build ik moet gebruiken? Waar moet ik op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-v schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 10:55:
[...]

Wil ik best doen maar hoe zoek ik uit welke leakage build ik moet gebruiken? Waar moet ik op letten?
Uitvogelen ;) . Ik had alle 3Kernel geprobeerd. Eerst LL mwah..goed maar niet bijzonder. ML gaf al duidelijk meer performance (je merk dat heel goed tijdens boot) Nu HL en dat vreet mijn GS prima. Sneller heb ik MIUI nog niet zien "opstarten". 3DChainfire driver gebruikt i.c.m tijdje Stabitily Test gedraaid.

1600/1700Mhz haalde ik net niet. Wel stabiel totdat ik zware 3D game opstart. Werd terug gegooid naar home-screen.

is toch niet normaal 70% overclock..ik zou willen dan m'n PC CPU's deze marge hadden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
wat heb je aan overclocken als je het niet kan gebruiken als je het écht nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:08:
wat heb je aan overclocken als je het niet kan gebruiken als je het écht nodig hebt?
1500Mhz rock stable op dit moment. MET game's.
Voor 50% overclock doe ik het ook wel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 14-07-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Update op de galaxian kernel:

- Bij scherm uit (power button) zie je een korte groene flits van het scherm

- 1 keer een spontane reboot gehad (kan ook aan de OC/UV settings liggen, met [1200] 1300mv, [1000] 1200mv, [800] 1125mV, [400] 925mV, [200] 850mV, [100] 825mV... [Mhz])

Hebben meer mensen update gekregen via samsung kies? (nog niet gedaan, maar kreeg een berichtje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

silitek schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:06:
[...]

Uitvogelen ;) . Ik had alle 3Kernel geprobeerd. Eerst LL mwah..goed maar niet bijzonder. ML gaf al duidelijk meer performance (je merk dat heel goed tijdens boot) Nu HL en dat vreet mijn GS prima. Sneller heb ik MIUI nog niet zien "opstarten". 3DChainfire driver gebruikt i.c.m tijdje Stabitily Test gedraaid.

1600/1700Mhz haalde ik net niet. Wel stabiel totdat ik zware 3D game opstart. Werd terug gegooid naar home-screen.

is toch niet normaal 70% overclock..ik zou willen dan m'n PC CPU's deze marge hadden ;)
Dus aan de snelheid van het bootprocess kan ik al zien of de kernel goed werkt op mijn toestel? Zijn er nog andere tooltjes om tot een goede conclusie te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:16:
[...]

Dus aan de snelheid van het bootprocess kan ik al zien of de kernel goed werkt op mijn toestel? Zijn er nog andere tooltjes om tot een goede conclusie te komen?
Laten stressen met StabilityTest, MoboPlayer HD filmpjes laten draaien op hoge toeren, dat soort dingen :+. In de regel merk je het snel genoeg, vaak DENK je dat het stabiel is en heb je na een uur een spontane reboot, dan moet je toch nog 'een' waarde changen, maar ben je dichtbij :). Heb hier op ML gewoon een bepaalde waarde die op mijn telefoon altijd werkt, ik durf daar bijvoorbeeld mijn hand weer voor in het vuur te steken dat DIE waarden bij jou NIET stabiel zijn. Elke telefoon is weer anders, helaas (of niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
mag ik f vragen hoe jullie een stabtest draaien?

* laat maar al gevonden

[ Voor 21% gewijzigd door dave1972 op 14-07-2011 11:27 ]

Samsung Flip 7

Pagina: 1 ... 64 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.