Begin dit jaar mijn fotografie-voornemens met jullie gedeeld, we zijn al weer 1.5 maand verder dus wordt hoog tijd om te beginnen met reageren en te delen.
@Adros: Hele toffe foto, ook erg leuk om het verhaal achter de foto te kunnen lezen!
Die stippellijnen richting de mysterieuze lichtbron maakt de foto erg fijn wegkijken.
@sachin_nl: Je eerste foto is voor mijn gevoel erg krab gekaderd aan de onderkant, als je nog wat ruimte over hebt zou je het paaltje er nog bij trekken.
Je tweede foto vind ik erg centraal geplaatst, dan vind ik
https://www.flickr.com/ph...743097096/in/photostream/ op je timeline fijner wegkijken.
@Marceltuit: De reflecties en kleuren komen erg mooi uit, maar zoals HMJ al opmerkt voelt het vasteland nu erg ver weg aan en is voor mijn gevoel te donker ten opzichte van de rest van de kleurrijke omgeving.
@HMJ: Hele fijne foto zowel qua compositie, kleuren als het sfeertje. Het huisje boven het riet uit maakt het wat mij betreft helemaal af!
@Christiano007: Ik weet niet zo goed waar ik naar moet kijken op deze foto, maar mijn oog gaat steeds richting het boompje aan de rechterkant. Helaas is hier het contrast voor mijn gevoel te hoog en dit kijkt niet zo fijn weg. Goed commentaar trouwens door de twee posts onder je.
@Valorian: Ik vind de compositie op de tweede en derde foto erg goed gelukt. Ik ben zelf ook niet zo thuis in de zwart-wit wereld, maar ik denk dat het geen kwaad kan om de bergen iets lichter te maken.
Ik ben begonnen met de dogwood52 challenge, wat zou moeten zorgen dat ik hier komend jaar toch zo'n 17 landschappen moet kunnen delen.
Tevens voor het eerst met de Canon 10-18mm op pad geweest, op de gevoeligheid voor flares na ben ik erg tevreden over dit lensje.
Ik heb nog een poging gedaan om de flare rechtsboven weg te werken, maar mijn photoshop skills zijn daar nog niet toereikend voor.
Week 5 - Landscape: Black and White by
Felix, on Flickr