@marcel: mooie kleuren, ik houd wel van dit soort platen! Vooral de warme kleuren met het groen matchen zo lekker.
@Whisky: ik vind het een beetje een sombere foto, het takje rechts stoort mij wel wat! Ik mis iets om echt naar te kijken (behalve alle sprieten op de voorgrond).
Afgelopen week ben ik 's ochtends even uit de auto gestapt met de camera en de lens, helaas was het niet zo mistig (dan wil ik de foto in een andere setting overdoen), maar dit is er wel uitgekomen:

Wooden mill in the polder op FlickR
Voor mij de eerste keer dat ik een foto post, dus kritiek is welkom
Stukje zelfkritiek: ik had wat dichter op de molen willen staan met meer groothoek, ik kon alleen niet dichterbij komen! Volgende keer ook een diafragma van f/8.0 omdat hij op f/13.0 wat soft is geworden.
Ik heb het boek The Photographer's Eye besteld om op vakantie eens goed door te nemen, ik wil me meer richten op landschaps- en natuurfotografie dus ga waarschijnlijk wel wat vaker foto's plaatsen!
@Whisky: ik vind het een beetje een sombere foto, het takje rechts stoort mij wel wat! Ik mis iets om echt naar te kijken (behalve alle sprieten op de voorgrond).
Afgelopen week ben ik 's ochtends even uit de auto gestapt met de camera en de lens, helaas was het niet zo mistig (dan wil ik de foto in een andere setting overdoen), maar dit is er wel uitgekomen:

Wooden mill in the polder op FlickR
Voor mij de eerste keer dat ik een foto post, dus kritiek is welkom
Ik heb het boek The Photographer's Eye besteld om op vakantie eens goed door te nemen, ik wil me meer richten op landschaps- en natuurfotografie dus ga waarschijnlijk wel wat vaker foto's plaatsen!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."