Koekie?
Blijkbaar is deze thread niet meegenomen in de lijstHazuki schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 19:22:
Black Ops is spel van het jaar volgens tweakers.net
Maar ik moet zeggen dat áls het werkt van mij wel de game of 2010 mag zijn, helaas is het nog niet zo ver...
[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-12-2010 20:30 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Als je het verkoopt, dan moet je ook je steam account verkopen!ibead schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:55:
[pc]
Een paar dagen zonder problemen gespeeld na config changes, en nu om een onbekende f**** reden weer regelmatig freezes en crahes. ... ik ga het spel doorverkopen nu het nog kan.
Verwijderd
Niet volgens tweakers.net, volgens alle gebruikers. Jullie dusHazuki schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 19:22:
Black Ops is spel van het jaar volgens tweakers.net
Verwijderd
Met name de XBox fanboys, waar de Tweakers redactie ook toe behoort.TheZeroorez schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 22:18:
[...]
Niet volgens tweakers.net, volgens alle gebruikers. Jullie dus
Verwijderd
Wat een domme reactie, veel tweakers hebben op dat spel gestemd (terecht of niet, dat maakt niet uit). Jij insinueer nu dat de tweakers.net redactie de boel zit op te lichten?Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 22:30:
[...]
Met name de XBox fanboys, waar de Tweakers redactie ook toe behoort.
Verwijderd
Nee dat zeg ik niet. Ik twijfel geen moment aan de integriteit als het gaat om deze verkiezingen. Het zat er ook dik in dat BO zou gaan winnen aangezien het zo gigantisch veel is verkocht. Ik bedoel alleen dat de XBox het platform is waar veel en veel minder problemen mee waren als het om BO gaat. Ook niet verwonderlijk als je bedenkt dat de game voor dit platform is ontwikkeld en vervolgens is geport. Ik denk dat de meeste stemmen komen van XBox spelers en relatief weinig van PC spelers. De meeste games worden door Tweakers getest op de XBox. Zelfs alle FPS'en. En waarom? BO gaven ze een onverdiende 9,5. Ten tijde van deze review waren erg nog gigantisch veel problemen op met name de PC. Tweakers wist hiervan. Bij het beoordelen/cijfer geven, hadden naar BO als geheel moeten kijken, dus alle platforms. Maar ja, op de XBox liep alles als een zonnetje, dus ja, dan een 9,5 geven. Op dat moment was deze game overall, dus kijkend naar alle platforms, echt geen 9,5 waard. Inmiddels zijn de meeste problemen na patches verholpen en speel ik het zelf ook weer maar we zijn wel bijna 2 maanden verder.Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 22:35:
[...]
Wat een domme reactie, veel tweakers hebben op dat spel gestemd (terecht of niet, dat maakt niet uit). Jij insinueer nu dat de tweakers.net redactie de boel zit op te lichten?
Ik wil verder niet offtopic gaan hier maar aan bijvoorbeeld hun review van GT5, die een 7,5 kreeg, kon je duidelijk zien dat deze game vooral niet beter moest lijken dan Forza 3, die een 9 kreeg. En zo zijn er meer voorbeelden.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2011 23:12 ]
-= Very annoying forum person =-
Verwijderd
Hierbij wat waarden die veranderd kunnen worden.
Aanbevolen om alle instellingen over te nemen. Dit zorgt voor beter geluid, beter zicht, meer fps voor als je niet stilstaat en poppetjes tegen komt.
Vergeet niet om na de tijd je config op read-only te zetten.
De dikgedrukte commands zijn het belangrijkst
De underlined commands staan standaard niet in je config
seta cg_adsZoomToggleStyle “0″
seta cg_blood “0″
seta cg_brass “0″
seta cg_connectionIconSize “2″
seta cg_cursorHints “3″
seta cg_drawFPS “Simple”
seta cg_flareVisionSetFadeDuration “0″
seta cg_fov_default “80″
seta cg_hintFadeTime “0″
seta cg_motionblur_duration “0″
seta cg_motionblur_fadeout “0″
seta cg_overheadNamesFont “1″
seta cg_viewZSmoothingMax “0″
seta cg_viewZSmoothingMin “0″
seta cg_viewZSmoothingTime “0″
seta cl_maxpackets “100″
seta cl_pitchspeed “0″
seta cl_yawspeed “0″
seta cl_mouseAccel “0″
seta com_first_time_pc “0″
seta com_maxfps “125″ <– of eventueel 71
seta compassFriendlyHeight “9″
seta compassFriendlyWidth “9″
seta fx_marks “0″
seta fx_marks_ents “0″
seta fx_marks_smodels “0″
seta m_filter “0″
seta r_aaAlpha “off”
seta r_aaSamples “1″
seta r_blur_allowed “0″
seta r_distortion “0″
seta r_dof_enable “0″
seta r_fastSkin “1″
seta r_gfxopt_dynamic_foliage “0″ //considered a cheat by some
seta r_gfxopt_water_simulation “0″
seta r_glow_allowed “0″
seta r_lodScaleRigid “0″
seta r_lodScaleSkinned “0″
seta r_picmip “3″
seta r_picmip_bump “3″
seta r_picmip_manual “1″
seta r_picmip_spec “3″
seta r_picmip_water “0″
seta r_motionblur_maxblur “0″
seta r_motionblur_numberOfSamples “0″
seta r_multiGpu “0″
seta r_multithreaded_device “1″ <—- voor als je een dual(of meer) core cpu hebt.
seta r_specular “0″
seta r_texFilterAnisoMin “1″
seta r_texFilterMipMode “Force Bilinear”
seta r_vsync “0″
seta r_waterSheetingFX_allowed “0″
seta rate “25000″
seta sm_enable “0″
seta sm_maxLights “1″
seta snaps “30″
seta snd_khz “22″
seta snd_losOcclusion “0″
seta snd_menu_center_channel “0″
seta snd_menu_left_channel “1″
seta snd_menu_left_surround “0″
seta snd_menu_lfe “0″
seta snd_menu_listen_level “1″
seta snd_menu_music “0″
seta snd_menu_right_channel “1″
seta snd_menu_right_surround “0″
seta sv_maxRate “25000″
— ALLEEN VOOR WINDOWS XP
seta waypointIconHeight “15″
seta waypointIconWidth “15″
EINDE XP —
seta ui_allowFov “1″
Vergeet read-only niet.
hoe voeg je die instellingen toe aan blackops?? ik heb specular map en glow , en DoF al proberen in te typen in console met bijvoorbeeld /seta r_specular 0 en dat met glow en dof maar er gebeurt niks.. hoe doe je dit?
Waar je config_mp.cfg kan vinden staat bovenaan je post.
ik heb een mail gestuurd en het een dag niet meer gespeeld.... ik weet niet of activision iets heeft gedaan met mijn mail of dat het vanzelf weer goedkwam... maar toen ik hem weer opstartte was ik weer mijn oude level...
ik heb in ieder geval ook vaak last van freezes, altijd bij het laden of als ik een server wil joinen, maakt volgens mij niet uit welke map, had daarnet een freeze toen ik mijn weapon pack mocht kiezen.
maar een algemene oplossing is nog niet gevonden?
specs: 9800 gt
x4 9550
┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓
Verwijderd
Welk email adres heb je gebruikt? Want ik heb cod al een week niet meer gespeeld door dit probleem: YouTube: Black Ops PC | Weird Problem. .tornado61 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:53:
iemand ook al een keer gehad (net zoals ik...) dat nadat diegene een freeze had afgesloten met taakbeheer dat toen hij hem weer opstartte weer level 1 was?
ik heb een mail gestuurd en het een dag niet meer gespeeld.... ik weet niet of activision iets heeft gedaan met mijn mail of dat het vanzelf weer goedkwam... maar toen ik hem weer opstartte was ik weer mijn oude level...
ik heb in ieder geval ook vaak last van freezes, altijd bij het laden of als ik een server wil joinen, maakt volgens mij niet uit welke map, had daarnet een freeze toen ik mijn weapon pack mocht kiezen.
maar een algemene oplossing is nog niet gevonden?
specs: 9800 gt
x4 9550
Dus ff kijken wat ze daarover zeggen.
Weet ik, maar ik beschouw de community (en mezelf dus ook) als deel van tweakers.netTheZeroorez schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 22:18:
[...]
Niet volgens tweakers.net, volgens alle gebruikers. Jullie dus
Koekie?
Door de laatste patch die uitkwam, geen idee welke, let ik niet op, kon ik eindelijk goed spelen.
En nu met mijn nieuwe 6950 sapphire ook nog eens alles to the max
Dit samen icm een E8400 op een EP-45dsr moederbordje en 4gb ocz 6400
Kyk, en dan is blackops best wel een topspel.
/edit, en nog een kleine toevoeging. Dit ook op 1920x1080 rond de 100fps stabiel met de laatste drivers
[ Voor 14% gewijzigd door beunhaasbaas op 03-01-2011 12:46 ]
Verwijderd
Af en toe als ik online aan het spelen ben loopt het beeld vast en komt er een blauw scherm in beeld, met de woorden "dumping psycial memory to disk" dat optelt van 0 naar 100% en dan reboot de pc.
Het gebeurt gewoon ineens tijdens het spel. En het komt meer voor als ik op hogere resolutie speel
( 1920x1080 )
10.12 drivers zijn reeds geinstalleerd, hierdoor leek het spel wat soepeler te lopen.
In het config aangepast is: seta r_multithreaded_device “1" seta r_multiGpu "0" zoals geadviseert eerder in dit topic.
Ik kom alleen niet van die bluescreens af!! erg vervelend dit
Heeft iemand dezelfde ervaring of mischien een oplossing??
config: i7 870, Geil 4GB DDR3, HD 6870 1GB, win7 64bit,
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2011 18:18 ]
Ehh heb jezelf wel black ops?Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:40:
Een thread van 100 pagina's over de problemen van een nieuw spel?
Eh???
Heb je zelf geen problemen? Zo nee, dan zou je ook niet zulke onzin moeten brengen.
Ja en we zullen wel richting de 200 gaan ben ik bang, helaas blijkt dat dit spel op de PS3 en pc voorname enorm veel problemen geeft, het is veel te snel gelanceerd en niet goed door de makers gecheckt op buggs en fouten.. dat is helaas gebleken.Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:40:
Een thread van 100 pagina's over de problemen van een nieuw spel?
Eh???
Dat elke game enkele buggs bezit dat is altijd eigenlijk zo, geen 1 spel is perfect vanaf het begin maar in dit geval zijn het extreme enorme fouten die in de game zitten.
Maar zoals al gezegd je zal de game zelf niet hebben of ervaar je gewoon geen issue's?
Liefhebber van Tweakers
[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/1674671.png[/img]
Verwijderd
Je hebt het Xbox probleem topic, dat zat aardig vol met rrod's,
Het nvidea 8800 video kaarten probleem topic,
En dan nu dit topic. Denk niet dat er een ander spel is dat zo'n populair probleem topic heeft.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 09:00 ]
nuff saidVerwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 01:28:
Ik heb het spel zelf niet, maar ben gewoon verbaasd dat 1 spel het voormekaar krijgt om 100 pagina's puur over de problemen vol te krijgen.
Je hebt het Xbox probleem topic, dat zat aardig vol met rrod's,
Het nvidea 8800 video kaarten probleem topic,
En dan nu dit topic. Denk niet dat er een ander spel is dat zo'n populair probleem topic heeft.
Inderdaad en dat is het juist, en zoals pino22 ook al zei, het spel is matig tot niet getest blijkt wel weer..
MW2 had nog een bèta, zoiets hadden ze beter ook met Black Ops kunnen doen. Naar mijn idee is Black Ops daar op één monster PC getest en toen maar de conclusie getrokken dat het spel werkte
maargoed, inmiddels loopt hij bij mij nu ook goed.
AMD Phenom II X4 945 processor 3.00 ghz
ATI HD4870 videokaart
4GB intern geheugen
Windows Vista
Probleem is als volgt:
- regelmatige freezes, spel loopt dan compleet vast en moet dan via apparaatbeheer Black Ops afsluiten.
Iemand tips?
Hoe verklaar je dan dat de PC als beste gameplatform is gekozen? En waarom gaan zo'n 70- tot 80% van de posts in het BO topic over de PC versie?Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 22:48:
[...]
Nee dat zeg ik niet. Ik twijfel geen moment aan de integriteit als het gaat om deze verkiezingen. Het zat er ook dik in dat BO zou gaan winnen aangezien het zo gigantisch veel is verkocht. Ik bedoel alleen dat de XBox het platform is waar veel en veel minder problemen mee waren als het om BO gaat. Ook niet verwonderlijk als je bedenkt dat de game voor dit platform is ontwikkeld en vervolgens is geport. Ik denk dat de meeste stemmen komen van XBox spelers en relatief weinig van PC spelers. De meeste games worden door Tweakers getest op de XBox. Zelfs alle FPS'en. En waarom? BO gaven ze een onverdiende 9,5. Ten tijde van deze review waren erg nog gigantisch veel problemen op met name de PC. Tweakers wist hiervan. Bij het beoordelen/cijfer geven, hadden naar BO als geheel moeten kijken, dus alle platforms. Maar ja, op de XBox liep alles als een zonnetje, dus ja, dan een 9,5 geven. Op dat moment was deze game overall, dus kijkend naar alle platforms, echt geen 9,5 waard. Inmiddels zijn de meeste problemen na patches verholpen en speel ik het zelf ook weer maar we zijn wel bijna 2 maanden verder.
Ik wil verder niet offtopic gaan hier maar aan bijvoorbeeld hun review van GT5, die een 7,5 kreeg, kon je duidelijk zien dat deze game vooral niet beter moest lijken dan Forza 3, die een 9 kreeg. En zo zijn er meer voorbeelden.
Mijn systeem bestaat uit een C2D E8400 @ 4,3GHz, 3GB RAM, een Geforce GTX460 1 GB en een OCZ Vertex 2 SSD.
Er is een duidelijke verbetering waarneembaar. Gemiddelde FPS ligt hoger (minder drops). De freezes lijken ook weg te zijn. Goed speelbaar is het echter nog geenszins. Mijn ping fluctueert op NL servers tussen de 80 en 180ms (30 - 40ms in COD4). Echt heel soepel draaien wil het nog steeds niet. De audio is ook nog steeds erg matig (kraakt, bromt, hakkelt).
Wederom uninstall gedaan uit pure frustratie. Dan maar weer COD4 en MW2 spelen (deze laatste steekt plotseling enorm goed af t.o.v. BO). Over een maandje of wat probeer ik het nog eens.
Koekie?
Verwijderd
Jij doet nu net alsog BO het enige is dat er gespeeld wordt en dat dat door iedereen op de PC wordt gedaan. Veruit de meeste problemen speelden op de PC en doen dat nog steeds maar in mindere mate dan voorheen. Met de XBox waren er bijzonder weinig problemen, dus ja, die hoor je dan ook niet.bram1984 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:03:
[...]
Hoe verklaar je dan dat de PC als beste gameplatform is gekozen? En waarom gaan zo'n 70- tot 80% van de posts in het BO topic over de PC versie?

We zitten hier op Tweakers en niet op gamert.nl. Veel tweakers dragen de PC een warm hart toe. Je snapt toch wel dat de PC hier als game platform erg populair is? Daarom verbaas ik mij er ook over dat Tweakers zélf bijna alleen maar reviews doet op de XBox. Zelfs hardcore FPS'en.
Nou ja jij insinueert dat de Tweakers redactie en gebruikers "Xbox fanboys zijn". Althans degene die gekozen hebben voor BO als beste game. Ik vind het dan vreemd dat die enorme hoeveelheid het niet voor elkaar heeft gekregen om de X360 als beste platform te verkiezen, aangezien BO toch wel een van de meest gespeelde spellen is.Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:19:
[...]
Jij doet nu net alsog BO het enige is dat er gespeeld wordt en dat dat door iedereen op de PC wordt gedaan. Veruit de meeste problemen speelden op de PC en doen dat nog steeds maar in mindere mate dan voorheen. Met de XBox waren er bijzonder weinig problemen, dus ja, die hoor je dan ook niet.![]()
We zitten hier op Tweakers en niet op gamert.nl. Veel tweakers dragen de PC een warm hart toe. Je snapt toch wel dat de PC hier als game platform erg populair is? Daarom verbaas ik mij er ook over dat Tweakers zélf bijna alleen maar reviews doet op de XBox. Zelfs hardcore FPS'en.
Verwijderd
Probeer dit eens te veranderen in je config;)Blik1984 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:50:
Ik heb nog steeds problemen met dit spel, loopt regelmatig vast. Mijn set-up is als volgt:
ATI HD4870 videokaart
4GB intern geheugen
Windows Vista
Probleem is als volgt:
- regelmatige freezes, spel loopt dan compleet vast en moet dan via apparaatbeheer Black Ops afsluiten.
Iemand tips?
seta r_multiGpu "0"
seta r_multithreaded_device "1"
Dit nam bij mij de vastlopers weg.
Hoop dat het ook bij jou werkt
Verwijderd
Ik heb namelijk nog steeds problemen met mijn Dual Core computer.
Soms doet Blac ops het perfect maar meestal is het niet te spellen omdat ik dan 20 frames per seconde haal ipv 80+
Verwijderd
Ja het wordt enorm veel gespeeld maar één game gaat er echt niet voor zorgen dat het platform waarop het wordt gespeeld gelijk de grootste wordt. Daarnaast zal echt niet iedere XBox BO speler ook voor deze game kiezen. Er zijn iets meer topgames uitgebracht vorig jaar dan alleen BO.bram1984 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:34:
[...]
Nou ja jij insinueert dat de Tweakers redactie en gebruikers "Xbox fanboys zijn". Althans degene die gekozen hebben voor BO als beste game. Ik vind het dan vreemd dat die enorme hoeveelheid het niet voor elkaar heeft gekregen om de X360 als beste platform te verkiezen, aangezien BO toch wel een van de meest gespeelde spellen is.
Volgens mij heb je het hier verkeerd begrepenbram1984 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:34:
[...]
Nou ja jij insinueert dat de Tweakers redactie en gebruikers "Xbox fanboys zijn". Althans degene die gekozen hebben voor BO als beste game. Ik vind het dan vreemd dat die enorme hoeveelheid het niet voor elkaar heeft gekregen om de X360 als beste platform te verkiezen, aangezien BO toch wel een van de meest gespeelde spellen is.
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Het probleem ziet er als volgt uit; nadat je een server hebt geselecteerd en het de map laadt, dan krijg je op het laatste eind van het laadbalkje te zien dat je aan het "waiting for other players" bent.
Dit duurt normaliter bij mij altijd 25 secondes. Dit probleem 'los ik op' door bij steam zelf, mijn videokaart drivers te updaten. (steam->steam-> update AMD video drivers). De wachttijd bij het "waiting for other players" deel duurt dan 1 seconde.
Nou vind ik dit dus wel een HEEEL erg merkwaardige oplossing voor dit probleem. Want het lijkt mij een netwerk probleem, dat moeten worden opgelost door een GPU driver. Deze manier is tevens heel omslachtig want ik moet elke keer dat ik mijn computer opnieuw start, de steam zijn GPU drivers updaten.
Er moet toch een manier zijn om ervoor te zorgen dat ik niet steeds die AMD driver opnieuw moet updaten?
Heeft iemand misschien enig idee hoe ik dit kan oplossen?
overigens heb ik een HD5870 videokaart.
Treyarch vervloeken, blackops vervloeken, je pc vervloeken en dan in hoekje zachtjes huilen waarom dit jou moet overkomen. Daarna ga je hier kijken en zie je dat er nog 1000en mensen hetzelfde probleem hebben en voel je je veel beter. Gedeelde smart is halve smart natuurlijk.Blik1984 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:50:
Ik heb nog steeds problemen met dit spel, loopt regelmatig vast. Mijn set-up is als volgt:
ATI HD4870 videokaart
4GB intern geheugen
Windows Vista
Probleem is als volgt:
Iemand tips?
Ik heb ook al alles geprobeerd op windows reinstal na maar niets helpt.
Ik heb om dit te bereiken gisteren twee zaken geïnstalleerd, namelijk de dual core optimizer voor mijn CPU en de nieuwste drivers voor mijn videokaart. Sindsdien kan ik spelen zonder dat het spel stottert, hangt of vastloopt.
Mijn config is een X2 6000+, GTX460 en 4GB en hiermee kan ik redelijk spelen op 1920x1200 met alles high 2xAA en full Anisotropic filtering. Me fps zit tussen de 30 - 50. Voorheen was het 20 - 30 plus de bovenstaande problemen.
[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-01-2011 11:30 ]
ik had verwacht dat we nu na een maandje wel van de problemen af zouden zijn. niet dus
Absoluut niet. Dit is een topic wat is gemaakt voor mensen met problemen met BO. Je moet je wel realiseren dat een hele grote groep mensen het spel probleemloos spelen, en deze mensen zul je ook niet zo snel horen in dit topic.Janusch schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:18:
Als ik het allemaal zo lees kan ik beter Cod: mw 2 aanschaffen voor de pc dan black ops?
ik had verwacht dat we nu na een maandje wel van de problemen af zouden zijn. niet dus
Of je beter MW2 dan BO kan kopen is aan jou zelf. Als je het puur voor de multiplayer doet kan ik je aanraden BO te kopen, want er zijn relatief weinig MW2 spelers overgebleven.
ja ik doe het "uiteraard" voor de multiplayer. Het is en blijft dus een risico wanneer ik het spel koop dat ik met volle problemen kan gaan zitten die misschien niet opgelost worden.Odysseus253 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:24:
[...]
Absoluut niet. Dit is een topic wat is gemaakt voor mensen met problemen met BO. Je moet je wel realiseren dat een hele grote groep mensen het spel probleemloos spelen, en deze mensen zul je ook niet zo snel horen in dit topic.
Of je beter MW2 dan BO kan kopen is aan jou zelf. Als je het puur voor de multiplayer doet kan ik je aanraden BO te kopen, want er zijn relatief weinig MW2 spelers overgebleven.
alsnog bedankt voor de tip!
Als je slim bent gebruik je even de SP (minder legale versie) om te zien of je pc er last van heeft of niet, heb je geen vastlopers en stutter tijdens het spelen, dan kun je waarschijnlijk er vanuit gaan dat de MP het ook wel goed doetJanusch schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:26:
[...]
ja ik doe het "uiteraard" voor de multiplayer. Het is en blijft dus een risico wanneer ik het spel koop dat ik met volle problemen kan gaan zitten die misschien niet opgelost worden.
alsnog bedankt voor de tip!
┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓
okee goede tip!SouLLeSSportal schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:27:
[...]
Als je slim bent gebruik je even de SP (minder legale versie) om te zien of je pc er last van heeft of niet, heb je geen vastlopers en stutter tijdens het spelen, dan kun je waarschijnlijk er vanuit gaan dat de MP het ook wel goed doet
(toch is er iemand onder je die zegt dat de SP het wel deed, en MP niet),
ik ga het in ieder geval proberen!
voor mij werkte het barslecht tussen 19:00 en 21:00. ik kreeg gelijk het gevoel dat er Weer (of nog steeds) iets niet helemaal goed is.
K/D van rond de 2.00, en dat komt gewoon omdat de fps lekker is.
Netjes netjes. De grafische kaart en de KDbeunhaasbaas schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:17:
Ik zat gisteren weer dik te eunenn. Ben zo blij dat ik een 6950 heb gekocht, fps is nu net alsof ik op xbox speel.
K/D van rond de 2.00, en dat komt gewoon omdat de fps lekker is.
helaas gister weinig kunne eunenn(om het zo maar te noeme) door de rotverbinding op PS3.
heb om die reden maar de hele tijd WagerMatches gedaan. moet wel zeggen dat ik één rondje echt een veel te mooie balastic knife kill had gemaakt
Ik speelde het gisteravond ook alleen dan tussen 22:00 en 01:00.Steven6249 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:10:
mensen, iemand die gister in de avond Cod heeft gespeeld?
voor mij werkte het barslecht tussen 19:00 en 21:00. ik kreeg gelijk het gevoel dat er Weer (of nog steeds) iets niet helemaal goed is.
De verbinding was ook dramatisch te noemen, en elke keer werd onze party overhoop gegooid.
Hoop dat het snel gefixt wordt.
Het is dan ook niet fullproof en zeg ik ook waarschijnlijk maar niet zeker wetenJanusch schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:10:
[...]
okee goede tip!
(toch is er iemand onder je die zegt dat de SP het wel deed, en MP niet),
ik ga het in ieder geval proberen!
Verwijderd
Als je SP kan draaien zegt dat niks.
Echt Call of Duty heeft weer een fan minder.
Snap niet waarom ze het elke keer weer verneuken..
Wacht maar tot het volgende deel komt, dan ben je zo weer fan.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:32:
De SP is veel beter te draaien dan MP.
Als je SP kan draaien zegt dat niks.
Echt Call of Duty heeft weer een fan minder.
Snap niet waarom ze het elke keer weer verneuken..

Best een gedurfde uitspraak. MW2 was een tegenvaller door het gebruik van Steam + IWnet ipv kwalitatief véél betere onafhankelijke dedi servers. World at War zoog gewoon,(mening, ok) en dan Black Ops.. tja.beunhaasbaas schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:18:
[...]
Wacht maar tot het volgende deel komt, dan ben je zo weer fan.
De golden days van de serie waren ten tijde van CoD2. Met Call of Duty 4: Modern Warfare hebben ze de spreekwoordelijke mal gebroken. Tijd voor iets vernieuwends als je het mij vraagt. Kijk met smart uit naar de eerste titel van West en Zampella @ Respawn Entertainment.
Koekie?
Treyarch kan liever console spelletjes maken dan pc maar ja zelfs op de PS3 is het bar slecht met problemen.
Wou dat ik mijn geld terug kon krijgen voor dit spel(was een kado zelfs). en ook dit is mijn laatste van de Cod series geweest. Cod 1, UO, 2 en Cod 4 waren goed en daarna ging het heel snel naar beneden met de orginaliteit.
Verwijderd
Verwijderd
Had ik ook. Opgelost door Shader Warming uit te zetten. Succes !Z_Jr schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:26:
Ik heb een heeel erg raar probleem met black-ops op de PC.
Het probleem ziet er als volgt uit; nadat je een server hebt geselecteerd en het de map laadt, dan krijg je op het laatste eind van het laadbalkje te zien dat je aan het "waiting for other players" bent.
Dit duurt normaliter bij mij altijd 25 secondes. Dit probleem 'los ik op' door bij steam zelf, mijn videokaart drivers te updaten. (steam->steam-> update AMD video drivers). De wachttijd bij het "waiting for other players" deel duurt dan 1 seconde.
Nou vind ik dit dus wel een HEEEL erg merkwaardige oplossing voor dit probleem. Want het lijkt mij een netwerk probleem, dat moeten worden opgelost door een GPU driver. Deze manier is tevens heel omslachtig want ik moet elke keer dat ik mijn computer opnieuw start, de steam zijn GPU drivers updaten.
Er moet toch een manier zijn om ervoor te zorgen dat ik niet steeds die AMD driver opnieuw moet updaten?
Heeft iemand misschien enig idee hoe ik dit kan oplossen?
overigens heb ik een HD5870 videokaart.
[ Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-01-2011 10:48 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wat voor cpu is meer van belang dan de videokaart, als het goed is moet je met de nieuwe drivers 10.12 en de updates van BO uit de voeten kunnen. Nog steeds stutter dan zou je de .cfg van de MP even moeten aanpassen. SP zou echter zonder aanpassingen moeten werken nu, voor zover ik weet. Ook even dx updatenDr. Strangelove schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:47:
Hier ook niks dan gestotter in de framerate, vooral als er enemies in het speelveld zijn (speel alleen SP). Ik heb de laatste drivers voor mijn 4870 geinstalleerd, maar ik begrijp dat ATI met een nieuwe update bezig is die dit verhelpt? Of ligt de bal bij Treyarch?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
nou nadat mw2 mp zo mega slecht was heb ik niet gekocht/geprobeerd hoop dat mensen dat ook eens meer gaan doen en niet denken nou...nu zal die vast wel goed zijn en minder problemen/cheaters hebben..want dan leren ze het nooit!!beunhaasbaas schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:18:
[...]
Wacht maar tot het volgende deel komt, dan ben je zo weer fan.
Werkt bij mij juist compleet averechts, vastlopers binnen de minuut ipv binnen een uurVerwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:42:
[...]
Probeer dit eens te veranderen in je config;)
seta r_multiGpu "0"
seta r_multithreaded_device "1"
Dit nam bij mij de vastlopers weg.
Hoop dat het ook bij jou werkt
Specs:
Win 7 64bit Ultimate
MSI P55-GD65 met Realtek HD audio drivers. (ja, geupdated naar de nieuwste versie [2.55])
XFX HD5850 met nieuwste drivers.
Intel i7 860 op stock snelheid.
4gb geheugen.
Iemand ideeën om dit probleem op te lossen? Dus niet zoiets als "Nieuwe computer kopen bij Dynabyte."
Signature?
Verwijderd
Ik zou een andere soundkaart gebruiken als test.MeneerG schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:06:
Na flink googelen zonder oplossing probeer ik het hier nog maar een keer. Ik zit met het probleem dat mijn geluid soms volledig verdwijnt tijdens het spelen van Black Ops. Op het moment dat zich dit voordoet is al het geluid van je PC een soort van dood. Muziek werkt dus ook niet meer. De enige manier om dit weer terug te brengen is het opnieuw opstarten van de PC.
Specs:
Win 7 64bit Ultimate
MSI P55-GD65 met Realtek HD audio drivers. (ja, geupdated naar de nieuwste versie [2.55])
4gb geheugen.
Iemand ideeën om dit probleem op te lossen? Dus niet zoiets als "Nieuwe computer kopen bij Dynabyte."
mischien je chipsetdriver updaten in sommige gevallen zou het kunnen helpen, en kwaad kan het zeker niet.MeneerG schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:06:
Na flink googelen zonder oplossing probeer ik het hier nog maar een keer. Ik zit met het probleem dat mijn geluid soms volledig verdwijnt tijdens het spelen van Black Ops. Op het moment dat zich dit voordoet is al het geluid van je PC een soort van dood. Muziek werkt dus ook niet meer. De enige manier om dit weer terug te brengen is het opnieuw opstarten van de PC.
Specs:
Win 7 64bit Ultimate
4gb geheugen.
Ik heb de laatste tijd nogal problemen met Black Ops.
De situatie:
Ik: open NAT
p2: open NAT
p3: moderate NAT
nou willen we nog wel eens zombies met z'n drieen doen. Alleen er is een probleem.
Ik en p3 kunnen p2 wel joinen, maar ik en p3 elkaar niet (in geen geval; game session is no longer available)
Nu zul je zeggen, laat p2 alles hosten. Alleen p2 kan niet zo heel vaak. P3 en ik kunnen dat wel dus willen we wat vaker BO spelen. Gewoon online zelfde verhaal.
Zou iemand kunnen helpen?
Alvast bedankt.
PS. Je zou zeggen laat p3 z'n port forwadden, maar hij is op dit gebied echt een leek.

En ik heb het wel vaker gehad, elke keer gebeurd er niks bij mij....
Dus in jochem myjer stijl: ksnap dr helemaal niks vaaan!
Bij geen enkel spel doet zich dit voor, alleen bij BO. BAH BAH, echt super zonde van me geld.
Ze moeten gauw met een update komen en al die problemen eens verdwijnen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Better to be safe then sorry hoor. Ik ben blij dat ik heb doorgezet met goed krijgen van black ops.MrHarry schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:48:
[...]
nou nadat mw2 mp zo mega slecht was heb ik niet gekocht/geprobeerd hoop dat mensen dat ook eens meer gaan doen en niet denken nou...nu zal die vast wel goed zijn en minder problemen/cheaters hebben..want dan leren ze het nooit!!
Ik heb vrijwel dezelfde configuratie alleen ik heb een Creative kaart erin en heb geen problemen.MeneerG schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:06:
Specs:
Win 7 64bit Ultimate
4gb geheugen.
Welke driver gebruik je die van MSI of die van Realtek?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Mooi dat het geluidstutter probleem aangepakt wordt.(Last Updated 1/12/11)
# • MP Audio stuttering on certain systems.
# • Playercards sometimes not showing properly.
# • Added three Private Match Server Settings: Team Change, Team-Up Period, and Keep Balanced Teams.
# • Added Alternate Color Scheme for accessibility: Settings / Multiplayer / Player Name Indicator.
# • Changed Team-Up Period countdown interval to 10 seconds.
# • Combat Training sessions are no longer counted in Server Browser Unranked tab.
# • Friends on your team will now show as blue on your minimap.
# • Prevention of various exploits.
# • Objective markers localized for all languages.
# • SP Audio stuttering on certain systems.
# • Addition of new contracts.
# • Addition of the “Dolly Cam” editing mode in Theater.
# • If a player cancels an invite to a Wager Match, then attempts to join another server, they will join the server from the declined invite.
# • Issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain conditions.
# • Addition of round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same “spawn toob” protection as other explosives.
# • Ensure reticle purchases are reset on prestige in all circumstances.
# • Contracts should reset on prestige.
# • Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
# • Prevention of Gunship and Chopper Gunner failing to give player full control under rare conditions.
# • Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific conditions.
# • Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
# • Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
# • Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
# • Additional minor reductions in knife lunge.
Jammer dat de sniper alleen hs verbetering krijgt en niet algeheel wat beter wordt.
Jammer dat de chopper gunner niet wat generft wordt.
Mooi dat de knife commando lunge wat minder wordt.
Jammer dat ik geen oplossing zie voor de vastlopers voor mijn systeem...
[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-01-2011 12:51 ]
En dat is volgens jou?RoaDHouse schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:15:
Leuk die updates allemaal, maar waar het echt om draait wordt maar niet gefixed.
Mijn defenitie van goed draaien is waarschijnlijk anders dan voor de meesten hier. Ik draai noodgedwongen onder WinXP 32X anders draait de game niet lekker.
De updates die ze nu gaan doen kan me niet boeien.
Verwijderd
6gb ddr-3 ram
ocz vertex sata 2 120gb (staan mijn spellen op)
Sapphire radeon HD 6870 x2 (crossfire)
Dat zijn mijn pc-specs. Ik run alle games perfect, ik haal bv bij battlefield bad company 2 een average van 105 fps met alles maxoud out (8xAA, 16AF etc). Met CoD 4 haal ik een minimum fps van 200 en max van rond de 600 fps. Maar met CoD:BO haal ik maar iets van max 40 fps en soms dropt die gewoon naar 10 fps ofzo. Kan iemand mij hiermee helpen, want ik weet gewoon niet wat ik moet veranderen(aan mijn pc zal het niet liggen)..
je cpu is gewoon de bottleneck net zo goed als die dat is bij mij duo core, doe je niks aan. Verlepte engine design.Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:43:
Intel Core I7 950
6gb ddr-3 ram
ocz vertex sata 2 120gb (staan mijn spellen op)
Sapphire radeon HD 6870 x2 (crossfire)
Dat zijn mijn pc-specs. Ik run alle games perfect, ik haal bv bij battlefield bad company 2 een average van 105 fps met alles maxoud out (8xAA, 16AF etc). Met CoD 4 haal ik een minimum fps van 200 en max van rond de 600 fps. Maar met CoD:BO haal ik maar iets van max 40 fps en soms dropt die gewoon naar 10 fps ofzo. Kan iemand mij hiermee helpen, want ik weet gewoon niet wat ik moet veranderen(aan mijn pc zal het niet liggen)..
En toch krijgen ze het voor elkaar om de boel om zeep te helpen, niet te geloven.
De updates die ze online hebben gegooid heeft minimaal geholpen. Nog nooit heb ik zo'n slecht draaiend spel gehad.
Conclusie voor mij:
Meest gave MP van alle CoD versies (sp vond ik helemaal 3x nix btw)
Nog nooit zo'n bagger geprogrammeerde game eerder gezien.
Zelfde als met WaW het duurde daar ook wat 6 maanden voordat het spel een beetje draaide of problemen opgelost waren, en okay gelukkig hadden we wat minder irritante problemen zoals de vastlopers nu (ik krijg er binnen 1 of 2 potjes zeker wel 1) ergste was dat WaW op de Cod4 Engine stond te werken, maar wat mij het meeste irriteerd is dat die *** of kl**tzak van een JD2020 zich niet eens een beetje bezig houdt met de PC community.RoaDHouse schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 00:28:
CPU is helemaal niet de bottleneck, het spel is de bottleneck. Het hele spel is bijna compleet een copy van MW2 wat verder perfect draait zonder 1 enkel probleem.
En toch krijgen ze het voor elkaar om de boel om zeep te helpen, niet te geloven.
De updates die ze online hebben gegooid heeft minimaal geholpen. Nog nooit heb ik zo'n slecht draaiend spel gehad.
Conclusie voor mij:
Hij draait helemaal niet op de mw2 engine maar die van cod4, daarnaast als het een copy was dan zou het toch gewoon moeten werken?RoaDHouse schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 00:28:
CPU is helemaal niet de bottleneck, het spel is de bottleneck. Het hele spel is bijna compleet een copy van MW2 wat verder perfect draait zonder 1 enkel probleem.
Conclusie voor mij:

Ja het ligt wel aan het spel dat de boel niet goed werkt maar de cpu draait veel te hoog en daardoor loopt het spel niet lekker. dus is je cpu *helaas* toch echt wel de bottleneck.
Ik heb veel gehoord over problemen. Zijn deze er nog altijd?
edit: en dit is niet als flame bedoeld, maar ik zoek een recente game met splitscreen en deze biedt dat.
Naast Wipeout HD en Dead Nation nog niet veel gevonden.
[ Voor 39% gewijzigd door Asgaro op 14-01-2011 18:02 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-01-2011 20:07 ]
Er zijn wat zaken in mijn PC veranderd (audigy 1 teruggeplaatst en nieuwe netwerkkaart (WiFi) geinstalleerd). Ineens was het weer nodig de processorprioriteit van BO.exe op low te zetten. Dit moet met de geluidskaart te maken hebben, kan niet anders want alle problemen die ik ervaar zijn tot nu toe altijd voortgekomen uit het geluid (hangen van geluiden, gestotter en onverklaarbare vertragingen). Het verlagen van de prioriteit verhelpt het probleem al moet je dit iedere keer doen als je het spel start.
Een ander probleem wat zich gister voordeed was dat mijn netwerkverbinding volliep (geen dataverkeer meer in het spel) terwijl teamspeak wel doorging (die uiteindelijk de verbinding verloor omdat er geen bandbreedte meer over was. Dit viel niet te verhelpen, alleen de ronde afbreken en reconnecten. Jammer
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2011 11:51 ]
Er is al een nieuwe COD in de maakVerwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:47:
Is er al een vervolg gepland voor dit spel en beloven ze bij dat spel beterschap?
http://tinyurl.com/4nv47qy
Dit is het probleemtopic, niet het 'flame hier omdat het mis gaat'-topic. Waar je je klacht kwijt kunt zul je ongetwijfeld op de achterkant van het doosje, bij de steam-help of op de site van CoD:BO kunnen vinden.
[ Voor 77% gewijzigd door TheZeroorez op 15-01-2011 15:42 ]
Na lang gezocht te hebben en getwijfeld te hebben toch maar besloten om mn probleem hier neer te leggen in de hoop dat ik dit punt 1 op de goeie plek doe en punt 2 dat jullie mij kunnen helpen. Had dit al in t standaard BO topic gepost maar ben hiernaartoe doorverwezen...
Cod 'Freezed' bij mij op willekeurige momenten "cod.exe reageert niet", de pc loopt verder niet vast, alleen cod dus. Dit gebeurt willekeurig. De ene keer kan ik een avond spelen zonder problemen en de andere keer loopt het om de 20 min vast. Nadat het spel vastgelopen is start ik het opnieuw op en krijg ik een melding of ik wil dat het spel 'juiste instellingen herstelt' of iets dergelijks. Het maakt hierin niet uit waar ik voor kies, of ik op ja of nee klik heeft geen invloed op het daarna vastlopen van het spel, probleem blijft. (best frustrerend )
Nu heb ik op internet verschillende fora geraadpleegd maar dit biedt vooralsnog geen oplossing. 1 mogelijke oplossing heb ik nog niet uitgeprobeerd omdat je daarvoor in het register dingen aan moet passen (daar ben ik altijd voorzichtig mee).
Hieronder mijn specs:
- HD6850 TOXIC (AMD Radeon HD6850)
- Core™ i7-870
- P7P55 LX (Intel® P55) GUEA12
- 4 GB DDR3-1333 Kit
- SSD Vertex 2 60 gig
- 600 watt coolermaster voeding
Dit alles draait op een schone install van Windows 7 ultimate met alle nieuwe drivers (cod en steam zijn de enige programma's die geïnstalleerd zijn op de pc). Cod heb ik vanaf de cdrom geïnstalleerd.
Ik hoop dat iemand mij de oplossing voor dit frustrerende probleem kan bieden!
Basement Bios ---- Exo-S
Ik heb het namelijk zelf ook dus ik weet hoe irritant het is en ik heb ook alles afgezocht naar de oplossing zonder resultaat, ik weiger echter zonder geluidskaart te spelen aangezien ik anders mijn headset niet kan gebruiken.Mystikal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:36:
Ik denk dat Soul gelijk heeft. Het zou ook nog te maken kunnen hebben met oververhitting van je Graka, maar dat is onwaarschijnlijker dan de oplossing van Soul!
Sterker nog, je videokaart wordt juist minder gebruikt, de problemen komen ook vooral vanuit de over de top usage van je cpu. Gooi maar eens een progje of taskmanager aan tijdens BO en kijk na een vastloper maar hoe je cpu draaide
[ Voor 29% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-01-2011 14:53 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Nu heb ik mijn windows opnieuw geinstalleerd met dezelfde drivers 10.12 maar wat ik ook probeer ik krijg dat logo niet meer te zien.
In mijn cfg staat multigpu wel op 1 dus daar ligt het ook niet aan.
Heeft iemand een idee hoe dit kan..
Koekie?
Nou, bij S&D vind ik het anders heerlijk om 500 per kill te krijgen. Soms wordt je een aantal rondes neergeknald zonder zelf punten te krijgen en dan is het wel lekker om veel punten te kunnen vergaren. Het is niet leuk om vaak te moeten wachten terwijl het niets oplevert.FireFoz schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:49:
Ze zouden in objective based games het aantal punten per kill moeten terugschroeven naar 25 en dat compenseren met match bonus die gebaseerd is op aantal plants/aircraft kills/defuses etc.
Wel ben ik het met je eens dat de objectivebonus omhoog moet. Dit zal mensen aansporen om ook eens een bom te planten / defusen.
Ik snap alleen niet hoe het met punten werkt, de ene keer krijg ik aan het eind van een ronde (TDM bijvoorbeeld) 5400XP (Gewonnen met ongeveer 14 kills) en na een andere ronde (Ook gewonnen met een vergelijkbaar aantal kills) veel meer of minder XP. De opbouw snap ik nog niet echt.
Vanavond ga ik proberen mijn Audigy 1 te forceren zodat deze gebruik maakt van de Osio drivers. Standaard worden de Audigydrivers gepakt en dat wil ik nu herrouteren. Samplen van geluiden (Via VST's) doe ik dit met 5 miliseconden en via de Audigydrivers met 12. Ik wil eens weten of het gestotter dan minder wordt (Het komt toch echt van de geluidskaart namelijk). Het spel kan niet goed opschieten met geluid en dat is bij meerdere spelers zo. Maar wat ga je eraan doen, een patch zal er niet voor worden uitgebracht en een algemene fix kun je niet bedenken aangezien geen speler dezelfde systeemconfiguratie heeft.
Volgens deze post is men toch echt bezig om iets te doen aan de geluidsproblemen, zowel in SP als MP. http://www.callofduty.com...1ka62iov6fn6us8bcig0ub4k2bazs2000 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:07:
Het spel kan niet goed opschieten met geluid en dat is bij meerdere spelers zo. Maar wat ga je eraan doen, een patch zal er niet voor worden uitgebracht en een algemene fix kun je niet bedenken aangezien geen speler dezelfde systeemconfiguratie heeft.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2011 09:47 ]
Heeft iemand daar onderhand ervaring mee? 1680x1050 en standaard (geen preselectie 16:9/16:10) levert dit issue op. Kan wel naar iets met 1337x900 of iets in die buurt, met 16:9 en zwart balkje daardoor boven en onder spelen dat het goed gaat. Maar mis zoveel scherpte en kleurdiepte dat het irritant is om zo te spelen.tweaktubbie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 07:56:
Heb nu op PC meerdere resoluties geprobeerd (en schermratio 16:9 e.d. aangepast), maar ik blijf in HQ die timer rechtsbovenin niet zien. Sommige varianten zie ik wel bij time 0: en soms helemaal niet die 0:
Hoe krijg ik die laatste 2 relevante getallen wel in beeld
Gebruik Samsung SyncMaster 226BW icm NVIDIA GeForce GTX 460 + recente drivers
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Ik heb ook patch binnengehad, mijn pfs ging dr niet op vooruit,, ook niet achteruitDutchie01 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:41:
volgens mij is hij bezig met patch te downloaden atm

Gewoon exploitfixes en misschien wat heel kleine tweaks

Als je slim bent lees je ook even deze post.