Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-09 18:49
Wow word het nou met elke patch erger?

Met mijn overgeclocked i7 860 en 6950 shader unlocked video kaart slaat dit echt nergens op.
Heb zelfs mijn config zwaar lopen aanpassen met de verschillende configs ( BASHandSlash.com ) en nog blijft het hopeloos ( stotteren als een gek wanneer ik een close combat situatie kom).

En het vreemde is zit wel met een bijna constante 125 fps en een ping rond 30 :s

De command r_streamFreezeState "1" lijkt de stotter te verminderen maar ten koste van mijn fps ( terwijl deze volgens mij fps boost hoort te geven )

Dan maar ff benchmarken, want krijg gewoon een minderwaardigheids-PC complex hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Na de patch af en toe kleine freezemomenten, maar geen complete hangers meer. Heb die workaround van sommigen met die 0 en 1 voor CPU en cores geprobeerd, maar nu beiden op 0 en 0 gezet en laten draaien. Nog geen hangmoment, fingers crossed.

Overigens is na de patch WEL het resolutieprobleem opgelost waardoor die HQ-tekst met de tijdteller wegviel. Kan gewoon op 1680x1050 en auto-verhouding spelen.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
zucht....

Voor de laatste "patch" liep alles vlot, 100-200 fps met lekkere gpu usage.
Na de patch zit ik weer met het zelfde probleem als release: Low gpu usage, low fps ~30 op lange stukken.
GPU usage zit dan rond de 20% op beide 460's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet meer. ik word er grijs en kaal van van dit spel. Ik blijf hier kijken maar black ops licht momenteel naast de prullenbak. Ik heb nog een klein beetje hoop maar ben bang dat ik dat ook zo kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Iemand op ps3 die de melding "80010514" wel eens tegengekomen is? Fucking irritant..
Meestal werkt een "fan-blow" wel, maar nu werkt niks meer en kan het spel gewoon niet meer opstarten.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moohtje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-08 11:28

Moohtje

Just Mo

Zijn er ps3 gamers hier die na een update de Yellow light of Death hebben gekregen ? 2 vrienden van mij hebben na de update 1.05 en 1.06 de YLOD gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
Bij mij op de pc draait het nog steeds prima op de vastlopers na, iig geen stutter meer in beeld of geluid. Ik baal er wel van dat het nog steeds niet opgelost is voor andere mensen en de vastlopers bij mij nog steeds bestaan, het is bijna te kansloos voor woorden om een game zo lang al op de markt te hebben en nog niet goed te kunnen laten draaien op overduidelijk meer dan capabele pc's... :F :N

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-01-2011 08:32 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja jongens geniet er maar van. Ik benijd jullie enorm ik houd het nu alleen bij MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
Jammer dat er bijna niemand meer cod2 speelt :( Dat is echt nog steeds een topgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beunhaasbaas schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:27:
Jammer dat er bijna niemand meer cod2 speelt :( Dat is echt nog steeds een topgame.
Haha omdat bij mij black ops het niet meer deed heb ik cod 2 gekocht (€ 9,00 bij dixons :P ). Inderdaad een echte topgame. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-07 12:08
is het op de Playstation 3 alleen maar erger geworden ja?:O
heb het zelf nog niet kunnen testen.

voorlopige gedachte:
waarom heb ik dit spel eigenlijk gekocht?
voor Activision is dit de laatste Call of Duty die een recordwinst oplevert.
2 platformen laten ze helemaal in de steek. PS3, PC.

nog niet misschien dat ik een nieuw deel ga aanschaffen.

Laat Valve maar met een nieuwe Counter Strike komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Steven6249 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:22:
is het op de Playstation 3 alleen maar erger geworden ja?:O
heb het zelf nog niet kunnen testen.

voorlopige gedachte:
waarom heb ik dit spel eigenlijk gekocht?
voor Activision is dit de laatste Call of Duty die een recordwinst oplevert.
2 platformen laten ze helemaal in de steek. PS3, PC.

nog niet misschien dat ik een nieuw deel ga aanschaffen.

Laat Valve maar met een nieuwe Counter Strike komen.
Moeten ze toch eerst met een nieuwe half life episode komen en daarna nieuwe engine ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:02
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:43:
[...]
Haha omdat bij mij black ops het niet meer deed heb ik cod 2 gekocht (€ 9,00 bij dixons :P ). Inderdaad een echte topgame. :)
Hopelijk hebben ze die dit weekend ook nog, is de enige in de reeks die ik nog niet heb O-)
Thnx voor de tip.

Sinds ik BO in window mode speel bijna geen problemen meer gehad, is misschien een oplossing voor sommigen onder ons met problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
shaiwa887 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:38:
[...]

Hopelijk hebben ze die dit weekend ook nog, is de enige in de reeks die ik nog niet heb O-)
Thnx voor de tip.

Sinds ik BO in window mode speel bijna geen problemen meer gehad, is misschien een oplossing voor sommigen onder ons met problemen?
Heb bad company 2 besteld :+ komende week nieuw systeem bestellen als de 2600k weer bij azerty te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik vraag mij af hoe het spel nu bij de meeste mensen draait na de geluidspatch (PC).
Ik kan het niet meer testen aangezien mijn problemen weg zijn na een aantal drivertweaks van mijn geluidskaart en wil het niet testen ook (drivers terugdraaien). Daar heb ik geen zin meer in.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Nog steeds vastlopers maar geluid is gefixed zoals de patch zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chuckygetslucky
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-08 22:25
Hier al 2 dagen gespeeld zonder vastlopers (wel soms wat gestotter) Wat dat betreft lijkt de laatste patch een oplossing voor mijn probleem :D

Wat ik nog niet begrijp is dat mijn fps met de standaardinstellingen niet boven de 75 uitkomt (loopt verder wel soepel) Ik leest echter dat mensen vaak boven de 100 zitten. Gisteren had ik daarom ergens een config vandaan geplukt wat FPS bevorderd. Nou, fantastisch 180-200 fps. Maar een beeld wat grafisch er nog 100 keer slechter uitziet dan battlefield1942.

Iemand een config die fps bevorderd maar de grafische kwaliteit enigszinds in stand houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
Aaargh, CoD:BO gepatched, 1 vastloper compleet. PS3 gepatched, eerste potje, direct weer een complete vastloper.

Had er de eerste dagen ook last van, dikke week niet meer gespeeld en toen 2 maanden zorgeloos kunnen spelen. Snap niet wat er aan scheelt, klote ontwikkelaars, en maar zeike dat hun spellen gedownload worden. Lever dan ook een kwaliteit af, want dit is gewoon rond uit bedroevend. Maar goed, dat is al 100x gezegd.

Iemand een idee om van die complete freezes van het spel af te komen, enige wat ik na een freeze kan doen is de PS3 resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
ik heb 1680 x 1050 met alles op max, behalve AA, dat staat op 4x, ik draai prima voor mijn setup met duo core + 6850 :) geen idee hoeveel fps maar iig boven de 60 en dat is meer dan voldoende, ik zou niet weten waarom je in godsnaam meer zou willen, je ziet toch geen verschil 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:38
Zooooo, ik ben er helemaal klaar mee BlackOps is "bagger" steam is "bagger" MW2 is "bagger".

Ik heb alles eraf gegooid, het is voor mij 1 grote ergenis geworden, wil er niet langer meer mee bezig zijn.

Alle games voor de Pc stellen nix meer voor de laatste jaren, het is alleen om er rijk van te worden en verder helemaal nix !!!!!!!

Daarnaast is de kennis "zeer" laag van de game ontwikkelaars.

Dit was echt de laatste keer dat ik een pc game heb gekocht, ga liever voor dat geld een biertje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:04

DefLite

Why so serious?

RoaDHouse schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:53:
Zooooo, ik ben er helemaal klaar mee BlackOps is "bagger" steam is "bagger" MW2 is "bagger".

Ik heb alles eraf gegooid, het is voor mij 1 grote ergenis geworden, wil er niet langer meer mee bezig zijn.

Alle games voor de Pc stellen nix meer voor de laatste jaren, het is alleen om er rijk van te worden en verder helemaal nix !!!!!!!

Dit was echt de laatste keer dat ik een pc game heb gekocht, ga liever voor dat geld een biertje kopen.
Same here, zut eraf gegooid. Sowieso al paar week niet meer gegamed :)

[ Voor 93% gewijzigd door DefLite op 02-02-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn probleem is opgelost. Nadat ik Windows weer opnieuw heb geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
bmwman schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:48:
Ik heb 2 x 6970 in crossfire, wanneer ik black ops opstart kreeg ik rechtsboven het crossfire logo.
Nu heb ik mijn windows opnieuw geinstalleerd met dezelfde drivers 10.12 maar wat ik ook probeer ik krijg dat logo niet meer te zien.
In mijn cfg staat multigpu wel op 1 dus daar ligt het ook niet aan.

Heeft iemand een idee hoe dit kan.. :?
Dit staat los van het spel. chck je Catalyst config. daar is het een kwestie van iets aanvinken.
Of ga naar het grote AMD ATI topic hier in Tweakville! ;)

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023

voor dat geld kun je dus hmmm lets see 1 avond zuipen of 1/2 jaar ergeren aan een crappy game.........
Ik kies het laatste anytime......... wat zou ik anders moeten lezen op het net. _O-

Bye Road...... niet te veel drinken euh ........... :r

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[sarcasme]
Ik ben blij dat de ontwikkelaars geen enkele vorm van kennis hebben, daardoor lijk ik een heel stuk slimmer.
Waarom ga je zelf niet solliciteren dan?
[/sarcasme]

Het is heel makkelijk iets te roepen uit frustratie...

Toch denk ik dat een combinatie van gamen en (gematigd) drinken het best is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 12:20
Ook heel even mn frustratie uiten! Ik heb alle 'fixes' geprobeerd maar krijg het schokken (stutter) / lag niet weg. Baal er behoorlijk van. Hopen dat er ooit een fix komt die werkt. Wel erg teleurgesteld dat ze zoiets niet wat sneller fixen, heel internet staat er vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
IntoDevel schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 21:09:
Ook heel even mn frustratie uiten! Ik heb alle 'fixes' geprobeerd maar krijg het schokken (stutter) / lag niet weg. Baal er behoorlijk van. Hopen dat er ooit een fix komt die werkt. Wel erg teleurgesteld dat ze zoiets niet wat sneller fixen, heel internet staat er vol mee.
is je pc wel sterk genoeg, het zou nu iig moeten werken, mijn duo core + 6850 kan het prima aan, op de vastlopers na 3 maps na dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 12:20
Ja is zeker wel sterk genoeg. Het maakt niks uit of ik hem op 800x600 en alles op low draai of op 1680x1050 met alles op hoog. Framerate blijft rond de 40-60 en ineens drops naar 15 op net de vervelende momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na 2maanden start ik bo weer op en het spel doet het niet eens meer =/
in het menu blijft er een blauwe cirkel om de cursor heen draaien en voor de rest reageerd het spel nergens op
ctrl alt del staat er dt die niet meer reageerd

voorheen werkte het spel wel (in 2010 was dat nog )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:10:
in het menu blijft er een blauwe cirkel om de cursor heen draaien en voor de rest reageerd het spel nergens op

updates wel allemaal binnengehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:22:
[...]

updates wel allemaal binnengehaald?
gaat dat niet vanzelf?

keep this game up to date staat aangevinkt in steam

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 00:00:
[...]

is je pc wel sterk genoeg, het zou nu iig moeten werken, mijn duo core + 6850 kan het prima aan, op de vastlopers na 3 maps na dan...
A: gekeken of multi gpu of multi cpu goed staat? Bij mij zorgde dit voor vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:58:
[...]

gaat dat niet vanzelf?

keep this game up to date staat aangevinkt in steam
Dan wel in principe, mss was hij het updaten ofzo, maar als het daarna weer gebeurd, dan houd het bij mij op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Weet niet hoe ik moet zoeken maar mijn single player wil niet mijn progressie opslaan. Hij laad steeds Level 6 (defector) terwijl ik al verschillende missies daarna gedaan heb.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
net een upgrade set gekocht en dit spel gehaald:

AMD Athlon II X4 640
4 gig geheugen
SSD kingston
9600GT

met dit spel haal ik 1 FPS ofzo, en als ik mn muis beweeg (ook in het menu) reageert het beeld 1 seconde later.

de intertoys heeft een 'spellen ruilen binnen 24 uur' regeling, dus als deze resultaten normaal zijn voor deze specs dan breng ik m morgen terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

eperon schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:00:
de intertoys heeft een 'spellen ruilen binnen 24 uur' regeling, dus als deze resultaten normaal zijn voor deze specs dan breng ik m morgen terug....
Nee die resultaten zijn niet normaal, want met die setup moet je de game kunnen draaien.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

eperon schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:00:
net een upgrade set gekocht en dit spel gehaald:

met dit spel haal ik 1 FPS ofzo, en als ik mn muis beweeg (ook in het menu) reageert het beeld 1 seconde later.

Multiplayer games terugbrengen waarvan je de CD-key al hebt kunnen zien en waarvan die key nu waarschijnlijk aan je Steam account is toegevoegd? Lijkt me sterk.

Maar die fps ligt niet aan je systeem. Zal meer een software probleem zijn, OS/drivers/directx. Heb je na de upgrade een clean-install gedaan van je systeem? Welke OS draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 09:35

kevinr1

Dude?

Hello allemaal,

Sinds 2 dagen geleden als ik Black Ops opstart krijg ik voor 1 seconden een scherm met "Connecting" ( met dat rondje erbij.
Vervolgens loopt het scherm vast en het geluid gaat weg. ( dikke lagg ).
Dit houdt stand voor zo'n 20 seconden.

Ik krijg het beeld: Ga naar cod.com/bo/status en kijk of de servers online zijn.
Natuurlijk zijn alle servers online en 5/5.

Heb ook al heel black ops ge deïnstalleerd. maar geen succes.
Al ga ik naar "Check game integrity" download hij ALTIJD 66% een 'update'.

Maar zonder enig succes.
Heb de laatste drivers, directx etc etc..

Systeem:
- XFX 6870
- AMD Phenom X6 II 1090T
- 1 Terabyte HDD
- 4g Ram
- Windows 7 64-bit.

Het ene moment doet het spel het prima. Ander moment totaal niet meer.
// heb geen systeemherstel. ... .. ( Stupid )

Life is meant to be experienced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

kevinr1 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:42:
Hello allemaal,

Sinds 2 dagen geleden als ik Black Ops opstart krijg ik voor 1 seconden een scherm met "Connecting" ( met dat rondje erbij.
Dit heb ik ook, vanaf het begin af aan al gehad. Ik ben niet anders gewend. Vaak start ik de game op, klik ik op mijn favoriete servers en dan hangt het spel 20 seconden. Ik heb de laatste videokaart drivers van Ati, clean-install van W7 64 bit. Voor de rest loopt het spel prima alleen bij het opstarten heb ik dit even.

Volgens mij had ik eens gelezen dat je in Steam je driver kon updaten? Maar aangezien ik de laatste videokaart drivers van Ati al heb ga ik niet iets via Steam regelen om dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
Same here, vanaf begin 10 a 15 sec. vast. (voornamelijk als je weer naar de server\favorieten lijst gaat)
Drivers updaten heeft geen zin gehad, zelfs een nieuwe videokaart niet ;) :D
Op een andere pc (I7\8GB) op een andere locatie zelfde issue overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
mickjuh schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:24:
[...]

Multiplayer games terugbrengen waarvan je de CD-key al hebt kunnen zien en waarvan die key nu waarschijnlijk aan je Steam account is toegevoegd? Lijkt me sterk.

Maar die fps ligt niet aan je systeem. Zal meer een software probleem zijn, OS/drivers/directx. Heb je na de upgrade een clean-install gedaan van je systeem? Welke OS draai je?
ik heb inderdaad een clean install gedaan van Windows7 64x.

EDIT: nadat ik een OUDERE driver installeerde, kreeg ik opeens een bericht dat mn videokaart niet genoeg power kreeg. was ik vergeten om het PCI-E powerdraadje opnieuw aan te sluiten....oeps! raar dat de nieuwe drivers dat niet zeggen, maar de oude wel. nu draait ie goed :)

[ Voor 48% gewijzigd door indexample op 08-02-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

shaiwa887 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:22:
Same here, vanaf begin 10 a 15 sec. vast. (voornamelijk als je weer naar de server\favorieten lijst gaat)
Drivers updaten heeft geen zin gehad, zelfs een nieuwe videokaart niet ;) :D
Op een andere pc (I7\8GB) op een andere locatie zelfde issue overigens.
Hij "hangt dan" omdat de game van 13000 servers informatie op gaat vragen, kan ook zijn dat je router daar wat moeite mee heeft. Dit issue had ik al ten tijde van cod2 (andere PC zelfde standaard telfort router, dus vandaar dat ik ook de router verdenk)

[ Voor 11% gewijzigd door Frentik op 08-02-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Frentik schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:46:
[...]
Hij "hangt dan" omdat de game van 13000 servers informatie op gaat vragen, kan ook zijn dat je router daar wat moeite mee heeft. Dit issue had ik al ten tijde van cod2 (andere PC zelfde standaard telfort router, dus vandaar dat ik ook de router verdenk)
Terwijl ik direct naar mijn favorieten ga waar er maar 10 tussen staan ;-) Maar hij zal die 13000 wel in de background laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 11-09 16:54
Ik heb een klein iritant probleempje, in menu welk menu dan ook create class/server browser/options heb ik om de x aantal seconden een hikje en dan blijft hij 1 a 2 seconden helemaal hangen. geen extreem groot probleem wel best iritant.

edit:
mijn specs:
AMD 9950 BE
HD4870X2
4 GB mem
Win 7 64 bit

[ Voor 12% gewijzigd door ArgantosNL op 08-02-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
[...]
Die gaat ie pas daarna checken :D
Heb het overigens soms ook bij het intro scherm of bij het aanpassen van een class.
Ook als ik net uit een MP game en ik in het intro scherm ben heb ik het bijna altijd.
Soms, na een eerste start, staat de server teller bijna 13000 servers en dan pas die "freeze".
Zou me niets verbazen dat het idd een router probleem is, telfort gebruikt volgens mij ook Zyxel (?) routers en ik heb ook een Zyxel staan.
Maar goed, ik kan er wel mee leven maar is een beetje irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:10:

Ik heb het zelfde probleem gehad, van alles geprobeerd: 7 keer opnieuw geïnstalleerd, 2 keer steam geherinstalleerd. Maar dat werkte allemaal niet, toen heb ik een clean instal gedaan van Windows 7, en toen deed ie het weer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een patch verder en weer geen performance wijzigingen... Komt het ooit nog goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

[...]
Dat heb ik ook. Niets mis mee. Ook als ik BO opstart hangt het menu vaak even ivm steam die ook 'wat doet'.

Niet echt een groot probleem lijkt me.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Mystikal schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:58:
Dat heb ik ook. Niets mis mee. Ook als ik BO opstart hangt het menu vaak even ivm steam die ook 'wat doet'.

Niet echt een groot probleem lijkt me.
Ik heb er ook geen last van, was meer om die lui daarboven gerust te stellen/uit te leggen dat dit normaal is :) Ik start BO op, ga dan nog even drinken pakken of iets dergelijks en als ik dan na een paar min terug kom werkt alles gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1

kevinr1

Dude?

kevinr1 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:42:
Hello allemaal,

Ik krijg het beeld: Ga naar cod.com/bo/status en kijk of de servers online zijn.
Natuurlijk zijn alle servers online en 5/5.

Heb ook al heel black ops ge deïnstalleerd. maar geen succes.
Al ga ik naar "Check game integrity" download hij ALTIJD 66% een 'update'.

Maar zonder enig succes.
Heb de laatste drivers, directx etc etc..

Systeem:
- XFX 6870
- AMD Phenom X6 II 1090T
- 1 Terabyte HDD
- 4g Ram
- Windows 7 64-bit.

Het ene moment doet het spel het prima. Ander moment totaal niet meer.
// heb geen systeemherstel. ... .. ( Stupid )
Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Bij steam forums gaven ze aan dat ik de router en modem moest resetten.
Natuurlijk gedaan. Heb zelfs 2 verschillende routers geprobeerd. De WL-309 en de WRT320N.

Allerlei firmwares enzo.
Treyarch gebeld en die personen hebben gezegd dat ik mijn poorten open moet zetten. . ... .. die staan open maar een bepaalde website zegt dat deze dicht zijn. Terwijl een andere website weer zegt dat deze open staan. Heel vaag allemaal.

Ben eigenlijk redelijk hopeloos. Win 7 opnieuw installeren.
Terwijl het misschien om 1 register sleutel gaat of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

kevinr1 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:14:
[...]

Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Bij steam forums gaven ze aan dat ik de router en modem moest resetten.
Natuurlijk gedaan. Heb zelfs 2 verschillende routers geprobeerd. De WL-309 en de WRT320N.
Volgens mij hebben we het alleen maar over dat probleem gehad en is dit voor BO gewoon normaal. Ik heb met mijn SSD ook bij het opstarten dat hij 10 seconden vast zit, geluid weg etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1

kevinr1

Dude?

mickjuh schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:52:
[...]

Volgens mij hebben we het alleen maar over dat probleem gehad en is dit voor BO gewoon normaal. Ik heb met mijn SSD ook bij het opstarten dat hij 10 seconden vast zit, geluid weg etc.
Normaal?
Ik kan niet meer verbinden. Heb 'vast' internet. Geen draadloos en al die dingen.
Ik kan het spel "gewoon" niet meer spelen.

Solution?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Daywalk3r schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:13:
Weet niet hoe ik moet zoeken maar mijn single player wil niet mijn progressie opslaan. Hij laad steeds Level 6 (defector) terwijl ik al verschillende missies daarna gedaan heb.
Niemand? Ik heb geloof ik een x iemand gezien met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Daywalk3r schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:34:
[...]

Niemand? Ik heb geloof ik een x iemand gezien met hetzelfde probleem.
vaak helpt een savepoint er voor te pakken wel, ik heb iig het probleem nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:42:
[...]

vaak helpt een savepoint er voor te pakken wel, ik heb iig het probleem nooit gehad.
Continue campaign kan ik doen of een level aan het begin starten. Mischien moet ik dat maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-08 23:04
Ik heb regelmatig last van een switch naar het Bureaublad. Ben je midden in vuurgevecht zit je ineens op het bureaublad. (en nee ik heb niet mn windowskey aangeraakt, die is zelfs gelocked (g15))
Dit komt zeker 1 a2 keer per uur voor.
Meer mensen dit "probleem"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik al eerder rapporteerde werkt het spel sinds heden niet meer, tijdens het opstarten blijft die blauwe ronddraaiende cirkel in beeld ( vervangen zandloper in win7 ).
ik heb het spel al herinstalleert, dit met zonder enig succes.

beschrijving van het probleem:
- start cod bo mp op
- game start op rond cursor blijft de blauwe cirkel draaien, al tijdens opstarten.
- game reageert nergens op.
- ctrl + alt + del -> blackops.exe ( reageert niet meer. )
- en dan sluit ik die maar af.

toen ik bij blackops.exe de affiniteit bekeek stond deze alleen op core 0.
betwijfel dat dit een standaard instelling is maar zeker weet ik dit niet.

* update
drivers updated, probleem opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Daywalk3r schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:58:
[...]

Continue campaign kan ik doen of een level aan het begin starten. Mischien moet ik dat maar eens proberen
Dit mocht niet baten. Mensen nog andere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
Daywalk3r schreef op zondag 20 februari 2011 @ 21:08:
[...]
Dit mocht niet baten. Mensen nog andere ideeën?
De eerste keer dat ik de campaign speelde was het het zelfs zo erg dat ik dat ik de savepoint niet meer kon starten en BO een crash gaf.
Uiteindelijk maar opnieuw begonnen en heb geen problemen meer gehad.
Misschien kun je er iets mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-08 12:16
Ik heb een SSD gekocht. :D Windows 7 op geinstalleerd en vervolgens COD BO.
Het probleem is dat het laden van een map langer duurt dan toen ik een gewonen HD had.
Ik snap er niks van want een ssd zou sneller moeten zijn.
Dit is erg vervelend omdat ik nu in een CTF match binnen kom als de ronde al 1 minuut bezig is. :'(

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
MasterMaarten schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:35:
Het probleem is dat het laden van een map langer duurt dan toen ik een gewonen HD had.
Dit is erg vervelend omdat ik nu in een CTF match binnen kom als de ronde al 1 minuut bezig is. :'(

Shader Warming toevallig aan? Sinds laatste patch hebben ze dat weer kapot gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Wat doet shaderwarming? Ik heb het aangezet en merk namelijk een onverklaarbare 'lag' tijdens het spelen en als ik het uit zet dan is hier geen sprake van. Verder lijkt het niets anders te doen dan lag veroorzaken.

Wat zou shaderwarming normaal gesproken moeten doen dan?

[edit] Gevonden:
"Added an option to pre-cache all shaders during load time. This fixes hitching related to shader compiling on some video cards when viewing an area of the map for the first time."

from patch notes
Ik kan mij voorstellen dat je een grote performancewinst kan behalen met deze optie wanneer je zeer veel moet renderen maar of BO hier iets aan heeft?

[ Voor 41% gewijzigd door bazs2000 op 23-02-2011 12:02 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterMaarten schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:35:

ja ligt aan black ops. met MW2 laad maps op ssd als een speer. altijd eerste ingame.

Verwijderd

als ik blackops opstart krijgt ik connecting met blauwe rondje, daarna fetching stats met bluawe rondje en daarna blijft dt blauwe rondje en reageerd het spel verder nergens op, reageerd niet staat in taakbeheer

CoD BO na cod3 de grootste faal

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:03:
[...]

ja ligt aan black ops. met MW2 laad maps op ssd als een speer. altijd eerste ingame.
Ik moet zeggen dat ik ook als eerste altijd ingame kom en daarna pas 3/4 sec later de 2de joint.
Ik heb zelf een i5-760 en een RAID0 (2 schijven), dus het ligt wss niet aan de SSD.

tikfouten? tjah..m..

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:17:
als ik blackops opstart krijgt ik connecting met blauwe rondje, daarna fetching stats met bluawe rondje en daarna blijft dt blauwe rondje en reageerd het spel verder nergens op, reageerd niet staat in taakbeheer

CoD BO na cod3 de grootste faal
Volgens mij is de grootse faal je beheersing van de nederlandse taal :P. Af en toe zijn er nu eenmaal problemen met het connecten naar de BO master server en/of steam. Daar zullen we als tegenwoordige PC gamers mee moeten leven. Dat is de prijs die we betalen voor centrale stats e.d.
fatihbatur schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:20:
Ik moet zeggen dat ik ook als eerste altijd ingame kom en daarna pas 3/4 sec later de 2de joint.
Ik heb zelf een i5-760 en een RAID0 (2 schijven), dus het ligt wss niet aan de SSD.
Dus jij bent degen die het langste moet wachten alvorens de match begint? Met mijn 320Gb-SATA300-Spinpoint kom ik ook altijd ingame voordat de match begint.

[ Voor 3% gewijzigd door Frentik op 24-02-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:07:
[...]
Volgens mij is de grootse faal je beheersing van de nederlandse taal :P. Af en toe zijn er nu eenmaal problemen met het connecten naar de BO master server en/of steam. Daar zullen we als tegenwoordige PC gamers mee moeten leven. Dat is de prijs die we betalen voor centrale stats e.d.

[...]
Dus jij bent degen die het langste moet wachten alvorens de match begint? Met mijn 320Gb-SATA300-Spinpoint kom ik ook altijd ingame voordat de match begint.
er is geen probleem met mijn taalbeheersing noch de connectiviteit van het spel. Het conencten doet het gewoon zoals ik al zei en in het menu blijft er een dom blauw rondje om de cursor draaien en kan ik het spel weer afsluiten kortom €50,- verneukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:16:
[...]

er is geen probleem met mijn taalbeheersing noch de connectiviteit van het spel. Het conencten doet het gewoon zoals ik al zei en in het menu blijft er een dom blauw rondje om de cursor draaien en kan ik het spel weer afsluiten kortom €50,- verneukt
Je bedoelt waarschijnlijk:

Er is wel een probleem met mijn taalbeheersing, maar niet met de connectiviteit van het spel. Het connecten doet het gewoon. Zoals ik al zei, in het menu blijft er een dom blauw rondje om de cursor draaien. Ik kan daardoor alleen het spel weer afsluiten. Kortom €50,- verneukt.

Je geeft echter eerder al aan dat het probleem opgelost is, nadat je nieuwe drivers hebt geïnstalleerd.

[ Voor 15% gewijzigd door Mystikal op 25-02-2011 10:33 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:03:
[...]

doe shader-warming eens uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:16:
Is dat blauwe rondje nu van Win7 (sorry, ik zit nog op XP) of van BO?

Ik heb nu even verder teruggelezen en ik vermoedt dat er iets mis is met je Win7 installatie, aangezien ik geen Win7 heb kan ik je niet verder helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:43:
[...]
Is dat blauwe rondje nu van Win7 (sorry, ik zit nog op XP) of van BO?

Ik heb nu even verder teruggelezen en ik vermoedt dat er iets mis is met je Win7 installatie, aangezien ik geen Win7 heb kan ik je niet verder helpen ;)
blauwe rondje is sinds vista de vervanging van de zandloper oid dacht ik.
vind wel meer gevallen met hetzelfde probleem. maar nergens een concrete oplossing.
het stomme is dat BO het vorige week wel heeft gedaan en daarvoor waren er problemen en nu weer.
Er wordt wel ergens gezegd dat de affiniteit van blackops.exe naar 4 cores moet worden gezet, omdat dat nu op 1 core staat? maar goed als ik dit aanpas moet ik BO daarna weer afsluiten en als ik BO dan opstart staat de affiniteit weer op 1 core dus het lukt niet.

In de config file staat mutithreaded CPU op 1
en verder weet ik niet meer wat ik moet doen. met de windows installatie is niks veranderd en eerst deed BO het op dezelfde installatie goed en zoals ik al zei vorige week dus ook.

------------------------
afiniteit staat op 4 cores
spel werkt weer
btj gekloot met config editor
hoe dan ook hij doet het nu =/
weird :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke keer als ik het spel speel loopt hij na circa 10 minuten vast. Dan zit m'n cpu gebruik op 100% en moet ik hem via taakbeheer sluiten :/
Weet iemand hier iets tegen? Aan m'n cpu kan het niet liggen. Die zou het spel makkelijk aan moeten kunnen. Ik heb een intel core 2 duo E8400 @3.00GhZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:29:
[...]

Je bedoelt waarschijnlijk:

Er is wel een probleem met mijn taalbeheersing, maar niet met de connectiviteit van het spel. Het connecten doet het gewoon. Zoals ik al zei, in het menu blijft er een dom blauw rondje om de cursor draaien. Ik kan daardoor alleen het spel weer afsluiten. Kortom €50,- verneukt.

Je geeft echter eerder al aan dat het probleem opgelost is, nadat je nieuwe drivers hebt geïnstalleerd.
zoals je zelf wel kan lezen hier ergens op het forum was het probleem opgelost en kwam het daarna weer terug dus is het wel degelijk niet opgelost, echter is het probleem nu weer opgelost dus heeft het de status opgelost tot het het probleem er weer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe videokaart. Dit resulteert in korte lag stoten in BO.
Wanneer ik bijvoorbeeld een tegenstander tegenkom die begint te schieten, dan krijg ik regelmatig lag.

Dit is uitermate irritant.

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen? Ik heb de AA al omlaag geschroefd.

(edit: het is maar een fractie van een seconde lag, maar met name dus wanneer ik iemand tegenkom)

[ Voor 13% gewijzigd door FragNeck op 28-02-2011 13:00 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:40
Welke kaart heb je? Heb zelf een HD5850 en merk wel dat ik eigenlijk nooit helemaal soepel kan spelen. Het is wel steeds minder geworden, maar het speelt nog lang niet zo lekker als andere shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Het is een N470 GTX van MSI, de FROZR II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
@FragNeck: Ook in windowed mode?
Had hetzelfde maar sindsdien ik dat heb ingesteld die problemen niet meer.
Is niet ideaal maar kun je mss toch BO spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
shaiwa887 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 16:10:
@FragNeck: Ook in windowed mode?
Had hetzelfde maar sindsdien ik dat heb ingesteld die problemen niet meer.
Is niet ideaal maar kun je mss toch BO spelen ;)
Heb ik nog niet geprobeerd.
Maar er zal toch wel een instelling zijn in een config of zo waardoor deze problemen verholpen kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNAx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-03-2023
Ik heb vandaag mijn CODBO binnen gekregen en natuurlijk direct geïnstalleerd. Ik heb mijn key ingevoerd in steam en toen begon steam direct met downloaden. Even gewacht tot hij klaar was met downloaden en toen eerst even wat levels SP gedaan. Liep allemaal prima en had geen problemen.

Toen wou ik MP doen. In de serverbrowser vind ik echter geen enkele server. Bovenin staat 0(9500), dus er zijn wel servers. Ook als ik onder Play voor Ranked Match kies doet hij het niet, hij zegt dan dat hij geen match kan joinen. Ik heb alle poorten opengezet in de router op het IP-adres dat mijn PC heeft maar dat doet helemaal niets.

De COD site geeft aan dat de BO servers een status hebben van Defcon 4.

Weet iemand wat het kan zijn of hoe ik het kan verhelpen?

Hardware:
i5 2500K
HD5770 1GB
1x 2GB Kingston Hyperx 1333Mhz
Asus P8P67-M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-09 18:49
DNAx schreef op maandag 28 februari 2011 @ 19:10:
Ik heb vandaag mijn CODBO binnen gekregen en natuurlijk direct geïnstalleerd. Ik heb mijn key ingevoerd in steam en toen begon steam direct met downloaden. Even gewacht tot hij klaar was met downloaden en toen eerst even wat levels SP gedaan. Liep allemaal prima en had geen problemen.

Toen wou ik MP doen. In de serverbrowser vind ik echter geen enkele server. Bovenin staat 0(9500), dus er zijn wel servers. Ook als ik onder Play voor Ranked Match kies doet hij het niet, hij zegt dan dat hij geen match kan joinen. Ik heb alle poorten opengezet in de router op het IP-adres dat mijn PC heeft maar dat doet helemaal niets.
Ik had hetzelfde met CoD4 (via steam), en de volgende dag waren er gewoon weer servers beschikbaar.
Misschien geld dat ook voor jou.

Probeer eens een IP adres uit via Gametracker, werkte ook bij mij.

[ Voor 3% gewijzigd door mingooski op 28-02-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Het windowed spelen heeft geen nut gehad.
Ik heb de zogenaamde PHYSX settings in het NVIDIA pannel op de GPU gezet, en ik heb de laatste beta driver van Nvidia gedownload 266.35. Deze lijken wat meer nut te hebben.

Verder vind ik het frappant dat alleen deze game hier bij mij last van heeft.
Iedere keer wanneer ik iemand tegenkom, dan ben ik een micro seconde te laat, omdat mijn scherm enigszins hapert.

Vreselijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:26
ik speel nu een uurtje cod bo op de pc en ik vroeg mij af of er een app was voor mn g19 dat hij het aantal kogels en zo kan weer geven , iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

mr.DJ95 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:55:
ik speel nu een uurtje cod bo op de pc en ik vroeg mij af of er een app was voor mn g19 dat hij het aantal kogels en zo kan weer geven , iemand?
succes verder!

G19+apps+black+ops@google

[ Voor 5% gewijzigd door Frentik op 02-03-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNAx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-03-2023
mingooski schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:15:
[...]

Ik had hetzelfde met CoD4 (via steam), en de volgende dag waren er gewoon weer servers beschikbaar.
Misschien geld dat ook voor jou.

Probeer eens een IP adres uit via Gametracker, werkte ook bij mij.
Ik kreeg het gisteren aan de praat door mijn router te resetten (stroom eraf en weer aansluiten) maar helaas was dat maar tijdelijk want ook vandaag heb ik weer hetzelfde probleem. Ik snap niet waarom hij het nu niet meer doet en ik heb geen zin om iedere keer de router te moeten resetten om te kunnen spelen.

En het is wel leuk als dat Gametracker helpt, maar ik wil gewoon een server kunnen vinden via de game zelf omdat hij dat gewoon hoort te doen. Als het niet anders kan dan moet het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Heb vanmiddag weer een tijd gespeeld, en het valt me op dat ik NOG STEEDS gigantische fps drops heb op bepaalde plekken in bepaalde maps. Instellingen die ik heb maken geen zak uit, alles op low scheelt hoogstens 5 fps of zo (t.o.v. alles op high). Dacht dat ze het onderhand toch wel gefixed zouden moeten hebben... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook problemen met lagg. In CODMW2 nergens last van maar BO loopt niet lekker bij mij.

Heb een 4870 1gb videokaart(1 jaar oud). PC'tje nu 3 jaar oud.

Zou een videokaart upgrade helpen? maybe SLI of cross?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Na de laatste update starten mn levels elke keer supertraag....eerst was ik altijd wel bij de eerste paar nu is het kutspel al bezig voor ik erin kom. Toch 2 schijven in raid 0. En nu ook opeens dikke freezes midden in de game naar 2 frames en na 5 sec kan ik weer verder.

[ Voor 21% gewijzigd door LosGieros op 07-03-2011 19:39 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welcome to the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
LosGieros schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:52:
Na de laatste update starten mn levels elke keer supertraag....eerst was ik altijd wel bij de eerste paar nu is het kutspel al bezig voor ik erin kom. Toch 2 schijven in raid 0. En nu ook opeens dikke freezes midden in de game naar 2 frames en na 5 sec kan ik weer verder.
Shader Warming uitzetten, heb ik ook al eerder gemeld in 't topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
unfor schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:55:
[...]

Shader Warming uitzetten, heb ik ook al eerder gemeld in 't topic.
Spanks, gelijk geen last meer!

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:37:
Ik heb ook problemen met lagg. In CODMW2 nergens last van maar BO loopt niet lekker bij mij.

Heb een 4870 1gb videokaart(1 jaar oud). PC'tje nu 3 jaar oud.

Zou een videokaart upgrade helpen? maybe SLI of cross?
ik heb de 4870 van asus, in crossfire.
ik heb alles op max staan en draai met 1900 x 1080.
Ik draai gemiddeld 135+ fps en af en toe zakt dat een klein beetje afhankelijk van de omgeving...

weet niet wat een 4870 nu nog moet kosten, maar zal zo duur niet meer zijn.
wellicht de moeite waard voor je

-edit-
75 euro 2de hands op te halen bij deze tweaker,
V&A aangeboden: Asus EAH4870/HTDI/1GD5

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tower410 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 23:47:
Heb vanmiddag weer een tijd gespeeld, en het valt me op dat ik NOG STEEDS gigantische fps drops heb op bepaalde plekken in bepaalde maps. Instellingen die ik heb maken geen zak uit, alles op low scheelt hoogstens 5 fps of zo (t.o.v. alles op high). Dacht dat ze het onderhand toch wel gefixed zouden moeten hebben... :(
Tja luisteren naar de community is niet altijd iets wat belangrijk lijkt. Zo zijn er wel meer dingen die al erg lang in CoD zitten en nooit eens gefixed worden. :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 17:26:
[...]
Tja luisteren naar de community is niet altijd iets wat belangrijk lijkt. Zo zijn er wel meer dingen die al erg lang in CoD zitten en nooit eens gefixed worden. :(.
Nu kan het aan mij liggen,
Maar is dit bijvoorbeeld wanneer je stilstaat in een klein kamertje... en naar buiten toe rent waar 20 ragdolls 400 kogel gaten en hulzen liggen de zon vol in je gezicht straalt terwijl er her en der wat nova6 nog na smeult?

in dat geval is het namelijk gewoon normaal dat je kaart het even wat moeilijker heeft met het verwerken van het grafische geweld.

daarboven op komt gewoon, zo lang je maar boven de 70 Fps zit, merk je er toch niets van
(heel technisch gezien is alles boven de 35 fps overkill voor menselijke ogen daarom is film of tv vaak ook niet meer dan 30fps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Ja, de kaart zou het even iets moeilijker moeten hebben, dat klopt. Maar als een HD5850 met alles op low er dan nog maar net 40-45 fps uit kan persen, dan klopt er toch echt iets niet. En ja, het verschil tussen 40 en 90 fps valt echt wel op. (zeker tijdens de drop van 90 naar 40, dan 'lag' ik zelfs een beetje)

Aan mijn pc ligt het niet, andere spellen met vergelijkbare graphics doen het prima, met 100+ fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooo miste even het feit dat je maar 40/45 fps haalt,
Dat is inderaad wel aan de erg lage kant.

ik weet niet welke fabrikant kaart je hebt,.. maar bij asus krijg je bijvoorbeeld zo´n waardeloos "bespaar stroom" systeem, die laat je kaarten onder minimale belasting draaien, maar dus ook op minimale prestaties...
wellicht dat hier dus iets je kaart beperkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Dan zouden andere games ook niet goed moeten lopen, maar dat doen ze dus wel. Alleen Black Ops doet raar. Misschien dat ze op de een of andere manier die engine zo in elkaar hebben zitten dat ze niet de volle 100% van mijn videokaart gebruiken. Kan geen andere verklaring bedenken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al een benchtest gevonden die de HD5850 icm Black Ops heeft getest?
heb even snel gegoogled, maar gezien BO na de release van de 5850 is gekomen zijn ze lastig te vinden.

Als we dan even de oudere zustergame World at War pakken, alles max en 1900x1200 resolutie.
piekt de kaart op 41fps met een gemiddelde van 32fps zie hier
http://www.pcgameshardwar...1-bargain/Reviews/?page=6

appart detail
mijn crossfire 4870 setup is ook mee genomen in de test, en komt slechts 10 fps hoger...
dus geen idee hoe betrouwbaar die fps teller in BO eigenlijk is (die staat namelijk altijd ergens rond de 135 of zoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Volgens de tweakers benchmark database zou hij 76 fps moeten halen. Als ik het goed begrijp staat dat dan voor de minimale framerate die gehaald wordt. Dit is op een i7, ik heb een E8400. Als de processor zoveel uit maakt in de video prestaties betekent dat eigenlijk dat de game de processor te veel belast.

In MW2 haal ik de benchmarks die daar staan namelijk makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framedrops liggen gewoon aan Win7, genoeg benchmarks op inet te vinden. En dan zie je dat het XP op een solid 90fps draait... Ik ga XP installeren, ben het zat (dualboot dan)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2011 12:31 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.