Het is al verholpen, hij vind nu een stuk meer games, dankzij je eerdere tips, thanksiNFiNiTY- schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:26:
[...]
In het hele begin, heb ik gewoon alles weggehaald, opnieuw steam installeren. Doet hij het dan nog niet, zou ik het niet weten, succes ermee verder. Bij mij hier loopt alles soepel sinds de laatste patch.
Servers down ? pc
[ Voor 9% gewijzigd door Ruffzz op 23-12-2010 17:55 ]
Ik kon zojuist joinen iiig. Spel leek ook al een tijdje bezig te zijn geweest.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Waar kan ik die instelling precies vinden, ik zit namelijk ook bij telfort met een zyxel die afentoe op hol slaat, kan het zo snel niet vinden.nazuzed schreef op donderdag 23 december 2010 @ 01:33:
[...]
Dat modem slaat alleen op tilt, wanneer je het " max. aantal verbindingen totaal " niet van z`n standaard waardes afhaalt.....150 is genoeg. Ik zit zelf ook bij telfort met een Zyxel modem + router en dat geeft geen problemen met online gaming.
Oh lol, ik dacht dat het om een modeminstelling ging
[ Voor 94% gewijzigd door steveman op 23-12-2010 21:33 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Jullie moeten in µTorrent zijn....
Opties ---> Voorkeuren ---> Bandbreedte ---> Maximum aantal verbindingen totaal
Opties ---> Voorkeuren ---> Bandbreedte ---> Maximum aantal verbindingen totaal
Zyxel modem van telfort. draait normaal super goed..maar bij het refreshen van de lijst wordt het ffe zweten.spoornie schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:25:
[...]
Mag ik vragen wat voor modem/isp je hebt?
ps. misschien niet duidelijk vermeld maar met "router flipt m" bedoel ik dus mijn modem.
Geen andere PS3 gebruikers hier last van?Tristal schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:31:
[...]
Hier een PS3 gebruiker, mijn PS3 geeft aan dat ik een NAT 2 heb, dus alles moet gewoon werken. Maar BO geeft aan dat mijn NAT type strict is, wat dus niet klopt. Veel problemen met connecten en goede host vinden, ook lobbies worden 9 van de 10 keer gesloten.
Kunnen meer PS3 gebruikers bevestigen dat hun PS3 NAT 2 geeft maar BO strict?
Btw: na de patch nog steeds last van het waiting for other players probleem en connectivity issues
[ Voor 9% gewijzigd door Tristal op 24-12-2010 00:08 ]
iPhone 8 Plus iPad air 2
Net lekker bezig op HQ 70/19 en hoppa freeze en daarna connection interrupted en hup afgelopen en een loss erbij..
Man man wat een *** zooi is dit.. iemand al meer informatie omtrent of er nog nieuwe patches gaan komen?
Man man wat een *** zooi is dit.. iemand al meer informatie omtrent of er nog nieuwe patches gaan komen?
[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 24-12-2010 01:25 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Bij mij gisteren achter elkaar "Lost connection to host" Vervolgens kon ik ook geen andere server meer joinen maar moest ik uiteindelijk BO opnieuw opstarten om het weer te laten werken waarna hij er op een gegeven moment wéér mee kapte. Ik heb dit uiteraard alleen bij BO (het zal een keer niet zo wezen) Andere games geen enkel probleem. Zijn het niet te stotteringen en freezes, die nu grotendeels weg zijn, dan zijn het wel connectie problemen. Word hier echt doodziek van. Ik denk dat ik dat hele #$#!! spel maar gewoon eraf haal en de prullenbak in flikker.
Ik heb COD BO allang van steam af verwijderd, het spel is gewoon echt bagger. Ik zal dus dan ook echt nooit meer iets van kopen van Treyarch. Constant random hang en dan speelt het weer verder..
ze zijn er wel mee bezig maar hoe lang het duurt en wanneer die komt is niet bekend nog.pino22 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:17:
Net lekker bezig op HQ 70/19 en hoppa freeze en daarna connection interrupted en hup afgelopen en een loss erbij..
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik heb gisteren voor de lol weer eens black ops geprobeerd.
Ik dacht, sommige mensen krikken alles naar de hoogste settings met een wat mindere kaart, dus ik deed hetzelfde met een 48701gb. Alles op zn hoogst a la 1920x1080. Wist een aardige constante 50 a 60 fps uit te persen met 4gb ram. Hier en daar wat akelige framedrops ,maar geen lagstoten wat al weer een positief punt is.
Helaas kampte ook ik met een lost connection op het eind van de game met mijn akelig goeie score.
Ik dacht, sommige mensen krikken alles naar de hoogste settings met een wat mindere kaart, dus ik deed hetzelfde met een 48701gb. Alles op zn hoogst a la 1920x1080. Wist een aardige constante 50 a 60 fps uit te persen met 4gb ram. Hier en daar wat akelige framedrops ,maar geen lagstoten wat al weer een positief punt is.
Helaas kampte ook ik met een lost connection op het eind van de game met mijn akelig goeie score.
Lukt je dat als je alles aan zet en ook in catalyst center alles vol open zet:p?
Anders is dat idd wel erg nice! want dat lukt mij niet met mijn 5870 kaart, dan heb ik te lage fps.
@ SouLLeSSportal,
Het is goed te horen dat ze er in ieder geval mee bezig zijn, ik had alleen nog niets gelezen hier over maar het kan ook niet anders dat ze er mee bezig zijn, als alle problemen opgelost zijn dan hebben ze echt goud in handen want ik denk dat deze game erg veel en ook erg lange gespeeld zal worden.
Anders is dat idd wel erg nice! want dat lukt mij niet met mijn 5870 kaart, dan heb ik te lage fps.
@ SouLLeSSportal,
Het is goed te horen dat ze er in ieder geval mee bezig zijn, ik had alleen nog niets gelezen hier over maar het kan ook niet anders dat ze er mee bezig zijn, als alle problemen opgelost zijn dan hebben ze echt goud in handen want ik denk dat deze game erg veel en ook erg lange gespeeld zal worden.
Liefhebber van Tweakers
Wees blij dat je uberhaupt kan spelen met een radeon.
Ik heb alles al geprobeerd maar kan geen stabiele pot spelen sincds ik van een GT240 naar een R4890 ben gegaan.
Ik heb alles al geprobeerd maar kan geen stabiele pot spelen sincds ik van een GT240 naar een R4890 ben gegaan.
Als je NAT type strict is ligt daar natuurlijk het probleem. Probeer eens een goede portforwarding en firewall instellingen. Ik heb hier 'gewoon' open NAT type en dat werkt eigenlijk best wel goedTristal schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 00:07:
[...]
Geen andere PS3 gebruikers hier last van?
Btw: na de patch nog steeds last van het waiting for other players probleem en connectivity issues
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dat is een goeie, zal vanmiddag even 'ALLES' op zn hoogst krikken. Zal ook even een kleine vergelijking maken met straks een 6950, ben benieuwd wat dat brengt.pino22 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:39:
Lukt je dat als je alles aan zet en ook in catalyst center alles vol open zet:p?
@ SouLLeSSportal,
Ik hoor en lees ook dat het wel lijkt dat de game meer problemen heeft met AMD kaarten, of dit nu echt is weet ik niet zeker maar ik lees er hier iig wel meer over dan mensen met een NVIDIA kaart.[TLT]Lynx schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:11:
Wees blij dat je uberhaupt kan spelen met een radeon.
Eg vreemd.
Liefhebber van Tweakers
Volgens mij moeten sommige mensen net als ik, de settings steeds hoger zetten i.p.v. lager.
Op een vage reden werken die ati/amd whatever-kaarten beter op hogere settings met een hogere resoluties, wat je ook terug vind in sommige reviews.
Op een vage reden werken die ati/amd whatever-kaarten beter op hogere settings met een hogere resoluties, wat je ook terug vind in sommige reviews.
Ik moet mijn computer opnieuw installeren, weet iemand waar blackops de classes opslaat of worden die bewaard door steam? Ben nu level 40 namelijk en heb geen zin om weer helemaal overnieuw te beginnen.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
ik zit in een van de laatste missies,
en nu zijn we aan het duiken onder dat schip, en moeten we een onderwatertoegang benaderen.
Je vrienden zitten daar al, en jij moet daarheen zwemmen, alleen wil dat niet door een of andere glitch...
http://www.youtube.com/watch?v=6uhS9gIWXds
iemand een idee?
en nu zijn we aan het duiken onder dat schip, en moeten we een onderwatertoegang benaderen.
Je vrienden zitten daar al, en jij moet daarheen zwemmen, alleen wil dat niet door een of andere glitch...
iemand een idee?
HyperTrophy schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:21:
ik zit in een van de laatste missies,
iemand een idee?
[ Voor 3% gewijzigd door RoaDHouse op 24-12-2010 13:36 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Alweer opgelost na update nr 4
en tegelijk direct met andere duikers naar die plek gezwommen, ipv eerst afwachten
en tegelijk direct met andere duikers naar die plek gezwommen, ipv eerst afwachten
PS3 geeft NAT 2 aan dus moet geen probleem zijn. MW2 geeft ook open aan...Plus dat ik mn router heb ingesteld als switch. En nog geeft BO aan dat ik strict heb, moet toch wel aan het spel liggen dan?Sandyman538 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:18:
[...]
Als je NAT type strict is ligt daar natuurlijk het probleem. Probeer eens een goede portforwarding en firewall instellingen. Ik heb hier 'gewoon' open NAT type en dat werkt eigenlijk best wel goed
[ Voor 7% gewijzigd door Tristal op 24-12-2010 14:05 ]
iPhone 8 Plus iPad air 2
Je kan dit spel met een beetje videokaart en cpu ook prima op max draaien. Het helpt een beetje de grafische kracht aan te spreken ipv de cpu alleen te gebruiken. Blijft nog steeds veel op de cpu draaien bij mij helaas.beunhaasbaas schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:56:
Volgens mij moeten sommige mensen net als ik, de settings steeds hoger zetten i.p.v. lager.
Ja inderdaad, gelijk heb je, bij mij draaien SP en zombie dan ook uiteraard perfectSouLLeSSportal schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:21:
[...]
Je kan dit spel met een beetje videokaart en cpu ook prima op max draaien. Het helpt een beetje de grafische kracht aan te spreken ipv de cpu alleen te gebruiken. Blijft nog steeds veel op de cpu draaien bij mij helaas.
Maargoed, Black Ops is nou helaas een spel dat ietwat ongelukkig op de wereld is gekomen.
Laat dat 'ietwat' maar weg hoor

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 24-12-2010 15:07 ]
Ik had alle settings uit of laag staan. Gister mn AA op 4x gezet, Texture op Bilinear en Quality op normal.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:21:
[...]
Je kan dit spel met een beetje videokaart en cpu ook prima op max draaien. Het helpt een beetje de grafische kracht aan te spreken ipv de cpu alleen te gebruiken. Blijft nog steeds veel op de cpu draaien bij mij helaas.
Ik haal hier dus ongeveer 15 frames meer mee. Zit nu rond de 60 voorheen rond de 45.
Vanavond nog maar iets meer proberen. Misschien helpt het.
Specs: Amd x2 6000+ / GTS250 / 6gb DDR2 800mhz.
Lol ik heb geen last van lage fps hoor, laat dat even duidelijk zijn. Ik zie alleen altijd bij een vastloper dat de cpu op 100% staat in taskmanager.
Hopelijk gaan ze die vastlopers fixen, na drie games vastloper krijgen verveelt wel erg snel.

Hopelijk gaan ze die vastlopers fixen, na drie games vastloper krijgen verveelt wel erg snel.
Verwijderd
de juiste poorten openen (ook van black ops, niet alleen van PSN)Tristal schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 00:07:
[...]
Geen andere PS3 gebruikers hier last van?
De problemen die ik had met BO zijn ineens allemaal opgelost: ik heb het spel namelijk doorverkocht
Wellicht een laatste redmiddel voor degenen die het gewoon zat zijn. Daarnaast vond ik het spel gewoon niet boeiend genoeg om nog lang door te spelen, dus weg ermee. En natuurlijk koop ik nooit (in principe
) meer iets van Treyarch. Ze hebben met achtereenvolgens COD 3, 5 en 7 de serie geen goed gedaan.
Wellicht een laatste redmiddel voor degenen die het gewoon zat zijn. Daarnaast vond ik het spel gewoon niet boeiend genoeg om nog lang door te spelen, dus weg ermee. En natuurlijk koop ik nooit (in principe
Objectief gezien vind ik persoonlijk de game het beste van COD tot nu toe alleen de vele fouten/buggs zorgen dat het minder leuk is om te spelen.
Ik verkoop het spel( nog) niet, hoop dat er binnen korte tijd een totale oplossing komt zodat wij allen de game zonder fouten kunnen spelen want dat het in princiepe een hele goede game is vind ik duidelijk.
Ik verkoop het spel( nog) niet, hoop dat er binnen korte tijd een totale oplossing komt zodat wij allen de game zonder fouten kunnen spelen want dat het in princiepe een hele goede game is vind ik duidelijk.
Liefhebber van Tweakers
Nou heb ondertussen 2 HD5830's aangeschaft omdat de oude videokaart niet meer toereikend was. Deze draaien in crossfire. In elk spel doen ze het goed behalve natuurlijk weer in Black ops. In het menu schokt die en als die een map probeerd te laten freezed het spel. Kan er dus niet mee spelen. Schakel ik crossfire uit dan doet die het wel.
Iemand hier die het spel werkend heeft met crossfire? Zo ja, welke drivers heb je en wat heb je ervoor moeten doen?
Iemand hier die het spel werkend heeft met crossfire? Zo ja, welke drivers heb je en wat heb je ervoor moeten doen?
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
heb je de .cfg ook nog aangepast voor je multigpu van 0 naar 1?dennis112 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 13:29:
Nou heb ondertussen 2 HD5830's aangeschaft omdat de oude videokaart niet meer toereikend was. Deze draaien in crossfire. In elk spel doen ze het goed behalve natuurlijk weer in Black ops. In het menu schokt die en als die een map probeerd te laten freezed het spel. Kan er dus niet mee spelen. Schakel ik crossfire uit dan doet die het wel.
Ik wordt helemaal gek van freezes/fatal erros in multiplayer...
Single player/ zombies zon 70 uur gespeeld zonder 1 freeze of error.
Multiplayer gemiddeld 1x om het kwartier een freeze of een fatal error.
Heb een x6 1055t @3.5ghz
Radeon 6870 met de 10.12 drivers.
Iemand die een idee heb hoe dit te fixen is?
Single player/ zombies zon 70 uur gespeeld zonder 1 freeze of error.
Multiplayer gemiddeld 1x om het kwartier een freeze of een fatal error.
Heb een x6 1055t @3.5ghz
Radeon 6870 met de 10.12 drivers.
Iemand die een idee heb hoe dit te fixen is?
nvm was wel lag maar waar en hoe geen idee
[ Voor 109% gewijzigd door NeSs op 25-12-2010 17:12 ]
Dit had ik inderdaad gecontroleerd en stond al op 1. Het spel slaat nu in ieder geval niet meer vast bij mij met m'n nieuwe kaart, wel jammer dat ik crossfire elke keer uit moet schakelen maar dat zullen ze in de toekomst ook al fixen hoop ik. Kan het nu in ieder geval wel normaal spelen, waar dit met mij hd4850 niet kon.SouLLeSSportal schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:38:
[...]
heb je de .cfg ook nog aangepast voor je multigpu van 0 naar 1?
Mijn problemen zijn opgelost na het vervangen van mijn gare Asus router.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35193945
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35193945
XboxLive: Dave 130R
Sowieso alles op hoge settings draaien doet de game veel goeds. Vooral anisotropic op 16x zetten doet wonderen. Bij zowel GPU HD5770 als een 8800GT (!) heb ik hier goede ervaring mee.
Meten = Weten = Denken = Doen
Zijn er hier toevallig mensen die hetzelfde probleem als ik hebben? Mijn Black Ops (alleen MP) hangt steeds vast, soms in het eerste spelletje al, soms pas na 3/4 spellen. Ik heb al een paar keer mijn computer opnieuw opgestart, werkte niet. config_mp.cfg (iets in die richting) verwijderd, werkte de eerste keer. Maar toen ik het spel voor de 2e keer wilde gaan spelen, hong hij weer vast. Ik kan nu wel elke keer dat bestand gaan verwijderen, maar dan zijn ook mijn custom classes weg. Erg vervelend, iemand hier een oplossing? Begin dit behoorlijk irritant te vinden, je moet het spel de hele tijd via taakbeheer afsluiten, anders werkt het niet. Wordt er zoveel reclame voor een spel gemaakt, is het niet eens in orde.... Ik ben nu flink gefrustreerd, kom op zijn minst met een hotfix, heb ook 0,0 reactie gekregen van een mail naar Treyarch....
Hoi Marcel_ lees even mij vorige post.
Ik had precies hetzelfde probleem, na aanschaf van een nieuwe router was mijn probleem plots opgelost.
Zoek je probleem dus in je netwerk instellingen, succes.
Ik had precies hetzelfde probleem, na aanschaf van een nieuwe router was mijn probleem plots opgelost.
[ Voor 18% gewijzigd door Earzz op 27-12-2010 00:20 ]
Er zijn al 2 hotfixes en een volledige patch uitgebracht en nog werkt het nietMarcel_ schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:19:
Zijn er hier toevallig mensen die hetzelfde probleem als ik hebben? Mijn Black Ops (alleen MP) hangt steeds vast, soms in het eerste spelletje al, soms pas na 3/4 spellen. Ik heb al een paar keer mijn computer opnieuw opgestart, werkte niet. config_mp.cfg (iets in die richting) verwijderd, werkte de eerste keer. Maar toen ik het spel voor de 2e keer wilde gaan spelen, hong hij weer vast. Ik kan nu wel elke keer dat bestand gaan verwijderen, maar dan zijn ook mijn custom classes weg. Erg vervelend, iemand hier een oplossing? Begin dit behoorlijk irritant te vinden, je moet het spel de hele tijd via taakbeheer afsluiten, anders werkt het niet. Wordt er zoveel reclame voor een spel gemaakt, is het niet eens in orde.... Ik ben nu flink gefrustreerd, kom op zijn minst met een hotfix, heb ook 0,0 reactie gekregen van een mail naar Treyarch....
Je kan wel een aantal punten aanpassen in je .cfg bestand op het gebied van netwerken en dat helpt je mss. Bij loopt hij echter ook om de 2,3 potten vast en kan ik ctrl alt deleten. Ligt niet aan mijn modem gok ik. Ik heb ook de .cfg al geoptimaliseerd.
[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-12-2010 00:31 ]
Vanmorgen heb ik redelijk kunnen spelen zonder vastlopers.
Op dit moment heb ik de MSI N275GTX Twin Frozr OC, welke standaard draait op 666Mhz
Nu kwam ik op het idee om de kaart wat te gaan downgraden naar de snelheid van de "standaard" versie, welke op 633Mhz draait
http://global.msi.eu/inde...parevga&prod_no=1788;1787
Hiermee heb ik ongeveer 10 mappen kunnen spelen zonder vast lopers. Dat is voor mij zowiezo al een pluspunt
Win7 64bit,E6750 core2duo, 4gb ram, GTX275, en een werkende Linksys router
Het aanpassen van de graphics zal nog wel van finetuning vereisen daar de FPS tussen de 30 en 80 zit.
Op dit moment heb ik de MSI N275GTX Twin Frozr OC, welke standaard draait op 666Mhz
Nu kwam ik op het idee om de kaart wat te gaan downgraden naar de snelheid van de "standaard" versie, welke op 633Mhz draait
http://global.msi.eu/inde...parevga&prod_no=1788;1787
Hiermee heb ik ongeveer 10 mappen kunnen spelen zonder vast lopers. Dat is voor mij zowiezo al een pluspunt
Win7 64bit,E6750 core2duo, 4gb ram, GTX275, en een werkende Linksys router
Het aanpassen van de graphics zal nog wel van finetuning vereisen daar de FPS tussen de 30 en 80 zit.

Ja dat is inderdaad flink balen, bij mij hing het spel ook elke keer, af en toe in de eerste game en af en toe na 3-4 potjes. Een vriend had geen problemen met een ATI HD5830, ik heb zelf de HD4850. Net voor het weekend heb ik mijn videokaart geupgrade naar een crossfire opstelling met de HD5830, computer opnieuw geinstalleerd en black ops geinstalleerd en opgestart maar ik kon niet eens meer in een map komen met crossfire aan. Crossfire uitgeschakeld en het werkt als een trein, gisteren ongeveer 3-4 uur gespeeld zonder vastlopers of FPS drops, zit constant rond de 80FPS met 1 kaart en alles op zijn hoogst.Marcel_ schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:19:
Toen ik de 4850 had, had ik dezelfde versie drivers dus ik denk dat het ook een groot verschil uitmaakt welke videokaart je hebt. Ik zie hier ook bijna geen mensen met een Nvidia videokaart die problemen hebben. Het grootste gedeelte is allemaal ATI.
Verwijderd
Inderdaad, het klinkt gek maar het werkt echt. Ik draai nu ook alles op de hoogste settings met een E6750 (2.66 Ghz, HD4770, 4 GB) zowel ingame als in de Catalyst CC. Ik merk duidelijk verschil in performance tov lagere grafische settings, in positief opzicht. De GPU wordt gewoon meer aangesproken ipv de CPU. Ken je nagaan hoe brak dit spel is geprogrammeerd geport. Af en en toe heb ik nog wel wat korte freezes maar het is nu op een acceptabel niveau.Touwkop schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 23:40:
Sowieso alles op hoge settings draaien doet de game veel goeds. Vooral anisotropic op 16x zetten doet wonderen. Bij zowel GPU HD5770 als een 8800GT (!) heb ik hier goede ervaring mee.
Enik had juist het probleem andersom, als ik alles hoog zet heb ik last van meer freezes etc.. als ik alles lager zet minder..
Strange
Strange
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Iedere keer als ik black ops opstart, komt er bij taakbeheer te staan: ''reageert niet'' zowel bij multiplayer als bij singleplayer. Misschien weet iemand wat er aan de hand is want ik heb niet zo'n zin om hem opnieuw te installeren.
Misschien had je je een nieuwe router kunnen besparen, want ik zag nu deze post op het Steampowered forum:Earzz schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:18:
Hoi Marcel_ lees even mij vorige post.
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1605596
En deze instellingen stonden inderdaad verkeerd bij mij... Heb ze nu gecorrigeerd en alweer flink gespeeld. Geen freeze meer meegemaakt. Hopelijk blijft dit zo en heb ik niet te vroeg gejuicht

Mijn router was al ver dood dus een nieuwe was wel nodig.Marcel_ schreef op maandag 27 december 2010 @ 20:18:
[...]
Misschien had je je een nieuwe router kunnen besparen, want ik zag nu deze post op het Steampowered forum:
En deze instellingen stonden inderdaad verkeerd bij mij... Heb ze nu gecorrigeerd en alweer flink gespeeld. Geen freeze meer meegemaakt. Hopelijk blijft dit zo en heb ik niet te vroeg gejuicht
Mooi meegenomen dat nu de problemen met BO zijn opgelost.
Goed om te horen dat bij jou ook alles is opgelost.
Ik weet niet of deze al langs gekomen is:
In de mp config >>> ( seta snd_losOcclusion "0" ) opzoeken deze staat normaal op "1" zet deze op "0" je geluid veranderd een beetje. Maar neemt veel lag weg.
Is echt het proberen waard, helpt het niet zet je het gewoon terug op "1"
In de mp config >>> ( seta snd_losOcclusion "0" ) opzoeken deze staat normaal op "1" zet deze op "0" je geluid veranderd een beetje. Maar neemt veel lag weg.
Marcel_ schreef op maandag 27 december 2010 @ 20:18:
[...]
Misschien had je je een nieuwe router kunnen besparen, want ik zag nu deze post op het Steampowered forum:
Super. Als ik dat zo lees lijkt dit echt de oplossing voor mij. Ik heb in het begin nooit problemen gehad en na de eerste update was het al raak. Krijg om de zoveel tijd een keer een freeze en moet via taskmanager afsluiten.I looked into the configuration file, and I saw that for some reason the patch turned off multithreading and turned on multigpu...which is the complete opposite of what I have; a quad-core phenom and a single 5770.
Go into config_mp.cfg and see if your settings match this. (If you also have a single GPU/multicore CPU)
seta r_multithreaded_device “1" (Enable multithreading on multiple core CPUs)
seta r_multiGpu "0" (Set to "0" unless you're running SLi or CrossFire)
If not, fix it accordingly.
Ik heb nog steeds dat ik voor anderen lag, zelf prima beeld alleen de tegenstander ziet me stotteren...
Rapapa...
[PC] Ik heb verschillende post gezien met het advies om je graphics instellingen op max te zetten. Heb het zelf ook geprobeerd met resultaat (shadows, textures, shading on e.d.). Nu freezed / crashed MP om ongeveer de 6 minuten in plaats van in elke game.
Ben benieuwd wanneer de volgende patch komt. Iemand een idee?
Heeft iemand ook zo'n rare ruis gedurende delen van de single player? Zijn daar ook al tweaks voor?
Ik hoop voor je dat het je problemen oplost, bij mij werkte dit in ieder geval wel!mickjuh schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 08:46:
[...]
[...]
Super. Als ik dat zo lees lijkt dit echt de oplossing voor mij. Ik heb in het begin nooit problemen gehad en na de eerste update was het al raak. Krijg om de zoveel tijd een keer een freeze en moet via taskmanager afsluiten.
Kijk eens even naar deze link: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1605596ibead schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:15:
[PC] Ik heb verschillende post gezien met het advies om je graphics instellingen op max te zetten. Heb het zelf ook geprobeerd met resultaat (shadows, textures, shading on e.d.). Nu freezed / crashed MP om ongeveer de 6 minuten in plaats van in elke game.
Hierdoor werden mijn problemen opgelost, misschien werkt het ook voor jou!
Goede post!
Ik heb het bij mij ook even bekeken en ja hoor multi GPU stond op 1 multi cpu op 0 en het moet juist andersom zijn!
Geen idee waarom dit zo stond afgesteld, hopelijk dat het enkele issue's bij mij zal oplossen, in ieder geval bedankt voor deze goede tip.
Ik heb het bij mij ook even bekeken en ja hoor multi GPU stond op 1 multi cpu op 0 en het moet juist andersom zijn!
Geen idee waarom dit zo stond afgesteld, hopelijk dat het enkele issue's bij mij zal oplossen, in ieder geval bedankt voor deze goede tip.
Liefhebber van Tweakers
Ik kan een gok doen maar het is niet bekend, wanneer er wat nieuws is staat het op blackops forumibead schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:15:
De gok is ongeveer in midden januari tot (waarschijnlijker) begin februari, voordat de overpriced mappack te koop is
bij deze zie ik geen verschil met de sound bug die ik heb van herhalend geluid (usb headset)RoaDHouse schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 01:13:
Ik weet niet of deze al langs gekomen is:
ik heb de config van hier gedownload die van heko
http://www.gamingcfg.com/game/codbo
die werkte prima voor mij behalve dan dat ik elke map nog /snd_restart doe in console dan is het goed te spelen
is er misschien ook iemand die problemen heeft met de muis, wil je schieten lukt het niet?
Verwijderd
Ik stel mijn vraag nog maar een keertje: Iedere keer als ik black ops opstart dan komt er een laadcirkel van windows te staan en die gaat niet meer weg.Black ops wordt wel gewoon geladen maar ik kan nergens opklikken en bij taakbeheer komt te staan reageert niet. Ik heb hem al 3 x geherinstalleerd maar zonder resultaat. Twee dagen geleden deed hij het gewoon nog. Wie heeft dit ook of wie weet wat hier het probleem is.
[PC]
@Marcel_ Thanks! Freeze en crash problemen zijn opgelost. Mijn vertaling van de oplossing:
1) Ga naar C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty black ops\players
2) Open config_mp.cfg met kladblok.
3) Kijk of de volgende settings kloppen, zo niet, verander de waarde. Gebruik control+f om de settings te vinden.
seta r_multithreaded_device "1"
seta r_multiGpu "0"
Bron:
@Marcel_ Thanks! Freeze en crash problemen zijn opgelost. Mijn vertaling van de oplossing:
1) Ga naar C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty black ops\players
3) Kijk of de volgende settings kloppen, zo niet, verander de waarde. Gebruik control+f om de settings te vinden.
seta r_multiGpu "0"
Bron:
[ Voor 5% gewijzigd door ibead op 28-12-2010 20:43 ]
Mooi om te zien dat het bij meerdere personen werkt! Veel plezier met je crashloze Black Opsibead schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:41:
[PC]
seta r_multiGpu "0"
Bron:
Ik kon het gisteren niet testen maar wat mij opviel is dat dit al bij mij goed stond:Marcel_ schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:55:
[...]
Mooi om te zien dat het bij meerdere personen werkt! Veel plezier met je crashloze Black Ops
seta r_multiGpu "0"
Maar dat deze optie er bij mij helemaal niet tussen stond en ik deze zelf maar erbij heb toegevoegd:
Overigens las ik ook ergens dat als je een quadcore hebt je van die 1 een 4 moet maken.
Hebben nog meerdere mensen deze regel er niet tussen staan?
Dat lijkt me vreemd. de 0 en 1 staan voor aan en uit, andere getallen passen daar helemaal niet tussen..mickjuh schreef op woensdag 29 december 2010 @ 08:25:
[...]
Ik kon het gisteren niet testen maar wat mij opviel is dat dit al bij mij goed stond:
seta r_multiGpu "0"
Maar dat deze optie er bij mij helemaal niet tussen stond en ik deze zelf maar erbij heb toegevoegd:
Overigens las ik ook ergens dat als je een quadcore hebt je van die 1 een 4 moet maken.
Dat leek mij ook vreemd aangezien alles met een 0 of 1 wordt aangeduid. Heb het ook niet getest.Odysseus253 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 08:36:
[...]
Dat lijkt me vreemd. de 0 en 1 staan voor aan en uit, andere getallen passen daar helemaal niet tussen..
Ik heb een quadcore, maar niks meer aangeraakt. En alles werkt perfect.. Geen crashes of freezes of wat dan ook.
Heb wel sinds 1 week geleden een nieuwe videokaart, en sinds die tijd heb ik ook weinig vast lopers zoals bij browser ingame, en andere dingetjes..
Ik zal vanavondt eens kijken in mijn config file
(ps, van het begin heb ik in mijn Configfile niks veranderd. En het liep redelijk goed.. Waarom iets veranderen als het goed loopt. Had soms ff dat tie moeilijk deed als ik naar browser game ging, maar sinds mijn nieuwe videokaart, geen last meer ervan )
Heb wel sinds 1 week geleden een nieuwe videokaart, en sinds die tijd heb ik ook weinig vast lopers zoals bij browser ingame, en andere dingetjes..
(ps, van het begin heb ik in mijn Configfile niks veranderd. En het liep redelijk goed.. Waarom iets veranderen als het goed loopt. Had soms ff dat tie moeilijk deed als ik naar browser game ging, maar sinds mijn nieuwe videokaart, geen last meer ervan )
[ Voor 18% gewijzigd door Soundstorm2010 op 29-12-2010 09:27 ]
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
moet je dan zeker ook niet doen, helaas hebben veel anderen wel problemen en dan de .cfg aanpassen kan dan wel helpen.Soundstorm2010 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 09:17:
Ik heb een quadcore, maar niks meer aangeraakt. En alles werkt perfect.. Geen crashes of freezes of wat dan ook.
vanavondt??
[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-12-2010 09:54 ]
Bij mij stond die regel er ook niet tussen omdat BO was afgesloten met een crash. Nadat ik BO MP opnieuw opstartte en afsloot op een normale manier, stond hij er wel bij.mickjuh schreef op woensdag 29 december 2010 @ 08:25:
[...]
Succes!
Moet werkenSouLLeSSportal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 09:53:
[...]
moet je dan zeker ook niet doen, helaas hebben veel anderen wel problemen en dan de .cfg aanpassen kan dan wel helpen.
vanavondt??![]()
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
ging mij meer om de epische taalfout maar goed
Oke, kan me niet herinneren dat hij de vorige keer bij mij als gecrashed is, maar zal hem vanavond eens starten en de configfile opnieuw bekijken.ibead schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:12:
[...]
Bij mij stond die regel er ook niet tussen omdat BO was afgesloten met een crash. Nadat ik BO MP opnieuw opstartte en afsloot op een normale manier, stond hij er wel bij.
Succes!
Jullie openen hem gewoon in notepad neem ik aan? Daar stond bij mij alles in 6 hele grote regels ofzo. In Wordpad liet hij alles wel onder elkaar zien maar ben bang dat hij daardoor de opmaak verkloot.
pff het spel loopt ook echt minstens een keer volledig vast als ik het wil spelen
Dat terwijl hij voor de rest goed loopt. Heb dit al vanaf het begin en is nog niets aan gedaan, grr
Bovenstaande "oplossing" geprobeerd?Sj44k13 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:08:
pff het spel loopt ook echt minstens een keer volledig vast als ik het wil spelenDat terwijl hij voor de rest goed loopt. Heb dit al vanaf het begin en is nog niets aan gedaan, grr
Nu wel
Kladblok (toch nog ergens goed voormickjuh schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:47:
[...]
Jullie openen hem gewoon in notepad neem ik aan? Daar stond bij mij alles in 6 hele grote regels ofzo. In Wordpad liet hij alles wel onder elkaar zien maar ben bang dat hij daardoor de opmaak verkloot.
Oplossing werkt bij mij btw niet, ding loopt nog steeds om de 2/3 games vast gok ik.
Edit: net binnen 2 minuut
Edit: net binnen 2 minuut

[ Voor 15% gewijzigd door snoepbanaan op 29-12-2010 21:47 ]
Normaliter heb ik dat ook maar gisteravond dik 2 uur zonder kunnen gamen op sniper only nuketown... en daarna gewoon afgesloten. Ik snap echt niets meer van dit spel..
[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-12-2010 06:34 ]
Verwijderd
Ik heb 3 dagen niet kunnen spelen omdat hij constant vast liep maar gister toch 3 uur kunnen gamen maar ik denk dat het spel het alleen doet als de wind uit het oosten komt.>:)SouLLeSSportal schreef op donderdag 30 december 2010 @ 06:33:
Normaliter heb ik dat ook maar gisteravond dik 2 uur zonder kunnen gamen op sniper only nuketown... en daarna gewoon afgesloten. Ik snap echt niets meer van dit spel..
Precies, ik heb hetzelfde. Ook een core i7 en 1 videokaart. Ik heb het gisteren geprobeerd en nog geen vastloper gehadSj44k13 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:28:
[...]
Nu wel, probeer later of het helpt. Ik had gpu op 1 staan
en multi cpu op 0. Erg handig aangezien in core i7 heb en maar 1 videokaart.
iets in die trant lijkt het wel, het kan wellicht wel komen doordat ik op een nuketown only server zat dus geen map wissel had. Even een andere vraag: welke windows en hoe lang heb je die install al erop?Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 07:03:
[...]
Ik heb 3 dagen niet kunnen spelen omdat hij constant vast liep maar gister toch 3 uur kunnen gamen maar ik denk dat het spel het alleen doet als de wind uit het oosten komt.>:)
Die van mij is tegen een klein jaartje aan denk ik en ik heb eigenlijk een beetje het gevoel dat een verse install wat kan uitmaken.
Was wel erg leuk, op de zeikerd na die vond dat alles behalve L96A1 no scopes echt snipen was
Hoewel de psg-1 wat minder hoge damage multipliers heeft, schoot dat ding toch onverwacht lekker. Veel handelbaarder dan de L96 door de recoil altijd naar rechts gaat. Hij is ook een stukje sneller centered en reload wat sneller. Al met al is die in gewone matches denk ik toch minder dan de L96A1 omdat je dan toch 1 shot 1 kills moet maken maar op die sniper only server ging het soms best lekker.
[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-12-2010 08:36 ]
Echt irritant, die B-Spec driver rijdt op de cape ring tijdens de japanese 90's challenge van de 7 ronden 6X!!! door de pitstraat!
uhh verkeerde topic?Unbreukable schreef op donderdag 30 december 2010 @ 08:45:
Echt irritant, die B-Spec driver rijdt op de cape ring tijdens de japanese 90's challenge van de 7 ronden 6X!!! door de pitstraat!
Verwijderd
Ik heb windows vista ik heb een Ati HD 3600 en heb mijn computer 2 jaar geleden gekocht en voor de rest heb geen veranderingen aangebrachtSouLLeSSportal schreef op donderdag 30 december 2010 @ 08:35:
[...]
iets in die trant lijkt het wel, het kan wellicht wel komen doordat ik op een nuketown only server zat dus geen map wissel had. Even een andere vraag: welke windows en hoe lang heb je die install al erop?
Die van mij is tegen een klein jaartje aan denk ik en ik heb eigenlijk een beetje het gevoel dat een verse install wat kan uitmaken.
Was wel erg leuk, op de zeikerd na die vond dat alles behalve L96A1 no scopes echt snipen was![]()
Hoewel de psg-1 wat minder hoge damage multipliers heeft, schoot dat ding toch onverwacht lekker. Veel handelbaarder dan de L96 door de recoil altijd naar rechts gaat. Hij is ook een stukje sneller centered en reload wat sneller. Al met al is die in gewone matches denk ik toch minder dan de L96A1 omdat je dan toch 1 shot 1 kills moet maken maar op die sniper only server ging het soms best lekker.
Google.nl en zoek op Black ops cheats of tweaksVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:39:
Heeft er iemand nog codes voor de computer in het hoofdmenu??
Greetz Sjoerd
hmm dus ook al 2 jaar zelfde windows. Ik ga binnenkort even een nieuwe install doen iig. Zal hier wel even posten of het wat opgeleverd heeft voor BO.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:37:
[...]
Ik heb windows vista ik heb een Ati HD 3600 en heb mijn computer 2 jaar geleden gekocht en voor de rest heb geen veranderingen aangebracht
Verwijderd
Nou moet ik eerlijk zeggen dat de problemen die ik ervaar tijdens het spelen is per server verschillend. Ik zit vaak op een server 24/7 Nuketown, heb ik nergens last van geen freeze of wat dan ook terwijl ik op andere servers gewoon niet kan spelen
tja nuketown is ook niet zo'n grote map en dat is minder zwaar voor de cpu, die bij 100% load vastloopt (bij mij iig) het is en blijft een beetje gokken. Ik ga iig niet buiten nl meer qua servers. Dat helpt iig al een beetje.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:54:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat de problemen die ik ervaar tijdens het spelen is per server verschillend. Ik zit vaak op een server 24/7 Nuketown, heb ik nergens last van geen freeze of wat dan ook terwijl ik op andere servers gewoon niet kan spelen
Verwijderd
Ik heb het niet alleen bij Nuketown maar ook bij WMD of radiation waar hij soepel loopt en andere server die kan ik dan weer niet die maps soepel spelenSouLLeSSportal schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:30:
[...]
tja nuketown is ook niet zo'n grote map en dat is minder zwaar voor de cpu, die bij 100% load vastloopt (bij mij iig) het is en blijft een beetje gokken. Ik ga iig niet buiten nl meer qua servers. Dat helpt iig al een beetje.
Vandaag weer eens geprobeerd te spelen, kijken of er al verbetering was. Moet nu op 1024x768 spelen met alles op low wil ik een framerate boven de 60 krijgen. En dan is er nog een probleem bij gekomen: Om de 5 seconden loopt mijn ping op richting de 500, en daarna is hij opeens weer normaal. In de killcams van anderen teleporteer ik op zo'n moment dan ook de halve map over, en zelf schiet ik niks raak. In andere spellen zoals TF2 zijn mijn pings volstrekt normaal. Meer mensen die hier last van hebben?
Tot nu toe kon ik het nog wel begrijpen dat er wat bugs in zaten, maar als er 2 maanden na de release nog zo veel bugs en problemen zijn, doe je toch echt iets verkeerd. Wat een prutsers daar bij Treyarch
Tot nu toe kon ik het nog wel begrijpen dat er wat bugs in zaten, maar als er 2 maanden na de release nog zo veel bugs en problemen zijn, doe je toch echt iets verkeerd. Wat een prutsers daar bij Treyarch

Niet te geloven.
Ik heb BO dus voor de XBOX en ik heb tot dusver geen problemen gehad.
Tot dusver,
Nadat BFBC2 vietnam uitkwam heb ik eigenlijk alleen maar BF en een aantal PC games gespeeld en ik dacht vandaag weer eens wat te te gaan spelen.
De gebruikelijke routine afgewerkt. (RROD box aan, inloggen etz)
Loopt die 5 minuten te zoeken en er word geen game gevonden.
Ik terug en ik zie dat mijn NAT naar strict is gegaan.
Echt geweldig Treyarch.
Gesproken door een ex Treyarch fanboy. (ja ze bestaan echt)
PS: heeft iemand anders op de XBOX hier ook last van?

Tot dusver,
Nadat BFBC2 vietnam uitkwam heb ik eigenlijk alleen maar BF en een aantal PC games gespeeld en ik dacht vandaag weer eens wat te te gaan spelen.
Ik terug en ik zie dat mijn NAT naar strict is gegaan.

Echt geweldig Treyarch.

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-12-2010 00:41 . Reden: typo ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Na enige uurtjes op de PS3, met de laatste patch natuurlijk (1.05), te hebben gespeeld durf ik te concluderen dat ze bij Treyarch nog wel wat werk aan de winkel hebben.
Aantal freezes van de console lijkt wel verminderd te zijn, maar dit probleem is zeker niet opgelost. Gisteren in de 2 uur dat ik heb gespeeld, 1 keer de PS3 moeten herstarten.
Daarnaast gebeurd het nog regelmatig dat als een game laadt, dat het spel blijft hangen op 'Awaiting game state'. Dan kan ik het spel nog via de controler aflsuiten, maar de PS3 vindt dat niet leuk en herstart dan vanzelf.
Voor de rest blijft het in principe een goede game, alleen is het soms zeer frustrerend door de slechte technische uitvoering ervan.
Aantal freezes van de console lijkt wel verminderd te zijn, maar dit probleem is zeker niet opgelost. Gisteren in de 2 uur dat ik heb gespeeld, 1 keer de PS3 moeten herstarten.
Daarnaast gebeurd het nog regelmatig dat als een game laadt, dat het spel blijft hangen op 'Awaiting game state'. Dan kan ik het spel nog via de controler aflsuiten, maar de PS3 vindt dat niet leuk en herstart dan vanzelf.
Voor de rest blijft het in principe een goede game, alleen is het soms zeer frustrerend door de slechte technische uitvoering ervan.
Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren
Verwijderd
Ik heb een probleem met Call of Duty Black Ops voor de pc.
Nadat ik de game geinstalleerd heb dubbelklik ik op de snelkoppeling maar er gebeurd helemaal niks. Ik krijg daarna de volgende melding:
It appears that Call of Duty: BlackOps did not quit properly the last time it ran.
Do you want to run the game in safe mode?
This is recommended for most people.
It will change your system setting but not your controls.
Als ik dan op Yes of No drukt, er gebeurd niks.
Ik heb net een nieuwe pc, dus aan de specs ligt het niet...
edit:
Nu wordt hij wel geopend in Steam maar dan moet ik vervolgens het spel kopen...
Hoe zorg ik ervoor dat hij COD gewoon opstart?
Nadat ik de game geinstalleerd heb dubbelklik ik op de snelkoppeling maar er gebeurd helemaal niks. Ik krijg daarna de volgende melding:
It appears that Call of Duty: BlackOps did not quit properly the last time it ran.
edit:
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 10:48 ]
Nogal kort door de bocht om gelijk met je vingertje naar Treyarch te wijzen, vindt je niet. Blijkbaar hebben niet al te veel mensen hier last van, dus ligt het meer aan jouw eigen instelling/setup?DanielWW2 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 00:33:
Niet te geloven.![]()
Tot dusver,
Ik terug en ik zie dat mijn NAT naar strict is gegaan.![]()
Echt geweldig Treyarch.![]()
In MW2 komt het overigens ook weleens voor dat je NAT uit het niets naar Strict springt hoor, dus echt heel bijzonder is dit niet.
Heb je het spel op DVD gekocht of een online koop gedaan?Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:34:
Ik heb een probleem met Call of Duty Black Ops voor de pc.
edit:
Verwijderd
Gewoon op DVD gekocht.mickjuh schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:02:
[...]
Heb je het spel op DVD gekocht of een online koop gedaan?
Ben al een tijdje uit het gamen en Steam is dus ook compleet nieuw voor me.
Heb steam wel geinstalleerd uiteraard, maar heb geen flauw idee wat ik nu moet doen.
Je hebt dus nu ook een steam account aangemaakt?Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:05:
[...]
Gewoon op DVD gekocht.
Ben al een tijdje uit het gamen en Steam is dus ook compleet nieuw voor me.
Heb steam wel geinstalleerd uiteraard, maar heb geen flauw idee wat ik nu moet doen.
Ik zou het spel even deïnstalleren. Als je daarna op de DVD gewoon de setup.exe draait zal hij eerst controleren of je steam hebt (en zo niet deze eerst installeren). Als je dan ingelogd bent onder steam zal hij COD BO verder installeren en hangt die product key ook onder jouw steam account. Ik denk dat dat nu nog niet het geval is
Heb sinds een aantal dagen connectie problemen op de xbox. Soms maar 1 streepje. Na 23:00 uur lijkt het weer goed te gaan. Nat staat op open volgens het spel. En had voorheen totaal geen problemen.
Wil even weten of er meer mensen dit probleem hebben de laatste dagen? Heb een 60mb upc verbinding en heb geen downloads oid lopen op de pc. Staat zelfs vaak uit.
Wil even weten of er meer mensen dit probleem hebben de laatste dagen? Heb een 60mb upc verbinding en heb geen downloads oid lopen op de pc. Staat zelfs vaak uit.
Ik heb ook een leuke computer..
[pc]
Een paar dagen zonder problemen gespeeld na config changes, en nu om een onbekende f**** reden weer regelmatig freezes en crahes. ... ik ga het spel doorverkopen nu het nog kan.
Een paar dagen zonder problemen gespeeld na config changes, en nu om een onbekende f**** reden weer regelmatig freezes en crahes. ... ik ga het spel doorverkopen nu het nog kan.
Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.
Als je slim bent lees je ook even deze post.