Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:46:
[...]

wie de wat de hoe de waar? wat moet er mee zijn dan?
Het gooien van grenades was met een ruime seconde vertraagd, en met claymores zetten deed hij de beweging 2x en pas bij de 2e zet hij hem echt..

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
beunhaasbaas schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:05:
[...]

Vanavond dan toch maar stiekem proberen O+

Ik laat het weten incl spekjes
Proberen kan nooit kwaad uiteraard, het kan wel zo zijn dat het bij de een beter draait dan de bij de ander dus pin me er niet op vast :+

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuipje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-10 20:29
Dag allemaal,

In een eerdere post gaf ik aan te balen, en dat ik het spel terug wilde brengen.
Dat laatste was vanwege steam natuurlijk niet mogelijk. Nu heb ik het spel van niet kunnen starten tot het volledig kunnen spelen van Nuke town en Jungle. Echter blijf ik met sommige mappen zoals villa, launch en andere grote mappen problemen houden. In deze mappen blijt het spel vastlopen.

Het spel heeft pas echt een boost gekregen nadat ik van 2gb naar 3 gb ben gegaan (win XP).

Ik vermoed nu dat de ati 5770 met 512MB mijn zwakke schakel is geworden.

Mijn vraag is dan ook of er mensen met met een videokaart zijn met 512MB of minder die ook alleen de kleinere mappen kunnen spelen en een vastloper bij de grotere?

Kuipje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
kuipje schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:53:
Dag allemaal,

In een eerdere post gaf ik aan te balen, en dat ik het spel terug wilde brengen.
Dat laatste was vanwege steam natuurlijk niet mogelijk. Nu heb ik het spel van niet kunnen starten tot het volledig kunnen spelen van Nuke town en Jungle. Echter blijf ik met sommige mappen zoals villa, launch en andere grote mappen problemen houden. In deze mappen blijt het spel vastlopen.

Het spel heeft pas echt een boost gekregen nadat ik van 2gb naar 3 gb ben gegaan (win XP).

Ik vermoed nu dat de ati 5770 met 512MB mijn zwakke schakel is geworden.

Mijn vraag is dan ook of er mensen met met een videokaart zijn met 512MB of minder die ook alleen de kleinere mappen kunnen spelen en een vastloper bij de grotere?

Kuipje
Welke resolutie speel je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuipje
Ik speel 1024*768 met alles laag danwel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
kuipje schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:56:
Ik speel 1024*768 met alles laag danwel uit.
dat moet makkelijk kunnen want ik kon met een 8800gt 512mb ook prima BO en mw2 kon spelen op max, dus BO moet ook prima kunnen met jou setup. 5770 is zelfs nog sterker + sneller geheugen. Had wel 4 gb intern...

Edit: hoezo trouwens naar 3 gig?? kan je beter gewoon 2x 2 gig halen imho...

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-12-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 5770 moet gewoon werken, een vriend van me heeft een redelijk oude bak met ook een 5770 erin en die loopt gewoon speelbaar.
niet geweldig overigens, maar geen crashes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuipje
Ik had nog 2*512 nieuw liggen, maar nog nooit behoefte aan gehad tot BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
kuipje schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:07:
Ik had nog 2*512 nieuw liggen, maar nog nooit behoefte aan gehad tot BO.
Dus je hebt nu 2x 1 gig en 2x 512mb erin zitten? Dat kan ook zorgen voor gemiep, beter dat je gewoon 2x2 gb erin stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in game liep hij al redelijk bij mij maar heb nog steeds in het menu hangers.
als ik ook zie dan in normaal in game menu 60 fps en als ik switch naar bv challenges dan dropt hij naar 0 fps voor seconde of wat en gaat hij weer verder.
daarnaast word ik nog steeds dood moe van de server browser op de pc. stop er toch eens een fooking stop refresh knop in. en een filter op land.
ja je kan wel sorteren op land maar ik wil alleen maar nl server zien en meer niet..
duurt ook eeuwen voordat die lijst een beetje is ingeladen en je ook uberhaupts een server kan joinen.
tijdens refresh kun je wel 7643554x klikken op join maar dan gebeurd er geen ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:45

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik kon eerder al amper spelen. Ik kon 1 rondje gamen en in het volgende kapte Black Ops er gewoon mee, met een random freeze (ingame) of een DirectX unrecoverable error. Na het lange wachten op een update dacht ik dat het eindelijk gefixt was ! Goeie performance deze keer en al geen crash in 3 rondjes ! Te vroeg gejuichd -.-
4e rondje en Black Ops kapte ermee. Nog een keer opnieuw geprobeerd, ik kreeg niet eens men eerste rondje uit.

Ook heb ik nu soms vastlopers in het menu, als je bijvoorbeeld iemand zijn share opent, hij freezet dan voor een minuut, dan krijg je in zo'n animatie "Null_" te zien, en even later unfreezet hij en werkt t het ...

Prutsers :(

[ Voor 20% gewijzigd door Mavamaarten op 17-12-2010 15:33 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 21:58
Sinds vandaag kan ik niet meer connecten naar MP servers.
Krijg ook een error melding waar ik niets mee kan: 'An Error Occured While Connecting to the server'

Ik heb wel vandaag mijn Pc opnieuw geïnstalleerd, maar COD MW2 werkt wel online.
Iemand dezelfde problematiek, of een oplossing?

edit:
Windows Firewall staat uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Fatalharry op 17-12-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yournamezz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-12-2019
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:51:
[...]

wat zit er bij hen in de pc dan? toevallig ook een dikke x58 cpu?
Nee dat niet er is er wel eentje maar die heeft precies dezelfde fps ook uncapped op 100 hij heeft een i7 ik een i5 hij heeft ook wat beter grafische spullen aanboord.

Got problems with Windows? - ReBooT Got problems with Linux? - Be RooT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuipje
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:27:
[...]

Dus je hebt nu 2x 1 gig en 2x 512mb erin zitten? Dat kan ook zorgen voor gemiep, beter dat je gewoon 2x2 gb erin stopt.
Klopt, denk dat ik die maar eens ga bestellen,
ondertussen heb ik de content verwijderd en gedownload i.p.v te installeren van de dvd.
Het lijkt dat de mp beter draait. Alleen krijg ik naar een aantal games een zwart beeld en zie ik alleen de basis elementen zonder muren. De spelers zijn dan alleen gezichten met een zwevend wapen (nee ik gebruik niet). Lijkt wel leuk als ze bewegen, ga nu mijn drivers eerst maar eens opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Waarom heb ik nou (als enige?) het probleem dat ik mijn classes niet kan veranderen? Ik kán ze veranderen, maar het moment dat hij gaat syncen, synct BO helemaal niets. Hij staat gewoon weer op default. Dit geldt ook voor mijn killstreaks.

Het gekke is, is dat de eerste twee classes, classes zijn voor mijn pre-prestige tijdperk.

Ik heb even in console gekeken, en daar staat het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
CACValidate: Stats compressed to 663 bytes, using checksum ...
CAC_FOUND --> CAC_REQUESTSENT
CACValidate: Successfully sent message to server
Error: CACValidate REJECTED
returned fileop 1
Read 6803 bytes of file globalstatsCompressed.
clientside xp is 430782
Read 664 bytes of file mpstatsCompressed.
Stats blob received from Demonware for controller 0.

Over het algemeen snap ik het wel, maar waarom steeds 'rejected'?

Oplossing
Ik kon niet classes maken vanwege het feit dat mijn vorige class (met AKu en Crossbow, Throwing knife enzo) nog geladen stond. Ik kon dus met level 10 al deze class gebruiken. Toen ik echter lvl 38 werd (oid) en alles kocht, kon ik opeens wel alles doen!

[ Voor 14% gewijzigd door DM.Aram op 17-12-2010 19:03 ]

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:45

Mavamaarten

Omdat het kan!

o_O Ik heb gevonden wat er scheelde daarstraks :)
Voor de update kon ik 1 rondje spelen, daarna liep alles vast (in de volgende ronde, ergens aan het begin)
Nu kan ik spelen... tot de map Array begint !
Dus... Speel ik op Nuketown only servers, zodat ik nooit de map array tegenkom.
Toch vreemd, want als je een verify doet met steam klopt alles het gewoon :-(

Iemand een idee om dit op te lossen ?

[ Voor 16% gewijzigd door Mavamaarten op 17-12-2010 20:21 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:43
Kan het kloppen dat ik momenteel mijn class niet kan wijzigen? Ik had een ander wapen gekocht, maar als ik ga spelen zie ik nog steeds mijn vorige wapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-10 19:44
De SinglePlayer draait (bijna) als een zonnetje op 1920x1200, geen problemen, lekker soepel
GPU wordt ook lekker gebruikt, zeker 80%

Daar integen is de MultiPlayer bij mij nog steeds drama. (E6750)
Freezes (dan begin je je level met 0/2), hakken en stoten en daarna draait het beetje soepel, totdat de volgende freeze komt :@
De GPU wordt hooguit 30% gebruikt.....

bah...... (alweer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 16:45
Ik ben overgstapt van mijn 4890 naar gtx 570 maar merk geen reet verschil. Enige wat helpt is shadows op off zetten. Volgende maand maar een nieuwe CPU halen.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Masterkale1 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:51:
Ik ben overgstapt van mijn 4890 naar gtx 570 maar merk geen reet verschil. Enige wat helpt is shadows op off zetten. Volgende maand maar een nieuwe CPU halen.
Wat voor Cpu heb je nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freezes (dan begin je je level met 0/2), hakken en stoten en daarna draait het beetje soepel, totdat de volgende freeze komt :@

bah...... (alweer)
[/quote]

Helaas... Heel herkenbaar dit verhaal! Lijkt bij mij nog slechter te draaien dan voor de patch van gisteren. Heb al van alles gebropeerd maar het helpt tot nu toe niet. Ben vanvond helemaal gestopr met spelen en weer ff cod mw2 gespeeld. Een verademing... Zo soepel.

Ik hoop dat de makers nog meer patches zullen uitbrengen zodat ik black ops kan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:13:

bah...... (alweer)
[/quote]

Helaas... Heel herkenbaar dit verhaal! Lijkt bij mij nog slechter te draaien dan voor de patch van gisteren. Heb al van alles gebropeerd maar het helpt tot nu toe niet. Ben vanvond helemaal gestopr met spelen en weer ff cod mw2 gespeeld. Een verademing... Zo soepel.

Ik hoop dat de makers nog meer patches zullen uitbrengen zodat ik black ops kan waarderen.
Staat Shader warming wel aan dan? Schijnt meer naar je GPU te stoten dan naar je CPU. Helpt bij mij behoorlijk met mn x2 6000+.....

Edit: Mn specs zijn: AMD x2 6000+ > 6GB DDR2 800mhz > GTS 250! Ik haalde voor de laatste patch 40 fps. Nu 70 soms 80.

[ Voor 6% gewijzigd door Icepegel op 18-12-2010 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:13:

bah...... (alweer)
[/quote]

wat voor gpu heb je dan? ik kan met mijn 6750 prima gamen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
MadMoody schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 20:39:
Kan het kloppen dat ik momenteel mijn class niet kan wijzigen? Ik had een ander wapen gekocht, maar als ik ga spelen zie ik nog steeds mijn vorige wapen...
hoort niet zo te zijn, mss even een tijdelijk probleem. probeer eens check local files vanaf steam om de boel te controleren. hierna geen fouten, dan word het wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Icepegel schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 22:22:
[...]

Wat voor Cpu heb je nu dan?
agree, je had echt geen betere videokaart nodig gehad als je niet boven de 1080p resoluties speelt?
cpu en ram kan wel heel wat verschil betekenen als die echt minder zijn dan de recommended specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Het is nog slechter geworden bij mij (SP), nu is het pas echt onspeelbaar, constant framerate die inzakt, elke seconde stotters, waar ik voorheen nog een constante >45FPS had met op drukke momenten eens een stotter.
Ik speel wel op de skd.ro.w met de laatste 61MB patch.

HD4870 512MB, E5200 @3.7Ghz, 2x1GB + 2x512MB, Win7 x64
En shader warming ààn.
kuipje schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:44:
Klopt, denk dat ik die maar eens ga bestellen,
Laat je eens weten of dat het probleem oplost? Want ik heb dezelfde mem config :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
Hier een uur gespeeld met 1 vastloper en 2 freezes. :(
Voordien alles perfect, hadden ze beter af gebleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Tot dusver geen problemen gehad met dit spel, maar nu kan ik ineens de multiplayer niet meer starten! Toen de singleplayer geprobeerd op te starten: geen probleem. Vanuit de singleplayer geprobeerd de multiplayer op te starten: Er gebeurt niets! Geen foutmelding, maar ook geen spel dat opstart! Ra, ra, hoe kan dat?

Edit: Probleem inmiddels opgelost, nadat ik bij Steam de local files gecheckt had, startte hij weer op.

[ Voor 42% gewijzigd door Moody2204 op 18-12-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 00:07

pino85

Im just a Bird in the Sky

Nou ik heb alles eens op de laagste settings gezet en heb 3 uur kunnen spelen zonder een enkele freeze of andere problemen.
Vreemd dat als ik de settings dus op zijn hoogst zet ik allerlei vreemde problemen ervaar want mijn systeem trekt het zonder problemen:x

X4 B55@ 3.6ghz
Asus 5870@ Stock
4GB DDR3
Win 7 Ultimate 64 bits

Nou ja dan maar even alles op lage settings laten want anders is het spelen enorm frustrerend.
Hopelijk dat ze nog wat meer patches gaan uitbrengen.

[ Voor 32% gewijzigd door pino85 op 19-12-2010 02:44 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryber
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 16:07

Ryber

'Raaiber'

*delete aub* verkeerd gepost

[ Voor 88% gewijzigd door Ryber op 19-12-2010 02:55 ]

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06-2023
Ik zit ook met een tweetal probleempjes, misschien kunnen jullie me helpen?

Probleem nummer 1:
Zodra ik het spel voor de eerste keer opstart, (Ik doe me pc dus aan en start dan het spel op) dan freezed het spel na ongeveer 10 seconden. Het enige wat dan helpt is ctrl+alt+del, en dan staat er achter BO ''reageert niet''. Vervolgens als ik het spel dan opnieuw weer opstart, dan moet ik het spel persé in safe-mode opstarten, anders gebeurt hetzelfde weer... :'(

Probleem nummer 2:
Elke keer als ik het spel opstart, (dus niet alleen de eerste keer zoals hierboven) dan is het spel de settings vergeten. Niet alle settings, maar alleen ''AA'' en ''Sync every frame''. ''AA'' en ''Sync every frame'', staan namelijk elke keer dat ik opstart ''AA op 16X'' en op '''Sync every frame op YES''. Dit moet ik dan elke keer als ik het spel opstart weer op OFF zetten :(

Verder draait het spel helemaal perfect, en heb ik geen lagg of ander gezeur...

Alvast bedankt ;)

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-10 19:35
Thomaszomer schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:40:
Ik zit ook met een tweetal probleempjes, misschien kunnen jullie me helpen?

Probleem nummer 1:
Zodra ik het spel voor de eerste keer opstart, (Ik doe me pc dus aan en start dan het spel op) dan freezed het spel na ongeveer 10 seconden. Het enige wat dan helpt is ctrl+alt+del, en dan staat er achter BO ''reageert niet''. Vervolgens als ik het spel dan opnieuw weer opstart, dan moet ik het spel persé in safe-mode opstarten, anders gebeurt hetzelfde weer... :'(

Probleem nummer 2:
Elke keer als ik het spel opstart, (dus niet alleen de eerste keer zoals hierboven) dan is het spel de settings vergeten. Niet alle settings, maar alleen ''AA'' en ''Sync every frame''. ''AA'' en ''Sync every frame'', staan namelijk elke keer dat ik opstart ''AA op 16X'' en op '''Sync every frame op YES''. Dit moet ik dan elke keer als ik het spel opstart weer op OFF zetten :(

Verder draait het spel helemaal perfect, en heb ik geen lagg of ander gezeur...

Alvast bedankt ;)
Aha, ik denk dat jij het zelfde probleem heb als ik althans probleem nummer 1).
Dit probleem heb je alleen met MP?
Ik heb dit "opgelost" door CTRL+Alt+Delete en te Alt Tabben totdat het spel weer reageert, kost even wat tijd maar het werkt wel.
Hierna heb ik verder geen problemen meer totdat ik het spel opnieuw opstart.
Voorheen loste ik dit probleem op door iedere keer mijn config_mp.cfg te verwijderen maar dit was niet echt een oplossing.
Persoonlijk heb ik het idee dat dit aan de netwerk instellingen liggen, ik zit zelf achter een Zyxel ADSL modem en een Asus router.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Laatst online: 15-06-2023
Earzz schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:05:
[...]

Aha, ik denk dat jij het zelfde probleem heb als ik althans probleem nummer 1).
Dit probleem heb je alleen met MP?
Ik heb dit "opgelost" door CTRL+Alt+Delete en te Alt Tabben totdat het spel weer reageert, kost even wat tijd maar het werkt wel.
Hierna heb ik verder geen problemen meer totdat ik het spel opnieuw opstart.
Voorheen loste ik dit probleem op door iedere keer mijn config_mp.cfg te verwijderen maar dit was niet echt een oplossing.
Persoonlijk heb ik het idee dat dit aan de netwerk instellingen liggen, ik zit zelf achter een Zyxel ADSL modem en een Asus router.
Ja, dit probleem is alleen bij de MP. (had ik er even bij moeten zetten... :P )
Ik zal jouw manier even proberen, alleen vind ik dat nog steeds niet echt een oplossing... :X
Netwerk-instellingen lijkt me sterk, Ik heb namelijk een totaal ander modem.

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03
zo zojuist een fatal error gekregen. Zat midden in een goede pot en riep een sam turret op.
Kreeg ik ineens een RC-XD ?
Goed paar minuten verder spelen en poef beeld zwart ....

Control + alt +delete en kreeg gelukkig windows scherm.
Daar stond toen een error van black ops in beeld.
Toen maar weer blackopsmp.exe afgebroken om weer verder te kunnen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Laatst online: 27-06-2023
Nou ik vorige week zielsgelukkig toen na de patch het spel prima liep op mn i7 950. niets aan de hand gewoon lekker gamen zoals het hoort. Tot ik vanmiddag mn pc opstarten en ik lekker wilde gaan spelen lag free en geen lagspikes e.d. wat denk je gewoon om de x. sec. een kleine freeze van 0.5 sec! dus altijd te laat en dus niet te spelen eigenlijk!!! nog meer mensen hier problemen mee!!

syst.
i7 950
2x 6870
6 gig corairs 1600mhz
x58 ftw3
win 7 x64

?????? alleen maar vraagtekens hier!!!

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Laatst online: 05-10 09:39
Bij mij is het alleen maar positief geworden na de laatste patch.
Veel last van schokken/lag/fpsdrops waardoor ik het bijna ging uninstallen. ( lees onspeelbaar )
Nu gewoon lekker spelen zonder problemen. Wel het geluid dat wat vaag klinkt maar dat vormt niet echt een issue.

C2D E6850 - 4 GB DDR2 - 4890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
pfff hier op de pc zo om de drie potten loopt het gegarandeerd vast, behoorlijk irritant aan het worden :(

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-12-2010 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
rffnsqued schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:37:
Nou ik vorige week zielsgelukkig toen na de patch het spel prima liep op mn i7 950. niets aan de hand gewoon lekker gamen zoals het hoort. Tot ik vanmiddag mn pc opstarten en ik lekker wilde gaan spelen lag free en geen lagspikes e.d. wat denk je gewoon om de x. sec. een kleine freeze van 0.5 sec! dus altijd te laat en dus niet te spelen eigenlijk!!! nog meer mensen hier problemen mee!!

syst.
i7 950
2x 6870
6 gig corairs 1600mhz
x58 ftw3
win 7 x64

?????? alleen maar vraagtekens hier!!!
lol daar heb ik dan weer geen last meer van. Ze hebben het probleem van duo core naar i7 cores verlegd _O-
heerlijk die omgekeerde wereld bij treyarch... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Is er onderhand al eens wat meer te weten gekomen op het feit dat je van de 16000 servers er maar 3 vind? Irriteer me er mateloos aan? Kome echt telkens maar een handje vol met servers in de lijst :S

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Richard! schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:25:
Is er onderhand al eens wat meer te weten gekomen op het feit dat je van de 16000 servers er maar 3 vind? Irriteer me er mateloos aan? Kome echt telkens maar een handje vol met servers in de lijst :S
Bij mij zie ik wel meer dan 3 servers; ik heb pas lang genoeg gewacht en toen stonden er 12000 in de lijst. Maar meestal wacht ik hier niet op en ga ik gelijk naar de favo's. Heb je toevallig filters aanstaan? Anders zou je die eens kunnen resetten.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Ik heb 1 favo server in mijn lijst, maar die kan ik nooit vinden in de server browser (verschijnt niet), maar ik kan er wel naar connecten via friendlist (friend in de server). Ik weet vrij zeker dat de server in de lijst staat, ondanks dat ik hem nooit zie staan, omdat ik vanuit de server niet "add to favorites" kan doen met de melding "already in favorites".

Is er een manier om die lijst te clearen zonder dat je de items kan zien, zodat ik het nogmaals kan proberen?

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
SouLLeSSportal schreef op zondag 19 december 2010 @ 23:44:
[...]

lol daar heb ik dan weer geen last meer van. Ze hebben het probleem van duo core naar i7 cores verlegd _O-
heerlijk die omgekeerde wereld bij treyarch... :N
Hmm ben blij dat je er om kan lachen :X

Het maakt niet uit heb nog een andere game pc waar hij wel goed op draait :P

Het vreemde is alleen dat hij een avondje na de patch wel goed liep een dag later (niets veranderd) loopt ie weer met kleine haperingen om de zoveel sec. niet eens op bepaalde plekken waar bv. je in een lange straat kijkt ofzo???? :?

Arrrgh Als het niet binnen een maand verbeterd dan ga ik iets anders zoeken om te spelen.

Thnkz Treyarch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuipje
Als ik op het forum van steam kijk zijn het vooral mensen met een ati videokaart die de meeste problemen ondervinden.

Zelf kan ik de singleplayer niet spelen :'( , krijg steeds een vastloper zodra het filmpje overgaat in het spel.
Als ik mijn resolutie mega laag zette kwam ik 10 a 15 seconden verder.

Ik had alle drivers van een update voorzien behalve 1 8)7 :

ATI HDMI AUDIO DRIVER.

Nu speelt de single player als een zonnetje _/-\o_ .

Ook de multiplayer lijkt weer een enorme boost gekregen te hebben.

Heb je een ati kaart verneem ik graag jullie ervaring met de update van deze driver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
kuipje schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:30:
Als ik op het forum van steam kijk zijn het vooral mensen met een ati videokaart die de meeste problemen ondervinden.

Zelf kan ik de singleplayer niet spelen :'( , krijg steeds een vastloper zodra het filmpje overgaat in het spel.
Als ik mijn resolutie mega laag zette kwam ik 10 a 15 seconden verder.

Ik had alle drivers van een update voorzien behalve 1 8)7 :

ATI HDMI AUDIO DRIVER.

Nu speelt de single player als een zonnetje _/-\o_ .

Ook de multiplayer lijkt weer een enorme boost gekregen te hebben.

Heb je een ati kaart verneem ik graag jullie ervaring met de update van deze driver!
dus jij hebt die driver nú dus wel geupdate neem ik dan even aan om alles helder te hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuipje
Klopt, gister avond de update gedaan en daarna een uur single player gespeeld zonder problemen.

Ben nu lekker met de multiplayer bezig, kan zonder problemen spelen totdat ik mappen 'Launch' en 'Hanoi'
tegenkom, dan gaat mijn systeem hangen :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Heb net enkele keren getracht de zombie modus online te spelen.
Alles verloopt goed tot de map geladen is.. dan blijft er staan waiting for players en het geluid gaat wel door maar ik krijg geen ander beeld dan het laad scherm:S
Zijn er meer mensen die dit zelfde probleem hebben?

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
kuipje schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:53:
Klopt, gister avond de update gedaan en daarna een uur single player gespeeld zonder problemen.

Ben nu lekker met de multiplayer bezig, kan zonder problemen spelen totdat ik mappen 'Launch' en 'Hanoi'
tegenkom, dan gaat mijn systeem hangen :'( .
Ik heb ook een paar maps waar ik op gegeven ga laggen, bij mij is dat firing range en cracked. Daar gaat mijn geluid ook haperen. Mss nog wel andere map maar het is wel erg vreemd. Ook lig ik praktisch 9 van de 10 keer na de derde map eruit, ongeacht welke. Dan loopt hij vast, en staat hij in task manager op not responsive (oid)
Heel irritant als je er dus net in zit knikker dit verlepte spel me er weer uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

pino22 schreef op zondag 19 december 2010 @ 02:42:
Nou ik heb alles eens op de laagste settings gezet en heb 3 uur kunnen spelen zonder een enkele freeze of andere problemen.
Vreemd dat als ik de settings dus op zijn hoogst zet ik allerlei vreemde problemen ervaar want mijn systeem trekt het zonder problemen:x

X4 B55@ 3.6ghz
Asus 5870@ Stock
4GB DDR3
Win 7 Ultimate 64 bits

Nou ja dan maar even alles op lage settings laten want anders is het spelen enorm frustrerend.
Hopelijk dat ze nog wat meer patches gaan uitbrengen.
Vreemd, ik speel nu met een 8800GS (tijdelijk) en ik zit rondt de 60/80 FPS @ 1650x1080 (high). Zonder schokken e.d (4GB DDR2, Quadcore Q6700 2.66Ghz) Heeft de laatste patch je niet geholpen verder? Was voor mij een verademing aangezien ik met een 9800GTX+ sli opstelling fps drop kreeg naar 35/40. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:52

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik hoor heel veel klachten over de PS3, maar ik heb met Multiplayer dus echt nergens last van! Heb er nu al iets van 20 uur aan MP op zitten en heb welgeteld 3 tot 4 disconnects gehad, that's it.

Nu moet ik zeggen, ik heb thuis geen NAT, mijn PS3 heeft dus een publiek IP zonder enige vorm van firewalling, dat lijkt mij een verklaring waardoor ik nergens problemen mee heb.

De PS3 gebruikers met de meeste problemen, hebben die ook een hele stricte NAT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuipje
[b]Ik heb ook een paar maps waar ik op gegeven ga laggen, bij mij is dat firing range en cracked. Daar gaat mijn geluid ook haperen. Mss nog wel andere map maar het is wel erg vreemd. Ook lig ik praktisch 9 van de 10 keer na de derde map eruit, ongeacht welke. Dan loopt hij vast, en staat hij in task manager op not responsive (oid)
Heel irritant als je er dus net in zit knikker dit verlepte spel me er weer uit :'(
Check je services die je opstart met msconfig, en zet die services uit die je echt niet nodig bent.
Tevens is 3GB minimaal ben ik al achter, het spel eist wel heel veel van je systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

iNFiNiTY- schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:31:
[...]

Vreemd, ik speel nu met een 8800GS (tijdelijk) en ik zit rondt de 60/80 FPS @ 1650x1080 (high). Zonder schokken e.d (4GB DDR2, Quadcore Q6700 2.66Ghz) Heeft de laatste patch je niet geholpen verder? Was voor mij een verademing aangezien ik met een 9800GTX+ sli opstelling fps drop kreeg naar 35/40. :+
Kwa fps zit ik ver boven de 100 met alles op high(1920x1080) dat is geen probleem, ik heb geen fps lagg/drops oid..
Enkel die freezes zijn beroerd te noemen en die zijn nog steeds niet verholpen, gisteren ook ik was HQ aan het doen had +6000p en bam hoppa freeze en daarna werd de game afgesloten weg punten en een loss erbij.
ga er wel van uit dat dit niet de laatste patch is..

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03
iemand al (goede) ervaringen met ati 10.12 ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:42
Sc0rPi0N schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:08:
Ja ik, draaide eerst met 10.9. die draaide goed. 10.10/11 draaide slecht. 12 weer goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
draait prima bij mij, black ops niet, qua fps wel en geen stutter maar veel te vaak instabiel en dus vastlopers om de drie matches ofzo. Ligt echter niet aan 10.12 want met 10.10e en 10.11 had ik die ook.

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 20-12-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Frentik schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:33:
[...]
Bij mij zie ik wel meer dan 3 servers; ik heb pas lang genoeg gewacht en toen stonden er 12000 in de lijst. Maar meestal wacht ik hier niet op en ga ik gelijk naar de favo's. Heb je toevallig filters aanstaan? Anders zou je die eens kunnen resetten.
ja soms zijn het er iets meer maar het zijn er nooit meer dan zoals het zou moeten, net vond hij er 4 en als ik dan de lijst refresh dan laad hij er helemaal geen één meer, me filter resetten heeft ook niet veel nut meestal komt er dan niks extra's bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Richard! schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:28:
[...]

ja soms zijn het er iets meer maar het zijn er nooit meer dan zoals het zou moeten, net vond hij er 4 en als ik dan de lijst refresh dan laad hij er helemaal geen één meer, me filter resetten heeft ook niet veel nut meestal komt er dan niks extra's bij
Heb je geprobeerd je integriteit van je spel cache te checken? werkte in het begin bij mij altijd. En natuurlijk even je filters op ''all'' zetten op 1 of 2 na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Hoi,

Waar kan ik ook weer die zip downloaden met die mp_configs voor verschillende systemen?

Kan het echt nergens meer vinden!

Thanks!

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saxum
  • Laatst online: 23-08-2024
Ik heb ook een probleem op de multiplayer van COD...

Als ik singleplayer speel, speelt hij zeer goed... De zombie multiplayer doet het ook nog wel, maar de gewone multiplayer is een regelrechte HEL! Ik heb al alles geprobeerd... Uninstall, reïnstall, grafische kaart driver update (waardoor mijn pc geregeld bluescreens kreeg)... Dus heb ik heb besloten nog eens te formatten... Zelfs na de format freezde het spel gewoon wanneer hij zin had. Soms na een rondje, soms na enkele seconden of minuten... Gewoon als hij eens zin heeft... In mijn taakbeheer staat er dan gewoon dat Black Ops Multiplayer niet meer reageert... Helemaal in het begin draaide dit nog perfect allemaal... Toen ze begonnen te updaten met hun patches begon bij mij de last...

Iemand nog een ideetje? Het is ERG frustrerend!

Thanks,

Saxum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat ik hier héél veel mensen lees met problemen van haperingen e.d., heb zelf sinds de eerste patch geen problemen meer gehad, ik speel't echt zonder problemen, alleen mijn EIGEN internet is een probleem.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:02:
Vreemd dat ik hier héél veel mensen lees met problemen van haperingen e.d., heb zelf sinds de eerste patch geen problemen meer gehad, ik speel't echt zonder problemen, alleen mijn EIGEN internet is een probleem.. :')
Haha, bij mij net hetzelfde. Ook enkel problemen met het internet nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
iNFiNiTY- schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:18:
[...]

Heb je geprobeerd je integriteit van je spel cache te checken? werkte in het begin bij mij altijd. En natuurlijk even je filters op ''all'' zetten op 1 of 2 na.
Wat houd dat precies in en hou kan ik het aanpassen? Ik zal de veranderingen even doorvoeren in het filter.

Bedankt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
Voor iedereen die Crossfire heeft, en het spel niet helemaal soepel loopt, probeer het eens met één kaart!!!

Heb dit gisteren geprobeerd na dat ik ook met MW2 last had van lag spikes.

Een kaart er uit en alles liep als een zonnetje!

Misschien het proberen waard!!! Voor mij was het de oplossing! :*) (eindelijk)

(config, i7 950 / x58 ftw3 / 6870 (CF) / 6 gig corsair mem / 2x ssd 120 gig)
edit

Heel de rattaplan staat aan nu, bij mij alles vol open en heb nog steeds een 100 min tot 150 fps max gemiddels netjes op de 125!!!

[ Voor 14% gewijzigd door rffnsqued op 21-12-2010 05:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 23:20
Shadows uit zetten is bij mij nu het verschil tussen soepel en kut, voor de mensen die om een of andere gekke reden hun shadows aan hebben :P
AA op 4 of 8 ofzo en texture op trilinear en high, misschien psychisch, maar het lijkt slechter op automatic/automatic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-10 09:56
edit nvm verkeerde topic

[ Voor 88% gewijzigd door P-Nut op 21-12-2010 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Update: Sinds de laatste patch loopt het echt heerlijk :P Lekkere FPS van rond de 120 - 125 (shadows uit) en dat alles met een CoreDuo E8400 + 9800 GTX.

In singleplay zelfs alles op hoogste settings.

Alleen jammer dat ik nu van veel servers gebanned wordt (ik zie dit als een compliment) :( Tja..... dat is dan de keerzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
In tegenstelling tot de andere reacties hier, heb ik juist het idee dat het bij de 10.11 soepeler loopt bij mij. Bij de 10.12 lijkt het net iets stroperiger allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Ik ga vanavond ook 10.11 of 10.10e proberen om te kijken of dat die vastlopers wat te verhelpen. Het is meer geworden nadat ik de patch en 10.12 heb geïnstalleerd. Mss ligt het ook gewoon aan de patch maar dan heb ik iig CCC uitgesloten.
Ik had gister trouwens een vastloper tijdens het opstarten, tijdens theater en de eerste map -.-' het word er niet veel beter zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:37:
Ik hoor heel veel klachten over de PS3, maar ik heb met Multiplayer dus echt nergens last van! Heb er nu al iets van 20 uur aan MP op zitten en heb welgeteld 3 tot 4 disconnects gehad, that's it.

Nu moet ik zeggen, ik heb thuis geen NAT, mijn PS3 heeft dus een publiek IP zonder enige vorm van firewalling, dat lijkt mij een verklaring waardoor ik nergens problemen mee heb.

Ja in BO staat hij bij mij NAT:strict.. Terwijl ik op ps3 nat 2 staat.. Of is dat al strict?
Geen idee wat ik er aan moet doen meer word er niet leuker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:35

Mystikal

It never hurts to help!

rffnsqued schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:00:
Voor iedereen die Crossfire heeft, en het spel niet helemaal soepel loopt, probeer het eens met één kaart!!!

Heb dit gisteren geprobeerd na dat ik ook met MW2 last had van lag spikes.

Een kaart er uit en alles liep als een zonnetje!

Misschien het proberen waard!!! Voor mij was het de oplossing! :*) (eindelijk)

(config, i7 950 / x58 ftw3 / 6870 (CF) / 6 gig corsair mem / 2x ssd 120 gig)
edit

Heel de rattaplan staat aan nu, bij mij alles vol open en heb nog steeds een 100 min tot 150 fps max gemiddels netjes op de 125!!!
Bas,

Tippie van een ander RFFN-lid.

Je hebt een ATI profile voor crossfire en black ops!
Gewoon te vinden op de ATI site. Wellicht lost dat het probleem op.
Ik dacht ik post het hier even, dan hebben andere mensen er ook nog profijt van.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Nou ik heb heel veel verschillende dingen geprobeerd om het aan de praat te krijgen maar het lijkt wel alsof het met elke patch kutter wordt. Na de laatste patch en update naar 10.12 drivers blijft die af en toe in het menu al hangen, als ik create a class kies blijft die even hangen, het spel hapert en random freezes zijn er nog steeds en lijkt wel steeds vaker voor te komen.

Ook lijkt het erop dat de problemen alleen ontstaan als je een ATI kaart hebt, ik zie hier bijna niemand met een nvidia kaart die last heeft van random freezes, alleen maar van frame drops, maar die lijken verholpen met de laatste patch. Misschien ga ik wel een nieuwe nvidia kaart kopen en hopen dat het dan beter loopt :/

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Ik heb wel een Nvidia kaart (GTX460) en random freezes+fps drops.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Richard! schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:04:
[...]

Wat houd dat precies in en hou kan ik het aanpassen? Ik zal de veranderingen even doorvoeren in het filter.

Als je bij je server browser je filters allemaal uit zet, behalve ''hardcore'' ik noem maar iets, dan krijg je een snellere reactie van de master server terug. Je kunt bij spellenlijst weergeven in steam, rechts klikken; black ops multi --- eigenschappen -- lokale bestanden --- integriteit cache controleren. Dan nogmaals proberen.. of het werkt, het werkte voor mij iig wel. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Bedankt,

Ik heb het net even gebrobeerd, maar zonder succes, ook de wijzigingen doorgegeven in het filter, maar nu vind hij gewoon helemaal niks meer :S .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Die missing serverlist bug komt wel eens voor, ik heb soms ook bij een crash dat ik erna geen wagermatches zie maar regular matches in die lijst :F

Al pc opnieuw opgestart, steam opnieuw opstarten, check local files gedaan?

[ Voor 21% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-12-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

Snow_King schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:37:

Hier een PS3 gebruiker, mijn PS3 geeft aan dat ik een NAT 2 heb, dus alles moet gewoon werken. Maar BO geeft aan dat mijn NAT type strict is, wat dus niet klopt. Veel problemen met connecten en goede host vinden, ook lobbies worden 9 van de 10 keer gesloten.
Kunnen meer PS3 gebruikers bevestigen dat hun PS3 NAT 2 geeft maar BO strict?

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
RoaDHouse schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 01:17:
Update: Sinds de laatste patch loopt het echt heerlijk :P Lekkere FPS van rond de 120 - 125 (shadows uit) en dat alles met een CoreDuo E8400 + 9800 GTX.

In singleplay zelfs alles op hoogste settings.

Alleen jammer dat ik nu van veel servers gebanned wordt (ik zie dit als een compliment) :( Tja..... dat is dan de keerzijde.
Zou misschien zijn dat je voor de tegenpartij wel lagged, dat heb ik dus af en toe ook...voor mij speelbaar maar de tegenpartij word er gek van..

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 22:42
Zojuist bij de ps3 1.0.5 binnengehaald. Kom nu retesnel in servers maar had net wel weer dat de game bleef hangen op waiting for players maar kon nog wel xmb inkomen. Geen vastloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel vaag. Door de nieuwe patch heb ik af en toe gewoon een goede FPS waarbij ik iedereen afknal met 3 choppers. alleen de volgende dag heb ik weer een FPS die niet hoger komt dan 40 FPS dus net zoals hoe voor de patch was. Dit komt eigenlijk het meest voor moet ik zeggen. Vet frustrerend want ik heb ervaren hoe het is als dit spel lekker draait dan is die echt te gek.

Ja ik heb een dual core processor.

Heeft iemand enig idee waneer een nieuwe patch wordt gedropped?

Verder heb ik vista64 bit draaien op een MBP 2,4 mhz dual core 4 g ram.

Laatse vraag hoe zie ik welke versie mn Black OPS is? Ergens in steam toch maar zie niet waar..

Heb namelijk begrepen dat de laatse patch meer dan 60 MB groot was Black Ops had die dan wel heel snel binnengehaald want merkte het haast niet. Misschien ben ik wel helemaal niet geupdate?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:17:
Die missing serverlist bug komt wel eens voor, ik heb soms ook bij een crash dat ik erna geen wagermatches zie maar regular matches in die lijst :F

Al pc opnieuw opgestart, steam opnieuw opstarten, check local files gedaan?
Nee ik heb het regelmatig dat hij dan niks vind.

Nu laat ik hem gewoon de hele lijst laden met het standaard filter,dan vindt hij inderdaad een stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Bij mij draait BO voor wat betreft FPS eigenlijk vanaf het begin wel goed. Mijn systeem is dan ook wel aardig zwaar. (Core i7@3,4 / 5870 CF) gemiddeld 130fps op full hd en alles max (min 100 / max 250) behalve shadows dan.

Het enige wat ik wel vanaf het begin heb is:

- stutters in het menu (te verhelpen met prioriteit hoog)
- router flipt em als ik servers refresh. Ik heb dan heel even gigantische lag waardoor de servers ook een hele hoge ping tonen.

Ik dacht dat in de patch deze dingen opgelost moesten zijn of heb ik het mis? Weet iemand dat, of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
spoornie schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:08:
Bij mij draait BO voor wat betreft FPS eigenlijk vanaf het begin wel goed. Mijn systeem is dan ook wel aardig zwaar. (Core i7@3,4 / 5870 CF) gemiddeld 130fps op full hd en alles max (min 100 / max 250) behalve shadows dan.

- router flipt em als ik servers refresh. Ik heb dan heel even gigantische lag waardoor de servers ook een hele hoge ping tonen.

Ik dacht dat in de patch deze dingen opgelost moesten zijn of heb ik het mis? Weet iemand dat, of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Wat voor router heb je ?
Gaan de pings wel omlaag als lag weg is (of gezakt is) ?

Al geprobeerd om de kabel rechtstreeks op de modem aan te sluiten ??

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 06:42

Heb ik hier ook..als ik refresh dan begint mijn broertje online bezig is.."MN PING!!!!!".. en als je aan de telefoon zit begint die vreselijk te kraken..als de refresh voorbij is, geen problemen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Soundstorm2010 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:11:
[...]

Wat voor router heb je ?
Gaan de pings wel omlaag als lag weg is (of gezakt is) ?

Al geprobeerd om de kabel rechtstreeks op de modem aan te sluiten ??
Ik heb een standaard Zyxel modem (met voip) icm Telfort abbo. Weet het model niet meer precies. Firmware is iig up2date.Ping gaat na refresh (of als ik em stop dmv tabs wisselen) gewoon weer omlaag

Het probleem zal, als andere mensen dit niet ervaren, dan hoogstwaarschijnlijk aan mijn modem liggen. Wat denken jullie, zal ik met een ander model deze problemen niet hebben?

Overigens is de gateway/dns mijn modem, zit alleen een switchje tussen.

Misschien overbodig, bij het veel gebruik van Torrents wil de modem ook wel eens op tilt slaan en moet ik m herstarten. Kwaliteit bellen gaat dan ook heel erg achteruit en haperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Dacuuu schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:17:
[...]

Heb ik hier ook..als ik refresh dan begint mijn broertje online bezig is.."MN PING!!!!!".. en als je aan de telefoon zit begint die vreselijk te kraken..als de refresh voorbij is, geen problemen verder.
Mag ik vragen wat voor modem/isp je hebt?

ps. misschien niet duidelijk vermeld maar met "router flipt m" bedoel ik dus mijn modem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Richard! schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:30:
Bedankt,

Ik heb het net even gebrobeerd, maar zonder succes, ook de wijzigingen doorgegeven in het filter, maar nu vind hij gewoon helemaal niks meer :S .
In het hele begin, heb ik gewoon alles weggehaald, opnieuw steam installeren. Doet hij het dan nog niet, zou ik het niet weten, succes ermee verder. Bij mij hier loopt alles soepel sinds de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Voor de ps3 gebruikers: er is een nieuwe patch uitgegeven, 1.05 :)

fixes:
# • Improved party reliability when leaving with party – an additional step in an ongoing series of party improvements continued in the next patch
# • Improved UPnP functionality – further expands the game’s capability to open NATs on routers with universal plug and play enabled
# • Enabled mute functionality in Playercards in the pre-game lobby
# • Enabled kick functionality in party and private match lobbies
# • Addressed an issue where the pre-game lobby would not always display properly when multiple players leave the lobby after a team split
# • Addressed an issue where the pre-game lobby would appear stuck on the countdown timer while waiting to balance teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Na zeer lang niet gespeeld te hebben vandaag het spel maar eens opgestart en mocht aanschouwen hoe er een patch werd geïnstalleerd. Deze patch was een tijd geleden al uitgebracht en nu heb ik ermee gespeeld.

Wat mij vooral opviel is dat het stotteren in zijn geheel over was (hoef het spel niet eens meer op low priority te starten). Er zijn een aantal zaken die mij wel opvallen:

- FPS gaat niet hoger dan 79 (MAX_FPS = 100, het maakt hierbij niet uit of ik een lage resolutie gebruik of een hele hoge) Zelfs op de laagst mogelijke resolutie komt het niet boven de 79FPS.
- Ping wil niet lager dan 60 (was voorheen haalde ik minimaal 20ms)
- Een groot aantal maps lijken bugs te hebben in het geluid. Aan het eind van een map dan lijken de achtergrondgeluiden in een loop te blijven hangen. Dit klinkt helegaar nergens naar.

Ondanks een aantal vreemde punten ben ik zeker niet ontevreden, het is zeer goed speelbaar. :)
Van de punten die ik nu ervaar zou ik graag zien dat deze worden opgelost al vrees ik dat dit weer lang gaat duren gezien de patchgeschiedenis die wij nu kennen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
bazs2000 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:42:
Na zeer lang niet gespeeld te hebben vandaag het spel maar eens opgestart en mocht aanschouwen hoe er een patch werd geïnstalleerd. Deze patch was een tijd geleden al uitgebracht en nu heb ik ermee gespeeld.

Wat mij vooral opviel is dat het stotteren in zijn geheel over was (hoef het spel niet eens meer op low priority te starten). Er zijn een aantal zaken die mij wel opvallen:

- FPS gaat niet hoger dan 79 (MAX_FPS = 100, het maakt hierbij niet uit of ik een lage resolutie gebruik of een hele hoge) Zelfs op de laagst mogelijke resolutie komt het niet boven de 79FPS.
- Ping wil niet lager dan 60 (was voorheen haalde ik minimaal 20ms)
- Een groot aantal maps lijken bugs te hebben in het geluid. Aan het eind van een map dan lijken de achtergrondgeluiden in een loop te blijven hangen. Dit klinkt helegaar nergens naar.

Ondanks een aantal vreemde punten ben ik zeker niet ontevreden, het is zeer goed speelbaar. :)
Van de punten die ik nu ervaar zou ik graag zien dat deze worden opgelost al vrees ik dat dit weer lang gaat duren gezien de patchgeschiedenis die wij nu kennen.
Geen last van random freezes na een aantal maps?
Wat voor pc draai je het spel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:58
Zijn er mensen die heel afentoe een random freeze van tussen de 5 en 10 seconden krijgen? Ik krijg het heel soms, vreemd genoeg kan ik 5 rondes spelen zonder freeze en er dan 2 in 1 potje krijgen.

Op de PC overig, systeem:
Q9550 @ 3,5ghz
GTX 460 768MB
4GB RAM
Win7 Ultimate 32 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

reemprive schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:25:
Zijn er mensen die heel afentoe een random freeze van tussen de 5 en 10 seconden krijgen? Ik krijg het heel soms, vreemd genoeg kan ik 5 rondes spelen zonder freeze en er dan 2 in 1 potje krijgen.
Ik had sinds de laatste patch (PC) last van connection lag, dwz ik kwam pas in het spel als beide teams al een vlag gepakt hadden (DOM). Op de lagometer was ook duidelijk een dikke lag spike te zien, voor de patch had ik hier geen last van. Nu heb ik de laatste dagen flink wat zombie co-op gespeeld en daar zag ik aan het eind van het laden van de map de tekst "Shader Warming" en kwam ik vaak als laatste ingame (ook al was ik host).
Daarom heb ik in de settings de optie "Shader Warming" weer op NO gezet en sindsdien geen last meer van deze connectie lag, zowel in MP als zombies.

Dus check ff of je shader warming aan hebt en zet deze eens aan/uit en kijk of het effect heeft.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
aAARGH ik word er helemaal gek van! Elke keer na een paar maps loopt dat kutspel vast en zie ik 100% cpu usage 74% geheugen gebruik.... Wat nou duo core performance verbeterd, tering spel loopt nog steeds de boel vol te gooien en te crashen. opgesodemieterd met dit spel en pas weer uit de kast als die paupers bij Treyarch een normale patch afleveren. -O-
Ben er echt helemaal klaar mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:59

steveman

Comfortabel ten onder

Zo, i5 erin en steady 60 fps met vsync aan :D 8x AA.

Kost wat... maar goed :) Nu eens kijken hoe snel supreme commander gaat met 1000 units per speler...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:25:

Op de PC overig, systeem:
Q9550 @ 3,5ghz
GTX 460 768MB
4GB RAM
Win7 Ultimate 32 bit
Ik heb ook nog steeds regelmatig freezes. Soms kan ik meerdere potjes achter elkaar spelen met bijna geen stotteringen en dan ineens is het er weer. Op welke server ik zit maakt niet uit. Ben er net van ellende weer mee gekapt terwijl het prima ging toen ik vanavond begon.

Ik las zojuist dat BO 1 miljard dollar heeft omgezet, 1 miljard! Maar wel gewoon 15 euro voor een mappack gaan vragen straks. Want ja, waarom zouden ze deze gratis uitgeven na alle ellende op de PC en PS3? :r

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

SouLLeSSportal schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:28:
Geen last van random freezes na een aantal maps?
Wat voor pc draai je het spel op?
Nee, totaal geen freezes (die had ik trouwens toch al niet, alleen gestotter).

Ik heb geen superspec's:

- 4GB Kingston Hyper-X
- AMD dual core 250
- AMD HD 4870

Krankzinnige muziek vind je hier.

• pino85

pino85

Frentik schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:44:
[...]
Ik had sinds de laatste patch (PC) last van connection lag, dwz ik kwam pas in het spel als beide teams al een vlag gepakt hadden (DOM). Op de lagometer was ook duidelijk een dikke lag spike te zien, voor de patch had ik hier geen last van. Nu heb ik de laatste dagen flink wat zombie co-op gespeeld en daar zag ik aan het eind van het laden van de map de tekst "Shader Warming" en kwam ik vaak als laatste ingame (ook al was ik host).
Daarom heb ik in de settings de optie "Shader Warming" weer op NO gezet en sindsdien geen last meer van deze connectie lag, zowel in MP als zombies.

Dus check ff of je shader warming aan hebt en zet deze eens aan/uit en kijk of het effect heeft.
Ik zal dat ook eens testen morgen.. want ik zie bij dat zombie gebeuren enkel staan shader warming blabla oid en kom de map niet eens in.. hij blijft maar laden.. het geluid is er al wel.
Bedankt voor de tip

Liefhebber van Tweakers

• pino85

pino85

Wat ik zo lees hier en op andere fora is dat voor een deel mensen hun problemen zijn opgelost maar dat bij mensen die bepaalde problemen niet hadden voor de patch deze nu wel hebben en een ander deel wat de problemen al had heeft ze nog steeds.
Wanneer er een nieuwe patch komt geen diee maar dat het nodig is dat lijkt me wel zeker want het draait bij velen nog alles behalve soepel zonder crashes en meer van dat soort problemen.
Laten we hopen dat er snel meer patches volgen.

Vind het echt absoluut onaavaardbaar dat zo'n goed spel door extreme fouten zo enorm veel buggs bevat.. Elke game heeft fouten maar in deze game( online gebeuren) is het echt enorm te noemen, ze hebben het gewoon te snel afgemaakt en/of niet zorgvuldig getest.. alles om maar zo snel mogelijk op de markt te komen en te cashen, en natuurlijk neem ik ze niet kwalijk om geld te willen verdienen maar er zijn echte enorme fouten gemaakt.. dood zonde want ik vind het echt een toffe game alleen door alle issue's zeer moeilijk speelbaar en zeer vervelend als je lekker bezig bent en hoppa crash dat was het weer kun je weer opnieuw beginnen. :(

[ Voor 23% gewijzigd door pino85 op 23-12-2010 00:34 ]

Liefhebber van Tweakers

• nazuzed
  • Laatst online: 13-07-2024
spoornie schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:23:
[...]

Ik heb een standaard Zyxel modem (met voip) icm Telfort abbo. Weet het model niet meer precies. Firmware is iig up2date.Ping gaat na refresh (of als ik em stop dmv tabs wisselen) gewoon weer omlaag

Het probleem zal, als andere mensen dit niet ervaren, dan hoogstwaarschijnlijk aan mijn modem liggen. Wat denken jullie, zal ik met een ander model deze problemen niet hebben?

Overigens is de gateway/dns mijn modem, zit alleen een switchje tussen.

Misschien overbodig, bij het veel gebruik van Torrents wil de modem ook wel eens op tilt slaan en moet ik m herstarten. Kwaliteit bellen gaat dan ook heel erg achteruit en haperen.
Dat modem slaat alleen op tilt, wanneer je het " max. aantal verbindingen totaal " niet van z`n standaard waardes afhaalt.....150 is genoeg. Ik zit zelf ook bij telfort met een Zyxel modem + router en dat geeft geen problemen met online gaming.

• rffnsqued
Mystikal schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:02:
[...]

Bas,

Tippie van een ander RFFN-lid.

Je hebt een ATI profile voor crossfire en black ops!
Gewoon te vinden op de ATI site. Wellicht lost dat het probleem op.
Ik dacht ik post het hier even, dan hebben andere mensen er ook nog profijt van.
Laat maar maakt ook niets uit, het gekke is dat ik in het begin van de avond last heb van stotteringen en na gisteren bv 23:00 helemaal nergens van ????? (nee het ligt niet aan mn internet verbinding met mn 120mb Down en 10 Mb upload heb ik altijd een ping van +/- 25ms)!!!
:?

Verwijderd

Hebben jullie deze al gezien? Goed dat deze zogenaamde community xbox fanboy manager even te kakken wordt gezet... })

YouTube: Story of JD_2020

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-10 16:33
Die patches slopen meer dan je lief is. Op de pc had ik nooit echt extreme problemen, maar nu loopt het spel zo vaak vast bij mij. Opeens verdwijnt de map, zie je nog een paar takjes en dan loopt het hele spel vast. Voor mij is dit toch wel de miskoop van het jaar en ben ik denk ik wel klaar met call of duty.
Pagina: 1 ... 23 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.