• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:20
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Smoother dan smooth. Heerlijk, wauw eindelijk.

AMD 5000+
4GB Ram
AMD HD6850

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Voor deze patch 1920x1200 met 4xAA en shadows aan, hoger maakte het af en toe haperend.
Na deze patch kan ik 1920x1200 Full Options prima spelen (5870, I7 860, 8GB, G2 SSD). Paar minuten getest, geen haperen.

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zo te zien zijn jullie PC gamers nu ook tevreden. :P

Welkom bij CoD BO. Ik zou ervan genieten nu het echt kan. (XBOX360 gamer en verslaafd) _/-\o_

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Even me bed uit om te testen dan maar xD

-Zal zo mijn resultaat hier editten-

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 00:07

pino85

Im just a Bird in the Sky

Hmm net heeft Steam wat gedownload van 62 of 64MB zal die nieuwe patch voor de pc zijn?

Ben benieuwd.. want vandaag had ik om de haverklap dat ik gedisconnect werd van servers zonder enige reden.. zeer vervelend om zo te gamen..

Liefhebber van Tweakers

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
PS3 is toch niet zo erg? Na de patch gewoon ffa kunnen spelen

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-10 11:14

aex351

I am the one

Net even de patch geprobeerd op de map Nuketown. De fps drops lijken verdwenen. Maar de map Nuketown is ook aangepast. Er zijn enkele textures weggehaald, zoals enkele dozen. Verder waren me grafische instellingen ook aangepast. Bij AA was niets ingevuld (blanco veld), maar tijdens het spelen op Nuketown stond er 16x. Na het spel was er weer niets ingevuld. Uiteindelijk heb ik het maar op 2x gezet. De optie 16x kon ik niet kiezen. Voor de patch overigens ook niet. Verder merk ik met dit spel toch wat input lag. Het gaat nog niet helemaal soepel.

< dit stukje webruimte is te huur >

Verwijderd

patch geinstalled

draaide al reeds alles op high (16x / vsync / extra details en heel die troep aan)
probleem was dus als vsync aanstond dat ik heel de tijd BOSD's kreeg.
Ik haalde 125 frames... Na de update kom ik op een mooie ronde 175 fps (wel gecapped , heb niet graag schommelende fps)

Op me laptop was het vroeger een drama (tussen de 30 & 50 frames => alles op low)
nu haal ik een goeie steady 75fps.

Op PC hebben ze dus wel alles beetje kunnen fixen. Hopelijk komt het voor jullie ps3'ers ook binnenkort in orde.

Verwijderd

Klinkt goed! Ik neem aan dat de uber framedrops dan gefixed zijn? Dat was het enige waar ik echt last van had... Als in 125 > 35.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
n3rvesss schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:06:
[...]

Nee niet duidelijk zo! they really can eat sh*t and their supporters as well! Begrijp dat het voor PS3 dit verlossing zou zijn maar helaas...ik was zo boos en teleurgesteld gisteren na een maand wachten... en dan zie ik jou reacties met je verdedigingen van devvers. Hoop dat jij straks met je PC patch even teleurgesteld wordt, en hoop dat je dan iemand tegen komt hier of elders die Treyarch tegen jou gevoel verdedigt.. peace chef ;)
jammer voor je blijkt het bij ons beter te zijn geregeld ;)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:37:
[...]

Het lijkt net oorlog hier

Verwijderd

Arggg wil naar huis, patch proberen :(
Haha, ik ook. Alleen is de dag pas net begonnen :P

Verwijderd

Mooi dat de patch uit is. Ik zal hem vanavond direct proberen. Kan iemand bevestigen dat het CPU gebruik nu op een fatsoenlijk niveau is en de GPU meer belast wordt? Hoe ziet dit er nu uit?

• SouLLeSSportal
nee joh gezonde concurrentie ;)

• CrackSlet
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

vinom schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:57:
Haha, ik ook. Alleen is de dag pas net begonnen :P
*kuch*kuch*
Hmm...volgens mij heb ik een koudje gevat ;)

Ben ook wel erg benieuwd nu eigenlijk. Had niet zo heel veel last meer, maar had ook het een en ander lager gezet. Hoop dat het nu goed speelt met alles op z'n max.
Ben iig erg blij dat een hoop mensen al positieve ervaringen hebben. Meer zielen is meer vreugd toch ;)

Verwijderd

Blijf "connection interupted" houden.. Lijkt misschien nog erger geworden na de patch..
Iemand tips zodat ik dit niet meer krijg?

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:42:
Blijf "connection interupted" houden.. Lijkt misschien nog erger geworden na de patch..
Iemand tips zodat ik dit niet meer krijg?
op de pc spelen? ;)
neem aan dat je de ps3 patch bedoeld? Ze waren bezig met een hotfix geloof ik.

• SouLLeSSportal
RoaDHouse schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:36:
LoL...ik denk dat de patch voor de Pc nog wel effe wordt uitgesteld :P

Ik zie het al helemaal voor me :) straks werkt het helemaal niet meer. Nu 4 week verder kan ik er wel enorm om lachen eigenlijk.

Eh... al nieuws over CoD-6 wanneer deze uitkomt ? .... zal nog wel weer beter zijn dan BO _/-\o_
Cod 6? mw2 bedoel je dus? die is al uit :P jaartje of zo... Je bedoelt cod nummertje 8 denk ik, volgend jaar gok ik rond deze tijd.
Patch is al uit :)

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:38
Natuurlijk....de dag nadat ik er een quadcore ingeprikt heb ipv de dualcore komt de patch uit :P
Kon wel merken dat het verschil tussen die dual- en quadcore in deze game enorm was (pre-patch).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Hmm ik kan er nog niet helemaal uithalen hoe het nu loopt op een i7 950.

Alleen Nostradamus gaf aan dat het op de i7 860 goed liep zijn er nog meer i7 gebruikers die er op dit moment iets van kunnen zeggen.

Heb zelf een i7 950/ 2x 6870 CF/ 6 gig mem draait met freezes - andere systeem q9550 / 1x 6870 / 4 gig mem en deze draait vloeiend?? :?

Hopelijk kan ik op mn main machine gaan spelen???? Ik lees graag de reacties van de i 7 gebruikers!!!!

Thankz in advance

No Inspiration to Inspire myself........

• SouLLeSSportal
Joarie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:30:
Natuurlijk....de dag nadat ik er een quadcore ingeprikt heb ipv de dualcore komt de patch uit :P
Kon wel merken dat het verschil tussen die dual- en quadcore in deze game enorm was (pre-patch).
je had het wel kunnen weten van de patch natuurlijk ;) maar quadcore is nooit weg uiteraard. Maar het draait bij jou ook goed nu of nog niet geprobeerd?

• SouLLeSSportal
rffnsqued schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:31:

Alleen Nostradamus gaf aan dat het op de i7 860 goed liep zijn er nog meer i7 gebruikers die er op dit moment iets van kunnen zeggen.

Heb zelf een i7 950/ 2x 6870 CF/ 6 gig mem draait met freezes - andere systeem q9550 / 1x 6870 / 4 gig mem en deze draait vloeiend?? :?

Hopelijk kan ik op mn main machine gaan spelen???? Ik lees graag de reacties van de i 7 gebruikers!!!!

Thankz in advance
De kans is groot dat de cpu bug nu goed is opgelost en elke normale pc het kan draaien :)

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:44:
[...]

op de pc spelen? ;)
neem aan dat je de ps3 patch bedoeld? Ze waren bezig met een hotfix geloof ik.
Ja ps3, dat zou beter zijn want volgens mij is er niks opgelost bij de ps3.
Speelde altijd op Local nu maar op Local only gezet misschien dat dat helpt.
Toch raar zou niet hoeven..

Pc heb ik achter me gelaten :) zit liever achter 107 cm tv te spelen

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:38
SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:31:
[...]

je had het wel kunnen weten van de patch natuurlijk ;) maar quadcore is nooit weg uiteraard. Maar het draait bij jou ook goed nu of nog niet geprobeerd?
Kan ik helaas pas vanavond proberen (nu op werk) of ik meer FPS heb met de nieuwe patch. Maakt eigenlijk niet zoveel meer uit aangezien nu alles bij mij in het menu weer op max staat en ik rond 80 FPS zit (Q9450, 4870x2, 8 GB RAM). Daarvoor met de E8500 moest ik idd mijn resoluties + AA naar beneden schroeven om speelbare FPS te krijgen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• BlackGhostNL
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ow yes eindelijk positieve geluiden :)
Helaas pas tegen 23u thuis, maar dan ook gelijk BO opstarten hehe.

Vooruitzicht op een kerstvakantie met een soepele BO bevalt me prima :)

Asus Z77 Maximus V Gene / i5 3570K / EK Waterkoeling / ASUS 6970 DCII 2GB /Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz / OCZ SSD 60Gb Vertex II / Samsung Spinpoint 500GB / Scythe 700W / CM 690 II Window.

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:41:
[...]

Ja ps3, dat zou beter zijn want volgens mij is er niks opgelost bij de ps3.
Speelde altijd op Local nu maar op Local only gezet misschien dat dat helpt.
Toch raar zou niet hoeven..

Pc heb ik achter me gelaten :) zit liever achter 107 cm tv te spelen
Kan je je pc ook aan hangen ;)

http://www.callofduty.com...lfin4ukt857matsmijo6eauq4 hier de info tnt.

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:27
rffnsqued schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:31:

Thankz in advance
Heb zelf een i7 860, maar daar draait het al sinds de release goed op. Rest van de specs.
Eigenlijk nooit last gehad van lag of iets dergelijks (ja, slechts 1 maal, maar dat lag aan de server). Wel van scheldende mensen die maar klaagden dat het laggy was :P

• SouLLeSSportal
BlackGhostNL schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:49:
Ow yes eindelijk positieve geluiden :)
Helaas pas tegen 23u thuis, maar dan ook gelijk BO opstarten hehe.

Vooruitzicht op een kerstvakantie met een soepele BO bevalt me prima :)
Dat is zeker een mooi vooruitzicht :D Helaas voor mij maar een paar dagen vrij van werk maar avonden altijd wel een tijdje vrij.

• wouter143
  • Laatst online: 06-10 13:10

Heb zelf een i7 950/ 2x 6870 CF/ 6 gig mem draait met freezes - andere systeem q9550 / 1x 6870 / 4 gig mem en deze draait vloeiend??

Thankz in advance
Ik heb eigenlijk vanaf het begin nooit echt problemen gehad met BO, qua grafische prestaties dan.
Ik heb zelf een I7 930 @ 4 gHz en een 2X een 5870 in CFX. Heb de patch nog niet geinstalleerd. Indien er na de patch veel veranderd laat ik nog wel wat horen.

Verwijderd

He

ik had gelezen over de amd catallist 10.12. Ik heb deze geïnstaleere en toen was het feest. Ik het spel opstarten en hij kwam niet verder dan connecting whit host en dan slaat hij vast en moet ik via taakbeheer sluiten ben ik terug gegaan naar 10.09 nog steeds het zelfde. Ik heb het spel altijd kunnen spelen(wel met de haperingen) maar dit heb ik nog niet meegemaakt. Even kijken vanavond of de Patch wat goed maakt.

mischien een idee, voor de volgende versie van cod zullen we eerst betalen dan kunnen zij het spel naar behoren produceren
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:29:
He

ik had gelezen over de amd catallist 10.12. Ik heb deze geïnstaleere en toen was het feest. Ik het spel opstarten en hij kwam niet verder dan connecting whit host en dan slaat hij vast en moet ik via taakbeheer besluiten ben ik terug gegaan naar 10.09 nog steeds het zelfde. Ik heb het spel altijd kunnen spelen(wel met de haperingen) maar dit heb ik nog niet meegemaakt. Even kijken vanavond of de Patch wat goed maakt.

mischien een idee, voor de volgende versie van cod zullen we eerst betalen dan kunnen zij het spel naar behoren produceren
De internetproblemen hebben niks met je catalyst drivers te maken.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

D4NG3R schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:31:
[...]

De internetproblemen hebben niks met je catalyst drivers te maken.
Nee oké dat snap ik nog wel maar ik vind het appart dat het na die instal het zo bagger is geworden
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:36:
[...]

Nee oké dat snap ik nog wel maar ik vind het appart dat het na die instal het zo bagger is geworden
Beetje dom samenhangend met de nieuwe patch OID?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
He

ik had gelezen over de amd catallist 10.12. Ik heb deze geïnstaleere en toen was het feest. Ik het spel opstarten en hij kwam niet verder dan connecting whit host en dan slaat hij vast en moet ik via taakbeheer sluiten ben ik terug gegaan naar 10.09 nog steeds het zelfde. Ik heb het spel altijd kunnen spelen(wel met de haperingen) maar dit heb ik nog niet meegemaakt. Even kijken vanavond of de Patch wat goed maakt.

Ik draai de hotfix 10.10e (is geen hotfix maar een complete driver, kijk anders eens in het ATI topic!

No Inspiration to Inspire myself........

• BlackGhostNL
  • Niet online
He

Ik denk idd niet dat het aan de drivers kan liggen, misschien had je op dat moment wel problemen met de internet verbinding in het algemeen?

Asus Z77 Maximus V Gene / i5 3570K / EK Waterkoeling / ASUS 6970 DCII 2GB /Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz / OCZ SSD 60Gb Vertex II / Samsung Spinpoint 500GB / Scythe 700W / CM 690 II Window.

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 16:29

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Door de nieuwe patch werkt het als een zonnetje hier! Ik hoef niet langer m'n virusscanner uit te zetten, priorities the veranderen en config files te editen.

Ik speel met E8400 + HD4870

Verwijderd

BlackGhostNL schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:43:
[...]

Ik denk idd niet dat het aan de drivers kan liggen, misschien had je op dat moment wel problemen met de internet verbinding in het algemeen?
ja dat zou kunnen dat het daar aan licht. De nieuwe Patch heb ik nog niet geïnstalleerd hopen dat dit het fixt. Gister middag voor het laats geprobeerd afwachten tot 18.00

Verwijderd

Top ja zie dat er een hotfix is straks maar eens checken als ik thuis ben.
En anders heb ik een nieuwe onderzetter erbij.
nvm, verkeerde topic...

[ Voor 86% gewijzigd door vinom op 16-12-2010 12:00 ]

• BlackGhostNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:51:
[...]

ja dat zou kunnen dat het daar aan licht. De nieuwe Patch heb ik nog niet geïnstalleerd hopen dat dit het fixt. Gister middag voor het laats geprobeerd afwachten tot 18.00
Let us know :)

• pino85

pino85

Nou de patch heeft voor mij op de pc verholpen dat ik enorme fps drops heb, ik speel nu alles op zijn hoogst met 100 fps gemiddeld.
Wel heb ik weer een connection lost probleem gehad.. meteen in mijn eerste match.. met andere online games heb ik dit nooit dus dat zal echt aan het spel moeten liggen.

Wel jammer dus maar goed, verder speelt alles wat soepeler.
Wel zie ik nog steeds met mijn X4 cpu dat alle cores naar +90% gaan, het komt wel minder vaak voor maar nog steeds is dit aanwezig, het blijft vreemd.

En als laatste valt me op dat bij de settings in cod er het 1 en ander veranderd is, Shader warming staat er nu bij? dat was eerst niet zo.
Ik kan maar maximaal 8x AA kiezen ipv 16x.

Hebben ze dit gedaan zodat het spel beter gaat draaien of?

@ hier onder,

Tja als de andere mensen in die server niet gedisconnect worden( of een paar op zijn meest) dan is dat al vreemd, het is tevens een bekend probleem bij dit spel.
Andere online games daar heb ik dit nog nooit bij meegemaakt en tevens is mijn connectie gewoon zeer stabiel, dat heb ik vanzelf sprekend eerst getest, en het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je gedisconnect word echter zo veelvuldig als in dit spel nee dat is geen toeval meer.
Dat je er dan zo vreemd op reageert tja ach laat ik er maar geen woorden aan vuil maken.
Wat ik wel jammer vind is dat dit blijkbaar niet gefixt is met de patch.

[ Voor 69% gewijzigd door pino85 op 16-12-2010 12:38 ]

Liefhebber van Tweakers

Verwijderd

pino22 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:28:
met andere online games heb ik dit nooit dus dat zal echt aan het spel moeten liggen.
Sorry mijn reactie was niet gepast :) liet me even gaan :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 14:40 ]

Verwijderd

pino22 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:28:
En als laatste valt me op dat bij de settings in cod er het 1 en ander veranderd is, Shader warming staat er nu bij? dat was eerst niet zo.
Ik kan maar maximaal 8x AA kiezen ipv 16x.

Hebben ze dit gedaan zodat het spel beter gaat draaien of?
Dat is een optie zodat de shaders onder het laden worden gecompileerd ipv als je door het level loopt en ze daadwerkelijk nodig zijn (wat weer stutter veroorzaakt denk ik)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 12:39 ]

• pino85

pino85

Tnx voor de uitleg, dat is dan inderdaad een betere optie

Liefhebber van Tweakers

Verwijderd

als ik shader warming aanzet mis ik soms de eerste ronde door het lange laden :D beetje jammer

• yournamezz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-12-2019
Mooi om te horen dat veel mensen minder problemen hebben met cod BO (= kunnen er een paar clanmates met hun dual cores eindelijk (hopelijk) ook mee spelen met BO ^^

Got problems with Windows? - ReBooT Got problems with Linux? - Be RooT

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 13:02
Ik vind het jammer dat er slechts 1 details setting is bij gekomen. Ik zie in dit topic veel mensen over low en high praten maar in werkelijkheid valt er bar weinig in te stellen. De enige optie met low-extra zijn de texture resolutions. De impact hiervan op de cpu zijn marginaal, dat is meer een (gpu) geheugen kwestie.

Aangezien mijn grafische kaart nog geen 50% wordt belast is dit erg jammer... In de vorge cod's kon veel meer worden aangepast zoals soften smoke edges, de specular map details, enz.

Ik merk zelf overigens een stijging van de framerate in het hoofdmenu van 41 fps naar 60 fps. Ingame zijn de zwaardere plekken in summit gestegen van 40/45 fps naar 54 fps. Dus dat is goed nieuws:).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• illusion.tw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06 09:51
Op mijn e8400 en radeon hd 4850 draait het nu ook eindelijk zonder haperingen. Wel men resolutie wat lager gezet

illiewillie BF3 BF4

Verwijderd

sdk1985 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:47:
Ik vind het jammer dat er slechts 1 details setting is bij gekomen. Ik zie in dit topic veel mensen over low en high praten maar in werkelijkheid valt er bar weinig in te stellen. De enige optie met low-extra zijn de texture resolutions. De impact hiervan op de cpu zijn marginaal, dat is meer een (gpu) geheugen kwestie.

Aangezien mijn grafische kaart nog geen 50% wordt belast is dit erg jammer... In de vorge cod's kon veel meer worden aangepast zoals soften smoke edges, de specular map details, enz.

Ik merk zelf overigens een stijging van de framerate in het hoofdmenu van 41 fps naar 60 fps. Ingame zijn de zwaardere plekken in summit gestegen van 40/45 fps naar 54 fps. Dus dat is goed nieuws:).
Idd, ze hadden er wel een Model detail setting in mogen maken. Nu heb je altijd dezelfde 'resolutie' models, of je nu op Low of High speelt. Ok zal wel weer met cheaten te maken hebben, alles op 1 lijn trekken. Maar Model Detail maakt een spel meestal zwaar (de poly's), en niet de textures.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Wederom 3 freezes in korte tijd, wordt er een beetje gestoord van

Verwijderd

Blik1984 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:57:
Wederom 3 freezes in korte tijd, wordt er een beetje gestoord van
platform? laat me raden ps3?

• ibead
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 16:16
[pc] Ik hoor veel positieve reacties hier, maar na de patch lijkt het bij mij erger te zijn als ervoor. Mijn screen freezed elke keer als ik mijn class mag kiezen bij MP games.

Mijn resolutie staat op 1920*1080.
Verder heb ik een nvidia geforce cuda videokaart, GT 330M , Windows 7 (64)

Als iemand mij zou kunnen helpen met een andere instelling hoor ik het graag _o_

[ Voor 0% gewijzigd door ibead op 16-12-2010 15:22 . Reden: taalfout ]

Verwijderd

oooh nog een uurtje ben ik thuis :9

• ImpulseW
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 11:54
ibead schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:04:
[pc] Ik hoor veel positieve reacties hier, maar na de patch lijkt het bij mij erger te zijn als ervoor. Mijn screen freezed elke keer als ik mijn class mag kiezen bij MP games.

Als iemand mij zou kunnen helpen met een andere instelling hoor ik het graag _o_
Oplossingen zijn er (nog) niet, maar als je de andere 86 pagina's even doorleest zul je vast wel een paar bruikbare tips tegen komen. ;)

Verwijderd

Ik ook ben benieuwt, dat word hard fietsen straks:9

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:02:
[...]

Ik ook ben benieuwt, dat word hard fietsen straks:9
Hier ook ;) Gelukkig maar 10min :9

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Nee, PC

• SouLLeSSportal
ibead schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:04:

Hmm is wel een probleem dat ik nog niet gelezen heb maar ik denk dat als je het elke match hebt dat je install helemaal goed werkt.
1. drivers up to date krijgen, evt vorige versie van de videokaart drivers proberen.
2a. config_mp.cfg aanpassen aan de in deze thread genoemde oplossingen (pag.1)
2b. je local files checken via steam.
3. game nog niet goed, reinstallen (save je account!)
4. afwachten tot je een oplossing ziet.

Verwijderd

Hm, framedrops zijn er nog wel degelijk... Draait wel iets smoother idd. Viel me net op, als ik op die spawnplek in Cracked sta bij het water, haal ik 130fps kijk ik 2cm naar links, bam, 55fps. No way dat dat klopt!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:47
Het loopt eindelijk onder win7 64x :) maar nog niet echt soepel, voelt een beetje laggy aan maar de freezes zijn weg.

Ze hebben niet de hele lijst gefixed, die rare killcam lag zit er nog in.

Als ik alles op high zet loopt het beter dan alles op laag, beetje vreemd is het wel. :)

Onder winxp 32x loopt alles wel zeer strak, mischien ook effe wachten op de nieuwe drivers van nvidia.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:58
Patch moet toch pas downloaden als je het spel opstart? Ik zie namelijk niets gebeuren. Waar kan ik checken of het al is gebeurd?

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 13:37
Ik pleur het spel in de kast tot dat er een fatsoenlijke fix is gekomen voor de ps3. Sinds de update niets anders dan freezes en connection interruptions. Ik doe er 10 minuten over om een server te vinden en wanneer ik eindelijk in game ben lig ik er naar een minuut of 5 weer uit.

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 18:19
Pc, i7, hd4870 1Gb)
damnit alles leek zo goed te gaan, maar na 15 minuten spelen toch een crash en back to windows :(
reemprive schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:48:
Patch moet toch pas downloaden als je het spel opstart? Ik zie namelijk niets gebeuren. Waar kan ik checken of het al is gebeurd?
Steam herstarten en dan bij Library -> Downloads kijken. Daar zou 'ie bij moeten staan, de 64MB update.

Verwijderd

gfo schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:22:
Ik pleur het spel in de kast tot dat er een fatsoenlijke fix is gekomen voor de ps3. Sinds de update niets anders dan freezes en connection interruptions. Ik doe er 10 minuten over om een server te vinden en wanneer ik eindelijk in game ben lig ik er naar een minuut of 5 weer uit.
ik heb precies hetzelfde, ik kan al 2 dagen niet fatsoenlijk een paar matches achter elkaar spelen.

het is dramatisch dit, voor de update werkte het gewoon, na deze update is het bijna onmogelijk om een match te joinen, zit je eindelijk in een match dan vebreekt ie de verbinding 9 van de 10 games halverwege.

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 16:57
Bij mij ook. Ik draai win7 x64 en heb Nvidia 9600pro in SLI modus. Toch af en toe framedrops. Het is in ieder geval beter dan voorheen. Alles op high, behalve AA en vSync die heb ik op off staan. 2x of 4x krijg ik meer framedrops.

Wel is het geluid stotter er nog steeds. Vooral als je bij bepaalde machines staat (op de achtergrond)

In ieder geval, zijn ze een stap verder. Nu wachten op een patch die alles 100% maakt :P

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 06:41
Heb na de patch geen gestotter meer, maar man, met alles op low moet ik toch wel wat meer fps kunnen halen dan wat ik nu heb, gemiddeld ongeveer 70. Alles op high is het gemiddelde ong. 60. Zo'n klein verschil tussen high en low, dan klopt er echt iets niet. Heb een HD5850.

Achtergrondgeluiden doen inderdaad raar, alsof ze steeds opnieuw opstarten, constant gesuis en zo. Als je dan snd_restart doet is het opeens opvallend stil.

Sowieso klopt het volume van verschillende geluiden niet echt bij mij. Als iemand 50 meter verderop aan het schieten is lijkt het alsof hij naast je staat. Alles leuk en aardig, maar op die manier kan ik nooit inschatten op welke afstand er geschoten wordt, of ik op moet passen of niet.

• n3rvesss
  • Laatst online: 17-02 16:49
SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:37:
[...]

Hahaha ben blij voor je, have fun :) Zolang PS3 niet gemaakt is wil ik je niet meer horen dat je de ontwikkelaars verdedigt :(

Verwijderd

Het is er bij mij wel een stuk beter op geworden (PC) maar na een uur spelen wordt het weer erger met de hickups. Hebben meer mensen dit? Dus dat naarmate je speelsessie vordert je weer steeds meer stotteringen krijgt? Ik dacht even dat het helemaal verholpen was maar helaas toch niet. Ik kijk het nog even aan.

• pino85

pino85

Idem dito hier

Liefhebber van Tweakers

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 11:05
Net een paar potjes gespeeld voor het avond eten.
Ik kon alles weer op high zetten zonder dat er een freeze aankwam.Maar ik krijg nog steeds een freeze als de server lijst word ge-update. Verder loopt het stukken beter, jammer is dat er een aantal patches nodig waren om het zo te krijgen...

Hebben meerdere mensen last van de freeze bij de server lijst ?
Heb alleen last van een 5 sec. freeze als ik het spel start en als ik terugkom uit een server. Ingame heb ik dat gelukkig niet.

• tiies
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 16:35
Heeft iemand ook nogsteeds last van freezes/ crashes na de patch van vandaag..er werd namelijk beloofd dat ze dit zouden oplossen.....niet dus..

• SouLLeSSportal
reemprive schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:48:
Had ik ook maar ik zie wel een wereld van verschil, waarschijnlijk heeft die dat al volauto gedaan terwijl ik wat anders deed ofzo.
De killcam doet bij mij ook perfect? geen stutter of lag in voor zover ik kan zien...

• SouLLeSSportal
n3rvesss schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:04:
[...]

Hahaha ben blij voor je, have fun :) Zolang PS3 niet gemaakt is wil ik je niet meer horen dat je de ontwikkelaars verdedigt :(
lol voor zover je een post kan horen, dat bepaal ik wel even zelf en ze zijn nog steeds hard bezig om de boel voor de ps3 te fixen.
oh. wacht dat mocht niet, ach ja het leven is kut he? ;)

• SouLLeSSportal
Tower410 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 20:57:
Heb na de patch geen gestotter meer, maar man, met alles op low moet ik toch wel wat meer fps kunnen halen dan wat ik nu heb, gemiddeld ongeveer 70. Alles op high is het gemiddelde ong. 60. Zo'n klein verschil tussen high en low, dan klopt er echt iets niet. Heb een HD5850.

Achtergrondgeluiden doen inderdaad raar, alsof ze steeds opnieuw opstarten, constant gesuis en zo. Als je dan snd_restart doet is het opeens opvallend stil.

Sowieso klopt het volume van verschillende geluiden niet echt bij mij. Als iemand 50 meter verderop aan het schieten is lijkt het alsof hij naast je staat. Alles leuk en aardig, maar op die manier kan ik nooit inschatten op welke afstand er geschoten wordt, of ik op moet passen of niet.
met wat voor cpu dan? lijkt me dan dat die de bottleneck is?

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 14:55

Meneer iCy

swarma

Verholpen voor mij. Game op een ASUS G60VX met een P7450 cpu wat meer dan de minimale eisen zijn. Kan nu weer goed spelen :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• pino85

pino85

tiies schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:22:
Heeft iemand ook nogsteeds last van freezes/ crashes na de patch van vandaag..er werd namelijk beloofd dat ze dit zouden oplossen.....niet dus..
Als ik een game start bv DOM of HQ en de map is geladen dan blijft hij +-5 sec hangen soms langer tot ik echt in de game zelf terecht kom.
Dit had ik voor deze patch niet, maar ik denk dat er nog wel de nodige patches gaan komen.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
hmm ik moet toch even terugkomen op mijn initiele blijheid, beeld is dan wel ok nu, maar geluid nog steeds haper op aantal maps, textures nog steeds weg of zwart. Random crashes zijn nu ongeveer na 3-4 matches... Beetje jammer dat het toch niet zo geweldig is als het leek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Het lijkt wel alsof het beter draait op de pc, nog steeds framedrops van 60-120 en heb ik een gekke vertraging in grenades gooien (druk op knop beweging en pas 1,5sec later die ik hem vliegen?) en met claymores doet hij de beweging 2x maar zet er 1 neer?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik na het eten als een zot gaan gamen... ja hoor... speel ik weer met 50 FPS en minder... :( :( :( :( :( :( !! Terwijl het al die dagen gewoon goed heeft gewerkt sinds het spel uit was! En toevallig ook een nieuwe headset binnen gekregen met USB en mic en linein kabel.
Wat blijkt nu : Als ik mijn headset met USB aansluit heb ik 30 fps... gewoon met de mic en line in aansluiting heb ik normale fps! Wat een weirde game... wou me pc al uit het raam gooien!

Specs zijn:
Corei7 950
4870x2 crossfire
8gb ddr3
ssd schijf, 80 gb

USB headset... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 01:44:
Ik na het eten als een zot gaan gamen... ja hoor... speel ik weer met 50 FPS en minder... :( :( :( :( :( :( !! Terwijl het al die dagen gewoon goed heeft gewerkt sinds het spel uit was! En toevallig ook een nieuwe headset binnen gekregen met USB en mic en linein kabel.
Wat blijkt nu : Als ik mijn headset met USB aansluit heb ik 30 fps... gewoon met de mic en line in aansluiting heb ik normale fps! Wat een weirde game... wou me pc al uit het raam gooien!

Specs zijn:
Corei7 950
4870x2 crossfire
8gb ddr3
ssd schijf, 80 gb

ik had eerste ook de roccat kave maar die was versleten dus ik terug naar de winkel en ik mocht deze dan in ruilen voor een andre maar winkel had niet veel keus en dus maar de siberia van steelseries en nu is mijn lagg ook over en is gewoon met 2 jack echt raar spel xD

roccat kave had 5 aansluiting 4 steker en 1 usb daar lach het dus bij mij aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 01:44:

Specs zijn:
Corei7 950
4870x2 crossfire
8gb ddr3
ssd schijf, 80 gb

Wtf dat is wel een heel apart probleem, ik heb wel een probleem met de usb stroomkabel van mijn headset (medusa) als ik hem met adapter in een stekkerdoos doe en niet als ik hem direct in de pc doe. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een usb aansluiting een game kan beïnvloeden???? Zoals ik hierboven ook al zei is mijn geluid ook niet helemaal top nog, nog steeds geluidstutter in maps als Radiation en Summit.

Het is wel bekend dat aparte geluidskaarten voor problemen kunnen zorgen, erg raar, ik heb nog geen game gespeeld die hier last van had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 22:09
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 08:27:
[...]

Wtf dat is wel een heel apart probleem, ik heb wel een probleem met de usb stroomkabel van mijn headset (medusa) als ik hem met adapter in een stekkerdoos doe en niet als ik hem direct in de pc doe. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een usb aansluiting een game kan beïnvloeden???? Zoals ik hierboven ook al zei is mijn geluid ook niet helemaal top nog, nog steeds geluidstutter in maps als Radiation en Summit.

Het is wel bekend dat aparte geluidskaarten voor problemen kunnen zorgen, erg raar, ik heb nog geen game gespeeld die hier last van had 8)7
Dit zal wel samenhangen met de slechte CPU coding, als jij geluid over je USB poort wil sturen moet je CPU dat ook nog eens erbij doen naast de initiële geluidscodering door de onboard chip (wat ook CPU tijd kost). Terwijl je met een analoge jack de CPU tijd voor het sturen naar de USB poort wegneemt.

Beetje vaag omschreven als ik het teruglees, maar volgens mij zit er wel enige logica in....

[ Voor 0% gewijzigd door lexi op 17-12-2010 09:02 . Reden: vaag... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-10 17:51
Ik ben nog steeds level 11 ofzo want ik wacht net zo lang tot ie het goed doet!
Heb nu toch geen tijd, stage de heule dag. Ik maak me er niet zo druk om.. als ik zie hoe sommige mensen de gekste dingen doen om toch BO te kunnen spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
beunhaasbaas schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:13:
Ik ben nog steeds level 11 ofzo want ik wacht net zo lang tot ie het goed doet!
Heb nu toch geen tijd, stage de heule dag. Ik maak me er niet zo druk om.. als ik zie hoe sommige mensen de gekste dingen doen om toch BO te kunnen spelen 8)7
het is nu wel speelbaar, er zitten alleen nog wat fouten in die kunnen zorgen voor geluidsproblemen en vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij heeft de patch ook weinig geholpen. speel nog steeds rond de 90 a 100 fps en hij dropt gewoon constant op random momenten naar 30 en 40. dit is niet alleen op drukke momenten, maar ook als ik bijvoorbeeld naar een busje kijk ofzo.

specs:
i7 920 @ stock
6 gig ddr3
4870 1 gig

Ik (probeer) te spelen op 1280x1024 en dan wel het meeste voluit. FoV heb ik al wel een stuk teruggezet maar het lijkt niet echt te helpen.

love u treyarch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
fps drops heb ik ook wel wat maar niet dat het gaat haperen, blijft altijd wel boven de 40 fps dus daar heb je dan ook geen last van. Ik heb 'maar' een e6750, wel op 3,52Ghz maar wel vreemd dat het dan bij jou niet lekker draait :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yournamezz
  • Laatst online: 03-12-2019
Het spel is nu wel wat beter weer te spelen speel het nu strak op 100 fps maar maten van mij hebben nog steeds te kampen met low fps en dit is echt raar als je hun Gaming-rig ziet. Maarja Ik hoop dat het spel nog wel beter gaat draaien

Got problems with Windows? - ReBooT Got problems with Linux? - Be RooT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
yournamezz schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:42:
Het spel is nu wel wat beter weer te spelen speel het nu strak op 100 fps maar maten van mij hebben nog steeds te kampen met low fps en dit is echt raar als je hun Gaming-rig ziet. Maarja Ik hoop dat het spel nog wel beter gaat draaien
wat zit er bij hen in de pc dan? toevallig ook een dikke x58 cpu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
NIemand wat opgevallen met die granaten en claymore?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
LosGieros schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:29:
NIemand wat opgevallen met die granaten en claymore?
wie de wat de hoe de waar? wat moet er mee zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
Claymore's die ik gisteren neerzette gingen wel goed volgens mij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gisteren even 1 potje gespeeld, en dat ging goed! eindelijk geen framedrops meer!

Wel heb ik voor het opstarten even mijn configfile weggegooid (teveel aanpassingen gedaan), zodat ik met een schone config begon.
Daarna mijn display settings aangepast:
1680x1050
2x AA, vsync uit, en verder alles laten staan.

In het ene potje dat ik speelde, ging het allemaal lekker vloeiend, geen vervelende framedrops meer, dus de patch heeft bij mij goed geholpen.

specs:
E8500 @ 3,5Ghz
4GB RAM
Nvidia GTX260

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:15

Mystikal

It never hurts to help!

Ik had ook weer serieuze framedrops vanochtend op de PC. Q9550 met HD4870, 4GB. Voor de patch nergens last van. Vanochtend de oudere ATI driver erop gezet en nu loopt het weer goed. Het blijft wat dat betreft aanmodderen voor veel mensen met dit spel.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Heeft iemand anders trouwens gezeur met de 10.12 driver te downloaden? ik kreeg elke keer op 30% ofzo een vage foutmelding en hield die ermee op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:08:
[...]

het is nu wel speelbaar, er zitten alleen nog wat fouten in die kunnen zorgen voor geluidsproblemen en vastlopers.
Dus zeg maar niet speelbaar dus.. moet gewoon net als COD2 lopen bijv. Dat een game zoals BO op de PC loopt dat kunnen uitgevers toch niet maken :? Volgens mij hadden ze het hele spel op maar één pc lopen testen.

Bij MF2 deden ze tenminste nog beta release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
beunhaasbaas schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:50:
[...]

Dus zeg maar niet speelbaar dus.. moet gewoon net als COD2 lopen bijv. Dat een game zoals BO op de PC loopt dat kunnen uitgevers toch niet maken :? Volgens mij hadden ze het hele spel op maar één pc lopen testen.

Bij MF2 deden ze tenminste nog beta release
nee dat valt wel mee, het komt niet altijd voor, ik heb ook wel een dik uurtje zonder problemen gespeeld. Het spel is echter nog niet helemaal stabiel blijkbaar. Redelijk speelbaar hou ik het dan maar op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:14:
[...]
.. Redelijk speelbaar hou ik het dan maar op :+
Vanavond dan toch maar stiekem proberen O+

Ik laat het weten incl spekjes
Pagina: 1 ... 22 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.