JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Smoother dan smooth. Heerlijk, wauw eindelijk.
AMD 5000+
4GB Ram
AMD HD6850
Smoother dan smooth. Heerlijk, wauw eindelijk.
AMD 5000+
4GB Ram
AMD HD6850
Als ik het echt allemaal van te voren wist...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Liefhebber van Tweakers
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Verwijderd
jammer voor je blijkt het bij ons beter te zijn geregeldn3rvesss schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:06:
[...]
Nee niet duidelijk zo! they really can eat sh*t and their supporters as well! Begrijp dat het voor PS3 dit verlossing zou zijn maar helaas...ik was zo boos en teleurgesteld gisteren na een maand wachten... en dan zie ik jou reacties met je verdedigingen van devvers. Hoop dat jij straks met je PC patch even teleurgesteld wordt, en hoop dat je dan iemand tegen komt hier of elders die Treyarch tegen jou gevoel verdedigt.. peace chef
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Verwijderd
Het lijkt net oorlog hierSouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:37:
[...]
jammer voor je blijkt het bij ons beter te zijn geregeld
Verwijderd
nee joh gezonde concurrentie
*kuch*kuch*vinom schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:57:
Haha, ik ook. Alleen is de dag pas net begonnen
Verwijderd
op de pc spelen?Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:42:
Blijf "connection interupted" houden.. Lijkt misschien nog erger geworden na de patch..
Iemand tips zodat ik dit niet meer krijg?
Cod 6? mw2 bedoel je dus? die is al uitRoaDHouse schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:36:
LoL...ik denk dat de patch voor de Pc nog wel effe wordt uitgesteld![]()
Ik zie het al helemaal voor mestraks werkt het helemaal niet meer. Nu 4 week verder kan ik er wel enorm om lachen eigenlijk.
Eh... al nieuws over CoD-6 wanneer deze uitkomt ? .... zal nog wel weer beter zijn dan BO
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
No Inspiration to Inspire myself........
je had het wel kunnen weten van de patch natuurlijkJoarie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:30:
Natuurlijk....de dag nadat ik er een quadcore ingeprikt heb ipv de dualcore komt de patch uit
Kon wel merken dat het verschil tussen die dual- en quadcore in deze game enorm was (pre-patch).
De kans is groot dat de cpu bug nu goed is opgelost en elke normale pc het kan draaienrffnsqued schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:31:
Hmm ik kan er nog niet helemaal uithalen hoe het nu loopt op een i7 950.
Alleen Nostradamus gaf aan dat het op de i7 860 goed liep zijn er nog meer i7 gebruikers die er op dit moment iets van kunnen zeggen.
Heb zelf een i7 950/ 2x 6870 CF/ 6 gig mem draait met freezes - andere systeem q9550 / 1x 6870 / 4 gig mem en deze draait vloeiend??![]()
Hopelijk kan ik op mn main machine gaan spelen???? Ik lees graag de reacties van de i 7 gebruikers!!!!
Thankz in advance
Verwijderd
Ja ps3, dat zou beter zijn want volgens mij is er niks opgelost bij de ps3.SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:44:
[...]
op de pc spelen?
neem aan dat je de ps3 patch bedoeld? Ze waren bezig met een hotfix geloof ik.
Kan ik helaas pas vanavond proberen (nu op werk) of ik meer FPS heb met de nieuwe patch. Maakt eigenlijk niet zoveel meer uit aangezien nu alles bij mij in het menu weer op max staat en ik rond 80 FPS zit (Q9450, 4870x2, 8 GB RAM). Daarvoor met de E8500 moest ik idd mijn resoluties + AA naar beneden schroeven om speelbare FPS te krijgen.SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:31:
[...]
je had het wel kunnen weten van de patch natuurlijkmaar quadcore is nooit weg uiteraard. Maar het draait bij jou ook goed nu of nog niet geprobeerd?
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Asus Z77 Maximus V Gene / i5 3570K / EK Waterkoeling / ASUS 6970 DCII 2GB /Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz / OCZ SSD 60Gb Vertex II / Samsung Spinpoint 500GB / Scythe 700W / CM 690 II Window.
Kan je je pc ook aan hangenVerwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:41:
[...]
Ja ps3, dat zou beter zijn want volgens mij is er niks opgelost bij de ps3.
Speelde altijd op Local nu maar op Local only gezet misschien dat dat helpt.
Toch raar zou niet hoeven..
Pc heb ik achter me gelatenzit liever achter 107 cm tv te spelen
Heb zelf een i7 860, maar daar draait het al sinds de release goed op. Rest van de specs.rffnsqued schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:31:
Hmm ik kan er nog niet helemaal uithalen hoe het nu loopt op een i7 950.
Alleen Nostradamus gaf aan dat het op de i7 860 goed liep zijn er nog meer i7 gebruikers die er op dit moment iets van kunnen zeggen.
Heb zelf een i7 950/ 2x 6870 CF/ 6 gig mem draait met freezes - andere systeem q9550 / 1x 6870 / 4 gig mem en deze draait vloeiend??![]()
Hopelijk kan ik op mn main machine gaan spelen???? Ik lees graag de reacties van de i 7 gebruikers!!!!
Thankz in advance
Dat is zeker een mooi vooruitzichtBlackGhostNL schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:49:
Ow yes eindelijk positieve geluiden
Helaas pas tegen 23u thuis, maar dan ook gelijk BO opstarten hehe.
Vooruitzicht op een kerstvakantie met een soepele BO bevalt me prima
Ik heb eigenlijk vanaf het begin nooit echt problemen gehad met BO, qua grafische prestaties dan.Hmm ik kan er nog niet helemaal uithalen hoe het nu loopt op een i7 950.
Heb zelf een i7 950/ 2x 6870 CF/ 6 gig mem draait met freezes - andere systeem q9550 / 1x 6870 / 4 gig mem en deze draait vloeiend??
Thankz in advance
Verwijderd
De internetproblemen hebben niks met je catalyst drivers te maken.Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:29:
He
ik had gelezen over de amd catallist 10.12. Ik heb deze geïnstaleere en toen was het feest. Ik het spel opstarten en hij kwam niet verder dan connecting whit host en dan slaat hij vast en moet ik via taakbeheer besluiten ben ik terug gegaan naar 10.09 nog steeds het zelfde. Ik heb het spel altijd kunnen spelen(wel met de haperingen) maar dit heb ik nog niet meegemaakt. Even kijken vanavond of de Patch wat goed maakt.
mischien een idee, voor de volgende versie van cod zullen we eerst betalen dan kunnen zij het spel naar behoren produceren
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Nee oké dat snap ik nog wel maar ik vind het appart dat het na die instal het zo bagger is gewordenD4NG3R schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:31:
[...]
De internetproblemen hebben niks met je catalyst drivers te maken.
Beetje dom samenhangend met de nieuwe patch OID?Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:36:
[...]
Nee oké dat snap ik nog wel maar ik vind het appart dat het na die instal het zo bagger is geworden
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik draai de hotfix 10.10e (is geen hotfix maar een complete driver, kijk anders eens in het ATI topic!Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:29:
He
ik had gelezen over de amd catallist 10.12. Ik heb deze geïnstaleere en toen was het feest. Ik het spel opstarten en hij kwam niet verder dan connecting whit host en dan slaat hij vast en moet ik via taakbeheer sluiten ben ik terug gegaan naar 10.09 nog steeds het zelfde. Ik heb het spel altijd kunnen spelen(wel met de haperingen) maar dit heb ik nog niet meegemaakt. Even kijken vanavond of de Patch wat goed maakt.
mischien een idee, voor de volgende versie van cod zullen we eerst betalen dan kunnen zij het spel naar behoren produceren
No Inspiration to Inspire myself........
Ik denk idd niet dat het aan de drivers kan liggen, misschien had je op dat moment wel problemen met de internet verbinding in het algemeen?Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:29:
He
ik had gelezen over de amd catallist 10.12. Ik heb deze geïnstaleere en toen was het feest. Ik het spel opstarten en hij kwam niet verder dan connecting whit host en dan slaat hij vast en moet ik via taakbeheer sluiten ben ik terug gegaan naar 10.09 nog steeds het zelfde. Ik heb het spel altijd kunnen spelen(wel met de haperingen) maar dit heb ik nog niet meegemaakt. Even kijken vanavond of de Patch wat goed maakt.
Asus Z77 Maximus V Gene / i5 3570K / EK Waterkoeling / ASUS 6970 DCII 2GB /Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz / OCZ SSD 60Gb Vertex II / Samsung Spinpoint 500GB / Scythe 700W / CM 690 II Window.
Verwijderd
ja dat zou kunnen dat het daar aan licht. De nieuwe Patch heb ik nog niet geïnstalleerd hopen dat dit het fixt. Gister middag voor het laats geprobeerd afwachten tot 18.00BlackGhostNL schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:43:
[...]
Ik denk idd niet dat het aan de drivers kan liggen, misschien had je op dat moment wel problemen met de internet verbinding in het algemeen?
Verwijderd
Top ja zie dat er een hotfix is straks maar eens checken als ik thuis ben.SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:52:
[...]
Kan je je pc ook aan hangen![]()
http://www.callofduty.com...lfin4ukt857matsmijo6eauq4 hier de info tnt.
[ Voor 86% gewijzigd door vinom op 16-12-2010 12:00 ]
Let us knowVerwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:51:
[...]
ja dat zou kunnen dat het daar aan licht. De nieuwe Patch heb ik nog niet geïnstalleerd hopen dat dit het fixt. Gister middag voor het laats geprobeerd afwachten tot 18.00
[ Voor 69% gewijzigd door pino85 op 16-12-2010 12:38 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Sorry mijn reactie was niet gepastpino22 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:28:
met andere online games heb ik dit nooit dus dat zal echt aan het spel moeten liggen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 14:40 ]
Verwijderd
Dat is een optie zodat de shaders onder het laden worden gecompileerd ipv als je door het level loopt en ze daadwerkelijk nodig zijn (wat weer stutter veroorzaakt denk ik)pino22 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:28:
En als laatste valt me op dat bij de settings in cod er het 1 en ander veranderd is, Shader warming staat er nu bij? dat was eerst niet zo.
Ik kan maar maximaal 8x AA kiezen ipv 16x.
Hebben ze dit gedaan zodat het spel beter gaat draaien of?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 12:39 ]
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Got problems with Windows? - ReBooT Got problems with Linux? - Be RooT
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Verwijderd
Idd, ze hadden er wel een Model detail setting in mogen maken. Nu heb je altijd dezelfde 'resolutie' models, of je nu op Low of High speelt. Ok zal wel weer met cheaten te maken hebben, alles op 1 lijn trekken. Maar Model Detail maakt een spel meestal zwaar (de poly's), en niet de textures.sdk1985 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:47:
Ik vind het jammer dat er slechts 1 details setting is bij gekomen. Ik zie in dit topic veel mensen over low en high praten maar in werkelijkheid valt er bar weinig in te stellen. De enige optie met low-extra zijn de texture resolutions. De impact hiervan op de cpu zijn marginaal, dat is meer een (gpu) geheugen kwestie.
Aangezien mijn grafische kaart nog geen 50% wordt belast is dit erg jammer... In de vorge cod's kon veel meer worden aangepast zoals soften smoke edges, de specular map details, enz.
Ik merk zelf overigens een stijging van de framerate in het hoofdmenu van 41 fps naar 60 fps. Ingame zijn de zwaardere plekken in summit gestegen van 40/45 fps naar 54 fps. Dus dat is goed nieuws:).
Verwijderd
platform? laat me raden ps3?Blik1984 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:57:
Wederom 3 freezes in korte tijd, wordt er een beetje gestoord van
[ Voor 0% gewijzigd door ibead op 16-12-2010 15:22 . Reden: taalfout ]
Oplossingen zijn er (nog) niet, maar als je de andere 86 pagina's even doorleest zul je vast wel een paar bruikbare tips tegen komen.ibead schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:04:
[pc] Ik hoor veel positieve reacties hier, maar na de patch lijkt het bij mij erger te zijn als ervoor. Mijn screen freezed elke keer als ik mijn class mag kiezen bij MP games.
Mijn resolutie staat op 1920*1080.
Verder heb ik een nvidia geforce cuda videokaart, GT 330M , Windows 7 (64)
Als iemand mij zou kunnen helpen met een andere instelling hoor ik het graag
Verwijderd
Hier ookVerwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:02:
[...]
Ik ook ben benieuwt, dat word hard fietsen straks:9
Hmm is wel een probleem dat ik nog niet gelezen heb maar ik denk dat als je het elke match hebt dat je install helemaal goed werkt.ibead schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:04:
[pc] Ik hoor veel positieve reacties hier, maar na de patch lijkt het bij mij erger te zijn als ervoor. Mijn screen freezed elke keer als ik mijn class mag kiezen bij MP games.
Mijn resolutie staat op 1920*1080.
Verder heb ik een nvidia geforce cuda videokaart, GT 330M , Windows 7 (64)
Als iemand mij zou kunnen helpen met een andere instelling hoor ik het graag
Verwijderd
Steam herstarten en dan bij Library -> Downloads kijken. Daar zou 'ie bij moeten staan, de 64MB update.reemprive schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:48:
Patch moet toch pas downloaden als je het spel opstart? Ik zie namelijk niets gebeuren. Waar kan ik checken of het al is gebeurd?
Verwijderd
ik heb precies hetzelfde, ik kan al 2 dagen niet fatsoenlijk een paar matches achter elkaar spelen.gfo schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:22:
Ik pleur het spel in de kast tot dat er een fatsoenlijke fix is gekomen voor de ps3. Sinds de update niets anders dan freezes en connection interruptions. Ik doe er 10 minuten over om een server te vinden en wanneer ik eindelijk in game ben lig ik er naar een minuut of 5 weer uit.
Hahaha ben blij voor je, have funSouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:37:
[...]
jammer voor je blijkt het bij ons beter te zijn geregeld
Verwijderd
Liefhebber van Tweakers
Had ik ook maar ik zie wel een wereld van verschil, waarschijnlijk heeft die dat al volauto gedaan terwijl ik wat anders deed ofzo.reemprive schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:48:
Patch moet toch pas downloaden als je het spel opstart? Ik zie namelijk niets gebeuren. Waar kan ik checken of het al is gebeurd?
lol voor zover je een post kan horen, dat bepaal ik wel even zelf en ze zijn nog steeds hard bezig om de boel voor de ps3 te fixen.n3rvesss schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:04:
[...]
Hahaha ben blij voor je, have funZolang PS3 niet gemaakt is wil ik je niet meer horen dat je de ontwikkelaars verdedigt
met wat voor cpu dan? lijkt me dan dat die de bottleneck is?Tower410 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 20:57:
Heb na de patch geen gestotter meer, maar man, met alles op low moet ik toch wel wat meer fps kunnen halen dan wat ik nu heb, gemiddeld ongeveer 70. Alles op high is het gemiddelde ong. 60. Zo'n klein verschil tussen high en low, dan klopt er echt iets niet. Heb een HD5850.
Achtergrondgeluiden doen inderdaad raar, alsof ze steeds opnieuw opstarten, constant gesuis en zo. Als je dan snd_restart doet is het opeens opvallend stil.
Sowieso klopt het volume van verschillende geluiden niet echt bij mij. Als iemand 50 meter verderop aan het schieten is lijkt het alsof hij naast je staat. Alles leuk en aardig, maar op die manier kan ik nooit inschatten op welke afstand er geschoten wordt, of ik op moet passen of niet.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Als ik een game start bv DOM of HQ en de map is geladen dan blijft hij +-5 sec hangen soms langer tot ik echt in de game zelf terecht kom.tiies schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:22:
Heeft iemand ook nogsteeds last van freezes/ crashes na de patch van vandaag..er werd namelijk beloofd dat ze dit zouden oplossen.....niet dus..
Liefhebber van Tweakers
Rapapa...
Verwijderd
Verwijderd
ik had eerste ook de roccat kave maar die was versleten dus ik terug naar de winkel en ik mocht deze dan in ruilen voor een andre maar winkel had niet veel keus en dus maar de siberia van steelseries en nu is mijn lagg ook over en is gewoon met 2 jack echt raar spel xDVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 01:44:
Ik na het eten als een zot gaan gamen... ja hoor... speel ik weer met 50 FPS en minder...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!! Terwijl het al die dagen gewoon goed heeft gewerkt sinds het spel uit was! En toevallig ook een nieuwe headset binnen gekregen met USB en mic en linein kabel.
Wat blijkt nu : Als ik mijn headset met USB aansluit heb ik 30 fps... gewoon met de mic en line in aansluiting heb ik normale fps! Wat een weirde game... wou me pc al uit het raam gooien!
Specs zijn:
Corei7 950
4870x2 crossfire
8gb ddr3
ssd schijf, 80 gb
USB headset...
Wtf dat is wel een heel apart probleem, ik heb wel een probleem met de usb stroomkabel van mijn headset (medusa) als ik hem met adapter in een stekkerdoos doe en niet als ik hem direct in de pc doe. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een usb aansluiting een game kan beïnvloeden???? Zoals ik hierboven ook al zei is mijn geluid ook niet helemaal top nog, nog steeds geluidstutter in maps als Radiation en Summit.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 01:44:
Ik na het eten als een zot gaan gamen... ja hoor... speel ik weer met 50 FPS en minder...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!! Terwijl het al die dagen gewoon goed heeft gewerkt sinds het spel uit was! En toevallig ook een nieuwe headset binnen gekregen met USB en mic en linein kabel.
Wat blijkt nu : Als ik mijn headset met USB aansluit heb ik 30 fps... gewoon met de mic en line in aansluiting heb ik normale fps! Wat een weirde game... wou me pc al uit het raam gooien!
Specs zijn:
Corei7 950
4870x2 crossfire
8gb ddr3
ssd schijf, 80 gb
USB headset...
Dit zal wel samenhangen met de slechte CPU coding, als jij geluid over je USB poort wil sturen moet je CPU dat ook nog eens erbij doen naast de initiële geluidscodering door de onboard chip (wat ook CPU tijd kost). Terwijl je met een analoge jack de CPU tijd voor het sturen naar de USB poort wegneemt.SouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 08:27:
[...]
Wtf dat is wel een heel apart probleem, ik heb wel een probleem met de usb stroomkabel van mijn headset (medusa) als ik hem met adapter in een stekkerdoos doe en niet als ik hem direct in de pc doe. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een usb aansluiting een game kan beïnvloeden???? Zoals ik hierboven ook al zei is mijn geluid ook niet helemaal top nog, nog steeds geluidstutter in maps als Radiation en Summit.
Het is wel bekend dat aparte geluidskaarten voor problemen kunnen zorgen, erg raar, ik heb nog geen game gespeeld die hier last van had
[ Voor 0% gewijzigd door lexi op 17-12-2010 09:02 . Reden: vaag... ]
het is nu wel speelbaar, er zitten alleen nog wat fouten in die kunnen zorgen voor geluidsproblemen en vastlopers.beunhaasbaas schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:13:
Ik ben nog steeds level 11 ofzo want ik wacht net zo lang tot ie het goed doet!
Heb nu toch geen tijd, stage de heule dag. Ik maak me er niet zo druk om.. als ik zie hoe sommige mensen de gekste dingen doen om toch BO te kunnen spelen
Verwijderd
Got problems with Windows? - ReBooT Got problems with Linux? - Be RooT
wat zit er bij hen in de pc dan? toevallig ook een dikke x58 cpu?yournamezz schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:42:
Het spel is nu wel wat beter weer te spelen speel het nu strak op 100 fps maar maten van mij hebben nog steeds te kampen met low fps en dit is echt raar als je hun Gaming-rig ziet. Maarja Ik hoop dat het spel nog wel beter gaat draaien
wie de wat de hoe de waar? wat moet er mee zijn dan?LosGieros schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:29:
NIemand wat opgevallen met die granaten en claymore?
Basement Bios ---- Exo-S
Dus zeg maar niet speelbaar dus.. moet gewoon net als COD2 lopen bijv. Dat een game zoals BO op de PC loopt dat kunnen uitgevers toch niet makenSouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:08:
[...]
het is nu wel speelbaar, er zitten alleen nog wat fouten in die kunnen zorgen voor geluidsproblemen en vastlopers.
nee dat valt wel mee, het komt niet altijd voor, ik heb ook wel een dik uurtje zonder problemen gespeeld. Het spel is echter nog niet helemaal stabiel blijkbaar. Redelijk speelbaar hou ik het dan maar opbeunhaasbaas schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:50:
[...]
Dus zeg maar niet speelbaar dus.. moet gewoon net als COD2 lopen bijv. Dat een game zoals BO op de PC loopt dat kunnen uitgevers toch niet makenVolgens mij hadden ze het hele spel op maar één pc lopen testen.
Bij MF2 deden ze tenminste nog beta release
Vanavond dan toch maar stiekem proberenSouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:14:
[...]
.. Redelijk speelbaar hou ik het dan maar op
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq