Ik weet niet of het aan mij ligt; maar soms als ik met een RC-XD rijd dan doet hij het opeens maar half en geeft hij haast geen gas meer. Is dit in een bug of is hij dan beschadigt door een explosie oid?
Ik heb dit weekend ook vaker het probleem gehad met de classes opslaan. Ik kon na 6 x opnieuw een class openen en meteen weer sluiten wel weer een keer mn class opslaan. Vanavond nog eens proberen. De freezes heb ik gisteren ook heel veel gehad.Brainless-NL schreef op zondag 12 december 2010 @ 18:51:
Ik heb sinds gisteren een probleem met classes aanmaken. Ze slaan namelijk niet op. Elke keer als ik terugkeer uit het create a class menu worden ze gereset, behalve diegene die al een aantal dagen geleden heb aangemaakt![]()
Daarnaast heb ik sinds een tijdje last van random freezes, maar deze zijn gelukkig sporadisch genoeg dat ik me er niet aan stoor. Verder start het spel soms op met het beeld helemaal offcenter.... Hopen dat ze weer eens wat gaan patchen.
Iemand hetzelfde probleem/oplossing?
Ps Mijn config staat niet op read only.
Dat vroeg ik mij ook af. Ik had het idee als je tijdens het gebruik van de RC wordt gedood dat dan de besturing minder werd maar weet het niet zeker. Explosie zou een oorzaak kunnen zijn.Djmaddox schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:02:
Ik weet niet of het aan mij ligt; maar soms als ik met een RC-XD rijd dan doet hij het opeens maar half en geeft hij haast geen gas meer. Is dit in een bug of is hij dan beschadigt door een explosie oid?
Tnx! Het niet meer saven gebeurde idd pas nadat ik met een progje de cfg had aangepast voor betere performance. Dat progje heeft hem waarschijnlijk read only gemaakt
[ Voor 9% gewijzigd door gebruikershaes op 12-12-2010 19:29 ]
RCs hebben last van flash/concussion grenades, net zoals alle andere equipmentDjmaddox schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:02:
Luitjes ik weet het echt niet meer, ik heb sinds vrijdag ook BO geinstalleerd en ik blijf een zeer irritant probleem houden.
De eerste keer dat ik het spel starte had ik totaal geen problemen maar toen ik de multplayer voor de 2e keer wilde opstarten begon het gezeik.
Het spel crashte telkens op de server browser, het spel freezed gewoon.
Door CTRL Alt Delete kan ik gelukkig het spel nog wel afsluiten.
Nu komt het rare, als ik config_mp.cfg verwijder kan ik het spel wel gewoon weer opstarten na alles opnieuw te hebben ingesteld.
Vervolgens als ik de game heb afgesloten en vervolgens weer een keer wil spelen begint het gezeik weer van voor af aan, iedere keer moet ik mijn .cfg verwijderen anders werkt het gewoon niet.
Ik heb steam en het spel al een keer opnieuw geinstalleerd en dit is op een verse W7 x64 install, ik heb overigens de 10.11 drivers geinstalleerd.
Als iemand hier een fix voor heeft hoor ik het héél graag, heb al heel google afgespeurd voor dit specifieke probleem maar helaas zonder resultaat
De eerste keer dat ik het spel starte had ik totaal geen problemen maar toen ik de multplayer voor de 2e keer wilde opstarten begon het gezeik.
Het spel crashte telkens op de server browser, het spel freezed gewoon.
Door CTRL Alt Delete kan ik gelukkig het spel nog wel afsluiten.
Nu komt het rare, als ik config_mp.cfg verwijder kan ik het spel wel gewoon weer opstarten na alles opnieuw te hebben ingesteld.
Vervolgens als ik de game heb afgesloten en vervolgens weer een keer wil spelen begint het gezeik weer van voor af aan, iedere keer moet ik mijn .cfg verwijderen anders werkt het gewoon niet.
Ik heb steam en het spel al een keer opnieuw geinstalleerd en dit is op een verse W7 x64 install, ik heb overigens de 10.11 drivers geinstalleerd.
Als iemand hier een fix voor heeft hoor ik het héél graag, heb al heel google afgespeurd voor dit specifieke probleem maar helaas zonder resultaat
XboxLive: Dave 130R
Al geprobeerd andere drivers 10.10e hotfix als je 6800 kaart hebt, geluidskaart drivers al geupdate?Earzz schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:27:
lang verhaal
DirectX versie geupdate of die van BO geinstalleerd?
verder zonder info over je systeem kan er weinig gezegd worden...
[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-12-2010 20:46 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Mijn systeem info staat onderin, direct x heb ik ook al een keer opnieuw geïnstalleerd.SouLLeSSportal schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:46:
[...]
Al geprobeerd andere drivers 10.10e hotfix als je 6800 kaart hebt, geluidskaart drivers al geupdate?
DirectX versie geupdate of die van BO geinstalleerd?
verder zonder info over je systeem kan er weinig gezegd worden...
Geluids kaart drivers zijn ook de nieuwste maar de oudere 10.10 drivers heb ik nog niet geprobeerd.
Toch lijkt het mij dat er iets anders aan de hand is dan de GFX drivers, singleplayer en multiplayer draaien als een tiet.
Er gebeurt gewoon iets met mijn mp game settings zodra ik t spel afsluit, heel vreemd

XboxLive: Dave 130R
Ik kan mijn classes niet meer veranderen, wat een verschrikkelijk spel. Ik word hier zo doodziek van.
See you in another life, brother.
Zijn er bij jullie (ps3 gamers) ook problemen met het netwerk ?
Sinds gister heb ik het volgende probleem :
Als ik Black Ops opstart selecteer ik de multiplayer, ik wil dan team death match of demolition spelen maar ik kan niets selecteren omdat het grijs is.
Als iemand mij invite of als ik iemand wil joinen dan duurt het zeker 3 tot 4 minuten voordat ik in een party zit en er dan gelijk word uit gekickt.
Netwerk problemen bij Treyarch ofzo ?
Sinds gister heb ik het volgende probleem :
Als ik Black Ops opstart selecteer ik de multiplayer, ik wil dan team death match of demolition spelen maar ik kan niets selecteren omdat het grijs is.
Als iemand mij invite of als ik iemand wil joinen dan duurt het zeker 3 tot 4 minuten voordat ik in een party zit en er dan gelijk word uit gekickt.
Netwerk problemen bij Treyarch ofzo ?
Nog een leuke, nu al 2x gehad dat mn beeld helemaal door elkaar gehaald wordt (artifacts?), echt je snapt er niks meer van. Controls zijn ook niet wat ze moeten zijn, dan springt het opeens weer terug naar normaal en dan staat mn beeldscherm 5 graden gedraait. Alsof ik op een scheve wereld loop, alleen zodra ik gekilled word en opnieuw spawn is het weg

Rapapa...
Werkt het misschien als je je config weggooid, opstarten, instellingen goed zetten, alt-tabben en dan je config op read-only zetten. Dan lijkt het mij dat ie geen aanpassingen meer kan doen als je afsluit. Weet niet of het werkt hoor, gewoon een suggestie.Earzz schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:46:
[...]
Mijn systeem info staat onderin, direct x heb ik ook al een keer opnieuw geïnstalleerd.
Geluids kaart drivers zijn ook de nieuwste maar de oudere 10.10 drivers heb ik nog niet geprobeerd.
Toch lijkt het mij dat er iets anders aan de hand is dan de GFX drivers, singleplayer en multiplayer draaien als een tiet.
Er gebeurt gewoon iets met mijn mp game settings zodra ik t spel afsluit, heel vreemd
hmm systeem zie ik niet als ik reageer blijkbaar, beetje overheen gekeken kennelijk. Tja ik heb met de 10.10e hotfix drivers de beste performance, de andere drivers werken niet lekker.Earzz schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:46:
[...]
Mijn systeem info staat onderin, direct x heb ik ook al een keer opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb trouwens ook dezelfde freezes randomly, vaak bij begin nieuwe ronde, na/tijdens spawn of zelfs compleet uit het niets. Het lijkt me om de een of andere reden aan de connection te liggen, ik zie vaak ook connection problem icoontje. Ook een keer wanneer er stond dat er mensen gekicked werden voor serverleden liep die vast. Geen idee of ik gekicked werd moet ik zeggen, maar direct na server bericht liep mijn pc vast.
Ik kan niet meer levelen
... Ben nu in mijn 2e prestige al 3x een level teruggezet
. Van level 14 naar level 13, zonder enige reden:S Moet zo niet doorgaan want dan kan ik niets meer met dit spel. Iemand een oplossing.
Hmm...het is voor de afwisseling wel is leuk om een nieuw probleem te zien (behalve voor de poster dan natuurlijk). Misschien heeft het er iets mee te maken dat er een bestandje op read-only staat. Of wordt in BO je stats online bij gehouden? (bij CoD4 was dat iig niet het geval, ben ik met schade en schande achter gekomen)Sj44k13 schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:14:
Ik kan niet meer levelen... Ben nu in mijn 2e prestige al 3x een level teruggezet
. Van level 14 naar level 13, zonder enige reden:S Moet zo niet doorgaan want dan kan ik niets meer met dit spel. Iemand een oplossing.
wat heb je al geprobeerd?Sj44k13 schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:14:
Ik kan niet meer levelen... Ben nu in mijn 2e prestige al 3x een level teruggezet
Tja, een appel begint ook met rotten zodra je een hap hebt genomen...Sj44k13 schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:14:
Oh volgens mij weet ik het al... Ik had nogal last van disconnects van servers. Ik werd level 14 en paar min later had ik disconnect. Dus zal wel niet worden doorgevoerd dan. Bij playercard was ik 14, daarna weer 13 als ik het spel opnieuw startte o.i.d. Ben nu wel gewoon level 18 geworden.
Ik had Black Ops ongeveer 2 weken geleden gekocht en nog steeds gaat het erg haperend (stuttering).
De updates/patches die ze hebben uitgebracht hebben totaal geen effect gehad.
In het begin had ik veel freeze-momenten, dat is nu wel verdwenen maar de spel hapert vooral tijdens singleplayer echt te veel, gewoon onspeelbaar. Bij multiplayer heb ik al een stuk minder hapering maar het blijft gewoon irritant en onspeelbaar. Terwijl MW2 grafisch een veel betere spel was en met alle settings op HIGH had ik nooit een hapering.
Ik heb denk ik alles geprobeerd met config veranderen tot bestandjes verwijderen etc. Het lukt niet en ten tweede: waarom moet we zo moeilijk om überhaupt een game te kunnen spelen? De game moet toch gewoon vanaf het begin al goed werken (net als MW2)?
Koop ik een game en loopt het weer niet lekker (net als GTA IV). Als ik de game eerst hadden kunnen testen
door het te downloaden dan had ik het zeker niet gekocht. Dan had ik beter Medal of Honor gehaald, wat WEL super goed draaide tijdens de Beta-test. Dat is het verschil tussen eerst het spel te laten testen en een goed product leveren, tegenover een game die zelfs door de makers niet eens getest is, tenminste, alleen op een I7 met een GTX480. Zelfs op die specs hebben mensen veel moeite om de game te kunnen spelen (crash en freeze).
Dit zijn mijn specs:
E8400@3.6ghz
Asus P5B moederbord
MSI GTX 465 gpu
4GB DDR2 geheugen, waarvan er alleen maar 3GB wordt gebruikt ( door Windows 7 32-bit)
*ik speelde MW2 met mijn oude kaart HD4870 erg soepel met alles high. Ook met de gtx 465 ging het erg goed. Maar ik denk dat mijn CPU een bottleneck is/kan zijn, waardoor de GTX 465 niet optimaal kan presteren. Maar het blijft een feit dat Treyarch een drol van een spel heeft uitgegeven.
De updates/patches die ze hebben uitgebracht hebben totaal geen effect gehad.
In het begin had ik veel freeze-momenten, dat is nu wel verdwenen maar de spel hapert vooral tijdens singleplayer echt te veel, gewoon onspeelbaar. Bij multiplayer heb ik al een stuk minder hapering maar het blijft gewoon irritant en onspeelbaar. Terwijl MW2 grafisch een veel betere spel was en met alle settings op HIGH had ik nooit een hapering.
Ik heb denk ik alles geprobeerd met config veranderen tot bestandjes verwijderen etc. Het lukt niet en ten tweede: waarom moet we zo moeilijk om überhaupt een game te kunnen spelen? De game moet toch gewoon vanaf het begin al goed werken (net als MW2)?
Koop ik een game en loopt het weer niet lekker (net als GTA IV). Als ik de game eerst hadden kunnen testen
door het te downloaden dan had ik het zeker niet gekocht. Dan had ik beter Medal of Honor gehaald, wat WEL super goed draaide tijdens de Beta-test. Dat is het verschil tussen eerst het spel te laten testen en een goed product leveren, tegenover een game die zelfs door de makers niet eens getest is, tenminste, alleen op een I7 met een GTX480. Zelfs op die specs hebben mensen veel moeite om de game te kunnen spelen (crash en freeze).
Dit zijn mijn specs:
E8400@3.6ghz
Asus P5B moederbord
MSI GTX 465 gpu
4GB DDR2 geheugen, waarvan er alleen maar 3GB wordt gebruikt ( door Windows 7 32-bit)
*ik speelde MW2 met mijn oude kaart HD4870 erg soepel met alles high. Ook met de gtx 465 ging het erg goed. Maar ik denk dat mijn CPU een bottleneck is/kan zijn, waardoor de GTX 465 niet optimaal kan presteren. Maar het blijft een feit dat Treyarch een drol van een spel heeft uitgegeven.
Wacht nu nog even op de komende patch, dat is een patch die ook daadwerkelijk wat gaat veranderen ipv een beetje houtjetouwtje doen wat we al zelf deden in de config.cfg.Sertan schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:20:
*lang verhaal dat al 100x is uitgelegd in de voorgaande delen*
Mw2 ziet er mss wat beter uit maar als puntje bij paaltje komt zijn ze 99% hetzelfde en is BO qua models iets gedetailleerder.
Dat moeten we nog maar afwachten natuurlijkSouLLeSSportal schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:30:
[...]
Wacht nu nog even op de komende patch, dat is een patch die ook daadwerkelijk wat gaat veranderen ipv een beetje houtjetouwtje doen wat we al zelf deden in de config.cfg.
Mw2 ziet er mss wat beter uit maar als puntje bij paaltje komt zijn ze 99% hetzelfde en is BO qua models iets gedetailleerder.
En BO is niet 99% hetzelfde anders hadden we deze problemen niet.
Nieuwe AMD driver.....
AMD Catalyst 10.12
Voor wat het waard is......is nog maar 1 iemand die hier een opmerking over heeft gemaakt, maar wel met een dual core.....
Videocard: ATi HD 5770 1GB
Processor: Intel Core 2 Duo E6550
Black Ops is blazing along with these drivers. Stutter free at long bloody last. Even with shadows enabled. IT'S A FREAKIN' MIRACLE!
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=334401
AMD Catalyst 10.12
Voor wat het waard is......is nog maar 1 iemand die hier een opmerking over heeft gemaakt, maar wel met een dual core.....
Black Ops is blazing along with these drivers. Stutter free at long bloody last. Even with shadows enabled. IT'S A FREAKIN' MIRACLE!
Hoe komen zij daar aan dan? Staat nog niet op de amd site namelijk.
Zelfde vraag hier, misschien is dit de RC2 ?
Als je bij de reacties kijkt, staan wel links naar andere sites....Jesserr schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:54:
Hoe komen zij daar aan dan? Staat nog niet op de amd site namelijk.
http://www.computerbase.d...i-catalyst-komplettpaket/
Het is daar een sport om zo snel mogelijk de nieuwe drivers te spotten en te testen.
Maarja en van waar komen die drivers dan ? Ergens geleaked ofzo ?
indd ^^, ben benieuwd want ben nog een beetje huiverig om ze te installeren
gewoon nee.
Nou ik heb ze maar geinstalleerd. Installatie ging als normaal en bij versie informatie staat inderdaad 10.12. Lijkt allemaal prima te zijn, ga straks Black Ops maar even testen. Ben erg benieuwd, want juist vandaag ging het na lange tijd opeens weer schokken.
Die zijn gewoon vrij gegeven....alleen op andere sites staan ze sneller als bij AMD.....gebeurd wel vaker.
Nog iemand die goede ervaringen heeft met BO met deze drivers.....
ATI 4570M
"COD-BO plays much better now.. I've tried only on MP tho.. I got a 5 fps boost.."
Nog iemand die goede ervaringen heeft met BO met deze drivers.....
ATI 4570M
"COD-BO plays much better now.. I've tried only on MP tho.. I got a 5 fps boost.."
[ Voor 44% gewijzigd door nazuzed op 13-12-2010 19:54 ]
Ik heb ze even getest, het geeft om precies te zijn 0,0 verschil bij mij.
Een komma kan heel veel verschil geven....Jesserr schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:55:
Ik heb ze even getest, het geeft om precies te zijn 0,0 verschil bij mij.
Hij zat op haar schoot, en ruste uit.
Hij zat op haar, schoot en ruste uit.
@Sertan : maak dualboot met WINXP 32. Dan draait alles weer als een zonnetje.
We are all accidents waiting to happen
nog niks veranderd en nog steeds last van crashes.
Bij alle filmpjes op youtube krijg ik groen beeld.
Bij alle filmpjes op youtube krijg ik groen beeld.
nazuzed schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:19:
Nieuwe AMD driver.....
AMD Catalyst 10.12
Vandaag het spel gekocht maar wat heb ik een spijt zeg!
Spel wil in mp niet laden of niet starten of loopt vast binnen 10 seconden nadat het gestart is.
Moet iedere keer mijn pc met een soft reset herstarten om weer iets te kunnen doen.
Specs zijn Win XP met een amd 720 triple core, 2GB en een asus 5770 kaart.
Draai MW, MW2 en BC2 zonder problemen.
Wat denk je kan ik het spel nog terug brengen, anders voel ik me wel aardig bekocht.
Heb de nieuwste drivers geinstalleerd voor de videokaart, geluid en netwerk.
Niks lijkt te helpen.....
Spel wil in mp niet laden of niet starten of loopt vast binnen 10 seconden nadat het gestart is.
Moet iedere keer mijn pc met een soft reset herstarten om weer iets te kunnen doen.
Wat denk je kan ik het spel nog terug brengen, anders voel ik me wel aardig bekocht.
[ Voor 10% gewijzigd door kuipje op 13-12-2010 21:39 ]
Ik wil even mijn ei kwijt: ik BAAL ongelofelijk van mijn aankoop black ops (pc)! Voelt als weggegooid geld.
Het is te triest voor woorden dat ik een maand na aankoop nog steeds niet een fatsoenlijke MP game kan spelen. Freeze en crash problemen. Aan mijn (nieuwe) pc en videokaart kan het niet liggen. Geen problemen met single player.
Iemand die deze frustratie kent? En misschien een oplossing?
Het is te triest voor woorden dat ik een maand na aankoop nog steeds niet een fatsoenlijke MP game kan spelen. Freeze en crash problemen. Aan mijn (nieuwe) pc en videokaart kan het niet liggen. Geen problemen met single player.
Ja ik ook. Heb door Treyarch en andere producers die slechte ports uit brengt maar besloten om een ps3 te kopen, wat ik ook heb gedaan.ibead schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:57:
Ik wil even mijn ei kwijt: ik BAAL ongelofelijk van mijn aankoop black ops (pc)! Voelt als weggegooid geld.
Ga dus vrijwel geen pc spellen meer kopen.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Jij denkt dat er een speciaal problementopic voor een spel is van meer dan 80 pagina's, zonder dat er mensen frustraties hebben?ibead schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:57:
Ik lijk overigens nu weer geen last van stotteringen te hebben en het gaat allemaal maar heel erg random lijkt het wel...
Als je hier gekeken had voordat je het spel kocht dan wist je dat de kans bestond dat je op e.o.a manier problemen zou kunnen krijgen met Black Ops en dat je (helaas) moet wachten op de eerste serieuze patch...kuipje schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:36:
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Mijn specs: Win7 met Amd 720 triple core en 4gb ram met een 4850 en het draait soepel, 100 fps steady.kuipje schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:36:
Moet wel zeggen dat dit na een format is, ervoor draaide het zeer stroef, ook op win XP draaide het bij mij slecht.
je kan ze zo weer deinstalleren en houd je je vorige driversSanderPS3 schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:38:
indd ^^, ben benieuwd want ben nog een beetje huiverig om ze te installeren
Wij zijn hier allemaal veelal ontevreden over de prestaties. Wacht echter even de komende patch af, deze komt deze of volgende week en hier zou heel veel mee verholpen worden.ibead schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:57:
Ik heb hier op zich redelijk speelbaar spel maar nog steeds stutters bij het zien van vijanden, geluidshapers als ik in cracked door de main area kijk, havanna de straat door, of elk andere plek waar je de hele map door kan kijken. Erg lastig maar het blijft min of meer speelbaar.
Het meest irritante vind ik nog wel de random crashes waardoor je een match niet kan uitspelen. Ook de keren dat ik niet kan connecten met een server tov wel is 20 op 1 ofzo. Ik zit soms meer in serverscherm dan te spelen...
Ik denk trouwens wel dat er een verband is tussen meerdere mensen die op een server inloggen en de eeuwige loadscreen, elke keer als het niet lukt en ik ga terug zie ik dat er standaard iemand bij in de server is gekomen. Kan zijn dat daar nog een fout zit ofzo? Ben verder niet echt bekend met servers en de werking ervan.
Misschien kan je even de moeite nemen om dit forum door te lezen. Er staan bergen posts van mensen met dezelfde problemen en evenveel posts met suggesties/oplossingen. Ik snap dat het kut is als je €50,- heb neergeteld en t speelt voor geen moer (been there, done that), maar meteen van de hoogste berg schreeuwen dat de hele wereld kut is helpt daar niet echt bij. Je zit op Tweakers.net, dus je weet dat een computer meer is dan een aan-uit knop en een muis. Neem dan ook ff de moeite verder te kijken dan je neus lang is.ibead schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:57:
De drivers staan nu gewoon op de site van ATI/AMD, dus zijn officieel:Ward Vr schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:36:
Maarja en van waar komen die drivers dan ? Ergens geleaked ofzo ?
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx
Heb ze gisteravond geinstalleerd en het lijkt erop dat ze bij mij wel een positieve bijdrage leveren. Heb alleen maar een klein uurtje gespeeld, dus echt representatief is het nog niet.
[ Voor 19% gewijzigd door CrackSlet op 14-12-2010 09:12 ]
De nieuwe ATI drivers (10.12 )werken goed voor mij Draaide eerst op de .9 versie, die draaien ook als een tiet. 10.10 draaide ronduit slecht in BO. nu met deze weer goed! (2x amd 6870)
hmm die 10.12 zijn dus andere drivers dan die RC van een paar pagina's terug.Dacuuu schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:09:
De nieuwe ATI drivers (10.12 )werken goed voor mij Draaide eerst op de .9 versie, die draaien ook als een tiet. 10.10 draaide ronduit slecht in BO. nu met deze weer goed! (2x amd 6870)
In hoeverre verbeterd het je gameplay btw, verhelpt het stutteren of alleen hogere fps?
Ik had met 10.9 geen last van stotteren of FPS drops. met 10.10(11?) had ik dat wel. nu met 10.12 ook niet, al lijkt hetalsof de FPS nu iets stabieler is. meer 100+ zeg maar. een 3Dmark test pakt wel minder uitSouLLeSSportal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:49:
[...]
hmm die 10.12 zijn dus andere drivers dan die RC van een paar pagina's terug.als ik thuis ben gelijk proberen!
In hoeverre verbeterd het je gameplay btw, verhelpt het stutteren of alleen hogere fps?

Josh Olin op twitter:
#CODBlackOps PS3 Patch 1.04 goes live at 2:00AM PST.
Verwijderd
tnx deze upate heb ik hard nodig:DOdysseus253 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:09:
Josh Olin op twitter:
had gister gewoon 5 x achter elkaar last van freez screen, en walgelijk
Duss... de PC patch laat nog even op zich wachten...Odysseus253 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:09:
Josh Olin op twitter:
Klopt:
Last I heard, the next #CODBlackOps PC patch is targeting for release this week. PS3 & 360 Updates are now LIVE. More details tomorrow.
Verwijderd
ik lees nu al 1 reactie van patch 1.04, en ij zeg dat het alleen maar erger is geworden, hij heeft nog geen 1 ronde kunnen afmaken verteld hij.
dus ik wacht nog even af met updaten, tot dat ik zeker weet dat hij goed werkt
Verwijderd
Mooi, kun je ondertussen even wat aan je grammatica doen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:40:
verteld hij.
Ik weet niet of dit het juiste topic is maar ik heb een probleem .
Ik kan niet inloggen op callofduty.com om mijn videotjes te uploaden van mijn Call of duty (Xbox 360 versie)
Ik weet namelijk niet hoe ik dit moet doen. Het inloggen op callofduty.com werkt niet. Dan maar het wachtwoord op laten sturen, werkt ook niet. Activatie mail laten versturen.
Thank you for enlisting for Call of Duty: Black Ops
Your account has been created, but before you can start using it you must first verify your email address. Please click on the link below to activate your account.
http://www.callofduty.com/login/
Under a few isolated circumstances, it has been reported that problems with this link may occur. If you experience any difficulties please feel free to contact the Call of Duty Team at: support@callofduty.com
We welcome you to our site and look forward to seeing you soon!
Sincerely,
The Call of Duty Team
En dat werkt ook niet. Ik heb al een week geleden een mail gestuurd naar support@callofduty.com om te vragen hoe het zit maar ik krijg geen antwoord. Iemand enig idee hoe ik mijn filmpjes van mijn call of duty op internet krijg (via theater mode op callofduty.com) ? Bedankt
Ik kan niet inloggen op callofduty.com om mijn videotjes te uploaden van mijn Call of duty (Xbox 360 versie)
Ik weet namelijk niet hoe ik dit moet doen. Het inloggen op callofduty.com werkt niet. Dan maar het wachtwoord op laten sturen, werkt ook niet. Activatie mail laten versturen.
Thank you for enlisting for Call of Duty: Black Ops
Your account has been created, but before you can start using it you must first verify your email address. Please click on the link below to activate your account.
http://www.callofduty.com/login/
Under a few isolated circumstances, it has been reported that problems with this link may occur. If you experience any difficulties please feel free to contact the Call of Duty Team at: support@callofduty.com
We welcome you to our site and look forward to seeing you soon!
Sincerely,
The Call of Duty Team
En dat werkt ook niet. Ik heb al een week geleden een mail gestuurd naar support@callofduty.com om te vragen hoe het zit maar ik krijg geen antwoord. Iemand enig idee hoe ik mijn filmpjes van mijn call of duty op internet krijg (via theater mode op callofduty.com) ? Bedankt
In dit geval ben je met de PS3 ook niet veilig...... gezien een groot deel van de PS3 gebruikers last heeft van die irritante crashes midden in een potje mpiCy schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:16:
[...]
Ja ik ook. Heb door Treyarch en andere producers die slechte ports uit brengt maar besloten om een ps3 te kopen, wat ik ook heb gedaan.
Ga dus vrijwel geen pc spellen meer kopen.

Ongeloofelijk de PC krijgt weer pas als laatste een patch. En ondertussen zijn er al diverse patches voor de PS3 en 360 geweest. Ze zeiden toch dat ze aandacht aan de PC versie zouden besteden.
< dit stukje webruimte is te huur >
de pc heeft ook al twee kleine patches gehad...aex351 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:58:
Ongeloofelijk de PC krijgt weer pas als laatste een patch. En ondertussen zijn er al diverse patches voor de PS3 en 360 geweest. Ze zeiden toch dat ze aandacht aan de PC versie zouden besteden.

update op de ps3 niets geholpen. Nog steeds veel disconnects en game lobby closed meldingen. Ook lost connection to host is niet verholpen. Geen freezes meer gehad, klein lichtpuntje??....
iPhone 8 Plus iPad air 2
niet iedereen heeft de update nog , heb geduld en geef morgen maar je meningTristal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:07:
update op de ps3 niets geholpen. Nog steeds veel disconnects en game lobby closed meldingen. Ook lost connection to host is niet verholpen. Geen freezes meer gehad, klein lichtpuntje??....
Sinds de update heb ik al 6! Freezes gehad terwijl ik voor de update nog nooit een freeze heb gehad!Tristal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:07:
Voor de PS3 gebruikers :
Bericht van een minuutje geleden
Dear PS3 Gamers,
We are listening to you and we’ve been busy working on updates based on feedback from the community. We have already deployed a number of updates, and there will be many more to come... such as this next one!
In the upcoming weeks, we're going to post up known issues for the game, making you guys know that we ACKNOWLEDGE there are issues!
And then we're going to release a patch with a different number! [1.05]
Then you guys are going to download it!
Then you guys are going to complain!
Then we're going to do the whole thing all over again like we did the last two patches!
So get ready folks! Patch 1.05 is coming.... soon? I don't know. We're actually pretty tired... and ballin' rich.
In the meantime, check out our cool Treyarch suits!
http://twitpic.com/3eu6c0
PS: To our supporters! Keep defending our game! The more you do, the more we actually believe we did something right! Then we don't have to listen to everyone's stupid problems! Thanks Treyarch supporters!
Your God,
Dear PS3 Gamers,
We are listening to you and we’ve been busy working on updates based on feedback from the community. We have already deployed a number of updates, and there will be many more to come... such as this next one!
In the upcoming weeks, we're going to post up known issues for the game, making you guys know that we ACKNOWLEDGE there are issues!
Then we're going to do the whole thing all over again like we did the last two patches!
So get ready folks! Patch 1.05 is coming.... soon? I don't know. We're actually pretty tired... and ballin' rich.
PS: To our supporters! Keep defending our game! The more you do, the more we actually believe we did something right! Then we don't have to listen to everyone's stupid problems! Thanks Treyarch supporters!
Your God,
lol die scheefkop linksRockvee2 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:16:
Voor de PS3 gebruikers :
Dear PS3 Gamers,
Your God,

Ach we wachten gewoon rustig nog even deze week af. Ik heb gelukkig wel meer dingen te doen, elke avond is alweer volgepland, donderdag mss nog even gaatje...
Paar dagen? Ik wacht nu al meer dan een maand om dit spel te kunnen spelen. Je doet net of dit spel gratis is uitgedeeld.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:02:
de pc heeft ook al twee kleine patches gehad...een paar daagjes wachten wat een ramp...
[ Voor 7% gewijzigd door aex351 op 14-12-2010 15:57 ]
Verwijderd
ik heb net de patch geüpload voor ps3 bij de eerste ronde al meteen connection lost, tweede ronde helemaal afgemaakt, en bij de derde ronde screen freezze, nu ben ik ma weer gestopt, help helemaal niks deze patch, is alleen maar erger geworden, eerst kon ik gemakkelijk 20 rondjes spelen voordat me een keer iets overkwam, maar nu in 3 rondjes al 2 keer, schandalig, dat ze maar een helemaal nieuwe game voor ps3 maken, en dan gratis kunnen komen inruilen dat zou voor mij een betere oplossing zijn dan telkens weer patches erbij blijven maken.
dan is het probleem ook in 1 keer opgelost
dan is het probleem ook in 1 keer opgelost
Volgens mij hebben die Treyass gasten weinig verstand van pc's. Man Ohhh Man hoe moeilijk kan het zijn.
Let maar op als de patch voor de Pc komt werkt het voor geen meter. Besteed de patch uit aan John Carmack ofzo en geef hem een aandeel in de winst, dan weet ik in elk geval dat het goed komt.
( en nee ik ben niet kwaad het loopt op mijn pc als een tierelier
) maar ja ik weet dan ook hoe je het moet fixen
Let maar op als de patch voor de Pc komt werkt het voor geen meter. Besteed de patch uit aan John Carmack ofzo en geef hem een aandeel in de winst, dan weet ik in elk geval dat het goed komt.
( en nee ik ben niet kwaad het loopt op mijn pc als een tierelier
Nou grote meid.. Als je het zo goed weet frutsel dan een patch in elkaar waar we allemaal wat aan hebben..RoaDHouse schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:45:
Volgens mij hebben die Treyass gasten weinig verstand van pc's. Man Ohhh Man hoe moeilijk kan het zijn.
( en nee ik ben niet kwaad het loopt op mijn pc als een tierelier) maar ja ik weet dan ook hoe je het moet fixen
![]()
Verwijderd
Helemaal mee eens, help je mede gamers of houd je stil en gaat lekker gamen.gebruikershaes schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:00:
[...]
Nou grote meid.. Als je het zo goed weet frutsel dan een patch in elkaar waar we allemaal wat aan hebben..
[PS3] Patch 1.04 haalt dus ook echt geen zak uit... ben al ruim 35 min aan het proberen om uberhaupt een game te joinen. Steeds in de lobby, terwijl deze al vol is, NEED MORE PLAYERS TO BALANCE TEAMS... na 3 min: MIGRATING HOST... ... ... HOST MIGRATION FAILED... wat een rotzooi hebben ze afgeleverd voor de PlayStation...
Verwijderd
Ik kan zeggen dat ik het spel redelijk kan spelen. Heb hem alleen 2 weken niet meer gespeeld omdat hij toch wel af en toe blijft hangen, zeker als je wilt gaan schieten of dekking wilt zoeken. Dat kost me vaak de kop. Meer als dat ik er pak, maar toch blijft het een strak spel. Ff wachten op de Patch
Verwijderd
En wéér iemand die enkel en alleen in dit topic zit om te irriteren en te provoceren.RoaDHouse schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:45:
( en nee ik ben niet kwaad het loopt op mijn pc als een tierelier) maar ja ik weet dan ook hoe je het moet fixen
![]()

jij doet alsof het het einde van de wereld is als je een spelletje niet kan spelen... Ze zijn er mee bezig, dat soort dingen zijn helaas niet met magie in een dag te verhelpen, wat is het probleem van die paar daagjes extra op een maand dan? bekijk het eens van een ander perspectief dan IK HEB BETAALD HET MOET NU WERKEN!! BUH BUH RANT RANT!!!!!11aex351 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:55:
[...]
Paar dagen? Ik wacht nu al meer dan een maand om dit spel te kunnen spelen. Je doet net of dit spel gratis is uitgedeeld.
...en door jou reactie weer een successfull troll actie heeft kunnen afsluitenVerwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:28:
[...]
En wéér iemand die enkel en alleen in dit topic zit om te irriteren en te provoceren.

Nee houd je niet stil maar lul geen onzin, dat is een beter advies. Als je niet weet hoeveel tijd en geld er in een ontwikkeling van een dergelijke patch zit en je het zelf zou moeten betalen dan piep je wel anders... Het is niet dat ze uit hun neus zitten te eten en dan in 4 minuten een patch bouwen om het maken ervan... Games van deze tijd en grootte zijn ingewikkeld en zo complex dat dit niet over een nacht ijs kan gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:47:
[...]
Helemaal mee eens, help je mede gamers of houd je stil en gaat lekker gamen.
Ik ontken tevens niet dat de game eigenlijk vanaf het begin voor 99% goed had moeten draaien maar achteraf is altijd makkelijk schieten...
Iedereen wil die game spelen, de game devvers willen dat wij de game kunnen spelen, zij zijn daar ook hard mee bezig maar huilie huilie doen of na 3 games gelijk de game afschrijven is gewoon onzin. Een patch voor zulke problemen draait met een doelgroep van xx miljoen spelers niet zo 1-2-3 in 5 minuten op ieders pc/console.
[ Voor 17% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-12-2010 21:07 ]
Ik heb het probleem op de Xbox dat als je in een map op een open gebied komt, ineens de framerate ontzettend omlaag gaat. Zodra je weer in een wat kleiner stukje komt of door een gang loopt ofzo dan beweegt alles heel soepel en natuurlijk.
DIt speelt echt heel KUT en dit heb ik zowel in me uppie als in splitscreen multiplayer (allemaal online overigens). Valt me gewoon zwaar tegen!
DIt speelt echt heel KUT en dit heb ik zowel in me uppie als in splitscreen multiplayer (allemaal online overigens). Valt me gewoon zwaar tegen!
hebben de meeste mensen last van ook op de pc. Hopelijk werkt het beter na de patch.JipJapGoedje schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:07:
Ik heb het probleem op de Xbox dat als je in een map op een open gebied komt, ineens de framerate ontzettend omlaag gaat. Zodra je weer in een wat kleiner stukje komt of door een gang loopt ofzo dan beweegt alles heel soepel en natuurlijk.
Zo fokking irritant ik kom gewoon geen enkel spel meer in op de PS3. Sinds ik het spel heb, heb geen één potje relaxt kunnen knallen.
Meneer alles beter wetend, misschien moet je het maar vandaag niet voor deze devvers opnemen. Na de release zitten we met smart op deze patch te wachten en vandaag komt het uit en je hebt nog meer gezeik met de game. Al deze mensen zijn teleurgeteld en net als ik willen even hun verhaal doen en jij maakt ons maar voor jankkerds uit. Who the hell ben jij chef?SouLLeSSportal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:00:
[...]
jij doet alsof het het einde van de wereld is als je een spelletje niet kan spelen... Ze zijn er mee bezig, dat soort dingen zijn helaas niet met magie in een dag te verhelpen, wat is het probleem van die paar daagjes extra op een maand dan? bekijk het eens van een ander perspectief dan IK HEB BETAALD HET MOET NU WERKEN!! BUH BUH RANT RANT!!!!!11
Mijn verhaal:
PS3..
Er is eerder genoemd dat je moest wachten totdat iedereen de patch heeft geinstaleerd wil je de werking ervan zien.. Het klonk al een beetje vreemd want iedereen die op dit moment speelt moet gepached hebben anders kunnen ze niet inloggen maar goed, het verhaal maar met een korreltje zout geaccepteerd. Maar nu bijna 6 uren later problemen met netwerk is juist toegenomen en je moet idd zowat een kwartier proberen om ergens te kunnen joinen. Parties worden nogsteeds gesplitst
Zal het morgen nog eens proberen en als het nu na ruim een maand nog niet verbeterd is langzaam er afscheid van nemen

Wat een prutsers zeg..
edit: check, hele inet staat er vol van...
http://www.examiner.com/c...tch-1-04-hits-ps3-tonight
[ Voor 4% gewijzigd door n3rvesss op 14-12-2010 22:07 ]
Ik denk dat iedere PS3 bezitter nu wel kan zeggen dat het na de patch echt helemaal een bende is geworden. Je komt bijna in geen enkele game en anders word je er wel weer snel uitgeknikkerd. Ben het eens dat we niet te hard mogen zeiken op de devvs maar als je een patch uitgeeft voor zoveel miljoenen spelers moet je toch bijna wel zeker weten dat het ook daadwerkelijk iets verhelpt en verbeterd? En dat is zeker niet het geval deze keer. Hoop iig dat ze snel met weer een patch komen die wel goed is.
iPhone 8 Plus iPad air 2
PS3 speler hier (heb de xbox versie ook en totaal geen problemen daar).
Voor de patch van vandaag eigenlijk vrij weinig last gehad van connection lost/freezes. Wel frame drops, problemen met parties etc. Maar slechts 2 of 3 freezes over 2 dagen playtime.
Patch 1.04 alleen maar connection lost en freezes als ik host ben.
Theorie van iemand op twitter is nu dat de connection losts gebeuren als de host freezed. Lijkt wat in te zitten, al zegt @davidvonderhaar er niet in te geloven. Ik weet het niet, maar ik vind het belachelijk dat zo'n grote multiplatform titel zo slecht draait op pc & ps3 ten opzichte van hun main ontwikkel platform. Dat er wat kleine bugjes zijn of wat graphics issues of laadtijden (Bayonette/darksiders) maar dit is gewoon buiten proporties. Ga eens kijken of ik op de een of andere manier een filmpje zou kunnen maken van xbox vs ps3 side by side in real life. Dit is te gek voor woorden.
Het is niet alleen performance btw. de red dots & reflex sights zijn ook minder transparant op ps3. zit allemaal vuil en stof in lijkt het wel. xbox is crystal clear.
Voor de patch van vandaag eigenlijk vrij weinig last gehad van connection lost/freezes. Wel frame drops, problemen met parties etc. Maar slechts 2 of 3 freezes over 2 dagen playtime.
Theorie van iemand op twitter is nu dat de connection losts gebeuren als de host freezed. Lijkt wat in te zitten, al zegt @davidvonderhaar er niet in te geloven. Ik weet het niet, maar ik vind het belachelijk dat zo'n grote multiplatform titel zo slecht draait op pc & ps3 ten opzichte van hun main ontwikkel platform. Dat er wat kleine bugjes zijn of wat graphics issues of laadtijden (Bayonette/darksiders) maar dit is gewoon buiten proporties. Ga eens kijken of ik op de een of andere manier een filmpje zou kunnen maken van xbox vs ps3 side by side in real life. Dit is te gek voor woorden.
Het is niet alleen performance btw. de red dots & reflex sights zijn ook minder transparant op ps3. zit allemaal vuil en stof in lijkt het wel. xbox is crystal clear.
Is op de pc ook zo met die red dots ed.. Dat hoort zo. Bij XBOX weggelaten uit performance redenen miss? Simpelere textures? Geen idee.scim schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:20:
PS3 speler hier (heb de xbox versie ook en totaal geen problemen daar).
Verwijderd
Iemand enig idee hoe ik NAT type: Strict bij BO gewijzigd kan krijgen?
Volgens mijn ps3 heb ik nat 2 en upnp beschikbaar.
Iemand handige tippie?
Iemand handige tippie?
Je mag best kritiek hebben maar het kan ook even normaal, chef. Dat het niet werkt kan je niet 5 minuten nadat de patch uitgekomen is, vaststellen. Blijkbaar werkt het echter nog steeds niet. Dat is gewoon slecht en daar hoor je me verder ook niet over. Maar dat gemiep dat de pc later wordt gepatched dan de console is niet anders. Als het andersom was was het verhaal precies hetzelfde alleen dan vanuit de console kant.n3rvesss schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:01:
[...]
Meneer alles beter wetend, misschien moet je het maar vandaag niet voor deze devvers opnemen. Na de release zitten we met smart op deze patch te wachten en vandaag komt het uit en je hebt nog meer gezeik met de game. Al deze mensen zijn teleurgeteld en net als ik willen even hun verhaal doen en jij maakt ons maar voor jankkerds uit. Who the hell ben jij chef?
Mijn verhaal:
PS3..
Er is eerder genoemd dat je moest wachten totdat iedereen de patch heeft geinstaleerd wil je de werking ervan zien.. Het klonk al een beetje vreemd want iedereen die op dit moment speelt moet gepached hebben anders kunnen ze niet inloggen maar goed, het verhaal maar met een korreltje zout geaccepteerd. Maar nu bijna 6 uren later problemen met netwerk is juist toegenomen en je moet idd zowat een kwartier proberen om ergens te kunnen joinen. Parties worden nogsteeds gesplitst
Zal het morgen nog eens proberen en als het nu na ruim een maand nog niet verbeterd is langzaam er afscheid van nemen
Wat een prutsers zeg..
edit: check, hele inet staat er vol van...
http://www.examiner.com/c...tch-1-04-hits-ps3-tonight
Ik hoop dat voor de pc het beter gaat dan met de consoles gezien de tijd die er *blijkbaar* is ingestoken. Als het na deze patch nog niet werkt dan geef ik iedereen groen licht zich op welke manier dan ook te uiten over dit spel...
Duidelijker zo?
Verwijderd
Grappig dat je tegen een ander zegt dat ie geen onzin moet lullen en jij vervolgens met dit verhaal komt. Over één nacht ijs gaan.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:04:
[...]
...maar lul geen onzin...
...Games van deze tijd en grootte zijn ingewikkeld en zo complex dat dit niet over een nacht ijs kan gaan.
Ik ontken tevens niet dat de game eigenlijk vanaf het begin voor 99% goed had moeten draaien maar achteraf is altijd makkelijk schieten...
Deze game is al uit sinds 9 november en heeft al ruim 360 miljoen dollar in het laadje gebracht (als het ondertussen al niet meer is) Er zijn voor ieder platform al minstens 3 patches uitgekomen. We mogen ondertussen wel verwachten dat het werkt toch? Ik speel zelf niet op de console maar ik wil best geloven dat er problemen zijn. Maar je zou eens moeten weten hoe hopeloos het op de PC is voor heel veel mensen. Behalve voor "de ik" bij wie het probleemloos werkt en regelmatig komen melden dat er niks aan de hand is en dat wij maar niet zo moeten klagen, in het BO Problementopic nota bene. Een heleboel spelen het niet eens meer waaronder ikzelf. We wachten de volgende patch eerst maar eens af.
De nieuwste drivers van ATI maakte geen postief verschil, kreeg er zelfs af en toe stotters van die ik nog niet eerder had
Rapapa...
Ik speel ook op de pc, de patches die zijn uitgebracht zijn meer hotfixes dan echte patches. Zo'n patch maken kost gewoon werk. Ik heb ook problemen dus ik ben niet een persoon die alleen maar komt melden dat het bij mij goed werkt.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:58:
[...]
Grappig dat je tegen een ander zegt dat ie geen onzin moet lullen en jij vervolgens met dit verhaal komt. Over één nacht ijs gaan.![]()
Deze game is al uit sinds 9 november en heeft al ruim 360 miljoen dollar in het laadje gebracht (als het ondertussen al niet meer is) Er zijn voor ieder platform al minstens 3 patches uitgekomen. We mogen ondertussen wel verwachten dat het werkt toch? Ik speel zelf niet op de console maar ik wil best geloven dat er problemen zijn. Maar je zou eens moeten weten hoe hopeloos het op de PC is voor heel veel mensen. Behalve voor "de ik" bij wie het probleemloos werkt en regelmatig komen melden dat er niks aan de hand is en dat wij maar niet zo moeten klagen, in het BO Problementopic nota bene. Een heleboel spelen het niet eens meer waaronder ikzelf. We wachten de volgende patch eerst maar eens af.
Ik mis ook een beetje jou punt eigenlijk over onzin en mijn post? Ik zeg specifiek dat je prima mag klagen maar het kan wel op een manier waarop er wat nuttigs uit komt. En een PROBLEMEN topic is geen klaagmuur...

Voorstel: ontopic gaan maar weer...
Na een dag voor de consolers nog steeds geen verbetering door de patch of zelfs in tegendeel?
[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 15-12-2010 09:34 ]
Verwijderd
Helemaal niks... schandalig om mensen hiervoor 60 euro te laten betalen... diefstal is het.SouLLeSSportal schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:33:
[...]
Na een dag voor de consolers nog steeds geen verbetering door de patch of zelfs in tegendeel?
1 ding ik haal nooit meer een spel van treyarch als je zoiets durft af te leveren en mensen daarvoor volle prijs voor wil laten betalen ben je slecht bezig..
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 09:47 ]
Verwijderd
het is gewoon troep wat ze leveren eerder kon je nog vrij normaal gamen nu is dat onmogelijk geworden na de update.
Verwijderd
enige last dat ik heb met mijn Pc CoD BlOps is enkel het feiat dat'k bij zombies of MP problemen heb met parties aanmaken om met vrienden te spelen.. vaak blijft ie connecten naar de gamelobby en dan laad ie plots'n random lobby, dus dat mag nog gefixed worden
Ik heb hetzelfde probleem. Is gekomen na de laatste patch, dus daar zit de fout, kunnen we zelf niets aan doen. Afwachten tot de volgende patch er is.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:17:
Iemand enig idee hoe ik NAT type: Strict bij BO gewijzigd kan krijgen?
Iemand handige tippie?
iPhone 8 Plus iPad air 2
Iemand enig idee wanneer deze patch voor de pc komt? Hopen dat die wat succesvoller is (als ik die ps3 verhalen nu lees ben ik niet echt vol verwachting meer).
deze week, wanneer precies is vooralsnog niet bekend...Louw Post schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:40:
Iemand enig idee wanneer deze patch voor de pc komt? Hopen dat die wat succesvoller is (als ik die ps3 verhalen nu lees ben ik niet echt vol verwachting meer).
Last I heard, the next #CODBlackOps PC patch is targeting for release this week. PS3 & 360 Updates are now LIVE. More details tomorrow.
posted 3:33 AM Dec 14th via web
[ Voor 21% gewijzigd door SouLLeSSportal op 15-12-2010 13:58 ]
Oké, bedankt! Is even afwachten dus.SouLLeSSportal schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:54:
[...]
deze week, wanneer precies is vooralsnog niet bekend...
[...]
LOL, die had ik ook net vandaag gezien en wilde m ook posten hierVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:24:
Video van de Director van NextGenTactics over de 1.04 PS3 patch:
[video]
So true wat die vent zegt!
iPhone 8 Plus iPad air 2
Wauw. Ik vind eigenlijk gewoon een beetje verknipt. Vooral als ie dan zegt van: nog een hele maand? Ik kan niet nog een hele maand wachten.
Zoiets.
Dat vind ik dan vrij verslaafd en kansloos klinken...
Verder heeft ie een punt natuurlijk over dat het klootzakken zijn en dat ze epic falen blablabla. Maar dat is zeggen wat iedereen denkt/weet, dus niet zo interessant.
Zoiets.
Dat vind ik dan vrij verslaafd en kansloos klinken...
Verder heeft ie een punt natuurlijk over dat het klootzakken zijn en dat ze epic falen blablabla. Maar dat is zeggen wat iedereen denkt/weet, dus niet zo interessant.
Ik dacht; ga het nog eens online proberen. Zelfde gezeik dus snel weer mee gestopt. Ik denk; ga singleplayer even verder doen....bij de eerste scene loopt het geluid door maar freezed mn beeld!! Sommige van jullie dit ook gehad in de singleplayer?
iPhone 8 Plus iPad air 2
Nee niet duidelijk zo! they really can eat sh*t and their supporters as well! Begrijp dat het voor PS3 dit verlossing zou zijn maar helaas...ik was zo boos en teleurgesteld gisteren na een maand wachten... en dan zie ik jou reacties met je verdedigingen van devvers. Hoop dat jij straks met je PC patch even teleurgesteld wordt, en hoop dat je dan iemand tegen komt hier of elders die Treyarch tegen jou gevoel verdedigt.. peace chefSouLLeSSportal schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:34:
[...]
Je mag best kritiek hebben maar het kan ook even normaal, chef. Dat het niet werkt kan je niet 5 minuten nadat de patch uitgekomen is, vaststellen. Blijkbaar werkt het echter nog steeds niet. Dat is gewoon slecht en daar hoor je me verder ook niet over. Maar dat gemiep dat de pc later wordt gepatched dan de console is niet anders. Als het andersom was was het verhaal precies hetzelfde alleen dan vanuit de console kant.
Ik hoop dat voor de pc het beter gaat dan met de consoles gezien de tijd die er *blijkbaar* is ingestoken. Als het na deze patch nog niet werkt dan geef ik iedereen groen licht zich op welke manier dan ook te uiten over dit spel...
Duidelijker zo?
De ontwikkelaars moet je ook niet verdedigen. Ik begrijp dat soort consumenten niet. Die leven zeker in een omgekeerde wereld. Het probleem ligt immers aan de ontwikkkelaars. Het argument dat we pas na één maand en drie patches verder kritiek mogen leveren op de situatie is absurd. Ik leef in de echte wereld. En in de echte wereld zijn consumenten vanaf dag één niet blij wanneer een product niet werkt.
LoL...ik denk dat de patch voor de Pc nog wel effe wordt uitgesteld
Ik zie het al helemaal voor me
straks werkt het helemaal niet meer. Nu 4 week verder kan ik er wel enorm om lachen eigenlijk.
Eh... al nieuws over CoD-6 wanneer deze uitkomt ? .... zal nog wel weer beter zijn dan BO
Ik zie het al helemaal voor me
Eh... al nieuws over CoD-6 wanneer deze uitkomt ? .... zal nog wel weer beter zijn dan BO
Patch komt vandaag zie pcdev op twitter
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Hij heeft hem bij mij net geupdate. Zowel multiplayer als single player.
Patches waren 62 MB en 52 Mb groot.
Enige wat ik zo zag ik dat ik veel buitenlandse servers te zien kreeg en geen enkele NL ?
Patches waren 62 MB en 52 Mb groot.
Enige wat ik zo zag ik dat ik veel buitenlandse servers te zien kreeg en geen enkele NL ?
[ Voor 29% gewijzigd door Frostbite op 16-12-2010 01:25 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
patch online
voor mij speelbaar en goed ook
e7400 3.8
4gig
9800gt
voor mij speelbaar en goed ook
e7400 3.8
4gig
9800gt
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 01:51 ]
Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.
Als je slim bent lees je ook even deze post.