Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:26

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ja en er zijn er misschien evenveel die WEL bsod's en crashes hebben.
Zonder patches werkte alles het beste.
Na de 1e patch kreeg ik FPS drops (terwijl deze dit net zou fixen), na de 2e kreeg ik soms een crash (fatal error) en na de laatste valt er amper nog te spelen door random freezes.

Leer programmeren, treyarch.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
Mavamaarten schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:26:
Na de 1e patch kreeg ik FPS drops (terwijl deze dit net zou fixen), na de 2e kreeg ik soms een crash (fatal error) en na de laatste valt er amper nog te spelen door random freezes.

Klopt, ik kan ook niet meer dan twee potjes spelen. Dit spel is de grootste miskoop die ik ooit gedaan heb.

Vanaf het begin al gezeik en het heeft nooit normaal gewerkt. Voor de rest werken alle andere spellen perfect op mn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:26

Mavamaarten

Omdat het kan!

^^ Idd. Ik ben nogal een piraatje, en download normaal gezien al mijn spellen (op een niet-zo-legale manier, uiteraard). Op die niet-zo-legale MW2 zitten massa's cheaters, en aangezien ik die toch nogal heb genoten besloot ik dan toch om Black Ops te kopen. Blijkt dus de grootste miskoop ooit te zijn. Back to downloaden :D

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-10 12:00

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mavamaarten schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:35:
^^ Idd. Ik ben nogal een piraatje, en download normaal gezien al mijn spellen (op een niet-zo-legale manier, uiteraard). Op die niet-zo-legale MW2 zitten massa's cheaters, en aangezien ik die toch nogal heb genoten besloot ik dan toch om Black Ops te kopen. Blijkt dus de grootste miskoop ooit te zijn. Back to downloaden :D
Succes met het connecten aan een Gameserver.com server lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Mavamaarten schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:26:

zelfde hier, ik kan HE-LE-MAAL niets meer, ik wacht nu echt gewoon totdat ik hier lees dat de patch wel heeft gewerkt. Elke server loop ik te haperen en te stotteren door de hele map, maakt niet uit wat ik ook instel, niets helpt en ik zit me hier zelf bijna op te vreten van ellende en frustratie over een game die ik gekocht heb maar ik had beter dat geld als wc papier kunnen gebruiken...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-08 21:10
Ze liggen er weer es uit :)

Voor de gene met bsod's, stel je geheugen (clk) handmatig in, in je mobo bios.
stop een hoofdtelefoon of andere passende jack in de mic aansluiting op je mobo.
Update je videocard drivers indien nodig.

Dit zijn 3 veel voorkomende issues mbt de bsod's, naar wat ik gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:42
[TLT]Lynx schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:03:
Even een ervaring van een "nieuwe" radeon gebruiker.
Ik heb net een tweedehandse 4890 in m'n systeem gehangen ter vervanging van een GT240.
Even dacht ik dat de kaart f*cked was aangezien ik de "artifact freezes" kreeg die hier regelmatig genoemd worden.

Uiteindelijk heb ik mijn drivers gedowngrade van 10.11 naar 10.10 en nu lijken de freezes voorbij.
Echter heb ik al wel mijn eerste crashende COD MP gehad nu.
Kennelijk zit er een groffe fout in de catalyst drivers samen met cod.

Ik overweeg om nog een stap terug te doen naar 10.9 om te kijken of dat helpt maar ik betwijfel het atm.
Iemand nog suggesties welke catalyst serie helemaal foutloos is?

Toch apart
Gebruikt uit de geforce series: gf1, gf2, gf3, gf6600GT, gf8800GTS, GF240 en nooit gezeik met games.
Gebruikt uit de Radeon series: R9600@9800 en R4890 en met beide kaarten de hele tijd gezeur....
Ik had problemen met 10.11 + catalyst control center. (freezes/framedrops enz) op mijn ATI R4850
Nu gebruik ik driverversie 8.63 zonder catalyst control en het draait als een zonnetje, geen crashes/freezes/framedrops sindsdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm misschien moet ik dat ook eens proberen dan, waar kan je die oude drivers vinden? ik kom via google op nogal frapante sites terecht, of ik doe iets heel erg fout haha.

Edit,

is 8.63 de 9.7 rc3 driver?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 06:03:
Hmm misschien moet ik dat ook eens proberen dan, waar kan je die oude drivers vinden? ik kom via google op nogal frapante sites terecht, of ik doe iets heel erg fout haha.

Edit,

is 8.63 de 9.7 rc3 driver?
Deze driver word via windows update in W7 automatisch geinstalleerd.
Ik zal is kijken of ik verder nog ergens een link kan vinden.
Je zou is kunnen proberen om je drivers en control center te verwijderen en via windows update ze opnieuw te laten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dat is vreemd, als ik dat doe dan pakt windows 7 bij mij 10.10 bij auto update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 07:57:
Hmm dat is vreemd, als ik dat doe dan pakt windows 7 bij mij 10.10 bij auto update.
Mogelijk dat je deze drivers kunt proberen. 8.6 Ati display driver
Oudere versie's kun je hier vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou die 8.6 kon ik niet eens installeren op deze pc en nog wat andere versies geprobeerd niks helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 16:29

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

[TLT]Lynx schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:03:
Even een ervaring van een "nieuwe" radeon gebruiker.
Ik heb net een tweedehandse 4890 in m'n systeem gehangen ter vervanging van een GT240.
Even dacht ik dat de kaart f*cked was aangezien ik de "artifact freezes" kreeg die hier regelmatig genoemd worden.

Uiteindelijk heb ik mijn drivers gedowngrade van 10.11 naar 10.10 en nu lijken de freezes voorbij.
Echter heb ik al wel mijn eerste crashende COD MP gehad nu.
Kennelijk zit er een groffe fout in de catalyst drivers samen met cod.

Ik overweeg om nog een stap terug te doen naar 10.9 om te kijken of dat helpt maar ik betwijfel het atm.
Iemand nog suggesties welke catalyst serie helemaal foutloos is?

Toch apart
Gebruikt uit de geforce series: gf1, gf2, gf3, gf6600GT, gf8800GTS, GF240 en nooit gezeik met games.
Gebruikt uit de Radeon series: R9600@9800 en R4890 en met beide kaarten de hele tijd gezeur....
Ik had ook problemen met 10.11 EN 10.10. Toen gedowngrade naar 10.9 en alles liep soepel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Nou ik heb nu ook constante freezes. In het begin was het niet zo erg maar na de laatste patch van 19-11 lijkt het wel alsof die steeds vaker vast slaat. Eerst had ik het 1 keer in de zoveel potjes maar ondertussen gebeurd het voor 95% van de tijd al in het eerste potje. Alle drivers al geupdate en directx en al maar allemaal niet geholpen. Vanavond zal ik eens proberen om oudere drivers van ati te installeren en het spel windowed te spelen.

Voor mensen die op zoek zijn naar oudere versies van de catalyst drivers zie de volgende pagina: http://support.amd.com/us...es/radeonaiw_vista64.aspx

Dit is wel voor de 64 bit versie van windows Vista/7

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Bij mij dus ook, met die nieuwste drivers liep het voor geen meter.
Maar hoe ouder de drivers, hoe beter het bij mij ging lopen. Heb al bij meerdere gehoord dat het downgrade van de drivers succes opleverde. Het gaat hier dan wel om de ATI kaarten, geen idee hoe dit bij Nvidia kaarten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
xeple schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:46:
Bij mij dus ook, met die nieuwste drivers liep het voor geen meter.
Maar hoe ouder de drivers, hoe beter het bij mij ging lopen. Heb al bij meerdere gehoord dat het downgrade van de drivers succes opleverde. Het gaat hier dan wel om de ATI kaarten, geen idee hoe dit bij Nvidia kaarten is.
Ik moet eerlijk zeggen dat met nieuwere drivers/updates het bij mij ook slechter is gaan lopen. Crashes,artifacts etc etc..

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Bij mij idd ook, na het installeren van 10.11 is het helemaal bagger en kan ik het meeste van de tijd niet eens een spel afspelen en slaat die al gelijk vast. Ook hangt die in het menu al een paar seconden en daarna gaat die pas verder wat ik vantevoren ook niet had.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hmm, heb het spel nu in safe mode gestart (dat vroeg W7 opeens) en nu loopt ie soepel als een....(tja, als iets wat heel soepel loopt)

Op een GTX 260 makkelijk speelbaar op 1080P met alles high. (Maar wat doet dat safe mode eigenlijk?)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

Op de ps3 is het nu ook janken met de pet op. Ik kan geen enkel potje normaal afmaken. Constante disconnects, mega lagg en noem alle problemen maar op. Haalt de fun wel een heeeel klein beetje weg...

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-10 19:12
Tja, op de PS3 is het 75% van de keren ellende. Freezes (restart PS3 is dan een must) en veel disconnects, terwijl er soms perioden zijn dat ik zo maar 2 a 3 volledige online potjes kan afmaken.

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 07:03
sjonge.....ik heb ook weer last van een bekende bug.

ben net prestige 1 en kan net weer classes maken. Wat gebeurt er.......
na het in elkaar zetten van een klasse. fetching stats. downloading game settings. klasse weer weg, geld weer terug in de pot.

ARGHG!!!!!!!!

game en steam herstart. Probleem niet opgelost |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Laatst online: 23:20
Moet zeggen dat de tip om de settings juist hoger te zetten om het speelbaarder te krijgen, zo gek nog niet is. Heb em nu op 1680x1050 8xAA texture op High en het loopt veeeeeel soepeler dan 1024x768 0xAA Low.
Raarrrrrrr. Maar fijn.
Nog wel een klein beetje stottertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a3aanm
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
-unable to connect
- lost connection
- transmission error
- game lobby closed

Dit is ongeveer hetgeen wat ik het vaakst krijg. Ik speel PS3. Ik ga maar WEER naar MW1. MW2 geteisterd door noobtubes. En met deze kun je niet fatsoenlijk 3 potten achter elkaar spelen. Waar slaat dit op. Hier betaal ik toch geen €50,- voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:38

MazeWing

The plot thickens...

Is er inmiddels iets bekend over een nieuwe patch?

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3rvesss
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-02 16:49
PS3 hier..
Zit ik ook elke dag naar te kijken maar het schiet maar niet op, end of phase 2.... sinds gisteren phase 3 ingegaan en vanaf nu hebben ze nog een week nodig voor de release.. Het duurt mij te lang, ik mag blij zijn als ik na drie verbroken verbindingen een potje uit kan spelen en laat me niet over de freezes beginnen.. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Nou heb gisteren een oudere driver geprobeerd (10.9). Start het spel op, ga een potje S&D spelen en na 10 seconden zit die al vast. Had er genoeg van en heb alle instellingen om het geprobeerd werkend te krijgen teruggedraaid. Compatibiliteitsmodus uitgeschakeld, uitvoeren als administrator uitgeschakeld en Graphics van het spel naar de default terug gezet en alleen de resolutie aangepast naar 1680x1050 en sync every frame (Vsync?) uitgezet.

Hierna weer geprobeerd en 2,5 - 3 uur zonder problemen het spel kunnen spelen. Hopen dat het nu zo blijft, want ik ben de problemen meer dan zat.

De 10.9 drivers heb ik er gewoon op laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
Voor AMD gebruikers misschien nog een tip.
Ik heb Cool 'n Quiet altijd aan staan maar dat gaf bij mij ook problemen.
Deze zet ik nu altijd maar uit voordat ik BO opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Laatst online: 23:20
Ehm. Ik ben opeens weer level 1. Ik was 42 :(
Ben al een beetje aan het googelen maar kan tot nu toe alleen dingen vinden van 25 november, maar toen hadden blijkbaar heel veel mensen het. Maar ik geloof niet dat dat iets te maken kan hebben met wat ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Jesserr schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:28:
Ehm. Ik ben opeens weer level 1. Ik was 42 :(
Ben al een beetje aan het googelen maar kan tot nu toe alleen dingen vinden van 25 november, maar toen hadden blijkbaar heel veel mensen het. Maar ik geloof niet dat dat iets te maken kan hebben met wat ik nu heb.
ja je moet een bepaalde file deleten, in steam verify local files doen en dan moet het weer kloppen. Dat moet helpen de oplossing te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Hmm net aan het begin van een potje een freeze, mijn ventilator (gpu ?) draait even en stopt weer. C+A+D en zag even windows bureaublad en toen zwart scherm. Nogmaals C+A+D en BlackOpsMP.exe afgesloten.
Raar, net nog een goede pot gehad zonder problemen.

Goed we gaan weer verder. Laatste tijd leek het goed te gaan.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:57:
sjonge.....ik heb ook weer last van een bekende bug.

ben net prestige 1 en kan net weer classes maken. Wat gebeurt er.......
na het in elkaar zetten van een klasse. fetching stats. downloading game settings. klasse weer weg, geld weer terug in de pot.

ARGHG!!!!!!!!

game en steam herstart. Probleem niet opgelost |:(
die bekende bug is dat je local client je op steam opgeslagen gegevens nog niet bijgewerkt heeft. als je dus gewoon even gewacht had was het goed gekomen, maar omdat je game en steam afsluit is die change dus weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
dennis112 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:30:
Nou heb gisteren een oudere driver geprobeerd (10.9). Start het spel op, ga een potje S&D spelen en na 10 seconden zit die al vast. Had er genoeg van en heb alle instellingen om het geprobeerd werkend te krijgen teruggedraaid. Compatibiliteitsmodus uitgeschakeld, uitvoeren als administrator uitgeschakeld en Graphics van het spel naar de default terug gezet en alleen de resolutie aangepast naar 1680x1050 en sync every frame (Vsync?) uitgezet.

Hierna weer geprobeerd en 2,5 - 3 uur zonder problemen het spel kunnen spelen. Hopen dat het nu zo blijft, want ik ben de problemen meer dan zat.

De 10.9 drivers heb ik er gewoon op laten staan.
Nou iets te vroeg gejuist dus, gisteren weer een aantal potje gespeeld en bij het eerste potje zat die weer gelijk vast. Daarna de game windowed gemaakt en weer 2,5 zonder problemen gespeeld. Maarja, kijken of het nu ook zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

Jeroenneman schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:48:
(Maar wat doet dat safe mode eigenlijk?)
Een heleboel software bende uitschakelen op je pc. En als alles dan goed loopt, dan is er duidelijk iets niet in orde met je softwareconfiguratie/drivers.

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Het is inderdaad te erg voor woorden deze problemen, de single player loopt perfect op 1920x1200 op mijn E8400@4Ghz maar de Multiplayer is 1 groot schokfestijn :(

Beide Cores staan al op 100% voordat je uberhaupt een game joined! inderdaad erg fijn voor 60 euro!

Is het een feit dat het met een quadcore wel goed loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvg103
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 01:50
het lijkt er meer op dat je geluk moet hebben om bo te laten draaien. er zijn zoveel verschillende hardware configs voorbij gekomen, dat niemand kan zeggen wanneer bo goed zal draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Het is inderdaad één groot drama. Ik ben Black Ops maar gewoon gaan spelen ondanks hij vaak stottert. Als je kijkt naar de patch notes van de 'patch in progress' staat er niets meer over cpu optimalization. Ik denk dus dat we het op kunnen geven. Dit is echt het slechtst ontworpen spel wat ik ooit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

pvg103 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:05:
het lijkt er meer op dat je geluk moet hebben om bo te laten draaien. er zijn zoveel verschillende hardware configs voorbij gekomen, dat niemand kan zeggen wanneer bo goed zal draaien.
Ik kan wel zeggen wanneer bo goed draait. Dat is op dit moment bij mij, ik heb vanaf het begin af aan geen problemen gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Laatst online: 28-08 17:52
Bouli schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:56:
[...]

Ik kan wel zeggen wanneer bo goed draait. Dat is op dit moment bij mij, ik heb vanaf het begin af aan geen problemen gehad :)
Dat is heel fijn voor je, ga maar lekker weer onder die steen van je zitten.
Zoals je hier vast wel kan lezen, hebben HEEL erg veel mensen last van
performance problemen, dit is gewoon onacceptabel en MOET echt
worden gefixed... Je wordt hier gewoon letterlijk mee opgelicht.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

soulfightah schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:00:
[...]

Dat is heel fijn voor je, ga maar lekker weer onder die steen van je zitten.
Zoals je hier vast wel kan lezen, hebben HEEL erg veel mensen last van
performance problemen, dit is gewoon onacceptabel en MOET echt
worden gefixed... Je wordt hier gewoon letterlijk mee opgelicht.
Jaloers? :) Mensen met wie ik speel hebben nagenoeg ook geen problemen hoor (PC versie)

Er zijn zat mensen die fatsoenlijk kunnen spelen, alleen de klagers laten zich uiteraard horen. De mensen die wel kunnen spelen hebben niet zoveel tijd om te posten :D

Bovendien heeft een groot deel van de klagers hun eigen hardware nog niet eens op orde of denkt men met een 5 jaar oude pc nog alles fatsoenlijk te kunnen draaien...

[ Voor 11% gewijzigd door Bouli op 08-12-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Jabba schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:27:
Het is inderdaad te erg voor woorden deze problemen, de single player loopt perfect op 1920x1200 op mijn E8400@4Ghz maar de Multiplayer is 1 groot schokfestijn :(

Beide Cores staan al op 100% voordat je uberhaupt een game joined! inderdaad erg fijn voor 60 euro!

1) Ik draai op een een E6750 wel vloeiend en 2) 60 euro voor de PC versie is zoiezo veels teveel :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Bouli schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:08:
Een heleboel software bende uitschakelen op je pc. En als alles dan goed loopt, dan is er duidelijk iets niet in orde met je softwareconfiguratie/drivers.
Hallooo, dit is tweakers hoor, de meesten hier hebben al zowat alles geprobeerd, dus je loopt nogal achter de feiten aan |:(
Bouli schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:24:
Bovendien heeft een groot deel van de klagers hun eigen hardware nog niet eens op orde of denkt men met een 5 jaar oude pc nog alles fatsoenlijk te kunnen draaien...
Opnieuw, dit is tweakers, mensen uit dit topic hebben meestal wel moeite gedaan om even terug te lezen, laat staat dat men de system requirements niet kan lezen.

[ Voor 16% gewijzigd door Ward Vr op 08-12-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Er zijn zat mensen die fatsoenlijk kunnen spelen, alleen de klagers laten zich uiteraard horen. De mensen die wel kunnen spelen hebben niet zoveel tijd om te posten :D

Met andere woorden, als je problemen hebt met een game en heel veel andere mensen hebben dezelfde problemen, mag je het daar maar niet over hebben want dan ben je maar een klager? Dit is nota bene het BO problementopic! Dit topic is speciaal in het leven geroepen om mensen bij wie het allemaal wel geweldig loopt niet met andermans problemen op te zadelen. Talloze mensen die ruim boven de systeemeisen zitten ervaren dezelfde problemen. Het is overduidelijk dat de engine bagger slecht is geoptimaliseerd voor de PC omdat het niets meer, niets minder is dan een console port. Kijk naar het CPU en GPU gebruik. Dit heeft helemaal niets te maken met je hardware niet op orde hebben. Een dikke quad core kan het wel aan met brute kracht maar het is belachelijk dat je zo'n CPU nodig hebt om een game als deze soepel te kunnen draaien.

Mensen die komen melden dat het bij hun allemaal goed loopt en dan mensen bij wie dit niet zo is maar klagers zijn en hun spullen niet op orde hebben, doen dit alleen maar om te trollen en te irriteren. Zeg nu zelf, heb jij echt een goede reden om in dit topic te zitten als jij en je maatjes geen problemen hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Fixes in Patch 1.04 zien er goed uit! Ze mogen deze patch snel uitbrengen wat mij betreft. Zie ook dat ze het een en ander fixen aan NAT problemen. Ik heb sinds kort ineens STRICT als ik kijk bij options en select druk. Dit was altijd OPEN en is opeens veranderd. Waarschijnlijk ligt dit aan het KPN modem wat ik heb, maar misschien fixt patch 1.04 het wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:09:
Met andere woorden, als je problemen hebt met een game en heel veel andere mensen hebben dezelfde problemen, mag je het daar maar niet over hebben want dan ben je maar een klager? Dit is nota bene het BO problementopic! Dit topic is speciaal in het leven geroepen om mensen bij wie het allemaal wel geweldig loopt niet met andermans problemen op te zadelen. Talloze mensen die ruim boven de systeemeisen zitten ervaren dezelfde problemen. Het is overduidelijk dat de engine bagger slecht is geoptimaliseerd voor de PC omdat het niets meer, niets minder is dan een console port. Kijk naar het CPU en GPU gebruik. Dit heeft helemaal niets te maken met je hardware niet op orde hebben. Een dikke quad core kan het wel aan met brute kracht maar het is belachelijk dat je zo'n CPU nodig hebt om een game als deze soepel te kunnen draaien.
Nogmaals, loopt wel vloeiend op E6750+8000GT@WinXP32
Mensen die komen melden dat het bij hun allemaal goed loopt en dan mensen bij wie dit niet zo is maar klagers zijn en hun spullen niet op orde hebben, doen dit alleen maar om te trollen en te irriteren. Zeg nu zelf, heb jij echt een goede reden om in dit topic te zitten als jij en je maatjes geen problemen hebben?
Van de andere kant is het ook zo dat voordat je je begint te klagen eerste eens goed rond moet lezen op internet en dan weet je dat er een probleem is met BO en CPU load en dat er helaas nog geen eenduidige oplossing voor is maar als het goed is heb je ook ergens gelezen dat men werkt aan een patch. Dus om een maand na de release nog klakkeloos te klagen in de zin van: Mijn PC >> min specs maar toch schokt het, kutspel! is imho ook kansloos....

[ Voor 59% gewijzigd door Frentik op 08-12-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-10 11:14

aex351

I am the one

Het duurt wel lang voor die PC patch zeg. Dit spel draait nog steeds niet goed en ondertussen krijgen de consoles aan de lopende band updates. Ik kijk volgende keer wel uit voor Treyarch spellen. Heb ook nog niets gezien van mod tools. Moeten ze zeker ook nog maken.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Laatst online: 22-09-2024
Het duurt wel lang voor die PC patch zeg. Dit spel draait nog steeds niet goed en ondertussen krijgen de consoles aan de lopende band updates. Ik kijk volgende keer wel uit voor Treyarch spellen. Heb ook nog niets gezien van mod tools. Moeten ze zeker ook nog maken.
Kijk eens naar de patch notes, geen performance verbeteringen meer...
Enkel bugs en errors...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:18:
[...]
Nogmaals, loopt wel vloeiend op E6750+8000GT@WinXP32

[...]

Van de andere kant is het ook zo dat voordat je je begint te klagen eerste eens goed rond moet lezen op internet en dan weet je dat er een probleem is met BO en CPU load en dat er helaas nog geen eenduidige oplossing voor is maar als het goed is heb je ook ergens gelezen dat men werkt aan een patch. Dus om een maand na de release nog klakkeloos te klagen in de zin van: Mijn PC >> min specs maar toch schokt het, kutspel! is imho ook kansloos....
Je quote mij maar weet je zeker dat je niet iemand anders wilde quoten? Ik heb mijzelf hier juist behoorlijk in verdiept en het probleem met CPU gebruik haal ik zelf al aan. Ik heb al meerder keren in dit topic hierover gepost. Het lijkt ook een combinatie van verschillende factoren te zijn die bepalen of het wel of niet goed loopt. Op jouw E6750 loopt het bijvoorbeeld goed. Op die van mij niet. Maar er zijn zelfs mensen met een Core i5/i7 die problemen hebben. Ik heb dit daarnaast ook nooit een kutspel genoemd en dan heb je het ook nog over kansloos? Maar goed, ik ga er maar vanuit dat je niet direct op mij doelde ook al quote je mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Laatst online: 28-08 17:52
[...]

Jaloers? :) Mensen met wie ik speel hebben nagenoeg ook geen problemen hoor (PC versie)

Zoals onder mijn sig kan lezen is mijn PC niet 5 jaar oud, zelfs een E8400 zou MAKKELIJK mee moeten kunnen draaien met de nieuwste spellen hier (helemaal op 3,8 Ghz). Dat ik geen €1500,- heb ligge voor een pc met een I7 980x en een gtx 570 betekend nog niet dat hij bij mij zo kut zou moeten lopen... Maar bovenal, de graphics zijn ZWAAR ondermaats voor de hardware die benodigd is om deze fatsoenlijk te kunnen laten lopen...

Wat mij helemaal tegenstaat is de manier waarop een GPU wordt aangesproken, of eerder gezegd niet... Mijn CPU zit constant op de 100% (beide cores, maar dat wisten jullie al :P), terwijl mijn GPU maar op 10-15% zit.. Dit duid op een slechte port (want consoles beschikken over een goede CPU en brakke GPU (ja heb ik uitgezocht....)) waarbij de engine niet voldoende is aangepast om ook een GPU te kunnen aanspreken...

[ Voor 17% gewijzigd door HesRuud op 08-12-2010 15:54 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:47:
Je quote mij maar weet je zeker dat je niet iemand anders wilde quoten? Ik heb mijzelf hier juist behoorlijk in verdiept en het probleem met CPU gebruik haal ik zelf al aan. Ik heb al meerder keren in dit topic hierover gepost. Het lijkt ook een combinatie van verschillende factoren te zijn die bepalen of het wel of niet goed loopt. Op jouw E6750 loopt het bijvoorbeeld goed. Op die van mij niet. Maar er zijn zelfs mensen met een Core i5/i7 die problemen hebben. Ik heb dit daarnaast ook nooit een kutspel genoemd en dan heb je het ook nog over kansloos? Maar goed, ik ga er maar vanuit dat je niet direct op mij doelde ook al quote je mij.
Het was in die zin voor jouw bedoeld omdat jij de klagers "verdedigde" en ik het ook van een andere kant wilde belichten vandaar dat ik jouw quote.

Ook de laatste opmerking was inderdaad niet voor jouw bedoeld maar een algemene beschrijving van reacties die je een maand na release nog regelmatig tegenkomt en ja dat vind ik best kansloos, zomaar een paar willekeurig voorbeelden van de laatste dagen.....

bv
Jabba schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:27:Het is inderdaad te erg voor woorden deze problemen, de single player loopt perfect op 1920x1200 op mijn E8400@4Ghz maar de Multiplayer is 1 groot schokfestijn :(

PilatuS schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:38:
De problemen die ik heb met dit spel zijn wel erg extreem. Heb dit nog nooit met een spel meegemaakt.

Het menu geeft iets van 2fps en alles loopt extreem slecht. Het spel spelen heb ik 1x geprobeerd maar dat is al helemaal niet te doen. Het CPU gebruik schiet in het menu naar 100% op alle 4 de core's. Als ik het spel verlaat loopt mijn PC net zo als het menu loopt. Zonder dat er nog iets van het spel actief is loopt mijn PC enorm slecht, de meest simpele dingen schokken. De enige oplossing is rebooten.

Het spel is sowieso niet te spelen maar het spel verpest ook nog eens mijn hele PC nadat het afgesloten is. Ik heb alle patches geinstalleerd maar dit maakt niets uit.

Iemand hier een oplossing voor ?

Specs:

Q6600 G0 @ 3.5GHz.
HD5850 @ stock.
4x 1GB Corsair.
60GB Vertex 2 SSD.
2x 2TB WD Green.
Corsair HX520W voeding.
2x 22" Samsung 226BW.

Dat het spel niet te spelen is is 1 ding, dat vervolgens mijn hele PC verpest is tot een reboot is iets heel anders.
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:57:
Mijn pc is niet heel goed en echt de MP loopt gewoon niet lekker.
Maar als ik dan zo'n oefen potje (combat training) doe dan draait hij het perfect!!
En zombies wordt ook gewoon goed gedraait.

Hoe kan dit?
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 00:06:
Hallo,

Ik heb Cod Black Ops voor een paar weken gekocht en in zowel de multi als de singleplayer lag ik nog niet normaal

x Core 2 Duo e6850 2x3,00ghz
x 8Gb Ram
x Asus Gtx470

Komt hier of weet iemand hier een oplossing voor?

Ben dit meer dan zat... speel het spel eerst ook niet meer

Mvg,
Als deze mensen voor het posten even gezocht hadden hadden ze geweten dat het niet aan hun PC lag maar dat het een BO CPU load probleem is en dat ze moeten hopen dat de eerst volgende patch voor hun uitkomst biedt. En ja, ik snap dat dat klote is. Ik had zelf de eerste week na de release last van deze lagproblemen echter na de eerste update van BlackopsMP.exe was dat voorbij en kon ik gelukkig lag vrij spelen. Dus ik hoop dat iedereen dat straks kan want het is een goed spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Oh Mijn God, al die tweaks die van toepassing zijn op je grafische kracht weer op standaard gezet, alleen multi gpu op 0 en threaded op 1, de netwerkpuntjes aangepast en hop, ik kan *vrij* aardig weer gamen :D:D
Mijn tip is dus probeer zo weinig mogelijk grafische belasting bij sterke gpu te verminderen en richt je op de netwerk punten! Soms nog hapers, ook helpt het niet tegen random vastlopers maar de grootste stutter is weer verdwenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizendoekie
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik merk dat als ik de .exe van bo een hogere prioriteit geef de mp minder snel zal 'hangen' (de super stotter van 5 seconden of zo iets)
Alhoewel ik AA ook heb uitgezet, eens testen welke de meeste profijt heeft.

Nu nog het probleem fixed dat ik Friends niet kan joinen in hun matches....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Vandaag nog erger dan ooit ervoor...alleen maar lag..

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:47
Je kan de hele dag hier gaan uitzoeken wat het probleem is, de oorzaak heeft nix te maken met je pc maar met de "zeer slechte codering van het spel"

Het enige wat je kan doen is wachten op een goede patch, als dit het probleem niet kan fixen dan is het nog triester dan ik al dacht.

Dat sommigen dan een nieuwe CPU gaan kopen moeten ze natuurlijk zelf weten maar ik doe daar niet aan mee |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

plz treyarch, doe iets aan die dc's!! wordt er helemaal knettergek van!! En dan speel ik nog wel op de ps3, waar iedereen altijd over zegt dat daar de minste problemen op zijn!! Laat ze er toch wat aan doen!!

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Tijd voor een rondje KASSA bij de vara denk ik...... dit is gewoon te erg! 60 euro in de prullenbak gooien is nog leuker dan dit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Laatst online: 06-10 10:41

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Heeft iemand ook last dat hij weer bij level 1 begint... ( en nee, het is geen prestige)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:47
Jabba schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:51:
Tijd voor een rondje KASSA bij de vara denk ik...... dit is gewoon te erg! 60 euro in de prullenbak gooien is nog leuker dan dit....
LOL..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 14:55

Meneer iCy

swarma

PC patch is klaar en wordt nu getest door de testers. Release is hopelijk volgende week.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Tristal schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:47:
plz treyarch, doe iets aan die dc's!! wordt er helemaal knettergek van!! En dan speel ik nog wel op de ps3, waar iedereen altijd over zegt dat daar de minste problemen op zijn!! Laat ze er toch wat aan doen!!
Voor de PS3 komt een grote waslijst aan fixes.
IN PROGRESS
Patch 1.04 is nearing the end of Phase 2 testing. Going into Phase 3 submissions on 12/6.
Patching process: http://www.callofduty.com...ewtopic.php?f=70&t=346952

Issues Addressed:
* • Resolved several issues with parties getting disbanded unexpectedly.
* • Additional measures to prevent the “Transmission error” and other disconnects. This was most likely to occur with large parties where party members had mixed NAT types.
* • Updated handling for UPnP-enabled routers to improve matchmaking conditions where users had strict or moderate NAT types. Also added in-game communications so that all players are aware of their NAT type in the Player Match party lobby.
* • Addressed an issue with VOIP icons not appearing when USB headsets were plugged in prior to game launch.
* • Prevention of exploit that allowed players to keep custom classes and killstreaks after prestige.
* • Addressed an issue where Flak Jacket Pro would not always protect against ground fires left by Napalm Strikes.
* • Prevention of users losing their killstreak reward when switching classes at the start of a new round in round-based game modes.
* • Addressed an issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain circumstances.
* • Added round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same round start limitations as other explosives.
* • Contracts will now reset when the player Prestiges.
* • Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
* • Prevention of Gunship and Chopper Gunner failing to give player full control under rare conditions.
* • Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances.
* • Additional security measures to enhance detection and banning capabilities.

Gameplay Tuning:
* • Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
* • Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.
* • Additional sound mix tuning for Ninja Pro users – increased ranges and volume of enemy footsteps, and removed player footstep sounds on concrete material types.
* • Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
* • Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
* • Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
* • Additional minor reductions in knife lunge.
Bron: http://www.callofduty.com...ewtopic.php?f=72&t=313365

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

iCy schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:21:
PC patch is klaar en wordt nu getest door de testers. Release is hopelijk volgende week.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://twitter.com/pcdev

Patch is in QA. Includes optimizations, team switching on ranked matches, exploit fixes, and more. Should go live next week.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2010 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

RoaDHouse schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:16:
Je kan de hele dag hier gaan uitzoeken wat het probleem is, de oorzaak heeft nix te maken met je pc maar met de "zeer slechte codering van het spel"
Wat een onzin. Het is maar een select groepje wat nu nog problemen heeft. De servers zitten overvol, servers staan in backorder en ingame zie ik niemand klagen. Ik denk toch serieus dat men het moet zoeken bij je eigen pc. Treyarch doet zijn enorme best om het voor iedereen in orde te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Yzord schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:22:
[...]

Wat een onzin. Het is maar een select groepje wat nu nog problemen heeft. De servers zitten overvol, servers staan in backorder en ingame zie ik niemand klagen. Ik denk toch serieus dat men het moet zoeken bij je eigen pc. Treyarch doet zijn enorme best om het voor iedereen in orde te krijgen.
Mwah, ik ken nog genoeg mensen met problemen (waaronder ikzelf ook), en de reden dat je me niet hoort klagen op een server, is omdat ik al 3 weken het spel niet meer opgestart heb...

Er zijn inderdaad al een hoop mensen waar het goed draait, maar er zijn er nog meer dan genoeg met problemen!

En aan de hardware ligt het echt niet, ik draai met het volgende:
E8500 @ 3.5Ghz
4GB RAM
Nvidia GTX260
SSD harddrive

Dat is echt meer dan voldoende om op een normale setting te draaien, maar zelfs op 1024x768 met lage settings schokt het.

Ik hoop dat die patch snel uitkomt, en dan ook daadwerkelijk de problemen oplost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik ken er anders geen enkele meer. Waren er genoeg in mijn omgeving die niet goed konden gamen in het begin, hoor ik nu niemand meer, en ik heb er wat staan in mijn Steam friends list. Het kan liggen aan de hardware, de drivers, PSU...tuurlijk is de game in het begin hetgeen waar mensen eerst naar wijzen, maar als er nu miljoenen zijn die normaal kunnen gamen, moet men toch eens reeel blijven. Je kan treyarch aan blijven wijzen, maar ze doen er alles aan om iedereen happy te houden. Kon je van Activsion niet echt zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Al mijn games draaien soepel, ze staan allemaal op 1680x1050, MW2 doet dit ook zonder problemen.
En BO is de enige met die rare problemen.
Ik heb ook al tig verschillende configs geprobeerd, netwerksettings aangepast, herinstallatie, drivers, directx...

Dagelijks doe ik problemen troubleshooten (alleen dan op applicatie en serverniveau ;)), dus ik weet echt wel waar ik mee bezig ben...
Maar helaas is BO het enige spel wat ruk draait. Ook de problemen net na de release geeft wel aan dat het niet goed getest is.. ze hebben wat dingen snel kunnen fixen, alleen nu nog het laatste beetje.

En om je vergelijking met activision door te trekken; met MW2 had ik totaal geen problemen...
Dat het systeem qua servers een verkeerde keus is geweest, dat is zeker waar, maar dat is meer foute keuze, en niet een fout in de programmering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

RonnieB82 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:12:
En om je vergelijking met activision door te trekken; met MW2 had ik totaal geen problemen...
Buiten het feit of je problemen had met MW2, zit MW2 vol, maar dan ook vol met cheaters. En dat vind ik persoonlijk het grootste probleem als je online een game speelt.

Ik zeg ook niet dat je dom bent of niet weet wat je doet. Ik zeg alleen dat de meesten het nu kunnen draaien en spelen. En dat treyarch, in dit topic, te weinig credit krijgt. Ik leef mee met degene die niet kunnen gamen, maar ik raak er niet van overtuigd dat dit alleen maar aan treyarch ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Treyarch doet zijn enorme best om het voor iedereen in orde te krijgen.
Treyarch had beter 'zijn enorme best' gedaan VOOR de release.
Het kan liggen aan de hardware, de drivers, PSU...tuurlijk is de game in het begin hetgeen waar mensen eerst naar wijzen, maar als er nu miljoenen zijn die normaal kunnen gamen, moet men toch eens reeel blijven.
This:
soulfightah schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:52:
[...]

Zoals onder mijn sig kan lezen is mijn PC niet 5 jaar oud, zelfs een E8400 zou MAKKELIJK mee moeten kunnen draaien met de nieuwste spellen hier (helemaal op 3,8 Ghz). Dat ik geen €1500,- heb ligge voor een pc met een I7 980x en een gtx 570 betekend nog niet dat hij bij mij zo kut zou moeten lopen... Maar bovenal, de graphics zijn ZWAAR ondermaats voor de hardware die benodigd is om deze fatsoenlijk te kunnen laten lopen...

Wat mij helemaal tegenstaat is de manier waarop een GPU wordt aangesproken, of eerder gezegd niet... Mijn CPU zit constant op de 100% (beide cores, maar dat wisten jullie al :P), terwijl mijn GPU maar op 10-15% zit.. Dit duid op een slechte port (want consoles beschikken over een goede CPU en brakke GPU (ja heb ik uitgezocht....)) waarbij de engine niet voldoende is aangepast om ook een GPU te kunnen aanspreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Ward Vr schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:58:
Treyarch had beter 'zijn enorme best' gedaan VOOR de release.
Mee eens. Wanneer je een product koopt verwacht je niet dat je minimaal 1,5 maand moet wachten om het te kunnen spelen. De 2e update heeft het spel voor mij dus echt onspeelbaar gemaakt. Daarvoor was het ook al niet super, maar ik kon het spel ten iedere geval spelen.

Het gaat tegenwoordig kennelijk niet meer om kwaliteit, maar om kwantiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

aex351 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:33:
[...]

Mee eens. Wanneer je een product koopt verwacht je niet dat je minimaal 1,5 maand moet wachten om het te kunnen spelen. De 2e update heeft het spel voor mij dus echt onspeelbaar gemaakt. Daarvoor was het ook al niet super, maar ik kon het spel ten iedere geval spelen.

Het gaat tegenwoordig kennelijk niet meer om kwaliteit, maar om kwantiteit.
Inderdaad. Het is niet dat die release van CoD:WaW nou zoveel beter verliep, want er waren destijds bij de release al veel problemen met het geluid, en dit duurde ook een hele poos voordat het 'toelaatbaar' was, maar goed geluid heeft CoD:WaW nooit gehad, iets wat Treyarch wel initieel beloofde.

Het is dus dubbel zo wrang, want ze hebben er blijkbaar he-le-maal niets van geleerd!

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:30:
[...]
En dat treyarch, in dit topic, te weinig credit krijgt.
Treyarch verdient ook geen credit van de PC community. Niet voordat deze game nu eindelijk eens wordt gefixed, zodat iedereen die aan de systeemeisen voldoet, het kan draaien zoals het hoort te draaien. Behalve de groep spelers die geen enkel probleem meer hebben, die prijzen Treyarch de hemel in omdat bij HUN alles prima werkt en dan is er uiteraard verder niks aan de hand. Dit soort mensen worden ook wel "de ik" genoemd.
Als je kijkt naar hoe hard Treyarch bezig is geweest met het patchen en verbeteren van de console versies. Allerlei kleine bugfixjes en verbeteringen terwijl de helft van de PC spelers amper kon spelen kun je wel concluderen dat de prioriteiten anders lagen dan ze eigenlijk hadden moeten zijn. Maar ja, aan consoles valt nu eenmaal véél meer te verdienen.
[...]
Vergeet niet dat een heleboel spelers die problemen hebben gewoon stug door blijven spelen, of zelfs een nieuwe cpu kopen om het soepel te laten draaien terwijl de cpu die ze hadden snel genoeg zou moeten zijn volgens de system requirements. Dat had hij ook geweest als ze de engine geoptimalisseerd hadden zodat deze niet vol aan de cpu gaat hangen maar ook behoorlijk gebruik maakt van de gpu. Ik heb het zelf ook een week volgehouden en echt alles geprobeerd, maar wacht nu de komende patch af om het nog een allerlaatste kans te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 16:21

Louw Post

Cerenas

Ik heb het eindelijk goed gekregen, spelen zonder lag (behalve in de drukkere kleine maps met veel geluid geweld ed.), tenminste ik heb gisteravond een aantal uurtjes zonder problemen kunnen spelen. Eindelijk positief staan in game :D (k/d ratio).

Dit bereikt door middel van Black Ops mp exe op high priority gezet en de steam.exe + gameoverlayui.exe op priority low gezet. (+ ook die config edit waarvan je multi gpu op 0 moet zetten multi thread op 1)

Speel het spel op mijn AMD Athlon X2 5000+ @ 3.0Ghz en XFX HD4830 @700/1000Mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:07
Mensen, het probleem zit hem met name in de dualcores. Quadcores hebben vrijwel geen problemen meer. Je kan een dualcore op 4,5 ghz hebben draaien maar op de 1 of andere manier kan BO hier niet mee overweg. Volgende week zou het gefixt moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:27
reemprive schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:18:
Mensen, het probleem zit hem met name in de dualcores. Quadcores hebben vrijwel geen problemen meer. Je kan een dualcore op 4,5 ghz hebben draaien maar op de 1 of andere manier kan BO hier niet mee overweg. Volgende week zou het gefixt moeten zijn.
Ik lees anders aardig wat over mensen met (net als ik) game crashes en screen freezes/tearing door het gebruik van radeon gfx kaarten en catalyst drivers.
Dat heeft volgens mij niets te maken met mijn X4 955 BE.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:18:
Volgende week zou het gefixt moeten zijn.
Ik hoop echt vurig dat het hiermee idd wordt opgelost. Ik wil echt heel graag deze game gaan spelen want qua gameplay vind ik 'm echt top. We zullen wel zien maar ik ga er zéker niet automatisch vanuit dat we volgende zonder problemen kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:50
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:56:
Treyarch verdient ook geen credit van de PC community. Niet voordat deze game nu eindelijk eens wordt gefixed, zodat iedereen die aan de systeemeisen voldoet, het kan draaien zoals het hoort te draaien. Behalve de groep spelers die geen enkel probleem meer hebben, die prijzen Treyarch de hemel in omdat bij HUN alles prima werkt en dan is er uiteraard verder niks aan de hand. Dit soort mensen worden ook wel "de ik" genoemd.
Als je kijkt naar hoe hard Treyarch bezig is geweest met het patchen en verbeteren van de console versies. Allerlei kleine bugfixjes en verbeteringen terwijl de helft van de PC spelers amper kon spelen kun je wel concluderen dat de prioriteiten anders lagen dan ze eigenlijk hadden moeten zijn. Maar ja, aan consoles valt nu eenmaal véél meer te verdienen.
Plus het feit dat de console producenten gewoon zware eisen stellen aan de game makers en met hun licenties etc gewoon een dikke vuist kunnen maken. Wij PC gamers zijn gewoon zwaar verdeeld en kunnen geen vuist maken tegen dit soort praktijken. Eigenlijk zou je een soort van PC gaming vakbond nodig hebben. Ik ben van mening dat Valve met hun Steam platform hier ook een rol in zou kunnen/moeten spelen. Ze moeten dit soort rotzooi gewoon niet toe laten en toe staan op Steam. Zij zouden wel krachtig kunnen optreden tegen Treyarch. Helaas staan wij momenteel gewoon onderaan de lijst qua prioriteit. Het geld is binnen en er is niks dat we daar aan kunnen doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rutger Mulder op 10-12-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:11
Ik heb het probleem dat COD (pc) mijn controlls ed niet wil opslaan. Elke x als ik het spel opstart moet ik dit opnieuw instellen. Weet iemand hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
gebruikershaes schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:59:
Ik heb het probleem dat COD (pc) mijn controlls ed niet wil opslaan. Elke x als ik het spel opstart moet ik dit opnieuw instellen. Weet iemand hoe dit zit?
mp_config.cfg staat op read-only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Of misschien niet genoeg rechten, probeer eens de exe als Administrator te draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Waar ik eigenlijk niemand over hoor, en ik weet niet of ik de enigste ben met het probleem :P. Maar bij mij saved hij mijn class namen en clantag niet. Elke restart van de game is het weg :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:19
i7, ati 4870 voor de patch werkte alles en nu crashed het.
hopelijk verhelpt de patch van volgende week het :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Louw Post schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 18:11:
Waar ik eigenlijk niemand over hoor, en ik weet niet of ik de enigste ben met het probleem :P. Maar bij mij saved hij mijn class namen en clantag niet. Elke restart van de game is het weg :S.
zelfde probleem als hierboven, je config file staat op read-only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazuzed
  • Laatst online: 13-07-2024
Geen idee of de beweringen kloppen die er onder staan kloppen.....ik heb geen BO nml. en kan het dus niet testen.

Nieuwe drivers !

" it's HUGE.! 150-450fps in cod:bo, and no lag/stuttering, it's tremendous...!!! whoa..!! "

" are you joking right? "

" No he's not, stutter for me is almost now gone when before it was practically unplayable most of the time. Only other way I had it play this good before was when I disabled all sound. Now with sound I can hit 100fp+ with no stutter. "

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=334207

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:32
nazuzed schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:23:
Geen idee of de beweringen kloppen die er onder staan kloppen.....ik heb geen BO nml. en kan het dus niet testen.

Nieuwe drivers !

" it's HUGE.! 150-450fps in cod:bo, and no lag/stuttering, it's tremendous...!!! whoa..!! "

" No he's not, stutter for me is almost now gone when before it was practically unplayable most of the time. Only other way I had it play this good before was when I disabled all sound. Now with sound I can hit 100fp+ with no stutter. "

morgen even proberen (ati 6870)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Voor mij werken die drivers in Windows nogal slecht. Bij het afspelen van een film gaat mijn hele beeld flippen.

Edit: Ook bij vensters minimaliseren flikkert mijn beeld nu. Snel terug naar de oude drivers. Ik draai wel met 2 schermen, misschien komt het daardoor.

Edit 2: Andere drivers van de AMD site installeren lossen het probleem wat ik heb niet op. Ik heb zojuist een image terug moeten zetten om het op te lossen. Als je deze drivers probeerd raad ik aan een image of herstelpunt te maken mocht je dezelfde problemen krijgen als ik.

[ Voor 74% gewijzigd door PilatuS op 10-12-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29

Niellie41

[object Object]

Ik heb de driver geprobeerd. Het is al beter, maar nog niet perfect (als bij MW2).
Dan maar nog even de patch afwachten.

specs:
C2D E7300
ATI HD 5770
4GB

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 10-12-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:27
De drivers lossen de crashes niet op in ieder geval

Moet videokaart zijn. met m'n GT240 had ik geen problemen.
Week geleden naar de 4890 gegaan.
Als de kaart stuk zou zijn dan zou ik niet in windows en andere games moeten kunnen draaien.

geprobeerd:
10.9, 10.10, 10.11, 10.11 zonder control center, en die custom drivers hierboven.

[ Voor 16% gewijzigd door Lynx op 10-12-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 22:23

Nieuwe drivers !

...

Ook geprobeerd. Werkt inderdaad iets beter, maar niet perfect. Kan ook zijn dat mijn CPU de bottleneck is omdat deze niet aan de minimumeisen voldoet (Athlon II X2 265)
Verdere specs: HD4850 1GB
4GB mem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Ik heb die drivers ook geprobeerd te installeren, alleen gaf de installatie aan dat de 10.11 driver nieuwer is. Moet ik die eerst verwijderen?

Update: Met de RC2 drivers van 7 december is het probleem niet opgelost. Gemiddeld lijk ik minder fps te krijgen. Maar de FPS dropped nog steeds continue naar de 9. Ook wanneer er totaal niets gebeurd op het scherm.

[ Voor 43% gewijzigd door aex351 op 10-12-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

RonnieB82 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:09:
[...]

zelfde probleem als hierboven, je config file staat op read-only
Dankje, dat werkte idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

Nieuwe drivers !

*doet direct download* Zo even na het eten testen :) staat wel conflicterende info, de een zegt geen support voor 6800 maar de ander claimt dat het wel veel beter werkt :?
naja we zien wel :)

Verwacht geen wonderen, het werkte bij mij eerder iets negatief dan positief, met 6850, e6750 iig. wachten is op de patch der patches blijkbaar :X

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-12-2010 22:23 . Reden: geprobeerd werkt niet echt beter ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Ik speel nu aardig met deze config: http://pastebin.com/s7hxQrvW, de lag blijft, maar een stuk minder storend (alle bullshit uitgezet, verwacht geen mooi spel, dat komt na de volgende patch hoop ik).

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepmk95
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09-2024
volgens mij heeft treyarch niks aan de killstreaks/drop plaatsen verbeterd he, want als er een helicopter is dropt hij mij gewoon midden in het veld en word ik afgeschoten door de helicopten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vimana schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 20:35:
[...]

Ook geprobeerd. Werkt inderdaad iets beter, maar niet perfect. Kan ook zijn dat mijn CPU de bottleneck is omdat deze niet aan de minimumeisen voldoet (Athlon II X2 265)
Verdere specs: HD4850 1GB
4GB mem
een cpu die niet aan de minimum eisen voldoet is meestal wel een probleem ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 16:37
Na aanpassingen de afgelopen 3 weken perfect gedraait. Sinds vandaag alleen maar crashes :s
Nu crash bij elke einde match als ie de xp gaat tellen. tssssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
wouzer1977 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 21:16:
Na aanpassingen de afgelopen 3 weken perfect gedraait. Sinds vandaag alleen maar crashes :s
Nu crash bij elke einde match als ie de xp gaat tellen. tssssss
zolang je de xp enz wel krijgt is dat lastig maar niet ondoenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:14:
[...]

een cpu die niet aan de minimum eisen voldoet is meestal wel een probleem ja :)
Dit hoeft niet altijd zo te zijn, ik draai BO op mijn Athlon X2 5000+ @3.0Ghz, maar hij speelt nu wel lekker, heel af en toe een keer lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Ik heb trouwens geregeld dat iedereen my ziet laggen maar ik heb nergens last van?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 13:45

Brainless-NL

lolkipo

Ik heb sinds gisteren een probleem met classes aanmaken. Ze slaan namelijk niet op. Elke keer als ik terugkeer uit het create a class menu worden ze gereset, behalve diegene die al een aantal dagen geleden heb aangemaakt :(

Daarnaast heb ik sinds een tijdje last van random freezes, maar deze zijn gelukkig sporadisch genoeg dat ik me er niet aan stoor. Verder start het spel soms op met het beeld helemaal offcenter.... Hopen dat ze weer eens wat gaan patchen.

Iemand hetzelfde probleem/oplossing?

Ps Mijn config staat niet op read only.

[ Voor 39% gewijzigd door Brainless-NL op 12-12-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 07:25
Ik heb eigenlijk alleen nog maar last van als ik de eerste keer opstart, hij vastloopt. Even opnieuw opstarten en hij doet het goed.
Wel irritant, maar ik mag niet klagen.
Pagina: 1 ... 20 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.