Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:11
Hmm, ik heb niets gezien bij steam.. maar de gameplay is er helemaal niet op voorruit gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-07 19:44
darkfujita schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 23:31:
Hmm, ik heb niets gezien bij steam.. maar de gameplay is er helemaal niet op voorruit gegaan?
Die update is tijdens het ostarten van steam gebeurd. Hier heb je denk ik niet veel van gemerkt. Check anders even of je automatische updates hebt aan staan onder je instellingen in steam.

Ik heb niet veel verschil gemerkt door die update.

Werkt Black ops verder wel bij jou?

[ Voor 5% gewijzigd door MarcHeijerman op 30-11-2010 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illusion.tw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06 09:51
Gisteren op een nieuwe schijf ook een kleine WinXP partitie aangemaakt, heb ik net alles correct ingesteld. En dan werkt Steam niet lol

Hopelijk deze namiddag meer succes, ik kijk er echt naar uit om BO te spelen zonder constante haperingen in MP.

Systeem:
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3GHz
4 GB RAM
AMD HD4850 512MB

illiewillie BF3 BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33
The White B.A. schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:41:
[...]

Ik zal er eens naar kijken, Heb een watt meter in mijn systeem zitten maar daar komt ik met Burn-In test niet hoger dan ±240W. Ik zal 3dMark Vantage is downloaden. Of heeft iemand een beter idee?
lol die 240 watt is alleen al genoeg voor je twee videokaarten, dikke kans dat je voeding te zwak is. je hebt ook nog een behoorlijke cpu er in hangen dus als je met 1 6850 geen problemen hebt en met twee wel, dan weet je waar het probleem waarschijnlijk zit. :)
oh en als je je pc wil testen voor je voeding, occt ff downen, daar kun je je cpu goed mee volgooien, dan furmark voor je gpu's gebruiken en dan heb je een worst case scenario :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Ik heb trouwens een ander probleem: als ik een video van BO wil uploaden naar youtube dan komt er wel clip te staan maar die werkt niet, geen content te zien. Heeft iemand hier een oplossing voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-07 21:35

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

illusion.tw schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:02:
Gisteren op een nieuwe schijf ook een kleine WinXP partitie aangemaakt, heb ik net alles correct ingesteld. En dan werkt Steam niet lol

Hopelijk deze namiddag meer succes, ik kijk er echt naar uit om BO te spelen zonder constante haperingen in MP.

Systeem:
4 GB RAM
AMD HD4850 512MB
Probeer niet Catalyst 10.11 maar 10.9 te installeren (win vista/7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

illusion.tw schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:02:

Systeem:
4 GB RAM
AMD HD4850 512MB
ik vrees een beetje voor je ... 60 fps ofzo met alles op low
:edit: hierboven idd 10.1 drivers

Ik probeer ook nog eens me fps config up te loaden.fgaf een boost van 20 fps :)

eergistere nieuwe pc gekocht (stond al maandje op verlanglijstje)

Oudesetup:
Core2duo 2,26ghz
9600M GT => 1GB ram naar toe gekend via RAMDAC
4GB ram

Ik had 40 - 60 fps met marginale drops tot 6 fps ... na heel veel resem tweaks & configs. stabiel 40.

CPU wordt gwn keihard gebottlenecked.

nieuwe pc:

i7 870
4GB ram
E6870

alles high extra etc => 125fps :)

@The White B.A:

Is dit als je een server joined of gewoon de multi meteen opstart?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 01-12-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-07 11:54
Ik weet niet of mensen het geprobeert hebben, maar als je Windows 7 hebt draaien, verander eens de Compatibiliteit van Windows 7 naar Windows XP

rechtermuisknop BO.exe -> eigenschappen/properties -> tabje Compatibiliteit -> vinkje aanzetten en dan Windows xp sp3 selecteren.

Ikzelf heb geen problemen op W7 dus niet aangepast. Maar ben benieuwd of het verschil uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Laatst online: 10:11
patrickos85 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:44:
Ik weet niet of mensen het geprobeert hebben, maar als je Windows 7 hebt draaien, verander eens de Compatibiliteit van Windows 7 naar Windows XP

rechtermuisknop BO.exe -> eigenschappen/properties -> tabje Compatibiliteit -> vinkje aanzetten en dan Windows xp sp3 selecteren.

Ikzelf heb geen problemen op W7 dus niet aangepast. Maar ben benieuwd of het verschil uitmaakt.
Nope, helaas werk niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
patrickos85 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:44:

Had ik vorige week getest, heeft geen enkel effect.
Gister winXP 32bit erop gezet en met wat tweaks en de bestaande fixes wel redelijk kunnen spelen.
Het blijft toch gek wanneer ik naar een muur kijk ik 200 FPS te zien krijg en als ik dan de andere kant op kijk me FPS naar 90 schiet, en bij heavy fire naar 50. Het loopt bij lange na niet zo soepel en strak als MW2 dat doet. Maarja dan weten we dat voor de volgende keer ook weer bij een spel van Treyarch. Als ze een release datum doorgeven kun je er gerust 2 maanden bij optellen eer dat het spel naar behoren functioneert. Ik ga er dan wel vanuit dat ik per 1 januari 2011 BO gewoon zonder problemen op W7 kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illusion.tw
  • Laatst online: 06-06 09:51
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:21:
[...]ik vrees een beetje voor je ... 60 fps ofzo met alles op low
:edit: hierboven idd 10.1 drivers
Ik heb enkel problemen als er veel mensen op een server zitten en in de verte veel schoten worden gelost. Dan hapert het enorm en zie ik men CPU steeds pieken. Dit gebeurt zelfs als er niemand op het scherm is.
Het menu gaat heel vlot.

Ik ga straks dus XP proberen en zien of er iets verbetert. En hopelijk doet de komende patch er ook iets aan.

edit: Bijna vergeten. Wat is er beter aan de 10.1 drivers? Sorry als deze vraag als meermaals gesteld werd.

[ Voor 8% gewijzigd door illusion.tw op 01-12-2010 11:44 ]

illiewillie BF3 BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
xeple schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:29:
[...]

Had ik vorige week getest, heeft geen enkel effect.
Gister winXP 32bit erop gezet en met wat tweaks en de bestaande fixes wel redelijk kunnen spelen.
Het blijft toch gek wanneer ik naar een muur kijk ik 200 FPS te zien krijg en als ik dan de andere kant op kijk me FPS naar 90 schiet, en bij heavy fire naar 50. Het loopt bij lange na niet zo soepel en strak als MW2 dat doet. Maarja dan weten we dat voor de volgende keer ook weer bij een spel van Treyarch. Als ze een release datum doorgeven kun je er gerust 2 maanden bij optellen eer dat het spel naar behoren functioneert. Ik ga er dan wel vanuit dat ik per 1 januari 2011 BO gewoon zonder problemen op W7 kan spelen.
volgende game loopt hoogstwaarschijnlijk op een andere engine ;) weinig kans dat die te vergelijken is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-07 09:56

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

xeple schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:29:
[...]
Ik ga er dan wel vanuit dat ik per 1 januari 2011 BO gewoon zonder problemen op W7 kan spelen.
Nergens last van hier op W7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-07 14:54
SouLLeSSportal schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:17:
[...]

lol die 240 watt is alleen al genoeg voor je twee videokaarten, dikke kans dat je voeding te zwak is. je hebt ook nog een behoorlijke cpu er in hangen dus als je met 1 6850 geen problemen hebt en met twee wel, dan weet je waar het probleem waarschijnlijk zit. :)
oh en als je je pc wil testen voor je voeding, occt ff downen, daar kun je je cpu goed mee volgooien, dan furmark voor je gpu's gebruiken en dan heb je een worst case scenario :)
Op de doos van de 6850 staat het al aangegeven dat je minimaal een 700W voeding nodig heb. Ik zal je tips vanaaf ff gaan proberen. Ga ook ff 1 graka eruit halen om te zien of het dan wel draait. heb voor de zekerheid al wel een 750W voeding bested.

Maar het begint redelijk off-topic te worden.....iig bedankt voor de tips en snelle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
SouLLeSSportal schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:17:
[...]

volgende game loopt hoogstwaarschijnlijk op een andere engine ;) weinig kans dat die te vergelijken is...
Word het een nieuwe engine of een andere engine ? nieuw is niet altijd beter namenlijk 8)
Wat heb je aan een andere engine als de game verder niet getest word op low end systemen of verder slecht geschreven is. Dan kun je met een nieuwe engine net zo'n brakke game uitbrengen zoals nu het geval is lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

The White B.A. schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:53:
[...]

Op de doos van de 6850 staat het al aangegeven dat je minimaal een 700W voeding nodig heb. Ik zal je tips vanaaf ff gaan proberen. Ga ook ff 1 graka eruit halen om te zien of het dan wel draait. heb voor de zekerheid al wel een 750W voeding bested.

Maar het begint redelijk off-topic te worden.....iig bedankt voor de tips en snelle reacties
ik draai mijn eerder vermelde setup op een voeding van 500 watt ... en geen problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:56

Mystikal

It never hurts to help!

xeple schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:05:
[...]

Word het een nieuwe engine of een andere engine ? nieuw is niet altijd beter namenlijk 8)
Wat heb je aan een andere engine als de game verder niet getest word op low end systemen of verder slecht geschreven is. Dan kun je met een nieuwe engine net zo'n brakke game uitbrengen zoals nu het geval is lijkt me.
Ze hebben de Crytek engine gekocht voor 8 mln. Bekend van o.a. Crysis. Met die engine is in ieder geval veel mogelijk, maar dan moeten ze het spel wel goed programmeren.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
^ Dat dus, maar begint offtopic te gaan, nieuwe engine is niet een probleem voor black ops :P mijn schuld grotendeels...

Dus ONTOPIC IEDEREEN! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Klinkt goed, alleen mijn vetrouwen in de COD serie is dusdanig laag dat ik daar niet in geloof. Het was voor WAW altijd wel een stabiele game, nooit problemen mee gehad. Ik vind het ook jammer dat er weinig alternatieven zijn en er zo dus ook weinig concurentie is. De Battlefield serie is top, maar is een totaal andere shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Laatst online: 28-07 16:18
Ik speel het nu al meer dan anderhalf uur op een kleinere resolutie windowed mode, en heb nog geen freeze oid gehad :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:12
Als ik de drivers install die ik bij mijn Ati 6870 krijg dan loopt cod7 beter dan met de nieuwste drivers van de ATI site.

Op de cd staat: Driver ver: 13-022.

Dat is toch niet de aanduiding van Ati CCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-07 14:54
Anoniem: 330860 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:21:
[...]

@The White B.A:

Is dit als je een server joined of gewoon de multi meteen opstart?
Als ik de multi opstart. Maar de oorzaak heb ik als gevonden, tenminste naar alle waarschijnlijkheid is het de te kleine voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:21

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik had een klein beetje last van fps drops, en vreselijk veel freezes.
Nadat ik "Bureaubladsamenstelling uitschakelen" aanvinkte bij compatibiliteit, werkte alles zonder lag, en geen/weinig freezes meer :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
xeple schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:52:
Klinkt goed, alleen mijn vetrouwen in de COD serie is dusdanig laag dat ik daar niet in geloof. Het was voor WAW altijd wel een stabiele game, nooit problemen mee gehad. Ik vind het ook jammer dat er weinig alternatieven zijn en er zo dus ook weinig concurentie is. De Battlefield serie is top, maar is een totaal andere shooter.
WAW was wel goed, zelfde engine en zelfde bouwers.Vreemd.
Is dit de eerste consol poort van Treyarch?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385596

Mavamaarten schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:19:
Nadat ik "Bureaubladsamenstelling uitschakelen" aanvinkte bij compatibiliteit, werkte alles zonder lag, en geen/weinig freezes meer :)
Kan je iets duidelijker uitleggen wat je gedaan hebt en waar?

voor een leek als ik...

danku

Specificaties:
Acer Aspire 7540G
Windows 7 64bit
2.2ghz amd turion II X2 500
ATI Radeon HD 4570 (3327 MB)
6GB Memory
Nieuwste driver gedownload van ATI

draait single/multiplayer beide dramatisch,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
wordt het trouwens niet eens tijd voor een nieuw topic? met 74 pagina's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-07 22:59

aex351

I am the one

Zou het updaten van DirectX het stutter/fps drops probleem oplossen? Ik ben het volgende tegengekomen: http://www.microsoft.com/...71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-07 23:53
aex351 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:27:
Zou het updaten van DirectX het stutter/fps drops probleem oplossen? Ik ben het volgende tegengekomen: http://www.microsoft.com/...71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3
Nee is één van de standaard oplossingen die de support van Activision al geeft, hielp niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog personen die sinds deze week last hebben van freezes? Black Ops is tot nu toe al een 3-tal keer vastgelopen, daarvoor nooit problemen gehad.

Ik heb geen problemen in andere games en het is enkel het spel dat vastloopt, Windows geeft geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:11
Anoniem: 385596 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:18:
[...]

voor een leek als ik...

danku

Specificaties:
Acer Aspire 7540G
Windows 7 64bit
6GB Memory

Het spel leunt erg op de CPU, met die CPU kan ik begrijpen dat het slecht draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Tower410 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:02:
[...]
Nee is één van de standaard oplossingen die de support van Activision al geeft, hielp niet bij mij.
Bij gaf de installer trouwens aan dat er al een gelijkwaardige of nieuwere versie van DirectX is geinstalleerd. Apart, aangezien de versie in de link net een paar dagen oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 15:49

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:12:
Nog personen die sinds deze week last hebben van freezes? Black Ops is tot nu toe al een 3-tal keer vastgelopen, daarvoor nooit problemen gehad.

Ik heb geen problemen in andere games en het is enkel het spel dat vastloopt, Windows geeft geen problemen.
No offense, maar als je even de moeite neemt om de laatste ±5 pagina's door te nemen, zal je veel mensen met dergelijke problemen tegenkomen en ongeveer evenveel post met suggesties om dingen beter te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
Voor de mensen die veel last hebben van freezes/crashes/fatal errors, probeer is in een kleinere resolutie te spelen in windowed mode.. Ik had erg veel last en sinds gister morgen zo'n 4-5 uur gespeeld en nergens last van meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:39
Mavamaarten schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:19:
Heb het zelfde bijna geen freezes meer bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reemprive schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:16:
[...]

Het spel leunt erg op de CPU, met die CPU kan ik begrijpen dat het slecht draait.
zelfs op low graphics draait die totaal niet... is m'n cpu dan zo laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Anoniem: 385596 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:53:
[...]

Ja, is maar een simpel Dualcore processortje. En dan nog de "goedkope" variant ook. Gaat hem niet worden vrees ik. Maargoed, systeemeisen vind ik sowieso dramatisch van BO.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 385596 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:53:
[...]

Probeer het eens met Windows XP.
Als je MW2 hebt gespeeld, hoe draaide die op jouw systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ebayzo schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:07:
[...]
Ja, is maar een simpel Dualcore processortje. En dan nog de "goedkope" variant ook. Gaat hem niet worden vrees ik. Maargoed, systeemeisen vind ik sowieso dramatisch van BO.
hmm ok ik dacht dat een adm turion x2 2.2ghz wel beetje meekon draaien dit jaar:p

iig bedankt voor de info..

is er een mogelijk wanneer er een update komt van Activision dat ik hem dan alsnog kan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Laatst online: 30-04 23:27

Bouli

9000 rpm

[...]

Specificaties:
Acer Aspire 7540G
Windows 7 64bit
6GB Memory

Kan ik me wel voorstellen dat het slecht draait... zo te zien draai je ook nog op een onboard videokaart? icm met zo'n zwakke processor....

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-07 15:44
hoe zit het met cheaters tot nu toe? dat is een van de hoofd redenen waarom ik deze game niet heb gekocht (mw2 was te smerig voor woorden met al die cheat kiddies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Weinig tot nu toe... alleen die recol van de kogels zijn een ramp :(:(

Maar dat blijf je waarschijnlijk nog wel ff houden, vooral met die Spray & Pray wapens :'(

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bouli schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:52:
[...]

Kan ik me wel voorstellen dat het slecht draait... zo te zien draai je ook nog op een onboard videokaart? icm met zo'n zwakke processor....
laptop is 2maanden oud:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-07 13:26
SouLLeSSportal schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:26:
wordt het trouwens niet eens tijd voor een nieuw topic? met 74 pagina's...
Nee alsjeblieft niet, dit is een 'uniek' problemen topic. Daar is één topic imho genoeg voor.

Neem een voorbeeld aan deze
Lekker makkelijk toch zo?

[ Voor 19% gewijzigd door beunhaasbaas op 02-12-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik zit te twijfelen om BO voor m'n Alienware m11x te kopen, zodat ik wat te doen heb in de kerstvakantie als mijn vriend zijn PS3 wordt misbruikt voor GT5 maar al die verhalen dat ie slecht draait weerhouden me ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Als ik een 2 maanden oude pIII koop (theoretisch) betekent dit niet meteen dat hij alles kan draaien ;)
oftewel, je laptop kan dan wel nieuw zijn maar voor gamen is die niet echt gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
beunhaasbaas schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:16:
[...]

Nee alsjeblieft niet, dit is een 'uniek' problemen topic. Daar is één topic imho genoeg voor.

Neem een voorbeeld aan deze
Lekker makkelijk toch zo?
mjah omdat je zoveel van die topics nummer9,10,11,12 enz. ziet dacht ik zo van dat deze dan ook een tweede kon gebruiken, is mij om het even verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgertje zeker?
maar eh, over drie dagen is het pakjesavond. regel een computer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Laatst online: 30-04 23:27

Bouli

9000 rpm

Mensen die denken dat je op een gemiddelde consumenten laptop kan gamen met alles hoog...pfuuuuuu...

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Bouli schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:52:
Mensen die denken dat je op een gemiddelde consumenten laptop kan gamen met alles hoog...pfuuuuuu...
hey hey hey, niet iedereen is bekend met alle hardware, laten we het wel een beetje in perspectief houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

[...]
Okee.

Stap 1. Open windows verkenner en blader naar je Steam map (meestal C:\Program Files\Steam)
Stap 2. Ga naar de Call Of Duty : Black Ops map (\Steamapps\Common\call of duty black ops)
Stap 3. Klik met je rechtermuisknop op BlackOpsMP.exe, en kies eigenschappen.
Stap 4. Ga naar de tab "Compatibiliteit".
Stap 5. Zet een vinkje bij "Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor:", en kies "Windows XP (Service Pack 3)" uit de lijst.
Stap 6. Zet een vinkje bij "Bureaubladsamenstelling uitschakelen".
Stap 7. Klik op de knop "OK" onderaan.
Stap 8. Sluit elk venster, en start Call Of Duty Black Ops.
Stap 9. (hopelijk) Profit ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warheart
  • Laatst online: 21-02 16:11
Hey Tweakers!

Nieuw lid hier, en ik kom vragen om hulp.

Sinds de Steam downtime van afgelopen maandag of dinsdag wil mijn CoD gewoon NIET werken.

Ik dacht dat het aan de Steam servers lag dat die nog moesten herstellen voordat ik servers mocht joinen o.i.d. maar dat is het ook niet.

Sinds dat Steam en Friends weer online is, kan ik naar geen enkele server connecten en krijg ik ook geen servers in de server list. Ranked, Unranked, Wager.. maakt niet uit, ik krijg nergens servers binnen. Dit allemaal zonder filters.

Als ik een friend join die ingame zit, gaat ie naar het "Connecting..." scherm, duurt het heel lang voordat er iets gebeurt en krijg ik na verloop van tijd de "Lost connection to host" notice.

Dit is mijn huidige error:
http://imgur.com/8wYu3.png

Nou heb ik al verschillende dingen geprobeerd:

Steam reboot
Steam clientregistry.blob deleten
Steam COD:BO Verify Integrity
Steam in Offline mode zetten en dan weer Online gaan
Rebooten PC
Rebooten Modem / Router
Dubbelchecken ports, zijn forwarded
Dubbelchecken firewall, is allowed
Googlen naar deze error
Zoeken op de TreyArch COD:BO forums naar deze error

En ik heb nog niks gevonden wat me zou kunnen helpen, heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen zodat ik weer hoofden kan gaan knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380186

Mijn pc is niet heel goed en echt de MP loopt gewoon niet lekker.
Maar als ik dan zo'n oefen potje (combat training) doe dan draait hij het perfect!!
En zombies wordt ook gewoon goed gedraait.

Hoe kan dit?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 380186 op 02-12-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-07 22:22
MarcHeijerman schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 23:30:
[...]

Die is al even uit, en die is ook automatisch geupdate met steam als het goed is.
Is er ergens te zien wanneer welke versie van de update is uitgekomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Eindelijk kan ik zonder fpsdrops/lag/stutter you name it spelen !!

Sinds de launch heb ik nooit 1 normaal potje kunnen spelen zonder fps drops oid.
Ik werd er echt helemaal gek van, ik heb werkelijk alles geprobeerd!

Cfg aanpassen, cfg's uitgeprobeerd die hier op het forum voorbij zijn gekomen, prio aanpassen, uitgevoerd in een andere compatibiliteitsmodus, verschillende vga drivers, win7 weergave aangepast, catalyst control center tweaken, directx geupdate, dual boot gemaakt met winxp32 bit, dit gaf me betere fps maar ik had nog steeds last van fps drops. Dit alles deed ik op een Phenom X3 720 black, clocked op 3.2 ghz samen met een HD 4850. Echter, al het bovenstaande gaf weinig tot geen resultaat.

Het enige wat ik nu heb gedaan is Windows 7 32bit opnieuw geinstalleerd (voorheen 64bit) COD:BO vanaf dvd geinstalleerd (voorheen altijd via steam gedownload) en dat was het. Verder geen catalyst center of drivers van de ATI site gedownload, gewoon de standaard drivers die je via windows update binnehaalt.

Hij draait gewoon stabiel op 60 fps en geeft geen krimp, misschien drops van 5fps maar meer ook niet.
Ingame settings niet aangepast behalve de resolutie, speel nu op 1280x1024. standaard stond deze op 1024x768 (ja ik moet nodig een nieuw scherm 8)7 ) maar na het verhogen zag ik geen verschil in fps.

Ik ben blij dat ik nu bijna een maand verder te zijn eindelijk normaal een potje kan spelen, ik ga snel weer verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Krijg hier een beetje een sik van, SP werkte voor de patches perfect, ook MP gaf me weinig/geen problemen.
Had even geen zin meer in CoD:BO en heb het ff links laten liggen, start em vandaag op... patchen.. alles lijkt/is slechter, waar ik eerst een stabiele fps had, heb ik nu last van kleine haperingen zowel SP als MP, ook m'n muis voelt 'laggy' nu.. denk dat ik het maar bij MW/MW2/CoDWaW hou, deze draaien stuk voor stuk goed en zijn imo leuker.

En nogsteeds cpu gebruik op 100% bij een 'wit' scherm, in het hoofd menu etc, ga ik spelen zakt een beetje naar 60-80% load, Vergeleken met MW2 wat net 20-30% load heeft (OVERALL) CoDWaW ligt wat hoger met 40-50% cpu load.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 13:12
prutser001 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:40:
heb ik nu last van kleine haperingen zowel SP als MP, ook m'n muis voelt 'laggy' nu.
Dit heb ik ook als sync every frame aan staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07 01:16

Yor

Yor1313#2571

Net dus wat leuks gehad, alweer de zoveelste complete freeze van mijn pc tijdens SP. Reboot en alle stats kwijt van de SP, zelfs de settings van graphics etc zijn kompleet weg.

Wat een bagger code heeft deze game, en dat voor 60 €!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385889

Hallo,

Ik heb Cod Black Ops voor een paar weken gekocht en in zowel de multi als de singleplayer lag ik nog niet normaal

x Core 2 Duo e6850 2x3,00ghz
x 8Gb Ram
x Asus Gtx470

Komt hier of weet iemand hier een oplossing voor?

Ben dit meer dan zat... speel het spel eerst ook niet meer

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 15:49

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Yor schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:13:
Net dus wat leuks gehad, alweer de zoveelste complete freeze van mijn pc tijdens SP. Reboot en alle stats kwijt van de SP, zelfs de settings van graphics etc zijn kompleet weg.

Wat een bagger code heeft deze game, en dat voor 60 €!
Heb ik ook een keer gehad.
Bij mij kon ik wel nog los een missie spelen (Mission Select).
Daar heb ik de laatste missie opnieuw gedaan en vervolgens ging het verhaal gewoon verder (nieuwe missies).
Ik hoefde dus maar 1 missie opnieuw te spelen ipv alles.
Misschien werkt het bij jou niet zo, maar probeer het is.
Anoniem: 385889 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 00:06:
Hallo,

Ik heb Cod Black Ops voor een paar weken gekocht en in zowel de multi als de singleplayer lag ik nog niet normaal

x Core 2 Duo e6850 2x3,00ghz
x 8Gb Ram
x Asus Gtx470

Komt hier of weet iemand hier een oplossing voor?

Ben dit meer dan zat... speel het spel eerst ook niet meer

Mvg,
Anoniem: 380186 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:57:
Mijn pc is niet heel goed en echt de MP loopt gewoon niet lekker.
Maar als ik dan zo'n oefen potje (combat training) doe dan draait hij het perfect!!
En zombies wordt ook gewoon goed gedraait.

Hoe kan dit?
Kijk de laatste 10 pagina's van dit topic eerst even door voor je post.
Er staan hier ladingen posts van mensen met dezelfde problemen en ongeveer evenveel posts met suggesties om het beter te laten draaien.

[ Voor 42% gewijzigd door CrackSlet op 03-12-2010 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-07 22:52
Richard_AFC schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:52:
Voor de mensen die veel last hebben van freezes/crashes/fatal errors, probeer is in een kleinere resolutie te spelen in windowed mode.. Ik had erg veel last en sinds gister morgen zo'n 4-5 uur gespeeld en nergens last van meer..
_/-\o_ Draai nu idd net zo goed als de andere COD's
Wat me wel opviel is dat BO in full screen 32bit kleuren gebruikt en mijn bureaublad stond op 16bit kleuren.( :?)
Moet dus nog uitvogelen of dat ook van invloed is geweest maar omdat ik nu wel normaal BO kon spelen is dat er niet van gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Laatst online: 16:59
Ik krijg het niet voor elkaar om met een vriend zombiemode te spelen. We hebben beiden poort 3074 geforwared, maar we krijgen het niet voor elkaar om elkaars lobby te joinen, wel om andere (public?) servers te joinen. Iemand een idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
shaiwa887 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:12:
[...]

_/-\o_ Draai nu idd net zo goed als de andere COD's
Wat me wel opviel is dat BO in full screen 32bit kleuren gebruikt en mijn bureaublad stond op 16bit kleuren.( :?)
Moet dus nog uitvogelen of dat ook van invloed is geweest maar omdat ik nu wel normaal BO kon spelen is dat er niet van gekomen ;)
Ik speel nu onderhand weer in 1920, maar nog wel windowed mode.. nog steeds GEEN last van freezes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Wil iemand dit spel kopen van me. Het is middels al 3 weken gewoon helemaal ruk

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Invisible_man schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:28:
Ik krijg het niet voor elkaar om met een vriend zombiemode te spelen. We hebben beiden poort 3074 geforwared, maar we krijgen het niet voor elkaar om elkaars lobby te joinen, wel om andere (public?) servers te joinen. Iemand een idee wat het kan zijn?
Probleem heb ik ook met n maat waarmee ik speel. Wat ik meestal doe is gewoon een public match joinen, wachten tot ik GEEN game heb gevonden waardoor ik alsnog in mn eentje in een match kom. Daarna snel de persoon inviten waarmee je samen wil spelen en wachten tot er meer mensen bij komen :) Duurt wat langer, maar het lukt dan iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Voor de mensen die het nog niet gelezen hadden op het normale Black Ops topic:

http://www.callofduty.com...ewtopic.php?f=71&t=313146

Zeer goed nieuws over de volgende patch, nu maar hopen dat het gros van de problemen verdwenen zijn daarna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Blijkbaar zijn er zelfs al enkele updates effectief doorgevoerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Warheart schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:50:
Hey Tweakers!

Nieuw lid hier, en ik kom vragen om hulp.

Sinds de Steam downtime van afgelopen maandag of dinsdag wil mijn CoD gewoon NIET werken.

Ik dacht dat het aan de Steam servers lag dat die nog moesten herstellen voordat ik servers mocht joinen o.i.d. maar dat is het ook niet.

Sinds dat Steam en Friends weer online is, kan ik naar geen enkele server connecten en krijg ik ook geen servers in de server list. Ranked, Unranked, Wager.. maakt niet uit, ik krijg nergens servers binnen. Dit allemaal zonder filters.

Als ik een friend join die ingame zit, gaat ie naar het "Connecting..." scherm, duurt het heel lang voordat er iets gebeurt en krijg ik na verloop van tijd de "Lost connection to host" notice.

Dit is mijn huidige error:
http://imgur.com/8wYu3.png

Nou heb ik al verschillende dingen geprobeerd:

Steam reboot
Steam clientregistry.blob deleten
Steam COD:BO Verify Integrity
Steam in Offline mode zetten en dan weer Online gaan
Rebooten PC
Rebooten Modem / Router
Dubbelchecken ports, zijn forwarded
Dubbelchecken firewall, is allowed
Googlen naar deze error
Zoeken op de TreyArch COD:BO forums naar deze error

En ik heb nog niks gevonden wat me zou kunnen helpen, heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen zodat ik weer hoofden kan gaan knallen?
System restore van 29 november doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
  • Laatst online: 26-03 11:54
Masterkale1 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:18:
Wil iemand dit spel kopen van me. Het is middels al 3 weken gewoon helemaal ruk
Hoe wil je dat doen dan, je steam account verkopen? :')

ik heb zojuist ook weer een rondje geprobeerd, de eerste (Nuketown) liep prima, maar de volgende match was alweer een tering zooi. Begin er een beetje pissed van te worden. Verdomme 55 euro voor dit spel betaald en het enige wat goed liep was de Single player. De Multiplayer is tot nu toe echt nog geen ruk aan met deze schijt lag. Treyarch mag maar eens gaan haasten met die patch, want zo weet ik wel wat ik bij de volgende CoD ga doen: >downloaden<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

M4DMan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:03:
Voor de mensen die het nog niet gelezen hadden op het normale Black Ops topic:

http://www.callofduty.com...ewtopic.php?f=71&t=313146

Zeer goed nieuws over de volgende patch, nu maar hopen dat het gros van de problemen verdwenen zijn daarna :P
Staat ook over betere performance op Dual core systemen (voor de mensen hier met problemen) dus misschien verbetering. Misschien kan ik het dan ook op mijn laptop gaan spelen. Zal een hoop gesjouw met mijn PC schelen (thuis spelen en weer bij een vriend spelen etc etc)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Ward Vr schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:28:
Blijkbaar zijn er zelfs al enkele updates effectief doorgevoerd ?
Correct :P Doorgevoerd idd, maar hebben weinig tot niks veranderd qua freezes/stuttering etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07 14:57
Ik altijd blij dat het bij mij vanaf het begin prima loopt... Ben ik sinds vandaag ook de sjaak. Is er vandaag een update doorgevoerd? Het is niet te spelen op mijn eigen server, zelfs de tijd loopt 2x zo langzaam als normaal.

-edit- Maar een server reinstall gedaan, op andere servers speelde het wel prima.

-edit2- helaas helpt dat ook niks :'( maar een ticked aangemaakt bij gameservers

[ Voor 27% gewijzigd door RemcoINC08 op 03-12-2010 14:12 ]

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:49:
[...]

krijgertje zeker?
maar eh, over drie dagen is het pakjesavond. regel een computer :+
ben vaak onderweg en nooit thuis, dus vandaar altijd laptop bij. ik was eerlijk gezegd lui en kocht hem bij een winkel:x specificaties leken me wel ok... behalve de CPU wat kortzichtig werd omschreven leek het me wel ok voor 700eu

gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:47
Ik kijk met smart uit naar die aankomende patch. Ik heb nog steeds last van lag, wel stuk minder dan aan het begin. Komt door de dual-core, rest van m'n systeem is best aardig.

E8400 @ 3.8GHz, 4GB RAM en 460GTX SC

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Laatst online: 24-07 18:51
De laatste twee dagen gaat het bij mij juist weer vlekkeloos.
Dat is dus eigenlijk het ergste: er is totaal niet te zeggen wanneer en waarom de game plotseling kuren krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Joost1991 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:01:
Ik kijk met smart uit naar die aankomende patch. Ik heb nog steeds last van lag, wel stuk minder dan aan het begin. Komt door de dual-core, rest van m'n systeem is best aardig.

E8400 @ 3.8GHz, 4GB RAM en 460GTX SC
Komt door de codering in het spel wat betreft dual-cores, niet door je dual-core :P Detail ^^ Een E8400/8500 op 3,8Ghz vreet vrijwel alle spellen redelijk op (mits de rest van het systeem ook in balans is), en zo zwaar is die BO eigenlijk helemaal niet :+ Het zijn gewoon een stelletje ***** die een beta-game hebben uitgebracht. :P

[ Voor 3% gewijzigd door M4DMan op 03-12-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Er zijn zoveel mensen die gewoon last hebben van wat lag. Dan denk ik in mezelf dat jullie blij mogen zijn.
Ik kan niet eens multiplayer spelen. 1 rondje en daarna is het voor mij voorbij. Als ik het spel opnieuw wil spelen moet ik even wachten, wat ik heel vreemd vind.
Single player loopt dan geweldig, maar na 2x de story mode uitgespeeld te hebben, ben ik deze toch echt wel beu. Die zombies komen mijn oren uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07 15:36
Sinds het begin kon ik goed spelen.
Nu krijg ik een BSOD(atikmpag.sys) zodra ik een paar stappen zet in een volle server.

MW2 werkte wel gewoon helemaal, dus ik geloof niet dat met videokaart(2xHD4770) stuk is :S

Edit: Zoals verschenen zijn is het ook weer weg :/

[ Voor 11% gewijzigd door Dorest0rm op 03-12-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De problemen die ik heb met dit spel zijn wel erg extreem. Heb dit nog nooit met een spel meegemaakt.

Het menu geeft iets van 2fps en alles loopt extreem slecht. Het spel spelen heb ik 1x geprobeerd maar dat is al helemaal niet te doen. Het CPU gebruik schiet in het menu naar 100% op alle 4 de core's. Als ik het spel verlaat loopt mijn PC net zo als het menu loopt. Zonder dat er nog iets van het spel actief is loopt mijn PC enorm slecht, de meest simpele dingen schokken. De enige oplossing is rebooten.

Het spel is sowieso niet te spelen maar het spel verpest ook nog eens mijn hele PC nadat het afgesloten is. Ik heb alle patches geinstalleerd maar dit maakt niets uit.

Iemand hier een oplossing voor ?

Specs:

Q6600 G0 @ 3.5GHz.
HD5850 @ stock.
4x 1GB Corsair.
60GB Vertex 2 SSD.
2x 2TB WD Green.
Corsair HX520W voeding.
2x 22" Samsung 226BW.

Dat het spel niet te spelen is is 1 ding, dat vervolgens mijn hele PC verpest is tot een reboot is iets heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
Nadat ik mijn bureaublad kleuren op 32bit ipv 16bit had gezet zag BO er weer goed uit in windowed mode.
Dacht ineens, zal toch geen waar zijn,....
Geloof het of niet, vanavond een tijd zitten spelen in weer full screen mode, nauwelijks meer gestotter en geen crash gehad, kan weer normaal spelen zoals bij de andere COD's.
Hoop dat het zo blijft :Y

(Crashes waren sinds ATI Catalyst driver 10.11, daarvoor alleen stotteren)

[ Voor 12% gewijzigd door shaiwa887 op 03-12-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07 14:57
Echt te triest voor woorden dat Gameservers.com. Mijn server liep perfect vanaf de launch, sinds vandaag is er niet op te spelen. Netjes een ticket aangemaakt, en dan lezen ze het half en krijg je zo'n standaard verhaaltje terug dat het allemaal niet aan hun ligt maar aan de ontwikkelaar van het spel.

Is er al iets bekend of er meerdere partijen komen die dit spel mogen hosten?

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-07 14:00

pino85

Im just a Bird in the Sky

Hmm sinds 2 dagen ervaar ik ook de MP.exe foutmeldingen, ik speel 1 ronde HQ en pats daar is de foutmelding en cod word afgesloten..
Enorm vervelend.. zeker daar ik het pas sinds gisteren heb, waar dit komt en pas nu gebeurd ik heb geen idee..

Hoop dat ze snel met die patch komen want op deze manier is het toch minder leuk zeker als je elke keer goed bezig bent en alles kwijt bent

Verder heb ik niet echt last van lagg of iets in die trend.. ook geen andere problemen puur en alleen dat de multiplayer stopt met werken.. :/

[ Voor 15% gewijzigd door pino85 op 03-12-2010 23:32 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Wie heeft er problemen met als je alt+tab drukt en weer naar je game gaat last van groene flikkerende schermen? (Computer)

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:31
CDA441 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 23:38:
Wie heeft er problemen met als je alt+tab drukt en weer naar je game gaat last van groene flikkerende schermen? (Computer)
Oh leuk , ik heb geel flikkerende schermen :) dit stopt wel na enkele seconden, alleen in win7 64x trouwens bij 32x geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Ben benieuwd of die patch vandaag nog komt. Het is echt niet normaal dat na zoveel weken het probleem nog steeds niet is opgelost. Begrijp niet dat zo'n spel door het testen heen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331849

Ik kreeg net deze melding na 2x gedisconnect te zijn van dezelfde server.

http://yfrog.com/gqblackopssj

Meer mensen hier last van? En wat betekend het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-07 18:57

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nou, ik geef het op. Ik wacht (on)geduldig de volgende patch(es) af totdat die fatsoenlijk loopt. Ik trek het niet meer. Verdomme 50 euro voor neergelegd en dan krijg je zo'n multiplayer spelende stotterende game, echt heerlijk. Bedankt Treyarch. Verbeteren en fixen jullie, hoe moeilijk kan het zijn met die verdiende miljoenen? :|

PS: Wat ik persoonlijk had is dat ik na de 1e patch nog het beste resultaat had...2 patches daarna maakte bij mij de freezes e.d. alleen maar erger. Ik geef 't op, echt, het is gewoon niet te doen.

Modern Warfare 2, here I come again!

Respect voor degene die door blijven gaan ondanks de tergende irritante en onspeelbare freezes!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er al een paar weken mee gekapt. Af en toe kijk ik nog op wat fora of er nog iets interessants gemeld wordt. Op het COD forum is er een update geweest over waar ze mee bezig zijn voor de PC. De XBox kindertjes zijn nu zo'n beetje allemaal tevreden dus hebben ze blijkbaar het idee opgevat om toch maar iets met de PC te gaan doen...

http://www.callofduty.com...hd7lrtvgnhh310g4t589jk3v2

O.a. dus optimalisaties voor dual cores maar dat hebben ze bij de vorige twee patches ook al beloofd. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat de aankomende patch wél de problemen zal oplossen. Ik zal het uiteraard wel even proberen. Maar voor mij verder nooit meer een Treyarch game. Onvoorstelbaar hoe die gasten en Activision met de PC community omgaan. En binnenkort komen ze natuurlijk met extra mappacks voor 15 euro. Van mij mogen ze die dingen lekker steken in een plek waar de zon nooit schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touwkop
  • Laatst online: 22-06 16:59
Nou, ik heb me ter vervanging van mijn MSI 8800 ultra deze week voor sinterklaas een Sapphire HD5770 cadeau gedaan (was dit al een tijdje van plan) en ik moet zeggen dat maakt wel een groot verschil!

Ik speel nu alles op high (optie "glow" wel uit), steam op lage prioriteit, steam cloud uitgeschakeld, 3D staat in CCC op "performance" ingesteld en mijn E8400@3600 trekt het spel nu op 1024*1280 onder Win7 (32 bit) prima. CPU wordt nog altijd zwaar belast, maar beide cores staan steevast niet meer op 100% te ronken.

Meten = Weten = Denken = Doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Laatst online: 16:59
M4DMan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:59:
[...]

Probleem heb ik ook met n maat waarmee ik speel. Wat ik meestal doe is gewoon een public match joinen, wachten tot ik GEEN game heb gevonden waardoor ik alsnog in mn eentje in een match kom. Daarna snel de persoon inviten waarmee je samen wil spelen en wachten tot er meer mensen bij komen :) Duurt wat langer, maar het lukt dan iig :P
Heb het gisteravond nog even geprobeerd op deze manier, maar hoe krijg je het voor elkaar om in je eentje in een match te komen? Hij blijft bij mij proberen totdat hij een bestaande match joint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Windowed mode/nieuwe patches mochten niet baten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Dit is iets nieuws: Ik kan niet prestigen? Ik kan in matches geen xp meer halen. Ik kan prestige selecteren; maar er gebeurt niks.

En ja, ik ben niet dom, heb niets over het hoofd gezien. Meer last van?

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
met elke patch is het slechter geworden, het is nu weer praktisch onspeelbaar, stutters om de haverklap... ik hoop echt voor ze dat de volgende patch wat oplevert qua normale gameplay want dit is gewoon een verrot product verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
  • Laatst online: 26-03 11:54
Wat eigenlijk ook wel handig is bij een komende patch is een stop browsing knop bij de server lijst. Soms is ie redelijk lang bezig om een paar duizend servers te zoeken, terwijl de low ping Nederlandse servers allang klaar zijn. En die kan ik niet joinen zolang hij nog bezig is met servers browsen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Ik heb zo veel gezocht op google, en nu vraag ik mij af: ben ik nou de enige? Ik kan prestigen, in ieder geval, zegt het scherm, namelijk: Prestige [new]. Klik ik daar op, dan doe ik alles (really sure ja ja) en dan zijn al mijn classes weg maar ben ik nog steeds level 50. Wat is dit voor grap? Ik heb mijn config al verwijderd, niks staat op read only. Steamcloud maar weer aan gezet.

ZUCHT.

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:35
Even een ervaring van een "nieuwe" radeon gebruiker.
Ik heb net een tweedehandse 4890 in m'n systeem gehangen ter vervanging van een GT240.
Even dacht ik dat de kaart f*cked was aangezien ik de "artifact freezes" kreeg die hier regelmatig genoemd worden.

Uiteindelijk heb ik mijn drivers gedowngrade van 10.11 naar 10.10 en nu lijken de freezes voorbij.
Echter heb ik al wel mijn eerste crashende COD MP gehad nu.
Kennelijk zit er een groffe fout in de catalyst drivers samen met cod.

Ik overweeg om nog een stap terug te doen naar 10.9 om te kijken of dat helpt maar ik betwijfel het atm.
Iemand nog suggesties welke catalyst serie helemaal foutloos is?

Toch apart
Gebruikt uit de geforce series: gf1, gf2, gf3, gf6600GT, gf8800GTS, GF240 en nooit gezeik met games.
Gebruikt uit de Radeon series: R9600@9800 en R4890 en met beide kaarten de hele tijd gezeur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij blijft Blops nu een paar minuten spelen vastlopen, ben van 10.9 naar 10.11 gegaan, heeft niet geholpen want krijg het nog steeds. Heeft iemand hier een oplossing voor? Mijn graka is een 5850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:35

3DDude

I void warranty's

Ok, sinds like een week heb ik dat ik met de SP als ik de campaign vervolg gewoon of een nieuwe start (dat maakt niet uit) dat ik zo'n mooi schermpje met een error windows krijg, deze kan ik helaas niet lezen want ik moet helemaal het process killen en de game zelf loopt vast.

Wat ik zelf al heb geprobeerd is DirectX zelf opnieuw installeren..

Maar jongens dit kan toch niet 60 euro voor deze game betaald en hij doet het niet eens, ik vind het echt te triest voor woorden :S...

Wie mij kan helpen --> will be appreciated

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Dit is echt het slechtste spel van 2010 voor mij.

Net binnen en geinstalleerd (wat ook al te lang duurde voor maar 8GB..) en wat krijg je dan? BSOD's...
Joepie, ik kan 2 minuten spelen en dan loopt de PC vast. Treyarch bakt er echt helemaal niks van, dat porten naar de PC...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
3DDude schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:18:
Ok, sinds like een week heb ik dat ik met de SP als ik de campaign vervolg gewoon of een nieuwe start (dat maakt niet uit) dat ik zo'n mooi schermpje met een error windows krijg, deze kan ik helaas niet lezen want ik moet helemaal het process killen en de game zelf loopt vast.
Heb ik ook gehad, weet niet waar je in de campaign was? Hopelijk niet ver.
Enige oplossing bij mij was opnieuw beginnen, daarna dit probleem niet meer gehad.

[ Voor 18% gewijzigd door shaiwa887 op 05-12-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Degene die over BSOD's praten en daar Treyarch de schuld van geven...steek aub even de hand in eigen boezem, want inmiddels kunnen honderdduizenden wel normaal gamen zonder BSOD's. Ga je event viewer na wat er eventueel met je systeem aan de hand is. Kunnen zoveel oorzaken hebben. Begin ook even bij je geheugen te checken van je GK of die op je moederbord.
Pagina: 1 ... 19 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.