Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXsownur
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-07 21:37
Ja dat heb ik ook soms. Het is niet altijd zo maar als het gebeurt kun je niet eens meer in taakbeheer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:32
Ik heb nu een dualboot met 2x Win7(vraag me niet waarom), kan ik dan zonder problemen 1 installatie vervangen door XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:59
Ik heb nu een AMD Phenom II X6 1090T met een ati hd 4870 op windows 7 dus het moet toch wel gaan werken lijkt me. Start ik net het spel krijg ik error insufficient free disk space. you need 5 mb of free disk space. WTF is dit dan weer, heb 600 gig vrij.... wat een gezeik ook met dit spel |:(

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die problemen hebben na de laatste patch met het volgende?

Bij mij freezed het spel af en toe, dan kan ik helemaal niks meer.. enkel de pc uitzetten helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:05

Dhrax

Prog Lord

HugoStiglitz schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:12:
Daarbij heb ik ook nog eens een paar keiharde freezes gehad. Het probleem met freezes lijkt over het algemeen voor te komen met het spelen met 2 controllers.
Volgens mij heeft dat er niks mee te maken. Ik heb er namelijk ook last van en ik speel uitsluitend games met 1 controller. Ik denk dat het hoofdzakelijk met een brakke netwerkcode oid te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:49

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 23:58:

Bij mij freezed het spel af en toe, dan kan ik helemaal niks meer.. enkel de pc uitzetten helpt.
Had ik ook erg veel last van, heb nu het volgende gedaan.

- DirectX van BO geinstalleerd;
- Alle achtergrondprocessen, behalve die van Windows en Steam, uitgezet;
- BO resolutie ingesteld op m'n schermresolutie: 1920x1200 (stond op 1024x768);
- Schaduw uitgezet;

En de config van Scorpion overgenomen (als je me ff DM't, stuur ik m je ook toe)

En sindsdien heb ik geen vastlopers meer gehad (en gister een heerlijke sessie van 6 uur gehad :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-07 11:54
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 23:58:

ik kan nog ctrl+alt+del doen en het spel beeindigen. Of je dat hebt geprobeerd weet ik niet, maar anders moet je dat eens doen :)

Voor de rest heb ik ook disconnects, juist als ik net lekkker op dreef ben. Soms herstelt de verbinding zich, maar 8/10 keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-07 20:58
Het is toch van de zotte dat ik of een WinXP installatie moet doen of er een zware quad of beter core in moet zetten.

Dat ze niet elke PC configuratie kunnen testen kan ik begrijpen, maar dit komt wel heel veel voor. Verder heeft de PS3 versie ook veel problemen en dat is maar 1/2 configuratie(s).
Voor de PS3 versie heb ik al een online petition gevonden voor een refund: http://www.ipetitions.com/petition/codbo/signatures

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-07 12:08
bahbah, gister was het op PSN erg met cod black ops. 1/3e van de matches die ik heb gespeeld leidde tot niets door internet.
het is vooral zo vervelend als je weet dat het niet door jezelf komt.
NAT-open. abbo is 20mbps, dus aan mij ligt het (99%zeker) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik heb meestal een freeze, vaak einde van een ronde, waardoor alle kleuren vaag worden en alle objects van het scherm afvallen en je alleen nog wat driehoekjes etc ziet. Nu kwam ik erachter dat ik als ik vervolgens naar de taskmanager ga, weer ALT-TAB terugga naar Black Ops deze het na een paar seconden weer gewoon doet :) Eerst killde ik het proces gelijk, maar dit lijkt niet nodig altijd.

Scheelt een hoop XP verlies in iedergeval...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Franko P. schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:56:
Ik heb sinds vandaag een raar probleem.
Ik start multiplayer, fetching stats komt in beeld te staan. So far so good.
Nu wil ik naar server browser gaan en het spel freezed.
Je moet gewoon even geduld hebben, kan soms wel 20 seconden duren voordat het spel weer reageert. Komt denk ik doordat ineens de gegevens van 15000+ servers opgevraagd worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Frentik op 29-11-2010 13:21 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yournamezz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-12-2019
Ik hoorde geruchten van dat er WEER een nieuwe patch uit komt is dit waar ? en zo ja wanneer (=
Zou mooi meegenomen zijn dan draait het hopelijk ook wat beter..

Got problems with Windows? - ReBooT Got problems with Linux? - Be RooT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:15
WEER? het zou eens gvd tijd worden, het spel lijkt wel een virus, zo erg traag word je cpu ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yournamezz
Ja oke dat is waar maar ik wilde gewoon vragen of die geruchten klopten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 10:32
yournamezz schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:16:
Misschien kan je ook gelijk vertellen hoe je aan die geruchten komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkfujita schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:13:
WEER? het zou eens gvd tijd worden, het spel lijkt wel een virus, zo erg traag word je cpu ervan.
Nou is dat ondertussen een beetje over, maar het zou mij wel wat waard zijn als ze nou eindelijk eens functionaliteit toevoegden om net zoals in MW2 ook op de PC als party te kunnen spelen. Het is al irritant genoeg dat je niet met je maten in één team kunt komen, nóg kutter is het dat je die lamballen vervolgens niet herkent omdat de namen niet blauw worden. Het hele tactical aspect is voor ons weg, en potjes Domination en Demolition devolueren in Bops meestal tot stilrondes waar dan af en toe iets in de geest van "Hufter!" "gna gna gna" doorheen komt als de één de ander op irritante wijze om het leven helpt.

We spelen alweer meer MW2 dan Bops en het spel is nog niet eens twee maanden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florholvoet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:59

florholvoet

aka F0x.be

Ikzelf speel nu ook al een weekje Black Ops.

Ik kon vanaf de DVD installeren van de eerste keer en ik had relatief weinig problemen.
Alleen mijn fps waren ondermaats in vergelijking met wat mijn pc zou moeten kunnen.

Ik speelde op een constate fps van 60. (core i7 950, 6gb ram, hd5870).

Vervolgens heb ik deze dingen aangepast. Dit deed ik met Black Ops Config Utility, een handig programmatje om je mp_config aan te passen.
Max FPS: 200
VSYNC: Uit (staat in settings menu als "sync every frame")
Blood, Brass, Glow en alle in mijn ogen overbodige dingen uit.
Anisotropic filtering: 4
AA: 2

Hiermee haalde ik ongeveer 140 fps. Om mijn fps te stabiliseren heb ik maxfps vervolgens op 120 gezet. Nu heb ik constant 120fps en dat speelt gewoon heel lekker!
Zonder VSYNC komt het spel ook heel wat responsiever over.

EDIT: Black Ops config downloaden (ik weet niet of het al werd vermeld, ik heb niet heel het topic doorgelezen) doe je hier.

[ Voor 9% gewijzigd door florholvoet op 29-11-2010 15:40 . Reden: downloadlink black ops config toegevoegd ]

Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-07 09:45

aex351

I am the one

Hebben ze inmiddels al een update naar buiten gebracht? We zijn nu al bijna 3-4 weken verder.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28
YoshiBignose schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:14:
Ik heb nu een AMD Phenom II X6 1090T met een ati hd 4870 op windows 7 dus het moet toch wel gaan werken lijkt me. Start ik net het spel krijg ik error insufficient free disk space. you need 5 mb of free disk space. WTF is dit dan weer, heb 600 gig vrij.... wat een gezeik ook met dit spel |:(
BO gaat installeren op de disk/partitie waar je steam folder staat dus daar heb je misschien weinig plaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:08

Meneer iCy

swarma

yournamezz schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:16:
Er is wel aangegeven door een ontwikkelaar dat ze verbeteringen doen aan het geluid, maar wat voor verbeteringen wordt helaas niet aangegeven tevens ook niet wanneer.

Dus alsnog nutteloze informatie.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 20:09

RA7

Nou heb WIN XP geinstalleerd. helaas wel over na WIN 7. ZO dualboot werkt nie meer, dus da moet ik ff fixen.
maar onder winxp32 draait ie als een zonnetje.
Alles op FULL. Voor mn specs zie mn avatar.

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

florholvoet schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:37:

EDIT: Black Ops config downloaden (ik weet niet of het al werd vermeld, ik heb niet heel het topic doorgelezen) doe je hier.
Thnx, maar helaas, bij mij hapert het nog steeds... ookal pak ik de laagste config, met 1024x786, dan nog steeds dezelfde problemen... (maar wel 150fps!)

Treyarch moet echt dat spel patchen, er klopt echt iets niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Ik draai nu ook Black Ops als een zonnetje op Windows XP :)

Alleen één vraagje, misschien wel verkeerde sectie maar misschien dat iemand het hier weet of me even door kan verwijzen.

Doordat ik XP na Win7 heb geinstalleerd (op een aparte partitie) heeft de Boot.ini van XP mijn MBR overschreven, dus krijg een foutmelding bij opstarten (en geen selectie lijst dus).

Hoe krijg ik mijn boot zodat ik een keuze tussen beide kan maken?

Edit:

RA7 ik heb even het design van je signature even gepikt voor mijn specs :9

[ Voor 9% gewijzigd door rethxoth op 29-11-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 13:08

Meneer iCy

swarma

Win7 DVD en dan repair your startup options.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7

RA7

[b]rethxoth schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:41

Doordat ik XP na Win7 heb geinstalleerd (op een aparte partitie) heeft de Boot.ini van XP mijn MBR overschreven, dus krijg een foutmelding bij opstarten (en geen selectie lijst dus).

Hoe krijg ik mijn boot zodat ik een keuze tussen beide kan maken?
Da had ik nou ook, as weekend 4 dagen weekend, dus dan maar ff XP en dan win7 dan moet het goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7

RA7

Ik denk dat de beste fix voor dit spel, WINXP32 installeren is.
Tis wel van de zotte, maar het werkt wel het beste. Ik had hiervoor zoveel configs geprobeerd. Zelfs die laatste waarbij je zo'n beetje alles uitzet, en dan nog stutters en lagzooi. En het spel ziet er niet meer uit.
Het speel heeft gewoon veel problemen met Core DUO en WIN7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florholvoet
  • Laatst online: 14:59

florholvoet

aka F0x.be

RonnieB82 schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:41:
[...]

Thnx, maar helaas, bij mij hapert het nog steeds... ookal pak ik de laagste config, met 1024x786, dan nog steeds dezelfde problemen... (maar wel 150fps!)

Treyarch moet echt dat spel patchen, er klopt echt iets niet...
In het programmatje heb je ook twee opties:
Multi-GPU en Multithreading.

Hier moet je naargelang je pc specs wat mee spelen. In mijn geval staat Multi-GPU uit (1 radeon kaart) en Multit-threading aan (quadcore).

En uiteraard Vsync / Sync every frame uitzetten. Dat heb ik al gezegd maar het heeft bij mij veel problemen opgelost dus ik zet het nog maar eens in de verf (letterlijk). :+

Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 24-07 11:54
Gisteren had ik toch wel erg veel disconnects tijdens spelen. Gelukkig verloor ik de verbinding niet altijd, maar het is stront vervelend. Soms was het 3x in 1 potje DOM... Gebeurt precies altijd wanneer ik lekker bezig ben. Mijn monsterscore van de avond met 50-6 was ik zo ook bijna verloren. Maar gelukkig werd de verbinding hersteld!

Toch..Hoe kan het spel denken dat de verbinding weg is..Mijn ping is tussen de 45-80, wat gewoon goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoStiglitz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:14
Gisteravond wederom zeer regelmatig disconnect op de ps3. Je merkt het al, begint een beetje te laggen daarna host migration daarna connection closed.

Ik ben er na 30 minuten spelen en geen enkele match af kunnen maken maar mee opgehouden. Wat een budzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:04

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

HugoStiglitz schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:47:
Gisteravond wederom zeer regelmatig disconnect op de ps3. Je merkt het al, begint een beetje te laggen daarna host migration daarna connection closed.

Ik ben er na 30 minuten spelen en geen enkele match af kunnen maken maar mee opgehouden. Wat een budzooi.
Zo gaat het blijkbaar al een tijdje nu, niet alleen bij enkele personen. Ikzelf word er soms ook echt schijtziek van hoe lang je kan of moet wachten op een normale, speelbare match. Gister, na 10 mislukte (lees niet speelbare) matches gaf ik het maar weer eens op. Wordt imho wel tijd dat hier iets aan gedaan wordt want dit drukt de fun behoorlijk.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Hey, het zal vast al eens gepost zijn maar ik ben een beetje te lui om alle 70 pagina's door te bladeren..
Maar ik heb dus gister Black Ops voor de pc gekocht en netjes geïnstalleerd, so far so good.
Maar nu het probleem, meestal na ongeveer 30 minuten spelen dan freezed mijn scherm en krijg ik een soort artifact (lees: lijkt net of er door een wind mijn graphics van mijn scherm geblazen worden)
Hebben meer mensen dit probleem en is hier al een oplossing voor? En wat is eventueel een oplossing om dit probleem te verhelpen?

EDIT: leek me handig om mijn specs erbij te zetten!

CPU: AMD Phenom II X6 1055T @ Stock
GPU: ASUS HD5850 @ Stock
Mobo: Asrock 890GX Extreme 3
Geheugen: OCZ Platinum 1333Mhz

[ Voor 14% gewijzigd door Excelb-boy op 30-11-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yournamezz
The White B.A. schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:03:
[...]

Misschien kan je ook gelijk vertellen hoe je aan die geruchten komt?
Dit forum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Ik heb ook last van de random freeses af en toe tijden MP.
Draai een i7 870 met hd6870 en win 7 64bit.

Nu ben ik op het werk dus kan ik het niet testen maar ik las net dat het probleem tijdelijk
te verhelpen door een dual boot win xp 32bit...

Maar nu misschien een domme vraag, als ik het spel nu gewoon onder compatibiliteitsmodus draai als win xp 32 bit?
Iemand die dit kan testen / heeft getest / weet?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-07 14:49
Gezien er hier ook een discussie loopt over een mogelijke patch, maar even een crosspost:

Ik lees net op het officiële forum dat ze in ieder geval bezig zijn met een patch voor de PC, waar alle fixes die de consoles hebben gekregen ook in zullen zitten (waar van toepassing, sommige dingen zijn console-only) :)
Hey guys,

I wanted to reassure you we're still here and listening, and working on a patch. As always, I don't like to give ETA's because through the 'telephone game', that turns into expected deadlines that may not be hit due to the complexities of game development.

That said, I will be providing a thorough update to the "PC Community Update" sticky atop this forum later this week (hopefully tomorrow). It will be an update to the "IN PROGRESS" list of fixes, which will include a very large number of the "LIVE FIXES" from the respective console Stickies you may have seen. Many of the items on that list don't apply to the PC version, and all of the issues we've addressed to-date on the PC took higher priority over the other fixes the consoles received that the PC hasn't yet.

I'll post that list as soon as it's finalized, but in the meantime it's safe to assume that any problems you guys experienced that have been fixed on the consoles will be included in a future patch for the PC as well. The first week or two, though, we had much more pressing PC-specific issues to address which the teams focused on first. Any additional PC-specific issues that you're experiencing will continue to be addressed in a manner consistent with the Black Ops Patching Process I posted earlier today:

http://www.callofduty.com...ewtopic.php?f=71&t=346952

Stay tuned for future updates, and we appreciate your continued support!

Regards,
-JD
bron

Verwacht deze week dus in ieder geval een lijst met aankomende changes :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Je kunt ook met EasyBCD de bootcode van Windows 7 terugzetten. Het is vrij gemakkelijk, maar je moet even googelen om er achter te komen.
Als je dit doet krijg je normaal dat 'keuzeschermpje' als je opstart (na de POST).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Qurius schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:22:
Je kunt ook met EasyBCD de bootcode van Windows 7 terugzetten. Het is vrij gemakkelijk, maar je moet even googelen om er achter te komen.
Als je dit doet krijg je normaal dat 'keuzeschermpje' als je opstart (na de POST).
Ik heb het geprobeerd met EasyBCD maar kwam niet echt ver, het probleem is namelijk dat ik alleen op Windows XP kan komen. Ik las namelijk op het forum dat je EasyBCD moet gebruiken vanaf Vista of 7 en dat hij niet goed werkt met XP?

Mocht ik het fout hebben, heb jij enig idee hoe het wel kan? Kan namelijk geen Boot folder vinden in de Windows 7 partitie (Bij C:\ volgens mij).

On-topic:

Goed om te horen dat er een patch uit komt _/-\o_
Mochten er mensen zijn met ongeveer mijn specs die nog problemen hebben, mail me dan even of add me op Steam: RethXoth

[ Voor 11% gewijzigd door rethxoth op 30-11-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spatfrak
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-03 12:33
Zal je ff adden rethxoth , de MP is nogsteeds onspeelbaar bij me ,mn FPS schommeld tussen de 10 en 25 meeste v/d tijd , ook alles al geprobeert behalve winXP erop knallen,dat gaat me echt te ver .

Specs : E6600@3.4 Ghz|P5N32-E SLI|4 GB|275 GTX|Windows 7 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
oke ik kan niet spelen. Krijg de melding dat er geen netwerk/internet connectie is??? Raar want er is niets mis met mijn verbinding :X (PC)

[ Voor 40% gewijzigd door Ruffzz op 30-11-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-07 14:19

Slapstick

Me, myself or I

Ruffzz schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:42:
oke ik kan niet spelen. Krijg de melding dat er geen netwerk/internet connectie is??? Dit is natuurlijk niet zo
Ik ook :(. Servers van steam zullen er wel uitliggen

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-07 20:04
Steam ligt er inderdaad uit. Ik dacht het op te lossen door steam opnieuw te starten maar nu meld hij niet meer aan. Benieuwd hoe lang het duurt.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

RemcoINC08 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:22:
Steam ligt er inderdaad uit. Ik dacht het op te lossen door steam opnieuw te starten maar nu meld hij niet meer aan. Benieuwd hoe lang het duurt.
Voor mij werkt het gewoon..

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33
MicScott schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:29:
[...]

Voor mij werkt het gewoon..
zal dan een gedeelte van de servers zijn, die of al weer up zijn, of niet down waren :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Laatst online: 24-07 11:19
Hij doet het inderdaad alweer ja, even een foto genomen van mijn crashes, iemand die dit ook krijgt?

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/nd5xuh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/ljf2x.jpg

Vaak als ik dit krijg en ik druk crtl alt del > annuleren > terug naar game, dan doet ie het weer.. maar soms ook dat ie zegt blackops.exe werkt niet meer of reageert niet bij taakbeheer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380186

Hallo allemaal,

Ik heb van het weekend ook BO binnen gekregen.
Alleen ook bij mij draait hij echt slecht.
In de MP als ik begin te schieten of er gebeurd iets schiet mijn fps naar beneden en
begint hij te stotteren. Hoe kan dit en hoe los ik dit op?

Mijn specs:

Intel core duo CPU E7300 2,66 Ghz
3GB ram
Geforce 9500 GS
Windows vista

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-03 17:45

TTZ

*Steam doet het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 21-07 22:55

InFamous

excommunicado

nou hier werkt steam weer alleen kan nog steeds geen games spelen cod bo mw2 zegt dat ik niet ingelogd ben op steam

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Richard_AFC schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:36:
Hij doet het inderdaad alweer ja, even een foto genomen van mijn crashes, iemand die dit ook krijgt?

[afbeelding]
[afbeelding]

Vaak als ik dit krijg en ik druk crtl alt del > annuleren > terug naar game, dan doet ie het weer.. maar soms ook dat ie zegt blackops.exe werkt niet meer of reageert niet bij taakbeheer..
probleem kan komen door crossfire, zag in je profiel dat je 2x hd5870 hebt. probeer eens crossfire uit te zetten en kijken of je het dan nog krijgt en op welke driver draai je? 10.11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
Nee die ene is alweer weg :P Heb er nu gewoon 1 hoor.

Ik draai overigens driver 10.10, zal ik eens 10.11 proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[afbeelding]
[afbeelding]

Lijkt me duidelijk, Aliens! Zie foto 1 rechter onderhoek! :O

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Richard_AFC schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:09:
Nee die ene is alweer weg :P Heb er nu gewoon 1 hoor.

Ik draai overigens driver 10.10, zal ik eens 10.11 proberen?
ik draai zelf 10.11 en ik heb nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Laatst online: 15:54
Heb pas ook 10.11 erop gezet, eerste paar minuten super soepel daarna crash, alleen reset hielp.
Daarna wat het stotteren gewoon weer terug 8)7 , maar geen crashes .... maar die had ik daarvoor ook niet
Windows XP btw, was juist van plan er Win7 op te gaan zetten maar dat lijkt ook niet een oplossing te zijn als je het toppic doorneemt.

Het stotteren is bij mij overigens ook in de combat training, viel mij zomaar op.
Heb het ook in de SP mode een paar keer gehad maar dat werkte in vergelijking met de MP vele malen beter en dan ook nog eens op een hogere resolutie.

Ga vanavond de settings van scorpion proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
InFamous schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:21:
[...]

Daarvoor wel dan?

Ik had zelf eerst ook geen last, maar na het herinstalleren van Win 7 wel..
Een Her-herinstallatie hielp ook niet dus daar ligt het niet aan maar sinds die patch van vorige week zaterdag (?) wel helaas.

Ik kijk het even aan met 10.11 en dat laat ik wel even weten.

Steam ligt er overigens wederom uit bij mij :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 24-07 15:50
En hier ook steam plat.. Leuk als je net van school afkomt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Laatst online: 14-07 17:46
clockw1ze schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:27:
En hier ook steam plat.. Leuk als je net van school afkomt :/
ga je wat aan je sociale netwerk doen inplaats van middag achter scherm hangen :+

doe eens gek maak een sneeuwpop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33
Anoniem: 380186 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:41:
Hallo allemaal,

Ik heb van het weekend ook BO binnen gekregen.
Alleen ook bij mij draait hij echt slecht.
In de MP als ik begin te schieten of er gebeurd iets schiet mijn fps naar beneden en
begint hij te stotteren. Hoe kan dit en hoe los ik dit op?

Mijn specs:

Intel core duo CPU E7300 2,66 Ghz
3GB ram
Geforce 9500 GS
Windows vista

Hopelijk kan iemand mij helpen!
afgezien van het feit dat je niet echt een beste pc hebt zou je even moeten doorlezen wat de voorgaande pagina's gezegd is ;) vrijwel iedereen met een niet ultrapc en sommige lucky bastards uitgezonderd hebben last van jou problemen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
InFamous schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:21:
[...]

Het eerste potje en het is meteen al raak, dus voor mij werkt het niet helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:45:
[...]

afgezien van het feit dat je niet echt een beste pc hebt zou je even moeten doorlezen wat de voorgaande pagina's gezegd is ;) vrijwel iedereen met een niet ultrapc en sommige lucky bastards uitgezonderd hebben last van jou problemen.
Ok bedankt!
Ja ik had wel wat gelezen maar nja ben niet echt pc expert.
Wordt dus wachten op een goede patch..

Het rare vind ik is dat ik bij zombie's geen problemen heb.
En op de site you can run it staat ook dat ik met mijn pc BO makkelijk moet kunnen spelen.

Vind het erg slordig van Treyarch dat ze de pc verzie weer zoo erg verwaarloosd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
  • Laatst online: 26-03 11:54
Inderdaad goed te horen dat de patch onderweg is. Ik wil graag spelen maar het kan gewoon totaal niet met deze lags.

Gister heb ik 1 potje gedaan (4vs4) en toen liep ie redelijk zuiver. Helaas was de volgende ronde alweer een lag feest. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:32

Mavamaarten

Omdat het kan!

Goed te horen dat er een patch onderweg is, inderdaad, ik speel 1-2 rondes en het spel kapt ermee. Gewoon boem, freeze (en echt op random momenten)... Ook vaak DirectX errors die niet zijn te fixen door res, reinstall,...

En nu kan ik helemaal niet meer spelen, volgens BO is er geen internetverbinding, ook in men friendslist. Steam is dus dood ? :(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En btw bij mij doet steam het ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 11:27
Nu wel :)

Ineens zag ik vrienden online :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03-2019
Ik kan wel connecten met Steam, maar dan staat er No Connection onderin.

Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hetzelfde :O.

Misschien problemen met de server ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeeej steam doet het weer :D.
Je moet gewoon even wachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
zijn alle problemen nog aanwezig?

lage fps, fps drops etc?

wou dit spel voor sinterklaas tijden en kerst enzo, maar als ik dit lees klinkt het nog steeds niet je van het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Kan nog steeds niet online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Dat komt omdat het spel de grafische werk beëindigd zodra je het spel minimaliseerd. Als je het weer maximaliseerd moet het spel weer alles opstarten. Althans zo ervaar ik het. Aangezien het maximaliseren wel een paar seconden duurt. Bij andere spellen is het vaak bijna meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ

TTZ

Downloadserver op Japan gezet net, maar haalt ook niet veel uit lijkt het.
Weer terug op NL en Steam blijft nu hangen op "Connecting to Friends network"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

ik heb geen idee of het bij black ops ook zou moeten gebeuren met een andere driver aangezien ik bo pas 3 dagen heb en al die tijd al op 10.11 draai maar had dat probleem wel degelijk in bfbc2 met die textures die niet meer kloppen en flikkerende textures en dat is sinds de 10.11 driver bij mij weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
  • Laatst online: 26-03 11:54
Janusch schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:44:
zijn alle problemen nog aanwezig?

lage fps, fps drops etc?

wou dit spel voor sinterklaas tijden en kerst enzo, maar als ik dit lees klinkt het nog steeds niet je van het!
Het is een prima spel hoor, goede Singleplayer en MP ziet er voor zover ik het gespeeld heb ook goed uit.

Een paar vrienden van mij spelen het ook en die hebben echt een high end computer, die spelen het ook gewoon vloeiend. Dus het ligt ook deels aan je PC specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04:18

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Bij mij blijft hij hangen op Completing installation ... 2% en daarna krijg ik "incomplete installation of Call of Duty - Multiplayer (16)

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

misschien heeft het ermee te maken dat steam uit de lucht is en raar loopt te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ

TTZ

Bij mij werkt Steam weer:

Onder "Account" aanvinken dat je Beta updates wilt ontvangen. Steam restart, hij begint te updaten en werkt weer! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

TTZ schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:44:

Onder "Account" aanvinken dat je Beta updates wilt ontvangen. Steam restart, hij begint te updaten en werkt weer! =)
Hier werkt dat niet..begint weer met completing installation ... 2% en dat was het dan om zo eruit te klappen met een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppah
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-02 12:11

voor vanavond ben jij mijn held! hij werkt hier weer! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/t71vlk.jpg

:(

Ook met de beta updates aangevinkt

[ Voor 24% gewijzigd door Yzord op 30-11-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-07 19:44
Yzord schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:56:
[...]

Hier werkt dat niet..begint weer met completing installation ... 2% en dat was het dan om zo eruit te klappen met een error.
Dat gezeur heb ik hier ook. tot 2% en dan de incomplete installation error (16), die 16 staat trouwens voor een network timeout. Lekker handig zo :).

Je koopt, ja koopt een spel, kan je het niet eens spelen :D

Wachten tot alles bij Steam weer op orde is denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Laatst online: 24-07 20:12

Hier werkt het niet, Iemand nog een andere oplossing?

edit: geweldig, steam gaat al me steam spellen opnieuw downloaden?

[ Voor 10% gewijzigd door Gangster93 op 30-11-2010 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bij mij hielp het wel, geen spellen die zich opnieuw gingen installeren, Kreeg wel een grappige reklame opeens in beeld, ik moest mn vrienden gaan vertellen waarom blackops zo goed is en ze het moeten gaan spelen :k

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014

_/-\o_ Dankje! _/-\o_

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
ik probeer nu vanaf cd te installeren, maar telkens als ik "C:\Program Files (86)\Steam\Steam.exe" -install E: doe, dan moet ik alsnog de cd key opnieuw activeren bij steam, en dat werkt niet. Ik heb de key een aantal weken geleden al geactiveerd, maar dat schijnt niet veel uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 09:51
Waar zien je jullie dat ''Account'' ik krijg het nergens te vinden in steam

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ

TTZ

dennis112 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:38:
Waar zien je jullie dat ''Account'' ik krijg het nergens te vinden in steam
VIEW - SETTINGS - BETA PARTICIPATION

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim1981
  • Laatst online: 23-07 22:29
Steam->Instellingen->Account en dan staat er Deelname aan betaprogramma:

Maar bij mij helpt het niet, kan nog steeds niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
Weet iemand waarom Steam opnieuw op de cd key vraagt voor de installatie, dat hoefde voorheen namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Iedereen die ik ken kunnen allemaal al spelen...mijne blijft op die Complete Installation ... 2% hangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
Steam doet hier nu ook weer "normaal" Kan weer installeren etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

tim1981 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:46:
Steam->Instellingen->Account en dan staat er Deelname aan betaprogramma:

Maar bij mij helpt het niet, kan nog steeds niet spelen.
Steam een keer helemaal afsluiten en dan opnieuw starten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
Heb vandaag mijn computer een update gegeven omdat ik vond dat deze hier aan toe was, en ik hopelijk BO beter kon spelen. Zonder horten en stoten. Ik kom echter vrij bedrogen uit, als ik nu BO multiplayer opstart krijg ik een BSOD en gaat mijn computer een restart uitvoeren. Heb de foutmelding even opgezocht.....misschien dat iemand me verder kan helpen. Het is behoorlijk irri.

De computer is opnieuw opgestart na een bugcontrole. De bugcontrole is 0x0000003b (0x00000000c0000005, 0xfffff880049c120f, 0xfffff8800b9aa6b0, 0x0000000000000000). Er is een dump opgeslagen in: C:\Windows\MEMORY.DMP. Rapport-id: 113010-15288-01.

Mijn huidige config:

Asus P7P55LX
Intel i7 870
Kingston 4GB/1333/DDR3 (2x)
HD6850 (2x)
Enermax 500W

Ik hoop graag of iemand een oplossing heeft. Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383099

The White B.A. schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:27:
Heb vandaag mijn computer een update gegeven omdat ik vond dat deze hier aan toe was, en ik hopelijk BO beter kon spelen. Zonder horten en stoten. Ik kom echter vrij bedrogen uit, als ik nu BO multiplayer opstart krijg ik een BSOD en gaat mijn computer een restart uitvoeren. Heb de foutmelding even opgezocht.....misschien dat iemand me verder kan helpen. Het is behoorlijk irri.

De computer is opnieuw opgestart na een bugcontrole. De bugcontrole is 0x0000003b (0x00000000c0000005, 0xfffff880049c120f, 0xfffff8800b9aa6b0, 0x0000000000000000). Er is een dump opgeslagen in: C:\Windows\MEMORY.DMP. Rapport-id: 113010-15288-01.

Mijn huidige config:

Asus P7P55LX
Intel i7 870
Kingston 4GB/1333/DDR3 (2x)
HD6850 (2x)
Enermax 500W

Ik hoop graag of iemand een oplossing heeft. Bij voorbaat dank.
mischien ligt het aan je 500watt voeding want 500 is wel weining hoor voor 2keer en HD6850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
Anoniem: 383099 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:31:
[...]

mischien ligt het aan je 500watt voeding want 500 is wel weining hoor voor 2keer en HD6850
Ik zal er eens naar kijken, Heb een watt meter in mijn systeem zitten maar daar komt ik met Burn-In test niet hoger dan ±240W. Ik zal 3dMark Vantage is downloaden. Of heeft iemand een beter idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
Black ops geinstalleerd via dvd, krijg ik bij completing installation nog steeds die error. Vraag me af of er nog mensen zijn bij wie het ook nog niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Ik dacht heel even dat het bij mij ging werken na de update van Steam.. Maar helaas.. Completing installation blijft hangen op 2% en dan error 16 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
Zouden ze niet ergens gewoon een melding kunnen geven dat er inderdaad een storing is bij Steam, en wat er daadwerkelijk aan de hand is. Ik persoonlijk zou dat best willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Stelletje naabs idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
MikeBlaszczak

MikeBlaszczak's Avatar

Valve

We're tracking an issue with our POP provider that's causing connectivity issues for Steam users since about 0415 PST today. Some users will be able to connect, and some won't, based on geographic location mostly.

We identified the issue as a failure in some networking hardware. We've routed around the failed hardware just before 1100 PST today, and connectivity has been normal for all users since then.

We'll have momentary downtime in order to replace the failed hardware. We'll do this after we receive the replacement hardware--which we expect arrive tomorrow. The downtime for the switchover should be just a few minutes.

We're sorry for the inconvenience this unplanned event has caused.

Stond op het Steam Forum. Helaas werkt het hier nog niet :)

[ Voor 15% gewijzigd door MarcHeijerman op 30-11-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Bij mij werkt Steam. Ik heb alleen nog wel steeds last van fps drops naar 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
Dus geen installation completion error.... Lekker dan :) Hier nog steeds bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Laatst online: 15:15
Dus er is al een update voor black ops van de pc uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
darkfujita schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 23:27:
Dus er is al een update voor black ops van de pc uit?
Die is al even uit, en die is ook automatisch geupdate met steam als het goed is.

[ Voor 25% gewijzigd door MarcHeijerman op 30-11-2010 23:31 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.