• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19
Modest71 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:26:
[...]

Ze hebben bij Crytek een Cyengine licentie aangeschaft voor 7 of 8 miljoen. Samenwerking met SledgeHammer games.

http://www.sledgehammergames.com/games
/Edit: Ik las net dat er meer dan 1 studio met een COD versie bezig is.

[...]

Ik ben bang dat je een torrentje moet gaan pakken. Lijkt dat je DVD of je DVDRom niet in orde is.
Ja zijn nu drie studio's met cod bezig, Treyarch heeft overduidelijk de laatste gemaakt, Sledgehammer gaat nieuwe cod doen evt dus met treyarch en Infinity ward voor wat er over is gaat ook nog bezig maar welke eerst komt weet ik ook zo snel niet.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
rethxoth schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:17:
E6600 @ 2x 3Ghz
4GB RAM
HD4870 1GB
Voor de mensen met ongeveer mijn specs (of gewoon proberen als je duo core hebt), ik heb een combinatie van oplossingen gedaan waardoor mijn spel nu speelbaar is (af en toe kleine tikjes lag) _/-\o_

Ten eerste heb ik de mp_config.cfg van deze meneer letterlijk overgenomen:
http://forums.steampowere...hp?p=18876916&postcount=1

Vervolgens heb ik de volgende configuratie gebruikt (resolutie kan anders zijn uiteraard):
1280x1024
Anti-Aliasing: 2x
Refresh Rate: 60hz
Sync every frame: on
Texture Filtering: Automatic
AF op z'n laagst (geen oranje blokjes)
Texture Quality: Automatic
Shadows: Yes
Bullet Impact: Yes
Field Depth op z'n laagst (geen oranje blokjes)
Overigens bij elk potje dat ik join (En als hij nieuwe map laadt) typ ik de volgende commando's:

/demo_enabled 0
/snd_restart

Ik hoop dat ik hiermee iemand help!

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-05 23:54
Ik had ook eerst op GoT moeten kijken voordat ik deze game kocht... gelukkig zie ik een hoop oplossingen staan die ik nog kan proberen maar belachelijk dat dit nodig is. Ik kan singleplayer nog niet eens fatsoenlijk spelen op de laagste settings zonder dat de game steeds blijft hangen, geluid hapert etc. Ik heb al wat gestoeid met de config file maar helaas nog zonder succes. Wat een tegenvaller zeg, ik heb me gruwelijk geërgerd na de installatie (die overigens soepel verliep) eergisteren.

Schandalig dat ze dit zo durven uit te brengen. Zulke slechte en uitzonderlijke specs heb ik toch niet? (C2D E8500, 4GB RAM, Nvidia GTX460 1GB, Win7 64Bit). MW2 draaide als een zonnetje full HD met de hoogste settings. Ik hoop dat ik met wat tweaks de boel nog stabiel krijg of dat er snel gepatched gaat worden... naja we zien het wel, het zal wel goed komen (en geld terug wordt lastig denk ik).

[edit] na het kopieren van DM.Aram config en het verlagen van de steamprio in taakbeheer is het in ieder geval alweer een beetje speelbaar met 1280x720. Geen hele hoge kwaliteit graphics, maar wel genoeg fps om raak te schieten. Veelal rond de 100fps met dips naar de 40fps. Als ik shadows aanzet of detail op high zet dan scheelt dat zeker -10fps en dan gaat hij echt stotteren tijdens de dipjes... jammer maar in ieder geval al genoeg om de singleplayer een keertje uit te spelen... :)

[ Voor 21% gewijzigd door djeejdjeej op 25-11-2010 23:46 ]

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:41

Meneer iCy

swarma

Naast de diverse tweak configs onder/bovenstaande geprobeert dus:

/demo_enabled 0
/snd_restart

en ik kan fatsoenlijk spelen, eindenlijk. Nu maar ff een film kijken :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Sjaak_Banaan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-05 00:27
Kan het kloppen dat de servers down zijn? Momenteel zie ik maar 75 servers en die zijn allemaal leeg :(

nvm, moest in steam op 'verify integrity of game cache' klikken, nu werkt het weer .

[ Voor 31% gewijzigd door Sjaak_Banaan op 25-11-2010 22:24 ]

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:47

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Heel vreemd, maar ik heb geen problemen met Catalyst 10.9, en bij 10.10 of 10.11 gaat die haperen als een gek (met veel mensen wordt het gewoon onspeelbaar).

Speel het op:
E8400
8GB ddr2
MSI P7n Platinum
hd4870 1gb

Kan het iedereen aanraden om een stapje terug te doen!

• rethxoth
Odysseus253 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:46:
Heel vreemd, maar ik heb geen problemen met Catalyst 10.9, en bij 10.10 of 10.11 gaat die haperen als een gek (met veel mensen wordt het gewoon onspeelbaar).

Speel het op:
E8400
8GB ddr2
MSI P7n Platinum
hd4870 1gb

Ik zal het eens proberen in combinatie met de tweaks die ik hierboven plaatste, hopelijk runt hij dan zuiver :9~
Odysseus253 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:46:

Speel het op:
E8400
8GB ddr2
MSI P7n Platinum
hd4870 1gb

De 10.11 driver werkt bij mij anders prima. :) Het is er iig niet slechter op geworden.

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:06
Ik heb de /demo_enabled en de /snd_restart geprobeerd, helaas, werkt niet voor mij.. het wordt alleen erger.
Ik heb een echte geluids lagg, en ik moet wachten op een update van BO.

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:47

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

superbassie schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:59:
[...]

De 10.11 driver werkt bij mij anders prima. :) Het is er iig niet slechter op geworden.
Bij mij dus wel. Ik dacht eerst dat het aan de laatste patch van Treyarch lag (zaterdag?), maar ik heb tegelijkertijd de nieuwe catalyst geinstalleerd. Sindsdien loopt die voor geen meter! Vandaag weer terug naar 10.9 en jahoor, alles loopt soepel. Ik hoef niet meer m'n virusscanner uit te zetten, geen priorities te veranderen in taakbeheer, geen config files meer te wijzigen, het werkt allemaal vanzelf!

Dus iedereen die een Ati kaart heeft: Catalyst 10.9 is your answer!

• rethxoth
Wel vreemd dat er zo veel soorten problemen zijn, zijn lekker aan 't developen daar zeg *sarcasm*

Overigens de setting die ik poste werkt voor mij ook maar voor korte duur.. na 3 matches houdt hij het voor gezien en begint hij weer flink te laggen, wat resulteert in een Loss omdat ik Leave Game moet doen...

En hier betaal je 60 euro voor.. Smijten gewoon die console in je face van: "Hier, ga maar lekker uitvogelen hoe hij moet draaien, hebben wij geen tijd voor".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-06 19:14
ik zet ook constant claymores op drukke punten, elke kill is er 1. Vergeet ze ook vaak te zetten maar ja. Wat ik ook mooi vind is dat de claymore blijft staan tot je re-spawned, heb al een paar keer gehad dat ik dood werd geschoten vlak bij mijn claymore, ff wachten, bang :)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225842

steveman schreef op donderdag 25 november 2010 @ 19:50:
[...]

Ik heb een Q8200... en ook drops tot 30 fps @800x600 zonder vsync.

In de map cracked is het met name bar en boos. Aan een uiteinde gaan staan van de straat met auto's en dan de straat doorkijken --> ~30fps.
Idd, Cracked is echt de slechste eruit. Heb idd ook drops naar 30. T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aalard99
  • Laatst online: 03-06 20:56
Ok, probleem is voor mij opgelost door Black Ops te spelen vanuit Windows XP ipv Win 7 64bit. Gisteren een dual boot gemaakt met een xp versie, nieuwste drivers van Nvidia erop gezet en het loopt vloeiend op 60-70 Frames p/s.

Specs zijn :

E8400
Nvidia 8800 GTS 512
4 Gig intern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Anoniem: 399 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:41:
[...]

Ik zou het gewoon eens proberen, want een vriend van me speelt op een HD4550, 4GB RAM en een Core2Duo op ong. 2600 Mhz, en dat loopt prima, met standaard configuratie en resolutie op een 24"breedbeeld (geen idee wat de resolutie van zo'n ding eigenlijk is.)
Tenzij die vriend van je een 30" scherm er aan wil hangen geloof ik niet dat zijn config merkbaar verschilt ten opzichte van de hier beschrevene :)

[...]

1 de maps zijn op zich in de meeste gevallen redelijk balanced, maar dat is niet hetzelfde als dat je van beide kanten zomaar kunt rushen zonder risico. Het kanten wisselen helpt, maar er zijn maar weinig kaarten waar de uitslag struktureel in het voordeel van de attackers of defenders uitvalt volgens mij.
2 het is recoil. Heb je wel eens een wapen afgevuurd? dat trekt omhoog, maar niet altijd even veel. En als je een volautomaat afvuurt zul je merken dat dat niet á la MW2 strak omhoog trekt. In MW2, en daarvoor counter strike, was mijn techniek met de rifles gewoon knop induwen en ietsje onder de enkels mikken, dan maak je headshots. Dat is nu over: je moet nu echt mikken en precies vuren.
3 net als in alle andere COD spellen. En quake. En Unreal. enzovoorts.
4. mee eens, maar het kan ook vóór je werken.
Ik speel op Nuketown eigenlijk altijd met M60 met ext mags en Grip, 2x semtex en 2x Nova gas. Spawnen in de vijandelijke tuin, semtex in beide hoeken, gas op het gras, en dan sproeien maar. Zolang niemand de moeite neemt om je vanuit het huis om te leggen win je domination matches doordat je killstreaks van 10 en meer maakt op anderman's spawn. Dit levert best vaak kicks en bans op trouwens...
Om zo te spelen is dan ook behoorlijk lam en irritant, hoewel in principe niet echt verboden.Kick kan ik me dan nog wel voorstellen, ban is niet nodig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Odysseus253 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:37:
[...]

Bij mij dus wel. Ik dacht eerst dat het aan de laatste patch van Treyarch lag (zaterdag?), maar ik heb tegelijkertijd de nieuwe catalyst geinstalleerd. Sindsdien loopt die voor geen meter! Vandaag weer terug naar 10.9 en jahoor, alles loopt soepel. Ik hoef niet meer m'n virusscanner uit te zetten, geen priorities te veranderen in taakbeheer, geen config files meer te wijzigen, het werkt allemaal vanzelf!

Dus iedereen die een Ati kaart heeft: Catalyst 10.9 is your answer!
dus als hij bij jou het er wel mee doet, doet het het dat gelijk bij iedereen 8)7 lekkere gedachtegang heb jij, daar boven op reageer je op iemand waarbij het WEL goed werkt met 10.11 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
rethxoth schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:34:
[...]

Voor de mensen met ongeveer mijn specs (of gewoon proberen als je duo core hebt), ik heb een combinatie van oplossingen gedaan waardoor mijn spel nu speelbaar is (af en toe kleine tikjes lag) _/-\o_

Ten eerste heb ik de mp_config.cfg van deze meneer letterlijk overgenomen:
http://forums.steampowere...hp?p=18876916&postcount=1

Vervolgens heb ik de volgende configuratie gebruikt (resolutie kan anders zijn uiteraard):

[...]

Overigens bij elk potje dat ik join (En als hij nieuwe map laadt) typ ik de volgende commando's:

/demo_enabled 0
/snd_restart

Ik hoop dat ik hiermee iemand help!
A. dit moet door de makers gefixed worden niet door de gamers.
B. ik ga dat spel echt niet op 1024 spelen omdat het dan wellicht stottervrij loopt, dan liever gewoon niet en wachten op een echte oplossing. Mijn pc moet het prima op vol kunnen draaien.
C. komt die niet dan ga ik wel terug naar de winkel of regel ik op een of andere manier mijn geld terug van treyarch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yournamezz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-12-2019
Yzord schreef op donderdag 25 november 2010 @ 19:59:
[...]

Uhm, zo werkt dat met Claymores hoor. Je plaatst hem in een dode hoek zodat je gecontroleerd kan snipen zonder dat je je back in de gaten hoeft te houden. En als er dan iemand aan komt sprinten en langs de claymore loopt, tja, dan kan het zijn dat je alsnog wordt afgemaakt door degene die daar staat te snipen (wat jij weer campen noemt).
Ik blijf het campen noemen en ja hadden ze maar PROMOD !
Dan waren die gaymores er ook niet \o/ :P

Got problems with Windows? - ReBooT Got problems with Linux? - Be RooT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
yournamezz schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:36:
[...]
Ik blijf het campen noemen en ja hadden ze maar PROMOD !
Dan waren die gaymores er ook niet \o/ :P
promod?

ik ben trouwens wel blij dat er veel minder noobtubers zijn, die vind ik stukken irritanter dan campers (als je eenmaal weet waar iemand zit dan is het een gegarandeerde kill).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-05 19:46
Promod is een mod die destijds voor COD4 is gemaakt waardoor je op wedstrijd niveau (pro) kan spelen tegen elkaar. Hiermee worden clanwars bv mee gespeeld. Diverse aanpassingen zijn hierin gedaan waaronder het weghalen van perks en killstreaks.

Weet iemand of er plannen zijn voor een Promod voor BlackOps? Ik wil namelijk binnenkort een unranked server gaan huren waar matches op gespeeld kunnen worden.

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-04 10:16

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

ik ben trouwens wel blij dat er veel minder noobtubers zijn, die vind ik stukken irritanter dan campers (als je eenmaal weet waar iemand zit dan is het een gegarandeerde kill).
Daar ben ik het helemaal mee eens. Campers killen je 1x, daarna ren je er lekker heen en kill je hem.
Het is irritant als je met een goeie killstreak bezig bent, maar daar kom ik nog wel overheen. Die noob-tubers zijn 20x zo irritant en die zie je gelukkig een stuk minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
spoornie schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:20:
Promod is een mod die destijds voor COD4 is gemaakt waardoor je op wedstrijd niveau (pro) kan spelen tegen elkaar. Hiermee worden clanwars bv mee gespeeld. Diverse aanpassingen zijn hierin gedaan waaronder het weghalen van perks en killstreaks.
klinkt goed, en dan ook geen claymores/granaten? Moet je dan wel levellen om wapens te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yournamezz
Svennie schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:27:
[...]

klinkt goed, en dan ook geen claymores/granaten? Moet je dan wel levellen om wapens te krijgen?
Promod is een mod waarmee er bepaalde perks,weapons,attatchments etc etc disabled zijn en het dus echt op je aim/brains aan komt en niet wat equipment wat je neerzet. Je moet ook niet levelen je joint een server kiest equipment en gamen maar granaten zijn er wel natuurlijk nog en de flashes alleen weet ik niet precies of er ook semtex in gaat komen er zijn wel al plannen voor een promod voor cod7 te maken hoorde ik (=

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:27:
[...]

Promod verwijderde een hele hoop dingen in CoD4 als Stopping Power, Juggernaut en Double Tap. In BlackOps gaat het dus weer zoiets doen ;). Ook kon je in ProMod vaak slechts kiezen uit 5 pre-made classes. Of kon je 1 class in elkaar zetten voordat je spawnde.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yournamezz
Promod is gewoon DE mod bij uitstek op cod4 :D maarja back 2 topic we waren bezig over hoe slecht dit spel op 99.9% van de gebruikers draait....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:28:
[...]

A. dit moet door de makers gefixed worden niet door de gamers.
B. ik ga dat spel echt niet op 1024 spelen omdat het dan wellicht stottervrij loopt, dan liever gewoon niet en wachten op een echte oplossing. Mijn pc moet het prima op vol kunnen draaien.
C. komt die niet dan ga ik wel terug naar de winkel of regel ik op een of andere manier mijn geld terug van treyarch.
Off-topic:

Als je het niet wilt doen dan doe je het toch lekker niet? Je hoeft niet zo zuurpruimerig tegen mij te gaan doen.

On-topic:

Las ergens iets dat als je de graphic settings JUIST hoog zet je meer last van de CPU afneemt en de GPU dit in handen neemt, dacht ik waag even een gokje en ja hoor.. het is er wat beter op geworden :+ Maar nog steeds dat gestotter... Hoop dat ze snel een patch uitbrengen.

[ Voor 29% gewijzigd door rethxoth op 26-11-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yournamezz
Dat van die patch hoop ik ook het loopt nu wel stable maar toch ik mis wat wat ik toch wel graag wil hebben voor cod en dat is dat mun gpu eens effe wat werk gaat doen en mun cpu ook eens lekker kan gaan zitten i.p.v. dik te lopen stressen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-05 19:46
yournamezz schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:42:
[...]

er zijn wel al plannen voor een promod voor cod7 te maken hoorde ik (=
heb je een bron toevallig?

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yournamezz
Niet erg betrouwbare i guess allemaal mensen in game servers veel verschillende zeiden het maar op hun woord geloven is niet mogelijk natuurlijk... dus ja ik heb GEHOORD van wel ik weet er ook niet veel van hoe het er mee staat hoorde het ook van wat promod cod4 gamers in mirc.
Ik zou graag een betrouwbare bron gegeven hebben maar die heb ik niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382995

Dan kom ik denk ik met een domme vraag maar wat zijn noobtubers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 23:06
Anoniem: 382995 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:03:
Eerste hit in google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yournamezz
Anoniem: 382995 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:03:
Zo dom is die vraag niet :P als je er aan ergert dan weet het precies:P
Noobtuber = iemand die een grenade tube attachment aan zijn weapon equipt zodat je met een goed schot ermee flink wat enemies kan hebben. Daarom is het noob :D je hebt er totaal geen skill voor nodig en het is ontzettend frustrerend voor andere gamers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 11:54
Hey mensen, ik heb dit topic niet helemaal doorgelezen dus misschien is mijn vraag ondertussen al 10x beantwoord, maar ik wilde het toch even snel kwijt..

Ik ben sinds vandaag begonnen met het spelen van de MP, maar ik ervaar veel lag op short range. Als een vijand in mijn buurt komt heb ik frozen lag, en ben ik dus al dood voor ik het door heb.

Ik heb mijn settings al wat lager gezet, zoals resolutie, textures en AA, maar het wil nog steeds niet lekker lopen. Heeft iemand een oplossing voor mij?

Computer specs:
Processor:
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz (2 CPUs)
Memory:
4096MB RAM
Video Card:
ATI Radeon HD 3800 Series
Motherboard:
Asus P5K Deluxe Motherboard

Ik draai Win7 en heb Wireless internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 16:15
Andere CPU kopen...

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Toch maar even terug gelezen, en ik lees dat meer mensen problemen hebben met dezelfde CPU als ik. :\

[ Voor 3% gewijzigd door ImpulseW op 26-11-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Luister niet naar deze kerel ImpulseW :P Wacht geduldig op de patch die het zal fixen of gebruik even mijn tutorialtje op deze pagina: rethxoth in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Proble..."

Overigens, het probleem met dit spel is dus wat je terugziet op de console: Doordat de consoles grafisch zwak zijn laten ze zoveel mogelijk draaien op de CPU... Blijkbaar hebben ze het zo gedaan op de PC, waardoor de Core 2 Duo's hierdoor aan lijden, maar hopelijk helpt hetgeen wat ik heb gepost ;)

(Wat ik bijvoorbeeld heb gemerkt is als ik AF en AA hoog zet ik minder lag heb, minder werk voor CPU en meer voor GPU maybe? Prioriteit van BlackOpsMP.exe op Laag zetten hielp mij ook een beetje)

[ Voor 12% gewijzigd door rethxoth op 26-11-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
rethxoth schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:36:
[...]

Luister niet naar deze kerel ImpulseW :P Wacht geduldig op de patch die het zal fixen of gebruik even mijn tutorialtje op deze pagina: rethxoth in "[Multi] Call of Duty: Black Ops - Proble..."

Overigens, het probleem met dit spel is dus wat je terugziet op de console: Doordat de consoles grafisch zwak zijn laten ze zoveel mogelijk draaien op de CPU... Blijkbaar hebben ze het zo gedaan op de PC, waardoor de Core 2 Duo's hierdoor aan lijden, maar hopelijk helpt hetgeen wat ik heb gepost ;)
Hartelijk dank voor de duidelijke uitleg! _O_ Blij te horen dat het niet aan mijn computer ligt. Dan maar wachten op Treyarch met de patch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Laatst online: 30-04 23:27

Bouli

9000 rpm

darkfujita schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:21:
[...]

Het is een duo core ;x
Ik heb net even mijn geluidskaart gedisabled en ja hoor, geen lagg meer! helaas kom ik niet hoger dan 50 fps.
Ook met alle edit's etc etc... Ik vind het erg jammer dat mijn pc dit spel niet goed aankan.
Wat zeur je nou? Als je een ferrari koopt en er een fiatmotor inlegt, dan gaat die ferrari toch ook niet snel?

Heb je nou al een geheugenupgrade gedaan ?

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

Iemand zelfde probleem ?

Q8200, GTX260 Core 216, 4GB DDR 2.
Ik kan amper 1 map spelen (vaak haal ik het einde niet), en dan loopt mijn game gewoon vast.
Ik hoor nog wel even (10 seconden) geluid van een chopper ofzo, maar dat fadet uit.

Ook net getest op Q6600 en GeForce 9400, zelfde probleem maar eerder...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Bouli schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:49:
[...]

Wat zeur je nou? Als je een ferrari koopt en er een fiatmotor inlegt, dan gaat die ferrari toch ook niet snel?

Heb je nou al een geheugenupgrade gedaan ?
Als je een ferrari koopt met een ferrarimotor maar ze zijn de wielen vergeten te monteren dan komt ie nog steeds niet vooruit hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:19:
Iemand zelfde probleem ?

Q8200, GTX260 Core 216, 4GB DDR 2.
Ik kan amper 1 map spelen (vaak haal ik het einde niet), en dan loopt mijn game gewoon vast.
Ik hoor nog wel even (10 seconden) geluid van een chopper ofzo, maar dat fadet uit.

Ook net getest op Q6600 en GeForce 9400, zelfde probleem maar eerder...
Heb het zo nu en dan, dat de game vastloopt en dan moet ik de pc opnieuw opstarten omdat het toetsenbord enzo dan ook niet meer werkt. Dit heb ik overigens pas na de laatste patch.
Maar zo extreem dat je niet eens 1 potje af kunt maken is het bij mij iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290605

ik heb geen problemen om het spel te draaien, heb een 920 cpu en 5850 gpu, 3 gig geheugen en Vista 32 bit.

Ik heb de laatste tijd wel extreem last van dat het spel na 10-20 min. spelen vastslaat. als ik het een kwartier laat staan, verandert er niets en uiteindelijk sluit ik het via taakbeheer. Vaak kan ik niet eens 1 volledige ronde spelen, hebben jullie hier na de laatste patch ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Laatst online: 02-04 10:16

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Sc0rPi0N schreef op donderdag 25 november 2010 @ 00:42:
Als iemand mijn config_mp wil DM me ff,

Ik haal nu met wat tweaks daarin icm 16x AA 90FPS. (0xAA 125FPS)
Enige wat ik heb gedaan is de config file aangepast (verder niets gedaan met prioriteiten ofzo)
Heb de config van Scorpion overgenomen en net 2 uur, freeze-free kunnen fraggen.
***knock on wood*** dat het goed blijft gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
Nov 26, 2010 - 1:32pm EST
Some servers have been experiencing crashes at regular intervals. If you are affected by this, here is some information for you. 1: We have identified the likely cause of your crashing. We are relaying all information to Treyarch. 2: A fix for this may take some time to develop, depending on what parts of the actual server software need to be corrected. We do not know when the fix will be implemented, but, knowing that nearly all crashing issues we have found are a result of one specific problem is an extremely good thing. When it is repaired, game stability should improve dramatically.

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:07

Franko P.

Hit it.

Ik heb sinds vandaag een raar probleem.
Ik start multiplayer, fetching stats komt in beeld te staan. So far so good.
Nu wil ik naar server browser gaan en het spel freezed.

Ctrl-Alt-Del -> taakbeheer en daar staat bij black ops multiplayer: reageert niet.
Als ik taak beëindig dan ben ik terug op mn desktop. Dit gebeurde vanmiddag voor het eerst, na opnieuw te starten werkte alles gewoon goed.

Nu wil ik zojuist weer gaan spelen en nu gebeurt het zelfde, maar nu heb ik na 5 keer het spel opnieuw starten telkens een game freeze?!
Oftewel, ik kan niets.

Specs:
I7 860 @ 3.3ghz
4gig ram
HD5870
Mobo is een MSI P55 GD65

Bedraad aangesloten, verder geen problemen met internet of wat dan ook.

Voorheen speelde ik dit spel zonder problemen, 130 fps stabiel, nooit lag of wat dan ook.
Sinds vandaag ellende?

Iemand die dit ook heeft meegemaakt? En vooral, wat is kan ik er aan doen?

Als ik ga googlen op game freeze dan krijg ik ingame problemen van mensen, maar ik kan niet eens ingame komen...

Als ik nu opnieuw start krijg ik de vraag of ik in safe mode wil spelen? Wat doet dit? Ik heb geen zin om mijn instellingen op grafisch gebied opnieuw te gaan doen, was al werk genoeg voordat ik het precies zo had als ik wou.

EDIT: Blijkbaar zit het probleem alleen in mijn server browser. Als ik via matchmaking een spel start dan werkt wel alles zoals het hoort.

[ Voor 15% gewijzigd door Franko P. op 26-11-2010 21:14 ]

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
rethxoth schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:59:
[...]

Off-topic:

Als je het niet wilt doen dan doe je het toch lekker niet? Je hoeft niet zo zuurpruimerig tegen mij te gaan doen.

On-topic:

Las ergens iets dat als je de graphic settings JUIST hoog zet je meer last van de CPU afneemt en de GPU dit in handen neemt, dacht ik waag even een gokje en ja hoor.. het is er wat beter op geworden :+ Maar nog steeds dat gestotter... Hoop dat ze snel een patch uitbrengen.
waar jij jezelf persoonlijk voelt aangevallen vond ik juist dat het niet op jou gericht was. Maar goed het ging erom dat het niet onze zaak is de boel te fixen maar van treyarch. Daar ging het om, dat een aantal punten wellicht minder stotter en lag of meer fps oplevert ja dat is dan even een tussenoplossing maar ik vind het nu toch wel eens hoog tijd voor een GOEDE en WERKENDE patch... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372312

Ik heb zelf met Ingram gepraat op xfire of hij ook een promod ging ontwikkelen voor cod7 en hij gaat er in ieder geval wel iets mee doen. Ingram is samen met nog 2 of 3 mensen degenen die promod heeft gemaakt zoals het nu is. De eerste versie's van promod werden gemaakt door raf1 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Indy91 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:15:
Voor mij is CoD:BO ook onspeelbaar geworden.
Tot de eerste patch was het redelijk speelbaar. Ik had “slechts” om de paar seconden last van schokkend beeld (fractie van een seconde). Echter op dit moment is het gewoonweg echt niet meer speelbaar voor mij. Ik heb nu gewoon iedere seconde wel last van enorme lag. Ik raak nu geen drol meer, waar ik in de eerste week nog wel iets raakte.

Configuratie:
Windows7 Ultimate 64bit
4 Gig Ram
HD6870
AMD Phenom II X2 550 Black Edition@3,6Ghz
Creative Xi-Fi Audio
Ik heb de knoop doorgehakt en de geplande aanschaffing van een AMD Quadcore (Phenom II X4 955 BE) naar voren gehaald.

Lag probleem helemaal opgelost met een constance framepersecond van 91. ;)

Blijft het natuurlijk diep triest dat Treyarch het Dual Core probleem op de PC versie nog steeds niet heeft gepatched.

[ Voor 6% gewijzigd door Indy91 op 27-11-2010 08:10 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Franko P. schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:56:

Ctrl-Alt-Del -> taakbeheer en daar staat bij black ops multiplayer: reageert niet.
Als ik taak beëindig dan ben ik terug op mn desktop. Dit gebeurde vanmiddag voor het eerst, na opnieuw te starten werkte alles gewoon goed.

Nu wil ik zojuist weer gaan spelen en nu gebeurt het zelfde, maar nu heb ik na 5 keer het spel opnieuw starten telkens een game freeze?!
Oftewel, ik kan niets.

Specs:
I7 860 @ 3.3ghz
4gig ram
HD5870
Mobo is een MSI P55 GD65

Bedraad aangesloten, verder geen problemen met internet of wat dan ook.

Voorheen speelde ik dit spel zonder problemen, 130 fps stabiel, nooit lag of wat dan ook.
Sinds vandaag ellende?

Iemand die dit ook heeft meegemaakt? En vooral, wat is kan ik er aan doen?

Als ik ga googlen op game freeze dan krijg ik ingame problemen van mensen, maar ik kan niet eens ingame komen...

Als ik nu opnieuw start krijg ik de vraag of ik in safe mode wil spelen? Wat doet dit? Ik heb geen zin om mijn instellingen op grafisch gebied opnieuw te gaan doen, was al werk genoeg voordat ik het precies zo had als ik wou.

EDIT: Blijkbaar zit het probleem alleen in mijn server browser. Als ik via matchmaking een spel start dan werkt wel alles zoals het hoort.
Heb ik ook om de zoveel tijd, dan ga ik uit een server load omdat die niet wil laden, ga ik dus naar beginscherm en klik ik op servers. Bam eternal loading personal data ofzo. Ik snap ook niet waarom dat zo enorm vaak moet gebeuren :( Ik zal vanmiddag weer eens (kunnen) spelen en kijken of ik met wat andere setups wel wat speelbaars voor ogen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:07

Franko P.

Hit it.

SouLLeSSportal schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 09:41:
[...]

Heb ik ook om de zoveel tijd, dan ga ik uit een server load omdat die niet wil laden, ga ik dus naar beginscherm en klik ik op servers. Bam eternal loading personal data ofzo. Ik snap ook niet waarom dat zo enorm vaak moet gebeuren :( Ik zal vanmiddag weer eens (kunnen) spelen en kijken of ik met wat andere setups wel wat speelbaars voor ogen krijg.
Het vreemde is dat dit dus van de een op andere dag is gebeurd. Voorheen nergens last van, sinds gisteren kan ik dus niet meer spelen.
Alleen via matchmaking, maar dan krijg ik vaak hc servers en daar zit ik niet op te wachten. De hc spelers trouwens ook niet, ik ben meer van het arcade schieten aka schieten op alles wat beweegt.

Ik gooi het spel er vanavond compleet af denk ik, reinstall de zaak wel.
Hoe zit dat met stats eigenlijk? Kan ik weer van voor af aan beginnen of worden alle challenges en streaks en perks en lvl's etc. bijgehouden door steam?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-05 16:12

mickjuh

Good news everyone!

Franko P. schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 10:16:
[...]

Het vreemde is dat dit dus van de een op andere dag is gebeurd. Voorheen nergens last van, sinds gisteren kan ik dus niet meer spelen.
Alleen via matchmaking, maar dan krijg ik vaak hc servers en daar zit ik niet op te wachten. De hc spelers trouwens ook niet, ik ben meer van het arcade schieten aka schieten op alles wat beweegt.
Ik heb sinds de update (ik zag een paar dagen geleden steam wat updaten) problemen :( Ik heb vanaf het begin af aan als ik de MP start dat hij even freezed maar gaat daarna wel verder. Maar mijn probleem sinds de update is dat het complete spel gewoon freezed. Via task manager moet ik het dan afsluiten. Soms gaat het uren goed, soms om het half uur.

Het valt me op dat het wel potjes zijn waar ik vaak bovenaan sta. Alsof er een admin meekijkt om te kijken of ik niet cheat en bam mijn game hangt, weg bonus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 18:41
Gisteren ge-upgrade van:

Intel E8400 @ 3,6Ghz
4Gb 1066Mhz geheugen

naar:

Intel I7 930 @ 2,93Ghz
6Gb 1600Mhz geheugen

En het spel loopt nu als een tierelier. Zelfde vidcard 4870X2 en alles op extra en opties aan.

Nieuwe Win7 installatie op de SSD 60GB OCZ Vertex2 en geen config.mp wijzigingen of Steam acties uitgevoerd. Ben er wel erg blij mee, eindelijk eens zonder drops/lag spelen. Dan is het toch wel een erg leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Even een ideetje, geen idee of het mogelijk is maar:

Mensen geven aan dat in dual-boot Windows XP het spel prima runt en denken dat het ligt aan het feit dat Windows XP DirectX9 gebruikt en niet 10/11.

Zou het mogelijk zijn om Windows 7 te forcen om DirectX 9 te gebruiken?

Puur een idee.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Xbox360:

Als ik zombie co-op wil doen via xboxlive; dan vindt ie 50 matches, dan gaat ie joinen, maar vaak zit ik alleen in de lobby, of met iemand die maar niet ready wordt. Het werkt voor geen meter.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 21:13
Sinds eergisteren ook het bekende probleem met fatal errors en freezes.. Dit heeft er voor mij mee te maken dat ik Windows opnieuw geïnstalleerd heb (vanwege aankoop SSD). Voorheen werkte het gewoon altijd super zonder freezes of crashes maar sinds ik Windows en dus het spel opnieuw heb geïnstalleerd, is het drama..

Er is ook geen reet te vinden erover op het internet.. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Dit spel gebruikt maar 60% van m`n 8400 dual core .. Soms uitschieters naar 80%. In januari ga ik pas over voor een sandy bridge. M`n pc updaten alleen voor dit spel gaat me te ver.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:33
rethxoth schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:11:
Even een ideetje, geen idee of het mogelijk is maar:

Mensen geven aan dat in dual-boot Windows XP het spel prima runt en denken dat het ligt aan het feit dat Windows XP DirectX9 gebruikt en niet 10/11.

Zou het mogelijk zijn om Windows 7 te forcen om DirectX 9 te gebruiken?

Puur een idee.. :+
Heb ik ook al over nagedacht. Ik kon het alleen niet laten functioneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:20
Zerosum schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:07:
Gisteren ge-upgrade van:

Intel E8400 @ 3,6Ghz
4Gb 1066Mhz geheugen

naar:

Intel I7 930 @ 2,93Ghz
6Gb 1600Mhz geheugen

En het spel loopt nu als een tierelier. Zelfde vidcard 4870X2 en alles op extra en opties aan.

Nieuwe Win7 installatie op de SSD 60GB OCZ Vertex2 en geen config.mp wijzigingen of Steam acties uitgevoerd. Ben er wel erg blij mee, eindelijk eens zonder drops/lag spelen. Dan is het toch wel een erg leuk spel.
Vertel me eens hoe dat mogelijk is, met een i7 930 core loopt het wel goed en met de E8400 niet. Het is gewoon toeval omdat je waarschijnlijk een nieuwe windows geinstalled hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
Ik heb ook veel last van game freezes. Soms gaat het een tijdje goed, maar het kan ook maar zo wel 3x per half uur zijn. Ook heb ik soms dat de game freezed als ik de game net opstart en naar de serverbrowser wil gaan. Heb het idee dat het komt doordat ik te snel op de menu knop click en de game zich gewoon verslikt, want als ik even wacht loopt ie meestal niet vast en als hij in het menu wel freezed gaat de game na een halve minuut ofzo vaak wel weer verder. De ingame freezes zijn echter wel altijd fataal en dan moet ik weer ctrl-alt-deleten om de game te sluiten. Problemen zijn volgens mij allemaal ontstaan door één van die patches die ze uitbrachten, had in het begin namelik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door de freezes is het spel voor mij onspeelbaar geworden. Als ik 5 min. aan het gamen ben, loopt het spel vast en moet ik via taskmanager afsluiten. Ik kan geen enkele ronde afmaken.
Voor mij nooit meer een spel van treyarch studios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 10:41
E6850 - 4 GB DDR2 - ATI 4890
En nog steeds blijft het schokken zodat het gewoon onspeelbaar is.
Al veel zaken uit dit topic uitgetest maar nog altijd geen bevredigend resultaat.
MW2 zag er niet beter uit en draaide perfect op deze PC dus stel ik me ernstige vragen over Black Ops.
Het lijkt me absurd dat ze Dual core bezitters in de steek laten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Laatst online: 18:58
CoD Black Ops freezes in SP or MP
Go to your installation directory, then the Zone folder, then Common folder. ie x:|Steam|steamapps|common|call of duty black ops|zone|Common
Delete the first seven files: code_post_gfx.FF code_post_gfx_mp.FF code_pre_gfx.FF code_pre_gfx_mp.FF common.FF common_mp.FF common_zombies.FF
Verify the game cache integrity on Steam to download fresh new copies of these files (and also checks against your other files).

Las ergens anders dat runnen in windowed mode het misschien verhelpt. Ik probeer nu eerst dit eerste en als dat niet werkt ook windowed. Windowed doe je door in je config_mp iets van r_fullscreen op 0 te zetten.

Edit: Werkt allebei niet, bij mij.
Edit2: Die freezes zijn nog erger dan dat het traag is. Bijna klaar met een potje en dan net geen EXP door een freeze... Nu weer proberen op Win7 64 bit, en m'n arme processor proberen overklokken. Ben benieuwd.

[ Voor 15% gewijzigd door Jesserr op 27-11-2010 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 21:22:
[...]

waar jij jezelf persoonlijk voelt aangevallen vond ik juist dat het niet op jou gericht was. Maar goed het ging erom dat het niet onze zaak is de boel te fixen maar van treyarch. Daar ging het om, dat een aantal punten wellicht minder stotter en lag of meer fps oplevert ja dat is dan even een tussenoplossing maar ik vind het nu toch wel eens hoog tijd voor een GOEDE en WERKENDE patch... :)
Helaas het is thanksgiving weekend... die lui zitten lekker aan de kalkoen van onze centen en maandag gaan ze weer verder.

en de community manager heeft het drukker met officieel gereleasde telefoon hoesjes dan met de uitleg wat ze aan het doen zijn en hoe ver de patch is. want telefoon hoesjes is meer geld http://twitter.com/jd_2020

Spel is beta en had nooit op de markt met deze build gepusht mogen worden maar ja .. de datum is gezet .. dan moet je wel . en dan maar achteraf je mond houden en werken aan een fix, de shareholders zijn weer rijker en de gamers klagen steen en been ..

Het is eigenlijk te gek voor woorden want je koopt iets wat niet goed werkt en je kunt het nergens terug brengen

bijv mp3 player ....muziek stottert breng je terug en krijg je 1 die het wel goed doet.. bij een spel eenmaal code geactiveerd = hahah PECH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:56

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ook op de PS3 begint het nu behoorlijk irritant te worden, 70% van de matches is het of host migration of freeze of weer gewoon een complete connection fail. Nee het probleem ligt niet bij mij.
Voor de patch leek het een stuk stabieler op de PS3 maar het is soms zo frustrerend om elk potje weer een soort probleem te ondervinden. Het lijkt er ook niet echt op of er een spoedige oplossing komt. Wel jammer, want dit maakt het online spelen een stuk minder aangenaam.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:24

Wvr

RoaDHouse schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:19:
[...]

Vertel me eens hoe dat mogelijk is, met een i7 930 core loopt het wel goed en met de E8400 niet. Het is gewoon toeval omdat je waarschijnlijk een nieuwe windows geinstalled hebt.
helpt ook niet de mijne was 1 dag oud voor dat ik COD het geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 18:41
RoaDHouse schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:19:
[...]

Misschien het verschil tussen een quad en dual core? Anders zou ik het ook niet weten. De win7 installatie daarvoor was ook redelijk vers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Laatst online: 18:58
Overklokken lijkt bij mij goed te helpen. Maar ik heb al ontdekt dat het nooit zeker is dat de performance stabiel blijft bij BO.
Ben nu van 2.6 naar 2.8 GHz gegaan en hij loop vrij goed, vrij weinig stotteren. Maar ik speel hem nu ook op mn native resolution 1680x1050 in plaats van een lagere resolutie, omdat dat ook misschien zou moeten helpen.. In ieder geval is het weer leuk om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extrawelt
  • Laatst online: 20-01-2023
install winxp32=WIN
tested on 2 systems with e8400 +gtx275 & e8200 + hd4890. both with win7 64
MW2 performance, just nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij hebben de meeste mensen met problemen Win7 of Vista dus het installeren van XP zou zeker eens de moeite waard zijn.
Heb zelf ook geen Nasa systeem, maar wel XP en Black Ops loopt super, net als MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 21:39
Begin werkte spel prima. Toen na patch freezes. Toen heb ik bij CCC: "Wait for vertical Refresh" uitgeschakeld en in ingame "synch every frame" uitgeschakeld. Heeft paar dagen prima gedraaid.
Nu weer 3x freeze in uur tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-06 01:04

RA7

Nou het wordt alleen maar slegter bij mij, nu SP onmogelijk zoveel stutter, en MP elke 2 3 sec lag stutter sound stutter. ONSPEELBAAR!! I WANT MY MONEY BACKK!!!!

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379651

Ik zou zeggen - probeer dat eens en laat ons weten hoe dat is gegaan. Nee, ik bedoel het serieus. Misschien dat het op die manier voor de ontwikkelaar duidelijk wordt hoe erg de situatie precies is.

En, misschien krijg je sowieso wel je geld terug. Echt, ik meen het, probeer het eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Het wordt hier een flink stuk speelbaarder als ik het detail en FSAA/AF volle bak zet.
Klinkt onlogisch aangezien je dan minder fps zou hebben maar schijnbaar worden door die handelingen de CPU minder belast en,de GPU méér zoals het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpulseW
Tijdelijk terug naar CoD4 in de hoop dat er ooit nog een patch komt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peatron
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Een kleine tip voor het crashen van BO.
Eerder gaf ik aan dat om de 5min mijn pc rebooten na BSOD.
Ik heb alles in bios op default gezet. Dus niets geklokt.
Hierna een half uurtje gegamed en nog niet gecrasht.Met overclock aan 1 keer.
Wel moet ik erbij melden dat ik W7 opnieuw heb geïnstalleerd. (mss dat dat helpt).

Wat raar is dat ik mijn pc gestessed heb met prime95 ,8 uur lang en geen melding.. 8)7 8)7
Geen bijzondere overclocking.
Baseclock op 200.
I5 760 op 3.0 Voltage 1.20 . RAM 1600 MHZ timing 7.7.7.24(GEIL 2200MHZ)

Na wat testen heb ik mijn RAM timing naar 8-8-8-24 gezet en nu na 2 en half uur gamen geen crashes meer..
Ik neem aan de de meeste spelers hier hun bakkie hebben overgeklokt.
Zoek het eerst in je overklok settings.MSS dat het helpt. ;)
MVG

[ Voor 66% gewijzigd door peatron op 28-11-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Laatst online: 20-04-2024
Hier E5200 @ 3.7Ghz + 4870 512MB op Win7 64-bit, stottert echt veel, vooral in Vietnam (SP).
Heb al bijna alles geprobeerd, maar no-go, zelfs mijn onboard geluidskaart vervangen door een Creative Audigy 2 ZS die ik hier nog had liggen, maar het is alleen maar erger geworden :/
internaut schreef op zondag 28 november 2010 @ 11:01:
Het wordt hier een flink stuk speelbaarder als ik het detail en FSAA/AF volle bak zet.
Klinkt onlogisch aangezien je dan minder fps zou hebben maar schijnbaar worden door die handelingen de CPU minder belast en,de GPU méér zoals het zou moeten.
Speelbaarder als in meer FPS ? Of minder stutters. (Heb het ook geprobeerd, maar de lag blijft, ik haal nochtans constant >50fps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXsownur
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-05 13:53
Ik had eerst ook geen problemen tot die laatste patch. Nu loopt ie wel goed maar na een half uur stopt ie er mee en zegt iets in de trend van ''Fatal Console Error''. Ik loop een Phenom X4 965 radeon hd5830 en KVR 4gb DDR3 1333.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-06 11:19
Ben zojuist maar gestopt met spelen van de MP, nadat er drie keer achter elkaar een freeze optrad.
Drie keer dus de PS3 moeten rebooten. Geen enkele keer een volle game kunnen spelen.
Daarnaast nog een keer 'connection lost' midden in een potje.
Nu eerst maar eens wachten op een patch die deze ellende oplost.

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:48
Spidey schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:51:
Ben zojuist maar gestopt met spelen van de MP, nadat er drie keer achter elkaar een freeze optrad.
Drie keer dus de PS3 moeten rebooten. Geen enkele keer een volle game kunnen spelen.
Daarnaast nog een keer 'connection lost' midden in een potje.
Nu eerst maar eens wachten op een patch die deze ellende oplost.
Heb de game sinds gisteren en ben gelijk aan het online gamen geslagen, en heb nog geen enkele crash of whatever gehad naar aantal uren achterelkaar door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoStiglitz
  • Laatst online: 17:02
Ik heb op de PS3 ook veel problemen met connectie naar de servers, host migration, etc. Erg vervelend als je net lekker in je match zit.

Daarbij heb ik ook nog eens een paar keiharde freezes gehad. Het probleem met freezes lijkt over het algemeen voor te komen met het spelen met 2 controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extrawelt
Mensen met dualcores, dualboot voorlopig met winxp32 en je spel loopt super zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Pfff heb geen plaats meer op m'n 30GB SSD, da's tprobleem :)
edit: Ben even aan het kijken of er geen mogelijkheid is om Blops in DX9 mode te starten

[ Voor 42% gewijzigd door Ward Vr op 28-11-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
extrawelt schreef op zondag 28 november 2010 @ 14:42:
Mensen met dualcores, dualboot voorlopig met winxp32 en je spel loopt super zoals het hoort
Ik ga het proberen, momenteel heb ik geen lag meer alleen stotter (spel loopt op 60fps) en meestal bij de 2e/3e match begint het erger te worden..

E6600 @ 3Ghz
4GB RAM @ 833Mhz
HD4870 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, net 3 kwartier wager match gespeeld, en geen enkel probleem. Ik dacht dat er misschien een patch is uitgebracht, waardoor het spel niet meer vast liep. Maar als ik bij een normale server join, slaat het spel meteen vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Ward Vr schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:35:
Hier E5200 @ 3.7Ghz + 4870 512MB op Win7 64-bit, stottert echt veel, vooral in Vietnam (SP).
Heb al bijna alles geprobeerd, maar no-go, zelfs mijn onboard geluidskaart vervangen door een Creative Audigy 2 ZS die ik hier nog had liggen, maar het is alleen maar erger geworden :/

[...]

Speelbaarder als in meer FPS ? Of minder stutters. (Heb het ook geprobeerd, maar de lag blijft, ik haal nochtans constant >50fps)
Speelbaarder in de zin dat de meeste stutters zijn verdwenen.
Zeker nog niet de optimale gameplay maar ik erger me alvast al een pak minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aalard99
  • Laatst online: 03-06 20:56
superbassie schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 23:48:
Volgens mij hebben de meeste mensen met problemen Win7 of Vista dus het installeren van XP zou zeker eens de moeite waard zijn.
Heb zelf ook geen Nasa systeem, maar wel XP en Black Ops loopt super, net als MW2.
Kan ik inderdaad bevestigen. Win7 was niet speelbaar en op WinXP loopt hij prima op 60-70 frames p/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
ik zie het vooralsnog in het te veel gebruik van de cpu + en vooral een dikke plus, voor het onevenredige gebruik van het beschikbare netwerk. Ik heb regelmatig die downloading settings (schijnbare) eternal loading gezien. Ik heb echter een keer dat gehad en naar de wc gegaan om dat ik SCHIJT ziek er van werd (niet letterlijk maar goed) en toen ik terug kwam zag ik dus dat hij geen contact had met de servers. Ik heb dus even gekeken met alt tab. ALLES wat internet nodig had lag eruit en dat was niet veel, ik had steam, xfire en msn aan staan maar ook toen ik utorrent aanzette geen respons. Zag dat de connectie met internet er gewoon volledig uit lag. Helemaal... Door een f*cking spel??#!! dat is toch waanzin? Het stotteren is 3x zo erg als voor de laatste patch en nagenoeg onspeelbaar. Wel goede fps maar elke keer als ik in de buurt kom van een speler van de tegenpartij, bepaalde delen bekijk of gewoon random, dikke hapers alsof ik op een 10 jaar oude pc speel.

Het is gewoonweg een schande dat dit spel zo slecht werkt op zoveel pc's, maar neeeeeeeuuuuuuu dat is maar een kleine hickup voor Treyarch, want we hebben toch al 40+ e neergelegd voor een dooje mus. Als ze over 2 weken niet met een werkende patch komen ga ik serieus nadenken over een grootscheepse ronselactie om een rechtzaak tegen die vuile zakkenvullers op te zetten :(
Ik laat me niet NOG een keer door de neus boren met een spel dat gewoonweg niet werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-11-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
En yeahhhh mijn PS3 heeft besloten dat het genoeg heeft gehad van BO en geeft me een mooie YLOD.... :@ grrrrr Treyarch ik wil een nieuwe PS3!!!

Even zonder dollen, kan het zijn dat de PS3 oververhit raakt door BO? Hij liep namelijk regelmatig vast tijdens BO...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379651

Eli3l schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:32:
Even zonder dollen, kan het zijn dat de PS3 oververhit raakt door BO? Hij liep namelijk regelmatig vast tijdens BO...
Het is geen gekke gedachte, om heel eerlijk te zijn. Wat je kan overwegen is een externe koeler aan je PS3 hangen, iets in de lijn als http://www.nyko.com/produ...il/?name=Intercooler+Slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extrawelt
Het spel werkt wel MAAR er is een probleem met dual cores + win7.. Je inet problemen waren wss random.. Dualboot nou gwn ff winxp32 tot de patch, dan kan je eindelijk skietennnnn ==D
SouLLeSSportal schreef op zondag 28 november 2010 @ 17:35:
ik zie het vooralsnog in het te veel gebruik van de cpu + en vooral een dikke plus, voor het onevenredige gebruik van het beschikbare netwerk. Ik heb regelmatig die downloading settings (schijnbare) eternal loading gezien. Ik heb echter een keer dat gehad en naar de wc gegaan om dat ik SCHIJT ziek er van werd (niet letterlijk maar goed) en toen ik terug kwam zag ik dus dat hij geen contact had met de servers. Ik heb dus even gekeken met alt tab. ALLES wat internet nodig had lag eruit en dat was niet veel, ik had steam, xfire en msn aan staan maar ook toen ik utorrent aanzette geen respons. Zag dat de connectie met internet er gewoon volledig uit lag. Helemaal... Door een f*cking spel??#!! dat is toch waanzin? Het stotteren is 3x zo erg als voor de laatste patch en nagenoeg onspeelbaar. Wel goede fps maar elke keer als ik in de buurt kom van een speler van de tegenpartij, bepaalde delen bekijk of gewoon random, dikke hapers alsof ik op een 10 jaar oude pc speel.

Het is gewoonweg een schande dat dit spel zo slecht werkt op zoveel pc's, maar neeeeeeeuuuuuuu dat is maar een kleine hickup voor Treyarch, want we hebben toch al 40+ e neergelegd voor een dooje mus. Als ze over 2 weken niet met een werkende patch komen ga ik serieus nadenken over een grootscheepse ronselactie om een rechtzaak tegen die vuile zakkenvullers op te zetten :(
Ik laat me niet NOG een keer door de neus boren met een spel dat gewoonweg niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online

Hoite

Goed verhaal

Ik gebruik nu een week deze config en ik heb sindsdien geen last meer van FPS lag:
Je multiplayer config bestand staat in steam/steamapps/common/blackops/players/config.mp

Hierbij wat waarden die veranderd kunnen worden.

Aanbevolen om alle instellingen over te nemen. Dit zorgt voor beter geluid, beter zicht, meer fps voor als je niet stilstaat en poppetjes tegen komt.

Vergeet niet om na de tijd je config op read-only te zetten.

De dikgedrukte commands zijn het belangrijkst
De underlined commands staan standaard niet in je config

seta cg_adsZoomToggleStyle “0″
seta cg_blood “0″
seta cg_brass “0″
seta cg_connectionIconSize “2″
seta cg_cursorHints “3″
seta cg_drawFPS “Simple”
seta cg_flareVisionSetFadeDuration “0″
seta cg_fov_default “80″
seta cg_hintFadeTime “0″
seta cg_motionblur_duration “0″
seta cg_motionblur_fadeout “0″
seta cg_overheadNamesFont “1″
seta cg_viewZSmoothingMax “0″
seta cg_viewZSmoothingMin “0″
seta cg_viewZSmoothingTime “0″
seta cl_maxpackets “100″
seta cl_pitchspeed “0″
seta cl_yawspeed “0″
seta cl_mouseAccel “0″
seta com_first_time_pc “0″
seta com_maxfps “125″ <– of eventueel 71
seta compassFriendlyHeight “9″
seta compassFriendlyWidth “9″
seta fx_marks “0″
seta fx_marks_ents “0″
seta fx_marks_smodels “0″

seta m_filter “0″
seta r_aaAlpha “off”
seta r_aaSamples “1″
seta r_blur_allowed “0″
seta r_distortion “0″
seta r_dof_enable “0″
seta r_fastSkin “1″
seta r_gfxopt_dynamic_foliage “0″ //considered a cheat by some
seta r_gfxopt_water_simulation “0″
seta r_glow_allowed “0″

seta r_lodScaleRigid “0″
seta r_lodScaleSkinned “0″

seta r_picmip “3″
seta r_picmip_bump “3″
seta r_picmip_manual “1″
seta r_picmip_spec “3″
seta r_picmip_water “0″
seta r_motionblur_maxblur “0″
seta r_motionblur_numberOfSamples “0″
seta r_multiGpu “0″
seta r_multithreaded_device “1″ <—- voor als je een dual(of meer) core cpu hebt.
seta r_specular “0″

seta r_texFilterAnisoMin “1″
seta r_texFilterMipMode “Force Bilinear”
seta r_vsync “0″
seta r_waterSheetingFX_allowed “0″
seta rate “25000″
seta sm_enable “0″
seta sm_maxLights “1″
seta snaps “30″

seta snd_khz “22″
seta snd_losOcclusion “0″
seta snd_menu_center_channel “0″
seta snd_menu_left_channel “1″
seta snd_menu_left_surround “0″
seta snd_menu_lfe “0″
seta snd_menu_listen_level “1″
seta snd_menu_music “0″
seta snd_menu_right_channel “1″
seta snd_menu_right_surround “0″

seta sv_maxRate “25000″

— ALLEEN VOOR WINDOWS XP
seta waypointIconHeight “15″
seta waypointIconWidth “15″

EINDE XP —

seta ui_allowFov “1″

Vergeet read-only niet.
Pas de bovenstaande waarden aan in je huidige config.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extrawelt
Leuk als je je game er 10 jaar ouder wilt laten uitzien. 1 echte oplossing=WINXP32
Hoite schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:38:
Ik gebruik nu een week deze config en ik heb sindsdien geen last meer van FPS lag:

[...]

Pas de bovenstaande waarden aan in je huidige config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
extrawelt schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:38:
Het spel werkt wel MAAR er is een probleem met dual cores + win7.. Je inet problemen waren wss random.. Dualboot nou gwn ff winxp32 tot de patch, dan kan je eindelijk skietennnnn ==D

[...]
Dat was geenzins een random probleem. Ik heb NOOIT internet problemen gehad, totdat BO langskwam en zomaar magisch valt internet af telkens als ik BO speel? 8)7
Nee echt geen toeval, dat komt zeker weten door BO. Wellicht is het nog niet perfect afgesteld maar dat zou gewoon niet mogelijk moeten zijn. Daarbij hebben meer mensen hier problemen over gepost.
Leuk als je je game er 10 jaar ouder wilt laten uitzien. 1 echte oplossing=WINXP32
Is inderdaad geen oplossing maar windows xp ook zeker niet, beetje met een oud aftands os spelen terwijl er al 2 nieuwe windows versies uit zijn gebracht is niet meer van deze tijd.

[ Voor 17% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-11-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:57

BioHazard

*\o/*

SouLLeSSportal schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:56:
[...]

Dat was geenzins een random probleem. Ik heb NOOIT internet problemen gehad, totdat BO langskwam en zomaar magisch valt internet af telkens als ik BO speel? 8)7
Nee echt geen toeval, dat komt zeker weten door BO. Wellicht is het nog niet perfect afgesteld maar dat zou gewoon niet mogelijk moten zijn. Daarbij hebben meer mensen hier problemen over gepost.
Misschien dat het aantal connecties van CODBO oid je netwerkapparatuur over de zeik helpt. Heb een zelfde iets meegemaakt met een torrent client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
BioHazard schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:59:
[...]

Misschien dat het aantal connecties van CODBO oid je netwerkapparatuur over de zeik helpt. Heb een zelfde iets meegemaakt met een torrent client.
dat kan maar dat zou niet mogen. :) geen problemen met cod4 of elk ander online spel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extrawelt
ok je inet problems zijn niet random dan. Feit blijft dat je op 1 uur tijd een dualboot met winxp fixt die stutter en fps drops volledig oplossen
SouLLeSSportal schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:56:
[...]

Nee echt geen toeval, dat komt zeker weten door BO. Wellicht is het nog niet perfect afgesteld maar dat zou gewoon niet mogelijk moeten zijn. Daarbij hebben meer mensen hier problemen over gepost.

[...]
Is inderdaad geen oplossing maar windows xp ook zeker niet, beetje met een oud aftands os spelen terwijl er al 2 nieuwe windows versies uit zijn gebracht is niet meer van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
extrawelt schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:38:
Dualboot nou gwn ff winxp32 tot de patch, dan kan je eindelijk skietennnnn ==D
[...]
Is er een patch in het vooruitzocht ?! Zoja voor wanneer ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-06 01:04

RA7

extrawelt schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:46:

[...]
Nope werkt niet echt. W8 wel op die patch als die ooit komt. Of anders WINXP maar weer is.

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Anoniem: 379651 schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:36:
[...]

Het is geen gekke gedachte, om heel eerlijk te zijn. Wat je kan overwegen is een externe koeler aan je PS3 hangen, iets in de lijn als http://www.nyko.com/produ...il/?name=Intercooler+Slim
Alleen jammer dat mn PS3 al overleden is... Ik weet dat er meerdere mensen zijn die dit overkomen is. Stel het komt wel door een fout in het spel dan zou het toch wel fijn zijn om een vervangende PS3 van ze krijgen...

Weet iemand waar de vastlopers op de PS3 door komen? Ik kan er niks over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Franko P. schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:56:

Oftewel, ik kan niets.
Ik heb hetzelfde, het gebeurt ongeveer 50% van de tijd. Een paar seconden nadat hij klaar is met 'Fetching Stats' loopt het spel vast en moet ik het via taakbeheer sluiten. Ben het verder op internet ook nergens tegengekomen, maar als ik het spel dan weer opstart werkt hij prima dus ik vind het geen ramp. Annoying is het wel.
Pagina: 1 ... 17 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.