Ik heb sinds vandaag een raar probleem.
Ik start multiplayer, fetching stats komt in beeld te staan. So far so good.
Nu wil ik naar server browser gaan en het spel freezed.
Ctrl-Alt-Del -> taakbeheer en daar staat bij black ops multiplayer: reageert niet.
Als ik taak beëindig dan ben ik terug op mn desktop. Dit gebeurde vanmiddag voor het eerst, na opnieuw te starten werkte alles gewoon goed.
Nu wil ik zojuist weer gaan spelen en nu gebeurt het zelfde, maar nu heb ik na 5 keer het spel opnieuw starten telkens een game freeze?!
Oftewel, ik kan niets.
Specs:
I7 860 @ 3.3ghz
4gig ram
HD5870
Mobo is een MSI P55 GD65
Bedraad aangesloten, verder geen problemen met internet of wat dan ook.
Voorheen speelde ik dit spel zonder problemen, 130 fps stabiel, nooit lag of wat dan ook.
Sinds vandaag ellende?
Iemand die dit ook heeft meegemaakt? En vooral, wat is kan ik er aan doen?
Als ik ga googlen op game freeze dan krijg ik ingame problemen van mensen, maar ik kan niet eens ingame komen...
Als ik nu opnieuw start krijg ik de vraag of ik in safe mode wil spelen? Wat doet dit? Ik heb geen zin om mijn instellingen op grafisch gebied opnieuw te gaan doen, was al werk genoeg voordat ik het precies zo had als ik wou.
EDIT: Blijkbaar zit het probleem alleen in mijn server browser. Als ik via matchmaking een spel start dan werkt wel alles zoals het hoort.
[
Voor 15% gewijzigd door
Franko P. op 26-11-2010 21:14
]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.