Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Aalard99 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:47:
Ik zie vaak voorbij komen dat de mensen die problemen hebben windows 7 64 bit gebruiken. Zijn er mensen met window 7 64 bit en niet de allernieuwste hardware die geen problemen hebben?

Ik zal het zelf vanavond eens proberen om windows xp erop te zetten en het verschil te meten.

Mijn specs zijn :

Intel E8400 Dual Core
Nvidia 8800 GTS 512Mb
4 Gig intern
Windows 7 64 bit

probleem: op alle resoluties ( zelfs op 800x600 ) heb ik stotterend beeld en MW2 loopt helemaal vloeiend op 1680x1050.
Ik krijg het idee dat het spel bijzonder zwaar op de CPU hangt. Jouw beschrijving lijkt dit te onderschrijven, gezien het ongeacht de resolutie het spel stotterd.

Gezien wat jullie allemaal hier hebben beschreven, heb ik even wat dingen geprobeerd, gezien ik toch aan m'n instellingen moest rotzooien wegens nieuwe cooling / stability testen.

Deze oude rot engine geeft me hoofdpijn zonder v-sync, dus die stond aan. Ik heb getest op "stotteren" of "framedrops".

Systeem:
Asus X58 met i920 D0.
6GB tripplechannel
5850 1GB stock snelheden
Onboard realtek 8series, stereo mode, 24bit / 92khz
Gigabit naar wireless bridge (dd-wrt) wifi N naar thomson UPC ellendebak 60/6 verbinding.

Instellingen: 1680x1050, alles maxed, 16X AA (kan alleen box-AA, ziet er nog niet uit)

920 2.8ghz (turbo) DDR3 1333: Framedrops
920 undervolted 2.8ghz DDR3 1333 aggro timing: Framedrops
920 3ghz DDR3 1429 aggro timing: Ok
920 3,15ghz DDR3 1500 medium timing: Ok.
920 op 2 cores, 3,15ghz 1600 medium timing: Stotterend
920 op 4, no HT 3,15ghz 1500 medium timing: Framedrops
920 3,55ghz, DDR3 1408 losse timing: Ok
920 no HT 3,55, DDR3 1408 losse timing: Ok
920 2,0ghz, DDR3 1190 aggro timing: FAIL: Black screen / White screen.

In conclusie: een I920 stock geeft zo nu en dan framedrops. Er wordt 1 core 100% gebruikt, een tweede 88%, GPU 76%. Mijn oog ziet de drops als "45-60fps".
Bij 3Ghz gaat het spel naar 70% op de tweede core en heeft geen haperingen meer.

Zonder HT, welke dus niet eens fatsoenlijk gebruikt wordt door het spel, is 3,15Ghz nog net niet genoeg lijkt het. Zet je de CPU op dualcore mode, is het een grote faalboot. Het spel gebruikt 100% van alles in het systeem en geeft max ~40 fps met drops naar 1~5. Het geluid hapert alsof de hele zooi crashed.
Meer Ghz, geeft 1x 100% load, 1x 45% load en een 10% GPU load vermindering.

CPU op 2,0Ghz (minimum) zorgt ervoor dat ik bij het starten van het spel enkel zwart of wit + Hud op m'n scherm krijg. Geluid loopt zo'n 3 seconden goed, breekt af en het spel wordt na zo'n 20 seconden geforce closed.

Alles in singleplayer getest in het loopgraven level, gezien ik daar toevallig was. Multiplayer lags / disconnects / server not found / moneyloss door fout en wat niet meer staat redelijk los van de performance van dit spel.

Het speelt op m'n normale instellingen, de 3,15Ghz 1500mhz optie prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326500

Volgensmij las ik ook ergens dat UPnP moet aanstaan.
Vraag me niet wat het precies inhoud en als ik het fout heb word ik graag gecorrigeerd:P.
Anoniem: 384662 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:35:
Ik ben vrij nieuw met online gaming op PC.
Maar wil nu toch graag de multiplayers van Block Ops gaan spelen.

Echter ik krijg direct de melding dat:
"Call Of Duty - Black Ops server is not available at this time"
Maar bij server-status op de site staat dat hij gewoon online en working is.

Ik ga er van uit dat dit dan een probleem met de poorten moeten zijn?
Ik maak gebruik van een KPN Experia Box (een nieuwe witte).

Heb de poorten als volgt ingesteld:

http://yfrog.com/0k86300848p
http://yfrog.com/eu67350781p
http://yfrog.com/6621957513p

Doe ik iets grandioos fout? Zie ik iets over het hoofd?
(pls note dat ik niet extreem veel ervaring heb met netwerk-beheer enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384662

Anoniem: 326500 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:41:
Volgensmij las ik ook ergens dat UPnP moet aanstaan.
Vraag me niet wat het precies inhoud en als ik het fout heb word ik graag gecorrigeerd:P.

[...]
Staat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 23:38
DM.Aram schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:09:
@RoaDHouse, jouw reactie is je reinste onzin. Een E8400 icm 8800GTS moet prima W7x64 aankunnen. Ik draai hier op ongeveer hetzelfde (Proc OC en graka HD4870), en met veel tweaks is mijn BO nu eindelijk een beetje (nadruk op: BEETJE) speelbaar.
Jullie begrijpen er ook geen moer van. Onder win7 64x loopt het gewoon KLOTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zoek het verder ook lekker zelf uit. Kan mij het ook schelen of het goed draait bij jullie :O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 22:34

Mystikal

It never hurts to help!

RoaDHouse schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:08:
[...]

Jullie begrijpen er ook geen moer van. Onder win7 64x loopt het gewoon KLOTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zoek het verder ook lekker zelf uit. Kan mij het ook schelen of het goed draait bij jullie :O .
Maar dat ligt wel aan de processor.... (omdat het slecht geprogrammeerd is). Het lijkt erop dat een quadcore door bruut rekenkracht de problemen voor lijkt te blijven... Op W7 64bit draait het na een upgrade namenlijk wel.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aalard99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:31
soulfightah schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:10:
[...]

De engine van het spel is in direct x9 gemaakt, windows 7 heeft vele direct x 11 (of 10, weet niet 100% zeker) functies. Het probleem ligt hier denk ik een beetje in de buurt, de compatibiliteit tussen deze 2.
* (dit is pure speculatie, dus val me hier niet op aan ;))

Edit: @ hierboven, de e8400 is een prima duo core met heel erg veel OC potentie (3.6-3.8 ghz op stock koeler makkelijk te doen (mits goede airflow ofc), de 8800 GTS zou ik wel een keer gaan vervangen. Deze vid kaart maakt nogal veel geluid en is niet echt meer de snelste ;P. (de 8800 was volgens mij ook de minimale eis, maar dit is niet garant voor het soepel spelen van het spel)
Ik ga het vanavond in ieder geval proberen om windows xp erop te zetten en kijken hoe dit loopt. De systeemeisen zijn trouwens niet minimaal een 8800 maar een E6600 processor met een 8600GT die een stuk minder is dan de 8800 GTS, zie:

Minimum System Requirements:
CPU: Intel® Core™2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 or better
RAM: 2GB
VGA: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better
DX: DirectX 9.0c
HDD: 12GB
Sound:
DirectX 9.0c-compatible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mavamaarten schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:56:
Ik ben al een tijdje in een zielige conversatie met treyarch (denk ik toch) via Activision Support.
Ik had het over crashes om de 5 minuten, random fatal errors, freezes,... Wat ze me al gestuurd hebben :

1. Please update your BIOS. - WTF ? Gaat echt geen brak spel fixen... Maar ja, tog gedaan, hielp niks.
2. Please reinstall windows. - LOL ! Als ongeveer de helft van de PC players er last van heeft, gaat een windows reinstall echt nie werken.
3. Update all drivers. - Misschien, maar nee. Alles geupdate, niks heeft geholpen.
4. Reinstall DirectX, nee, helpt natuurlijk ook niet.

Nu heb ik het volgende teruggestuurd. Ik hoop dat het voor ze duidelijk is dat de fout niet hier ligt, maar bij hén. Dat ze hun brak spel gewoon fixen, prusters !

"I already tried reinstalling DirectX (with the directX included with Black Ops) , because of the error. It didn't fix the issues. Also, new sound drivers didn't fix anything either.

Please stop making patches for Xbox360 and PS3, the game runs good enough there (for now). About 1/2 of all PC players can't play because the game crashes after the updates. But PS3 and Xbox360 users get lots of fixes to fix small bugs. PC users ? They can't even play. And If they get an update, the update screws up the game even more.

I have tried everything now. The fault is not mine, it's yours. Your game is coded very poorly.

Take a look at this : Shooters
The most popular topic ? The Black Ops Problem topic.1434 posts.
The second popular topic ? The Black Ops General topic. 373 posts.

The problem is not ours. The problem is yours. If you won't fix your game, I'll return it to the store. - And I don't like to return it, because it's an awesome game. The time I could play, I had a great time."

[afbeelding]
Dat ze uberhaubt durven te vragen reinstall windows 8)7

Moet zeggen dat de eerste patch me wel van het stotteren heeft afgeholpen maar nu de 2e patch heb ik toch af en toe connectie problemen en een keertje een crash/freeze.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

LosGieros schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:23:
[...]

Dat ze uberhaubt durven te vragen reinstall windows 8)7

Moet zeggen dat de eerste patch me wel van het stotteren heeft afgeholpen maar nu de 2e patch heb ik toch af en toe connectie problemen en een keertje een crash/freeze.
Support leest je stuff helemaal niet, ze copy pasten alleen templates die ze voorbereid hebben voor veelvoorkomende vragen...

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 11:36

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

RoaDHouse schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:08:
[...]

Ow, en waarom loopt het hier goed dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-06 01:47
Windows 7 x64
M2N sli deluxe met 5001 beta bios (voor AM3 support)
AMD Athlon II X4 640 @ stock
Nvidia GTS250
2GB ram (ddr2 800mhz)

Settings:
http://dl.dropbox.com/u/4871543/ESL/Black_ops.jpg

Ik kom niet onder de 50 fps, meestal zit het tussen de 60-80.

Met alles op high, en AA op x8, kom ik minimaal op 35, gemiddeld rond 45-60. Kwa framerate is het speelbaar, maar ik heb dan af en toe dat mijn game voor 1-3 seconden freezed. Of men muis + controls hebben af en toe delay.

In config heb ik niet veel veranders, alleen mijn maxpackets (63), en maxfps(125).
ps,
seta r_multiGpu "1"
seta r_multithreaded_device "0"
Blijkt beter te werken dan andersom. Vraag me niet waarom...

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

pcdev heeft weer een teken van leven gegeven. Geen echte info maar ze zijn er mee bezig...

http://twitter.com/pcdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-06 22:57
Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:01:
pcdev heeft weer een teken van leven gegeven. Geen echte info maar ze zijn er mee bezig...

http://twitter.com/pcdev
Valt me nog mee dat er niet staat : When it's done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:48

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jezus... Mijn geduld is op. Voor de 1e patch werkte alles perfect. Na deze patch had ik last van stottering in het beeld (terwijl deze net lag zou moeten oplossen, hij MAAKTE lag...) en soms een crash. Na de 2e update is het spel helemaal om zeep. Ik join een spel, en na 10-20 seconden heb ik al prijs. Game loopt gewoon vast. Als je bijv een RC-XD hebt, blijft deze het geluid maken dat hij rijdt, maar het beeld valt uit/stil.

Ik heb al geprobeerd om te herinstalleren, en updates uit te zetten, maar hij had al geupdate voor ik het kon uitzetten.

Serieus,
Afbeeldingslocatie: http://img713.imageshack.us/img713/9808/eetstront.png

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 21:48

Meneer iCy

swarma

hoeveelheid fps maakt niets uit voor het gestotter. Keek net in de lucht en had 120 met drops naar 90, maar als er iemand naast me spawnde of ik schoot stottert alles.

Laten ze maar terug gaan naar de vorige patch, daar kon ik tenminste goed spelen. Heb nu pas 2 avonden normaal kunnen spelen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379651

CyberCrew schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:23:
[...]

Valt me nog mee dat er niet staat : When it's done
Soon™

Oh nee, dat was toch een andere ontwikkelaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 15:54
Ik word moe van de spontane verbrekingen van de verbinding en het random kicken van personen. Ik weet dat het kicken meestal met een reden gedaan word, maar als ik net super bezig ben (3:1 ratio) word ik gekickt!

dag dag score..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXsownur
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-06 16:33
Wat ik gedaan had was mijn Config file van Call of Duty World at War kopieren. Daarna liep die goed. Zelfs na alle updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

eXsownur schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:58:
Wat ik gedaan had was mijn Config file van Call of Duty World at War kopieren. Daarna liep die goed. Zelfs na alle updates.
En voor de config had je wel lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
En weer 3 vastlopers in 30 minuten... wtf!! Kan ik ergens mijn geld terug krijgen??

Word er ondertussen echt gestoord van, nog even en BO kan ritueel verbrand worden hier.... Waarom duurt het zo lang voor er updates komen voor de PS3 die ook echt de problemen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jetro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 09:49
Ik heb hem nu in SP eindelijk stottervrij op W7 32 bits, E8400 met 5750, Catalyst 10.10e, eyefinity 3840*1024

Volgende gedaan :

Ik heb de instellingen voor AA en AF in CCC gelijk gezet aan die in het spel.

AF staat altijd uit.

Bij 8xAA krijg ik 20fps
Bij 4xAA 40fps
Bij 2xAA 50 fps

Uiteindelijk een profiel aangemaakt met 4xAA (box) en AF uit, in het spel dezelfde instellingen gekozen.

De framerate is zeer konstant en geen gestotter meer, wat ook erg bijzonder is, is dat de CPU belasting van 100% naar 30% ging.

Vraag me niet hoe het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Laatst online: 11:43
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D :D :D (bijna helemaal) stottervrij op mijn:

AMD X2 5000+
4 GB geheugen
HD6850 (Drivers 10.10e hotfix)
Windows 7 64bit

Mijn videokaart is nieuw, gekocht na installatie van het spel. Ik zag vandaag in mijn config dat dat niet veranderd was, hoewel de game wel zei, dat er dingen veranderd waren aan mijn computer. Toch stond er nog: seta sys_gpu "NVIDIA blabla". Dus misschien extra puntje, check of je videokaart goed herkend is door de game. Ik heb overigens niet de GHZ aanpassing die erboven staat aangeraakt. Alleen ingevuld seta sys_gpu "ATI Radeon 6800 Series"

Pfoeee ok, dingen die ik veranderd heb in mijn config, behalve seta sys_gpu... Eigenlijk alle standaard dingen die iedereen al heeft gezegd, multi gpu 0, multithreaded device 1, maxpackets, snaps, glow, blur etc.

Verder.
seta r_vsync "0"

En misschien wel een hele belangrijke, misschien wel helemaal niet :+ Ik deed dit gewoon op de gok:
seta ragdoll_enable "0"
Scheelt misschien wat berekeningen ofzo?

Hoop dat dit mensen kan helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 20:01
ik heb die config file ook aangepast op verschillende punten en mijn FPS schiet omhoog naar de max :) (AA uit)

Nu dus 125FPS (Begin deze week 45 ->vsync uit -> 90 -> max fps omhoog -> 125 )
Verder loopt hij gewoon goed zal nog eens kijken als ik de AA aanzet.

Succes trouwens voor de mensen waarbij het gewoon niet te doen is.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb vanavond 1,5 uur besteed aan het klooien met de configfiles (instellingen veranderen en uittesten), driverupdates en het morrelen met de instellingen van mijn videokaart. Ook heb ik de prioriteit van Steam op laag gezet en de affiniteit van Steam op 1 core gegooid.

Wanneer ik nu het spel speel is het nog maar net speelbaar, het voelt als spelen met 20 fps terwijl Fraps aangeeft dat ik speel met 50 tot 55 fps. Voordat ik zo met de instellingen en config aan de gang ging draaide ik het spel met een max framerate van 110 en stotterde het als de nete.

Wat heeft het mij opgeleverd? Nog maar weinig stotteringen maar het spel voelt alles behalve prettig aan. Ook ziet het er gewoon niet uit door het geknoei met de settings. Wat het ook opleverde was dat ik meer kills kon halen, ik heb zelfs de 3e plaats gehaald tijdens een potje Hardcore FFA (wat normaal gesproken onmogelijk was).

Wat het hem bij mij vooral heeft gedaan (in positieve zin) was de prioriteitsinstelling van Steam en dat ik de affiniteit hiervan op 1 core heb gezet. Dit voorkwam de haperingen. De overige instellingen geven mij niet het idee dat ik erop vooruit ga, ik zie alleen mijn framerate nog lager worden wat ik niet snap. Hoe meer ik kaalknip hoe later de framerate wordt. :?

Morgen Sinterklaas maar eens bellen en vragen of hij die patch al klaar heeft want de Kerstman heeft aangegeven dat hij het kan maar ik wil niet zo lang wachten. :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Nou mijne is op het moment wel speelbaar maar heb heel wat anders...
Ik speel op de PC met een I5 en 4gb ram en een GTS450
Het probleem is als volgt :
Ik was gewoon aan het spelen vrijdag avond niks aan de hand.
Ik ben prestige 1 lvl 50 dus ik ga weer prestige.
Op lvl 23 dacht ik oke ik ga slapen morgen weer werken.
Nog niks aan de hand.

Zaterdag rond half 5 uit me werk en ik dacht ik ga weer lekker knallen.
Na de patch geinstalleerd te hebben connect ik naar mijn eigen server.
Toen viel ik van me stoel!
PRESTIGE 0 LEVEL 1!!!
Twee weken elke dag nonstop knallen en alles is weg!
Mijn maatje zei : reboot je game dan is het weer normaal.
Maar nee hoor niks alles kwijt :S
Ik was dus weer aan het begin, ik had nog wel al mijn wapens mijn emblem van voorheen
Behalve de custom classes van me prestige's.
Dus na een dag besloot ik even te mailen.
Via steam kwam ik bij zo'n FAQ mailing list wat blijkbaar via activision gaat.
Dus ik leg mijn probleem voor krijg ik een lullig antwoord:
Unfortunately, Activision does not maintain the Call of Duty: Black Ops servers and we are therefore unable to review, rollback, reset, or change statistics in any way.

Some statistical issues are caused by network miscommunication. If you would like to review your network settings with us, feel free to amend this incident in our support database.

Have a great day!

Auto-Response - 11/22/2010 12:17 PM

Weet iemand hier een oplossing voor? Anders is bij deze Activision een klant kwijt :(

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het is door deze problemen dat men op zoek gaat naar manieren om zelf deze zaken aan te passen. Dan krijg je hacktools die ervoor zorgen dat je lvl 50 prestige 15 bent oid. Activison / Treyarch doen het ook zelf. Dit werkt valsspelen in de hand.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peatron
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Na de patch alleen maar vast lopers en blauw scherm..
Wordt er een beetje moe van.
Wat mij ook zo enorm stoort is dat gasten in een Hollandse server zitten met een ping van rond de 120 a 200.
Niet neer te krijgen....Kunnen ze niet gekickt worden?;-)

Maar any way,weet iemand eem oplossing voor het rebooten en blauw scherm? Of is het w8 op een patch van wie dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:41
Ik had geen problemen tot aan de laatste patch. Bij mij loopt die af en toe ook vast :S

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bazs2000 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:27:
De overige instellingen geven mij niet het idee dat ik erop vooruit ga, ik zie alleen mijn framerate nog lager worden wat ik niet snap. Hoe meer ik kaalknip hoe later de framerate wordt. :?
Herken ik. Ik heb ook echt alles geprobeerd van de allerlaatste settings tot de allerhoogste. Ik merkte ook weinig tot geen verschil in het meer of minder worden van haperingen. Dus ik kan net zo goed op de grafisch hoogste instellingen blijven spelen. Als ik dit spel nog zou spelen tenminste. Ik doe nu hooguit een half uurtje per dag om één en ander te testen en straks kap ik er helemaal mee. Tot op heden totaal nog geen plezier beleeft aan deze game. Het is treurig maar 't is niet anders. De grootste vergissing uit mijn gaming carrière tot nu toe is vertrouwen hebben in Treyarch dat deze game helemaal top zou gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31
BO blijft voor mij een leuke game, ook omdat het steeds wat beter gaat. :)

Wat het plezier in de multiplayer wel vaak wegneemt zijn problemem met het aanmaken van parties (PS3). Gisteravond 4 bekenden online en besloten een party aan te maken. Daarna het 1e half uur 5 minuten pure speeltijd gehad door:
* De game te moeten beeindigen en een nieuwe party moeten starten omdat mensen achtergelaten werden, of ik alleen in een game belandde
* De party opnieuw te moeten starten omdat na een gevonden game en voor het starten 1 tot 3 personen niet meegenomen werden
* Een crash na 1 minuuut speeltijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Rogierh, je kan tenminste nog spelen. Aangezien Treyarch heel goed zorgt voor de consolespelers zullen deze problemen binnen afzienbare tijd wel opgelost worden. Inhoudelijk is het een goede game. Des te jammer is het dat het niet goed loopt op de PC. Anders had ik er zéker ook plezier aan beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yournamezz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-12-2019
Yzord schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:45:
[...]

Ow, en waarom loopt het hier goed dan?
Bij mij liep het ook super klote heb nu gewoon tussen 56-91 fps alleen soms nog de low fps drops -.-
Wat heb ik gedaan :

Naar dit topic gezocht naar config commands en vond deze : demo_enabled 0 dit helpt toch een beetje.
Onthoud wel dat deze instelling zich de hele tijd reset naar 1 bij het connecten / laden van een nieuwe map.

Got problems with Windows? - ReBooT Got problems with Linux? - Be RooT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345311

Als ik online ga met de PS3 (ziggo internet, nat open) geen probleem niets aan de hand 9/10 ben/word ik host. Maar als ik iemand in mijn party invite en zoek naar een server krijg ik ofwel: Mijn maat moet weg of ik. Of we komen er in en bij het laden van de nieuwe map word of ik of hij gedisconnect.. Erg vervelend..

iemand hier een oplossing voor? / meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 06-06 09:19
Unomomentodado schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:11:

Wat het plezier in de multiplayer wel vaak wegneemt zijn problemem met het aanmaken van parties (PS3). Gisteravond 4 bekenden online en besloten een party aan te maken. Daarna het 1e half uur 5 minuten pure speeltijd gehad door:
* De game te moeten beeindigen en een nieuwe party moeten starten omdat mensen achtergelaten werden, of ik alleen in een game belandde
* De party opnieuw te moeten starten omdat na een gevonden game en voor het starten 1 tot 3 personen niet meegenomen werden
heel herkenbaar helaas, hopelijk fixen ze dit snel. Heb ook een paar keer gehad dat de game bleef hangen vlak voor de match begon, dan staat er "waiting for other players" en dat was het, geen idee of de anderen wel konden spelen aangezien ik dit keer alleen aan het spelen was.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik krijg mijn cod account niet gelinkt. Als ik op het linken van pc klik moet ik steam inloggen, dit doe ik en dan kom ik weer bij het link account scherm :S. Krijg wel dit in de url balk: http://www.callofduty.com...nd+return_to+do+not+match .
Er matcht iets niet schijnbaar... Maar wat? Ieman die het probleem herkent en een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372554

Kon het nergens vinden maar ik heb sinds kort last van een soort Spyplane Radar bug.
Eerst werkte ie nog maar ineens zie ik niks meer, en het is niet de counter-spyplane die het veroorzaakt.

Zo ziet het eruit, totaal zwarte achtergrond.
Afbeeldingslocatie: http://img41.imageshack.us/img41/4229/radarbug.jpg

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 03-06 15:43
Ik wil me graag inschrijven voor zon theater via www.callofduty.com/theater. Nou lukt dat gewoon niet, ik vul alles in druk of registeren, dan laad die en laat die gewoon weer het ingevulde form zien!

DOH!

Al paar keer geprobeerd, maar het lukt niet, weet iemand hier een fix voor :)?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Unomomentodado schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:11:

volledig mee eens...
add me trouwens als je nog dikke ps3 party wilt maken: delaitinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Ik krijg deze foutmelding als ik het spel wil instaleren..

Deze versie van F:\Setup.exe is niet compatibel met de Windows-versie die wordt
uitgevoerd. Controleer de systeeminformatie van uw computer of u een x86- (32 bi
ts) of x64- (64 bits) versie van het programma nodig hebt. Neem vervolgens conta
ct op met de uitgever van de software.

draai windows 7 32 bit.. iemand enig idee?

[ Voor 34% gewijzigd door hmr op 24-11-2010 17:10 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:55
Omg.. ik word hier zoo moe van voor de patch deed alles het perfect 60 fps, Nu ook nog 60 fps maar ineens loopt heel het spel vast :S net voor het einde van een potje.. fijn alles voor niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yournamezz
Het zou mooi zijn dat het goed komt net als toen met COD WaW dan zou ik pas blij zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-04 17:48
Vandaag voor het eerst framedrops in combinatie met connection interrupted. Naast opnieuw de nodige vastlopers.
Toch maar raar hoe het de ene dag perfect loopt en de andere dag gewoon helemaal niks meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19
yournamezz schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:55:
Het zou mooi zijn dat het goed komt net als toen met COD WaW dan zou ik pas blij zijn !
Het zou nog mooier zijn als ze ervan geleerd hadden, dezelfde engine dus ik zie dat probleem dus niet en dan hier een gelijk goed werkende game hadden afgeleverd en dit hele topic er anders uit zou zien.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 13:24

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wat betreft het koppelen van Steam accounts aan CoD Theater; volgens mij zijn ze daar nog steeds mee bezig. Al hadden ze eerst ook de knop voor de PC weggehaald, die hebben ze nu weer teruggezet. Het probleem is echter nog precies hetzelfde. Je blijft gewoon in een lusje hangen.

Zal binnenkort wel opgelost worden denk ik :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Laatst online: 03-06 15:43
Cloud schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:02:
Wat betreft het koppelen van Steam accounts aan CoD Theater; volgens mij zijn ze daar nog steeds mee bezig. Al hadden ze eerst ook de knop voor de PC weggehaald, die hebben ze nu weer teruggezet. Het probleem is echter nog precies hetzelfde. Je blijft gewoon in een lusje hangen.

Zal binnenkort wel opgelost worden denk ik :)
Ah ok, thanks :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382749

Ik ben een beetje schijtklaar met dat hele TreyArch, mooie beloftes maar er komt niks uit!

Ik heb besloten om zelf mar eens netjes contaxct met ze op te nemen via twitter onder de naam CODAmbassador.

http://twitter.com/#!/CODAmbassador

hopelijk krijg ik een keer antwoord op de volgende vraag:

Can you please give the PC community an update on your POV regarding solving the major PC issues. Survey@ http://tinyurl.com/bosrvy

De link verwijst naar een onderzoek onder gebruikers met problemen. Hopelijk komt er eens een keer concrete info van TA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286930

Hallo allemaal.

Ik heb Call of Duty: black ops gekocht, alleen die loopt na een aantal potjes spelen vast.
Het begint ermee dat verschillende voorwerpen en oppervlaktes zwart worden. Dit gebeurt gewoon tijdens het spelen. heel raar. dan zie ik nog maar een paar voorwerpen en de rest is zwart. vervolgens loopt het spel geheel vast ( het beeld blijft vastzitten ) dan moet ik het via Cntrl alt delete > taakbeheer afsluiten.

Wat basis info over mijn pc:
corsair dominator 4 gig ram geheugen ddr3
een ati 4890 asus
een I7 presessor 3.3 Gh
620W voeding

Ik dacht eerst dat het lag aan mijn videokaart die ik wat had overklocked, maar ook na het terugzetten naar de standaard instellingen blijft het probleem zich voordoen.

Ik hoop dat jullie er een oplossing voor hebben

Groeten!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 286930 op 24-11-2010 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187672

Is het echt alleen bij Call of Duty: Black Ops? of ook bij andere spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286930

Anoniem: 187672 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:58:
Is het echt alleen bij Call of Duty: Black Ops? of ook bij andere spellen?
Dit heb ik verder nog nooid bij andere spellen meegemaakt. dus ja, alleen bij call of duty black ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jetro
hmr schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:22:

uitgevoerd. Controleer de systeeminformatie van uw computer of u een x86- (32 bi
ts) of x64- (64 bits) versie van het programma nodig hebt. Neem vervolgens conta

Uitvoeren als Administrator

[ Voor 58% gewijzigd door Jetro op 24-11-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
Anoniem: 286930 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:58:
[...]

Dit heb ik verder nog nooid bij andere spellen meegemaakt. dus ja, alleen bij call of duty black ops.
Ja maar speel nu is een ander spel, het gaat niet om vroeger, het gaat om nu.

Verder... Ik had een stukje terug een hele blije post, maar alles is weer terug bij het oude. Super stotterig en onmogelijk te spelen. Vooral stotter wanneer andere spelers in het veld zijn. Was de tijdelijke verbetering dan toeval of...?

Was echt blij dat het goed liep, zodra je niet meer stottert maak je veeeeel makkelijker kills en is het daadwerkelijk leuk om te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Ik ga echt mijn hoofd tegen de muur slaan ofzo, jezus christus nog.

Gisteren Black Ops getweaked als wat, config_mp op alleen lezen gezet en daarnaar draaide het spel wel redelijk goed. Ga nu een game in, drops als een gek :( zo enorm frustrerend. Heb ik hier dan dat geld voor neergeteld....

Het ergste vind ik dat TreyArch niks laat horen van zichzelf....

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
Lol. Bij de FAQ op de officiele website, staat er de vraag: Why is there lag when I play online?
Playing online involves having your console or PC send packets of data through multiple servers, hubs and backbones to reach its destination server. Your Internet Service Provider may sometime have equipment fail somewhere, and sections of the network go entirely offline. Other times connections have to be re-routed due to power failures or natural disasters, and as a result your connection time (and game performance) suffers.

Lol. Ja of jullie game is gewoon niet zo goed gemaakt.

Heb een beetje dezelfde frustratie als wsLy, hier betaal je dan geld voor... En ze zeggen in die community update van 19/11 ook niet sorry ofzo, maar meer zichzelf op de schouder kloppend van: ja we hebben veel geupdate en we gaan nog heel veel updaten. Bwehh |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382995

Ik ondervind ook dat het spel stotterd en blijft hangen op de meest ongelukkige momenten. Zo kon ik gisteren nog redelijk normaal spelen vandaag de ene maar de andere vast loper. Maar waar ik bang voor ben, ik heb gehoord dat treyarch ook de cod van 2011 gaat doen. weet iemand of dit klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Normaal lees ik alleen mee maar denk zal ook eens wat laten horen, want uiteraard ben ik ook een ongelukkige bezitter van een stotterende BO

heb zojuist mijn geluidskaart + usb headset disabled in apparaat beheer (rechts klik .. dan uitschakelen)

daarna de game weer opgestart en bij mij was de lag bijna helemaal weg , lijkt op een foute afhandeling van het geluid in mijn specifiek geval.

Misschien helpt het ook bij anderen , al is de game zonder geluid geen reet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 13:54
wouzer1977 schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:10:
Na de patch loopt de game in MP steeds vaker compleet vast. geluid gaat door maar scherm hangt. Alleen nog te killen dmv Taakbehaar via ctrl+alt+del

(I7 860, 4gb en een ati 5870.)

Zal binnenkort eens een herinstallatie uitvoeren van CoD
Inmiddels bij CCC: "Wait for vertical Refresh" uitgeschakeld in ingame "synch every frame" uitgeschakeld en tot nu toe geen crashes meer gehad.
Keep my fingers crossed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar nu heb ik een vraag. Ik heb een Ati redeon HD 3600 video kaart in mijn pc zitten als ik nou een betere van gforce erin zou stoppen loopt het dan een stuk beter of maakt dat geen ruk uit omdat het gewoon een ruk spel is momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Jetro schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:31:
[...]

Uitvoeren als Administrator
Al geprobeerd...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Saint_One schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:53:
Normaal lees ik alleen mee maar denk zal ook eens wat laten horen, want uiteraard ben ik ook een ongelukkige bezitter van een stotterende BO

heb zojuist mijn geluidskaart + usb headset disabled in apparaat beheer (rechts klik .. dan uitschakelen)

daarna de game weer opgestart en bij mij was de lag bijna helemaal weg , lijkt op een foute afhandeling van het geluid in mijn specifiek geval.

Misschien helpt het ook bij anderen , al is de game zonder geluid geen reet aan :)
Een verbetering bij mij, maar niet de oplossing. Een rollback naar de eerste patch zou wel een oplossing zijn voor mij. Toen deed die het perfect, dus ik wacht wel op een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
Anoniem: 382995 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:26:
Maar nu heb ik een vraag. Ik heb een Ati redeon HD 3600 video kaart in mijn pc zitten als ik nou een betere van gforce erin zou stoppen loopt het dan een stuk beter of maakt dat geen ruk uit omdat het gewoon een ruk spel is momenteel.
Maakt geen ruk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauko12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05 10:10

kauko12

No risk, No fun

Net ff de synch every frame optie uitgezet en de resolutie van 1776(ofzo)x1000 naar 1360x768 terug gezet ik heb maar liefst 1 uur achter elkaar kunnen spelen en toen heb ik de game zelf uit mogen zetten, hiervoor liep hij vast em moest ik gebruik maken van de reset.

Veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jetro
Ik heb dat ook gehad, volgens mij heb ik hem proberen te starten via Total Commander en kreeg toen dezelfde melding.

Via Windows explorer en als Admin ging het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

via explorer en dan als admin lukt ook niet :( heel vervelend dit!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382995 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:41:
Maar waar ik bang voor ben, ik heb gehoord dat treyarch ook de cod van 2011 gaat doen. weet iemand of dit klopt
Ik heb even voor je gezocht maar kon geen definitief 'Ja' danwel 'Nee' vinden daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan wacht ik het gewoon af. Maar stilletjes hoop ik het niet ben best pist off over black ops. Ze hadden deze game nooit mogen verkopen.

maar wie ben ik om dat te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365103

Ik speel BO nu een weekje en wil ook even mijn ervaring kwijt.
Platform: iMac 3Ghz/Vista SP2
Weinig tot geen last van lags, wel veel vastlopers, vooral tegen het einde van een spel.
Ik heb nu het volgende gedaan en het lijkt goed te gaan:

- DirectX van BO geinstalleerd;
- Alle achtergrondprocessen, behalve die van Windows en Steam, uitgezet;
- BO resolutie ingesteld op m'n schermresolutie: 1920x1200 (stond op 1024x768);
- Schaduw uitgezet;

En (knock on wood) geen vastloper meer gehad; ik kon nu doorspelen tot score:
http://www.ml-design.com/score

Hoop dat dit iemand helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De belangrijkste partij van allemaal - de gebruiker/klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Anoniem: 382995 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:41:
Ik ondervind ook dat het spel stotterd en blijft hangen op de meest ongelukkige momenten. Zo kon ik gisteren nog redelijk normaal spelen vandaag de ene maar de andere vast loper. Maar waar ik bang voor ben, ik heb gehoord dat treyarch ook de cod van 2011 gaat doen. weet iemand of dit klopt
Ze hebben bij Crytek een Cyengine licentie aangeschaft voor 7 of 8 miljoen. Samenwerking met SledgeHammer games.

http://www.sledgehammergames.com/games
/Edit: Ik las net dat er meer dan 1 studio met een COD versie bezig is.
hmr schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:11:
via explorer en dan als admin lukt ook niet :( heel vervelend dit!
Ik ben bang dat je een torrentje moet gaan pakken. Lijkt dat je DVD of je DVDRom niet in orde is.

[ Voor 23% gewijzigd door XRayXI op 25-11-2010 00:26 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 14:06
Ik haal gewoon niet hogere FPS dan 40, zal dit nog worden gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-04 23:27

Bouli

9000 rpm

darkfujita schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:31:
Ik haal gewoon niet hogere FPS dan 40, zal dit nog worden gefixed?
Ik zou eerst je geheugen upgraden.... dat scheelt al behoorlijk.

K20A daily :-)

• Frostbite
Als iemand mijn config_mp wil DM me ff,

Ik haal nu met wat tweaks daarin icm 16x AA 90FPS. (0xAA 125FPS)
Enige wat ik heb gedaan is de config file aangepast (verder niets gedaan met prioriteiten ofzo)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Sc0rPi0N schreef op donderdag 25 november 2010 @ 00:42:
Als iemand mijn config_mp wil DM me ff,

Ik haal nu met wat tweaks daarin icm 16x AA 90FPS. (0xAA 125FPS)
Enige wat ik heb gedaan is de config file aangepast (verder niets gedaan met prioriteiten ofzo)
Ik help graag mensen, zeker voor onze clan(www.xtremeidiots.com) en zou zeggen graag.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• Jesserr
Even getest op Vista 32bit, daar draait ie vlekkeloos op 1680x1050. Helaas na 5 minuten een freeze.

Nu slapen.

• Svennie
  • Laatst online: 06-06 09:19
weet niet of het op de PC/XBox ook gebeurd maar ik zat laatst in een party waar iemand split screen speelde met een vriend. Ze zaten allebei in een ander team, ze konden dus bij elkaar op de minimap zien waar de tegenstander zit.... lekker krom, wel vermakelijk :D

PSN ID: Svennie-NL

• Frostbite
Svennie schreef op donderdag 25 november 2010 @ 08:34:
weet niet of het op de PC/XBox ook gebeurd maar ik zat laatst in een party waar iemand split screen speelde met een vriend. Ze zaten allebei in een ander team, ze konden dus bij elkaar op de minimap zien waar de tegenstander zit.... lekker krom, wel vermakelijk :D
Volgens mij kun je dat doen in een private party op een console.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• CrackSlet
  • Laatst online: 02-04 10:16

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Anoniem: 365103 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:55:
Ik speel BO nu een weekje en wil ook even mijn ervaring kwijt.
Platform: iMac 3Ghz/Vista SP2
Weinig tot geen last van lags, wel veel vastlopers, vooral tegen het einde van een spel.
Ik heb nu het volgende gedaan en het lijkt goed te gaan:

- DirectX van BO geinstalleerd;
- Alle achtergrondprocessen, behalve die van Windows en Steam, uitgezet;
- BO resolutie ingesteld op m'n schermresolutie: 1920x1200 (stond op 1024x768);
- Schaduw uitgezet;

En (knock on wood) geen vastloper meer gehad; ik kon nu doorspelen tot score:
http://www.ml-design.com/score

Hoop dat dit iemand helpt.
Nice score :)
Ga je tips vanavond ook even testen, heb momenteel ook veel last van freezes en hopelijk wordt dat wat minder, laat het nog wel even weten.

• yournamezz
Anoniem: 379651 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:29:
[...]

Ik heb even voor je gezocht maar kon geen definitief 'Ja' danwel 'Nee' vinden daarover.
Als het toch treyarch zou blijken te zijn die dit spel gaat doen dan wacht ik mooi af voor het kopen ervan.
cod WaW die treyarch maakte was ook al programmeer fail...
Maaaar dat loopt nu ook goed dusja (na een hele reeks aan patches) 8)7
Het ergste van al vind ik dat het nu in de ruimte zichzelf zou afspelen die hele cod serie word helemaal uitgemolken....

[ Voor 3% gewijzigd door yournamezz op 25-11-2010 09:47 ]

• Goldin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik heb nooit problemen gehad met het draaien van dit spel dus daar ligt het niet aan. Ik snap niet waarom tweakers dit spel zo'n hoog cijfer geeft.

1. De maps zijn niet geballanceerd
2. De recoil is te compleet random links/rechts/beneden/boven je kan er niet van op aan.
3. Het stikt van de campers
4. De spawns zijn echt heel slecht. je spawned naast elkaar. als dit niet het geval is spawned je tegenstander wel bij elkaar en kom je telkens groepen van 5+ mensen tegen.

En er zijn vast nog wel meer punten die ik niet op heb genoemd.

Kortom ik heb MW2 weer geinistalleerd.

Als je er aan zit te denken om dit spel te kopen ter verbetering van MW2 dan raad ik je dit af!!
Volgende release van Treyarch wacht ik nog even af voor dat ik hem koop...

• yournamezz
Ralf91 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:57:
Ik heb nooit problemen gehad met het draaien van dit spel dus daar ligt het niet aan. Ik snap niet waarom tweakers dit spel zo'n hoog cijfer geeft.

2. De recoil is te compleet random links/rechts/beneden/boven je kan er niet van op aan.
4. De spawns zijn echt heel slecht. je spawned naast elkaar. als dit niet het geval is spawned je tegenstander wel bij elkaar en kom je telkens groepen van 5+ mensen tegen.

Als je er aan zit te denken om dit spel te kopen ter verbetering van MW2 dan raad ik je dit af!!
Ik ben het met punt : 1,2, 3 heeel erg zeker met die gaymores en 4 ook helemaal :9

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 22:34

Mystikal

It never hurts to help!

Ik ben het niet eens met punt 1, 2, 3, 4. Totaal geen last van...

Basement Bios ---- Exo-S

• yournamezz
Dan speel je vast de single player xd. ja maar in somige servers valt het natuurlijk ook wel mee maar meer als 90% val alle servers heeft er last van hoor..

• Frostbite

Ik ben het gedeeltelijk eens met punten 3 en 4

Hoe vaak ik het niet meemaak dat er ergens een claymore (gaymore) staat en 2 meter daar in de buurt achter een kistje of in een hoekje zitten ze dan te wachten als een spin in een hoekje tot het slachtoffer langsloopt. Wordt hij niet gekilld door de claymore dan kunnen ze hem alsnog omleggen zo.

Van snipers vind ik dat niet erg (op lange afstand) voor de rest is het skill loos om zo te gamen.
Gisteren had ik weer iemand die met een mes rond rende |:( Had op zich veel kills maar was verdomde irritant. Toen hij commentaar kreeg ging hij over op een gun met als gevolg dat hij ontzettend slecht was :D (5 kills ofzo)

En qua spawn vind ik Nuketown het ergste. Dan spawn je ineens in de achtertuin van het andere huis tussen de tegenstanders (stuk of 5) Tja 2 seconden hooguit en je bent dan dood. Bij de andere levels vind ik het op zich wel meevallen. Voordeel vind ik dat je als je in gevecht (met meerderen) zit en doodgaat je 9 van de 10 keer weer vlakbij spawn en weer mee kan doen. Bij mw2 spawnde je dan gewoon aan de andere kant van het level.

Mensen die mijn config_mp hebben gekregen let er even op dat je altijd een kopie maakt van je originele config_mp file. Verder moet je sommige instellingen nog even nalopen (naam / grafische kaart / controllers) Geen garantie! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 25-11-2010 10:20 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 13:00
Ik had een vraag over de systeemeisen..
Een vriend van mij wil zijn computer upgraden (hij heeft een phenom x3 8650, 4gb dd2, en een HD 4650) omdat hij denkt dat zijn computer dit spel niet zal trekken. Bij de systeemeisen staat phenom x3 8750 maar ik neem aan dat het op de x3 8650 dan toch ook wel speelbaar is? Hij wil zeg maar of zijn videokaart of zn proc vervangen (ik heb m aangeraden om 2e hands gewoon zowel nieuwe proc als videokaart te kopen), maar is dat wel echt nodig? Iemand ervaringen met x3 8650 / hd4650 ?

Anoniem: 399

paulklooster schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:27:
Ik had een vraag over de systeemeisen..
Een vriend van mij wil zijn computer upgraden (hij heeft een phenom x3 8650, 4gb dd2, en een HD 4650) omdat hij denkt dat zijn computer dit spel niet zal trekken. Bij de systeemeisen staat phenom x3 8750 maar ik neem aan dat het op de x3 8650 dan toch ook wel speelbaar is? Hij wil zeg maar of zijn videokaart of zn proc vervangen (ik heb m aangeraden om 2e hands gewoon zowel nieuwe proc als videokaart te kopen), maar is dat wel echt nodig? Iemand ervaringen met x3 8650 / hd4650 ?
Ik zou het gewoon eens proberen, want een vriend van me speelt op een HD4550, 4GB RAM en een Core2Duo op ong. 2600 Mhz, en dat loopt prima, met standaard configuratie en resolutie op een 24"breedbeeld (geen idee wat de resolutie van zo'n ding eigenlijk is.)
Tenzij die vriend van je een 30" scherm er aan wil hangen geloof ik niet dat zijn config merkbaar verschilt ten opzichte van de hier beschrevene :)

1 de maps zijn op zich in de meeste gevallen redelijk balanced, maar dat is niet hetzelfde als dat je van beide kanten zomaar kunt rushen zonder risico. Het kanten wisselen helpt, maar er zijn maar weinig kaarten waar de uitslag struktureel in het voordeel van de attackers of defenders uitvalt volgens mij.
2 het is recoil. Heb je wel eens een wapen afgevuurd? dat trekt omhoog, maar niet altijd even veel. En als je een volautomaat afvuurt zul je merken dat dat niet á la MW2 strak omhoog trekt. In MW2, en daarvoor counter strike, was mijn techniek met de rifles gewoon knop induwen en ietsje onder de enkels mikken, dan maak je headshots. Dat is nu over: je moet nu echt mikken en precies vuren.
3 net als in alle andere COD spellen. En quake. En Unreal. enzovoorts.
4. mee eens, maar het kan ook vóór je werken.
Ik speel op Nuketown eigenlijk altijd met M60 met ext mags en Grip, 2x semtex en 2x Nova gas. Spawnen in de vijandelijke tuin, semtex in beide hoeken, gas op het gras, en dan sproeien maar. Zolang niemand de moeite neemt om je vanuit het huis om te leggen win je domination matches doordat je killstreaks van 10 en meer maakt op anderman's spawn. Dit levert best vaak kicks en bans op trouwens...

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 399 op 25-11-2010 10:52 ]

Anoniem: 399

Modest71 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:26:
Ik ben bang dat je een torrentje moet gaan pakken. Lijkt dat je DVD of je DVDRom niet in orde is.
Wat een moeite voor een Steam spel.
Geef gewoon je CD key in Steam in en laat Steam dat ding voor je binnensleuren en installeren? Daar is Steam voor! Ik heb heel die DVD niet in m'n drive gehad.

• yournamezz
Anoniem: 399 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:56:
[...]

Wat een moeite voor een Steam spel.
Geef gewoon je CD key in Steam in en laat Steam dat ding voor je binnensleuren en installeren? Daar is Steam voor! Ik heb heel die DVD niet in m'n drive gehad.
Een download van dat spel kan toch meestal een tijdje duren op de meeste internet connectie en zown dvdtje verlaagt de install tijd aanzienlijk ! :P

• yournamezz
Modest71 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:26:
[...]

Ze hebben bij Crytek een Cyengine licentie aangeschaft voor 7 of 8 miljoen. Samenwerking met SledgeHammer games.

http://www.sledgehammergames.com/games
/Edit: Ik las net dat er meer dan 1 studio met een COD versie bezig is.

[...]

Je moet de local content verwijderen en heb opnieuw proberen op een gegeven moment pakt ie um wel ( ik heb er ervaring mee)
Heb er zelf een half uur mee zitten kloten maar het werkt nu (= ofja de install de multiplayer zal ik maar niet over beginnen :+

[ Voor 36% gewijzigd door yournamezz op 25-11-2010 11:34 ]

• CrackSlet
  • Laatst online: 02-04 10:16

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Ik speel op Nuketown eigenlijk altijd met M60 met ext mags en Grip, 2x semtex en 2x Nova gas. Spawnen in de vijandelijke tuin, semtex in beide hoeken, gas op het gras, en dan sproeien maar. Zolang niemand de moeite neemt om je vanuit het huis om te leggen win je domination matches doordat je killstreaks van 10 en meer maakt op anderman's spawn. Dit levert best vaak kicks en bans op trouwens...
Hehe, dat laatste zinnetje doet t m :P

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:09
hmr schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:22:

Probeer de handleiding van Steam eens te volgen:
Question

I try to install my retail game from the included disc(s), but the game begins downloading through Steam instead. What can be done?
Answer
Mac Users:

If you are using a Mac, you will not be able to install from the disc. Please double-click on the game in your Library list to begin downloading and installing the software.
Using Steam launch options to install retail games from disc

1. Log in to Steam and click on Library.
2. Right-click on the game, select Delete local content, and confirm.
3. Insert the first disc into your computer.
4. Close Steam (Steam > Exit).
5. Press Windows Key + R to open Run
6. In the Run window type:

"C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -install E:

Replace E: with the CD/DVD drive you are installing from if is not correct.
Replace C:\Program Files\Steam if your Steam installation is not in the default location.
7. Press OK. Steam will launch and ask you to sign in if you do not have your password saved. Your installation should continue from the disc.
Bij een maatje van mij is bovenstaande gelukt, na de installatie is slechts een kleine update nodig.

• darkfujita
Wat een ongelofelijk slecht spel qua gameplay.
Ik heb een xfx 9800 GTX+ en een E6750 duo core.

Mijn computer moet dit spel MAKKELIJK kunnen draaien ( en vooral als het draait op een MW2 engine ).

Ik snap der echt helemaal niets van, ik heb alles wat er maar omlaag te zetten valt van instellingen op zijn Aller aller aller laagst, en ik haal gewoon een fps van 40 onder het rennen.
Nu is het zo dat dit wel oke is, maar zodra er iemand op mij begint te schieten is het om.
Mijn hele pc hangt op dat moment vast en ik word daar ect helemaal gestoord van :S

Ook komt het erbij dat de sound super bugged klinkt en alsof hij steeds happert!
Wat kan ik hiernu mee aanvangen???

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 21:09
Je config editten zoals in dit topic beschreven staat.
Steamcloud uitzetten zoals in dit topic beschreven staat.

Het is niet de MW2 engine, maar een aangepaste World at War engine.

Check je geheugen gebruik, want volgens mij had je 2gb... kan nogal karig zijn zeker in combinatie met windows 7.

[ Voor 43% gewijzigd door Vandread op 25-11-2010 16:53 ]

• yournamezz
darkfujita schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:36:

Mijn computer moet dit spel MAKKELIJK kunnen draaien ( en vooral als het draait op een MW2 engine ).

Ik snap der echt helemaal niets van, ik heb alles wat er maar omlaag te zetten valt van instellingen op zijn Aller aller aller laagst, en ik haal gewoon een fps van 40 onder het rennen.
Nu is het zo dat dit wel oke is, maar zodra er iemand op mij begint te schieten is het om.
Mijn hele pc hangt op dat moment vast en ik word daar ect helemaal gestoord van :S

Ook komt het erbij dat de sound super bugged klinkt en alsof hij steeds happert!
Ik heb dezelfde kaart maar een betere cpu het ligt aan de cpu dat je fps zo laag is maaaar. dat is natuurlijk slecht gedaan door treyarch jouw cpu had dit spel MAKELIJK moeten draaien. de CPU word namelijk bij dit spel 100% belast bij wijze van spreke en de GPU bijna niet eigenlijk helemaal niet.

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-06 15:14
darkfujita schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:36:

In dit topic zijn meerdere oplossingen vermeld om problemen met betrekking tot dual cores te verhelpen. Zoek onder andere naar oplossingen met betrekkingen tot processen in taakbeheer.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• darkfujita
grannymark schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:00:
[...]

In dit topic zijn meerdere oplossingen vermeld om problemen met betrekking tot dual cores te verhelpen. Zoek onder andere naar oplossingen met betrekkingen tot processen in taakbeheer.
Het is een duo core ;x
Ik heb net even mijn geluidskaart gedisabled en ja hoor, geen lagg meer! helaas kom ik niet hoger dan 50 fps.
Ook met alle edit's etc etc... Ik vind het erg jammer dat mijn pc dit spel niet goed aankan.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 21:09
intel core duo == dual core processor
Quad cores werkt het spel blijkbaar beter op en met name i5 / i7
Kijk eens voor een s775 quad core zou ik zeggen.... *klik*

Anoniem: 360729

Voor mensen die nog steeds last hebben van stutters. Misschien hier een oplossing.

Ik heb echt alle fixes geprobeerd die er maar op het internet te vinden zijn. Geen enkele hielp.
Nou las ik gister van iemand op het steamforum dat ie weer wat had geprobeerd en dat hielp. Nou ik lekker proberen en dat was wel mijn wtf moment van de dag want WTF.

Bij mij zijn alle sutters zo goed als weg als ik steam bij task manager op PRIORITY LOW zet. ik dacht eerst ja tuurlijk maar ok het werkt voor mij.

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
darkfujita schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:21:
[...]

Het is een duo core ;x
Ik heb net even mijn geluidskaart gedisabled en ja hoor, geen lagg meer! helaas kom ik niet hoger dan 50 fps.
Ook met alle edit's etc etc... Ik vind het erg jammer dat mijn pc dit spel niet goed aankan.
ik heb nog wat lopen proberen in console /snd_restart doen vlak voor de map begint (elke map) levert bij mij ook winst op dat ik minder lag heb .. je hoort dan ook de ambient sound niet meer stotteren als je in een stille hoek van de map komt.

voor de rest ben ik uit getweaked op de game

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:02

steveman

Comfortabel ten onder

Vandread schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:53:
intel core duo == dual core processor
Quad cores werkt het spel blijkbaar beter op en met name i5 / i7
Kijk eens voor een s775 quad core zou ik zeggen.... *klik*
Ik heb een Q8200... en ook drops tot 30 fps @800x600 zonder vsync.

In de map cracked is het met name bar en boos. Aan een uiteinde gaan staan van de straat met auto's en dan de straat doorkijken --> ~30fps.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 11:36

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Sc0rPi0N schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:15:
[...]

Ik ben het gedeeltelijk eens met punten 3 en 4

Hoe vaak ik het niet meemaak dat er ergens een claymore (gaymore) staat en 2 meter daar in de buurt achter een kistje of in een hoekje zitten ze dan te wachten als een spin in een hoekje tot het slachtoffer langsloopt. Wordt hij niet gekilld door de claymore dan kunnen ze hem alsnog omleggen zo.
Uhm, zo werkt dat met Claymores hoor. Je plaatst hem in een dode hoek zodat je gecontroleerd kan snipen zonder dat je je back in de gaten hoeft te houden. En als er dan iemand aan komt sprinten en langs de claymore loopt, tja, dan kan het zijn dat je alsnog wordt afgemaakt door degene die daar staat te snipen (wat jij weer campen noemt).

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
E6600 @ 2x 3Ghz
4GB RAM
HD4870 1GB

Alle soorten settings geprobeerd, ene keer heb ik 90-120 FPS en als ik dan begin te sprinten en/of te schieten dropt hij naar 10-30 FPS en doet héél schokkerig.

Ik sta er versteld van dat ze een spel als deze zo op de markt durven te brengen.. schandalig dit, echt waar.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

grannymark schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:00:
[...]

Als jij dan ook het topic had gelezen, had je ook gelezen dan de fixes nu momenteel niet zo goed werken omdat de patch van 19/11 een improvement zou moeten geven, maar juist een daling heeft gegeven met de perfomance als mede de stabiliteit.

Pagina: 1 ... 16 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.