[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.746 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highmastdon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-04 15:27
chimera2 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:57:
[...]

dat is gratis en misschien is je clantag naam ook aan te passen maar weet nog niet hoe
Console `:

/clanname xxx

je clantag word dan [xxx]

Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

highmastdon schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:31:
[...]

Console `:

/clanname xxx

je clantag word dan [xxx]
Kun je ook gewoon bij de opties/settings vinden....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highmastdon
NickThissen schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:03:
Net een paar potjes gun-game en one in the chamber gedaan. Gun-game is wel leuk moet ik zeggen, alleen dat knifen je een plaats terug zet vind ik wat minder. Zou het leuker vinden als dat gebeurde als je iemand een headshot gaf ofzo. Ik haat knifen sowieso al, en om het dan ook nog in een modus te stoppen die gun-game heet, en dan ook nog voordeel geven als je iemand knived...
...
Gun-game komt rechtstreeks uit de mod-community van cod4. die hebben knifen erin zitten. En er zijn genoeg mensen die het spelen, en die de mod leuk vinden. Dus... knife is wat mij betreft prima.

Het ligt er ook aan per map of knife handig is of niet. close-combat maps is knife een stuk makkelijker dan grotere maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highmastdon
KillaZ schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:06:
Zo, mijn 1e shooter op de PS3 is een feit.
Is wat gezelliger om met je vrienden vanaf de bank te knallen.
Ik ben COD speler van het 1e uur op de PC (clans met COD, COD:UO) maar wat is die PS3 wennen zeg!

Bah had gister pas na 3 keer spelen een positieve K/D ratio in het potje.

Verder viel mij meteen op dat dit spel qua gevoel erg lijkt op WAW en niet op MW2.

Mooi dat een ontwikkelaar zijn eigen "touch" aan een engine kan geven :)
Logisch toch... als je bedenkt dat MW2 gebouwd is op de CoD4 engine en CoD:BO op de WaW engine ;)
Eigen touch noem ik meer: 'Veel te hoge eisen voor lage gfx'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:01
highmastdon schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:34:
[...]

Gun-game komt rechtstreeks uit de mod-community van cod4. die hebben knifen erin zitten. En er zijn genoeg mensen die het spelen, en die de mod leuk vinden. Dus... knife is wat mij betreft prima.
Gun-game gaat veel verder terug hoor. Volgens mij heb ik het wel eens in UT1999 gedaan.

Ook veel gespeeld in CS:S. Daar steel je meestal wel iemands rank als je hem knifet, maar dat is ook een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highmastdon
Frentik schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:32:
[...]

Kun je ook gewoon bij de opties/settings vinden....
ik ben console-geil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highmastdon
Daniozi schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:38:
[...]

Gun-game gaat veel verder terug hoor. Volgens mij heb ik het wel eens in UT1999 gedaan.

Ook veel gespeeld in CS:S. Daar steel je meestal wel iemands rank als je hem knifet, maar dat is ook een stuk moeilijker.
Ah oke... hmm ik heb 't voor't eerst in cod4 gedaan dus... nooit cs gedaan.
Verder ook geen shooters gedaan behalve cod2 sinds 2 jaar en cod4 sinds 1 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Donnas-A schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:39:
[...]

Je verwoord het prima zoals ik het dus ook zie....ik wil ook niet accepteren dat ik een bepaalde speelstyle moet gaan aanleren om zo het respect van een spel qua realisme te vermijden om maar beter te zijn....maar ja aan de andere kant staan die gasten wel bovenaan...het is een beetje tegenstrijdig maar goed ik snap je heel goed :)
Een zwak excuus, ik weet niet welk realisme jij ziet maar goed, het is jou ervaring. Daarnaast is deze game zo onrealistisch als het maar zijn kan(over sommige muurtjes mag je wel klimmen andere niet! Hardcore realisme). Maar je doet net alsof dolphin floppers voordeel hebben, en dat dan niet mogen doen omdat jij het niet wilt doen onder het mom van realisme(in een spel waarin een headshot geen insta kill is). Je hebt er heus wel skill voor nodig om goed te kunnen dolphin floppen(echt die techniek is al zo oud als doom 1 bijna xD, in Counterstrike deden mensen ook al een variant ervan maar in Battlefield 2 was het pas echt feest).

En dat die gasten bovenaan staan is gewoon omdat ze beter zijn, niet omdat ze dolphin floppen oid. Er klinkt voornamelijk afgunst en jaloezie in je post. En de echte idioten die op alles dolphin floppen zullen nooit bovenaanstaan (of je zit echt in een server met een bus vol vuurwerk runderen met 3 vingers gemiddeld).

Je kan het ook anders bekijken, dolhpin floppen is moeilijk en heeft genoeg nadeel om als skill mechanic enigzins te werken. Ipv je eigen arbitraire regeltjes maken kan je mischien beter het spel gaan spelen, tis maar een tip.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
highmastdon schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:38:
[...]

Logisch toch... als je bedenkt dat MW2 gebouwd is op de CoD4 engine en CoD:BO op de WaW engine ;)
Eigen touch noem ik meer: 'Veel te hoge eisen voor lage gfx'
En dat noem ik mauwen om niets. Gfx zien er uitstekend uit, als je vindt van niet raad ik je aan om eens op de pc op een goeie resolutie te gaan spelen + max instellingen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ongeveer 5 uurtjes opzitten in de multiplayer. De verwachtingen waren erg hoog aan mijn kant. Dit is mijn conclusie tot nu toe:

Negatief
- Spawnpunten zijn veel te willekeurig. Bij team based games zoals HQ, TDM e.d wordt je gewoon naast vijanden gespawned
- Frames per second hadden ze beter kunnen managen. MW2 speelde soepeler terwijl de graphs veel beter waren
- De hitboxes zijn niet goed. Ik heb het met een maat van me gemeten, en op grote afstand kan je met een sniper in het hoofd schieten en gewoon missen
- De maps maken geen indruk, de grootte van de maps en met de vele gebouwen maakt campen een aantrekkelijke optie.

Positief
+ Killstreaks stacken niet, dus geen camping noobs meer met chopper gunner
+ Grenade launchers, claymores zijn een stuk minder bepalend geworden ingame
+ Opbouw van spelstructuur: Wager matches, team tactical en dergelijke zijn heerlijk als je met vrienden speelt

Mijn opinie:

MW2 > BO

Dit puur omdat MW2 bij aankoop vele malen meer indruk op mij maakte dan BO nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:42:
[...]

Een zwak excuus, ik weet niet welk realisme jij ziet maar goed, het is jou ervaring. Daarnaast is deze game zo onrealistisch als het maar zijn kan(over sommige muurtjes mag je wel klimmen andere niet! Hardcore realisme). Maar je doet net alsof dolphin floppers voordeel hebben, en dat dan niet mogen doen omdat jij het niet wilt doen onder het mom van realisme(in een spel waarin een headshot geen insta kill is). Je hebt er heus wel skill voor nodig om goed te kunnen dolphin floppen(echt die techniek is al zo oud als doom 1 bijna xD, in Counterstrike deden mensen ook al een variant ervan maar in Battlefield 2 was het pas echt feest).

En dat die gasten bovenaan staan is gewoon omdat ze beter zijn, niet omdat ze dolphin floppen oid. Er klinkt voornamelijk afgunst en jaloezie in je post. En de echte idioten die op alles dolphin floppen zullen nooit bovenaanstaan (of je zit echt in een server met een bus vol vuurwerk runderen met 3 vingers gemiddeld).

Je kan het ook anders bekijken, dolhpin floppen is moeilijk en heeft genoeg nadeel om als skill mechanic enigzins te werken. Ipv je eigen arbitraire regeltjes maken kan je mischien beter het spel gaan spelen, tis maar een tip.
Het verbuigen van de hitboxes (russian walking CS1.6, dolphin-diving BF2) zou ik echt niet onder een skill-element durven plaatsen. Het is gewoon een exploit, de game is er niet op gebouwd om met die movements om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
ahhh ik heb een duitse cod!?!?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Nuketown is echt een kut map

- Je word gebaseraped (valt soms mee maar dit is de enige map waar het wel kan)
- Nade spam
- RC-XD spam (vooral als je die perk aan hebt waardoor je 1 kill minder nodig hebt om de killstreak te krijgen)
- lame lame lame

[ Voor 23% gewijzigd door Aslanboy1905 op 10-11-2010 15:53 . Reden: typo ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highmastdon
Dakreal schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:45:
[...]

En dat noem ik mauwen om niets. Gfx zien er uitstekend uit, als je vindt van niet raad ik je aan om eens op de pc op een goeie resolutie te gaan spelen + max instellingen.
'k heb een q9550 en gtx260sli...
Alles op high en ik vind 't nog niet echt mooi... sorry.

Sowieso in verhouding wat hij nodig heeft om 't goed te kunnen spelen tot de graphics is het shit.

Of een vergelijking met gfx-kaarten:
gtx480: high power consumer + good gfx
gtx580: less power consumer + better gfx

Vergelijking gtx480 = cod:BO

Die hele engine gaat niet goed met z'n resources om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Striptease schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:48:
Nuketown is echt leen kut map

- Je word gebaseraped (valt soms mee maar dit is de enige map waar het wel kan)
- Nade spam
- RC-XD spam (vooral als je die perk aan hebt waardoor je 1 kill minder nodig hebt om de killstreak te krijgen)
- lame lame lame
als ik nuketown zie krijg ik juist een harde plasser! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highmastdon
[...]

Thumbs up:
d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
highmastdon schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:50:
[...]

'k heb een q9550 en gtx260sli...
Alles op high en ik vind 't nog niet echt mooi... sorry.

Sowieso in verhouding wat hij nodig heeft om 't goed te kunnen spelen tot de graphics is het shit.

Of een vergelijking met gfx-kaarten:
gtx480: high power consumer + good gfx
gtx580: less power consumer + better gfx

Vergelijking gtx480 = cod:BO

Die hele engine gaat niet goed met z'n resources om!
Ff serieus, je zit vaker op Tweakers.net te zeiken dan dat je aan het gamen bent. :')

Mensen die COD spelen en zeiken over graphics, kun je moeilijk serieus nemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Relief2009 op 10-11-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highmastdon
Relief2009 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:56:
[...]

Ff serieus, je zit vaker op Tweakers.net te zeiken dan dat je aan het gamen bent. :')
Waar dan? <LINK> ?

+ Daar ben ik toch Tweaker voor? Anders zou ik wel naar een gameforum gaan ofzo...

[ Voor 15% gewijzigd door highmastdon op 10-11-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Relief2009 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:56:
[...]

Mensen die COD spelen en zeiken over graphics, kun je moeilijk serieus nemen.
Heb je het PC probleem topic wel is tussendoor gecheckt? Is werkelijk schandalig. Volgens mij is er geen enkele PC waar dit spel echt lekker loopt terwijl de graphics alles behalve top tier zijn.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb nergens last van :), draai het op 1900x1200 met alles op max en heb geen last van lag of drops.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
iemand al theater mode filmpjes in het wild gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 22:37
Tellen kills en deaths gemaakt in de pre-match mee voor je K/D op de leaderboards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Je kan het ook anders bekijken, dolhpin floppen is moeilijk en heeft genoeg nadeel om als skill mechanic enigzins te werken.
Ik ben het niet helemaal met je eens. Dropshotten is in mijn ogen een beetje een cheapy truukje om niet geraakt te worden.

Mijn reactievermogen is best goed, en als ik eerder op iemand zijn borst schiet vind ik het een beetje flauw als ie na het eerste schot opeens onder mijn recoil op de grond ligt, mij meteen terug kan schieten en daarna weer onmiddellijk opstaat nadat ik dood ben, dan denk ik wel even "wtf".

Wat mij betreft is het iig onsportiever dan quickscopen, en net zo onsportief als tubes spammen of tuben/naden, maar dat hebben ze aangepakt, en dropshotten is alleen maar erger geworden.

Hopelijk fixen ze het, of het nou bij shootercultuur hoort of niet, ik vind het niet zo leuk.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Weet iemand wat je in reservedslots.txt moet zetten om slots te reserveren? Wanneer ik het forum van de host raadpleeg geven ze het volgende advies:
- How do I use reservedslots

In your my.gameservers.com control panel, you will be able to edit your reservedslots.txt configuration file. The file should be written in the following format:

password1
password2
password3
password4
password5

Currently, 5 reserved slots are supported.

The server will keep the list of reserved slots. Each slot is identified by a unique password specified in the reservedslots.txt file. If a server is full and a client joins with the password, the slot for that password is used. A random client is picked and kicked. If two clients use the same password, only the first client gets the reserved slot
Wanneer ik dit doe en de server restart kom ik er echter nog steeds niet op wanneer de server vol zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:46

Hupske

AFCA

Misschien dat ik er totaal over heen gelezen ben, maar ik ben toch benieuwd hoe je die crossbow kan krijgen?
Ik kan hem namelijk nergens vinden, of moet ik eerst ergens alle wapens ff kopen enzo?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

densoN schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:03:
Weet iemand wat je in reservedslots.txt moet zetten om slots te reserveren? Wanneer ik het forum van de host raadpleeg geven ze het volgende advies:

[...]

Wanneer ik dit doe en de server restart kom ik er echter nog steeds niet op wanneer de server vol zit??
Je moet wel rechtermuis op de server doen, en dan join Reserved Slot ofzo iets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:39
Ja kan iemand een filmpje posten gemaakt met de theater mode?
Of zijn we bang dat we zien dat je noob bent !

Helaas ben ik de noob die de game nog niet heeft binnen gekregen :( kut tnt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Postius schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:59:
[...]

Heb je het PC probleem topic wel is tussendoor gecheckt? Is werkelijk schandalig. Volgens mij is er geen enkele PC waar dit spel echt lekker loopt terwijl de graphics alles behalve top tier zijn.
Het is niet gek dat er veel mensen daar komen. Mensen met problemen vind je ook in dat topic. Mensen waarbij het wel goed werkt, die klagen eenmaal veel minder en hebben daar niks te zoeken.

Elke spel heeft problemen. BO is daar geen uitzondering op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
  • Laatst online: 29-05 13:04
Weet iemand of er ook zoals in MW2 een soort van museum level inzit? Ik ben dat spel via de computer in de kamer al tegenkomen. Maar zou het wel vet vinden als er nog zo'n easter egg in zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 13:46

BaRF

bijna kerst

densoN schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:03:

[...]

dat werkte toch nog niet ofzo? Zoiets las ik een paar paginas terug?

En die crossbow, zit die niet onder een andere categorie? :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highmastdon
... foutje:(

[ Voor 97% gewijzigd door highmastdon op 10-11-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

hupske schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:07:
Misschien dat ik er totaal over heen gelezen ben, maar ik ben toch benieuwd hoe je die crossbow kan krijgen?
Ik kan hem namelijk nergens vinden, of moet ik eerst ergens alle wapens ff kopen enzo?
Hij zit onder secondary weapons onder "special". En dan moet je hem wel eerst unlocken en kopen met cod punten voordat je hem kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:46

Hupske

AFCA

MicScott schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:14:
[...]

Hij zit onder secondary weapons onder "special". En dan moet je hem wel eerst unlocken en kopen met cod punten voordat je hem kan gebruiken.
Aaah kijk is, ik hele tijd kijken bij de primary wapens.
Harstikke bedankt. Ga hem gelijk tjekken:D

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MicScott schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:02:
[...]

Ik ben het niet helemaal met je eens. Dropshotten is in mijn ogen een beetje een cheapy truukje om niet geraakt te worden.

Mijn reactievermogen is best goed, en als ik eerder op iemand zijn borst schiet vind ik het een beetje flauw als ie na het eerste schot opeens onder mijn recoil op de grond ligt, mij meteen terug kan schieten en daarna weer onmiddellijk opstaat nadat ik dood ben, dan denk ik wel even "wtf".

Wat mij betreft is het iig onsportiever dan quickscopen, en net zo onsportief als tubes spammen of tuben/naden, maar dat hebben ze aangepakt, en dropshotten is alleen maar erger geworden.

Hopelijk fixen ze het, of het nou bij shootercultuur hoort of niet, ik vind het niet zo leuk.
1. Het is een optie van de game.
2. Het is niet cheaten
3. Dat jij het niet leuk vindt betekend niet dat de ander er geen gebruik van mag maken.

Wat een hoop gezeur om iets wat al jaren in games zit. Als je het echt niet leuk vindt dan ga je botgames doen. Die doen dat niet op "regular",

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Dakreal schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:18:
[...]

2. Het is niet cheaten
3. Dat jij het niet leuk vindt betekend niet dat de ander er geen gebruik van mag maken.

Wat een hoop gezeur om iets wat al jaren in games zit. Als je het echt niet leuk vindt dan ga je botgames doen. Die doen dat niet op "regular",
Ik zeg ook niet dat het cheaten is of dat een ander het niet mag gebruiken, ik persoonlijk vind het alleen jammer dat het kan en gebruikt wordt. That's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highmastdon
MicScott schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:19:
[...]

Ik zeg ook niet dat het cheaten is of dat een ander het niet mag gebruiken, ik persoonlijk vind het alleen jammer dat het kan en gebruikt wordt. That's all.
(Hmm, leuke mening :) )

Btw. hoe kan ik connecten naar je server?:P
Wel leuk dat je een ip in je quote zet, maar er is nog geen 'join on ip' optie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:27
Dakreal schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:18:
[...]

2. Het is niet cheaten

idd, + quickscopen bijvoorbeeld heb je echt wel een stukje skill voor nodig, kan het niet echt lame noemen..

dat tuben etc is dan wel weer gewoonweg triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

highmastdon schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:21:
[...]

(Hmm, leuke mening :) )

Btw. hoe kan ik connecten naar je server?:P
Wel leuk dat je een ip in je quote zet, maar er is nog geen 'join on ip' optie :(
Klopt, ik geloof niet dat men al heeft ontdekt hoe het kan, als het tenminste kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Damn wat is Call of Duty soms zoooo Frustrerend op Veteran!! Dikke Aimbot dat die gasten soms hebben... Niet normaal..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Kut wehkamp, nog steeds niks bezorgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:01
Kuhr89 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:35:
Damn wat is Call of Duty soms zoooo Frustrerend op Veteran!! Dikke Aimbot dat die gasten soms hebben... Niet normaal..
Gewoon rustig blijven en even koffiepauzetje nemen als het echt niet lukt. Werkt vaak beter dan stug door blijven spelen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squatjj schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:36:
Gewoon Call of Duty uitvoeren op hun, paar semtexjes bij hun binnen gooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highmastdon
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:45:
[...]

Gewoon Call of Duty uitvoeren op hun, paar semtexjes bij hun binnen gooien :D
op hun wat? op hun pc's?

Of bedoel je op hen....

*ja ik ben een zeikert op taal*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Als je je bestellingsinformatie bekijkt, dan zie je dat er nu een levertijd van 1 week op zit. Daarom heb ik hem gecancelled en vervolgens de lokale boer geraadpleegd.

Dat Wehkamp " gegarandeerd op de mat met de release "is ook de laatste keer voor mij.
highmastdon schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:46:
[...]

op hun wat? op hun pc's?

Of bedoel je op hen....

Als je dan echt een zanikerd bent op taal, zorg dan dat je eigen grammatica ook klopt.

[ Voor 28% gewijzigd door Dakreal op 10-11-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

highmastdon schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:46:
[...]

op hun wat? op hun pc's?

Of bedoel je op hen....

Doe nou ook maar op jezelf eentje plakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 09:36

aex351

I am the one

Heb het spel vanmiddag voor het eerst gespeeld. FRS was 1 dat te laat met bezorgen. Dus volgende keer niet meer bij FRS bestellen. Verder het spel. Ben meteen begonnen met de multiplayer. Eerst enkele rondes met bots om me instellingen goed te krijgen. In de eerste ronde stond VSycn aan waardoor het spel nogal happerde. Uitgezet en het liep meteen een stuk beter. Vervolgens een online game gedaan. Om de zoveel seconde lijkt het spel wel te happeren. Dit is volgens mij de bug waar iedereen het over heeft. De fps lijkt wel na verloop van tijd omlaag te gaan. Heb het gespeeld met de volgende instellingen: 1920x1200, normal, 16:10, aa 0x, schaduw aan, kogels aan. En hardware e6300@2,8Ghz met 6GB ram en HD4890. Fps komt de soms boven 60-70 uit. Maar zat vaker rond de 30-40-50. Niet echt speelbaar. Met een fps rond de 50-60 voelt dit spel niet heel vloeiend aan. Beetje schokkerig.

Heb het vermoeden dat ik CPU kracht tekort kom. Als ik alt-tab dan is ook te zien dat beide cores 100% belast worden. Ik kan alleen niet zien of Steam 20% CPU in beslag neemt zoals andere beweren. En er wordt ook niet zo heel veel geheugen gebruikt. Zo'n 1GB in totaal, met de bovengenoemde instellingen. Probleem is wel dat alt-tabben best lang duurt. Kortom, als je alt-tabbed dan lijkt het spel ermee op te houden.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
aex351 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:58:
Heb het spel vanmiddag voor het eerst gespeeld. FRS was 1 dat te laat met bezorgen. Dus volgende keer niet meer bij FRS bestellen. Verder het spel. Ben meteen begonnen met de multiplayer. Eerst enkele rondes met bots om me instellingen goed te krijgen. In de eerste ronde stond VSycn aan waardoor het spel nogal happerde. Uitgezet en het liep meteen een stuk beter. Vervolgens een online game gedaan. Om de zoveel seconde lijkt het spel wel te happeren. Dit is volgens mij de bug waar iedereen het over heeft. De fps lijkt wel na verloop van tijd omlaag te gaan. Heb het gespeeld met de volgende instellingen: 1920x1200, normal, 16:10, aa 0x, schaduw aan, kogels aan. En hardware e6300@2,8Ghz met 6GB ram en HD4890. Fps komt de soms boven 60-70 uit. Maar zat vaker rond de 30-40-50. Niet echt speelbaar. Met een fps rond de 50-60 voelt dit spel niet heel vloeiend aan. Beetje schokkerig.

Heb het vermoeden dat ik CPU kracht tekort kom. Als ik alt-tab dan is ook te zien dat beide cores 100% belast worden. Ik kan alleen niet zien of Steam 20% CPU in beslag neemt zoals andere beweren. En er wordt ook niet zo heel veel geheugen gebruikt. Zo'n 1GB in totaal, met de bovengenoemde instellingen. Probleem is wel dat alt-tabben best lang duurt. Kortom, als je alt-tabbed dan lijkt het spel ermee op te houden.
Volgens mij is het wel zeker dat je e6300 je bottleneck is.
Mag ik vragen waarom je trouwens 6gb aan ram hebt met een dualchannel setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Daniozi schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:39:
[...]

Gewoon rustig blijven en even koffiepauzetje nemen als het echt niet lukt. Werkt vaak beter dan stug door blijven spelen. :Y
Klopt ja.. Anders wil je te graag, terwijl een kleine pauze beter doet.

Die Reznov heeft volgens mij dezelfde stem als die Russische kerel van W@W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 15-09 19:18
aex351 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:58:FRS was 1 dat te laat met bezorgen
Denk dat de oorzaak eerder bij de bezorgdienst (tnt) ligt... en niet bij frs.

[PS3] Tot op heden gaat het wat moeilijker dan MW2/WAW, schiet bijna een heel magazijn van mijn enfield leeg om tot een kill te komen en 1 op 1 lijk ik om 1 of andere reden altijd te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Driftkikker schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:12:
Weet iemand of er ook zoals in MW2 een soort van museum level inzit? Ik ben dat spel via de computer in de kamer al tegenkomen. Maar zou het wel vet vinden als er nog zo'n easter egg in zat. :)
Jup

spoiler:
je kunt met Kennedy een zombielevel spelen in het pentagon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Als je in je console /drawlagometer 1 doet zie je duidelijk waar de lag zit trouwens. De server loopt constant te laggen. Nu maar hopen dat ze het snel fixen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
kan iemand vertellen wat er gebeurt met de zombie maps wanneer je de campaign uitspeelt? krijg je er dan een map bij?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Goh heeft de AI een AImbot? :+

Bij combat training vind ik het verschil tussen normaal en hardened trouwens wel groot! Op normaal lopen ze je soms zo voorbij maar bij hard zijn het sneaky bastards :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 17:40
Ligt niet echt aan hardware, ik heb een E8400 en een HD5850, en zelfs op 1024x768 en alles op low heb ik precies hetzelfde. 'Normale' fps is ongeveer 66 of zo, maar schiet om de seconde richting de 30. Zodra die fps onder de 60 schiet lijkt hij ook even te blijven hangen, voor 0.1 seconde of zo, maar dat zorgt er wel voor dat je niet fatsoenlijk op iemand kan aimen. Af en toe duren deze hang momenten wat langer, en het lijkt alsof echt alles hangt dan, want als ik dan aan het schieten ben, stopt hij gewoon met schieten. Vijand vol in het vizier => schieten => hangen voor een seconde => weer verder, vijand staat er nog vrolijk.

De ene keer is het erger dan de andere keer, soms speel ik een hele tijd waarbij ik alleen maar kleine stottertjes heb, en dan opeens begint hij een minuut lang steeds een halve second tot een seconde te hangen.

Heb het maar eens voorgedragen voor de support van activision, beetje druk uitoefenen kan nooit kwaad. Want dit moet wel een bug in de game zijn, als er zo veel mensen last van hebben (en andere spellen het perfect doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:53
Die freezes zijn echt niet de server die lagged. Ik heb al 2 keer een vastlopend spel gehad tijdens zo een freeze. Nu heb ik er geen last meer van, maar het is een bug in het spel zelf. Bij mij loopt het eigenlijk aardig goed allemaal, op 1680x1050, AA 8x, antroscopic filtering op 30% en de rest op extra heb ik in hele drukke spelsituaties ongeveer 55 fps en bij normale situaties tussen de 70 en 80 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Scrtz schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:21:
[...]
idd, + quickscopen bijvoorbeeld heb je echt wel een stukje skill voor nodig, kan het niet echt lame noemen..

dat tuben etc is dan wel weer gewoonweg triest
Herhaling:
2. Het is niet cheaten

Om dezelfde reden dat je het een goedkeurt, zou je dan consequent het ander ook goed moeten keuren lijkt me? ;)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Dakreal schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:02:
[...]
Volgens mij is het wel zeker dat je e6300 je bottleneck is.
Mag ik vragen waarom je trouwens 6gb aan ram hebt met een dualchannel setup?
Mijn E6300 is wel overgeklokt he, met zo'n 50%, van 1,86Ghz naar 2,8Ghz. De 6GB ram, 2x1GB en 2x2GB, loopt gewoon in dual channel. De 2x1GB koste toen ik mijn PC samenstelde zo'n 220 euro. Later heb ik de 2x2GB geheugen erbij gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandruten
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 22:30
FireFoz schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:07:
kan iemand vertellen wat er gebeurt met de zombie maps wanneer je de campaign uitspeelt? krijg je er dan een map bij?
Dit vraag ik mezelf ook af, de PC versie heeft nu maar één zombie map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
aex351 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:23:
[...]

Mijn E6300 is wel overgeklokt he, met zo'n 50%, van 1,86Ghz naar 2,8Ghz. De 6GB ram, 2x1GB en 2x2GB, loopt gewoon in dual channel. De 2x1GB koste toen ik mijn PC samenstelde zo'n 220 euro. Later heb ik de 2x2GB geheugen erbij gekocht.
Dergelijke overclocks kunnen ook instabiliteit geven he. In principe werkt je pc waarschijnlijk sneller ook met 2x 2gb in de sleuven ( op je moederbord dan op serie 1 (0) en serie 2 (2) ) meestal zijn deze mee gekleurd.

Ik heb destijds zelf ook een e6300 gehad, voor een snelle en makkelijke en goedkope upgrade, raad ik de Q6600 aan. en dan wel de G0 editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:31:
[...]

Dergelijke overclocks kunnen ook instabiliteit geven he. In principe werkt je pc waarschijnlijk sneller ook met 2x 2gb in de sleuven ( op je moederbord dan op serie 1 (0) en serie 2 (2) ) meestal zijn deze mee gekleurd.

Ik heb destijds zelf ook een e6300 gehad, voor een snelle en makkelijke en goedkope upgrade, raad ik de Q6600 aan. en dan wel de G0 editie.
Daarom test je eerst OCs op instabiliteit voordat je ze gaat gebruiken, als je een instabiele OC hebt ligt dat aan jezelf en niet aan je OC. Net nog even een klein stukje SP gedaan, maar die vind ik meestal niet zo boeiend, dus ook snel er weer mee gestopt. FPSspikes/lag/freezes zijn wel significant minder aanwezig in SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-03 10:48

jordy-maes

We Photograph Your Journey

Helaas om te zegggen, maar Black Ops is op dit ogenblik geen €60 waard.
Snipers zijn underpowered, dan die lag, en mongols met Tubers.
Woehoe }:|

Beyond Photographs | Flickr | 500px

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Voor de mensen die een dedicated server hebben draaien bij gameservers is er inmiddels wat info beschikbaar omtrent het beheren van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:38:
Daarom test je eerst OCs op instabiliteit voordat je ze gaat gebruiken, als je een instabiele OC hebt ligt dat aan jezelf en niet aan je OC
Inderdaad. Deze overklok draai ik overigens al sinds dag 1 met een undervolt @1,2v en het draait stabiel. De Q6600 is inderdaad een upgrade, maar die is wat moeilijker om over te klokken. Wordt veel warmer etc. en is ook redelijk verouderd. Als mijn E6300 inderdaad niet meer toereikend blijkt te zijn, zal ik inderdaad maar naar andere opties moeten kijken. Misschien dan toch nog een Core 2 Quad of anders een Core ix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Zeiden ze niet dat de PC versie gewoon alle content kreeg? Nu hoor ik al:
- Global leaderboards zijn niet te vinden
- Enkel een inzet mogelijk van 500CP bij die ene gamemode
- Slechts één zombiemap beschikbaar.

Ik weet nog niet of ik deze game wel ga kopen (niet voor 't speelbaar is in ieder geval), maar veel positief kan ik er niet over vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jostariza
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09-2021
Ik heb het gewoon vandaag binnengekregen via Wehkamp. Eergister besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Clocksnelheid zegt niet zo veel, cache en het aantal cores zijn net zo belangrijk, los van architectuur. mijn E5200 @ 3,6ghz heb ik vergeleken met mijn Q9550 @ 2,8ghz, de Q9550 is bijna altijd sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Bv202 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:48:
Zeiden ze niet dat de PC versie gewoon alle content kreeg? Nu hoor ik al:
- Global leaderboards zijn niet te vinden
- Enkel een inzet mogelijk van 500CP bij die ene gamemode
- Slechts één zombiemap beschikbaar.

Ik weet nog niet of ik deze game wel ga kopen (niet voor 't speelbaar is in ieder geval), maar veel positief kan ik er niet over vinden :(
Leaderboards zijn gewoon ingame te bekijken, zowel friends als global(via filter). Het spel is echt prima, nog een match eroverheen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

jordy-maes schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:44:
Helaas om te zegggen, maar Black Ops is op dit ogenblik geen €60 waard.
Snipers zijn underpowered, dan die lag, en mongols met Tubers.
Woehoe }:|
Sniper zijn inderdaad zwakker geworden. Tubers zijn een stuk slapper geworden en kunnen niet zomaar meer reloaden. Ook kun je nog maar één claymore neerzetten, iets wat ik liever anders had gezien maargoed.

Wel voelt de game een beetje traag aan in mijn ogen, ben wat meer snelheid gewent online. Reloaden / Zoomen / Etc mag fractie sneller.

Ben nu level 20, en heb heel de middag zitten gamen. De game op zich bevalt mij prima, hopelijk patchen ze snel zodat de kleinigheidjes eruit zijn. Ben nog geen irritante dingen tegen gekomen die echt niet kunnen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
ProCeela schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:09:
Nogmaals , ik kan gewoon nergens wat vinden van de Barebones mode voor de PC

Ook op deze site : http://www.callofduty.nl/news/3963/P...Black_Ops.html

Staan alle unlocks maar niks van die Barebones ofzo.

Ook bij de server list staan ze er niet tussen ?
Is treyarch het vergeten het voor de PC erbij te doen ofzo ?
Nog een keer spammen , is er dan echt niemand die hier een antwoord op weet ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

reemprive schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:49:
Clocksnelheid zegt niet zo veel, cache en het aantal cores zijn net zo belangrijk, los van architectuur. mijn E5200 @ 3,6ghz heb ik vergeleken met mijn Q9550 @ 2,8ghz, de Q9550 is bijna altijd sneller.
Je vergeet erbij te vermelden dat de applicatie net zo belangrijk is. Als een applicatie maar 2 cores gebruikt dan zal die dual core sneller zijn. Maar goed, dit lost het probleem niet op.

De leaderbord en de te behalen ranks vind ik ook niet zo heel duidelijk weergeven in het spel. Ineens ben ik level 5 etc. BFBC2 was hier wel wat beter in.

[ Voor 13% gewijzigd door aex351 op 10-11-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Op de PS3 moet je het vrijspelen, komen rond level 16 ergens beschikbaar.

Weet iemand trouwens hoe het zit met die Pre-game modus, waarin je zou kunnen schieten als het spel laad?

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
reemprive schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:53:
[...]

Leaderboards zijn gewoon ingame te bekijken, zowel friends als global(via filter). Het spel is echt prima, nog een match eroverheen en klaar.
Dat klinkt al beter :)
Ik ben best benieuwd hoe die global leaderboards werken? Het lijkt mij een kwestie van dagen voor cheaters bovenaan staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Unbreukable schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:06:
[...]

Denk dat de oorzaak eerder bij de bezorgdienst (tnt) ligt... en niet bij frs.

[PS3] Tot op heden gaat het wat moeilijker dan MW2/WAW, schiet bijna een heel magazijn van mijn enfield leeg om tot een kill te komen en 1 op 1 lijk ik om 1 of andere reden altijd te laat.
Ik had in het begin heel veel het probleem dat ik 1 op 1 altijd verloor, totdat ik bij Find Match een optie zag om matches in je buurt te zoeken. Dit scheelde voor mij al een hoop, doordat lag vaak roet in het eten gooide (op de killcam mis ik alles terwijl op mijn scherm alles raak was). Misschien een tip om dat aan te zetten als je dat nog niet had gedaan.

Hier ook PS3 overigens.

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Laat er aub aub aub aub aub aub een GoT server komen !!!!!!!
Ik wil alvast wel 10 euro per maand mee betalen voor een goede dedicated server ! :o

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Kan iemand mij aub vertellen hoe ik die reservedslots.txt kan downloaden, aanpassen en uploaden? Ik kan dit namelijk niet doen op my.gameservers.com als ik inlog in de gehuurde gameserver.. Wat doe ik fout??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 15:53
Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:59:
Op de PS3 moet je het vrijspelen, komen rond level 16 ergens beschikbaar.

Weet iemand trouwens hoe het zit met die Pre-game modus, waarin je zou kunnen schieten als het spel laad?
Die werkt gewoon alleen ik kan telkens maar 3 sec spelen ongeveer voordat er genoeg spelers zijn om te beginnen met het echte spel. ( BO staat op mijn ssd schijf dus daarom laad de map waarschijnlijk sneller en zie ik de pre-game wel en andere net niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Geen Domination in HC :( Juist een speltype wat interessant is, doordat je met teamkilling aan heel anders moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Kain_niaK schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:05:
Laat er aub aub aub aub aub aub een GoT server komen !!!!!!!
Ik wil alvast wel 10 euro per maand mee betalen voor een goede dedicated server ! :o
daar heb je toch al wel een servertje voor? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Laatst online: 00:39
precies, dat niet kunnen muten..althans alles in 1x is echt vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb hem nu al weer wat uren gespeeld op de ps3..maar als ik eerlijk ben:
Persoonlijk vind ik het maar een middelmatig spel...en als ik een demo had kunnen spelen had ik hem waarschijnlijk niet gekocht. Ik heb hem gekocht omdat ik me echt heel goed vermaakt heb met mw2, maar dit kan de verwachting gewoon totaal niet aan..
Het is gewoon geen spel voor mij...ik ga wel lekker wachten op killzone 3..en hopen dat de single player nog een beetje vermaak geeft verder..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je nu samen met je vrienden in een game :S

en dan ook in hetzelfde team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Misschien een beetje zeik opmerking. Maar als je doodgaat en in het begin van een missie, die tijd dat je moet wachten is zown spierwit scherm.. Is heel erg irritant dat ze dat spierwit hebben gemaakt.. Is zooo vel aan je ogen.. tenminste, ik game nooit met een compleet verlichte kamer, omdat dat de sfeer een beetje weghaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 15-09 12:53

kronolith

[EDIT]

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:13:

Kan niet op pc ;)

EDIT: Ben em nu aan't installeren. Ben erg benieuwd :D

[ Voor 11% gewijzigd door kronolith op 10-11-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Nu online
Werving is niet toegestaan, zie Spielerij beleid.

[ Voor 91% gewijzigd door PromoX op 10-11-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is in één woord: geweldig.
Veel beter dan Modern Warfare 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
Kuhr89 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:14:
Misschien een beetje zeik opmerking. Maar als je doodgaat en in het begin van een missie, die tijd dat je moet wachten is zown spierwit scherm.. Is heel erg irritant dat ze dat spierwit hebben gemaakt.. Is zooo vel aan je ogen.. tenminste, ik game nooit met een compleet verlichte kamer, omdat dat de sfeer een beetje weghaald.
Allemachtig, wat ik had ik daar ook last van zeg. Ik ben echt een koekenbakker met dit spel dus ik zat heel de tijd met dichtgeknepen oogjes toen ik wéér doodging. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:13:

Rechtsonderin knop friends

In-game op escape drukken en dan friend inviten. Zelfde team doet ie niet altijd nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
BootVluchteling schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:13:
Kan iemand mij aub vertellen hoe ik die reservedslots.txt kan downloaden, aanpassen en uploaden? Ik kan dit namelijk niet doen op my.gameservers.com als ik inlog in de gehuurde gameserver.. Wat doe ik fout??
login > home > config (server) > choose file > reservedslots.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik heb het spel nu net gekocht en gedownload en geïnstalleerd. Op 20 minuten twee keer een beetje lag gehad. Ik speelde even de offline training met bots. Maar jongens toch, die graphics van de mappen ! Ontzettend lelijk.
Wacht ik ga eens een screenshot nemen.

Oh laat maar ... het is al opgelost. Graphic quality was van extra naar laag gesprongen. :9
Gelukkig zeg.... ik zag muren die als je dichterbij kwam er gewoon egaal grijs uitzaggen.

Zolang het even mooi is als met MW2 ben ik tevreden. Dat is natuurlijk geen crysis maar ik vond MW2 altijd super vlot spelen (single player) en er nog redelijk ook uit zien. En soms zelfs mooi. 8)

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Driftkikker schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:26:
[...]

Allemachtig, wat ik had ik daar ook last van zeg. Ik ben echt een koekenbakker met dit spel dus ik zat heel de tijd met dichtgeknepen oogjes toen ik wéér doodging. :'(
Gelukkig ben ik dus niet de enige :P Kan me voorstellen dat jij als 'driftkikker' daar heel erg blij mee bent haha..

Ik vind de game wel leuk om te spelen. Ik vind alleen het verhaal van MW2 leuker.. Veel meer bij betrokken dan dit. Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik helemaal in het verhaal zit, dat had ik bij MW2 wel..

Nu weet ik weer waarom ik CoD op veteran zo irritant spel vond :p je gaat op de meest onmogelijke punten dood terwijl je gewoon achter cover zit. Of er springt een ventje uit het raam en terwijl hij dat doet, schiet hij 1 kogel door je hoofd.. WTF :P

Toch wel leuk op veteran, wat meer speeluren erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjongejonge, ik had mezelf voorgenomen om niet mezelf helemaal op te gaan zitten naaien als dingen niet zo gaan als ik verwacht maar ik kan het toch niet helpen zeg. Ik erger me zojuist helemaal kapot aan het feit dat met VIER kogels uit een verdomde assault rifle iemand NOG NIET neer gaat en tussen de tijd van de eerste en vierde kogel de tegenstander mij met een SMG van 20 meter afstand WEL om kan leggen. En dan niet één keer, maar keer op keer. Argh!

En claymores lijken wel compleet waardeloos geworden. Allereerst moet je nu 2 knoppen op verschillende plekken van je controller gaan zitten induwen om er een te planten en ten tweede lijken ze wel nauwelijks schade aan te richten. Ugh.

Goed. Even wegleggen en later maar nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 10:36

RMX

Kuhr89 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:14:
Ik weet niet waar je op speelt, maar op de XBOX360 is dat witte er maar 0,5 tot 1 seconde. Bij een maat van me op zijn PS3 duurde dit minimaal 4 a 5 seconde. Kan me voorstellen dat het dan irritant is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
densoN schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:36:
[...]

login > home > config (server) > choose file > reservedslots.txt
Firefox hield het veld tegen. Met IE werkt het wel. Alleen heb ik nu de wachtwoorden ingesteld, alleen lijken ze niet altijd te werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Oke, meer mensen bij de Singleplayer bij dit gedeelte geweest?

Je glijdt naar beneden, je valt op pallets en je moet een pistool pakken, vervolgens lig je daar in je eentje en moet je een stuk of 10 ventjes neerschieten met een pistool. Even later komt er een busje die een aantal omver rijdt. Ik kom hier gewoon even niet voorbij :S... Achter mij staan ook nog 2 ventjes op mij te schieten en ik kan geen cover of iets vinden....

JA ik ben ervoorbij.. JEZUS...

[ Voor 3% gewijzigd door Kuhr89 op 10-11-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 16:47

Morenoo91

Flexible Mexican

* Morenoo91 is ondertussen albijna rank 33, nog een paar duizend XP tot de crossbow :D

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Laatst online: 15-09 17:51
Is iemand al wat bekend met de wager matches? Met name sticks and stones.
Want is het echt niet mogelijk is om extra ammo bij te halen? Ik bedoel ik had net heel leuk een 15 kill streak. Alleen je hebt maar een paar explosieve pijlen en een paar messen om te gooien en that's it. Dat is opzich wel leuk alleen heb je dus vervolgens geen ammo en moet je de hele tijd maar kniven ipv schieten. Wat een beetje saai wordt na tijdje.

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
Kuhr89 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:49:
Oke, meer mensen bij de Singleplayer bij dit gedeelte geweest?

Je glijdt naar beneden, je valt op pallets en je moet een pistool pakken, vervolgens lig je daar in je eentje en moet je een stuk of 10 ventjes neerschieten met een pistool. Even later komt er een busje die een aantal omver rijdt. Ik kom hier gewoon even niet voorbij :S... Achter mij staan ook nog 2 ventjes op mij te schieten en ik kan geen cover of iets vinden....

JA ik ben ervoorbij.. JEZUS...
hihi.

spoiler:
je had de meeste ook vanaf het dak moeten afschieten, en dan pas naar beneden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Vanavond begonnen met de Single Player, maar ik moet zeggen..wat is deze geweldig! De SP van MW2 was al gaaf, maar deze is helemaal tof! De tussenstukjes zijn erg gaaf. Net een film waar je aan meedoet ;) .

Wat ik overigens wel heel slecht vind is dat als je (weet niet of het bij meer wapens is) met de M60 schiet je niet eens kogelhulzen ziet vliegen die rechts uit je geweer horen te komen, en de kogelband loopt ook niet leeg het wapen in maar beweegt niet. Was in MW2 volgens mij wel het geval.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:10

Hoite

Goed verhaal

Ik heb hem zojuist gekregen als gift, nu nog even downloaden..
Om alleen de multiplayer te spelen, kan ik dan die andere download pauzeren?
Ik heb er namelijk 2:
CoD:BO
CoD:BO: Multiplayer.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Nu online
Welke chat gebruikt wordt voor wars is hier toch wel enigszins offtopic in dit toch al snellopende topic. En zelf even zoeken kan ook geen kwaad :).

[ Voor 88% gewijzigd door PromoX op 10-11-2010 23:18 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++

- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen en technische problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client