[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.769 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:49
Driftkikker schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:00:
[...]

hihi.

spoiler:
je had de meeste ook vanaf het dak moeten afschieten, en dan pas naar beneden. :9
Kan dit dan? Volgens mij kan dit namelijk niet, want er lopen beneden alleen maar burgers.. Zodra je naar beneden op de grond pleurt, komen ze tevoorschijn.. Heb nog geprobeert met een granaat te gooien en dan te glijden:P maar dan raakte ik vaak een burger haha.. Ooops :P

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Pfft nog 1 ding om mijn kit compleet te maken en dat is een sentry gun afmaken. Heb 1x de kans gehad en was er toen op een haar na zo dicht bij dat ik kon knifen, werd ik helaas in de rug geschoten. Zit nu dus de hele tijd te hopen op een sentry gun bij de tegenstander, zodat ik die kan mollen en Ghost Pro heb.

Extra fijn dat als die honden eens komen ik ze lekker kan aaien.

[ Voor 9% gewijzigd door Hogader op 10-11-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:31
Ben nu bij het level Khe San. Speel het op veteran, en ben bij het gedeelte dat je de barrels naar beneden moet schoppen. Tijdens de animatie van het schoppen en steken met je mes wordt je niet geraakt, maar zo gauw die voorbij is wordt je neergeknald, nog voor je weg kan komen. Erg vervelend. Vind het ook irritant in de SP dat als je ergens blijft zitten, de vijanden gewoon blijven spawnen en komen. Pas wanneer je voorbij dat bepaalde stukje bent stoppen ze met spawnen en kun je verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 16:49
Lizardz schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:43:
Ben nu bij het level Khe San. Speel het op veteran, en ben bij het gedeelte dat je de barrels naar beneden moet schoppen. Tijdens de animatie van het schoppen en steken met je mes wordt je niet geraakt, maar zo gauw die voorbij is wordt je neergeknald, nog voor je weg kan komen. Erg vervelend. Vind het ook irritant in de SP dat als je ergens blijft zitten, de vijanden gewoon blijven spawnen en komen. Pas wanneer je voorbij dat bepaalde stukje bent stoppen ze met spawnen en kun je verder.
Klopt, dat stuk is echt zwaar irritant!

Volgens mij hebben ze toen bij MW2 juist dat probleem opgelost.. Als er geen poppetjes meer zijn, dan zijn ze er ook niet meer. Ze moeten inderdaad niet blijven spawnen, dat is gewoon kut..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de missie daarvoor, in die russische gangen ook heel erg naar. Zit er nog steeds op vast. Inmiddels heeft het me zowat vijf uur gekost en nog ben ik er niet voorbij... :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 13:45

Brainless-NL

lolkipo

Weet iemand of je "player profile", dus stats en rank enzo, net zoals in mw2 in steam cloud gesaved worden? Of moet ik echt een bestandje backuppen? Ik krijg namelijk morgen mijn SSD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Vrijdag schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:49:
Ik vind de missie daarvoor, in die russische gangen ook heel erg naar. Zit er nog steeds op vast. Inmiddels heeft het me zowat vijf uur gekost en nog ben ik er niet voorbij... :')
Ja, in die russische gangen heb je dat ook heel erg, dat ze maar blijven spawnen als je niet verder gaat. Had het voor de grap een geprobeerd, een half uur op dezelfde plek blijven en de vijanden doodschieten. Pas toen ik verder naar voren ging stopten ze met spawnen. Vind ik persoonlijk echt slecht aan de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:38
Weet iemand commando om een ip te joinen in cod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat nog niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:38
ik kan mijn server niet vinden :( kunnen jullie hem mischien vinden dat ik via jullie join ? )
eStrike.nl Public server NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
Wtf joh :S lekker was 37 ben gaan eten kom ik terug ben ik ineens weer 33. Buggy klote spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Laatst online: 09-10 15:38
Zie weinig negatieve reactie maar ik vindt het maar bar slecht in elkaar zitten welke idiot verzint er nu en FFA match met +20 personen dat is echt geen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lizardz schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:56:
[...]

Ja, in die russische gangen heb je dat ook heel erg, dat ze maar blijven spawnen als je niet verder gaat. Had het voor de grap een geprobeerd, een half uur op dezelfde plek blijven en de vijanden doodschieten. Pas toen ik verder naar voren ging stopten ze met spawnen. Vind ik persoonlijk echt slecht aan de SP.
Inderdaad erg matig. En dat het dan ook nog respawnende aimbots zijn die om een hoekje kunnen schieten... Als je (al was het alleen maar in SP) zelf nu ook kon leunen dan was het nog gebalanceerd.

Ook pet is de ai van je teammates. Die blijven vaak ergens angstvallig ver weg verscholen staan daar.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:27
Xenophoben schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:05:
ik kan mijn server niet vinden :( kunnen jullie hem mischien vinden dat ik via jullie join ? )
eStrike.nl Public server NL
Hij staat er gewoon tussen > bovenaan zelfs :) ( laggy like hell dat wel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suomi
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:31
Vrijdag schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:14:
[...]

Inderdaad erg matig. En dat het dan ook nog respawnende aimbots zijn die om een hoekje kunnen schieten... Als je (al was het alleen maar in SP) zelf nu ook kon leunen dan was het nog gebalanceerd.

Ook pet is de ai van je teammates. Die blijven vaak ergens angstvallig ver weg verscholen staan daar.
Zelf FFA nog niet veel gespeelt, vind Dominate (dat was het toch ?) en Team Deathmatch Leuk.

Hoezo vind je het niet te spelen, zelf vind ik enige problemen de spawns

Verder zijn de levels/ranks ook iets te snel te behalen :O
En voor de rest is het gewoon een shooter zonder te veel denken 8)7
Ik ga er van uit dat ik over 1/2 weken weer naar Battlefield BC2 ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMmS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10-2024
Inmiddels up & running op de PC, maar ik lees vrij weinig over laggy gameplay, zowel in SP als MP. Ik heb een core2duo 2,67 ghz, 2 gig geheugen en een Ati HD3870 op Win 7 32bit
Volgens de min eisen moet BO toch soepeltjes draaien? MW2 draait als een tierelier.
Inmiddels catalyst drivers geupdate, alle specs op low, maar nog steeds laggy,..... iemand een idee nog?

Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Langras schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:13:
Zie weinig negatieve reactie maar ik vindt het maar bar slecht in elkaar zitten welke idiot verzint er nu en FFA match met +20 personen dat is echt geen doen
Dat is juist leuk! Lekker rondrennen en als een gek schieten. Gaat dan ook om reactievermogen. Ik ben toen ik het speelde alleen maar in de top 3 geëindigd en grotendeels 1e of 2e geworden. Kan je lekker een paar mannetjes tegelijk schieten die met elkaar bezig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
TiMmS schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:26:
Inmiddels up & running op de PC, maar ik lees vrij weinig over laggy gameplay, zowel in SP als MP. Ik heb een core2duo 2,67 ghz, 2 gig geheugen en een Ati HD3870 op Win 7 32bit
Volgens de min eisen moet BO toch soepeltjes draaien? MW2 draait als een tierelier.
Inmiddels catalyst drivers geupdate, alle specs op low, maar nog steeds laggy,..... iemand een idee nog?
Nee, ik heb een E8400 @ 3.0 GHZ, 4 Gb geheugen en een HD4850. Ook hier is het allemaal erg laggy. SP minder als MP, maar SP is net speelbaar op Low settings. Zelfs in mn clan iemand met 2x 6870 waarbij het laggt. Het is dus wachten op een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMmS
Lizardz schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:28:
[...]

Nee, ik heb een E8400 @ 3.0 GHZ, 4 Gb geheugen en een HD4850. Ook hier is het allemaal erg laggy. SP minder als MP, maar SP is net speelbaar op Low settings. Zelfs in mn clan iemand met 2x 6870 waarbij het laggt. Het is dus wachten op een patch.
Als ik je begrijp zijn de specs (van mij, maar ook van jou) voldoende, het lijkt een softwareissue dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
TiMmS schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:29:
[...]

Als ik je begrijp zijn de specs (van mij, maar ook van jou) voldoende, het lijkt een softwareissue dus?
Ja, we voldoen beiden aan de minimale specs. Zelfs mensen met monsterbakken schijnen last te hebben van lagg. Het lijkt er inderdaad op dat er iets mis is met de software. Hopenlijk patchen ze dat snel, want echt speelbaar is het hier bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40
Net ook maar even gekocht voor de 360. Uur gespeeld nu en waarschijnlijk een van de slechtste spellen die ik de afgelopen 10 jaar gespeeld heb (of in ieder geval een van de slechtste openingen) :X

Het is een grote actie-scene op rails, graphics ondermaats, AI ondermaats, targeting ondermaats. 48 euro de vuilnisbak in.

Hoe kan zoiets een 9,5 krijgen op T.NET :?

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 10-11-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Het gaat allemaal prima hier. Na wat gestoei met de computer nu lagless aan het spelen. Wel al een aantal bugs gevonden, waarvan één tijdens het levelen:

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/J8YZt.png

ik ging 3 levels omhoog, at once. Beetje vreemd?

KD is nu 1,98 gemiddeld, ga extreem lekker!

4uur en 20min gespeeld

[ Voor 5% gewijzigd door DM.Aram op 10-11-2010 21:43 ]

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-10 20:07
voor iedereen die de map Five (zombies pentagon) wil spelen zonder de campaign uit te spelen:

spoiler:
At the main menu, use the Right Analog-stick to look down at your hand and see you are locked up. Repeatedly press L2 + R2 to escape from the chair (unlocks the "Just Ask Me Nicely" secret trophy). After breaking free, move around to the area behind your chair to find an old computer terminal you can use. Type one of the following codes to access early unlockables and hidden features in the game. Note: You can also plug a USB keyboard into your PlayStation 3 to enter the codes and play the Zork text-based adventure game.

Mission select, "Five" Zombies mode map, Dead Ops Arcade game, Zork game
Enter "3arc Unlock" as a code to unlock the "Five" Zombies mode map, Dead Ops Arcade game, Zork text-based adventure game, and all missions.

All Intel
Enter "3arc Intel" as a code to unlock all Intel. Note: Enabling this code will prevent you from getting the "Closer Analysis" trophy.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-10 15:03
Ik snap van die hoge cijfers ook helemaal niks, slaan als een drol op een drumstel.

Game is zo vreselijk gehyped, maar de hype is achteraf echt niet terecht.

Ik snap niet dat ze ook in de PU de MP als geweldig ervaren, er zitten toch wel een hoop hiaten in. en grafisch is het ook maar mwah. Terwijl de meeste andere spellen afgeslacht worden als ze grafisch niet baanbrekend vernieuwend zijn. Bij BO is het opeens niet erg omdat de gameplay het goedmaakt?

Ik heb de neiging om MW2 weer te pakken

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Enkele wapens die je kan kopen staan niet in de OP
Vanmiddag kocht ik alle wapen van de light machine gun en toen kwam er een 4e of 5e vrij.
Classified waepon :)
Speelt wel oke dat wapen, ben alleen even de naam kwijt

[ Voor 5% gewijzigd door Wackmack op 10-11-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Hoe komen mensen erbij dat er maar een zombie map is? Ik zou zeggen speel de SP eens uit... Ik heb er inmiddels twee en er is er nog een classified. Heb overigens alleen de tweede twee potjes gespeeld, geweldig gewoon :) Geen idee wat ik moest doen, mensen probeerde me een beetje uit te leggen maar snapte er geen hol van haha. Het is grotendeels gewoon standaard zombies zoals in WaW maar wel met wat leuke extra's. Map is ook geweldig maar ik zal niets spoilen voor degene die het niet weten... Speel maar de SP uit dan zie je het vanzelf.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:32:
Net ook maar even gekocht voor de 360. Uur gespeeld nu en waarschijnlijk een van de slechtste spellen die ik de afgelopen 10 jaar gespeeld heb (of in ieder geval een van de slechtste openingen) :X

Het is een grote actie-scene op rails, graphics ondermaats, AI ondermaats, targeting ondermaats. 48 euro de vuilnisbak in.

Ach MW2 kreeg ook een 9,5 en BO is exact hetzelfde maar dan in een ander jasje.
reviews: Call of Duty: Modern Warfare 2 - singleplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMmS
Uitstekende link gevonden welke talloze problemen behandeld tav BlacOps voor de PC
http://segmentnext.com/20...eezes-errors-sound-fixes/

Zo is ook te lezen dat er voor ATI gebruikers een Catalyst hotfix bestaat:
http://support.amd.com/us...U86AMDCat1010dHotfix.aspx

[ Voor 29% gewijzigd door TiMmS op 10-11-2010 21:47 . Reden: hotfix geadd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram

DM.Aram

DMTZ.i

TiMmS schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:45:
Uitstekende link gevonden welke talloze problemen behandeld tav BlacOps voor de PC
Aantal vreemde tips staan er tussen, al zeg ik het zelf. Momenteel speel ik lagless na mijn config zo aan te passen als in CoD4. Verder steam-cloud uit en voilá, it worked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 09-10 11:40
Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:44:
Ik snap van die hoge cijfers ook helemaal niks, slaan als een drol op een drumstel.

Game is zo vreselijk gehyped, maar de hype is achteraf echt niet terecht.
Njah pechgevalletje dan. Misschien kan ik hem nog verkopen nu.

Had misschien toch beter Fable 3 kunnen kopen :P
shoombak schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:45:
[...]

Ach MW2 kreeg ook een 9,5 en BO is exact hetzelfde maar dan in een ander jasje.
reviews: Call of Duty: Modern Warfare 2 - singleplayer
Dit is de eerste CoD die ik speel.

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 10-11-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Ik vind het ook niks. Dat het op rails is, dat weet ik, niks op tegen, echter in dit deel is het allemaal wel heel el cheapo uitgewerkt. Het voelt niet degelijk en het ziet er niet degelijk uit... Daarnaast het verhaal, kon me niet echt boeien. Dit kwam vooral door dat geklooi met die flashbacks, flitsen, stemmen en andere meuk.

Geef mij maar de MW2 singeplayer, misschien wat minder diepgaand, maar voelt wel degelijker/realistischer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMmS
DM.Aram schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:49:
[...]

(...). Verder steam-cloud uit en voilá, it worked.
Slaat Steam dan nog wel je progress op? Hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TiMmS schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:45:

Zo is ook te lezen dat er voor ATI gebruikers een Catalyst hotfix bestaat:
http://support.amd.com/us...U86AMDCat1010dHotfix.aspx
Beide links lossen niks op (voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram

DM.Aram

DMTZ.i

TiMmS schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:52:
[...]

Slaat Steam dan nog wel je progress op? Hoe doe ik dat?
Steam-cloud is voor multi-pc. Ik heb het spel op maar één computer. Heb een regeltje aan de backup software toegevoegd waardoor hij de map waar CoD in staat ook backupped. Dus ik raak altijd hooguit een halve dag kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:03

aex351

I am the one

Een vervolg op mijn eerdere bericht over de prestaties op mijn dual core. Als ik de resolutie verlaag van 1920x1200 naar 1440x900 en de textures van hoog/normaal (met kogels en schaduwen aan) op de laagste stand zet (met kogels en schaduwen uit), dan is er geen verbetering van de fps zichtbaar. Hoe lager ik de instellingen zet, en dan met name de textures hoe minder vloeiend het spel lijkt te lopen. Ik heb dan meer last van schokkerige beelden. Het is absoluut niet goed speelbaar zo.

[ Voor 6% gewijzigd door aex351 op 10-11-2010 22:01 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blij dat ik hem niet gekocht heb. Hoor vooral negatieve reacties om me heen over BO. All aboard the hype train..

Ik wacht op Killzone 3 als volgende online shooter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:01:
Blij dat ik hem niet gekocht heb. Hoor vooral negatieve reacties om me heen over BO. All aboard the hype train..

Ik wacht op Killzone 3 als volgende online shooter :)
Ik ben eigenlijk niet ontevreden over het spel. Heb MW2 ook een tijd gespeeld na de release, maar na een paar weken toch maar gestopt toen alle glitches bekend werden. Ik was ook absoluut niet van plan dit spel te gaan halen na die ervaringen. Heb het toch maar wel gedaan en ik was toch aangenaam verrast.

Ik moet zeggen dat ik in vergelijking met MW2 toch meer plezier heb in dit spel. MW2 ben ik echt vreselijk irritant gaan vinden na een tijdje. Ik weet niet of dat weer gaat gebeuren met BO, maar ik denk dat het op zijn minst wat langer zal duren met al die multiplayer modes enzo. Die Wager Matches zijn opzich wel weer een leuke toevoeging.

De singleplayer is tot nu toe inderdaad niet geweldig, die vond ik bij MW2 toch wat leuker :)

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Tja niet kopen, maar geduld hebben en de cracked versie downloaden loont. 8)
MW2 was imho mijn geld ook niet waard achteraf gezien (al vermaak ik me daar nog wel redelijk mee op de xbox omdat ik daar een recente shooter bij wilde, lekker n00btuben. >:) ). En hetzelfde geld voor MOH, geinig spel maar geen 50 euro waard.
Maar ik koop al jaren geen pc game meer direct na de release zonder hem eerst ali illegali te downloaden en uitgebreid te checken of dat ie het geld uberhaupt wel waard is.
BO is (net als bij MW2) leuk om qua singleplayer (BO multiplayer kan ik niet beoordelen) even wat uurtjes door te komen ipv een boek lezen of pr0n kijken. :+
Kortom ik wacht wel tot ie over 2-3 jaar voor een 10tje in de budgetbak ligt... :')

[ Voor 1% gewijzigd door Specht op 10-11-2010 22:17 . Reden: aanvulling ]

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 15:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

Geef mij maar de MW2 singeplayer, misschien wat minder diepgaand, maar voelt wel degelijker/realistischer...
[/quote] ;(
mw2 realistisch 8)7

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Specht schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:13:
[...]

Tja niet kopen, maar geduld hebben en de cracked versie downloaden loont. 8)
MW2 was imho mijn geld ook niet waard achteraf gezien (al vermaak ik me daar nog wel redelijk mee op de xbox omdat ik daar een recente shooter bij wilde, lekker n00btuben. >:) ). En hetzelfde geld voor MOH, geinig spel maar geen 50 euro waard.
Maar ik koop al jaren geen pc game meer direct na de release zonder hem eerst ali illegali te downloaden en uitgebreid te checken of dat ie het geld uberhaupt wel waard is.
BO is (net als bij MW2) leuk om qua singleplayer (BO multiplayer kan ik niet beoordelen) even wat uurtjes door te komen ipv een boek lezen of pr0n kijken. :+
Kortom ik wacht wel tot ie over 2-3 jaar voor een 10tje in de budgetbak ligt... :')
De hele COD serie bestaat voornamelijk uit de multiplayer. En die zul je alleen kunnen ervaren voor het spel te kopen. Als in de SP zegt niet over de MP en andersom. Lekkere kromme redenatie om je gedownloade spel weer goed te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
  • Laatst online: 12:15
even over contracts, als je er een aangenomen hebt is er ingame de mogelijkheid te kijken hoe ver je met je contract bent of moet je zoals ik het nu doe eerst helemaal terug naar het hoofdmenu

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommes
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-01 15:49
Ik ben toch wel tevreden over de game, naast in het begin wat framedrops (nu nouwelijks meer last van, en na een patch is dat ook wel opgelost..) speelt het gewoon erg lekker.

Enige wat ik mis is als een party een game in gaan.

voor treyarch is het een verlies verlies situatie, of de gamerelease nog opschuiven om de bugs er echt allemaal uit te krijgen (slechte publiciteit = minder verkoop) of de game releasen en dan op bugs stuiten en zsm oplossen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexvanduist
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-04-2022
Pfffff, Ik heb de hele avond zitten spelen, ik was level 24. Ga ik terug naar de lobby, ben ik in eens weer level 13?? Iemand hier ervaring mee, dat je levels terug valt? Ik ben al mijn geld en mijn wapens kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diehard889 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:38:
even over contracts, als je er een aangenomen hebt is er ingame de mogelijkheid te kijken hoe ver je met je contract bent of moet je zoals ik het nu doe eerst helemaal terug naar het hoofdmenu
Ditzelfde probleem had ik dus ook, maar dan met het createn van een class, en toen bedacht ik me op zich wel goed dat ze het niet ingame laten doen, ik zou geen teammates willen die de helft van de match in hun classes en contracts zitten te snuffelen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
DM.Aram schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:49:
[...]

Aantal vreemde tips staan er tussen, al zeg ik het zelf. Momenteel speel ik lagless na mijn config zo aan te passen als in CoD4. Verder steam-cloud uit en voilá, it worked.
Deel dan ook even die aanpassingen met je medetweakers
BootVluchteling schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:44:
[...]

Firefox hield het veld tegen. Met IE werkt het wel. Alleen heb ik nu de wachtwoorden ingesteld, alleen lijken ze niet altijd te werken :?
Functie blijkt nog helemaal niet te werken (hier niet iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
  • Laatst online: 12:15
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:41:
[...]

Ditzelfde probleem had ik dus ook, maar dan met het createn van een class, en toen bedacht ik me op zich wel goed dat ze het niet ingame laten doen, ik zou geen teammates willen die de helft van de match in hun classes en contracts zitten te snuffelen.
ik bedoelde eigenlijk tussen de mappen door, net als de round is afgelopen en je de debriefing ziet.
als ze daar nu een extra tabje tussen maken met contract overview oid. dan zijn we wer :D

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Zo, heb hem hier nu ook binnen, draait perfect (60 fps met alles maxed out op 1280x1024) met de volgende specs:
AMD X4 955 BE @ 3.44 gz
4gb RAM
Asus HD 5770 1gb.

Tot nu toe alleen MP gedaan, en erg vermakelijk. Iets trager dan MW2 naar mijn gevoel, en ligt mij dan ook beter. Ik kreeg het alleen niet voor elkaar om zombie mode te doen met een vriend van mij, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Alexvanduist schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:40:
Pfffff, Ik heb de hele avond zitten spelen, ik was level 24. Ga ik terug naar de lobby, ben ik in eens weer level 13?? Iemand hier ervaring mee, dat je levels terug valt? Ik ben al mijn geld en mijn wapens kwijt!
Dit is wel heel apart. Vandaag merkte ik wel dat een potje niet werd opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 20:03

aex351

I am the one

Daar dacht ik vandaag ook aan. Maar dat heb ik wel bij meerdere reviews op deze website (en andere websites). Ik beschouw de reviews op Tweakers niet als geheel onafhankelijk en eerlijk. Veel informatie wordt min of meer één op één overgenomen uit de promotie materiaal verkregen door de uitgever. Wanneer minpunten worden belicht in een review dan lijken die weinig te tellen voor het eindcijfer. En zodra een website kritisch wordt dan is het ook meteen over en uit. Wordt je niet meer uitgenodigd op evenementen en krijg je geen review materiaal meer.

Dit is ook interesant: http://arstechnica.com/ga...-press-gifts-detailed.ars

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Wat gebeurt er allemaal als je gaat prestige?? Ik heb nu ruim 50000 CoD points ben ik die dan ook kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram

DM.Aram

DMTZ.i

Hier staat mijn config http://pastebin.com/at8sNzkK

Let op: niet klakkeloos kopiëren, er zitten keybinds in, graphics enzo.

[ Voor 21% gewijzigd door DM.Aram op 10-11-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
godverdomme joh :S was 2 uur gelede gereset van 36 na 33. En nu weer van 35 na 33. Wat is dit voor bullshit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
Ik heb hem voor PS3 en vind het allemaal weer erg leuk maar ligt het aan mij of speelt het gewoon minder lekker dan MW2. De beelden komen gewoon veel minder vloeiend voorbij. Ik snap niet dat tweakers dit een 9.5 gaf. Oke, het is goed en leuk, maar een 9.5. MW2 was m.i. grafisch iets sterker en loopt gewoon wat vloeiender.
Of ben ik de enige die dit ziet? :S

Mijn echte vraag dus: waarom loopt dit minder soepel dan MW2? Treyarch? OF wordt dit nog beter?

[ Voor 20% gewijzigd door stefan_el op 10-11-2010 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf vrijdag zien jullie mij op de Xbox :) . Moest een nieuwe HDMI kabel voor mn 360 halen + Ik had geen gold. Morgen een nieuwe HDMI kabel, en vrijdag heb ik weer een jaar gold :) .

Voeg me toe:
InTeL iD4ng3r

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suomi
  • Laatst online: 16-08 10:31
Versteegrob schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:54:
[...]

Dit is wel heel apart. Vandaag merkte ik wel dat een potje niet werd opgeslagen.
Heb ik ook gehad....
En wat op de vorige pagina stond dat je ineens -7531 xp bent en dat weer moest inhalen ofzo :?
Beetje verwarrend,

Welke class gebruiken jullie (primar weapon bedoel ik dus)
Zelf eigenlijk alleen Assault Riffles,
En een beetje de m60 het machingeweer met 100 kogels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 09-10 21:44
Speelt lekker hoor moet ik zeggen, veel mensen klagen ook ingame over lag en ik heb niks, ook ping ~20 dus daarom zou het wel lekker spelen idd, dat ik allemaal laggende gasten kan afknallen.

Ak-74 is een lekker wapen, enige wat me irriteerd is die rennende gasten die niet hoeven te zoomen voordat ze schieten met een smg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:25

amahusu

taking over the world!

zo na 2 dagen spelen moet ik toch wel zeggen dat het spel tegenvalt, dingen die me erg storen op dit moment:

- er laggy(?) games, geen enkele game loopt lekker soepel, lijkt wel of ie het aantal frames niet aankan (op de ps3) of de verbinding is continue klote

- stats worden niet altijd opgeslagen, heb nu al 3x gehad dat ik opnieuw perks moest kopen en een paar levels terug was gezet :?

- de wager matches zijn tof, maar ook erg afhankelijk van een goede connectie. Heb vaak zat gezien dat de host 4 streepjes had en de rest maar 3 of minder. Das dan wel erg easy money

- claymores zijn echt klote :( je kan er maar 1 tegelijk plaatsen (ook met scavenger helaas) en het plaatsen ervan lijkt wel een eeuwigheid te duren.

- knifen voelt echt houterig en nep aan. De ene keer knife je iemand vanaf armlengte, de andere keer knife je faliekant mis. Als je recht achter iemand staat en je knifed em, dan duurt de animatie zo lang dat ie vaak al omgedraaid is en jou heeft afgemaakt.

ik hoop dat bovenstaande punten te wijten zijn aan het feit dat het een nieuw spel is en alles nog niet zo soepel loopt vanwege de drukte ofzo, maar vooralsnog ben ik gematigd enthousiast :|

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe is hij op de 360 online? Had hem zaterdag al, maar heb hem alleen nog maar wat op low dev gespeeld (Standaard tulp kabel) in de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:29:
Hoe is hij op de 360 online? Had hem zaterdag al, maar heb hem alleen nog maar wat op low dev gespeeld (Standaard tulp kabel) in de SP.
Ik weet niet op welk aspect je doelt, maar het speelt heerlijk weg. Geen gezeik whatsoever :)

Net had een teammate 2x een blackbird - dat is toch wel zo handig! Ondertussen weer wat potjes groundwar erop. Dat gaat me iets beter af dan TDM lijkt het, de ratio ook weer naar 1.78 in de plus :p Ook de Famas eindelijk eens geunlocked - net nu het met de Enfield goed gaat. Hmm.

edit: ohja, ook een keer valkyrie rockets uit de care package. Leuk speelgoed wel. Evenals de grim reaper - ik stond als een leipe malloot met dat ding te schieten, elke raket weer een kill :p

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opvallend hoe zo'n game gelanceerd kan worden voor 60 e's (ps3), en dat het dan zo waardeloos speelt. Online gaat hier echt maar met mate, veel time-outs/servers offline/lags/etc.
Game met potentie, maar tot zover zuigt het behoorlijk.
Single player erg chaotisch, weinig boeiend helaas :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:31:
[...]

Ik weet niet op welk aspect je doelt, maar het speelt heerlijk weg. Geen gezeik whatsoever :)

Net had een teammate 2x een blackbird - dat is toch wel zo handig! Ondertussen weer wat potjes groundwar erop. Dat gaat me iets beter af dan TDM lijkt het, de ratio ook weer naar 1.78 in de plus :p Ook de Famas eindelijk eens geunlocked - net nu het met de Enfield goed gaat. Hmm.
Op deze basis:
CoD4 - Groot liefhebber, speel het nog wekelijks
WaW - Haat/Liefde verhouding, alleen zombies vind ik echt gaaf. MP is echt Meh
MW2 - Haat/Liefde verhouding, barebones en HC:SND zijn te doen. De rest niet echt

Ben de lag(spikes) uit MW2 wel gewend, zijn deze in BO verbeterd of erger geworden? Of ongeveer gelijk gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Nou nu 9 uur in online gameplay time en 2 uur in story mode.

Story mode is tot nu toe prima, gewoon goede frame rate,speelt prima en het verhaal intereseerd me wel.

Maar online hoe leuk de game mechanics ook zijn het is enorm flawed qua lag op de PS3. De goede matches bij mij hangen echt van de snelheid van de game af. Als het allemaal goed loopt dan speel ik ook goed maar er is niks irritanters wanneer de lag, vertraging of wat het ook is je de kills door de neus boort. Ik hoop dat ze dit snel fixen evenals de random spawn points want nu komt het zo vaak voor dat ik iemand kill en direct achter me spawned. Dit forceerd me alleen maar om te gaan campen tijdens headquarters pro om aan me killstreaks te komen bijvoorbeeld.

overigens is het menu systeem tergend langzaam vaak en als je terugkeerd vanuit MP naa rhoofdmenu is het net alsof je de game opnieuw opstart en vraagt die je de brightness etc in te stellen. MW2 voelde wel meer af al was het gigantisch ongebalanceerd. Als ze de spawnpoints fixen en de lag vind ik het in ieder geval prima.

[ Voor 18% gewijzigd door Sn0wblind op 10-11-2010 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 08-10 13:18
Zo eindelijk de multiplayer gespeeld in totaal 4 uur lang (pc).

Helaas is de lag soms vervelend maar ik heb er zelden last van.

Verder is de gameplay voor mij weer een beetje vernieuwend en zeer actievol.

Ik zie dat veel mensen best moeite hebben met de game om het te spelen. Er zijn er maar een paar met een positieve ratio. Wapens voelen goed aan en ja ze zijn niet zo makkelijk als mw2 dus moet je er meer tijd in stoppen. Het geluid vind ik juist beter dan mw2 het voelt wat echter aan en de omgevings geluiden kunnen wel soms iritant zijn bijvoorbeeld het alarm die afgaat tot dat die nuke word gelanceerd.

Perks en andere dingen kopen met cod point vind ik juist leuk want nu koop je gewoon wat je wilt gebruiken en gaan. Ook moet je bepaalde levels halen om wapens of andere toevoegingen te kunnen kopen.

Wager matches : Ik heb 1 x gun game gedaan en de spanning was er zeker en werd meteen de eerste pot 1e en kreeg meteen 1500 cod points !
Je merkt wel dat niemand nog echt de wapens onder de knie heeft dus soms gaat het was knullig.

Overigens word alleen bij mij de wager matches opgeslagen in theater mode ik weet niet waarom dat is maar goed.

Overal om het af te gaan sluiten vind ik black ops MP zeer vermakelijk en het kan alleen maar beter worden als de problemen worden gepatched !

Genoeg geluld nu weer gamen en je mag me altijd toevoegen op steam : Exi NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 17:52
D4NG3R schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:29:
heb online nog geen problemen gehad. geen disconnects / laggy gameplay / andere zooi. Gaat bij tot nu toe als een trein! Heerlijk spel!

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 21:00
Hm, ik ben bezig met de singleplayer, en er is ergens een missie (ongeveer nummer 10) dat je boven op een berg zit. Er stormen telkens vijanden de berg op, en jij moet ze tegenhouden. Ik snap alleen niet wat het doel van die missie is?

Als ik een kwartier lang bovenaan iedereen afschiet dan gebeurt er niets en blijven ze gewoon respawnen ofzo, en als ik zo snel mogelijk naar de volgende plekken toeren die ik moet 'beveiligen' dan word ik telkens neergeschoten omdat m'n team niet meeloopt ofzo...

Iemand raad? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 09:57
Lennardnl schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:38:
Hm, ik ben bezig met de singleplayer, en er is ergens een missie (ongeveer nummer 10) dat je boven op een berg zit. Er stormen telkens vijanden de berg op, en jij moet ze tegenhouden. Ik snap alleen niet wat het doel van die missie is?

Als ik een kwartier lang bovenaan iedereen afschiet dan gebeurt er niets en blijven ze gewoon respawnen ofzo, en als ik zo snel mogelijk naar de volgende plekken toeren die ik moet 'beveiligen' dan word ik telkens neergeschoten omdat m'n team niet meeloopt ofzo...

spoiler: oplossing
Schieten-rennen-schieten-rennen, rennen, rennen voor je leven. Probeer rechtsom (eerst vrijmaken) de berg af te gaan. Daar vind je een doorgang en daar wordt het nog pittiger. Rechtsom dus!

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 11-11-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 21:00
Thanks, ga het proberen. :)

edit:
gelukt, dankjewel :>

[ Voor 125% gewijzigd door PromoX op 11-11-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Iemand die me kan vertellen welke gun het meest op de ACR of op een UMP45 lijkt.. wordt gek van deze guns nu :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
DM.Aram schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:11:

thx, ga hem nu proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 20:01

Shoarma kip

IceDFire

Alexvanduist schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:40:
Vanavond heb ik het ook 2 keer mogen meemaken, ik ging van level 16>18, vervolgens in het menu was ik weer level 16. Daarna ben ik weer een server gejoined, ging er weer uit met level 18 en was vervolgens weer level 16. Een vriend van me had net hetzelfde probleem nog, gelukkig bleef de level 26 die ik nu behaald heb wel staan (ik hoop dat het morgen ook nog zo is :+).

Ik heb het spel nu een paar uurtjes kunnen spelen en het bevalt me wel. Het zombies afschieten, de mp, de training allemaal dingen die ik nu al leuk vind en waar ik nog heel wat uurtjes aan ga besteden. Vooral na de slechte prestaties die ik had met MW2 op de Xbox (ik bakte er niks van met een controller) is Black Ops op de PC toch wel heel leuk!

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Ik heb bijna mijn tot nu toe favoriete kit vol, ware het niet dat ik nog 1 sentry gun moet mollen. Telkens als hij er eens ooit is dan is een teammate echt net 1s eerder ofzo of is de map afgelopen als ik er ben.

Maarja ben ondertussen al lvl 35 en het schiet erg snel op. Had nog beetje lag op beginv andaag, maar een tip van iemand om mijn shadows uit te zetten heeft het weggewerkt. Wel houd ik nog die irritante lag spike iedere 40s die je niet laat spelen voro 3 a 5 seconde. Levert dan ook meestal een death op.

Mijn kit:

Famas - Silencer
CZ75 - Silencer
Frag - Nova Gas - C4
Ghost (bijna pro op die ene sentry kill na)
Slight of Hand PRO
Ninja PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kpz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10 12:11

Kpz

Uurtje of 10 in totaal gespeeld nu (PC)

(Specs: PhII 965, 4GB ram, HD5870; full graphics)

De ervaring in multiplayer is prima tot zover. Af en toe wel eens wat last van lag bij het schieten, het lijkt wel alsof mijn 'target' dan ineens een spurt naar voren maakt waardoor ik weer moet bijrichten. Dat is wel eens vervelend maar ook niet meer dan dat. Het valt me wel op dat dat alleen gebeurd bij drukke servers, maar het zou ook goed aan mijn draadloze verbinding kunnen liggen.

De gameplay is op momenten een beetje houterig te noemen, het voelt allemaal niet zo vloeiend als CoD4 of MW2, maar toch kan ik vermaak ik me erg goed. Wager matches heb ik jammer genoeg nog niet kunnen proberen, elke keer als ik een server join is hij leeg om de één of andere reden.. wel vaag op zich.

Mijn vriendin heeft echter wel veel problemen met het spel, zij kan niet eens normaal rondlopen zonder hangers en constante lags. Haar PC voldoet wel gewoon aan de minimum eisen (C2D 2.4ghz, 4gb ram, 8600gt). Die is dan ook niet bepaald te spreken over het spel, maar dat komt hopelijk goed met een patch.

Van wat ik nu, uit eigen ervaring, heb gezien geef ik de multiplayer een 8-, zeer vermakelijk maar hier en daar wel voor verbetering vatbaar.

• Asjemenou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-04 12:42
Lennardnl schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:38:

Ja, daar heb ik ook heel lang vast gezeten. Als het goed is staan er ergens op die hellen vaten met c4 eraan, daar moet je naast gaan staan en dan komt er in beeld dat je op f moet drukken. Er zijn twee van die vaten en dan kan je verder.
Heel vaag en niet aagegeven.

Verwijderd

Iemand nog tips voor het neerhalen van choppers trouwens? Ik zit met die eerste launcher, alleen één raket daarvan is niet genoeg (flares). Meer ammo heb ik niet, dus op deze manier wordt het halen van de Ghost pro perk wel wat lastiger.
edit: okee, het komt nu pas in me op dat spyplanes en care package choppertjes natuurlijk ook goed genoeg zijn. Nevermind :p

Evenzo voor Hacker pro. 25 kills bij je jammer? Moet ik daadwerkelijk dat gare stuk equipment kopen, er bij gaan liggen campen tot 25 kills heb :( En dan voor die tijd eerst nog even wachten tot ik 25 claymore kills heb - dat duurt ook wel een tijdje.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 00:03 ]

Verwijderd

Nu een dagje op xbox erop zitten( morgen weer ps3 gelukkig..

Merkte toch dat er op de xbox echt veel anders gespeeld word dan op de ps3.

Op de ps3 gaan ze in domination echt voor de objectives merkte ik
En op de xbox heb ik zown 25 domination matches gespeeld. en minstens 20 ervan zaten vol met campers.

Kan maybe net precies de verkeerde potjes hebben gepakt.
Maar ik vond het moeilijker op de xbox dan op de ps3.

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 09:57
Kpz schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:57:
Uurtje of 10 in totaal gespeeld nu (PC)

(Specs: PhII 965, 4GB ram, HD5870; full graphics)

. Wager matches heb ik jammer genoeg nog niet kunnen proberen, elke keer als ik een server join is hij leeg om de één of andere reden.. wel vaag op zich.
Je moet wachten tot er meer spelers bij komen. Het is de bedoeling dat je allemaal tegelijk begint.

• Hogader
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 00:03:
Iemand nog tips voor het neerhalen van choppers trouwens? Ik zit met die eerste launcher, alleen één raket daarvan is niet genoeg (flares). Meer ammo heb ik niet, dus op deze manier wordt het halen van de Ghost pro perk wel wat lastiger.
edit: okee, het komt nu pas in me op dat spyplanes en care package choppertjes natuurlijk ook goed genoeg zijn. Nevermind :p
Voor dat gedeelte van die challenge heb ik ook gewoon 30 spy planes neergehaald. Gaat nu nog extreem makelijk omdat 85% van de mensen zijn eerste killstreka nog dat ding is. Haalde er vaak 5 per rondje ofzo

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:39

Op de binds na gekopieerd. Werkt 10x beter.

Hoe is het mogelijk dat een product als dit op de markt kan en mag komen?
Mijn systeem voldoet aan de eisen. Ik moet vervolgens allemaal noodgrepen uithalen dmv configs wijzigen, etc.
Als ik door het laggen een paar kills maak en rank wordt tot overmaat van ramp mijn rank niet opgeslagen.
Ongelooflijk.

Kan een game met key retour bij bijv. Music Store?

• Dihylopas
  • Niet online
Ben ik trouwens de enigste die de muziek geweldig vind die word afgespeeld bij een behaalde challenge of level up? En weet iemand toevallig of hiervan ergens een ringtone beschikbaar is?

[ Decisions made in real time are never perfect. ]

• Wackmack
Wat vinden jullie van de stoner63 ? Dit wapen kan je kopen als je alle light machine guns hebt gekocht.
Hij staat normaal onder classified.

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik moet zeggen best vermakelijk spel!

Wat ik wel erg jammer vind is dat ze de emblems die je krijgt na het behalen van een challenge eruit hebben gehaald, je kunt nu alles kopen.. Dus je hoeft geen moeite te doen, geen skills, je moet alleen het geld er voor hebben.

In Modern Warfare 2 kon je nog laten zien door middel van emblems "ik heb 10 keer een nuke behaald" Nu krijg je wat experience points bij het behalen van een challenge, maar wat is daar leuk? Behalve iets sneller levelen.

• Wackmack
Geld = moeite ?

Verwijderd

Hogader schreef op donderdag 11 november 2010 @ 00:12:
[...]

Voor dat gedeelte van die challenge heb ik ook gewoon 30 spy planes neergehaald. Gaat nu nog extreem makelijk omdat 85% van de mensen zijn eerste killstreka nog dat ding is. Haalde er vaak 5 per rondje ofzo
Idd :) Moet ik wel een dezer dagen doen, het aantal RC-XD's stijgt gestaag. Ik heb me er zelf ook al schuldig aan gemaakt en moet eerlijk toegeven dat ik die wagentjes erg fun vind - en geheid minstens 1 kill. Die spy plane vind ik sowieso maar wat onbetrouwbaar, er zijn zo veel mensen die Ghost gebruiken.

• mitchel
  • Niet online
Maar geld krijg je altijd, die embleds zijn niet duur. Ik zou wel een embled willen hebben om te laten zien dat je bijvoorbeeld 250 chopper kills hebt gemaakt. Of 250 kills met die honden.

Verwijderd

mitchel schreef op donderdag 11 november 2010 @ 00:30:
Ik moet zeggen best vermakelijk spel!

Wat ik wel erg jammer vind is dat ze de emblems die je krijgt na het behalen van een challenge eruit hebben gehaald, je kunt nu alles kopen.. Dus je hoeft geen moeite te doen, geen skills, je moet alleen het geld er voor hebben.

In Modern Warfare 2 kon je nog laten zien door middel van emblems "ik heb 10 keer een nuke behaald" Nu krijg je wat experience points bij het behalen van een challenge, maar wat is daar leuk? Behalve iets sneller levelen.
Nu kun je door een heel pakket lagen met de duurste icons laten zien hoe goed je bent :p

• densoN

Helaas, zelfde resultaat, door jou config zie ik nu wel packet statistics. En bij iedere laggspike valt het me op dat de groene lijn gewoon rood wordt en verticaal tot zn max gaat. Lijkt dus om packetloss te gaan?

• dejavu023
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 17:59
Patch is onderweg :D http://twitter.com/JD_2020

• mitchel
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 00:39:
[...]

Nu kun je door een heel pakket lagen met de duurste icons laten zien hoe goed je bent :p
Ja in vormgeven/designen :p
wat was/is de bug?

[ Voor 39% gewijzigd door mitchel op 11-11-2010 00:44 ]

• dejavu023
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 17:59
Dat staat er niet bij maar er staat wel dat ze aan t werk zijn....

• robbinonline
  • Laatst online: 15:20
Versteegrob schreef op donderdag 11 november 2010 @ 00:25:
Wat vinden jullie van de stoner63 ? Dit wapen kan je kopen als je alle light machine guns hebt gekocht.
Hij staat normaal onder classified.
Ik vind de UMP toch echt een stuk beter, veel dodelijker

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• mitchel
  • Niet online
Waar ik ook erg van baal.

Ninja pro sucks, ontzettend veel moeite voor gedaan om deze te halen.

Maar ik hoor nog niemand aankomen, in mw2 was dit toch me favoriete perk. Met headphone op kon je makkelijk horen waar iemand vandaan kwam.

Nu hoor je ze pas als ze 1 meter van je vandaan lopen, dit hadden ze wel kunnen laten zoals in MW2. Dan moet je maar crouchen om niet gehoord te worden of ook ninja pakken.
robbinonline schreef op donderdag 11 november 2010 @ 00:46:
[...]

Ik vind de UMP toch echt een stuk beter, veel dodelijker
zit die erin dan? kan hem niet vinden ook niet in het lijstje op de startpagina

[ Voor 24% gewijzigd door mitchel op 11-11-2010 00:53 ]

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:13
Ja inderdaad, tegen de tijd dat je iemand achter je hoort lopen, is hij al zo dicht bij dat je nauwelijks tijd hebt om je om te draaien.

Heb vanmiddag eens op mijn laptop geïnstalleerd, die heeft een i7. Valt op dat ik daar geen fps drops meer heb (en dus ook geen gestotter), maar gewoon constant een lage fps van 40 of zo, maar dat komt ook deels door de videokaart die er in zit. (Radeon HD4650). Toch denk ik dat die wel wat meer fps kan halen op de laagste instellingen.

De fps drops lijken dus cpu gerelateerd, maar de gemiddelde fps is sowieso te laag. Of dat aan het merk videokaart ligt weet ik niet, heb alleen maar ATI kaarten.

Maar goed, hopelijk doet die patch daar iets aan, kan ik eindelijk normaal gamen :X

[ Voor 6% gewijzigd door Tower410 op 11-11-2010 01:00 ]

• Wackmack
mitchel schreef op donderdag 11 november 2010 @ 00:49:
Waar ik ook erg van baal.

Ninja pro sucks, ontzettend veel moeite voor gedaan om deze te halen.

Maar ik hoor nog niemand aankomen, in mw2 was dit toch me favoriete perk. Met headphone op kon je makkelijk horen waar iemand vandaan kwam.

Nu hoor je ze pas als ze 1 meter van je vandaan lopen, dit hadden ze wel kunnen laten zoals in MW2. Dan moet je maar crouchen om niet gehoord te worden of ook ninja pakken.

[...]

zit die erin dan? kan hem niet vinden ook niet in het lijstje op de startpagina
Geluid is/lijkt minder. Zit nu met een dikke koptelefoon en hoor weinig stappen links en rechts, jammer.

• Wackmack
Is het nu opeens super druk ? Veel laggggg:(
Menu begint nu ook vast te lopen, wtf man. Hierom heb ik juist een ps3.
Wanneer komt de ps4 uit?

Ook relax dat ineens al mijn video's weg zijn, wtf man.
Waarom wordt zon belangrijke game niet getest ?

Connecten kan ook niet :(

[ Voor 32% gewijzigd door Wackmack op 11-11-2010 01:38 ]

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Versteegrob schreef op donderdag 11 november 2010 @ 01:13:
[...]
Geluid is/lijkt minder. Zit nu met een dikke koptelefoon en hoor weinig stappen links en rechts, jammer.
Lijkt wel alsof iedereen Ninja heeft, ik hoor niemand aankomen ! Hoor soms bevriende mensen lopen, maar dan lopen ze één meter van mij af. Heb bij instellingen op de xbox gezet dat ik headphones gebruik, want ik heb Falal1ty headset maar baal ervan dat je geen voetstappen hoort !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 13:45

Brainless-NL

lolkipo

Ik heb de pc versie die vlekkeloos loopt (gelukkig).

Ik moet zeggen dat ik als die hard mw2 speler (2 weken speeltijd) echt geniet van dit bullshitloze spel.

Killstreaks zijn totaal niet vervelend en moeilijk te verkrijgen. Er zijn geen ez mode wapens meer als de UMP en de ACR. De recoil maakt het echt een skillgame. Het is gewoon gun on gun in tegen stelling tot "get your harrier and camp until the nuke". Daarnaast hebben de perks gewoon minder invloed op het hele spel, wat het zoals ik eerder zei meer een skillgame maakt.

Verder wens ik de mensen die last hebben van de vele bugs e.d. veel succes en ik hoop op een snelle patch.

Ik ga verder spelen :D

edit: Over ninja: De ambient sounds in dit spel overstemmen de voetstappen meestal volledig, daarnaast zijn de voetstappen sowieso stiller gemaakt. Bij mw2 kon je echt soundwhoren met ninja, maar hier is het een vrij nutteloze perk.

[ Voor 14% gewijzigd door Brainless-NL op 11-11-2010 01:49 ]

• swiffer
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-05 13:25
heb een tijdelijke oplossing voor het stotterige beeld en frame drops door de prioriteit van Blackops.exe naar laag te veranderen.

rechts klikken op de snelkoppeling - eigenschappen en daar het doel veranderen naar onderstaande (als je de game wel in de standaard directory hebt geinstalleerd en op de c: schijf

(for Windows 7)
C:\Windows\System32\cmd.exe /c start "Black ops" /low "C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty - Black Ops\BlackOps.exe"

(for Windows XP)
C:\Winnt\System32\cmd.exe /c start "Black ops" /low "C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty - Black Ops\BlackOps.exe"

• Dorest0rm
  • Laatst online: 08-10 22:35

Heeft goed gewerkt!

Dit is misschien nog interessant voor server admins:
http://forums.gameservers.com/viewtopic.php?f=11&t=41428

Is het al tijd om Playercards the showen?
Afbeeldingslocatie: http://upload.jeffreybosman.com/images/02be2df26883ad0deb1540a9414eafac.jpg
Gameservers
Browser issues: The latest update is that there is progress on the in-game browser in displaying all of the servers. ETA is still unknown but this work is at the highest severity levels to have completed.

In Game Lag: A rollout of an increase to the sv_maxRate from 5000 to 25000 will be issued today. Instructions on how to do this on your server will come once it has been rolled out. Keep in mind that this parameter tune will help with some aspects of lag that has been seen.

11/10/2010: 6:35pm EST - The changes to all subscriptions have been done to enable sv_maxRate of 25000

In order to activate this change, simply restart your server at your convenience. On restart, the server will come up with the new sv_maxRate Setting
Dat was dus om 00:35

[ Voor 43% gewijzigd door Dorest0rm op 11-11-2010 02:47 ]

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Brainless-NL schreef op donderdag 11 november 2010 @ 01:47:
Ik heb de pc versie die vlekkeloos loopt (gelukkig).

Ik moet zeggen dat ik als die hard mw2 speler (2 weken speeltijd) echt geniet van dit bullshitloze spel.

Killstreaks zijn totaal niet vervelend en moeilijk te verkrijgen. Er zijn geen ez mode wapens meer als de UMP en de ACR. De recoil maakt het echt een skillgame. Het is gewoon gun on gun in tegen stelling tot "get your harrier and camp until the nuke". Daarnaast hebben de perks gewoon minder invloed op het hele spel, wat het zoals ik eerder zei meer een skillgame maakt.

Verder wens ik de mensen die last hebben van de vele bugs e.d. veel succes en ik hoop op een snelle patch.

Ik ga verder spelen :D

edit: Over ninja: De ambient sounds in dit spel overstemmen de voetstappen meestal volledig, daarnaast zijn de voetstappen sowieso stiller gemaakt. Bij mw2 kon je echt soundwhoren met ninja, maar hier is het een vrij nutteloze perk.
ja maar nu hoor je iemand zelfs 1 meter achter je niet lopen, maar de recoil stuitert vooral randomly, het is niet dat de gun door de krachten van eht schieten een richting op beweegt. Heb me er al wel op aangepast maar het komt wat geforceerd over. Maar de killstreaks halen is niet zo lastig. Heb al heel wat keren de Chopper gunner gehad, de variant dat je met een minigun vanuit de zijkant AC130 stijl op het battlefield schiet, denk de krachtigste uit de game, haal er gemakelijk in open level 15 tot 25 kills mee.

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Killstreaks halen lijkt inderdaad gemakkelijker..ik heb nu al een aantal keer die helikopter gehaald zonder enige moeite..terwijl me dat een stuk minder gemakkelijk afging bij mw2..
Ik speel overigens met die enfield..beetje de nieuwe scar voor mij.
Ik snap trouwens ook niet waarom je nu je claymore met die pijl naar boven opeens moet oproepen en dan nog plaatsen..
Ben ik trouwens ook de enige die het menu vervelender vind?? Het komt allemaal een stuk minder duidelijk/overzichtelijk op me over..
Overigens snap ik een berg pc problemen wel ivm alle verschillende systemen, maar zoals eerder gezegd kan ik er niet bij dat de ps3 ook nog zoveel problemen heeft..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++

- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen en technische problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client