zo na 2 dagen spelen moet ik toch wel zeggen dat het spel tegenvalt, dingen die me erg storen op dit moment:
- er laggy(?) games, geen enkele game loopt lekker soepel, lijkt wel of ie het aantal frames niet aankan (op de ps3) of de verbinding is continue klote
- stats worden niet altijd opgeslagen, heb nu al 3x gehad dat ik opnieuw perks moest kopen en een paar levels terug was gezet
- de wager matches zijn tof, maar ook erg afhankelijk van een goede connectie. Heb vaak zat gezien dat de host 4 streepjes had en de rest maar 3 of minder. Das dan wel erg easy money
- claymores zijn echt klote

je kan er maar 1 tegelijk plaatsen (ook met scavenger helaas) en het plaatsen ervan lijkt wel een eeuwigheid te duren.
- knifen voelt echt houterig en nep aan. De ene keer knife je iemand vanaf armlengte, de andere keer knife je faliekant mis. Als je recht achter iemand staat en je knifed em, dan duurt de animatie zo lang dat ie vaak al omgedraaid is en jou heeft afgemaakt.
ik hoop dat bovenstaande punten te wijten zijn aan het feit dat het een nieuw spel is en alles nog niet zo soepel loopt vanwege de drukte ofzo, maar vooralsnog ben ik gematigd enthousiast
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet