automation fanboy
Verwijderd
Gewoon uit de steam map copyeren. Onder commonApps.Punkbuster schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:08:
iK kan alleen geen 2 x steam openen ? heb jij hem dan zonder steam?
Kun je mij even vertellen wat je wel of niet houd? Playercard / Clantag / Cod points Ik heb geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen..Punkbuster schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 07:29:
gister de eerste prestige in gehobbeld, 18 uur over gedaan. kort.. vergeleken met MW2.
Ik moet wel zeggen dat het spel steeds leuker wordt.
Commando + Silencer wat een gun!
Verwijderd
Wat vinden jullie van het geluid in BO? Ik vind de wapens, explosies en alles veel beter klinken dan in MW2. Of komt het omdat het gewoon nieuw is en alles dan mooier lijkt?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 08:48 ]
Verwijderd
dat kan en je kan hem downloaden ook los bij fpsadmin.comVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:17:
[...]
Gewoon uit de steam map copyeren. Onder commonApps.
Kan uiteraard beter, maar dat komt nog wel.
Hier ook nog een screenshot:

[ Voor 14% gewijzigd door Dj-sannieboy op 12-11-2010 09:13 ]
Eerlijk is eerlijk maar voor echte teamplay moet je niet in public call of duty servers spelen. Tis gewoon pure arcade waarbij veel spelers ook nog eens eigen belang boven die van het team zetten.aex351 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 04:06:
Vinden jullie dit spel niet een beetje chaotisch door de random spawns. Je kan totaal niet als team opereren. Iedereen spawned her en der en iedereen rent als een kip zonder kop door de levels en je moet maar hopen dat de vijand niet achter je spawned. Totaal geen vaardigheid komt er bij kijken. Gewoon sprinten, aimen en schieten (en als het nog even kan ook nog naar prone duiken). Kortom, het hele team play element ontbreekt bij dit spel. FFA is al helemaal chaotisch. En dit allemaal op mini maps.
Wil je teamplay kan je beter naar een spel als Battlefield gaan kijken.
Verder valt het me ook op dat de spawns soms nog erger zijn dan in mw 2. bijvoorbeeld: Ik spawn, loop 2 meter en een enemy spawned op mijn positie. Bij mw2 was het dan tenminste nog zo dat de enemy al op jou gericht stond toen je spawnde en niet ook nog achter je spawnde.
Verder vraag ik me echt af wat je verliest bij het prestigen. Ben nu bijna lvl 45 en wil het dus wel even weten voor ik ga prestigen. Een extra custom slot denk ik namelijk niet perse nodig te hebben en de rest interreseert me ook niet heel veel.
alleen je kills worden erin meegenomen?Dj-sannieboy schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:11:
Werkt vrij goed die Theater Mode op de PS3. Gister eens wat geprobeerd en dit is het resultaat: YouTube: Black Ops Sniper Clip
Kan uiteraard beter, maar dat komt nog wel.
Hier ook nog een screenshot: http://tweakers.net/ext/f...b7I9oTSwar9mfe/medium.jpg
overigens is die screenshot nogal klein voor mij
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dat is iets waar ik ook heel erg benieuwd naar ben.Frank1973 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:36:
[...]
Kun je mij even vertellen wat je wel of niet houd? Playercard / Clantag / Cod points Ik heb geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen..
PSN: Leech1984
Ik krijg na het linken van mijn account gewoon weer het scherm om mijn account te linken. Hoe vaak ik het ook doe, telkens weer de melding dat ik mijn account moet linken. Erg vreemd...Royz schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:35:
Heb het verkeerde account gelinkt op de site van BlackOps, kan met geen mogelijkheid unlinken. Kan dus geen theater mode bekijken vanaf pc. Iemand een oplossing?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Demo Commands
demo.recordDemo [demoname]
demo.stopRecording - This stops current demo recording
demo.ShutdownDemo - Exit from demo
Game Commands
game.sayAll [string] - Says the specified text in global chat
game.sayTeam [number] [string] - Says the specified text in team chat
game.lockFps [framerate] - Caps the game's maximum frame rate to specified number
game.allowToggleFullscreen [0,1] - If set to 1 allows toggling of fullscreen/windowed mode
game.toggleFullscreen - It helps Toggles between fullscreen and windowed mode
Localprofile Commands
localProfile.setName [name] - Sets the name for your current account
localProfile.setNick [nick] - Sets the nickname for your current account
localProfile.setGamespyNick [GameSpyNick] - Sets the GameSpy login name for your account
localProfile.setEmail [email account] - Sets the email account for the current account
localProfile.setPassword [password] - Sets the password for the current account
localProfile.setNumTimesLoggedIn [number] - Sets the number of times the player has logged in with the current account
localProfile.setTotalPlayedTime [seconds] - Sets the time the game has been played using the current account
Globalsettings Commands
globalSettings.setDefaultUser [number] - The default user can sets the profile to use, the first one being 0001, then 0002 etc.
Renderer Commands
renderer.drawHud [0,1] - Turns the Heads Up Display (HUD) on or off.
renderer.drawConsole [0,1] - Turns off access to the in-game console if set to 0.
renderer.drawFps [0,1] - Displays the current and average frames per second (FPS) in the top left corner.
Rcon
rcon login [YourPassword] - To login to the server you have to use this command.
rcon users - Gives command lists for all the users connected to the server. You will find that it is pretty similar to admin.listPlayers
rcon exec [command name] - Replace with a console command you would like to execute on the server. For example: rcon exec admin.kickPlayer 3
Map info
mapList.list - You can get the map ID numbers, map name, game mode and the number of players using this command.
mapList.load - Using this the server can reload the mapList
mapList.save - It allows you to save the current map list on the server to the file _mapList.con
mapList.mapCount - This will show you the total number of maps in the current map list
mapList.currentMap - Shows the map list ID number of the current map being played
mapList.clear - Helps in clearing the current map list.
mapList.remove [map ID number] - Removes the specified map from the map list
mapList.append [map name] [game mode] [number of players] - You can make use of this command to add a new map to the end of the map list, you also have to specify specify the map name and game mode.
Verwijderd
Kijk dat moet ik binnenkort ook wel weer kunnen in BO... Gister die sniper unlocked en het ging al meteen vrij aardig, moet alleen wennen dat het inzoomen langzamer gaat als bij MW2.. Waardoor ik vaak te snel naar links of rechts kijk... Maarja zo snipen moet ik ook in no time kunnen
Op een PC vast, maar op een console?Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:50:
[...]
Kijk dat moet ik binnenkort ook wel weer kunnen in BO... Gister die sniper unlocked en het ging al meteen vrij aardig, moet alleen wennen dat het inzoomen langzamer gaat als bij MW2.. Waardoor ik vaak te snel naar links of rechts kijk... Maarja zo snipen moet ik ook in no time kunnen
Is me trouwens opgevallen dat niet alle maps opgenomen worden voor theater? En enkel als de 3arc Demo Client aan het spectaten is.
Gungame enzo is wel pittig trouwens! ik kan dus echt helemaal niks met dual wields he!
trouwens helemaal geen gelag meer, alleen bij sommige servers!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Bij mij worden alleen de wagner matches opgenomen en al die andere niet !BaRF schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:56:
ik blijf het een super game vinden, het enige dat ik irritant vind is dat je een game moet verlaten om je wapen setups te veranderen, en dat je geen killstreaks per weapon loadout kunt kiezen...
Is me trouwens opgevallen dat niet alle maps opgenomen worden voor theater? En enkel als de 3arc Demo Client aan het spectaten is.
Gungame enzo is wel pittig trouwens! ik kan dus echt helemaal niks met dual wields he!
trouwens helemaal geen gelag meer, alleen bij sommige servers!
En het linken van de beta van theater naar mijn steam lukt ook niet ik kom steeds terug bij het begin
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 10:11 ]
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
automation fanboy
Thanks, zal het vanavond eens proberen.Punkbuster schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:57:
rennen en dan niet springen, maar liggen
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Mensen, deel 7 is er alweer, gelieve daar te posten.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit topic is gesloten.
++ ++ LEZEN ++ ++ LEZEN ++ ++
- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen en technische problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client