[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.769 views

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Heeft iemand al geprobeerd om een match van zichzelf in theater mode terug te kijken? Bij mij kan ik namelijk geen films vinden....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Wat irritant dat je niet Create A Class/Contracts/Killstreaks kunt aanpassen tussen maps door op PC! Daardoor kun je nooit op dezelfde server terug terecht komen, of je moet weer ge-invite worden door een vriend. Het is in ieder geval heel omslachtig en vervelend dat dit wel op de 360/PS3 kan. Ook dat je niet standaard met een party kunt joinen en zorgen dat je op hetzelfde team eindigt. Ook vind ik het allemaal maar wat makkelijk om te levellen. Je hoeft niet specifiek challenges uit te zoeken of bepaalde contracts af te sluiten, zodat je toch maar die veel benodigde XP haalt, die komt toch wel...Beetje jammer.

[ Voor 22% gewijzigd door speedyjules07 op 11-11-2010 05:31 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:36
Voor degene die moeite hebben met het horen van voetstappen: probeer eens sound occlusion (geluid wordt realistisch gedempt door fysieke objecten) uit te zetten. Scheen bij WaW ook zo te zijn vertelt google me.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Zijn er meer mensen die het lomp vinden dat je per custom class alles moet unlocken/kopen?

Als je voor custom slot 1 een setup unlockt/koopt en bij custom slot 2 wil je precies hetzelfde, maar dan bijvoorbeeld perk 3 vervangen door marathon i.p.v. ninja.

Dan moet je in custom slot 2 weer alles kopen, want ruim 12.000 punten kost...

Ik zou het logischer vinden als je spullen unlockt en je custom classes gewoon een soort kapstok is waar je je gekochte spullen kan indelen...

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
prutser387 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 07:58:
Zijn er meer mensen die het lomp vinden dat je per custom class alles moet unlocken/kopen?

Als je voor custom slot 1 een setup unlockt/koopt en bij custom slot 2 wil je precies hetzelfde, maar dan bijvoorbeeld perk 3 vervangen door marathon i.p.v. ninja.

Ik zou het logischer vinden als je spullen unlockt en je custom classes gewoon een soort kapstok is waar je je gekochte spullen kan indelen...
Of ik begrijp je niet goed of dit is gewoon niet waar. Als ik 'Ghost' koop en een Ak74U kan ik die in de volgende class ook gewoon selecteren hoor. Ook de gekochte attachments zijn gewoon beschikbaar dan.

Ik vind het koopsysteem prima verder, jammer alleen dat je zo niet alle wapens 'even kan proberen'. Das toch zonde van je geld :P

[ Voor 11% gewijzigd door stefan_el op 11-11-2010 08:14 ]

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

prutser387 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 07:58:

Huh, dit is bij de perks in iedergeval niet het geval hoor, als je perks unlocked kan je desnoods 5custom klasses maken met overal wisselende perks die je 1x hebt gekocht (xbox360)

Cons:::BB4E

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

hmr schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:44:
Iemand die me kan vertellen welke gun het meest op de ACR of op een UMP45 lijkt.. wordt gek van deze guns nu :p
denk die mini ak.
Voor de acr zou ik het niet weten, vind de FAMAS wel een lkkr wapen nu.
Heb de galil nu ook, wil nu graag de aug hebben >:)

Hoe zijn de snipers in het spel? Want dat vond ik altijd het mooiste aan CoD4 (En MW2 meestal ook wel) dat met een buik/borst/hoofdschot vijanden direct neervallen. (Mist je SP had)

Is het erg vervelend om mensen neer te halen, of valt dat erg mee? Ik neem aan dat de AWM (Bolt action sniper) een one shotter is?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

D4NG3R schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:16:
Hoe zijn de snipers in het spel? Want dat vond ik altijd het mooiste aan CoD4 (En MW2 meestal ook wel) dat met een buik/borst/hoofdschot vijanden direct neervallen. (Mist je SP had)

Is het erg vervelend om mensen neer te halen, of valt dat erg mee? Ik neem aan dat de AWM (Bolt action sniper) een one shotter is?
De snipers zijn erg sterk in het spel, vrijwel allemaal 1 schot en je bent dood. Hitboxes zijn soms wel raar vind ik met de sniper als je ze terugkijkt in de killcam

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:26
In MW2 speelde ik altijd 2 player missies in 'Special Ops' splitscreen op de PS3. Klopt het dat er in Black Ops niet echt missies in splitscreen te doen zijn? Ik kan alleen Zombies afknallen en multiplayer (echt online en oefenen). Of zie ik iets over het hoofd?

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

shameblaster schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:15:
[...]

denk die mini ak.
Voor de acr zou ik het niet weten, vind de FAMAS wel een lkkr wapen nu.
Heb de galil nu ook, wil nu graag de aug hebben >:)
Silenced galil en AUG zijn fijn, gisteren nog een flawless round demolition 14-0, Silenced AUG hardline, SoH pro en marathon.
D4NG3R schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:16:

De bolt action is one shot in buik/borst/hoofd net als de PSG1. Snipen is nog altijd leuk, het duurt alleen net iets langer om hem steady te krijgen zeg maar. Die bolt action sniper ziet wel bruut uit met tiger en emblem erop :P LP96A1 of hoe heet hij ook alweer..

Rank 37 >:)
L-96A1
De nieuwe versie van die sniper heet de AWM, en een hoog kaliber variant de AWSM
(Respectievelijk de Artic Warfare Magnum, en Artic Warfare Super Magnum)

Daarom noemde ik het een AWM. 8)7 .

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:30
stefan_el schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:13:
[...]

Of ik begrijp je niet goed of dit is gewoon niet waar. Als ik 'Ghost' koop en een Ak74U kan ik die in de volgende class ook gewoon selecteren hoor. Ook de gekochte attachments zijn gewoon beschikbaar dan.

Ik vind het koopsysteem prima verder, jammer alleen dat je zo niet alle wapens 'even kan proberen'. Das toch zonde van je geld :P
Je kunt wapens testen in combat training :)

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:30
speedyjules07 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 05:14:
Wat irritant dat je niet Create A Class/Contracts/Killstreaks kunt aanpassen tussen maps door op PC! Daardoor kun je nooit op dezelfde server terug terecht komen, of je moet weer ge-invite worden door een vriend. Het is in ieder geval heel omslachtig en vervelend dat dit wel op de 360/PS3 kan. Ook dat je niet standaard met een party kunt joinen en zorgen dat je op hetzelfde team eindigt. Ook vind ik het allemaal maar wat makkelijk om te levellen. Je hoeft niet specifiek challenges uit te zoeken of bepaalde contracts af te sluiten, zodat je toch maar die veel benodigde XP haalt, die komt toch wel...Beetje jammer.
Server in favorites zetten, dan kan je achteraf gewoon joinen. Er zijn Wel wat dingen die gepatched moeten worden op de PC, maar dat verbaast mij niet met een omvangrijke multiplayer als dit.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:23

Mystikal

It never hurts to help!

reemprive schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:39:
[...]

Server in favorites zetten, dan kan je achteraf gewoon joinen. Er zijn Wel wat dingen die gepatched moeten worden op de PC, maar dat verbaast mij niet met een omvangrijke multiplayer als dit.
Gisteren op je server gespeeld (Tiger 1 Domination) met de RFFN mannen. (Releatief) een sterke server. Zeker wel laggy en choppy wat ook met de CPU (dualcore) te maken heeft, maar zeker nog wel enigszins speelbaar. Hij staat al tussen mijn favorieten :P.

Basement Bios ---- Exo-S

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Zover ik weet hebben ze de Rate omhoog gezet... je server moet wel ff opnieuw opstarten, maar ze zeggen dat het beter is, maar heb het nog niet geprobeerd :( :(

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• prutser387
shameblaster schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:14:
[...]

Huh, dit is bij de perks in iedergeval niet het geval hoor, als je perks unlocked kan je desnoods 5custom klasses maken met overal wisselende perks die je 1x hebt gekocht (xbox360)
Hmmz, raar. Het viel me gisteren namelijk op dat ik bij class 1 Semtex had gekocht. En bij Class 2 moest ik heirvoor weer 2000 COD-points voor betalen...

Misschien dat de sync met steam niet helemaal lekker loopt ofzo..... PC versie overigens.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb gister een paar uur gespeeld met vrienden en moet zeggen dat ik er wel bij mee ben.

Ja, ik ervaar dezelfde problemen met lag (hetzij zeer weinig) en een CPU-load van bijna 100% (ook wanneer dit niet zo zou moeten zijn) is het zeer goed speelbaar.

Wat mij vooral opviel is dat het zeer makkelijk is om geld bij elkaar te schieten. In MW2 ging ik in closecombat alleen met een mes in de weer en die oefening levert nu geld op. Je krijgt veel uitbetaalt als je nu een mes door een tegenstander haalt. Een kill op de lange afstand levert veel meer XP op dan wanneer je iemand op 10 meter neerknalt. Nou, dat deed ik altijd al dus katsjing $$$$. :P

Doordat je snel geld bij elkaar knalt kun je ook snel voor de gewenste setup gaan, ik kon in een half uur de eerste setup in elkaar flansen waar ik vrolijk van wordt. Helaas kwam hier een bug on de hoek kijken want iedere keer als ik een class inricht dan worden mijn stats gereset. Dan mag ik weer op lvl1 beginnen en alles is weg. :{

Desondanks zie ik vele mogelijkheden en juist omdat iedereen gelijke kansen heeft. In MW2 duurde het te lang om door te groeien naar lvl 70 zodat je lang moet wachten op bepaalde wapens. Op de M16 moest je te lang wachten bijvoorbeeld.

De M16 is wel een baggerwapen in BO, je kan iemand raken maar met een salvo waarmee je niet mist is de tegenstander niet meteen dood. Ja, met een headshot maar dat blijft een edele kunst. Ik zal mijn classes wel inrichten met LMG's omdat ik dat zeer prettig vind spelen, je bent wat langzamer met lopen maar aan het eind van de rit heb je er veel profijt van.

Vrienden die meespeelden waren niet allemaal te spreken over het spel. Sommigen kregen het niet voor elkaar om goed te spelen. Een aantal hebben een processor die net voldoet maar hebben wel een goede grafische kaart en het was bijna niet te doen. Dit moet nog wel verholpen worden door een patch oid maar ik kan mij voorstellen dat het spelplezier permanent om zeep wordt geholpen op deze manier.

Ook is er nog een grote tekortkoming als je met een party wilt spelen. Je kan niet een party hebben en dan tegelijk connecten (vanuit een lobby), één moet joinen en de anderen inviten. Gisteren hebben wij het vaak meegemaakt dat één of twee spelers niet konden meespelen omdat de server vol was. Dan ga je er met zijn allen uit op zoek naar een andere server, dit neemt veel tijd in beslag.

Toch ben ik nog positief over het spel ondanks de problemen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

carpcatcher schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:12:
[...]

ja preferences staat op locale only, was ik vergeten te melden. :)
wat een verschil van Bandwith :S jij hebt meer dan 1Mbit Up?
Klopt, heb 30/30Mbit

Verwijderd

man ben weer los.
K/D 2.46
die choppergunner uit deze game is veel leuker:)
heb ook nu goede aim gevonden met rpg om helicopters neer te halen, valt me nu wel op dat je met 1 rpg hem nu wel kan neer halen waar in mw2 je soms 3 er tegen moest schieten.

hehe weet je wat ook leuk is, Rc-xd waggie en dan extra c4 erop plakken.
tis me ook gelukt om er een claymore op te krijgen maar dat gaat vaker mis dan goed:)

En waar ik mateloos moe van word is de admin abuse op NL servers.
als je beetje goed speelt word je kicked om niets. vaak genoeg 40+ kills en minder dan 8 deaths en dan kick.
voorbeelden: had chopper gunner met rpg neer gehaald in nl server en kreeg hoop gekenker naar mijn hoofd van zo'n clan kiddie die erin zat en gelijk een kick.

ook keer gekicked omdat ik een clan figuur 3x op de zelfde plek had neer geschoten in 5 min en dan was ik maar een camper i.p.v een defender in demolition.

hier baal ik nu wel van dat er dedicated servers zijn met rcon, leuk dat je server huurt maar als niet lukt hoef je niet gelijk te kicken, das triest. volgende keer meld ik gewoon de server hier en dan maar boycotten ofzo. _/-\o_

sinds ik de steam cloud sync heb uitgezet nog steeds geen lags issues meer gehad. nu rank 43:)
eerste 3 uur na release echt zitten balen met die lag maar nu speelt het goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 08:58 ]

Verwijderd

Call me stupid, maar hoe doe je eigelijk die Dive into Prone dinges? Merk je daar zelf ook wat van? Rennen, springen en dan prone doet niet echt veel bij mij?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:00:
Call me stupid, maar hoe doe je eigelijk die Dive into Prone dinges? Merk je daar zelf ook wat van? Rennen, springen en dan prone doet niet echt veel bij mij?
ik vind het een vrij nutteloze actie, meeste divers die op me af komen heb ik al kapot voordat ze een schot gelost hebben. kan er alleen maar om lachen:) ziet er wel cool uit als ze op je af komen.
tis wel keer iemand gelukt mij divend te knifen met dat werpmes ding. dat was wel respect waard:)

• Soundstorm2010
prutser387 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:52:
[...]

Hmmz, raar. Het viel me gisteren namelijk op dat ik bij class 1 Semtex had gekocht. En bij Class 2 moest ik heirvoor weer 2000 COD-points voor betalen...

Misschien dat de sync met steam niet helemaal lekker loopt ofzo..... PC versie overigens.
Er is geen Sync met steam :P

Die kun je net zo goed uitzetten, want wordt helemaal niks sync.. alleen met MW2 weer wel ;)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Dive into prone is wel ruig, leuk bij domination maar niet bij bombsites, dan wil je snel op de grond gaan liggen om te defusen/planten, krijg je dan nog een hele animatie die niet te stoppen is :P
Ik vind het wel een leuke toevoeging.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:13
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:56:
En waar ik mateloos moe van word is de admin abuse op NL servers.
als je beetje goed speelt word je kicked om niets. vaak genoeg 40+ kills en minder dan 8 deaths en dan kick.
voorbeelden: had chopper gunner met rpg neer gehaald in nl server en kreeg hoop gekenker naar mijn hoofd van zo'n clan kiddie die erin zat en gelijk een kick.

ook keer gekicked omdat ik een clan figuur 3x op de zelfde plek had neer geschoten in 5 min en dan was ik maar een camper i.p.v een defender in demolition.

hier baal ik nu wel van dat er dedicated servers zijn met rcon, leuk dat je server huurt maar als niet lukt hoef je niet gelijk te kicken, das triest. volgende keer meld ik gewoon de server hier en dan maar boycotten ofzo. _/-\o_
Je kan de kickende persoon in kwestie reporten. Als er genoeg reports binnen komen heb je kans dat ze de server uitzetten :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Verwijderd

beany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:12:
[...]

Je kan de kickende persoon in kwestie reporten. Als er genoeg reports binnen komen heb je kans dat ze de server uitzetten :)
waarom zouden ze, ze verdienen geld aan servers, geld gaat boven moraal helaas in somige gevallen O-)
reporten doe ik zowiezo maar kansloos kicken en net als zinloos geweld:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 09:15 ]

Verwijderd

Ik geef toe ik heb gister ook iemand gekickt, was echt fischy sry. En aan de killcam heb je atm oo kniks, de lagged zo hard, dat het lijkt alsaf iedereen een aimbot heeft.

Btw, colored models (chams) zijn al door iemand gemaakt.... Hopen dat ze daar wel nog een detectie voor inbouwen. Aangepaste files.

• prutser387
beany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:12:
[...]

je krijgt niet te zien wie je gekicked heeft van een server. ER komt alleen een melding in beeld dat je gekicked bent. Dit heb ik gisteren ook 2 keer gehad. RETEirritant...

Verwijderd

prutser387 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:22:
[...]

je krijgt niet te zien wie je gekicked heeft van een server. ER komt alleen een melding in beeld dat je gekicked bent. Dit heb ik gisteren ook 2 keer gehad. RETEirritant...
tja dan report ik gewoon een random clan member van die server, tis niet anders dan. moet toch iemand aan begin van de shitstorm staan en de eerste die ik terug vind in recent players krijgt de melding.

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik wilde alleen even zeggen, als mensen toevallig op een server komen en daar gekicked worden zonder reden, en het is toevallig op de Mad server, het pijn aan mijn hart doet, maar het Reserved spots system werkt nog niet, dus nu moet ik mensen echt handmatig kicken om in mijn zelfbetaalde server te komen.

I am truly sorry.

Edit: Treyarch schiet op en geef gameservers.com de syntax voor reserved spots!

[ Voor 11% gewijzigd door maffiappie op 11-11-2010 09:28 ]

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:33
Ja, ik heb dat ook een paar keer moeten doen, met me clan.. ( dan moet ik soms 8 mensen kicken
:P )

automation fanboy

Verwijderd

maffiappie schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:27:
Ik wilde alleen even zeggen, als mensen toevallig op een server komen en daar gekicked worden zonder reden, en het is toevallig op de Mad server, het pijn aan mijn hart doet, maar het Reserved spots system werkt nog niet, dus nu moet ik mensen echt handmatig kicken om in mijn zelfbetaalde server te komen.

I am truly sorry.

je goed recht maar stom dat je niet nog melding kan maken bij kick van "sorry je word gekicked voor ruimte clan member" das was in CS tijdperk wel ideaal.
kick dan iemand die niet hoog in de score zit en aan rocken is, scheelt je zo 10k bonussen als ronde niet afgemaakt is :F

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 09:31 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:51
maffiappie schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:27:

I am truly sorry.

De syntax voor de reservedslots.txt is al lang bekend; het werkt alleen nog niet ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• maffiappie
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:30:
[...]

je goed recht maar stom dat je niet nog melding kan maken bij kick van "sorry je word gekicked voor ruimte clan member" das was in CS tijdperk wel ideaal.
kick dan iemand die niet hoog in de score zit en aan rocken is, scheelt je zo 10k bonussen als ronde niet afgemaakt is :F
Dat doe ik ook, dont be bang. Ook denk ik dat ik via die in-game recon commandos wel een reden kan geven voor kick, dus dat is mooi.
Morax schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:31:
[...]

De syntax voor de reservedslots.txt is al lang bekend; het werkt alleen nog niet ;)
Dan liegt gameservers.com tegen me, of ze zijn te lui om mij de syntaxes te vertellen.

• Soundstorm2010
Waarom iets vertellen terwijl het niet werkt :S

schiet niemand mee op en krijg je alleen meer irritaties ;)

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

prutser387 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:22:
Tja, dat had ik gisteren ook, echt zo irritant. Was best een aardige server met leuke potjes, mijn team had de laatste 3 potjes domination gewonnen en twee daarvan stond ik bovenaan (k/d ratio was ~2 en heel veel flag defends). Het vierde potje ging weer dezelfde kant op maar vlak voor het einde de melding: "You have been kicked" .
Ik dacht gelijk even verhaal te gaan halen maar bij reconnecten was de melding "You have been banned from this server" :X , pfff moeten die kiddie admins om 2:00 uur snachts niet op bed liggen ;)

Ik wilde later ook even deze matches terugkijken maar in theatermode vond ik geen gamefiles (PC trouwens) is dat iemand al wel gelukt om later een match van jezelf terug te zien?

[ Voor 12% gewijzigd door Frentik op 11-11-2010 09:36 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Ondanks de kritieken toch de game gekocht.. bij Steam... pure luiigheid zeg maar..
Mijn verwachtingen waren niet hooggespannen ivm MW1.. maar wat een DOMPER!
Ik heb alleen de mp gespeeld, maar het is echt niet één stapje terug in de tijd, maar eerder een huge leap.
Zit verdoemme naar deltaforce-achtige graphics te kijken... en dat nuketown mappie ziet er al helemaal niet uit...
Het is idd moeilijker om iemand te raken, zelfs met een m16 of knive distance ja... héél realistisch... not...
FFA was in MW2 mijn fav, maar in BO slaat het nergens op...met 18 !! man op een klein klote mapje.... slechte spawning (alweer) gaat nergens over!
En dan heb ik het nog niet over de lag, maar dat zal op korte termijn wel opgelost zijn verwacht ik..
Ook de 100% belasting van mijn processor vind ik niet OK, als je nu een grafisch heftige game speelt kan ik me hier nog iets bij voorstellen, maar met deze kneuterige graphics slaat het nergens op.
Heb amd 965BE op 3800MHz in combi met een 5870 op 900MHz, maar die combi is nu echt de vlag op de strontpraam..
Volgens mij krijgen we vanf nu alleen nog maar slecht geporte, grafisch bejaarde K..T-console games....
[rant mode OFF]

Al met al echt een enorme teleustelling... ga voorlopig weer terug naar MW2 (hey dat heeft iemand hier ook ergens gezegd..)
En zoals meer mensen gezegd hebben: hoe krijgt Tweakers het voor elkaar om deze sh..t een 9.5 te geven? ONBEGRIJPELIJK!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Bijltje666 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:37:
Ondanks de kritieken toch de game gekocht.. bij Steam... pure luiigheid zeg maar..
Ik heb alleen de mp gespeeld, maar het is echt niet één stapje terug in de tijd, maar eerder een huge leap.
Zit verdoemme naar deltaforce-achtige graphics te kijken... en dat nuketown mappie ziet er al helemaal niet uit...
Het is idd moeilijker om iemand te raken, zelfs met een m16 of knive distance ja... héél realistisch... not...
FFA was in MW2 mijn fav, maar in BO slaat het nergens op...met 18 !! man op een klein klote mapje.... slechte spawning (alweer) gaat nergens over!
En dan heb ik het nog niet over de lag, maar dat zal op korte termijn wel opgelost zijn verwacht ik..
Ook de 100% belasting van mijn processor vind ik niet OK, als je nu een grafisch heftige game speelt kan ik me hier nog iets bij voorstellen, maar met deze kneuterige graphics slaat het nergens op.
Heb amd 965BE op 3800MHz in combi met een 5870 op 900MHz, maar die combi is nu echt de vlag op de strontpraam..
Volgens mij krijgen we vanf nu alleen nog maar slecht geporte, grafisch bejaarde K..T-console games....
[rant mode OFF]

Al met al echt een enorme teleustelling... ga voorlopig weer terug naar MW2 (hey dat heeft iemand hier ook ergens gezegd..)
En zoals meer mensen gezegd hebben: hoe krijgt Tweakers het voor elkaar om deze sh..t een 9.5 te geven? ONBEGRIJPELIJK!
Gozer... Eerlijk? Vergeleken met Mw2 is dit spel hemel. De graphics zijn beter, hitdetection lijkt beter te zijn en er zijn vééél meer opties voor customization en gametypes en dedicated servers. Alles wat Mw2 miste.

Dat Nuketown lelijk is is nogal logisch kerel :| Dat ziet er in het echt ook zo uit. Echte ''nuketowns''...
Ik ben het wél met je eens dat de game veel te zwaar is voor hoe het eruit ziet en dat de engine gedateerd is though, maar het is absoluut beter dan Mw2, op elk vlak, single en multiplayer.

En je raakt nog steeds prima mensen hoor, gewoon mikken. Ik win of sta top 3 van bijna elk FFA potje dat ik speel, dus het ligt niet aan het spel. Kniven is btw nog steeds veel te makkelijk met die redelijke teleport... Je kan nu alleen nét iets makkelijker aan de kant duiken als je snel bent, gelukkig.

En de lag is op te lossen ben ik al achter gekomen. Ik speel het spel zelf op een i5 met 4 gig ram en een Radeon 5870 en ik had een soort van extreme choppy gameplay die leek op lag (ondanks 11 ping) en ondanks dat m'n fps meter tussen de 50 en 70 aangaf.
Toen ik ging rondspeuren bleken meerderen dit te hebben. Uiteindelijk maar gewoon naar multiplayer opties gegaan en ''auto download'' uitgezet... En weg was het probleem!

Probeer dat maar eens. Dat kan heel veel schelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Brutal1ty op 11-11-2010 09:49 ]

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik zie een patroon terug komen hier. Toen MW2 net uit was zat iedereen te zeuren dat ze terug gingen naar MW1 omdat het ze allemaal niet naar het zin was. En nu lees je hier dat mensen weer terug gaan naar MW2 omdat men het allemaal maar niks vindt. Heb het idee dat (de technische problemen daar gelaten) veel mensen niet even de tijd nemen om te wennen en hun speelstijl aan te passen.

En wat ik echt met afstand het grootste pluspunt vind is dat ik in de +/- 7 uur die ik nu gespeeld heb, ik slechts 2 keer door een grenadelauncher gekilld ben. Jammere is dan weer dat het ook Treyarch niet gelukt is om met een systeem/puntentelling te komen waarbij campen niet beloond wordt in domination.

edit: de xbox heeft trouwens ook last van performanceproblemen die niet lag gerelateerd zijn. De framerate kakt met name grandioos in op het moment dat er iets met vuur gebeurd.

[ Voor 11% gewijzigd door Tjoekie op 11-11-2010 09:51 ]

• Morax
maffiappie schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:33:
[...]

Dan liegt gameservers.com tegen me, of ze zijn te lui om mij de syntaxes te vertellen.
De uitleg staat gewoon op hun eigen forum :)
- How do I use reservedslots

In your my.gameservers.com control panel, you will be able to edit your reservedslots.txt configuration file. The file should be written in the following format:

password1
password2
password3
password4
password5

Currently, 5 reserved slots are supported.

The server will keep the list of reserved slots. Each slot is identified by a unique password specified in the reservedslots.txt file. If a server is full and a client joins with the password, the slot for that password is used. A random client is picked and kicked. If two clients use the same password, only the first client gets the reserved slot
Edit: Hou er dus wel rekening mee dat de ingestelde wachtwoorden dus nog niet lijken te werken!

[ Voor 4% gewijzigd door Morax op 11-11-2010 09:48 ]

• beany
Bijltje666 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:37:
Het ziet er bij mij prima uit. Delta Force graphics?? Man, zoek eens screenshots op en vergelijk die met BO. Je vergelijking gaat echt helemaal mank.

Volgens mij snappen mensen niet wat ze nou daadwerkelijk op het scherm zien. De levels zijn best wel gedetaileerd. Veel maps zijn best wel groot. Als je je ook bedenkt dat je vanalles kan aanpassen(wapens camo, gezicht camo, logo'tje op je wapen, etc) is het best wel knap wat ze allemaal op het scherm toveren.

Maar goed, je ziet dit wel vaker bij een nieuw spel, mensen die niks anders doen dan klagen. Prima, ga lekker weer Delta Force spelen :W

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• alidogan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Heb gister eindelijk even kunnen spelen, man oh man wat is die wager mode vet. Een aantal rondjes sticks and stones gedaan, wat een voldoening als je net voor het eind de persoon die 1e staat tomahawked:) Er waren nog enkele problemen met mijn serverbrowser en mijn naam synced niet met steam (unknown soldier:() maar ik heb er vertrouwen in dat ik nog erg veel plezier ga beleven met dit spel.
Ik ben nu ook de tweakers steam group gejoined:) Moet ik nu verder nog iets doen of sta ik automatisch in de lijst?

[ Voor 22% gewijzigd door alidogan op 11-11-2010 09:51 ]

• Soundstorm2010
alidogan schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:47:
Heb gister eindelijk even kunnen spelen, man oh man wat is die wager mode vet. Een aantal rondjes sticks and stones gedaan, wat een voldoening als je net voor het eind de persoon die 1e staat tomahawked:) Er waren nog enkele problemen met mijn serverbrowser en mijn naam synced niet met steam (unknown soldier:() maar ik heb er vertrouwen in dat ik nog erg veel plezier ga beleven met dit spel.
Ik ben nu ook de tweakers steam group gejoined:) Moet ik nu verder nog iets doen of sta ik automatisch in de lijst?
Ben ik met je eens. die One In Chamber vindt ik ook wel leuk... en best wel makkelijk als je cod4 en mw2 hebt gespeeld ;)

Verwijderd

Gisteren een heel eind gespeeld tot aan de missie WMD. Echter ben ik na een reboot al mijn savegame data kwijt!! :( Heeft er iemand toevallig een savegame voor me? Anders moet ik alles weer opnieuw doen..

Verwijderd

zo was het zat en eigen server online nu voor maand, ff kijken of ik genoeg peeps erin krijg:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 09:58 ]

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

De graphics zijn prima. Waarom moeten de graphics altijd pracht en praal zijn? Het gaat om de gameplay en die is in orde. De gameplay is zelfs sneller dan MW1 of MW2 waardoor er meer actie is (Helemaal in MP).

Ik heb gister ook nog een poosje de SP gespeeld en wanneer je de moeilijkheidsgraad opschroeft dan blijft het tegenstanders regenen waardoor je continu wapens moet oprapen omdat je zonder ammo komt te zitten. Grafisch vind ik de SP ook beter dan bijvoorbeeld MW2 omdat er veel meer details in zitten. Er zitten ook veel meer objecten in een map waardoor een GPU ook meer te verwerken heeft. In de MP moet je op een gegeven moment het gebouw uit naar buiten om vervolgens door een bamboebos richting een klif te gaan, daar zitten ongelofelijk veel objecten in die allemaal gerenderd moeten worden. Dan mag de engine niet nieuw zijn, er wordt veel meer uitgehaald.

@ Brutal1ty:
Als je van tevoren al bevooroordeeld bent over een spel, waarom koop je het dan? Dan ga je zoeken naar spijkers op laag water en tevreden zul je nooit worden. Ik snap dit gewoon niet.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Bijltje666
Brutal1ty schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:44:
[...]

Gozer... Eerlijk? Vergeleken met Mw2 is dit spel hemel. De graphics zijn beter, hitdetection lijkt beter te zijn en er zijn vééél meer opties voor customization en gametypes en dedicated servers. Alles wat Mw2 miste.

Dat Nuketown lelijk is is nogal logisch kerel :| Dat ziet er in het echt ook zo uit. Echte ''nuketowns''...
Ik ben het wél met je eens dat de game veel te zwaar is voor hoe het eruit ziet en dat de engine gedateerd is though, maar het is absoluut beter dan Mw2, op elk vlak, single en multiplayer.

En je raakt nog steeds prima mensen hoor, gewoon mikken. Ik win of sta top 3 van bijna elk FFA potje dat ik speel, dus het ligt niet aan het spel. Kniven is btw nog steeds veel te makkelijk met die redelijke teleport... Je kan nu alleen nét iets makkelijker aan de kant duiken als je snel bent, gelukkig.

En de lag is op te lossen ben ik al achter gekomen. Ik speel het spel zelf op een i5 met 4 gig ram en een Radeon 5870 en ik had een soort van extreme choppy gameplay die leek op lag (ondanks 11 ping) en ondanks dat m'n fps meter tussen de 50 en 70 aangaf.
Toen ik ging rondspeuren bleken meerderen dit te hebben. Uiteindelijk maar gewoon naar multiplayer opties gegaan en ''auto download'' uitgezet... En weg was het probleem!

Probeer dat maar eens. Dat kan heel veel schelen.
Vanavond gelijk proberen..
Ik ben blij dat jij er happy mee bent. De punten die je aanhaalt mbt custom thingies, dedi's en gametypes deel ik met je, maar de graphics zuigen zooooo erg, dat ik daar niet doorheen kan kijken...
Misschien dat met het oplossen van het lag probleem de verbeterde (?) gameplay de overhand krijgt ten aanzien van de graphs.. maar vooralsnog stap ik terug naar MW2, in ieder geval totdat het 100%CPU belastingsprobleem opgelost is...ik háát gefrituurde chippies...

• Punkbuster
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:58:
zo was het zat en eigen server online nu voor maand, ff kijken of ik genoeg peeps erin krijg:)
Ik huurde een server binnen 5 min. 18 man erin :S .. snap er niks van

automation fanboy

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
ReFresh F5 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:09:
Dive into prone is wel ruig, leuk bij domination maar niet bij bombsites, dan wil je snel op de grond gaan liggen om te defusen/planten, krijg je dan nog een hele animatie die niet te stoppen is :P
Ik vind het wel een leuke toevoeging.
Maar als je het goed uitvoert heb je wel een kans dat door die dive de enemies je net niet gezien hebben en dan kun je 'rustig' planten. Ook gebruik ik het wel vaker als er iemand op me schiet om dan net achter een muur te duiken. Hele goede toevoeging imo!

Ben nu bezig om Pro Perks te halen, Lightweight, Ghost en Sleight of Hand heb ik gehad, nu alleen Scavenger, hardened, Steady Aim en Ninja nog. Sommige challenges zijn nog best moeilijk. Maar dat maakt het alleen maar leuker.

Heeft iemand trouwens de toegevoegde waarde van Ninja al gevonden? Ik heb het eigenlijk standaard op mijn classes zitten, maar ik merk er bij nader inzien maar vrij weinig van. =/

Verwijderd

Savesgames voor singleplayer zijn terug te vinden in:

C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty - Black Ops\players\save

Zou iemand deze voor mij kunnen backuppen en kunnen DM-en? Ik ben namelijk alles kwijt sinds gisterenavond... spel heeft het niet goed opgeslagen ofzo, want vanmorgen was alles weg!

• Punkbuster
Sagaris schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:00:
[...]

Maar als je het goed uitvoert heb je wel een kans dat door die dive de enemies je net niet gezien hebben en dan kun je 'rustig' planten. Ook gebruik ik het wel vaker als er iemand op me schiet om dan net achter een muur te duiken. Hele goede toevoeging imo!

Ben nu bezig om Pro Perks te halen, Lightweight, Ghost en Sleight of Hand heb ik gehad, nu alleen Scavenger, hardened, Steady Aim en Ninja nog. Sommige challenges zijn nog best moeilijk. Maar dat maakt het alleen maar leuker.

Heeft iemand trouwens de toegevoegde waarde van Ninja al gevonden? Ik heb het eigenlijk standaard op mijn classes zitten, maar ik merk er bij nader inzien maar vrij weinig van. =/
Horen mensen je niet lopen.

automation fanboy

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Sagaris schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:00:
[...]

Ninja is idd vrij waardeloos, Ninja Pro was volgens mij dat je enemy footsteps nog harder hoort, misschien dat dat beter is. Speel je BO op de ps3? :P

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:18
Hallo een vraagje !

Ik ben van plan een eigen server te huren want ik ben het zat dat er o.a teveel gescholden word en teveel gecampt en natuurlijk het noobtuben. Ik ben van mening dat als ik regels opstel en dat de mensen in mijn server er niet aan houden dat ik ze dan mag kicken voor 5 min bijvoorbeeld. En verder zou ik mensen alleen bannen als ze echt cheater maar verder niet.

Mijn vraag is : hoe staan jullie hier tegen over ?
En heeft het wel zin ?

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:11

ErA

Net als sommige andere hier heb ik de nodige moeite gehad om de juiste Kit te vinden voor mijzelf.

Ik heb het afgelopen jaar: Mw2, BFBC2 en MoH gespeeld, en in iedere game ging het echt heel lekker, sterker nog er was een stijgende lijn (2.0k/d, 3.0 k/d, 4.0k/d)

Start ik dus Black ops op, nou het ging echt dramatisch :P.

Nu heb ik echter een mooie kit samengesteld die echt heel lekker werkt:

Primary:

Afbeeldingslocatie: http://www.superbassie.nl/BO%20Intro/AR/aug.jpg
de aug.
Attachements: (warlord) Red dot sight & Suppresor.

Secondary:

een random pistool.

Semtex + Smoke + Claymore

Perks:

Ghost - Warlord - Ninja

Het aller aller grootste verschil in deze setup werd gemaakt door Ghost. Mensen focussen zichzelf heeel erg op de radar. Als je dan met ghost en ninja speelt ben je echt super in het voordeel.
Ik ging in ieder geval van mijn 1.0 K/D ratio in een team deathmatch game, naar 2.5, puur en alleen door Ghost.

Het voordeel van de aug is dat deze een heerlijke "feeling" heeft (het is de beste replica van de scar in MW2) en daaarnaast heeft ie heel goede hipfire.

In mijn setup kan je ervoor kiezen om warlord te vervangen door sleigh of hand. Het enige nadeel daarvan is dat je wellicht minder zuinige bent op je ammo, en minder gecontroleerd en oplettend bezig ben (dit is psychisch: Als je weet dat jhet reloaden 3 seconden duurt, dan kies je vaak een veilige plek etc)

[ Voor 12% gewijzigd door ErA op 11-11-2010 10:13 ]

• Bijltje666
beany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:47:
[...]

Het ziet er bij mij prima uit. Delta Force graphics?? Man, zoek eens screenshots op en vergelijk die met BO. Je vergelijking gaat echt helemaal mank.

Volgens mij snappen mensen niet wat ze nou daadwerkelijk op het scherm zien. De levels zijn best wel gedetaileerd. Veel maps zijn best wel groot. Als je je ook bedenkt dat je vanalles kan aanpassen(wapens camo, gezicht camo, logo'tje op je wapen, etc) is het best wel knap wat ze allemaal op het scherm toveren.

Maar goed, je ziet dit wel vaker bij een nieuw spel, mensen die niks anders doen dan klagen. Prima, ga lekker weer Delta Force spelen :W
Lieve Beany,

Ik ben een ouwe zak van dik 30+, heb 1000-en kostbare uurtjes achter mijn pc-tjes gezeten vanaf DF, HL, HL2, Crisis, Bioshock1,2 COD2,4,5, ik durf toch wel te zeggen dat ik in ieder geval een idee heb van wat ik op het scherm zie... een lousy geport console geempje..houterige popkes met mini-pipa's die nergens op lijken...Grappig dat jij de maps gedetailleerd vind... ik mis juist de details...
Ik weet niet of je ervaring hebt met bijvoorbeeld een game als Bioshock, maar dan kun je pas zien wat de pc's van nu aankunnen op grafisch vlak.. en daar komt deze game voorlopig nog niet bij in de buurt..
Ik heb vanaf het begin een hoop plezier beleefd aan MW2, en afgezien van de cheaters (kill em all) vind ik MW2 nog steeds een dikke 9 waard. Dus de aanname dat ik zo'n zeikerd ben die bij iedere nieuwe game terug wil naar de vorige is niet correct.

Ik klaag zelden (zie mijn eerder posts van MW2... ik klaag alleen over cheaters & tube-whiners, (zie ook mijn sinterklaas-achtige rijmeltje in het MW2 topic) maar in dit geval voel ik me genaaid... en ik heb er geeneens lol aan beleefd.

Verwijderd

exi22 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:07:
Hallo een vraagje !

Ik ben van plan een eigen server te huren want ik ben het zat dat er o.a teveel gescholden word en teveel gecampt en natuurlijk het noobtuben. Ik ben van mening dat als ik regels opstel en dat de mensen in mijn server er niet aan houden dat ik ze dan mag kicken voor 5 min bijvoorbeeld. En verder zou ik mensen alleen bannen als ze echt cheater maar verder niet.

Mijn vraag is : hoe staan jullie hier tegen over ?
En heeft het wel zin ?
Campen/Tuben zijn legit playstyles (wel vervelend). Als je het niet in je server naam zet denk ik dat veel mensen boos op je worden als je ze daarom kicked (terecht, immers kunnen ze het niet weten). Jammer dat je als server geen startup splashscreen kan instellen waarin je bv. regels kan zetten.

Ben ook al eens gekicked omdat ik een te lange killstreak had, dat soort crap admins kom je nogal veel tegen helaas.

• exi22
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:12:
[...]

Campen/Tuben zijn legit playstyles (wel vervelend). Als je het niet in je server naam zet denk ik dat veel mensen boos op je worden als je ze daarom kicked (terecht, immers kunnen ze het niet weten). Jammer dat je als server geen startup splashscreen kan instellen waarin je bv. regels kan zetten.

Ben ook al eens gekicked omdat ik een te lange killstreak had, dat soort crap admins kom je nogal veel tegen helaas.
Ja maar ik kan het bijvoorbeeld in de clan server naam zetten en waarschuwingen geven als ze het blijven doen.
Ik denk dat ik uiteindelijk wel een server heb waar mensen echt komen om te spelen en zich niet willen ergeren aan die noobs :p

Verwijderd

exi22 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:14:
[...]

Ja maar ik kan het bijvoorbeeld in de clan server naam zetten en waarschuwingen geven als ze het blijven doen.
Ik denk dat ik uiteindelijk wel een server heb waar mensen echt komen om te spelen en zich niet willen ergeren aan die noobs :p
Aan wat JIJ noobs vind (k ben in MW2 al voor iedere "OMG <insert weapon> noob" uitgemaakt. Ik vind het vervelend als ik 10x getubed wordt, maar ze hebben het al stukke minder sterk gemaakt als ik MW2.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik begrijp wat het moet doen, maar niet wat het daadwerkelijk doet. Ik hoor geen enkele voetstap behalve mijn eigen. En ik neem niet aan dat 100% van de spelers Ninja heeft aanstaan. Ik heb echt nog geen enkele andere voetstap gehoord.
ReFresh F5 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:07:
[...]

Ninja is idd vrij waardeloos, Ninja Pro was volgens mij dat je enemy footsteps nog harder hoort, misschien dat dat beter is. Speel je BO op de ps3? :P
Moet nog 2 bommen planten voor Ninja Pro, zal dan nog eens gaan kijken of het echt zin heeft. Anders maar een andere derde perk kiezen. En ik speel op de PC.

[ Voor 35% gewijzigd door Sagaris op 11-11-2010 10:22 ]

Verwijderd

Sagaris schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:20:
[...]

Ik begrijp wat het moet doen, maar niet wat het daadwerkelijk doet. Ik hoor geen enkele voetstap behalve mijn eigen, maar dat zou dus niet moeten kunnen aangezien ik Ninja heb. En ik neem niet aan dat 100% van de spelers Ninja heeft aanstaan. Ik heb echt nog geen enkele andere voetstap gehoord.
Bekend probleem. Je hoort zo goed als geen voetstappen van andere. Kijk maar eens op de steam/treyarch forums erover.

• exi22
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:18:
[...]

Aan wat JIJ noobs vind (k ben in MW2 al voor iedere "OMG <insert weapon> noob" uitgemaakt. Ik vind het vervelend als ik 10x getubed wordt, maar ze hebben het al stukke minder sterk gemaakt als ik MW2.
Ik bedoel de echte noobs natuurlijk :p
Ja wat zullen de nieuwe noob wapens worden van deze game?
Ze hebben allemaal wel een recoil maar uiteindelijk zullen er wel wapens zijn waarmee iedereen mee kan ownen !
Aaagh! ik baal zo kneiter hard....sinds gisterochtend heb ik geen internet verbinding meer en waarschijnlijk duurt de storing 2 tot 5 werkdagen om te fixen. Zo lang doe ik niet over de Singleplayer en heb juist een lang weekend vrij genomen voor CoD!!

[ Voor 11% gewijzigd door vinom op 11-11-2010 10:28 ]

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik heb ook het een en ander aangepast in de config en nu loopt het allemaal een stuk vloeiender, de servers waren nog wel wat laggy gisteravond maar dat stond het speelplezier niet echt meer in de weg.

Vsync uitgezet en op 1650x1050 speelt ie nu op 90-120 fps in volle servrs met high quality graphics. Heb wel 4xAA naar 2xAA gezet maar weet eerlijk gezegd niet of dat wat uitmaakte.

Vooral de FAMAS met silencer gaat me goed af.

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat de wager mages minder geld opleveren dan gewone tdm matches voor mij. TDM levert meestal 1500-2000 cod punten op en wager matches alleen 1000 als je veel geluk hebt en anders 100 of 400 :')

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

vinom schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:28:
Aaagh! ik baal zo kneiter hard....sinds gisterochtend heb ik geen internet verbinding meer en waarschijnlijk duurt de storing 2 tot 5 werkdagen om te fixen. Zo lang doe ik niet over de Singleplayer en heb juist een lang weekend vrij genomen voor CoD!!
Pijnlijk..Kan je eigenlijk ook combat training doen zonder internet?

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:32:
[...]

Pijnlijk..Kan je eigenlijk ook combat training doen zonder internet?
Nope.
MicScott schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:29:
Ik heb ook het een en ander aangepast in de config en nu loopt het allemaal een stuk vloeiender, de servers waren nog wel wat laggy gisteravond maar dat stond het speelplezier niet echt meer in de weg.

Vsync uitgezet en op 1650x1050 speelt ie nu op 90-120 fps in volle servrs met high quality graphics. Heb wel 4xAA naar 2xAA gezet maar weet eerlijk gezegd niet of dat wat uitmaakte.

Vooral de FAMAS met silencer gaat me goed af.

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat de wager mages minder geld opleveren dan gewone tdm matches voor mij. TDM levert meestal 1500-2000 cod punten op en wager matches alleen 1000 als je veel geluk hebt en anders 100 of 400 :')
Wat heb je aangepast ?:)

Verwijderd

Punkbuster schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:00:
[...]

Ik huurde een server binnen 5 min. 18 man erin :S .. snap er niks van
haha die van ons is nog leeg maar wel configged en ready.
hardcore domination.
[BAD]Hardcore Objectives
18 Players Call of Duty: Blackops [RANKED] [173.199.110.200:3074]

heeft maar 1 regel: Play fair and have fun.

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:10

MetalPool

Boe!

Iemand een idee hoe je het net als met MW2 voorelkaar krijgt dat je altijd bij je vrienden in hetzelfde team wordt neergezet bij begin van een potje muliplayer? Gisteren aantal keer gehad dat ik een maatje van me invite tot een server maar we kwamen nooit in hetzelfde team...

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik ga nogal vaak dood door die RC-XD wagentjes. Is er een manier waarop je die dingen aan kunt zien komen en mogelijk tegen kan houden? Ik hoor wel 'RC-XD detected in your area' of iets dergelijks, maar ik heb geen idee wat ik dan moet doen :P

Verder hier eigenlijk geen last van lag en ook niet van haperingen ofzo. En dat was nog voor de config tips die hier voorbij kwamen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:40:
Ik ga nogal vaak dood door die RC-XD wagentjes. Is er een manier waarop je die dingen aan kunt zien komen en mogelijk tegen kan houden? Ik hoor wel 'RC-XD detected in your area' of iets dergelijks, maar ik heb geen idee wat ik dan moet doen :P

Verder hier eigenlijk geen last van lag en ook niet van haperingen ofzo. En dat was nog voor de config tips die hier voorbij kwamen.
helaas niet, ja met blackbird zie je ze geloof ik.
ik zeg verstoppen en schieten als je er een ziet:P
tis ook mogelijk om zo'n wagentje te slopen met claymore. reed er een langs mijn clay en boem:)

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:39
Ik vind ze eigenlijk vrij makkelijk te spotten en te stoppen ;)

Goed luisteren is ook een optie i.m.o. Je hoort ze namelijk vrij goed aankomen

K to the KillaZ

• beany
Bijltje666 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:11:
[...]

Lieve Beany,

Ik ben een ouwe zak van dik 30+, heb 1000-en kostbare uurtjes achter mijn pc-tjes gezeten vanaf DF, HL, HL2, Crisis, Bioshock1,2 COD2,4,5,
Niet om het 1 of het ander, maar ik ben inmiddels ook een ouwe zak van 30+ (34 om precies te zijn). Ook ik heb Delta Force gespeeld, en Moh:AA, CoD 1, 2, 4(MW1), 5(WaW), 6(MW2) en nu dus 7(BO). Kortom, ook ik kan redelijk de vergelijking maken lijkt me :)
ik durf toch wel te zeggen dat ik in ieder geval een idee heb van wat ik op het scherm zie... een lousy geport console geempje..houterige popkes met mini-pipa's die nergens op lijken...Grappig dat jij de maps gedetailleerd vind... ik mis juist de details...
Ik weet niet of je ervaring hebt met bijvoorbeeld een game als Bioshock, maar dan kun je pas zien wat de pc's van nu aankunnen op grafisch vlak.. en daar komt deze game voorlopig nog niet bij in de buurt..
Ik heb vanaf het begin een hoop plezier beleefd aan MW2, en afgezien van de cheaters (kill em all) vind ik MW2 nog steeds een dikke 9 waard. Dus de aanname dat ik zo'n zeikerd ben die bij iedere nieuwe game terug wil naar de vorige is niet correct.
Nogmaals, ik zie genoeg details. Maar ik zie ook waar de game om draait: snelle actie. Maar het is ook het type artwork dat gemaakt wordt. In Black Ops kunnen er meer poly's gerenderd worden, met meer shaders en grotere textures dan in Bioshock(ik zeg niet dat het zo is overigens) maar dat wil niet zeggen dat het er mooier uit ziet. Als je een lelijke texture hebt gaat gelijk je sfeer naar de knoppen. En het is maar ook hoeveel tijd de artists hebben gekregen om aandacht te besteden aan de modellen en textures.

Daarbij komt ook dat er enorm veel tijd gestoken is in het MP gedeelte. De stats, challenges, balanceren etc etc. Dit is allemaal onderdeel van het spel. En bedenk ook dat een map alle speltypen moet kunnen huisvesten(Domination, S&D, Demolition, etc). Dat legt nogal wat beperkingen op aan een mapdesigner!

Kortom, reken een spel niet direct af op de pracht & praal(of het ontbreken daar van). Kijk verder. Kijk naar het plezier wat je daar aan kan beleven.
Ik klaag zelden (zie mijn eerder posts van MW2... ik klaag alleen over cheaters & tube-whiners, (zie ook mijn sinterklaas-achtige rijmeltje in het MW2 topic) maar in dit geval voel ik me genaaid... en ik heb er geeneens lol aan beleefd.
Speel het een paar weekjes, ik denk dat BO je wel gaat bevallen :)

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
gisteren voor het eerst een aantal uurtjes MP gespeeld. Wat een heerlijk spel!
Eerste servers enorme lag, maar daarna een server gevonden die soepel liep, was hardcore TDM.
Ik weet niet precies waarom , maar ik kreeg veel meer het gevoel van de oude COD of zelfs MOHAA terug, ik heb het laatste jaar eigenlijk alleen MW2 gespeeld , maar op de een of andere manier heb ik iets tegen die maps gehad. De maps vind ik dus interessanter dan MW 2 en ook de wapens en het geluid. Grafisch ook dik in orde, stoor ik me totaal niet aan. Hopelijk komen ze snel met een patch zodat het altijd soepel loopt...
Ook weer gewoon serverlijsten zodat je eens met vrienden kunt afspreken en bv makkelijk met andere Nederlanders in een server zit.
Vanavond weer verder, ben me nu aan het concentreren om de maps te leren kennen, wapens vrij te spelen te leren welke wapens en perks ik het fijnste vind.
Heb nu 2 classes op basis van de Famas, 1 met de nadruk op silence en de ander op snelheid en vuurkracht...

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:11

ErA

Goed luisteren. Het klinkt heel stom maar dat is dé manier om die karretjes te ontwijken/kapot te maken. Je hoort naast de voice mededeling heel duidelijk waar die karretjes zijn. Vervolgens heb je ze met 4 kogels kapot, levert je ook nog eens 100 punten op :D

• MicScott

MicScott

.Grey.

Kan het zo helaas niet zeggen want ik ben op werk, maar ik zal vanavond er nog eens op terugkomen.

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

Gebruik je oren! Het lukt mij om ca 50% kapot te schieten voordat ze bij mij zijn door goed te luisteren waar ze vandaan komen. De andere 50% hoor ik ook wel aankomen, maar dan zit er iemand achter de knoppen die mij schoten goed weet te ontwijken.

Heb trouwens al een lekkere Triple Kill gehad met die RC-XD. Fijne killstreak is het.

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:43:
[...]

helaas niet, ja met blackbird zie je ze geloof ik.
ik zeg verstoppen en schieten als je er een ziet:P
tis ook mogelijk om zo'n wagentje te slopen met claymore. reed er een langs mijn clay en boem:)
Ik zie ze wel vaak aankomen, maar mijn aim is zo slecht op die dingen..tering..Hele clip leeg niks geraakt en dood :P Komt waarschijnlijk doordat die aim assist niet werkt op RC XD's

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:10

MetalPool

Boe!

Het is mogelijk om ze kapot te schieten....ze hebben 1 of 2 kogels nodig om te exploderen....en tja verder is het een kwestie van goed luisteren waar ze vandaan komen en dan proberen af te knallen (of claymore idd) want verder is er weinig tegen te doen :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Je hoort ze toch duidelijk aankomen, snel iets hoger gaan staan dan de begaande grond :P

Rapapa...

• beany

Om je heen kijken. Als je een rood lampje laag bij de grond op je af ziet komen: SCHIETEN, je kan ze namelijk kapot schieten. Probleem is wel als er een teamgenoot bij staat dat die de klos is ;)

Overigens kan je ook je geluid harder zetten, ik hoor die krengen namelijk aankomen.

Je kan ook proberen er een semtex op te gooien. Met een beetje mazzel wordt die een stukje meegenomen en ontploft die bij een tegenstander :P

Ik heb trouwens wel een hoop lol met die dingen. Alleen omdat de streak zo laag is(3) zit ik meestal aan het einde van een match ze allemaal op te gebruiken. Ben ik ineens bezig om 6 van die dingen 'weg te werken' :P

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oke, ik was misschien gister nog iets te overweldigd door de MP om goed te luisteren naar de geluiden. :P Ga het vanavond in de gaten houden. Bedankt voor de tips :)

offtopic:
En mijn god wat gaat dit topic hard. Binnen een paar minuten zoveel antwoorden. :o

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Verwijderd

beany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:48:
[...]

Om je heen kijken. Als je een rood lampje laag bij de grond op je af ziet komen: SCHIETEN, je kan ze namelijk kapot schieten. Probleem is wel als er een teamgenoot bij staat dat die de klos is ;)

Overigens kan je ook je geluid harder zetten, ik hoor die krengen namelijk aankomen.

Je kan ook proberen er een semtex op te gooien. Met een beetje mazzel wordt die een stukje meegenomen en ontploft die bij een tegenstander :P

Ik heb trouwens wel een hoop lol met die dingen. Alleen omdat de streak zo laag is(3) zit ik meestal aan het einde van een match ze allemaal op te gebruiken. Ben ik ineens bezig om 6 van die dingen 'weg te werken' :P
c4 erop plakken voor extra bang werkt ook. nog meer vuurwerk als je RC carretje ploft

• MicScott

MicScott

.Grey.

ErA schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:45:
[...]

Goed luisteren. Het klinkt heel stom maar dat is dé manier om die karretjes te ontwijken/kapot te maken. Je hoort naast de voice mededeling heel duidelijk waar die karretjes zijn. Vervolgens heb je ze met 4 kogels kapot, levert je ook nog eens 100 punten op :D
Klopt, ze zijn net zo makkelijk te horen als voetstappen in MW2, en één raak schot is goed voor een explosie. Mik dan nét onder het rode lichtje.

MicScott schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:46:
[...]

Kan het zo helaas niet zeggen want ik ben op werk, maar ik zal vanavond er nog eens op terugkomen.
Alleen lees ik het dan pas dinsdag, aangezien ik geen internet thuis heb (zie pagina terug)
Maar okey, dan lees ik het dan wel :)

• beany
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:49:
[...]

c4 erop plakken voor extra bang werkt ook. nog meer vuurwerk als je RC carretje ploft
c4 is moeilijker erop te mikken. En je kan niet je eigen karretje voorzien van extra boem spul ;( Toch?

Verwijderd

weet niet of het aan mij ligt hoor, maar ondanks alle problemen die er nog zijn met lag en dergelijke, krijg ik van deze game wel weer de echte 'hardcore pc shooter vibe' die we na cod 4 lange tijd kwijt waren. Ik weet en lees dat veel mensen ook kritiek hebben op de game zelf en niet alleen op de perfomance, maar ik kan me hier eerlijk gezegd totaal niet in vinden... Iemand anders die dit ook zo ervaart?

• maffiappie
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:55:
weet niet of het aan mij ligt hoor, maar ondanks alle problemen die er nog zijn met lag en dergelijke, krijg ik van deze game wel weer de echte 'hardcore pc shooter vibe' die we na cod 4 lange tijd kwijt waren. Ik weet en lees dat veel mensen ook kritiek hebben op de game zelf en niet alleen op de perfomance, maar ik kan me hier eerlijk gezegd totaal niet in vinden... Iemand anders die dit ook zo ervaart?
Yep, ik ik heb gevoel dat black ops de best shooter op de pc is in jaren, ik vermaak me mateloos.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:55:
Jep, ik. d:)b

Ik heb eigenlijk weer helemaal het wow-gevoel terug dat ik had bij de eerste Modern Warfare en wat voor mijn gevoel toch wat ontbrak bij MW2. De game speelt heerlijk weg en als ze wat van de huidige issues oplossen dan kan dit wel eens een hele goed opvolger worden.

De graphics lopen een beetje achter misschien, maar dan kan mij echt niet boeien zolang de gameplay maar in orde is. In SP vind ik de graphics overigens wel wat belangrijker, maar die heb ik nog niet gespeeld.

Verwijderd

beany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:54:
[...]

c4 is moeilijker erop te mikken. En je kan niet je eigen karretje voorzien van extra boem spul ;( Toch?
nope teamie met luck erop plakker, 1x een claymore gelukt maar tis wel lastig:)

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:57:
[...]

Ik heb eigenlijk weer helemaal het wow-gevoel terug dat ik had bij de eerste Modern Warfare en wat voor mijn gevoel toch wat ontbrak bij MW2. De game speelt heerlijk weg en als ze wat van de huidige issues oplossen dan kan dit wel eens een hele goed opvolger worden.

De graphics lopen een beetje achter misschien, maar dan kan mij echt niet boeien zolang de gameplay maar in orde is. In SP vind ik de graphics overigens wel wat belangrijker, maar die heb ik nog niet gespeeld.
helemaal eens, in MP draait t toch eigenlijk vooral om fun, balans en gameplay. graphics zijn dan leuk meegenomen, maar vaak ben je zo snel en intensief bezig dat allerlei pracht en praal je waarschijnlijk niet eens zou opvallen... beter dat ze dat in performance steken dan..

• Flieger
Flieger schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:23:
In MW2 speelde ik altijd 2 player missies in 'Special Ops' splitscreen op de PS3. Klopt het dat er in Black Ops niet echt missies in splitscreen te doen zijn? Ik kan alleen Zombies afknallen en multiplayer (echt online en oefenen). Of zie ik iets over het hoofd?
Zijn er geen PS3 spelers? :)

• Morax
Cloud schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:57:
[...]

De graphics zijn naar mijn mening niet slecht. Er is weinig vooruitgang misschien, maar het ziet er nog steeds prima uit :)

De gameplay is dik in orde. Wanneer ze de FPS lag, het vinden van servers en het kunnen joinen van vrienden fixen is dit een prima game waar ik me een hele tijd mee zal kunnen vermaken :Y)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:10
@Flieger: Jawel! Hiero! :+
Maar dat heb ik nog nooit getest.

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 11-11-2010 11:06 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• mvds
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Er is een mailing de deur uitgegaan:
Black Ops Maxrate Change
Nov 10, 2010 - 8:39pm EST
A global change has been issued to our Black Ops servers modifying the maxrate parameter. This will help smooth out performance issues some have referenced. Please restart your server from within your account page to take advantage of the changes.
Met het verzoek aan alle serveradmins om de server te herstarten zodat die nieuwe param actief word. :) Dus hopelijk helpt het tegen de lag :) Mijn server is al opnieuw gestart :)
ErA schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:11:
Perks:

Ghost - Warlord - Ninja

Het aller aller grootste verschil in deze setup werd gemaakt door Ghost. Mensen focussen zichzelf heeel erg op de radar. Als je dan met ghost en ninja speelt ben je echt super in het voordeel.
Ik ging in ieder geval van mijn 1.0 K/D ratio in een team deathmatch game, naar 2.5, puur en alleen door Ghost.
Denk dat ik ook maar eens Ghost ga gebruiken aangezien er bijna elk potje wel continu een Spy Plane in de lucht hangt.
En zo, nu de grootste lag problemen weg zijn, maar eens serieus gaan levelen. Ben die MP5k een beetje zat namelijk. :P
Wel heerlijk hoe je nu veel makkelijker tactische classes op kan zetten. Aangezien er geen stopping power is. Ben je niet direct gigantisch in het nadeel tegen anderen :) .

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 23:03
obsidian schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:10:
Er is een mailing de deur uitgegaan:

[...]

Met het verzoek aan alle serveradmins om de server te herstarten zodat die nieuwe param actief word. :) Dus hopelijk helpt het tegen de lag :) Mijn server is al opnieuw gestart :)
Net mijn server een restart gegeven. Eindelijk kan ik hem vinden (voor het eerst in 3 dagen!!) maar nu blijkt dat de server continu last heeft van CI, lag en andere bagger... Lekker weer hoor. Hopelijk is er op een of andere manier een deel van het geld terug te vragen. Heb er nog geen minuut fun van gehad.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Flieger
Rivanov schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:05:
@Flieger: Jawel! Hiero! :+
Maar dat heb ik nog nooit getest.
:) Ik maakte me al zorgen. Heb je geen ervaring met splitscreen missies (spec ops) van Modern Warfare 2?

Dat was het onderdeel dat ik het meeste deed. Ik hoop dat er iets dergelijks ook in Black Ops zit en ik het over het hoofd zie.

• Jornn
  • Niet online
D4NG3R schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:13:
Aangezien er geen stopping power is.
Is Hardened niet een beetje hetzelfde idee als Stopping Power?

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Enige dat ik beetje hinderlijk vind is dat je wapens/ classes etc niet kan veranderen aan het eind van een match, maar dat je dan de server uit moet. Verder snap ik echt niet dat mensen dit lelijker vinden dan MW2... Kijk eens naar Terminal, dat was toch te lelijk voor woorden dat level :P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++

- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen en technische problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client