[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.769 views

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 12:15

Releases

Ja maar!

Waar is nou de game mode gebleven dat je met 1 revolver met 1 kogel en een mes kan rond rennen?

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 23:03
Releases schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:19:
Waar is nou de game mode gebleven dat je met 1 revolver met 1 kogel en een mes kan rond rennen?
Wager Match -> One in the Chamber

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 16:06

BioHazard

*\o/*

Vind het ERG jammer, dat je die gamemodes niet in bijvoorbeeld Private Matches kan gebruiken. Zou geniaal zijn met vrienden te doen.

Verwijderd

Gister was ik aan het spelen. Ik joinde iemand uit me friend list van level 25. Toen kwam ik in de game, stond ie op lvl 48.. In friend list was ie vervolgens ook lvl 48..

Dus ik stuurde een berichtje hoe dat zat naar hem, maar hij stuurde niks terug.
Ongeveer een uur later, stond ie op level 27...

Dikke fout...

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:37
Flieger schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:15:
[...]

:) Ik maakte me al zorgen. Heb je geen ervaring met splitscreen missies (spec ops) van Modern Warfare 2?

Dat was het onderdeel dat ik het meeste deed. Ik hoop dat er iets dergelijks ook in Black Ops zit en ik het over het hoofd zie.
Nope, vind splitscreen verschrikkelijk. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Jornn schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:16:
[...]

Is Hardened niet een beetje hetzelfde idee als Stopping Power?
Hardened is FMJ van MW2, of deep impact van CoD4..Je enemies gaan er niet sneller dood door alleen door muurtjes enzo

Verwijderd

Rivanov schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:24:
[...]
Nope, vind splitscreen verschrikkelijk. :)
Dat splitscreen in MP is best relax. Gister even getest, maar ook daar weer bugs.
In eerste instantie konden we beide niet zien wie we killde, en door wie we werden gekilled.

Even later kon ik bij mijzelf wel zien wie ik killde en andersom.
En toen nog een paar potjes later, kon mijn medespeler ook zien wie hem killde en andersom.

Alle challenges die ik behaalde kreeg hij ook op zijn scherm, maar toen ik level up ging, ging hij het niet. En hij kreeg ook apart geld van mij.. Ik had iets van 8000 en hij had 300 ofzo, maar hij mag er niks mee doen...

Er is nog veel te doen aan dit spel..

Edit: Hoe is splitscreen op kleinere schermen, zelf speel ik op een 42". Ik ben alleen benieuwd of het ook goed te doen is met kleinere schermen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 11:29 ]

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:26:
[...]

Hardened is FMJ van MW2, of deep impact van CoD4..Je enemies gaan er niet sneller dood door alleen door muurtjes enzo
Ability: Increases your weapons bullet penetration, but it doesn't increase bullet damage. This is pretty much like Deep Impact from Call of Duty 4 and FMJ weapon attachment from Modern Warfare 2.

Pro Ability: Your weapons do extra damage to aircraft and turrets. This also reduces flinch when you are shot by someone.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 11:30 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hardened is inderdaad meer bullet penetration, niet meer damage tegen enemies. Iets als Stopping power bestaat niet meer in Black Ops.
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:29:
[...]

pro versie wel handig, minder recoil maar ja dan kan je net zo goed steady aim equippen:)
Pro versie geeft minder flinch en recoil als je zelf geraakt wordt, niet als je aan het schieten bent. Volgens http://blackops.digitalwarfare247.com/multiplayer/perks in elk geval.

[ Voor 59% gewijzigd door Cloud op 11-11-2010 11:30 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

stefan_el schreef op donderdag 11 november 2010 @ 08:13:
[...]

Of ik begrijp je niet goed of dit is gewoon niet waar. Als ik 'Ghost' koop en een Ak74U kan ik die in de volgende class ook gewoon selecteren hoor. Ook de gekochte attachments zijn gewoon beschikbaar dan.

Ik vind het koopsysteem prima verder, jammer alleen dat je zo niet alle wapens 'even kan proberen'. Das toch zonde van je geld :P
Ik heb alle wapens getest in LOCAL tegen/ met een vriend, alle wapens en attachements zijn vanaf het eerste moment bsb

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ReFresh F5 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:26:
[...]

oh, dus ik loop al een tijd van jan lul met hardened rond :D

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:21
shoombak schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:32:
[...]

oh, dus ik loop al een tijd van jan lul met hardened rond :D
Beetje vreemd geformuleerd van je, maar... ja :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++

voor in de toekomst, eerst lezen en kijken welke perks precies wat doen :P

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• highmastdon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-04 15:27
Soundstorm2010 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:34:

voor in de toekomst, eerst lezen en kijken welke perks precies wat doen :P
Voor Call of Duty: White Power

Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:30:
[...]

Ik heb alle wapens getest in LOCAL tegen/ met een vriend, alle wapens en attachements zijn vanaf het eerste moment bsb
Oh dus ik heb voor niks betaald voor die guns, om ze ff te testen :P Nouja nou zal ik er in ieder geval niet nog meer cash weggooien.

Btw. Zombies is wel dik. Die eerste map beetje verkent. Kwamen tot ronde 8.. Ray gun zit er weer in.
Ook zit er een wapen in die laat die zombies meters wegvliegen.. Ik denk dat dit een vervanging is voor de Wunderwaffe, maar dit kan ik niet garanderen.

Eerste map is wel nice, het idee ervan is dat je continue rond moet blijven rennen heb ik het idee, er zijn extreem veel stroomkastjes. Daarvoor moet je wel eerst de stroom aanzetten.

Nadat je de stroom aanzet kan je ook weer Speed Cola, Double Tap e.d. kopen.

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Cloud schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:29:
Hardened is inderdaad meer bullet penetration, niet meer damage tegen enemies. Iets als Stopping power bestaat niet meer in Black Ops.

[...]

Pro versie geeft minder flinch en recoil als je zelf geraakt wordt, niet als je aan het schieten bent. Volgens http://blackops.digitalwarfare247.com/multiplayer/perks in elk geval.
Pro versie lijkt me wel erg goed, als je minder flincht schiet je ook minder mis als je onder vuur ligt. Zeker met snipers, want als je geraakt wordt zie je je scope weg zwaaien van de tegenstander en met Pro blijf je misschien op je target.

edit; Hebben jullie ook altijd CP te weinig? Er is zo veel te kopen en te weinig geld :P Je moet voorzichtig zijn met wat je koopt :P vooral niet zo veel verspillen aan playercard customization :+

[ Voor 12% gewijzigd door Laidback Luc op 11-11-2010 11:40 ]

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
highmastdon schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:35:
[...]

Voor Call of Duty: White Power
Denk niet dat die titel de winkels gaat halen :p Hoe kun je trouwens kiezen welke Wager match modus je wil doen ? ik had gister even snel geprobeerd en werd gelijk in een Gun game gegooid ( serverbrowser neem ik dat je wel de verschillende game modes ziet ? )

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• highmastdon
Zethiel schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:40:
[...]

Denk niet dat die titel de winkels gaat halen :p Hoe kun je trouwens kiezen welke Wager match modus je wil doen ? ik had gister even snel geprobeerd en werd gelijk in een Gun game gegooid ( serverbrowser neem ik dat je wel de verschillende game modes ziet ? )
Je kan in serverbrowser het tabje 'wager' kiezen
En dan onder kolom Mode ofzo staat een afkorting. Als je daar met je muis op gaat staan krijg je de naam

OIC = One In the Chamber
GG = Gungame (weet niet ckr)
... en nog een paar:P

Gisteren gungame gedaan... Dat cashed wel lekker. Elke keer 1e of 2e :D Alleen die eerst revolver vind ik kut :S

[ Voor 3% gewijzigd door highmastdon op 11-11-2010 11:43 ]

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Zethiel schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:40:
[...]

Gewoon wagermatch en dan de soort selecteren

Cons:::BB4E

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 12:06
Wie is de maker van de OP alsmede de eigenaar van de website waar de plaatjes uit de OP gehost zijn?

Graag pm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 15:31

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

BootVluchteling schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:44:
Wie is de maker van de OP alsmede de eigenaar van de website waar de plaatjes uit de OP gehost zijn?

Graag pm!
Meen je dit nou serieus? :/

superbassie

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
highmastdon & shameblaster bedankt :) ik zal vanavond eens beter kijken en dan sticks en stones wat proberen, kun je per server/gametype ook de inzet veranderen of is dit steeds 500 ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 23:03
Zethiel schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:48:
highmastdon & shameblaster bedankt :) ik zal vanavond eens beter kijken en dan sticks en stones wat proberen, kun je per server/gametype ook de inzet veranderen of is dit steeds 500 ?
Helaas altijd 500. Ik dacht dat dit beheersbaar zou zijn, maar tot nu toe niet.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• highmastdon
@joost hierboven: bleh.. jou zin is korter:P
Zethiel schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:48:
Ik ben de inzet veranderen nog niet tegengekomen. Het schijnt wel te kunnen op ps3 of xbox maar niet op pc :S

[ Voor 5% gewijzigd door highmastdon op 11-11-2010 11:52 ]

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

highmastdon schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:51:
@joost hierboven: bleh.. jou zin is korter:P

[...]

Ik ben de inzet veranderen nog niet tegengekomen. Het schijnt wel te kunnen op ps3 of xbox maar niet op pc :S
Op de xbox is het mogelijk vanaf 10, 1000 en volgens mij ook zelfs 10.000
En dan kan je ook nog is double ante doen (inleg x2)

Cons:::BB4E

• BootVluchteling
Ik wist het niet zeker. Had superbassie al een PM gestuurd. Het kan toch ook dat iemand anders de OP had gequote (en de tags weggehaald) om een nieuw topic te maken :?

• highmastdon
shameblaster schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:53:
[...]

Op de xbox is het mogelijk vanaf 10, 1000 en volgens mij ook zelfs 10.000
En dan kan je ook nog is double ante doen (inleg x2)
grr, waarom denken ze beter over een niet-pc game na.... en waarom zijn de pc-gamers die een 'faal'port krijgen :S

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24

Bezulba

Formerly known as Eendje

wagermatch was gisteravond echt niet tof (one in the chamber iig) ik had lag en de anderen ook en ik werd 4de omdat ik telkens geknifed werd van voren, ik zag hem slaan, ik zie hem ontzettend missen en toch val ik dood neer :/

Ook de final kill was echt 3 meter naast en toch raak :|

gunmode ging wel ok, dat is opzich een best grappige modus die ook met lag nog wel te doen is

blup

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
ReFresh F5 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:38:
[...]
edit; Hebben jullie ook altijd CP te weinig? Er is zo veel te kopen en te weinig geld :P Je moet voorzichtig zijn met wat je koopt :P vooral niet zo veel verspillen aan playercard customization :+
Ik krijg juist veel meer binnen dan ik uitgeef. Heb dus nu ook iets va 30k aan CP staan om te gebruiken. Dit houd dan niet in dat ik niks aanpas, integendeel zelfs. Heb 4 layers op de playercard en al die dingen als camo en emblem op gun etc ook gekocht.

Als ik zo thuis ben eens kijken of ik eindelijk een sentry gun tegen kan komen van de tegenstander die ik kan mollen. Wil die Pro versie van Ghost namelijk hebben om mijn primary kit compleet te maken.

EDIT: Gister een flink aantal potjes demolition gedaan. Zat lange tijd in een erg slecht team. Heb dan ook meerdere rondjes meegemaakt dat mijn hele team naar A ging en ik alleen naar B. Ik kon de 5 enemy's bij B afmaken en planten en lekker defenden en de rest van het team stond lekker uit zijn neus te eten bij A. Af en toe een plant maar gelijk een defuse. Toen ik B opgeblazen had paste ik mijn taktiek toe om het team extra te helpen. Die hield dan in via de route van B omlopen om zo flink wat mensen af te maken en de druk op ons team te verlichten. Moest helaas, (ofja wel leuk) toch nog zelf de bom planten om te winnen.

Dan krijg je ook gelijk leuke scores.

[ Voor 30% gewijzigd door Hogader op 11-11-2010 12:05 ]

• highmastdon
Bezulba schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:58:
wagermatch was gisteravond echt niet tof (one in the chamber iig) ik had lag en de anderen ook en ik werd 4de omdat ik telkens geknifed werd van voren, ik zag hem slaan, ik zie hem ontzettend missen en toch val ik dood neer :/

Ook de final kill was echt 3 meter naast en toch raak :|

gunmode ging wel ok, dat is opzich een best grappige modus die ook met lag nog wel te doen is
Hahah ja, je moet proberen in een niet-treyarch server te komen. Die hebben vaak minder lag. Maar dat was tussen 0:20 en 24:00 na de release, dus ik weet niet of het nog steeds zo is.

• beany
Hogader schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:01:
[...]

Ik krijg juist veel meer binnen dan ik uitgeef. Heb dus nu ook iets va 30k aan CP staan om te gebruiken. Dit houd dan niet in dat ik niks aanpas, integendeel zelfs. Heb 4 layers op de playercard en al die dingen als camo en emblem op gun etc ook gekocht.

Als ik zo thuis ben eens kijken of ik eindelijk een sentry gun tegen kan komen van de tegenstander die ik kan mollen. Wil die Pro versie van Ghost namelijk hebben om mijn primary kit compleet te maken.
Ik heb het zelfde 'probleem'. CP genoeg, geen idee waar het aan uit te geven!

Valt me ook op dat ik redelijk snel op level 40(of 41, weet ff niet precies) zit. Zit dus zo op level 50 lijkt mij :? En zolang heb ik nou ook weer niet gespeeld. Misschien dat je in prestige er langer over doet?? (minder XP per match of zo??). Anders zit ik voor kerst op level 50 prestige 15 :(

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Verwijderd

Zit zelf op lvl 42, met ongeveer 11 uur gespeelt.. Gaat erg snel ja! Maar daarom zijn er nu ook 15 prestiges ipv 10 =).

• Hogader
beany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:04:
[...]

Valt me ook op dat ik redelijk snel op level 40(of 41, weet ff niet precies) zit. Zit dus zo op level 50 lijkt mij :? En zolang heb ik nou ook weer niet gespeeld. Misschien dat je in prestige er langer over doet?? (minder XP per match of zo??). Anders zit ik voor kerst op level 50 prestige 15 :(
Ik ben dan ook al lvl 35 en bijna 36, en het gaat idd vrij rap. Mij maakt het lvlen ook niet veel uit dus ik geef er niet veel om. Uiteindelijk ga je toch spelen met je favoriete kit en lvl maakt toch niks uit. Het is leuk om altijd te prestigen, maar wss doe ik het toch maar paar keer voor de extra custom slots en dan houd het wss toch op.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 11:09
Ik heb het idee dat ik te snel level, als je met wat maten een avondje speelt heb je amper de tijd om je classes uit te breiden / wijzigen omdat wanneer je uit de server gaat het weer een gekut is bij elkaar te komen.
Ook omdat je niet on-the-fly tussen de levels door zoals bij MW2 je classes kan wijzigen.

Verwijderd

beany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:04:
[...]

Vroeg me dit dus ook al af, ik merkte ook al op dat de levels razend snel gaan.. Als je bij elke prestige evenveel xp moet als mw2.. Dan zul je binnen een korte tijd al een hoop prestige 15 mensen zien.

• beany
Vandread schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:08:
Ik heb het idee dat ik te snel level, als je met wat maten een avondje speelt heb je amper de tijd om je classes uit te breiden / wijzigen omdat wanneer je uit de server gaat het weer een gekut is bij elkaar te komen.
Ook omdat je niet on-the-fly tussen de levels door zoals bij MW2 je classes kan wijzigen.
Grappige is dat bij MW2 mensen steen en been klaagde dat de wachttijd tussen potjes zo lang was. Bij BO is de tijd heel kort, waardoor het aanpassen van classes tussen rondjes geen zin heeft.

Maar buiten dat, de tijd is zo kort dat ik de stats niet rustig kan bekijken. De tijd tussen rondjes mag wel iets langer. Maar dit is ook per server in te stellen denk ik??

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tijd is zo kort dat ik amper de tijd heb om te zien wat ik allemaal unlocked heb en ook nog om te zien hoe goed ik het eigenlijk gedaan heb. :P

Ik vond het in MW2 veel te lang, maar dit is inderdaad wel wat overdreven kort :P Aan de andere kant houdt het de vaart er wel flink in en dat vind ik wel weer fijn.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Hogader
Het houd de vaart er wel lekker in, maar iets langer zoals team deathmatch express in mw2 mag ook wel, was snel zat namelijk.

Verder vraag ik me af hoe de prestige icons er bij Black Ops uitzien. Ben ze nog niet tegengekomen.

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 16:29

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Bij MW2 had ik in het begin ook te weinig tijd om m'n classes aan te passen en alles goed in te stellen, en toen had je 60 seconden. Je creëert vanzelf vaste wapenclasses waar je mee gaat spelen. Bij MW2 heb ik nadat ik prestige ging m'n classes nauwelijks aangepast. Omdat je dan precies weet wat je wilt, en wat niet.

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
exi22 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:07:
Hallo een vraagje !

Ik ben van plan een eigen server te huren want ik ben het zat dat er o.a teveel gescholden word en teveel gecampt en natuurlijk het noobtuben. Ik ben van mening dat als ik regels opstel en dat de mensen in mijn server er niet aan houden dat ik ze dan mag kicken voor 5 min bijvoorbeeld. En verder zou ik mensen alleen bannen als ze echt cheater maar verder niet.

Mijn vraag is : hoe staan jullie hier tegen over ?
En heeft het wel zin ?
Bij het configureren van je server kan je momenteel (bij ranked iig) geen gebruik maken van een splashscreen. Wel kan je gebruik maken van een message rotation waarin je al jou regels in zet en zelf bepaald om de hoeveel seconden deze worden herhaald.

Persoonlijk ben ik van mening dat je de keuze van wapen en speelstijl van anderen gewoon moet accepteren. Zelf word ik ook niet graag keer op keer gemold door iemand die achter een doos zit verstopt (vooral omdat ik voornamelijk hardcore speel), maar dit kan je beter gewoon accepteren door bijvoorbeeld je eigen speelstijl wat aan te passen.

Zelf kick ik dan ook alleen mensen die blijven spammen/schelden na duidelijk te zijn gewaarschuwd. Een ban heb ik nog niet uitgedeeld. De hoeveelheid cheaters zal vast wel toenemen maar ik moet ze nog tegenkomen. Wanneer je twijfelt of iemand cheat moet je dan ook nooit een ban uitdelen, dit is gewoon niet leuk voor mensen die op hoog niveau spelen. En we maken allemaal weleens een gelukstreffer..

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:14:
Tijd is zo kort dat ik amper de tijd heb om te zien wat ik allemaal unlocked heb en ook nog om te zien hoe goed ik het eigenlijk gedaan heb. :P

Ik vond het in MW2 veel te lang, maar dit is inderdaad wel wat overdreven kort :P Aan de andere kant houdt het de vaart er wel flink in en dat vind ik wel weer fijn.
In MW2 had je wel team deathmatch express ofzo, dat waren kortere tijd tussen de potjes, maar dat kon alleen bij team deathmatch.

Bij BO vind ik de tijd wel te kort. Ik moet een lobby als het ware leaven, op het moment dat ik een aanpassing wil doen aan mijn classes..

• Soundstorm2010
densoN schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:24:
[...]

Bij het configureren van je server kan je momenteel (bij ranked iig) geen gebruik maken van een splashscreen. Wel kan je gebruik maken van een message rotation waarin je al jou regels in zet en zelf bepaald om de hoeveel seconden deze worden herhaald.

Persoonlijk ben ik van mening dat je de keuze van wapen en speelstijl van anderen gewoon moet accepteren. Zelf word ik ook niet graag keer op keer gemold door iemand die achter een doos zit verstopt (vooral omdat ik voornamelijk hardcore speel), maar dit kan je beter gewoon accepteren door bijvoorbeeld je eigen speelstijl wat aan te passen.

Zelf kick ik dan ook alleen mensen die blijven spammen/schelden na duidelijk te zijn gewaarschuwd. Een ban heb ik nog niet uitgedeeld. De hoeveelheid cheaters zal vast wel toenemen maar ik moet ze nog tegenkomen. Wanneer je twijfelt of iemand cheat moet je dan ook nooit een ban uitdelen, dit is gewoon niet leuk voor mensen die op hoog niveau spelen. En we maken allemaal weleens een gelukstreffer..
Sluit ik helemaal bij aan... Alleen heb ik geen eigen server :(
Kan mezelf er goed bij indenken, want ik haat ook noobtubers en campers... maar als je daar druk om gaat maken, kan je net zo goed geen enkele FPS spelen :(

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-10 17:51
Wel kan je gebruik maken van een message rotation waarin je al jou regels in zet en zelf bepaald om de hoeveel seconden deze worden herhaald.

Hoe dan?? als ik een rotation erin zet loopt deze constant door, ik kan maar nergens instellen dat om de 40 seconden oid de hele reeks opnieuw moet

• Soundstorm2010
beunhaasbaas schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:29:
Wel kan je gebruik maken van een message rotation waarin je al jou regels in zet en zelf bepaald om de hoeveel seconden deze worden herhaald.

Hoe dan?? als ik een rotation erin zet loopt deze constant door, ik kan maar nergens instellen dat om de 40 seconden oid de hele reeks opnieuw moet
Beste dit ff bij probleem topic doen, anders gaat we hier vna alles krijgen terwijl dat niet de bedoeling is imo

• BootVluchteling
Soundstorm2010 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:29:
[...]

Sluit ik helemaal bij aan... Alleen heb ik geen eigen server :(
Kan mezelf er goed bij indenken, want ik haat ook noobtubers en campers... maar als je daar druk om gaat maken, kan je net zo goed geen enkele FPS spelen :(
Ik heb ook een eigen server. Daar wordt alleen HC HQ gespeeld. Als iemand ver van de HQ gaat campen, krijgt hij een waarschuwing. Daarna een kick. Schelden met kanker is waarschuwing / kick / ban. Ben daar heel simpel in. Je gedraagt je maar lekker. Campen als de HQ door jouw team is gecaptured is natuurlijk een uitzondering.

• Hogader
BootVluchteling schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:35:
[...]

Ik heb ook een eigen server. Daar wordt alleen HC HQ gespeeld. Als iemand ver van de HQ gaat campen, krijgt hij een waarschuwing. Daarna een kick. Schelden met kanker is waarschuwing / kick / ban. Ben daar heel simpel in. Je gedraagt je maar lekker. Campen als de HQ door jouw team is gecaptured is natuurlijk een uitzondering.
In dat laatste geval is het dna ook geen campen, maar defenden, Iig neem ik an dat die persoon niet helemaal aan de andere kant van de map zit dan. Vaak wordt bij objective based games er nog al een fout gemaakt als het gaat om iemand die camped. Als deze persoon zich in de richting van een objective stilhoud dan probeert hij dat objective te beschermen en is het dus geen campen.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
beany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:33:
[...]

Beetje vreemd geformuleerd van je, maar... ja :)
Dat zie ik nu ook ;)
BootVluchteling schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:35:
[...]

Campen is relatief, het is gewoon een tactiek net als Run'n'Gun (Wat de meeste CoD spelers doen).

Vind het zwakzinnig om mensen ervoor te bannen, een waarschuwing O.K (Gelieven niet te campen ofzo) maar een kick/ban? Nee.

Schelden daarintegen ben ik het wel mee eens, denk na voordat je iets zegt. Al helemaal met dat soort scheldwoorden.

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 11-11-2010 12:42 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Hogader
D4NG3R schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:41:
[...]

Campen is relatief, het is gewoon een tactiek net als Run'n'Gun (Wat de meeste CoD spelers doen).

Vind het zwakzinnig om mensen ervoor te bannen, een waarschuwing O.K (Gelieven niet te campen ofzo) maar een kick/ban? Nee.

Schelden daarintegen ben ik het wel mee eens, denk na voordat je iets zegt. Al helemaal met dat soort scheldwoorden.
Campen is idd heel relatief. Zo heb je mensen die ergens in een gebouw zitten met meerdere ingangen en een vrije ruimte. Echter heb je ook campers die op een plek zitten die maar vanaf 1 kant benaderd kan worden en hun staan gericht op die kant. In dat laatste geval is er in mijn ogen wel een mogelijkheid om ze te waarschuwen en erna, als ze niet luisteren, te kicken.

In TDM valt het dna nog te overzien, maar in objective base games als die persoon dan ook nog eens niet in de burut van de objective is, dan heb je een goede reden.

Verder is het ook je eigen schuld wordt je 2x gekilld door een camper die op dezelfde plek zit. Je weet immerst dat hij daar zit.

[ Voor 15% gewijzigd door Hogader op 11-11-2010 12:45 ]

• Rizendoekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Gisteravond 2 attackdogs gekifed, de rest van dat groepje kon dat niet echt waarderen beet me m'n strot eraf ;D

Tot nu toe vind ik de enfield het lekkerste werken. Nog niet echt de shotguns geprobeerd. En de eerste smg die je krijgt werkt ook best goed, maar ik denk dat ik voor de ak ga.

Lag/stutter was ook een stuk minder gisteravond en vanmorgen, gelukkig ;D

• exi22
  • Laatst online: 08-10 13:18
Tuurlijk kan ik mij aanpassen en proberen een semtex te gooien op die camper of wat dan ook. Maar het spel word er niet leuker van en ik zie dat mensen daardoor ook gaan schelden omdat ze het niet kunnen uitstaan.

En veel gebruiken nu een camera die zetten ze achter zich en ze zien vanzelf iemand aankomen en bots je bent dood.

Ik ga binnenkort 1 server aanschaffen als de lag problemen eruit zijn en dan kijk ik wel hoe de mensen er tegen overstaan als je gewoon gekickt word na een aantal waarschuwingen.

• beany
Hogader schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:43:
[...]

Campen is idd heel relatief. Zo heb je mensen die ergens in een gebouw zitten met meerdere ingangen en een vrije ruimte. Echter heb je ook campers die op een plek zitten die maar vanaf 1 kant benaderd kan worden en hun staan gericht op die kant. In dat laatste geval is er in mijn ogen wel een mogelijkheid om ze te waarschuwen en erna, als ze niet luisteren, te kicken.
Opzich hoef je ze daar niet voor te kicken. Maar ik zie nu ook weer, net zoals in MW2, dat er spelers rondrennen zonder oog te hebben voor de objectives. Je hoort(en ziet aan het knipperen) 'loosing B' dus je kijkt richting B en je ziet 2 teamgenoten langs B rennen, onderweg naar een pyjama feestje of zo :? Ik ben dan vaak de geen die er maar echt op af gaat en proberen de boel te redden. Irritant is het wel.

Het is overigens wel handig dat je in het spelers overzicht(als je op TAB drukt) naast de score, kills, deaths nu ook het aantal captured flags ziet! Zo kan je zien wie er serieus mee bezig is, en wie niet. Al kan je natuurlijk pech hebben en bij iedere poging om een vlag te pakken afgeknald worden.

• Hogader
beany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:47:
[...]

Opzich hoef je ze daar niet voor te kicken. Maar ik zie nu ook weer, net zoals in MW2, dat er spelers rondrennen zonder oog te hebben voor de objectives. Je hoort(en ziet aan het knipperen) 'loosing B' dus je kijkt richting B en je ziet 2 teamgenoten langs B rennen, onderweg naar een pyjama feestje of zo :? Ik ben dan vaak de geen die er maar echt op af gaat en proberen de boel te redden. Irritant is het wel.

Het is overigens wel handig dat je in het spelers overzicht(als je op TAB drukt) naast de score, kills, deaths nu ook het aantal captured flags ziet! Zo kan je zien wie er serieus mee bezig is, en wie niet. Al kan je natuurlijk pech hebben en bij iedere poging om een vlag te pakken afgeknald worden.
ik vind dat ook een perfecte toevoeging. Ik ben zelf ook de persoon die bij het horen van losing x of bom is planted at x er gelijk naar toe gaat. Niet dat ik als een malle zonder kijken ga rennen, maar ik ga er op een strategische manier naar toe. Goed all toegangswegen checken, aangezien mensen zich daar graag ophouden na het cappen van iets.

• BootVluchteling
[...]

Klopt. Mooi feitelijke onderbouwing..

1 ding snap ik alleen écht ff niet. Waarom kan je geen party meer maken?? Heb je je eigen server, kan je niet eens in elkaars team :')

Daarnaast dient HC HQ gespeeld te worden met 12 man (2x6). Beetje jammer dat de server 18 mensen toe laat..

Verwijderd

Leuke class gevonden:

Primary:AK-74u met Dual Magazines( +Slight of hand haha reload ftw!)
Secondary:M72(klote heli's and spyplane rawr!)

Frag grenade
Willy pete
Claymore

Lightweight pro
Slight of hand pro
Marathon pro

Heb zelfs geen andere class geprobeerd! Krijg alleen maar positieve scores!
Backstabber ftw<3!

Welke class gebruiken jullie?

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zojuist even de laatste shotgun (SH10) in akimbo geprobeerd op Nuketown, enorm overpowered op korte afstand.

[ Voor 3% gewijzigd door rgras op 11-11-2010 12:54 ]

• highmastdon
rgras schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:54:
Zojuist even de laatste shotgun (SH10) in akimbo geprobeerd op Nuketown, enorm overpowered op korte afstand.
Gek hea... daar is een shotty voor... ZEKER in akimbo

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Gister voor het eerst SP en MP gespeeld op de PS3.

MW2 op de pc gespeeld en voor Black Ops de overstap gemaakt naar de PS3.

Bevalt me allemaal wel goed, moet nog wel erg wennen met de controls (speel nog niet heel lang op de PS3 en ben de controls van BF bad company 2 gewend) :P

Paar puntjes die beter konden:

- SP vind ik niet de diepgang en sfeer van MW2 hebben, dat vind ik erg jammer.
- MP vind ik erg jammer dat je met klote guns begint en dat het lang duurt voordat je beetje goeie guns unlocked.
- Dat je overal voor moet betalen is frustrerend, zelfs voor je playcards 8)7

Overall een aardige shooter :)
Hoop wel dat ze bij de volgende COD met iets echt vernieuwends komen.

Btw op de PS3 draait bij mij alles goed, geen lag of frame drop.
Alleen blijft het MP menu wel eens hangen

PSN: Von_Smallhausn

• jajoh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-05-2024
Zo heel vaag. Bij mij stond er Welkom bij Modern Warfare Deel 3. :X

[ Voor 3% gewijzigd door jajoh op 11-11-2010 13:00 ]

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Waar stond dat?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 20:04

RMX

Mon0lith schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:58:
Dat veranderd nog wel als je verder in het verhaal bent.
Althans dat vind ik.
Ik vond de SP van MW2 een lachertje in vergelijking met BO

• jajoh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-05-2024
Nee man. Is gewoon hetzelfde enkeld in een ander jasje
exi22 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:47:
Tuurlijk kan ik mij aanpassen en proberen een semtex te gooien op die camper of wat dan ook. Maar het spel word er niet leuker van en ik zie dat mensen daardoor ook gaan schelden omdat ze het niet kunnen uitstaan.

En veel gebruiken nu een camera die zetten ze achter zich en ze zien vanzelf iemand aankomen en bots je bent dood.

Ik ga binnenkort 1 server aanschaffen als de lag problemen eruit zijn en dan kijk ik wel hoe de mensen er tegen overstaan als je gewoon gekickt word na een aantal waarschuwingen.
De camper heeft anders de grootste lol van de wereld.

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03:09
Wat een klote spel speelt zo houterig of is het gewoon lag? (ps3 slim)

[ Voor 8% gewijzigd door jostefa op 11-11-2010 13:08 ]

• beany
Overall een aardige shooter :)
Hoop wel dat ze bij de volgende COD met iets echt vernieuwends komen.
Opzich is dit, voor shooters als MoH en CoD, best wel vernieuwend. Die Wager matches zijn wel erg okay. De uitgebreide stats waarbij je die kan vergelijken met je Friends is ook een goede toevoeging. En het terugkijken van een match in een film(al lijkt dat nu uitgezet, vanwege performance denk ik) is heel erg gaaf! Ik heb 3 filmpjes nog kunnen pakken voordat het uitgezet werd. Je kan daar ALLES en iedereen in bekijken. Erg leuke toevoeging dus! En ik heb ook ergens gezien dat je van een gespeelde match kan zien waar de hotspots waren. Je ziet dan een top-down view met rode vlekjes waar kills zijn gemaakt, en groene vlekjes geloof ik waar je zelf de kills hebt gemaakt.

En het open en dicht zetten van toegangen is ook erg leuk, al weet ik nog niet in alle maps waar het zit. Maar het blokkeert doorgangen, wat een andere manier van spelen eist. Is toch wel een toevoeging die ik nog niet eerder was tegen gekomen.

• exi22
Ik zie nu pas dat op de COD BO website nu de theater mode beta er opstaat.

Iemand hier al ervaring mee ?

Verwijderd

Dit zie ik steeds. De campaign van MW2 was toch onzinnig? Beetje zonder reden van hot naar her om iets te doen wat totaal niet onderbouwd wordt. Ik vind de campaign van Black Ops stukken beter in elkaar zitten. Ook hier ga je van hot naar her maar er zit tenminste nu een verhaal achter.

Het is wel frustrerend op veteran moet ik zeggen. Dacht dat ik me Reach op Legendary moeite had. Maar dit is erger. :D

MP vind ik cool. Lijkt wat meer op CoD2 qua looplijnen en tactieken. De korte afstanden op de maps liggen mij denk ik wat beter dan de lange lijnen in MW2.

• fommes
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-01 15:49
Gisteren de eerste hacker van onze server gekicked, stond op nuketown met 18 man op 40-3, geloof me dat is onmogelijk in dat veel te kleine veld voor 18 man :P

Hoop wel dat er snel wat gefixed wordt mbt eigen servers, ik kan hem niet vinden in de server lijst en in de favorieten laat hij hem ook niet zien.. (terwijl wanneer ik er inzit via een invite en op add to favorites klik hij aangeeft dat hij al in mijn favorites lijst staat..)
fommes schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:16:
Gisteren de eerste hacker van onze server gekicked, stond op nuketown met 18 man op 40-3, geloof me dat is onmogelijk in dat veel te kleine veld voor 18 man :P

Hoop wel dat er snel wat gefixed wordt mbt eigen servers, ik kan hem niet vinden in de server lijst en in de favorieten laat hij hem ook niet zien.. (terwijl wanneer ik er inzit via een invite en op add to favorites klik hij aangeeft dat hij al in mijn favorites lijst staat..)
Wel spectator gedaan..? Want ik werd in CoD4 ook vaak kicked omdat ik hoog stond. Met dan een message erachteraan van HACKER of CHEATER. Terwijl ik absoluut niet cheat of hack :S.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:37
jostefa schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:08:
Online lag.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• HesRuud
  • Laatst online: 28-08 17:52

Op nuketown is dat ZEKER niet onmogelijk, daar schiet je met een choppergunner zo 30 man neer. Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op (zeker niet als je bedenkt hoe makkelijk je alsnog 11 killstreak krijgt...)

Kiek em goan!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:42

aex351

I am the one

jostefa schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:08:
Dat er problemen zijn op de PC kan ik me iets bij voorstellen, maar op een console vind ik wel apart. Je zou denken dat consoles makkelijker te testen zijn. Ik heb het vermoeden dat ze voornamelijk bezig zijn geweest met de 360. Op een ander forum las ik dat zelfs de xbox live console commands in te pc versie te vinden is.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Tjoekie
  • Niet online
aex351 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:22:
[...]

Dat er problemen zijn op de PC kan ik me iets bij voorstellen, maar op een console vind ik wel apart. Je zou denken dat consoles makkelijker te testen zijn. Ik heb het vermoeden dat ze voornamelijk bezig zijn geweest met de 360. Op een ander forum las ik dat zelfs de xbox live console commands in te pc versie te vinden is.
Op de 360 loopt het ook niet helemaal lekker hoor. Van lag is bijna geen sprake, maar ik heb toch af en toe flinke framedrops als er veel in beeld gebeurt.

• exi22
Hier een screenshot van de website van COD BO met nu de functie theater mode ( beta)

Je kan het linken aan je xbox/ps3/pc zodat je het online kan terug kijken !

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/7356/blackopsz.png

Uploaded with ImageShack.us

[ Voor 9% gewijzigd door exi22 op 11-11-2010 13:29 ]

• fommes
soulfightah schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:18:
[...]

Op nuketown is dat ZEKER niet onmogelijk, daar schiet je met een choppergunner zo 30 man neer. Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op (zeker niet als je bedenkt hoe makkelijk je alsnog 11 killstreak krijgt...)
Dan mag jij een potje met ons mee doen om het te bewijzen..
Je spawnt altijd wel een keer tussen vijanden in dat kleine level, plus dat hij geen chopper of andere killstreak reward gebruikt heeft.. ik kick nooit zomaar iemand.
een aantal levels heb ik hem het voordeel van de twijfel gegeven aangezien mensen idd heel snel roepen dat iemand een cheater is als hij goede score heeft

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Hoe heet je server? Dan blijf ik daar weg..

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 16:01

Morenoo91

Flexible Mexican

Ik heb vandaag de eerste marathon / ballistic / steady aim pro vervelende knifer tegengekomen, maar server geleaved na dat potje. Hoop dat ik dat niet vaker tegenkom

PSN: MGFlexican.

• Odysseus253
  • Laatst online: 05-10 16:29

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

beany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:09:
[...]

Opzich is dit, voor shooters als MoH en CoD, best wel vernieuwend. Die Wager matches zijn wel erg okay. De uitgebreide stats waarbij je die kan vergelijken met je Friends is ook een goede toevoeging. En het terugkijken van een match in een film(al lijkt dat nu uitgezet, vanwege performance denk ik) is heel erg gaaf! Ik heb 3 filmpjes nog kunnen pakken voordat het uitgezet werd. Je kan daar ALLES en iedereen in bekijken. Erg leuke toevoeging dus! En ik heb ook ergens gezien dat je van een gespeelde match kan zien waar de hotspots waren. Je ziet dan een top-down view met rode vlekjes waar kills zijn gemaakt, en groene vlekjes geloof ik waar je zelf de kills hebt gemaakt.

En het open en dicht zetten van toegangen is ook erg leuk, al weet ik nog niet in alle maps waar het zit. Maar het blokkeert doorgangen, wat een andere manier van spelen eist. Is toch wel een toevoeging die ik nog niet eerder was tegen gekomen.
Het is leuk dat het er allemaal bij zit, maar niets ervan is nieuw. Wel is het nieuw voor de CoD serie.

Ik vind het geluid (zowel muziek als fx) echt belachelijk slecht in deze game. Rare volume verschillen tussen iets direct horen en vanachter een muurtje e.d.

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
En wat nou als je gewoon goed bent en daarbij nog veel kills binnen haalt met killstreams (vooral op die map). Zonder daadwerkelijk met iemand mee te kijken vind ik het maar zwak als men maar besluit te kicken.

Ik zou me namelijk wel k*t voelen als ik met zon score wordt gekicked.

• fommes
MicScott schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:30:
[...]

Hoe heet je server? Dan blijf ik daar weg..
geloof sxs esport gaming server, kan hem zelf niet vinden dus zou het knap vinden als je hem vind :D :P

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:01

Dus zijn score is jouw bewijs? Lekker bewijs dan... Beetje paranoia voor hackers?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• fommes
densoN schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:35:
[...]

En wat nou als je gewoon goed bent en daarbij nog veel kills binnen haalt met killstreams (vooral op die map). Zonder daadwerkelijk met iemand mee te kijken vind ik het maar zwak als men maar besluit te kicken.

Ik zou me namelijk wel k*t voelen als ik met zon score wordt gekicked.
zoals gezegd gebruikte hij geen killstreak rewards.
ik ga niet zomaar mensen kicken.. ik wil best met jullie een potje nuketown doen, je spawned veel te dicht op elkaar en door elkaar met 18 man, er worden continu nades gegooid, dan ga je echt wel vaker dood dan 4 keer.. maargoed, denk dat je erbij had moeten zijn om het te begrijpen :)

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Wow, net zat ik een server en bijna niemand kon meer lopen, zo veel lag dat er was.
Het lag niet aan de game server zelf want de pings waren gewoon normaal maar niemand kon zowat lopen of schieten, nog nooit zó erg gezien tot nu toe.

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

beany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:09:
IK ken alleen die bewegende deuren op radiation, heeft er al iemand meer interactieve objecten gevonden op MP maps? Ik kan zo 123 niks vinden.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• fommes
Frentik schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:43:
[...]
IK ken alleen die bewegende deuren op radiation, heeft er al iemand meer interactieve objecten gevonden op MP maps? Ik kan zo 123 niks vinden.
Er is ook een level waar een raket gelanceerd wordt, weet niet meer hoe die heet..

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

[...]

knip
"onderweg naar een pyjama feestje of zo :? " Haha leuk gezegd, triest dat ik dit maar al te goed herken. Iedereen rent maar wat rond en de objective boeit niet..
Mijn K/D mag dan wel niet al te best zijn..1.40 maar ik ben meestal degene die captured/plant/defused..
fommes schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:44:
[...]

Er is ook een level waar een raket gelanceerd wordt, weet niet meer hoe die heet..
Launch? :+

[ Voor 85% gewijzigd door Laidback Luc op 11-11-2010 13:50 ]

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

fommes schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:44:
[...]

Launch: Ja duh, maar dat gaat vanzelf en hij gaat maar 1x, vind dat meer background animatie. Ik bedoel dus echt objecten die jezelf kan openen/sluiten.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• lexi1986
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03-2021
Ik moet zeggen dat ik COD black ops echt leuk vind vooral de mappen en gameplay, alles voelt net wat echter aan dan bij MW2. Alleen ik draai hem hier met gemmiddeld 90-100 fps en zie gewoon elke keer dat ik FPS lag heb dan gaat die naar bijv 12FPS en stottert alles zoals ik lees zijn meerdere mensen die hier last van hebben, ligt dit aan mij of is het een bug in het spel ?

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

RMX schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:03:
[...]

Dat veranderd nog wel als je verder in het verhaal bent.
Althans dat vind ik.
Ik vond de SP van MW2 een lachertje in vergelijking met BO
Oke! ik ben benieuwd! Ga dan snel verder met de SP

PSN: Von_Smallhausn

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:58

Goner

What can I do you for ?

fommes schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:40:
denk dat je erbij had moeten zijn om het te begrijpen
Heb je nou spectator gedaan op 'm ?? Of echt alleen vanwege de score en de "omstandigheden" ??

• Chance77
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09-2017
Ben al paar daagjes aan het spelen op de xbox(regelmatig met maat in splitscreen combat training), maar ik moet zeggen, wat een tof spel is dit.

Vind het toch best grappig om te lezen dat veel PS3 owners hier(heb er trouwens zelf ook een maar kom er niet mee online om te gamen) zoveel klagen over lag e.d.. Op mijn xbox werkelijk 0,0 last van. Wellicht is dat dan toch een voordeeltje van een goldmembership tov gratis online???

Maar goed, vind het zoals gezegd echt een geweldig spel en veel te verslavend :)

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Bah, wapens oprapen duurt ook echt een eeuwigheid.

Verder is scavenger pro niet echt zoals de oude, je krijgt elke keer maar één ding of net wat de vijand bij zich heeft denk ik. Ik gebruik het en zit nog continue zonder ammo !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• beany
In de map WMD zit een trein, die hoor en zie je zo af en toe voorbij komen. Het jammere is dat dit net buiten de map is(waar je als speler kan komen). Het had leuker geweest als die trein DOOR het speelbare gebied zou rijden. Sterker nog, het had leuk geweest als een objective(vlag B of zo, of een bom target) OP de rails had gelegen. Zou een hele andere dimensie aan het spel geven :P

• aex351
  • Laatst online: 02:42

aex351

I am the one

Op de Steam forum las ik net dat dit een Directx 9.0 spel is en dat daar mogelijk mede een oorzaak van het probleem zou kunnen zijn..

Ik hoor trouwens ook geen of heel zacht voetstappen in het spel. Het geluid vind ik maar matig. Hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 33% gewijzigd door aex351 op 11-11-2010 13:58 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Hardline Pro: Change the contents of a Care Package.

Wow, hoe moet ik dat zien? Klinkt spannend :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

eerst de servers laden en dan naar favorites, vervolgens refresh en tadaa daar zijn je favo servers

• fommes
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:57:
[...]

eerst de servers laden en dan naar favorites, vervolgens refresh en tadaa daar zijn je favo servers
was het maar zo makkelijk.. zie wel andere favorieten namelijk, alleen de eigen server niet (ook niet in de server list)

@ Goner collega heeft gespectate bij "unknown soldier 4" ik niet, hij gaf aan dat ik hem moest kicken wegens cheat, ik (en andere spelers) hadden wel wat echt onmogelijke moves gezien, maargoed ik hoef me hier niet verder te verdedigen geloof ik :+

Verwijderd

Royz schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:57:

Hoe ik het begrepen heb, krijg je 1 kans om je care package te veranderen naar iets anders. Dan is de gok of je iets krijgt wat beter is, of slechter.. Maar ik vind die perk niet echt de moeite waard..

Verder speel ik ook op PS3, en totaal geen problemen..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 14:03 ]

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Chance77 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:55:
Ben al paar daagjes aan het spelen op de xbox(regelmatig met maat in splitscreen combat training), maar ik moet zeggen, wat een tof spel is dit.

Vind het toch best grappig om te lezen dat veel PS3 owners hier(heb er trouwens zelf ook een maar kom er niet mee online om te gamen) zoveel klagen over lag e.d.. Op mijn xbox werkelijk 0,0 last van. Wellicht is dat dan toch een voordeeltje van een goldmembership tov gratis online???

Maar goed, vind het zoals gezegd echt een geweldig spel en veel te verslavend :)
Wie? Ik heb geen lag of problemen met mijn ps3..Ook nog niks gelezen hierover..
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:02:
[...]

Hoe ik het begrepen heb, krijg je 1 kans om je care package te veranderen naar iets anders. Dan is de gok of je iets krijgt wat beter is, of slechter.. Maar ik vind die perk niet echt de moeite waard..
Inderdaad, maar het lijkt me juist wel de moeite waard. Zag een filmpje op youtube van woodysgamertag en hij liet zijn care package veranderen door een teammate, van ammo in choppergunner :P

[ Voor 26% gewijzigd door Laidback Luc op 11-11-2010 14:03 ]

Verwijderd

Royz schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:57:

Houdt in dat je één keer de inhoud van een care package mag veranderen als het je niet aanstaat.

edit: spuit 11
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen en technische problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client