Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 57.478 views
aex351 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:57:
Op de Steam forum las ik net dat dit een Directx 9.0 spel is en dat daar mogelijk mede een oorzaak van het probleem zou kunnen zijn..

Ik hoor trouwens ook geen of heel zacht voetstappen in het spel. Het geluid vind ik maar matig. Hebben meer mensen hier last van?
Is een bekend probleem en word aan gewerkt, volgens Vonderhaar.

Must see:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sQYVRTOg4BY&feature=player_embedded]

[Voor 10% gewijzigd door vinom op 11-11-2010 14:06]

• 151407
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2013
nice mijn uur geleden aangevraagde ranked server zit al vol players!
hardcore domination:)
vanavond maar eens zelf erop gaan spelen. voor 11 eu maand lang ff kijken hoe dit speelt, in iedergeval meer controle over wat ik zelf wil spelen in game want hardcore domination word bijna nergens gespeeld.

• MicScott
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-07 19:51

MicScott

.Grey.

Heraclius schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:42:
Wow, net zat ik een server en bijna niemand kon meer lopen, zo veel lag dat er was.
Het lag niet aan de game server zelf want de pings waren gewoon normaal maar niemand kon zowat lopen of schieten, nog nooit zó erg gezien tot nu toe.
Dat gebeurt op mijn server ook... Ligt wel aan de game server.. Ben in gesprek met gameservers maar ht is meer een monoloog gevolgd door copy paste antwoorden.. Ben niet blij.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01-09 19:05

Frentik

Broken, Beat and Scarred

aex351 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:57:
Op de Steam forum las ik net dat dit een Directx 9.0 spel is en dat daar mogelijk mede een oorzaak van het probleem zou kunnen zijn..
MW2, WaW, MW1 waren ook dx9 en hadden niet zoveel problemen.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• fommes
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14-08 11:23
XennOX schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:04:
nice mijn uur geleden aangevraagde ranked server zit al vol players!
hardcore domination:)
vanavond maar eens zelf erop gaan spelen. voor 11 eu maand lang ff kijken hoe dit speelt, in iedergeval meer controle over wat ik zelf wil spelen in game want hardcore domination word bijna nergens gespeeld.
server naam? ga ik hem even opzoeken, misschien vind ik die van jou wel.. onze server is draait hardcore S&D voorlopig
onze heet: suXus eSports Ranked

• fommes
vinom schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:03:
[...]

Must see:
[video]
hahaha geweldig :D

• Mefistofeles
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-11-2010
NeoMe schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:56:
Bah, wapens oprapen duurt ook echt een eeuwigheid.

Verder is scavenger pro niet echt zoals de oude, je krijgt elke keer maar één ding of net wat de vijand bij zich heeft denk ik. Ik gebruik het en zit nog continue zonder ammo !
Zoals het hoort. Of vindt je dat iemand zijn shotgun jouw rpg (hypothetisch) moet kunnen voeden ;).

Ik ben blij deze keer niet met de meute mee te gaan. Ik wacht nog even wat ervaringsweekjes af voordat ik B.O. aanschaf. Al klinkt het wel nog steeds erg interesant (xbox).

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 19-10 09:34

NeoMe

#Addict

xbox matching making is ook pauper, soms moet ik echt super lang wachten en gebeurd er gewoon niks. Ga er dan weer uit en opnieuw erin want dat is sneller. Bah ... kom steeds meer dingen tegen die ik wel vind tegenvallen.

Net noemde ik al scavenger pro en nog zonder ammo zitten ...

Wapens oprapen duurt erg lang ...

Menu-structuur is vrij ingewikkeld ...

Je moet elke keer alles apart kopen, dus niet één camo voor alle wapens maar elke keer apart ...

en het ERGSTE: JE HOORT GEEN VOETSTAPPEN VAN DE VIJAND, DUS HEB NIKS AAN MIJN HEADSET :(

[Voor 9% gewijzigd door NeoMe op 11-11-2010 14:15]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Slunk3R
  • Laatst online: 26-11-2010
[...]

Must see:
[video]
Die is wel nice, dus die filmpjes zijn er nu alweer.. :P

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23-10 09:37
NeoMe schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:09:
Menu-structuur is vrij ingewikkeld ...
Dit zet jouw post in het juiste perspectief!

Als je de menu structuur al niet snapt, dan is deze game iets te hoog voor jou gegrepen denk ik :)

• NeoMe

NeoMe

#Addict

beany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:13:
[...]
Dit zet jouw post in het juiste perspectief!
Als je de menu structuur al niet snapt, dan is deze game iets te hoog voor jou gegrepen denk ik :)
Je moet vaak doorklikken, ik zie liever challenges meteen in het rijtje staan ipv onder playercard.

Ingewikkeld is dus omslachtig ... reageer liever op de rest, dat zijn de echte problemen :P

[Voor 11% gewijzigd door NeoMe op 11-11-2010 14:16]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Slunk3R
NeoMe schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:16:
[...]

Je moet vaak doorklikken, ik zie liever challenges meteen in het rijtje staan ipv onder playercard.

Ingewikkeld is dus omslachtig ... reageer liever op de rest, dat zijn de echte problemen :P
Die challenges zouden inderdaad niet onder playercard moeten staan imo.

• Laidback Luc
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 03-10 13:58

Laidback Luc

Ondertitel.srt

[...]

Must see:
[video]
Ik mis de halo announcer die zegt "Unfreaking believable".

Wat een geluk :D

• KnetterGek
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 21-01-2020

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

fommes schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:16:
Gisteren de eerste hacker van onze server gekicked, stond op nuketown met 18 man op 40-3, geloof me dat is onmogelijk in dat veel te kleine veld voor 18 man :P

Hoop wel dat er snel wat gefixed wordt mbt eigen servers, ik kan hem niet vinden in de server lijst en in de favorieten laat hij hem ook niet zien.. (terwijl wanneer ik er inzit via een invite en op add to favorites klik hij aangeeft dat hij al in mijn favorites lijst staat..)
:F Je legt je achterin één van de tuinen met een silenced LMG, Ghost en raggen maar. killstreaks gebruiken helpt maar als je één teammate hebt die jou een klein beetje beschermd tegen mensen die vanaf de zijkant komen, maak je 1-2-3 een ratio van 5 tot 10 klaar. Je hebt geeneens heel veel skills nodig. En juist omdat het zo'n chaos is gaan veel mensen helemaal hun killcam niet kijken en kun je hele rondes lang een beetje liggen epibreren daar.

Maar goed, ook in BO is het dus "double kill, multi kill, kicked by console".

[Voor 7% gewijzigd door KnetterGek op 11-11-2010 14:19]

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 25-10 07:54
[...]

Must see:
[video]
Ahh me grote teen! :D

Wel jammer trouwens dat je echt precies achter iemand moet staan voor de backstabber medal. Al te vaak gehad dat ie een beetje te scheef van achteren was. Zo krijg ik natuurlijk nooit ninja pro :<

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• svdplas
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23-04 20:23
Weet niet of het al gepost was maar de graphic lag kan je verminderen door de directx te installen op de dvd,

(PC)

<diskdrive>:/resources/directx/dxsetup.exe

Verhielp bij mij veel gejank van de release laggyness.

• Slunk3R
Gundogan schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:27:
[...]

Ahh me grote teen! :D

Wel jammer trouwens dat je echt precies achter iemand moet staan voor de backstabber medal. Al te vaak gehad dat ie een beetje te scheef van achteren was. Zo krijg ik natuurlijk nooit ninja pro :<
Je hoeft toch maar 5 of 10 backstabs ofzo? Dat kan nooit lang duren.. :P

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:23

Mystikal

It never hurts to help

svdplas schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:30:
Weet niet of het al gepost was maar de graphic lag kan je verminderen door de directx te installen op de dvd,

(PC)

<diskdrive>:/resources/directx/dxsetup.exe

Verhielp bij mij veel gejank van de release laggyness.
Zijn er nog mensen die dit kunnen confirmeren?

Basement Bios ---- Exo-S

• TepelStreeltje
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 05:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Mystikal schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:35:
[...]

heb de DX van juni 2010 geinstalleerd, en hielp niets...
Mystikal schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:35:
[...]

Heb hem nu net zo geïnstalleerd, zal zo eens kijken of het uitmaakt.
Kwaad zal het iig niet kunnen.

Wat ik in BO wel jammer vind is dat als iemand in close combat op je schiet, je gewoon rustig op hem af kan lopen en hem kan knifen omdat je zo belachelijk veel kogels nodig hebt...

• densoN
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 25-10 08:05
bannen! hacker..

• densoN
superbassie schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:43:
[...]

Wat ik in BO wel jammer vind is dat als iemand in close combat op je schiet, je gewoon rustig op hem af kan lopen en hem kan knifen omdat je zo belachelijk veel kogels nodig hebt...
Daarom speel ik dan ook altijd hardcore, en in BO kan je nagenoeg iedere mod in de hardcore variant spelen :>

• MicScott

MicScott

.Grey.

Heeft iemand hier gek gedrag van de challenges die je koopt opgemerkt?

Ik had gisteravond 3 challenges "gekocht", maar ze werden niet voltooid. Haal 2 killstreak rewards, bijvoorbeeld, wat ik al in het eerste potje makkelijk haalde natuurlijk, maar ze werden niet voltooid en ik was uiteindelijk mijn credits kwijt :s

Heeft iemand anders dit meegemaakt?

Anoniem: 337891

Hmm, zit vast. Edit: opgelost.

spoiler:
In de Crash Site missie. Heb vleugel beklommen en ben naar beneden in het vliegtuig gekomen. Er staat een krat maar het gaat niet verder. Er is geen indicatie om op X te drukken oid. Resnoz blijft ook maar buiten staan wachten op iets. Iemand dit ook meegemaakt? Speel op de Xbox360.

Edit: Alle teammates moeten erbij zijn als je bij die krat bent. Bowman was verdwenen. Missie opnieuw begonnen, meteen achievement erbij. :D

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 11-11-2010 15:10]

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Knife had gewoon het 3rde wapen moeten zijn..Dat je hem eerst moet equippen.. Ik kan het echt niet hebben als iemand me knifet als ik hem al recht in zijn hart heb geschoten..
Ik heb inmiddels geen last meer van de lag, op een kleine spike af en toe na. Heb videokaart drivers geupdate en een aantal dingen in de config veranderd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
seta cl_maxpackets "100"
seta r_aaAlpha "off"
seta r_glow_allowed "0"
seta r_specular "0"
seta r_vsync "0"
seta rate "25000"
seta maxRate "25000"
seta r_multiGpu "0"  // heb er immers maar 1
seta r_multithreaded_device "1"

Weet niet wat precies geholpen heeft want ik had voor deze verandering ook maar een klein beetje lag, maar het is voornamelijk de wat zwaardere effecten uitzetten. Ik heb ook geen 100% CPU load (mijn 6 cores gaan ongeveer 20, 80, 70, 70, 70, 70% geloof ik). Ik ben dus bang dat de lag toch gewoon aan je systeem ligt, als je een iets mindere CPU hebt kan hij het gewoon niet aan. Dat zou natuurlijk niet mogen maar het lijkt er toch wel op :/ Daarom ben ik ook nog benieuwd of we ooit een fix gaan zien... Als het spel echt zo slecht is geoptimaliseerd voor PC dan kun je dat niet 1-2-3 fixen met een patch lijkt me...

Mijn iRacing profiel

ReFresh F5 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:48:
Knife had gewoon het 3rde wapen moeten zijn..Dat je hem eerst moet equippen.. Ik kan het echt niet hebben als iemand me knifet als ik hem al recht in zijn hart heb geschoten..
Of dat je gewoon minimaal 2x moet uithalen met je knife voordat je iemand killed zou ook al helpen.
MicScott schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:47:
Heeft iemand hier gek gedrag van de challenges die je koopt opgemerkt?

Ik had gisteravond 3 challenges "gekocht", maar ze werden niet voltooid. Haal 2 killstreak rewards, bijvoorbeeld, wat ik al in het eerste potje makkelijk haalde natuurlijk, maar ze werden niet voltooid en ik was uiteindelijk mijn credits kwijt :s

Heeft iemand anders dit meegemaakt?
Wtf, was die contracts helemaal vergeten :D straks maar gelijk wat kopen.
Verder denk ik dat dat nog wat kinderziektes zijn, net als dat soms je level ineens anders is.

• Slunk3R
[...]

Op die manier ben ik al best vaak geknifed, ik knal die kerel vol kogels.. En dan word ik geknifed, gaat nergens over.. Maar ik ben allang blij dat Commando weg is.. In MW2 komt iemand van 10 meter af aanrennen met Marathon, Lightweight, Commando.. Vervolgens knal je hem vol en dan steekt hij jou van 5 meter afstand dood... (Misschien klein beetje overdreven.. Maar de 3 meter gebeurde zeker..)
[...]

Inderdaad, ik vind ook dat je veel te veel kogels nodig hebt. Als ik iemand in z'n rug schiet kan hij zich nu gewoon rustig omdraaien, even kijken waar ik zit en weg lopen... Ondertussen zijn er wel 3 teammates in de buurt die zich omgedraaid hebben en mij onder vuur nemen dus ben ik weer dood. Ik ga straks eens hardcore proberen, misschien dat dat leuker is. In MW1 speelde ik ook alleen maar hardcore.

Mijn iRacing profiel

• SiNNeD29
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 14:34
ReFresh F5 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:48:
Inderdaad, op de Xbox precies hetzelfde verhaal. Ik schiet zeker 2 of 3 keer recht op iemands borstkas en diegene kan mij dan nog gewoon neersteken. Dit was al een frustratie in MW2 maar helaas hebben ze het er nog steeds niet uitgehaald. Net wat je zegt, eerst equippen voordat je je mes kan gebruiken of 2x moeten steken zou al een enorme verbetering zijn op alle platformen.

Xbox GT: DennisGaas

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

superbassie schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:51:
[...]

Of dat je gewoon minimaal 2x moet uithalen met je knife voordat je iemand killed zou ook al helpen.

[...]

Wtf, was die contracts helemaal vergeten :D straks maar gelijk wat kopen.
Verder denk ik dat dat nog wat kinderziektes zijn, net als dat soms je level ineens anders is.
Ze mogen de tactical lay-out ook default maken van mij, meestal als je plots voor iemand staat schrikt de ander zich en duwt hij zijn rechter thumbstick omlaag voor de panic knife, maak ik vaak mee op het moment dat je hem ziet boem knife.

Knife in de killcam ziet wel bruut uit, een hele strook bloed hehe :9

edit; of gewoon 2 knifes van voren en 1 knife van achteren zoals in halo zeg maar

@hieronder, heb ik ook al een paar keer gehad, lijkt wel of de aim assist iets sterker is dan in MW2

[Voor 11% gewijzigd door Laidback Luc op 11-11-2010 15:02]

• CorteX
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Ik had net op de PS3 dat ik door een muur heen al die aim automatisch op een enemy kreeg. Lijkt wel of ik af en toe een aimbot heb aanstaan. :D

• beany
NickThissen schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:53:
[...]

Inderdaad, ik vind ook dat je veel te veel kogels nodig hebt. Als ik iemand in z'n rug schiet kan hij zich nu gewoon rustig omdraaien, even kijken waar ik zit en weg lopen... Ondertussen zijn er wel 3 teammates in de buurt die zich omgedraaid hebben en mij onder vuur nemen dus ben ik weer dood. Ik ga straks eens hardcore proberen, misschien dat dat leuker is. In MW1 speelde ik ook alleen maar hardcore.
Hardcore is een stuk beter wat dat betreft :)

Hardcore Domination _/-\o_

• AiChan
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-09-2014
Heb je bij HC ook CC? Vind CC toch wel handig, ivm met hackers.

• tomvdburg
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20-10 12:53
AiChan schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:07:
CreditCard? Cillcam?

• beany
AiChan schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:07:
Ik gok dat je KC(KillCam) bedoelt. In dat geval: nee... dat is het idee van Hardcore ;)

• AiChan
Oops, Killcam ja :+ Minder.

• Rogierh
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21-10 11:31
Royz schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:57:
Hardline Pro: Change the contents of a Care Package.

Wow, hoe moet ik dat zien? Klinkt spannend :P
Op een gameplay Youtube filmpje van WingsOfRedemption zag ik een medespeler met hardline Pro zijn care package omtoveren van Munitie naar een Gunship. Best handig dus. :-)

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Rogierh schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:18:
[...]

Op een gameplay Youtube filmpje van WingsOfRedemption zag ik een medespeler met hardline Pro zijn care package omtoveren van Munitie naar een Gunship. Best handig dus. :-)
Dat zei ik ook al, maar volgens mij was het in een gameplay van Woodysgamertag, en zijn teammate WingsOfRedemption die zijn package veranderde in een choppergunner :P

• Resonance
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-10-2015
He, hoe leuk ik het spel ook vind, ik word wel nog steeds knettergek van het feit dat ik zo vaak van achteren neergeschoten/knifed wordt. Je kan geen 3 seconden stil zitten om even om je heen te kijken of er duikt er weer een achter- of naast je op. Dit doordat je eigenlijk overal vanaf minstens 3 kanten kan komen en de spawn soms verschrikkelijk slecht is. TDM lijkt meer op FFA op deze manier :/ 't is haast een verplichting om als een gek rond te blijven rennen en dus maar een marathon-lightweight SMG class te gebruiken..

(Xbox live tag: Sjagga)

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:48
Om Ghost pro te halen, moet ik dus nog die sentry knifen. Dacht het proces eens te versnellen door zelf sentry als killstreak te nemen en dan naar de vijand te gooien. 1x bijna gelukt. Enemy was hem aant cappen, maar teammate schoot hem af hrrr. Dus toen maar zelf opgeraapt.
Hardcore is inderdaad beter zeg :D Geen killcams is vervelend ivm cheaters ja, maar je hebt tenminste geen 5-6 kogels meer nodig elke keer. En het is ook niet zo hardcore als in MW2, daar vond ik het iets te overdreven, daar kon je nog geen kogel in je dikke teen hebben dan was je al dood.

Eerste potje HC DOM ooit, heb het nog vrij goed gedaan denk ik :P

Begon met 14-0 en daarna begon het ietsje af te nemen haha.

Mijn iRacing profiel

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Resonance schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:22:
He, hoe leuk ik het spel ook vind, ik word wel nog steeds knettergek van het feit dat ik zo vaak van achteren neergeschoten/knifed wordt. Je kan geen 3 seconden stil zitten om even om je heen te kijken of er duikt er weer een achter- of naast je op. Dit doordat je eigenlijk overal vanaf minstens 3 kanten kan komen en de spawn soms verschrikkelijk slecht is. TDM lijkt meer op FFA op deze manier :/ 't is haast een verplichting om als een gek rond te blijven rennen en dus maar een marathon-lightweight SMG class te gebruiken..
Daarom speel ik het liefst objective games, DOM/DEMO/HQ dan weet je teminste ongeveer waar ze spawnen en waar ze allemaal vandaan komen

• Slunk3R
NickThissen schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:23:
Hardcore is inderdaad beter zeg :D Geen killcams is vervelend ivm cheaters ja, maar je hebt tenminste geen 5-6 kogels meer nodig elke keer. En het is ook niet zo hardcore als in MW2, daar vond ik het iets te overdreven, daar kon je nog geen kogel in je dikke teen hebben dan was je al dood.

Eerste potje HC DOM ooit, heb het nog vrij goed gedaan denk ik :P
[afbeelding]
Begon met 14-0 en daarna begon het ietsje af te nemen haha.
Ik zal vanavond is Hardcore gaan proberen dan.. Ik vond bij MW2 ook een beetje extreem hoe snel je dood ging..

• 151407
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2013
hehe daarom heb ik onze clan server ook standaard op HC DOM staan, gewoon super game mode.
[BAD]Hardcore Objectives

• MicScott

MicScott

.Grey.

Slunk3R schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:27:
[...]

Ik zal vanavond is Hardcore gaan proberen dan.. Ik vond bij MW2 ook een beetje extreem hoe snel je dood ging..
Ik speelde in MW2 de eerste 8 prestiges alleen maar hardcore, krijg je wel goede reflexen van :p

• MelodyDeluxe
  • Laatst online: 07-06 15:01
De eerste 8 uurtjes gister en eergisteren er weer opzitten; rank 20, eerst maar eens flink rushen door alle maps op zoek naar mooie spots, en een paar leuke wapenconfigs in elkaar gefietst; 1) een M14 met extra grip attach - Slight of Hand - Flak Jacket – Marathon – Claymore – Flashbang voor het lange afstandwerk. 2) de AK47 submachine met zown taped magazijn voor quickreload - Ballistic Knife – lightweight – Hardened – Marathon - Semtex – Flashbang voor het betere rushwerk.. straks even vol gas na het uitdelen van het Sint Maarten snoepgoed aan de deur naar lvl 30 voor de crossbow. Mensen die deze hebben zijn positief? Ben zeer benieuwd

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:48
Hoppa. Het is me gelukt om Ghost Pro te halen en ook mooi via mijn eigen methode. Ik knal alles af tot ik snetry gun heb. Gooi dat ding richting enemy en laat hun hem cappen. Ik knife hem gelijk af zodra hij staat. Kost wat moeite maar dan heb je ook wat en in die ronde ook mooi gewonnen met 41-11 Demolition

• AiChan
Resonance schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:22:
Idd, heb paar keer gespeeld en ben lvl15. Maar speel nog steeds met SMG stock class... Snel rond rennen en kniffen. (Jammer dat dit toch nog steeds de beste tactiek is...). Had aan de runners in MW2 best wel een hekel, mja nu betrap ik mezelf er ook op. Maar is wat je zegt met een beetje heavy class ben je veel te langzaam. En zo dood.

• ZeroNine
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16-10 11:45
in MW2 had ik nooit de snelheid nodig dus gebruikte ik altid scavenger, stopping power en commando pro maar bij Black ops hebje echt een andere speelstijl nodig, tempo ligt anders, nu moet ik wel aan de lightweight om bovenaan te eindigen de matches met een decent k/d ratio. Je bent gewoon veelste langzaam zonder lightweight. Zie ook niet zoveel mensen meer met k/d's van over de 5 aan het einde van de match.

lijtk wel overigens alsof de PS3 nu beter speelbaar is online, minder lag/vertragingen sinds gister nacht.

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

AiChan schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:48:
[...]

Idd, heb paar keer gespeeld en ben lvl15. Maar speel nog steeds met SMG stock class... Snel rond rennen en kniffen. (Jammer dat dit toch nog steeds de beste tactiek is...). Had aan de runners in MW2 best wel een hekel, mja nu betrap ik mezelf er ook op. Maar is wat je zegt met een beetje heavy class ben je veel te langzaam. En zo dood.
Ik kan je de AK74u aanraden als je rank 17 bent, volgens mij unlock je hem dan. Minder recoil dan die mp5, die vliegt bij mij alle kanten op :P

LMG's zijn wel leuk maar dan moet je wel een beetje campen want van dichtbij wordt je zo omgesprayed door SMG's

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
SiNNeD29 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:58:
[...]
Inderdaad, op de Xbox precies hetzelfde verhaal. Ik schiet zeker 2 of 3 keer recht op iemands borstkas en diegene kan mij dan nog gewoon neersteken. Dit was al een frustratie in MW2 maar helaas hebben ze het er nog steeds niet uitgehaald. Net wat je zegt, eerst equippen voordat je je mes kan gebruiken of 2x moeten steken zou al een enorme verbetering zijn op alle platformen.
Daaarvoor hebben ze hardcore modus uitgevonden ;) 1 schot in borst of hoofd is gewoon dood. Net zoals in het echt zeg maar :P

• Slunk3R
Heeft iemand al ervaring met de L96A1 sniper? Ik ben benieuwd hoe die zal zijn, aangezien Dragunov en WA2000 niks is...
Ik vind hem wel lekker. Ik heb er alleen nog maar in GunGame mee kunnen spelen, maar hij is beduidend de beste tot nu toe. Tevens is het geluid ervan nice :)

• SiNNeD29
  • Laatst online: 04-10 14:34
PWM schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:57:
[...]

Daaarvoor hebben ze hardcore modus uitgevonden ;) 1 schot in borst of hoofd is gewoon dood. Net zoals in het echt zeg maar :P
Dat is waar inderdaad. Ik speel alleen vaak met vrienden en willen geen hardcore spelen omdat ze dan zelf te snel dood gaan :) Ach ja, er valt altijd wel wat te zeuren natuurlijk, ik speel vrolijk verder maar ik vind Black Ops minder leuk dan ik had verwacht van te voren, ik mis op een of andere manier de sfeer van MW2.

Xbox GT: DennisGaas

• martijntjuhh
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22:05
Nu het toch net is gevraagd: Wie weet of de Galil een beter wapen dan een AK74U is? ik heb geen zin om CP te verspillen :P

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 07:14

Rivanov

Apple freak

Rin schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:55:
in MW2 had ik nooit de snelheid nodig dus gebruikte ik altid scavenger, stopping power en commando pro maar bij Black ops hebje echt een andere speelstijl nodig, tempo ligt anders, nu moet ik wel aan de lightweight om bovenaan te eindigen de matches met een decent k/d ratio. Je bent gewoon veelste langzaam zonder lightweight. Zie ook niet zoveel mensen meer met k/d's van over de 5 aan het einde van de match.

lijtk wel overigens alsof de PS3 nu beter speelbaar is online, minder lag/vertragingen sinds gister nacht.
Gisteravond was het op de PS3 echt rampzalig !!

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Resonance
martijntjuhh schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:03:
Nu het toch net is gevraagd: Wie weet of de Galil een beter wapen dan een AK74U is? ik heb geen zin om CP te verspillen :P
For that matter ook of de Galil fijner is dan de FAMAS :p

• Rogierh
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21-10 11:31
ReFresh F5 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:22:
[...]
Dat zei ik ook al, maar volgens mij was het in een gameplay van Woodysgamertag, en zijn teammate WingsOfRedemption die zijn package veranderde in een choppergunner :P
Die was het ja. :)

Ben zelf gisteren begonnen met BO en heb wat uren de MP gespeeld (PS3). Wat mij ontzettend tegenviel was hoe slecht mijn aim is in dit spel. Combineer dit met een behoorlijke recoil (moet meer gaan bursten) en je eindigd met K/D's die ik hier niet durf te noemen. Ik heb MW2 4 maanden vanaf launch gespeeld en daarna tot een week geleden fanatiek BFBC2 en daar ging het niet zo slecht als nu. Gisteren ben ik eigenlijk de hele avond bezig geweest met wel/geen auto-aim in combinatie met sensitivity 1 t/m 6.

De auto-aim kan ik bijvoorbeeld niet aan wennen. In een 1 tegen 2 situatie schiet de auto-aim nog wel eens door naar de enemy die ik niet wil hebben. Sensitivity 4-5-6 zorgt ervoor dat ik para aan het rondkijken ben en moet hopen op een succesvolle spray als ik een enemy zie. Sensitivity 3 lijkt zelfs nog teveel van het goede. Bij 2 is het richten weer te traag om een enemy te kunnen volgen.

Ik hoop nog maar even dat dit een kwestie van oefenen is. O-)

Wat doen jullie: auto-aim aan/uit en welke sensitivity?

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 07:14

Rivanov

Apple freak

Resonance schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:05:
[...]

For that matter ook of de Galil fijner is dan de FAMAS :p
Heb ze beide en vind de FAMAS eigenlijk fijner. Maar heb te kort met de Galil gespeeld om echt een goed oordeel te vellen. Maar eerste indruk van de Galil is dat hij minder fijn is dan FAMAS. De recoil is groter.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Slunk3R schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:58:
Heeft iemand al ervaring met de L96A1 sniper? Ik ben benieuwd hoe die zal zijn, aangezien Dragunov en WA2000 niks is...
Geweldig. :P Ook gewoon 1 shot op chest/head, heb hem unlocked met tiger camo en Nuke emblem..Ziet zo ruig uit :P Het is gewoon fun om te snipen met dat ding.
Ligt eraan hoe je er mee speelt..AK74u is een SMG, Galil een assault. Vind ze allebei erg fijn, galil silenced komt in de buurt van de ACR zeg maar.. AK74u is weer vergelijkbaar met de AK74u uit CoD4. Ze horen iig bij de sterkste van hun class imo..
Rogierh schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:06:
[...]

Die was het ja. :)

Ben zelf gisteren begonnen met BO en heb wat uren de MP gespeeld (PS3). Wat mij ontzettend tegenviel was hoe slecht mijn aim is in dit spel. Combineer dit met een behoorlijke recoil (moet meer gaan bursten) en je eindigd met K/D's die ik hier niet durf te noemen. Ik heb MW2 4 maanden vanaf launch gespeeld en daarna tot een week geleden fanatiek BFBC2 en daar ging het niet zo slecht als nu. Gisteren ben ik eigenlijk de hele avond bezig geweest met wel/geen auto-aim in combinatie met sensitivity 1 t/m 6.

De auto-aim kan ik bijvoorbeeld niet aan wennen. In een 1 tegen 2 situatie schiet de auto-aim nog wel eens door naar de enemy die ik niet wil hebben. Sensitivity 4-5-6 zorgt ervoor dat ik para aan het rondkijken ben en moet hopen op een succesvolle spray als ik een enemy zie. Sensitivity 3 lijkt zelfs nog teveel van het goede. Bij 2 is het richten weer te traag om een enemy te kunnen volgen.

Ik hoop nog maar even dat dit een kwestie van oefenen is. O-)

Wat doen jullie: auto-aim aan/uit en welke sensitivity?
Auto-aim zeker aan natuurlijk, Moet je maar eens zoeken op woodysgamertag's kanaal, hij heeft recent een video gepost in MW2 hoe die auto-aim werkt. Zonder is niet te doen lijkt me.

Ik gebruik zelf 7 sensitivity, reageert lekker snel. Hoger wordt mijn aim een beetje sloppy. Ik zou gewoon eens oefenen op 4 en als het beter gaat rustig aan hoger zetten. Zeker bij rushen heb je hoger dan 5 toch wel nodig..

[Voor 47% gewijzigd door Laidback Luc op 11-11-2010 16:12]

• densoN
Stats van wapens kunnen gewoon bekeken worden, het is dan ook een persoonlijke keuze. Rate of fire, damage, distance.. lijkt me niet dat iedereen dezelfde voorkeuren heeft.

• Tjoekie
  • Registratie: juni 2005
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:07:
[...]

Heb ze beide en vind de FAMAS eigenlijk fijner. Maar heb te kort met de Galil gespeeld om echt een goed oordeel te vellen. Maar eerste indruk van de Galil is dat hij minder fijn is dan FAMAS. De recoil is groter.
Mee eens, de Galil heeft te weinig power en te veel recoil om een betere vervanger van de Famas te zijn.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Noem het nou eens geen auto-aim, dat lijkt net cheaten ;) Maar ik heb aim-assist uit gezet, alleen maar irritant. Heel soms heb je er baat bij, als je ergens loopt en iemand niet ziet en je beeld wijkt ineens af maar meestal toch te laat. Dus ik zet het liever uit, want als je aan het aimen bent en loopt iemand door wijkt ie ook af en mis je beide.

Sens staat op 3, tussen normaal en high in.

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:24

aex351

I am the one

Waar ik vanmiddag ook achter ben gekomen. De meeste wapens moet je los kopen en lijken los te staan van je rank. En daarnaast als je een attachment wil moet je die per wapen kopen. Had de mac smg gekocht, volgens de stats zou die beter moeten zijn dan de default smg, maar ik merkt er weinig van.

[Voor 24% gewijzigd door aex351 op 11-11-2010 16:21]

< dit stukje webruimte is te huur >

• densoN
Lees zojuist dat de 'no sound bug' in SnD inmiddels in de komende patch is verholpen.
David Vonderhaar zegt overigens dat de damage van de guns niet lager is dan in MW2.

• jhu
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 11-06 16:31
densoN schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:21:
Lees zojuist dat de 'no sound bug' in SnD inmiddels in de komende patch is verholpen.
David Vonderhaar zegt overigens dat de damage van de gun niet lager is dan in MW2.
Waar heb je dit gelezen?

Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel

• densoN
Op de twitter pagina van David

[Voor 11% gewijzigd door densoN op 11-11-2010 16:28]

• fommes
Het lijkt er op dat de steam versie van cod en de retail versie een andere server lijst weergeven in de ranked matches, ik heb het vergeleken met iemand die de retail heeft en bij de servers beginnend met A zie ik hele andere servers..

ook ziet hij wel de gehuurde gameserver van ons in de lijst & favorites en ik niet :( (en ik heb 1077 servers staan, en hij 966)

hoop dat ook dit verholpen gaat worden

• densoN
fommes schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:28:
Het lijkt er op dat de steam versie van cod en de retail versie een andere server lijst weergeven in de ranked matches, ik heb het vergeleken met iemand die de retail heeft en bij de servers beginnend met A zie ik hele andere servers..

ook ziet hij wel de gehuurde gameserver van ons in de lijst & favorites en ik niet :( (en ik heb 1077 servers staan, en hij 966)

hoop dat ook dit verholpen gaat worden
Mogelijk is er een andere oorzaak, ik heb met mijn retail key BO vanaf DVD geinstalleerd, vriend van me via Steam en we hebben dezelfde servers (als we op hetzelfde internet zitten, wanneer ik op mn eigen internet zit nog niet getest).

• Marinus79
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 17-11-2010
Speel met een vriend een poosje free for all in LOCAL (dus niet online)
Hier zijn alle wapens (en dus ook de crossbow @ me myself and I) beschikbaar vanaf het begin, kun je ze uitgebreid testen. Je kan ook lekker je face ondersmeren als spiderman en kiezen uit de meest debiele pakken, maar dat is minder interessant.

• Slunk3R
Sensitivity heb ik rechtstreeks op 5 gezet, net als bij MW2, geen problemen met aimen verder.. Maarja er stonden ook wel heel wat daagjes in mijn leaderboardje O-)

• Androyed
  • Laatst online: 12-03-2013
Heeft iemand een goed filmpje van wat Hacker Pro inhoudt? Ik ben erg benieuwd namelijk! Ik las iets van 'booby trap enemy care packages', en 'turn enemy killstreaks and equipment friendly'.

Oh, en nog een vraagje: Combat Training, heb je daar alleen internet voor nodig, of heb je ook persé Xbox Live nodig?

[Voor 39% gewijzigd door Androyed op 11-11-2010 16:42]

• BeefHazard
  • Laatst online: 00:36
zit lekker te SPen, lach me rot om die missie dat je vanaf de boot alle vietnamezen neer moet maaien. Die muziek!!

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-200 F4/L IS USM | EF 50mm f/1.8 | ThinkPad X1 Extreme G2

• MrVegeta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22:16

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

OMG die missie daarvoor, dat je die ehm rakket moet uitschakelen dacht ik en dan moet je op een gegeven moment door wat gangen heen en een soort van kantoor. Wat was dat verschrikkelijk moeilijk! Op de moeilijkste stand ben ik daar wel ~20 keer dood gegaan voor ik eindelijk bij dat checkpoint uitkwam.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
BeefHazard schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:45:
zit lekker te SPen, lach me rot om die missie dat je vanaf de boot alle vietnamezen neer moet maaien. Die muziek!!
die muziek was inderdaad zo tof! Missie zelf was wel redelijk irritant omdat ik op een gegeven moment een checkpoint had waar ik binnen 3 seconden dood was, maargoed.
Godver godver godver wat is de cod community toch KUT. Krijg ik net m'n eerste chopper gunner, in domination met 9v9 dus flink raggen met dat ding, iets van 20 kills gemaakt, SERVER DISCONNECTED - KICKED :( Bah... Precies waar ik dus bang voor was, kut kinderen die geen skills hebben en iedereen die beter is dan hun maar gewoon gaan kicken :(

Pink, vind je het een idee om je server op hardcore te zetten? Dan heb ik tenminste een server waar ik niet gekicked word om elke scheet :(

[Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 11-11-2010 16:57]

Mijn iRacing profiel

• Resonance
Ik snap er niks van. Eerst een paar potjes waar het gewoon goed gaat, vervolgens op een andere map raak ik geen pepernoot meer. Iedereen reageert ineens sneller, lijkt wel Xray visie te hebben en spawnen voortdurend achter me. Waarom kan er nou niet eens een constantheid qua hoe het gaat in zitten :/

Overigens nog maar één map in groundwar gehad die mijn goedkeuring krijgt en dat is Havana. Daar zit tenminste nog wat structuur in en is niet zo chaotisch. Verder ook voor het eerst echte FPS drop op de Xbox megemaakt net, het zakte toch echt wel onder het aanvaardbare peil. Beetje jammer.

• beany
NickThissen schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:56:
Godver godver godver wat is de cod community toch KUT. Krijg ik net m'n eerste chopper gunner, in domination met 9v9 dus flink raggen met dat ding, iets van 20 kills gemaakt, SERVER DISCONNECTED - KICKED :( Bah... Precies waar ik dus bang voor was, kut kinderen die geen skills hebben en iedereen die beter is dan hun maar gewoon gaan kicken :(

Pink, vind je het een idee om je server op hardcore te zetten? Dan heb ik tenminste een server waar ik niet gekicked word om elke scheet :(
Pink heeft 2 servers momenteel. 1tje Domination en 1tje TDM volgens mij. Misschien inderdaad een idee om van nummer 2 een Hardcore Domination te maken :)

Voor de rest: chill, tis maar een spelletje ;)

• Kain_niaK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15-10 01:52

Kain_niaK

Ik ben

Weetje waar ik mij aan erger? Aan de bewegingen van je mede spelers.
Die animaties van het lopen en zo trekken echt op niks. Komt gewoon niet vloeiend genoeg over.
En elke keer als iemand op de hoek springt en dan meteen proned dan heb ik net even wat lag. Gewoon elke keer. Ik weet het niet hoor, soms speelt het wel lekker maar ik heb toch de indruk dat MW2 een stuk vloeiender speelde. :(

weer helemaal terug

Het blijft een spelletje ja maar ik kan me voorstellen dat je daar pissed van wordt.
Overkwam mij vanmiddag namelijk ook....

• MicScott

MicScott

.Grey.

NickThissen schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:56:

Ik ga waarschijnlijk wel hardcore draaien als mijn server op orde is.

• Slunk3R
beany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:01:
[...]

Pink heeft 2 servers momenteel. 1tje Domination en 1tje TDM volgens mij. Misschien inderdaad een idee om van nummer 2 een Hardcore Domination te maken :)

Maar soms wel frustrerend.. Ik kan best begrijpen hoe hij zich voelt.. Of als je kei goed bezig bent en dat ie dan host gaat wisselen, wat vervolgens niet lukt.. Ben je ook weer genaaid..

• beany
Slunk3R schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:06:
[...]

Maar soms wel frustrerend.. Ik kan best begrijpen hoe hij zich voelt.. Of als je kei goed bezig bent en dat ie dan host gaat wisselen, wat vervolgens niet lukt.. Ben je ook weer genaaid..
Dat hebben we op de PC gelukkig niet meer ;)

Maar vervelend kan het inderdaad wel zijn. Al schijn je server's ook te kunnen aangeven als je onterecht gekicked/banned wordt. Treyarch schijnt het niet fijn te vinden als mensen gekicked worden als

- Er geen ruimte gemaakt hoeft te worden voor clanleden
- Er niet geglitched wordt
- Er niet gecheat wordt

Dus gewoon reporten die handel :)

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 07:08

Ebayzo

Gekke eend

Gister even met vriend gespeeld maar hoe kom je in godsnaam in hetzelfde team? In private match kan ik wel teamswitch doen, maar in normale (ranked) matches niet. Toch een serversetting?
Hoe report ik een server dan...? Was net terug in dezelfde server, en nu was opeens de admin (of in ieder geval een lid van hun clan) lekker in de chopper gunner aan het raggen... Hahhaha. Als ik het doe word ik gekicked, maar zelf mogen ze het wel... 8)7 Heb paar keer gevraagd waarom ik gekicked was, geen antwoord. Zou ze graag reporten maar kon niet vinden hoe (en heb niet de speler gereport want weet natuurlijk niet wie me kickte..).

Het was trouwens de clanserver van de BOT clan. Avoid!

Mijn iRacing profiel

• beany
NickThissen schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:23:
Hoe report ik een server dan...? Was net terug in dezelfde server, en nu was opeens de admin (of in ieder geval een lid van hun clan) lekker in de chopper gunner aan het raggen... Hahhaha. Als ik het doe word ik gekicked, maar zelf mogen ze het wel... 8)7 Heb paar keer gevraagd waarom ik gekicked was, geen antwoord. Zou ze graag reporten maar kon niet vinden hoe (en heb niet de speler gereport want weet natuurlijk niet wie me kickte..).

Het was trouwens de clanserver van de BOT clan. Avoid!
Gewoon een clanlid reporten. Het zijn hun 'regels' blijkbaar... Ik heb er niet zoveel moeite mee als hij niet de geen was die kickte. Moeten ze intern in de clan maar hun zaakjes op orde hebben!

• BeefHazard
  • Laatst online: 00:36
shoombak schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:51:
[...]

die muziek was inderdaad zo tof! Missie zelf was wel redelijk irritant omdat ik op een gegeven moment een checkpoint had waar ik binnen 3 seconden dood was, maargoed.
Heb ik ook last van, even verdergaan en het lukt wel weer

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-200 F4/L IS USM | EF 50mm f/1.8 | ThinkPad X1 Extreme G2

• fommes
handige antwoorden op problemen, zo ook waarom ik mijn server niet zelf kan vinden:

http://forums.gameservers.com/viewtopic.php?f=11&t=41310

• Driftkikker
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 25-10 16:49
shoombak schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:51:
[...]

die muziek was inderdaad zo tof!
Rolling Stones FTW! 8)

• mitchel
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
Kun je trouwens al ergens je cod card online bekijken? of stats ala halo?

[Voor 8% gewijzigd door mitchel op 11-11-2010 18:16]

Krijg 10% korting op elke trade! Bij Binance met deze link: https://www.binance.com/en/register?ref=DWWHU55C

beany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:01:
[...]

Is goed, al ben ik alleen maar TDM aan het doen zelf maar dat is alleen voor target practice. Ik zet hem vanavond, anders morgen op HC DOM.

Edit:
Beany, ben jij in de gelegenheid de servers te herstarten? Dan wordt die rate fix toegepast.

[Voor 9% gewijzigd door codex op 11-11-2010 17:42]

• MB23
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12-10 13:28
Pfff S.OG. op veteran is echt lastig vanaf het punt waar je de NVA op afstand moet houden (met die napalm tonnen)... heb het na 1,5 uur nog niet voor elkaar.

LRR GT3 en GT4 Leagues starten op 24-8 en 31-8. https://raceapp.eu/LRR/Community/LRR

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Het blijft toch soms nog lastig om te killen met die lag, maar het gaat me goed af.

Ik ben ook heel erg blij dat eindelijk die gasten met hun tubes gekickt worden, want nog steeds word ik regelmatig door gekillt:(

Echter wat me ook erg opvalt is dat je wel heel erg snel levelt. Zit nu alweer op level 45 terwijl ik toch nog niet zoveel heb gespeeld.

Ook haal je bijna ieder potje wel een challenge, waardoor je weer gigantisch veel XP krijgt.
Voor de rest vind ik het knifen toch wel erg slecht gedaan. Heb vaak genoeg waarbij ik denk van hoe kan die gemist worden.

En voor de servers: Is er geen mogelijkheid om de scorelimit en de tijd aan te passen? Want ik erger me wel eens aan die erg korte potjes |:(

Voor de rest vind ik dit een TOP game, en vermaak ik me er goed mee:D
Op na de patch om het nog beter te kunnen spelen

[Voor 9% gewijzigd door Hupske op 11-11-2010 17:43]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 02:14
Mensen met de ps3 versie hebben jullie ook problemen online? Ik kan dus wel in het online menu komen maar als ik wil zoeken naar deathmatch of andere modus blijft die de hele tijd zoeken :@

• Qzar
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22-10 10:11
Amdwarrior schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:50:
Mensen met de ps3 versie hebben jullie ook problemen online? Ik kan dus wel in het online menu komen maar als ik wil zoeken naar deathmatch of andere modus blijft die de hele tijd zoeken :@
ligt waarschijnlijk aan je router, als je even met google op ps3 connectivity problems zoekt kom je vast wel de poorten tegen die je kan forwarden
Heeft iemand trouwens die decoy grenades al gebruikt? Echt geweldig gewoon hahaha. Krijg je er ook nog twee van, is gewoon een granaat zeg maar die gunfire en reload geluiden maakt en op de map een puntje (voor jou groen, voor de enemy rood natuurlijk) zet. In FFA is het grappig, komt altijd wel iemand kijken en dan zit ik net aan de andere kant van de kamer natuurlijk hehe. In 9v9 potjes is het helemaal geweldig, soms komen er wel 5 man tegelijk, een semtex erboven op en hoppa :D Je ziet ze ook zoeken soms haha, soms laat ik ze gewoon even zoeken voordat ik ze afschiet. Dat wordt echt m'n standaard tactical grenade :)

Mijn iRacing profiel

• Kuhrtje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20:10
MB23 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:41:
Pfff S.OG. op veteran is echt lastig vanaf het punt waar je de NVA op afstand moet houden (met die napalm tonnen)... heb het na 1,5 uur nog niet voor elkaar.
Dat is inderdaad een erg vervelend stukje! Daar heb ik ook wel even over gedaan. Je moet eigenlijk gewoon rustig blijven en gewoon ventjes neerschieten. Zodra het even rustig is, weer naar andere cover gaan. Zo kun je het halen..

| PS5 PSN: Kuhr25

• fommes
Gebruik ze ook inderdaad, heerlijk die dingen, ziet er ook niet uit hoe ze door het veld heen springen :D

• iMick
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 00:26
Wat is nou een goedkope videokaart die COD redelijk afspeelt? Een 9800GT? Of kan ik dan beter een iets nieuwere kaart nog pakken?
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++

- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen en technische problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee