Fijner misschien ja, maar imo ook minder leuk. Je voorbeeldje is precies wat er "mis" is met dit systeem. Omdat de ACOG lastig spelen is gebruikte vrijwel niemand hem in MW2, in ieder geval niet uit 'vrije wil'. Maar wil je de thermal hebben dan zul je er toch even mee moeten spelen, en dat houdt het spel lekker gevarieerd. Is toch veel leuker om af en toe een wapen te moeten gebruiken waar je niet zo goed mee bent? Anders speel je constant dag in dag uit met hetzelfde wapen en is de lol er wel snel vanaf lijkt me...Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:31:
[...]
Ik vind dat juist fijner.. Even een klein voorbeeldje:
Op MW2 gebruikte veel mensen Thermal Sight op hun Sniper. Dan moest je eerst 75 kills maken met je sniper, en vervolgens 20 kills met de ACOG Sight op je sniper....
ACOG Sight was zo extreem noob...
Nu kun je gewoon meteen kopen wat je nodig hebt.
Persoonlijk vind ik het prettiger.
die statistieken kloppen voor geen meter volgensmij, ik was gister toen ik lvl 5 was ofzo al 1000 keer dood en 800 kills
dat kan toch nooit...
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Vreemde zin... Wat betekent het dat hij op dit moment niet kan praten? Is het top secret of is het omdat hij een date heeft?vinom schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:31:
[...]
A:We put in a bug about the low volume for the defuse sound. I want to talk to the community about footsteps, but can't ATM.
Vragen, vragen..
Nee.Ghostrider schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:33:
[...]
Via friends op steam, rechtermuisknop join game?
Hij is momenteel veel onderweg:MicScott schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:35:
[...]
Vreemde zin... Wat betekent het dat hij op dit moment niet kan praten? Is het top secret of is het omdat hij een date heeft?
Vragen, vragen..
http://www.callofduty.com...1k18hbkfktr9a27hbdoi99lr3
Haha soundwhoring, het word steeds mooier. Zometeen krijg je ook nog reflex-whoring oidUnomomentodado schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:16:
[...]
Sound-whoring kan niet meer in BO (heb ik uit enkele Youtube reviews) wat het gebruik van de Ninja perk volgens mij nuttoloos maakt.
Ik vond het altijd zo irritant dat je in begin kutwapens tegenover de goede moest, iedereen eerlijke kansen zo dus ::)NickThissen schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:22:
Ik vind het alleen jammer dat je alle perks en nog erger de wapen attachments meteen kunt kopen. Zou veel leuker zijn als je net als in alle vorige spellen eerst een bepaald level moet halen of een bepaalde challenge moet doen (20 kills voor red dot sight, etc) en ze daarna nog moet kopen. Ik ben bang dat iedereen nu na een prestige bijvoorbeeld meteen weer dezelfde perks en attachments koopt (na een uurtje MP gisteren had ik al 15.000 CP dus daar kun je al flink wat voor kopen...) en nooit iets anders probeert. Ik zou ook niet weten wat ik nu zou moeten kopen, vind het leuker als de game mij gewoon iets unlocked na een bepaald level (zoals met de geweren wel het geval is).
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Er is toch ook een gulden middenweg? Waarom zouden de eerste unlocks de slechte moeten zijn? In MW2 had je bijvoorbeeld ook standaard de Famas en daar zie je toch genoeg mensen mee rondlopen, die is echt niet slecht! En de SCAR was geloof ik een van de eerste die je unlocked en dat is gewoon een beest van een wapen. De F2000 daarentegen krijg je als een van de laatste en daar speelt nooit iemand mee omdat hij gewoon keislecht is. Dus dat iedereen nadeel zou hebben die de eerste wapens gebruikt slaat nergens op...FrankLe schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:36:
[...]
Ik vond het altijd zo irritant dat je in begin kutwapens tegenover de goede moest, iedereen eerlijke kansen zo dus ::)
Ik vind het ook wel positief dat ik meteen extended mags heb, heb al een wapen gevonden wat zonder slecht is en met de bom. Als ik daarmee moest unlocken had ik het wapen links laten liggen.
Dit las ik net ook nog ergens:
Treyarch will come with a patch within a week.
Just spoke with Alex G., he seems to indicate that the source of the lag might be with the GamerServer server config.Issue is with the sv_maxrate, currently on all servers it is set to 5000 (because of consoles I would assume) it should be set to around 25000 for PC. Therefore most pc users are finding a poor online expierience.I have been on with gameservers all day and their tech team.We tested the different rate on our server as a fix (via the tech team) and guess what, absolutely perfect.Our server has actually just been changed back, of course they can't edit the servers, They have submitted a request to whitelist the command sv_maxrate for all users to activision to be able to edit to what they desire. (They didn't want to set all servers to it by default because they believe people will have bandwidth issues).Just so you know they have limited results in the in game server browser to a few hundred servers to stop it overloading. Leaving most people unable to find their own servers!Also don't know if you know yet but there it no connect/reconnect and similar commands in the game and the addfavourite command does not work.
Just spoke with Alex G., he seems to indicate that the source of the lag might be with the GamerServer server config.Issue is with the sv_maxrate, currently on all servers it is set to 5000 (because of consoles I would assume) it should be set to around 25000 for PC. Therefore most pc users are finding a poor online expierience.I have been on with gameservers all day and their tech team.We tested the different rate on our server as a fix (via the tech team) and guess what, absolutely perfect.Our server has actually just been changed back, of course they can't edit the servers, They have submitted a request to whitelist the command sv_maxrate for all users to activision to be able to edit to what they desire. (They didn't want to set all servers to it by default because they believe people will have bandwidth issues).Just so you know they have limited results in the in game server browser to a few hundred servers to stop it overloading. Leaving most people unable to find their own servers!Also don't know if you know yet but there it no connect/reconnect and similar commands in the game and the addfavourite command does not work.
Klopt het dat ik de "mute all" optie niet kan vinden op de PS3?
Als ik elke keer die kl*** kinderen handmatig moet muten is dat zeeeeeer vervelend!!! Mogen ze ook gelijk oplossen bij de volgende update, als er wel een mogelijkheid is dan lees ik dat graag hier terug!
Als ik elke keer die kl*** kinderen handmatig moet muten is dat zeeeeeer vervelend!!! Mogen ze ook gelijk oplossen bij de volgende update, als er wel een mogelijkheid is dan lees ik dat graag hier terug!
En nu in het Nederlands?reemprive schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:45:
Ik vind het ook wel positief dat ik meteen extended mags heb, heb al een wapen gevonden wat zonder slecht is en met de bom. Als ik daarmee moest unlocken had ik het wapen links laten liggen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Nu is het muten in de lobby ook nog lastiger als bij MW2. Echter kon je bij MW2 gewoon Voice Volume helemaal uitzetten en vervolgens kon je ze niet meer horen.djee-djee schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:47:
Klopt het dat ik de "mute all" optie niet kan vinden op de PS3?
Als ik bij BO Voice Volume uitzet, dan kan ik ze nog steeds horen.
Uhm welk wapen als ik vragen mag?Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:57:
[...]
Zonder extended mags is ie slecht, maar met extended mags is ie DA BOMB!
Edit: Excuus voor dubbel post.
Kiek em goan!
Verwijderd
haha. ONDERWEG? Dit is toch belachelijk. Als een bedrijf een spel uitbrengt, moeten zij vanaf de dag van de release achter de pc zitten en het net in de gaten houden voor bugs/problemen/nadelen/suggesties etc.vinom schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:36:
[...]
Hij is momenteel veel onderweg:
http://www.callofduty.com...1k18hbkfktr9a27hbdoi99lr3
En meteen met het team aan de slag gaan aan verbeteringen ipv reis maken of vrij hebben. Stel dat hij onder prive omstandigheden aan het reizen is , moet hij dat maar niet zeggen. Hij moet zijn reacties professioneel houden.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 13:04 ]
Verwijderd
Zo ben nu level 38...
Vind het spel op veel opzichten beter als mw2.. hoewel ik het toch veel op bad company vind lijken kwa omgeving.
Maar 2 dingen vind ik wel irritant.
Er word in vind ik nog steeds teveel geknifed,meer als in mw2. Mensen staan nu zelfs om hoekjes te campen om je te kunnen knifen,..
En dat quickscopen is er echt niet uit hoor, hoewel het wel minder is geworden vind ik de snipers zwaar overpowered...
Rest vind ik wel goed.
Vind het spel op veel opzichten beter als mw2.. hoewel ik het toch veel op bad company vind lijken kwa omgeving.
Er word in vind ik nog steeds teveel geknifed,meer als in mw2. Mensen staan nu zelfs om hoekjes te campen om je te kunnen knifen,..
En dat quickscopen is er echt niet uit hoor, hoewel het wel minder is geworden vind ik de snipers zwaar overpowered...
Rest vind ik wel goed.
Kan iemand me vertellen hoe/of het mogelijk is om een server te joinen dmv. een IP in te typen?
Of is het alleen mogelijk om de servers te browsen via de lijst die word gegenereerd.
Of is het alleen mogelijk om de servers te browsen via de lijst die word gegenereerd.
Verwijderd
Hoera, level 10
Kwam net in een potje waar iemand al level 48 was. Wtf? Dan zit je vanaf launch non stop te spelen of hoe zit het. Overigens al wel de nodige knife-runners tegengekomen grmbl. Maargoed, dat trekt wel bij als ik de maps wat beter leer kennen. WMD is de eerste die ik echt verschrikkelijk vind btw.
Niet... (is nog niet geimplementeerd, net als favoriete serverlijst).Jungelman schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:05:
Kan iemand me vertellen hoe/of het mogelijk is om een server te joinen dmv. een IP in te typen?
@biohazard, Past precies bij je avatar ;P Mac 11 lol...
Kiek em goan!
Het gaat er juist om dat ieder wapen extreem goed is, mits je ermee om weet te gaan. Je moet de goede punten van het wapen gebruiken en de slechte punten van het wapen proberen te camoflreren of zo min mogelijk te laten zijn. Zo gebruikte ik in MW2 juist wel veel de F2000, simpelweg omdat ik die icm een silencer en een complete silenced kit gweoon vond ownen. Het nadeel was de minder accuraat op lange afstand, dus zorgde ik voor een silent kit om ongezien dichterbij te komen. Voordeel was de vuurkracht op close range en met die silence kit kon ik dat veel makkelijker benadrukken.NickThissen schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:39:
[...]
Er is toch ook een gulden middenweg? Waarom zouden de eerste unlocks de slechte moeten zijn? In MW2 had je bijvoorbeeld ook standaard de Famas en daar zie je toch genoeg mensen mee rondlopen, die is echt niet slecht! En de SCAR was geloof ik een van de eerste die je unlocked en dat is gewoon een beest van een wapen. De F2000 daarentegen krijg je als een van de laatste en daar speelt nooit iemand mee omdat hij gewoon keislecht is. Dus dat iedereen nadeel zou hebben die de eerste wapens gebruikt slaat nergens op...
Ik gebruik nu ook weer een silenced kit, althans Ghost, Slight of Hand en Ninja en dat in samenwerking met een FAMAS Silenced, Dual mags of reflex sight. Ik ben zowiezo liever silenced, aangezien ik veel speel op geluid, uit welke richting etc. Ben dus ook benieuwd hoe ninja pro gaat worden. Iig heb ik slight of hand pro al XD.
Zo weer eens verder spelen als ik thuis ben
Je kan niet op IP joinen. Alleen via de server browser. Ze zijn met dit probleem bezig.Jungelman schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:05:
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Het is alleen mogelijk om via de server browser specifieke servers te joinen.Jungelman schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:05:
*Spuit11. ^^
Nadat een game is afgewerkt nemen veel van de developers altijd verlof. Om uit te rusten van de crunch time en eindelijk wat meer bij familie/vrienden te zijn. Wie kan het hen kwalijk nemen.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:02:
[...]
haha. ONDERWEG? Dit is toch belachelijk. Als een bedrijf een spel uitbrengt, moeten zij vanaf de dag van de release achter de pc zitten en het net in de gaten houden voor bugs/problemen/nadelen/suggesties etc.
En meteen met het team aan de slag gaan aan verbeteringen ipv reis maken of vrij hebben. Stel dat hij onder prive omstandigheden aan het reizen is , moet hij dat maar niet zeggen. Hij moet zijn reacties professioneel houden.
Wat je doet.....je joined een game...je komt ingame en drukt escape en klikt friends aan. Dan zie je een opsomming van je friends en diegene die je uit wil nodigen klik je met rechtermuis knop aan....hierdoor verschijnt er een schermpje en onderaan kan je iemand inviten om jou server te joinen. Wil je iemand zelf joinen die al ingame zit gebruik je het knopje rechtsonderin Friends in main menu...rechtermuis knop op friend en click join same server....ik wilde dit gisteren ook doen maar dat werkte nog niet vanwege de fail op de servers maar dit is wel de manier
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Verwijderd
iedereen als ze een game uitbrengen die niet voldoetNeverwinterx schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:10:
[...]
Nadat een game is afgewerkt nemen veel van de developers altijd verlof. Om uit te rusten van de crunch time en eindelijk wat meer bij familie/vrienden te zijn. Wie kan het hen kwalijk nemen.
Is het waar dat Wager Matches enkel met 500CP als inzet gespeeld kunnen worden (PC), en niet met 1.000 en 10.000 zoals de console-versies?
Ik heb alleen nog maar kunnen inzetten met 500 CP. Misschien als je hogere rank bent, dat je ook hoger kan inzetten?Bv202 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:16:
Is het waar dat Wager Matches enkel met 500CP als inzet gespeeld kunnen worden (PC), en niet met 1.000 en 10.000 zoals de console-versies?
Ben ik dan de enige de BO een stuk minder goed vind dan MW2 ?
Heb het gevoel dat BO een regelrecht vervolg is van MW2, maar dan minder goed uitgewerkt.
Zo vind ik de laadtijden in het menu vervelend, zijn de graphics minder, heb ik last van slowdown om sommige maps, spreken de omgevingen/maps me minder aan en is het algemene gevoel wat ik bij dit spel heb gewoonweg minder dan bij MW2.
Dit alles met de PS3 versie.
Heb het gevoel dat BO een regelrecht vervolg is van MW2, maar dan minder goed uitgewerkt.
Zo vind ik de laadtijden in het menu vervelend, zijn de graphics minder, heb ik last van slowdown om sommige maps, spreken de omgevingen/maps me minder aan en is het algemene gevoel wat ik bij dit spel heb gewoonweg minder dan bij MW2.
Je moet ook hogere andere levels hebben voor veel wapens hoor. Heb jij op lvl 1 al een Ak47?NickThissen schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:22:
Ik vind het alleen jammer dat je alle perks en nog erger de wapen attachments meteen kunt kopen. Zou veel leuker zijn als je net als in alle vorige spellen eerst een bepaald level moet halen of een bepaalde challenge moet doen (20 kills voor red dot sight, etc) en ze daarna nog moet kopen. Ik ben bang dat iedereen nu na een prestige bijvoorbeeld meteen weer dezelfde perks en attachments koopt (na een uurtje MP gisteren had ik al 15.000 CP dus daar kun je al flink wat voor kopen...) en nooit iets anders probeert. Ik zou ook niet weten wat ik nu zou moeten kopen, vind het leuker als de game mij gewoon iets unlocked na een bepaald level (zoals met de geweren wel het geval is).
Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.
Verwijderd
Op de consoles kan je meteen spelen voor : 10,1000 en 10000. Dus ik verwacht dat PC alleen 500CP kan. Tenzij er een patch voor komt.vinom schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:20:
[...]
Ik heb alleen nog maar kunnen inzetten met 500 CP. Misschien als je hogere rank bent, dat je ook hoger kan inzetten?
Hij had het over perks en attachments, niet de wapens zelfhighmastdon schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:21:
[...]
Je moet ook hogere andere levels hebben voor veel wapens hoor. Heb jij op lvl 1 al een Ak47?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 13:23 ]
Sniper overpowered... Leg uit plz?Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:04:
Zo ben nu level 38...
Rest vind ik wel goed.
Ik vind het cp systeem wel een echte toevoeging. Tubers die de shotgun willen hebben, hoeven die tube niet meer aan te raken. Verder hoef ik niet een heel traject te doorlopen om zo snel mogelijk een favoriete perk of attachment te hebben, maar kan ik die gewoon gelijk selecteren. Enige nadeel is dat je nu minder snel een andere gun of attachment zal proberen omdat je simpelweg al je lievelings hebt.
Verwijderd
En dat was men ps3 avontuur. De ps3 yellow ring of death heeft nu definitief toegeslagen.
Geen black ops dus meer, jammer..
wel net als laaste potje voordat die toesloeg een mooie killcam gehad. crossbow en dan ruim 100 meter ver blind schieten en dan toch 2 mensen vermoorden
Geen black ops dus meer, jammer..
wel net als laaste potje voordat die toesloeg een mooie killcam gehad. crossbow en dan ruim 100 meter ver blind schieten en dan toch 2 mensen vermoorden
Sorry voor mijn nogal wazige post, ik had het over de PM63.
Dat ben ik met je eens, het jammere vind ik alleen dat je eerst een bepaald level moet zijn om een wapen te unlocken. Ik had liever gezien dat latere wapens gewoon duurder zijn, de L96A1 bijvoorbeeld 50k cp (en je moet alle vorige snipers hebben bijvoorbeeld). Dit heeft in mijn ogen een veel diepere diepgang dan het huidige systeem, hier kosten alle wapens 2k CP (ook de perks en alle unlocks) en is in mijn ogen precies hetzelfde als het normale unlockprincipe, alleen kan je nou meer "kiezen" tussen wat je eerst unlockt en wat een paar CP later.Hogader schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:27:
Ik vind het cp systeem wel een echte toevoeging. Tubers die de shotgun willen hebben, hoeven die tube niet meer aan te raken. Verder hoef ik niet een heel traject te doorlopen om zo snel mogelijk een favoriete perk of attachment te hebben, maar kan ik die gewoon gelijk selecteren. Enige nadeel is dat je nu minder snel een andere gun of attachment zal proberen omdat je simpelweg al je lievelings hebt.
Kiek em goan!
Exterminator schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:45:
Dit las ik net ook nog ergens:
Just spoke with Alex G., he seems to indicate that the source of the lag might be with the GamerServer server config.Issue is with the sv_maxrate, currently on all servers it is set to 5000 (because of consoles I would assume) it should be set to around 25000 for PC.

Nee een maxrate van maar 5000 is niet zo'n slim idee. Volgens mij gebruikt elke quakebased game sinds de middeleeuwen al 25000. :\
Hopelijk wordt met de patch of fix of iets dergelijks het gewoon standaard 25000, en als het echt nodig is kunnen mensen dat verlagen op hun server.
Tussen alle lag frustratie wel weer een mooie kill. Zag in de verte iemand pronen. Mikte op z'n hoofd en vuurde een burst af. BOEM explosie en een kill en in de killhistory killde ik hem met een RC-XD
[ Voor 29% gewijzigd door Gundogan op 10-11-2010 13:34 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Nou, wat een ramp dat iemand onderweg is, alsof die persoon alleen een aantal kleine problemen op kan lossen. Wat een whiners hier allemaal zegVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:02:
[...]
haha. ONDERWEG? Dit is toch belachelijk. Als een bedrijf een spel uitbrengt, moeten zij vanaf de dag van de release achter de pc zitten en het net in de gaten houden voor bugs/problemen/nadelen/suggesties etc.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Pfft dat is wel een erg grote fail imo. Dat het een console port is dat was van te voren bekend en in deze tijd niet eens zo heel erg veel meer mis mee, aangezien het toch niet veel anders zal gebeuren. Maar dat ze zelfs niet eens hebben gekeken naar hun World at War en hoe de server configs daar stonden valt me beetje tegen. Desalnietemim speelt het wel lekker weg als arcade shooter en voor wat meer realisme ga ik dan ook wel naar Bad Company 2 en over tijdje BF3.
Verder merkte ik ook dat in servers met minder mensen de lag ook minder was, dus kan toch erg goed zijn dat het daaraan ligt.
Verder merkte ik ook dat in servers met minder mensen de lag ook minder was, dus kan toch erg goed zijn dat het daaraan ligt.
Misschien is de PS3 versie dan gewoon slecht, op de pc heb ik nergens last van. De graphics zijn beter dan in mw2 en nooit last van hick-ups of andere vertragingen.kaos- schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:21:
Ben ik dan de enige de BO een stuk minder goed vind dan MW2 ?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Ik speel zelf PS3 en heb ook nergens last van, ook de graphics vind ik echt niet slechter. Ook niet veel beter...Dakreal schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:42:
[...]
Misschien is de PS3 versie dan gewoon slecht, op de pc heb ik nergens last van. De graphics zijn beter dan in mw2 en nooit last van hick-ups of andere vertragingen.
Grafisch zijn wel de wapens wat minder vind ik.
Een Zwitsers contact persoon vertelde me:
Wat betreft het laatste heb ik verteld da dat waarschijnlijk wel meevalt maar dat er ook mensen hele dagen spelenYeah also the PS3 version has lags and lots of network interrupts. One time my PS3 crashed completely.
Nice is that they learned from the community and cancelled a lot of noob weapons and gliches.
But there are already guys with prestige level. I assume these are cheaters! Hopefully they start banish them.
Zou je aub je hardware willen posten? misschien dat we daar een verschil in kunnen vinden waarom jij dan geen lag (frame) en ik wel, zou het probleem wel eens willen wetenDakreal schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:42:
[...]
Misschien is de PS3 versie dan gewoon slecht, op de pc heb ik nergens last van. De graphics zijn beter dan in mw2 en nooit last van hick-ups of andere vertragingen.
Kiek em goan!
Ik heb gister een paar potjes gedaan en bij eentje had ik de laatste kill met die RC car maar werd ik terwijl ik dat ding bestuurde gedood, toen daarna de killcam ervoor kwam werd ik gedisconnect aangezien die RC car geen bestuurder meer had
( owja dit was in combat training ) iemand die dit ook online heeft meegemaakt ?
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Niet helemaal waar, heel veel mensen hebben problemen gehad op de PC en hebben die nog steeds. Grafisch is het ook niet "beter" dan MW2, tbh. Voor de rest: Black Ops > Modern Warfare 2.Dakreal schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:42:
[...]
staat toch in m'n sig?soulfightah schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:48:
[...]
Zou je aub je hardware willen posten? misschien dat we daar een verschil in kunnen vinden waarom jij dan geen lag (frame) en ik wel, zou het probleem wel eens willen weten
Mw 2 op max en BO op max, ziet BO er gewoon gelikter uit en meer afgewerkt, samen met betere belichting tot geluid en effecten is het gewoon mooier.reemprive schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:51:
[...]
Niet helemaal waar, heel veel mensen hebben problemen gehad op de PC en hebben die nog steeds. Grafisch is het ook niet "beter" dan MW2, tbh. Voor de rest: Black Ops > Modern Warfare 2.
Heb ze beiden, en ook beide bekeken.
[ Voor 43% gewijzigd door Dakreal op 10-11-2010 13:53 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Is er een soort wiki voor BO? Dat je kan zien welke challenges je moet halen om PRO perks te halen bijv?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Buiten de problemen, vragen voor oplossing etc etc....wil ik toch wel zeggen dat het spel (buiten de lag blablabla) toch wel weer erg leuk is om te spelen hoor! De vele verschillende game modes (die ik nog lang niet allemaal heb gespeeld) de wapens en waaronder dat bestuurbare auto`tje is toch wel geniaal
De mappen vind ik tot nu toe ook wel lekker spelen al moet ik zeggen dat met FFA de spawnpoints toch wel een beetje fail zijn....kan aan mij liggen maar zowel in mijn voordeel als nadeel wordt ik 9 van de 10x gewoon gespawned achter spelers of ze spawnen gewoon direct in mijn rug...beetje jammer....anyway de graphics vind ik prima....het geluid vind ik ook goed vooral die diepe beuk van granaten geeft me wel een lekker gevoel!
Nou kan ik me herinneren dat ik ergens heb gelezen dat ze het zogenoemde (dolphin prone jumpen) of hoe ze het ook noemen tegen zijn gegaan d.m.v. het snel trekken van je wapen te vertragen maar gisteren is me toch opgevallen dat dit nog steeds in het spel zit wat soms wel irritant kan zijn....je kan zeggen mjah leer dan ook op die manier spelen maar erg realistisch is het niet i.m.o.
Maar goed genoeg gezeurd (ik doe het soms ook i know
) ik wil toch gezegd hebben dat het echt een ontzettende leuke game is waar men toch wel weer heel veel uurtjes zoet mee is. De SP heb ik nog niet aangeraakt maar puur de multyplayer bevalt me tot nu toe echt uitstekend!
Nou kan ik me herinneren dat ik ergens heb gelezen dat ze het zogenoemde (dolphin prone jumpen) of hoe ze het ook noemen tegen zijn gegaan d.m.v. het snel trekken van je wapen te vertragen maar gisteren is me toch opgevallen dat dit nog steeds in het spel zit wat soms wel irritant kan zijn....je kan zeggen mjah leer dan ook op die manier spelen maar erg realistisch is het niet i.m.o.
Maar goed genoeg gezeurd (ik doe het soms ook i know
staat toch gewoon bij challenges?
automation fanboy
ja, dat probleem heb ik dus ook de hele avond gehad op mn 360, alleen dat disconnecten deed hij bij mij niet.Duurt het bij anderen mensen ook zo belachelijk lang voordat je een multiplayer game vind op de Xbox?
Ik zit hier nu al langer dan 5 min te wachten op een team deathmatch.
Als ik vervolgens terug ga in het menu word ik gedisconnect van Xbox live.
sterker nog: het is met nog niet gelukt om een normaal spelletje multiplayer te doen online, alleen een potje zombies.
toch staat NAT open en is de verbinding normaal (8/1 en MW2 werkt gewoon normaal).
cool, als je een spel koopt voor de multiplay....maar je kan niet multiplayen....

straks nog maar eens proberen dus....
Verwijderd
Als het maar niet zo erg is als dolphin-diving in BF2 pré-1.4, dat zou echt een blunder zijn van Treyarch.Donnas-A schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:56:
Heb het zelf nog niet kunnen proberen en zit nu op stage dus misschien is het niet zo erg als dat ik nu denk.
Er staan iid chalenges van de persk, maar niet welke challenge er nu voor zorgt dat je pro krijgt. Ik heb gister wel Slight of Hand pro gehaald en daar was het de xx kills met slight of hand die het deden. Bij ninja gok ik de silenced kills en bij Ghost de killstreaks die je neer moet halen.Punkbuster schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:57:
staat toch gewoon bij challenges?
Er zijn per perk 3 challenges, die moet je alle drie halen om pro te krijgen. Op de pc kan je volgens mij(ben niet thuis) met de rechtermuis klikken op de perk en dan zie je de challenges.
Precies! Voor MW2 had je dus een soort wiki dat je precies kon zien wat je moest doen om ergens de PRO versie van te halenHogader schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:05:
[...]
Er staan iid chalenges van de persk, maar niet welke challenge er nu voor zorgt dat je pro krijgt. Ik heb gister wel Slight of Hand pro gehaald en daar was het de xx kills met slight of hand die het deden. Bij ninja gok ik de silenced kills en bij Ghost de killstreaks die je neer moet halen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Nogmaals , ik kan gewoon nergens wat vinden van de Barebones mode voor de PC
Ook op deze site : http://www.callofduty.nl/news/3963/P...Black_Ops.html
Staan alle unlocks maar niks van die Barebones ofzo.
Ook bij de server list staan ze er niet tussen ?
Is treyarch het vergeten het voor de PC erbij te doen ofzo ?
Ook op deze site : http://www.callofduty.nl/news/3963/P...Black_Ops.html
Staan alle unlocks maar niks van die Barebones ofzo.
Ook bij de server list staan ze er niet tussen ?
Is treyarch het vergeten het voor de PC erbij te doen ofzo ?
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
spoiler:
Overigens even om te vermelden dat als je pro gehaald hebt, het je nog eens 3000 cp kost om pro te gebruiken
Waarom een spoiler?Hogader schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:10:
spoiler:Overigens even om te vermelden dat als je pro gehaald hebt, het je nog eens 3000 cp kost om pro te gebruiken
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Omdat sommige mensen dit misschien neit van te voren wilde weten. Een spoiler kan nooit kwaad, de gene die het niet uitmaken die selecteren het wel even.
ze zijn 1 mischien 2 jaar bezig geweest met een spel dat sinds dag 1 een releasedate had. Dat betekend dat je de laatste 2-3 maanden 60 uur per week werkt om zo'n spel uit te krijgen. Jij vind dus dat meneer maar gewoon door moet coden en eigenlijk geen vrij/weekend mag? Hij geeft aan dat hij voor het werk op pad is, misschien was hij bij de launchparties in schubbekutteveen of komt hij bij een persevent vandaan in Azarbedjan ofzo, weet jij veel.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:02:
[...]
Je mag verwachtingen hebben, maar dan moeten ze wel realistisch zijn.
blup
Meld dan wel even waar de spoiler overgaat.. aangezien nu iedereen benieuwd is wat er te spoilen valt en het dus alsnog lezen..Hogader schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:13:
[...]
Omdat sommige mensen dit misschien neit van te voren wilde weten. Een spoiler kan nooit kwaad, de gene die het niet uitmaken die selecteren het wel even.
Dus als je het zo doet:
Nog even over de PRO perks:
spoiler:
Overigens even om te vermelden dat als je pro gehaald hebt, het je nog eens 3000 cp kost om pro te gebruiken
[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 10-11-2010 14:17 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nog meer mensen, die als ze host zijn op de PS3, dat dan de frames per second echt lager is? Speelt dan gewoon niet meer fijn. Verbinding is stabiel (ziggo), 22mbit down 4mbit up, ping 10ms.
Lijkt verrekt veel erop dat de CPU het dan niet bij kan houden. Op de PC kon ik het vrij gemakkelijk zeggen of de langzame fps aan de grafische (GPU) kaart lag of de processor.
Lijkt verrekt veel erop dat de CPU het dan niet bij kan houden. Op de PC kon ik het vrij gemakkelijk zeggen of de langzame fps aan de grafische (GPU) kaart lag of de processor.
Verwijderd
Verwachten dat een game tenminste speelbaar is op release dat is geen realistische verwachting ?Bezulba schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:13:
[...]
ze zijn 1 mischien 2 jaar bezig geweest met een spel dat sinds dag 1 een releasedate had. Dat betekend dat je de laatste 2-3 maanden 60 uur per week werkt om zo'n spel uit te krijgen. Jij vind dus dat meneer maar gewoon door moet coden en eigenlijk geen vrij/weekend mag? Hij geeft aan dat hij voor het werk op pad is, misschien was hij bij de launchparties in schubbekutteveen of komt hij bij een persevent vandaan in Azarbedjan ofzo, weet jij veel.
Je mag verwachtingen hebben, maar dan moeten ze wel realistisch zijn.
De eerste indruk is dat het wel lekker speelt allemaal (behalve de fps-lag/spikes/freezes; ga er maar even vanuit dat dat gefixt gaat worden), was bang dat ze de snelheid eruit zouden halen.
Unlockables is ook een leuk systeem (imo beter dan unlocken door kills/hs).
Dedicated servers is ook weer heerlijk na het frustrerende MW2 server systeem.
Nu is het nog wachten op de fix
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Klopt, dit merkte ik direct, erg irritant.MicScott schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:03:
Het grootste minpunt vind ik tot nu toe dat ik niet meer zo goed kan aimen.. Het is net alsof de muis kunstmatig anders beweegt dan ik wil.. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar alsof er een soort Mouse acceleratie in zit ofzo, maar ik kan de optie niet vinden in het menu..
Mja, zo maar weer eens wat tweaks proberen. Heb iig begrepen dat het probleem bekend is bij Treyarch...
Na meerdere meldingen te hebben ontvangen over niet geleverde PC versies van Call of Duty Black Ops is gebleken dat er een postzak is achtergebleven bij TNT. Deze zendingen zijn aangeboden maar niet verwerkt. Deze orders zullen vandaag (10-11-2010) verwerkt worden en moeten binnen 24-48 uur afgeleverd worden. Onze excuses hiervoor. Gedupeerde klanten kunnen contact met ons opnemen.
Hier op tweakers zitten veel pcgamers die hun blackops nog niet hebben .
Bericht komt van gamedumper
Hier op tweakers zitten veel pcgamers die hun blackops nog niet hebben .
Bericht komt van gamedumper
Hoe heb je dat begrepen ? <link>? Jij weet meer dan ik... 'k ben niet nieuwsgierig, 'k wil gewoon alles weten.superbassie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:22:
[...]
Klopt, dit merkte ik direct, erg irritant.![]()
Mja, zo maar weer eens wat tweaks proberen. Heb iig begrepen dat het probleem bekend is bij Treyarch...
Dat ze zouden gaan komen wist ik wel. Had alleen niet verwacht dat ze zo snel zouden uitkomen. Blijkbaar is het dus een fluitje van een cent om binnen een dag een cheat te schrijven...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
Nog mensen hier die bezig zijn met de singleplayer op Veteran? Ik vraag me af of het weer lekker uitdagend is zoals in WaW, of juist zo simpel als in MW2.
Verwijderd
De engine is al jaren hetzelfde.. kwestie van een aantal dingen aanpassen in de bestaande cheats.
Is het woord inderdaad wat ik zocht....en zoals ik het gisteren heb meegemaakt lijkt dat toch weer terug te komen
http://bashandslash.com/i...k=view&id=1153&Itemid=131
Misschien was het nog niet gepost. Verklaart echter niet de problemen die mensen met singleplayer hebben.
Misschien was het nog niet gepost. Verklaart echter niet de problemen die mensen met singleplayer hebben.
Gelukkig kunnen we reporten enzo. Komt wel goed.
Beetje twitter in de gaten houden, en het Steam forum.highmastdon schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:23:
[...]
Hoe heb je dat begrepen ? <link>? Jij weet meer dan ik... 'k ben niet nieuwsgierig, 'k wil gewoon alles weten.
David Vonderhaar zei dat het probleem bekend was bij hun.
ik wist eerst niet eens dat dat duiken kon tot er gisteren ineens een door een deur komt diven - ik was zo verbouwereerd dat ie met gemak een fijn gemikte headshot kon plaatsenDonnas-A schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:27:
[...]
Is het woord inderdaad wat ik zocht....en zoals ik het gisteren heb meegemaakt lijkt dat toch weer terug te komenMaar goed misschien trof ik net mensen met zo`n speel style en merk ik er vanavond niks meer van...we zullen zien!
wat ik irritant vind is dat gaan liggen van gasten zodra je op ze schiet. Ik weet dat dat realistisch is en leg me er bij neer

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Laten we het hopen want dat is wel een rede geweest dat veel mensen afhaakte bij MW2...BioHazard schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:30:
[...]
Gelukkig kunnen we reporten enzo. Komt wel goed.
Dat dolfin diving is toch rennen en duiken... Ik heb er geen problemen mee. De mensen die zo een hoek om komen zetten zijn toch wel dood voordat ze liggen en kunnen gaan schieten. Kwestie van goed aimen en niet een te hoge sensitivityDonnas-A schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:27:
[...]
Is het woord inderdaad wat ik zocht....en zoals ik het gisteren heb meegemaakt lijkt dat toch weer terug te komenMaar goed misschien trof ik net mensen met zo`n speel style en merk ik er vanavond niks meer van...we zullen zien!
Verwijderd
In BF2 was dat dolphin-diving echt te triest voor woorden, je kreeg mid-air de prone accuracy bonus en een scheve hitbox omdat je springt + kruipt in de lucht.
'Prone warriors' om ze zo maar even te noemen in de CoD series zijn óók vervelend, maar juist een gemakkelijker doelwit omdat ze zichzelf zo klein maken en jij dus bijna altijd een headshot krijgt op die mensen.
'Prone warriors' om ze zo maar even te noemen in de CoD series zijn óók vervelend, maar juist een gemakkelijker doelwit omdat ze zichzelf zo klein maken en jij dus bijna altijd een headshot krijgt op die mensen.
Dolphin-diving is springen, en mid-air al prone gaan.highmastdon schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:34:
[...]
Dat dolfin diving is toch rennen en duiken... Ik heb er geen problemen mee. De mensen die zo een hoek om komen zetten zijn toch wel dood voordat ze liggen en kunnen gaan schieten. Kwestie van goed aimen en niet een te hoge sensitivity
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 14:35 ]
Ik zie in de MP bij sommige spelers een gekleurde banner voorbij komen. Is dat een clantag oid of kan je zoiets unlocken?
Je verwoord het prima zoals ik het dus ook zie....ik wil ook niet accepteren dat ik een bepaalde speelstyle moet gaan aanleren om zo het respect van een spel qua realisme te vermijden om maar beter te zijn....maar ja aan de andere kant staan die gasten wel bovenaan...het is een beetje tegenstrijdig maar goed ik snap je heel goedBaRF schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:31:
[...]
ik wist eerst niet eens dat dat duiken kon tot er gisteren ineens een door een deur komt diven - ik was zo verbouwereerd dat ie met gemak een fijn gemikte headshot kon plaatsen
wat ik irritant vind is dat gaan liggen van gasten zodra je op ze schiet. Ik weet dat dat realistisch is en leg me er bij neermaar wat ik NIET accepteer is dat irritante rond gespring+crouch+schieten van die klojos, dan ontbeer je toch wel enige vorm van respect voor het spel
Clantag unlock je bij level 5 geloof ik, kleurtjes kan je nadat ze zijn geunlocked kopen.Oppie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:36:
Ik zie in de MP bij sommige spelers een gekleurde banner voorbij komen. Is dat een clantag oid of kan je zoiets unlocken?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Vraag me nu dit af speler er betere mensen op de xbox of op de ps3. want heb nog een xbox staan waarop ik hem dan maar ga spelen. alleen vraag me af wat ik kan verwachten
De eerste wallhack/aimbot was klaar 4.5 uur voor de us releaseChojinZ schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:24:
[...]
Dat ze zouden gaan komen wist ik wel. Had alleen niet verwacht dat ze zo snel zouden uitkomen. Blijkbaar is het dus een fluitje van een cent om binnen een dag een cheat te schrijven...

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Player card, banners met plaatjes kan je kopenOppie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:36:
ik snap alleen niet dat je per gun je clatag moet kopen
en dan is hij ook nog is zwart dus ik zie er niks van zonde van mijn 1000 cod geld en weet iemand hoe je kan zoomen met een sniper?
Dit hoort hier niet thuis en het is niet de bedoeling je vraag te crossposten in 3 topic..
[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 10-11-2010 15:12 ]
ja je mag verwachten dat het allemaal perfect werkt, maar de ervaring leert ons dat het tegenwoordig zelden het geval is. Alle grote releases (en ook een hoop kleine) hebben bij hun launch problemen gehad. Sommige groot, sommige klein, maar de verwachting dat alles perfect werkt is helaas niet realistisch meer. Vervelend? Natuurlijk, maar het is niet anders. We mogen alleen hopen dat ze wel snel met patches komen, sneller dan IW deed. Als dat het geval is is er nog genoeg hoop voor deze titel.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:19:
[...]
Verwachten dat een game tenminste speelbaar is op release dat is geen realistische verwachting ?
De eerste indruk is dat het wel lekker speelt allemaal (behalve de fps-lag/spikes/freezes; ga er maar even vanuit dat dat gefixt gaat worden), was bang dat ze de snelheid eruit zouden halen.
Unlockables is ook een leuk systeem (imo beter dan unlocken door kills/hs).
Dedicated servers is ook weer heerlijk na het frustrerende MW2 server systeem.
Nu is het nog wachten op de fix
Oh en trouwens, bij mij zelf werkt het prima, dus het is niet zo dat werkelijk iedereen showstopping bugs heeft.
blup
serieus?chimera2 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:52:
ik snap alleen niet dat je per gun je clatag moet kopen

Kun je trouwens je plaatjes achteraf gratis weer aanpassen? of kost dat steeds geld?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
dat is gratis en misschien is je clantag naam ook aan te passen maar weet nog niet hoeBaRF schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:54:
[...]
serieus?
Kun je trouwens je plaatjes achteraf gratis weer aanpassen? of kost dat steeds geld?
ja dat vond ik ook al belachelijk!chimera2 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:52:
ik snap alleen niet dat je per gun je clatag moet kopenen dan is hij ook nog is zwart dus ik zie er niks van zonde van mijn 1000 cod geld en weet iemand hoe je kan zoomen met een sniper?
Maar tering dat spel is nog verslavender dan mw2.. Vooral met die PRO challenges voor perks. Ben nu alweer level 32 maar me scriptie begint er onder te lijden;)
Zit je eindelijk weer een paar uurtjes op de unie, ga je gelijk op tweakers! haha
-galil+suppressor is porno
-m16+warlord (supp+red dot) nog meer porno
-olympia! wat een beestengeweer! heb dat contract (75kills in 40m) 2x gehaald..
-sticks & stones! geweldige modus zeg... had gister een potje; stond een gast met [TURK] als clantag boven aan. Geinig om dan te zien waar het goude puntje op de map is (de nr1). Gooi ik die gast toch vol een tomahawk in z'n smoel om zo zelf op 1 te komen en hem ff lekker onderaan te gooien!! haha
En dan ook nog eens met 3000points ervan door te gaan!
oke, back to business!
Net een paar potjes gun-game en one in the chamber gedaan. Gun-game is wel leuk moet ik zeggen, alleen dat knifen je een plaats terug zet vind ik wat minder. Zou het leuker vinden als dat gebeurde als je iemand een headshot gaf ofzo. Ik haat knifen sowieso al, en om het dan ook nog in een modus te stoppen die gun-game heet, en dan ook nog voordeel geven als je iemand knived...
Verder wel leuk. Ik merk alleen dat snipen een stuk lastiger gaat. Eerste set wapens gaat prima, maar dan kom ik bij de snipers en dan is het voorbij. Zal misschien ook aan de lag liggen maar ik vind het maar lastig om te raken, zelfs als ik al helemaal ingezoomd ben (dus niet quickscope ofzo). Dat ze quickscope kapot maken, ok, maar gewoon normaal snipen is ook bijna niet meer te doen... Weet niet precies waarom, alsof je niet zo lekker aimt terwijl je aan het scopen bent ofzo, maar het werkt gewoon niet lekker.
Crossbow is wel vet, en ontieglijk moeilijk
One in the chamber vond ik niks aan. Zelfde reden eigelijk, knifen... Wegens de lag is het vrijwel onmogelijk om een kogel te raken dus zit iedereen gewoon rond te rennen en te knifen. BORING!
Verder wel leuk. Ik merk alleen dat snipen een stuk lastiger gaat. Eerste set wapens gaat prima, maar dan kom ik bij de snipers en dan is het voorbij. Zal misschien ook aan de lag liggen maar ik vind het maar lastig om te raken, zelfs als ik al helemaal ingezoomd ben (dus niet quickscope ofzo). Dat ze quickscope kapot maken, ok, maar gewoon normaal snipen is ook bijna niet meer te doen... Weet niet precies waarom, alsof je niet zo lekker aimt terwijl je aan het scopen bent ofzo, maar het werkt gewoon niet lekker.
Crossbow is wel vet, en ontieglijk moeilijk
One in the chamber vond ik niks aan. Zelfde reden eigelijk, knifen... Wegens de lag is het vrijwel onmogelijk om een kogel te raken dus zit iedereen gewoon rond te rennen en te knifen. BORING!
[ Voor 33% gewijzigd door NickThissen op 10-11-2010 15:05 ]
Zo, mijn 1e shooter op de PS3 is een feit.
Is wat gezelliger om met je vrienden vanaf de bank te knallen.
Ik ben COD speler van het 1e uur op de PC (clans met COD, COD:UO) maar wat is die PS3 wennen zeg!
Bah had gister pas na 3 keer spelen een positieve K/D ratio in het potje.
Verder viel mij meteen op dat dit spel qua gevoel erg lijkt op WAW en niet op MW2.
Mooi dat een ontwikkelaar zijn eigen "touch" aan een engine kan geven
Is wat gezelliger om met je vrienden vanaf de bank te knallen.
Ik ben COD speler van het 1e uur op de PC (clans met COD, COD:UO) maar wat is die PS3 wennen zeg!
Bah had gister pas na 3 keer spelen een positieve K/D ratio in het potje.
Verder viel mij meteen op dat dit spel qua gevoel erg lijkt op WAW en niet op MW2.
Mooi dat een ontwikkelaar zijn eigen "touch" aan een engine kan geven
K to the KillaZ
Verwijderd
Ik was gewoon level 38 of 39.. was ook aardig bezig. alleen men ps3 deed gisteren al heel vreemd. toen ik bij jullie zat ging die ook telkens uit. maarja. nu maar even een nachtje doorhalen op de xdoos. en dan weer level 40 halen. beetje jammer. was de hoogste rang in elke room dat ik kwam. nog nooit meegemaakt zovaakdelaitinho schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:01:
[...]
ja dat vond ik ook al belachelijk!
Maar tering dat spel is nog verslavender dan mw2.. Vooral met die PRO challenges voor perks. Ben nu alweer level 32 maar me scriptie begint er onder te lijden;)
Zit je eindelijk weer een paar uurtjes op de unie, ga je gelijk op tweakers! haha
-galil+suppressor is porno
-m16+warlord (supp+red dot) nog meer porno
-sticks & stones! geweldige modus zeg... had gister een potje; stond een gast met [TURK] als clantag boven aan. Geinig om dan te zien waar het goude puntje op de map is (de nr1). Gooi ik die gast toch vol een tomahawk in z'n smoel om zo zelf op 1 te komen en hem ff lekker onderaan te gooien!! haha
En dan ook nog eens met 3000points ervan door te gaan!
oke, back to business!
Vergeleken met MW2 is het echt heel erg wennen, alles voelt wat verouderd aan. Maar geeft stiekem ook wel beetje dat old-skool gevoel wat ik vroeger met de shooters op de pc had!
Na ongeveer 6 uur online gameplay kom ik weer heel goed mee in de matches maar wat ik echt geweldig vind zijn die Wager matches! Winnen is echt heel lang niet zoo ontzettend leuk geweest, mijn persoonlijke favorieten zijn one chamber en gun game. Je vecht weer ergens voor en wordt beloond op het einde. (of niet en dan flikker je uit frustratie die xbox uit...)
Toch blij dat ik black ops heb gekocht.
Na ongeveer 6 uur online gameplay kom ik weer heel goed mee in de matches maar wat ik echt geweldig vind zijn die Wager matches! Winnen is echt heel lang niet zoo ontzettend leuk geweest, mijn persoonlijke favorieten zijn one chamber en gun game. Je vecht weer ergens voor en wordt beloond op het einde. (of niet en dan flikker je uit frustratie die xbox uit...)
Toch blij dat ik black ops heb gekocht.
Ik heb gister toch een paar keer gelachen om mijzelf en wat vrienden.
Veel demolition gespeeld, en zodra de tegenstander de bom heeft gepland met een 1 of 2 naar die bom rennen.
Wat in MW2 gebeurd is; je rent, en vlak voor de bom druk je op (rondje) en je ligt netjes er voor.
Alleen nu als je rent en je drukt (rondje) "vlieg" je naar de bom.
Al een paar keer gehad dat we over de bom sprongen, op de bom landden of er hard langs schoten.
We spelen gelukkig niet al te serieus, dus dit soort dingen waarderen we wel!
Verder nog een vraagje:
Als je prestiged, moet je dan ALLES opnieuw kopen/unlocken? Of blijven er nog een paar dingetjes open?
Hoe zit het met een contract die eigenlijk doorloopt wanneer je prestiged?
Veel demolition gespeeld, en zodra de tegenstander de bom heeft gepland met een 1 of 2 naar die bom rennen.
Wat in MW2 gebeurd is; je rent, en vlak voor de bom druk je op (rondje) en je ligt netjes er voor.
Alleen nu als je rent en je drukt (rondje) "vlieg" je naar de bom.
Al een paar keer gehad dat we over de bom sprongen, op de bom landden of er hard langs schoten.
We spelen gelukkig niet al te serieus, dus dit soort dingen waarderen we wel!
Verder nog een vraagje:
Als je prestiged, moet je dan ALLES opnieuw kopen/unlocken? Of blijven er nog een paar dingetjes open?
Hoe zit het met een contract die eigenlijk doorloopt wanneer je prestiged?
PSN: Leech1984
olympia! wat een scheit shotgundelaitinho schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:01:
[...]
oke, back to business!
Ik begin toch al aardig mensen een pijl tussen de ogen te schieten!NickThissen schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:03:
Net een paar potjes gun-game en one in the chamber gedaan. Gun-game is wel leuk moet ik zeggen, alleen dat knifen je een plaats terug zet vind ik wat minder. Zou het leuker vinden als dat gebeurde als je iemand een headshot gaf ofzo. Ik haat knifen sowieso al, en om het dan ook nog in een modus te stoppen die gun-game heet, en dan ook nog voordeel geven als je iemand knived...
Crossbow is wel vet, en ontieglijk moeilijk![]()
En ben het wel eens met het snipen, vind eigenlijk die LS nogwat wel ok, dragunov ook, maar die wa2000 was in mw2 ook al een kutapparaat.
Bij one in the chamber is het toch geniaal als je allebei geen kogel meer hebt om dan beetje hysterisch om elkaar te draaien en dan toch de kill te krijgen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
++ ++ LEZEN ++ ++ LEZEN ++ ++
- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen en technische problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client
++ ++ LEZEN ++ ++ LEZEN ++ ++
- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen en technische problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client