Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 58.148 views
Reckoner schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:11:
Ik heb het idee dat ik oud begin te worden :( Dit is de eerste shooter die ik online op een console speel, maar ben echt slecht! Aimen gaat nog voor geen meter. Met shooters op de PC was ik altijd zeer goed.

Iemand tips om beter te (leren) richten?
Simpel: koop een muis.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06-2022
Ik heb het idee dat ik oud begin te worden :( Dit is de eerste shooter die ik online op een console speel, maar ben echt slecht! Aimen gaat nog voor geen meter. Met shooters op de PC was ik altijd zeer goed.

Dat is heel simpel ;-) Speel via een muis en toetsenbord, ik kan ook niet overweg met die pookjes.. dan schiet ik er altijd overheen. Niets voor mij.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-02 09:30

Silence

Godlike

Ja dit heb ik dus ook dit is me eerst shooter op de xbox nouja ik heb ook red dead redemption maar daar zat een goeie auto aim in.

Nu schiet ik een heel magazijn leeg van links naar rechts en hij schiet 1 keer en ik ben dood.
Ik hoorde ook als je snel aimed en schiet dat die dan wel locked op dat ventje.

Inventaris - Steam

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-12-2022

Def87

DefXtreme

Gisteren zoals vele ook BO gehaald voor de 360 en een aantal uur gespeeld. Een aantal potjes TD gedaan en tot lvl 9 gelvld. Daarna mijn favoriete mode gungame gespeeld en wat is dat heerlijk spelen zeg. Vond die mode in CS een aantal jaar geleden al enorm leuk en nu nog steeds. De andere modes nog niet gespeeld maar dat komt nog wel. Ik heb destijds enorm veel MW2 gespeeld en daar ergerde ik me enorm aan de hoeveelheid Killstreak Rewards en ben daarom toen ook gestopt. Nu in BO is dit aangepakt en verheug me om het komende jaar deze COD te spelen.

XBL/PSN Gamertag : DefXtreme

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:24

Ga Combat Training spelen ;) Gaandeweg leer je wel om sneller en beter te aimen. Heeft wat tijd nodig, maar zal na tijdje wel beter gaan :)

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 12 Space Gray 128GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-01 13:43

Hoewel Bram1984 natuurlijk meteen weer over een muis begint, moet ik je toch aanraden om vooral door te spelen met de controller, en desnoods doe je eerst alleen combat training met hele makkelijke bots, zodat je leert hoe je met zo'n controller moet richten. Black Ops is bij mij mijn eerste CoD op de console, en ik heb er nu ook nog wat moeite mee, daarom heb ik het vorige weekend Killzone 2 Skirmish zitten doen, en dat heeft mij ontzetttend geholpen met het wennen aan die controller.

Het is voornamelijk wennen, vooral de eerste week, daarna zou je er al beter mee om moeten gaan. Lukt het je dan nog niet, dan kun je dus een muis voor je console kopen, maar probeer het eerst gewoon een weekje uit.

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
vinom schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:07:
[...]

Yup, ik voel dit ook heel licht in mijn muisbewegingen. Kan zijn dat het de lagg of de haperingen zijn.
Ik zou sync every frame maar eens uitzetten

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Haha, bedankt voor alle lieve reactes n.a.v. mijn post :>

Ik baseer die uitspraak gewoon op mijn mening dat ik de wapens, looks en feel van MW2 veel beter vind. Nu is BO nieuw en is iedereen aan het ontdekken en heeft er veel plezier in, maar net zoals bij WaW het geval was denk ik dat mensen toch gaan terugvallen op een CoD gemaakt door Infinity Ward, puur door het kwaliteitsverschil tussen de twee studio's.
TrekDude101 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:26:
[...]

Hoewel Bram1984 natuurlijk meteen weer over een muis begint, moet ik je toch aanraden om vooral door te spelen met de controller, en desnoods doe je eerst alleen combat training met hele makkelijke bots, zodat je leert hoe je met zo'n controller moet richten. Black Ops is bij mij mijn eerste CoD op de console, en ik heb er nu ook nog wat moeite mee. Ik heb zelf het vorige weekend Killzone 2 Skirmish zitten doen, en dat heeft mij ontzetttend geholpen met het wennen aan die controller.

Het is voornamelijk wennen, vooral de eerste week, daarna zou je er al beter mee om moeten gaan. Lukt het je dan nog niet, dan kun je dus een muis voor je console kopen, maar probeer het eerst gewoon een weekje uit.
Tuurlijk, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, en raadt het iedereen dan ook ten zeerste aan. :)

[Voor 54% gewijzigd door PromoX op 10-11-2010 10:45]

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

TrekDude101 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:26:
Als je met een muis een console shooter moet gaan spelen ben je gewoon lame bezig.

Miljoenen mensen die het wel gewoon lukt, die spelen gewoon met de controller, het is gewoon oefenen, oefenen en nog eens oefenen.

Zo heeft iedereen het onder de knie gekregen. Het is gewoon oneerlijk t.o.v de mensen die wel gewoon met een controller het spel spelen.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:51

Rivanov

Apple freak

Dakreal schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:14:
[...]

Dat is heel simpel ;-) Speel via een muis en toetsenbord, ik kan ook niet overweg met die pookjes.. dan schiet ik er altijd overheen. Niets voor mij.
Werkt dat goed? Met toetsenbord en muis op de PS3 gamen?
Alleen Bluetooth muis? Of werkt m'n Logitech MX620 ook met een USB dongle.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Slasher schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:31:
[...]

Als je met een muis een console shooter moet gaan spelen ben je gewoon lame bezig.

Miljoenen mensen die het wel gewoon lukt, die spelen gewoon met de controller, het is gewoon oefenen, oefenen en nog eens oefenen.

Zo heeft iedereen het onder de knie gekregen. Het is gewoon oneerlijk t.o.v de mensen die wel gewoon met een controller het spel spelen.
+1. Idem Ditto.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:41
Zo als anderen heb ik ook last van lag en erg low fps(80-110) low graphics.

De lag komt door de overlast neem ik aan en dat de servers nog niet helemaal goed zijn maar de low fps ligt dat aan mijn pc of is dit ook iets wat nog gefixed word?

M3 - LR AWD / Pearl White / Black / 19" - https://ts.la/florian39171

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 10:13
monnick schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:28:

Ik baseer die uitspraak gewoon op mijn mening dat ik de wapens, looks en feel van MW2 veel beter vind. Nu is BO nieuw en is iedereen aan het ontdekken en heeft er veel plezier in, maar net zoals bij WaW het geval was denk ik dat mensen toch gaan terugvallen op een CoD gemaakt door Infinity Ward, puur door het kwaliteitsverschil tussen de twee studio's.
Als ik het hoeveelheid gezeik hoor over MW2 en vooral dat het Online onwerkbaar is, dan gaat er niemand terug. Geen enkele fatsoenlijke pc-gamer zal teruggaan naar het p2p shooten op de MW2. Dedicated servers ftw!
koekjeh schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:33:

De lag komt door de overlast neem ik aan en dat de servers nog niet helemaal goed zijn maar de low fps ligt dat aan mijn pc of is dit ook iets wat nog gefixed word?
80-110 fps is low? Alles boven de 60 fps is totaal niet boeiend.

[Voor 22% gewijzigd door Relief2009 op 10-11-2010 10:34]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-01 22:08

Pykow

Pykow Gaming | BuG

ik heb gisteren 1,5 uur CoD gespeeld na dat ik 1 uur ben bezig geweest met de installatie op de PC.
De SP heeft niet echt een goede verhaallijn en de MP heb ik zelf nog niet gespeeld ;)

Volgens mijn neef die hem op de Xbox heeft. zijn de snipers slecht geworden en zijn de killstreak goed in balans.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

monnick schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:28:

Blablabla, je klets zo hard uit je nek...maar ik vind het wel jammer dat je geen Black Ops gaat spelen, want dan heb ik één noob minder af te knallen..
Sj44k13 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:27:
[...]

Ik zou sync every frame maar eens uitzetten
Staat uit ;)

[Voor 11% gewijzigd door vinom op 10-11-2010 10:36]

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-07-2021

MicScott

.Grey.

Trouwens, Snipen is echt wel een beetje te erg gegimpt op de PC... Ik kan nauwelijks kills maken met een sniper rifle terwijl ik in MW2 er best goed mee was.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-01 13:43
[...]

Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar je mag iemand best alle opties geven ;) Ik heb het zelf dus ook moeten doen, ik heb CoD 2 t/m MW2 op de PC gespeelt, en nu dus Black Ops op de console, daar ga je niet 1-2-3 net zo goed spelen als je op je PC doet. En dit geldt natuurlijk ook de andere kant op, mensen die van console naar PC gaan, zullen ook moeten wennen.

Het punt is gewoon dat als je zo'n muis overweegt, dat het verstandig is, net zoals jij en de anderen hier zeggen, om gewoon eerst die controller nog een kans te geven, en als het je dan écht niet lukt, dán kan je zo'n muis overwegen, maar ga niet niet na een uurtje gamen denken dat je niks kan met zo'n controller.
Rivanov schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:31:
[...]

Je hebt voor de consoles speciale muiscontrollers, je kan niet 'zomaar' een toetsenbord en muis inpluggen ;)

• koekjeh
Relief2009 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:33:
[...]

80-110 fps is low? Alles boven de 60 fps is totaal niet boeiend.
Ja dit klopt wel. Helaas heb ik ook af en toe fps drops in combat naar 40-50 en ik denk dat er veel meer fps mogelijk zou moeten zijn met mij pc of het ik dit fout? :?

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Niks geen geflame van mij kant, ik geef gewoon een mening en mijns inziens een realistische blik op het spel (met wat er met WaW gebeurde in mijn achterhoofd). Overigens had ik er wel even bij moeten vermelden dat ik het over de console versie had, dat mensen niet terug gaan naar de PC versie van MW2 kan ik heel goed begrijpen.

[Voor 5% gewijzigd door PromoX op 11-11-2010 10:19]

Anoniem: 266471

[...]

Wat een onzin zeg. Lekker in de tijd blijven hangen 1994...
Stuurtjes en alles weg omdat het niet eerlijk is?
Ik ben juist dankzij fragfx naar shooters op console gegaan en er zijn er heel veel die dat hebben.. Die werken trouwens helemaal top op alle CoD versies.

• Relief2009
koekjeh schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:37:
[...]

Ja dit klopt wel. Helaas heb ik ook af en toe fps drops in combat naar 40-50 en ik denk dat er veel meer fps mogelijk zou moeten zijn met mij pc of het ik dit fout? :?
Op welke resolutie speel je?
monnick schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:37:
Wat zijn jullie een kleine kindjes zeg. Niks geen geflame van mij kant, ik geef gewoon een mening en mijns inziens een realistische blik op het spel (met wat er met WaW gebeurde in mijn achterhoofd). Overigens had ik er wel even bij moeten vermelden dat ik het over de console versie had, dat mensen niet terug gaan naar de PC versie van MW2 kan ik heel goed begrijpen.
Mening + realistisch = :')

[Voor 44% gewijzigd door Relief2009 op 10-11-2010 10:41]

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Anoniem: 266471 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:38:
[...]

Ik ben juist dankzij fragfx naar shooters op console gegaan en er zijn er heel veel die dat hebben.. Die werken trouwens helemaal top op alle CoD versies.
Tsjah als je niet met een controller een shooter kan spelen ben je gewoon niet goed genoeg, ik vind het een zwaktebod als je zulke dingen moet aangrijpen om het spel te kunnen spelen IMHO :)

[Voor 77% gewijzigd door Slasher op 10-11-2010 10:42]

• koekjeh
Nou ik de graphics op low heb speel ik op 1024x768 maar als ik de graphics wil veranderen crashed mij cod ook dan moet ik via taakbeheer afsluiten. Als ik dan weer opstart staan de ingestelde settings wel goed.

[Voor 27% gewijzigd door koekjeh op 10-11-2010 10:44]

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-01 16:49

cv8x

Tsjakkaaaa

Zo, gisteren ook flink wat uurtjes MP gespeeld (PS3). Ik moet zeggen dat het mij wel bevalt! Heb de laatste tijd vaak MW2 gespeeld en ik merk wel degelijk een verschil. Je kunt goed merken dat dit ontwikkeld is door diegene die World at War ontwikkeld heeft (Treyarch). Het geluid van de voetstappen, het ontploffen van een granaat, etc. Allemaal hetzelfde als WaW. SP heb ik nog niet gespeeld. Had gisteren trouwens nergens last van tijdens de MP potjes. Heel zelden een beetje lag, maar er was dan ook ruim 800.000 man/vrouw online.

Topgame, ik ga me er zeker mee vermaken!!

By the way: Ik had gisteren iets van 2500 kills (klopt niet). Worden de leaderbords nog teruggezet??

[Voor 8% gewijzigd door cv8x op 10-11-2010 10:44]

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

koekjeh schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:33:

Proest.. Ik neem aan dat je weer zo'n knaap bent die zonodig 250FPS wil hebben voor jumps ect? Je krijgt hetzelfde effect ook als je je FPS op 47 of 75 locked..
Anoniem: 266471 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:38:
[...]

Racespellen op de consoles worden ontworpen om goed te werken met sturen, schietspellen op de consoles worden ontworpen om goed te werken met controllers, niet met een muis en eventueel toetsenbord.. Als het spel officieel support ervoor heeft (neem bijv Unreal Tournament 3) maakt het mij niet uit, dan is het vanaf de fabriek uit support voor.

Toch vreemd he.. Hoe die muis een controller moet emuleren.. Dat de PS3 dat niet vanzelf doet. Zou dat iets te maken hebben met het feit dat een gewone muis niet werkt? Hmm? Juist ja, omdat het niet de bedoeling is dat je gaat spelen met een muis.

[Voor 48% gewijzigd door D4NG3R op 10-11-2010 10:46]

• Anoniem: 151407
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
D4NG3R schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:42:
[...]

Proest.. Ik neem aan dat je weer zo'n knaap bent die zonodig 250FPS wil hebben voor jumps ect? Je krijgt hetzelfde effect ook als je je FPS op 47 of 75 locked..
ja is wel leuk want black ops op pc staat standaard optie aan van sync every frame en blijf je stabiel op 60fps.. hehe
en meer frames laten zien kan door dat uit te zetten en de mp_config aan te passen en maxfps lijn hoger te zetten wat overig vrij zinloos is als je toch lagged _/-\o_

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 10-11-2010 10:44]

[...]

Welkom in 2010. Zo zijn er daarnaast weer miljoenen mensen die met een muis spelen. ;w

Vraag dan ook ff of de mensen op de PC met een snellere PC, een groter scherm, en een muis van € 200,- terug willen gaan naar de minimus specs en een Trust muis. :F

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06-2022
monnick schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:37:
Wat zijn jullie een kleine kindjes zeg. Niks geen geflame van mij kant, ik geef gewoon een mening en mijns inziens een realistische blik op het spel (met wat er met WaW gebeurde in mijn achterhoofd). Overigens had ik er wel even bij moeten vermelden dat ik het over de console versie had, dat mensen niet terug gaan naar de PC versie van MW2 kan ik heel goed begrijpen.
Je spreekt jezelf tegen.
Rivanov schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:31:
[...]

Ik speel op PC :) Ik vind dat Console games vergeleken met mijn pc er meestal minder uit zien.
Daarnaast speel ik liever met muis + tobo.

over de FPS, 35 -45 is acceptabel, alles daarboven ga je toch niet waarnemen.

Ik heb alles op max met Sync every frame. Ik kan dus max 60 halen omdat ie hem synced. Hier gaat ie ook niet onder gelukkig. Over de graphics ben ik ook wel te spreken, alles ziet er weer wat mooier uit, de performance is ook goed bij mij.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06

BaRF

bijna kerst

Zijn er al mensen die wat leuks hebben gemaakt met dat theater gebeuren? Ik heb even gekeken maar bij mij staat er steeds dat er geen opgenomen games zijn oid?

Waar ik trouwens ERG blij mee ben en wat NIET in MW2 zat: Screenshot knopje! :D Hoera!

"The space between what's wrong and right, is where you'll find me hiding, waiting for you"

• koekjeh
[...]

Heb op cod4 altijd op 250 gespeeld dat klopt maar minder vind ik geen enkel probleem. Wat ik alleen zo raar vind is dat men fps zo laag is en de graphics zijn niet echt mega nieuwe.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

BaRF schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:53:
Zijn er al mensen die wat leuks hebben gemaakt met dat theater gebeuren? Ik heb even gekeken maar bij mij staat er steeds dat er geen opgenomen games zijn oid?

Waar ik trouwens ERG blij mee ben en wat NIET in MW2 zat: Screenshot knopje! :D Hoera!
Heb even gekeken en hij slaat netjes m'n games op. Verder de Theater mode niet geprobeerd. Vanavond 's doen.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Relief2009
koekjeh schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:41:
[...]

Nou ik de graphics op low heb speel ik op 1024x768 maar als ik de graphics wil veranderen crashed mij cod ook dan moet ik via taakbeheer afsluiten. Als ik dan weer opstart staan de ingestelde settings wel goed.
Probeer eerst COD opnieuw te installeren en misschien ook even naar je drivers kijken. IS wel zonde om op zon lage resolutie te spelen? Voor de rest lijkt het me idd vreemd.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik las net hier de optie, en nu gevonden: "Load Multiplayer by default". Staat nu aan, mooie optie :)

SAM Turrets zijn ook een leuke toevoeging. Had gisteren 10 Spyplanes uit de lucht in 1 potje :)

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-12-2022
Bedankt voor de vele reacties. Ik ben niet van plan om een muis en toetsenbord aan te schaffen. Dan kan ik het net zo goed op de PC spelen. Ik vind het juist lekker dat ik onderuitgezakt op een stoel/bank online kan spelen. Ik zal gewoon blijven oefenen en dan komt het inderdaad hopelijk vanzelf.

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-01 20:20
Als de refreshsnelheid van je monitor 60 FPS is, dan zie je alles boven de 60 niet terug op je monitor toch?

En volgens mij zijn er nog geen beeldschermen met 250 fps...???

• koekjeh
Relief2009 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:56:
[...]

Probeer eerst COD opnieuw te installeren en misschien ook even naar je drivers kijken. IS wel zonde om op zon lage resolutie te spelen? Voor de rest lijkt het me idd vreemd.
Klopt is erg jmmer van de resolutie. Drivers heb ik gisteren nog geupdate zonder effect. Zal hem wel even overnieuw installeren als ik thuis ben.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Die 'bazooka' in je standaard smg pakket is trouwens ook niet slecht! Locked erg snel op heli's en spyplanes >:)

En inderdaad, combat training is heerlijk om aan de 'feel' te wennen!

"The space between what's wrong and right, is where you'll find me hiding, waiting for you"

• dutchie79
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-11-2022
ik heb gisteren avond via splitscreen online gespeeld, ik moet zeggen dat dit een fijne aanvulling is. ik speel op een 32 inch en vind het goed te doen.

Anoniem: 292780

Een geweldige game, ik speel op de PS3, totaal geen lag problemen.
Wager matches zijn echt leuk om te doen.

Ik heb nu rank 19, maar tot nog toe vind ik de snipers niks.
De Dragunov is echt een kut ding.. En die WA2000 was bij MW2 al helemaal een gare sniper.

Dus nu wacht ik af op die sniper van level 24(?)
Hopelijk is dat wel iets. Bij MW2 was ik gewoon echt goed met sniper, maar tot nog toe lijkt BO niet echt een game om in te snipen. Ook heb ik het nog bijna niemand zien doen.

De maps vind ik over het algemeen groot. Het lijkt wel alsof er overal weer een gangetje is waar nooit iemand komt. Ook zijn er vrij veel camp spots, en helaas ben ik er alweer vrij veel tegengekomen (campers).

Mijn hoogste killstreak tot nog toe is 21.. Helaas had ik alleen maar 3,5,7 aan staan, want ik kon nog geen killstreaks unlocken op dat moment.

Tsja, jammer dat ik moet werken op dit moment, heb alweer zin in vanavond om verder te knallen!
Wat ik echt grappig vind is dat gister 12 mensen online waren in mijn Friend List, en dat werkelijk iedereen Black Ops aan het spelen was haha!
dutchie79 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:00:
ik heb gisteren avond via splitscreen online gespeeld, ik moet zeggen dat dit een fijne aanvulling is. ik speel op een 32 inch en vind het goed te doen.
Je kan Split Screen multiplayer spelen nu? Ik zag het wel staan, maar dacht dat je dan automatisch een private match moest doen ofzo.

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 292780 op 10-11-2010 11:04]

[...]

Racespellen op de consoles worden ontworpen om goed te werken met sturen, schietspellen op de consoles worden ontworpen om goed te werken met controllers, niet met een muis en eventueel toetsenbord.. Als het spel officieel support ervoor heeft (neem bijv Unreal Tournament 3) maakt het mij niet uit, dan is het vanaf de fabriek uit support voor.

Toch vreemd he.. Hoe die muis een controller moet emuleren.. Dat de PS3 dat niet vanzelf doet. Zou dat iets te maken hebben met het feit dat een gewone muis niet werkt? Hmm? Juist ja, omdat het niet de bedoeling is dat je gaat spelen met een muis.
Volgens mij zijn de fragfx en fragnstein ook speciaal ontworpen voor de ps3 shooters en volgens mij waren ze allemaal heel rap uitverkocht..
Als het niet de bedoeling is waarom kan het dan wel?

• MasterMaarten
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-01 11:19
PC: Wat ik op dit moment erg vervelend vind is dat als ik de optie in het menu klik dat er automatisch een server wordt gekozen dan krijg ik 9 van de 10 keer een melding terug dat hij vol is. Kunnen ze niet gewoon de volle servers overslaan met kiezen.
Ook heb ik veel problemen met het samen spelen met een vriend van mij. Als ik bij friends die persoon aangeef dan is de functie om in zijn game te komen grijs en kan ik dit dus niet. (misschien is dan de server vol maar ik heb nog niks anders gezien) Ook een invite sturen is grijs en kan dus niet op geklikt worden.
Meer mensen hier last van?
Anoniem: 266471 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:01:
[...]

Volgens mij zijn de fragfx en fragnstein ook speciaal ontworpen voor de ps3 shooters en volgens mij waren ze allemaal heel rap uitverkocht..
Als het niet de bedoeling is waarom kan het dan wel?
Hij emuleert een controller. de PS3 denkt dat je gewoon lekker op een controller speelt.

Even een willekeurige vergelijking: Een SNES Emulator op je PC. Als jij dan een ROM laad, denkt de ROM dat hij in een SNES geplugt is. Terwijl dit eigenlijk niet zo is... de PC emuleert alleen maar een SNES.

Hetzelfde doet die FragFX. De PS3 denkt dat er gewoon een controller word ingeplugt, terwijl het eigenlijk een muis die een controller emuleert is.

• SpeedKill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-05-2020
prutser387 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:59:
Als de refreshsnelheid van je monitor 60 FPS is, dan zie je alles boven de 60 niet terug op je monitor toch?

Ook al wordt gezegd dat je, volgens sommigen, boven 30 fps het niet waarneemt en weer anderen zeggen boven 60 fps het niet waarneemt, merk je het wel in het spel.

Vraag me niet om details, maar op de HL1/Source engine, en de BF2 & Frostbite 1.5 engine merk je wel degelijk verschil bij 60 en 100 FPS.

Ik vind het zelf óók belangrijk om een stabiele 100 fps te halen, framedrops kan ik echt niet tegen :P
Komt misschien ook wel omdat ik vooral clanwars e.d. speel, daar is het toch een stukje belangrijker dan in een public game :)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:35

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik meen mij te herinneren dat ze voor de release heel erg aan het promoten waren dat Black Ops statspagina's zou hebben, ook voor de PC. MAar ik kan dit gewoon nergens terugvinden, 1 van jullie een idee of je stats online terug te vinden zijn?

blup

• highmastdon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
cv8x schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:42:
...
By the way: Ik had gisteren iets van 2500 kills (klopt niet). Worden de leaderbords nog teruggezet??
Ik had gister binnen 24 uur al 1424 HOURS PLAYED op steam staan... Zelfde verhaal :P

Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.

SpeedKill schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:08:
[...]

Ook al wordt gezegd dat je, volgens sommigen, boven 30 fps het niet waarneemt en weer anderen zeggen boven 60 fps het niet waarneemt, merk je het wel in het spel.

Vraag me niet om details, maar op de HL1/Source engine, en de BF2 & Frostbite 1.5 engine merk je wel degelijk verschil bij 60 en 100 FPS.

Ik vind het zelf óók belangrijk om een stabiele 100 fps te halen, framedrops kan ik echt niet tegen :P
Komt misschien ook wel omdat ik vooral clanwars e.d. speel, daar is het toch een stukje belangrijker dan in een public game :)
het is hierom:
http://www.codjumper.com/...iewtopic.php?f=55&t=12464
125 FPS - 40.5 height units
250 FPS - 41.5 height units
333 FPS - 46 height units
Het verschil is wel merkbaar, het zijn kleine dingetjes.. Zo zul je met 333FPS van 9m hoogte niet doodvallen (97HP schade) terwijl dit met elke andere FPS wel gebeurt.

• highmastdon
SpeedKill schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:08:
[...]

True, ik merk en zie (!) ook verschil tussen mn scherm op 60 hz of 75 hz. En ik voel aan de reactie van de game ook verschil tussen 125 en 70fps.

Ben ook cws gewend in CoD4 en daarom was 't een enorme opluchting om weer ff CoD4 te doen ZONDER lag en een _____________ rechte lijn voor lagometer ipv _***__**_--_ << :)

• highmastdon
Anoniem: 151407 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:44:
[...]

ja is wel leuk want black ops op pc staat standaard optie aan van sync every frame en blijf je stabiel op 60fps.. hehe
en meer frames laten zien kan door dat uit te zetten en de mp_config aan te passen en maxfps lijn hoger te zetten wat overig vrij zinloos is als je toch lagged _/-\o_
Met inet-lag en 125fps kan je nog steeds goed strafen hoor. Behalve als je fps lag krijgt dan zal 't niet meer gaan.

Dan moet je vsync natuurlijk wel uit hebben ;)

• Mattie112
  • Laatst online: 31-01 16:46

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Heb net vanochtend voor het eerst even een Wager match gespeeld (gun-game)
Bij het joinen vroeg ie me of ik me er in wilde kopen voor 500.

Nou mijn vraag: betaal je elke ronde 500? Of alleen 1x bij het joinen en speel je voor de rest 'gratis' ?

My Youtube Channel

• highmastdon
prutser387 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:59:

Zet vsync uit ingame en ga cod2 spelen op /com_maxfps 60 en daarna com_maxfps 250 (cod2 omdat je die misschien zo hoog krijgt ;)).

Wedden dat je wat merkt.

highmastdon schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:13:
[...]

Ik had gister binnen 24 uur al 1424 HOURS PLAYED op steam staan... Zelfde verhaal :P
Haha ohja, die leaderboards, ik had gister al 8500 kills in 4 uurtjes speeltijd ofzo :P haha

• koekjeh
Mattie112 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:23:

Nou mijn vraag: betaal je elke ronde 500? Of alleen 1x bij het joinen en speel je voor de rest 'gratis' ?
elke match die je speelt leg je 500 in

koekjeh schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:25:
[...]

elke match die je speelt leg je 500 in
Lol bij PS3 kan je kiezen voor 10, 1000 of 10000 inleg.
Zo kun je dus als nummer 1, 3x je inleg terugverdienen.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:10
highmastdon schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:24:
[...]

Zet vsync uit ingame en ga cod2 spelen op /com_maxfps 60 en daarna com_maxfps 250 (cod2 omdat je die misschien zo hoog krijgt ;)).

Wedden dat je wat merkt.
Nog groter hertz/fps belangrijk spel counter-strike 1.6, ga daar maareens met maxfps 100 spelen op je 60 hz monitortje, en daarna op een 100/120hertz tft, en of je het verschil merkt :) je doet je naam wel eer aan "prutser" ;)

• koekjeh
Anoniem: 292780 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:26:
[...]

Lol bij PS3 kan je kiezen voor 10, 1000 of 10000 inleg.
Zo kun je dus als nummer 1, 3x je inleg terugverdienen.
ben deze optie nog niet tegen gekomen

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09-2021
Ligt het aan mij of zijn de wapens een stuk minder gedetailleerd? Met name de Pistols vind ik niet zo mooi uitzien, in MW2 waren de wapens erg gedailtaileerd en werden ze ook op mooi formaat weergeven in de game. Hier vind ik sommige wapens wel klein overkomen met name handguns

Ik vind hem grafisch wel heel gaaf, ik heb hem in het begin even met alles op de hoogste settings gezet, helaas vind mijn CPU dat niet zo leuk dus moet ik hem iets lager zetten. Maar met de allerhoogste settings vind ik het erg mooi!

Ook heb ik het idee dat het wat makkelijk speelt op sommige momenten, voornamelijk longshots gaan makkelijker dan voorheen.

Verder heb ik nog niet echt een duidelijk oordeel over de game kunnen geven, ik moet nog een hoop proberen en uittesten.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vermaak me heerlijk met dit spel. Haal altijd wel redelijke k/d ratio's, leuke wapens (Famas, Galil, AUG :D). Ook fijn dat er geen stopping power meer is (ik moest altijd kiezen tussen Stopping Power en die anti radar perk).

• highmastdon
monnick schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:56:
De multiplayer van BO overleeft 2 maanden, daarna is iedereen terug bij MW2 (of zelfs CoD 4)
Ik denk niet dat het terug gaat naar MW2, misschien wel CoD4 omdat daar de servers en mods nog steeds 't beste zijn (e.g. No lag, no fpsdrop, no p2p-servers) voor competatieve gamers.

Maar als er goeie promod uitkomt voor BO dan denk ik dat er veel competatieve gamers blijven spelen. Dedicated servers + mods rules.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-02 19:14

Sorbo

Uw hulp in huis!

highmastdon schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:13:
[...]

Vreemd, ik heb volgens steam de singleplayer uitgespeeld in 103 minuten :+

offtopic:
maar ik ben dan ook wel heel erg goed hoor

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-02 12:13
D4NG3R schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:06:
[...]

Hij emuleert een controller. de PS3 denkt dat je gewoon lekker op een controller speelt.

Even een willekeurige vergelijking: Een SNES Emulator op je PC. Als jij dan een ROM laad, denkt de ROM dat hij in een SNES geplugt is. Terwijl dit eigenlijk niet zo is... de PC emuleert alleen maar een SNES.

Hetzelfde doet die FragFX. De PS3 denkt dat er gewoon een controller word ingeplugt, terwijl het eigenlijk een muis die een controller emuleert is.
Ik heb hier nog een PS3 FragFX liggen, min of meer nieuw in doos (één keer getest in COD:MW2 SP). Vorig jaar voor 17 pond gekocht bij The Hut. Het speelt gewoon niet als je lekker op de bank zit. Het is leuk voor mensen die 'kicken' op een hoge K/D ratio en diegene die helemaal gek worden als ze een keer gekilled worden door een snellere speler met controller.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• highmastdon
Thomasthomas schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:27:
Ik vermaak me heerlijk met dit spel. Haal altijd wel redelijke k/d ratio's, leuke wapens (Famas, Galil, AUG :D). Ook fijn dat er geen stopping power meer is (ik moest altijd kiezen tussen Stopping Power en die anti radar perk).
Haha , ik vind de perks vrij fantasieloos. 'k had altijd Stopping power en deep impact... maar stopping power is er niet meer dus nu altijd 'snel rennen' perk. (hoe heetieookalweer)

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:24
Mattie112 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:23:

Volgens mij betaal je aan het begin van elke ronde 500. Ik heb al 2x One in the Chamber gespeeld, 1x 1ste en 1x 2de :)

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 12 Space Gray 128GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Jumpman schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:30:
[...]

Ik heb hier nog een PS3 FragFX liggen, min of meer nieuw in doos (één keer getest in COD:MW2 SP). Vorig jaar voor 17 pond gekocht bij The Hut. Het speelt gewoon niet als je lekker op de bank zit. Het is leuk voor mensen die 'kicken' op een hoge K/D ratio en diegene die helemaal gek worden als ze een keer gekilled worden door een snellere speler met controller.
Precies, en meestal* zijn dit ook die sneue 12 - 13 jarige kinderen die schreeuwen en bleren als ze gewoon worden gekild..

FragFX'en zijn ook niet toegestaan op lanparties E.D, dus de officiele "Professionele" community wil er ook niks mee te maken hebben.

*Meestal, voordat hier een flamewar begint.

[Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 10-11-2010 11:35]

Weet iemand welke challenge van een Perk je moet behalen voor het unlocken van de Pro?

• geezer1986
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:33
Bezulba schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:09:
ik meen mij te herinneren dat ze voor de release heel erg aan het promoten waren dat Black Ops statspagina's zou hebben, ook voor de PC. MAar ik kan dit gewoon nergens terugvinden, 1 van jullie een idee of je stats online terug te vinden zijn?
Ik zag ze gisteren voorbij komen... kreeg 2 personen in de lijst, mijzelf en iemand die in mijn friendlist staat.

Waar ik het gevonden had weet ik niet meer en heb het nu ook niet bij de hand.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
Anoniem: 292780 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:32:
Weet iemand welke challenge van een Perk je moet behalen voor het unlocken van de Pro?
Op de PC is het zo dat je met de rechtermuisknop op de Perk kunt klikken en dan de challenges voor de Pro kunt bekijken. Maar volgens mij als je naar het Challenges scherm gaat en dan naar de Perks, staan ze daar ook tussen. Volgens mij zijn dat de enige challenges voor perks, die naar Pro leiden.

Jumpman schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:30:
[...]

Ik had het probleem dat ik niet kon wennen aan controller dus fragfx was ideaal en opzich kan je daar nog best relax me op de bank liggen ;) en k/d interesseerd me niet alleen lol maken.. Snap niet waarom andere zich druk maken om hoe iemand speelt gaat erom dat je er plezier in hebt.

Iemand ng wat over de zombie mode? is dat wat?

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 266471 op 10-11-2010 11:41]

Anoniem: 104511

Zo, weer even een paar potjes gespeeld. Beduidend minder RC-XD's deze keer, wel een potje waar het hele vijandelijke team ghost had (lekker nutteloos dus, al die spyplanes). Heb nu samen met Ghost en Hacker eindelijk Warlord + Silencer + Reflex. Een silencer erop scheelt toch altijd weer een hele hoop. Laatste potje gingen de killstreaks eindelijk eens lopen, tot en met de Cobra (en een Cobra uit de care package). Deze maken wel vrij lastig kills viel me op.

Verder weer twee nieuwe maps gezien, Firing range en Nuketown. Beide best prima, alhoewel ik in Firing range een beetje dol werd van alle deurtjes en doorgangen overal heen. Nuketown is klein...erg klein, maar daar hou ik juist van :) Alleen af en toe besloot het spel de spawn van de tegenstander even te verplaatsten tot 10 meter achter je linie, staat ineens het hele vijandelijke team achter je!

Goed, nu even lunchen, dan daadwerkelijk iets nuttigs doen en vanavond maar 'ns voor de claymore sparen :p

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 10-11-2010 11:44]

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Maar inderdaad, kunnen we online stats per speler zien?

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hier het volgende op de PS3:
Version numer: 0 [46.6.16.3]
Connectivity information: A.B.C.D.E.F.G.H.I.J.
NAT type: open
Bandwith: 3020Kbps
Geographical region: nl

Ik merk tot nu toe weinig lag en ook slechts enkele keer een host migration, maar dat lukt wel.
Het enige nadeel met party's is dat niet iedereen in de party ook daadwerkelijk in de game komt, maar wellicht komt dat door de NAT instellingen van diegene. Heb bij preferences iig de search preferences op LOCALE ONLY gezet.

Zijn er nu voor de PS3 dedicated servers of hoe zit dat?
Vinden jullie ook dat de verdeling van de perks een stuk logischer is als bij MW2? Het valt mij op dat er beter gecombineerd kan worden. Wat mij wel een beetje tegenvalt is het alleen het localiseren op basis van voetstappen, met andere woorden: ik hoor ze amper.

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-01 14:26

Barca

In Search Of Sunrise

BaRF schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:37:
Ik heb tot nu toe gevonden dat je eerst zelf een game moet joinen of maken, vervolgens ESC > Friends > dubbelklik op je friend en dan invite. Beetje omslachtig... Zou inderdaad fijn zijn als je een soort prive lobby had met je party en dan kon klikken op 'all join' ofzo!

Gaan we nog een GoT Clan maken met z'n allen? :D Desnoods wil ik er wel een siteje voor maken ofzo? Wie zou er mee willen doen? Gewoon voor de lol natuurlijk :)
Is er nog iemand anders die weet of dit beter kan? Ik wil namelijk SAMEN SPELEN met mijn matties en niet steeds tegen ze moeten als ze na een invite mijn server joinen.

• maffiappie
  • Laatst online: 19-07-2022
Btw voor alle mensen met eigen servers die graag reserved spots willen hebben, ik heb hier gister bij gameservers.com een ticket voor gemaakt, en hun antwoord was dat treyarch hun nog niet de juiste syntax hiervoor had gegeven. Gewoon even ter informatie. Dus nog steeds moet je mensen kicken om er in te kunnen via remote console.

Anoniem: 284868

Hoe doen jullie dat eigelijk, met vrienden in 1 server?
Invite systeem werkte gisteren niet bij mij tenminste. En afspreken om met zn alle in een server te gaan, bijv treyarch TDM #520 werkt ook niet. Want de ene kan die server wel zien en de andere weer niet.. /connect ip werkt ook niet dus wat is de makkelijkste manier?
BaRF schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:37:
[...]

Ik heb tot nu toe gevonden dat je eerst zelf een game moet joinen of maken, vervolgens ESC > Friends > dubbelklik op je friend en dan invite. Beetje omslachtig... Zou inderdaad fijn zijn als je een soort prive lobby had met je party en dan kon klikken op 'all join' ofzo!

Gaan we nog een GoT Clan maken met z'n allen? :D Desnoods wil ik er wel een siteje voor maken ofzo? Wie zou er mee willen doen? Gewoon voor de lol natuurlijk :)
De Xbox-360 en PS3 ondersteunen dit wel. In het startmenu van de MP nodig je iedereen uit, en de lobby leader doet dan search voor een game. Iedereen gaat dan met hem/haar mee en zit in hetzelfde team.

• MicScott

MicScott

.Grey.

reemprive schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:48:
Vinden jullie ook dat de verdeling van de perks een stuk logischer is als bij MW2? Het valt mij op dat er beter gecombineerd kan worden. Wat mij wel een beetje tegenvalt is het alleen het localiseren op basis van voetstappen, met andere woorden: ik hoor ze amper.
Klopt, dat heb ik ook. Ik denk dat dat ook is om Ninja pro beter te maken? In MW2 merkte ik eigenlijk geen verschil tussen hoe duidelijk voetstappen van tegenstanders zijn met en zonder sitrep pro.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

D4NG3R schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:55:
De Xbox-360 en PS3 ondersteunen dit wel. In het startmenu van de MP nodig je iedereen uit, en de lobby leader doet dan search voor een game. Iedereen gaat dan met hem/haar mee en zit in hetzelfde team.
Dat klinkt ideaal, kan dit op de pc ook? :P

MicScott schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:55:
[...]
Klopt, dat heb ik ook. Ik denk dat dat ook is om Ninja pro beter te maken? In MW2 merkte ik eigenlijk geen verschil tussen hoe duidelijk voetstappen van tegenstanders zijn met en zonder sitrep pro.
Ik vond dat sitrep pro juist hartstikke goed werkte, ik kon de voetstappen echt EXTREEM goed horen met sitrep pro.. Voornamelijk bij S&D was het fijn, daarmee hoorde ik werkelijk waar iedereen aankomen en ook waar ze vandaan kwamen. Het enige punt waar je voor moest oppassen waren de mensen met Ninja Pro..

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:41
Ik kon ze in de Combat Training vrij goed horen, misschien zijn er veel mensen online die Ninja gebruiken ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

BaRF schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:58:
[...]

Dat klinkt ideaal, kan dit op de pc ook? :P
Nee :N

Hoor jij uberhaupt nog wel voetstappen dan? In MW2 kon ik mensen overal horen tenzij ze Ninja gebruikten. Nu word ik telkens verrast.

reemprive schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:01:
Hoor jij uberhaupt nog wel voetstappen dan? In MW2 kon ik mensen overal horen tenzij ze Ninja gebruikten. Nu word ik telkens verrast.
Ik hoor alleen mijn eigen voetstappen heel hard.. Maar die van andere niet echt..

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

MicScott schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:55:
[...]

Werkt niet altijd goed. We hebben gisteravond paar keer gehad dat een vriend van me ineens in het andere team terecht kwam! PS3 that is.

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:41
ja ik hoor ze erg duidelijk, ( nu ben ik ook een soundwhore met dikke schotels op mn oren tijdens BO >:) ) maar misschien had je inderdaad pech met een hele lobby vol met Ninja's.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

• Mattie112
  • Laatst online: 31-01 16:46

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

<offtopic>

Voor degene die een FRANS-talige cover heeft gehad:
Geachte klant,

Uw bestelling voor de PC versie van Call of Duty: Black Ops is op maandag 8 november verzonden. U heeft het spel ondertussen al ontvangen of kunt u vandaag of morgen verwachten. Na enkele reacties hebben wij vernomen dat er een gedeelte van de levering Franstalige covers heeft.

Wij hebben hier navraag over gedaan en door een drukfout bij de uitgever Activision zijn er een hoop exemplaren verspreid door Nederland met een Franstalige cover. De handleiding en het spel zijn volledig in het Engels. Indien u een Engelstalige cover wilt ontvangen kunt u contact met ons opnemen, dan zullen wij gaan kijken of wij deze naar u kunnen verzenden.

Met vriendelijke groet,

Mediaoffer
www.mediaoffer.nl

My Youtube Channel

Anoniem: 287092

Heb nu ook al aardig wat potjes online op de pc gespeeld, en moet zeggen dat ik, in tegenstelling tot velen, wel erg kan genieten :) Sure, de FPS is nog niet wat t moet zijn, en er is af en toe lag, maar dat wordt in de komende dagen/weken echt wel opgelost.. Customization werkt echt heerlijk, het voegt nu naar mijn mening echt veel toe aan de mening, met de CP's enzo.. Heel verslavende game tot nu toe, was met MW2 al wel redelijk snel klaar ivm CoD4, door het gebrek aan dedicated servers. Dat die hier nu wel weer in zitten vind ik persoonlijk misschien wel de grootste verbetering!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ik hoor ze eigenlijk bijna niet, en ik heb een goed 5.1 headset die me bij MW2 ontelbare kills heeft bezorgt :)

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:16
Ik hoor ook geen voetstappen eigenlijk, maar je eigen voetstappen zijn dan weer een stuk harder dan in MW2. Heb in Black Ops nog nooit iemand kunnen neerschieten omdat ik hem al hoorde lopen in de kamer naast mij of zo... Terwijl dit juist zo goed werkt altijd bij mij in MW2 (en met SitRep pro was het nog veel beter :))

Anoniem: 314404

Hoe kan je in godsnaam samen met een maat een server joinen (op de pc)? Is dit uberhaupt wel mogelijk?

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-10-2022
Dj-sannieboy schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:47:
Bandwith: 3020Kbps

Heb bij preferences iig de search preferences op LOCALE ONLY gezet.

Zijn er nu voor de PS3 dedicated servers of hoe zit dat?
ja preferences staat op locale only, was ik vergeten te melden. :)
wat een verschil van Bandwith :S jij hebt meer dan 1Mbit Up?

• Rogierh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-01 11:03
Sound-whoring kan niet meer in BO (heb ik uit enkele Youtube reviews) wat het gebruik van de Ninja perk volgens mij nuttoloos maakt.

Rogierh schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:16:
[...]

Sound-whoring kan niet meer in BO (heb ik uit enkele Youtube reviews) wat het gebruik van de Ninja perk volgens mij nuttoloos maakt.
Waar is Ninja Pro dan voor? Die moet toch wel enige functie hebben...
Ik vind het alleen jammer dat je alle perks en nog erger de wapen attachments meteen kunt kopen. Zou veel leuker zijn als je net als in alle vorige spellen eerst een bepaald level moet halen of een bepaalde challenge moet doen (20 kills voor red dot sight, etc) en ze daarna nog moet kopen. Ik ben bang dat iedereen nu na een prestige bijvoorbeeld meteen weer dezelfde perks en attachments koopt (na een uurtje MP gisteren had ik al 15.000 CP dus daar kun je al flink wat voor kopen...) en nooit iets anders probeert. Ik zou ook niet weten wat ik nu zou moeten kopen, vind het leuker als de game mij gewoon iets unlocked na een bepaald level (zoals met de geweren wel het geval is).

Mijn iRacing profiel

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Klopt. Je kunt nu heel snel dingen kopen. Had voordat ik het wist ook een enorm berg CP's.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Lol net een potje gespeeld op k/d 23-0. Ik vind het een erg leuk spel tot nu toe. Moet ook maar eens aan de campaign beginnen...

NickThissen schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:22:
Ik vind het alleen jammer dat je alle perks en nog erger de wapen attachments meteen kunt kopen. Zou veel leuker zijn als je net als in alle vorige spellen eerst een bepaald level moet halen of een bepaalde challenge moet doen (20 kills voor red dot sight, etc) en ze daarna nog moet kopen. Ik ben bang dat iedereen nu na een prestige bijvoorbeeld meteen weer dezelfde perks en attachments koopt (na een uurtje MP gisteren had ik al 15.000 CP dus daar kun je al flink wat voor kopen...) en nooit iets anders probeert. Ik zou ook niet weten wat ik nu zou moeten kopen, vind het leuker als de game mij gewoon iets unlocked na een bepaald level (zoals met de geweren wel het geval is).
Ik vind dat juist fijner.. Even een klein voorbeeldje:
Op MW2 gebruikte veel mensen Thermal Sight op hun Sniper. Dan moest je eerst 75 kills maken met je sniper, en vervolgens 20 kills met de ACOG Sight op je sniper....
ACOG Sight was zo extreem noob...

Nu kun je gewoon meteen kopen wat je nodig hebt.
Persoonlijk vind ik het prettiger.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-01 22:08

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ik ben gewoon begonnen met de campaign en daarna ga ik MP doen.
Als de CampKillstreaks eindelijk zijn opgelost ( zoals zoveel zeggen), Dan ben ik zeer te vreden.

Je gaat toch snel voor je eigen wapen set.
ik speel nu gewoon met die standaard m16 pack en die vindt ik goed werken.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

MicScott schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:06:
[...]

Ik hoor ze eigenlijk bijna niet, en ik heb een goed 5.1 headset die me bij MW2 ontelbare kills heeft bezorgt :)
Q:Vahn, still no improvement with sound here. Difficult to hear footsteps, directional audio, defusing, grenades
A:We put in a bug about the low volume for the defuse sound. I want to talk to the community about footsteps, but can't ATM.

:)

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:32

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Anoniem: 314404 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:12:
Hoe kan je in godsnaam samen met een maat een server joinen (op de pc)? Is dit uberhaupt wel mogelijk?
Via friends op steam, rechtermuisknop join game?

Asus Zenbook i7 256gb

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++

- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen en technische problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee