[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.674 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 13:04
Zo, ook net de singleplayer uitgespeeld. Begon op hardened maar halverwege de eerste missie toch maar teruggezet naar regular :+ . Heb er zo'n 7.5 uur over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
superbassie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:02:
Je kan blij zijn met een game, maar je kan overdrijven zeg, damnz :X

Meisje heel blij met Black Ops
offtopic:
Sinds wanneer kan je vrij van school nemen?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Erulezz schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:22:
[...]

Hoelang heb je er nou over gedaan en op welke moeilijkheidsgraad? :)
Ik heb op regular gespeeld, ik had geen zin in het masochistische niveau van hardened of veteran. Ik ga liever soepeltjes door het topverhaal heen, alsof ik een interactieve film kijk, dan dat ik alles 10x opnieuw moet doen.

Ik heb er als ik het zo even nareken 6,5 to 7 uur over gedaan.

@hierboven, dat is wel behoorlijk jammer. Kijk, gamende vrouwen is best een grappig concept, maar zoiets is toch echt zwaar ontaantrekkelijk :p

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 09-11-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 09:58

v8power67

Psn: Mausosaurus

KoffieNT schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 22:16:
Briljant trouwens, (X360) wanneer je B indrukt, dat ie dan een stukje springt. Daar is A toch voor? Ben nu al meer dan een uur (ja echt) bij hetzelfde checkpoint, namelijk dat je de berg (in Vietnam) af moet en de NVA terug moet drukken.
Elke keer wanneer ik dan de berg afsprint en het daadwerkelijk ook red, druk ik op B en dan wil hij nog wel eens over de zandzakken springen zodat ik midden in het battlefield terecht kom, onvoorstelbaar }:|.

Ik heb ook geen enkele clue hoe ik dat stuk nou moet spelen, hij zegt iets over barrels die vol met napalm zitten, maar ik zie ze niet, of ik schiet op barrels die niet ontploffen :S.
Er blijven maar poppetjes komen, je moet gewoon een keer doorrennen en hopen dat je niet geraakt wordt, vrijwel onmogelijk op Veteran :|.
je moet zsm naar rechts en dan naar beneden dan over de bariere klimmen en dan doorlopen, en zorgen dat je ondertussen wat mannetjes neerlegt ;)

heb nu 2 uur en 46 min online gespeeld. en heb eindelijk reden gevonden waarom het zo slecht ging.
blijkbaar netwerk niet hellemaal optimaal. even de xbox via dmz alles toegelaten, en ineens had ik een game met positive k/d, daarna wel weer naar beneden gegaan maar het was in ieder geval weer mogelijk iemand te schieten, voorheen raakte ik niemand. maare is wel leuk zo, heb veel headquarters gespeeld maar constant die nuke town. pffff wat een irri map. eerste keer dacht ik leuke map ha ha. maar nu bleh.
verder vind ik het nog steeds niet echt nieuw ofzo, maja houdt me van de straat tot gt5 uit is. ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

De rust is een beetje wedergekeerd in het topic. Ik heb zojuist de single player modus uitgespeeld op regular, heb er ongeveer vijf uurtjes over gedaan. Wat mij wel stoort is dat sommige dingen wel heel erg scripted zijn, zo erg zelfs dat ze nergens meer op slaan.

spoiler:
Ik kruip door die tunnel, en komt er ineens een vietnamees op die maat van mij af. Ik pomp er zeker vier van de zes kogels in maar geen bloed of niks. Het is alsof hij onsterfelijk is, daarna gaat hij een potje vechten met die maat en die vermoord heb uiteindelijk. Laat dan in ieder geval wat bloed zien om het geloofwaardig te maken.

Ik zit op het level met de boot, voordat je het ijs op gaat ga ik niet van de rappel af. Ik blijf mooi boven op het dek, daar staat iedereen te vechten man tegen man met blote handen. Ik leeg meerdere magazijnen op die vijanden, en ze zijn wederom onsterfelijk.

Verder vond ik de single player wel tof en leuk om te doen maar dat oude gevoel van mw 1 en mw 2 kreeg ik zeker niet terug.

[ Voor 0% gewijzigd door PromoX op 10-11-2010 00:16 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Zojuist voor het eerst de multiplayer gedaan. Het eerste potje stond ik laatste, het tweede potje eerste :P zo lang duurde het om weer te wennen ;) het loont om goed op de minimap te letten. Killstreaks wil nog niet zo hard, daar had ik bij MW2 ook al last van... maar niet getreurd, de radar (3kills) vind ik het belangrijkst nu nog.

Het valt zeker niet tegen :)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Vanaf 17:10 tot nu non-stop multiplayer gedaan. Veelal domination.
Ben nu level 20. Heerlijk spel!

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij zit hier toch lang genoeg om te weten wat een spoiler is, of niet?

En jij zit hier toch lang genoeg om te weten wat een topic report is, of niet? En de hele post in zo'n geval quoten is ook niet handig.

[ Voor 83% gewijzigd door PromoX op 10-11-2010 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd, even in spoilertjes zetten gaarne NeoMe.

Ik herinner me overigens nog een quirk uit de singleplayer - op een gegeven moment schoot ik (niet bedoeld) bij een tegenstander beide benen er onder vandaan, alleen hij viel niet om. Dus hij hing daar in de lucht, zonder onderbenen een doodgaan-animatie te vertonen. Vrij hilarisch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Net ook een paar potjes MP gedaan om te kijken hoe het met de lag was. Ik merkte het wel moet ik zeggen, af en toe een kleine lag spike en eigenlijk de hele tijd wat weinig fps en lag. Vooral de killcams zijn erg schokkerig, en vijanden zie ik soms ook meters warpen (hoewel dat misschien aan hun connectie ligt, geen idee).

Op de lag na is mijn eerste indruk GEWELDIG. Het speelt echt super lekker, zelfs met lag! En je moet eindelijk weer eens je best doen om iemand te raken, gewoon sprayen zit er over een gemiddelde tot lange afstand niet meer bij :) Lekker veel recoil, en das beter vind ik.
Dat 'jump to prone' is ook erg lekker, ik was eerst bang dat daar hard misbruik van gemaakt zou worden maar tot nu toe nog helemaal geen last van gehad. Je hebt precies genoeg nadeel als je dat doet zodat je niet constant iedereen ziet duiken. Wel erg leuk om daarmee uit een raam te springen (door glas en al heen) en zo opeens een groepje van 3 man te verrassen :D (kreeg er wel maar een neer maar het effect was grappig haha).

Er zullen gauw wel meer dingen verschijnen maar tot nu toe vind ik alles prima. Paar keer getubed en totaal niet aan geirriteerd, het lijkt nu al veel minder te gebeuren.

Het enige wat ik zo snel kan bedenken dat ik nog mis is het feit dat je niet ziet wie je vrienden zijn (in MW2 waren ze blauw, hier niet, wss omdat je niet in een party zit ofzo).
Oh, en ik kom niet in een Wager match... Net 10 minuten zitten proberen maar het wil niet. In de server browser zijn ze allemaal vol (met filters aan zie ik er geen enkele). Als ik constant zit te refreshen komt er af en toe eentje in beeld maar die heeft dan al 5/6 spelers ofzo dus tegen de tijd dat ik connect is hij weer vol... Via het 'play' menu zelf (dus niet via de serverbrowser) hetzelfde verhaal. Het lijkt erop dat hij gewoon de beste dedicated server pakt (dacht dat het mss via lobbies zou werken zoals in MW2), maar die is dus gewoon vol 9/10 keer...

En hoe kun je aanpassen hoeveel geld je inzet? Standaard op 500. Is opzich prima, maar voor een eerste potje doe ik liever wat minder (heb nog niks gekocht dus weet niet echt hoe duur alles is). Ik denk ook dat ik later wel wat meer wil inzetten, maar ik kon nergens vinden hoe.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, op Veteran is het soms best lastig. Ik zit nu in Rusland maar soms vaak gaan mijn teammates niet met me mee. Dit gecombineerd met een infinite spawn en auto headshot aim van de ai maakt het best moeilijk.

Bovendien heeft de ai de mogelijkheid om te leunen, iets wat ik niet heb.

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 10-11-2010 00:22 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-06 08:49

Laidback Luc

Ondertitel.srt

AK74u extended mags _/-\o_

Mijn playercard is de nederlandse vlag met als embleem een bordje met 'Closed' in het oranje :P :P
Vermaak me erg goed op het moment, gebruik vrijwel de hele tijd de ak74u en af en toe de famas op grotere maps. Snipers nog niet aangeraakt, nog even tot ik een bolt action heb unlocked en dan wil ik het wel eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 06:08

Mystikal

It never hurts to help!

Ik vraag me ook af of je weer een party op kan zetten en dan naar een server kan gaan? Ook vroeg ik me af of het mogelijk is om een van team te wisselen.

Wel is het fijn dat je je vrienden ingame kan uitnodigen...

Al met al heb ik me de 2e helft van de avond vermaakt met BO. 1e helft was het toch echt nog even MW2, vanwege de slechte performance van BO. Dit wordt een leuke game, nadat het gepatched is!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat de Galil ook best fijn is. :)
Maar de FAMAS is tot nu toe nog m'n favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Bovendien heeft de ai de mogelijkheid om te leunen, iets wat ik niet heb.
Hoezo niet? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het nog niet uitgevonden. Of ik zit ergens gigantisch overheen te kijken :P (Xbox)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Anoniem: 104511 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:29:
@hierboven, dat is wel behoorlijk jammer. Kijk, gamende vrouwen is best een grappig concept, maar zoiets is toch echt zwaar ontaantrekkelijk :p
Zeker een grappig concept, oud collega van me is zo dodelijk fanatiek met CoD MW2 maar als je haar ziet.. je zou het niet zeggen. Alleen als je er dan ff mee kletste was het DIE MF BASTARD.. NOOB enzo.. en dan de gezichten van de rest van de collega's.. priceless. Tof wijf was dat :)

Maar so far, ik vind het echt wel cool die SP, nu heb ik net een nieuwe PC dus geen problemen en grafisch vind ik het er ook tof uit zien. Nu speel ik MP wel af en toe Battlefield Bad Company 2 en voor mijn generatie is dat net weer ff beter te spelen, maar ik ga het eens proberen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Kan je met de std versie PS3 ook de mode dead ops spelen?
Of moet je eerst dit level/mode vrij spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-07 15:26
Heerlijk spel, singleplayer op Hardened was precies goed te doen, denk 10 keer dood gegaan in totaal en weinig frustratie maar wel goede tegenstand.

Multiplayer ga ik me echt nog ages mee vermaken, veel customizen en unlocken, en goede killstreaks. De normale choppers zijn goed te ontwijken in tegenstelling tot MW2 waarbij het spel gewoon stil lag als er een pavelow overvloog.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-07 21:05
Oke prima game zo op het eerste gezicht :) Ik speel nu alleen Single Player, ben altijd benieuwd naar het verhaal,, eigenlijk meer dan MP..

Het geluid heeft hier en daar wat problemen.. Zo klinken geweerschoten minder hard dan gedreun op de achtergrond.. Misschien logisch, misschien niet.
Daarnaast reed ik op een electrische motor volgens mij.. Moet zeggen dat ik de accu's niet op het eerste gezicht zag zitten.. wel fijn dat ze toen al aan Co2 dachten :)

Grafisch ziet het er prima uit.. Meer wil ik ook eigenlijk niet zeggen. Het is niet Stunning en dat komt mede door de oude engine die ze gebruiken. Aantal dingen zijn er mooi zoals de kleding die ze aan hebben. Zo vind ik wel dat de handen van de personages echt ongelooflijk groot zijn, wie weet wat er nog meer heel groot is dan ;) haha, tis al laat....

Omgeving ziet er prima uit, het heeft wel een beetje hetzelfde grauwe uiterlijk net als WaW. Aardig wat dingen zijn goed gedetailleerd, sommige ook niet en dat valt dan ook meteen op. Dit komt dus denk ik ook omdat het een oude opgepoetste engine is. Natuurlijk is het niet echt de bedoeling dat het lijkt alsof je er bij bent. Maar het voelt toch heel game achtig aan. Wat bij Crysis bijvoorbeeld niet echt aan de hand was. Maar dit is natuurlijk subjectief.

Verder AI is hetzelfde als bij andere CoD's. Ik speel altijd op Veteran omdat ik het spel zolang mogelijk wil spelen en ik van een uitdaging houd. Soms is het echt fucking moeilijk, soms kom je er makkelijk doorheen. Wat volgens mij ook kenmerkend is bij CoD op veteran is dat je soms super snel dood gaat zonder dat je weet waar het vandaan komt en soms ook gewoon dood gaat, terwijl je achter cover zit...

Ik ga nu slapen.. Ben benieuwd wat jullie van mijn aangehaalde punten vinden..

Owja. Ik heb trouwens helemaal nergens last van qua lag in SP of lage FPS.. Ja soms kakt de fps een beetje in. Maar is denk ik niet zo erg..

[ Voor 3% gewijzigd door Kuhr89 op 10-11-2010 00:45 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:01
Heb even een uurtje of 4 lekker kunnen knallen. Gelijk tot rank 25 al geraakt en het is weer een leuke arcade shooter met verslavende gameplay.

De famas is mijn wapen wat ik atm gebruik, samen met af en toe de galil en de aks 74u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
Tot nu toe bezig met SP en heerlijke spel. Geen problemen met graphics. Mijn 5770 draait het maar net op 1920x1080, maar mss moeten we nog ff wachten op een paar optimalisaties van AMD? De 5770 zou het ruim aan moeten kunnen.

Graphics zien er zeker niet slecht uit. Veel mooier dan MW2. Vooral de gezichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-07 16:58
Net even een uurtje MP gespeeld, wat me opvalt is dat 9 van de 10 keer mensen op de grond gaan liggen en dan beginnen te schieten vrij irritant, dacht dat ze dit gefixt hadden..?

Het kan ook aan mij liggen dat ik dat niet gewend ben :P, kom van Bad Company 2 af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:01
dunn0w schreef op woensdag 10 november 2010 @ 00:59:
Net even een uurtje MP gespeeld, wat me opvalt is dat 9 van de 10 keer mensen op de grond gaan liggen en dan beginnen te schieten vrij irritant, dacht dat ze dit gefixt hadden..?

Het kan ook aan mij liggen dat ik dat niet gewend ben :P, kom van Bad Company 2 af :)
Ik merk dat het op dit moment nog iets erger is dan in andere cods, maarja de tijd zal het leren. Tis nu eenmaal arcade dus schieten en ondertussen gaan liggen tewrijl je nog steeds op de enemy kan knallen zit er eenmal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 15-06 23:39

Wat valt er te fixen aan op de grond liggen? Dat gebeurt al jaren met COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07 20:14

Is een hele normale tactiek binnen CoD, en nog best realistisch ook, want zou jij in het echt gewoon blijven staan als er op je geschoten wordt? ;)

Is gewoon even wennen, straks heb je meteen door wanneer iemand op de grond gaat liggen, en kill je hem net zo snel als wanneer hij was blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-07 10:56
Nu de lagg aan het eind van de middag toch eindelijk weg was, hebben we toch nog fijn kunnen gamen. Onze eigen server zat meteen vol, gezellig. We zijn ongeveer level 30 nu. Knallen met een Galil + Reflex scope, met je eigen reticule icon en kleurtje. Emblems op de guns zien er goed uit. Ook is de optie om de emblems aan te passen echt awesome.

Toch een goede game. Van de SP heb ik maar 2 missies geproefd, en ook dit zag er niet slecht uit. Wel nog een beetje stotterig, maar daar zal wel een patch op komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-07 16:58
Tower410 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 01:03:
[...]

Is een hele normale tactiek binnen CoD, en nog best realistisch ook, want zou jij in het echt gewoon blijven staan als er op je geschoten wordt? ;)

Is gewoon even wennen, straks heb je meteen door wanneer iemand op de grond gaat liggen, en kill je hem net zo snel als wanneer hij was blijven staan.
Dit is pas de eerste keer dat ik echt multiplayer van Cod speel, andere Cods alleen maar Single player gedaan.
En inderdaad het is wel realistischer maar de lag werkt ook tegen.. want mee staan ze en dan liggen ze een paar meter verderop ( overdrijven mag :P )

Ik ga weer is ff potje spelen, heb wat tweaks gedaan misschien dat de lag weg is.. zal wel niet ( zullen wel moeten wachten op een patch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net ook even een paar potjes de multiplayer verkend. Flink wennen aan de maps weer, over het algemeen ging het wel goed. Na 2 potjes al genoeg CoD points om Ghost en Hacker te kopen, nog een potje verder de Enfield. Alleen dat ding is minder fijn dan de MP5K lijkt het wel :/

Nouja, snel Warlord, een suppressor en één of ander sight erop en dan maar wachten tot de AUG en claymores :p (ik mis m'n claymores zo :(). Wel jammer dat ik uiteindelijk met enkel level 20+'ers speelde.

edit: ohja, het enige waar ik me na 4 potjes aan stoor zijn die !@#$ RC-XD's. Elke 30 sec was er wel weer een deployed en ik weet nog niet echt wat ik in vredesnaam moet doen tegen die krengen.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 10-11-2010 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 12:24
Anoniem: 104511 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 01:22:
edit: ohja, het enige waar ik me na 4 potjes aan stoor zijn die !@#$ RC-XD's. Elke 30 sec was er wel weer een deployed en ik weet nog niet echt wat ik in vredesnaam moet doen tegen die krengen.
Als je ziet aankomen: erop schieten, dan ontploffen ze voor ze bij je zijn.

Ik gebruik ze regelmatig, grappige dingetjes zijn het!

Ik heb tot nu toe 1x gezien dat een semtex op een rcdx terecht kwam en het wagentje vroegtijdig tot ontploffing bracht :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 15:58
De M14 speelt heerlijk, maar ben erg benieuwd naar de FAL. Mijn favoriete wapen in MW2 hardcore matches.
Vooralsnog vind ik het een leuk spel. Je voelt idd meteen W@W er in terug.

Snipen vind ik wel een stuk moelijker geworden. Als je niet op de vijant zijn hoofd richt, heb je meerdere kogels nodig om hem om te leggen. Opzich wel goed bedacht om quick-scopers tegen te gaan, maar het spel leent zich niet echt om op je gemakje vanaf hoogte een veld te ruimen. Daar zijn de spawnpunten te kort op elkaar voor.

Enige zware minpunt vind ik dat die honden er weer in zitten. Dit was mijn ergernis nr.1 bij W@W. Gelukkig zijn ze ingedeeld bij de hogere kill-streaks. Dus echt overdreven vaak zul je ze niet tegenkomen.

[ Voor 0% gewijzigd door sjer op 10-11-2010 01:37 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanValentijn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06-2023
beany schreef op woensdag 10 november 2010 @ 01:26:
[...]

Als je ziet aankomen: erop schieten, dan ontploffen ze voor ze bij je zijn.

Ik gebruik ze regelmatig, grappige dingetjes zijn het!

Ik heb tot nu toe 1x gezien dat een semtex op een rcdx terecht kwam en het wagentje vroegtijdig tot ontploffing bracht :P
die semtex werkt goed idd, het is me 1 keer gelukt. Net mn eerste 2 uurtjes kunnen spelen. Behalve de lag spikes (waar ik me al op had ingesteld) niet tegen noemenswaardige problemen aangelopen.

Helaas moet ik morgen weer gewoon werken, anders had ik het wel geweten :)

[ Voor 0% gewijzigd door JohanValentijn op 10-11-2010 01:39 . Reden: wat vergeten ]

MBA 13' | EEE pad Transformer | Sony NEX - C3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 04-07 14:01
Geweldig was de single player! Enorm over de top natuurlijk en je moet je aan het script houden natuurlijk, te snel doorlopen en je bent dood of bepaalde dingen werken nog niet. Daarnaast had ik een aantal keer dat er helemaal niets gebeurde en het moeilijk te vinden was wat ik moest triggeren zodat alles weer verder ging. Maarja enorm genoten, morgen MP proberen.

Xbox360

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 16:19

Yor

Yor1313#2571

Black-Ops preorderen..............Check!

Samen met je beste maat in de kou staan om 00:00.....Check!

De game ook daadwerkelijk kunnen bemachtigen.......Check!

Dan moeten werken, 220 Km van huis waar je een kudtbak (Q6600 9500gt 4 Gb ram) op shared need-to-log-in-portal wireless 1Mbit verbinding) hebt staan terwijl je thuis gewoon een Gamebak ( i7-480GTX-SSD blablabla en 120Mbit internet) hebt:

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF................................

Maar ach, hij speelt ook maar net heb ik het gevoel. Stuur je me een invite ingame, freezed de hele zooi...

Maar oh oh oh, wat is deze jongen benieuwd naar de SP, kan het maar net opbrengen om hem niet te starten op dit kudtding hier. Vrijdag laat klaar, dan weer 220 Km terug naar huis en waarschijnlijk kan ik hem dan zaterdag om 01:30 uur thuis spelen!!!!! Yay! Verheug me er echt op, als een friggin klein kind! Erg hè?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382749

jmmrgenoeg is er nog steeds geen patch uit om de fps lag in de MP op te lossen. Morgenochtend maar weer eens kijken. Wel jammer dit, ik hoop dat er hierdoor niet veel mensen gaan afhaken. Balen is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoepT3gelus
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Ellende. Game na lang wachten eindelijk gedownload maar nu begint bij mij de echte ellende pas. SP en MP spelen gaat simpelweg niet. Spel start op, kom in het menu maar kan vervolgens niets doen. Vista laadring blijft over de pointer heen zweven, pointer beweegt wel mee, maar kan vervolgens nergens op klikken. Via task manager killen is de enige optie. Op het steam forum is iemand met hetzelfde probleem maar daar is nog geen oplossing, hier iemand met een idee?
E6600 en 8600GTS, verwacht dus zeker geen wonderen maar hij zou hem toch echt wel moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 18:28
Al die mensen die rennen met mini-uzi variant beginnen me nu al weer te irriteren, en ook nog springen en crouch er bij in de lucht!

Verder ben ik level 35, gaat wel aardig snel. (vandaag vrij, gistermiddag begonnen met wat pauzes)

Spel draait verder heel soepel, 1900*1080,geen AA, rest hoog, i7 920 @ 3.6, 6gb en 4890XXX

[ Voor 20% gewijzigd door Minaaj op 10-11-2010 04:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Laatst online: 01-07 12:34
gisteren ook even gespeeld @ ps3, ik moet zeggen hij bevalt heel goed!

mijn psn is QzarNL, bij deze de vraag of de topic owner mij in het lijstje wilt zetten :)

edit: Een vraag: Weet iemand welke submachines je allemaal Dual Wield kan hebben? Ik weet het tot nu toe van de Skorpion.

[ Voor 27% gewijzigd door Qzar op 10-11-2010 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Heb een beetje SP gespeeld, nog niet aan MP gewaagd. Vindt het verhaal van SP tot nu toe echt slapjes. Vooral dat continue heen en weer flashen vindt ik maar een goedkope truk. IPV ze even een fatsoenlijke map maken en gaan bedenken hoe je uit die moeilijke situaties komt flashen ze gewoon een stukje naar voren. Gadverdamme.

Verder heb ik ook last van performance problemen. Heb een fatsoenlijke rig maar toch stoterren en haperren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:07
wat een game ik heb me erg vermaakt gister :)
Alleen hoe kan je zoomen met een sniper (ps3)
mijn psn is ch1mera2 ik wil ook graag in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:55

Bezulba

Formerly known as Eendje

gisteren ook even 2 uurtjes mp gedaan. De scorpion gekocht, en prompt ging iedereen liggen :P ding schiet best lekker moet ik zeggen! Moet alleen nog de maps een beetje leren kennen, zo hersenloos rondrennen gaat ook vervelen op een gegeven moment.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-07 10:33
heerlijk spel, veel beter dan MW2, vooral de mappen. Gister even een '' paar '' uurtjes gespeeld.
Ben nu level 32 :P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58
Punkbuster schreef op woensdag 10 november 2010 @ 07:45:
heerlijk spel, veel beter dan MW2, vooral de mappen. Gister even een '' paar '' uurtjes gespeeld.
Ben nu level 32 :P
Wat een klote maps man. Veel maps zijn echt te klein.

Het meest irritante is nog wel de mensen die in je rug spawnen als jij zelf net bent gespawnd, en mensen die net om het hoekje van jou spawnen. Heeft me al bijna een controller gekost.

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 10-11-2010 08:00 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:26
Ik vind de nieuwe mappen erg leuk, voor m'n gevoel veel groter als in MW2. Maar wat mij nog het meest verbaasde na gisteren de hele dag de negatieve berichten gelezen te hebben, bij mij liep ie super snel. (PS3)Lijkt wel sneller als MW2. Jammer genoeg maar een uurtje of 2 kunnen spelen.

Ik zie hier een paar mensen roepen ik wil op de lijst...
Is dat een friends-clan van Tweakers ofzo? dan kom ik ook graag op de lijst, want ik ken maar weinig mensen in real life met een PS3... mijn psn is: dennis026

[ Voor 21% gewijzigd door Dennisdn op 10-11-2010 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347253

Wager mode is zo cool!, ik werd alleen wel een keer getomahawked... dat was wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
Gister na veel moeite het spel geinstalleerd. Steam gaf aan dat hij het te druk had om mij te laten installeren vanaf de dvd. PFFF, na een aantal Steam restarts, installatie die pauzeerde omdat Steam het te druk had en bij de eerste keer opstarten crashte mijn pc gewoon keihard...

Heb ik uiteindelijk toch lekker gespeeld. Paar levels single player gespeeld, totaal geen lag. Nog ff solo Zombies gedaan, maar aangezien dit mijn eerste keer was kwam ik niet verder dan ronde 6.

Online 1 map geprobeerd, vroeg op de avond. Maar dat lagde toen nog aardig. Vanmiddag maar weer proberen.

Waar ik me wel aan erger bij de single player is de beperkte 'eigen keuze-ruimte'. Als er vanuit een gang constant tegenstanders spawnen en ik ga in die gang staan, dan krijg ik gelijk een melding 'stick to the plan' en mag je weer opnieuw beginnen.
Ook bij het begin, roept een maatje van je: "dont engage". Dat hoorde ik de eerste keer niet. Dus ik schieten. Alle enemies dood. Komt er een melding in beeld "you've got your teammates killed". Maar ze leefden nog......
En vervolgens loop je een heuveltje op en dan mag je wel iedereen neerschieten...

Ik vind het zelf leuker als je wat meer bewegingsvrijheid hebt, maar dat mag de pret niet drukken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind GunGame echt vet. Ik werd nog nipt eerste omdat ik de nummer 1 had gedemote :P
BTW, hoe is de lag momenteel?

[ Voor 15% gewijzigd door vinom op 10-11-2010 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ik had gister wel moeite met game invite's ik kwam in geen enkele game zijn hier meer mensen mee (op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Totaal geen problemen op de PS3 qua verbinding.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Rivanov schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:09:
Totaal geen problemen op de PS3 qua verbinding.
ik had ook geen problemen met mijn verbinding alleen met joinen van party's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Gisteravond ook even met twee maten de kleinere maps getest in een private match, blijft toch ook wel leuk hoor zonder anderen, jammer dat je alleen geen xp verdient voor online :+

Ook nog even zombies gespeeld, maar dat is nog moeilijk! Twee haaltjes van zo'n zombie en je bent dood :(

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-07 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

M.b.t. de PC versie;

- Hoe kan je als team 1 server joinen? Dus dat je zeg maar zoals MW2 in een lobby zit en dat 1tje dan de server kiest die dan iedereen joint?

- Hoe zie je op welke servers je matties spelen? Volgens mij werkt dit nog niet goed en zit hier nog een bug in ofzo want ik zie ze niet op een server als ze daar wel op zitten!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:49
Gister ook vanaf 9:30 tot 22:00 gespeeld en mijn eerste indrukken zijn hoger dan die van MW2.
MW1 tot prestige 10 lvl 55 gespeeld en kon me in MW2 echt er niet toe zetten. Wat was dat een hoeregame zeg.

Dingen die ik echt >MW2 vind zijn:
* Het veel rustiger zijn van killstreaks, het is niet meer hardline --> harrier --> chopper gunner --> nuke.
* De maps zijn idd kleiner maar daardoor een stuk minder quickscopers, campers en tubers
* Wapens vind ik best prima, inderdaad blij dat er geen ACR inzit.
* statistieken en wereldkaartje met activiteit, incl "waar is het nu dag". Maar wat kwam MW2 hierin te kort zeg. Treyarch houdt echt álles bij, gewoon eng. Was ook al zo met WaW, maar dat was een boutgame verder.
* Elke match die je gespeeld hebt is weer te downloaden en terug te kijken
* inviten van mensen in een party, gelukkig ingame en niet meer die achterlijke psknop indrukken, dan inviten, wat was dat bagger zeg
* Het zelf editen van je playercard zonder dat je die bende eerst moet unlocken
* Het voting systeem van de maps, ideaal
* en niet te vergeten, combat training! En waarom: Dit maakt het voor nieuwe spelers laagdrempeliger. Vriend van me kwam gister langs en wilde wel proberen om te spelen dus combattraining aangeslingerd met 11 bots op het laagste niveau.. Werd ie niet zo afgeknald als wanneer hij rechtstreeks online zou gaan. Hij vond het echt supertof om te kunnen oefenen in plaats van meteen in het diepe gegooid te worden. Mijns inziens echt een fantastisch initiatief van Treyarch! Leuke is ook dat de bots willekeurige namen pakt uit je PSN friendslist.
* Wager matches zijn echt tof! Gun game is echt vet om te doen... eerste keer meteen 2de in de laatste seconde van de eerste plek gekicked..

Nadelen:
* Wat idd wel kut is is het spawn systeem weer, maar dat neem ik maar voor lief...
* Er zit geen hardcore headquarters in! :'(
* 1 ding wat gewoon niet zo slech is maar wel jammer is dat de 360 versieaan aan kunt geven dat de game rechtstreeks moet booten naar de multiplayer.. maar ach, die 2 keer extra op x drukken is ook geen probleem.

Verder kan ik zo ff niks vinden, maar denk dat ik de post nog wel een paar keer moet editen :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Barca schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:28:
M.b.t. de PC versie;

- Hoe kan je als team 1 server joinen? Dus dat je zeg maar zoals MW2 in een lobby zit en dat 1tje dan de server kiest die dan iedereen joint?

- Hoe zie je op welke servers je matties spelen? Volgens mij werkt dit nog niet goed en zit hier nog een bug in ofzo want ik zie ze niet op een server als ze daar wel op zitten!?
Ik heb tot nu toe gevonden dat je eerst zelf een game moet joinen of maken, vervolgens ESC > Friends > dubbelklik op je friend en dan invite. Beetje omslachtig... Zou inderdaad fijn zijn als je een soort prive lobby had met je party en dan kon klikken op 'all join' ofzo!

Gaan we nog een GoT Clan maken met z'n allen? :D Desnoods wil ik er wel een siteje voor maken ofzo? Wie zou er mee willen doen? Gewoon voor de lol natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het een tof spel. Multiplayer is erg uitgebreid, ik zit soms een half uur te rommelen in create a class, de leaderboards en theater mode. Het spelen op de PC is weer een stuk interessanter met dedi's. Gisteren met White in onze server gespeeld, was lekker gevuld. Ik zat bijv in een server met een grote groep Nederlanders en moest even eruit. In favorieten gezet en later speel je gewoon weer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:14

mindcre8r

Tradepedia

Ik heb een beetje een gevoel met dit spel alsof je van UT naar UT2003 overstapt.

Het voelt wat stroperig ivgm MW2..

Ow en de terugkeer van lassie wodan en fikkie zijn bloed irritant :P

Erg wennen, ik ben er nog niet uit of ik deze game nou beter vind dan MW2, ik denk het niet.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb het spel gister besteld en vandaag zal het wel in de bus vallen dus vanavond (als hij echt binnen is) spelen. Ik ben reuze benieuwd hoe het aanvoelt allemaal. :)

Edit:
Ik lees trouwens veel reacties van mensen dat ze lekker hebben gespeeld, is het met die lag nu grotendeels verholpen dan? Een gevalletje "release-lag"? :P

[ Voor 32% gewijzigd door bazs2000 op 10-11-2010 09:07 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
erg vette game gister zo 2,5 uur gespeeld online op de pc.

wel jammer dat me stats 2x gereset was dus kon steeds weer bij level 1 beginnen.
en de lagg in de online games. Zelfs soms onmogelijk om een game te joinen.

hopelijk word dit snel gefixed. verder erg leuk tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326500

Mensen die last hebben van lagg of freezes, Dit heeft geholpen bij mij :

BlackopsMP/SP.exe bij taakbeheer de CPU affinity instellen.

Ik heb zelf een 965 Phenom, en wat mij opviel is dat hij echt 4 cores 100% cpu gebruikte.
Terwijl als ik hem maar op 3 cores zet helemaal vlekkeloos loopt.

Tevens had ik er alleen last van met multiplayer single player draaide wel goed.

hoop dat er mensen nog wat aan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:48
wel lache spel, ak74u met die sneller schieten perk + ninja + sneller rennen ofzo, flinke 30-0's knalle in TDM zonder veel problemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 14:27
Gisteren de 360 versie gehaald en gisteravond ff lekker lopen knallen online.. Eerste ervaringen zijn in ieder geval erg lekker. Geen last van lag en speelt heerlijk soepel.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben doodmoe nu, maar ik ben behoorlijk "hooked".

Gisteren voornamelijk SP gedaan, en op het einde nog 2 potjes Combat Training op Summit en Radiation. Bots op regular gezet, en ik ownde vet. :P

Ik vind die bots echt een goede AI hebben trouwens. Ik vroeg een CP aan, en een team mate probeerde dat ding dus te jatten van mij, mafkees!

Toen ik op Radiation rondliep, zag ik echt goed dat de graphics een flink stuk beter zijn.

Ook de MP menu structuur is veel beter en overzichtelijker.

MW2 gaat op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Echt!!!! Laatste keer dat ik een spel bij de mediamarkt koop, iedere keer als ik daar een spel koop heb ik een hoesje waar de de dvd los in ligt.
Iedere keer zijn de pushpins afgebroken, is this just my luck? of hebben meer mensen die problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-06 19:05
Hoe werkt dat eigenlijk met die contracts?
Is dat gewoon 1 aannemen, en dan volbrengen voordat er weer nieuwe contracts komen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-07 20:12
Anoniem: 326500 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:53:
Mensen die last hebben van lagg of freezes, Dit heeft geholpen bij mij :

BlackopsMP/SP.exe bij taakbeheer de CPU affinity instellen.

Ik heb zelf een 965 Phenom, en wat mij opviel is dat hij echt 4 cores 100% cpu gebruikte.
Terwijl als ik hem maar op 3 cores zet helemaal vlekkeloos loopt.

Tevens had ik er alleen last van met multiplayer single player draaide wel goed.

hoop dat er mensen nog wat aan hebben
Mocht er vanmiddag nog geen patch zijn dan zal ik dit zeker proberen, dank :)

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:15
maikel_rox schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:10:
Hoe werkt dat eigenlijk met die contracts?
Is dat gewoon 1 aannemen, en dan volbrengen voordat er weer nieuwe contracts komen oid?
Er zit een tijdlimit aan als je het niet binnen die tijd haalt fail je de contract maar die kun je dan gewoon weer aannemen.

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Is echt een heerlijke game. Heb het gisteren een paar uurtjes gespeeld. Zowel online als offline. Offline ben ik nu bij missie 2 en online ben ik rank 10. Vind het een zeer vette game. Heb nu dus ook net de killstreaks unlocked. Heb me een die RC Car aangezet. Maar wat is dat eventjes wennen.

Problemen heb ik trouwens helemaal geen last van. Het speelt gewoon heerlijk op de PS3

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 03-07 14:07

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ik ben echt slecht, krijg nooit killstreaks. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-06 14:44
drumstickNL schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:14:
Ik ben echt slecht, krijg nooit killstreaks. :')
Haha dat is inderdaad slecht.

heb regelmatig streaks en mijn beste streak in FFA was 9 :P

Edit: speel momenteel met de RPK-74

[ Voor 6% gewijzigd door LightStar op 10-11-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Eerste pro perk binnen, maar ik baal van de scavenger perk deze doet alleen nog maar ammo en nades.

Mis het kunnen aanvullen van me rockets hierdoor duurt het neerhalen van choppers te lang.

[ Voor 3% gewijzigd door bakkiepleur op 10-11-2010 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien stomme vraag of heb ik het over het hoofd gezien op de CoD website, maar is er een website/tooltje waar je kunt zien op welk level je een wapen krijgt?

Ik wil graag bijvoorbeeld de Commando kan ik ergens terug vinden wanneer die unlocked word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-06 14:44
Anoniem: 326500 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:23:
Misschien stomme vraag of heb ik het over het hoofd gezien op de CoD website, maar is er een website/tooltje waar je kunt zien op welk level je een wapen krijgt?

Ik wil graag bijvoorbeeld de Commando kan ik ergens terug vinden wanneer die unlocked word?
je kan zien wanneer deze unlocked word als je in de Create a class over het wapen gaat.

[ Voor 11% gewijzigd door LightStar op 10-11-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Gisteren offline gespeeld, zit nu bij missie 6 ofzo, en even online geprobeerd, beetje dingetjes gekocht.
Vind het wel vervelend dat je je perks ook moet kopen tegenwoordig. :(

Verder vind ik de graphics zeker niet tegenvallen (xbox360) en de besturing is gelukkig als vanouds.

Mp ben ik nu level 7 ofzo, gaat best hard in het begin, maar we komen er wel :)

Als iemand samen wil gamen : BROUWMEESTER NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-07 18:47
Gisteren kreeg ik deze website van iemand (Serdento) die in de GoT Black Ops steam community group zit. Ik vermoed dat hij deze site naar de hele groep heeft verstuurd.

http://steamcrazyevent.t35.com/

Toen ik gisteren op deze link klikte gebeurde er niets, wanneer ik nu naar de website probeer te gaan blokkeert firefox deze ivm webvervalsing. Op doorgaan klikken durf ik uiteraard niet... Bezoeken dus op eigen risico, maar bij dezen dus 'n kleine waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg die link ook van precies dezelfde person. Heb de link ook niet geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333108

vind m echt wel nais, leuke maps, vind ze ook afwisselend kwam opbouw etc, er zijn wel erg voor wegen om naar een domantion punt te gaan, das wel goed dan heb je tenminst eniet meer die scrappers die zo de paden dekken etc :)

ben er alleen nog niet uit welk wapen ik nu chill vind :P schiet nu met enfield red dot is wela ardig opzich, mr close combat stelt het niks voor =)

suggestief over wapens zijn welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Haal die link maar weg, er zijn meldingen geweest over accounthackers dmv deze link.
Het spel is net een dag oud en nu alweer dit geneuzel.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-07 18:47
bazs2000 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:37:
Haal die link maar weg, er zijn meldingen geweest over accounthackers dmv deze link.
Het spel is net een dag oud en nu alweer dit geneuzel.
Heb er 'n streepje doorheen gezet, heb voor de zekerheid ook maar even m'n wachtwoord verandert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gooi ik die gozer even uit mijn friendlist.
Thanks voor het melden bas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt! is me nooit opgevalle haha!
LightStar schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:25:
[...]

je kan zien wanneer deze unlocked word als je in de Create a class over het wapen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07 21:51
Gisterenavond laat nog even gespeeld en moet zeggen dat het al een heel stuk speelbaarder is dan net na de release. Lag is grotendeels weg, tis nu in ieder geval speelbaar. Heb me zeer vermaakt gisteren!

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Op de pc draait ie heerlijk i.c.m. een core i7 920 en raden 4890 op max. Heb alleen in levels waar je ver kan kijken soms last van framedrops en dat is wel hinderlijk. Staat wel los van de server lag trouwens. Mss driver update ofzo?

Hardline en afstand bestuurbaar karretje is echt vet btw. Heb ze non stop. Mortarteam is ook wel leuk. Gisteren al een x 29-2 in TDM gehaald :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedKill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-05-2020
Gisteravond geprobeert te spelen, ik had de steam preload files van een vriend gekregen, maar Steam vond het nodig om toch de volledige 8GB opnieuw te downloaden. Natuurlijk was hun netwerk weer 'too busy to handle your request'.

Om 01:00 toch nog even kunnen spelen en het beviel me goed. Gelukkig nog niets van de connectieproblemen/lag issues mogen merken. Komt waarschijnlijk mede door de tijd waarop ik speelde zoals Joost hierboven zegt.

Wat ik tot nu toe heb gezien stond me wel aan, en met mod-support en dedi's kan deze met een release van een ProMod wel eens leuk worden op ESL/ESH/CB enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

Gisteren na wat steam gezeur (servers are too busy) ook eindelijk kunnen spelen.

Zoals gezegd moet ik zeggen dat de graphics toch wel minder zijn als bijv. MW 2 of BC 2 maar goed ging mij toch vooral om de gameplay.

Multiplayer voelde wel goed aan, moet zeggen dat ik ook geen lag heb ervaren, ik speelde wel wat later dus misschien dat het gewoon minder druk was. FPS blijft constant op 60 staan (vsync aan) en pings waren ook laag.

Vanavond maar weer eens verder proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dit is toch wel een beetje een troll.

[ Voor 76% gewijzigd door PromoX op 11-11-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
monnick schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:56:
De multiplayer van BO overleeft 2 maanden, daarna is iedereen terug bij MW2 (of zelfs CoD 4)
En dat baseer jij op?

Gisteren nog even bij de Bart Smit mijn exemplaar op gehaald door een "foutje" van Wehkamp.
Vervolgens thuis ff pielen en daar ging die netjes installeren vanaf de dvd.
Na de update binnen te hebben gehaald eventjes de SP opgestart, eerste indruk WOW!
Wat een actie en chaos die eerste paar levels al :) Nu al zin in de rest.

Vervolgens met een vriend Combat training gedaan ( spelen met bots, hetgeen wat ik ERG leuk vind ). Het viel me op dat die bots ERG goed gemaakt zijn, wat je training uiteraard alleen ten goede komt. De bots reageren aardig als spelers, en schieten op scherp!

Met de Combat training ben ik gisteren Rank 25 geworden.

Al met al erg tevreden over mijn investering. in mijn mening zeker de 9.5 waard, en dan heb ik nog niet eens de overige opties gespeeld.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

De multiplayer van BO overleeft 2 maanden, daarna is iedereen terug bij MW2 (of zelfs CoD 4)
Wow, geniaal zo'n helderziende geest! :z

Ik kreeg trouwens een chatrequest van die Serdento, maar dat zag ik gelukkig te laat :P

Ik vind de maps tot nu toe echt super! Elke keer als ik iemand bijna vermoord heb krijg ik ineens van diezelfde persoon een mes in mn rug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

PWM schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:35:
[...]
Ik heb ook niet veel verwacht, maar dacht tot nu toe dat reviews van Tweakers wel doordacht, eerlijk en onafhankelijk waren. Helaas blijkt dat niet zo te zijn. O.a. die review heeft mij wel weer naar de winkel gebracht.

Het is weer een wijze les. Normaal wacht ik altijd forum reacties af. Dat zal ik de volgende keer weer doen.
Juist de review van T.net was ook voor mij reden om het spel toch maar te kopen, ook al woon ik in duitsland en heb ik dus feitelijk een multiplayer-only versie (want mijn tenen slaan krom van de singleplayer met alle stemmetjes in het Duits...)
Maar mijn God, hoe kan een spel dat qua graphics, netcode en gameplay niet eens bij de tijd zou zijn in 2006 een 9,5 krijgen? De rondrennende players zijn zo schiftig dat je je in Unreal Tournament waant. De graphics zijn ook een beetje van die orde - ik heb vanmorgen eens COD4 opgestart, en zelfs dát ziet er beter uit, én de bewegingen van splers zijn minder shifty waardoor je veel beter een gevoel hebt van hoe mensen bewegen en het veel makkelijk is te anticiperen op hun acties. Doordat je in BO als je je muis draait ook ineens met volle gang in die richting aan het rennen bent en niet zoals in MW en MW2 een beetje inertia hebt is het links-rechts dodgen eienlij kvel te makkelijk - ik heb gisterenavond heel wat mensen gedold door gewoon recht eropaf te rennen en een beetje te strafen. Movement á la UT. Maar dát was in 1999, tien jaar eerder.
Maar, we geven nog niet op. Eerst richting Hardcore komen (waarom kan dat niet standaard :( ), en dan kijken we verder. Als dat niks is, gaat lekker Halo 3 er weer in :)
HC maakt het spel wel wat leuker, maar ik zat vijf minuten in een potje HCTDM en ik werd uitgemaakt voor cheater omdat ik ging wallbangen, voor noob omdat ik m'n LAW op verdacht uitziende deuropeningen afvuurde, voor lamer omdat ik ... geen idee eigenlijk en voor camper omdat ik in een torentje zat en mensen van boven schoot.
In MW2 was HCTDM wat je speelde om de 16jarigen een beetje te ontlopen, in BO was het gisterenavond in elk geval wat mij ertoe dreef om te gaan zoeken naar hoe ik de chat uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Het grootste minpunt vind ik tot nu toe dat ik niet meer zo goed kan aimen.. Het is net alsof de muis kunstmatig anders beweegt dan ik wil.. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar alsof er een soort Mouse acceleratie in zit ofzo, maar ik kan de optie niet vinden in het menu..

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:10

ErA

En waar baseeer je dit dan weer op?

Ik zal je precies zeggen wat er gaat gebeuren:

Net als bijna iedere (Sc2 daargelaten) game, kent ook black ops een probleemvolle start op de pc.

Er komt binnen 1 week een hotfix uit voor de meest serieuze problemen
2 weken later komt er een patch uit die 1: problemen oplost en 2: wapens tweaked en unbalances uit de game haalt
1,5 maand later komt de eerste DLC

De game is dan prima en Mw2 wordt gespeeld door zij die BO niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

Nog steeds ben ik erg nieuwsgierig naar de splitscreen optie voor de ps3/xbox?
iemand al enige ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:03:
Het grootste minpunt vind ik tot nu toe dat ik niet meer zo goed kan aimen.. Het is net alsof de muis kunstmatig anders beweegt dan ik wil.. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar alsof er een soort Mouse acceleratie in zit ofzo, maar ik kan de optie niet vinden in het menu..
Yup, ik voel dit ook heel licht in mijn muisbewegingen. Kan zijn dat het de lagg of de haperingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Gisteren de online splitscreen gedaan op ps3, erg vet MAAR je hebt wel een BIG tv nodig om er een beetje van te kunnen genieten (wij speelden op 40 inch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een BS. Welke uitdaging gaat MW2 mij nog bieden? En COD4 heeft nu echt zijn tijd gehad.

MAW
Je bent aan het trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-07 14:20

Silence

Godlike

Gister zombies gespeeld erg leuk met wat vrienden.
2de lvl kan je unlocken als je SP hebt uitgespeeld.
Maar dan heb je ook nog een 3de lvl iemand een idee hoe je die krijgt?

Ook kan je bij main menu uit je stoel breken en op een computer gaan en een arcade game zombie starten :P

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door PromoX op 10-11-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:47
Ik heb het idee dat ik oud begin te worden :( Dit is de eerste shooter die ik online op een console (ps3) speel, maar ben echt slecht! Aimen gaat nog voor geen meter. Met shooters op de PC was ik altijd zeer goed.

Iemand tips om beter te (leren) richten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemsTM
  • Laatst online: 26-01-2024
Anoniem: 266471 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:03:
Nog steeds ben ik erg nieuwsgierig naar de splitscreen optie voor de ps3/xbox?
iemand al enige ervaring hiermee?
Gisteren een tijdje MP splitscreen gespeeld en de gewone deathmatches gingen zonder problemen. Speel op 127cm dus dat was geen probleem. Het enige probleem met de Big team deathmatches (weet even niet meer hoe het heet) dat we echte FPS lag kregen, een beetje tweaken met de tv hielp hier ook niet echt bij. Het lijkt me toch niet dat de PS3 dit niet trekt. Iemand anders dit al gehad?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++

- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen en technische problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client