Heb m ook bij de dealer gehaald ivm weinig aanbod occasion met navi, lederen bekleding, getinte ramen achter etc. Je betaalt hier uiteraard veel meer dan als het via een particulier gaat. De garantie is ook een wassen neus wmb.
Bij aankoop zouden ze de voorbumper goed vastzetten (die zat losjes linksvoor bij het wiel, krijg je met deze auto wellicht ivm de geringe hoogte): oke hij zat vast maar binnen no time was ie weer los en hebben ze een nieuwe bumper erop moeten zetten.
De middenarmsteunklep ging weer open als je hem dicht deed. Zouden ze fixen bij aflevering: niet gedaan.
Gare wiellager opgemerkt. Zouden ze fixen. Niet gedaan. Paar maanden later onder garantie laten fixen.
Cuppende banden. Niks aan gedaan. Paar maanden later "onder coulance" 50 procent korting gegeven op 2 nieuwe banden.
Stuur was verschrikkelijk tijdens de proefrit. Zat een soort "knock" in als je stuurde bij stilstaan en langzaam rijden. Belachelijk dat ze zon auto in die staat in de showroom hebben staan. Hebben ze bij aflevering wel opgelost iig.
Ten slotte: na een tijdje hoorde ik echt een krrrrk bij drempels of stoepranden oprijden. 5x teruggeweest konden ze het niet fixen

proefrit gereden met monteur die het gewoon waargenomen heeft. Zelfs youtube video gestuurd met overduidelijke aanwezigheid vh geluid. Op een gegeven moment was ik er helemaal klaar mee en maar zo gelaten.
Onderhandelen is echt verschrikkelijk. Heb er 275 euro afgekregen en dan kreeg ik geen naviupdate. Maar ja miss toch mijn poot harder stijf moeten houden. Zonder garantie wilde hij hem onder geen beding verkopen.
Ct200h is gewoon een auto waar je geen garantie op nodig hebt als ie gewoon in goede staat is. Ik zou hem particulier kopen en die 2k die je extra bij een dealer betaalt lekker in je zak stoppen, tenzij je een bepaalde uitvoering/kleur wil hebben die alleen bij de dealer staat.
Ik zou eerder de prius plugin pakken momenteel als je kan laden (zo niet zou ik hem alsnog pakken want hij is zonder laden zuiniger dan de non plugin versie). Halftarief wegenbelasting tm 2020
Toevoeging: zo'n hybride check stelt natuurlijk ook niks voor aangezien de batterijen een autolevenlang meegaan
Toevoeging: Lexus CT 200H 1.8 Hybrid 2011 Zwart
€ 10.500,00
http://link.marktplaats.n...tm_campaign=socialbuttons
Biem. Goede reviews.
[
Voor 6% gewijzigd door
Valo op 24-06-2019 21:48
]