KM stand zegt niet zoveel bij een CT.
Wel zijn er elk jaar kleine aanpassingen geweest. De auto is in 2011 op de markt gekomen.
In 2012 is de afstemming van het onderstel iets aangepast waardoor de auto minder hard geveerd is.
In 2013 is de navigatie software iets aangepast en is er standaard een “armpad” gemonteerd.
In 2014 kwam de facelift met veel verbeteringen zoals betere geluidsisolatie, nog iets minder hard geveerd en de “cvt” die minder snel de toeren in schiet.
Verder geen aandachtspunten qua techniek. De CT kan echt veel km aan
Wat accu betreft: lang stilstaan is slecht voor de accu. Dus een auto met heel weinig km voor zn bouwjaar is eerder af te raden dan een met veel km.
En dan nog iets.... alle modellen hebben dezelfde fijne sportstoelen ongeacht de bekleding, maar de versie met electrische verstelling hebben wel meer verstelmogelijkheden inclusief lendesteun. Deze vind je op de luxury line standaard, en op de f-sport als optie.
Tevens zijn er 2 soorten koplamp units. De halogeen met 1 projectorlens. En de LED koplamp met 2 iets kleinere lenzen per unit.
Xenon is er niet, tenzij dit achteraf gemonteerd is in de halogeen unit.
Zelf heb ik een 2012 luxury line. Deze heb ik anderhalf jaar geleden gekocht. Ik heb er geen problemen mee gehad tot nu toe en kan de extra opties van deze auto aanbevelen.
Zo heeft deze uitvoering buitenspiegels die automatisch inklappen bij afsluiten, automatisch dimmen met de binnenspiegel mee en kantelen de spiegels iets naar beneden als de de auto in zn achteruit zet.
LED koplampen met sproeiers.
Electrisch verstelbare stoelen met geheugen, dat ook nog eens aan een sleutel toegekend kan worden.
Mark Levinson surroundgeluid met 13 speakers.
Deze opties zijn niet op andere uitvoeringen beschikbaar geweest met uitzondering van de f-sport.
LED koplampen kon dan wel op de zakelijke modellen.
[
Voor 16% gewijzigd door
rosje77 op 31-07-2018 20:23
. Reden: Extra info toegevoegd ]