Ik heb handmatig in de equalizer de bass al op zijn hoogst gezet, je hoort dan wel al meer bas maar totaal niet wat je zou verwachten van een subwoofer...sopsop schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:42:
Ik heb ook de 10-speaker versie. Geen bas kan ik me echt niet in vinden, wellicht is de subwoofer stuk (zit in de kofferbak) of heeft iemand de bas teruggedraaid. Met een beetje volume zie ik niets meer in de binnenspiegel omdat die teveel aan het trillen is. Ofwel stel jij te hoge eisen aan de bas, of je had een defecte/slecht ingestelde subwoofer.
Ik heb in ieder geval nog nooit een beter geluid gehoord van een standaard audiosysteem (waarschijnlijk totdat ik het ML-systeem heb gehoord).
De navigatie is op vele manieren instelbaar, dus ook met meerdere schermen, 2d/3d, noorden- / rijrichtinggericht, etc. Over de navigatie ben ik trouwens wel minder te spreken. De fileontwijking werkt uitstekend, maar is veel te strak afgesteld. Hij laat je rustig 10 minuten omrijden om 5 minuten vertraging te omzijlen (je krijgt overigens wel altijd zelf de keuze om te ontwijken). Verder heb ik in het buitenland gehad dat ik ~5km van een ingevoerd adres af werd gezet. En zijn de routes niet altijd even logisch (het lijkt soms of hij de kortste weg pakt, terwijl de instelling wel op snelste staat).
Al met al voldoet de navigatie wel, maar is het niet premiumauto waardig.
Ik zal nog eens bij de dealer langs gaan om eens goed te testen, misschien ligt het idd aan de test auto.
Bij voorkeur wil ik er voor zorgen dat ik geen app meer op mijn telefoon hoeft te draaien om files te ontwijken, en flitspalen en andere gevaren te detecteren. nu gebruik ik "Waze" hiervoor op mijn galaxy S2.
Elke ochtend en middag voor ik vertrek kijk ik even snel via die app welke route het snelste is naar huis (via de A27 of via de A2).
Ik zou dus graag een navigatie willen die deze taak over kan nemen.
De navigatie in mijn huidige auto, de Honda Civic hybrid (achteraf ingebouwd), kiest vrijwel altijd de verkeerde route.... verder kun je ook niet makkelijk zeggen van "navigeer via een bepaalde snelweg", je kunt alleen aangeven vermijd file en dan zoekt hij zelf een alternatief, en deze vind hij dan vervolgens niet...erg frustererend.