Lexus CT200H

Pagina: 1 ... 14 ... 33 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjakieDeBoer
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Termin8r schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:55:
[...]

Dat vond ik nu juist allerminst een hoogtepunt. Doe mij gewoon die auto en maak er alsjeblieft geen poppenkast van. Infantiel gedoe.
Ok, sarcasme werkt niet goed samen met geschreven tekst ;).
Maar inderdaad ik vond dat deel van de aflevering ook een soort 'parodie op zichzelf'. It's just a car people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Haha! Een beetje overdreven is het wel ja. Vooral die stril op het dak ......

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
BeF-Bacchus schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:51:
[...]

Het enige dat mij serieus zou irriteren is het repeterende piepje van de achteruit-versnelling en die staat juist niet op die kaart. Was geen enkel probleem om bij aflevering nog even te regelen trouwens.
De Auris heeft ook zo'n piep. Dat heeft bij mij een tijd aangestaan met het idee dat komt wel bij de onderhoudsbeurt maar dat gepiep ben je op een gegeven moment zo verschrikkelijk zat en het is nog geen 5 minuten werk bij de garage. Nu zegt hij maar een keer piep als je de achteruit inschakelt.
Ik snap werkelijk niet waarom dat in Nederland standaard aan staat (en waarom je het zelf niet kan uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Tsja, de piep dient op zich een goed doel want het voorkomt dat je perongeluk in R staat terwijl je in D wilt staan of vice versa. En zo vaak en lang rij je toch niet achteruit?

In combinatie met afstandssensoren lijkt het me trouwens wel irritant want dan heb je een heel piepkoor om je heen. Als je van die sensoren hebt dan zou het standaardpiepje gewoon uit moeten staan. Maar ik heb geen sensoren (wel camera - 10x handiger dan sensoren) dus dat probleem heb ik niet.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Niet online
Mx. Alba schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:56:
Tsja, de piep dient op zich een goed doel want het voorkomt dat je perongeluk in R staat terwijl je in D wilt staan of vice versa. En zo vaak en lang rij je toch niet achteruit?
Ook alleen achteruit het parkeervak in, maar het werkt aardig op de zenuwen.
En het piept ook niet zoals bij een vrachtwagen om voetgangers te waarschuwen, je hoort het alleen in de auto.
Het is een bewuste handeling, bij een handbak gaat er niets piepen en daar heb je nog veel meer opties.
Als je niet merkt welke kant je oprijdt als je gas geeft ben je niet (meer) geschikt om auto te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Tsja, maar bij een handbak moet je meestal een vrij speciale handeling doen om de achteruit te selecteren (pook naar beneden duwen, pook door een extra weerstand duwen, ringetje omhoog trekken) waardoor per ongeluk selecteren van de achteruit vrijwel niet mogelijk is. Bovendien blijft bij een handbak (en bij een normale automaat) de pook in de "achteruit"-stand staan terwijl het pookje bij Lexus/Toyota hybrides altijd terugschiet naar de ruststand zodat je niet aan de pook kunt voelen/zien in welke versnelling hij staat. Ik begrijp dus wel waarom ze dat piepje hebben ingebouwd en ik vind het niet heel erg irritant...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg binnenkort van een collega de ct200h. Dit is een business line pro versie zonder navigatie.
Betekent dit dat je dan ook het beeldscherm op het dashboard niet hebt????
Heeft toevallig iemand ervaring met een fietsendrager op de kofferdeksel????

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:00:
Ik krijg binnenkort van een collega de ct200h. Dit is een business line pro versie zonder navigatie.
Betekent dit dat je dan ook het beeldscherm op het dashboard niet hebt????
Heeft toevallig iemand ervaring met een fietsendrager op de kofferdeksel????

Thanks
Dat klopt je hebt dan inderdaad het scherm niet, maar wel een achteruitrijcamera in de achteruitkijkspiegel.
Geen ervaring met een fietsendrager, wel met de trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
is er uberhaupt de mogelijkhed (of een hack) om de achteruitrijcamera ook te kunnen activeren tijdens het rijden, dus ook wanneer ie niet in de achteruit zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

waarom zou je dat willen, er is niet zo heel veel met die camera te zien.

misschien eens hier kijken:
http://www.clublexus.com/...nd-video.html#post6810694

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Zie ook de toegevoegde waarde niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
ach jah dan zie ik iets meer dan normaal... het zicht is wel beter dan de Prius (naar achteren toe) maar nog beperkt vergeleken met mijn voorgaande auto's...
en jah, toegevoegde waarde, sommige dingen doe je ook voor de leuk zonder dat er een toegevoegde waarde (voor sommigen) hoeft te zijn...

[ Voor 32% gewijzigd door TIGER79 op 26-03-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met een fietsendrager op de kofferdeksel??? Volgens Lexus bestaat er geen type maar zou er toch heeel graag eentje willen hebben anders moet ik een trekhaak laten monteren wat natuurlijk veel duurder is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Wij hebben ervaring met andere auto's met fietsenrek op de achterklep. Is ook iets universeels:

http://www.google.nl/sear...l102l549l10j1l11l0.frgbld.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Hallo allemaal,

Ik krijg over 3 weken de ct200h busines line pro zonder navigatie, is het mogelijk muziek van je iphone 4 af te spelen via de usb optie? selecteer je dan de nummers via de iphone of met de knoppen van de ct200H?
Hoe zit het met een usb stick? kan dit ook?

bedankt alvast

[ Voor 96% gewijzigd door Olrac.Srednjim op 27-03-2012 15:08 ]

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termin8r
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik heb m'n iPod Touch nog niet geprobeerd in m'n BL zonder nav, maar met de knoppen op het stuur kun je gewoon bladeren in folders/MP3-bestanden op een USB-stick. Niet heel praktisch met het kleine radioschermpje, maar het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
Maar je kan ook bladeren via je apparaat?
Nog iemand een idee voor een kleine USB

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:53
Carlo.Mijnders schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:21:
Maar je kan ook bladeren via je apparaat?
Nog iemand een idee voor een kleine USB
Ik heb deze bij Dealextreme gekocht, zelf een 32 GB microSD-kaartje ingestoken en dat werkt goed: Klepje kan dicht en, itt een Sandisk microSD-reader, heeft deze tnt de verbinding nog nooit verbroken. De 20 GB aan muziek die ik erop heb staan is wel véél te veel om praktisch te bladeren, albumnamen weergeven op het navischerm gaat heel traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
Zijn ook hele mooie kleine USB geheugens van o.a TDK, Verbatim (en de duurdere) Lacie.

Heb zelf een 16GB van TDK en was slechts 17,99 bij de Saturn.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
Ik heb slechte verhalen over de betrouwbaarheid van die Lacie gehoord, als hij ook nog duurder is dan de rest, lijkt het me een no-brainer om voor één van de andere te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
Ik heb de Kingston dt micro gekocht 16gb ... Hoop dat hij past.
Hoe moet ik de muziek op de USB zetten?
In mapjes of losse nummer?

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Laatst online: 18:39

Crazy D

I think we should take a look.

Carlo.Mijnders schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:39:
Ik heb de Kingston dt micro gekocht 16gb ... Hoop dat hij past.
Hoe moet ik de muziek op de USB zetten?
In mapjes of losse nummer?
Neem aan dat het hetzelfde is als in de Auris, en dan kun je ze gewoon in mapjes zetten. Let wel op dat je de nummers niet in het formaat Artiest - Album - Track - Titel.mp3 noemt, want dan heb je geen idee welk liedje je aanzet ;) Maar mapjes zijn geen probleem.

Ben het wel eens met een eerdere opmerking dat het niet praktisch is, 16Gb aan muziek is teveel om handig doorheen te bladeren. Ik ben serieus soms 10 minuten bezig om het gewenste album te vinden... (en dan heb ik bijna alle mp3s nog in belachelijk hoge kwaliteit staan, laat staan als je ze op ergens tussen 128 en 256 encode, heb je nog meer muziek erop....).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
Ook de navigatie van de CT is inderdaad niet de snelste. *kuch* Op het moment heb ik een paar honderd albums (zo'n 20 GB bij 192 kb/s) op mijn USB-stick staan maar dat is onwerkbaar. Grofweg honderd lijkt me de praktische grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:08

evol

hello world

Deze week de menu kaart ontvangen, maar terugsturen hoeft pas voor eind april. Helaas dus nog zeker een maand wachten op aflevering.

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Niet online
Ik heb een vier GB stick (mosquito) en dat is eigenlijk wel genoeg als ik de muziek zat ben zet ik
er weer wat anders op.
ik maak een album mapje en copier met muCommander de liedjes erin. Als ik het mapje
sleep gooit OSX de volgorde door de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
evol schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:04:
Deze week de menu kaart ontvangen, maar terugsturen hoeft pas voor eind april. Helaas dus nog zeker een maand wachten op aflevering.
vandaag ook gehad en moet voor 7 april terug, dus lijkt nu echt te gaan gebeuren.
overigens niet erg veel spannends op die menukaart :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:36
Afgelopen week voor de 2e keer een ct besteld. De eerste first edition die ik had mocht niet mee naar mijn nieuwe werkgever. Nu dus maar weer besteld, ben echt nog steeds helemaal weg van die auto. De first edition was er alleen in grijs en bruin maar wilde eigenlijk wit, dus nu alsnog de pearl white besteld. In dit geval is het de f-sport geworden met als opties hdd navigatie en parkeersensoren. T.o.v de first edition heb je dan buiten alle in- en exterieur extra van de f-sport ook nog regensensor en smart key entry. Dat zat er bij de first edition niet op.

Kan er nu al weer naar uitkijken om in de ct rond te crossen.... Als hij er is zal ik de foto's posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
Morgen is het eindelijk zover.... ik mag mijn Witte ct200h business line pro ophalen!
Met de trein van Rotterdam en dan naar Zwolle!

Ben benieuwd! Het is in iedergeval een vooruitgang Peugeot 207 => Lexus CT200H!!!

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
Carlo.Mijnders schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:24:
Morgen is het eindelijk zover.... ik mag mijn Witte ct200h business line pro ophalen!

Ben benieuwd! Het is in iedergeval een vooruitgang Peugeot 207 => Lexus CT200H!!!
Nice!! Ik hoop morgen een telefoontje te krijgen om een afspraak te maken, duim duim :) Hoelang duurde de rijklaar maken periode bij jou?

[ Voor 5% gewijzigd door THxZ0NE op 12-04-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
Geen idee, mijn leasecontract loopt deze week af...
Ik kreeg het telefoontje van de lexus dealer in februari al 'meneer we hebben de auto klaar staan".
Dat was toen flink balen! denk dat het een weekje duurt

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Carlo.Mijnders schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:24:

Morgen om half vier ook in Amsterdam m'n Dark Opal BLP ophalen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
Ben nu onderweg naar Zwolle nog een uurtje...

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Aargh, ik wil ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
Echt een lekkere auto... En die eco stand is zo fijn.... Ik heb vaak de neiging te hard te rijden!
En dat kan nog steeds in de sportstand...

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
En wat is jullie eerste rijindruk? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door THxZ0NE op 15-04-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
THxZ0NE schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:58:
En wat is jullie eerste rijindruk? ;)
tot nu toe helemaal blij met de auto. prima geluid van de stereo, fijne navigatie, stiller van binnen op de snelweg dan m'n passat. rijdt lekker, dus vooralsnog prima beslissing.

Nu even afwachten of ik de extra bergruimte van m'n passat ga missen als we op vakantie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
mcetweaker schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:11:
tot nu toe helemaal blij met de auto. prima geluid van de stereo, fijne navigatie, stiller van binnen op de snelweg dan m'n passat. rijdt lekker, dus vooralsnog prima beslissing.
Nu even afwachten of ik de extra bergruimte van m'n passat ga missen als we op vakantie gaan.
Navigatie ben ik het niet helemaal mee eens: Die heeft nogal z'n eigenaardigheden. Verder inderdaad stil, ontspannen, goede audio, prima prestaties. Hoewel de stoelen op zich prima zijn mis ik een lendensteunverstelling wel een beetje.
Qua baggageruimte moet ik zeggen dat het met drie man op skivakantie voldoende was. Sowieso moet je nogal een kabouter als derde passagier hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

BeF-Bacchus schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:28:
[...]

Navigatie ben ik het niet helemaal mee eens: Die heeft nogal z'n eigenaardigheden. Verder inderdaad stil, ontspannen, goede audio, prima prestaties. Hoewel de stoelen op zich prima zijn mis ik een lendensteunverstelling wel een beetje.
Qua baggageruimte moet ik zeggen dat het met drie man op skivakantie voldoende was. Sowieso moet je nogal een kabouter als derde passagier hebben natuurlijk.
Ben het er helemaal mee eens dat de navigatie wat zwak is voor een premium merk,
De route die gekozen wordt is vaak onlogisch en ik mis een auto zoom functie. Dat zijn toch zaken die in zelfs de meest goedkope navigatie systemen tegenwoordig goed geregeld zijn.

Welke uitvoering heb je btw? Ik heb in de LL namelijk wel een lendensteunverstelling. Ik dacht eigenlijk dat ie op alle modellen zat en dat het enige verschil was dat deze bij de LL elektrisch werkt.

Verder ben ik het helemaal met je eens. Hij rijdt lekker, is stil en performance is prima.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
Ik heb een Business Line Pro, inderdaad met handmatig verstelbare stoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Ik mag de mijne vrijdag ophalen :), dit is een business line pro.

Alleen de Luxury Line heeft een lendesteun, naar mijn idee een misser dat dit niet in de business line (pro aanwezig is). En zodra ik het mis laat ik het wellicht achteraf inbouwen.

[ Voor 12% gewijzigd door THxZ0NE op 16-04-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomis
  • Laatst online: 15:21
THxZ0NE schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:11:
Ik mag de mijne vrijdag ophalen :), dit is een business line pro.

Alleen de Luxury Line heeft een lendesteun, naar mijn idee een misser dat dit niet in de business line (pro aanwezig is). En zodra ik het mis laat ik het wellicht achteraf inbouwen.
Niet "helemaal" correct. Ik heb momenteel een offerte thuis liggen voor de Sportline F en de leren stoelen die daarbij aangevinkt staan zijn dezelfde als uit de LL. Dus ook 8 way electrisch verstelbaar. De gewone leren stoelen zijn bij de Sportline niet eens verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termin8r
  • Niet online
[...] mis ik een lendensteunverstelling wel een beetje.
Zit op de LL alleen op de bestuurdersstoel, net als hoogteverstelling. Heb ik voor 300 euro achteraf laten inbouwen, op beide stoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Hmm Apart dat dat alleen in de LL zit. Idd een beetje een misser.

Ik hoop dat de navigatie met een update mss nog wat verbeterd kan worden. Maar die kas lijkt me redelijk klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
tja, de navigatie vind ik niet perfect maar zeker beter dan redelijk.
afgelopen week was ik met meerdere collega's op stap, voornamelijk audi/bmw/vw rijders.
allemaal met ingebouwde navigatie, allemaal lease.
mijn navigatie reed de meest logische routes.
bij de meeste audi/vw rijders gaf de navigatie aan dat de bestemming al was bereikt terwijl ze nog een paar honderd meter verder moesten.
ook waren de routes zeker niet de snelsten.

het is dat we het er toevallig over hadden en er dus op gingen letten.

de meest perfecte was toch de tomtom die 2 mensen hadden meegenomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
[...]

nou ja, heb nog niet echt exotische routes gereden met m'n navigatie en het scherm is nog een beetje wennen qua indeling, maar op het eerste gezicht lijkt het prima. Ben benieuwd of de flitsermeldingen van bv. BNR ook te zien gaan zijn ?

Stoelen zijn wat mij betreft prima, maar misschien heb ik nog niet lang genoeg gezeten :)
"Voordeel" is dan dat de tank sneller leeg is dan bij m'n Passat en dat ik sneller even eruit moet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
Hehe, ik moet op lange ritten toch ergens halverwege mijn tank ook nog een keer stoppen, anders kak ik wel heel erg in.

Ik heb geen flitsmeldingen in de navigatie en zou ook niet weten hoe je die in zou kunnen laden, POI vanaf een USB-stick ofzo kan volgens mij niet.
Ik ben ook helemaal niet negatief over de navigatie, hoor: Routes, verkeersinformatie en voorgestelde omleidingen zijn allemaal goed. De interface moet alleen een stuk directer kunnen. Naar huis navigeren gaat wel (via voice control) maar naar enig ander waypoint, POI of adres kost te lang om in te voeren. (Menu -> Navigatie -> Bestemming -> Geheugen -> <waypoint> -> Invoeren -> Starten) Ook het lijstje met verkeer op de route wil ik eigenlijk in één klik kunnen zien en niet weggestopt in een menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 08:21
Ik heb af en toe het idee dat de navigatie hoe-dan-ook elke file wil vermijden. En je dus liever twee uur laat omrijden, dan je een kwartier in de file te laten staan. Vooral op langere ritten waarbij files komen en gaan, heb ik het idee dat ie soms niet doorheeft dat een file verdwenen is.

Vooral de route Utrecht - Doetinchem, zo rond 18:00, dan probeert hij me altijd van de A12 af te halen, terwijl het een stuk sneller is om gewoon op de A12 te blijven en de laatste stukjes (oplossende) file gewoon uit te zitten.

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
I second that... Kosten wat het kost een file vermijden, daar lijkt dat ding voor ontworpen te zijn. Het is wel een nav waar je aan moet wennen. Maar daarna is het prima te doen moet ik zeggen.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 22:49
Dat komt omdat je GPS de route berekent om 18:00, op basis van traffic data die ergens tussen 17:00 en 18:00 dateert, voor een knelpunt waar je om 18:45 langs zult rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
BeF-Bacchus schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:26:
Hehe, ik moet op lange ritten toch ergens halverwege mijn tank ook nog een keer stoppen, anders kak ik wel heel erg in.

Ik heb geen flitsmeldingen in de navigatie en zou ook niet weten hoe je die in zou kunnen laden, POI vanaf een USB-stick ofzo kan volgens mij niet.
Ik ben ook helemaal niet negatief over de navigatie, hoor: Routes, verkeersinformatie en voorgestelde omleidingen zijn allemaal goed. De interface moet alleen een stuk directer kunnen. Naar huis navigeren gaat wel (via voice control) maar naar enig ander waypoint, POI of adres kost te lang om in te voeren. (Menu -> Navigatie -> Bestemming -> Geheugen -> <waypoint> -> Invoeren -> Starten) Ook het lijstje met verkeer op de route wil ik eigenlijk in één klik kunnen zien en niet weggestopt in een menu.
bij m'n pioneer had ik vaste flitsers ingeladen via m'n pc en kreeg ik mobiele flitsers gewoon vai TMC binnen van bv. BNR. Vraag me af of ik deze mobiele flitsers ga zien op de Lexus navigatie. Gelukkig nog geen één op de route gehad, althans niet dat ik dus weet :')

Maar voor mij nodigt de Lexus ook meer uit tot rustig rijden dan m'n oude Passat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Heeft iemand eigenlijk al eens gekeken of er wat te customizen valt aan dit systeem?
Ik kan er namelijk nog niet echt iets over vinden. Voor zover ik weet is dit hetzelfde systeem dat ook in de toyota's gebruikt wordt en er zouden er toch aardig wat van rond moeten rijden. Dan zou je langzaam aan wel gaan verwachten dat er al lieden zijn geweest die ermee aan het klussen zijn geslagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de toerenteller zichtbaar krijgt als je met cruise control rijdt??
Het is me wel gelukt om bij zowel sport en normal stand de toerenteller zixhtbaar te hebben.
Maar zou dit ook graag willen tijden Cruise control......

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Was dat niet de optie tachymeter in de settings in dat kleine displaytje? Volgens mij kon je de toerenteller daarmee permanent in beeld zetten. Maar mss is dat wat je al gedaan hebt en werkt dat niet tijdens cruise control want ik doe dit even uit m'n hoofd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Volgensmij kan dat niet, in het boekje staat nadrukkelijk dat wanneer je in de sportstand de cruisecontrol activeert je dan geen toerenteller meer ziet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
rajackar schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:49:
Heeft iemand eigenlijk al eens gekeken of er wat te customizen valt aan dit systeem?
Ik kan er namelijk nog niet echt iets over vinden. Voor zover ik weet is dit hetzelfde systeem dat ook in de toyota's gebruikt wordt en er zouden er toch aardig wat van rond moeten rijden. Dan zou je langzaam aan wel gaan verwachten dat er al lieden zijn geweest die ermee aan het klussen zijn geslagen ;)
Ja precies dat dacht ik dus ook. Ik begrijp ook niet dat het tegenwoordig niet mogelijk is om op je pc een google maps route uit te zetten en deze bijv in te laden in je vaste navigatie. Zodra ik de auto heb maar eens research doen of er wat valt te truken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:49:
Weet iemand hoe je de toerenteller zichtbaar krijgt als je met cruise control rijdt??
Het is me wel gelukt om bij zowel sport en normal stand de toerenteller zixhtbaar te hebben.
Maar zou dit ook graag willen tijden Cruise control......

Thanks
Kan blijkbaar niet, maar is toch ook irrelevante informatie?

quote:

The tachometer display can be customized by you.
The default setting is Auto, can be changed to "always on" (except when using cruise control) or to "never".

Press the DISP switch to select METER, then press and hold DISP which will bring you to the next screen.
Press the DISP switch to select TACHO METER, then press and hold DISP...
In the next screen press the DISP switch to select the desired setting and then press and hold DISP to activate it.

To exit customize mode press DISP switch to select EXIT and then press and hold DISP to accept EXIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
Wat ik nog niet heb kunnen vinden is de "Trip" afstand en daarbij het verbruik?

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
Bij je ODO zitten ook twee dagtellers en onder de displayknop op je stuurwiel zit een (onafhankelijk) resetbare verbruiksmeter. In het navigatiesysteem zitten ook wat fancier verbruikgrafiekjes maar daar heb ik weinig ervaring mee. Tankverbruik houdt de auto automatisch bij trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol

evol

hello world

Op 10 maart mijn Business Edition besteld, vandaag de aflevering op 1 mei bevestigd. Auto was gisteren bij de dealer afgeleverd. Kenteken wordt nu aangevraagd en door koninginnedag is 1 mei de eerste optie. Prima, valt mij reuze mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
evol schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:37:
Op 10 maart mijn Business Edition besteld, vandaag de aflevering op 1 mei bevestigd. Auto was gisteren bij de dealer afgeleverd. Kenteken wordt nu aangevraagd en door koninginnedag is 1 mei de eerste optie. Prima, valt mij reuze mee! :)
Top man! Ik heb bijna 5 maanden moeten wachten maar hij is gisteren geleverd. Wat rijd hij heerlijk en wat ben ik blij dat ik hiervoor gekozen heb. Hij was vorige week al binnen maar de wielen moesten gespoten worden etc, nu lekker genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Ik sluit mijn iphone via de usb kabel aan in de auto, mede om podcasts te luisteren en de tel op te laden. Als ik muziek afspeel via de iphone dan hoor ik bijv de notification van mijn flitsapp door de speakers, hendig! Alleen zodra ik radio luister niet, in mijn vorige auto had ik een parrot, die streamde ieder geluidje over BT. Iemand een tip? Ik kan de uitgaande bron in de flitsapp ook niet selecteren zodra de usb kabel,is aangesloten.

edit: in de flitsapp kon ik een of andere "oude" bluetooth oplossing activeren, nu heb ik de audio niet automatisch via de dock connector maar via de iphone laten lopen. Voorheen kon ik geen output device instellen. Opgelost dus.

[ Voor 21% gewijzigd door THxZ0NE op 24-04-2012 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:33
Ik mag vrijdag mijn Lexus CT200h Luxury Line in het Pearl White gaan ophalen bij de dealer in Rotterdam \o/ \o/. Ergens in de loop van januari is deze besteld trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol

evol

hello world

10 maart besteld, gisteren opgehaald! Prettig afgeleverd, met luxe kentekenplaten en nette verwijzing naar de dealer (Lexus Zwolle) achterop. Ik zal binnenkort nog een fotootje maken.

Eerste ervaring: comfortabel, nodigt uit tot rustig rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
wat zijn luxe kentekenplaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Met van die dikke opliggende zwarte letters denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol

evol

hello world

brilsmurfffje schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:45:
Met van die dikke opliggende zwarte letters denk ik
Inderdaad. Net wat chiquer, maar dat is mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
Ik kwam er vanochtend achter dat ik die ook heb, maar wat is er chique aan kentekenplaten met dikke opliggende letters/cijfers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Ik snap dat ook niet, sommige mensen vinden dat bijzonder. Ik vind een gele kentekenplaats sowieso altijd enorm lelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Blik1984 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:23:
Ik kwam er vanochtend achter dat ik die ook heb, maar wat is er chique aan kentekenplaten met dikke opliggende letters/cijfers?
Die platen zien er beter afgewerkt uit (scherpere hoeken e.d.) dan de platen waar de letters er zijn uitgedeukt. Ik vind die uitgedeukte letters er nogal goedkoop uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Meer oneffenheden is slecht voor de luchtweerstand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
Femme schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:41:
[...]

Die platen zien er beter afgewerkt uit (scherpere hoeken e.d.) dan de platen waar de letters er zijn uitgedeukt. Ik vind die uitgedeukte letters er nogal goedkoop uitzien.
Tsja, dat heb ik juist eigenlijk andersom (plus het feit dat ik scherpe hoeken lelijk vind, dan had ik wel een auto uit de jaren 80 genomen). Ik zie de meerwaarde er echt niet van in, een kentekenplaat is een kentekenplaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol

evol

hello world

Blik1984 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:18:
[...]

Tsja, dat heb ik juist eigenlijk andersom (plus het feit dat ik scherpe hoeken lelijk vind, dan had ik wel een auto uit de jaren 80 genomen). Ik zie de meerwaarde er echt niet van in, een kentekenplaat is een kentekenplaat
En een auto is maar een auto. Hoe dan ook, ik kan het wel waarderen en ben wel tevreden over de aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Afgelopen week een proefrit gemaakt, en dat viel me niet tegen! Ruim anderhalf uur onderweg geweest, en vooral de CVT automaat is me heel erg meegevallen.
Ik heb verschillende automaten gereden, in voordelige auto's maar ook in een Mercedes AMG. Eigenlijk door die ervaringen heb ik een automaat afgezworen, dan schakel ik liever. Ik houd directe controle, met sturen en de gaspedaal. Te vaak stoorde ik me vaak in een automaat omdat het te lang duurt voordat ie snelheid maakt, dat heb je als vlotte rijder maar ben echt geen snelheidsduivel. Maar de CVT van de Lexus voelt voor mij perfect aan, ik heb me er niet aan gestoord. Beetje gas geven en meteen rijden, bij welke snelheid dan ook (behalve in de Eco stand dan)
Eigenlijk geniaal.... afhankelijk van je bui, je wagen instellen hoe je je op dat moment wil verplaatsen

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol

evol

hello world

Al weer bijna 2 weken in het bezit en 2500km op de teller:

Afbeeldingslocatie: http://www.evol.nl/temp/auto1.jpg

En de eerste mod uitgevoerd :)

Afbeeldingslocatie: http://www.evol.nl/temp/auto2.jpg

Mijn gemiddeld verbruik is 1 op 18 tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ziet er netjes uit die antenne, meer informatie daarover ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol

evol

hello world

Gekocht via www.visualgarage.com
Voorbeelden:
http://www.visualgarage.com/Product_VG_SFA_MKII.html

Ik heb het besteld na mail contact met hen.
Kosten incl. verzending en op kleur gespoten: 97 USD.

Kwam nog wel ik meen een 12 euro import kosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
evol schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:57:
Al weer bijna 2 weken in het bezit en 2500km op de teller:

[afbeelding]

En de eerste mod uitgevoerd :)

[afbeelding]

Mijn gemiddeld verbruik is 1 op 18 tot nu toe.
Modden is imho altijd risicovol, omdat het zo vaak slecht uitpakt (kijk naar 99,9% van de achteraf ingebouwde Xenon of een nog groter deel van de achteraf leds). Dit is echter wel heel netjes, veel mooier dan standaard.

Heeft het geen effect op het bereik van de antenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol

evol

hello world

Thanks, ben er ook wel tevreden over.

Vooralsnog slechts een klein stukje gereden met de nieuwe 'antenne'. Bereik lijkt nog prima, geen problemen tot nu toe.
In de haaievin zit een geplakte antenne die uitmondt in een draadje die je via een schroefje in de originele antenne base schroeft. De originele basis blijft dus behouden en de antenne zit nu in de haaievin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Niet online
Een spuugleleijke haaievin, die zet je toch niet vrijwillig op je auto?
De enige BMW die er mee doorkan is de 6 serie wegens het ontbreken ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Wat ik me nu afvraag...
Waar zit eigenlijk het reservewiel van deze wagen?

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termin8r
  • Niet online
bouwfraude schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:44:
Een spuugleleijke haaievin, die zet je toch niet vrijwillig op je auto?
De enige BMW die er mee doorkan is de 6 serie wegens het ontbreken ervan.
Waarom projecteer je je mening over esthetiek op de rest van de wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termin8r
  • Niet online
Obi1r schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:36:
Wat ik me nu afvraag...
Waar zit eigenlijk het reservewiel van deze wagen?
Standaard zit dat er niet in. Maar voor enkele pegels extra kun je de compressor-met-plaksmurrie laten vervangen door een reservewiel. Zie de optielijst. Als je daarvoor kiest zit-ie onderin de kofferbak en gaat het ten koste van de extra ruimte onder de vloer van de kofferbak.

[ Voor 15% gewijzigd door Termin8r op 14-05-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
Waar zit de compressor eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Termin8r schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:41:
[...]

Standaard zit dat er niet in. Maar voor enkele pegels extra kun je de compressor-met-plaksmurrie laten vervangen door een reservewiel. Zie de optielijst. Als je daarvoor kiest zit-ie onderin de kofferbak en gaat het ten koste van de extra ruimte onder de vloer van de kofferbak.
Als je bang bent voor een lekke band, dat doen. Ik heb 2x het genoegen gehad een compressor-met-plaksmurrie te gebruiken, 2x kwam het er gewoon uitlopen, waarvan 1x over mijn broek (dat krijg je nooit meer uit je kleren). Het werkt vast als je een 1mm gaatje hebt, maar als het iets meer is, ben je de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Met een Lexus ga je toch niet zelf prutsen?

http://www.lexus.nl/lexus...iteits-service/index.aspx

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Ik heb wel een thuiskomertje in de folder gezien...

[ Voor 6% gewijzigd door Obi1r op 14-05-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Niet online
Termin8r schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:39:
[...]
Waarom projecteer je je mening over esthetiek op de rest van de wereld?
Uit opvoedkundige overtuiging.
Wil je nog wat meer onderbouwde feiten horen over de onzin van 18" velgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
bouwfraude schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 01:57:
Uit opvoedkundige overtuiging.
Wil je nog wat meer onderbouwde feiten horen over de onzin van 18" velgen?
Ik blij dat ik "maar" 17" heb gekregen. ;) Ben het trouwens aardig met je eens hoor: 16" rijden lekkerder imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
Blik1984 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:09:
Waar zit de compressor eigenlijk?
In de kofferbak, onder de plastic bak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

afgelopen week een langweekend naar de Ardennen geweest met de Lexus, wat een heerlijke auto is het toch op de snelweg, heerlijk stil (in Nederland dan :P ) comfortabel en een zeer relaxte rijervaring doordat alles automatisch gaat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/srX9mSm8fyWEO55E8c1eKZ7R/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nxIc1W22XmBT4AxzaschRoJI/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
beste mede tweakers.

Ik mag vanaf 1 juni een nieuwe auto bestellen vanuit de lease.
Grote kans dat het de Ct200h Business edition gaat worden.

Ik heb 2 test ritten gemaakt, over het algemeen ben ik zeer positief over de auto, echter zijn er 2 grote nadelen:

1. de navigatie vond ik niet zo goed werken en komt erg ouderwets over.
2. het geluidssysteem (10 speaker versie) viel me erg tegen, klassieke muziek klinkt nog mwel redelijk maar alles met een beetje bass, zoals hard rock of Hardstyle/hardcore klinkt gewoon erg slecht.

Nou vroeg ik mij af of er hier misschien mensen zijn die als accesoire (lease) het audio systeem hebben laten upgraden en zo ja waar ze dit hebben laten doen.

Verder vond ik de auto extreem direct sturen, een tikje aan het stuurwiel en je merkt dit meteen....ik hoop dat dat went op ten duur...

Alvast bedankt

[ Voor 8% gewijzigd door Nordcore op 30-05-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
Aparte feedback over het audio-systeem, de 10-speaker versie wordt over het algemeen als uitstekend ervaren.

Wat is er ouderwets aan de navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termin8r
  • Niet online
Als de navigatie je niet aanstaat neem je die toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
De navigatie werkt lekker snel, en het systeem met de muis went denk ik ook wel, echter ik heb 1 proefrit gemaakt vanaf de dealer in amsterdam naar muiderberg ongeveer, onderweg heeft de navigatie mij 1 keer verteld dat ik, bij een tankstation notabene, van de snelweg af moest gaan.

Verder vind ik de navigatie in mijn honda een stuk opverzichtelijker, die geeft bijvoorbeeld 2 schermen weer voor elke afslag, rechts zie je dan de normale 3d kaart en links een plaatje met overzicht van de situatie.
Of kun je dit in de lexus ook inschakelen?

Verder hebben modernere navigatiesystemen bijvoorbeeld de mogelijkheid om (bepaalde) apps van je telefoon op het scherm te laten zien, zo kun je makkelijk de navigatie van je telefoon gebruiken bijvoorbeeld.
Verder kun je 3d gebouwen zien op de kaart, ook een leuke toevoeging.

Ik zou de auto wel zonder navigatie kunnen nemen maar dan mis je ook de andere gemakken van zo'n scherm....en het oogt natuurlijk een stuk mooier.
Verder ben ik absoluut niet de enige die deze ervaring met het geluid heeft.
Asl ik op internet zoek vind ik (vooral in amerika) veel forums waar dezelfde ervaringen worden besproken.
Ik vroeg mij gewoon af of er hier mensen zijn die hetzelfde overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Nordcore schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:19:
De navigatie werkt lekker snel, en het systeem met de muis went denk ik ook wel, echter ik heb 1 proefrit gemaakt vanaf de dealer in amsterdam naar muiderberg ongeveer, onderweg heeft de navigatie mij 1 keer verteld dat ik, bij een tankstation notabene, van de snelweg af moest gaan.

Verder vind ik de navigatie in mijn honda een stuk opverzichtelijker, die geeft bijvoorbeeld 2 schermen weer voor elke afslag, rechts zie je dan de normale 3d kaart en links een plaatje met overzicht van de situatie.
Of kun je dit in de lexus ook inschakelen?

Verder hebben modernere navigatiesystemen bijvoorbeeld de mogelijkheid om (bepaalde) apps van je telefoon op het scherm te laten zien, zo kun je makkelijk de navigatie van je telefoon gebruiken bijvoorbeeld.
Verder kun je 3d gebouwen zien op de kaart, ook een leuke toevoeging.

Ik zou de auto wel zonder navigatie kunnen nemen maar dan mis je ook de andere gemakken van zo'n scherm....en het oogt natuurlijk een stuk mooier.
Verder ben ik absoluut niet de enige die deze ervaring met het geluid heeft.
Asl ik op internet zoek vind ik (vooral in amerika) veel forums waar dezelfde ervaringen worden besproken.
Ik vroeg mij gewoon af of er hier mensen zijn die hetzelfde overwegen.
Als je de navi en het audio systeem zo slecht vindt, kijk dan eens naar het basismodel, daar kun je volgens mij zelf een radio/navi in laten zetten. Je mist natuurlijk wel bepaalde opties die in de businessline zitten.

Het geluid vind ik erg goed, ik ben juist blij dat die bass niet zo'n doordreunend ding is maar juist een beschaafd geluid neerzet. Ik heb overigens ook de 10 speaker versie.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Nu online
2 schermen is inderdaad een instelling, kun je wijzigen. Dan krijg je een tweede scherm met de info per afslag.

Verder heb ik geen klachten over de navi en/of audio. De audio is ook nog aardig in te stellen, dus als je meer hogere of lagere tonen wil is dat gewoon in te stellen. Ook kun je het zwaartepunt van het geluid instellen

[ Voor 33% gewijzigd door Blik1984 op 31-05-2012 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
@r!k schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:05:
[...]

Als je de navi en het audio systeem zo slecht vindt, kijk dan eens naar het basismodel, daar kun je volgens mij zelf een radio/navi in laten zetten. Je mist natuurlijk wel bepaalde opties die in de businessline zitten.

Het geluid vind ik erg goed, ik ben juist blij dat die bass niet zo'n doordreunend ding is maar juist een beschaafd geluid neerzet. Ik heb overigens ook de 10 speaker versie.
Ik hoef ook echt geen super zwaar bass systeem erin maar er zit gewoon praktisch geen bas in dit systeem....dat klinkt gewoon niet lekker bij bepaalde muzieksoorten...
het basis model heeft maar 6 speakers.

Weet iemand misschien waar de speakers zich precies bevinden? wat is het verschil tussen de 6 en 10 speaker versie?
Ik heb wel al een plaatje gevonden (op een amerikaanse site) van de layout van het ML systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
Nordcore schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:29:
[...]

Weet iemand misschien waar de speakers zich precies bevinden? wat is het verschil tussen de 6 en 10 speaker versie?
Verschil 10 speakers en 6 is: tweeters in de achterdeuren,een middenspeaker voor en een subwoofer achterin (kofferbak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik heb ook de 10-speaker versie. Geen bas kan ik me echt niet in vinden, wellicht is de subwoofer stuk (zit in de kofferbak) of heeft iemand de bas teruggedraaid. Met een beetje volume zie ik niets meer in de binnenspiegel omdat die teveel aan het trillen is. Ofwel stel jij te hoge eisen aan de bas, of je had een defecte/slecht ingestelde subwoofer.

Ik heb in ieder geval nog nooit een beter geluid gehoord van een standaard audiosysteem (waarschijnlijk totdat ik het ML-systeem heb gehoord).

De navigatie is op vele manieren instelbaar, dus ook met meerdere schermen, 2d/3d, noorden- / rijrichtinggericht, etc. Over de navigatie ben ik trouwens wel minder te spreken. De fileontwijking werkt uitstekend, maar is veel te strak afgesteld. Hij laat je rustig 10 minuten omrijden om 5 minuten vertraging te omzijlen (je krijgt overigens wel altijd zelf de keuze om te ontwijken). Verder heb ik in het buitenland gehad dat ik ~5km van een ingevoerd adres af werd gezet. En zijn de routes niet altijd even logisch (het lijkt soms of hij de kortste weg pakt, terwijl de instelling wel op snelste staat).

Al met al voldoet de navigatie wel, maar is het niet premiumauto waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Wirf schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:39:
[...]

Verschil 10 speakers en 6 is: tweeters in de achterdeuren,een middenspeaker voor en een subwoofer achterin (kofferbak).
thnx :-)
Pagina: 1 ... 14 ... 33 Laatste