Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:55
Tja, al gevonden. Was een app die "app 2 sd" heette. Valt me tegen hoeveel apps er standaard omgezet kunnen worden naar een sd-kaart.

Worden apps eigenlijk langzamer als je ze verplaatst? En nemen ze dan ook hun mappen mee? NRC is bij mij erg groot (omdat hij alle kranten download) en die zou ik graag willen omzetten, maar ik wil niet inboeten in snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_147
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-07 15:43
Hey,
ik heb zeer veel interesse in zo'n Archos 101 tablet en al halfweg deze thread aan het lezen.
Toch nog enkele vragen:
- kan je een Nokia 5230 gemakkelijk als 3G modem gebruiken?
- kan je GPS van die Nokia ook gebruiken?
- is het mogelijk om een externe GPS module te gebruiken via Bluetooth? bijvoorbeeld een QSTARZ BT-Q1000P, die ik nog heb liggen.
- wat is de accuduur bij lezen van ebooks, comics en wat surfen (zonder videos)?
- wat zijn aan te raden apps voor ebooks en comics?
- kan je synchroniseren met Exchange?
- waar kan ik in een winkel in NL of BE goede hoesjes vinden en voor welke prijs?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Is bij jullie het volume van de koptelefoon ook zo laag? Ik heb gisteren een film gekeken, maar moest me goed concentreren om het geluid van de film te horen tov de pratende mensen om me heen.

Vraag me af of dat ook bij anderen herkend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
Als ik het als line out gebruik moet het volume ook vol open. Koptelefoon direct was niet super hard. Een film met wat zachter geluid is dan wel erg zacht. Ik gebruik meestal een bt koptelefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01 00:08
Aristos schreef op zondag 12 december 2010 @ 09:52:
Is bij jullie het volume van de koptelefoon ook zo laag? Ik heb gisteren een film gekeken, maar moest me goed concentreren om het geluid van de film te horen tov de pratende mensen om me heen.

Vraag me af of dat ook bij anderen herkend wordt.
heb dat probleem niet bij mij gaat ie aardig hard als ik series of videoclip bekijk enige probleem mijn speakers zijn stuk :(:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Grrr, begin me steeds meer te irriteren over mn Archos. Het overclocken lukt niet meer en ondanks dwt ik allea geprobeerd heb, lukt het me ool niet meer swift key werkend te krijgen. Ik moet hem na elke reset deinstalleren en hem vervolgens weer opnieuw installeren. Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:01

St@m

@ Your Service

Chris_147 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 14:27:
Hey,
ik heb zeer veel interesse in zo'n Archos 101 tablet en al halfweg deze thread aan het lezen.
Toch nog enkele vragen:
- kan je een Nokia 5230 gemakkelijk als 3G modem gebruiken? geen idee
- kan je GPS van die Nokia ook gebruiken?geen idee
- is het mogelijk om een externe GPS module te gebruiken via Bluetooth? bijvoorbeeld een QSTARZ BT-Q1000P, die ik nog heb liggen.geen idee
- wat is de accuduur bij lezen van ebooks, comics en wat surfen (zonder videos)? lang
- wat zijn aan te raden apps voor ebooks en comics? aldiko en ACV
- kan je synchroniseren met Exchange? Ja
- waar kan ik in een winkel in NL of BE goede hoesjes vinden en voor welke prijs? even in het accessoire topic kijken

Alvast bedankt!

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Bt gps werkt goed in 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 23:52
Pffff! ik ben ook op zoek naar een tablet en mn oog was gevallen oo de Archos 101. De 250GB van de 70 leek me reuze handig, maar 7 inch is me te klein. Al moet ik wèl zeggen dat ik n review zag van de 70 en die reageerde heel snel op de vingerbewegingen. Alles liep als een trein en t scherm zag er erg goed uit, ook wanneer je iets schuin erop keek.

Echter, ik lees wel erg veel over problemen zeg! De ipad valt voor mij af, veels te beperkt door geen ondersteuning van flash en het totale gebrek aan aansluitmogelijkheden.

Ook zit ik te twijfelen over de Dell Duo. 1 review gezien waarbij deze tablet bijzonder traag reageerde, maar bij de introduktie was daar weer niets van te zien.

het lijkt mij gewoon leuk om in bed naar films te kijken en dan in uitstekende kwaliteit. Verder internetten en tethering. Ik weet niks van Android, al geloof ik ook dat Windows 7 geen feest is op n tablet.
Asus komt binnenkort ook met n tablet..moeilijk. Ook al doordat de Archos nergens te krijgen is.

[ Voor 11% gewijzigd door Ferry34 op 12-12-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Als je geen risico wil nemen met de Archos en iPad te duur is, moet je even wachten op de Notion Ink Adam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Want de Notion Ink Adam heeft een onaantastbare jarenoude goede reputatie?? Veel beloven doen ze allemaal, en om nou iemand te adviseren dat een nog niet verkrijgbaar product al van te voren errug goed is lijkt mij not done.

Denon AVR-X3600H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
eh, ik vind re ipad niet te duuur, maar wel vwels te beperkt ;)

de galaxy vind ik wèl te duur. De notion ken ik helemaal niet....ff googlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10,1"

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach nergens te krijgen valt wel mee heb hem vrijdag bij dynabyte besteld zaterdag in huis en ik moet zeggen wat een lekker apparaatje is het (de 70) ik ben er helemaal gek mee.

even de market er op gezet via de apk van archosfan toen
Om YouTube te krijgen:
1. Download, install and start "android terminal emulator" from Market
2. Enter below lines in the app and finish each line with an enter

cd /data/test/froyo/system/app
rm YouTube.apk

3. Close the app (back out) and reboot
4. Download YouTube from Market.
en echt ik ben er blij mee heb gekeken naar de adam maar die is voorlopig nog niet verkrijgbaar of je moet een pre order inschieten op hun site maar dan komt hij rechtstreeks uit china (19% btw extra) dus voor mij geen optie.

Het beeld is echt super scherp en hij reageert uitstekend ik ben er echt blij mee en het overtreft mij verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Krijg ook wel het idee dat het scherm van de 70 een stuk beter is, maar t lijkt me nogal klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Scherm is niet te klein maar de resolutie wel te laag. 1024x786 op de 70 zou ideaal zijn... De 101 is soms wat onhandig groot maar soms ook heerlijk groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Archos Fans,

Ok te vroeg gepiept! Youtube.apk is verwijdert! top

Iemand al succes geboekt m.b.t. de volgende apps

Appie
Mark (marktplaats)
Whatsapp (ik kom niet voorbij de melding dat ik geen mobiel internet verbinding heb. Logisch maar wellicht is er een oplossing voor)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:36:
ach nergens te krijgen valt wel mee heb hem vrijdag bij dynabyte besteld zaterdag in huis en ik moet zeggen wat een lekker apparaatje is het (de 70) ik ben er helemaal gek mee
De 70 ja, maar die is volgens mij nog best te krijgen. de 101 is n drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Goed... dat kon er nog wel bij. Ik denk dat die van mij kapot is.
Gisteravond wilde ik hem aanzetten, niets nada noppes.. Hmm.. misschien de batterij leeg.
Dus dat ding om 22.00 uur aan de lader gelegd. Vanmorgen ging de wekker (05:15) dus direct gekeken of hij weer aanging.. helaas pindakaas.
Ik ben hem vergeten mee te nemen naar het werk, maar dit lijkt me niet normaal. Het ledje knippert om de seconde groen.. Maar als ik op de aanknop druk gebeurt er niets.
Zal vanavond nog eens kijken, maar ik vrees het ergste.. :(
101 btw

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 21:26

GerkeP

Vragen mag altijd........

St@m schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:03:
Het ledje knippert om de seconde groen.. Maar als ik op de aanknop druk gebeurt er niets.
Zal vanavond nog eens kijken, maar ik vrees het ergste.. :(
101 btw
Vastloper, aanknop 10 seconden vast houden, gaat ledje uit en dan nog eens proberen te starten ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Loveparade schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:06:
[...]

Vastloper, aanknop 10 seconden vast houden, gaat ledje uit en dan nog eens proberen te starten ;)
Dat zou mooi zijn als dat zo is :) Ik laat het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Gek... Wellicht vastgelopen? Houd aan / uit eens 10 sec ingedrukt en daarna proberen aan te zetten. In slaapstand en dan vastlopen zou wellicht kunnen. Knipperende is een teken dat het power systeem nog werkt.....

Ha, te laat.... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Tadango op 13-12-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
nouu mijn tablet is vandaag opgehaald door TNT express is kijken hoelang Archos RMA erover gaat doen m t maken ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Is er al een apk van de nieuwe market voor de Archos?

Ik bedoel de aller-aller-nieuwste Market:

[ Voor 49% gewijzigd door bredend op 13-12-2010 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm misschien staat er wat handigs in de TS vermeld?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Loveparade schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:06:
[...]

Aanknop 10 seconden inhouden resulteert in een brandend groen ledje.. zeker een uur zo laten staan. Nog meer geduld hebben?
Harde reset geprobeerd, maar ik kom niet in een mooi menu ;) Ik blijf tegen een zwart scherm aankijken..
(aan de stroom)

Op het moment dat ik de tablet van de stroom afhaal en op het aan knopje druk, dan licht het ledje even groen op. Hou ik het knopje 10 seconden ingedrukt (of langer) dan gebeurt er niets.

[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 13-12-2010 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
St@m schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:25:
[...]

Aanknop 10 seconden inhouden resulteert in een brandend groen ledje.. zeker een uur zo laten staan. Nog meer geduld hebben?
Harde reset geprobeerd, maar ik kom niet in een mooi menu ;) Ik blijf tegen een zwart scherm aankijken..
(aan de stroom)

Op het moment dat ik de tablet van de stroom afhaal en op het aan knopje druk, dan licht het ledje even groen op. Hou ik het knopje 10 seconden ingedrukt (of langer) dan gebeurt er niets.
Gewoon de aanknop ingedrukt houden tot het ledje uit is, daarna weer aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de archos 101 net binnen en de android update naar froyo gedaan.
Sindsdien krijg ik te zien "proces system reageert niet" ik heb niets geinstalleerd ondertussen.
Vervolgens reset ie zich alleen maar en komt telkens met dezelfde foutmelding.
Ook vind ik de helderheid van het scherm helemaal niet zo goed en bij een beetje kantelen van het scherm zie je al niets meer op het scherm. Heb ik een miskoop gedaan of is dit apparaat opzich al een miskoop.
Ik kan niets uitvoeren en de archos reset zich al.. zelfs als ik m wil formatteren of herstellen reset ie zich voordat er wat gebeurd.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoSBoL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-07 14:06
Zou de firmware even opnieuw installeren.

even uitzetten en dan weer aanzetten met de volume naar beneden knop ingedrukt. Dan kan je de firmware opnieuw installeren vanuit het boot menu.

[ Voor 5% gewijzigd door LoSBoL op 13-12-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

JJerome schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:45:
[...]

Gewoon de aanknop ingedrukt houden tot het ledje uit is, daarna weer aan zetten.
En net probeer ik het nog een keer en hij doet het.. En tadaa.. SMB doet het ook weer 8)7 Heel apart.
Nouja, als hij nu gewoon blijft werken, prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoSBoL schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:11:
Zou de firmware even opnieuw installeren.

even uitzetten en dan weer aanzetten met de volume naar beneden knop ingedrukt. Dan kan je de firmware opnieuw installeren vanuit het boot menu.
Net gedaan en nu werkt ie wel weer, dus dat is mooi.
Niemand anders die zich eraan stoort dat het licht op heel weinig posities zichtbaar is ? want als ik m maar iets kantel zie ik het licht wegvagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Ja, scherm is erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Ik wen wel aan 't scherm. Waar ik hem voor gebruik is het perfect, ik was eerst ontevreden maar wordt er steeds blijer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik heb een archos 70 IT 8gb en ik wil er films op kijken, welk bestandsformaat is het beste om hele films in te kijken? En met welk programma kan ik het beste films naar dit formaat converteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de TS staat:
H.264 HD, WMV9/VC1, M-JPEG, AVI, MP4, MKV, MOV, MPG, PS, TS, VOB, FLV, RM, RMVB, ASF, 3GP
Tevens is het vaker gevraagd
Aristos schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:19:
Ik heb een hele meuk dvd films op mijn hd staan. Nu wil ik die
converteren naar een format dat mijn Archos 101 leest. Wat raden jullie aan?

Ik heb het topic van CLB gelezen (Films converteren voor je Android device)
maar ik vind daar nog niet duidelijk hoe ik hem het beste voor Archos kan converteren.
Dus dat ligt geheel aan je eigen wensen, in welk formaat je de films hebt (gedownlaodet) enzovoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanleen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 17:56
Supremo schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:27:
Voor de mensen die USB sticks (of cardreaders, etc.) willen aansluiten op hun Archos 70, let goed op wat voor verloopstekker je koopt. De 70 heeft een A/B micro USB poort. Aan de hand van het type (A of B ) stekker weet de Archos 70 of het host of slave moet zijn.
Dus volgens mij heb je deze nodig: http://kabeltje.com/usb-a...-male-adapter-p-1127.html
Nu weet ik het niet meer... ik heb bovenstaand verloop-plugje besteld omdat het host kabeltje van Archos niet werkte. Het plugje werkt ook niet. Lampje op USB stick knippert maar stick wordt niet herkend. Weet iemand raad? Hoe krijg ik de USB host op de A70 aan de praat? Archos antwoordt niet op mijn mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan volgens mij ook aan de soort stick liggen... snelheden / U3 stick...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Of een complete reset nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die last hebben met het steeds wegvallen van Wifi op de Archos 101 met Android 2.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm gebruik de search is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Hermanleen schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:03:
[...]

Nu weet ik het niet meer... ik heb bovenstaand verloop-plugje besteld omdat het host kabeltje van Archos niet werkte. Het plugje werkt ook niet. Lampje op USB stick knippert maar stick wordt niet herkend. Weet iemand raad? Hoe krijg ik de USB host op de A70 aan de praat? Archos antwoordt niet op mijn mails.
De 70 geeft gewoon veel te weinig stroom op de USB poort. Mijn camera werkte wel, maar die heeft zelf stroom. Een powered USB hub werkt misschien ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:34:
Zijn er mensen die last hebben met het steeds wegvallen van Wifi op de Archos 101 met Android 2.2?
Ik volg het topic toch al een tijdje, maar deze heb ik ook nog niet voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Aristos schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 07:40:
[...]

Ik volg het topic toch al een tijdje, maar deze heb ik ook nog niet voorbij zien komen.
Zoek voor de lol eens op wifi in deze topic :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem al opgelost, thnx anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bredend schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:17:
Is er al een apk van de nieuwe market voor de Archos?

Ik bedoel de aller-aller-nieuwste Market:
[video]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=869964

of die werkt weet ik niet maar het is te proberen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Hier niet. Ik kan de licentie accepteren maar daarna crasht hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:20:
Ik heb het probleem al opgelost, thnx anyway!
Hoe heb jij dit probleem opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Ik zag héél even de nieuwe market maar toen een force close:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
12-14 16:14:04.789: ERROR/vending(2063): [11] AccountManagerHelper.getAuthTokenBlocking(): authentication failed
12-14 16:14:04.867: ERROR/DatabaseUtils(1514): Writing exception to parcel
12-14 16:14:04.867: ERROR/DatabaseUtils(1514): java.lang.SecurityException: Permission Denial: writing com.google.android.gsf.settings.GoogleSettingsProvider uri content://com.google.settings/partner from pid=2063, uid=10063 requires com.google.android.providers.settings.permission.WRITE_GSETTINGS
12-14 16:14:04.867: ERROR/DatabaseUtils(1514):     at android.content.ContentProvider$Transport.enforceWritePermission(ContentProvider.java:348)
12-14 16:14:04.867: ERROR/DatabaseUtils(1514):     at android.content.ContentProvider$Transport.insert(ContentProvider.java:196)
12-14 16:14:04.867: ERROR/DatabaseUtils(1514):     at android.content.ContentProviderNative.onTransact(ContentProviderNative.java:146)
12-14 16:14:04.867: ERROR/DatabaseUtils(1514):     at android.os.Binder.execTransact(Binder.java:288)
12-14 16:14:04.867: ERROR/DatabaseUtils(1514):     at dalvik.system.NativeStart.run(Native Method)
12-14 16:14:04.867: WARN/dalvikvm(2063): threadid=10: thread exiting with uncaught exception (group=0x4001d8a8)
12-14 16:14:04.945: DEBUG/dalvikvm(2063): GC_FOR_MALLOC freed 8067 objects / 690264 bytes in 52ms
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063): FATAL EXCEPTION: Thread-11
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063): java.lang.SecurityException: Permission Denial: writing com.google.android.gsf.settings.GoogleSettingsProvider uri content://com.google.settings/partner from pid=2063, uid=10063 requires com.google.android.providers.settings.permission.WRITE_GSETTINGS
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at android.os.Parcel.readException(Parcel.java:1260)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at android.database.DatabaseUtils.readExceptionFromParcel(DatabaseUtils.java:160)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at android.database.DatabaseUtils.readExceptionFromParcel(DatabaseUtils.java:114)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at android.content.ContentProviderProxy.insert(ContentProviderNative.java:408)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at android.content.ContentResolver.insert(ContentResolver.java:587)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.google.android.gsf.GoogleSettingsContract$NameValueTable.putString(GoogleSettingsContract.java:55)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.google.android.gsf.GoogleSettingsContract$Partner.putString(GoogleSettingsContract.java:126)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.android.vending.compat.MarketCheckinHelper.updateCheckinDatabase(MarketCheckinHelper.java:12)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.android.vending.CheckinUpdater.sendContentSyncViaCheckin(CheckinUpdater.java:219)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.android.vending.CheckinUpdater.performCheckin(CheckinUpdater.java:176)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.android.vending.CheckinUpdater.access$000(CheckinUpdater.java:38)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.android.vending.CheckinUpdater$1.run(CheckinUpdater.java:109)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.android.vending.util.WorkService$1.run(WorkService.java:37)

:'(

Koste wel wat moeite om hem erop te krijgen, en nu weer proberen de oude erop te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier nog een leuke youtube filmpje voor de mensen die nog wat informatie willen voor zij besluiten om een archos 70 te kopen

YouTube: Archos 70 Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bredend schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:19:
[...]

Ik zag héél even de nieuwe market maar toen een force close:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
12-14 16:14:04.789: ERROR/vending(2063): [11] AccountManagerHelper.getAuthTokenBlocking(): authentication failed
12-14 16:14:04.867: ERROR/DatabaseUtils(1514): Writing exception to parcel
12-14 16:14:04.867: ERROR/DatabaseUtils(1514): java.lang.SecurityException: Permission Denial: writing com.google.android.gsf.settings.GoogleSettingsProvider uri content://com.google.settings/partner from pid=2063, uid=10063 requires com.google.android.providers.settings.permission.WRITE_GSETTINGS
12-14 16:14:04.867: ERROR/DatabaseUtils(1514):     at android.content.ContentProvider$Transport.enforceWritePermission(ContentProvider.java:348)
12-14 16:14:04.867: ERROR/DatabaseUtils(1514):     at android.content.ContentProvider$Transport.insert(ContentProvider.java:196)
12-14 16:14:04.867: ERROR/DatabaseUtils(1514):     at android.content.ContentProviderNative.onTransact(ContentProviderNative.java:146)
12-14 16:14:04.867: ERROR/DatabaseUtils(1514):     at android.os.Binder.execTransact(Binder.java:288)
12-14 16:14:04.867: ERROR/DatabaseUtils(1514):     at dalvik.system.NativeStart.run(Native Method)
12-14 16:14:04.867: WARN/dalvikvm(2063): threadid=10: thread exiting with uncaught exception (group=0x4001d8a8)
12-14 16:14:04.945: DEBUG/dalvikvm(2063): GC_FOR_MALLOC freed 8067 objects / 690264 bytes in 52ms
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063): FATAL EXCEPTION: Thread-11
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063): java.lang.SecurityException: Permission Denial: writing com.google.android.gsf.settings.GoogleSettingsProvider uri content://com.google.settings/partner from pid=2063, uid=10063 requires com.google.android.providers.settings.permission.WRITE_GSETTINGS
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at android.os.Parcel.readException(Parcel.java:1260)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at android.database.DatabaseUtils.readExceptionFromParcel(DatabaseUtils.java:160)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at android.database.DatabaseUtils.readExceptionFromParcel(DatabaseUtils.java:114)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at android.content.ContentProviderProxy.insert(ContentProviderNative.java:408)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at android.content.ContentResolver.insert(ContentResolver.java:587)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.google.android.gsf.GoogleSettingsContract$NameValueTable.putString(GoogleSettingsContract.java:55)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.google.android.gsf.GoogleSettingsContract$Partner.putString(GoogleSettingsContract.java:126)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.android.vending.compat.MarketCheckinHelper.updateCheckinDatabase(MarketCheckinHelper.java:12)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.android.vending.CheckinUpdater.sendContentSyncViaCheckin(CheckinUpdater.java:219)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.android.vending.CheckinUpdater.performCheckin(CheckinUpdater.java:176)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.android.vending.CheckinUpdater.access$000(CheckinUpdater.java:38)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.android.vending.CheckinUpdater$1.run(CheckinUpdater.java:109)
12-14 16:14:04.953: ERROR/AndroidRuntime(2063):     at com.android.vending.util.WorkService$1.run(WorkService.java:37)

:'(

Koste wel wat moeite om hem erop te krijgen, en nu weer proberen de oude erop te krijgen...
Ja ik was daar al bang voor de market voor archos is natuurlijk gekraakt en deze is voor de originele versie.

Maar je vroeg of de nieuwe market er al was dus die is er maar nog niet gekraakt dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:20:
[...]

Hoe heb jij dit probleem opgelost?
Het probleem zat hem in de router. De Archos kan niet werken met kanalen boven 11. En raad eens waar mijn router op draaide :P.

En heb ook Wifi manager geinstalleerd. Stond ergens in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 ???? :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-03 09:36
He allemaal.

Ben helemaal nieuw op dit gebied kan mij iemand vertellen of deze tablet de moeite waard zijn om aan te schaffen.
Wat voor mij het belagrijkste is speelt hij films vlekkeloos af en in welk formaat.
En hoe zit het met de games die je er op kunt spelen werkt dit ook allemaal top.

Alvast vriendelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leslinho
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom mensen niet kunnen updaten met de market. Ik heb de officiele APK (uit een bericht van androidworld > http://dl.dropbox.com/u/1...android.vending_2.2.6.apk ) die verspreid wordt door google gebruikt en kan gewoon de nieuwe market updaten.

Edit: Zie niet dat de link niet werkt. Zal ff kijken in m'n downloads op de 70 en opnieuw plaatsen.
deky schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:58:
He allemaal.

Ben helemaal nieuw op dit gebied kan mij iemand vertellen of deze tablet de moeite waard zijn om aan te schaffen.
Wat voor mij het belagrijkste is speelt hij films vlekkeloos af en in welk formaat.
En hoe zit het met de games die je er op kunt spelen werkt dit ook allemaal top.

Zucht.. is meeer dan genoeg te vinden hierover in dit topic

[ Voor 54% gewijzigd door leslinho op 14-12-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deky schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:58:
He allemaal.

1 voor mij is de 70 de moeite waard _/-\o_
2 films speelt hij perfect af format's •Video: H.264 HD, WMV9/VC1, M-JPEG, AVI, MP4, MKV, MOV, MPG, PS, TS, VOB, FLV, RM, RMVB, ASF, 3GP :*)
3 het is geen spel tablet (als die er al is) maar spellen als angry bird zijn fantasties de spellen zijn vor de rest voor android gemaakt en werken goed.

Voor de rest maar even het forum door lezen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
418O2 schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:51:
Als je geen risico wil nemen met de Archos en iPad te duur is, moet je even wachten op de Notion Ink Adam
Na info via Google te hebben ingewonnen, lijkt de kans te bestaan dat de Notion Ink Adam een scam is van de eerste orde. Daar zijn vage dingen aan het gebeuren.
http://www.androidpolice....arousing-suspicion-anger/

Geduld is een schone zaak, maar ik had zelf de Archos 101 wel s in het echt willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens kost de Notion Ink in een leuke config ook 500,00 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben de gelukkige bezitter van de 101, een prachtig ding!

Misschien een domme vraag, maar weet iemand hoe ik de e-mail prullenbak in zijn geheel kan legen.
Tot nu toe lukt me dat alleen maar één voor één!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Ferry34 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:52:
[...]

Na info via Google te hebben ingewonnen, lijkt de kans te bestaan dat de Notion Ink Adam een scam is van de eerste orde. Daar zijn vage dingen aan het gebeuren.
http://www.androidpolice....arousing-suspicion-anger/

Geduld is een schone zaak, maar ik had zelf de Archos 101 wel s in het echt willen zien.
Je moet ook verder lezen op die website, daar trekken ze al een aantal van hun beweringen terug. De recentste info over de Adam kan je trouwens hier op GoT vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:28:
Ben de gelukkige bezitter van de 101, een prachtig ding!

Misschien een domme vraag, maar weet iemand hoe ik de e-mail prullenbak in zijn geheel kan legen.
Tot nu toe lukt me dat alleen maar één voor één!
Volgens mij kan dat inderdaad alleen maar één voor één, ik gebruik zelf K9, daar kun je wel simpel alles selecteren en verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Mmh... ik kijk de adam wel even uit de boom :) Eerst morgen een iPad maar eens vergelijken met de 101....

Gisteren wou mijn 101 nauwlijk opstarten, hij liep al vast bij het archos logo... poging 5 was pas raak. Daarna liep hij een uur goed ongeveer en liep toen weer eens vast.......... de vastlopers beginnen nu wel HEEL erg frequent en vervelend te worden...

Wie heeft een goede backup voor app data? .apk's zelf maakt niet uit, gaat om app data hoofdzakelijk. Titanium werkt nog niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat je juist beter met een clean install kan beginnen en een voor een alles terug zet!?
Of heb je het over smsjes / contacten en dergelijke? Of over instellingen / homescreens en die zut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
zezke schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:00:
[...]

Je moet ook verder lezen op die website, daar trekken ze al een aantal van hun beweringen terug. De recentste info over de Adam kan je trouwens hier op GoT vinden.
had alle pagina's gisteren al gelezen en ook die van androidpolice.com en als je dàt leest dan schrik je.
zeer waarschijnlijk oplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neejoh, tevens is dit niet het topic om de Adam te bespreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Zodra ik ergen n archos 101 kan kopen zal ik t daarover hebben ;)
maar je hebt gelijk hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziperdezap
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 10:28
Maandag (13/12) een 101 besteld bij BCC en gisteren 14/12 binnen. Werkt inderdaad niet zo mooi als de Ipad, maar het feit dat hij USB/HDMI/micro SD/mini USB heeft maakt mij blij!

Gelijk update naar android 2.2 zonder problemen. Scherm heeft inderdaad geen grote kijkhoek, maar doordat je hem op tafel kan zetten met standaard niet zo'n last van gehad.

Ebooks werken op Aldiko (al geïnstalleerd), maar direct vanuit het bestandsbeheer openen lukte mij niet. Ik heb Linda manager gedownload en dan 'openen met Aldiko'.
Bluetooth tethering met mijn telefoon ging erg makkelijk en ook via Wifi was het erg makkelijk.

Dus tot nu toe tevreden, het is niet zo smooth als de Ipad maar wel met meer mogelijkheden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
CLB schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:39:
Denk dat je juist beter met een clean install kan beginnen en een voor een alles terug zet!?
Of heb je het over smsjes / contacten en dergelijke? Of over instellingen / homescreens en die zut?
Angry birds savegames edg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Volgens de geruchten is er vrijdag een nieuwe versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu drie weken in bezit van dit leuke apparaat. Tot nu toe weinig problemen met de update naar froyo. Vanaf het begin( 2.1) wat gelazer gehad met de accelerometer. Opeens is dit verdwenen....Het zou wel leuk zijn als de nieuwe update met flash er snel komt, kunnen we via de browser youtuben enz. Youtube doet het dankzij de goede info hier en op archosfans overigens prima. Ik heb mezelf getrakteerd op een bluetooth speaker en drie maanden spotify, werkt allemaal top! Nu nog een app om m'n iphone als afstandbediening te gebruiken, wanneer deze aan de tv hangt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Tadango schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:05:
Volgens de geruchten is er vrijdag een nieuwe versie :)
nieuwe versie waarvan? Angry birds?

Verwijderd

probeer al een tijdje de gedownloade versie van de pers/spits/metro (krant) te lezen vanaf mijn archos 101 maar dat lukt niet .... weet iemand met welke "app" ik dat voor elkaar krijg.....

alvast bedank!!

• Tadango
Ferry34 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:04:
[...]

nieuwe versie waarvan? Angry birds?
Gen8 firmware ;)

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Nee, de nieuwe firmware is er nu al!!!!!!!!

versie 2.0.71:

http://update.archos.com/...e_archos_android_gen8.aos

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Hoe hebben jullie hem voor het eerst opgeladen?
Ik heb hem sinds gisteren in huis, maar wou hem volledig opladen voor het gebruik. Icoontje beweegt wel, maar als ik naar status kijk blijft die altijd op hetzelfde staan. 43%
trok de stekker ff uit en dan sprong die naar 53%, maar hij hangt er al sinds gisteren 23.30u aan lader en nu nog steeds! Das meer dan 18uur laden en hij wordt niet eens warm.

In de handleiding staat dat als je hem oplaadt je moet kiezen voor "alleen laden" maar ben dat nergens tegengekomen. Hij startte meteen op in bootscherm en configscherm. bij het eerste keer opstarten.

• Bad_Karma
Archos 28/32/43/70/101 Internet Tablets
Firmware changes
Version 2.0.71 - December 16th, 2010

Wi-Fi: fix Wi-Fi stuck after a while when using WPA2/AES encryption mode
Wi-Fi: fix cannot connect on channels above 11 due to wrong default regulation domain
Power management: for A43/A70/A101 add a setting in about device to allow 3 levels of power management. Overdrive that allows CPU max frequency to be 1GHz with ondemand governor, optimal that brings CPU max frequency to 800MHz with ondemand governor and powersave that set CPU max frequency to 800MHz with conservative governor
Indexing: faster rescan is now achieved at USB disconnect
Storage: SDCard now supports NTFS (read only) and EXT3
Storage: fix sdcard not recognized sometimes when swapping different cards brands
Video: fix subtitles on A101
Network shares: enhance scanning speed
Network shares: handle the case where a server shares are not visible if not authenticated
Network shares: allow in wireless settings to define manually a server authentication details
Network shares: reload samba and UPnP services when switching between access points without disconnecting
Audio: a silent mode (Global Mute) has been enabled in the power button menu. It will impact all streams except alarms in case one select alarms sound always on in alarm settings
Application: appslib is now reinstalled after an Android device reset
Application: fix quadrant CPU benchmark
Power: fix shutdown sometimes happening on short power button press
Internationalization: support for Korean codepage tags and subtitles
Multimedia: use smaller memory footprint for decoding H264 SD
Memory management: achieve more progressive kill in low memory situation
Boot: fix deadlock happening sometimes preventing device to complete boot

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:08
Heel mooi al die fixes, gelijk erop gezet (ik dacht eerst, ik wacht wel tot hij OTA komt, maar kon het toch niet houden :P). Op het eerste gezicht niet veel anders, gaat lekker snel (had ik altijd na een reboot maar na verloop van tijd werd hij steeds langzamer), kijken of hij dat ook blijft. Het lijstje fixes ziet er iig veelbelovend uit!

edit:

de power settings meteen op 'overdrive' gezet, kijken of dat de snelheid erin houdt })

[ Voor 12% gewijzigd door Bartske op 16-12-2010 18:48 ]

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Na de update doet de tijdelijke root het niet meer. Wees gewaarschuwd...

Verwijderd

Ik ben ook in het trotse bezit van de 101. Ik heb alleen problemen met geluid. Als er een nummer afspeelt en ik druk bijvoorbeeld op pauze of een andere knop gaat het geluid ineens keihard, hij blijft niet hard enkel alleen met indrukken van andere knoppen, nog meer mensen hier last van?

Groetjes Mandy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 23:42:
Ik ben ook in het trotse bezit van de 101. Ik heb alleen problemen met geluid. Als er een nummer afspeelt en ik druk bijvoorbeeld op pauze of een andere knop gaat het geluid ineens keihard, hij blijft niet hard enkel alleen met indrukken van andere knoppen, nog meer mensen hier last van?

Groetjes Mandy
Mijn geluid deed ook raar en ging ook soms keihard daardoor zijn inmiddels de boxjes kapot en is ie al 5 dagen bij de RMA van Archos.. ze gingen m vervangne of kreeg een nieuwe mjaa ben benieuwd hoelang dat gaat duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Laatste update werkt wel veeeeeeeeeel beter. Root gebruikte ik alleen voor setCpu, en dat is niet meer nodig. Hij voelt veeeel sneller aan en reageert directer. Helaas werkt nog niet alles, usb host bv. Wel werkt SMB nu goed :) En snel ook, heerlijk. Auto brightness is wel weer weg maar dat werkte niet echt lekker vond ik. BT lijkt ook beter. Nog geen verminderingen gezien tov de vorige, alleen verbeteringen.

Btw, AC3 met mkv werkt niet (plugin nodig) maar AC3 met avi werkt wel??? Maf....

[ Voor 9% gewijzigd door Tadango op 17-12-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
Ik begin me een beetje te ergeren aan het standaard toetsenbord.

Kan iemand een goed alternatief aanbevelen dat plezierig werkt op de 101?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhhm ja: Topicreeks: Android Software & Discussie of Android toetsenborden topic

Persoonlijk zou ik zeggen Better Keyboard of Swype :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superschotje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-04 15:18
Swype wordt helaas nog niet ondersteund op de Archos 101 (iets met de beeldresolutie), wel op de 70 als ik mij niet vergis. Dit zou overigens wel een uitkomst zijn.... naar mijn mening kunnen de overige (slide) toetsenborden nog niet concurreren met Swype. Misschien komt het binnenkort wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiboe36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-05-2024
Kan je de snelheid van wifi (B, G of N) ook instellen op de archos?
Op mijn router heb ik hem op G en N ingesteld, omdat mijn laptop G is,
maar op mijn archos geeft ie als snelheid 54 Mbps aan ( G dus ).
Het streamen van mijn 720 video's gaat daarom met schokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superschotje schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:45:
Swype wordt helaas nog niet ondersteund op de Archos 101 (iets met de beeldresolutie)
M'n Motorola Milestone heeft een 854x480 resolutie en als ik daar een 800x480 versie op install, krijg ik soms een melding te zien dat de Swype die ik heb geinstalleerd m'n resolutie niet ondersteund, maar werkt goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een logitch draadloos toetsenbord en muis gekocht die via usb aan de sluiten is. Alleen kloppen de cursortoetsen bij mij niet:S Pijltje naar boven is links, Pijltje naar beneden is rechts. Ook de pijltjes voor links en recht zijn omgedraaid. Bij mijn pc doet hij het wel prima! Iemand anders hier ook problemen mee? Kan bij de instellingen niets vinden om dit aan te passen..
Ook bij spelletjes, waarbij "a" en "b" op het touchscreen staan neemt het toetsenbord deze toetsen niet over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Welke type heb je gekocht? Is handig voor als andere hier ook geinteresseerd in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang hij het niet doet zoals het hoort zullen er weinig geïnteresseerde zijn:P
De MK 250 is het. Kost geloof iets van 20 Euro.. heb geen zin om er mee terug naar de winkel te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiboe36 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:07:
Kan je de snelheid van wifi (B, G of N) ook instellen op de archos?
Op mijn router heb ik hem op G en N ingesteld, omdat mijn laptop G is,
maar op mijn archos geeft ie als snelheid 54 Mbps aan ( G dus ).
Het streamen van mijn 720 video's gaat daarom met schokken.
De hoogste haalbare snelheid voor WiFi ís 54MBps. Volgens mij kan dat niet hoger. Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo86
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 17:59
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:13:
[...]

De hoogste haalbare snelheid voor WiFi ís 54MBps. Volgens mij kan dat niet hoger. Of wel?
Voor de N variant ligt de theoretische max op 300Mb moet dus sneller kunnen. Ik heb met mn A70, toen ik hem nog had :P (is RMA) ooit iets over gehaald met 6,10 MB/s. Is dus iets van 48,8Mb/s.

Being Braindead Kinda Makes You Thinkin'... | Specs1 - Specs2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, dat wist ik niet. Wat is RMA ook al weer?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwhooftman
  • Laatst online: 10-08 18:01
Wiebbe schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:46:

Ik wil nog een PDF reader met aantekeningen, een white board app En een email app net als op de iPad, met een overzicht en detail scherm in 1!
Hallo Wiebbe, laat je weten als je een PDF reader met aantekeningenmogelijkheid/maarkeerstiftfunctie gevonden hebt? Ik kan ze nog niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom wilde hij ze juist ook programmeren =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindRuler
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-02-2022
Hallo archos vrienden,

Ik zit een beetje te dubben.
Er zijn 2 tablets die ik erg aantrekkelijk vind.
De archos 101 8 of 16 Gb en de point of view met de dual core processor.
Het geheugen vind ik niet zo belangrijk (bedoel de opslag geheugen).
Want een 16gb micro sd kost niet zoveel.

Het voordeel van de point of view vind ik 512mb tegen over de 256 van de archos
En de dual core 1GHz vind ik een plus.
De point is net zo duur als de 101 16GB.
Weten jullie nog wat redenen om toch voor de archos te kiezen.

Gr. Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scherm wat niet zo goed lijkt te werken op de POV en wel op de Archos?
De standaard Vanilla Android interface van de Archos 101? Extra aansluitingen misschien?
Maar dat ga ik niet vergelijken, maar ik doel op mini-HDMI maar ook op USB host / slave en dergelijke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
De pov heeft geen N-draft. Dat lijkt me een nadeel. Wel een mooi ding trouwens. Had er zelf nog niet naar gekeken. 1080p uitvoer....wauw. De hardware is wel krachtig zeg en waarschijnlijk is de POV wèl ergens te koop.

[ Voor 67% gewijzigd door Ferry34 op 18-12-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autovisie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-06-2022
Ik ben sinds vrijdag de trotse bezitter van een Archos 70. Erg blij mee, alles werkt perfect. Heb alleen de wifi in de trein nog niet voor elkaar gekregen. Ik kreeg geen verbinding met de hotspot. Hebben mensen hier ervaring mee?

Scherm typt prima, vanwege de grootte wel iets minder snel dan op mijn desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindRuler
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-02-2022
CLB schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:02:
Scherm wat niet zo goed lijkt te werken op de POV en wel op de Archos?
De standaard Vanilla Android interface van de Archos 101? Extra aansluitingen misschien?
Maar dat ga ik niet vergelijken, maar ik doel op mini-HDMI maar ook op USB host / slave en dergelijke..
De POV kan ook op de standaard vanilla interface gezet worden.
POV heeft ook hdmi out.
Voor de usb is er al software uit dus dat is ook geen probleem meer.
Alleen scherm en geen draft-n dus.
Heb hem toch maar besteld bij modern puntje nl en krijg hem dinsdag.
Ik zal mijn bevindingen wel posten. ( misschien in ander draadje...:))
Veel plezeir met jullie Archosjes...:)
En wie weet als ie niet bevalt wordt ik ook een archosje.
Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste