Ik heb voor mijn ouders een Archos 70b ereader gekocht,nou zag ik deze niet staan de inleiding van deze topic dus weet niet of ik goed zit.
Nu mijn vraag. Ik heb nadat deze ereader binnen was gelijk een andere Android versie op gezet, welke oa Market heeft.
Heb hiervoor deze how to gevolgd:
http://www.arctablet.com/...and-root-kasty21/?lang=fr
Alles is goed gegaan, systeem werkt goed.Kon gelijk na het installeren van alles binnen halen via de Market.
Maar... na een tijd kan ik niets meer binnen halen.
Elke app die ik wil binnen halen eindigt met de melding dat downloaden niet gelukt is.
Wat ik gemerkt heb is dat toen alles wel goed ging ik boven op het scherm een pijl kreeg waardoor je zag dat er gedownload werd.dat krijg ik nu dus niet.
Er is Wifi verbinding, kan gewoon browsen of downloaden via Applib, maar via Market dus niet.Als ik de reactie bij de how-to lees hebben meerdere hier last van.Jammer genoeg wordt er geen reactie op gegeven.
Vraag me af of iemand een idee heeft waar dit aan zou kunnen liggen?
Ik heb het volgende geprobeerd:
-nieuwe Market er op
-google talk er op (er werd namelijk geroepen dat deze moest draaien) levert niets op.
heb zelfs de Firmware er op nieuw op gezet en toen kon ik weer downloaden,maar na een tijd zelfde probleem.
Hopelijk heeft iemand een tip, voor ik de reader naar mn ouder van de week opstuur.