Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Werkt BT bij jullie op de 101?
Ik krijg mijn telefoon niet gekoppeld aan dat ding. Ik heb een Hero en die wordt wel herkend, maar kan niet koppelen. Mijn Iphone 4G ook niet.

Verder hoe lang gaat de batterij van jullie mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:54
M3 SMGII schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:41:
Ik krijg mijn telefoon niet gekoppeld aan dat ding. Ik heb een Hero en die wordt wel herkend, maar kan niet koppelen. Mijn Iphone 4G ook niet.

Met mijn nokia 5800 werkt BT perfect, ook tetheren (dat is sinds 2.2, 2.1 deed hij het niet). Bij normaal surf gebruik gaat de batterij denk ik 10-15% per uur leeg, zoiets volgensmij. Bij video kijken is het natuurlijk minder en het ligt ook nog aan meer factoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 21:26

GerkeP

Vragen mag altijd........

M3 SMGII schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:41:

Wel aangevinkt dat je Archos gevonden kan worden?

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Loveparade schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:46:
[...]

Wel aangevinkt dat je Archos gevonden kan worden?
ja uiteraard ;)
Hij vind hem en er staat dan "gekoppeld, niet verbonden". Probeer dan te verbinden maar er gebeurt niets.
Ik zou graag willen tetheren maar werkt niet :( En BT GPS ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
Ik heb de update gedaan naar 2.2.1, maar tot nu toe nog geen werkende versie van gapps4archos gevonden, iemand hier wel? Als ik wat tegenkom meld ik het! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat gewoon in de TS vermeld met een hele mooie downloadlink =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
Even een kleine opmerking voor de twijfelaars:

ik HAD een archos 101, omdat ik een ipad kreeg, heb ik de archos maar verkocht. (wat moet ik er met 2 tenslotte, en de ipad verkopen kon ik natuurlijk niet maken...)
Voordelen ipad:
stevig, mooier beeldscherm, typt fijn, stabiel en loopt nooit vast.
Nadelen ipad:
geen flash, geen msn (die goed werkt) bijna alle apps moeten gekocht worden (ook angry birds)
Alles moet via dat fuck itunes, geen toegang tot je netwerkshares, geen webcam, is veel zwaarder enz enz.

Kortom:

De archos is een fijnere "bank speledingetje ervaring" dan de ipad en dus daarmee een bijzonder goede koop!

Aangezien ik nu niets meer met android heb, ga ik dit forum verlaten bij deze dus ;)

Veel plezier met jullie archos

Reinier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:55
Ben ik nou de enige die best wel veel gezeik heeft met zijn Archos? Ik heb een abo op de NRC en die slaat alle kranten als plaatjes op. Daardoor duurt het scannen van de multimedia library ongeveer een half uur. In die tijd is mijn Archos nauwelijks handelbaar.

Daarnaast krijg ik bovenin een soort van sync icoontje. Het zijn twee pijlen in de vorm van een rondje. Als die aanstaat, dan zit er ook geen snelheid meer in. Ik begin redelijk pissed te worden op dat ding. Als hij werkt dan is hij briljant, maar hij werkt te weinig...

Moet ik mijn Archos nou opsturen of is dit "normaal"?

[ Voor 30% gewijzigd door Aristos op 19-12-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tBoz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:24
johan89 schreef op zondag 19 december 2010 @ 14:48:
Ik heb de update gedaan naar 2.2.1, maar tot nu toe nog geen werkende versie van gapps4archos gevonden, iemand hier wel? Als ik wat tegenkom meld ik het! :)
Ik heb mijn versie hier vandaan http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=862824
Alles werkt super, ook de youtube app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Aristos: Maak een .nomedia file aan in de map waar als die NRC Next plaatjes in staan en weg probleem.

Over 'je icoontje'.. Al is opgezocht wat het is?
Het is namelijk zeer waarschijnlijk een constante synchronisatie van gegevens
(emails / contactpersonen en de agenda) Iets wat je veel beter handmatig kunt regelen,
scheelt heeel veel batterijtijd en heel veel gezeik qua snelheid / vastlopers)

Graag gedaan

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Autovisie schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 19:46:
Ik ben sinds vrijdag de trotse bezitter van een Archos 70. Erg blij mee, alles werkt perfect. Heb alleen de wifi in de trein nog niet voor elkaar gekregen. Ik kreeg geen verbinding met de hotspot. Hebben mensen hier ervaring mee?

Scherm typt prima, vanwege de grootte wel iets minder snel dan op mijn desire.
Ik heb geen idee wat voor hotspot er in de trein is, maar Android heeft problemen met het verbonden met ad-hoc netwerken. Zo werkt Joikuspot om die reden bij ook niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
tBoz schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:23:
[...]

Ik heb mijn versie hier vandaan http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=862824
Alles werkt super, ook de youtube app.
Helemaal goed, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeja33
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 15:15
Zo,

Vorige week donderdag mijn 101 8 Gb binnengekregen. Direct de update gedaan naar 2.2 en vrijdag de laatste update erop gezet. Aangezien ik nogal wat video materiaal op m'n Synology heb staan heb ik inmiddels ook de Cinema plug-in aangeschaft.

Launcherpro werkt voor mij goed behalve dat mijn homescreen vaak iets is verschoven. Komt denk ik door de 'knoppen' van de 101 OF door de launcherbutton van Launcherpro. Gelukkig werkt alles wel lekker soepel. Vanavond maar even kijken of Zeam dit probleem niet heeft.

Android is voor mij niet nieuw dus de (on)mogelijkheden zijn me wel bekend. Waar ik echter wel tegenaan loop is dat mijn wifi verbinding regelmatig uit staat nadat de 101 vanuit slaapstand is gekomen. Ook wordt de de 101 soms (edit: NIET) 'wakker' als ik op de aan/uit knop druk. Een reset is het enige dat dan helpt.

Als de 2 puntjes in een toekomstige update nog worden opgelost dan is het voor mij echt een top apparaat. Als er ook nog meer 'HD' apps komen (zoals bijvoorbeeld buienradar) dan is het helemaal mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwhooftman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 18:01
Ikkeja33 schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:42:

Launcherpro werkt voor mij goed behalve dat mijn homescreen vaak iets is verschoven. Komt denk ik door de 'knoppen' van de 101 OF door de launcherbutton van Launcherpro. Gelukkig werkt alles wel lekker soepel. Vanavond maar even kijken of Zeam dit probleem niet heeft.
Heb ik ook, ik hoor graag de Zeam ervaringen.

Ook wordt de de 101 soms 'wakker' als ik op de aan/uit knop druk. Een reset is het enige dat dan helpt.
Ik neem aan dat je bedoelt dat ie niet wil wakker worden. Heb ik nu een paar keer gehad sinds de laatste firmware. Als dat het geval is, is er een of andere app bezig die 10% CPU vraagt en de batterijlading doet slinken. Ik onderzoek het momenteel met SystemPanel, maar kom nog niet verder dan dat System Processes koploper is. Wel heb ik gisteravond Google Maps & Google Navigation gebruikt en waarschijnlijk zijn die nog actief geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

Gisteren de hele middag bezig geweest met rondzoeken naar een leuk tablet. Android leek me wel wat aangezien ik ook een G1 telefoon met android heb (de allereerste). Keuze gevallen op de Archos 101, dus vandaag naar de winkel. Maar het apparaat is helemaal nergens meer te krijgen. Eind januari verwachten ze hem pas weer. Ook op internet niet meer te vinden. Jammer :(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Hier is het forum niet voor bedoeld.

[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 20-12-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 19:24
Heb sinds enkele dagen ook een Archos 101, ben er super tevreden mee. Alleen:

Ik wil hem in mijn auto inbouwen net zoals een Ipad, echter, er is geen car holder voor. Heb de support afdeling ook al gebeld, en wat blijkt, die zal ook niet komen.
Is er misschien geen andere oplossing voor? Iemand? Ik wil hem plaatsen in me Prius 3 auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag op mijn samsung galaxy had de android market ineens een frisse nieuwe look, hoe krijg ik deze nieuwe look ook op mijn archos 101 internet tablet met firmware 2.0.71 ? (android 2.2-froyo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wachten op een nieuwe versie speciaal voor de Android tablets =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 07:16
Sinds zaterdag een 101 8GB, werkt allemaal leuk maar helaas het tetheren lukt voor geen meter. Ik denk dat ik alle appjes zo'n beetje gehad heb maar geen succes:

Telefoon: SE X10 mini met Android 2.1, netwerk Hi

Telefoon ge-root en barnacle wifi geprobeerd: Archos connect niet met ad-hoc wifi, op windows PC perfect.

PDAnet met usb; krijg wel de mogelijkheid te tetheren, moet zelf apn invullen, op internet gevonden 'internet' of 'portalmmm.nl' geven alleen 'unable to connect by tethering'. PDAnet bluetooth idem dito. Ook hier op de PC perfect.

Easytether, heeft alleen USB ondersteuning, zelfde probleem als bij PDAnet.

http://code.google.com/p/android-wifi-tether/ (doet ook bluetooth) werkte tot en met tetheren aan toe; ware het niet dat ik al bij het opstarten van de app de melding kreeg dat ik een andere kernel moest hebben; nat niet ondersteund. Archos en telefoon gaven aan dat alles OK was maar daarom werkte het dus gewoon niet. :|

Kortom na bijna 3 dagen prutsen is het hele tether-verhaal een behoorlijke teleurstelling en op de tablet internetten in de trein zit er dus niet in. :( :( :(

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
En als je "Wireless Tether" installeert? Want ik heb dezelfde problemen en dat lukt wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb al enige tijd een Archos 101, 16 GB en heb zowel de nieuwe Andröïd versie (Froyo) als de laatste update er op gezet. Heeft iemand enig idee waarom een Exchange account wat ik instel niet wordt vast gehouden?
Ik heb mijn email account van de zaak nu al 3 keer opnieuw ingevoerd en dan worden keurig mijn mails, contacten en agenda afspraken binnen gehaald. Maar na een keer uit- en weer aan zetten is alles weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tBoz
En er is een nieuwe versie van gApps gereleased! Met ondersteuning voor de nieuwe marketplace.
http://code.google.com/p/...-installer/downloads/list

Edit: WiFi locatiebepaling werkt niet meer na de update

[ Voor 14% gewijzigd door tBoz op 21-12-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Hjalmarrrr schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:58:
En als je "Wireless Tether" installeert? Want ik heb dezelfde problemen en dat lukt wel! :)
http://code.google.com/p/android-wifi-tether/ deze installeert als 'Wireless Tether' met een groen 'Wireless' icoontje. Is dat dezelfde als die jij bedoelt?

Heb je ook een SE X10 (mini/pro)?

We hebben ook nog 'tether blu' en 'tether wifi' in de market van ene 'moussa' maar de ratings en comments daarbij kan ik helemaal bevestigen: doet het allebei niet :-(

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:24:
Vandaag op mijn samsung galaxy had de android market ineens een frisse nieuwe look, hoe krijg ik deze nieuwe look ook op mijn archos 101 internet tablet met firmware 2.0.71 ? (android 2.2-froyo)
De versie van de market die ik op mijn 101 heb kreeg automatisch een update naar die nieuwe versie. Ik heb alleen die versie van de market niet bij de hand op 't moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
tBoz schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:41:
En er is een nieuwe versie van gApps gereleased! Met ondersteuning voor de nieuwe marketplace.
http://code.google.com/p/...-installer/downloads/list

Edit: WiFi locatiebepaling werkt niet meer na de update
Ik had 'gapps4archos' er op staan en door deze er bruut overheen te gooien waren alle apps + market 'broken' :D

Na een RTFM :o las ik dat je het beste het apparaat eerst geheel opnieuw kon initialiseren. Dit heb ik gedaan en toen werkte het OK; met de nieuwe market.

Even opnieuw was niet zo'n slecht idee want er stond 2.1 -> 2.2 -> archos update 2.0.7.1 op, nu meteen 2.0.7.1., wie weet netter en met minder 'leftovers'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
UniMatrix schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 09:28:
[...]

http://code.google.com/p/android-wifi-tether/ deze installeert als 'Wireless Tether' met een groen 'Wireless' icoontje. Is dat dezelfde als die jij bedoelt?

Het je ook een SE X10 (mini/pro)?

We hebben ook nog 'tether blu' en 'tether wifi' in de market van ene 'moussa' maar de ratings en comments daarbij kan ik helemaal bevestigen: doet het allebei niet :-(
Die bedoel ik. Hij kon ook niet tetheren met mijn Android Nexus One. En dankzij bovenstaande applicatie nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Waar ik echter wel tegenaan loop is dat mijn wifi verbinding regelmatig uit staat nadat de 101 vanuit slaapstand is gekomen.
Voor mij opgelost met WiFi Auto ReEnabler:
http://www.androlib.com/a...-wifireenabler-jwCxD.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Laatst online: 16-02 13:30
Hjalmarrrr schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:15:
[...]

Die bedoel ik. Hij kon ook niet tetheren met mijn Android Nexus One. En dankzij bovenstaande applicatie nu wel :)
Nou dat is leuk, maar welke versie heb je op je SE of op je Archos geinstalleerd, want ons device staat er niet tussen het lijstje en ze zijn ook niet ge-root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peauke
  • Laatst online: 13-09 07:56
Hjalmarrrr schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:14:
Heb sinds enkele dagen ook een Archos 101, ben er super tevreden mee. Alleen:

Ik wil hem in mijn auto inbouwen net zoals een Ipad, echter, er is geen car holder voor. Heb de support afdeling ook al gebeld, en wat blijkt, die zal ook niet komen.
Is er misschien geen andere oplossing voor? Iemand? Ik wil hem plaatsen in me Prius 3 auto.
Is dit misschien iets voor je tablet in te bouwen in de auto? Ik weet het niet zo fraai als de Ipad carholder maar toch :)

http://www.wholesaleonepi...ipad-epad-gpad_p2122.html

5760 WP ET-Solar met SB 5000-tl21 en 4080 WP Yingli met StecaGrid Coolcept 3600, ZW, 20gr hellend dak, Zonneplan nexus 20 kWh, Warmtepomp 14Kw Waterstage HT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
peauke schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:03:
[...]

Is dit misschien iets voor je tablet in te bouwen in de auto? Ik weet het niet zo fraai als de Ipad carholder maar toch :)

http://www.wholesaleonepi...ipad-epad-gpad_p2122.html
Ik zat al aan een klittenband constructie te denken, maarja, dat wordt natuurlijk steeds minder als je hem eraf, erop, eraf, etc haalt. Heb sowieso vandaag een afspraak met een inbouw bedrijf, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Ligt de Archos 101 al in fysieke winkels? Het liefst in Emmen/Groningen. Dynabyte/Dixons zit in beide, Groningen heeft een Mediamarkt en Saturn, liggen ze daar al?

Wil namelijk wel 1 hebben denk ik, maar ik koop het niet als ik hem nog niet in mijn handen heb gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat je ze beter even kunt bellen, is het snelste. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Mja, dan krijg je zo'n nitwit aan de telefoon die waarschijnlijk god geen idee heeft waar je het over hebt :)

Zie in de PW dat hij eigenlijk nergens op voorraad is (voor beide 101 versies en ook de 70 lijkt nergens op voorraad)

[ Voor 35% gewijzigd door 418O2 op 22-12-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

418O2 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:08:
Mja, dan krijg je zo'n nitwit aan de telefoon die waarschijnlijk god geen idee heeft waar je het over hebt :)

Zie in de PW dat hij eigenlijk nergens op voorraad is (voor beide 101 versies en ook de 70 lijkt nergens op voorraad)
Ik heb de mijne gewoon bij Dixons gehaald in Utrecht

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

418O2 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:02:
Ligt de Archos 101 al in fysieke winkels? Het liefst in Emmen/Groningen. Dynabyte/Dixons zit in beide, Groningen heeft een Mediamarkt en Saturn, liggen ze daar al?

Wil namelijk wel 1 hebben denk ik, maar ik koop het niet als ik hem nog niet in mijn handen heb gehad...
Saturn groningen heeft er wel 1 liggen in de winkel, maar heeft ze niet beschikbaar voor verkoop. Verwachtte levertijd was 25 januari toen ik dat vroeg een paar dagen geleden. Maar daar heb ik hem in ieder geval even kunnen bewonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:14:
...Heeft iemand enig idee waarom een Exchange account wat ik instel niet wordt vast gehouden?....
Niemand die mijn Exchange probleem herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:46:
[...]

sorry, exchange werkt hier prima.

Wat wordt niet goed onthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:08:

Haha, ja daar heb je gelijk in. Ik ga voor de PoV, maar die gasten bij de it's kunnen er ook wat van, en willen je ook van alles erbij verkopen voor te hoge prijzen. Maarja koop hem liever in de winkel en denk niet dat ik hem langer als een jaartje hou... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Net even need for speed shift erop gezet........ whow! DAT ZIET ER GOED UIT! De archos tablets zijn nog best krachtig, het loopt heel soepel. Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tBoz
Heeft er iemand al een nette en passende sleeve of hard case gevonden?

Edit: Ik kom er net een tegen http://www.newmp3technology.com/a101case.htm

[ Voor 35% gewijzigd door tBoz op 22-12-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch zwaar aan het denken over het aanschaffen van de 7"..... maar ik weet van mezelf dat ik impulsief ben en later vaak spijt heb :P Grrr.. what to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
gewoon kopen. Kost je eens 50 euro als je hem over 2 maanden weg doet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tBoz schreef op woensdag 22 december 2010 @ 22:38:
Heeft er iemand al een nette en passende sleeve of hard case gevonden?

Edit: Ik kom er net een tegen http://www.newmp3technology.com/a101case.htm
Er is een apart accessoires topic, zie de TS voor een directe link

• Tadango
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:46:
[...]

Ja, ik weet waar het fout gaat, bij het killen van bepaalde processen. Ik heb het net zelf gehad. Voor het eerst processen gekilled en weg exchange accounts..

• Lepke
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-03-2017
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:18:
Net Swype geinstalleerd. Door de grootte van het toetsenbord werkt dit toch veel prettiger dan op mijn telefoon.
Vraagje: heeft iemand een werkende versie van Swype voor de Archos 70 gevonden?
Heb de beta versie gedownload, maar kan er alleen normaal mee typen. 'Swypen' zelf lukt niet. :/

Verwijderd

Tadango schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:50:
[...]
sorry, exchange werkt hier prima.
Wat wordt niet goed onthouden?
M'n volledige Exchange account is weg. Terwijl die m'n (privé) POP3 account wel onthoudt.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

418O2 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:02:

Collega van mij is afgelopen zaterdag nog in de Saturn geweest en heeft toen nog het demo model in handen gehad. Ik heb geen idee of ze verder ook voorraad hebben. Ik heb die van mij daar wel gekocht.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Tadango schreef op donderdag 23 december 2010 @ 00:12:
[...]
Ja, ik weet waar het fout gaat, bij het killen van bepaalde processen. Ik heb het net zelf gehad. Voor het eerst processen gekilled en weg exchange accounts..
OK. Ja, dat zou best kunnen. Ik ben constant processen aan het killen. Ik vind het zwaar irritant dat je applicaties niet echt kunt sluiten als je er klaar mee bent. En dus heb ik het idee dat ook als ik niks aan het doen ben er allerlei processen onnodig open blijven staan. Misschien moet ik toch eens leren me daar nier druk over te maken.

Verwijderd

Nu nog een plek vinden waar de Archos 70 in voorraad is....

• tinka
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:37
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:06:
Nu nog een plek vinden waar de Archos 70 in voorraad is....
misschien op dit moment in de archos store (8 GB).

PVOutput - Lichtvangers - SolarEdge 5.510kW

Verwijderd

Link?

Hier is ie niet op voorraad maar misschien kijk ik verkeerd?
https://store.archos.com/archos-internet-tablet-p-5004.html

Oh er is ook een UK-store, maar ze hebben geen shipment naar nederland? Beetje vreemd, dacht toch dat Archos Frans was..

Heb het gevonden... beetje onhandig die website. Wel duur daar.. 263 euro inclusief verzending, voor de 8GB..

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2010 20:14 ]

• tinka
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:37
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:02:
Link?

Hier is ie niet op voorraad maar misschien kijk ik verkeerd?
https://store.archos.com/archos-internet-tablet-p-5004.html

Oh er is ook een UK-store, maar ze hebben geen shipment naar nederland? Beetje vreemd, dacht toch dat Archos Frans was..
http://www.archos.com/sto...ang=en&prod_id=archos70it

PVOutput - Lichtvangers - SolarEdge 5.510kW

Verwijderd

Ja, daar had ik natuurlijk al gekeken. Hij is overal out of stock, met onbekende levertijd.
Bij de Saturn bij Zuidplein Rotterdam heb ik er net nog 1 gezien..
Een ingepakte dus en 1 demoversie, waarop ik dit bericht heb getypt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:22:
[...]

Ja, daar had ik natuurlijk al gekeken. Hij is overal out of stock, met onbekende levertijd.
oke, altijd makkelijk wanneer de informatie up to date is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Het begint hier wel erg op het levertijden topic te lijken...

Liever ervaringen met tetheren aan een (Android) telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

UniMatrix schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:24:
Liever ervaringen met tetheren aan een (Android) telefoon :)
Vlekkeloos. Mijn geroote G1 draaiend op android 2.1 icm met de Archos 101 op android 2.2. Programma op G1 'wireless tether'. Die zet je aan. Daarna kun je bij je power control widget op de 101 'gewoon' tether aanklikken, Archos 101 schakelt automatisch wifi uit en gaat contact zoeken met de G1 en tadaaa, internet. Dat dit zo makkelijk zou gaan had ik niet verwacht, maar het is toch echt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Archos vrienden!

Ben sinds enige tijd de blije bezitter van een Archos 101.

Echter na de laatste firmware update werkt de uitzendgemist voor mobiel niet meer?

Error message " Bestand beschadigd of onvolledig"

Ook werkt mijn HTML viewer niet lekker.

Wie o wie heeft raad?

Verder alles flex met de Archos 101

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2010 12:29 . Reden: d ipv t ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:28:
Archos vrienden!

Ben sinds enige tijd de blije bezitter van een Archos 101.

Echter na de laatste firmware update werkt de uitzendgemist voor mobiel niet meer?

Error message " Bestand beschadigd of onvolledig"

Ook werkt mijn HTML viewer niet lekker.

Wie o wie heeft raad?

Verder alles flex met de Archos 101
Ligt aan de useragent van je browser. Probeer eens xScope of DolphinHD en dan als useragent iPad instellen ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loveparade schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:46:
[...]

Ligt aan de useragent van je browser. Probeer eens xScope of DolphinHD en dan als useragent iPad instellen ;)
Helaas, Loveparade. Het werkt niet. Misschien zie ik iets over het hoofd? Ik blijf de melding " Bestand beschadigd of onvolledig" krijgen. Ik ga nog even verder prutsen. Als iemand het weet hoor ik het graag....

Gr HH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het met je WiFI verbinding? Valt die steeds niet gewoon weg? Ik heb er ook wel eens last van namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 15:12:
[...]

Helaas, Loveparade. Het werkt niet. Misschien zie ik iets over het hoofd? Ik blijf de melding " Bestand beschadigd of onvolledig" krijgen. Ik ga nog even verder prutsen. Als iemand het weet hoor ik het graag....

Gr HH.
Vreemd, hier werkt het prima, iets niet goed met je wifiverbinding, of je internetverbinding?

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wifi en internet werkt uit de kunst. Even wachten maar tot donderdag want dan komt er een handig neefje langs:). Ach, uiteindelijk zal het wel gaan werken. NOS uitzending gemist werkt wel ( Journaal ed) alleen die uitzending voor mobiel niet meer.

Fijne Kerst 1 ieder.

Gr, HH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank. Maar.... rtl gemist werkt perfect en uitzending gemist niet.
Het wordt een "Zoek de verschillen".

Als ik uitzending gemist in Realplayer probeer dan krijg ik de melding "geen connection met server".

Met de tip van Loveparade om de useragent op ipad in te stellen krijg ik een melding van uitzendinggemist.nl
dat de app wel in de app store te krijgen is maar niet werkt???

Zoek de verschillen dus...

Gr, HH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertos45
  • Laatst online: 13-09 15:07
Azerty fysiek toetsenbord instellen.

Hallo ik kocht de Archos en vind het een fijn apparaat. ik heb via de App:"Anysoftkeyboard" het toetsenbord naar AZERTY kunnen veranderen, maar als ik mijn fysiek AZERTY toetsenbord aansluit blijkt dit niet te werken? op de google code pagina van de App staat dat je alt-space moet drukken om te switchen tussen fysieke toetsenbord lay-outs.

isschien mis ik iets? Zou graag me fysiek toetsenbord kunnen gebruiken om wat langere teksten te typen op me Archos 101.

alvast bedankt,

Gertos45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Ik heb ook minder commentaar op de soft keys op het scherm inmiddels.Ik heb nu ook een galaxy tab en die heeft keys onder het scherm. In het donker zie je deze niet, verlichting gaat vanzelf uit. Probeer dan maar de juiste knop te vinden ;) Dat is met de archos dan wel handiger :)

Wat nog een groot pluspunt van de archos is is de goede accu duur. Het valt pas op als je een andere tablet met dezelfde accu capaciteit ernaast zet. De archos gaat erg lang mee, en je moet je best doen om de accu snel leeg te krijgen. Toch zijn de prestaties maar iets minder en het scherm zelfs groter.

De laatste software van de archos is qua prestaties best netjes al moeten ze de usb en micro sd problemen nog wel even oplossen ;) Performance kan niet veel beter uit de zuinige hardware lijkt me en is gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de grote update van android enige tijd geleden lukt het me niet meer met de muis te scrollen..(aangesloten met usb)
Het pijltje is wel te zien het klikken lukt ook gewoon...

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen

en misschien iemand ervaring met het tetheren aan een htc hd2 mobiel (windows)

alvast bedankt

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timgeelen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-08 14:36
Hallo,

Mijn scherm blijft de hele tijd 'op de kop' staan.
Dit vind ik heel irritant, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timgeelen schreef op zondag 26 december 2010 @ 15:38:
Hallo,

Mijn scherm blijft de hele tijd 'op de kop' staan.
Dit vind ik heel irritant, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt!
Even opnieuw opstarten of reboot (kun je ook kiezen) zal het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs4Bugs
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:53
Scherm op de kop; even je Archos opnieuw calibreren. Ding neer leggen (scherm naar boven) en dan kalibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
ik vind eerlijk gezegd dat het draaien van het scherm gewoon te lang duurt, is niet lekker snappy ofzo. Allemaal wat traaaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:52
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 11:03:
[...]

Dank. Maar.... rtl gemist werkt perfect en uitzending gemist niet.
Het wordt een "Zoek de verschillen".

Als ik uitzending gemist in Realplayer probeer dan krijg ik de melding "geen connection met server".

Met de tip van Loveparade om de useragent op ipad in te stellen krijg ik een melding van uitzendinggemist.nl
dat de app wel in de app store te krijgen is maar niet werkt???

Zoek de verschillen dus...

Gr, HH
Werken de normale sites van uitzendinggemist en rtlgemist niet? De webbrowser is dus niet zo volwaardig als op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen flash enzo =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Nog niet, komt eraan :) de meeste sites werken prima, sommige complexe javascript sites wat minder. Ik heb nog weinig sites gezien waarvoor ik de pc echt nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het komt dat ik een bestaand POP3 account niet kan aanpassen? Als ik mijn mailbox wil bijwerken krijg ik de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Als ik dan de instellingen van mijn inkomende server wil aanpassen en op die button druk gebeurt er verder niets.
En het lukt me ook niet dat account weg te gooien (zodat ik het opnieuw kan aanmaken) want ik zie nergens een optie om een bestaand POP3 account te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Fantoom schreef op zondag 26 december 2010 @ 20:51:
[...]

Werken de normale sites van uitzendinggemist en rtlgemist niet? De webbrowser is dus niet zo volwaardig als op de pc?
Via deze site kun je RTLgemist kijken. Werkt goed! 8)

antonboonstra.nl/rtlgemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 18:54
http://www.koopjessite.nl/

HDMI mini kabel voor 10 euro hier, voor als je hem nog met de tv wil verbinden. Dus als je nog zo'n kabeltje wilt kan het nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01 00:08
Bartske schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:47:
http://www.koopjessite.nl/

HDMI mini kabel voor 10 euro hier, voor als je hem nog met de tv wil verbinden. Dus als je nog zo'n kabeltje wilt kan het nu.
op ebay heb je ze voor een paar euro ;) ook een goeie optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:52
Is het mogelijk om meerdere accounts te gebruiken op een android tablet?
Dus dat je net als onder Windows kunt wisselen tussen users met ieder een eigen bureaublad en browser favorieten?

[ Voor 16% gewijzigd door Het Fantoom op 27-12-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Njet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Je kan natuurlijk wel ieder een eigen homescreen geven en verschillende browsers installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of iedereen een andere launcher, maar toch werkt dat voor geen meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm deze Archos Android tablet komt net voorbij... pricewatch: Archos 7 home tablet 8GB (V2)

Is dus de 2e versie van de Archos 7 Home Tablet.. en qua specs is die wel flink geupgradet imho..
800MHz CPU / Capacitief scherm / Android 2.1... en slechts 149,- oftewel 80,00 minder dan de Archos 70 8GB.

Die laatste heeft dan wel een 1GHz CPU / HDMI-out en Android 2.2, maar voor de rest weinig verschillen...
EDIT: De Archos 70 heeft wel een webcam / heeft wel BlueTooth en weegt 300 gram tov de 388 gram van de V2

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 28-12-2010 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Ik heb het stroomverbruik van de 101 in standby met wifi aan vergeleken mer de galaxy tab maar dan verbruikt de archos wel erg veel, ongeveer 5x zoveel. Dat is wel jammer.... ze moeten dus nog wel wat tweaken. Wellicht verbruikt de smb scanner oid nog energie in standby. Beide apparaten hadden net een reboot gehad dus geen apps op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
Hoe heb je gemeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Meet je dan niet de voeding? Als de ene sneller laadt dan de andere verbruikt die op dat moment meer. Of meet je het met software?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Archos 70 start niet meer, het groene lampje brand nog wel en knippert af en toe. Ik heb de A70 nu een uur aan de lader... Hoe breng ik 'm weer tot leven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo86
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 17:59
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:02:
Mijn Archos 70 start niet meer, het groene lampje brand nog wel en knippert af en toe. Ik heb de A70 nu een uur aan de lader... Hoe breng ik 'm weer tot leven???
Hoop dat je niet hetzelfde hebt als mij. Dan is het laadcircuit overleden en kan ie de RMA procedure in...

Maar misschien is de batterij gewoon leeg, dan kan het ook even duren voordat hij weer aan wil springen.

Being Braindead Kinda Makes You Thinkin'... | Specs1 - Specs2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoppatee:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/C5dH9FvPEaFylIQIwwURlq6J/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/i5gcTRRqW5ghkePPRa8ssrue/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/161xmEdSnfXdOo0QR0NPiW7v/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6MsH1SWTNGaN2YZUauB6FdYW/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XG1wyIqk81ERZXpwqeETSbjb/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UBrZf5EjmPyAl7k92SyhDEs7/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6HPEpwH4xVT3HGXfsHJxKGXI/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XVWasC1niJsUaRHW6fiQOJ0B/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Qr5EckkTfsCQudWADdz2yYjt/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/L6RnrlzLKg5QFGjvv9hEJRC1/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zamFG2cVbWi9rJsMvHi0zltl/full.jpg

[ Voor 102% gewijzigd door CLB op 28-12-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:02:
Heb je de kabel van de lader niet per ongeluk in de 3,5mm koptelefoon aansluiting gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:53
@CLB:
Cool! ben benieuwd naar je bevindingen, ook hoe de HD zich gedraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bredend schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:43:
[...]

Heb je de kabel van de lader niet per ongeluk in de 3,5mm koptelefoon aansluiting gedaan?
nee dat niet. Hij doet 't weer na 2 uur laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:21

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:24:
[...]

nee dat niet. Hij doet 't weer na 2 uur laden :)
Het is een bekend probleem, ik heb het hier al eerder gemeld. Ik krijg de mijne nu al twee dagen niet meer aan.
Gisteren even wat rondgezocht op het internet en ik ben niet de enige (archos forum). Het zit in de firmware.
Ik hoop dat die van mij nog aangaat vandaag of morgen, anders moet ie maar terug naar de winkel, en dan ga ik kijken naar iets anders. Het is geen optie om dat ding om de haverklap 2/3 dagen niet te kunnen gebruiken.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!
233GB storage space voor films, muziek en foto's..
En 1,48GB ruimte voor apps / games and so on.. Hoe is dat bij de Archos 70GB 8GB versie?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V1Euw04qG4kw3xvSdmzb9gzR/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/J8r8Mm23F8UatdQrMUMO1T9c/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Die 1,48GB zal wel geen Apps2SD zijn, dus lijkt me dat je die apps ook wel op je HDD kunt krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En nu is m'n Archos 70 op en staat hij uit, brand geen groen lampje terwijl hij aan de oplader hangt... :X :-(

Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste