Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:05

St@m

@ Your Service

SoaDmaggot schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:37:
[...]

Ik heb hier hetzelfde probleem. Er wordt voor mijn windows 7 systeem niet meer voor een gebruikersnaam of wachtwoord gevraagd, ik krijg enkel 'Empty Folder' voor mijn neus als ik map met mijn PC naam open en ik dus shares zou moeten zien..

Just for the record, SMB shares zijn standaard windows shares, amirite? ¯\(°_o)/¯
Zelfde probleem hier :(

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marqvds
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 09:17
Louis9 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:09:
Iemand anders hier nog last van. Ik wil mijn gmail account toevoegen onder Accounts en hij komt alleen met de mogelijkheid om Exchange accounts in te voeren. Bugje?
Nee geen bugje, op zowel archosfans.com als diverse franse en duitse forums wordt al hard gewerkt aan een oplossing. Ook in de nieuwe Firmware zit de standaard Android market niet.. dus daar moet weer iets voor gebouwd worden. Ik verwacht dat morgen wel ergens een APK te vinden is waarmee de market en dus ook alle andere apps kunnen worden geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoSBoL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-07 14:06
Andere filebrowser gebruiken lost het probleem op, met es explorer kom ik er wel gewoon in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

2.2.
Alles is een stuk sneller :*)
Gelukkig heb ik een backup gemaakt dus zonder market het meeste terug, maar met angry birds kan ik alweer overnieuw beginnen. Das nu al de tweede derde keer grrr. Eerste keer was ik bijna klaar kreeg de ipad ruzie met itunes. Daarop loopt angry birds trouwens toch nog beter maar mij hoor je niet meer klagen over soepelheid.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:18

mollie

na update werken mn mkvs met ac3 (vrijwel alles in mijn geval) niet meer.. mag weer een plugin kopen... archos z#@gt

Kanik.nog terug naar de oude firmware?

[ Voor 15% gewijzigd door mollie op 30-11-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
LoSBoL schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:34:
[...]

Andere filebrowser gebruiken lost het probleem op, met es explorer kom ik er wel gewoon in
Klopt, maar toch wil ik verdorie dat die gewone filebrowser werkt. Dan maar wachten op de Flash update, wellicht dat daar nog het e.e.a. gefixed wordt.

Daarbij geeft ES File Explorer een 'Media Type Not Supported' melding, terwijl, wanneer ik ze via USB overzet, ik ze in de voor-geinstalleerde videoplayer gewoon af kan spelen :)

[ Voor 19% gewijzigd door PeterSelie op 30-11-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinovitch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
mollie schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:53:
na update werken mn mkvs met ac3 (vrijwel alles in mijn geval) niet meer.. mag weer een plugin kopen... archos z#@gt

Ik lees heel veel slechte dingen over de 2.2 update op Archosfans, als ik morgen mijn 101 krijg wacht ik wel even met updaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mollie schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:53:

De software dat ac3 geluid ondersteunt kost € 15,00... misschien even wachten tot iemand een andere app vind die dit probleem oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overall een stukje sneller, ben aardig tevreden.
stock tobo en de browser lijken wel trager te zijn geworden. Tobo met zijn niet functionerende woord herkenning en als een pagina redelijk wat plaatjes heeft (nu.nl) dan word de browser stroperig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 21:26

GerkeP

Vragen mag altijd........

Update gedaan, wat een drama. De update is een grote bug. Crashes van alles.
Lijkt er op dat ze iets online hebben gezet om de belofte van eind november na te komen. Hadden ze beter niet kunnen doen. Geen ondertiteling meer bij. Mkv. Tweetdeck werkt niet meer, apps op de sd zijn niet werkbaar, zo traag.

Ik hou op met klagen en hoop op een update, nu heb ik een niet werkend apparaat en de oude firmware kan er niet meer op na de update :(

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd Mulder
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 12:44
Geupdate naar 2.2 en met gapps (maps, gmail, market) draaiend, was alleen niet eenvoudig om voor elkaar te krijgen moest hem tijdelijk rooten. Iemand behoefte aan een tutorial? Of wachten we geduldig op de gapps4archos.apk?

Update:
Market lijkt niet helemaal stabiel, krijg af en toe "Sorry! the application Market has stopped unexpectedly"

Update 2:
Lijkt niet alleen de market die problemen heeft, Settings en andere 3rd party apps vliegen er ook af en toe uit.. Iets te optimistische JIT misschien?

[ Voor 40% gewijzigd door Sjoerd Mulder op 30-11-2010 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd Mulder
Ook nieuw in 2.2 dat witte vlekje boven de camera is dus een licht sensor die nu gebruikt wordt om automatisch de helderheid te regelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm goed filmpje voor de potentiele updaters:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
Als het goed is heb ik em vanmiddag binnen, ik wilde even mooi de HDMI op mn tv aansluiten, via een standaard HDMI kabel, daar moet dus een tussenstukje tussen.

http://kabeltje.com/hdmi-...d4666425bf0ba1eff10dc9ad3

Zijn er mensen met net iets meer ervaring mbt HDMI die kunnen bevestigen/ontkrachten dat dit een goede is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatsoup
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:35
Hmm na de installatie van 2.2 nog maar 80mb ram, beetje weinig niet? ik vind hem persoonlijk erg traag geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Wow gisteren die 2.2 update geinstalleerd en ik moet zeggen dat ie wel stukken beter loopt nu.

Alles is gewoon net een tikkie sneller en meer responsive. Er is ook qua kleur het een en ander veranderd, bij 2.1 liepen kleurgradiënts echt slecht in elkaar over. Is veel smoother nu...

Het browsen vind ik trouwens niet verbeterd eigenlijk... kon me herinneren dat dat op mijn Desire juist wel sneller ging na de Froyo update...

En nu nog wachten op de Gapps apk natuurlijk, maar Appslib en Applanet houden me wel ff zoet voorlopig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo86
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 17:59
johan89 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:39:
Als het goed is heb ik em vanmiddag binnen, ik wilde even mooi de HDMI op mn tv aansluiten, via een standaard HDMI kabel, daar moet dus een tussenstukje tussen.

http://kabeltje.com/hdmi-...d4666425bf0ba1eff10dc9ad3

Zijn er mensen met net iets meer ervaring mbt HDMI die kunnen bevestigen/ontkrachten dat dit een goede is? ;)
Ik heb bij Samenkopen.net dit kabeltje besteld. Dat moet hem zijn volgens mij, heb hem nog niet binnen dus kan niet testen.

Ik wacht trouwens nog even met de update tot ik wat betere berichten hoor...

offtopic:
Weet iemand trouwens of ik de voortgang in Angry Birds kan "saven" voordat ik de update doe. Dan hoef ik niet alle levels weer te doen (en op 3 sterren te krijgen :P)
*Edit:
OK, found it! :)

[ Voor 20% gewijzigd door Neo86 op 01-12-2010 10:25 . Reden: Link toegevoegd ]

Being Braindead Kinda Makes You Thinkin'... | Specs1 - Specs2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Complete wipe gedaan en opnieuw froyo er op gezet, zonder de meegeleverde apps van Archos.
Na installatie Z4root er op gezet en rootexplorer. Google apps gedownload en geplaatst, apart de vending.apk er nog bij, reboot en alles werkt. Market doet het. Alle apps werkend gekregen behalve Tweetdeck, die crashed gelijk.

Dus zonder de Archos meuk is het apparaat dus wel stabiel :?

http://forum.archosfans.c...&t=41982&p=284655#p284655

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Easy market install on froyo 2.0.54 firmware: the apk wa

http://forum.archosfans.c...393726b13327c91f1#p285335

Gaat zo mijn 101 ophalen, maar geloof dat ik beter kan wachten met het updaten van de Archos.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatsoup
Heb net een heleboel archos apps eraf gegooid, een keer ge-reboot en ik moet zeggen loopt al een stuk lekkerder als net, misschien was ik iets te vroeg met roepen.. Voor nu neem ik mijn woorden terug, heb hem nu ook meer dan 100 mb vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDre2002
  • Laatst online: 09-09 18:51
Heb 2.2 geinstalleerd en hij is aanzienlijk sneller en reageert een stuk beter, heb alle standaard archos apps geïnstalleerd en heb verder geen problemen ondervonden met performance! 8)7
Enige wat jammer was dat de gapps niet werkte , maar zal bovenstaande oplossing eens proberen.. *fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoppa Market werkt ook weer!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
Alsof het gemis van market het grootste probleem is ;) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is wel zo handig ja .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Iemand nog tips voor mij, als ik 'm uit de doos trek ???

Wat wel, of juist niet te instaleren (Complete android NooB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:34
Windkracht13 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:11:
Iemand nog tips voor mij, als ik 'm uit de doos trek ???

Wat wel, of juist niet te instaleren (Complete android NooB)
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar.

LauncherPro is een must heb ik begrepen. Nog meer zaken (en dan heb ik het niet over games etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ik kan nog wel zonder market maar zonder mijn google id is hij wel heel erg kaal hoor.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerst 10 uur lang opladen dat ding =p

EDIT: LauncherPro een must, mwahjaa als je een echte Android-noob bent zijn er nog genoeg andere launchers die ook wel zouden volstaan. Kijk daarvoor even in: Ervaringen met homescreen-replacements. De Pro versie van LauncherPro is tevens betaald, dus weet niet of jullie die paar euro 1,2,3 overhebben voor iets wat je eigenlijk niet kent. Deze Pro versie biedt meer mogelijkheden dan de gratis versie (die er dus ook is van LauncherPro)
Voor de rest qua software wat echt nodig is... mwahja dat is toch geheel persoonlijk.. Ik weet niet of er vanuit Archos al een file explorer op is geinstalleerd, maar ikzelf zweer bij 'Es File Explorer'. Snel, simpel, makkelijk in gebruik. Enige nadeeltje is dat hij wel +/- 9MB opslokt van het geheugen, maar de + telt zwaarder dan de -
Voor de rest gebruik ik verschillende widgets (klok / datum / kalender) enzovoort, maar dat is ook in te delen naar eigen gebruik en eigen voorkeur.. Ik zou zeggen neem is een kijkje in: Topicreeks: Android Software & Discussie

[ Voor 93% gewijzigd door CLB op 01-12-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Aan het testen geweest.

Zoals aangegeven, schone firmware zonder de extra apps bijgeleverd door Archos.

Wat werkt er niet:

Tweetdeck
Buienradar
Google Sky Map

Wat werkt er wel:

Adobe Reader
AND Explorer
AND FTP
App 2 SD
ArcMedia
Connectbot
Dropbox
Google Earth
Facebook
Flashplayer 10.1
Foursquare (geen gps, dus beperkt)
GTunes
jjComics Viewer
Latitude (geen gps, dus beperkt)
Maps (geen gps, dus beperkt)
Market
MSN Talk
Navigatie van Google (geen gps, dus beperkt)
Network Discovery
NU.nl nieuws
Perfect Viewer
Places (geen gps, dus beperkt)
Root Explorer
Seesmic
Stumble Upon
TubeMate
Wifi Analyzer
xScope 6
YouTube
Z4Root

Veel plezier.
Ik heb met dit geheel inderdaad een stabiel systeem nu

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
AWD Launcher werkt ook erg goed, vind ik beter dan Launcher Pro en is nog gratis ook :)

En niet upgraden naar 2.2, is nog niet zeker of je terug kan naar 2.1.... lijkt erop van niet, probeer ik vanavond.

Btw, Externe BT muis zou ook moeten werken :) Alleen zonder maps wist ik zo even snel geen app om te testen... instellingen ging wel goed.

[ Voor 25% gewijzigd door Tadango op 01-12-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens werd er dus gezegd dat je met 2.2 de volle 8GB / 16GB kon benutten voor installatie? Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:21

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat ik eerst altijd riep van: daar haal ik een netbook voor, of gebruik ik mijn laptop voor, ben ik nu ook aangestoken door de 'tablet fever'. Niet geheel dankzij mijn HTC Desire (en mijn laptop die met 5400rpm schijfje rampzalige boottimes heeft dankzij tig dev tools) uiteraard, waar ik vaak gewoon vanuit het bed of lekker s'avonds op de bank na een 12-urige werkdag op ga werken.

Daarnaast ben ik ook "hobby" devver (het is mijn beroep en studie maar in de vrije tijd klus ik graag wat), en ben ik een beetje elk platform aan het verzamelen om er voor te ontwikkelen (Ik heb al een iOS device, een Android device). Ik ben nu op zoek naar een tablet, niet alleen voor relaxed instant-on banksurfen; maar ook voor development.

Ik zit echt HEEL erg te twijfelen tussen de Archos 101, en de iPad. Een ding wil ik echter nog weten, en dat kon ik nergens vinden: van de iPad weet ik dat hij een touchscreen heeft wat "multi" is in de meest ruime zin: YouTube: iPad supports 11 simultaneous touches

Hoe zit dit eigenlijk met de Archos tablets? Mijn meest urgente vragen zijn de volgenden:
* Hoeveel aanrakingen kan de Archos 101 aan? (is het echt multitouch of blijft het bij dual? (zoals de HTC Desire)
* Is het betrouwbaar en écht, of verspringt het haast net zo "vaag" als bij de HTC desire? (YouTube: HTC Desire Multitouch TEST).

Beiden zijn nogal "kritiek" voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet de market het mooi niet, geeft wel aan dat hij geinstalleerd is maar start niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:53:
Bij mij doet de market het mooi niet, geeft wel aan dat hij geinstalleerd is maar start niet op?
En hoe heb je dan geinstalleerd?

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

CLB schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:43:
Tevens werd er dus gezegd dat je met 2.2 de volle 8GB / 16GB kon benutten voor installatie? Klopt dat?
Nope, ik heb nu nog 130 MByte appspace over ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Ik zag wel dat AngryBirds op SD was geinstalleerd... bedoelen ze dat wellicht? Apps2SD zou in theorie alles op de interne SD kwijt kunnen maar dan moeten die apps het wel ondersteunen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:53:
Heb je je archos al helemaal gereboot? Dat was bij mij nodig om de google apps allemaal werkend te krijgen. Gewoon de aan/uit knop langer indrukken, afsluiten kiezen en daar reboot kiezen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loveparade schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:56:
Nope, ik heb nu nog 130 MByte appspace over ;)
Dus hier wordt onzin geblaat...?
130MB is wel echt marginaal zeg, eigenlijk gewoon niet te doen, of had je nagenoeg alles al installed?
Tadango schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:03:
Apps2SD zou in theorie alles op de interne SD kwijt kunnen
Dat klopt, maar er werd dus gezegd dat de 8GB / 16GB / 250GB storage als interne SD werd gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
En dat is dus ook zo ;) Al die storage is interne SD... jij bedoeld dat interne sd als app storage werd gebruikt :) Nu is maar 256 mb van die ruimte als app storage.

Ik had met 2.1 met alles erop wat ik normaal gebruik nog 100mb over. Als daarvan een deel naar SD kan dan is het dus voldoende voor mij. Meer is altijd mooi :) 256 is niet echt veel als je games installeerd die geen App2SD ondersteunen....

Ik zie het hele interne storage / app storage als iets geks. Waarom uberhaupt gescheiden???? Waarom alles niet op de interne memory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm 256MB is toch wel heel wat minder dan 8GB... nasty...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loveparade schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:55:
[...]

En hoe heb je dan geinstalleerd?
Heb de link bij archosfans gedownload, op de Archos gezet, geinstalleerd, maar doet niks??? Ook reboot gedaan.
Edit: wanneer ik installeer en daarna open wordt gevraagd of ik de google apps wil installeren, maar gaat daarna gelijk weer naar het installatieprogramma van de market.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

CLB schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:07:
[...]

Dus hier wordt onzin geblaat...?
130MB is wel echt marginaal zeg, eigenlijk gewoon niet te doen, of had je nagenoeg alles al installed?
Ja, ik had alles al geïnstalleerd. Je kunt inderdaad in theorie de hele storage gebruiken voor je apps, maar daarvoor moet je de boel wel kunnen verplaatsen via bijvoorbeeld app2sd. ook dan wordt er nog steeds storage gebruikt in de basis, voorbeeld is Google Earth, in je appstorage gebruikt die minimaal 2,69 MByte, na verplaatsen naar SD nog steeds 510 KByte in de appstorage

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:41:
[...]

Heb de link bij archosfans gedownload, op de Archos gezet, geinstalleerd, maar doet niks??? Ook reboot gedaan.
Edit: wanneer ik installeer en daarna open wordt gevraagd of ik de google apps wil installeren, maar gaat daarna gelijk weer naar het installatieprogramma van de market.
De werkt kennelijk niet op alle aparaten, als je het doet op de manier zoals ik hier eerder heb aangegeven gaat het wel goed ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Heeft iemand al eens de moeite genomen om de kwaliteit van het touchscreen te testen met http://www.androlib.com/a...uch-visualizer-jjxzt.aspx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeBBaN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-01 13:17
Umbrah schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:47:
Wat ik eerst altijd riep van: daar haal ik een netbook voor, of gebruik ik mijn laptop voor, ben ik nu ook aangestoken door de 'tablet fever'. Niet geheel dankzij mijn HTC Desire (en mijn laptop die met 5400rpm schijfje rampzalige boottimes heeft dankzij tig dev tools) uiteraard, waar ik vaak gewoon vanuit het bed of lekker s'avonds op de bank na een 12-urige werkdag op ga werken.

Daarnaast ben ik ook "hobby" devver (het is mijn beroep en studie maar in de vrije tijd klus ik graag wat), en ben ik een beetje elk platform aan het verzamelen om er voor te ontwikkelen (Ik heb al een iOS device, een Android device). Ik ben nu op zoek naar een tablet, niet alleen voor relaxed instant-on banksurfen; maar ook voor development.

Ik zit echt HEEL erg te twijfelen tussen de Archos 101, en de iPad. Een ding wil ik echter nog weten, en dat kon ik nergens vinden: van de iPad weet ik dat hij een touchscreen heeft wat "multi" is in de meest ruime zin: YouTube: iPad supports 11 simultaneous touches

Hoe zit dit eigenlijk met de Archos tablets? Mijn meest urgente vragen zijn de volgenden:
* Hoeveel aanrakingen kan de Archos 101 aan? (is het echt multitouch of blijft het bij dual? (zoals de HTC Desire)
* Is het betrouwbaar en écht, of verspringt het haast net zo "vaag" als bij de HTC desire? (YouTube: HTC Desire Multitouch TEST).

Beiden zijn nogal "kritiek" voor mij.
In één van de filmpjes van een paar dagen terug is een korte test te zien van het multitouch.
Wat ik er uit begrijp is dat het dual touch is, en in het filmpje is te zien dat het regelmatig verspringt, omdat hij de eerste vinger ook ineens eventjes als tweede vinger ziet.

Op 2 minuut 30 ongeveer:
[YouTube: http://www.youtube.com/v/1rVZ3CjEl4Q]

[ Voor 1% gewijzigd door WeBBaN op 01-12-2010 13:03 . Reden: Video erbij gezocht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Laatst online: 13-09 22:28
Bij mij werkt tweetdeck gewoon.

Kan alleen launcherpro niet vinden in de market. Hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinka
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:46
Hoe bevalt het browsen van www paginas op de Archos 70 ?

Ik wil de 70 gaan gebruiken voor browsen in de trein (bluetooth of mifi) maar maak me een beetje zorgen. Is het met de resolutie (in combinatie met de 7inch) goed te doen om zonder veel 'pan/zoom' een www pagina te lezen ? Bijvoorbeeld tweakers.net :)

[ Voor 5% gewijzigd door tinka op 01-12-2010 13:05 ]

PVOutput - Lichtvangers - SolarEdge 5.510kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

kipfel schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:00:
Bij mij werkt tweetdeck gewoon.

Kan alleen launcherpro niet vinden in de market. Hebben meer mensen daar last van?
Jij hebt de 70?
Lijkt er op dat Tweetdeck stuk loopt op de 101 op de resolutie van 1024.
Het werkt wel in Portrait mode kom ik net achter.

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles bevalt tot nu toe goed.
Wacht alleen nog op een goede versie van whatsapp die wel werkt.

Bij mail heb ik mijn hotmail ingesteld. Helaas worden mailtjes die ik op de pc al gelezen heb steeds gezien als ongelezen. Ook als ik ze op mijn archos heb gelezen. Iemand die hiervoor een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ligt aan de protocollen van Hotmail zelf =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

WeBBaN schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:57:
[...]

In één van de filmpjes van een paar dagen terug is een korte test te zien van het multitouch.
Wat ik er uit begrijp is dat het dual touch is, en in het filmpje is te zien dat het regelmatig verspringt, omdat hij de eerste vinger ook ineens eventjes als tweede vinger ziet.

Op 2 minuut 30 ongeveer:
[video]
Heel erg bedankt, dit was precies wat ik zocht. Eigenlijk wel een beetje een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je mag uberhaupt al blij zijn dat het een capacitief scherm is voor dat geld =)
tinka schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:04:
Hoe bevalt het browsen van www paginas op de Archos 70 ?

Ik wil de 70 gaan gebruiken voor browsen in de trein (bluetooth of mifi) maar maak me een beetje zorgen. Is het met de resolutie (in combinatie met de 7inch) goed te doen om zonder veel 'pan/zoom' een www pagina te lezen ? Bijvoorbeeld tweakers.net :)
Dit zie ik op m'n Motorola Milestone, een 3,7" scherm met 854x480 pixels..
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/43xfrT56edSk5cRZbOlsNdAt/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8w0SpvTEOAtv6XHrTOzpY9Tw/full.png

Hieronder een uitgezoomd plaatje, dat is van de startpost
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7M8kQzgk3uYXkQTjoYHrCENU/full.png

Maar normaal lees ik het altijd zo, dubbelklik en hij schaalt de tekst netjes
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BcCAZIVySUlJlTHNEKldhS2a/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uC6LP6XLu8ZZQttRYQeLo7Ln/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2VDPvrCwARnvhkB9L9cQIpto/full.png

Een dubbelklik schaalt de tekst naar de horizontale resolutie, dat zal op de Archos 70 ook wel zo zijn.

Tevens heb ik nog een Asus EEE PC 701 met een 7" scherm en 800x480 pixels..
Ja natuurlijk zie je daar de pixels wat duidelijker op, dan op m'n telefoon, maar nog steeds een goede resolutie!

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 01-12-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd Mulder
Umbrah schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:31:
[...]

Heel erg bedankt, dit was precies wat ik zocht. Eigenlijk wel een beetje een teleurstelling.
Ik moet zeggen dat ik hem in het filmpje erg hard vind drukken, het touchscreen is zeer gevoelig, als je te hard druk dan registreerd hij je vingers niet goed. Vandaar dat de multitouch niet goed geregistreerd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLR8Rcarbon
  • Laatst online: 07-05 15:18
moved

[ Voor 117% gewijzigd door XLR8Rcarbon op 01-12-2010 14:54 . Reden: Verhuisd naar levertijden topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinka
@CLB

dank voor de screen captures. Ik denk gezien jouw plaatjes dat de resolutie op zich genoeg is. In het verleden heb ik een iphone (2g) gehad en daar moest ik wel veel pannen. Dit zal verwacht ik dan komen door de 3.5 inch van de iphone.

Ik verwacht dan dat je met de 3.7 inch vaker inzoomd om het groter te maken dan met de 7inch. Is dit correct ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tinka schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:01:
@CLB

In het verleden heb ik een iphone (2g) gehad en daar moest ik wel veel pannen.
Dit zal verwacht ik dan komen door de 3.5 inch van de iphone.
Dat komt niet door de grootte van het scherm, maar door de lage resolutie die de iPhone 2G had: 480x320
Ik verwacht dan dat je met de 3.7 inch vaker inzoomt om het groter te maken dan met de 7inch.
Is dit correct ?
Ook niet.. als ze beiden dezelfde resolutie hebben zoom je evenveel op 3,7" als op 7,0", that's it..
Of je moet hele slechte ogen hebben en letters van 1cm groot willen zien op je 3,7" maar dat denk ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:12
tinka schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:01:
@CLB

dank voor de screen captures. Ik denk gezien jouw plaatjes dat de resolutie op zich genoeg is. In het verleden heb ik een iphone (2g) gehad en daar moest ik wel veel pannen. Dit zal verwacht ik dan komen door de 3.5 inch van de iphone.

Ik verwacht dan dat je met de 3.7 inch vaker inzoomd om het groter te maken dan met de 7inch. Is dit correct ?
Heeft ook veel met de resolutie te maken, open op de milestone een pagina en op de iphone en je zal zien dat de iphone heel snel letters heel groot maakt (haat en nijd voor een webdeveloper, hoewel er truucjes zijn om dat tegen te gaan) omdat de resolutie te laag is om letter net zo kleine als de milestone te weergeven die net zo goed leesbaar zijn...

ik heb zelf een 4 inch toestel en heb daar altijd de desktopversie van tweakers op, en dat is zonder inzoomen net aan leesbaar, op een 7 inch toestel moet dat echt wel prima te lezen zijn! En anders double-tap op de tekst die je wilt lezen en hij zoomt er op in zodat de tekst over de complete breedte van je scherm valt!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinka
watercoolertje schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:21:
[...]
ik heb zelf een 4 inch toestel en heb daar altijd de desktopversie van tweakers op, en dat is zonder inzoomen net aan leesbaar, op een 7 inch toestel moet dat echt wel prima te lezen zijn! En anders double-tap op de tekst die je wilt lezen en hij zoomt er op in zodat de tekst over de complete breedte van je scherm valt!
wat is de resolutie van de 4 inch ?

@CLB

ik heb ook even kort gewerkt met een iphone 4 en heb daar ook dat de tekst wel klein wordt en ik wil inzoomen dus helemaal aan de lage resolutie kan het niet liggen. Deze is dacht ik hoger dan de archos. Ik realiseerde me niet dat de 2G een zo lage resolutie had.

Als ik het goed begrijp doe je een enkele keer een double-tap maar is het voor de rest goed leesbaar ?

Zo slecht zijn mijn ogen ook weer niet hoop ik.

en al beantwoord terwijl ik bezig was met mijn laatste edit. _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door tinka op 01-12-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 4" is 800x480..

Bij de iPhone 4 is de resolutie juist weer heel hoog, dus wordt alles heel klein inderdaad.
Een 7" met 800x480 pixels is goed te doen hoor qua grootte / teksten / pixeligheid (natuurlijk wel persoonlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Laatst online: 13-09 22:28
Loveparade schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:21:
[...]

Jij hebt de 70?
Lijkt er op dat Tweetdeck stuk loopt op de 101 op de resolutie van 1024.
Het werkt wel in Portrait mode kom ik net achter.
Nee heb de 101.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

vreemd gaat bij mij direct over zijn nek :?

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Wat is de algemene opinie na de update naar Froyo? Werkt het allemaal iets vloeiender of heeft het weinig veranderingen met zich mee gebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:12
CLB schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:03:
Die 4" is 800x480..

Bij de iPhone 4 is de resolutie juist weer heel hoog, dus wordt alles heel klein inderdaad.
Een 7" met 800x480 pixels is goed te doen hoor qua grootte / teksten / pixeligheid (natuurlijk wel persoonlijk)
Hij had het over de 2G, dat is wat anders als de 4, zeker als het op het scherm aan komt!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ezequiel schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:56:
Wat is de algemene opinie na de update naar Froyo? Werkt het allemaal iets vloeiender of heeft het weinig veranderingen met zich mee gebracht?
Na de tip van Loveparade (terug naar fabrieksinstellingen zonder installatie van apps van Archos en dan froyo er op) lopen bij mij alle apps nu goed, zijn er geen vastlopers en kon ik market weer installeren (launcherpro is nu wel weer in de market trouwens). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook af en toe problemen met de WIFI? Bij mij valt de wifi om de 2 minuten uit. Dit begint nu best irritant te worden... Wat kan ik hier aan doen?? Ik kan helaas nog geen wifi manager downloaden omdat ik de market nog niet heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Bij wifi instellingen op de menu knop drukken, dan naar geadvanceerd en daar de wifi-sleep policy uit zetten helpt misschien.

Iemand die mij een cat meminfo kan laten zien van een archos 101?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:05:
Hebben jullie ook af en toe problemen met de WIFI? Bij mij valt de wifi om de 2 minuten uit. Dit begint nu best irritant te worden... Wat kan ik hier aan doen?? Ik kan helaas nog geen wifi manager downloaden omdat ik de market nog niet heb...
Hmm gebeurde bij mij ook wel regelmatig... als ik dan m'n wireless accespoint restartte werkte het wel weer beter... na de Froyo update nog niet gebeurd iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
watercoolertje schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:00:
Hij had het over de 2G, dat is wat anders als de 4, zeker als het op het scherm aan komt!
Hij had het over de 4 ;) Dat hij daar ook mee gewerkt had en dat de resolutie daarop wel heel hoog / klein was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Laatst online: 22-04 21:46
Ágghhhhh......ik word gek ;)

Dat klereding blijft de hele tijd onderste boven staan qua beeld.
Zou er iets kapot zijn of heb ik wat verkeerd gedaan?
Ik heb nu 2.2 erop, verse format nieuwe installs, calibraties, alle geprobeerd.

Na een verse install doet ie het even, maar na 1x kantelen van het beeld, komt ie never meer goed, alleen ondersteboven ;)

Iemand tips?

Reinier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:03
Hoe lang duurt dat updaten? Mijn 101 staat al 10 min ofzo op het Archos Entertainment your way schermpje... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan wel lang duren inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Zo,vanmiddag de 101 opgehaald. (Happy man)
Het enige wat me niet lukt, is m'n telefoon koppelen, zodat ik daarmee een internet verbinding mee kan opzetten.

Het is een HTC HD2, met een wireless modem functie, deze wordt niet herkend.
Ook via bluetooth nog niet gelukt, ook via usb niet gelukt, hmmmmm... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Lekker, downgrade werkt dus niet :( Zit je dan mooi met je 2.2 update die voor geen meter werkt........ dan toch maar een ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wil er ook wel eentje aanschaffen, maar waar haal je zo'n ding? Is er nog ergens een webshop die hem nog heeft? En wanneer wordt hij weer normaal leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollie

mollie

Is iemand al een oplossing gevonden voor het ac3 probleem na de update? Koop liever niet een sofware plugin bij een apparaat van350e desnoods terug naar 2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lplesage
  • Laatst online: 26-06 21:33
pientertje schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:53:
Wil er ook wel eentje aanschaffen, maar waar haal je zo'n ding? Is er nog ergens een webshop die hem nog heeft? En wanneer wordt hij weer normaal leverbaar?
Kijk vooral in de Pricewatch. Er zijn een paar webshops met 24 uurs levering die ook een voorraad hebben. Zelf heb ik sinds vandaag een Archos 101 versie met 16 GB intern geheugen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 22:05
http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=63&t=42067

De 2.2 market hack .apk, weet niet of hij al gepost is maar hier issie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
@lpleasage

Waar heb je die gehaald dan? In de pricewatch staat hij nergens op voorraad, tenminste als je doorklikt is hij alsnog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:12:
http://forum.archosfans.com/viewtopic.php?f=63&t=42067

De 2.2 market hack .apk, weet niet of hij al gepost is maar hier issie :D
Al meerdere malen =) Staat ook gewoon in de TS vermeld =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Laatst online: 24-09-2021
Ik denk er over om de Archos 70 aan te schaffen, ik heb alleen 1 grote con waar ik nog niet uit ben. Ik lees verschillende specificaties wat betreft de camera, op de site van Archos staat "Webcam: yes" bij de technische specificaties, helpfull :')
In reviews lees ik dan weer 0.3 en dan weer 1.3MP, wie kan mij vertellen wat het nu is en hoe de kwaliteit is? Eigenlijk ben ik bang dat het sowieso te karig is en dacht ik een externe usb webcam aan te sluiten maar ook daar kan ik niet van vinden of dit mogelijk is..

Iemand die mij kan toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatsoup
HammerT schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:09:
Bij wifi instellingen op de menu knop drukken, dan naar geadvanceerd en daar de wifi-sleep policy uit zetten helpt misschien.

Iemand die mij een cat meminfo kan laten zien van een archos 101?
Thank you for using Better Terminal Emulator Pro

/ $ cat /proc/meminfo
MemTotal: 244048 kB
MemFree: 3468 kB
Buffers: 8060 kB
Cached: 42056 kB
SwapCached: 0 kB
Active: 76992 kB
Inactive: 98068 kB
Active(anon): 62320 kB
Inactive(anon): 63080 kB
Active(file): 14672 kB
Inactive(file): 34988 kB
Unevictable: 0 kB
Mlocked: 0 kB
SwapTotal: 0 kB
SwapFree: 0 kB
Dirty: 0 kB
Writeback: 0 kB
AnonPages: 124964 kB
Mapped: 43168 kB
Slab: 8784 kB
SReclaimable: 2804 kB
SUnreclaim: 5980 kB
PageTables: 8764 kB
NFS_Unstable: 0 kB
Bounce: 0 kB
WritebackTmp: 0 kB
CommitLimit: 122024 kB
Committed_AS: 3094456 kB
VmallocTotal: 647168 kB
VmallocUsed: 34868 kB
VmallocChunk: 582660 kB
/ $

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de market op zijn Archos met Froyo 2.2? (Download link van Archosfans) Loop het vlekkeloos of zorgt het voor problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollie

mollie

Nieuwe market hack werkt. You tube ap niet meer. Flash via market werkt maar te traag voor youtube....... we zijn er dus maar weinig mee opgeschoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mollie schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:37:
Nieuwe market hack werkt. You tube ap niet meer. Flash via market werkt maar te traag voor youtube....... we zijn er dus maar weinig mee opgeschoten
Interessant om te weten... dan maar even wachten tot youtube het wel soepeltjes doet met flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Market werkt ook niet 100%, niet alle apps zijn te vinden..... handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Waarom ziet íe mijn HD2 wifi router niet, iemand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
HELP.....ik krijg mijn archos 101 nog steeds niet goed gekalibreerd
Beeld onderste boven, heel soms even goed, en daana weer ondersteboven.....

Iemand een idee wat ik fout doe?

Reinier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de software gekocht dat .mkv en ac3 geluiden ondersteund van archos.com?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 22:05
CLB schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:22:
[...]

Al meerdere malen =) Staat ook gewoon in de TS vermeld =)
Sorry :S, had even snel in de laatste paar pagina's eroverheen gelezen denk ik.

2.2 vind ik trouwens wel prettiger en sneller werken. Wat ik wel erg kut vind is dat dat ac3 geluid nu niet meer werkt, en je die stomme plugin moet aanschaffen. Misschien maar doen als er niet snel een andere oplossing voor is, dan ben ik iig van dat gezeik af. Flash eerst erop gezet, maar toen snel er weer afgehaald want filmpjes van youtube op de site bekijken heel schokkerig, lang leve de youtube app dan maar :D. Verder alles weer opnieuw installeren, het zei zo (ook al mn progress met angry birds kwijt :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windkracht13 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:57:
Waarom ziet íe mijn HD2 wifi router niet, iemand enig idee???
Heb hetzelfde probleem mijn dlink router wordt niet meer herkend.. lekkere update, kan zo ik niet eens meer thuis het internet op!

Iemand hier een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoSBoL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-07 14:06
reinier666 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:01:
HELP.....ik krijg mijn archos 101 nog steeds niet goed gekalibreerd
Beeld onderste boven, heel soms even goed, en daana weer ondersteboven.....

Iemand een idee wat ik fout doe?

Reinier
G-sensor al opnieuw gecalibreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Wat mij tot nu toe tegenhoud is het feit dat alles wat schokkerig overkomt op de Archos 101 en 70. Is daar makkelijk iets aan te doen en ligt het dus aan de gebruiker zelf of is dit gewoon part of the deal met Android op tablets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinovitch
  • Laatst online: 25-01-2023
LoSBoL schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:03:
[...]

G-sensor al opnieuw gecalibreerd?
Had ik ook, een reboot verhielp het bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
Het punt is juist dat ik dat al honderd keer gedaan heb, liggen, staand, schuin, alles geprobeerd.....tig reboots, tig herinstalls met 2.2

Ik weet niet meer wat ik nog kan proberen.
Na een herinstall is die weer even goed, totdat ik hem te veel beweeg en dan "is het weer zover"
(beeld onderste boven en wil niet meer terug)
Zou die acellemeter gewoon kaduuk zijn?
Als ik hier morgenavond niet uit ben, gaat het ding gewoon retour naar de winkel vrees ik, want dit is niets!

Reinier

edit: wat ik nog wil proberen is de oude versie van de aos file downloaden en die erop zetten (2.1)

Iemand een idee waar ik die kan downloaden?

[ Voor 13% gewijzigd door reinier666 op 01-12-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Vergeet het maar, 2.1 (1.0.84) krijg je er niet meer op. Ze hebben vemoedelijk micro code bijgewerkt in de cpu en de oudere release werken dus niet meer (hardware error, 221). Dat lijkt me ook de reden dat hij nu maar op 800Mhz draait.

Ik ben in contact met een medewerker van archos met de vraag of ze kunnen helpen met het downgraden. Krijg ik de vraag waarom? Of het niet slimmer is om de fouten in 2.2 op te lossen......... zucht......... schiet ook niet echt op dus :(:(:( Eens kijken of we hun in de meewerk mode kunnen krijgen. Reacties komen we snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
Nou, das lekker ;)

Als er voor vrijdagavond geen update of verbetering is gaat deze jongen met archos en aankoopbon zaterdag naar de MM om hem terug te brengen.......

Reinier

p.s. die acelerometer (of zoiets), hoe moet je die nou juist kalibreren?
Liggend op tafel op zijn rug, of staand of schuin op de standaard?
En heeft het nog nut om het meerdere malen te doen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eef7260
  • Laatst online: 24-05 09:21
Hoi Reinier

same problem here

Ik heb het wat minder vaak gedaan als jou alle handelingen gedaan maar heb hem ook een keer volledig opnieuw geïnstalleerd.
Scherm calibreren dan gaat hij weer even goed , beetje te veel bewegen en hij staat weer op zijn kop en nooit meer terug.
Zet hem regelmatig op weergave scherm auto roteren uit maar dan heb ik weer het probleem dat verplaatsen van iconen niet goed gaat.
Dus weer een reboot of een calibratie en en dan gaat hij weer even.

Vreemde van dit alles is dat ik dit ook had bij de eerste installatie van 2.1.
Was toen ook erg hardnekkig maar naar en dag of 2 werkte het wel langzaam aan steeds beter en later dus gewoon goed.
Ik hou me dus gewoon vast aan de zelfde mysterieuse langzaam aan van zelf goed fix.
Maar blij ben ik er niet mee.

Eef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eef7260
  • Laatst online: 24-05 09:21
scherm calibreren liggend
acelerometer staand
zo denk ik het teminste te lezen of we doen het allebei flink fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tadango schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:48:
Market werkt ook niet 100%, niet alle apps zijn te vinden..... handig...
Dat is op geen enkele Android device het geval...
Kan liggen aan de resolutie, Androidversie, hardware, land van afkomst, provider enzovoort.
Ezequiel schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:09:
Wat mij tot nu toe tegenhoud is het feit dat alles wat schokkerig overkomt op de Archos 101 en 70.
Is daar makkelijk iets aan te doen en ligt het dus aan de gebruiker zelf of is dit gewoon part of the deal?
Andere Launcher helpt al veel.. Voor de rest is het allemaal zelf ervaren.. filmpjes hmm tsjaa..

Pagina: 1 ... 7 ... 24 Laatste