Hmm dat zou er zo maar aan kunnen liggen aan waneer 3dmark11 die waarde uitleest. Als ie dat doet voor de test zal ie waarschijnlijk gewoon de huidige 2d mode uitlezen. Dit is een aaname. Mijn pc trekt 3dmark11 (nog) niet dus ik kan het zelf niet uittesten. Maar ter vergelijking mijn 3870 geeft ook aan dat ie 300 mhz draait Terwijl deze toch echt op 851 hmz draait waneer ie belast is.Mistymo schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:55:
[...]
Maar in 3dmark11 draait ie toch in 3d applicatie? waarom staat er dan nog steeds 300mhz, had verwacht dat ie dan wel naar de gespecte 940mhz zou gaan.
Ik heb geen flauw idee over benchmarks maar ik kom op p7000+ en zou hoger kunnen denk ik als ik mijn cpu zou overclocken (wat ik dus niet heb gedaan)
Het geluid valt ontzettend mee, als ik game dan staan de fans van de graka maximaal op 40% te draaien en overstijgt de fan van die mugen rev2b het geluid van de graka's. De graka's worden ook niet warmer dan rond de 50 graden bij volle belasting (3dmark11)
Je zou eens proberen te testen door een game te starten. Daarna met Alt- Tab terug naar je desktop en dan kijken wat er staat.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..