reload drops
Cinderella Basic 4 Seizoenen Dekbed Anti-Allergeen Lits-Jumeaux XL 240 x 220 cm
€ 59,95
iBOOD PrijsNu! € 24,95 + (5,95
€ 59,95
Dekbed nu, voor 25 euro
Viva la Netherlands!
gvd.. elke poging die ik waag leidt tot extreem lange refreshtijden om uiteindelijk erachter te komen dat er (een) andere ibooder mij voor was....
Slecht dit, ik ga ibood van mijn standaard check-van-de-dag halen, want dit is de derde hunt waarbij dit zo zuig gaat... is niks leuks meer aan, enkel structurele frustratie... bye
Slecht dit, ik ga ibood van mijn standaard check-van-de-dag halen, want dit is de derde hunt waarbij dit zo zuig gaat... is niks leuks meer aan, enkel structurele frustratie... bye
Dat ding is 140*200 he!Macchill schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:58:
€ 59,95
...en waarom?
Fijn, dan weten wij dat ook. Nog een concurrent minder.. Bye!j0p3Y schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:58:
gvd.. elke poging die ik waag leidt tot extreem lange refreshtijden om uiteindelijk erachter te komen dat er (een) andere ibooder mij voor was....
...en waarom?
Inderdaad, erg verwarrend. Op het plaatje staat 140*220, tekst 240*220... Behoorlijk verschil als je er met z'n 2'en onder wil
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Standaard fout bij elke hunt
Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://www.ibood.nl/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
De webpagina op http://www.ibood.nl/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Ik heb er namelijk zo een nodig. Zou mijn eerste koop zijn, maar jah...The Executer schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:00:
[...]
Inderdaad, erg verwarrend. Op het plaatje staat 140*220, tekst 240*220... Behoorlijk verschil als je er met z'n 2'en onder wil.
Edit...
Hmm, soms komen er dingen langs die je net al eerder hebt gekocht.
[ Voor 11% gewijzigd door Younes op 09-11-2010 10:02 ]
...en waarom?
iBood is weer eens overbelast waarschijnlijk door mensen met pageReboot of FF refresh add-in.
REFRESH HOEFT NIET MEER, is bij iBood ingebouwd.
Note van iBood:
Note van iBood:
Hunt Veranderingen?
Sinds de vorige Hunt hebben we flink zitten zweten en we zijn we met een aantal veranderingen gekomen om de jacht eenvoudiger te maken.
Zo hebben we om je een beetje rust te gunnen een korte pauze tussen iedere aanbieding ingelast. Ook is het niet langer nodig om telkens de F5-knop weer geweld aan te doen, omdat de frontpage zichzelf automatisch ververst als er weer een nieuwe aanbieding online komt!
Begint goed 
Ah, wacht.. er gebeurt iets..
Een strijkijzer
Ik lig strijk hierzo

Ah, wacht.. er gebeurt iets..
Een strijkijzer
[ Voor 33% gewijzigd door AW_Bos op 09-11-2010 10:02 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Stoomstrijkijzer...
Je moet inderdaad het geluk hebben dat je überhaupt de pagina te zien krijgt
Je moet inderdaad het geluk hebben dat je überhaupt de pagina te zien krijgt
ondertussen een bosch strijkijzer voor 29.95+5.95
Vette shit!
Wat is er nou zo bijzonder aan die Boxen? (Dozen)
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Bosch Sensixx Steam Generator Stoomstrijkijzer
Vind het jammer dat ik de Zwaailichten gemist heb...
Die had ik wel willen hebben.. Staat altijd leuk op een LAN
_@/'
Verwijderd
Voor de geïnteresseerden: Er is nog een hunt bezig op www.goeiemode.nl ieder kwartier een ander stuk mode voor man en vrouw
Website lijkt nu iets sneller te gaan bij iBood
Hopelijk blijft het zo, dan kan ik ook nog wat bestellen.
Edit: was inderdaad van korte duur
Edit: was inderdaad van korte duur
[ Voor 16% gewijzigd door wizkid_niels op 09-11-2010 10:08 ]
Site gaat weer plat nu de strijkijzers op zijn.
Titan Jupiter 85 Liter Reistas op Wielen
Ik snap niet dat jullie lopen te zeiken als de site plat gaat. Denk eens logisch na: Na ieder einde moet bij elke pc de nieuwe hunt geladen worden en dat duurt effe... Dus ff geduld hebben en probeer dan zelf de pagina opnieuw te laden.Mandera schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:08:
Site gaat weer plat nu de strijkijzers op zijn.
...en waarom?
Hebben ze bij ibood minder servers ingezet dan bij vorige hunts? laden van pagina's is echt dramatisch...
begint behoorlijk irritant te worden.
begint behoorlijk irritant te worden.
Life is what happens while you're busy making other plans
Het grootste probleem blijft met die mensen die stug refreshen heel de tijd in de veronderstelling dat het iets uitmaakt.
Ik heb geprobeerd het dekbed te kopen. Alles ging goed, tot aan het betalen interne Ajax errors.
Zelfs bij het betalen kan je dus nog te laat zijn.
Zelfs bij het betalen kan je dus nog te laat zijn.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik zie het nu pas, ben net wakkerYounes schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:10:
[...]
Ik snap niet dat jullie lopen te zeiken als de site plat gaat. Denk eens logisch na: Na ieder einde moet bij elke pc de nieuwe hunt geladen worden en dat duurt effe... Dus ff geduld hebben en probeer dan zelf de pagina opnieuw te laden.
Ik zag het ook ja.webpatrick schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:01:
iBood is weer eens overbelast waarschijnlijk door mensen met pageReboot of FF refresh add-in.
Note van iBood:
[...]
Uiteindelijk hebben ze het ook wel een beetje zelf gedaan, bij de vorige keren moest je toch echt steeds refreshen anders miste je alles. Dan worden er andere oplossingen gezocht. Je kan het mensen dan niet kwalijk nemen als ze bij de volgende hunt weer vrolijk hun refresh applicaties te voorschijn halen en elke 5 sec. refreshen.
Trouwens dat verkeer lijkt me toch makkelijk te onderscheppen op tcp/ip niveau ?
doet met beetje denken aan thuisbezorgd.nl met hun actie
Misschien beetje offtopic, maar ik ben wel benieuwd hoe de site gehost is, wat voor architectuur en services er achter hangen. Misschien dat er hier en daar nog wat verbeteringen/adviezen te geven zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Viper® op 09-11-2010 10:17 ]
Hier nog steeds de 'Titan Jupiler van 85 liter". Klinkt niet verkeerd.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat de site steeds over de kop gaat zal ook wel iets te maken hebben met de productinfo pagina's. Op het moment dat het switched van een product naar een volgende, dan begint de infopagina van de vorige (die had ik in een ander tabje staan) als een gek rakketakkerak te refreshen. Vond het raar de eerste keer dat het gebeurde, maar na de 2e en 3e weet ik toch echt dat het niet aan mij ligt. Ik geloof dat ze door hun eigen scriptjes geveld zijn, als dit bij anderen ook het geval is (die de tabjes dus niet sluiten).
[ Voor 26% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 09-11-2010 10:16 ]
Per hoeveel minuten komen nieuwe producten?
Als ze op zijn normaal gesproken...xamirz schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:15:
Als het huidige aanbod is verkocht, komt er iets nieuws. Binnen 1 minuut was de ibood box verkocht. De Titan tas staat er nu al een tijdjexamirz schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:15:
...en waarom?
oke, tnx!!
Younes schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:17:
[...]
Als het huidige aanbod is verkocht, komt er iets nieuws. Binnen 1 minuut was de ibood box verkocht. De Titan tas staat er nu al een tijdje
Verwijderd
Philips Over-Ear Ultra Lichtgewicht Hoofdtelefoon met Carrycase
iBOOD PrijsNu! € 12,95 + (5,95)
Gemiddelde "goedkope" prijs ligt rond de 32 euro, mooie aanbieding dus. Heb er wel oren naarVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:22:
Philips Over-Ear Ultra Lichtgewicht Hoofdtelefoon met Carrycase
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Welke manieren van betalen zijn er op iBood? Zit hier op stage zonder Random Reader (Rabobank
) En ik zie echt gebeuren dat er iets gaafs tussen zit
.
Maaruh, die boxen. Is dat voor iedereen hetzelfde? Of is dat per doos willekeurig wat erin zit (En waarom zijn ze zo bijzonder? Kan er ook iets van 200+ euro in zitten ofzo?)
Maaruh, die boxen. Is dat voor iedereen hetzelfde? Of is dat per doos willekeurig wat erin zit (En waarom zijn ze zo bijzonder? Kan er ook iets van 200+ euro in zitten ofzo?)
[flauw modus] Ja? Passen je oren in deze hoofdtelefoon?DivxLover schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:23:
[...]
Gemiddelde "goedkope" prijs ligt rond de 32 euro, mooie aanbieding dus. Heb er wel oren naar
What a fine day for Science! | Specs
shiiiit, vorige hunt was die er ook, toen was ik te laat en nu is hij al geweest voordat ik door heb dat er een hunt is. Misschien komt hij later op de dag nog terug.Macchill schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:58:
€ 59,95
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Madagascar Escape 2 Africa Playstation 3 spel
€ 39,95
iBOOD PrijsNu! € 8,95 + (5,95)
€ 39,95
Verwijderd
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 39,95
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 39,95
Verwijderd
Wat een waardeloze hunt!!
De site loopt steeds vast en als ik al een pagina in beeld krijg staat er steevast 'Uitverkocht'.
De site loopt steeds vast en als ik al een pagina in beeld krijg staat er steevast 'Uitverkocht'.
€ 39,95
Nu! € 8,95 + (5,95)
€ 39,95
Nu! € 8,95 + (5,95)
Overigens is het vrij irritant dat ze op Twitter *enorm* achterlopen met de aanbiedingen..
_@/'
sowsow, wat gaan sommige producten er toch snel doorheen. voordat de pagina geladen was, was het balkje al op de helft:O.
ja de prijs is er wel naar.
(btw, ben op werk met niet super internet)
ja de prijs is er wel naar.
(btw, ben op werk met niet super internet)
jammer, heb geen ps3...
Life is what happens while you're busy making other plans
Ja valt me reuze mee!
Toch wel wat leuke dingen voorgekomen toen ik sliep zo te zien.. nouja kan niet alles hebben
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
ze zeggen wel je hoeft niet te refreshen maarbij mij staat hij nog op die reistrolley,,,,mis veel te veel zonder refresh
Het is hier geen slow chat!psychoclown schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:29:
[...]
Ja valt me reuze mee!
Toch wel wat leuke dingen voorgekomen toen ik sliep zo te zien.. nouja kan niet alles hebben
offtopic doe je maar mooi op irc
Ik ben ondertussen lekker aan het compilen in VS, leuk om zo tussendoor even mee te gluren
D4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:24:
Welke manieren van betalen zijn er op iBood? Zit hier op stage zonder Random Reader(Rabobank) En ik zie echt gebeuren dat er iets gaafs tussen zit
.
Verwijderd
IBOOD BOX
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 39,95
iBOOD PrijsNu! € 39,95 + (5,95)
deze vieze grap moest een keer komen he
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 39,95
iBOOD PrijsNu! € 39,95 + (5,95)
deze vieze grap moest een keer komen he
Houden jullie er wel rekening mee dat veel van deze producten de doos al van is open geweest? (retour producten dus, kan dus zelfs al gebruikt of beschadigd zijn)
Afgezien eventuele restpartijen, maar gezien de snelheid waarmee ibood doorgaands levert zullen ze die nauwelijks hebben omdat ze vaak pas inkopen zodra ze weten hoeveel ze moeten bestellen.
Afgezien eventuele restpartijen, maar gezien de snelheid waarmee ibood doorgaands levert zullen ze die nauwelijks hebben omdat ze vaak pas inkopen zodra ze weten hoeveel ze moeten bestellen.
Ja, meestal restanten.D4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:24:
Welke manieren van betalen zijn er op iBood? Zit hier op stage zonder Random Reader (Rabobank) En ik zie echt gebeuren dat er iets gaafs tussen zit
.
En de kans dat je iets aantreft met een waarde van 200+ euro is zeker aanwezig ja.
Check anders gewoon even de informatie op de ibood website

Zeiss Distagon 21 f/2.8
hmmm, nou ja tegen de tijd dat ik de pagina hier geladen is is die box al wel weer weg
het is echt niet vooruit te branden helaas.
Komt van: http://www.ibood.com/nl/nl/how_place_order/Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?
Mastercard, VISA, Maestro
Uiteraard kun je je bestelling met een Credit Card afrekenen. Kies dan in het bestelscherm de Credit Card van je keuze en je zult naar een beveiligde betaalpagina geleid worden van onze Payment Service Provider Ogone. Hier kun je vervolgens je Credit Card nummer, naam en controle code invullen, die op de achterzijde van je Credit Card te vinden is. Daarna wordt, om de betaling volledig te beveiligen nog een wachtwoord gevraagd indien jouw creditcard is voorzien van een "3D secure" wachtwoord. Wanneer je al deze gegevens hebt ingevuld wordt je betaling direct online geautoriseerd zodat je meteen weet of je betaling is goedgekeurd. Let op dat je het betaalscherm niet afsluit met het kruisje in de rechter bovenhoek, maar volg de aanwijzingen op het scherm. Je zult dan vanzelf teruggeleid worden naar de iBOOD website. Silver Ocean BV is eigenaar van de website iBOOD.com dus op je Credit Card overzicht zal bij je betaling ook de naam Silver Ocean komen te staan.
DirectEbanking
DirectEbanking is een betaalmethode die in verschillende landen in Europa actief is, waaronder België en Nederland. Wanneer je DirecEbanking selecteert als betaalmethode wordt je via onze Payment Service Provider Ogone doorgestuurd naar de beveiligde omgeving van DirectEbanking. Vervolgens selecteer je jouw eigen bank en kun je eenvoudig je betaling afronden. Nadat je de betaling hebt afgerond zie je direct of de betaling correct is afgerond en wordt de betaling ook direct door je bank verwerkt.
iDEAL (Nederlandse klanten)
iDEAL is de nieuwe standaard voor betalingen via internet in Nederland. Het systeem is ontwikkeld door de gezamenlijke banken. iDEAL sluit daarmee aan op de vertrouwde systemen van Internet Bankieren en is een eenvoudige, snelle en veilige manier van online bestellen.
1. Je kiest bij het bestellen op iBOOD voor iDEAL als betaalmethode.
2. Je kiest de bank waarbij je een betaalrekening hebt.
3. Je bevestigt de betaling via de beveiligingsmethode van Internet Bankieren
4. De betaling wordt direct verwerkt.
Bancontact/Mr.Cash (alleen voor Belgische klanten)
Bancontact/Mr. Cash is een initiatief van de gezamelijke Belgische banken en staat voor een snelle, vlotte betaling zonder fouten. Bancontact/Mr.Cash is beschikbaar voor mensen met een rekening bij o.a de KBC, Dexia of ING bank. Dankzij de pincode is de transactie snel en veilig afgerond.
Rembours (alleen voor Nederlandse klanten)
Nederlandse klanten kunnen bij hun bestelling ook voor Rembours als betaalmethode kiezen. Wanneer je voor deze betaalmethode kiest, dan komt de bezorger je bestelling brengen en kun je bij aflevering van het pakket bij de bezorger het totale bedrag betalen. Let wel op: bij bestelling onder Rembours betaal je naast de standaard verzendkosten nog eens 20,00 aan transactiekosten.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Weet ik, maar DirectEbanking ken ik niet. iDeal is geen oplossing, rembours is veel te duur, en ik heb geen mastercard dus
.
DirectEbanking kan dat?
DirectEbanking kan dat?
Allang gedaan.Gonadan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:34:
[...]
Check anders gewoon even de informatie op de ibood website
[ Voor 40% gewijzigd door D4NG3R op 09-11-2010 10:36 ]
he jonges, weet iemand wanneer het begonnen was, ik ben namelijk net wakker.
en weet iemand de site waar je het www adres in kan vullen, voor het automatische refreshen van de ibood pagina.
en weet iemand de site waar je het www adres in kan vullen, voor het automatische refreshen van de ibood pagina.
Welke betaalmethodes er zijn? RTFF. 
Heb zelf eens een box van een paar tientjes gekocht, zat alleen maar prul in; 4 dezelfde 320x240 webcams, 2.1 speakersetje, wat stickers en ik geloof nog iets vergeetbaars. Maar dat was dan ook niet bij ibood, maar bij een concurrent. 1dayfly ofzo. Misschien hebben anderen andere ervaringen, of zijn de boxen bij ibood een stuk leuker.
Heb zelf eens een box van een paar tientjes gekocht, zat alleen maar prul in; 4 dezelfde 320x240 webcams, 2.1 speakersetje, wat stickers en ik geloof nog iets vergeetbaars. Maar dat was dan ook niet bij ibood, maar bij een concurrent. 1dayfly ofzo. Misschien hebben anderen andere ervaringen, of zijn de boxen bij ibood een stuk leuker.
[ Voor 20% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 09-11-2010 10:37 ]
ik zit nog steeds bij de madagascar pagina. hardstikke leuk, maar ik heb (nog?) geen ps3
Nee geen methode zonder rembours...
En auto refresh doet de site tegenwoordig zelf
btw: site just died
En auto refresh doet de site tegenwoordig zelf
btw: site just died
[ Voor 11% gewijzigd door wvkreg op 09-11-2010 10:44 ]
gast lees ff terug, of hou ibood vaker in de gaten,. er is al zeker 264 keer gezegd dat ibood automatisch refreshed....jbkappirossi schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:35:
1. Vanacht om 00:00..jbkappirossi schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:35:
2. Doet ie vanzelf.. staat ook op de eerste pagina ergens.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Een vriend smste me om 00:15jbkappirossi schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:35:
dus ik gok vanaf vannacht, dus de normale tijd waarop Ibood hun aanbieding heeft (00:00)
Verwijderd
check 4 chanche, geeft ook een geluidje erg handig, kan je tenminste andere dingen doen tussendoor
Zie net dat er vannacht een HDI Dune BD Prime langs is geweest... Hopelijk komt die nog een keer! Daar zit ik echt op te wachten namelijk!
dudejbkappirossi schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:35:

Er is vrij eenvoudig op te zoeken dat de actie vannacht om 12 uur is begonnen. Daarnaast is in dit topic al 100x aangegeven dat je in principe niet hoeft te refreshen omdat ibood dat voor je doet
Verwijderd
Trelock MB500 Beugelslot - Beveilig je Fiets, Scooter of Motor
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 79,95
iBOOD PrijsNu! € 14,95 + (5,95)
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 79,95
iBOOD PrijsNu! € 14,95 + (5,95)
De pagina doet dat zelf, geen F5 of site voor nodig (...wanneer het werkt....maar door het toch op je eigenwijze eigen wijze te willen doen, werk je alleen maar mee aan verslechtering van de situatiejbkappirossi schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:35:
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Trelock MB500 Beugelslot - Beveilig je Fiets, Scooter of Motor
€ 79,95
iBOOD PrijsNu! € 14,95
€ 79,95
iBOOD PrijsNu! € 14,95
Ik lees maar net dat het begonnen is en we zitten al 40 pagina's verder

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Hier ligt hij ook plat.
Is er toevallig al een overzicht dat de acties bijhoud? Ik zou wel willen weten wat ik al gemist heb
De lijst van producten is tijdelijk niet beschikbaar
Sorry, de lijst van producten is op dit moment niet beschikbaar.
Je kunt de discussie van de laatste aanbieding bereiken via de homepage. Onze excuses voor het ongemak.
Ga naar de homepage »
Is er toevallig al een overzicht dat de acties bijhoud? Ik zou wel willen weten wat ik al gemist heb
De lijst van producten is tijdelijk niet beschikbaar
Sorry, de lijst van producten is op dit moment niet beschikbaar.
Je kunt de discussie van de laatste aanbieding bereiken via de homepage. Onze excuses voor het ongemak.
Ga naar de homepage »
[ Voor 50% gewijzigd door Card Nox op 09-11-2010 10:43 ]
Waar kon je ook weer het aantal van de voorraad zien ?
ja ik ben net wakker
^^
http://daghit.nl/hunt
ja ik ben net wakker
^^
[ Voor 15% gewijzigd door Viper® op 09-11-2010 10:42 ]
Waarom doen ze het nou nooit in het weekend!?!?Petervanakelyen schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:41:
Ik lees maar net dat het begonnen is en we zitten al 40 pagina's verder
Volgens mij klopt daar niets meer van... vanaf 8:00 uur geen aanpassingen meer geweestViper® schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:42:
Waar kon je ook weer het aantal van de voorraad zien ?
ja ik ben net wakker
^^
Hama Solarus headset
€ 79,95
iBOOD PrijsNu! € 29,95 + (5,95)
€ 79,95
Koop ik gvd zo'n 4 seizoenen dekbed 240x220 krijg ik een de bevestiging een 140x200 dekbed, wat een ****
Enige manier om hier vanaf te komen bekend?
WAAROM IS
die site plat!?
Mailtje sturenSuperBoswachter schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:46:
Koop ik gvd zo'n 4 seizoenen dekbed 240x220 krijg ik een de bevestiging een 140x200 dekbed, wat een ****
Hama Solarus headset
€ 79,95
€ 79,95
.
You rule, thanks. Nu kan ik tenminste echt balen dat ik niet om 00:00 nog even iBood heb gechecked.
in het plaatje stond ook 140x200. ik zat ook al te twijfelen.SuperBoswachter schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:46:
Ansich wel handig zo'n bluetooth ding, maar om die nou tegen mn ruit te laten hangen is ie zo weg.
Ja, dat is ook mijn eerste gedachte en heb ik natuurlijk ook al gedaan, maar voor dat je wat gaat horen met zo'n hunt (achter de rug) gaat natuurlijk megalang duren en dan hebben ze mij al een eenpersoons dekbed opgestuurd en kan ik verzendkosten gaan dokken
even de site opnieuw invoeren in je adres balk
Dat was de vorige keer ook, er schijnen twee maten in de hunt te zitten. Ik weet echter niet welke beschrijving je nu moet geloven. De wet koop op afstand geldt toch sowieso?SuperBoswachter schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:46:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Let op:
De hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open voor het discussieren over de ervaringen, maar slowchatten is niet meer toegestaan. Lees de OP voor de regeltjes.
De hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open voor het discussieren over de ervaringen, maar slowchatten is niet meer toegestaan. Lees de OP voor de regeltjes.