lachuuuuh man poeh poehjbkappirossi schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:27:
Wat is de IBOOD Hunt?
Samsung 40'' FullHD 3D LedTV
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 1355,95
iBOOD PrijsNu! € 589,95 + (6,95)
Idd. Nogsteeds dat aquarium hier hoor.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
~ 30 cent goedkoper hier... https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2700
(tuurlijk afhankelijk van betaalwijze/wisselkoers, paypall/bank/cc)
(tuurlijk afhankelijk van betaalwijze/wisselkoers, paypall/bank/cc)
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Mwaah van 7,90 totaal ga ik niet failliet hoor, het is maar hoe je het bekijktBrm-G schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:24:
[...]
behalve dat de verzendkosten 3x zoveel zijn als het product zelfs...
Verwijderd
kijk als ik nu 2 of 3 van die vissentankjes tegelijk kon bestellen met 1 keer verzendkosten was het de moeite waard. Nu niet.
kon de vorige keer wel, 4 zelfsVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:28:
kijk als ik nu 2 of 3 van die vissentankjes tegelijk kon bestellen met 1 keer verzendkosten was het de moeite waard. Nu niet.
staat best leuk op kantoor naast je laptop...
was leuk geweest als je er een aantal kon bestellen
ipv kantoortuin een kantooraquarium!
was leuk geweest als je er een aantal kon bestellen
Life is what happens while you're busy making other plans
Duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang

ibood hunt november 2010 thema "USB Fishtank"
WMF Vierdelige Collier Kookset
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 149,95
Nu! € 59,95 + (8,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 149,95
Nu! € 59,95 + (8,95)
Ik ben echt constant te laat voor de Mediaplayers zoek er 1 voor mijn vader haha. Die ziet nou te wachten of ik bel dat ik er 1 heb
. Maar goed hopen dat er nog 1 voorbij komt hoef geen topding te zijn die van traxdata was goed genoeg.
WMF Vierdelige Collier Kookset
Meer informatie »
»
149,95
Nu! € 59,95 + (8,95)
Meer informatie »
»
149,95
Nu! € 59,95 + (8,95)
Hunt iest forbei!
edit: O nu krijg ik wel weer balkje
edit: O nu krijg ik wel weer balkje
[ Voor 55% gewijzigd door Bender op 09-11-2010 18:40 ]
De zwaailichten staan hier nog aan, we gaan nog even door dus!Triloxigen schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:39:
Hunt iest forbei!
Kom op met die NAS..
When does the hurding stop?
Samsung 40 Inch Full HD 3D TV met 200Hz en 3D-Bril
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 1 399,95
iBOOD PrijsNu! € 699,95 + (8,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 1 399,95
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 1 399,95
Nu! € 699,95 + (8,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 1 399,95
Nu! € 699,95 + (8,95)
Meer informatie »
»
1399,95
Nu! € 699,95 + (8,95)
Meer informatie »
»
1399,95
Nu! € 699,95 + (8,95)
Edit: veel te laat...
[ Voor 88% gewijzigd door Retpics op 09-11-2010 18:41 ]
Heel vaak dezelfde info hier 
De Belgische site lijkt een stuk sneller te zijn als de NL-versie, raarrr...
De Belgische site lijkt een stuk sneller te zijn als de NL-versie, raarrr...
[ Voor 86% gewijzigd door Heineken op 09-11-2010 18:42 ]
Wat is de iBOOD Hunt?
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 1 399,95
Nu! € 699,95 + (8,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 1 399,95
Nu! € 699,95 + (8,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 1 399,95
Nu! € 699,95 + (8,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 1 399,95
Nu! € 699,95 + (8,95)
Verwijderd
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 1 399,95
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 1 399,95
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 1 399,95
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 1 399,95
Ik zit nu in het ideal scherm, iemand interesse?
aaaa h3d tv
[ Voor 71% gewijzigd door Diversity op 09-11-2010 18:42 ]
Black en Decker 2 in 1 Multischuurmachine + 30 accessoires (recirtified)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 69,95
Nu! € 39,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 69,95
Nu! € 39,95 + (5,95)
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 1 399,95
Te laat!
Edit:
En veel te laat met posten @ tweakers.
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 1 399,95
Te laat!
Edit:
En veel te laat met posten @ tweakers.
[ Voor 12% gewijzigd door KirovAir op 09-11-2010 18:43 ]
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Edit: Bestel link dan maar!
https://order.ibood.com/nl/nl/order/?id=11546
https://order.ibood.com/nl/nl/order/?id=11546
[ Voor 86% gewijzigd door Fanatix op 09-11-2010 18:43 ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Black en Decker 2 in 1 Multischuurmachine + 30 accessoires (recirtified) te laat
Wat is de iBOOD Hunt?
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 69,95
iBOOD PrijsNu! € 39,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 69,95
iBOOD PrijsNu! € 39,95 + (5,95)
Dat leek er toch best op!!jbkappirossi schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:27:
Wat is de IBOOD Hunt?
Samsung 40'' FullHD 3D LedTV
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 1355,95
iBOOD PrijsNu! € 589,95 + (6,95)
Bron?
daarom heb ik hem ook niet genomen, zat al in betaalscherm, maar aangezien ik net een nieuwe tv heb... laat maarVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:42:
dat zijn toch een hoop centen voor een inpulse aankoop
het is echt de restjes van vannacht opmaken zo te zien...
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
echt ruk, die product forum doet het wel bij majah daar kun je niet vanaf bestellen >.<
Is vannacht al eens langs gekomen
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Is de zoom q3 eigenlijk voorbij gekomen vandaag?
Autosafe S-5 - Veilig waardevolle voorwerpen in uw auto opbergen.
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 79,95
Nu! € 19,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 79,95
Nu! € 19,95 + (5,95)
Wat is de iBOOD Hunt?
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 79,95
iBOOD PrijsNu! € 19,95
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 79,95
iBOOD PrijsNu! € 19,95
Hmmm, kom net terug van kantoor. Had niet verwacht dat de hunt nog aan de gang zou zijn... Ik zie dat ik vandaag een aantal aardige hunts heb gemist. Helaas de hele dag niet kunnen hunten...
Wat is het?Stefenaar schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:44:
Is de zoom q3 eigenlijk voorbij gekomen vandaag?
http://www.dagaanbieding.co/ibood_hunt.html
Dit is geweest
Verwijderd
ik kijk ook geen tv, alleen dexter, maar om daar nu zo'n duur ding voor te kopen, daar kan ik veel leuke dingen voor doen. die 600 euro
het ging vanmorgen en van middag heel sloomHetBiggie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:46:
Hmmm, kom net terug van kantoor. Had niet verwacht dat de hunt nog aan de gang zou zijn... Ik zie dat ik vandaag een aantal aardige hunts heb gemist. Helaas de hele dag niet kunnen hunten...
Die tv is hier niet eens voorbij gekomen! Kan het slechter..... En bij diverse items verschijnt hier direct "Uitverkocht". Wat een debacle!
Thx voor die link, wist niet dat die er was =P, maar dat is een geluidsrecorder met video ideaal om mijn muziekstuk op te nemenTriloxigen schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:46:
[...]
Wat is het?
http://www.dagaanbieding.co/ibood_hunt.html
Dit is geweest
slechte verbindingfrenskef schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:47:
Die tv is hier niet eens voorbij gekomen! Kan het slechter..... En bij diverse items verschijnt hier direct "Uitverkocht". Wat een debacle!
Ik kom online, pagina switcht gelijk naar de Samsung TV en ik kom op de bestelpagina! Maar was nog niet ingelogd, dus eindresultaat was nog niks, nades noppes, haha.
Wat is de iBOOD Hunt?
Vogel’s Elektronische TV Standaard met Afstandsbediening
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 199,95
iBOOD PrijsNu! € 39,95
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 199,95
iBOOD PrijsNu! € 39,95
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 199,95
Nu! € 39,95 + (8,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 199,95
Nu! € 39,95 + (8,95)
Verwijderd
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 199,95
iBOOD PrijsNu! € 39,95 + (8,95)
Mutte eens kijken dames en heren van 200 euro naar 40 eurotjes, zeker kopen !!
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 199,95
iBOOD PrijsNu! € 39,95 + (8,95)
Mutte eens kijken dames en heren van 200 euro naar 40 eurotjes, zeker kopen !!
Waarschijnlijk te ver verwijderd van de servers...

Goh, die vogels tv-stand kan ik me ook nog wel herrineren. Meeste spul is inderdaad nog een overgebleven voorraad lijkt het haast...
Things are cheaper for a reason
Ik zit net bij de dagaanbiedingen te kijken, zie ik daar een heli staan van €20,00 welke ik voor $18 op dealextreme heb besteld
Ik heb die tv ook niet gezien, ik kon heel die ibood pagina niet openen in Chrome noch IE8.
Niet dat ik een nieuwe tv nodig heb, maar goed...
Niet dat ik een nieuwe tv nodig heb, maar goed...
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
Mede8er Full HD Networked Media Tank met 1.5 TB Harde Schijf en 5 Jaar Garantie
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 299,95
Nu! € 199,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 299,95
Nu! € 199,95 + (5,95)
kom er niet meer op k@tzooi
Arriving Somewhere but not here....
haha van die mediatanks kan je er ook 4 tegelijk bestellen
Hmm, dan had ik evt. nog kans gehad. Had wel interesse in de Karlsson wandklok, Wilkinson sword, Titan reistas op wielen... Weet niet hoe goed die hunts liepen?jbkappirossi schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:47:
[...]
het ging vanmorgen en van middag heel sloom
hoeveel mensen zullen die nu nog snel kopen omdat ze denken dat dit nog in de hunt zit vraag ik me dan af
he jonges hoe doen jullie dat met bestellen, als ik op ik neem er een klik en wil me gegevens invullen dan vliegt hij weer naar de hoofdpagina omdat deze auto refresht
Het zit er op!!!
Voor de mensen die de hele dag hebben doorgehaald welterusten
Voor de mensen die de hele dag hebben doorgehaald welterusten

Wauw, die mediatank is ook vet zeg! Maar iets te duur voor mij... Komt waarschijnlijk ook door de HDD. Had hem liever zonder HDD Maar ik was weer te laat...:(
Jammer dat de 3 van de 4 stofzuigers vannacht langs gekomen zijn.
Ik en mijn vriendin hadden er graag één gewild.
Ik en mijn vriendin hadden er graag één gewild.
Er staat niet meer bij dat het een hunt is
*snip*
ach ik heb niks gemist dacht ik zo. In ienigeval weinig nieuws teopzichte van de vorige hunt.
En niet eens zo heelveel goedkoper als normaal vooral die kleine dingen.
ach ik heb niks gemist dacht ik zo. In ienigeval weinig nieuws teopzichte van de vorige hunt.
En niet eens zo heelveel goedkoper als normaal vooral die kleine dingen.
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 20:50 ]
ZOW, Weer niks gekocht... zonde van de tijd (als je dat om zou rekenen zou je er wel 2 mede8ers van kunnen kopen :-)
Never again de Hunt voor mij, niks interessants aan.. enkel frustraties
Never again de Hunt voor mij, niks interessants aan.. enkel frustraties
Inderdaad, is een zeer leuke mediaspeler maar met de HDD erbij is het net te duur. Zonder had ik hem nog wel overwogen want ik ben er de laatste tijd al naar aan het kijken. Nouja ik ga nu toch voor een HTPC ipv mediaspelerReiniertjuhhh schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:53:
Wauw, die mediatank is ook vet zeg! Maar iets te duur voor mij... Komt waarschijnlijk ook door de HDD. Had hem liever zonder HDD Maar ik was weer te laat...:(
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Praat eens normaal.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 20:51 ]
Verwijderd
hier ook helaas geen stofzuiger, geen boxen en geen bestek te pakken gekregen. Dus bijna hele dag voor nop gezeten maar goed, was wel weer gezellig en sta toch op rust ivm schouder uit de kom.
tot over een maand of 5-6
Vond ik wel een leuke reactie 
Ach ibood is van zijn troep af en wij gekken zijn er de volgende keer toch weer bij.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
tips en truks voor de mensen die het niet wisten en het zullen weten voor de volgende hunt:
inloggen op ibood > bij de eerst volgende product klikken op 'ik neem er 1' > doorgaan > optie aanvinken 'betalen met ideal'en je bank kiezen> niet op betalen klikken want deze product wil je natuurlijk niet
dan nog een tabblad aanmaken in je browser, en wanneer er een product verschijnt die je graag wil kopen..> meteen switchen naar je andere tabblad waar alles al gereed staat en je hoeft alleen maar op 'betalen' te klikken..er staat daaar dan wel een ander product naam op maar zodra je op betalen klikt neem ibood automatish de huidige product in proces
Dus nu weet je het..iedereen alvast een fijne kerst ben over enkele dagen op vakantie voor 3 weekjes.
De groeten..
inloggen op ibood > bij de eerst volgende product klikken op 'ik neem er 1' > doorgaan > optie aanvinken 'betalen met ideal'en je bank kiezen> niet op betalen klikken want deze product wil je natuurlijk niet
dan nog een tabblad aanmaken in je browser, en wanneer er een product verschijnt die je graag wil kopen..> meteen switchen naar je andere tabblad waar alles al gereed staat en je hoeft alleen maar op 'betalen' te klikken..er staat daaar dan wel een ander product naam op maar zodra je op betalen klikt neem ibood automatish de huidige product in proces
Dus nu weet je het..iedereen alvast een fijne kerst ben over enkele dagen op vakantie voor 3 weekjes.
De groeten..
Er zat wel veel troep bij en wat wel "nuttig" of "leuk" was, ging veels te snel voorbij....volgende keer beter!
LoL H4XoRVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:00:
tips en truks voor de mensen die het niet wisten en het zullen weten voor de volgende hunt:
De groeten..
Ga ik zeker gebruiken. Jammer dat die Vogels steun snel voorbij ging. Dat is wel echt een geweldig hebbeding, voor die prijs!
Hahahaha, wat een actie.
Ik ben dus al tijden op zoek naar de mede8tor.
Dus ik log net aan, zie de mediaplayer, denk dat de hunt nog actief is, en heb als een malle besteld
Heerlijk
Ik ben dus al tijden op zoek naar de mede8tor.
Dus ik log net aan, zie de mediaplayer, denk dat de hunt nog actief is, en heb als een malle besteld
Heerlijk
Verwijderd
Dankzij het moeizame gedoe heeft het mij iig wel geld uitbespaard, pfff wat een doffe ellende.
Ik heb een med8ter te koop 
Maargoed ik ben iig geslaagd voor een Dune Prime 3.0
WOW!
Yeeeha... en een anti-rimpel creme (nee niet voor mij)
Maargoed ik ben iig geslaagd voor een Dune Prime 3.0
Damn it's good 2b a Tweaker!
Waarom verkoop je je mede8or?spanx schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:16:
Ik heb een med8ter te koop
Maargoed ik ben iig geslaagd voor een Dune Prime 3.0WOW!
Ik werd gek van de stofzuigers en bestek dat er te lang bleef staan!Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:58:
hier ook helaas geen stofzuiger, geen boxen en geen bestek te pakken gekregen. Dus bijna hele dag voor nop gezeten maar goed, was wel weer gezellig en sta toch op rust ivm schouder uit de kom.
Helaas niets gescoord en gelukkig had ik mijn score voor website van het jaar nog niet geactiveerd. Byebye ibood GO Tweakers!
Misschien is het wel interessant om als je dit meld het dan ook te onderbouwenSolutio schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:27:
Helaas niets gescoord en gelukkig had ik mijn score voor website van het jaar nog niet geactiveerd. Byebye ibood GO Tweakers!
Want je bent schijnbaar ontevreden over Ibood.
[ Voor 6% gewijzigd door Fanatix op 09-11-2010 19:33 ]
Let op:
De hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open voor het discussieren over de ervaringen, maar slowchatten is niet meer toegestaan. Lees de OP voor de regeltjes.
De hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open voor het discussieren over de ervaringen, maar slowchatten is niet meer toegestaan. Lees de OP voor de regeltjes.