Dat hebebn er al 100 voor jou geroepen bij 100 andere producten, nogmaals niemand weet wanneer t eindigt, aannames hebben we niets aan, onderbouw het dan ook en kom met feitenrp87 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:15:
blue ray speler.
HDI Dune BD Prime 3.0 Full HD Media/BluRay Player
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 379,95
Nu! € 259,95 + (5,95)
zal vast wel de laatste ibood zijn...
Hoop het, zou graag de stofzuiger willenMandera schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:17:
ze herhalen dingetjes van vannacht als ik het goed zie, nu op een beter tijdstip haha (voor mij dan)
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Ik weet niet wat voor aapjes het waren, maar het klinkt een beetje als rommel inderdaadBrad Pitt schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:18:
[...]
Had voor 25 Euro twee speelgoed aapies, een oud magazine, een kaars en een pakkie kauwgum of zo. Maar is al weer een tijd geleden hoor, wellicht dat het nu allemaal stukken beter is, geen idee. Voor mij geen box meer
tjonge TNT is ook weer rijker geworden 7X5,95 en 2X8,95
Had ik aardig wat liters diesel van kunnen kopen en zelf kunnen afhalen....
Had ik aardig wat liters diesel van kunnen kopen en zelf kunnen afhalen....
Die hunt gaat wel lang door zeg...! De site was nu misschien wel iets beter dan de vorige keer, maar de aanbiedingen zeker niet. Ik ben blij dat ik er niet al te lang voor wakker ben gebleven
Acer 23 Inch Full HD LED Monitor met 2 ms responstijd en HDMI
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 249,95
Nu! € 174,95 + (8,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 249,95
Nu! € 174,95 + (8,95)
9 bestellingen..koop jij om het kopen ofzo? hoe gek sommige mensen wel niet gemaakt kunnen worden zeg...jeetjedanda schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:23:
tjonge TNT is ook weer rijker geworden 7X5,95 en 2X8,95
Acer 23 Inch Full HD LED Monitor met 2 ms responstijd en HDMI
€ 249,95
Nu! € 174,95 + (8,95)
€ 249,95
Nu! € 174,95 + (8,95)
idd.Snoop schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:26:
[...]
9 bestellingen..koop jij om het kopen ofzo? hoe gek sommige mensen wel niet gemaakt kunnen worden zeg...jeetje
ik koop alleen iets wat ik "nodig" heb. vandaar dat ik ook ongeveer niks koop op een ibood.
maar ik moet ook mijn best doen om niet een aantal dingen te bestellen.
zoals dit mooie beeldscherm...
Philips Wake-Up Light HF3461
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 199,95
iBOOD PrijsNu! € 49,95 + (5,95)
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 199,95
iBOOD PrijsNu! € 49,95 + (5,95)
WOW ik dacht ff een wake up light te scoren maar niet dus....
Yep knalt er hier ook constant uit...n0elite schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:29:
ligt de site er bij jullie ook uit?
Netgear EVA 2000 HDTV Mediaspeler met HDMI en YouTube Ondersteuning
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 89,95
iBOOD PrijsNu! € 19,95 + (5,95)
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 89,95
Ik ben al dikke 10 min aan het proberen om ibood.nl te bereiken. Maar hele tijd timeouts. Krijg niets te zien...
Pff
Pff
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
alweer de wake up light misgelopen.. ik maar klikken,
Oke, nu gaat het snel, alweer uitverkocht
Die wil ik bestellen maar ik zie de site niet. GRRR...Reneger schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:30:
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 89,95
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
*probeert zich in te houden niet te kopenReneger schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:30:
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 89,95
Netgear EVA 2000 HDTV Mediaspeler met HDMI en YouTube Ondersteuning voor 20,--
Ik klikken als het een gek maar toch nog misgelopen.
Ik klikken als het een gek maar toch nog misgelopen.
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Gear4 HouseParty VX Speakerdock voor MP3speler, iPod en iPhone
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 79,95
iBOOD PrijsNu! € 29,95 + (5,95)
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 79,95
De Wake Up Light en Netgear Mediaspeler gingen wel heel snel voorbij! Ook beiden waren al eerder langs geweest...doen ze de aanbiedingen soms random of blijkt hun magazijn ineens toch niet leeg? Of mislukken er zoveel bestellingen?
Verdorie ik had zo graag die wake up light gehad...
Grrr, loop je heel de bestelprocedure door en krijg je dan een melding dat het toch uitverkocht was.
Zou handig zijn als de site het ook gewoon deed...
FFFFF-FFFFFFF-Reneger schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:30:
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 89,95
FFFFF-FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!11
Waarom zie ik deze aanbieding als hij net gerefreshed wordt. Anders had ik hem zeker gehaald!
Things are cheaper for a reason
wat is de lol van een wake-up light?
Denk dat ze nu een grote finale doen met nog enkele restpartijen wat over is, bestellingen die misgingen door de grote drukte en dus niet verkocht waren, of ze hadden iets achtergehouden voor nu nog....
Bestellingen die mislukken bijvoorbeeld ja.ASF86 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:32:
De Wake Up Light en Netgear Mediaspeler gingen wel heel snel voorbij! Ook beiden waren al eerder langs geweest...doen ze de aanbiedingen soms random of blijkt hun magazijn ineens toch niet leeg? Of mislukken er zoveel bestellingen?
Die wakeup light was oud model en is al eens eerder voobijgekomen voor 10,- minder
Microsoft Wireless Mobile Mouse 3000
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 24,95
iBOOD PrijsNu! € 7,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 24,95
Ik zie de vlammen er al uitkomengijsvogel schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:35:
ik ruik rokende servers!!!
Kan iedereen als ze de aanbieding zien, meteen de gegevens posten? Ik kan het steeds niet bereiken...
Things are cheaper for a reason
Internet Adapter Startset van KlikAanKlikUit DuoPack- Netwerk via het Stroomnet
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 59,95
iBOOD PrijsNu! € 24,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 59,95
Deze hebben we ook al gehad inderdaad
Dit zijn idd allemaas herhalinkjes van restpartijen ofzo...
dit kwam vannacht allemaal al voorbij helaas
dit kwam vannacht allemaal al voorbij helaas
Zo te zien komen er nu alleen maar aanbiedingen langs die al eerder geweest zijn...is het einde van deze hunt nabij?
Conceptronic Grab'n'GO Full HD Media Player
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 129,95
Nu! € 69,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 129,95
Nu! € 69,95 + (5,95)
Dan kan je toch ook niet bestellen?Reiniertjuhhh schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:36:
Kan iedereen als ze de aanbieding zien, meteen de gegevens posten? Ik kan het steeds niet bereiken...
Grappig volg het pas sinds vanmiddag, nu maar snel dat 'brakke' routertje gekocht. Kon ik voor dat geld ook niet laten liggen, loop al 3 jaar tegen een extra antenne aan te hikken
Crap, ik kijk ff niet, komt die klik-aan-klik-uit rommel voorbij 
Nou ja, pech, dan wifi ik wel ff verder.
Nou ja, pech, dan wifi ik wel ff verder.
Medisana MTP Bovenarm Bloeddrukmeter met Hartritmestoornisdetectie
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 79,95
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 79,95
Medisana MTP Bovenarm Bloeddrukmeter met Hartritmestoornisdetectie
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 79,95
Nu! € 24,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 79,95
Nu! € 24,95 + (5,95)
Hebben ze van elke aanbieding maar een paar producten op voorraad ofzo
www.google.nl
[edit]dubbel
[ Voor 93% gewijzigd door onok op 09-11-2010 17:41 ]
€ 129,95
iBOOD PrijsNu! € 69,95 + (5,95)
hihihi. Enfin, die full-hd mediaplayer van conceptronix ging zo fucking snel, ik kon niet eens de specs ff opzoeken...
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www.ibood.com doet er te lang over om te antwoorden.
De server op www.ibood.com doet er te lang over om te antwoorden.
Echt zwaar beroerd, dat iBood icm http://www.terremark.nl/ (hun hosting) niet eens hun website fatsoenlijk bereikbaar kunnen laten zijn....
Radiografisch Bestuurbare Helikopter RC-Connect S2 Protector
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 44,95
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 44,95
Herhaling herhaling.. zullen zo nog wel 2 nieuwe dingen komen en dan is t weer afgelopen..
Signature
Black en Decker krachtige kettingzaag
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 145,00
iBOOD PrijsNu! € 59,95 + (5,95)
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 145,00
Black en Decker krachtige kettingzaag
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 145,00
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 145,00
WTF, volgens mij hebben de servers het bezweken, of kunnen jullie er nog wel op?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
WTH, m'n tobo is stucq, ik kan niet meer copy/pasten ofzo...,.
Geen problemen alhier...Compizfox schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:45:
WTF, volgens mij hebben de servers het bezweken, of kunnen jullie er nog wel op?
Dat kunnen ze prima, mar wie zegt dat ze het willen?lubbertkramer schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:42:
Echt zwaar beroerd, dat iBood icm http://www.terremark.nl/ (hun hosting) niet eens hun website fatsoenlijk bereikbaar kunnen laten zijn....
En is het zinvol geld uit geven om op te schalen? Niet iedere provider gaat zomaar evne 10 servesr aanschaffen omdat 1 website een dag er gebruik van wil maken.
Daarbij zouden dit de kosten voor ibood hoger maken en dus de producten duurder.
servers bezwijken bij het refreshen van de aanbieding, tijdens de aanbieding heb ik 'nergens' last vanCompizfox schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:45:
Bosch GL-40 Pro Parquet Stofzuiger
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 99,95
•Meer Informatie »
•Bespreek dit Product »
€ 99,95
De mensen van iBood willen naar huis volgens mij
Deze loopt niet bijster hard....
Enfin, ik hoop niet dat deze acties grote invloeden hebben op Terremark... Een aantal klanten van ons hosten daar ook onze meuk..
Enfin, ik hoop niet dat deze acties grote invloeden hebben op Terremark... Een aantal klanten van ons hosten daar ook onze meuk..

Geef ze ongelijk sinds gisteravond 0000 de huntmat.hi.as schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:47:
De mensen van iBood willen naar huis volgens mij
Verwijderd
zat te twijfelen aan die bosch stofzuiger maar 76 euro , denk dat er scherpere aanbiedingen zullen zijn komende tijd
Ja, wie wil dr nou een stofzuigerJoramm schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:47:
dit gaat wel ff duren
Pff, gisteravond om 23:00 naar bed gegaan en tot half 4 school gehad. Ongeveer de volledige iBood hunt gemist. Misschien dat nu nog iets leuks in de herhaling voorbij komt maar met die server lag acht ik de kans klein dat iets kopen nog lukt....
Als dit dan de kwaliteit is...Reneger schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:48:
Deze loopt niet bijster hard....
Bosch Stoomstrijkijzer TDS1130
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 59,95
iBOOD PrijsNu! € 34,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 59,95
F8ck, net die Acer monitor gemist omdat ik nu in firefox steeds de melding krijg dat java niet geactiveerd is? in IE werkt het wel maarja... toen ik dat ingelogd had was de monitor weg.
https://wren.co/join/Devian
-edit- Dubbel.
[ Voor 92% gewijzigd door Reneger op 09-11-2010 17:50 ]
Bosch Stoomstrijkijzer TDS1130
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 59,95
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 59,95
Hmoa, niet echt. "Onze" systemen zijn goed bereikbaar.... Vraag me af of ik via de VPN ook bij de IBood servers kan komen
Die kans is vrij klein!
Ze werken met virtuele servers en dus ook virtuele resources.
Kan zomaar zijn dat op 1 server wel 20 verschillende sites draaien, en ook al trekt 1 site zijn volledige resources leeg, merken de andere sites daar niks van..
Kan zomaar zijn dat op 1 server wel 20 verschillende sites draaien, en ook al trekt 1 site zijn volledige resources leeg, merken de andere sites daar niks van..
[ Voor 195% gewijzigd door CyberSpeedy op 09-11-2010 17:56 ]
Als jij daar verantwoordelijk voor bent/medewerker zou ik toch wel even daar woordje gaan doen, gezien dit gewoon bedroevend is.... Of ga met ibood om de tafel dat ze opdeze dagen meer capaciteit kunnen krijgen, is zo geregeld als je in virtuele omgeving werkt.Reneger schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:51:
[...]
Hmoa, niet echt. "Onze" systemen zijn goed bereikbaar.... Vraag me af of ik via de VPN ook bij de IBood servers kan komen
Ivm met fysieke servers kun je het nog beter balancen op dit soort dagen, ook een idee voor jullie misschien om hierin ibood te adviseren...
[ Voor 26% gewijzigd door lubbertkramer op 09-11-2010 17:54 ]
Wij maken gebruik van eigen fysieke servers...CyberSpeedy schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:52:
[...]
Die kans is vrij klein!
Altec Lansing VS2521 Flexibel 2.1 Speakersysteem
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 49,95
EDIT: Ik heb er een
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 49,95
EDIT: Ik heb er een
[ Voor 8% gewijzigd door kronolith op 09-11-2010 17:55 ]
Altec Lansing VS2521 Flexibel 2.1 Speakersysteem
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 49,95
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 49,95
Hoezo? Als een bepaalde website / bedrijf niet meer resources in wil kopen, dan is het hun feestje toch? Dat is niet aan de hoster, dat ligt puur aan het budget van de klant.lubbertkramer schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:52:
[...]
Als jij daar verantwoordelijk voor bent/medewerker zou ik toch wel even daar woordje gaan doen, gezien dit gewoon bedroevend is.... Of ga met ibood om de tafel dat ze opdeze dagen meer capaciteit kunnen krijgen, is zo geregeld als je in virtuele omgeving werkt
Jeuhj heb een altec lansing setje te pakken gekregen
Duracell Duopack Mobiele Pocket Chargers incl. AA batterijen
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 39,95
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 39,95
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 39,95
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 39,95
Typte eronder ook adviserende rol eventueel weggelegd voor jullie als terramark van wat de mogelijkheden zijn etc...Reneger schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:54:
[...]
Hoezo? Als een bepaalde website / bedrijf niet meer resources in wil kopen, dan is het hun feestje toch? Dat is niet aan de hoster, dat ligt puur aan het budget van de klant.
En toch komt jullie naam nu ook in verband naar boven, gezien t logo op de ibood site...
[ Voor 8% gewijzigd door lubbertkramer op 09-11-2010 17:57 ]
Nou, ik heb dat setje van Altec Lansing maar aangeschaft. Zag ze vannacht na twaalf uur al, maar toen niets te pakken kunnen krijgen. Nu in ieder geval wel. 
Ik denk dat ik het hier ook maar bij laat. Eerste aankoop op iBood, dus even aftasten.
Ik denk dat ik het hier ook maar bij laat. Eerste aankoop op iBood, dus even aftasten.
Zonde, twee weken geleden al oplader gekocht (al was die goedkoper, en ik heb genoeg AA batterijen
)
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 39,95
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 39,95
[ Voor 44% gewijzigd door mat.hi.as op 09-11-2010 17:56 ]
Had graag die Xerox printer nog een keertje voorbij...
Sola Star 4-delige Pannenset met levenslange garantie
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 87,95
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 87,95
Sola Star 4-delige Pannenset met levenslange garantie
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 87,95
Nu! € 29,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 87,95
Nu! € 29,95 + (5,95)
Jammer, half uurtje (oid) geleden de Lenovo laptop HD-scherm/4gb geheugen gemist voor 350. Da's geen geld.
Let op:
De hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open voor het discussieren over de ervaringen, maar slowchatten is niet meer toegestaan. Lees de OP voor de regeltjes.
De hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open voor het discussieren over de ervaringen, maar slowchatten is niet meer toegestaan. Lees de OP voor de regeltjes.