Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 21:54:
Komt er iemand dit probleem bekend. Sinds ik 2.1 heb tijdens bellen verschijnt op de display foto van degene die ik bel (van de contacten waarvan ik foto heb gekoppeld aan het profiel) heel wazig in de display. Als ik foto bekijk bij de contacten dan zit ie normaal uit.
Zie ik iets over het hoofd ???? Bij 1.6 was dit niet het geval, foto was mooi tijdens bellen.
Met gebruik van Call dock bar, verschijnen foto’s helemaal niet, met 1.6 kon je ze zien tijdens bellen
Volgens mij komt dit doordat bij het backuppen/syncen de afbeelding in lagere kwaliteit wordt opgeslagen. Bij mij was het opgelost door de foto even opnieuw aan de contacten toe te voegen. Die call dock bar heb ik geen ervaring mee dus dat zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Twitter in Timescape functioneert niet volledig. Ik krijg wel nieuwe tweets, maar kan zelf geen status updates posten. Dit lukt wel via WiFi...
In een van de vorige delen beschreef iemand dit probleem ook, maar heb er nog geen oplossing voor kunnen vinden.
Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-09 20:32
Ik heb sinds een tijdje het probleem dat de telefoon erg traag is wanneer ik na een langere periode het scherm weer aan zet Om erachter te komen aan welke app dat dit lag, heb ik SystemPanel geinstalleerd. Daar kwam ik erachter dat het niet aan een app lag, maar dat de cpu speed rond de 250 MHz blijft hangen (cpu wordt dan voor de volle 100% gebruikt, en dit duurt een hele tijd voordat hij omhoog schommelt.

Is het normaal dat deze snelheid steeds veranderd ? En indien ja, waar kan het aan liggen dat hij na een langere periode van niet gebruiken, zo lang nodig heeft om tochging de 1000MHz te gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Ik heb ik ook last van. Ik denk dat het ligt aan het feit dat de telefoon in standby modus staat waarbij de telefoon weinig energie verbruikt. Eenmaal opgestart moet de cpu opwarmen. Maar ik vind het ook wel lang duren voordat hij weer soepel loopt. Voor de 2.1 was mijn toestel helemaal niet vooruit te branden. Dus ik ben op zich nu wel tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het scherm naar beneden haal kan ik daar ook automatisch iets inzetten zodat ik bijv. mij wifi aan en uit kan zetten dit kan wel met een samsung galaxy maar is voor de x10 hier ook een programma voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:04
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:48:
Als ik het scherm naar beneden haal kan ik daar ook automatisch iets inzetten zodat ik bijv. mij wifi aan en uit kan zetten dit kan wel met een samsung galaxy maar is voor de x10 hier ook een programma voor..
Ik gebruik MySettings voor bluetooth, gps, wifi, etc
Ik vind het een heerlijk programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
thijsje66 schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:11:
http://www.androidguys.co...tom-rom-with-stock-froyo/
Door mij geschreven trouwens.

De eerste custom ROM (Met Froyo :9 ) is uit. Respect voor die devver, right?
8)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een klein probleem met 2 downloads die niet werken.
Weet iemand misschien waarom?

Het gaat om flashplayer 10 voor android 2.1 en HTC-toetsenbord voor android 2.1.

Sowieso kan ik geen ander toetsenbord kiezen op mijn telefoon. Wanneer ik in de instellingen naar "Taal en toetsenbord" ga kan ik wel verschillende toetsenborden aanklikken, maar dan alleen om de settings te veranderen, niet om het toetsenbord te kiezen. Hoe gaat dat?

Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
@roeki
Als je een tekstinvoervak (heet dat zo :P ) hebt, moet je daar lang op drukken, dan krijg je een context-menu, met daarin "Invoermethode", daar kan je dan je toetsenbord selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:39
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:42:
Het gaat om flashplayer 10 voor android 2.1 en HTC-toetsenbord voor android 2.1.

Sowieso kan ik geen ander toetsenbord kiezen op mijn telefoon. Wanneer ik in de instellingen naar "Taal en toetsenbord" ga kan ik wel verschillende toetsenborden aanklikken, maar dan alleen om de settings te veranderen, niet om het toetsenbord te kiezen. Hoe gaat dat?
Flashplayer werk voor zover ik weet uberhaupt niet op de X10..
En wat betreft 't HTC toetsenbord; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416

@hieronder; De X10 heeft 'stock' nut 2.1 zónder flash mogelijkheden.
Dat de slimme jongens van XDA 2.2 op de X10 (deels) werkend gekregen hebben en dat jij er iets over geschreven hebt is leuk (en dat 't kan vind ik tof!), maar daar is het andere topic voor. ;)
Bovendien moet het gros van de X10 bezitters niet eens beginnen aan die custom rom;de x10 rooten en 'ombutsen' tot een Nordic toestel zorgde al voor een shitload aan vragen. Kun je nagaan wat er gaat gebeuren bij een 2.2 custom rom install :p

[ Voor 29% gewijzigd door Nnoitra op 23-11-2010 00:22 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Eh nee, Froyo, anyone?
Flash is alleen beschikbaar voor Froyo, en ja, HTC heeft een soort Flash meegeleverd op zijn telefoons, maar dat is zo buggy, dat zou ik niet gaan gebruiken als ik jou was, als het überhaupt al mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06-2021
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:42:

Alvast bedankt. :)
Ga naar een tekstvak, bijvoorbeeld bij berichten, waar je tekst in gaat voeren, en druk hier lang op. Je krijgt nu een menutje > Invoermethode oid. Hier kun je een toetsenbord kiezen.

Ho, te laat zie ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asuurs
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-04-2014
ik denk dat je zoiets als bartender bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:13
asuurs schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:49:
ik denk dat je zoiets als bartender bedoeld?
Of quick settings?
http://www.appbrain.com/app/quick-settings/com.bwx.bequick

[ Voor 5% gewijzigd door Camembert1633 op 24-11-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobomonster
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik heb ook keurig de nieuwe update op m'n X10 gesmeten, merk alleen dat ik smsjes/meldingen mis omdat het 'knipperen' van de indicator trager is dan voor de update. Ik bedoel dus dat je tijd tussen het knipperen langer duurt ;-) Weet iemand of je dit met een app kan beïnvloeden?

Woopwoopwoopwoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb na de update t probleem dat m'n tel bij t opladen niet meer opnieuw oplaad als t niveau weer is gezakt naar 90 % en dat dus ook de LED aanblijft hierdoor.

meer mensen dit al ondervonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 14:22
Mobomonster schreef op woensdag 24 november 2010 @ 00:13:
Ik heb ook keurig de nieuwe update op m'n X10 gesmeten, merk alleen dat ik smsjes/meldingen mis omdat het 'knipperen' van de indicator trager is dan voor de update. Ik bedoel dus dat je tijd tussen het knipperen langer duurt ;-) Weet iemand of je dit met een app kan beïnvloeden?
Als je handcent sms gebruikt toevallig, dan kun je de knipperfrequentie instellen voor je sms'jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 01:42:
ik heb na de update t probleem dat m'n tel bij t opladen niet meer opnieuw oplaad als t niveau weer is gezakt naar 90 % en dat dus ook de LED aanblijft hierdoor.

meer mensen dit al ondervonden ?
De LED blijft inderdaad branden. Gezien het tempo waarin de batterijlading afneemt terwijl hij aan de lader hangt, krijg ik eerder het gevoel dat het een soort van batterijcalibratie is. Daarnaast gaat hij op een gegeven moment wel weer richting de 100%, dus het opladen gebeurt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 05-10 20:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Vandaag eerste probleem met 2.1 update tegengekomen... Mijn carkit (Parrot CK3100) kan het telefoonboek van de x10 niet meer benaderen. :(

Momenteel doe ik twee dagen met een acculading bij intensief gebruik :)

[ Voor 3% gewijzigd door Michael Knight op 24-11-2010 13:57 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 17-09 17:05
Ik heb nu sinds kort ook een probleem met mijn X10. Ik draai de 2.1 al sinds de release in Noorwegen maar sinds kort heb ik last van als ik een applicatie/browser of whatever heb openstaan en ik laat hem daar even op staan en me scherm gaat op zwart zeg maar en doe hem vervolgens weer aan dan reageren die 3 knoppen onderaan niet meer. enige optie die ik dan heb is hem uit te zetten en dan weer aan en dan werkt hij weer.

Meer mensen hier last van? Ik gebruik niet extreem veel apps. Het ligt ook niet aan een bepaalde app want de ene keer is het de mediaspeler en de andere keer gewoon de browser of whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Hmmm De telefoon geeft aan dat er een update voor de telefoon beschikbaar is maar PC Companion zegt dat de telefoon up to date is. Appart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:48:
Hmmm De telefoon geeft aan dat er een update voor de telefoon beschikbaar is maar PC Companion zegt dat de telefoon up to date is. Appart.
had ik ook eerst last van bij pc companion toen drukte ik op herstellen en dan krijg ik gelijk de waarschuwing dat er een nieuwe update is alleen bij het installeren bleef hij vast hangen. moet je is .met SEUS kijken.
SEUS:
http://www.sonyericsson.c...ion/xperiax10?cc=be&lc=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Of even PC Companion verwijderen, opnieuw installeren en dan geeft ie als het goed is aan, dat er een update is voor pccompanion (en vervolgens 2.1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die nog een vervanger zoekt voor de standaard agenda. Ik heb zojuist Jorte ontdekt. Heb het nog niet uitgebreid getest maar de screens en een eerste indruk zien er erg veelbelovend uit. In ieder geval stukken beter dan de standaard agenda. Heeft wel wat weg van ThumbCall die ik op mijn X1 gebruikte.

Het is onder anderete syncen met Google Calender, gTasks en Astrid of als standalone kalender te gebruiken. Ook kan je zaken als het kleurenschema en font aanpassen en zijn er widgets beschikbaar. En het is nog gratis ook. ;-)

http://www.androlib.com/a...johospace-jorte-iwqp.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09 14:00
shit, zie ik dat mijn 2.1 update er is SI 1232-4402 idd T-slowbile, kan ik hem niet binnenhalen omdat mijn micro usb kabel nog op mijn werk ligt.... :'(

Ota lukt ook niet hij verwijst me naar sonyericsson.com/update als ik het ota via wifi probeer..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Laatst online: 09:01
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:32:
O
[...]

Volgens mij komt dit doordat bij het backuppen/syncen de afbeelding in lagere kwaliteit wordt opgeslagen. Bij mij was het opgelost door de foto even opnieuw aan de contacten toe te voegen. Die call dock bar heb ik geen ervaring mee dus dat zou ik niet weten.
Ik heb dit probleem ook van die wazige contactfoto. Maar deze oplossing werkt bij mij niet. Ook als ik een nieuw iemand toevoeg en een foto toevoeg, blijft de foto wazig als ik bel/gebeld wordt. Echter is de foto wel scherp als ik de contactpersoon bekijk in de telefoonboek.

Zijn bij jullie de foto ook wazig of is deze niet meer wazig als je hem opnieuw toevoegd?

Edit: bij mij waren ze ook bij 1.6 gewoon scherp. Echt lelijk zo!

[ Voor 4% gewijzigd door drav91 op 24-11-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drav91 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:56:
[...]

Ik heb dit probleem ook van die wazige contactfoto. Maar deze oplossing werkt bij mij niet. Ook als ik een nieuw iemand toevoeg en een foto toevoeg, blijft de foto wazig als ik bel/gebeld wordt. Echter is de foto wel scherp als ik de contactpersoon bekijk in de telefoonboek.

Zijn bij jullie de foto ook wazig of is deze niet meer wazig als je hem opnieuw toevoegd?
Bij mij helpt het ook niet om het opnieuw toe te voegen!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals bij 1.6 waren foto's tijdens bellen normaal en scherp!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
GRUMBLER schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:32:
shit, zie ik dat mijn 2.1 update er is SI 1232-4402 idd T-slowbile, kan ik hem niet binnenhalen omdat mijn micro usb kabel nog op mijn werk ligt.... :'(

Ota lukt ook niet hij verwijst me naar sonyericsson.com/update als ik het ota via wifi probeer..... :(
De 2.1 update is niet via OTA te verkrijgen; dus je zult echt tot morgen moeten wachten.. Of ergens een micro-usb kabeltje vandaan toveren.

Bekokv; je uitroepteken knopje blijft hangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger_ schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:44:
[...]

Bekokv; je uitroepteken knopje blijft hangen :p
Daarmee wil ik laten zien hoe erg ik het vind dat die foto's nu met 2.1 gewoon slecht zijn tijdens bellen.
Is het mogelijk dat het een fout in de software is?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2010 23:04 ]

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:22
Dat zal vast aan de software liggen, het is dus wachten tot/of SE hier wat aan gaat verander.
Ik zie het probleem niet echt, als je belt kijk je toch niet naar je telefoon? Verder wel slordig !!!!!!! ( om aan te geven hoe slordig ik het vind :) )

Verwijderd

Ik zit met een probleem. Mijn telefoon start niet meer op :s ik herstarte hem gewoon even en nu zit hij in een eindeloze loop. hij start op tot na de animatie waarna het groen sony logo verschijnt, dan valt hij uit en start hij weer op, eindeloos. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? :s speciale toets indrukke tijdens starte fz? :s

alvast bedankt

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:22
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 01:09:
Ik zit met een probleem. Mijn telefoon start niet meer op :s ik herstarte hem gewoon even en nu zit hij in een eindeloze loop. hij start op tot na de animatie waarna het groen sony logo verschijnt, dan valt hij uit en start hij weer op, eindeloos. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? :s speciale toets indrukke tijdens starte fz? :s

alvast bedankt
Even opnieuw update draaien met de SE software? Dan krijg je gewoon een factory reset.

Verwijderd

oja dat lukte dus wel, bedankt!

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 01:52 ]

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:05
Voor alle T-Mobile gebruikers, de update naar 2.1 staat klaar in de SEUS.
Lang verwacht, toch gekomen :)

Een quote is een gebrek aan originaliteit

• mk2_16volt
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-06-2024
yesssssssssssss ik heb hem ben zo blij ermee alles is veel beter sneller naar mijn mening ik heb alleen 1 probleem met het sms/ chatten enz kortom met het toetsenbord bij de 1.6 versie schreef die de woorden automatisch inclusief de vervolg worden werden getoond. Nu staat alles aangevinkt maar doet ie het niet! iemand een optie of ook dit probleem?

• bartsled
mk2_16volt schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:46:
yesssssssssssss ik heb hem ben zo blij ermee alles is veel beter sneller naar mijn mening ik heb alleen 1 probleem met het sms/ chatten enz kortom met het toetsenbord bij de 1.6 versie schreef die de woorden automatisch inclusief de vervolg worden werden getoond. Nu staat alles aangevinkt maar doet ie het niet! iemand een optie of ook dit probleem?
Kijk eens in de instellingen, wellicht dat je daar iets kunt aanpassen. Tevens moet het toestel de vervolgwoorden opnieuw leren meen ik. Toen ik net de update had werkte het ook nog niet vloeiend bij mij, na een week of wat gebruik loopt het al lekker.
Hopelijk werkt het toestel voor jou wel de punctuatie af ;)

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
mk2_16volt schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:46:
Dit heb ik ook nog niet voor elkaar gekregen, en heb 2.1 inmiddels al een aantal weken. Het toetsenbord van 1.6 was anders en fijner naar mijn mening, maar krijg het niet goed voor elkaar op 2.1.

• mk2_16volt
Merk nu dat ie al een aantal woordjes begint op te pakken om na het wordt te plaatsen alleen de wordvoorspelling doet het nog niet baluhhhhhhhh maar mis doet ie het binnenkort wel

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 13:28

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

mja ik was m al vrij snel zat en gebruik nu een HTC variant van het toetsenbord. Werkt prima hier :)

[ Voor 23% gewijzigd door SleutelMan op 25-11-2010 11:19 ]

Logius | Somda | Twitter

• mk2_16volt
HTC kent ook z'n problemen en is ook niet alles! maar back ontopic

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Is de update er al voor Vodafone? Weinig zin om de hele topic door te zoeken namelijk

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Peter_Aragorn schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:59:
Is de update er al voor Vodafone? Weinig zin om de hele topic door te zoeken namelijk
Zoekfunctie?
Met zo'n instelling hoef je geen antwoord te verwachten..

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Peter_Aragorn schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:59:
misschien
(ik heb ook geen zin om voor jou te gaan zoeken)

[ Voor 12% gewijzigd door frankivo op 25-11-2010 13:15 ]

iRacing Profiel

• mk2_16volt
ik heb tmobile ben gister zelf gaan zoeken naar updates en toen gaf die hem aan

Verwijderd

frankivo schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:14:
[...]

misschien
(ik heb ook geen zin om voor jou te gaan zoeken)
lol

Even een ander vraagje. Heeft iemand nog meer problemen met APN die de hele tijd overnieuw ingesteld moet worden? Ik gebruik het zelden omdat ik op de meeste plekken die ik kom gewoon wifi kan/mag gebruiken, maar als ik het een keer nodig heb dan doet hij het niet en moet ik hem opnieuw instellen. Heel vreemd....of kan dit een bijverschijnsel zijn dat ik op Nordic "draai" ?

• GRUMBLER
Heb de 2.1 update er op staan,is goed gegaan die update, maar ondanks dat ik back up en restore heb gebruikt (voor en na de update) ben ik alle apps kwijt. Had er behoorlijk wat op staan.....
Iemand hetzelfde probleem en de apps wel terug kunnen halen?

[ Voor 2% gewijzigd door GRUMBLER op 25-11-2010 18:30 . Reden: ff aangepast... ]

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
GRUMBLER schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:30:
Heb de 2.1 update er op staan,is goed gegaan die update, maar ondanks dat ik back up en restore heb gebruikt (voor en na de update) ben ik alle apps kwijt. Had er behoorlijk wat op staan.....
Hij maakt geen backup van apps.

• Nnoitra
Is deels de waarheid.
Als je de nieuwste "backup&restore" hebt (voordat je gaat updaten), dan word er een soort van backup van je Apps gemaakt. Dat wil zeggen, als je dan gaat restoren kom je uit op de Market pagina('s) van de App(s) alwaar je ze weer kan downloaden/installeren.

Verwijderd

Michael Knight schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:56:
Vandaag eerste probleem met 2.1 update tegengekomen... Mijn carkit (Parrot CK3100) kan het telefoonboek van de x10 niet meer benaderen. :(

Momenteel doe ik twee dagen met een acculading bij intensief gebruik :)
Ik heb ook de 3100 en heb daar geen last van,enige wat ik had bij 1.6 is dat ik tot de R kwam en de nummers daarna er niet in waren.
Daar heb ik bij 2.1 (vanavond) nog niet naar gekeken,zal morgen dit wel even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:58:
[...]

Ik heb ook de 3100 en heb daar geen last van,enige wat ik had bij 1.6 is dat ik tot de R kwam en de nummers daarna er niet in waren.
Daar heb ik bij 2.1 (vanavond) nog niet naar gekeken,zal morgen dit wel even doen.
Ik heb op meer international fora berichten gelezen over android 2.1 en enkele htc`s telefoons. Daar had men het vooral over het updaten van de carkit. Aangezien ik deze parrot ook al 2 jaar heb (overgebouwd uit vorige auto), zal ik `m dit weekend even updaten.

Resultaten post ik natuurlijk hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaa, mijn Vodafone X10i heeft nu 2.1. Even bij instellingen gecheckt: update beschikbaar en zonet gelijk aan mijn pc gekoppelt! Was iets meer dan 20 min. werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Is het mogelijk om van Nordic 2.1 terug naar Nederlandse Vodafone 1.6, als je geen oude firmware backup heeft?

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
GrittyKitty schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:54:
Is het mogelijk om van Nordic 2.1 terug naar Nederlandse Vodafone 1.6, als je geen oude firmware backup heeft?
Je kunt van 2.1 nordic naar 2.1 vodafone. Kwestie van weer rooten en die codes aanpassen en een restore uitvoeren.
Voor meer info verwijs ik je naar Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic of naar het XDA forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is 2.1 ontzettend vet. Duurde even voordat ik contacten e.d. goed had geïmporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yni
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 12:36

yni

jo hier een vraagje,

ik heb de melding binnen dat mijn update er is.
nou wil ik dus mijn shit back-uppen, de nieuwste versie van back-up & restore gedownload.
ik loop alles door, selecteer wat ik wil back-uppen en druk op doorgaan.
en DAN geeft dat klote toestel een melding dat ie de back-up niet kan uitvoeren!
wat moet ik hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

yni schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:41:
jo hier een vraagje,

ik heb de melding binnen dat mijn update er is.
nou wil ik dus mijn shit back-uppen, de nieuwste versie van back-up & restore gedownload.
ik loop alles door, selecteer wat ik wil back-uppen en druk op doorgaan.
en DAN geeft dat klote toestel een melding dat ie de back-up niet kan uitvoeren!
wat moet ik hier mee?
Als je het een klote toestel vindt: Gewoon weggooien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:16
Enige nadeel dat ik op dit moment aan 2.1 vindt is het adresboek.

In 1.6 hield ik de contactpersoon ingedrukt en kreeg ik direct de optie "contact bellen". In 2.1 moet ik eerst kiezen voor "nummer bewerken voor bellen" voordat ik kan bellen.

Zou dit nog op een of andere manier te omzeilen zijn?? Het irriteert me gewoon,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 13:28

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

wat is er mis met een quickdial op je homescreen? (desnoods een mapje zoals ik heb gedaan). Wat anders het snelste gaat is voor "telefoon" kiezen, dan voor contact en dan 1 maal drukken op contact, dan krijg je de details voor je (handig in mijn geval, aangezien ik van veel mensen meerdere nummers heb). Daarna op het goede nummer drukken. In principe is het niet veel afwijkend van veel oudere SE toestellen (zonder android/touchscreen dan :P)

Trouwens, het gaat maar om 1 extra druk op de knop...

[ Voor 6% gewijzigd door SleutelMan op 26-11-2010 20:07 ]

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
Trouwens, het gaat maar om 1 extra druk op de knop...
Het is inderdaad maar 1 extra keer op een knopje drukken, maar ik irriteer me er aan dat ik die extra keer moet drukken ;)

In 1.6 kon ik ook gewoon in een keer door, waarom nu ineens niet meer??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Op het fototje drukken van de contact :)

komt er een balkje met bellen / contact weergeven / sms / eventueel wattsapp/e-mail e.d.

druk op bellen en je belt :P

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog belang bij een weinig gebruikte Xperia X10?
V&A aangeboden: Sony Ericsson Xperia X10 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
GRUMBLER schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:30:
Had je de backup&restore bijgewerkt volgens de instructies die PC Companion geeft? Zo ja, dan moet je eerst ervoor zorgen dat je je gmail-account hebt ingesteld voordat je de restore doet.

Ik merkte op mijn toestel overigens wel dat niet alle apps via backup & restore vanuit de market werden opgehaald, maar de meerderheid iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ikzelf sync mijn apps via appbrain.
Kan je via de market downloaden.
Vind ik persoonlijk fijn werken.
Alleen jammer dat met 2.1 fast installer niet meer werkt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
@remus, dat heb ik ook gedaan.....

[ Voor 16% gewijzigd door GRUMBLER op 27-11-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:55
Remus schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 09:02:
[...]

Ik merkte op mijn toestel overigens wel dat niet alle apps via backup & restore vanuit de market werden opgehaald, maar de meerderheid iig wel.
Had ik ook last van. Goeie kans dat dat te maken heeft met de nieuwe Android versie.
Het kan zijn dat bepaalde "oude" apps niet werken op nieuwere versies van Android en ze daarom niet van de market opgehaald kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-09 21:31

FF

Leuk die update ;)

Wil ik Sweeter Home installeren met een mooi thema, kan ik de in die thema verwerkte apps niet meer downloaden. Heb ik eindelijk een mooi LCARS-thema gevonden, kan ik er niet zoveel mee :(

Helaas weet ik (nog) niet hoe ik die thema's aan kan passen zodat ik zelf dingen kan instellen.

Vrouwlief heeft nu trouwens een witte X10 die nog wel het Power Control panel heeft, maar ik kan deze ook niet in haar widgets terugvinden en ook niet in /system/apps. Wie weet hoe je deze weer op je scherm kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:23:
[...]

Ik heb op meer international fora berichten gelezen over android 2.1 en enkele htc`s telefoons. Daar had men het vooral over het updaten van de carkit. Aangezien ik deze parrot ook al 2 jaar heb (overgebouwd uit vorige auto), zal ik `m dit weekend even updaten.

Resultaten post ik natuurlijk hier :)
Bij mij werken nu ook de laatste nummers na de R zeg maar.
Heb m`n parrot nu ook al 3 jaar en nooit een update gedaan,ben benieuwd hoe het bij jou verloopt ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martend
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-02-2018

martend

m11x,SG-M,I7K @ 127.0.0.1

FF schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 18:30:
. Wie weet hoe je deze weer op je scherm kan krijgen?
Volgens mij is die functie geheel verdwenen in 2.1, dus heb ik maar de app Quick Settings erop gezet.
(wat betreft "lcars" niet een thema maar wat wel werkt op de X10 is de Tricoder app. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Ook even een vraag over het toetsenbord. Ik had swype, beviel prima, maar ja was een trial en heb geen creditcard. (hopelijk komt er snel een paypal optie). Bij de 1.6 kon je meende ik toch ook het toetsenbord instellen net als vroeger 1 was abc en dan met t9 aan. Ik kan net als anderen hier geen andere invoer doen, behalve andere taal en of ik geluid of haptic feedback wil..
smsen is een ergenis op deze manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laad mijn telefoon op voor dat ik ga slapen. Sinds ik 2.1 heb geïnstalleerd, volgende ochtend is 25-30% van batterij capaciteit verloren gegaan. Met 1.6 was dit 5-6%.
Ik heb hem altijd ’s nachts in flightmode. Weet iemand hoe dit kan?

Zijn er mensen die tips hebben hoe je Skype werkend krijgt zonder stotteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 16:37
Heeft iemand hier nog meer dat hij/zij 2x moet drukken om een mail/sms/gtalk bericht te krijgen?
De eerste keer gaat hij na het bericht dat er eerst stond, dus een eerder smsje, en als ik de 2e keer druk gaat hij wel daadwerkelijk na het nieuwe bericht. Echter, de melding blijft nog steeds in de notification bar staan. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
answer_man schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 00:34:
Op het fototje drukken van de contact :)

komt er een balkje met bellen / contact weergeven / sms / eventueel wattsapp/e-mail e.d.

druk op bellen en je belt :P
Verdomd, dat werkt inderdaad prima. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraagje, bij mijn oude symbian-telefoons had ik altijd dat ik mn eigen sms-ringtones kon wijzigen. Als ik wou, kon ik dus ook een mp3 song van 5 minuten instellen. Mocht hij afgaan, kon ik op een willekeurige knop drukken en dan stopte hij met spelen. Dit vond ik heel plezant en ook en gemis op de xperia.
Mijn vraag is, bestaat er ook een app of modificatie die dit weer mogelijk maakt op de X10?

Met vriendeliijke groeten,
Eeuwe Boonstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:55:
Nog even een vraagje, bij mijn oude symbian-telefoons had ik altijd dat ik mn eigen sms-ringtones kon wijzigen. Als ik wou, kon ik dus ook een mp3 song van 5 minuten instellen. Mocht hij afgaan, kon ik op een willekeurige knop drukken en dan stopte hij met spelen. Dit vond ik heel plezant en ook en gemis op de xperia.
Mijn vraag is, bestaat er ook een app of modificatie die dit weer mogelijk maakt op de X10?

Met vriendeliijke groeten,
Eeuwe Boonstra
Dat kan; met een app (ringdroid oid) of zonder een app --> http://tinyurl.com/35fknr6
:)

Ps: groeten hoeft niet, zie faq

[ Voor 4% gewijzigd door Nnoitra op 29-11-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger_ schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:35:
[...]

Dat kan; met een app (ringdroid oid) of zonder een app --> http://tinyurl.com/35fknr6
:)

Ps: groeten hoeft niet, zie faq
Haha, okee, maar ik ben vrij beleefd en ook dankbaar als iemand antwoord op mijn vraag.
Stopt de muziek dan ook bij het drukken op en toets als ik het op die manier toepas?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:16:
Haha, okee, maar ik ben vrij beleefd en ook dankbaar als iemand antwoord op mijn vraag.
Stopt de muziek dan ook bij het drukken op en toets als ik het op die manier toepas?
Geen idee. Probeer 't es zou ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 21:22:
[...]

Bij mij werken nu ook de laatste nummers na de R zeg maar.
Heb m`n parrot nu ook al 3 jaar en nooit een update gedaan,ben benieuwd hoe het bij jou verloopt ????
Zul je net zien.. afgelopen weekend geen tijd gehad, maar vandaag wel een paar uur in de auto gezeten door het brakke weer. Kreeg ik opeens een popup op m`n telefoon met de vraag of de 'ck3100 wants acces to your phonebook...permit'... Natuurlijk!

De X10 en CK3100 doen het nu dus ook perfect *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:28
Michael Knight schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:25:
Zul je net zien.. afgelopen weekend geen tijd gehad, maar vandaag wel een paar uur in de auto gezeten door het brakke weer. Kreeg ik opeens een popup op m`n telefoon met de vraag of de 'ck3100 wants acces to your phonebook...permit'... Natuurlijk!

De X10 en CK3100 doen het nu dus ook perfect *;
Dat is handiger dan bij mijn CK3000... die lust mijn nieuwe X10* niet. En updaten via Bluetooth kan wel met de duurdere modellen, maar werkt niet met de CK3000. Ergo: dashboard uit elkaar geschroefd en kastje eruit gehaald om te kunnen updaten. Het is nu echt geen weer om in de auto te gaan zitten knutselen met een looplamp ernaast. Inbouwen doe ik dus dit weekend pas bij daglicht een keer. Overdag moet er toch gewerkt worden.

* Nieuwe X10 overigens afgelopen vrijdag ontvangen naar aanleiding van dit akkefietje. Netjes opgelost door T-Mobile!

[ Voor 9% gewijzigd door dreamscape op 30-11-2010 16:27 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlamwillem
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:39
Ik heb sinds een paar dagen last van dat m'n scherm niet meer vanzelf uitgaat , terwijl m'n time out op 15 sec staat :S . En nu merk ik net dat m'n telefoon leegloopt terwijl die aan de lader hangt , denk 20 min geleden was die 100 en nu 97 %. edit. Net gezien dat die weer begint te laden @+- 90 % ,idd niet goed op zitten letten 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door vlamwillem op 01-12-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
vlamwillem schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:11:
En nu merk ik net dat m'n telefoon leegloopt terwijl die aan de lader hangt , denk 20 min geleden was die 100 en nu 97 %.
Dan heb je er eerder niet op gelet, want dat is normaal. :p
Aan de lader blijft ie niet constant op 100% maar verbruikt ie gewoon.. Bij, volgens mij, ergens tussen 80% & 90% gaat ie weer laden tot 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
  • Laatst online: 00:13
Wat ik voor probleem heb is echt vaag!

Na de 2.1 update kon ik niks downloaden van de market wanneer ik minder dan 10% ruimte had.
Afijn, kan een logica achter zitten. Daarna lukte het me niet meer om sms berichten binnen te krijgen. Ik dus mijn telefoon 3 keer gereset, verschillende area codes gebruikt, nordic, global en nu Dutch. Lukte het eindelijk wanneer ik mijn telefoon na een verse install opstart om smsjes binnen te krijgen.

Ik mijn apps installeren en jahoor, de smsjes kwamen weer niet binnen. Ik wilde wat downloaden van de market en had te weinig ruimte. Ik dus ruimte vrij maken zodat ik meer dan 10% had. En kon weer downloaden.

Maar nu kreeg ik ook de smsjes weer binnen. En ik kon inloggen in mijn gmail account met die standaard app, wat voorheen ook niet lukte.

Kort gezegd: Wanneer ik smsjes wil binnen krijgen, apps downloaden of in mijn gmail komen, moet ik minimaal 10% ruimte op mijn foon hebben. Echt te vaag voor worden! En ik weet geen andere oplossing hiervoor, of wat dit probleem veroorzaakt.

Voor de rest is het toch een fijne foon:)

Niemand anders die hier last van heeft? Of een oplossing natuurlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 20:23
Ben net terug uit het buitenland. Dus meteen die 2.1 versie erop gezet. Maar voordat ik dat ging doen netjes de instructies de backup en restore functie gevolgd. Backup wordt standaard op mijn geheugen kaartje gezet.
Daarna heb ik die 2.1 versie erop gegooid. Wat blijkt na de upgrade. Geen contacten in mijn telefoon.
Geen nood, want ik had immers een backup gemaakt.
Backup gerestored.
Wat blijkt, niet alle contacten zie ik terug. Een aantal contacten ben ik kwijt. Mischien 24% van de contacten foetsie.
Raar raar raar. Ben ik hier de enige die de contactenlijst niet volledig heb na een restore?
Ben er niet blij mee.waren belangrijke telefoonnummers.

Edit: ik heb het gevonden in de topic.

Om je contacten terug te halen moet je naar telefoonboek gaan, dan menu en dan contacten importeren...
Importeren van sim card

En toch is mijn contacten lijst nog niet helemaal volledig. Een aantal zit er niet tussen dus het is 95% ok

En de contactvelden mobiel, werk en overige maakt die een zooitje van. Backup of restore is not ok.

Volgende keer graag de hoofdletters achterwege laten.

[ Voor 40% gewijzigd door BastiaanN op 02-12-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

aangeboden schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:01:
Raar raar raar. Ben ik hier de enige die de contactenlijst niet volledig heb na een restore?
Nee natuurlijk niet! Zoek maar es in dit topic.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
zonder die caps hadden we het ook wel gelezen.. damn

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Camembert1633 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:56:
Wat ik voor probleem heb is echt vaag!

Na de 2.1 update kon ik niks downloaden van de market wanneer ik minder dan 10% ruimte had.
Afijn, kan een logica achter zitten. Daarna lukte het me niet meer om sms berichten binnen te krijgen. Ik dus mijn telefoon 3 keer gereset, verschillende area codes gebruikt, nordic, global en nu Dutch. Lukte het eindelijk wanneer ik mijn telefoon na een verse install opstart om smsjes binnen te krijgen.

Ik mijn apps installeren en jahoor, de smsjes kwamen weer niet binnen. Ik wilde wat downloaden van de market en had te weinig ruimte. Ik dus ruimte vrij maken zodat ik meer dan 10% had. En kon weer downloaden.

Maar nu kreeg ik ook de smsjes weer binnen. En ik kon inloggen in mijn gmail account met die standaard app, wat voorheen ook niet lukte.

Kort gezegd: Wanneer ik smsjes wil binnen krijgen, apps downloaden of in mijn gmail komen, moet ik minimaal 10% ruimte op mijn foon hebben. Echt te vaag voor worden! En ik weet geen andere oplossing hiervoor, of wat dit probleem veroorzaakt.

Voor de rest is het toch een fijne foon:)

Niemand anders die hier last van heeft? Of een oplossing natuurlijk?
Apps 2 SD is wellicht een optie? Dan verplaats je de apps naar te sd geheugen ipv je tel. geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds de update naar 2.1 nogal problemen met het opslaan en wijzigen van contacten. In eerste instantie dacht ik dat het aan mij lag maar ik heb al mijn handelingen zo vaak nagelopen dat dat het niet kan zijn. Als ik bijvoorbeeld bij een bestaand contact een naam of telefoonnummer wil wijzigen dan wordt dit zo goed als altijd niet meteen opgeslagen. Ik moet het dan vervolgens nog 1 of meerdere keren proberen voor de gegevens ook daadwerkelijk veranderd zijn.

Daarnaast heb ik bij nieuwe contacten het probleem dat deze, ondanks dat ik de voor- en achternaam op de goede plekken invul, toch als achternaam-voornaam opgeslagen wordt. Als ik dan het contact open om te bewerken staat de achternaam in het vakje van de voornaam en andersom. Draai ik dit om en sla ik het op springt alles automatisch weer terug. Wanneer ik vervolgens in mijn Gmail contacten kijk staat het contact wel gewoon goed op voornaam-achternaam opgeslagen terwijl het in mijn telefoon verkeerd blijft staan. Heeft iemand hier ervaring mee en een idee hoe het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 14:22
ik heb dat met 1 contact gehad. Toen heb ik mijn contact nog een keer aangepast in Gmail. En dat werd later wel goed overgenomen door mijn telefoon. Wellicht moet je je contact dus nog 1 keer aanpassen in Gmail. En dan hopen dat het werkt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avec_style schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:08:
ik heb dat met 1 contact gehad. Toen heb ik mijn contact nog een keer aangepast in Gmail. En dat werd later wel goed overgenomen door mijn telefoon. Wellicht moet je je contact dus nog 1 keer aanpassen in Gmail. En dan hopen dat het werkt natuurlijk.
Ik heb het contact in Gmail aangepast maar dat loste niks op. Toen heb ik het voor de derde keer aangepast op mijn telefoon en nu lijkt het wel goed opgeslagen. Maar goed het lijkt mij niet echt de bedoeling dat ik een handeling meerdere keren moet herhalen om iets door te kunnen voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:11:
Ik heb het contact in Gmail aangepast maar dat loste niks op. Toen heb ik het voor de derde keer aangepast op mijn telefoon en nu lijkt het wel goed opgeslagen. Maar goed het lijkt mij niet echt de bedoeling dat ik een handeling meerdere keren moet herhalen om iets door te kunnen voeren.
Zou kunnen zijn dat je niet gewacht hebt tot je contacten op je X10 en binnen Gmail gesynct zijn :)

Dit is denk ik ff de kortste klap:
Controleren of al je contacten gesynchroniseerd zijn met en/of staan in gmail.
Binnen Gmail al je contacten bewerken / goed zetten.
Binnen Gmail een export maken van al je contacten.
Op je X10 je telefoonboek helemaal leeg gooien.
Wacht op Sync met Gmail & dan is je Gmail contacten lijst leeg.
Importeer je eerder gemaakt export.
Sync dan je X10 weer.
Dan zou alles goed moeten staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Nnoitra op 02-12-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrstylo
  • Laatst online: 25-09 12:07
Kent iemand een goed WiFi tethering progamma voor de x10? zoiets als de mywi van de iphone ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marientjuh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 19:39

Marientjuh

Fullstack developer

Dan moet je je toestel rooten (is zo gepiept) en dan Wireless Tether installeren. Deze kan bluetooth en wireless tethering aanbieden.

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:59
wrstylo schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:38:
Kent iemand een goed WiFi tethering progamma voor de x10? zoiets als de mywi van de iphone ofzo?
Barnacle :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlamwillem
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:39
Easytether , geen root wel even een progje op je pc instaleren.

[ Voor 0% gewijzigd door vlamwillem op 02-12-2010 15:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
proxoid
ook geen root nodig

wel android SDK
dus werkt zowel op Windows, Linux als Mac

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger_ schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:27:
[...]

Zou kunnen zijn dat je niet gewacht hebt tot je contacten op je X10 en binnen Gmail gesynct zijn :)

Dit is denk ik ff de kortste klap:
Controleren of al je contacten gesynchroniseerd zijn met en/of staan in gmail.
Binnen Gmail al je contacten bewerken / goed zetten.
Binnen Gmail een export maken van al je contacten.
Op je X10 je telefoonboek helemaal leeg gooien.
Wacht op Sync met Gmail & dan is je Gmail contacten lijst leeg.
Importeer je eerder gemaakt export.
Sync dan je X10 weer.
Dan zou alles goed moeten staan.
Had tussendoor alles handmatig wel gesynct dus dat was het volgens mij niet. Maar had eigenlijk al heel lang een excuus nodig om al mijn contactpersonen eens uit te zoeken en er één adresboek van te maken dat ook goed klopte. Daar ga ik me nu dus maar eens mee bezighouden. In ieder geval bedankt voor de guideline ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

Ik heb dus ook patroon beveileging erop zitten, maar ik heb gmail account. mijn email weet en ww ook. pakt ie niet. Dus heb het ook geprobeerd met"null" maar dat werkt ook al niet.

wat nu??

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Je vraag opnieuw formuleren in ABN zodat we de vraag ook daadwerkelijk begrijpen zou een goed begin zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
@stinger_

Geheel oftoppic:
Als ik jou reakties lees de laatste tijd, lees ik alleen sacarcastische reakties i.p.v. de mensen een normale reaktie te geven.
Heeft dit te maken dat jij binnenkort 30 word en je nu al last van je midlife hebt?
Geloof mij, dat doet niet zeer en dat is ook helemaal geen ramp.

@wallie90

Kan je wel inloggen op je gmail account op een pc?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marientjuh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 19:39

Marientjuh

Fullstack developer

Ik heb na de update naar 2.1 heel erg veel last van langdurige vertragingen. Alles is en blijft dan ontzettend traag en reageert pas erg laat. Dit had ik eerder gehad en toen heb ik de face recognition service verwijderd en dat luchtte op. Alleen nu komt het probleem weer terug.

ICT'er als ik ben maakt mij nieuwsgierig naar wat dit veroorzaakt. Is er een programaatje die mij het CPU/RAM verbruik inzichtelijk maakt?

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ervaringen/vragen over custom roms en rooten horen hier NIET thuis, die kunnen in het daarvoor bestemde topic.