Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:25
answer_man schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:26:
Heb al sinds de Nordic release de 2.1 update er op staan en ik lees van mensen die vrij positief zijn over de levensduur van de batterij na deze update.
Heb je al een repair geprobeerd?
Dat zou ik wel een keertje proberen, en dan geen apps installeren, als het probleem dan niet verhoplen is, even langs een SE service center oid.
thvers schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:28:
weet hier iemand hoe je die blauwe bovenbalk terug kan krijgen?
sinds gister was deze oppeens verdwenen en mis hm wel....

heb al geprobeerd om op het beeld naar boven/beneden te zwiepen. bij 1.6 kwam die toen wel te voorschijn of verdween... alleen nu gebeurd dat helaas niet meer.
Is hij helemaal weg? je klokje, je icoontjes en alles? Gebruik je een andere home-app dan de standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:07
thvers schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:28:
weet hier iemand hoe je die blauwe bovenbalk terug kan krijgen?
sinds gister was deze oppeens verdwenen en mis hm wel...
Bij mij was deze balk pas ook ineens verdwenen (bij standaard homescreen). Maar na een reboot was deze gelukkig weer terug gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Is mijn batterij sinds de 2.1 update ineens naar de malle grootje of zit het hem stiekem ergens anders in?
Al eerder gezegd, de eerste dagen na de update gaat het heel erg hard, daarna zwakt het vanzelf af. Dat had ik ook met mijn Xperia X10 Mini Pro met de 2.1 update, die ging eerst in 4 uur (of minder!) leeg, alhoewel dat wel met erg intensief gebruik was, maar dat hield daarna vanzelf op. De batterijduur bleef dramatisch, maar wel iets minder dan eerst in ieder geval.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin Fagnano
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-01-2023
thijsje66 schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:12:
[...]

Ook:
  • Flash voor 2.1
  • Gmail
  • Cardock
  • Mediascape
  • TrackID
  • Spareparts
  • De nieuwe Youtube!
  • De nieuwe Market!
En meer, maar die heb ik niet bij de hand.
Bedankt! Vooral Google Earth is leuk. Ik snap al waarom we hem niet vinden in de markt, als je geen multi-touch hebt kun je niet uitzoomen volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:10
asuurs schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:10:
ik had nu de 2.1 backup 2 problemen, ten eerste startte mijn x10 1 a 2 keer per dag spontaan opnieuw op. ook was hij zeer traag. Een repair gedaan met seus en heb weer een vlotte goede foon.....voor een tijdje dan....want gisteren had ik weer 2x een spontane reboot....iemand een idee waar dit aan kan liggen? ik gebruik geen taskkiller oid.
Ik heb dit probleem ook. Sinds 2.1 reboots op willekeurige momenten, tijdens gebruik, maar ook wanneer hij gewoon op tafel ligt. Ik heb m'n telefoon voor reparatie naar Hi gestuurd en teruggekregen met 'Battery Test Failed'. Dus een nieuwe batterij erin gepropt. Resultaat: binnen een dag weer hetzelfde probleem en het wordt steeds erger. Nu reboot hij minimaal 2x achter elkaar en steeds vaker, dus heb ik hem direct maar weer terug naar reparatie gestuurd. Daar is hij nu naar onderweg. Ik laat het wel weten, zodra ik meer heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Klopt, maar misschien valt daar de one-finger-zoom in te implementeren. Zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razorrobot
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-08 14:30
Hebben jullie Flash for 2.1 werkend gekregen? Ik namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
razorrobot schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:33:
Hebben jullie Flash for 2.1 werkend gekregen? Ik namelijk niet.
Ik heb geen X10 meer, maar ik denk dat ik er dit jaar/volgend jaar één ga kopen, dan kan ik ook een lijstje samenstellen met alle werkende apps. Deze hele discussie moet trouwens in Rooten en Custom ROMs, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin Fagnano
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-01-2023
KoekjevanLU schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:29:
[...]

Ik heb dit probleem ook. Sinds 2.1 reboots op willekeurige momenten, tijdens gebruik, maar ook wanneer hij gewoon op tafel ligt. Ik heb m'n telefoon voor reparatie naar Hi gestuurd en teruggekregen met 'Battery Test Failed'. Dus een nieuwe batterij erin gepropt. Resultaat: binnen een dag weer hetzelfde probleem en het wordt steeds erger. Nu reboot hij minimaal 2x achter elkaar en steeds vaker, dus heb ik hem direct maar weer terug naar reparatie gestuurd. Daar is hij nu naar onderweg. Ik laat het wel weten, zodra ik meer heb gehoord.
Kan aan Memory kaart liggen, ik had het pas ook, toen memory kaart eruit en geen problemen. Het is natuurlijk geenoptie om zonder memory kaart je tel te gebruiken maar ik denk wel dat daar het probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marientjuh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 13:44

Marientjuh

Fullstack developer

Is mijn batterij sinds de 2.1 update ineens naar de malle grootje of zit het hem stiekem ergens anders in?
Ga eens je update intervallen na al je services die updates ophalen van inet. Twitter, hyves, mediascape, etc etc. Deze programmas kan je meestal achterhalen via een progje die alle startup programma's laat zien. Verwijder deze, of zet de intervallen op minimaal een uur.

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:10
Edwin Fagnano schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:36:
[...]

Kan aan Memory kaart liggen, ik had het pas ook, toen memory kaart eruit en geen problemen. Het is natuurlijk geenoptie om zonder memory kaart je tel te gebruiken maar ik denk wel dat daar het probleem zit.
Dat is het helaas ook niet. Ik had namelijk ook al een nieuwe memory card besteld. Met zowel de oude als de nieuwe treedt het probleem op.

Overigens komt het probleem meer voor:
X10 android 2.1 causes phone to crash and restart

[ Voor 14% gewijzigd door KoekjevanLU op 21-12-2010 12:53 . Reden: XDA link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asuurs
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-04-2014
KoekjevanLU schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:29:
[...]

ok, koekje, bedankt voor je reactie, ik wacht je antwoord af (wil hem liever niet opsturen dus hoor graag terug wat bij jou de oplossing was!)
groetjes Agnes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat mijn x10 tergend traag is ...
Met sms blijven de toetsen ook hangen ...Heel vervelend..
Wie weet hoe dit op te lossen is ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

picardo schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:20:
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat mijn x10 tergend traag is ...
Met sms blijven de toetsen ook hangen ...Heel vervelend..
Wie weet hoe dit op te lossen is ... ?
De software even herstellen met SEUS, dan is alles meestal weer opgelost. Het verwijderen van allemaal standaard geïnstalleerde rommel die je toch niet gebruikt kan je telefoon ook een stuk sneller maken.
Gewoon even rooten met z4 root en daarna titanium backup installeren om vervolgens alle bloatware (zo mag je het wel noemen) te verwijderen zoals allerlei buitenlandse toetsenborden, moxier mail, playnow, trackid, quadrapop etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Marientjuh schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:43:
[...]

Ga eens je update intervallen na al je services die updates ophalen van inet. Twitter, hyves, mediascape, etc etc. Deze programmas kan je meestal achterhalen via een progje die alle startup programma's laat zien. Verwijder deze, of zet de intervallen op minimaal een uur.
Heb Hyves APK, twitter en e-mail alle drie ingesteld op om het uur updaten.
Beautiful Widgets update als ik de telefoon uit standby haal
Meer kan ik me zo niet bedenken wat er zou updaten.

Vandaag ook even gekeken naar het verloop van de batterij, deze daalt vrij continu, of dit nu met of zonder internetten/gamen gepaard gaat, het blijft een vrij lineare grafiek (juiceplotter)

Heb nog een andere batterij liggen (de oude uit de X1 van men vriendin)
Binnenkort deze maar eens proberen, kijken of er verschil is :)

Volledige recovery heb ik (nog) niet zo'n zin in

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
En alweer deel 6

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En dus een slotje op deze :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ervaringen/vragen over custom roms en rooten horen hier NIET thuis, die kunnen in het daarvoor bestemde topic.