Ik ben met m'n telefoonboek bezig volgens deze methode:
Dit is denk ik ff de kortste klap:
Controleren of al je contacten gesynchroniseerd zijn met en/of staan in gmail.
Binnen Gmail al je contacten bewerken / goed zetten.
Binnen Gmail een export maken van al je contacten.
Op je X10 je telefoonboek helemaal leeg gooien.
Wacht op Sync met Gmail & dan is je Gmail contacten lijst leeg.
Importeer je eerder gemaakt export.
Sync dan je X10 weer.
Dan zou alles goed moeten staan.
Nu heb ik een paar vraagjes voordat ik overga tot het leeghalen van mn telefoonboek:
** Kan je in G-mail ook een mailgroep met een flink aantal mailadressen aanmaken?? Ik ben lid van 2 mailgroepen die apart in mijn telefoonboek staan. Zit te twijfelen of ik deze beter zo kan laten staan of ook alles in Gmail moet invoeren (zijn nog al wat adressen)
** Bij stap 4 (telefoonboek leeggooien) wordt daar écht alles bedoelt. Dus telefooncontacten, Gmail contacten e.d Voelt een beetje link om alles in een keer weg te gooien..
** Bij stap 5 (sync met Gmail) worden dan alle contacten van mn Gmail gewist? (Die heb ik dan wel in de export staan uiteraard..)
** Bij stap 6 (export importeren), staat dan alles weer zoals voor het weghalen??
** Ik heb nu bij bijna elk contact een foto. Maar niet bij de Gmail contacten. Dus ik denk dat ik die allemaal weer opnieuw moet toevoegen?? Kan ik dat dan beter via Gmail doen voordat ik een export aanmaak of beter later op de telefoon.
Misschien wat onnodige vragen. Maar dat maar even liever dan dat ik straks met een leeg telefoonboek zit, na uren werk om alles in te voeren
Veel dank alvast voor degene die me verder helpt!!