Ik heb ook problemen met contacten. Ik heb ze paar dagen voor dat ik zou updaten allemaal netjes gesorteerd en daarna back-up met Titanium gedaan. Vervolgens geupdate naar 2.1, maar contacten kwamen niet terug. Daarna met syncen wel teruggekregen, maar in de staat van ongeveer twee maanden geleden. Toen had ik Hi, nu Vodafone. Dus alles wat ik netjes heb gesorteerd voor update was weg. Sommige contacten waren met foto's, die zijn niet terug te vinden. Naar mij weten heb ik contacten nooit gesynct met G-mail, dus hoe ze wel kwamen met syncen is mij een raadsel, vooral in zo'n staat van twee maanden geleden, toen mijn contacten niet zo netjes waren gesorteerd, heel vreemd allemaal vooral omdat ik back-up met Titanium heb gemaakt, en die "zou" heel goed zijn. Ik mis nu ook sommige contacten die in de loop van twee manden werden gemaakt
Verwijderd
Ik heb een probleem met mijn berichten, heb na de update de handcent sms opnieuw moeten downloaden.
En als ik nu een sms krijg, krijg ik hem dubbel. Ik heb de melding uitstaan bij de andere smsfunctie..
En als ik bij toepassingen de bedieningselementen probeer te stoppen lukt dat ook niet.
Iemand enig idee wat wel werkt?
En als ik nu een sms krijg, krijg ik hem dubbel. Ik heb de melding uitstaan bij de andere smsfunctie..
En als ik bij toepassingen de bedieningselementen probeer te stoppen lukt dat ook niet.
Telefoon al een keer opnieuw opgestart?Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 23:30:
Ik heb een probleem met mijn berichten, heb na de update de handcent sms opnieuw moeten downloaden.
Heeft iemand de bijgesloten power widget apk voor mij?
Ik heb hem blijkbaar per ongeluk van mijn toestel verwijderd want ik kan hem nergens meer vinden.
En in de market kost hij geld.
Ik kan wel de widget "Status wijzigen" kiezen, maar die is dus heel anders.
Mijn probleem met het niet uitgaan van het scherm en spontaan aangaan lijkt opgelost door 'Quick Settings' te verwijderen van mijn GSM.
Ik heb hem blijkbaar per ongeluk van mijn toestel verwijderd want ik kan hem nergens meer vinden.
Mijn probleem met het niet uitgaan van het scherm en spontaan aangaan lijkt opgelost door 'Quick Settings' te verwijderen van mijn GSM.
Is de resolutie van de foto's op de "tiles" nog steeds zo slecht/wazig? in 1.6 waren de foto's van facebook van een veel betere kwaliteitmartend schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:51:
Hyves is niet veranderd in Timescape voor zover ik kan zien, je kan op de tegel klikken om doorgestuurd te worden via de browser of je kan kiezen om het berichtje te lezen plus indien aanwezig foto's te zien.
Afgelopen weekend is ook mijn X10 geudate naar 2.1. De update is op mijn X10 nog geen onverdeeld succes. Het grootste probleem is het niet werkend krijgen mijn email account. Specifiek gaat het over de uitgaande mail-serverinstellingen. Ik gebruik het mail account van mijn internetprovider Online. Als ik voor handmatig configureren (pop3 account) kies, gaat alles goed bij de inkomende instellingen. Vervolgens kan de X10 bij de uitgaande serverinstellingen geen contact maken met server.
Standaardinstellingen:
Standaardinstellingen:
- smtp.online.nl
- poort 587
- geen beveiliging
- gebruikersnaam xxx
- wachtwoord xxx
Verwijderd
hier staat hij wel bij denk ik:FF schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:45:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=826849
smtp is normaal gesproken poort 25Saurus schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:37:
Afgelopen weekend is ook mijn X10 geudate naar 2.1. De update is op mijn X10 nog geen onverdeeld succes. Het grootste probleem is het niet werkend krijgen mijn email account. Specifiek gaat het over de uitgaande mail-serverinstellingen. Ik gebruik het mail account van mijn internetprovider Online. Als ik voor handmatig configureren (pop3 account) kies, gaat alles goed bij de inkomende instellingen. Vervolgens kan de X10 bij de uitgaande serverinstellingen geen contact maken met server.
Standaardinstellingen:beveiligingscertificaten instellen werkt niet. Wat nu? Wat zie ik over het hoofd?
- smtp.online.nl
- poort 587
- geen beveiliging
- gebruikersnaam xxx
- wachtwoord xxx
Maar waarschijnlijk blokkeert je telefoon provider sowieso externe smtp-servers
Als het goed is bieden zij (Vodafone, KPN, etc) echter ook een smtp server aan
Je moet de widget "Energiebeheer" hebben, die staat als het goed is gewoon nog op je telefoon, want zonder root kun je die niet verwijderen.FF schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:45:
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Poort 587 is de poort die volgens de nieuwere RFCs gebruikt behoort te worden voor het versturen van mail, poort 25 wordt nog voor historische redenen toegelaten, en behoort eigenlijk alleen gebruikt te worden voor SMTP verkeer tussen mailservers. Zie oa http://tools.ietf.org/html/rfc4409frankivo schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:33:
[...]
smtp is normaal gesproken poort 25
[ Voor 9% gewijzigd door Remus op 17-11-2010 10:59 ]
Verwijderd
Laatst zocht ik via de google zoekbalk naar een liedje op mn sd-card. Geen probleem, direct gevonden. Alleen opende hij het liedje in een zeer simpele media speler. Eentje die zeer snel werkt, dezelfde afspeellijsten en bibliotheek heeft als mediascape en vooral heel soepel werkt. Vele malen beter dan de mediascape speler voor geluid/liedjes.
Nu wil ik deze mediaplayer vaker gebruiken, los van mediascape. Kan ik alleen bij deze player komen via de google-zoekbalk of is er een shortcut mogelijk?
Toen ik via de back-knop terug ging, kwam ik terecht in mediascape. Toen ik deze mediaplayer aan had staan, stond bij actieve services:
Muziek
Proces: com.android.music
MediaPlaybackService
Kan ik hiervan een shortcut plaatsen op een home-screen?
Nu wil ik deze mediaplayer vaker gebruiken, los van mediascape. Kan ik alleen bij deze player komen via de google-zoekbalk of is er een shortcut mogelijk?
Toen ik via de back-knop terug ging, kwam ik terecht in mediascape. Toen ik deze mediaplayer aan had staan, stond bij actieve services:
Muziek
MediaPlaybackService
oh, dat is wel nieuw voor mijRemus schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:58:
[...]
Poort 587 is de poort die volgens de nieuwere RFCs gebruikt behoort te worden voor het versturen van mail, poort 25 wordt nog voor historische redenen toegelaten, en behoort eigenlijk alleen gebruikt te worden voor SMTP verkeer tussen mailservers. Zie oa http://tools.ietf.org/html/rfc4409
Vodafone accepteert geen mail op poort 587 voor zo ver ik weet
Waarom gebruik je de uitgaande mailserver van je thuis-internet provider en niet die van je mobiele telefoonprovider?Saurus schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:37:
Standaardinstellingen:beveiligingscertificaten instellen werkt niet. Wat nu? Wat zie ik over het hoofd?
- smtp.online.nl
- poort 587
- geen beveiliging
- gebruikersnaam xxx
- wachtwoord xxx
Heb je 'aanmelden vereist' wel aangevinkt? Anders weet Online niet wie je bent en accepteert de smtp server dus geen mail.
Bij de firmware 1.6 was dit idd poort 25. Toen werkte nog alles correct. Maar het ligt niet aan de poort alleen, want ook met poort 25 kan ik geen contact maken met de server.frankivo schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:33:
smtp is normaal gesproken poort 25
Ik heb Hi/KPN als Telco. Moet ik dan maar met hi contact opnemen, of is er ergens een smtp server van hi bekend? never mind, zie onderRemus schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:58:
Poort 587 is de poort die volgens de nieuwere RFCs gebruikt behoort te worden voor het versturen van mail, poort 25 wordt nog voor historische redenen toegelaten, en behoort eigenlijk alleen gebruikt te worden voor SMTP verkeer tussen mailservers. Zie oa http://tools.ietf.org/html/rfc4409
Yes! Je hebt gelijk! Even gegoogled op 'smtp server Hi' en direct resultaat gevonden: smtp.kpnplanet.nlJimster schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:45:
Waarom gebruik je de uitgaande mailserver van je thuis-internet provider en niet die van je mobiele telefoonprovider?
Heb je 'aanmelden vereist' wel aangevinkt? Anders weet Online niet wie je bent en accepteert de smtp server dus geen mail.
Problem solved. Ik begrijp alleen niet waarom het eerst wel gewerkt heeft (uiteraard met aanmelding) met de 1.6 firmware. Heeft Hi hier dan iets in veranderd?
[ Voor 23% gewijzigd door Saurus op 17-11-2010 13:35 ]
SE is bezig met het ontwikkelen van multi-touch voor de X10. Met name pinch to zoom zal worden geïmplementeerd:
http://blogs.sonyericsson...inch-zoom-for-xperia-x10/
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Goed nieuws! hopelijk wordt het ook geïmplementeerd in mediascape, hoewel dat one-finger zoom me eigenlijk ook wel handig lijkt. Gaaf dat een deel van de multi-touch spellen ook op de X10 zal werken dan.MagicTempest schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:38:
SE is bezig met het ontwikkelen van multi-touch voor de X10. Met name pinch to zoom zal worden geïmplementeerd:
Multi-touch zal in de UXP update komen die voor Q1 gepland staat. Als daar dan ook nog eens een android update bij zou zitten, dan heeft SE zich wat mij betreft bewezen op de Android markt en wordt mn volgende toestel zeker een SE! (SE, als u even mee leest....)
Verwijderd
Die one-finger zoom en 3D lijsten wil ik verder ontwikkeld zien op onze X10 al. Zou dat ook met die update komen?
Verwijderd
Ik heb net alle contacten verloren. Syncen met G-mail helpt niet. App Telefoon registreert niks (hij is leeg, geen gegevens), inkomende oproepen slaat ie niet op, alsof app telefoon dood is. Lekker 2.1!, met 1.6 had ik nergens last van.
Als ik iets wil downloaden van market loopt het constant “downloaden starten” zonder dat er iets gebeurt
Als ik iets wil downloaden van market loopt het constant “downloaden starten” zonder dat er iets gebeurt
Verwijderd
3 vragen:
- Loopt bij jullie de accu ook zo ontzettend snel leeg na de update?
Volgens Battery Left Widget, heeft de accu een capaciteit van 8 uur als ie vol is, en ja, die widget is volledig gekalibreerd. 
- Nu, als het goed is, heeft de X10 Bluetooth 2.1 ondersteuning!
Kent er iemand een app, waarbij je je X10 als afstandsbediening voor je PC kunt gebruiken via een Bluetooth-verbinding?
Ik heb PRemoteDroid gebruikt, maar daar loopt m'n PC mee vast. 
- Kan je de widget "Energiebeheer" aanpassen, net als de Power Widget in de Market?
Helaas heeft die Power Widget irritante reclame, en ik heb geen creditcard om de volledige versie te kopen. Ik gebruik nu MySettings voor m'n instellingen, maar een widget is toch leuker.
- Loopt bij jullie de accu ook zo ontzettend snel leeg na de update?
- Nu, als het goed is, heeft de X10 Bluetooth 2.1 ondersteuning!

- Kan je de widget "Energiebeheer" aanpassen, net als de Power Widget in de Market?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2010 16:10 ]
Is volgens mij al een paar keer genoemd in dit topic, maar je moet bij Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheren de cache van de Market app even legen. Dan werkt het weer als een zonnetje.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:15:
Ik heb net alle contacten verloren. Syncen met G-mail helpt niet. App Telefoon registreert niks (hij is leeg, geen gegevens), inkomende oproepen slaat ie niet op, alsof app telefoon dood is. Lekker 2.1!, met 1.6 had ik nergens last van.
Verwijderd
Weet iemand nog wat de code is van de nederlandse versie van de x10?
Ik heb mn geflasht naar de nordic versie (4 nummertjes veranderd), maar nu de NL kpn versie uit is wil ik die graag
Ik heb mn geflasht naar de nordic versie (4 nummertjes veranderd), maar nu de NL kpn versie uit is wil ik die graag
*zucht* weer een vraag die voor de zoveelste keer voorbij komt.
Doe es een topic search op "KPN".
Of kijk ff onder de accu..
Doe es een topic search op "KPN".
Of kijk ff onder de accu..
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Noem eens 1 reden waarom je de Nederlandse versie erop wilt ?Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:17:
Lekker op Nordic laten staan, heb je de volgende update ook eerder, groot voordeel toch !
Kijk, dat is nog eens goed nieuws! Nu nog een 2.2 (of dan 2.3 gelijkMagicTempest schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:38:
Overigens bevalt mij de 2.1 update uitstekend (heb hem via nordic). Het idle verbruik is enorm gedaald (deed er vorige week 4 dagen mee, toen was ik vrij) en ik haal met intensief gebruik met gemak de 36 uur. Ook loopt alles een stuk sneller, behalve reckless racing gek genoeg.
Verrassend dat het opeens wel kan door fantastische programmeursMagicTempest schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:38:
Helaas kan ik hem hier ook niet terugvinden.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:45:
[...]
hier staat hij wel bij denk ik:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=826849
Zelfs niet op een andere lijst die daar weer voorbij komt.
Dan maar geen auto-brightness
Verwijderd
Ja heb ik gedaan maar nog steeds krijg ik dubbele smsjes,Camembert1633 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:30:
[...]
Telefoon al een keer opnieuw opgestart?
iemand anders een idee misschien?
idd, die liep op 1.6 als een zonnetje, maar is nu zowat onspeelbaarKnul schreef op woensdag 17 november 2010 @ 18:49:
[...]
Kijk, dat is nog eens goed nieuws! Nu nog een 2.2 (of dan 2.3 gelijk) update en dan ben ik helemaal tevreden =D.
Overigens bevalt mij de 2.1 update uitstekend (heb hem via nordic). Het idle verbruik is enorm gedaald (deed er vorige week 4 dagen mee, toen was ik vrij) en ik haal met intensief gebruik met gemak de 36 uur. Ook loopt alles een stuk sneller, behalve reckless racing gek genoeg.
Verwijderd
2.3 zal 'm wel niet worden, het schijnt dat je daar minimaal 512 mb ram voor nodig hebt...LDVC schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:08:
[...]
idd, die liep op 1.6 als een zonnetje, maar is nu zowat onspeelbaar
Jij leeft onder een steen. Dat dachten ze een paar (5?) maanden geleden, dat gerucht is allang ontkracht door Google. Gingerbread heeft nog geen specifieke hardware-eisen, maar een versie die die wel heeft schijnt er wel aan te komen volgens de geruchten. Maar ja, dat zijn geruchten.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:42:
[...]
2.3 zal 'm wel niet worden, het schijnt dat je daar minimaal 512 mb ram voor nodig hebt...
Ik heb geen leuke ondertitel.
Iemand trouwens swype al aan de praat op 2.1? Zo ja, welke? Die apk die ik heb geeft een foutmelding als je m selecteert als invoermethode...
Verwijderd
Ik merk dat mijn batterijduur er erg op achteruit gegaan is sinds de update. Vorige week (op 1.6) kon mijn batterij ook gemakkelijk 4 dagen meegaan, maar nu is het amper 24u met hetzelfde gebruik en dezelfde instellingen. Wat vreet er toch zo aan die batterij ineens? Iemand een idee of oplossing?Knul schreef op woensdag 17 november 2010 @ 18:49:
[...]
Kijk, dat is nog eens goed nieuws! Nu nog een 2.2 (of dan 2.3 gelijk) update en dan ben ik helemaal tevreden =D.
Swype versie Swype_ENG_DUT_X10_2.4.44.10912 werkt hier perfect op de X10.karstjan schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:47:
Iemand trouwens swype al aan de praat op 2.1? Zo ja, welke? Die apk die ik heb geeft een foutmelding als je m selecteert als invoermethode...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Mijn X10 heb ik gisteravond na ruim 4,5 dag aan de prik gehangen. Dat is ongeveer een dag / anderhalf langer dan ik gewend was op 1.6. Toen ik hem aansloot stond hij nog op 17%, dus hij had nog wel een paar uur door kunnen gaan.
Netwerkmodus: GSM only
Bluetooth: constant aan
GPS: uit
wifi: meestal uit (hooguit 4 uur gebruikt in die dagen)
Nu scheelt het wel dat ik maar heel weinig bel, ik sms voornamelijk.
Verwijderd
Ik SMS ook vooral. Bellen doe ik praktisch niet.MagicTempest schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:37:
Mijn X10 heb ik gisteravond na ruim 4,5 dag aan de prik gehangen. Dat is ongeveer een dag / anderhalf langer dan ik gewend was op 1.6. Toen ik hem aansloot stond hij nog op 17%, dus hij had nog wel een paar uur door kunnen gaan.
BT: uit
WiFi: heeft hoogstens 1u opgestaan op die 24u
Dus ik vind het toch maar vreemd.
ja ik zie het al, GSM only (dus geen UMTS etc). Ik gebruik dat ding dus voor alles wat los en vast zit (ook social networks e.d.) en dan kun je het na een uurtje of 10-15 wel bekijken...
[ Voor 5% gewijzigd door SleutelMan op 18-11-2010 09:59 ]
Het nummer staatVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:17:
- op de doos van je telefoon
- op de telefoon onder de batterij
[ Voor 30% gewijzigd door Remus op 18-11-2010 13:48 . Reden: Verkeerde post gequote.... ]
Mijn batterijduur fluctueert echt heel erg heftig tussen 24 uur en 4 dagen. Het gebruik verschilt daarbij nauwelijks. Ik heb nog niet echt veel verschil gezien tussen de 1.6 en de 2.1 wat dat betreft.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:07:
[...]
Ik merk dat mijn batterijduur er erg op achteruit gegaan is sinds de update. Vorige week (op 1.6) kon mijn batterij ook gemakkelijk 4 dagen meegaan, maar nu is het amper 24u met hetzelfde gebruik en dezelfde instellingen. Wat vreet er toch zo aan die batterij ineens? Iemand een idee of oplossing?
Hij heeft dus wel hetzelfde (touch?)screen als de Desire en de N1, die hebben namelijk ook last van die y-as bug.
Ik merk het ook. In de tijd dat ik slaap (uurtje of 7) daalt de duur ong. 40%. Dit was bij de 1.6 ong. 13%
Ik kon op 1.6 ongeveer 48 uur doen met een cyclus. Nu mag ik blij zijn dat ik de 24 uur haal. Mijn verbruik is zo goed als hetzelfde gebleven en instellingen ook. Ik heb met Setcpu geprobeerd de proccessor snelheid te verlagen als het scherm uit is, maar ik merk weinig verschil. Ik denk dat ik nog maar eens een reset doe en kijken of het dan beter wordt.
Voor de rest heel erg tevreden met de update, maar niet met de batterijduur dus
Ik kon op 1.6 ongeveer 48 uur doen met een cyclus. Nu mag ik blij zijn dat ik de 24 uur haal. Mijn verbruik is zo goed als hetzelfde gebleven en instellingen ook. Ik heb met Setcpu geprobeerd de proccessor snelheid te verlagen als het scherm uit is, maar ik merk weinig verschil. Ik denk dat ik nog maar eens een reset doe en kijken of het dan beter wordt.
iemand ?Bertuz-x10 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:25:
Misschien al beantwoord, maar toch.
Mijn Wifi werkt niet meer. Heeft wel verbinding, maar niet met internet. Op de laptop doet hij het wel. Iemand een idee?
Batterijduur is hier dik in orde (thuislocatie)... ik haal nu twee á drie dagen op één lading met 10-15 minuten bellen per dag + iedere 5 minuten een sync met mijn mailbox en dus regelmatig gebruik van display voor checken van nieuwe spam. Telefoon staat 24/7 aan.
Komende week zal ik `m ook op m`n werk testen. Daar is het ontvangst aanzienlijk slechter, dus zal er meer aanspraak op batterij gedaan worden voor het geschakel tussen GMS/3G/HSDPA.
Komende week zal ik `m ook op m`n werk testen. Daar is het ontvangst aanzienlijk slechter, dus zal er meer aanspraak op batterij gedaan worden voor het geschakel tussen GMS/3G/HSDPA.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
eventueel terugflashen naar 1.6
kijken of het dan wel werkt
zo niet, terug naar de winkel
Ik merk juist dat de batterijduur een stuk is verbeterd, ik doe nu makkelijk anderhalve dag op een acculading met veel gebruik van WhatsApp, FB, Mail, Flitsnav. Verder helderheid vol, bleutooth altijd aan en netwerk keuze op GSM/G3. Eerst haalde ik met minder gebruik krap een dag, snap niet zo goed waar al die negatieve verhalen hier vandaan komen als ik het vergelijk met mijn X10.
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Ik heb nog iets wat misschien handig is voor in de topic start te plaatsen! (denk ik danMagicTempest schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:15:
Als ik meer dan 3 SMS'jes tegelijk verstuur, wordt het omgezet naar MMS?
Ja, dat klopt, en het valt niet aan te passen. Short Messaging Service
Ik had dus het probleem dat met de standaard sms applicatie meerdere smsjes niet werden omgezet naar een mms. Het bleek dus dat pas na 20 smsjes er een mms van werd gemaakt. Gezien dit ergens een instelling moet zijn ben ik op zoek gegaan en heb het aan kunnen passen in een settings .xml file. Je moet het volgende doen:
1. Sluit via een taskmanager 'Messaging' af. Dit voor de zekerheid.
2. Ga met een filemanager naar de volgende directory:
/data/data/com.sonyericsson.conversations/
3. Edit het volgende bestand:
com.sonyericsson.conversations_preferences.xml
4. Pas de volgende regels aan en veranderd de waarde in wat je graag wilt:
<int name="semc_pref_key_mms_trigger_sms_segments" value="20" />
<int name="semc_pref_key_sms_max_segments" value="20" />
5. Sla de wijzigingen op en sluit het bestand af.
6. Zorg ervoor dat een eventueel aangemaakt back-up bestand uit de directory wordt verplaatst of verwijderd. Als ik het aangemaakte .bak bestand liet staan werd deze namelijk teruggezet bij het starten van de sms applicatie.
7. Start de sms applicatie opnieuw op, hele telefoon hoeft niet.
Dit is hoe ik het het gedaan en het werkt. Ik heb de waardes in 3 veranderd en na het derde smsje wordt het automatisch omgezet naar een mms. Nog getest verder door mijzelf een mms te versturen en het werkte.
Edit1: oja, geen idee wat de keys precies doen of inhouden, maar ik heb ze beide maar gewoon aangepast.
Edit2: rooted 2.1 generic firmware.
[ Voor 3% gewijzigd door Rudie_V op 18-11-2010 13:31 ]
Zie het een weekje aan. Ik was de eerste week ook vrij teleurgesteld over een afgenomen batterijduur. Nu is mn batterij beter dan eerst.r_ketting schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:57:
Ik merk het ook. In de tijd dat ik slaap (uurtje of 7) daalt de duur ong. 40%. Dit was bij de 1.6 ong. 13%
Ik heb de x10 van m'n vriendin dus ge update naar android 2.1 maar nu is ze haar standaard keyboard kwijt wat ze had (met die pijltjes om naar links en rechts te gaan).
Weet iemand of deze terug te krijgen is?
Desnoods d.m.v. een .apk?
Ik heb namelijk niets kunnen vinden..
Weet iemand of deze terug te krijgen is?
Desnoods d.m.v. een .apk?
Ik heb namelijk niets kunnen vinden..
Verwijderd
hallo mensen
ik ben hier net op het forum.
en ik las hier en daar iets over de 2.1 update van de sony ericsson.
maar mijn vraag is.
ik heb mijn telefoon simlock vrij gekocht.
en heb een hi abbonement.
maar ik heb de update nog niet binnengekregen.
of werkt dat anders?
wil iemand me hier bij helpen?
graag een pb a.u.b
MVG Jurrien
maar mijn vraag is.
of werkt dat anders?
graag een pb a.u.b
MVG Jurrien
Neem aub de moeite om de FAQ's e.d. door te lezen van dit forum. Zo hoef je niet iedereen te groeten en doen we niet aan persoonlijke berichten (pb) maar posten we antwoorden gewoon direct hier zodat andere mensen er ook nog wat aan hebben.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:18:
hallo mensen
maar mijn vraag is.
of werkt dat anders?
graag een pb a.u.b
MVG Jurrien
Verder vraag je iets wat makkelijk terug te vinden is hier: achterhaal je SI code en controleer of de update voor jou telefoon beschikbaar is. Simlock status zegt niks over branding!!!
Verwijderd
dag mensen, ik begin mijn geduld een beetje te verliezen.. waarom is het nou zo fu*king moeilijk om deze telefoons in 1 reeks te updaten.. waarom moet dat nou weer plukje voor plukje.. de helft van nederland heeft zijn x10 al geupdate maar die van mijn vriendin blijft maar doodleuk zeggen dat 1.6 de nieuwste software versie is..
echt grrrrrrrrrrr ik ga echt nooit meer iemand een SE aanraden.
Ik gebruik mijn telefoon ook voor twitter, email, en weerupdates. Als je niet zit te browsen merk je relatief weinig van de snelheid van GPRS.SleutelMan schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:58:
ja ik zie het al, GSM only (dus geen UMTS etc). Ik gebruik dat ding dus voor alles wat los en vast zit (ook social networks e.d.) en dan kun je het na een uurtje of 10-15 wel bekijken...
Verwijderd
koop dan een samsung of een htc, daar heb je precies hetzelfde, dit ligt niet aan SE maar aan de providers die de software versie moeten goedkeuren....Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:03:
dag mensen, ik begin mijn geduld een beetje te verliezen.. waarom is het nou zo fu*king moeilijk om deze telefoons in 1 reeks te updaten.. waarom moet dat nou weer plukje voor plukje.. de helft van nederland heeft zijn x10 al geupdate maar die van mijn vriendin blijft maar doodleuk zeggen dat 1.6 de nieuwste software versie is..
Verwijderd
Als ik het goed begrijp is TopApps een rooted app die niet verwijderd kan worden via de standaard paden, op een T-mobile branded toestel?Mensen die een T-mobile branded telefoon hebben het over :
X10i TMOB-NL GENERIC 1233-7031
1232-4402 T-Mobile NL/Sensuous black
1232-4413 T-Mobile NL/Luster white
PS: Ik bezit inderdaad een Xperia X10, waarop ik ook bovenstaande quote plaatste.
Zijn er hacks om deze (stiekeme) rot-app alsnog te bannen van mijn telefoon? Buiten firmware hacks/cracks/resets/rerouts om?
Zo ja, zou ik dit graag horen, die rot app draait stiekem uren op de achtergrond mee als ik hem niet om het half uur met Task manager uitschakel.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2010 17:27 ]
Verwijderd
mjawel.. maar de x10 kwam al kreupel op de markt met 1.6.. en nu zeggen ze jaaa hij is uit.. not...Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:24:
[...]
koop dan een samsung of een htc, daar heb je precies hetzelfde, dit ligt niet aan SE maar aan de providers die de software versie moeten goedkeuren....
en mijn N1 heeft niet zoveel last van providers gelukkig..
Verwijderd
daar zit wat in, maar zolang de telefoon wat stabiel draait vind ik het wel best en dan maken die kleine nummertjes niet al te veel uit...Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:48:
[...]
mjawel.. maar de x10 kwam al kreupel op de markt met 1.6.. en nu zeggen ze jaaa hij is uit.. not...
en mijn N1 heeft niet zoveel last van providers gelukkig..
Verwijderd
Goedenavond Jurrien,Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:18:
hallo mensen
maar mijn vraag is.
of werkt dat anders?
graag een pb a.u.b
MVG Jurrien
Leuk om ook eens een beleefd iemand tegen te komen,
kijk maar eens hier:
http://www.androidworld.n...comment-page-11/#comments
, daar hebben ze iets meer geduld, onderaan de pagina is hetzelfde onderwerp.
M.v.g. Falena
Heb je SEUS geinstalleerd en heb je zo al een update check gedaan?Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:18:
<knip>ik heb mijn telefoon simlock vrij gekocht.
<knip>
Indien nee; doe dat eerst.
Indien ja, en geen update; zoek de code (onder de accu) op en kijk of hij hier bij staat http://blogs.sonyericsson.com/products/ .
Staat ie er niet bij heb je 2 opties; geduldig wachten of je x10 gaan rooten en de code aanpassen.
Voor de laatste optie moet je in het andere X10 topic zijn.
Wannabee-mod uithangen, liever niet. Daar hebben we TR's voor.
[ Voor 38% gewijzigd door BastiaanN op 20-11-2010 14:17 ]
Verwijderd
2.1 was te laat maar gelukkig houden ze voorlopig hun woord en blijven ze updates uitbrengen voor de X10. Hoop wel dat ze 2.2 overslaan en mits mogelijk meteen richting 2.3 gaan. Je moet ergens die inhaalslag maken.
Groeten,
Leon
Groeten,
Leon
Voor alle t-mobile klanten; van een moderator mbt een topic over de 2.1 update op het forum van t-slowbile:
"Ik begrijp dat jullie graag een reactie ontvangen en dan natuurlijk het liefst met een datum waarop de update beschikbaar zal zijn. Helaas heb ik van de betreffende afdeling bericht ontvangen dat er nog geen releasedatum bekend is.
Er speelt nog een aantal zaken waardoor er problemen kunnen ontstaan na de update. Deze dienen eerst opgelost te worden voordat we de 2.1 update aan gaan bieden."
Maw, beetje vaag maar het zal nog wel even duren voordat de update er is; leg ik het voorgaande maar uit.....
"Ik begrijp dat jullie graag een reactie ontvangen en dan natuurlijk het liefst met een datum waarop de update beschikbaar zal zijn. Helaas heb ik van de betreffende afdeling bericht ontvangen dat er nog geen releasedatum bekend is.
Er speelt nog een aantal zaken waardoor er problemen kunnen ontstaan na de update. Deze dienen eerst opgelost te worden voordat we de 2.1 update aan gaan bieden."
Maw, beetje vaag maar het zal nog wel even duren voordat de update er is; leg ik het voorgaande maar uit.....
Ik heb iets ontdekt in 2.1: Als je Mediascape gebruikt, en de volumetoets lang inhoudt, gaat hij naar het volgende nummer =D. Geweldig, dit miste ik al sinds ik van mijn w910i overstapte na een N82
. Overigens moet je hem vrij lang inhouden, een seconde of 3 schat ik.
interessantKnul schreef op donderdag 18 november 2010 @ 21:49:
Ik heb iets ontdekt in 2.1: Als je Mediascape gebruikt, en de volumetoets lang inhoudt, gaat hij naar het volgende nummer =D. Geweldig, dit miste ik al sinds ik van mijn w910i overstapte na een N82. Overigens moet je hem vrij lang inhouden, een seconde of 3 schat ik.
eens checken of dat ook met spotify werkt
Die optie miste ik in het begin echt. Heb er sindsdien niet meer aan gedacht, maar dit is wel een goede toevoeging!Knul schreef op donderdag 18 november 2010 @ 21:49:
Ik heb iets ontdekt in 2.1: Als je Mediascape gebruikt, en de volumetoets lang inhoudt, gaat hij naar het volgende nummer =D. Geweldig, dit miste ik al sinds ik van mijn w910i overstapte na een N82. Overigens moet je hem vrij lang inhouden, een seconde of 3 schat ik.
Wat betreft de batterij. Sinds de update is ie 3x zo snel leeg dan er voor. Eerst ging ie makkelijk 72 uur mee en nu nog maar 24 max. Ik heb nu echter wel:
3G/HSPDA altijd aan
whatsapp altijd aan (vreet veel stroom volgens mij)
Scherm op auto
Niet om de pret te bedreven, maar deze functie was ook al beschikbaar in 1.6. Het grote nadeel is dat het (in tegenstelling tot op de oude SE Walkman telefoons) alleen werkt als Mediascape geopend is, als het scherm uit staat of Mediascape draait in de achtergrond werkt deze functie niet (althans hier op Nordic 2.1 niet).Knul schreef op donderdag 18 november 2010 @ 21:49:
Verwijderd
Whatsapp uitschakelen/standby zetten bij uitschakelen scherm en je scherm op <30 sec/manual zetten helpt al veel.chevchelios schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:47:
[...]
Die optie miste ik in het begin echt. Heb er sindsdien niet meer aan gedacht, maar dit is wel een goede toevoeging!
Wat betreft de batterij. Sinds de update is ie 3x zo snel leeg dan er voor. Eerst ging ie makkelijk 72 uur mee en nu nog maar 24 max. Ik heb nu echter wel:
3G/HSPDA altijd aan
whatsapp altijd aan (vreet veel stroom volgens mij)
Scherm op auto
Als je "Startup Auditor", "Battery History checker" en een task manager download kan je dit al verhelpen.
Ik ben van ongeveer 73% batterijverbruik naar 31% batterijverbruik gegaan in 2 dagen
Vooral TIMESCAPE en moxier mail (op de achtergrond) zijn batterijslurpers, die je beter kan blocken. (tenzij je ze gebruikt)
Ik ben ook nog altijd in blijde verwachting van 2.1. Maar dat terzijde ik heb een belgische simlock vrije x10. Nu op deze staat geen youtube applicatie. En na een tijdje zoeken heb ik dan toch de originele aplicatie gevonden.
Maar zodra ik ik deze apk wil installeren zegt hij "youtube kan niet geinstalleerd worden op deze telefoon".
Hoe komt dit? En kan dit opgelost worden?
Maar zodra ik ik deze apk wil installeren zegt hij "youtube kan niet geinstalleerd worden op deze telefoon".
Hoe komt dit? En kan dit opgelost worden?
Aangezien jouw Belgische firmware vooralsnog altijd 'gecastreerd' zou zijn (beperkingen o.a. Youtube) zou ik serieus overwegen de internationale 2.1 rom erop te zetten voor volledige fuinctionaliteit waar je 'recht op hebt'. Just my 2 cents.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Multitouch voor de X10 eerste kwartaal 2011 eindelijk luistert SE is keer naar zijn klanten!
Mja Twitter gaat nog wel over GPRS. Facebook/Hyves gaat mijn geduld te boven op die snelheidMagicTempest schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:10:
[...]
Ik gebruik mijn telefoon ook voor twitter, email, en weerupdates. Als je niet zit te browsen merk je relatief weinig van de snelheid van GPRS.
Goh... heb als tmobile klant de nordic generic update... en wat denk je, draait als een zonnetje...GRUMBLER schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:14:
Voor alle t-mobile klanten; van een moderator mbt een topic over de 2.1 update op het forum van t-slowbile:
Waarom zouden er bij t-mobile gebruikers zich problemen voordoen die zich niet voordoen bij bijv. KPN klanten?
Raar... Is zo gek nog niet
Voor browsen en youtube snap ik dat je UMTS of wifi aanzet. Dat doe ik ook wanneer ik dat ga gebruiken, maar browsen doe ik gewoon heel weinig op mijn telefoon. Dat doe ik liever op de pc.SleutelMan schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 09:52:
[...]
Mja Twitter gaat nog wel over GPRS. Facebook/Hyves gaat mijn geduld te boven op die snelheid. Laat staan browsen+Youtube (ik bezoek een aantal vaste tech-sites elke dag). Dat deed ik al op mn C902, ik heb geen X10 gekocht om ermee te bellen (nja, soms dan
)
De voornaamste reden dat ik een smartphone heb is voor e-mail en applicaties/games. Nu heb ik toen ik die 4 dagen haalde geen spelletjes gespeeld op de X10, dus dat scheelt natuurlijk ook enorm. Momenteel staat hij net iets meer dan 1 dag aan en heb ik een paar uur muziek geluisterd en een paar uur wifi. Huidige batterij status is 70%.
Wie weet of het mogelijk is om die status te verwijderen/ aanpassen van timescape.
En dan bedoel ik @sony ericsson experia x10 die na elke wijziging er automatisch bij staat.
Had eigenlijk gehoopt dat dat nu aan te pasen was.
En dan bedoel ik @sony ericsson experia x10 die na elke wijziging er automatisch bij staat.
Had eigenlijk gehoopt dat dat nu aan te pasen was.
Ahzo dus kan dit nooit installeren in feite.Michael Knight schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:35:
Aangezien jouw Belgische firmware vooralsnog altijd 'gecastreerd' zou zijn (beperkingen o.a. Youtube) zou ik serieus overwegen de internationale 2.1 rom erop te zetten voor volledige fuinctionaliteit waar je 'recht op hebt'. Just my 2 cents.
En hoe zet ik deze internationale 2.1 rom erop dan?
Youtube apk zou je gewoon op je x10 moeten kunnen installeren (Oh wat weet google toch veel..)
Zou kunnen dat jij de nieuwste youtube apk hebt gevonden, en die heeft -als ik me niet vergis- android 2.2 nodig.
Zou kunnen dat jij de nieuwste youtube apk hebt gevonden, en die heeft -als ik me niet vergis- android 2.2 nodig.
Hiero staat hoe je dat voorelkaar kunt krijgen, een custom rom installeren:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1416016
mmm oke dan klopt het wel. Mn accu gaat een stuk sneller maar ik gebruik voornamelijk spotify (en aangezien ik ook veel in de trein zit is de telefoon ook druk aan het switchen tussen HSDPA, UMTS en EDGE).MagicTempest schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:19:
[...]
Voor browsen en youtube snap ik dat je UMTS of wifi aanzet. Dat doe ik ook wanneer ik dat ga gebruiken, maar browsen doe ik gewoon heel weinig op mijn telefoon. Dat doe ik liever op de pc.
De voornaamste reden dat ik een smartphone heb is voor e-mail en applicaties/games. Nu heb ik toen ik die 4 dagen haalde geen spelletjes gespeeld op de X10, dus dat scheelt natuurlijk ook enorm. Momenteel staat hij net iets meer dan 1 dag aan en heb ik een paar uur muziek geluisterd en een paar uur wifi. Huidige batterij status is 70%.
Ik heb mn mobiel zo rond 8 uur van de lader gehaald (dus nu 4,5 uur verder) en tussendoor een beetje facebook gecheckt en 1 website, sta nu op 86%. Het is wel ietsjes beter dan met 1.6 maar ik moet vanavond denk ik wel weer aan de oplader
en bovendien hengelt Timescape elk halfuur updates binnen
[ Voor 3% gewijzigd door SleutelMan op 19-11-2010 12:26 ]
EDGE, da's knap, is niet eens in Nederland beschikbaar.SleutelMan schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:25:
[...]
mmm oke dan klopt het wel. Mn accu gaat een stuk sneller maar ik gebruik voornamelijk spotify (en aangezien ik ook veel in de trein zit is de telefoon ook druk aan het switchen tussen HSDPA, UMTS en EDGE).
sorry, kon het niet laten
mag je mij vertellen wat de telefoon bedoeld anders met dat "E"tje boven het dataverkeer (naast de 3G, G en H natuurlijk
)
om nog verder te mierenneuken, het was niet in NL (ik zit nogal vaak in Noorwegen waar er nog wel degelijk een EDGE netwerk is
)
om nog verder te mierenneuken, het was niet in NL (ik zit nogal vaak in Noorwegen waar er nog wel degelijk een EDGE netwerk is
[ Voor 36% gewijzigd door SleutelMan op 19-11-2010 14:58 ]
Verwijderd
Het gebeurt wel eens dat mijn x10 geen netwerk ken vinden (geen service). Dat kon ik oplossen door vliegmodus aan te zetten en daarna weer uit, sinds de 2.1 update lukt het me niet om vliegmodus uit te zetten zonder de telefoon eerst opnieuw te hebben opgestart. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Hoeveel % van de CPU wordt er bij jullie in idle status gebruikt? In Systempanel zie ik dat dit schommelt tussen de 8 en 20%. Had het idee dat dit in 1.6 maar 2 a 3% was.
Dat deed die ook al in 1.6, maar alleen als mediascape op de voorgrond zit.Knul schreef op donderdag 18 november 2010 @ 21:49:
Verwijderd
Ik heb EXACT hetzelfde probleem als Jimster.
Provider online en mobiel Hi.
Ik krijg mijn email niet ingesteld, ook als ik smtp.kpnplanet.nl gebruik.
Moet ik ergens anders iets wijzigen in de instellingen?
Merci,martend schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:45:
Hiero staat hoe je dat voorelkaar kunt krijgen, een custom rom installeren:
Als ik in het begin van het topic lees kan ik gewoon met root explorer het "default" bestand aanpassen met een nieuwe generic code.
En welke kan ik best nemen dat ik een nederlands talige heb, deze? 1232-9897
Ik had geen problemen hoorVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:30:
Ik heb EXACT hetzelfde probleem als Jimster.
Wat lukt niet? Inkomend of uitgaand?
Ja, na 2 nieuwe simkaarten heb ik er geen last meer van ..... tenminste dat hoop ik ..... de X10 is kieskeurig met simkaarten of de t-mobile simkaarten zijn brak. 1.6 dan he, 2.1 heb ik nog niet.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:19:
Het gebeurt wel eens dat mijn x10 geen netwerk ken vinden (geen service). Dat kon ik oplossen door vliegmodus aan te zetten en daarna weer uit, sinds de 2.1 update lukt het me niet om vliegmodus uit te zetten zonder de telefoon eerst opnieuw te hebben opgestart. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
mcb1
Verwijderd
Iemand?Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:25:
[...]
Als ik het goed begrijp is TopApps een rooted app die niet verwijderd kan worden via de standaard paden, op een T-mobile branded toestel?
PS: Ik bezit inderdaad een Xperia X10, waarop ik ook bovenstaande quote plaatste.
Zijn er hacks om deze (stiekeme) rot-app alsnog te bannen van mijn telefoon? Buiten firmware hacks/cracks/resets/rerouts om?
Zo ja, zou ik dit graag horen, die rot app draait stiekem uren op de achtergrond mee als ik hem niet om het half uur met Task manager uitschakel.
Check
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34972706
Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic
installeer titanium backup en weghalen top apps
Verwijderd
Komt er iemand dit probleem bekend. Sinds ik 2.1 heb tijdens bellen verschijnt op de display foto van degene die ik bel (van de contacten waarvan ik foto heb gekoppeld aan het profiel) heel wazig in de display. Als ik foto bekijk bij de contacten dan zit ie normaal uit.
Zie ik iets over het hoofd ???? Bij 1.6 was dit niet het geval, foto was mooi tijdens bellen.
Met gebruik van Call dock bar, verschijnen foto’s helemaal niet, met 1.6 kon je ze zien tijdens bellen
Zie ik iets over het hoofd ???? Bij 1.6 was dit niet het geval, foto was mooi tijdens bellen.
Met gebruik van Call dock bar, verschijnen foto’s helemaal niet, met 1.6 kon je ze zien tijdens bellen
Er is toevallig nog een slim iemand aanwezig die, mij, uit kan leggen waarom de contacten in m'n telefoonboek, die ik samenvoeg met (hun) hyves contact, de ene keer hun Gmail contact naam houden en de andere keer hun hyves naam??
Hyves contact samenvoegen met 't gmail contact en vice versa maakt niks uit..
Hyves contact samenvoegen met 't gmail contact en vice versa maakt niks uit..
Ik heb het idee , nee, ik weet het zeker, dat mijn batterij veel langer meegaat...! Voorheen haalde hij het eind v/d dag niet eens... Het kan dus verkeren...Remus schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:48:
[...]
Mijn batterijduur fluctueert echt heel erg heftig tussen 24 uur en 4 dagen. Het gebruik verschilt daarbij nauwelijks. Ik heb nog niet echt veel verschil gezien tussen de 1.6 en de 2.1 wat dat betreft.
[mbr]Wij zijn er nog wel, we zien niet alles. Daarom hebben we ook zoiets als een Topic report.[/]
Mooi
Heb het al gemeld in schop een modje, maar bedankt.
Anycut moet je uit de market downloaden.
misschien is winamp ook een betere oplossing, als je 2.1 hebt downloaden uit de market.
Mooi
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:03:
Laatst zocht ik via de google zoekbalk naar een liedje op mn sd-card. Geen probleem, direct gevonden. Alleen opende hij het liedje in een zeer simpele media speler. Eentje die zeer snel werkt, dezelfde afspeellijsten en bibliotheek heeft als mediascape en vooral heel soeUpel werkt. Vele malen beter dan de mediascape speler voor geluid/liedjes.
Muziek
MediaPlaybackService
In jou geval anycut, new shortcut, avtivity, music.paazei schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:22:
[...]
Ik kan me herinneren dat ik hem bij 1.6 een keer gevonden heb via een shortcut app, dit was bettercut of anycut, volgens mij de laatste.
Er zijn redelijk wat standaard android dingen verstopt door SE omdat ze timescpae bijvoorbeeld prefereren boven de standaard musicplayer, zonder ons de keus te geven.
Met deze shortcut apps kan je ze tevoorschijn toveren, op 1.6 had ik ook de musicplayer enabled bijv.
Ook las ik op xperiax10.net dat je de standaard 3d gallery tevoorschijn kan toveren, volghens mij kan dit ook met anycut. (de recorder op 1.6 weet ik 99% zeker)
edit: Anycut -> new shortcut > activity > sound recorder
Anycut moet je uit de market downloaden.
misschien is winamp ook een betere oplossing, als je 2.1 hebt downloaden uit de market.
[ Voor 91% gewijzigd door paazei op 20-11-2010 18:43 ]
Verwijderd
Hier heb ik na de update exact hetzelfde probleem.ln24 schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:12:[/b]
[b]Ander probleem: mijn batterij lijkt nu steeds nogal warm te worden en mn mobiel valt steeds uit en gaat dan vanzelf weer aan.. vooral als ik hem aan de lader heb is het echt heel irritant. Ik hoop niet dat mn batterij nu naar de knoppen is door de update? Heb nog niemand hierover gehoord?
Met als voorbeeld bij het spelen van angry birds valt ie na 5 minuten uit. Accu wordt erg warm.
Ook na het gebruiken van sygic mobile maps valt ie uit.
Moet hem dan altijd weer handmatig opstarten.
Erg vervelend.
Nog meer klachten hierover?
Verwijderd
[mbr]Kritiek/vragen/opmerkingen over een mod-actie mogen via een DM richting de desbetreffende moderator.[/]
Dat zal vast wel zo zijn, maar het was niet zozeer richting de mod-actie.
De betreffende links die in het antwoord vermeld waren heb ik via mijn geschiedenis inmiddels kunnen vinden.
Bedankt voor de gezellige en vredige medewerking.
Met vr. gr,
Dat zal vast wel zo zijn, maar het was niet zozeer richting de mod-actie.
De betreffende links die in het antwoord vermeld waren heb ik via mijn geschiedenis inmiddels kunnen vinden.
Bedankt voor de gezellige en vredige medewerking.
Met vr. gr,
[ Voor 144% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2010 20:31 ]
Ik heb de 2.1 update nu. maar er staan een heel deel moxier aplicaties op. kan ik deze verwijderen?
Hiervoor zul je je telefoon moeten rooten. De uitleg hoe je ze vervolgens kunt verwijderen staat een paar pagina's terug vermeld.jammy schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 17:23:
Ik heb de 2.1 update nu. maar er staan een heel deel moxier aplicaties op. kan ik deze verwijderen?
Misschien handig om dat dan in het root topic te vragen.jammy schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:45:
[...]
Merci,
Als ik in het begin van het topic lees kan ik gewoon met root explorer het "default" bestand aanpassen met een nieuwe generic code.
En welke kan ik best nemen dat ik een nederlands talige heb, deze? 1232-9897
Ik zie net dat het je al is gelukt, ignore.
Offtopic: Ik lees net dit:
Somewhat contentiously, MR also says that ANZU will launch with Froyo in Q1 and get the Gingerbread upgrade in the late Summer of 2011. I wonder how many X10 users will trust Sony Ericsson this time around if that does turn out to be the case.
Laatste SE voor mij, SE wil maar niet leren van hun fouten, ja ze maken een stabiel systeem, maar gaan gewoon niet met de android community mee en het lijkt erop dat dit nooit zal gebeuren. Slechte zaak dit.
En froyo op de x10, misschien ook ergends rond de zomer volgend jaar, if at all...
Ik snap niet waarom ze froyo voor de x12 niet overslaan en gewoon 2.1 van de x10 erop ketsen, dan binnen 3 maanden 2.3 erop en iedereen is blij, kunnen ze eindelijk meedoen met de concurrentie. Ze hebben nu al een goed werkende 2.1, 2.1 gebruiken ze nu ook op de prototypes, ondertussen zitten ze nu hun tijd te verdoen met 2.2 terwijl 2.3 zo'n beetje uit is.... Nee SE blijf maar achter de feiten aanlopen.
[ Voor 61% gewijzigd door paazei op 20-11-2010 21:05 ]
Even een vraag over Java , weet iemand een app om java programma's te draaien op de X10 ?
Hier legt iemand uit hoe hij zijn Java ME Sudoku spel op Android aan de praat kreeg. Het is wel een beetje technisch, vooral als je weinig met Java gedaan hebt.videoman schreef op zondag 21 november 2010 @ 10:15:
Even een vraag over Java , weet iemand een app om java programma's te draaien op de X10 ?
De Android SDK is volledig Java gebaseerd, dus misschien loont het om de Java app om te hangen in de Android SDK, dan weet je zeker dat het volledig compatible is met Android zelf.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Ervaringen/vragen over custom roms en rooten horen hier NIET thuis, die kunnen in het daarvoor bestemde topic.
Ervaringen/vragen over custom roms en rooten horen hier NIET thuis, die kunnen in het daarvoor bestemde topic.