Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 231 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.382 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ungarmax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2021
Ja ik ook, wow-gerelateerde websites zijn ook erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-09 12:54
ungarmax schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:04:
[...]

Ja ik ook, wow-gerelateerde websites zijn ook erg traag.
bij mij is alles snel. eu.wowarmory & wow-europe... no problems here. heb niet gekeken of ik daadwerkelijk kan inloggen.. zit op mn werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Even voor iemand die gisteren niet gespeeld heeft, komen er nu elementals de stad in marcheren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

fenylalaline schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 08:42:
die bosses van gister avond.. damn wat waren die makkelijk. zelfs met een zwaar ondergearde tank geen een keer gewiped.. best wel matig vindt ik. had gehoopt dat ik iets of wat meer weerstand zou krijgen.. achja wel bij elke boss leuke gear gekrege (ilvl 251) jammer dat ze niet worden weergegeven op wowarmory (tooltip error lol) achja was wel lache in orgrimarr met zoveel mense elementals ganke!
Vind ze toch een leuke uitdaging, al is het meer een healer ding dan een tank gebeuren.

Mijn druid heeft gelijk 3 items erbij, jammer dat balance enorm wennen is, dat ik niet verder kwam dan 2300dps :P
Dice schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:35:
Even voor iemand die gisteren niet gespeeld heeft, komen er nu elementals de stad in marcheren ?
Eerst beginnen citizens rond te rennen, daarna gilt een Grunt dat de invasion begint. Vanaf dat moment moet je eerst 55 'waves' (of 60) aan normal mobs neermeppen, hierna krijgt elke zone van de stad 3 portals (die je ook al eerder zag in de wereld) met elite mobs, plus moet je dacht ik 30 citizens redden met die totem.

Ze komen dus niet echt binnen rennen, maar spawnen gewoon. De lucht veranderd rood, er verschijnen bariacades, best leuk allemaal. Al hoop ik de laatste stap iets intenser te zijn, dit haalt het nog lang niet bij de LK-launch event.

Alles klaar, kan je de 2 bosses gaan doen (orgrimmar heeft fire/earth, thunder heeft air/water) voor een half uur lang, Garrosch staat bij de ingang van de eerste 2 en Hoof bij de andere 2 (ze vechten mee).

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2010 09:43 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Dice schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:35:
Enige wat ik tot zondag gezien heb is dat je met je togus naar Throne of Elements gedirigeerd wordt, waar een bende kleine elementals rondrennen ... en Thrall staat te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:35:
[...]
Low drop rates zouden voor Invincible, Mimiron's head etc. van toepassing zijn, er is toen nadrukkelijk gezegd dat ze de tribute mounts compleet verwijderen en heel misschien terug in de game zouden brengen als ze er 'een geschikte plek' voor zouden kunnen vinden.
Dat had ik inderdaad nog niet gezien dat de tribute chest verdween.
Excuses voor het eigenwijs zijn :D

Gisteren ook nog het cata event gedaan. Bij ons in Thunderbluf was een rift bugged , stond nog op 11 hitpoints en geen elementals meer die spawnde. Dus maar 2 bosses kunnen doen. GG bliz.
Hopelijk hebben ze het vandaag gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
redfoxert schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:13:
[...]
Warrior tanks zijn imo nog harder generfed in AoE tanking dan de Paladins en Druids. DK's heb ik geen ervaring mee. Ik weet wel dat ik met mijn Warrior inmiddels geen tank meer ben en mijn DPS gear de kwaliteit van mn tank gear overstegen is.
Warriors zijn niet generfed. Ik durf zelfs te stellen dat Warriors veel leukere tanks maken dan voorheen, maar je moet het wel goed doen. simpelweg cleave en TK is niet genoeg om treat te houden op AOE packs. je hebt nu de volgende lijst abilities tot je beschikking:

Cleave - 3 targets high treat
Revenge - 2 targets high treat
Demoralizing shout - AOE low treat
Thunderclap - AOE low treat
Thunderclap + Rend - AOE High treat <-- daar zit et em in.

Wat ik doe als warrior tank op packs.

selecteer 1, charge, demo shout, rend op m'n target, thunderclap, en dan cleave en elke 10 seconden een thunderclap

Wat er dan gebeurt is het volgende. Doordat je Rend zet op een target en Thunderclap doet krijgen alle NPC's om je heen ook rend en dat tikt hard ! Doe je nog een keer thunderclap wordt op ALLE targets rend 'vernieuwd'

Dat is het nieuwe warrior AOE tanken en stukken beter dan voorheen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
kunnen die minibosses ook gedaan worden op lvl76? zou wel lekker zijn wat gear te scoren voor als ik 80 ben volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DrFlash schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:53:
Wat er dan gebeurt is het volgende. Doordat je Rend zet op een target en Thunderclap doet krijgen alle NPC's om je heen ook rend en dat tikt hard ! Doe je nog een keer thunderclap wordt op ALLE targets rend 'vernieuwd'

Dat is het nieuwe warrior AOE tanken en stukken beter dan voorheen.
Kleine 'ter info', dat is enkel als je de talent blood and thunder hebt, dat werkt standaard dus niet :P
Yokidrink schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:56:
kunnen die minibosses ook gedaan worden op lvl76? zou wel lekker zijn wat gear te scoren voor als ik 80 ben volgende week :)
Volgens mij niet mogelijk.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:09:
[...]

Kleine 'ter info', dat is enkel als je de talent blood and thunder hebt, dat werkt standaard dus niet :P
Dit is ook een Must-have talent voor warriors als je wilt AOE tanken. als je die niet hebt moet je ook niet ouwehoeren dat het moeilijker is aangezien je jezelf nerfed.

Overigens denk ik wel dat iemand die een beetje verstand van z'n class heeft deze heb daar incite vrij waardeloos is en je toch de punten nodig hebt om in de volgende tier te komen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
zijn er ook nog wat achivements te halen met die extra bosses? of bijzondere loot? of alleen voor de fun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:34
Gekheid schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:16:
zijn er ook nog wat achivements te halen met die extra bosses? of bijzondere loot? of alleen voor de fun?
Die minibosses droppen 251 loot. Ik neem aan dat je aan het einde van alle phases nog wel een achievement kunt scoren, dus ik zou ze zeker allemaal doorlopen, en daarnaast is het ook best fun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DrFlash schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:15:
Dit is ook een Must-have talent voor warriors als je wilt AOE tanken. als je die niet hebt moet je ook niet ouwehoeren dat het moeilijker is aangezien je jezelf nerfed.

Overigens denk ik wel dat iemand die een beetje verstand van z'n class heeft deze heb daar incite vrij waardeloos is en je toch de punten nodig hebt om in de volgende tier te komen.
Toch kan ik nergens een bluepost vinden waarin dit duidelijk wordt aangegeven, dat dit 'de standaard' is voor AoE tanking, erg kwalijk. Zowel Pala als DK staat bij de AoE ability dat ze een hoge threat generen (DnD, concecration, naast BB en HotR), terwijl warrior dit dus nu via rend moet doen.
Gekheid schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:16:
Wij hebben ze gisteren een half uur nonstop gefarmed (alle 4), maar nooit achievement gehaald. Enige achievement die je tijdens invasion kan halen, is die al haalbaar was; neermaaien van elke elemental rift.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
:cry :( ga nooit op tijd 80 zijn om nog wat te doen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:36:
[...]

Vind ze toch een leuke uitdaging, al is het meer een healer ding dan een tank gebeuren.

Mijn druid heeft gelijk 3 items erbij, jammer dat balance enorm wennen is, dat ik niet verder kwam dan 2300dps :P

[...]

Eerst beginnen citizens rond te rennen, daarna gilt een Grunt dat de invasion begint. Vanaf dat moment moet je eerst 55 'waves' (of 60) aan normal mobs neermeppen, hierna krijgt elke zone van de stad 3 portals (die je ook al eerder zag in de wereld) met elite mobs, plus moet je dacht ik 30 citizens redden met die totem.

Ze komen dus niet echt binnen rennen, maar spawnen gewoon. De lucht veranderd rood, er verschijnen bariacades, best leuk allemaal. Al hoop ik de laatste stap iets intenser te zijn, dit haalt het nog lang niet bij de LK-launch event.

Alles klaar, kan je de 2 bosses gaan doen (orgrimmar heeft fire/earth, thunder heeft air/water) voor een half uur lang, Garrosch staat bij de ingang van de eerste 2 en Hoof bij de andere 2 (ze vechten mee).
Ben ally :S

Staat er ergens wat ze droppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dice schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:21:
[...]

Ben ally :S

Staat er ergens wat ze droppen ?
Gok dat dat op hetzelfde principe gaat :P

http://www.wowhead.com/npc=41110 Flamelash (fire)
http://www.wowhead.com/npc=40961 Gazh (water)
http://www.wowhead.com/npc=45214 Sarsarun (wind)
http://www.wowhead.com/npc=44822 Theradras (earth)
In de comments staan wat extra drops, wowhead heeft nog niet alle items gelinkt aan de bosses.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1255/5179420095_df58e7fb28_z.jpg

Best wel veel mesen op de drukste server van EU :)

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oow das wel leuk spul :) maar moet je voor iedere boss ook nog naar iedere major city afreizen?
dacht dat je via de Random bg tool direct naar de baas toe kon toch?wil ze allemaal wel even gepakt hebben om die Cho'gall te zieken ofc! ennuh weer elemental attacks met intervals van een uur?
Yokidrink schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:21:
[...]

:cry :( ga nooit op tijd 80 zijn om nog wat te doen dan
jawel joh! als Deathwing straks komt steekt ie de hele zone waar je in loopt in de hens,ga je dood en krijg je je achievement als aandenken

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Dus meteen na zo'n invasion kun je via de random tool die bosses voor een half uur doen ofzo? Ben op dit moment niet actief aan het spelen maar een paar welfare epics sla ik niet af natuurlijk :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jup, per stad unlocken er 2 bosses via Random, ook in de stad komt een portal om in de queue te gaan.

Maar dus voor 30 minuten, sta je in de queue na die 30 minuten kom je er ook niet meer in. (wel kan je je boss afmaken als je over de 30 minuten gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:41:
[...]

Gisteren ook nog het cata event gedaan. Bij ons in Thunderbluf was een rift bugged , stond nog op 11 hitpoints en geen elementals meer die spawnde. Dus maar 2 bosses kunnen doen. GG bliz.
Hopelijk hebben ze het vandaag gefixed.
Er zijn maar twee verschillende portals per stad en die hebben niets te maken met het killen van elementals uit rifts. Nadat de invasion in je stad is afgelopen kun je de twee portals die in die stad spawnen gebruiken voor die twee bosses, of je gebruikt de dungeon finder in de tijd dat die portals up blijven, dan kun je ze allevier doen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 14-09 19:46
Is die nieuwe elemental phase al actief? Want toen ik net ff ingelogd was zag ik nog niks. Heb wel alle quests tot aan deze phase gedaan. Ook geen event dungeons in de dungeon finder.

Oh, en morgen nieuwe patch MET het nieuwe loginscreen schijnbaar :D

[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 16-11-2010 11:03 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:21:
[...]

Toch kan ik nergens een bluepost vinden waarin dit duidelijk wordt aangegeven, dat dit 'de standaard' is voor AoE tanking, erg kwalijk. Zowel Pala als DK staat bij de AoE ability dat ze een hoge threat generen (DnD, concecration, naast BB en HotR), terwijl warrior dit dus nu via rend moet doen.
Kom op.. Dit wist zelfs ik als Tank Leek.. Gewoon een beetje verdiepen in de talent tree en een heeeeeel klein beetje google was voldoende om er achter te komen dat je hiermee voldoende threat houd.

De warrior is in mijn opzicht een geniale tank. Mijn character Bochel van Arathor staat in elke HC bovenaan in de DPS. Lekker veel packs pullen en dan zieke damage doen. En heel simpel veel aggro houden.

Ik heb nu al zin in Cata! Lekker tanken! (mijn resto Shaman is hier niet zo blij mee..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:39:
Jup, per stad unlocken er 2 bosses via Random, ook in de stad komt een portal om in de queue te gaan.

Maar dus voor 30 minuten, sta je in de queue na die 30 minuten kom je er ook niet meer in. (wel kan je je boss afmaken als je over de 30 minuten gaat).
Ah, cool, thanks. Hoe lang doe je over zo'n boss? M'n druid is nog 'gewoon' healer (heb als OS vast balance genomen) dus ik neem aan dat ik er wel een paar kan doen in die tijd. Hoe vaak zijn die invasions?

Donderdag maar ff tijd maken dan :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
kleefei schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:01:
[...]
Kom op.. Dit wist zelfs ik als Tank Leek.. Gewoon een beetje verdiepen in de talent tree en een heeeeeel klein beetje google was voldoende om er achter te komen dat je hiermee voldoende threat houd.
Dat is waar het om gaat. Dat er geen blue post is die je handje vast houd betekend niet dat dit niet de beste manier is. Sterker nog, als er een blue post zou zijn dat je een andere manier moest gebruiken zou ik niet vertrouwen. Ik bepaal zelf wel wat voor mij de beste manier is en dat is snel genoeg uit te vinden als je even wat dingetjes probeert. (uiteraard dat laatste niet doen als je in icc25heroic op LK bezig bent, maar ik ben er voor even wat heroics in gedoken)
Hydra schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:05:
[...]
Ah, cool, thanks. Hoe lang doe je over zo'n boss? M'n druid is nog 'gewoon' healer (heb als OS vast balance genomen) dus ik neem aan dat ik er wel een paar kan doen in die tijd. Hoe vaak zijn die invasions?

met een groepje uit de guild en 2 pugs hebben alle 4 de bazen bij elkaar ons 10 minuten gekost. (guildies waren ikzelf als tank, een priest (healer) en een warlock, pugs een rogues en paladin)

[ Voor 26% gewijzigd door DrFlash op 16-11-2010 11:19 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NMe schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:54:
Er zijn maar twee verschillende portals per stad en die hebben niets te maken met het killen van elementals uit rifts. Nadat de invasion in je stad is afgelopen kun je de twee portals die in die stad spawnen gebruiken voor die twee bosses, of je gebruikt de dungeon finder in de tijd dat die portals up blijven, dan kun je ze allevier doen. ;)
Je moet elementals killen, om een rift kapot te maken (hij heeft het over zo'n rift), het is identiek aan de rifts die al eerder spawnen in de wereld. Pas wanneer je elke zone vrij hebt gemaakt en de citizens vrij heb, dan pas unlocken de 2 bosses (en komen de 2 portals voor de queue).
Hydra schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:05:

3-5minuten gok ik zo, er zit bij aantal pittige AoE damage, die earth doet spikes en gooit stenen (zoals de orginele boss) maar doen best wat damage. Fire doet soort van nova's, water/ice doet spikes en lijkt agro vaak te resetten, air geeft aoe stun en hurricanes die iemand omhoog trekken en 2 sec stunnen. Wij hadden een pala prot/holy, die of tank of healer speelde. Denk dat we 8 bosses hebben gehaald in die 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Furfoot schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:25:
[afbeelding]

Best wel veel mesen op de drukste server van EU :)
Wow gezellige boel daar zeg:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

sander_dr schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:28:
[...]

Je kan natuurlijk naar Outland komen en dan in ons gezellige Tweakers.net guild komen.
Wel een pvp server. Whisp maar online naar Loraa (ik), of Betha of Cyrix.
Is dat horde of alliance? :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 10:30

mrsar

waar een sar is,is een wodka

horde zover ik weet (doe zelf niet mee,heb het al druk genoeg :P )

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
Horde xD

"moet ook maar is inloggen, tweakers guild en nog met viva spelen en nog mezelf op me main "
mompeld iets over 2 armen en maar 24uur in een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:21:
[...]
Misschien moet je eerst even controleren waar je het precies over hebt als je over consecration gaat lopen zagen. Aoe via rend is wel zoveel beter dan consecration. Consecration wordt sinds de laatste patch bijna niet meer gebruikt. Ik zelf gebruik het alleen nog maar als alle andere opties op cooldown zitten, wat dus gewoon neer komt op nooit. Maar laten we even wat punten op een rijtje zetten voor consecration en rend.

Consecration:
- Hoge mana cost
- Hoge cooldown
- Zeer lage damage en dus zeer lage threat ondanks dat er hoge threat in de beschrijving staat
- Vaste positie

Rend:
- Hoge threat
- Zit op de mob niet op de grond
- Lage cooldown
- Makkelijk te verspreiden

Het is haast niet te geloven dat er jaloers wordt gekeken naar andere klassen terwijl warriors de beste aoe hebben op dit moment. Ik heb op mijn warrior nog nooit zo makkelijk aoe getanked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Yay, alle elemental bosses down :P
Hebben we dat ook weer gehad.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rakkerzero schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:58:
Yay, alle elemental bosses down :P
Hebben we dat ook weer gehad.
Jammer dat daar geen achievement voor is...then again, er zijn al twee FoS voor het Cata event dus het zou wat veel worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Mektheb schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:44:
[...]

Horde xD

"moet ook maar is inloggen, tweakers guild en nog met viva spelen en nog mezelf op me main "
mompeld iets over 2 armen en maar 24uur in een dag.
Jammer, had nog een Alliance toon in full tier 2 op Outland staan, m'n horde server is Ragnaros. Heb niet echt veel tijd om te spelen alleen :N

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
NMe schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:58:
[...]

Jammer dat daar geen achievement voor is...then again, er zijn al twee FoS voor het Cata event dus het zou wat veel worden. :P
Geroosterd worden door een boos stuk reptiel heeft zo zijn charmes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dice schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:00:
[...]

Geroosterd worden door een boos stuk reptiel heeft zo zijn charmes :D
:Y

Ik heb d'r wel zin in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:48:
Misschien moet je eerst even controleren waar je het precies over hebt als je over consecration gaat lopen zagen. Aoe via rend is wel zoveel beter dan consecration. Consecration wordt sinds de laatste patch bijna niet meer gebruikt. Ik zelf gebruik het alleen nog maar als alle andere opties op cooldown zitten, wat dus gewoon neer komt op nooit. Maar laten we even wat punten op een rijtje zetten voor consecration en rend.
En als je zo nodig 'op je feitjes wil zitten', vergeet toevallig Hollowed ground? 40% dmg increase, 80% mana reduction (tot ergens 10% base), desnoods nog glyphed? Of Holy Wrath, nog een AoE ability? De proc van Avenger shield (inclusief interupt/silence)? Cooldown van HotR versus TC?

En waarom zou ik jaloers moeten zijn, als ik enkel tank class heb? Ik heb het over een GCD gebruik om AoE threat op te bouwen icm de ingame tooltips, wat niet duidelijk wordt aangegeven ingame.

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
NMe schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:58:
[...]

Welke is die tweede dan? Ken alleen Tripping the rifts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Rakkerzero schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:06:
[...]

Welke is die tweede dan? Ken alleen Tripping the rifts.
Stood in the fire.

(http://cata.wowhead.com/achievement=5518/stood-in-the-fire)

[ Voor 14% gewijzigd door Inferno op 16-11-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Volgens mij een achievment geen FoS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Vliegt Deathwing al rond dan om die achievement te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Rakkerzero schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:12:
Dat is pas als de oude omgevingen definitief veranderen.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Rakkerzero schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:12:
Nee dat doet die als de shattering geweest is 4.0.3a.
Maar hij blijft schijnbaar vliegen inverschillende zone's totdat iemand hem een x gekilled heeft.

Dus dat duurt wel even en kom je hem zeker tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ah ok. Ergens wist ik dat al maargoed. Jullie hadden het over een tweede achievement en dacht dat ie nu al te doen zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mja je kan het als 3 zien eigenlijk

* lost isles / Gnomer
* Tripping the Rift
* En dan straks de Deathwing BBQ achievment

Ik heb der in iedergeval sandbags en een bilboard en een cult pakje aan overgehouden ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Mektheb op 16-11-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mektheb schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:14:
[...]

Maar hij blijft schijnbaar vliegen inverschillende zone's totdat iemand hem een x gekilled heeft.

Dus degene die zijn raid als eerste afrond is verantwoordelijk voor het stoppen van de BBQ ? en tot die tijd ben je gewoon de lul als je per toeval in een gebied aan het levelen bent en deepfried wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Dice schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:25:
[...]

Dus degene die zijn raid als eerste afrond is verantwoordelijk voor het stoppen van de BBQ ? en tot die tijd ben je gewoon de lul als je per toeval in een gebied aan het levelen bent en deepfried wordt ?
Yep, dat is de bedoeling >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:09:
Volgens mij een achievment geen FoS
Tuurlijk niet, achievements zijn dingen die je altijd kan blijven halen. Je kan deze achievement alleen krijgen tijdens deze event, dus krijg je een FoS.
[...]

Ook niet waar, je kan Deathwing niet killen. Nogal logisch ook, dat zou de hele expansion overbodig maken... Hij vliegt gewoon binnen een paar minuten over een random zone heen. Je kan die FoS alleen bij toeval krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
[...]

Gekilled? Dat lijkt me ten eerste al vrij triviaal, gezien er vast wel guilds zullen zijn die uuuren gaan spenderen op die 'server first' en dus ook server only te krijgen. Ten tweede denk ik niet dat we Deathwing nú al gaan doden, dat zou zo jammer zijn voor de hele expansion :+.

Zou DW dan ook meerdere keren spawnen? Of écht maar één keer? Ik vind 't maar lastig om er iets over te zeggen op 't moment. Ik hou niet zo heel erg van events die in een (zeer) beperkt timeslot plaatsvinden waardoor je 'er maar bij moest zijn geweest' oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wat ik bedoel is dus dat deathwing azeroth blijft pesten TOTDAT een guild hem op die server neerhaald, in de instance waar hij hoort :).

En Die achievment valt onder het gebied Exploren in je achievment tab dus dat is toch geen FoS dan ?

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 16-11-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:34:
Wat ik bedoel is dus dat deathwing azeroth blijft pesten TOTDAT een guild hem op die server neerhaald, in de instance waar hij hoort :).
Is niet waar, hij blijft rondvliegen tot Cata uitkomt. Zou ook nogal vervelend worden voor players als ze de komende twee jaar niet meer fatsoenlijk rond kunnen reizen zonder om de zoveel tijd eens een instant kill te krijgen.
En Die achievment valt onder het gebied Exploren in je achievment tab dus dat is toch geen FoS dan ?
Zodra Cata uitkomt wordt het een FoS.

[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 16-11-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NMe schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:38:
[...]

Is niet waar, hij blijft rondvliegen tot Cata uitkomt. Zou ook nogal vervelend worden voor players als ze de komende twee jaar niet meer fatsoenlijk rond kunnen reizen zonder om de zoveel tijd eens een instant kill te krijgen.

[...]

Owh, Zo had ik het gelezen zou het wel verkeerd begrepen hebben, en jammer gebeurd er nog wat tijdens het levelen :D.

Maar wanneer komt die dan vliegen ?, want ik had begrepen hij rond 4.0.3a komt terwijl dan de wereld al verandert is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
NMe schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:38:
[...]

[...]

Daarentegen is het wel realistisch ; een boze rondvliegende draak waar de wereld van verlost dient te worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dice schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:41:
[...]

Daarentegen is het wel realistisch ; een boze rondvliegende draak waar de wereld van verlost dient te worden ...
Dat was mijn gedachte dus ook, bedoel ja het is balen je een paar x naar je body moet lopen.
Maar ik zou het als blizzard zijnde wel gedaan hebben :).

Maar goed we zullen zien 1 ding staat vast ik kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:43:
[...]

Dat was mijn gedachte dus ook, bedoel ja het is balen je een paar x naar je body moet lopen.
Maar ik zou het als blizzard zijnde wel gedaan hebben :).
Er is nu al drama over van sommige spelers dat ze helemaal niet gekilld willen worden terwijl ze iets totaal anders aan het doen zijn. En dan is er nog het zombie event voor de introductie van WotLK, weet je nog hoeveel daarover gezeurd werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
NMe schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:45:
[...]

Er is nu al drama over van sommige spelers dat ze helemaal niet gekilld willen worden terwijl ze iets totaal anders aan het doen zijn. En dan is er nog het zombie event voor de introductie van WotLK, weet je nog hoeveel daarover gezeurd werd?
BRAAAIIIIINZZZZ ..... *drool*

Geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
Gister weer eens zg gedaan, zit nu op ongeveer 300 kills en nog geen mount gezien denk ook niet dat dat gaat veranderen :(
Daarna wat rep gefarmed en http://www.wowhead.com/item=11474 gehaald ( las ergens dat die ook niet meer te krijgen is in Cata ) vandaag weer verder met rep farmen ( nog 5 factions voor The Exalted )
Ook eindelijk mn Judgement Spaulders gekregen en een vriend geholpen zn TF te maken, nu maar hopen dat ik de rest van mn Judgement set ook snel krijg (4/8) en eventueel ook de Thunderfury.

Mensen hier die op Trollbane(EU) spelen ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
[...]

En het was toch gewoon Bruut al die zombies in stormwind/orgrimar/ironforge en undercity. Et was af en toe een eind lopen om de eerste te infecteren maar was et altijd waard ;)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Dat kan je mits je in een stad wil zitten, silvermoon blijft volledig 'buiten' heel het cata event gebeuren, neem aan bij de allies dus die draenei gasten.

Hadden ze niet gewoon LK in leven kunnen laten en lekker in zijn torentje laten zitten tot die draak kwam? 1 maakt de ander af, opgelost.

En LK event was gewoon leuk, ondanks het soms mega irritant was, grandioos :D

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 16-11-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Ja dat was inderdaad zo, maar zelfs dat vondt ik wel meevallen.

Maar ja het is zo de 1 zegt TOF :D de andere denkt grrrrrr dont bother me.
Gistere bij ons ook de helft van trade zat te zeiken dat het geen met die elementals lame was en gg blizzard waar betaal ik voor per maand etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
[...]

Mensen zeuren teveel (vaak ook nog ten koste van de spel ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:47:
[...]

Dat kan je mits je in een stad wil zitten, silvermoon blijft volledig 'buiten' heel het cata event gebeuren, neem aan bij de allies dus die draenei gasten.

Hadden ze niet gewoon LK in leven kunnen laten en lekker in zijn torentje laten zitten tot die draak kwam? 1 maakt de ander af, opgelost.

En LK event was gewoon leuk, ondanks het soms mega irritant was, grandioos :D
precies ...

overigens is Blizz niet erg consequent; aardbevingen in de oude wereld kan ik verklaren ... het vallende stof in Ironforge is geweldig vormgegeven ...

Maar liep gisteren in Hellfire rond; en daar had ik ook ineens aardschokken ...

(en nee, het was niet de felreaver die stiekum achter me stond)

is er eigenlijk een quest voor het redden van die mensen in SW ?

[ Voor 4% gewijzigd door Dice op 16-11-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dice schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:51:
[...]
Thja, ze willen ook de mensen in de 60-70 range de mogelijkheid geven mee te genieten. Maar het slaat inderdaad nergens op dat die elemantals en quakes ook in outland verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 07:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

Outland is wat raar, maar lore wise is Deathwing daar dacht ik ook geweest, en Lady sinestra (of hoe je het ook schrijft) schuilt daar ook nog ergens rond, misschien dat die daar wel de aarde opschudt ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Gohan-san schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:03:
Outland is wat raar, maar lore wise is Deathwing daar dacht ik ook geweest, en Lady sinestra (of hoe je het ook schrijft) schuilt daar ook nog ergens rond, misschien dat die daar wel de aarde opschudt ;)
Die zit niet in Hellfire maar in Shadowmoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zethiel schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:47:
jazeker, heb er een paladin en een hunter
doe alleen een beetje heroics, voor de rest eigenlijk niets :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rakkerzero schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:49:
[...]

Mensen zeuren teveel (vaak ook nog ten koste van de spel ook).
Mja, dat vind jij (en ik ook hoor :P) maar Blizzard zal toch echt naar beide groepen moeten luisteren en een balans moeten vinden.
Dice schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:51:
[...]

Zijn er altijd al geweest. :)

[ Voor 26% gewijzigd door NMe op 16-11-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
NMe schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:07:
[...]

Mja, dat vind jij (en ik ook hoor :P) maar Blizzard zal toch echt naar beide groepen moeten luisteren en een balans moeten vinden.
Ik ken toch diverse verhaallijnen van verschillende schrijvers (ok, geen Blizzlore) waarin draken een wezelijk onderdeel zijn van de wereld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Zethiel schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:47:
Dat kun je heel gemakkelijk zien via: http://www.wow-nederland.nl/karakters&server=Trollbane

Hoop niet dat dit als spam gezien wordt anders verwijderen de mods het maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Dice schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:05:
[...]

Die zit niet in Hellfire maar in Shadowmoon
Dat weet ik maar Deathwing heeft op een eiland in HP gezeten, en Sinestra heeft ook vleugels neem aan dat ze ook naar HP kan vliegen om daar de aarde te laten te bewegen :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar wordt die aarbeving neer eerder veroorzaakt door die maeldinges in het midden? Je kan me niet vertellen dat een draak van zo'n afmeting (echt bizar groot is hij ook weer niet), 2 complete continenten laat trillen. Wat hadden de 5 draken in Northrend samen dan niet kunnen doen? (natuurlijk wel synchroon en in dezelfde frequentie :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:00:
[...]En als je zo nodig 'op je feitjes wil zitten', vergeet toevallig Hollowed ground? 40% dmg increase, 80% mana reduction (tot ergens 10% base), desnoods nog glyphed? Of Holy Wrath, nog een AoE ability? De proc van Avenger shield (inclusief interupt/silence)? Cooldown van HotR versus TC?

En waarom zou ik jaloers moeten zijn, als ik enkel tank class heb? Ik heb het over een GCD gebruik om AoE threat op te bouwen icm de ingame tooltips, wat niet duidelijk wordt aangegeven ingame.
Je begint zelf over consecration en vergelijkt dat met rend en hoe slecht rend wel niet is aangezien je voor rend talent points moet gebruiken om het een van de beste aoe skills te maken. En nu haal je er andere aoe skills om te bewijzen hoe goed consecration is?

Consecration wordt niet veel beter als je er talent points in stopt. Zelfs met de extra 40% damage increase is het geen goede aoe skill. Het doet niet genoeg damage/threat om van belang te zijn. De talent points in Hallowed Ground zijn weggegooid. In tegenstelling tot de TB/rend combo, stop daar punten in en het wordt een zieke aoe combo. Consecration glyphen werd voor de patch nooit gedaan door tanks en ook na de patch heeft het helemaal geen zin.

Maar aangezien jij er andere skills bij wilt halen. Zullen we er dan ook shockwave bij halen, niet alleen een silence/interrupt maak ook nog een stun. Wat was de cooldown vergeleken met de cooldown van AS?
Wist je trouwens dat op elitist jerks wordt voorgesteld om de talent points niet te spenderen aan de proc van AS, het levert namelijk bijna nooit meer threat op. Weer weggegooide talent points.

Holy Wrath daarmee heb je eindelijk een goede paladin aoe skill te pakken. Dit heeft voor mij de plaats ingenomen van consecration. Waar ik vroeger altijd consecration gebruikte, gebruik ik nu altijd HW. De cooldown en het splitsen van damage over mobs zorgt er voor dat het niet overpowered is.

Hotr moet je niet vergelijken met TB, dat zijn totaal verschillende skills. Als je het met iets wilt vergelijken kijk dan naar cleave, dat ligt er veel dichter in de buurt. Volgens mij liggen die cooldowns wat dichter bij elkaar. Je zou het misschien ook nog met revenge kunnen vergelijken, maar dat raakt niet zoveel mobs maar doet dan wel weer high threat en veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Deathwing's Lair zat op een eiland ten oosten van de Dark Portal. Nadat Draenor veranderde in Outlands is dus dit eiland weggevaagd. Kan me goed voorstellen dat Black Dragonflight hier nog steeds kwaad om is en elke volgeling van Ner'zhul die nog op Outland rondloopt het leven zuur wil maken.

Hoe dat de lore van dit stuk Warcraft in elkaar zit, weet ik niet. Heb Warcraft 2 nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:50:
[...]

Deathwing's Lair zat op een eiland ten oosten van de Dark Portal. Nadat Draenor veranderde in Outlands is dus dit eiland weggevaagd. Kan me goed voorstellen dat Black Dragonflight hier nog steeds kwaad om is en elke volgeling van Ner'zhul die nog op Outland rondloopt het leven zuur wil maken.

Hoe dat de lore van dit stuk Warcraft in elkaar zit, weet ik niet. Heb Warcraft 2 nooit gespeeld.
Hij is voornamelijk kwaad omdat een simpele mage (khadgar) zn ass Woopte terwijl de aspects samen met zn alleen dat niet voor elkaar kregen en hij gebruikte zn simpelste spel in zn arsenaal (trok wat van die platen uit zn lichaam bij deathwing) en laten die platen Deathwing nou net bij elkaar houden :) orcs hebben in die tijd samengewerkt met de black dragonflight: zij kregen steun van de flight en mochten draakjes lenen en hij wilde vrije toegang tot draenor zodat ie veilig zn eitjes uit kon broeden en een enorm leger aan zwarte draken kon bouwen

(Bron uitbreiding van warcraft 2 en het boek "Warcraft beyond the dark portal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:38:
Je begint zelf over consecration en vergelijkt dat met rend en hoe slecht rend wel niet is aangezien je voor rend talent points moet gebruiken om het een van de beste aoe skills te maken. En nu haal je er andere aoe skills om te bewijzen hoe goed consecration is?
Serieus, waar heb jij het over? Lees nu eens mijn eerste post, waar ik rend initieel aanhaal. Ik praat daar enkel 'ter info' dat de rend+TC niet standaard werkt, maar enkel via talents, voor de mensen die dat niet wisten. Waarom jij het meteen 'een standaard' vind voor tanks, so be it, er zijn hier genoeg mensen nieuw in de wereld van tanks of warrior tanks.

Waarop ik aangeef dat dit ingame niet goed is aangegeven, waar dit bij de andere 2 tanks wel zichtbaar is (cause high ammount of threat). Dat jij daarna begint over het 'verschil' tussen dit alles, vind het allemaal best, ik geef enkel aan welke skills een tooltip hebben welke duid op een extra threat-generation, handig voor mensen die niet helemaal thuis zijn in de tanks.

Nutteloze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:01:
[...]

Serieus, waar heb jij het over? Lees nu eens mijn eerste post, waar ik rend initieel aanhaal. Ik praat daar enkel 'ter info' dat de rend+TC niet standaard werkt, maar enkel via talents, voor de mensen die dat niet wisten. Waarom jij het meteen 'een standaard' vind voor tanks, so be it, er zijn hier genoeg mensen nieuw in de wereld van tanks of warrior tanks.

Waarop ik aangeef dat dit ingame niet goed is aangegeven, waar dit bij de andere 2 tanks wel zichtbaar is (cause high ammount of threat). Dat jij daarna begint over het 'verschil' tussen dit alles, vind het allemaal best, ik geef enkel aan welke skills een tooltip hebben welke duid op een extra threat-generation, handig voor mensen die niet helemaal thuis zijn in de tanks.

Nutteloze discussie.
True..ik ga met je mee SinergyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Ik moet hierin meegaan met vorige posters, het commentaar van iemand was dat warrior tanking zwaar generfed was -wat niet waar is dus- waarop ik reageerde met rend+TC.
en waarop SinergyX reageerde dat het niet in de tooltips staat, of een blue post over was of iets in die trend. maakt verder niet uit maar de originele opmerking kwam niet van hem af.

[ Voor 17% gewijzigd door DrFlash op 16-11-2010 15:14 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:57:
[...]

Hij is voornamelijk kwaad omdat een simpele mage (khadgar) zn ass Woopte terwijl de aspects samen met zn alleen dat niet voor elkaar kregen en hij gebruikte zn simpelste spel in zn arsenaal (trok wat van die platen uit zn lichaam bij deathwing) en laten die platen Deathwing nou net bij elkaar houden :) orcs hebben in die tijd samengewerkt met de black dragonflight: zij kregen steun van de flight en mochten draakjes lenen en hij wilde vrije toegang tot draenor zodat ie veilig zn eitjes uit kon broeden en een enorm leger aan zwarte draken kon bouwen

(Bron uitbreiding van warcraft 2 en het boek "Warcraft beyond the dark portal)
Je vergeet het stuk daarvoor waar Rhonin Deathwing verslaat samen met de andere dragon aspects en Falstad Wildhammer en Vereesa Windrunner. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Splendid schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:16:
[...]

Dat kun je heel gemakkelijk zien via: http://www.wow-nederland.nl/karakters&server=Trollbane

Hoop niet dat dit als spam gezien wordt anders verwijderen de mods het maar
Werkt anders niet voor mijn server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Darkangle schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:35:
[...]

Kun je mij een dm sturen met welke server dat is dan kan ik het even controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
NMe schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:34:
[...]

Je vergeet het stuk daarvoor waar Rhonin Deathwing verslaat samen met de andere dragon aspects en Falstad Wildhammer en Vereesa Windrunner. :)
Dat is toch in War of the Ancients? Want in dat geval gebeurd dat ergens bij Grim Batol en niet in Draenor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-07 11:13
Darkangle schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:35:
[...]

Die site werkt ook alleen voor mensen die hun characters geregistreerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
mtsr schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:41:
[...]

Die site werkt ook alleen voor mensen die hun characters geregistreerd hebben.
inderdaad, staat dat er maar 4 alliance chars op silvermoon zitten. terwijl ik er gisteren toch echt minimaal 2000 tegen ben gekomen in IF en SW

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
ik bedoelde er alleen mee aan te geven dat mensen hier best kunnen posten zonder in die DB te staan ;).

Misschien moet ik volgende keer wat duidelijker zijn.

En als je het wilt weten, ik zit op Grim Batol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:01:
[...]
Sorry hoor maar ik was niet de persoon die het over "een standaard" voor tanks had.

Ik reageer op deze onderstaande opmerking van jou. En dan voor al over consecration dat die hoge threat zou genereren is gewoon lachwekkend. Combineer dat met de opmerking van iemand anders dat warrior zijn generfd and je komt op de huidige nutteloze discussie.

Nutteloze discussie.
Wat betreft de tooltips heb je gelijk. Maar consecration aanhalen als "de" aoe ability van paladins is gewoon fout. Het wordt haast niet meer gebruikt. Als je dus afgaat op de tooltips dan ben je als paladin tank ook niet goed bezig omdat de andere skills beter zijn voor aoe tanken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb een break gehad van een paar maanden, zo niet - jaar.

Kan iemand me vertellen hoe t werkt met die Mastery ?
Werkt dit nu al of vanaf lvl 81 en up ?
Krijg je nu elke 2 levels een talent point ?
Zijn de (flying) mounts al goedkoper ? epics ofc..

Is het spel leuker met de nieuwe Talent bouw ?

Sorry voor deze opsomming maar ben echt benieuwd...

thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:57:
Hoi ik heb een break gehad van een paar maanden, zo niet - jaar.

Kan iemand me vertellen hoe t werkt met die Mastery ?
Werkt dit nu al of vanaf lvl 81 en up ?
Krijg je nu elke 2 levels een talent point ?
Zijn de (flying) mounts al goedkoper ? epics ofc..

Is het spel leuker met de nieuwe Talent bouw ?

Sorry voor deze opsomming maar ben echt benieuwd...

thnx!
- Per talent tree krijg je een bonus voor mastery, beschrijving staat erbij.
- Nu, als je getrained hebt.
- Ongeveer.
- Al lang.
- Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Inferno schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:07:
[...]

- Per talent tree krijg je een bonus voor mastery, beschrijving staat erbij.
- Nu, als je getrained hebt.
- Ongeveer.
- Al lang.
- Nee.
Ik vind op zich dat de priest wel leuker spelen is... meer uitdaging en afwisseling in mijn spell rotatie, in plaats van flash heal spammen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Weet iemand of de Justicepoint en Honorpoints straks ook als currency gebruikt kunnen worden voor Level85 gear ?
Ik begin aardig tegen de 4000 limiet te komen (zowel JP's als HP's), dus een beetje aan het twijfelen wat ik er mee gaat doen, uitgeven (evt. omzetten in gold met Primordals) of bewaren voor na 7 dec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Thorval schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:08:
[...]

Ik vind op zich dat de priest wel leuker spelen is... meer uitdaging en afwisseling in mijn spell rotatie, in plaats van flash heal spammen. :)
Flash heal spammen was sowieso niet iets wat je als priest zou moeten doen :P Eerder renew+PROM+COH spam, en tbh dat is wat je nu nog steeds doet... maar dan met shackra zodat je renew GCD korter is. Mana voor de spam is iets problematischer geworden, maar met een boomkin/tree erbij los je dat ook wel weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rakkerzero schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:37:
[...]
Dat is toch in War of the Ancients? Want in dat geval gebeurd dat ergens bij Grim Batol en niet in Draenor.
Day of the Dragon. :) Maar mijn punt was dus dat juist Northrend en met name Dalaran getarget zou moeten worden, aangezien Rhonin ervoor heeft gezorgd dat Deathwing niet meer over de krachten van de Demon Soul beschikt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Inferno schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:13:
[...]

Flash heal spammen was sowieso niet iets wat je als priest zou moeten doen :P Eerder renew+PROM+COH spam, en tbh dat is wat je nu nog steeds doet... maar dan met shackra zodat je renew GCD korter is. Mana voor de spam is iets problematischer geworden, maar met een boomkin/tree erbij los je dat ook wel weer op.
Gebruik nu sinds kort chakra in combi met CoH, dat werkt wel enorm prettig, weinig mana problemen en houdt met gemak iedereen up. hier en daar een renew of een (flash) heal.

Deed natuurlijk voorheen ook PoM en Renew, maar Flash Heal was toch wel het meest in use buiten deze om, nu wissel ik voor mijn gevoel meer af, afhankelijk van situaties, maar dat is denk ik ook omdat ik vooral nog beetje alles aan het uittesten ben en aan het zoeken naar de diverse spells die ik in bepaalde situaties gebruik.

De Renew Chakra gebruik ik bewust niet meer, omdat deze in Cata er uit wordt gehaald. Dus nu beter niet eraan gaan wennen (al vond ik dat wel heel erg prettig spelen, heb het bij release van de nieuwe spells gelijk zo gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Darkangle schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:45:
ik bedoelde er alleen mee aan te geven dat mensen hier best kunnen posten zonder in die DB te staan ;).

Misschien moet ik volgende keer wat duidelijker zijn.

En als je het wilt weten, ik zit op Grim Batol.
Er zijn geen karakters toegevoegd op die server, daarom zie je niemand. Maar dat staat ook netjes vermeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Rakkerzero schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:37:
[...]
nee nee War of the ancients is ook met Rhonin en de aspects, maar dat bij Grim batol gebeurt in "day of the dragon,"
War of the ancients is super vet, met Malfurion, Illidan en allemaal.
SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:35:
[...]

Maar wordt die aarbeving neer eerder veroorzaakt door die maeldinges in het midden? Je kan me niet vertellen dat een draak van zo'n afmeting (echt bizar groot is hij ook weer niet), 2 complete continenten laat trillen. Wat hadden de 5 draken in Northrend samen dan niet kunnen doen? (natuurlijk wel synchroon en in dezelfde frequentie :P).
neen de Maelstrom bedoel je.. die is ontstaan toen ehm de well of eternity uit elkaar spatte. (kan mij in de naam vergissen) maar de maelstrom heeft niks met die aarbevingen te maken.

Deathwing was vroeger een aspect en heette toen The Earthwarder, hij was de aspect die over de aarde ging, zoals:
Alexstraza = Life
Malygos = Magic
Nozdromu = Time
Ysera = ehmm weet even de korte naam niet meer, maar iets met slapen...
en de 5de was dus Deathwing aka Earthwarder

Disclaimer ik heb wat spelfouten gemaakt maar de essentie is wel duidelijk :)
War of the ancients (trilogie) is een erge goede reeks om te beginnen lorewise.

[ Voor 55% gewijzigd door Valkyre op 16-11-2010 16:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ysera was toch emerald dream? Maar vind het gewoon raar, draakje kan complete continenten laten schudden, maar wordt uiteindelijk naar het hiernamaals gemept door 25 spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:50:
Ysera was toch emerald dream? Maar vind het gewoon raar, draakje kan complete continenten laten schudden, maar wordt uiteindelijk naar het hiernamaals gemept door 25 spelers?
Nee wij verzwakken hem wss en de aspect's met thrall maken het af.

Zelfde als dat tirion het dus doet bij LK en Mievh ? bij illidan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Splendid schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:41:
[...]

Er zijn geen karakters toegevoegd op die server, daarom zie je niemand. Maar dat staat ook netjes vermeld :)
Nogmaals, ik snap hoe het werkt ;). Het was meer een opmerking naar hoe je de beste knakker te woord stond, alsof het allemaal wel in die DB zou staan ;). Niets kwaads mee bedoeld verder.

Btw, even een opstekertje voor je; ik vind de layout van die site netter en mooier dan die vernieuwde blizzard wow site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Thorval schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:21:
[...]

Gebruik nu sinds kort chakra in combi met CoH, dat werkt wel enorm prettig, weinig mana problemen en houdt met gemak iedereen up. hier en daar een renew of een (flash) heal.

Deed natuurlijk voorheen ook PoM en Renew, maar Flash Heal was toch wel het meest in use buiten deze om, nu wissel ik voor mijn gevoel meer af, afhankelijk van situaties, maar dat is denk ik ook omdat ik vooral nog beetje alles aan het uittesten ben en aan het zoeken naar de diverse spells die ik in bepaalde situaties gebruik.

De Renew Chakra gebruik ik bewust niet meer, omdat deze in Cata er uit wordt gehaald. Dus nu beter niet eraan gaan wennen (al vond ik dat wel heel erg prettig spelen, heb het bij release van de nieuwe spells gelijk zo gedaan)
Je bedoelt POH om het COH effect te krijgen? Mja... zelf ben ik meer "gewend" aan het renew op iedereen houden om de raid damage op te vangen, met prom + coh als extratje. COH spam heb ik al genoeg gedaan in TBC ;) Wist overigens niet dat de renew chakra weggaat, waar is dat gezegd?

De nieuwe heal-variant vind ik persoonlijk zwaar underpowered en simpelweg te langzaam voor de huidige content, gebruik eigenlijk alleen maar flash / gheals maar dat kan ook met gewenning te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

kan echt iedereen aanraden die boeken te lezen wat is dat gaaf. Persoonlijk vond ik lord of the clans zelf de beste maar ook het verhaal met tirion (kan niet op de naam komen).

Het combinatie boek is niet duur en daar staan 4 erg goeie verhalen in zeker leuk omdat je veel tegenkomt want je uiteraard in het spel ook kent.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.