Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 231 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 49.202 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb 1 van de boeken nog ergens liggen, vaak krijg ik de neiging meteen zeer scherp te controleren of het huidige content nog wel naadloos aansluit met de boeken. Ga ik me enkel irriteren aan het verhaal, dan lees ik wel gewoon de overview op wiki, waar ze het enigzins kloppend hebben gemaakt met gamecontent. En dan blijf ik vast zitten, loretechnisch vs ingame, met Silvermoon en Cataclysm :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:27
SinergyX schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:50:
Ysera was toch emerald dream? Maar vind het gewoon raar, draakje kan complete continenten laten schudden, maar wordt uiteindelijk naar het hiernamaals gemept door 25 spelers?
10 Zelfs :P

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-06 09:14
Darkangle schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:55:
[...]

Nogmaals, ik snap hoe het werkt ;). Het was meer een opmerking naar hoe je de beste knakker te woord stond, alsof het allemaal wel in die DB zou staan ;). Niets kwaads mee bedoeld verder.

Btw, even een opstekertje voor je; ik vind de layout van die site netter en mooier dan die vernieuwde blizzard wow site.
Ah op die brommer, nou als gewoon iedereen zich aanmeld hoe beter/completer die lijsten zijn :)

En bedankt voor de complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:07

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ysera was toch emerald dream? Maar vind het gewoon raar, draakje kan complete continenten laten schudden, maar wordt uiteindelijk naar het hiernamaals gemept door 25 spelers?
Ah yeah thanks emerald dream, kon even niet op die naam komen!
Over het schudden... Hoe kan het dat Tirion eerst 10 minuten vaststaat voordat hij even LK neer mept?
Hoe kan het dat murlocs van die rare irritante geluiden maken? ;)
zo zijn er nog wel meer "rare" dingen natuurlijk 8)

Over die boeken ik heb ze zelf allemaal in het Engels gelezen voor mijn gevoel is het dan toch wat authentieker.. war of the ancients past nog steeds goed in het wow verhaal aangezien zicht dat 10000jaar geleden oid afspeelde! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Valkyre op 16-11-2010 17:24 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-12-2023
Splendid schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:15:
[...]

Ah op die brommer, nou als gewoon iedereen zich aanmeld hoe beter/completer die lijsten zijn :)

En bedankt voor de complimenten!
Nu komt het toch wel akelig in de buurt van reclame :P.

Ik zie nog wel de charme van spelen met mede-gotters of andere kliekjes, maar Nederlanders in het algemeen? Mwah, ik ben toch gewend om Engels te spreken online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mtsr schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:24:
[...]

Nu komt het toch wel akelig in de buurt van reclame :P.

Ik zie nog wel de charme van spelen met mede-gotters of andere kliekjes, maar Nederlanders in het algemeen? Mwah, ik ben toch gewend om Engels te spreken online.
Eerlijk gezegt moet ik er niet aan denken in alleen een nl guild te zitten :P.
Behalve GoT guild dan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:14:
[...]

Day of the Dragon. :) Maar mijn punt was dus dat juist Northrend en met name Dalaran getarget zou moeten worden, aangezien Rhonin ervoor heeft gezorgd dat Deathwing niet meer over de krachten van de Demon Soul beschikt. :P
Ohja, Day of the Dragon. Was ff in de war.

Met oog op het feit dat Deathwing wellicht nog wraak wil nemen op Rhonin verwacht ik dat we Deathwing nog niet gaan doden in deze expansion, maar verslaan zodat ie zeer verzwakt is. In een toekomstige expansion of zelfs Warcraft 4 zou Deathwing dan wraak kunnen gaan nemen op Rhonin. De rol van Rhonin is sowieso nog te klein geweest in World of Warcraft. Ik zie hem nog wel ergens aan het front komen te staan. Sterker nog, ik denk dat Dalaran nog een keer van locatie gaat veranderen. Misschien zelfs dat het rotsblok waar Dalaran op gebouwd is de maelstrom gaat dichten en op die manier de zee weer tot rust komt met uitzondering van de Naga. Die komen dan naar boven voor wraak en bouwen hun forten op de nieuwe eilanden die ontstaan zijn doordat de maelstrom opgehouden is. Dalaran kan dan weer een mooie
havenstad/eiland worden.
Kan best interessant zijn, denk ik.

* Zeror droomt verder....

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 16-11-2010 18:41 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ysera the Dreamer, die waakt inderdaad over de Emerald Dream. Kan gevonden worden in de Emerald Dragon Shrine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-06 17:11
Splendid schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:16:
[...]

Dat kun je heel gemakkelijk zien via: http://www.wow-nederland.nl/karakters&server=Trollbane

Hoop niet dat dit als spam gezien wordt anders verwijderen de mods het maar
Ja maar daar staat maar 1 tweaker geregistreerd, dus vandaar mn vraag :)

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/1t63d3.jpg

Hebbes.. En Alganon er achteraan.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratz.

* Zeror is jaloers, want hij heeft geen enkele protodrake mount :'(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Zethiel schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:20:
[...]

Ja maar daar staat maar 1 tweaker geregistreerd, dus vandaar mn vraag :)
Moeten we ons tegenwordig registreren om te zien wie wie nou eigelijk is??
Dacht dat daden van eer en grote Moed Voldeden,Charismatisch Leiderschap iemand ? :P
NMe schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:34:
[...]

Je vergeet het stuk daarvoor waar Rhonin Deathwing verslaat samen met de andere dragon aspects en Falstad Wildhammer en Vereesa Windrunner. :)
oooow verek je hebt helemaal gelijk :S was ik ff vergeten,in het boek storte ie toen ergens in het bos neer toch? ennuh mee eens dat hij ook wat meer verhaal verdiend,die gast heeft samen met zn reisgenootjes wel even mooi de Dragonmaw clan hun waardevolste bezit afgenomen..de Deamon soul en daarmee hun rode draken!

maareh die Khadgar is echt vies de LuL straks hoor als ze de Lore volgen,hij bedreigde Khadgar echt heel persoonlijk..iets van dat ie iedere nacht in zijn dromen komt spoken en dat deathwing het gezicht van khadgar in zijn geheugen heeft gebrand enz enz zijn wraak zou zoet zijn haha

Nou gisteren de 4 Nieuwe baasjes gedaan,waren wel makkelijk hoor..hoefde geen PvE gear ervoor aan te trekken en verloor in mijn PvP setje geen noemenswaardige HP enzo dus geen hard job voor de healer om mij te healen (tank)..

Kreeg bij alle 4 de baasjes een quest en die heb ik alle 4 ook gecomplete,gaat er nu nog wat gebeuren? (vervolg quests ofzo?) of is het weer over tot de volgende patch komt? hoop dat dat nog wel ff duurt voordat de shattering begint want ging er eigelijk een beetje van uit dat ik tot 7 december ZG kon farmen voor die tijger..maarja zal wel eerder afgelopen zijn denk ik..eind van lvl 85 lekker LK solo farmen :P

Heb Trouwens wel heel erg zin in Cataclysm PvP :) in mijn ogen trekt alles rond de lvl 85 wel weer recht:
HP waarden gaan enorm omhoog,healing is lichtelijk generfed en de Crits gaan enorm omhoog want Resilience verminderd dan wel niet meer de crit kans die iemand op jou heeft hij geeft crit afhankelijke specs/classes straks wel een eerlijkere kans...Fire Mage in Arena Anyone?

ik ga in Cata weer een Duelspec PvP doen waarbij mijn eerste spec een ondersteunings Spec wordt "Protection" met als doel zo lang mogelijk in leven blijven en wat minder gefocussed op Dmg.. (kan ik langer met de vlag lopen,of langer een vlag verdedigen tot hulp arriveerd,Avenger's shields silence help de groep met het aanpakken van healers etc door de silence..utility zat dus)

mijn andere spec gaat een Holy build worden met de nadruk op Critten een soort van Holy Schock build zodat ik kan healen maar ook mijn mannetje kan staan in een gevechts situatie,maar met HS als Core spell dan en alle gems/enchants etc geplaatst op mijn gear met dat idee :)

[ Voor 21% gewijzigd door Vivaladen op 17-11-2010 07:38 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Inferno schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:04:
[...]
Je bedoelt POH om het COH effect te krijgen? Mja... zelf ben ik meer "gewend" aan het renew op iedereen houden om de raid damage op te vangen, met prom + coh als extratje. COH spam heb ik al genoeg gedaan in TBC ;) Wist overigens niet dat de renew chakra weggaat, waar is dat gezegd?

De nieuwe heal-variant vind ik persoonlijk zwaar underpowered en simpelweg te langzaam voor de huidige content, gebruik eigenlijk alleen maar flash / gheals maar dat kan ook met gewenning te maken hebben.
Dit stond in de blue posts van MMO-Champion: http://www.mmo-champion.com/content/?page=5

Priest (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)
Discipline
* Inner Fire now increases Spell Power by 531, up from 425.

Holy
* Holy Nova affects target within 10 yards. (Tooltip fix)
* Binding Heal base healing increased by 20%. From 3295-4237 to 3959-5091. Now costs 28% of base mana, down from 29%.
* Prayer of Healing now costs 26% of base mana, down from 36% of base mana.
* State of Mind no longer affects Renew, affects Prayer of Mending instead.
* Chakra no longer works with Renew. No longer costs mana. Sanctuary (Prayer of Healing, Prayer of Mending) now increases healing done by your AoE spells and Renew by 15%. (Old - Only increased AoE spells by 10%)
* Revelations now has a 40 sec cooldown.
* Rapid Renewal (Tier 4) *New* - Reduces the global cooldown of your Renew by 0.5 sec.
* Tome of Light is now a Tier 3 talent, down from Tier 4.

Shadow
* Vampiric Embrace now heals you for 6%, down from 15%.
* Improved Mind Blast now reduces healing by 10%, down from 25%.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Oh dit staat nu op mmo-champion:
World of Warcraft turns six on November 23rd, 2010! It’s been a truly incredible six years, and we’d like to thank you all for joining us on this momentous occasion. To celebrate, players that log into the game between the dates of November 30th and December 14th will receive a feat of strength added to their Achievements. We look forward to another great year ahead and many more to come!

Dus alleen een FoS dit keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373533

ik heb toch nog steeds maar 2 baasjes gedaan hoor. Heb ook geen idee waar ik die andere 2 baasjes kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Kreeg bij alle 4 de baasjes een quest en die heb ik alle 4 ook gecomplete,gaat er nu nog wat gebeuren? (vervolg quests ofzo?) of is het weer over tot de volgende patch komt? hoop dat dat nog wel ff duurt voordat de shattering begint want ging er eigelijk een beetje van uit dat ik tot 7 december ZG kon farmen voor die tijger..maarja zal wel eerder afgelopen zijn denk ik..eind van lvl 85 lekker LK solo farmen
Alleen doekoe

ik had verwacht dat er bij de throne of elements in Nagrand nog wel iets zou gebeuren ... maar nope

Kan er een horde speler toevallig voor mij nakijken of Thrall inderdaad uit Org pleite is en alleen in Nagrand staat ?

[ Voor 10% gewijzigd door Dice op 17-11-2010 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Anoniem: 373533 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:56:
ik heb toch nog steeds maar 2 baasjes gedaan hoor. Heb ook geen idee waar ik die andere 2 baasjes kan vinden.
Dat is wel een grappige 'bug'

Als je in stormwind bent tijdens het event kun je 2 van de 4 bosses selecteren in de LFG tool ... Fire en Earth

Vlieg je daarna naar ironforge, kun je de andere 2 selecteren in de LFG tool. Water en Wind; terwijl je helemaal niet aanwezig was tijdens het event daar.

Loot van die knullen is niet echt bijzonder te noemen, tenminste niet voor icc geared figuren ... al moest ik gisteren op de laatste pug goed op mijn aggro letten met een niet al te zwaar gegearde tank-a-pooh.

Punt van jammer : de boss en mobs in AQ geven geen rep.

Leuk punt : bij de aanvang moet je zandzakkies plaatsen ... en ik hoopte zo te kunnen zwemmen in stormwind :{

[ Voor 6% gewijzigd door Dice op 17-11-2010 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Anoniem: 373533 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:56:
mischien komt het omdat er in zowel stormwind als in ironforge de invasie moet zijn afgeslagen,had ik gister ook en een minuut of 10 later kon ik beide bazen selecteren..in de random dungeon tool,ben wel in IF geweest die waren toen nog aan het knokken daar..daarna in SW via de LF tool de laastste 2 bazen gepakt..
Thorval schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:55:
Oh dit staat nu op mmo-champion:
World of Warcraft turns six on November 23rd, 2010! It’s been a truly incredible six years, and we’d like to thank you all for joining us on this momentous occasion. To celebrate, players that log into the game between the dates of November 30th and December 14th will receive a feat of strength added to their Achievements. We look forward to another great year ahead and many more to come!

Dus alleen een FoS dit keer
oooow weer ee nieuwe FOS :D zal dat dan die fos zijn waarbij deathwing iedereen te grazen neemt in verschillende zones waar ie doorheen vliegt of een unieke?wel kut dan kan ik vanaf de 23e dus geen zg meer doen..times running out for me en natuurlijk voor de andere dappere farmers..vanmiddag raak ik gelukkig excalted met die nare zandalar tribe :) weer een fos haha en dat alleen door boss kills over de jaren heen haha voornamelijk van thekal :P maar nog 570 rep te gaan

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 09:21
Voor de mensen die op zijn/haar werk zijn:
World of Warcraft Client Patch 4.0.3

The latest patch notes can always be found at http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/

The latest test realm patch notes can always be found at http://www.wow-europe.com/en/info/un...testrealm.html

General
Much of the data being downloaded in patch 4.0.3 will pave the way for the shattering of Azeroth shortly before the release of World of Warcraft: Cataclysm on December 7.
The leader of Wintergrasp raids can no longer kick players from the raid (this change will also apply to Tol Barad in Cataclysm).
When in a Looking For Dungeon group, using an instance portal to that instance will now take players to the Looking For Dungeon entrance point instead of the normal destination of that portal. This will make it easier to return to the instance after dying in an LFD group.
Honorable Kills are no longer awarded for killing players below level 5.

User Interface
Added pets to the new raid unit frames when displayed in party.
The default UI Scale has been altered so it will be set at a 1:1 pixel/texel ratio. This will result in a smaller UI appearance for higher resolution monitors.
Players may now adjust the local "Lag Tolerance" time for better precision of spell timing. This is an advanced-users-only feature found in the Interface Options (Combat) panel.

Bug Fixes
Macros now handle spell variant transitions better. For example, Trap Launcher causes a different version of Frost Trap to be cast. Previously the macro system was not handling this transition properly.
Queuing in Looking For Dungeon for a different wing of the instance a player is already in now works properly. For example, a party can now queue for Scarlet Monastery - Library after completing Scarlet Monastery - Graveyard.
Killing High Interrogator Gerstahn before killing Emperor Dagran Thaurissan in a Blackrock Depths - Upper City random Looking For Dungeon run will now provide the proper reward. This also applies to Archmage Arugal and the Crown Chemical Company bosses in Shadowfang Keep during the Love is in the Air holiday event.
Repeatedly inspecting other players should now function correctly.
Area heal-over-time effects should no longer cause players to stand up.
Male blood elves have received a crash course in dancing and now know to stop dancing when they run.
Drake mounts have gotten bored with gliding and will flap their wings again when flying forward.
Druid Flight Form now properly appears in the Spellbook before Expert Riding is learned.
Sunfire's damage-over-time effect now deals damage at the same rate as Moonfire's damage- over-time effect.
GM Ticket messages should now displace buff icons instead of obscuring them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voryna
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-02-2024
Mektheb schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:28:
[...]

Eerlijk gezegt moet ik er niet aan denken in alleen een nl guild te zitten :P.
Behalve GoT guild dan xD
Voor jou gaan we kijken of we je uit kunnen rusten met 4 handen en 48 uur in een dag :D Misschien dat we je dan weer eens online zin in de GoT guild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voryna
Dice schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:59:
[...]

Alleen doekoe

ik had verwacht dat er bij de throne of elements in Nagrand nog wel iets zou gebeuren ... maar nope

Kan er een horde speler toevallig voor mij nakijken of Thrall inderdaad uit Org pleite is en alleen in Nagrand staat ?
Hij is weg uit Ogri idd.... alhoewel ik denk dat hij er voor een aantal low lvl quests nog wel is ;) Anders zouden questlijnen kapot zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Ryan_ schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:20:
Voor de mensen die op zijn/haar werk zijn:

[...]
Wat wordt er eigenlijk vandaag uitgerold ? want wat er nu op de patchnotes staat is niet nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 09:40
Dice schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:42:
[...]

Wat wordt er eigenlijk vandaag uitgerold ? want wat er nu op de patchnotes staat is niet nieuw
patch 4.03 is dit niet de patch dat deathwing gaat noobrage ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
fenylalaline schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:43:
[...]

patch 4.03 is dit niet de patch dat deathwing gaat noobrage ?
Zou cool zijn ... maar dat staat niet op de patchnote ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
Dice schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:44:
[...]

Zou cool zijn ... maar dat staat niet op de patchnote ..
ik kan de patchnote niet lezen heb mn externe hdd niet bij dusja :P

ik moet de topic eens wat verder door lezen >.<

[ Voor 10% gewijzigd door Hajame op 17-11-2010 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-06 16:22
4.0.3 verandert niks groots. Een paar balance tweaks. Het is enkel een voorbereidende patch voor 4.0.3.a, dan is de Shattering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
EnigmaNL schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:46:
4.0.3 verandert niks groots. Een paar balance tweaks. Het is enkel een voorbereidende patch voor 4.0.3.a, dan is de Shattering.
ow ja 4.0.3 a wask ff vergete :P achja dus niet echt zo boeiende patch dus. :P 4.03a komt die dan volgende week uit of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 00:22
Kan iemand de volledige patchnotes posten hier, want ik ben op werk en hier zijn alle sites geblockt, die iets met wow te maken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
baxic schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:56:
Kan iemand de volledige patchnotes posten hier, want ik ben op werk en hier zijn alle sites geblockt, die iets met wow te maken heeft
kijk een pagina terug :P daar staan de patchnotes. die fout maakte ik ook om niet het topic ff door te leze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Topicstarter
ik ben alleen wel bang dat die 1:1 pixel ratio mijn hele UI "verpest", of blizzard moet iets hebben ingebouwd om de huidige instellingen om te zetten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
fenylalaline schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:48:
[...]

ow ja 4.0.3 a wask ff vergete :P achja dus niet echt zo boeiende patch dus. :P 4.03a komt die dan volgende week uit of ?
ik hoor BBQ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Voryna schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:38:
[...]

Hij is weg uit Ogri idd.... alhoewel ik denk dat hij er voor een aantal low lvl quests nog wel is ;) Anders zouden questlijnen kapot zijn :)
Ik kreeg mijn quests al van garrosh die op zijn plek staat.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 19-05 13:19
Wij kwamen gister met 30 l80s uit in 'normal' ZF, met twee level 42 toons.. Geen event bosses gezien, wel veel trolls :+. Hebben maar meteen even de instance gerund, die jongens konden er natuurlijk ook niets aan doen dat de dungeon finder bugged :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
garagaholic schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:33:
Wij kwamen gister met 30 l80s uit in 'normal' ZF, met twee level 42 toons.. Geen event bosses gezien, wel veel trolls :+. Hebben maar meteen even de instance gerund, die jongens konden er natuurlijk ook niets aan doen dat de dungeon finder bugged :D
Zijn phased, dus die zie je niet als je niet aan het event hebt deelgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 12:36
vanochtend even snel gekeken en voor mij was het 1gb aan download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Gekheid schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:46:
vanochtend even snel gekeken en voor mij was het 1gb aan download.
Vroeg ik me ook af; ik heb Cat online gekocht, maar de launcher is geen extra software gaan downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dice schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:52:
[...]

Vroeg ik me ook af; ik heb Cat online gekocht, maar de launcher is geen extra software gaan downloaden
Vind het toch bijzonder dat je voor een digitale versie meer betaald dan voor de Retail versie :P

De totale download was ongeveer 540mb, tevens toen ik gisteren uitlogte stond Ogrimmar in de fik, en was de atmosfeer ook roodgloeiend :) Toen ik naar buiten ging veranderde de atmosfeer weer naar de standaard nachtkleur, en weer in Ogrimmar naar vuur.

Wat wel een nadeel was, is dat er geen mailboxes meer waren in Ogrimmar door het "event"

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-06 13:15
Gisteren ook de event bosses gefarmd op zowel mn pally tank als mn mage...

eerste boss was fire boss waar meteen 2 man in het vuur bleven staan, deze dus ge 3-mand voor de rest niet echt problemen gehad..

Op mijn mage helemaal geen problemen gehad, helaas geeneen drop gewonnen helaas maar ach...

Tenslotte nog een os3d 25man gejoined, lol dit gaat echt nergens meer over :D jammer genoeg niet de mount gewonnen maar ach wel een leuke titel erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-06 16:22
Anoniem: 315662 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:06:
ik ben alleen wel bang dat die 1:1 pixel ratio mijn hele UI "verpest", of blizzard moet iets hebben ingebouwd om de huidige instellingen om te zetten oid.
Hoe kom je bij 1:1 pixel ratio? Ik heb daar helemaal niks over gelezen?

Waar staat dat? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 19-05 13:19
Dice schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:44:
[...]

Zijn phased, dus die zie je niet als je niet aan het event hebt deelgenomen
Ben anders verschillende keren bij bosses geweest waarvoor ik niet aan het event heb deelgenomen. Heb wel gezien dat je soms niet kan queuen als er mensen in de party zitten die niet aan de 'voorwaarden' voldoen, maar we konden gewoon queuen (en hadden al een event boss gedaan overigens).

Het is hoe dan ook vreemd dat je, als je als 3 80's queued, je terecht komt in normal ZF met levellende toons :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Dakreal schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:00:
[...]

Vind het toch bijzonder dat je voor een digitale versie meer betaald dan voor de Retail versie :P

De totale download was ongeveer 540mb, tevens toen ik gisteren uitlogte stond Ogrimmar in de fik, en was de atmosfeer ook roodgloeiend :) Toen ik naar buiten ging veranderde de atmosfeer weer naar de standaard nachtkleur, en weer in Ogrimmar naar vuur.

Wat wel een nadeel was, is dat er geen mailboxes meer waren in Ogrimmar door het "event"
Dat is vreemd idd
ik zie het meer als betaling voor luiheid ;P

Org in de fik ? Geroosterde Grunt ?

En ik kan altijd bij mijn mailbox door mijn argent squire .... al gebruik ik dat niet zo heel vaak ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

EnigmaNL schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:03:
[...]

Hoe kom je bij 1:1 pixel ratio? Ik heb daar helemaal niks over gelezen?

Waar staat dat? 8)7
World of Warcraft Client Patch 4.0.3

The latest patch notes can always be found at http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/

The latest test realm patch notes can always be found at http://www.wow-europe.com/en/info/un...testrealm.html

General
Much of the data being downloaded in patch 4.0.3 will pave the way for the shattering of Azeroth shortly before the release of World of Warcraft: Cataclysm on December 7.
The leader of Wintergrasp raids can no longer kick players from the raid (this change will also apply to Tol Barad in Cataclysm).
When in a Looking For Dungeon group, using an instance portal to that instance will now take players to the Looking For Dungeon entrance point instead of the normal destination of that portal. This will make it easier to return to the instance after dying in an LFD group.
Honorable Kills are no longer awarded for killing players below level 5.

User Interface
Added pets to the new raid unit frames when displayed in party.
The default UI Scale has been altered so it will be set at a 1:1 pixel/texel ratio. This will result in a smaller UI appearance for higher resolution monitors.
Players may now adjust the local "Lag Tolerance" time for better precision of spell timing. This is an advanced-users-only feature found in the Interface Options (Combat) panel.

Bug Fixes
Macros now handle spell variant transitions better. For example, Trap Launcher causes a different version of Frost Trap to be cast. Previously the macro system was not handling this transition properly.
Queuing in Looking For Dungeon for a different wing of the instance a player is already in now works properly. For example, a party can now queue for Scarlet Monastery - Library after completing Scarlet Monastery - Graveyard.
Killing High Interrogator Gerstahn before killing Emperor Dagran Thaurissan in a Blackrock Depths - Upper City random Looking For Dungeon run will now provide the proper reward. This also applies to Archmage Arugal and the Crown Chemical Company bosses in Shadowfang Keep during the Love is in the Air holiday event.
Repeatedly inspecting other players should now function correctly.
Area heal-over-time effects should no longer cause players to stand up.
Male blood elves have received a crash course in dancing and now know to stop dancing when they run.
Drake mounts have gotten bored with gliding and will flap their wings again when flying forward.
Druid Flight Form now properly appears in the Spellbook before Expert Riding is learned.
Sunfire's damage-over-time effect now deals damage at the same rate as Moonfire's damage- over-time effect.
GM Ticket messages should now displace buff icons instead of obscuring them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is beter :D, al was me ui al mini op 2560x1440. maar goed het kan altijd kleiner !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dice schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:04:
[...]

Dat is vreemd idd
ik zie het meer als betaling voor luiheid ;P

Org in de fik ? Geroosterde Grunt ?

En ik kan altijd bij mijn mailbox door mijn argent squire .... al gebruik ik dat niet zo heel vaak ...
Die heb ik idd ook op verscheidene chars, en tevens op mijn rogue nog Moll-E.
Echter zat ik op mijn bankchar :(

Jah, ik denk dat Deathwing een rondje had gemaakt, alle daken stonden in de fik en er kwam allerlei as naar beneden :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-06 17:03
Gister de invasion in Org onderdrukt, geweldig man, met z'n 40-en in een raid, en een 2e raid ploeg erachteraan, ook een mannetje of 30, plus wat niet ge-invite-mensen los..
Dit rifts waren al neer voor ik goed en wel mijn eerste LB had afgevuurd, dat ging zo belachelijk hard!

Na een paar minuten was de buurt aan TB, maar een hele hoop mensen haakte af..
Dan maar de 2 bosses van Org downen (of zeg je dan farmen, als je ze steeds opnieuw doet?)..
na een keer of 3 (elk) was de TB-invasion blijkbaar ook neer, en kwamen de laatste 2 bosses ook vrij. En die vervolgens op Farm gezet. we hebben geloof ik een potje of 12-15 was de timer afgelopen (uurtje ofzo?)..
Wel wat leuke loot gescoord, al kan ik die niet opzoeken op armory (error loading tooltip)..

Leuke avond dus!

Oh en ook een cheap pvp-shield gescoord ilvl 270 (70 honorpoints!).

[ Voor 4% gewijzigd door Macchill op 17-11-2010 10:20 . Reden: shielded ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:47

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik lees hier dat men via de lfd tool alleen voor 2 bosses kon que-en,ik kon gister (na meegedaan te hebben,was best lollig met zoveel man door de stad heen te rennen :P ) gewoon via de LFD alle 4 langsgaan via LFD

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Dakreal schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:16:
[...]

Die heb ik idd ook op verscheidene chars, en tevens op mijn rogue nog Moll-E.
Echter zat ik op mijn bankchar :(

Jah, ik denk dat Deathwing een rondje had gemaakt, alle daken stonden in de fik en er kwam allerlei as naar beneden :P
maar Deathwing komt toch pas met 4.0.3a ? of was dit op een testrealm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
op de PTR was Deathwing al met 4.0.3 langsgeweest, maar op de live zou dat pas met 4.0.3a komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dice schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:19:
[...]

maar Deathwing komt toch pas met 4.0.3a ? of was dit op een testrealm ?
Deze screenshot geeft hetzelfde weer als ik gisteren op de ONLINE server zag (Twisting Nether EU)

Afbeeldingslocatie: http://img.qj.net/uploads/articles_module2/74091/orgrimmar_qjpreviewth.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister invasion in TB gedaan, onder Spirit Rise komen inderdaad wat bugged elementals te zitten, stuk minder mensen dus was veel meer teamwork dan beetje raken wat te raken valt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Komt dat niet gewoon door de invasions van de elementals?
Dat het daardoor een beetje begint te roken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
ZIjn er een aantal hidden dingen die ik niet opgepikt heb trouwens ? 'ineens' zaten er een stuk of 5 horde in de deeprun tram en die maakten stormwind onveilig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Op Lolbane horde is het TB event al 2 dagen bugged.
Heb het event nu al 5 keer gedaan , maar elke keer bugged er of een rift dat geen elementals spawned , of we kunnen de citizens niet bevrijden.
Tickets maken helpt ook niet , krijg je z'n auto reply dat ze het weten en er mee bezig zijn.
Vreemde is wel dat ik het ook nergens lees dus blijkbaar zijn we de enigste server die er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voryna
mrsar schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:18:
ik lees hier dat men via de lfd tool alleen voor 2 bosses kon que-en,ik kon gister (na meegedaan te hebben,was best lollig met zoveel man door de stad heen te rennen :P ) gewoon via de LFD alle 4 langsgaan via LFD
Ik heb nog helemaal niet meegedaan aan de invasion downen in de cities, maar ik kon gisteren gewoon via de LFD voor de bosses in de queue :D Heb ze dan ook allemaal gedaan en alvast mijn 1e lvl 80 item eraan overgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Voryna schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:45:
[...]

Ik heb nog helemaal niet meegedaan aan de invasion downen in de cities, maar ik kon gisteren gewoon via de LFD voor de bosses in de queue :D Heb ze dan ook allemaal gedaan en alvast mijn 1e lvl 80 item eraan overgehouden.
Aanwezig zijn is voldoende dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voryna
Dice schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:50:
[...]

Aanwezig zijn is voldoende dacht ik
Ik was zelfs niet aanwezig ;) Ik was gewoon aan t questen in Storm Peaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336772

Je hoeft zelfs niet aanwezig te zijn in één van de grote steden. Ik was in Feralas en ik kon ook gewoon de 4 bazen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er hier nog mensen op Alliance side op de server Stormrage? En in welke guild dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-06 17:11
Vivaladen schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:30:
[...]

Moeten we ons tegenwordig registreren om te zien wie wie nou eigelijk is??
Dacht dat daden van eer en grote Moed Voldeden,Charismatisch Leiderschap iemand ? :P

[...]
Nee juist niet, dus vandaar dat ik het ook vroeg.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
Anoniem: 336772 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:58:
Je hoeft zelfs niet aanwezig te zijn in één van de grote steden. Ik was in Feralas en ik kon ook gewoon de 4 bazen doen.
daarom staat er ook bij dat je ze gewoon nu kunt doen zoals de "seasonal bosses"

dus ze zijn gewoon tijdelijk beschikbaar voor iedereen NADAT de invasie van de grote steden 1 keer is afgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Anoniem: 336772 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:58:
Zijn er hier nog mensen op Alliance side op de server Stormrage? En in welke guild dan?
Horde! ;-)

Toendertijd was op die server de Lowlanders een grote guild. Ik weet alleen niet of die nog bestaat?
(dat is zon 4 jaar geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-06 22:18
Hmm gearen gaat nu wel erg rapjes met Justice Points en die event bosses. Heb nog geen dag /played op level 80 en nu 4/5 T10 en meeste offset items ook al op 251 / 264 (zie http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Turalyon&cn=Morrax). Dit altje was bedoeld om m'n vriending tte boosten, maar is toch een beetje uit de hand gelopen :)

Moet wel zeggen dat ik sommige van die event bosses echt rete-irritant vind om te tanken. De Earth Crack van de prinses die je in de lucht gooit bijvoorbeeld is vrij vervelend. Lukt soms wel om em te ontwijken met veel strafen, maar merk dat ik toch vrij vaak aan het vliegen ben...

Zelfde geld voor Kai'Ju Gahz'rilla; die Freeze Solid is lastig te ontwijken als je eenmaal een slow op je hebt. En natuurlijk vergeet 90% van de mensen de Glacial Barrier te interupten, waardoor het ding weer healt als een gek... En het beestje lijkt op vrij random momenten agro te resetten, maar ik ben er nog niet uit of dat te voorkomen is.

Hopelijk vallen de bracers snel, dan heb ik het wel weer gehad met de bosses. Lijkt alleen wel alsof ze die erg lage droprate hebben gegeven om de tanks in LFD te houden :S Na 30+ runs nog niks...

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 17-11-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morrar schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:10:
Hmm gearen gaat nu wel erg rapjes met Justice Points en die event bosses. Heb nog geen dag /played op level 80 en nu 4/5 T10 en meeste offset items ook al op 251 / 264 (zie http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Turalyon&cn=Morrax). Dit altje was bedoeld om m'n vriending tte boosten, maar is toch een beetje uit de hand gelopen :)

Moet wel zeggen dat ik sommige van die event bosses echt rete-irritant vind om te tanken. De Earth Crack van de prinses die je in de lucht gooit bijvoorbeeld is vrij vervelend. Lukt soms wel om em te ontwijken met veel strafen, maar merk dat ik toch vrij vaak aan het vliegen ben...

Zelfde geld voor Kai'Ju Gahz'rilla; die Freeze Solid is lastig te ontwijken als je eenmaal een slow op je hebt. En natuurlijk vergeet 90% van de mensen de Glacial Barrier te interupten, waardoor het ding weer healt als een gek... En het beestje lijkt op vrij random momenten agro te resetten, maar ik ben er nog niet uit of dat te voorkomen is.

Hopelijk vallen de bracers snel, dan heb ik het wel weer gehad met de bosses. Lijkt alleen wel alsof ze die erg lage droprate hebben gegeven om de tanks in LFD te houden :S Na 30+ runs nog niks...
Ja, die guild bestaat nog steeds. Ik zit zelfs in die guild met mijn ene char. Met mijn andere char zit ik in Unquestionable Presence.

Heb op die server ook een horde char, maar daar speel ik tot aan Cata niet meer mee.

Vanaf Cata zou ik ook willen beginnen met raiden met mijn Holy Paladin die als offspec tegen dan dps zou moeten hebben. Als ik dan nog tijd zou vinden om genoeg random heroics te doen, zou ik ook nog willen gaan voor tank.

Welke guild zit jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dus wat jij eigenlijk aangeeft is dat jij in minder dan 24 uur ~8000 justice points hebt gefarmed?

Lijkt mij een sterk verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345994

Dan klinkt het toch veel stoerder :)

Ben zelf op een laag pitje bezig, alle content wel gezien en je ziet ook dat mensen offline blijven tot de uitbreiding. Ach ja, nog even en dan weer losgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic

en hoeveel dagen heb je over 1-80 gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dakreal schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:26:
[...]

Dus wat jij eigenlijk aangeeft is dat jij in minder dan 24 uur ~8000 justice points hebt gefarmed?

Lijkt mij inderdaad ook heel sterk. Stel dat je in 24u 8000 JP hebt gefarmed, zou je minder dan 10 min per instance moeten gedaan hebben. Zou toch wel eens willen weten hoe je dat gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dakreal schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:26:

4/5 is 2x 695 en 2x 1100, 3590. 590 (dacht ik) voor trinket en cape, 300 per ring en relic, ermm..

5670 zit ik dan snel, dat 2x qua sets, over de 11000 justice points :+ 12/11 lvl80 geworden, zeg 4 dagen max met 24 payed is 6 puur per dag nonstop spelen, geeft het 15 min per dungeon (incl cooldown), 4bosses en bonus zou zo'n 85 JP gemiddeld zijn, 11000/85 = 129 dungeons. 129 x 15 / 25 = kleine 32 uur.

Mythbusters say: Plausable. :P

Doet nu hetzelfde als DPS, tijd * 6, redelijke gok :P

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Nu online
Je char doet het niet in de armory.. Maar binnen 1 dag 4/5 T10??? 2x1100 + 2x700 = 3500 justice points.
16JP per boss. dat houd in dat je binnen 24 uur 218 bosses hebt gekilled? Gemiddeld 3 bosses per HC, dat houd in dat je 72 HC's in bent geweest. een half uur per HC houd in dat je er 36 uur over doet. (mits je uiteraard een tank bent en dus niet langer dan 2 minuten hoeft te wachten tot je een HC in kan.

Daarnaast nog de overige artikelen die je ook met JP moet kopen? 8)7

Vertel, hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Ehm DK start niet op level 1 he :) En inderdaad het is lang geen 8000 punten, maar eerder 5700 zoals SinergyX ook uitrekent. Daarnaast is het ongeveer 80 ofzo per heroic run, krijg je punten van sommige quests (ICC dungeons) etc. Ik zal wel een /played screenie maken als de servers weer op zijn, maar da's nu ff onmogelijk. Armory zegt overigens 39 random heroics, dus dat is een stuk minder dan 72 :)

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 17-11-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Nu online
baxic schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:36:
[...]

en hoeveel dagen heb je over 1-80 gedaan.
55-80, Het is een Death Knight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:38:
[...]

4/5 is 2x 695 en 2x 1100, 3590. 590 (dacht ik) voor trinket en cape, 300 per ring en relic, ermm..

5670 zit ik dan snel, dat 2x qua sets, over de 11000 justice points :+ 12/11 lvl80 geworden, zeg 4 dagen max met 24 payed is 6 puur per dag nonstop spelen, geeft het 15 min per dungeon (incl cooldown), 4bosses en bonus zou zo'n 85 JP gemiddeld zijn, 11000/85 = 129 dungeons. 129 x 15 / 25 = kleine 32 uur.

Mythbusters say: Plausable. :P
met je 32u zit je dan wel zo'n 8u boven zijn maximum van 24u. En niet alle dungeons kun je binnen de 15min clearen. Of je moet al heel vlug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Even over 4.0.3a. Dit staat in de blue posts:
PTR 4.0.3a - Build 13316
The shattering happened on PTR 4.0.3, the login screen is the one shipped with Cataclysm and the world is changed forever!

This build is already tagged as (Release), if there isn't any major bug you can totally expect patch 4.0.3a on live servers next week.

Dus waarschijnlijk volgende week BBQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thorval schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:43:
Even over 4.0.3a. Dit staat in de blue posts:
PTR 4.0.3a - Build 13316
The shattering happened on PTR 4.0.3, the login screen is the one shipped with Cataclysm and the world is changed forever!

This build is already tagged as (Release), if there isn't any major bug you can totally expect patch 4.0.3a on live servers next week.

Dus waarschijnlijk volgende week BBQ :)
Als de wereld volgende week volledig veranderd zal zijn, gaan we dan nog de normale quests voor Loremaster van Kalimdor en Eastern Kingdoms kunnen afwerken?
Want zit op 655/700 voor Kalimdor en 536/700 voor Eastern Kingdoms.
En zou dat graag tegen Cataclysm afgewerkt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yay, Glory of the Icecrown raider eindelijk! Helaas moet ik mijn 310% flying speed alsnog kopen nu grrrrr....

Hopelijk kan Herald of the Titans nog in 4.0.3 en wordt dat pas met cata release een FoS. We hebben namelijk eindelijk weer 10 man met de benodigde gear bij elkaar (meer zelfs, man of 15 hebben het de afgelopen twee weken al gehaald) Samenwerking met andere guild die met zelfde probleem zat, niet genoeg mensen meer door mensen die zijn gestopt, pakt goed uit.

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 17-11-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 336772 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:42:
met je 32u zit je dan wel zo'n 8u boven zijn maximum van 24u. En niet alle dungeons kun je binnen de 15min clearen. Of je moet al heel vlug gaan.
Ik neem ook 11000 JP's, neem aan dat hij niet alles enkel via JP's heeft gekocht maar ook vanuit invasion bosses nog 1/2 items mee heeft genomen. Zijn Armory set kost ongeveer 6000 JP, dan zit je ergens op de 19 uur gemiddeld, met 15 minuten, marge genoeg om dungeons dus langer te doen.

Dus best aannemelijk, maar wel met behoorlijke inzet, naast het feit dat je tank moet zijn om deze snelheid aan te houden, of nonstop te kunnen teamen met een tank als je healer/dps bent. (tank is instant, DPS gaat van 4 tot 12 minuten).

Maar het is nog 3 weken tot aan Cata, maakt het nog uit met welke snelheid je je 251/264 gear binnen haalt? Het is 3 weken sandbox mode, je oude chars afstoffen en nog wat gearen zodat Cata iets makkelijker is.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
kleefei schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:41:
[...]

Je char doet het niet in de armory.. Maar binnen 1 dag 4/5 T10??? 2x1100 + 2x700 = 3500 justice points.
16JP per boss. dat houd in dat je binnen 24 uur 218 bosses hebt gekilled? Gemiddeld 3 bosses per HC, dat houd in dat je 72 HC's in bent geweest. een half uur per HC houd in dat je er 36 uur over doet. (mits je uiteraard een tank bent en dus niet langer dan 2 minuten hoeft te wachten tot je een HC in kan.

Daarnaast nog de overige artikelen die je ook met JP moet kopen? 8)7

Vertel, hoe doe je dat?
Random LFG geeft nog eens 24 JP per complete HC dus 3 bosses = 3x 16 + 24 = 72 per dungeon

Alle mobs zijn met een beetje DPS bijna 1 shot dus threat is geen issue en als Tank queuen geeft ALTIJD meteen een pop-up dat je kunt enteren ;)

Vraag ik me af hoe vaak jij Occulus heb gerunt? 10x + ? want ik vind 1x al te veel van het goede.. wat een schijtinstance is dat!

[ Voor 16% gewijzigd door Jooz op 17-11-2010 11:50 ]

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mwaah, als tank heb je vaak instant dungeon runs hoor.

8000 JP is wel wat veel maar een volledige 251 tank set haal je wel bij elkaar in een weekendje als je achter elkaar dungeons loopt.

Voor ong 7000 heb je een 251 set en met wat meer runs een nice mixed 251/264 set

[ Voor 4% gewijzigd door akimosan op 17-11-2010 12:01 . Reden: Verkeerd opgeteld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jooz schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:48:
[...]

Vraag ik me af hoe vaak jij Occulus heb gerunt? 10x + ? want ik vind 1x al te veel van het goede.. wat een schijtinstance is dat!
Gisteren nog gedaan, 1 van de snelste instances. Laatste boss ligt zo plat als je emerald void style gaat. Wij met 1 tank en 4 dps draken als mes door de boter. We waren met vier guildies en 1 random. De eerste random ging weg voor we begonnen omdat we zeiden achievement te gaan doen. De volgende random was net 80 erg blij met een snelle run en achievement ;)
akimosan schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:53:
Mwaah, als tank heb je vaak instant dungeon runs hoor.

8000 JP is wel wat veel maar een volledige 251 tank set haal je wel bij elkaar in een weekendje als je achter elkaar dungeons loopt.

Voor minder dan 2500 JP heb je een 251 set en met wat meer runs een mixed 251/264 set
JP is toch van PvP? Daar ben ik dus mee gestopt, na 1 dag lang alles verliezen en steeds in één klap dood geslagen te worden ben je het snel zat als fresh level 80 :X

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 17-11-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:54:
[...]

Gisteren nog gedaan, 1 van de snelste instances. Laatste boss ligt zo plat als je emerald void style gaat. Wij met 1 tank en 4 dps draken als mes door de boter. We waren met vier guildies en 1 random. De eerste random ging weg voor we begonnen omdat we zeiden achievement te gaan doen. De volgende random was net 80 erg blij met een snelle run en achievement ;)

[...]

JP is toch van PvP? Daar ben ik dus mee gestopt, na 1 dag lang alles verliezen en steeds in één klap dood geslagen te worden ben je het snel zat als fresh level 80 :X
HP zijn van PVP en PVE, JP zijn voor PVE alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Mja dat is ongeveer hoe ik het gedaan heb; continu in de LFD tool hangen en randoms doen. Wipen is er vrijwel niet bij en voor de rest is het gewoon zergmode. Daarnaast ben ik direct van blues naar T10 gegaan en heb ik T9 natuurlijk overgeslagen. Ik heb verder ook alleen de tank set gekocht, de DPS set laat ik zitten.

Vergeet verder ook niet dat de event bosses ook 16 JP per kill geven en in minder dan 5 minuten tegen de vlakte liggen. Je kunt die zo vaak farmen als je wilt / kunt voordat ze despawnen.

Oculus heb ik helaas ook al veel te vaak gezien en ik heb ook echt een hekel aan die draken :-S Zelfde voor ToC, ben altijd blij als de paardjes weer opdonderen. Moet ook wel zeggen dat je opvallend vaak Oculus of Old Kingdom krijgt met de LFD :)

[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 17-11-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om even in het geheugen van lvl 70 te diggen voor mensen !

Wie kan me een 1 hand TANK wapen aanraden voor een pally ?, en niet zo zeer om hoe goed hij is maar meer die moet samen gaan met me tank set.
Ik zit een beetje ofspec te gearen voor me Pally Twink, en ben nieuwschierig wat bij me Bulkwark of azzinoth past .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-06 11:25
(jarig!)
Op wat voor tijdstippen spawnen die rifts + elementals?
Op de PTR was dat op xx:00 precies, maar Live heb ik ze nog niet gezien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:28
Capa schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:03:
Op wat voor tijdstippen spawnen die rifts + elementals?
Op de PTR was dat op xx:00 precies, maar Live heb ik ze nog niet gezien 8)7
Ik denk om de 3uur. Ze zijn op Auchidoun om 11u45 gespawned dus ik verwacht ze terug om 14u45. Dit is toch mijn ervaring, log steeds in op dit schema en zie ze altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro_x
  • Laatst online: 01-06 11:41
Op de PTR is de cataclysm inmiddels geschiedenis, er valt volop te genieten van de veranderingen in en op Azeroth.

Wat ziet het er goed uit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

toch wel jammer dat je voor 3 weken nog 8K JP gaat uitgeven :o had dat opgespaard en dan was je DK lekker gegeared in cata :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-06 23:20
Mektheb schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:58:
Om even in het geheugen van lvl 70 te diggen voor mensen !

Wie kan me een 1 hand TANK wapen aanraden voor een pally ?, en niet zo zeer om hoe goed hij is maar meer die moet samen gaan met me tank set.
Ik zit een beetje ofspec te gearen voor me Pally Twink, en ben nieuwschierig wat bij me Bulkwark of azzinoth past .
Ik vind zelf The Sun Eater mooi om te zien, of misschien de King's Defender? Maar dit zijn niet de ilvl's van jouw schild.. ben daar nooit geweest.

[ Voor 5% gewijzigd door Freaky Maus op 17-11-2010 12:54 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Ah kijk Turalyon doet het weer :) Nou hier is dan m'n /played output:

Total time played: 5 days, 9 hours, 49 minutes, 15 seconds
Time played this level: 0 days, 21 hours, 46 minutes, 0 seconds

Voor de mensen die het niet geloven heb ik eventueel ook nog een screenie met char screen en de output:
http://www.freeuploadimag.../u21htul7db8ks8hmbfm1.jpg

Overigens heb ik ook nog een paar uur daarvan besteed aan het farmen van reputatie voor enchants en voor het boosten van mijn vriending; het zou dus nog sneller moeten kunnen als je er echt voor gaat zitten :)

@DarkUnreal: Ach het is een alt en op mijn mains toch niet veel meer te doen. Daarnaast is de gear nog best handig als je in Cata wilt dungeon levellen.

[ Voor 33% gewijzigd door Morrar op 17-11-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh, gisteren was LK gevecht voor ons bugged. Willekeurig waren er mensen met infest die de infest niet kwijt raakten ondanks dat ze naar full health gehealed werden. Jammer dat LK dan onmogelijk wordt, omdat deze mensen na korte tijd gewoon dood zijn door een steeds harder tikkende infest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Laatst online: 03-06 09:12
Hey mensen, vraagje. Ik lees nu het stukje van Morrar en klinkt inderdaad aannemelijk wat hij zegt. Echter ook ik ben net 80 gedinged met mijn Prot Warrior, maar Heriocs tanken met mijn 5-man DNormal Blue items zit er niet in.

Dus ik dacht: Fury spec aan en als DPS mee. Door mijn tank gear (altijd als Prot geleveled) haal ik een DPS van 800/900 (shame on me), dat schiet dus niet op (rage problemen..). Om de juiste Gear te verzamelen om Heroics te tanken dacht ik aan een aantal keer DPS'en genoeg te hebben. Met queu's van 20 minuten duurt dat even. Probleem 2: Degene die tankt "need" net zo hard op de spaarzame plate drops als ik...

Iemand een tip voor me hoe ik gewoon snel Herioc kan tanken? AH? en wat moet ik dan kopen (bleh ben aan het sparen voor riding skill :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freaky Maus schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:53:
[...]

Ik vind zelf The Sun Eater mooi om te zien, of misschien de King's Defender? Maar dit zijn niet de ilvl's van jouw schild.. ben daar nooit geweest.
Oe nice, nou het gaat ook een beetje om de looks en de Suneater ken ik.
Die andere was ik helemaal vergeten !.

Denk ik die maar ga proberen te famen enig andere tips is welkom hoor ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
zorg eerst maar voor dat je gear krijgt voor te tanken , dan pas met riding beginnen. anders is het zn geld verspilling want hoeveel vlieg je nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 12:23
Morrar schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:57:
Mja dat is ongeveer hoe ik het gedaan heb; continu in de LFD tool hangen en randoms doen. Wipen is er vrijwel niet bij en voor de rest is het gewoon zergmode. Daarnaast ben ik direct van blues naar T10 gegaan en heb ik T9 natuurlijk overgeslagen. Ik heb verder ook alleen de tank set gekocht, de DPS set laat ik zitten.

Vergeet verder ook niet dat de event bosses ook 16 JP per kill geven en in minder dan 5 minuten tegen de vlakte liggen. Je kunt die zo vaak farmen als je wilt / kunt voordat ze despawnen.

Oculus heb ik helaas ook al veel te vaak gezien en ik heb ook echt een hekel aan die draken :-S Zelfde voor ToC, ben altijd blij als de paardjes weer opdonderen. Moet ook wel zeggen dat je opvallend vaak Oculus of Old Kingdom krijgt met de LFD :)
Snap nog steeds niet dat mensen Ocu zo erg vinden. Een van de snelste instances (nog sneller dan bijv. VH maar dan niet zo enorm saai!) en ook nog een paar gems aan het einde ook voor je transmutes... wat wil je nog meer :)

Toen ik mijn pally levelde, nog ver voor HP, had ik ook 2T10 de dag dat ik dingde (was bijna 3 geweest). Gewoon de laatste 10-15 levels bijna niks anders gedaan dan via dungeons levelen en je kreeg bakken met badges.

@Sensei gewoon lekker tanken en vantevoren tegen de healer zeggen dat je niet zo goed gegeared bent, 9/10 keer is de healer blij dat ie wat te doen heeft. Gaan queues vlotter en de moeilijkere HC's kom je toch pas in als je gear goed genoeg is.

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 17-11-2010 13:04 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:59:
[...]

Snap nog steeds niet dat mensen Ocu zo erg vinden. Een van de snelste instances (nog sneller dan bijv. VH maar dan niet zo enorm saai!) en ook nog een paar gems aan het einde ook voor je transmutes... wat wil je nog meer :)

Toen ik mijn pally levelde, nog ver voor HP, had ik ook 2T10 de dag dat ik dingde (was bijna 3 geweest). Gewoon de laatste 10-15 levels bijna niks anders gedaan dan via dungeons levelen en je kreeg bakken met badges.
Ocu is altijd me favo geweest :)
Daarna ging ik het liefst naar Old kingdom.

Maar goed dat is inmiddels ook al weer meer dan xxxxx maanden geleden dat ik een dailty / weekly heb gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Even een andere vraag : heeft iemand ooit ergens gevonden op welke manier Blizz de servers host eigenlijk ?

Wat voor platform; wat voor hardware etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Dice schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:02:
Even een andere vraag : heeft iemand ooit ergens gevonden op welke manier Blizz de servers host eigenlijk ?

goeie vraag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
op servers waarschijnlijk xD.
en ik weet dat het 9petabyte aan opsalg ruimte nodig was voor alle europese servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 12:23
Mektheb schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:01:
[...]

Ocu is altijd me favo geweest :)
Daarna ging ik het liefst naar Old kingdom.

Maar goed dat is inmiddels ook al weer meer dan xxxxx maanden geleden dat ik een dailty / weekly heb gezien
Ik doe ze nog regelmatig met wat vrienden voor de lol, en wat points voor de gems ^^

Favo is denk ik toch FoS kun je tenminste lekker beuken zonder dat het 1 sec later plat ligt :P
Maar Ocu leuk, OK vind ik wel aardig maar nou ook niet super :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ero-Sensei schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:54:
Iemand een tip voor me hoe ik gewoon snel Herioc kan tanken? AH? en wat moet ik dan kopen (bleh ben aan het sparen voor riding skill :)).
Doe specific dungeons, pik de makkelijkste eruit (VH, beetje geluk met bosses, UK, Gundrak, de dungeons waar mobs goed te pullen zijn en damage redelijk manageble is), blijf die gewoon nonstop doen.

Zo ben ik ook aan mijn DK tank gear gekomen, daarna de rest gaan doen tot ik netjes in de gear zat om gewoon vol de randoms in te gaan (en meteen HoR te krijgen :/).
Dice schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:02:

Ergens 2007 is daar nog eens iets over verteld, maar huidige specs en data is onbekend. Op de Blizcon 2008 zijn er dacht ik toen wel wat 'weetjes' verteld (per speler kost het tot 1GB aan data opslag ofzo), maar er is nooit door Blizzard zelf zulke informatie verstrekt.

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Laatst online: 03-06 09:12
Sinergy, bedankt voor je antwoord. Ik ga vanavond meteen aan de bak :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.