Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TechRadar contacted HTC earlier today about the recently announced Android 2.3 update and whether or not it will be coming to its flagship phone: the HTC Desire HD.
Although HTC didn't namecheck the phone, it did confirm that a number of its handsets will be given the update.
Be excited
In a statement, a spokesperson for HTC explained: "We are excited about the OS update coming for Android, and while HTC will definitely have some phones running this OS, we do not have a specific timeframe for new phones or updates at this time. Please stay tuned for more details."
While "some phones" is as flimsy an answer you are likely to get, it does confirm that the update will be coming to handsets already in existence.
At the moment, the HTC Desire HD is the flagship phone from the Taiwanese company so we're pinning our bets on this.
However, the Desire Z and Desire will probably get some Android 2.3 loving, too.
http://www.techradar.com/...--913929?src=rss&attr=all

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
Kan iemand mij vertellen of je de DHD ook in de Spaanse taal kan zetten, ik wil dat graag weten voordat ik hem bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Rob-Pol schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:43:
Kan iemand mij vertellen of je de DHD ook in de Spaanse taal kan zetten, ik wil dat graag weten voordat ik hem bestel.
Ja, kan, en in een hoop andere talen ook. Hmm net even gechecked de vodafone HD die ik heb geeft alleen duits, frans engels en nederlands bij het instellen. Ik weet niet hoe dat bij andere carriers is, misschien even vragen bij de web/winkel waar je hem wilt halen

[ Voor 29% gewijzigd door Ceejay op 07-12-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Source90 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:41:
Iemand trouwens een idee waarom mijn DHD spontaan trilt?
Zonder duidelijk patroon heeft de DHD spontane trilfunctie 'trekjes'.

Ligt hij gewoon op tafel en trilt hij 3x heel snel (bzzbzzbzz <zonder interval).
Staan geen apps o.i.d. aan wat het kan veroorzaken en krijg op dat moment geen nieuwe SMS/email/ping etc.
Dit is eerder in dit topic langsgekomen.. bij mij en andere doet die dit ook. Geen idee waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 09:21
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:07:
[...]

Dit is eerder in dit topic langsgekomen.. bij mij en andere doet die dit ook. Geen idee waarom...
Volgens mij doet mijn telefoon het ook. Ik ga hem binnenkort flashen naar Cyanogen, zal eens kijken of ik dan nog steeds heb.

Weet trouwens niet helemaal zeker of mijn telefoon er wel eens last van heb omdat ik wel vaker heb meegemaakt dat ik dacht dat mijn telefoon trilde terwijl dat niet zo was (dus ook met andere telefoons buiten de DHD om)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
Ik heb sinds kort de Htc Desire HD , werkte altijd met plezier met Handcent sms.
maar merk op dat ie niet lekker loopt op de DHD, telkens hangen en paar keer is handcent als gecrashed.
wie heeft dit ook ? of heeft een goed alternatief, kwam uit op Chomps sms.
maar die heeft geen numerieke beveiliging alleen met vinger toestand.. , wat ik heel vervelend vind...

wie heeft een goeie tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Ik zie de meerwaarde van handcent sowieso niet echt ten opzichte van de normale sms manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 15:46
Source90 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:41:
Iemand trouwens een idee waarom mijn DHD spontaan trilt?
Zonder duidelijk patroon heeft de DHD spontane trilfunctie 'trekjes'.

Ligt hij gewoon op tafel en trilt hij 3x heel snel (bzzbzzbzz <zonder interval).
Staan geen apps o.i.d. aan wat het kan veroorzaken en krijg op dat moment geen nieuwe SMS/email/ping etc.
Volgens mij zit een van de volume knoppen dan vast als het ware. Ik heb het regelmatig als ik 'm in een hoesje heb zitten waarbij het rubber van het hoesje tegen de knoppen drukt. Een heel klein beetje druk op een van de toetsen is genoeg om 'm in te drukken. Als je telefoon op 'Vibreren' staat en je druk op volume down, dan trilt ie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Ceejay schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:47:
[...]

Ja, kan, en in een hoop andere talen ook. Hmm net even gechecked de vodafone HD die ik heb geeft alleen duits, frans engels en nederlands bij het instellen. Ik weet niet hoe dat bij andere carriers is, misschien even vragen bij de web/winkel waar je hem wilt halen
ik heb een blanco DHD van een zakelijke leverancier en ook ik heb alleen de talen Duits, Frans Nederlands en Engels. Ik denk dat je dan toch op zoek moet naar een DHD die in Zuidwest Europa wordt verkocht, ik neem aan dat daar dan andere talen beschikbaar zijn.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
I see, ja. Ik had hiervoor een LG Optimus en die drukte ik per ongeluk op hongaars o.i.d. was nog een heel gedoe om in het menu de taleninstelling te vinden! Daar waren dus wel 20 talen kiesbaar. Kennelijk maakt HTC erg gelokaliseerde roms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Ik raak echt steeds meer gefrustreerd door al die kleine bugs in Android, in zoverre vind ik het nog niet echt stabieler dan mijn oude Nokia N85.

Nu krijg ik geen SMS notificatie meer, geen geluid, geen trilling, geen notificatie.
Als ik in mn berichtenlijst kijk dan zie ik een nieuw bericht die al gelezen is.
De opties van de "Ontvangen berichten" staan gewoon aan en als ik op google zoek, krijg vind ik alleen problemen met de LED.

Kan iemand me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al een reboot gedaan?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-07 18:36
Heb gezocht in het forum maar helaas niet het antwoord kunnen vinden.
Mijn ervaring met de speaker is slecht, zeker in vergelijking met mijn oude touch hd en dat was al niet geweldig.

Ik begreep dat \problemen die door meerdere personen gemeld worden bij HTC eerder aangepakt gaan worden maar wat is het mailadres hiervoor of een telefoonnummer?

Verder erg blij met deze desire HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:: zie accessoires-topic

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 10:07 . Reden: verdeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:37
Ik vind de kwaliteit van de speaker ook niet geweldig, maar daarbij moet ik zeggen dat het dan weer meevalt wanneer ik muziek op de speaker zet.
Heb jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Takkiedroid1970 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:49:
Heb gezocht in het forum maar helaas niet het antwoord kunnen vinden.
Mijn ervaring met de speaker is slecht, zeker in vergelijking met mijn oude touch hd en dat was al niet geweldig.

Ik begreep dat \problemen die door meerdere personen gemeld worden bij HTC eerder aangepakt gaan worden maar wat is het mailadres hiervoor of een telefoonnummer?

Verder erg blij met deze desire HD
http://www.htc.com

Stel je voor, zulke informatie gewoon op de site van de fabrikant? Ja echt, het staat er echt! Je moet alleen wel heel goed zoeken, want je moet helemaal naar ondersteuning en dan klantenservice, heuse expeditie!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
Tsurany schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:21:
[...]

http://www.htc.com

Stel je voor, zulke informatie gewoon op de site van de fabrikant? Ja echt, het staat er echt! Je moet alleen wel heel goed zoeken, want je moet helemaal naar ondersteuning en dan klantenservice, heuse expeditie!
Voor mij is het moeilijk om te lezen maar voor jou ook blijkbaar want ik had geschreven dat ik op het forum gezocht had. Maar goed, altijd fijn om iedere keer die opbeurende licht cynische opmerkingen te lezen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Takkiedroid1970 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:27:
[...]

Voor mij is het moeilijk om te lezen maar voor jou ook blijkbaar want ik had geschreven dat ik op het forum gezocht had. Maar goed, altijd fijn om iedere keer die opbeurende licht cynische opmerkingen te lezen. >:)
Maar waarom in hemelsnaam op het forum zoeken als de fabrikant gewoon een website heeft waar je direct bij de klantenservice terecht kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Natuurlijk, helpt niet.

Af en toe komt er wel een smsje door en geeft hij hem weer maar merendeel negeert.
Heel irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Of de meldingen uitschakelen en dan weer inschakelen?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat al mijn contactpersonen naar GMail worden gekopieerd?

[ Voor 45% gewijzigd door Mad_Cow op 08-12-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
vinnieminnie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 07:41:
Ik zie de meerwaarde van handcent sowieso niet echt ten opzichte van de normale sms manager.
Voordelen tov standaar manager :
Instellen welke kleur led je ziet knipperen,
Je eigen beltoon toewijzen aan sms tone.
Sms in box beveiligen dmv pincode. heb nieuwsgierige mensen in huis ;)

met chomps gaat wel maar die kan alleen dmv pattern beveiliging wat vervelend vind werken.

dus vandaar.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roberto538 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:50:
[...]
Instellen welke kleur led je ziet knipperen,
Kan dat überhaupt op de Desire HD? Hij heeft wel twee kleuren maar kan je die ook apart instellen?

Ander vraagje: Kan je de knippernotificatietijd verlengen? Ik wil bij een SMS dat hij blijft knipperen tot ik het scherm aangezet heb of de meldingen heb verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
aardbeix15 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:58:
[...]

ik heb een blanco DHD van een zakelijke leverancier en ook ik heb alleen de talen Duits, Frans Nederlands en Engels. Ik denk dat je dan toch op zoek moet naar een DHD die in Zuidwest Europa wordt verkocht, ik neem aan dat daar dan andere talen beschikbaar zijn.
Ik kon het antwoord nergens vinden en de response van sommige wederverkopers laat te wensen over.

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Tsurany schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:22:
[...]

Kan dat überhaupt op de Desire HD? Hij heeft wel twee kleuren maar kan je die ook apart instellen?
Als iemand deze instelling in handcent heeft gevonden graag.
Had dit op mijn gewone Desire wel, op de HD nog nergens ontdekt.

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Mad_Cow schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:29:
Of de meldingen uitschakelen en dan weer inschakelen?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat al mijn contactpersonen naar GMail worden gekopieerd?
Van waaruit wil je ze kopieren?

Ik heb zelf in de windows live mail client een CVS excel bestandje geexporteerd. Al mijn contacten werden hiervoor met Live gesynced en daardoor klopte alles al. In google op de computer inloggen en kiezen voor importeren. Daar klik je het CVS bestandje aan en je bent klaar.

Vervolgens gaat ie Facebook, Twitter, Whatsapp en Skype enzo aan je contacten koppelen en dan ben je klaar :)

edit: ik weet dus niet of ik je help. Maar dan staat het in ieder geval op het forum. Voor de zoekende tweaker :P

[ Voor 7% gewijzigd door R-O-Y op 08-12-2010 14:40 ]

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
[...]

Ander vraagje: Kan je de knippernotificatietijd verlengen? Ik wil bij een SMS dat hij blijft knipperen tot ik het scherm aangezet heb of de meldingen heb verwijderd.
Met handcent sms bleef die blauw knipperen net zo lang totdat ik em geopend had.
Had dan zelf blauwe led geselecteerd, en me tweets groen.
zo weet ik meteen welk bericht ik binne heb.
W.Bakker schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:28:
[...]

Als iemand deze instelling in handcent heeft gevonden graag.
Had dit op mijn gewone Desire wel, op de HD nog nergens ontdekt.
Meer als blauw groen en rood niet kennen vinden, stonden meer in t lijstje van handcent, maar kreeg deze idd niet aan.

En waarom heb ik ook het idee dat de normale Desire lekkerder liep als de DHD,
ik merk regelmatig lichte haperingen in scrollen door menu etc.
Dit euvel had ik bij de de desire nagenoeg niet.
Had nog geprobeerd , een hard reset te doen en alle apps vers via market weer te installeren ipv met backup pro ineens.
Dacht misschien haalt het wat uit maar mocht helaas niet baten :-(
merkte wel op dat er echt veel standaard meuk geïnstalleerd is zeg, dit kan ik zeker alleen verwijderen als toestel geroot is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Laatst online: 23:30
[...]

Op de DHD brand die led toch standaard tot je het scherm weer aan doet en de sms leest?
Probeer anders eens SMS Popup van ADAM K. :) Misschien dat je daar wel het gewenste resultaat mee krijgt?
Santo schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:22:
Ik raak echt steeds meer gefrustreerd door al die kleine bugs in Android, in zoverre vind ik het nog niet echt stabieler dan mijn oude Nokia N85.

Nu krijg ik geen SMS notificatie meer, geen geluid, geen trilling, geen notificatie.
Als ik in mn berichtenlijst kijk dan zie ik een nieuw bericht die al gelezen is.
De opties van de "Ontvangen berichten" staan gewoon aan en als ik op google zoek, krijg vind ik alleen problemen met de LED.

Kan iemand me hiermee helpen?
Bij berichten, alle berichten, menu -> instellingen.
Probeer eens de opties daar te resetten en opnieuw in te stellen!

Lukt het niet, probeer eens net als wat ik bij Tsurany gezegt heb, schakel bij de opties hierboven het vinkje bij ontvangst melding uit!, installeer sms popup, en dan krijg je notifications, geluid, trillingen, led, en zelfs een repeat elke zoveel minuten als jij wilt.! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:19
Ik heb ook regelmatig "problemen" met de LED notificatie. Doet het niet altijd als er een mail, sms of tweet binnenkomt. Of soms, zoals Tsurany ook aangeeft, maar een bepaalde tijd.
Heb zojuist de DHD aangezet (fast boot) en zie dat er mailtjes en tweets zijn ontvangen. Een paar minuten na het aanzetten gaat opeens de LED knipperen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Roberto538 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:06:
[...]

Met handcent sms bleef die blauw knipperen net zo lang totdat ik em geopend had.

[...]

Meer als blauw groen en rood niet kennen vinden, stonden meer in t lijstje van handcent, maar kreeg deze idd niet aan.

En waarom heb ik ook het idee dat de normale Desire lekkerder liep als de DHD,
ik merk regelmatig lichte haperingen in scrollen door menu etc.
Dit euvel had ik bij de de desire nagenoeg niet.
Had nog geprobeerd , een hard reset te doen en alle apps vers via market weer te installeren ipv met backup pro ineens.
Dacht misschien haalt het wat uit maar mocht helaas niet baten :-(
merkte wel op dat er echt veel standaard meuk geïnstalleerd is zeg, dit kan ik zeker alleen verwijderen als toestel geroot is ?
heb je USB debugging aangezet? (zie FAQ in startpost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de tweakers review wordt gesproken over de minder goede bouw kwaliteit (onderdelen van de behuizing sluiten niet netjes bij elkaar, kamera is scheef geplaatst) van deze smartphone. En, een vraag van iets andere aard, hoe zit het met synchroniseren van bestanden van en naar de DHD i.v.m. het bestandsysteem wat android heeft. Over deze zaken wil ik nog uitsluitsel hebben voor dat ik 'm ga aanschaffen. Want het lijkt mij verder een geweldig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
Is het niet zo dat de led alleen Groen en oranje/rood aangeeft?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Jamievanm schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:20:
Is het niet zo dat de led alleen Groen en oranje/rood aangeeft?!
Klopt.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StormingSoul schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:08:
Op de DHD brand die led toch standaard tot je het scherm weer aan doet en de sms leest?
Probeer anders eens SMS Popup van ADAM K. :) Misschien dat je daar wel het gewenste resultaat mee krijgt?
Nee volgens mij niet, volgens mij stopt hij na 5 minuten. Wat naar mijn idee vrij annoying is omdat als ik weg ben van mijn telefoon het altijd langer dan 5 minuten is.
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:05:
In de tweakers review wordt gesproken over de minder goede bouw kwaliteit (onderdelen van de behuizing sluiten niet netjes bij elkaar, kamera is scheef geplaatst) van deze smartphone.
Oudere versies gok ik, mijne zit prima in elkaar en die van de meesten hier ook.
En, een vraag van iets andere aard, hoe zit het met synchroniseren van bestanden van en naar de DHD i.v.m. het bestandsysteem wat android heeft. Over deze zaken wil ik nog uitsluitsel hebben voor dat ik 'm ga aanschaffen. Want het lijkt mij verder een geweldig toestel.
Bestandssysteem is niet relevant, daar heb je bij overdracht namelijk niks mee te maken. Zelfde als bestanden naar een ext3 hardeschijf kopieren of naar een HFS plus gebruiker bestanden e-mailen, daar kom je niet mee in aanraking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
Had met handcent sms toch echt ook een blauw led branden, bij binnenkomst sms....
je moest dit wel selecteren... tis dat het proggie zo buggeg op de DHD.
wel jammer had deze wel altijd draaien op de desire... je zou zeggen is zelfde platform..maar toch net niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
Ik heb het forum redelijk bijgehouden en ik hoor toch een hoop geluiden over de externe speaker die gebruikt wordt voor navigatiestemmen. Als ik dit vergelijk met mijn oude Touch HD dan is het volume duidelijk niet hard genoeg. (ik vond de touch HD al niet geweldig wat hoeveelheid geluid dat eruit kwam tijdens navigeren)
Heb op aanraden va Tsurany maar een op de site van HTC een telefoonummer gezocht om de klantenservice hiervan op de hoogte te brengen. De dame die ik hierover te spreken kreeg moest e.e.a navragen en belde mij terug en kon dit wel laten escaleren. Ik vroeg of zij wist of er meerdere klachten over het geluid waren geweest bij deze telefoon. Zij had deze nog niet gehad.

Nu vraag ik me af of ik nu de enige ben die problemen heeft met het geluid (retorische vraag) die dit bij HTC gemeld heeft? Ik kwam er vandaag achter dat het vrij makkelijk is, gewoon een 020 nummer en ze bellen terug als ze dat beloven. Als meerderen dit als een probleem zien, graag melden bij HTC, wie weet kunnen ze er wat mee. Des te meer mensen problemen melden des te meer kans we hebben dat er wat mee gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:24
heb de HTC Desire HD nu 2 dagen, echt een top toestel!
accu gaat wel snel leeg, maar is bekend probleem
ik schakel wifi, gps, 3G uit als ik het niet nodig heb, ook felheid scherm omlaag
toch vrij snel leeg..

nu wil ik een wallpaper die op scherm 1 begint en scherm 7 eindigd
moet ik dan wallpaper van 3360x800 hebben?
en waar kan ik zo'n achtergronden vinden, krijg het niet gevonden

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
SuperVeloce schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:25:
heb de HTC Desire HD nu 2 dagen, echt een top toestel!
accu gaat wel snel leeg, maar is bekend probleem
ik schakel wifi, gps, 3G uit als ik het niet nodig heb, ook felheid scherm omlaag
toch vrij snel leeg..

nu wil ik een wallpaper die op scherm 1 begint en scherm 7 eindigd
moet ik dan wallpaper van 3360x800 hebben?
en waar kan ik zo'n achtergronden vinden, krijg het niet gevonden
Installeer de app van Zedge (uit de market) kun je lekker makkelijk achtergronden browsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt het echt geweldige die widgets die je kunt plaatsen op HTC Android telefoons ( en andere android toestelen ), als ik een iPhone gebruiker zie dan laat ik ze meestal wel zien dat mijn telefoon widgets op homescreens kan plaatsen.

Ik heb nu bijvoorbeeld een paar homescreens vol geplaatst met fotolijstjes, dat moet Apple nog uitvinden voor de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:24
ja zedge ken ik :)

maar kan je dan een wallpaper van 7 schermen breed nemen? :D

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
Mad_Cow schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:35:
[...]

heb je USB debugging aangezet? (zie FAQ in startpost)
Tjonge dat was ik helemaal vergeten....thankz for update...
het werkt gewoon, snap niet waarom...en wat het doet..
maar boeit niet het werkt..Dank je wel !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 14:52
Niemand hier last van een soms ontiegelijk lange Facebook for HTC Sense contact sync? Bij mij vindt hij het soms nodig 10 minuten te synchroniseren, en de 2 pijltjes blijven dan maar rond draaien, met natuurlijk alle gevolgen van dien (kortere batterijduur). Iemand hier een oplossing voor gevonden? Ik heb al eens mijn Facebook account verwijderd van de telefoon, maar dit mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:48:
Niemand hier last van een soms ontiegelijk lange Facebook for HTC Sense contact sync? Bij mij vindt hij het soms nodig 10 minuten te synchroniseren, en de 2 pijltjes blijven dan maar rond draaien, met natuurlijk alle gevolgen van dien (kortere batterijduur). Iemand hier een oplossing voor gevonden? Ik heb al eens mijn Facebook account verwijderd van de telefoon, maar dit mocht niet baten.
Ja ik maar dat komt waarschijnlijk omdat Facebook banned is in China >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
kwam net ook achter een goeie tip, had deze nog niet voorbij zien komen.
ik zat dus met volgende.
aangezien handcent telkens vast liep heb ik deze verwijderd.
maar nu zat ik weer met dat ik dus nu weer verplicht ben die "eigen standaard melo's " te moeten gebruiken van htc zelf.

Nu was ik beetje aan het googlen en stuite op de volgende truuk/tip
Bij de HTC Desire HD (DHD) kan je alleen maar een standaard sms toon instellen.
Dit is natuulijk niet zo mooi als je eigen mp3.
Omdat ik zelf dit probleem ondervonden heb, hierbij de uitleg hoe je het moet verhelpen.

Om de sms toon te veranderen moet je via de pc naar de sd kaart toe.
Verbind daarom de telefoon in "disk drive" stand met de pc.

Je ziet nu een extra verwisselbare schijf in je computer, dit is je SD kaart van de telefoon.
Op je SD kaart zie je dan de map "media" staan.
Daarin de map "audio", met daar weer in "notifications".

Als deze mappen nog niet bestaan dan moet je ze even aanmaken.

Als je in de map "notifications" je sms geluidje(s) in mp3 bestand kopiëert zal je hem kunnen selecteren bij de bericht tonen.
en het werkt.... zojuist me eigen mp3 toontjes kunne selecteren voor sms etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Takkiedroid1970 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:03:
Ik heb het forum redelijk bijgehouden en ik hoor toch een hoop geluiden over de externe speaker die gebruikt wordt voor navigatiestemmen. Als ik dit vergelijk met mijn oude Touch HD dan is het volume duidelijk niet hard genoeg. (ik vond de touch HD al niet geweldig wat hoeveelheid geluid dat eruit kwam tijdens navigeren)
Heb op aanraden va Tsurany maar een op de site van HTC een telefoonummer gezocht om de klantenservice hiervan op de hoogte te brengen. De dame die ik hierover te spreken kreeg moest e.e.a navragen en belde mij terug en kon dit wel laten escaleren. Ik vroeg of zij wist of er meerdere klachten over het geluid waren geweest bij deze telefoon. Zij had deze nog niet gehad.

Nu vraag ik me af of ik nu de enige ben die problemen heeft met het geluid (retorische vraag) die dit bij HTC gemeld heeft? Ik kwam er vandaag achter dat het vrij makkelijk is, gewoon een 020 nummer en ze bellen terug als ze dat beloven. Als meerderen dit als een probleem zien, graag melden bij HTC, wie weet kunnen ze er wat mee. Des te meer mensen problemen melden des te meer kans we hebben dat er wat mee gedaan wordt.
Misschien ga ik ook wel even bellen.... De DHD is een top telefoon maar het enige ECHTE probleem wat ik ermee heb is het geluid, en dan vooral via de speaker. Dat klinkt echt nergens naar... Mijn dochter heeft een Blackberry 9700 gekregen en als zij via de speaker een mp3 afspeelt, lijkt het alsof je luistert naar een gemiddelde U2-stadion opstelling terwijl mijn speaker klinkt als een kapotte transistorradio van 5 gulden (ja, uit de tijd van de gulden!) die op zolder ligt terwijl ik in de kelder ben. Als je begrijpt wat ik bedoel. Totaal onder de maat. Wat een ongelooflijk brak gepiep. Nul komma nul bas, alleen maar wat hoog schriel gepiep. En dat met vol volume. Mijn dochter blaast mij zowat door het raam in vergelijking met mijn DHD...

Ook het geluid bij het telefoneren is knudde: als je niet in een ondergrondse FBI-ruimte bent, versta je nauwelijks wat de beller te melden heeft.

Ok, ik overdrijf een beetje, maar het is echt waardeloos. Ik vraag me eigenlijk af of het aan mijn toestel ligt want ik kan me niet voorstellen dat jullie dat ook hebben en daar niet vaker over klagen. Ik had het laatst ook al over iemand die een game op de iPhone liet zien die ik ook op de Android had: zijn geluid was vol, mijn geluid was leeg... :X

Voor de rest is het toestel TOP... ;) (Waarbij ik wel moet zeggen dat dit mijn eerste smartphone is, dus het feit dat ik ermee op internet kan vind ik al heel wat...)

EDIT
BTW Ook met een oortelefoon is het niet echt super. Met SRS-verbetering wordt het al beter, anders stelt het alsnog niet veel voor. Maar met SRS zit er ook wel weer erg veel hoog in (muziek). Ik denk dat ik de equalizer pre-set New age het beste vind klinken (voor stevige rock btw, niet new age muziek!).

Wat me brengt bij de vraag: hoe beluisteren jullie je muziek? Met welke 'verbetering'? Zijn er misschien apps die het geluid kunnen verbeteren? Ook via de speaker...?

P.S. Ik zie dat in de muziekplayer soms het equalizer icoontje staat terwijl die alsnog uitstaat als ik naar dat scherm met geluidsverbeteringen ga...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Gezocht maar niet gevonden.
Ik probeer mijn telefoon naar fabrieks intellingen te brengen. Dus formateer mij SD kaart, en kies voor de optie terug naar fabrieks instellingen. De telefoon gaat keurig standaard opstarten. Maar dan gaat ie uit zijn eigen alles herstellen. Kan ik op één of andere manier de Google back-up resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 15:46
berry eggens schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:48:
Gezocht maar niet gevonden.
Ik probeer mijn telefoon naar fabrieks intellingen te brengen. Dus formateer mij SD kaart, en kies voor de optie terug naar fabrieks instellingen. De telefoon gaat keurig standaard opstarten. Maar dan gaat ie uit zijn eigen alles herstellen. Kan ik op één of andere manier de Google back-up resetten?
Sorry, gewoon het menu doorbladeren is nota bene al voldoende om jouw probleem op te lossen.
Instellingen-->privacy. Klaar.

[ Voor 10% gewijzigd door stijnos1991 op 08-12-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
stijnos1991 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:24:
[...]

Sorry, gewoon het menu doorbladeren is nota bene al voldoende om jouw probleem op te lossen.
Instellingen-->privacy. Klaar.
Dit riekt naar iemand die gefrustreerd antwoord geeft. Toch bedankt, echter heb ik dit al geprobeerd. En na de factory reset zet hij weer gewoon de app's erop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Roberto538 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:06:
[...]

[...]

Ik kan sowiso op de DHD geen kleur vinden.. jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
Ik wilde vanuit niks (zoals DHD uit doos kwam) weer één voor een de app's installeren. Dus heb ik mijn SD kaart geformatteerd en de data erop gezet zoals het er op stond toen ik de DHD kreeg. Echter gaat het toesstel dan uit zich zelf alle app's en Updates weer installeren. Ik heb geprobeer Instellingen-->privacy en deze uitzetten. De pop-up verteld mij dat de gegevens op de google server verloren zouden gaan. Echter na een factory reset installeerd hij weer uit zich zelf de app's en updates.
Ook de app's eerst verwijderen via de market en hierna een factory reset heeft niet mogen baten.

Heeft iemand enig idee hoe ik deze gegevens uit mijn account haal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat er iemand binnekort een app maakt om all die onzin apps van htc, amazon etc te verwijderen, ik weet dat het kan, maar dat was zo uitgebreid dat ik er maar niet aan begin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo was dat zo uitgebreid? Temproot en dan kan je ze met Titanium Backup freezen of verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 09 december 2010 @ 07:32:
Hoezo was dat zo uitgebreid? Temproot en dan kan je ze met Titanium Backup freezen of verwijderen.
Ja, uitgebreidt dus. ;) Voor jou misschien niet, maar wel voor de gemiddelde DHD-gebruiker zoals ik.

Enfin, even googelen en we weten meer. ;) De software om te temprooten, plus de uitleg, vind je hier:

Temproot met VISIONary (stond ooit in de market maar is verwijderd) en Titanium Backup kan je gewoon in de market vinden. Werkt dit alles ook met de gratis versie van TB of heb je de betaalde versie nodig...?

Blijf rooten toch wel wat eng vinden... straks gaat er iets mis... Ja, ik heb het nog nooit gedaan. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:02:
[...]

Ja, uitgebreidt dus. ;) Voor jou misschien niet, maar wel voor de gemiddelde DHD-gebruiker zoals ik.

Enfin, even googelen en we weten meer. ;) De software om te temprooten, plus de uitleg, vind je hier:
Lees dan ook is de Startpost, daar staat een iets betere uitleg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:02:
[...]

Temproot met VISIONary (stond ooit in de market maar is verwijderd) en Titanium Backup kan je gewoon in de market vinden. Werkt dit alles ook met de gratis versie van TB of heb je de betaalde versie nodig...?

Blijf rooten toch wel wat eng vinden... straks gaat er iets mis... Ja, ik heb het nog nooit gedaan. ;)
Je moet niet permanent rooten, gewoon temprooten, dat gaat prima en is vrijwel risicoloos. Apps verwijderen kan wel met de gratis versie, apps freezen niet, dan moet je de betaalde versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb opeens geen internet meer op m'n DHD...? Bij Over de telefoon staat gewoon Vodafone NL en status in gebruik... Heb ik per ongeluk een of andere optie uitgezet? Ik kan alleen maar Bluetooth of Wifi aan- en uitzetten. Hoe krijg ik 3G etc, weer aan de praat...? Of ligt Vodafone soms plat?

De handleiding heeft het over Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken maar die optie heb ik helemaal niet...?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Tsurany schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:52:
[...]

Je moet niet permanent rooten, gewoon temprooten, dat gaat prima en is vrijwel risicoloos. Apps verwijderen kan wel met de gratis versie, apps freezen niet, dan moet je de betaalde versie hebben.
Waarom zou je niet permrooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij menu, instellingen, draadloos en netwerken, staat gegevensverbinding aan?
BioHazard schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:16:
[...]

Waarom zou je niet permrooten?
Waarom zou je wel permrooten als je dat niet nodig hebt? Temproot is safe en wordt na een herstart gewoon weer ongedaan gemaakt.

[ Voor 65% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:16:
Bij menu, instellingen, draadloos en netwerken, staat gegevensverbinding aan?
Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan lijkt het mij ergens mis te zitten, reboot anders? Zou best kunnen dat Vodafone er even uit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reboot en hij doet het weer... Vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:32:
Reboot en hij doet het weer... Vaag!
Zou dat niet het eerste zijn wat je altijd als eerst stap zult ondernemen? :X :? 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Razer op 09-12-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:05
Pff, antwoord op een mailtje naar HTC duurt toch ook een eeuwigheid. Zit nog steeds te wachten op een antwoord ivm mijn problemen met de trial versie van die Premium Navigation, vorige week woensdag gemeld... maandag een waardeloze reply en hopelijk vandaag een bruikbaar antwoord (duurde 3 werkdagen voor eerste antwoord, dus ik verwacht vandaag een tweede antwoord).

Htcsense.com beweert nog steeds dat m'n DHD gelockt is en dat m'n telefoonzoeker uit staat, waar dus beide niets van aan is |:(. Echt een waardeloos stukje software die site. Ik kan trouwens niet eens kiezen voor België als lokatie... alsof het land niet bestaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Largamelion op 09-12-2010 12:55 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:37:
[...]

Zou dat niet het eerste zijn wat je altijd als eerst stap zult ondernemen? :X :? 8)7
Ja, eigenlijk wel, hè? ;) Aan de andere kant wil ik graag weten hoe het komt en wat het is en dan duik je toch eerst in de opties etc. En dat 'ie het na de reboot weer doet is alsnog apart en nu weet ik nog hiet waar het fout is gegaan. Ik had de reboot trouwens al wel gedaan voordat Tsurany het suggereerde, dus helemaal blond ben ik ook niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Laatst online: 23:30
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:37:
[...]

Misschien ga ik ook wel even bellen.... De DHD is een top telefoon maar het enige ECHTE probleem wat ik ermee heb is het geluid, en dan vooral via de speaker. Dat klinkt echt nergens naar... Mijn dochter heeft een Blackberry 9700 gekregen en als zij via de speaker een mp3 afspeelt, lijkt het alsof je luistert naar een gemiddelde U2-stadion opstelling terwijl mijn speaker klinkt als een kapotte transistorradio van 5 gulden (ja, uit de tijd van de gulden!) die op zolder ligt terwijl ik in de kelder ben. Als je begrijpt wat ik bedoel. Totaal onder de maat. Wat een ongelooflijk brak gepiep. Nul komma nul bas, alleen maar wat hoog schriel gepiep. En dat met vol volume. Mijn dochter blaast mij zowat door het raam in vergelijking met mijn DHD...

Ook het geluid bij het telefoneren is knudde: als je niet in een ondergrondse FBI-ruimte bent, versta je nauwelijks wat de beller te melden heeft.

Ok, ik overdrijf een beetje, maar het is echt waardeloos. Ik vraag me eigenlijk af of het aan mijn toestel ligt want ik kan me niet voorstellen dat jullie dat ook hebben en daar niet vaker over klagen. Ik had het laatst ook al over iemand die een game op de iPhone liet zien die ik ook op de Android had: zijn geluid was vol, mijn geluid was leeg... :X

Voor de rest is het toestel TOP... ;) (Waarbij ik wel moet zeggen dat dit mijn eerste smartphone is, dus het feit dat ik ermee op internet kan vind ik al heel wat...)
Even een reactie op jou bericht, en alle andere over de speaker.

Als ik de speaker ''in de lucht hou'' is het geluid, zacht.. niet goed!

Zodra ik hem op een oppervlak neerleg, een tafel, het dashboard van me auto, een houder met achterkant, kaats het geluid blijkbaar oid? En kan ik me navigatie, muziek, alles perfect verstaan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Ik weet niet hoe ik dat Titanium Backup aan de praat krijg.

Heb met Visionary temproot en permroot uitgevoerd.

Dit is allemaal gelukt. Kan met SetCPU nu clocksnelheid ed instellen.
Ook heb ik SuperUser toegang gegeven om Titanium rootrechten te verlenen.

Alleen als ik Titanium(pro) wil gebruiken om Amazon, Aandelen,Facebook app uit te schakelen lukt dit niet.
Hij ziet namelijk als ik Titanium opstart helemaal geen geinstalleerde apps.
Geen standaard apps, geen user apps en geen sytem apps.

iemand een idee om dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
Largamelion schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:53:
[..]

Htcsense.com beweert nog steeds dat m'n DHD gelockt is en dat m'n telefoonzoeker uit staat, waar dus beide niets van aan is |:(. Echt een waardeloos stukje software die site. Ik kan trouwens niet eens kiezen voor België als lokatie... alsof het land niet bestaat.
Voordat je iets gaat roepen. Heb je zelf wat geprobeerd om het werkend te krijgen?
Lees is in de Startpost onder FAQ de vraag over HTCSense.com. Bij mij heeft dit gewerkt en geldt ook voor wanneer je telefoon gelockt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
W.Bakker schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:46:
Ik weet niet hoe ik dat Titanium Backup aan de praat krijg.

Heb met Visionary temproot en permroot uitgevoerd.

Dit is allemaal gelukt. Kan met SetCPU nu clocksnelheid ed instellen.
Ook heb ik SuperUser toegang gegeven om Titanium rootrechten te verlenen.

Alleen als ik Titanium(pro) wil gebruiken om Amazon, Aandelen,Facebook app uit te schakelen lukt dit niet.
Hij ziet namelijk als ik Titanium opstart helemaal geen geinstalleerde apps.
Geen standaard apps, geen user apps en geen sytem apps.

iemand een idee om dit op te lossen.
Zelfde probleem hier.

[ Voor 65% gewijzigd door clasimodo op 09-12-2010 15:24 ]

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie kijken wel bij de Backup/Restore tab? Daar moeten ze namelijk tussen staan. Anders menu en refresh app list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Tsurany schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:31:
Jullie kijken wel bij de Backup/Restore tab? Daar moeten ze namelijk tussen staan. Anders menu en refresh app list?
Ja,, Filter op all

Enige wat ik zie is:

Bleuthoot parings
Accounts
Aplication Widgets
Country, Language,Time Zone
WiFi Accespoints

Refresh werkt echt niet, komen geen apps helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Horen vragen over Android software niet elders (dat rode kader bij Reply zegt zoiets)...

Uitschakelen van Apps kan ook via de instructies gegeven in de TS...

Over het geluid, de luidspreker is inderdaad niets, ook al heb ik ergens in dit topic een mod beschreven waardoor je het geluid iets harder kan maken. Over het telefoneren, deze luidspreker vind ik gewoon goed, kijk of je in-call volume (anders dan al je andere volumes!) wel op zn hardst staat, zelfs in een bar heb ik geen problemen met mensen verstaan, en ik ben normaal best hard horend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:56:
[...]

Ja, eigenlijk wel, hè? ;) Aan de andere kant wil ik graag weten hoe het komt en wat het is en dan duik je toch eerst in de opties etc. En dat 'ie het na de reboot weer doet is alsnog apart en nu weet ik nog hiet waar het fout is gegaan. Ik had de reboot trouwens al wel gedaan voordat Tsurany het suggereerde, dus helemaal blond ben ik ook niet. :+
Gecondoleerd, dit is een kwaaltje van deze telefoon die je wel vaker zult tegenkomen. In de eerste maand had ik het best vaak, :)

Tevens wegvallen van verbinding, Simklepje los en vast en het is weer goed.

@ luidspreker verhalen.

Idd, wanneer je de luidspreker dichtdrukt duw je t geluid terug en komt het aan de voorkant eruit en lijkt dan idd iets beter te klinken. Maar het blijft troep. :)

En inderdaad zelfs het geluid uit de earphones is magertjes. Ik luister muziek met mijn andere telefoon. Foto's maak ik met mijn andere telefoon.

Wat doe ik nog met de Desire HD? Ja internetbrowsen, het enige wat lekker werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Ik zit met het probleem dat mijn HTC News app niet meer opent en daardoor kan ik de widget hiervan ook niet meer laden. Wanneer ik de app wil openen of de widget wil toevoegen is het gewoon 'poof'..weg.

Dit is gekomen nadat de widget de feed van Engadget niet meer wilde updaten, dus toen heb ik het volgende uitgevoerd: menu -> Applicaties -> News-> "clear data". Normaal verhelpt dit het probleem, maar nu is het dus helemaal kaput. Iemand nog een suggestie? Ik heb de batterij al verwijderd, nog voor de gein PM disable com.htc.googlereader en weer enabled geprobeerd, maar allemaal zonder resultaat. Ik heb nog een Clockwork backup staan, maar ik hoop dat iemand nog een suggestie heeft voordat ik die ga restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:38

Priet

To boldly do what no one has..

Tenshu schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:51:
[...]

Voordat je iets gaat roepen. Heb je zelf wat geprobeerd om het werkend te krijgen?
Lees is in de Startpost onder FAQ de vraag over HTCSense.com. Bij mij heeft dit gewerkt en geldt ook voor wanneer je telefoon gelockt is.
Zie je ook contacten staan? Volgens mij moeten die ook meegenomen worden met de synchronisatie, maar ik zie ze niet :?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
XiniX88 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:10:
Horen vragen over Android software niet elders (dat rode kader bij Reply zegt zoiets)...

Uitschakelen van Apps kan ook via de instructies gegeven in de TS...
Ja, dat kan inderdaad, als jij zin heb om een hele lap tekst in te tikken, terwijl het ook makkelijk zou moeten kunnen id met Titanium.

En tja: De Software werkt in het algemeen prima op diverse Android toestellen. Zie android applicatietopic.

Alleen op sommige DHD niet blijkt uit de laatste posts.
Dus mag een moderator beslissen of het hier mag aangezien het een DHD Software probleem lijkt te zijn?
Het is niet zo dat ik een of andere noob ben die zomaar effe een vraag neer plemt.

Heb zelf ook al heel wat afgerommeld. Alle apps die root toegang nodig hebben heb ik aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:19
Ik heb iets raars opgemerkt met de wifi verbinding op het werk. Als de DHD bijna of volledig is opgeladen en deze nog aan de lader of in de desktop cradle staat, dan wordt de wifi verbinding onstabiel en reconnect hij om de paar seconden. Als ik hem van de lader afhaal, dan blijft de connectie wel in stand.
Als de batterij deels ontladen is doet zich het probleem dus niet voor. Wifi verbinding dmv Access Point, wpa2-aes beveiligd.
Al gegoogled, maar kon niets vinden wat hierop lijkt. Iemand een idee wat hier niet goed gaat?
Ga vanavond thuis ook eens testen of het probleem zich daar ook voordoet.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W.Bakker schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:48:
[...]

Ja,, Filter op all

Enige wat ik zie is:

Bleuthoot parings
Accounts
Aplication Widgets
Country, Language,Time Zone
WiFi Accespoints

Refresh werkt echt niet, komen geen apps helaas.
Dit had ik eerst ook. Je moet dan in Titanium rechtsonder op de knop "problems?" drukken en de nieuwste versie van busybox installeren. Hierna stonden bij mij alle apps en services in de lijst! succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Tenshu schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:51:
[...]

Had ik al eens geprobeerd zonder succes. Heb het nu nog eens geprobeerd en hij synct nog steeds niet. Het enige wat nu veranderd is, is dat hij niet langer denkt dat m'n DHD gelockt is. Hij zegt echter nog steeds dat m'n telefoonzoeker is uitgeschakeld, terwijl ik deze duidelijk heb ingeschakeld bij het opnieuw aanmaken van m'n HTC Sense account. Contacten, footprints en berichten blijven leeg en ik heb via het menu 'Accounts & sync' hem volledig laten synchroniseren (enkele minuten draaiend refresh icoon) -> resultaat blijft hetzelfde...

Antwoord dat iemand op XDA kreeg op 3 december van HTC:
Thank you for contacting us.

In regards to your issue, I can help you with that.

Htc sense

Sorry for the inconvenience. But htc sense has had to go under further construction to get all of the features to work. As they are always modifying the website etc. it is stopping the phone finder and phone ringer features from working. It is also stopping customers creating and logging in on our website.

You may find the features to work and then stop again, as they are very intermittent.

So please keep trying to create an account and log in, as eventually it will work because not all of our customers are having issues at this moment in time.

Htc apologise for the inconvenience. And hope to get the website working and fully functional as soon as possible.

HTC can confirm that HTC Sense.com is currently in development for use in a near future. Specific device variants, including regional or national variations that will have access have not yet been confirmed. Once more detailed information is available on the release date and which of the devices will use this feature then a more formal announcement will be made. We recommend following us in Twitter for instant notifications at http://twitter.com/htc_eu

[ Voor 42% gewijzigd door Largamelion op 09-12-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Largamelion schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:52:
[...]
Had ik al eens geprobeerd zonder succes. Heb het nu nog eens geprobeerd en hij synct nog steeds niet. Het enige wat nu veranderd is, is dat hij niet langer denkt dat m'n DHD gelockt is. Hij zegt echter nog steeds dat m'n telefoonzoeker is uitgeschakeld, terwijl ik deze duidelijk heb ingeschakeld bij het opnieuw aanmaken van m'n HTC Sense account. Contacten, footprints en berichten blijven leeg en ik heb via het menu 'Accounts & sync' hem volledig laten synchroniseren (enkele minuten draaiend refresh icoon) -> resultaat blijft hetzelfde...

[...]
Voor het eerst deed het bij mij ook niet. Maar de dwede keer deed het wel.
Probeer het eens from http://www.htc.com/www/ho...x?id=9039&type=1&p_id=324 in te logen...

Tip: Met mijn IE9 is het een beetje traag, maar met Chrome merk ik dat het veel beter gaat... Ben benieuwd

[ Voor 4% gewijzigd door GentiLi op 09-12-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:37:
[...]

Dit had ik eerst ook. Je moet dan in Titanium rechtsonder op de knop "problems?" drukken en de nieuwste versie van busybox installeren. Hierna stonden bij mij alle apps en services in de lijst! succes!
Dat ja! Nu je het zegt herinner ik het me weer ja, dat is wel noodzakelijk. Roept hij daar zelf bij het opstarten voor de eerste keer ook niet om? Dacht van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
[...]

Geweldig, Dat was het. Nooit naar gekeken, ik dacht dat er een webadres dan wel mailshortcut onder de problems? knop zou zitten. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Razer schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:48:
Om mezelf nog maar eens na een dagje te herhalen, niemand anders hier last van? Bij mij staat nu alweer het sync icoontje boven in me telefoon sinds 10 voor 8, en we zijn alweer 10 minuten verder. Als ik ga kijken bij wat er op dit moment gesynchroniseerd wordt zijn het weer de Facebook contactpersonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Ik lees hier redelijk veel negatieve verhalen over de dhd.
Is er iemand die over gestapt is van de normale desire naar de dhd?
Ik heb nu een desire . Daar ben ik erg tevreden. Toch wil ik graag naar de dhd overstappen.
Dit omdat ik graag een iets groter scherm wil, iets betere foto's wil maken en een iets snellere telefoon wil.

Kan iemand die geswitcht is van een gewone desire naar een dhd hier iets over zeggen?
Of iemand die deze switch niet gemaakt heeft, maar wel een gegrond antwoord kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet je wel te vertellen dat de Desire HD gewoon een toptoestel is en je er geen spijt van kan krijgen als je die aanschaft, maar naar Desire naar Desire HD zal niet veel verschil zijn behalve betere hardware en grotere scherm.

De Desire is qua specificaties niet veel slechter, maar de Desire HD is wel momenteel het beste Android toetsel en wat mij betreft ook beter dan een iPhone 4. Ik kwam van iPhone 3G dus het was voor mij een hele vooruitgang.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
KiTsEr schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:01:
Ik heb nu een desire . Daar ben ik erg tevreden. Toch wil ik graag naar de dhd overstappen.
Dit omdat ik graag een iets groter scherm wil, iets betere foto's wil maken en een iets snellere telefoon wil.

Kan iemand die geswitcht is van een gewone desire naar een dhd hier iets over zeggen?
Of iemand die deze switch niet gemaakt heeft, maar wel een gegrond antwoord kan geven.
Ik heb sinds twee weken nu de DHD, ik kom van de Desire Silver.

Heb nog geen spijt, ik wilde ook een iets groter scherm.
Verder vindt ik het qwa snelheid in normaal gebruik nie echt een verschil.

Alleen het afspelen van zwaar videomateriaal in rockplayer daar merk je het wel.
De hardware matige versnelling komt dan wel naar voren.

Verder zou ik me over de foto,s maar nie echt druk maken.
Dit is net als met de Gewone Desire nog steeds ruk.

Daar doet mijn ouwe Nokia N95 het stukken beter.
Tijd voor HTC om in hun telefoons een beetje normale Carl Zeiss lensjes te doen.

Leuke toevoeging is wel dat je nu de taakbalk naar beneden kan trekken en dan je draaiende toepassingen kan zien. Scrolbaar van links naar rechts of viseversa.

Verder lukt het mij niet om het goed met 1 hand te bedienen.
Ik pak hem dan al gauw met twee handen beet.
Effe bellen gaat wel,maar beetje door twitter of de NU.nl app bladeren word lastig.
Dan is hij net een beetje te breed, in elk geval lukt dit bij de Desire Silver wel goed.

Als je nog iets specifieks wil weten,,shoot.

[ Voor 9% gewijzigd door Whiskey103 op 09-12-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538

Ik ben overgestapt van de desire naar de DHD, heb toch wel idee dat de desire iets soepeler liep als de DHD.
heb nu toch al wat vastlopers gehad met de dhd die ik met de desire eigenlijk niet had..
Je zou denken is het zelfde....maar toch niet helemaal....
wie weet is het even allemaal nieuwigheid, had em natuurlijk wel meteen vol gestampt met apps .

maar een ding vond ik wel erg opvallend verschil, het beeld op me desire vond ik veeeeeeeeel mooier als de DHD .
Zit em natuurlijk in verschil Amoled en Lcd nu,..... maar voor de rest weinig verschil.
behalve dat groter scherm heeft...en wel blij met groter intern geheugen. :)

Tot op heden nog geen spijt van overstap nog... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Roberto538 op 09-12-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
GentiLi schreef op donderdag 09 december 2010 @ 18:35:
[...]Voor het eerst deed het bij mij ook niet. Maar de dwede keer deed het wel.
Probeer het eens from http://www.htc.com/www/ho...x?id=9039&type=1&p_id=324 in te logen...

Tip: Met mijn IE9 is het een beetje traag, maar met Chrome merk ik dat het veel beter gaat... Ben benieuwd
Ondertussen ben ik erin geslaagd deels te syncen met htcsense.com. Ik krijg nu m'n gemiste oproepen en mijn contacten te zien. Beltonen etc naar m'n DHD sturen lukt nu ook. Berichten, footprints en telefoonzoeker werken nog steeds niet. Net even buiten gaan staan en verbonden met GPS via Locations, maar hij blijft zeggen dat m'n telefoonzoeker uit staat.

Goed, ik wacht wel even af tot HTC de problemen oplost.
Roberto538 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:28:
[...]maar een ding vond ik wel erg opvallend verschil, het beeld op me desire vond ik veeeeeeeeel mooier als de DHD .
Zit em natuurlijk in verschil Amoled en Lcd nu,.....
Ik ben geen amoled gewoon, dus je zou kunnen zeggen dat ik niet beter weet, maar ik vind het beeld van de DHD echt perfect en zou niet weten wat er beter aan kan. Heb in de winkel al een paar keer de SGS vastgehad en wat mee gespeeld, kleuren spatten er idd vanaf, maar ik weet niet of ik dit beter vind. Voor gewoon gebruik waarschijnlijk heel mooi, maar in films geeft dit snel een onnatuurlijk beeld en daar houd ik niet zo van. Als je niet van een amoled phone komt, zal je er iig nooit iets van merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W.Bakker schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:27:
[...]
Verder zou ik me over de foto,s maar nie echt druk maken.
Dit is net als met de Gewone Desire nog steeds ruk.

Daar doet mijn ouwe Nokia N95 het stukken beter.
Tijd voor HTC om in hun telefoons een beetje normale Carl Zeiss lensjes te doen.
De camera van DHD is helemaal niet ruk voor een mobiele camera, ik vindt kwaliteit die hij ermee filmt juist goed en niet echt onder doen voor mijn Sony Cybershot DSC-W350, verder zijn de foto's ook goed genoeg, ik vindt flitser vooral opvallend goed, hij creëert genoeg licht voor goeie foto in donker.

Verder kwestie van je camera focussen, maar deze camera is natuurlijk op foto vlak niet zo goed als een compact camera maar hij doet er niet veel onder voor vindt ik, want ik krijg hele duidelijk en scherpe foto's ( Ja als je werkelijke grote bekijkt lijken ze minder scherp, maar wie print zijn foto's nou echt uit op 8mp 8)7 dat zouden hele grote posters dan zijn ).

Maar goed mijn Sony Cybershot DSC-W350 staat op 5MP ingesteld en hogere MP wilt niet zeggen dat je betere foto's krijg dus de camera instellen op 5MP lijkt geen slecht idee, al heb ik dat nog niet gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
Largamelion schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:52:
[...]

[...]
Zoals er in de Startpost staat: Het kan een tijdje duren voordat HTCSense.com volledig werkt.
Bij mij werkte het de volgende dag volledig, dus kijk morgen is even weer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:44:
[...]

De camera van DHD is helemaal niet ruk voor een mobiele camera, ik vindt kwaliteit die hij ermee filmt juist goed en niet echt onder doen voor mijn Sony Cybershot DSC-W350, verder zijn de foto's ook goed genoeg, ik vindt flitser vooral opvallend goed, hij creëert genoeg licht voor goeie foto in donker.

Verder kwestie van je camera focussen, maar deze camera is natuurlijk op foto vlak niet zo goed als een compact camera maar hij doet er niet veel onder voor vindt ik, want ik krijg hele duidelijk en scherpe foto's ( Ja als je werkelijke grote bekijkt lijken ze minder scherp, maar wie print zijn foto's nou echt uit op 8mp 8)7 dat zouden hele grote posters dan zijn ).

Maar goed mijn Sony Cybershot DSC-W350 staat op 5MP ingesteld en hogere MP wilt niet zeggen dat je betere foto's krijg dus de camera instellen op 5MP lijkt geen slecht idee, al heb ik dat nog niet gedaan.
Ik weet niet of je wel eens foto,s maak met een Nokia? om het even welk type.
Daar kan HTC gewoon niet aan tippen.

Er is gewoon geen/weinig verschil gwa foto,s tussen de Desire en DHD. Ondanks de betere flitser en meer MP,s Ok,overdag is het nog redelijk, maar toch nog onvoldoende (vindt ik) . Om over de situaties met weinig licht maar helemaal te zwijgen.
Maar goed, het is een telefoon, geen DSLR.
Mij maakt het verder niet uit. verder is het gweoon een top telefoon.
En ik kom van N95 N96 N97 Desire DesireHD, en de laatste is tot nu toe mijn beste. thx to Android. Symbian was mij gewoon te dicht gespijkerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
AmonTobin schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:39:
Ik zit met het probleem dat mijn HTC News app niet meer opent en daardoor kan ik de widget hiervan ook niet meer laden. Wanneer ik de app wil openen of de widget wil toevoegen is het gewoon 'poof'..weg.

Dit is gekomen nadat de widget de feed van Engadget niet meer wilde updaten, dus toen heb ik het volgende uitgevoerd: menu -> Applicaties -> News-> "clear data". Normaal verhelpt dit het probleem, maar nu is het dus helemaal kaput. Iemand nog een suggestie? Ik heb de batterij al verwijderd, nog voor de gein PM disable com.htc.googlereader en weer enabled geprobeerd, maar allemaal zonder resultaat. Ik heb nog een Clockwork backup staan, maar ik hoop dat iemand nog een suggestie heeft voordat ik die ga restoren.
Probleem verholpen dankzij de post van "dinfinity" in onderstaand linkje:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=9599047

Google reader geinstalleerd, geopend, toegang gegeven voor mijn Google account en de HTC News app en widget functioneerde weer. Vervolgens Google Reader weer verwijderd en alles lijkt weer z'n gangentje te gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door AmonTobin op 09-12-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roberto538 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:28:
[...]

Ik ben overgestapt van de desire naar de DHD, heb toch wel idee dat de desire iets soepeler liep als de DHD.
heb nu toch al wat vastlopers gehad met de dhd die ik met de desire eigenlijk niet had..
Je zou denken is het zelfde....maar toch niet helemaal....
wie weet is het even allemaal nieuwigheid, had em natuurlijk wel meteen vol gestampt met apps .

maar een ding vond ik wel erg opvallend verschil, het beeld op me desire vond ik veeeeeeeeel mooier als de DHD .
Zit em natuurlijk in verschil Amoled en Lcd nu,..... maar voor de rest weinig verschil.
behalve dat groter scherm heeft...en wel blij met groter intern geheugen. :)

Tot op heden nog geen spijt van overstap nog... :P
Heb je USB Debuggin aangezet? Ik heb eventjes met een normale Desire gespeelt en ik vind die op geen manier soepeler dan mijn DHD.

Over het scherm is een persoonlijke keuze. Ik vind mijn vriend z'n SGS brakkig en nep er uit zien vergeleken met het SLCD van de DHD. De kleuren zijn gewoon niet natuur echt en veelste fel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W.Bakker schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:13:
[...]

Ik weet niet of je wel eens foto,s maak met een Nokia? om het even welk type.
Daar kan HTC gewoon niet aan tippen.

Er is gewoon geen/weinig verschil gwa foto,s tussen de Desire en DHD. Ondanks de betere flitser en meer MP,s Ok,overdag is het nog redelijk, maar toch nog onvoldoende (vindt ik) . Om over de situaties met weinig licht maar helemaal te zwijgen.
Maar goed, het is een telefoon, geen DSLR.
Mij maakt het verder niet uit. verder is het gweoon een top telefoon.
En ik kom van N95 N96 N97 Desire DesireHD, en de laatste is tot nu toe mijn beste. thx to Android. Symbian was mij gewoon te dicht gespijkerd.
Nee ik heb nooit een Nokia gehad en in mijn puberteit was dat het beste ''merk'' maja das nu achterhaalt. Het lijkt me moeilijk te vergelijken of je Nokia toestel beter was met foto's en dat maakt weinig uit en een mobile camera met een DSLR vergelijken is onbegonnen werk, maar ze komen wel steeds dichter in de buurt van compact camera's maar mijn Sony Cybershot blijft toch echt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:28:
[...]

Nee ik heb nooit een Nokia gehad en in mijn puberteit was dat het beste ''merk'' maja das nu achterhaalt. Het lijkt me moeilijk te vergelijken of je Nokia toestel beter was met foto's en dat maakt weinig uit en een mobile camera met een DSLR vergelijken is onbegonnen werk, maar ze komen wel steeds dichter in de buurt van compact camera's maar mijn Sony Cybershot blijft toch echt beter.
Het ging er mij om dat iemand hier vroeg of de DHD beter foto,s maakte als de Desire.
Ik wilde hem geen valse hoop geven,want daarvoor hoef je echt niet over te stappen,vandaar

Persoonlijk zie ik verschil van 3MegaPixels niet terug,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W.Bakker schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:47:
[...]

Het ging er mij om dat iemand hier vroeg of de DHD beter foto,s maakte als de Desire.
Ik wilde hem geen valse hoop geven,want daarvoor hoef je echt niet over te stappen,vandaar

Persoonlijk zie ik verschil van 3MegaPixels niet terug,
Nee dat klopt, maar een mobile telefoon zou ik sowieso nooit kopen vanwege zijn camera, ja het is een leuke feature maar om goeie foto's te maken kun je beste een 100 a 150 € uitgeven voor goeie compact camera. Ik zie verschil van 3MP ook niet terug maar ik zie wel dat deze camera veel betere is dan ik die in iPhone 3G had, want deze stelt zich echt goed scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18

Bedankt voor alle reacties. Als ik overstap ga ik er er dus iig niet op achteruit.
Ik heb ook gelezen over de kwaliteit en naden van de klepjes etc

Daardoor werdt ik beetje ongerust om de switch te maken.
Ook vind ik nu de optische trackbal wel handig voor het typen van smsies en dan even een letter eerder in een zin te verbeteren. Maar die trackball zit niet meer op de HD. Missen jullie die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
Ik had niet de desire maar de tytn II. Deze had ook een "trackball" en ik mis hem wel!

Als je even iets wilt verbeteren eerder in de zin is het toch lastig. Er komen wel cursor toetsen op het scherm maar het is toch lastiger dan normale knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
[...]

Perfect, dank je. Dat was de oplossing.

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiTsEr schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:36:
[...]
Bedankt voor alle reacties. Als ik overstap ga ik er er dus iig niet op achteruit.
Ik heb ook gelezen over de kwaliteit en naden van de klepjes etc

Daardoor werdt ik beetje ongerust om de switch te maken.
Ook vind ik nu de optische trackbal wel handig voor het typen van smsies en dan even een letter eerder in een zin te verbeteren. Maar die trackball zit niet meer op de HD. Missen jullie die?
Alper15 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:22:
Ik had niet de desire maar de tytn II. Deze had ook een "trackball" en ik mis hem wel!

Als je even iets wilt verbeteren eerder in de zin is het toch lastig. Er komen wel cursor toetsen op het scherm maar het is toch lastiger dan normale knoppen.
Ja ik mis hem absoluut. Gebruikte hem vaak op mijn oude Xperia.
Waar ik hem nu vooral bij mis is bijvoorbeeld google maps als ik de helft van een lastige straat naam intyp en hij als suggestie al in zo'n pulloutbox komt te staan en ik daar op klik gaat hij gelijk zoeken, terwijl er eigenlijk nog een huisnummer of dergelijks bij moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat rond zitten te kijken maar heb nog steeds een paar dingen die ik nog niet helemaal begrijp over het opladen van mijn DHD.
Er staat dat je het zo vaak mogelijk moet opladen omdat het goed is voor de batterij. Ik heb vroeger altijd gehoord dat je nooit electronische apparaten (zoals laptops) moet opladen terwijl je het zit te gebruiken als de accu vol is. Hoe zit het nou precies?
Ik zit grotendeels van de dag gewoon thuis, betekent dit dat het het beste voor mij is om mijn DHD grotendeels van de dag gewoon aan de oplader te hangen zelfs als het al op 100% zit of zit ik helemaal verkeerd?

Ben zo verward! :?
Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 9).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!