Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voskuh_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:49:
[...]

Ik heb daarna nog een update gedownload en nu lijkt het weer beter te gaan. Maar ik vertrouw het nog niet helemaal: ik kreeg toevallig steeds berichten als ik de telefoon in de hand had.
Ik heb nu ook de update van whatsapp geinstalleerd en deze verplaatst naar de telefoon. Hij stond eerst op de sd, maar dat bleken ze niet meer te ondersteunen en blijkbaar wordt een app dan niet vanzelf teruggeplaatst. Ook heb ik de telefoon even een keer opnieuw opgestart en gelukkig werkt de pushmail van gmail weer. :)
Helaas heb ik soms nog wat vertraging bij whatsapp, maar dat is misschien wat voor in het whatsapp topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon nu een aantal dagen en ik moet zeggen hij bevalt me prima.

Ik zit alleen met 1 ding, misschien kan iemand mij hier mee helpen.
Hoe verander ik het geluid van een emailberichtje? Ik kan wel de beltoon en sms toon aanpassen, maar zie het emailgeluid nergens.
Laat maar, ben er al uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die app juicedefender in combinatie met juicedefender ultimate werkt echt goed, je kunt namelijk instellen welke programma's internet verbinding mogen hebben en welke niet en je kunt een schema instellen wanneer de telefoon internet verbinding mag maken of je disabled het en dan kun je on demand internet verbinding maken.

Dat scheelt een hoop juice en verder is de night optie die je via juicedefender ultimate krijgt wel handig, dan kun je een schema instellen wanneer hij op nightmodus moet en je kunt hem dan op vliegmodus laten zetten en dat scheelt echt een hoop juice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Weet iemand misschien hoe ik berichtjes van verschillende nummers onder één "thread" kan laten vallen? Mijn vriendin heeft een paar verschillende nummers gehad en nu heb ik die los in mijn berichtenbox staan. 160 berichtjes van nummer X, 320 berichtjes van nummer Y en 23 berichtjes van nummer Z. Ik heb de andere 2 nummers die ze nu niet meer gebruikt wel aan haar huidige nummer gekoppeld maar in de berichtenbox laat die haar naam 3 keer zien met daar in de smsjes van dat nummer in plaats van alles onder haar naam.

Een app is ook prima trouwens.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij door die nummer onder de naam van je vriendin te zetten in je telefoon boek. Je kunt namelijk meerdere nummers aan een contact persoon toe wijzen.

En anders weet ik het ook niet 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:45:
Die app juicedefender in combinatie met juicedefender ultimate werkt echt goed, je kunt namelijk instellen welke programma's internet verbinding mogen hebben en welke niet en je kunt een schema instellen wanneer de telefoon internet verbinding mag maken of je disabled het en dan kun je on demand internet verbinding maken.

Dat scheelt een hoop juice en verder is de night optie die je via juicedefender ultimate krijgt wel handig, dan kun je een schema instellen wanneer hij op nightmodus moet en je kunt hem dan op vliegmodus laten zetten en dat scheelt echt een hoop juice.
Dit ga je pas merken als je (of hele onzuinige apps hebt) langer dan een dag doet met je accu op dit moment, anders verbruikt je scherm namelijk de rest... zeg 60%, het de overige 30% dooractive apps, dus er is dan maar een kleine 10% over om te bezuinigen...

M.a.w. ik denk dat het voor een groot gedeelte een placebo effect is. Android is al zo ontworpen dat het zo min mogelijk stroom gebruikt (door events en background state te hebben).

En tja flight mode s'nachts kan je met 100 andere apps instellen ;) (dat is het enige waar je besparing vandaan kan trekken).

Beste batterij besparing is het synchroniseren compleet te disablen, hierdoor houd je niet een verbinding continue tot stand, wat je wel echt terug merkt in battery use :)

[ Voor 8% gewijzigd door XiniX88 op 06-12-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XiniX88 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:42:
[...]

Dit ga je pas merken als je (of hele onzuinige apps hebt) langer dan een dag doet met je accu op dit moment, anders verbruikt je scherm namelijk de rest... zeg 60%, het de overige 30% dooractive apps, dus er is dan maar een kleine 10% over om te bezuinigen...

M.a.w. ik denk dat het voor een groot gedeelte een placebo effect is. Android is al zo ontworpen dat het zo min mogelijk stroom gebruikt (door events en background state te hebben).

En tja flight mode s'nachts kan je met 100 andere apps instellen ;) (dat is het enige waar je besparing vandaan kan trekken).

Beste batterij besparing is het synchroniseren compleet te disablen, hierdoor houd je niet een verbinding continue tot stand, wat je wel echt terug merkt in battery use :)
Ja klopt wel, maar deze app vindt ik toch beter, al is al dat ik voor maar een programma de internet verbinding aan moet laten staan en via juicedefender kun je dat mooi instellen, dan gebruikt hij geen onnodige data verkeer op achtergrond als die programma's aan staan.

Maar goed ik heb dus ook al die synchronisatie uitstaan en zo, dus juicedefender is gewoon aanvulling voor mij zodat ik niet alles steeds handmatig moet doen en dat is juist het fijne van dit programmatje, een soortvan energie beheer is juicedefender.

En nee is geen placebo effect, je automatiseer gewoon wat je normaal handmatig zou moeten doen, maar scherm helderheid en dergelijk moet je nog steeds handmatig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt het aan mij of is het gewoon raar om een telefoon te kopen met zoveel mogelijkheden om die vervolgens allemaal uit te zeggen om maar lang met je accu te doen? Dan heb je gewoon de verkeerde telefoon gekocht.

En daarnaast is het echt een groot placebo effect, als ik mijn telefoon niks laat doen behalve synchroniseren dan gebruikt hij echt amper stroom, dat synchroniseren vreet echt niks van je accu.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat is niet raar, waarom zou je alles maar constant in verbinding moet houden? Bijvoorbeeld ik kan op mijn werkplek mijn gmail checken, dus ik check mijn gmail liever handmatig dan ik deze laat synchroniseren, je schakelt in feite opties uit die je niet gebruik.

Ik heb met juicedefender de boel juist ingesteld dat ik wel die extra mogelijkheden kan gebruiiken met de toepassingen waar ik het bij nodig heb.

Een notes toepassing hoeft ja geen internet verbinding te maken en een offline game ook niet en ook al zet je synchronisatie af, toepassingen zoals Market gebruiken nog steeds je internet verbinding en daar is juist juicedefender handig voor.

En zeker je haalt einde van werkdag ook wel als je al die extra mogelijkheden hebt aanstaan, maar ik ga toch liever iets effectiever om met mij accu door die overbodige functies uit te schakelen en gewoon on demand.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hoeveel stroom verbruikt zo'n push verbinding nou? Verwaarloosbaar. Dat is dus een aardig placebo effect.
Ik vind het behoorlijk onzin om met zo'n programma aan de slag te gaan, levert je praktisch niks op.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XiniX88 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:42:
[...]

Even voor de zekerheid: pushen (Gmail en Whatsapp) staan daar helemaal los van, toch...? Ik heb nu sync aanstaan voor Gmail en Whatsapp, maar volgens mij gaat het dan alleen om de contacten en om (bij Gmail) mailtjes die ik zelf verstuur vanaf de computer...? Als ik sync dus compleet uitzet, dan krijg ik alsnog alle Gmail en Whatsapp gepushed binnen...?

EDIT
Hm, met sync uit komt Gmail niet binnen... schijnbaar is sync aan toch nodig voor push...?

BTW Wat is dat geluid van de DHD speaker bagger... Erg hoog en totaal geen vol geluid. Een collega liet me even Reckless racing op z'n iPhone zien, en mijn versie klonk beschamend kaal... Bij hem hoorde je de motoren zwaar ronken, bij mij hoor je alleen wat gepiep... Met een oortelefoon is het wel weer (stukken) beter, maar ik vroeg me toch af of er niet een of andere app is waarmee je het speakergeluid van de DHD wat kan bewerken...?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:25:
En hoeveel stroom verbruikt zo'n push verbinding nou? Verwaarloosbaar. Dat is dus een aardig placebo effect.
Ik vind het behoorlijk onzin om met zo'n programma aan de slag te gaan, levert je praktisch niks op.
Weet ik niet, maar ik betwijfel of ik de hele dag dat chat programma op de achtergrond kan laten draaien. Maar dat programma levert je wel resultaat op wanneer je hem niet actief gebruikt en dat vindt ik wel handig, ik vindt irritant om steeds vinkjes weer aan te vinken.

Dit programma doet niks anders dan het beheren van je batterij, maar dan zoals jij het hebt ingesteld en ik zie echt dat mijn accu langer mee gaat al is de grootste besparing wel de nacht modus, de rest is best verwaarloosbaar, maar is gewoon fijn dat automatische gaat en ik niet vinkje weer aan moet vinken wanneer ik het chat programma wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja ik laat hem gewoon altijd aan staan en 's nachts toch al aan de oplader dus dan boeit het niet wat hij 's nachts doet. Of gewoon uit, daar heb je fast boot voor. Overdag gewoon lekker alles laten pushen, daar heb ik tenslotte internet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 22:05
Hoe zit het nu met htcsense.com? Werkt dit al goed bij iemand?

Bij mij werkt er niets:

- Contacten komen er niet in
- SMS berichten komen er niet in
- Footprints komen er niet in
- Gemiste oproepen komen er niet in
- Dashboard zegt dat m'n telefoonzoeker staat uitgeschakeld, maar deze staat wel degelijk aan, maar hij vindt m'n dus niet

Heb al verscheidene keren m'n HTC Sense account gesynct via de telefoon, maar dit lijkt niets te doen. Het enige wat werkt, is m'n telefoon doen rinkelen via htcsense.com. Heb eens getest of ik hem kon locken en nu staat er op m'n dashboard dat m'n DHD gelockt is, maar hij is helemaal niet gelockt... |:(

Dacht hier ergens gelezen te hebben dat htcsense.com maar in 1 richting synct, van de website naar de telefoon. Klopt dit? Dan vallen m'n eerste 3 puntjes al weg natuurlijk, maar dan vraag ik me af wat het nut is van die site.

Heb ook net een antwoord gehad van HTC op m'n vraag waarom de trial versie van Locations niet werkt bij mij:
Bedankt voor uw email met betrekking tot de HTC Desire HD. Om u beter van dienst te kunnen zijn, zouden we graag de gebruikersnaam van uw htcsense account willen hebben, en navragen of u enige naviagtie heeft gedownload. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
En daar hebben ze dus 3 werkdagen voor nodig gehad...

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Largamelion schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:45:
Hoe zit het nu met htcsense.com? Werkt dit al goed bij iemand?

Bij mij werkt er niets:

- Contacten komen er niet in
- SMS berichten komen er niet in
- Footprints komen er niet in
- Gemiste oproepen komen er niet in
- Dashboard zegt dat m'n telefoonzoeker staat uitgeschakeld, maar deze staat wel degelijk aan, maar hij vindt m'n dus niet

Heb al verscheidene keren m'n HTC Sense account gesynct via de telefoon, maar dit lijkt niets te doen. Het enige wat werkt, is m'n telefoon doen rinkelen via htcsense.com. Heb eens getest of ik hem kon locken en nu staat er op m'n dashboard dat m'n DHD gelockt is, maar hij is helemaal niet gelockt... |:(

Dacht hier ergens gelezen te hebben dat htcsense.com maar in 1 richting synct, van de website naar de telefoon. Klopt dit? Dan vallen m'n eerste 3 puntjes al weg natuurlijk, maar dan vraag ik me af wat het nut is van die site.

Heb ook net een antwoord gehad van HTC op m'n vraag waarom de trial versie van Locations niet werkt bij mij:

[...]
En daar hebben ze dus 3 werkdagen voor nodig gehad...
Moet zeggen dat ik het niet meer gebruikt heb. De laatste keer was buggy als de pest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:41:
Tja ik laat hem gewoon altijd aan staan en 's nachts toch al aan de oplader dus dan boeit het niet wat hij 's nachts doet. Of gewoon uit, daar heb je fast boot voor. Overdag gewoon lekker alles laten pushen, daar heb ik tenslotte internet voor.
Als het niet te druk is op mijn werk doe ik dat ook wel, maar ik lig niet te twitteren enzo en ik heb op werk ook een computer voor mijn neus.

Het ligt dus eraan waar ik ben, maar als ik thuis ben dan merk ik echt heel goed dat mijn batterij niet zo snel leeg gaat omdat ik juicedefender gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:38
MrVegeta schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:48:
Weet iemand misschien hoe ik berichtjes van verschillende nummers onder één "thread" kan laten vallen? Mijn vriendin heeft een paar verschillende nummers gehad en nu heb ik die los in mijn berichtenbox staan. 160 berichtjes van nummer X, 320 berichtjes van nummer Y en 23 berichtjes van nummer Z. Ik heb de andere 2 nummers die ze nu niet meer gebruikt wel aan haar huidige nummer gekoppeld maar in de berichtenbox laat die haar naam 3 keer zien met daar in de smsjes van dat nummer in plaats van alles onder haar naam.

Een app is ook prima trouwens.
Misschien een omslachtige manier, maar als je alle smsjes backuped (met sms backup & restore bijvoorbeeld). En dan alle oude nummers van je vriendin aan het contact koppelen, en dan die backup terugzetten. Als het goed is gaat die dan de hele database weer opnieuw opbouwen. Zo heb ik dat ook (ongeveer) gedaan met al mijn oude smsjes van mijn WM telefoon.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-09 11:46

Neophyte808

Gadget inspector

Neophyte808 schreef op maandag 06 december 2010 @ 00:40:
Na een tijdje zoeken ben ik tot de volgende conclusie gekomen: UMTS is niet per se internet, maar kan ook voor bellen/sms gebruikt worden, PLEASE correct me if I 'm wrong.

Nu iets anders: ik wil mijn contacten en bij voorkeur ook mijn SMSjes overzetten van mijn oude telefoon naar mijn nieuwe. Nu heeft HTC daar zo'n app voor, maar die ondersteunt natuurlijk mijn oude telefoon (Samsung omnia i900) niet. Nu heb ik iig alle nummers op mijn simkaart gezet (ik weet niet of dit met berichten ook kan/standaard is?) en nu wil ik ze op mn DHD zetten. Als ga naar contacten -> gegevens importeren uit simkaart, dan krijg ik een keuze tussen mn gmail account en "telefoon" en welke van de 2 ik ook kies, ik krijg daarna een scherm met "zoeken naar contacten" en er is dan niets gebeurd.
Hoe vaak moet ik mezelf nog blijven quoten voordat er iemand een serieus antwoord geeft op mijn vraag ;( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:02
Neophyte808 schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:24:
[...]

Hoe vaak moet ik mezelf nog blijven quoten voordat er iemand een serieus antwoord geeft op mijn vraag ;( ?
Ik denk nog een keer of vijf.

Maar zonder gekheid, neemt hij niet automatisch de telefoonnumers over van je simkaart? Bij mij wel (althans op mijn HD2 met Desire HD-rom).

En op je ouwe Samsung kan je vast wel je contacten exporteren, als het naar vcf kan zet dat bestand dan in de root van je SD en importeer ze.

Wat ook wel aardig werkt is gewoon al je contacten in je ouwe telefoon selecteren en dan per bluetooth als businesscard verzenden. Android is wel zo slim dat hij automatisch alle contacten importeert (als je daarvoor kiest) als je één smsje met businesscard kiest.

Allemaal oplossingen die gemakkelijk te vinden zijn op het Wereldwijde Web. Misschien dat je jezelf daarom zo vaak moest herhalen....?

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Julian schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:35:
[...]

Ik denk nog een keer of vijf.

1.Maar zonder gekheid, neemt hij niet automatisch de telefoonnumers over van je simkaart? Bij mij wel (althans op mijn HD2 met Desire HD-rom).

2.En op je ouwe Samsung kan je vast wel je contacten exporteren, als het naar vcf kan zet dat bestand dan in de root van je SD en importeer ze.

3.Wat ook wel aardig werkt is gewoon al je contacten in je ouwe telefoon selecteren en dan per bluetooth als businesscard verzenden. Android is wel zo slim dat hij automatisch alle contacten importeert (als je daarvoor kiest) als je één smsje met businesscard kiest.

4.Allemaal oplossingen die gemakkelijk te vinden zijn op het Wereldwijde Web. Misschien dat je jezelf daarom zo vaak moest herhalen....?
1.Denk je dat ik deze vraag nog zou durven stellen als het allemaal automatisch ging? Ik heb wel de eerste keer een schermpje gezien waar stond "gegevens importeren van SIM", maar toen heb ik perongelijk de verkeerde serviceprovider (KPN/Hi) aange"klikt" en sindsdien krijg ik dat menuutje niet meer teruggevonden.

2. Ik heb alle gegevens al op mijn simkaart staan. Ik ga eens proberen of het met de SD kaart wel lukt, bij de telefoon lijst staat iig alleen maar: van SIM naar telefoon en van telefoon naar SIM.

3. businesscard wat? Ik zal kijken :/

Hieronder ga ik een beetje off-topic maar what the hell >:)
offtopic:
4. Ja en hou nou eens op met die reacties, ik ben alles bij elkaar al zeker 8 uur bezig met dit probleem en heb heel google afgestruind, maar daar vind ik alleen maar van die guides waarin alles goed gaat (bij mij gaat altijd bij 1 van de stappen iets fout en er staat niet bij hoe dat te verhelpen), en mensen zoals jij die zeggen google it, waarop ik dat ga doen en mensen vind zoals jij die zeggen google it... RECURSIE!

Ik heb deze guide gevolgd: http://www.getele.com/htc...m-card-to-htc-desire.html
tussen stap 3 en 5 (stap 4 is optioneel) gaat het fout: ik krijg geen contacten gezien die ik dus ook niet allemaal kan selecteren.

Ik heb geprobeerd om via de PC suite van Samsung de gegevens van mijn oude telefoon over te zetten, maar die is zo bagger dat hij mijn telefoon niet kan ontdekken via kabel en ook niet via bluetooth. Verder heb ik nog geprobeerd om een ander soort PC suite ding te downloaden, maar dat was een .MLI file en over het openen van een .MLI file kan ik alleen maar vinden: "If Windows can't open the .MLI file, you need to download a program for it" :/ ... DUH, maar welk programma, dat zetten ze er niet bij.

Ik ben me ervan bewust dat ik wat opdringerig doe met die quotes, maar ik mag van mijn DHD toch wel verwachten dat hij werkt als een (oversized) telefoon, niet als een mini-tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
aardbeix15 schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:55:
[...]

Dit is normaal. Om door/overladen van de batterij te voorkomen wordt het opladen uitgeschakeld bij 100%. Bij mijn HTC Hero zag ik het soms dan weer teruglopen tot 98% voordat er weer werd bijgeladen. Ik heb er bij mijn Desire HD nog niet opgelet maar ik neem aan dat dit mechanisme ongeveer hetzelfde werkt.

Kortom er kunnen 1 of 2 procenten afvallen nadat de 100% is bereikt.
Desire normaal gaat als je hem op een ongunstig moment loshaalt terug tot 90%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Neophyte808 schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:06:
Hieronder ga ik een beetje off-topic maar what the hell >:)
offtopic:
4. Ja en hou nou eens op met die reacties, ik ben alles bij elkaar al zeker 8 uur bezig met dit probleem en heb heel google afgestruind, maar daar vind ik alleen maar van die guides waarin alles goed gaat (bij mij gaat altijd bij 1 van de stappen iets fout en er staat niet bij hoe dat te verhelpen), en mensen zoals jij die zeggen google it, waarop ik dat ga doen en mensen vind zoals jij die zeggen google it... RECURSIE!

Ik heb deze guide gevolgd: http://www.getele.com/htc...m-card-to-htc-desire.html
tussen stap 3 en 5 (stap 4 is optioneel) gaat het fout: ik krijg geen contacten gezien die ik dus ook niet allemaal kan selecteren.

Ik heb geprobeerd om via de PC suite van Samsung de gegevens van mijn oude telefoon over te zetten, maar die is zo bagger dat hij mijn telefoon niet kan ontdekken via kabel en ook niet via bluetooth. Verder heb ik nog geprobeerd om een ander soort PC suite ding te downloaden, maar dat was een .MLI file en over het openen van een .MLI file kan ik alleen maar vinden: "If Windows can't open the .MLI file, you need to download a program for it" :/ ... DUH, maar welk programma, dat zetten ze er niet bij.

Ik ben me ervan bewust dat ik wat opdringerig doe met die quotes, maar ik mag van mijn DHD toch wel verwachten dat hij werkt als een (oversized) telefoon, niet als een mini-tablet.
8 uur? Ik had ze dan handmatig overgezet.. :)

Via een Google search voor 'mli extention'kwam ik uit op de volgende site: http://www.computerfileex...m/file-extensions.php/MLI, ik denk dus niet dat je daar iets aan hebt. Persoonlijk denk ik dat je screwed bent met je oude Samsung telefoon. Handmatig overzetten lijkt mij het minst pijnlijk.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 23:30
Bij pingchat linkt hij netjes contacten in me contactlijst met pingchat.
Dus als ik in me contactlist kijk en een contact selecteer om te bellen/smsen/ staat er ook pingchat optie bij!

Bij whatsapp gebeurd dit niet, moet ik elke keer whatsapp openen, echt strontirritant.
Is er een optie om ze te integreren in je contacten net als pingchat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:02
Neofiet, je mag wel verwachten van je DHD dat hij het goed doet, maar je zal nergens de garantie hebben gekregen dat hij al je ouwe contacten automatisch van je ouwe telefoon overzet. Maar wat vooral het punt is, is dat je geen enkel recht hebt om te eisen van het forum van tweakers.net dat ze je helpen met jouw probleem. Wij zijn niet de extensie van HTC. GOT is überhaupt geen helpdesk! Je toon is dus verkeerd als je zegt "hoe vaak moet ik het nog vragen voordat ... ". Snap je?

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

StormingSoul schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:24:
Bij pingchat linkt hij netjes contacten in me contactlijst met pingchat.
Dus als ik in me contactlist kijk en een contact selecteer om te bellen/smsen/ staat er ook pingchat optie bij!

Bij whatsapp gebeurd dit niet, moet ik elke keer whatsapp openen, echt strontirritant.
Is er een optie om ze te integreren in je contacten net als pingchat?
Vreemd, bij mij gebeurd het wel met WhatsApp. Staat netjes in de lijst van contacten die ook WhatsApp gebruiken. Heb je wel contacten die WhatsApp gebruiken?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Julian schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:25:
Neofiet, je mag wel verwachten van je DHD dat hij het goed doet, maar je zal nergens de garantie hebben gekregen dat hij al je ouwe contacten automatisch van je ouwe telefoon overzet. Maar wat vooral het punt is, is dat je geen enkel recht hebt om te eisen van het forum van tweakers.net dat ze je helpen met jouw probleem. Wij zijn niet de extensie van HTC. GOT is überhaupt geen helpdesk! Je toon is dus verkeerd als je zegt "hoe vaak moet ik het nog vragen voordat ... ". Snap je?
offtopic:
Zie je niet dat als ik zo'n toon aan sla en ik me als noob ga gedragen ik opeens veel meer reacties krijg? Ik doe het liever ook op de normale manier,echt waar, maar dit is veel effectiever! Bovendien is het erg frustrerend als je duidelijk je probleem voorlegt, vertelt wat je precies gedaan hebt om het te verhelpen en vervolgens domweg wordt afgewimpeld met "google het maar".

Ik ben er eindelijk achter waar dat geklooi met die simkaart aan lag, tijdens het back-uppen van mijn contacten van mijn oude telefoon naar mijn simkaart, heeft hij ze niet ge-back-upped, maar verwijderd :(. Nu die SMSjes nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthekje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-08 22:13
hee, heeft er iemand last of een oplossing voor een over gevoelige powerbutton?
Mijn toestel schakelt vaak het scherm aan terwijl er echt een heel zacht tikje tegenaan komt. Het viel me ook op dat mijn powerbutton minder 'klikt' dan bij een vriend van me maar meer een beetje inzakt.
verder is het echt een super toestel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja een silicone case van ebay kopen, daardoor moet ik meer power uitoefen om dat knopje in te duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthekje
owkee ga ik dat vanavond doen hoop dat het werkt, bedankt !:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
BabyXL schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:41:
[...]

Vreemd, bij mij gebeurd het wel met WhatsApp. Staat netjes in de lijst van contacten die ook WhatsApp gebruiken. Heb je wel contacten die WhatsApp gebruiken?
Ongeveer een stuk of 12 :9

Ik snap er ook geen bal van :? en het is vrij vervelend op elke keer je contactlist af te sluite en dan apart whatsapp te openen om je contacts een ''ping'' te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Houthekje schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:57:
owkee ga ik dat vanavond doen hoop dat het werkt, bedankt !:)
Je kunt er ook een bestellen bij de PDAshop voor 15 euro, Yipman geeft de voorkeur aan goedkoop en kiest daarom voor ebay, ik geef de voorkeur aan snelle levering en kies voor PDAshop. Bovendien heeft PDAshop thuiswinkel waarborg, dus als je ooit je siliconen RMA wilt sturen, dan zul je daar niet al te veel problemen mee krijgen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthekje
bedankt voor de tip, die paar euro's kan ik wel hebben als mijn toestel maar goed werkt en niet zo snel kapot gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neophyte808 schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:53:
[...]

Je kunt er ook een bestellen bij de PDAshop voor 15 euro, Yipman geeft de voorkeur aan goedkoop en kiest daarom voor ebay, ik geef de voorkeur aan snelle levering en kies voor PDAshop. Bovendien heeft PDAshop thuiswinkel waarborg, dus als je ooit je siliconen RMA wilt sturen, dan zul je daar niet al te veel problemen mee krijgen :+ .
Wil wil nou een silicone case voor RMA sturen? Als mij iets niet bevalt en is niet zoals om schreven dan krijg ik meestal mijn geld terug van de verkopers.

Voordeel van met Paypal betalen. Ik heb trouwens nooit een probleem met 2 weken wachten als het zo goedkoop is, die case van ebay is nog goed ook en dat voor € 3,31. Verwacht trouwens voor 15€ maar geen betere case dan je die voor ongeveer €3,50 op ebay krijgt hoor, op accessoires zit in Nederland juist belachelijke winst marge.

Er was hier al iemand die had zo'n siliconecase van PDAshop gekocht en ik dacht dat hij gezegt had dat hij met zijn nagel de aan en uit knop moest in duwen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:10:
http://cgi.ebay.co.uk/New...es_RL&hash=item2a08dec1f5

Die besteld, is wel voor de Galaxy S maar is wel een universele (staat er zo vaak op voor zoveel telefoons) dus ik denk dat er wel een Desire HD in kan die 3,8mm breder is. Komt uit UK dus hopelijk vrijdag binnen :)
OT
Zou ik naar action gelopen zijn en die daar gehaald hebben voor €1,95 ^^
incl haakjes om ze in je ventilatierooster te installeren ideaal :)

Mijn syncen deed het ook niet goed van gmail.
Hier weer even rond gekeken en het werkt weer.
Had ook mijn whatsapp op sd kaart gezet nu weer terug gezet.

Mijn weer daarintegen update ook geregeld niet of krijg de melding geen weer beschikbaar
Terwijl die wel mijn locatie kan vinden :X
Iemand anders dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Na een reinstall van whatsapp krijg ik eindelijk wel te zien dat de contact ook via whatsapp bereikt kan worden.

Alleen ik kan niet net als twitter, email enz hem aanklikken dat hij meteen whatsapp opent klaar om een smsje te sturen. Dat klopt?
Zo ja dat is wel zonde :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:24:
[...]
Wil wil nou een silicone case voor RMA sturen? Als mij iets niet bevalt en is niet zoals om schreven dan krijg ik meestal mijn geld terug van de verkopers.

Voordeel van met Paypal betalen. Ik heb trouwens nooit een probleem met 2 weken wachten als het zo goedkoop is, die case van ebay is nog goed ook en dat voor € 3,31. Verwacht trouwens voor 15€ maar geen betere case dan je die voor ongeveer €3,50 op ebay krijgt hoor, op accessoires zit in Nederland juist belachelijke winst marge.

Er was hier al iemand die had zo'n siliconecase van PDAshop gekocht en ik dacht dat hij gezegt had dat hij met zijn nagel de aan en uit knop moest in duwen.
Heb zelf een ebay case maar kwaliteit vind ik niet super eigenlijk, flabberd wat om de telefoon heen, beetje slap spul. Welke heb jij dan?
Die van PDAshop voor de Z van m'n vriendin was wel goeie kwaliteit opzich, alleen vind ik een case om het toetsenbord heen gewoon kut werken.
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:38:
[...]
OT
Zou ik naar action gelopen zijn en die daar gehaald hebben voor €1,95 ^^
incl haakjes om ze in je ventilatierooster te installeren ideaal :)
Als ik wist dat ze daar verkocht werden had ik dat ook wel gedaan, nu al besteld helaas.

[ Voor 82% gewijzigd door Tsurany op 06-12-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 16:18
[...]

Mijn oude telefoon werd ook niet ondersteund, op de een of andere manier kwam ik toen bij iets van "try anyway", toen ging hij alsnog proberen om contacten en berichten terug te halen, en de contacten heeft hij toen ook overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:40:
[...]

Heb zelf een ebay case maar kwaliteit vind ik niet super eigenlijk, flabberd wat om de telefoon heen, beetje slap spul. Welke heb jij dan?
Die van PDAshop voor de Z van m'n vriendin was wel goeie kwaliteit opzich, alleen vind ik een case om het toetsenbord heen gewoon kut werken.

[...]

Als ik wist dat ze daar verkocht werden had ik dat ook wel gedaan, nu al besteld helaas.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=330495274544 deze

Hij past echt goed om de telefoon heen en voelt goed aan en design is ook nog mooi vindt ik, maar uiteraard niet de goedkoopste die je kunt krijgen, maar dit zou soort hybrid case zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
''Let op: Gebruik van VIOSIONary is op eigen risico.
Wanneer je system apps verwijderd is het niet meer mogelijk om FOTA's te kunnen ontvangen.''

Houd dit in als je de manier in de TS gebruikt om apps uit te schakelen, je ook geen fota's meer kan ontvangen? of geld het echt bij deinstalleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:24:
[...]
Dit hoort eigenlijk in dit topic thuis, maar voor het gemak geef ik even mijn bevindingen.
Ik heb zo'n case gekocht bij Belcompany, zelfde prijs.
Ben ik tevreden? Nee, ik moet inderdaad heel hard drukken voor de powerknop, om over de volume toetsen maar niet te spreken. Ik ga dus opzoek naar een andere oplossing.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:51:
Volgens mij door die nummer onder de naam van je vriendin te zetten in je telefoon boek. Je kunt namelijk meerdere nummers aan een contact persoon toe wijzen.

En anders weet ik het ook niet 8)7
Dat heb ik al gedaan maar dat helpt niet, ze staat er gewoon met 3 threads in.
denniskrol schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:11:
Misschien een omslachtige manier, maar als je alle smsjes backuped (met sms backup & restore bijvoorbeeld). En dan alle oude nummers van je vriendin aan het contact koppelen, en dan die backup terugzetten. Als het goed is gaat die dan de hele database weer opnieuw opbouwen. Zo heb ik dat ook (ongeveer) gedaan met al mijn oude smsjes van mijn WM telefoon.
Hm, maar even proberen :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingwim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 10:49

pingwim

What's a world without Wimmen

LouisR schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:12:
Hoe kun je de kwaliteit van foto's verbeteren die je binnen neemt? Buiten genomen foto's zijn goed, maar foto's binnen zijn veel minder van kwaliteit.
Ik ervaarde hetzelfde, anderen noemen het "bibberziekte". Geen scherpe foto te maken, alsof de shutter te lang open blijft na scherpstellen (ziet er wel goed uit) en afdrukken. Heb inmiddels de app Vignette aangeschaft, nu ziet het er stukken beter uit.

Een andere vraag. Heeft wel eens iemand geluid opgenomen bij een concert ? Hoe klinkt de opname ?
Bij mij iig. knap waardeloos. Mijn "oude" N95 doet dat prima.

Daikin Altherma 3 H HT - zonnecollectoren - Evohome - Jaga Low-H2O - Speedcomfort - Home Assistant - 10900 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Man, het is toch hard een goede Navigatie System te vienden. De beste tot nu toe die een beetje mee bevalt is de Aura fan Sygic. Maar toch, hij doet het niet zo goed zoals Route66 bij WM. JAMMER... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:15:
[...]

Hij past echt goed om de telefoon heen en voelt goed aan en design is ook nog mooi vindt ik, maar uiteraard niet de goedkoopste die je kunt krijgen, maar dit zou soort hybrid case zijn.
Net eentje bestelt, het ziet er mooi uit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Maarten00 schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:22:
[...]

Mijn oude telefoon werd ook niet ondersteund, op de een of andere manier kwam ik toen bij iets van "try anyway", toen ging hij alsnog proberen om contacten en berichten terug te halen, en de contacten heeft hij toen ook overgezet.
Bedankt voor je reactie, maar met de contacten is het al gelukt.

@ Yipman: Over die siliconen case, dat was een grapje, ik gebruikte ook expres de text "siliconen" zodat je zelf in kunt vullen welke siliconen je RMA wilt sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:15:
[...]

Zal m onthouden voor als deze niet bevalt, kleuren zijn alleen niet zo, die ringen vind ik niets. Liever effen zwart. Maar misschien is die er ook, zal er eens naar kijken :)

http://cgi.ebay.nl/HTC-DE...uches&hash=item4aa6c7b7e9
Dat ziet er ook wel goed uit, soort hard case. Kan ze helaas niet allemaal bestellen, dat zou een beetje te veel van het goede worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 06-12-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
[...]

Contacten ==> importen van Sim == > Zoekscherm bovenin en daaronder staan alle contacten die op de sim staan. Zoek scherm kun je gebruiken voor specifiek contact vinden zonder al te veel moeite.

Zie jij niets? Dan is of je sim leeg of je telefoon spacet.

En wat bedoel je met UMTS staat altijd aan?! Der is niks op deze telefoon dat UMTS aangeeft. Het is wel umts, maargoed, zeg dan gewoon dat er een g of 3g ofzo altijd actief is?!

Wel een dataverbinding. g/3g/h.

Dat deze aanstaat?! Is omdat je hem niet uit hebt gezet bij instellingen == >verbindingen.

Waarom niemand reageert!? Omdat je vragen een beetje apart zijn.

Ik heb sinds kort problemen met ontgrendeling.

Touch screen reageert alleen op menubalk onder en balk boven. Widgets en tijd/weer kan ik niet op drukken. Na 10 sec of soms langer wachten werkt dit wel weeer.

Curieus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 22:05
[...]

Bij mij lukte het ook niet om contacten te importeren van m'n SIM. Uiteindelijk m'n contacten dan nog per ongeluk gedelete van m'n WM phone. Heb dan via Outlook Web Access van het werk (enige plaats waar ik ze nog had) m'n contacten moeten kopiëren naar notepad. Vervolgens in Gmail 1 contact aangemaakt en dat geëxporteerd naar Excel. Dan m'n nummers/namen vanuit notepad gekopieerd naar de Excel van Gmail en dat bestand geïmporteerd in Gmail. Uiteindelijk gesynct met m'n DHD. Op en al een uurtje mee bezig geweest. Kon misschien eenvoudiger, ma bon het is me dan toch gelukt. :)
Houthekje schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:48:
hee, heeft er iemand last of een oplossing voor een over gevoelige powerbutton?
Mijn toestel schakelt vaak het scherm aan terwijl er echt een heel zacht tikje tegenaan komt. Het viel me ook op dat mijn powerbutton minder 'klikt' dan bij een vriend van me maar meer een beetje inzakt.
verder is het echt een super toestel! :)
Nope, bij mij zit ie zowat gelijk met de unibody en ik heb zelfs moeite om hem in te drukken want ik voel 'm amper.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
MadRettoR schreef op zondag 05 december 2010 @ 07:54:
Misschien is dit meer een Android vraag dan een specifiek voor de DHD... Waar kan ik uitzetten dat wanneer ik met bluetooth verbinding maak meteen de mediaspeler begint te spelen. Ook als ik de speler op stop zet, hervat de muziek na een telefoongesprek. Dit moet toch uitgezet kunnen worden?
Niemand een idee? Ik kan het echt niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al een tijdje af te wegen of ik een Desire HD ga kopen, maar heb bewust even gewacht vanwege de afwerkingsklachten van de eerste batch(es). Ik lees daarover de laatste tijd eigenlijk geen klachten meer. Betekent dit dat deze problemen zijn opgelost in de nieuwe batches van dit prachtige toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister had ik totaal 1 dag 5 uur en 45 min de telefoon niet aan oplader gehangen en ik had nog 20% minimaal over, wat mij betreft heeft dat juicedefender wel een voordeel, maar het moet me niet bij 40% ofzo mijn data verkeer uitschakelen.

Ik raad dus aan om volgende in combinatie met juicedefender ultimate in te stellen.
Timeout: Do nothing
Schedule: Keep Data disabled ( De toepassingen waar we wel van willen die data verkeer op achtergrond moeten kunnen maken selecteren we bij Apps. )
Night: Keep Data disabled bijvoorbeeld tussen 22:00>08:00
Battery: Do nothing
Traffice: Do nothing
Peak: Dat is even aan jezelf, ik regel dat met sub part Apps
Apps: Bijvoorbeeld je chat programma dat je tijdens je pauze of in trein graag wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
denniskrol schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:11:
[...]

Worden de SMSjes niet als XML opgeslagen? Kan je niet in die XML file alle oude nummers vervangen door het nieuwe nummer? Zou ook vervuiling van je telefoonboek schelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:42
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:03:
Ik zit al een tijdje af te wegen of ik een Desire HD ga kopen, maar heb bewust even gewacht vanwege de afwerkingsklachten van de eerste batch(es). Ik lees daarover de laatste tijd eigenlijk geen klachten meer. Betekent dit dat deze problemen zijn opgelost in de nieuwe batches van dit prachtige toestel?
Twee vrienden van mij hebben sinds afgelopen week hun Desire HD gekregen, bij hun sluit alles perfect aan, steekt de powerknop een beetje uit en zit de camera recht voor de lens. Bij mij is alles van dit voorstaande een stuk minder in orde, klepjes met kieren en naden, powerknop die je met je nagel moet bedienen en de camera zit niet recht voor de lens, maar dat vind ik niet zo een groot probleem. Ik weet niet of het puur toeval is, of dat ze echt verbeteringen aan nieuwe batches hebben aangebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingwim schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:00:
[...]
Ik ervaarde hetzelfde, anderen noemen het "bibberziekte". Geen scherpe foto te maken, alsof de shutter te lang open blijft na scherpstellen (ziet er wel goed uit) en afdrukken. Heb inmiddels de app Vignette aangeschaft, nu ziet het er stukken beter uit.
Mijn foto's zien er altijd wat bewogen uit, ook als ik de camera doodstil houdt. Je ZIET gewoon meteen dat de foto niet gemaakt is met een 'echt' fototoestel. Ik snap niet helemaal hoe Vignette de kwaliteit van foto's kan verbeteren...? Ja, je kan effecten etc. toepassen maar de basis kwaliteit blijft toch hetzelfde = alsof de cam bewogen is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ik heb de mijne sinds vorige week en de behuizing is helemaal strak. De camera zit bij mij niet precies in het midden maar dat zal me zorg wezen. Zeker na de klaagzang die hier aan het begin te horen was over de bouwkwaliteit moeten ze wel verbeteringen in het productieproces hebben doorgevoerd.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Jamievanm schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:52:
[...]

1.Contacten ==> importen van Sim == > Zoekscherm bovenin en daaronder staan alle contacten die op de sim staan. Zoek scherm kun je gebruiken voor specifiek contact vinden zonder al te veel moeite.

Zie jij niets? Dan is of je sim leeg of je telefoon spacet.

2.En wat bedoel je met UMTS staat altijd aan?! Der is niks op deze telefoon dat UMTS aangeeft. Het is wel umts, maargoed, zeg dan gewoon dat er een g of 3g ofzo altijd actief is?!

Wel een dataverbinding. g/3g/h.

Dat deze aanstaat?! Is omdat je hem niet uit hebt gezet bij instellingen == >verbindingen.

Waarom niemand reageert!? Omdat je vragen een beetje apart zijn.

Ik heb sinds kort problemen met ontgrendeling.

Touch screen reageert alleen op menubalk onder en balk boven. Widgets en tijd/weer kan ik niet op drukken. Na 10 sec of soms langer wachten werkt dit wel weeer.

Curieus!
1 heb ik dus geprobeerd, zo'n 5x, maar dat werkte niet, maar zoals ik eerder al zei: het probleem is al opgelost, ik had tijdens het back-uppen van mn contacten mn simkaart gewist op een of andere manier.

2. Ik ga naar menu->instellingen->Over de telefoon->Netwerk en het kopje "Type mobiel netwerk" zegt toch echt UMTS. Maar ik denk dat dit is omdat UMTS de vervanger is voor GSM (ik zit bij KPN) en dat UMTS =! internet, al heeft nog niemand hier dat bevestigd.

En ja, als mijn vragen niet apart waren, dan had ik ze zelf waarschijnlijk ook wel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdpaddy schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:11:
[...]

Dit hoort eigenlijk in dit topic thuis, maar voor het gemak geef ik even mijn bevindingen.
Ik heb zo'n case gekocht bij Belcompany, zelfde prijs.
Ben ik tevreden? Nee, ik moet inderdaad heel hard drukken voor de powerknop, om over de volume toetsen maar niet te spreken. Ik ga dus opzoek naar een andere oplossing.
Case-Mate, perfecte bediening vd knoppen, beter dan zonder body. (maar dat hoort eigenlijk in een ander topic)

Wat ik me af vraag is waarom iedereen zo gefocussed is op uitschakelen van allerlei zaken om maar zolang mogelijk met een batterij te doen... Als ik kijk waar de energie van de batterij in gaat zitten is dat voor 40%-50% in de weergave vh scherm. Niksdoen met het ding en je hebt een hele lange standby tijd... of je scherm zo 'zwak' mogelijk zetten, dat zet zoden aan de dijk, de rest is peanuts.... Of zie ik dingen over het hoofd?

Groeten
Eric

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte vraag:
Ik heb hier op het forum gelezen en op de htc site gezien dat er een nieuwe OTA versie 2.29 is. Mijn HDH draait echter nog op 1.32.405.6 en als ik in de telefoon op nu controleren druk bij systeemsoftware-updates dan meldt hij dat de telefoon up to date is.
Komt dit doordat de smalband versie die ik heb? (12.28b.60.140e.. etc)
Hoe komt ik evt alsnog aan de update?

vraag 2:
Ik zag dat android 2.3 gingerbread uit is/komt. Heeft iemand enig idee of en wanneer deze naar de HDH komt? groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:01:
Even een korte vraag:
Ik heb hier op het forum gelezen en op de htc site gezien dat er een nieuwe OTA versie 2.29 is. Mijn HDH draait echter nog op 1.32.405.6 en als ik in de telefoon op nu controleren druk bij systeemsoftware-updates dan meldt hij dat de telefoon up to date is.
Komt dit doordat de smalband versie die ik heb? (12.28b.60.140e.. etc)
Hoe komt ik evt alsnog aan de update?

vraag 2:
Ik zag dat android 2.3 gingerbread uit is/komt. Heeft iemand enig idee of en wanneer deze naar de HDH komt? groeten
Je haalt twee dingen totaal door elkaar, de update, 2.29 is de firwmare versie voor de gewone Desire. En vraag 2, waarschijnlijk komt die er wel voor de Desire HD (HTC geeft al hun Android toestellen minimaal 1 grote update), echter is hier natuurlijk nog geen termijn voor bekend.

[ Voor 10% gewijzigd door Razer op 07-12-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:01:vraag 2:
Het was de bedoeling dat HTC voor de HD nieuwe versies zou uitbrengen. Je weet het echter nooit met die gasten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien de Desire HD nog vrij nieuw is lijkt me wel dat we daar een update naar 2.3 kunnen verwachten, maar ze moeten het natuurlijk testen enzo dus zal misschien wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 18:10
Ik ben sinds afgelopen zondag ook de gelukkig eigenaar van deze prachtige telefoon, ik heb hem in arnhem bij de vodafone winkel gehaald, mocht mijn contract verlengen :D Heb het toestel even goed bekeken, klepjes sluiten goed aan, gingen ook zonder veel moeite los. Camera zit net niet in het midden, iets naar ondere toe, maar dat is geen probleem. Er zat een samsung 8gb sd kaartje in. Ik heb wel iets van een randje lopen langs het scherm, maar niet scherp of ongelijkmatig. Al met al dik tevreden, was hier namelijk wel een beetje bezorgt over voordat ik het toestel ging halen.

Ik heb zelf de Jabra bt3030 blutooth headset, deze werk perfekt met de telefoon samen, alleen nu mis ik 1 feature die op mijn HTC touch HD wel werkte, en dat is voice dailing, ik kon op mijn HTC touch HD met mijn Jabra headset de opneem knop ingedrukt houden, dan hoorde je een piepje en dan kon je dus de naam in spreken om te voice dailen. Weet iemand of voice dailing ook mogenlijk is met de HTC desire hd?

Don't make me use myself on ya baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze moeten de gehele sense interface naar 2.3 over zetten, ik denk dat het net zo lang duurt als de 2.2 update naar de Desire en de Legend destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:46

Sorcerer8472

Mens sana?

In mijn ervaring is push de grootste stroomverbruiker. Met name als je veel onderweg bent moet je telefoon continu van zelfmast wisselen om een "lege" verbinding open te houden en zo nu en dan te keepaliven. Ook wisselen naar GPRS zal sneller gebeuren... Dit geldt (t.o.v. push in iets mindere mate) voor iedere openstaande dataverbinding: je dataverbinding sluiten als er geen gebruik van wordt gemaakt is dus sowieso een goede keus, met name als je net zoals ik soms uren in de auto zit. Dan gaat het relatief hard omdat hij elke 30 seconden weer van mast zit te wisselen...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk zelf ook dat mijn batterij sneller leeg gaat wanneer toepassingen op achtergrond draaien zoals een chat programma ( Ik weet niet of die allemaal werken met push ).

Maar als mijn telefoon inactief is dan is juicedefender echt een verademing, alleen al vanwege de automatisering die ik geprogrammeerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:43:
[...]

Even voor de zekerheid: pushen (Gmail en Whatsapp) staan daar helemaal los van, toch...?
Nee, deze maken gebruik van push, je neemt dus wel een groot deel van android weg.
Ik weet dat ik mijn deel niet heb onderbouwd, maar ik zou zeggen zet eens al je apps uit en kijk hoe lang je batterij er dan mee doet. Bij mijn motorola milestone was dit van 2 dagen naar 5 dagen. Moet ik wel zeggen dat ik hierbij het scherm minder misbruikte voor het doen van games/andere dingen, dus hierbij was de cell (die heel hoog in je lijstje met verbruik staat) de grote boosdoener.
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:16:
[...]

In mijn ervaring is push de grootste stroomverbruiker. Met name als je veel onderweg bent moet je telefoon continu van zelfmast wisselen om een "lege" verbinding open te houden en zo nu en dan te keepaliven. Ook wisselen naar GPRS zal sneller gebeuren... Dit geldt (t.o.v. push in iets mindere mate) voor iedere openstaande dataverbinding: je dataverbinding sluiten als er geen gebruik van wordt gemaakt is dus sowieso een goede keus, met name als je net zoals ik soms uren in de auto zit. Dan gaat het relatief hard omdat hij elke 30 seconden weer van mast zit te wisselen...
Mijn dank voor je uitleg, ik kan het alleen maar bevestigen, echter is er nergens een echte publicatie waarbij dit echt getest is, dus ik kan het niet daarmee onderbouwen.

Wat ik wel kan zeggen is dat Cell + Phone na scherm vaak 2 grootverbruikers zijn, en de besparing dan toch echt zit in het minimaal gebruiken van deze 2 resources, wat je dus doet door niet steeds een verbinding te keep aliven :)

@Hierboven, ja dat kan je zien als push, je aanvraag kan rechtstreeks naar je telefoon worden verzonden, ebuddy heeft hierbij bijvoorbeeld een energiebespaar optie in zitten, waardoor in background er gebruik wordt gemaakt van de pull manier (je mobiel vraagt elke 15 minuten of er nog berichten zijn).

Verder heb ik nooit gezegd dat juicedefender geen voordeel heeft, echter behaalt het zijn voordeel door de data te disablen en snachts op offline mode te gaan (als voorbeeld). Mijn Cell + Phone standby verslinden 28% batterij, dus wat dat betreft genoeg te bezuinigen, echter zijn hier ook genoeg non payed programma's voor om naar vliegmodus te schakelen.

Echter wat mijn opmerking is, is dat het delen van android disabled op deze manier, gmail wordt bij geen background data niet meer gesynchroniseerd, whatsup! ontvangt geen berichten meer (werkt ook via de Google Push). Dat is dus iets waar je op moet letten.

[ Voor 21% gewijzigd door XiniX88 op 07-12-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Tsurany schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:46:
Ze moeten de gehele sense interface naar 2.3 over zetten, ik denk dat het net zo lang duurt als de 2.2 update naar de Desire en de Legend destijds.
Tsja, HTC heeft deze versie natuurlijk al maanden. De launch is uitgesteld door hardware zaken, maar de software was natuurlijk al eerder klaar. HTC wordt in de loop gehouden vanaf de eerste builds.

Als HTC kan Sense allang afhebben op 2.3 als ze willen. Weet alleen niet of de prio daar ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
PWM schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:42:
[...]

Tsja, HTC heeft deze versie natuurlijk al maanden. De launch is uitgesteld door hardware zaken, maar de software was natuurlijk al eerder klaar. HTC wordt in de loop gehouden vanaf de eerste builds.

Als HTC kan Sense allang afhebben op 2.3 als ze willen. Weet alleen niet of de prio daar ligt :)
Ik weet niet of afnemers gewoon de AOSP nemen. Deze zit nu namelijk nog steeds op 2.2.1, de source code is nog niet vrijgegeven (in ieder geval niet voor het grote publiek).

Of HTC eerder inzicht in deze versies krijgt weet ik niet, misschien dat dit alleen toe is geschreven aan Samsung (aangezien deze als eerste met de Nexus S mag komen).

Zodra de code is vrijgegeven zal je wel vrij rap mods zien (zo is android 2.3 er bijvoorbeeld nu al voor de Desire, waarmee men gebruik maaktte van de images voor de SDK).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh... ik lees over juicedefenders etc. en dat er veel winst is te behalen door de foon 's nachts minder te laten doen, maar eh... 's nachts hangt dat ding toch gewoon aan de oplader...? Wat is dan het nut van 's nachts opties uitzetten als 'ie toch aan de oplader hangt en jij waarschijnlijk aan het slapen bent (net zoals de DHD zelf)...? Ik hang hem tenminste elke nacht aan de oplader, zodat ik in ieder geval de volgende dag goed doorkom. Ik zie geen nut in het NIET aan de oplader hangen en dan maar hopen dat je (dankzij juicedefender) de volgende dag haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hem niet hoef op te laden is zonde om hem nachts aan op lader te hangen, dus daar heb je het nut, maar andere nut is dat ik niet wakker gebeld of gesmst kan worden omdat hij op flightmodus staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:08:
[...]

Case-Mate, perfecte bediening vd knoppen, beter dan zonder body. (maar dat hoort eigenlijk in een ander topic)
Is dat de Case-Mate Safe Skin...? Ziet er wel okay uit. Alleen kost hij bij bol.com 10,- maar lijkt het een andere skin te zijn dan bijvoorbeeld bij de PDAshop wqaar hij maar liefst 29,- kost... terwijl je exact hetzelfde ding (zo lijkt het) bij b2ctelecom het ding kan kopen voor 14,95...?

Ik vind die prijzen nogal verschillen...

Maar goed, deze skin heeft knoppen voor volume en aan/uit IN de skin zitten, als ik het goed zie. En hij berschermt de randen mooi... Misschien wel een mooi ding naast m'n Brando Ultra Clear screenprotector die ik hopelijk vandaag binnen krijg (en hopelijk vandaag met succes op m'n DHD kan plakken... ik hou m'n hart vast...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:24:
Ik merk zelf ook dat mijn batterij sneller leeg gaat wanneer toepassingen op achtergrond draaien zoals een chat programma ( Ik weet niet of die allemaal werken met push ).
Meeste chatprogramma's werken volgens mij juist niet met push en verbruiken daarom dus zoveel stroom.
Maar als mijn telefoon inactief is dan is juicedefender echt een verademing, alleen al vanwege de automatisering die ik geprogrammeerd heb.
Ik merk dat als mijn telefoon inactief is de batterij amper leeg loopt. Ik heb hem nu 5,5 uur van de lader af en weergave staat op 59% terwijl hij maar 10% van die tijd gebruikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne loopt ook amper leeg, maar als je alle programma's toe laat verbinding met internet op achtergrond te maken dan kan best zijn dat je batterij toch gebruikt wordt, maar wellicht zit het voordeel hem alleen in automatiseren van wat je normaal handmatig zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:26

Trygve

Redacteur
Helaas helaas, gisteravond mijn eerste semi-dode pixel op mijn HD gespot.
Bij zwart beeld is er één pixel die fluorgroen is, bij lichte kleuren werkt deze pixel wèl gewoon mee. Iemand tips om deze pixel te 'masseren', of werkt dat niet bij touchscreens? Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:46

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:24:

Push houdt in dat er een verbinding open staat waar jij data over kunt ontvangen. Als je een verbinding maakt met een irc (chat) server dan blijft er bijvoorbeeld continu een verbinding openstaan waarop data zou kunnen binnenkomen.

Het is dan noodzakelijk om continu verbinding te hebben met één bepaalde zendmast, en vaak is er nog sprake van heen en weer stuiteren naar HSDPA-modus op het moment dat er daadwerkelijk data binnenkomt. Hoe dan ook is de telefoon telkens in een soort "high awareness state" om het maar even zo te noemen :P Als je reist op dat moment zit je telefoon dus telkens van zendmast te wisselen.

In een normale situatie zit je altijd in een zone: dit is een groep van vele tientallen zendmasten. Zo lang je binnen de zone blijft is er geen actief contact met de zendmast nodig en hoeft er ook minder 'opgelet' te worden voor binnenkomende requests (zoals sms of een telefoontje). Als er wat binnenkomt dan laat de telefoon weten waar hij is door dán een seintje te geven aan de sterkste mast en dan daadwerkelijk het bericht op te halen of het telefoontje binnen te laten komen (hij moet actief zenden voordat hij kan overgaan).

Ik weet trouwens niet welke nieuwe features UMTS heeft om push meer dezelfde status te geven als sms binnen een netwerk. Misschien weet iemand hier dat?

Hoe dan ook, in het kort: je dataverbinding dichthouden kan veel data schelen, met name als je veel reist dus, of zelfs als je veel binnen een gebouw van de ene naar de andere kant loopt (waarbij er vaker moet worden geswitcht). Maar zoals met veel draadloze dingen blijft het allemaal een beetje fuzzy en persoonlijk wat de effecten zijn per toestel/netwerk/locatie...

-edit, kleine toevoeging:-
Ik moet 's nachts bereikbaar zijn dus ook dan blijft mijn toestel aan qua ontvangst. Echter dan gaat wel de dataverbinding uit. Dat kan al heel wat schelen, probeer dat anders eerst eens om de accuduur te vergroten? :) (voor zover dat zin heeft en je niet sowieso elke nacht moet opladen :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Sorcerer8472 op 07-12-2010 15:53 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 10-09 16:21
Razer schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:21:
[...]

Je haalt twee dingen totaal door elkaar, de update, 2.29 is de firwmare versie voor de gewone Desire. En vraag 2, waarschijnlijk komt die er wel voor de Desire HD (HTC geeft al hun Android toestellen minimaal 1 grote update), echter is hier natuurlijk nog geen termijn voor bekend.
Ik heb zelf een Desire Z, maar wil toch even hierop reageren..

Update – HTC Desire HD Firmware Over The Air (FOTA) update
You can now download the latest software update for new features and improved performance. It won’t delete any of your content and we’d recommend using a Wi-Fi connection as this is a large update. If not, standard data connection charges may apply. Any questions? Contact us via www.htc.com. After installing the update, you can confirm a successful update by confirming the Software number (From the Home Screen go to MENU> Settings> About Phone> Software Information> Software number). The new Software number will be 2.29.405.2
Update Information: Android market Update. Note: We still recommend you back up your all personal data first.

Staat toch echt duidelijk Desire HD.. en niet de normale Desire die jij bedoelt.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
rohit schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:59:
[...]

Ik heb zelf een Desire Z, maar wil toch even hierop reageren..

Update – HTC Desire HD Firmware Over The Air (FOTA) update
You can now download the latest software update for new features and improved performance. It won’t delete any of your content and we’d recommend using a Wi-Fi connection as this is a large update. If not, standard data connection charges may apply. Any questions? Contact us via www.htc.com. After installing the update, you can confirm a successful update by confirming the Software number (From the Home Screen go to MENU> Settings> About Phone> Software Information> Software number). The new Software number will be 2.29.405.2
Update Information: Android market Update. Note: We still recommend you back up your all personal data first.

Staat toch echt duidelijk Desire HD.. en niet de normale Desire die jij bedoelt.
Dan staat het daar fout, want deze versie is er nog niet voor de HD en alleen de gewone Desire.
Niet zo een groot toeval al deze hits op Google dan he =)
http://www.google.nl/sear...=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

[ Voor 6% gewijzigd door Razer op 07-12-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist zijn al mijn berichten van mijn telefoon af,

Baal er kapot van!!

Iemand idee hoe dat kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
StormingSoul schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:35:
''Let op: Gebruik van VIOSIONary is op eigen risico.
Wanneer je system apps verwijderd is het niet meer mogelijk om FOTA's te kunnen ontvangen.''

Houd dit in als je de manier in de TS gebruikt om apps uit te schakelen, je ook geen fota's meer kan ontvangen? of geld het echt bij deinstalleren
En na een week opeens.. plop.. 14 contact link suggesties?
Whatsapp......................... 8)7 dat duurde me een partij lang.

Nu staan ze keurig in me contactlist en kan ik als ik een contact aanklik whatsapp ook gebruiken onder bellen en sms sturen.
Alleen pingchat laat het nog even afweten, die geeft alleen een stukje tekst in het contact met ''Pingchat Naam'' , wat ik niet kan aanklikken op te pingen. :o

Heeft er iemand nog meer last dat er soms ineens telefoon gaat trillen, geluid op nul en dat het icoontje van volume op nul op het scherm blijft staan?? totdat je aan de volume knoppen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:15:

Baal er kapot van!!

Dit is dus niet de bedoeling. Op GoT verwachten we dat je eerst zelf op zoek gaat naar het antwoord voor je probleem. GoT is geen helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:15:

Baal er kapot van!!

Staat optie in je menu aan om smsen te verwijderen als het geheugen vol is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:19:
[...]

Dit is dus niet de bedoeling. Op GoT verwachten we dat je eerst zelf op zoek gaat naar het antwoord voor je probleem. GoT is geen helpdesk.
Ja dat is het hem juist, ik weet geen einde raad hiermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
  • Laatst online: 10:11
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:21:
[...]
Ja dat is het hem juist, ik weet geen einde raad hiermee!
Je kunt toch in ieder geval even kijken op google of 't vaker voor is gekomen, Daarnaast vermeld je ook niet veel info, wat deed je, stond het toestel uit, aan. stonden er veel berichten in. zijn ze Allemaal verwijderd, sms? e-mail?? etc..

De query: http://www.google.nl/sear...C+Desire+HD+Messages+gone
Levert honderden topics op waarin mensen miss wel hetzelfde hebben?

en trouwens: Ik weet geen einde raad hiermee?
Je bent ten einde raad of je weet je er geen raad mee. niet tegelijk!! >:)

[ Voor 9% gewijzigd door soepah op 07-12-2010 16:30 . Reden: kan 't niet laten om opmerking over dergelijk taalgebruik te maken ]

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dus mijn HTC is van 100 naar 0% gegaan in ~10 uurtjes terwijl die uitstond :/ niet zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:36:
Dus mijn HTC is van 100 naar 0% gegaan in ~10 uurtjes terwijl die uitstond :/ niet zo mooi.
Uit of in-actief door middel van gelock scherm? Androids apps kunnen namelijk actief zijn op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Inactief, maar ik dacht van te voren nog even alles uit te hebben gezet. Misschien ook wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 10-09 16:21
MrVegeta schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:47:
Inactief, maar ik dacht van te voren nog even alles uit te hebben gezet. Misschien ook wel niet.
had iemand met een Desire Z ook, bleek dat het proces Android.core ofz vast was gelopen.. die vrat batterij..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Pff...voor sommige mensen is een smartphone nog iets te hoog gegrepen. Wat een overbodige vragen in dit topic zeg. Zoek eerst zelf eens naar oorzaken van jullie problemen en vragen. Wat een gemakzucht. GoT is echt veranderd afgelopen jaren, velen zijn te lui om zelf te zoeken of om manuals te lezen. Nee lekker makkelijk, gewoon klagen en vragen stellen en wachten totdat er iemand is die zo goed is voor de tigste keer te helpen...sorry moest het even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:39
Weet iemand een manier om je alarm af te laten gaan terwijl je je telefoon hebt uitgeschakeld? Als ik me telefoon heb uitgeschakeld en me alarm heb ingesteld gaat die niet af. Het enige wat ik zelf kan bedenken en vinden is dan in vliegmodus zetten, maar juist nu met die fast-boot vind ik het wel fijn als ie 's nachts uit kan en dan alsnog 's ochtends als wekker kan dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gaat volgens mij niet. Gewoon aan laten staan aan de oplader?
rohit schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:51:
[...]

had iemand met een Desire Z ook, bleek dat het proces Android.core ofz vast was gelopen.. die vrat batterij..
Dat zal inderdaad waarschijnlijk een slecht lopend programma geweest zijn, je telefoon hoort dat nooit te doen als hij inactief is.

[ Voor 73% gewijzigd door Tsurany op 07-12-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Net terug gebelt door HTC voor het probleem wat ik gemeld had dat het geluid van ringtones/notifications omlaagt (terwijl het in opties op ze hoogst staan en dan onverstaanbaar zacht word) gaat als ik in de FM radio het geluid verander, en het geluid met navigatie soms niet lekker eruit komt.

Mevrouw aan de telefoon vertelde me dat ze contact gehad had, en ze al in een ver stadium zitten met de oplossing en het meegenomen word in de volgende software update :*) NAIS

[ Voor 8% gewijzigd door Soullancer op 07-12-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

[b]Sheik schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:51:...sorry moest het even kwijt.
Tja.. En jouw bijdrage hierin helpt ook niet echt.

Maarre, Tsurany, hoe lang duuurde het voor de gewone Desire om een update te krijgen? Misschien wel handig om te weten in welke tijd span we dan kunnen denken aan een update voor de HD.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op internet ergens gelezen dat die update van 2.3 er wel binnen een maand kan zijn en waarschijnlijk rond kerstmis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strikey
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 11:13
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 18:20:
Ik heb op internet ergens gelezen dat die update van 2.3 er wel binnen een maand kan zijn en waarschijnlijk rond kerstmis.
Ergens ? op internet ? Zijn we hier de elsevier of kom je nog met een bron :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
BabyXL schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 18:05:
[...]
hoe lang duuurde het voor de gewone Desire om een update te krijgen? Misschien wel handig om te weten in welke tijd span we dan kunnen denken aan een update voor de HD.
Android 2.2 is op 20 mei aangekondigd. De 2.2 update voor de Desire kwam op 1 augustus. Er zat zo onegveer 2,5 maand tussen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdatje schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 18:23:
[...]

Ergens ? op internet ? Zijn we hier de elsevier of kom je nog met een bron :p
Ik werk overdag en dan lees ik nogal veel en onthoud ik natuurlijk niet elke link die ik tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:55

Leviathan23

I am the proof....

Razer schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:04:
[...]

Dan staat het daar fout, want deze versie is er nog niet voor de HD en alleen de gewone Desire.
Niet zo een groot toeval al deze hits op Google dan he =)
http://www.google.nl/sear...=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
ik kan geen update vinden dus neem aan dat ie inderdaad voor de 'gewone' desire is....helaas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgerry300
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-02 22:51
Android 2.2 is op 20 mei aangekondigd. De 2.2 update voor de Desire kwam op 1 augustus. Er zat zo onegveer 2,5 maand tussen dus.
Dat lijkt me normaal tot zelfs redelijk snel :D
Het is wel goed dat HTC zo'n goede service heeft!

Ik hoop mijn DHD snel te ontvangen, maar twijfel of ik hem zou laten zoals hij is of misschien een custom rom er op zou flashen..

[ Voor 1% gewijzigd door djgerry300 op 07-12-2010 20:34 . Reden: quote tag terug gezet na per abuis verwijderd te hebben ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:48
Iemand trouwens een idee waarom mijn DHD spontaan trilt?
Zonder duidelijk patroon heeft de DHD spontane trilfunctie 'trekjes'.

Ligt hij gewoon op tafel en trilt hij 3x heel snel (bzzbzzbzz <zonder interval).
Staan geen apps o.i.d. aan wat het kan veroorzaken en krijg op dat moment geen nieuwe SMS/email/ping etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GIGA-EDIT...

...en excuses: ik zat in het verkeerde topic te posten, zoals Source90 me duidelijk maakte... ;)

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 21:22 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 9).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!