Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
StormingSoul schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:01:
[...]

Ik snap er geen k*t meer van.

GSM Auto

GSM/CDMA auto

WCDMA

Schiet mij maar dood wat het beste is voor je batterij, je internet of je ontvangst

http://www.google.nl/sear...pbx=1&fp=10c3c749807488f4

Daar wil juist iederen CDMA auto :? :? :? :?
@Anyone: Please correct me if I'm wrong, maar ik geloof dat het ongeveer zo zit (maar ik kan me ook heel goed vergissen):

Volgens mij zijn CDMA en GSM beiden 2G technologieen waar in the States CDMA voornamelijk wordt gebruikt en in Europa GSM. Hier in Europa zul je dan voor de GSM auto optie kiezen en in de states voor CDMA auto.

HSDPA (3,5G) is een verbeterde versie gebasseerd op dezelfde technologie als WCDMA, daarom wordt ook wel eens met WCDMA, HSDPA bedoeld, zoals ook in de instellingen van je DHD. Standaard staat je DHD dus ook ingesteld op WCDMA preferred. Door hem op GSM auto te zetten (of CDMA auto), kun je accu besparen door de manier waarop het type netwerk wordt gekozen. Er wordt niet constant gezocht naar de meest optimale mast of technologie (2G of 3G), maar een mast/technologie wordt gekozen op basis van zones mbv plaatsbepaling.

Echter volgens mij ondersteund de DHD weer HSPA ipv HSDPA wat weer een variant is op. Erg verwarrend allemaal idd! 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door AmonTobin op 02-12-2010 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:22
AmonTobin schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:00:
[...]

@Anyone: Please correct me if I'm wrong, maar ik geloof dat het ongeveer zo zit (maar ik kan me ook heel goed vergissen):

Volgens mij zijn CDMA en GSM beiden 2G technologieen waar in the States CDMA voornamelijk wordt gebruikt en in Europa GSM. Hier in Europa zul je dan voor de GSM auto optie kiezen en in de states voor CDMA auto.

HSDPA (3,5G) is een verbeterde versie gebasseerd op dezelfde technologie als WCDMA, daarom wordt ook wel eens met WCDMA, HSDPA bedoeld, zoals ook in de instellingen van je DHD. Standaard staat je DHD dus ook ingesteld op WCDMA preferred. Door hem op GSM auto te zetten (of CDMA auto), kun je accu besparen door de manier waarop het type netwerk wordt gekozen. Er wordt niet constant gezocht naar de meest optimale mast of technologie (2G of 3G), maar een mast/technologie wordt gekozen op basis van zones mbv plaatsbepaling.

Echter volgens mij ondersteund de DHD weer HSPA ipv HSDPA wat weer een variant is op. Erg verwarrend allemaal idd! 8)7
En als ik hem op GSM Auto zet, krijg ik toch een H met internet? Dat is toch 3g snelste verbinding voor KPN/HI ??? 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
StormingSoul schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:06:
[...]

En als ik hem op GSM Auto zet, krijg ik toch een H met internet? Dat is toch 3g snelste verbinding voor KPN/HI ??? 8)7 :?
Ja, dan maak je ook gebruik van HS(D)PA, maar die wordt gekozen op basis van andere algoritmen/voorwaarden dan wanneer je WCDMA preferred hebt gekozen, ofzo. Pin me er niet op vast hoor, maar dat is wat ik totdusver van dit verwarrende verhaal heb kunnen maken.

[ Voor 6% gewijzigd door AmonTobin op 02-12-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GSM: Wat we in Nederland gebruiken, 2G.
CDMA: Wat onder andere in Amerika gebruikt wordt, 2G.
WCDMA: Wat we in Nederland gebruiken voor 3G, wordt samen met GSM gebruikt.
EV-DO: Wat onder andere in Amerika gebruikt wordt voor 3G technologie samen met CDMA.
HSDPA: Vorm van UMTS.
UMTS: Gebruikt WCDMA als onderliggende techniek voor de verbinding.

Verwarrend misschien, maar je kan dus kiezen uit GSM only, WCDMA only en automatisch switchen tussen GSM en WCDMA. Dan wissel je dus tussen 2G en 3G, tussen snel en traag zegmaar. GSM only geeft je dus trage snelheden aangezien 3G niet gebruikt kan worden en dat is juist nodig voor de echt snelle verbinding. En WCDMA only beperkt je tot enkel 3G waardoor je, wanneer er geen 3G bereik is, geen verbinding hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 02-12-2010 21:36 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
tboheeren schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:13:
Hoi allen,

Ik weet dat er al enkele reacties zijn doorgekomen ivm de fotokwaliteit. Ik heb nu bij mij alles op default

staan. Heb al wat gespeeld met de ISO waarde maar ik zie geen verbetering. Net zoals iemand had gereageerd

heb ik de indruk dat de jpeg compressie fout loopt.
Kunnen jullie even de volgende foto checken en zeggen wat jullie vinden?

[afbeelding]

Alvast bedankt voor enige reactie
Helaas,

Deze camera maakt in daglicht met een zonnetje nog redelijke foto's. Zoom je in, zul je zien dat de scherpte waardeloos is vergeleken met bijvoorbeeld een 5.0 megapixel in een Omnia II. (LEES EEN OUDE SAMSUNGPHONE).

Maar in minder verlichte ruimtes, binnen in huis of bij grauw weer zul je uitermate teleurgesteld zijn.

Zie mijn post ergens paar pagina's terug.

Heb wel enkele mooiere foto's, maar dat is met veel licht.'

Kan alleen maar hopen op een fix van HTC die de automatische instellingen beter 'instelt'. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jamievanm op 02-12-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:39
gebruik nu rockplayer, en heb een m2t file omgezet naar een .mp4 bestand, x264 codec en bitrate op 2000. Via rockplayer (hardware decoding) krijg ik de error "this file cannot be played with system player" en via software decoding loopt hij traag ass hell.

Iemand die betere settings / oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voor kwaliteit film is het überhaupt? Bitrate?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

brentnl schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:03:
gebruik nu rockplayer, en heb een m2t file omgezet naar een .mp4 bestand, x264 codec en bitrate op 2000. Via rockplayer (hardware decoding) krijg ik de error "this file cannot be played with system player" en via software decoding loopt hij traag ass hell.

Zelfde probleem hier, ik wacht lekker op een TCPMP voor android en tot die tijd gebruik ik Vplayer Alpha, ik heb bijna alle mediaspelers getest die ik kon vinden op Android market, alles getest met 3 filmpjes(mkv/avi/mp4) en Vplayer speelde de 3 filmpjes met de minste problemen af, toch wel artefacts enzo maar lang niet zo slecht als rockplayer.

Ik weet nog wel dat ik voor mijn Tytn2 een programma had (pocket video decoder) oid die practisch alle input pakte en daar netjes een filmpje van maaktje dat precies het juiste scherm formaat had.
Dit heb ik ook geprobeerd met filmpjes voor m'n DHD maar tis verre van perfect. Ik weet niet waarom video support zo onder de maat is, voor een goede speler wil ik best wel geld neerleggen als deze ook nog leuke stream opties heeft ofzo al helemaal.

Ik weet dat er een programma is dat je lokaal op je pc kan draaien waarmee je video's can streamen via een de ingebakken webserver die erin zit, deze zorgt ervoor dat de video zich een beetje aanpast aan de bandbreedte etc. en zo het beste resultaat op je scherm probeert te toveren, dit ging met TCPMP perfect, maar het zou leuk zijn als je gewoon fatsoenlijke filmpjes kon afkijken zonder al die poespas.

En in verder nieuws, Juicedefender werkt goed, na hele dag op de weg gezeten te hebben (Ja gezeten erg ver kwam ik niet :P) beetje zitten internetten/mailen/whatsapp/smsen en bellen nu nog 70% batterij over.

En ik vroeg me af wie er een screen protector gebruikt? Mijn werkgever was laatst in Taiwan geweest en heeft daar een 3M screen protector op zijn SGS laten plakken, gewoon op straat iemand die het gewoon ff uit de hand snijd en erop plakt echt niet te zien dat er 1 opzit en ook niet merkbaar in gebruik touch is niet minder responsive. Maar hier in NL kan ik niet zo snel iets/iemand vinden :P maar dan vraag ik me af is het echt nodig.

Op mijn Touch HD toendertijd ook 1 laten zetten maar die was zo slecht/bagger en er zaten 'belletjes' onder dat ik hem er maar afgehaald heb.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon zelf doen, zo moeilijk is het niet. Zoek in het accesorietopic maar welke er zijn en waar je ze kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:31

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Voor mensen die nog een goed hoesje zoeken, ik heb de Valenta Durban. Die sluit perfect aan. 1e dag misschien een beetje stroef, maar daarna is het gewoon de perfecte hoes.

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.be/images/product/108480/valenta-leather-case-black-sam.jpg?dimensionid=17&shopid=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erazzzer schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 00:01:
Voor mensen die nog een goed hoesje zoeken, ik heb de Valenta Durban. Die sluit perfect aan. 1e dag misschien een beetje stroef, maar daarna is het gewoon de perfecte hoes.

[afbeelding]
Fijn dat je het deelt maar daar is het accessoire topic voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Iets raars...

Had de 3fm app gedownload, nu ineens als ik me scherm uitzet en die app staat aan en streamt 3fm, gaat ie na paar seconden haperen als het scherm uit staat.

Scherm aan..geen problemen meer :?

Al opnieuw gereinstalled maar probleem blijft nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
StormingSoul schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 00:08:
Iets raars...

Had de 3fm app gedownload, nu ineens als ik me scherm uitzet en die app staat aan en streamt 3fm, gaat ie na paar seconden haperen als het scherm uit staat.

Scherm aan..geen problemen meer :?

Al opnieuw gereinstalled maar probleem blijft nu
Word misschien de CPU naar beneden geclocked als het scherm uitstaat en is er niet meer genoeg kracht over om de app goed te laten draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Deadsy schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 00:14:
[...]

Word misschien de CPU naar beneden geclocked als het scherm uitstaat en is er niet meer genoeg kracht over om de app goed te laten draaien?
Me scherm aanlaten staan voor zoiets is natuurlijk dodelijker voor me batterij dan scherm uit cpu hoog.
Maar geen idee? :?

538 App idemdito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:39
Tsurany schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:24:
Wat voor kwaliteit film is het überhaupt? Bitrate?
bitrate dus op 2000 ingesteld, ook 1500 geprobeerd. bron was volgens mij 25000kbps, kan dat? 560 mb voor 3 minuten ofzo.

heb het net via adobe media encoder van mp4 naar wmv omgezet, nu werkt hardware decoding wel en loopt hij soepel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:15
Razer schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:13:Even een vraag die ik nog niet voorbij heb zien komen...
Op de HD zitten paar apps standaard mee geleverd en voor geïnstalleerd, denk aan Facebook, Twitter, Adobe Reader, Youtube en Adobe Flash. Van al deze programma's staan nieuwere versies in de Market. Echter geeft hij deze niet als update aan, omdat de Market niet weet dat deze applicaties geïnstalleerd staan. Als ik nu de nieuwe versies uit de Market download, gebruikt dit dan weer extra-extra ruimte omdat hij het naast de oude versies zet, of overschrijft hij de huidige versies? In de Launcher worden ze na installatie maar één keer vermeld gelukkig =)
Hij update idd gewoon de oude apps als je de nieuwe download. Wel lastig om ze te vinden imo, ik heb mij echt doodgezocht naar de officiële Youtube update, als ik een search deed, kreeg ik 488 resultaten en in die **** market heb je geen optie om te filteren of te sorteren (sorry, maar ik vind de Market echt niet handig). Heb uiteindelijk de APK gedownload via een link in de comments van Androidworld en nu heb ik de laatste versie welke zeer goed werkt. Facebook had ik ook geupdate, maar die vond ik een pak trager werken dan de stock en die update heb ik er weer afgesmeten.
Colors schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:25:
[...]Standaard adpater van HTC (out of box)
Hoe lang doet julie DHD erover tot dat hij 100% is opgeleden ?
Mischien omdat ik hem pas twee dagen heb dat het iets langer duurt maar dan hoor ik dat graag
Bij mij doet ie er 2u over als ik er voor de rest niets mee doe (via de 220V adapter).
brentnl schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:03:

Heb onlangs een zelfgemaakt filmpje geëxporteerd via CS5 en dit speelt perfect met de stock videoplayer. Ik zal de juiste settings deze avond ofzo even posten. Het is iig 1280x720 en maakt gebruik van de x264 codec, maar de bitrate en audio settings weet ik niet uit m'n hoofd.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Razer schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:13:
Even een vraag die ik nog niet voorbij heb zien komen...
Op de HD zitten paar apps standaard mee geleverd en voor geïnstalleerd, denk aan Facebook, Twitter, Adobe Reader, Youtube en Adobe Flash. Van al deze programma's staan nieuwere versies in de Market. Echter geeft hij deze niet als update aan, omdat de Market niet weet dat deze applicaties geïnstalleerd staan. Als ik nu de nieuwe versies uit de Market download, gebruikt dit dan weer extra-extra ruimte omdat hij het naast de oude versies zet, of overschrijft hij de huidige versies? In de Launcher worden ze na installatie maar één keer vermeld gelukkig =)
Vreemd dit, ik zette mijn DHD out of the box aan, nadat alles ingesteld was kwamen er automatisch updates binnen voor bovenstaande apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02-2023
Largamelion schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:01:
[...]
Hoeveel ampère output heeft deze? M'n 12V USB plug geeft maar 650mAh output, zou liever wat zwaarder gaan zodat ie wat sneller oplaadt.

PS: Mss beter in het accessoire topic posten.
Ja is beter in het accessoire topic, maar als je er toch over begint... ik heb een cheapass autooplader gekocht op ebay 3 of 4 euro uit nederland... 1000 mAh, net zoveel als de netadapter, gaat goed,
met een dag geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen waarbij het headset kraakt wanneer je de afstandbediening gebruikt? Bij mij kraakt het dan, HTC zegt gewoon dat ik eerst mijn headset moest testen op andere HTC Android telefoon, dat gaatdus niet want ik heb geen 2e HTC.

Ik kan headset sturen naar PDAshop en zij sturen mij dan nieuw headset en testen oude headset op andere toestel. Ze wouden mij eerst een Nokia headset sturen, maar zou mijn probleem natuurlijk niet opgelost hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik ga mijn HTC vanmiddag naar de Vodafone shop brengen zodat zij ze naar HTC kunnen sturen ter reparatie.
MIjn speaker gaat automatisch aan als ik bel, of gebeld word. Heb al geprobeerd om car mode uit te zetten, maar volgens mij is het toch echt hardwarematig.

Gaat dus weer minimaal een week duren :')

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:22:
Zijn er mensen waarbij het headset kraakt wanneer je de afstandbediening gebruikt? Bij mij kraakt het dan, HTC zegt gewoon dat ik eerst mijn headset moest testen op andere HTC Android telefoon, dat gaatdus niet want ik heb geen 2e HTC.

Ik kan headset sturen naar PDAshop en zij sturen mij dan nieuw headset en testen oude headset op andere toestel.
Nee bij mij kraakt i niet, enkel erom klein plofje is er te horen.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aardbeix15 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:14:
[...]

Nee bij mij kraakt i niet, enkel erom klein plofje is er te horen.
Ik ga er ook vanuit dat mijn headset kapot is, maar ik heb gevraagd of PDAshop dat kon testen met andere toetsel, maar ze hadden me toegezegd een nieuw headset te sturen.

Eerst wouden ze me een Nokia headset toesturen en daar heb ik natuurlijk niks aan. Nu doet de afstandbediening helemaal niks, en nu naar een reboot wel, maar dat gekraak blijft.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 22:39
Ik doe niets met het aandelen icoontje en amazon mp3 enzo. Nu synct de telefoon wel steeds. Ik kan nergens invullen dat 'ie nooit synct. 1x per 4 uur is het minste.
Vind ik ook een beetje zonde, weet iemand hoe je dat helemaal uit kunt zetten?
(rooten en het prog. def verwijderen ben ik nog niet aan toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Temprooten (geheel safe) en dan met TitaniumBackup die programma's freezen. Dan draaien ze volgens mij ook niet meer op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Instellingen --> accounts & synchroniseren --> en dan uitvinken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walliewop
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 13:50
Misschien een domme vraag, maar kon het nergens vinden in het topic..

Maar, waar zie je het dataverbruik? Hoeveel MB's je al gedownload hebt, hoeveel je al gebeld hebt, hoeveel smsjes je verstuurd hebt??

Of moet je hier een app voor downloaden? Zit bij vodafone.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is een app voor te downloaden in de Market genaamd: PhoneUsage, heeft een overzicht van je data gebruik en ook welke app meeste datagebruikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
walliewop schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:29:

Maar, waar zie je het dataverbruik? Hoeveel MB's je al gedownload hebt, hoeveel je al gebeld hebt, hoeveel smsjes je verstuurd hebt??

Thnx
Call Meter NG uit de market werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-04 16:57
walliewop schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:29:

Thnx
je ken een app instaleren van vodafone heet belverm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik gebruik Stats Free voor dat soort dingen, houd alles goed bij. Inkomende/uitgaande sms en belminuten en je kan ook limieten instellen. Qua data wordt dat gesplits in wifi en 2g/3g/4g netwerken. Lijkt prima te werken.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Heb vandaag toch maar lopen spelen met mijn HD en heb Core Droid DHD V1 erop gezet
(Eers uiteraard met visionary+ rooten, s-off etc)
Ik gebruik de Core Droid ook op mijn HD2 en het is echt een goede stabiele ROM met net iets mooiere iconen dan de standaard.

Nu eens kijken of de batterijduur beter/gelijk/slechter is hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Vandaag een record qua batterij, vanochtend om 6 uur opgestaan, met de trein naar Utrecht en college gevolgd. Normaal gesproken is hij tegen de middag al half leeg, maar nu ik om 4 uur weer in de trein stapte had ik nog zo'n 70% over! Ik heb niet noemenswaardig minder gedaan met mijn telefoon, het enige wat veranderd is sinds de vorige keer is het afmelden bij Google Latitude, en het meteen overschakelen naar wifi op de HU. Ik raad dan ook aan om altijd via wifi te werken (heb hem ook standaard aanstaan), ik merk dat dat minder batterij opslurpt dan via je mobiele dataverbinding en als je veel op reis bent je afmelden bij Google Latitude (onder het menu-item Privacy).

Ik ben in mijn nopjes, vandaag is mijn DHD zelfs langer meegegaan dan mijn op 2.1 draaiende Hero. *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Sagaris op 03-12-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Tsurany schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:33:
GSM: Wat we in Nederland gebruiken, 2G.
CDMA: Wat onder andere in Amerika gebruikt wordt, 2G.
WCDMA: Wat we in Nederland gebruiken voor 3G, wordt samen met GSM gebruikt.
EV-DO: Wat onder andere in Amerika gebruikt wordt voor 3G technologie samen met CDMA.
HSDPA: Vorm van UMTS.
UMTS: Gebruikt WCDMA als onderliggende techniek voor de verbinding.

Verwarrend misschien, maar je kan dus kiezen uit GSM only, WCDMA only en automatisch switchen tussen GSM en WCDMA. Dan wissel je dus tussen 2G en 3G, tussen snel en traag zegmaar. GSM only geeft je dus trage snelheden aangezien 3G niet gebruikt kan worden en dat is juist nodig voor de echt snelle verbinding. En WCDMA only beperkt je tot enkel 3G waardoor je, wanneer er geen 3G bereik is, geen verbinding hebt.
Dit klopt. Maar als je de instelling GSM Auto (PRL) neemt dan heeft die altijd GPRS verbinding, en wanneer je verbinding actief wordt, dan zal die pas overspringen naar snellere protocollen.

Ikzelf heb Telfort, met een max. van 768kb down. Op http://speedtest.ziggo.nl zie ik geen verschil als wanneer ik de telefoon op wcdma heb staan (beide halen 0.8 volgens de test).

Maar dit is dan mijn situatie, ik weet niet hoe het zit met iemand die een snellere verbinding heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Cybergamer op 03-12-2010 21:02 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyXL schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:01:
[...]

Dit klopt. Maar als je de instelling GSM Auto (PRL) neemt dan heeft die altijd GPRS verbinding, en wanneer je verbinding actief wordt, dan zal die pas overspringen naar snellere protocollen.

Ikzelf heb Telfort, met een max. van 768kb down. Op http://speedtest.ziggo.nl zie ik geen verschil als wanneer ik de telefoon op wcdma heb staan (beide halen 0.8 volgens de test).

Maar dit is dan mijn situatie, ik weet niet hoe het zit met iemand die een snellere verbinding heeft.
Maar met gsm only kan je geen youtube kijken ?? en is internet toch langzaam met telfort internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu juicedefender ultimate op mijn HTC Desire HD gezet en daarmee kan ik nog meer me batterij besparen, zo heb ik tussen 22:00 en 08:00 op nachtmodus en vliegmodus aan en data disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:25:
[...]

Maar met gsm only kan je geen youtube kijken ?? en is internet toch langzaam met telfort internet
Gaat hier anders prima hoor.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyXL schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 01:02:
[...]

Gaat hier anders prima hoor.
Hij buffert bij mij niet goed :( weet niet waarom ik zal vandaag weer proberen kijken wat er gebeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik die "HTC sense vrienden"-flauwekul uit kan zetten.
Ik krijg elke dag honderden contacttreffers.
Ik wil niks delen en ik hoef niets van anderen te zien of te ontvangen.
Kortom ik hoef geen "HTC sense vrienden" toestand.
En ik wil ook die voortdurende meldingen dus niet meer ontvangen.

Alle reactie zijn welkom, waarvoor alsvast mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-09 11:46

Neophyte808

Gadget inspector

Ik heb hem nu dan toch eindelijk binnen :), maar ik heb problemen met het verbinden met mijn router. Mijn DHD blijft oneindig naar een IP zoeken en krijgt alsmaar geen Wifi :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Nou mijn 2de DHD is binnen en nog niets te klagen.
Wel heb ik nogmaals een 8gb sdkaartje gekregen, welke ik gelijk heb geformatteerd met 32K cluster size

Nog een tipje,
hey people
i have had same problems with jerky video recording at motorolla milestone.
i done many tests, include different light conditions, to free memory, different sd-cards... nothing helped
anyway i have found the reason
when I wiped my sdcard completely (formatted it), the video become absolutely smooth.
when I restored content of my sdcard, the freezes reappeared.
so, try this method
maybe it will be possible to find wrkaround then
have a nice day sorry for bad eng

UPDATE.
I had to reformat my sdcard with 32K cluster size (default was 4K), and restored all my content. Video is still absolutely smooth. In addition, overall
perfomance raised.
Try this method!

Yes, I have have seen many people reporting lags also with cameras after SD cards were formatted with an operating system.

This is the official information from the SD Association on this issue:

SD or SDHC memory card file systems formatted with generic operating system formatting software do not comply with official SD memory card requirements and optimum performance may not be experienced.

They recommend to format the cards with the SD Formatter 2.0 for SD/SDHC (click the link), it complies with official SD memory card requirements. (BTW, it also formats them with 32k cluster sizes).
Even gespeeld met HD filmen en geen schokje te zien, zelfs niet als ik de phone een beetje meehelp.
een paar foto's geschoten met mooie kwaliteit, wel buiten maar binnen komt nog.

Beide klepjes zitten [zonder speling!] muurvast, ik ben eigenwijs en heb ze een stuk of 10x losgehaald en weer bevestigd, maar blijven netjes op hun plek zitten.

Wordt vervolgd.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:57:
[...]

Hij buffert bij mij niet goed :( weet niet waarom ik zal vandaag weer proberen kijken wat er gebeurd!
En welke provider heb jij?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook binnen. Batterijklepje was erg moeilijk open te krijgen, ondanks volgen van gebruiksaanwijzing. Hij liep net ook vast tijdens het bekijken van een youtubefilmpje. Zwart scherm en verder deed hij niets. Moest de batterij eruit halen om hem weer aan de praat te krijgen. Dus dat valt een beetje tegen.

Verder ben ik nu aan het uitzoeken wat handig is om op je telefoon te hebben aan apps. Ik begrijp dat de android awards uit het "android Market en applicaties" topic al weer aardig outdated zijn, dus moet ik het allemaal zelf uit gaan zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Neophyte808 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:03:
Ik heb hem nu dan toch eindelijk binnen :), maar ik heb problemen met het verbinden met mijn router. Mijn DHD blijft oneindig naar een IP zoeken en krijgt alsmaar geen Wifi :(.
Oh, en hoe verwijder ik voorgeinstalleerde programma's die ik nooit ga gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neophyte808 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:29:
[...]

Oh, en hoe verwijder ik voorgeinstalleerde programma's die ik nooit ga gebruiken?
Dat staat volgens mij in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Neophyte808 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:03:
Lag bij aan de soort beveiliging, met web kon ik niet verbinden en met WPA2 wel. Misschien is dat het.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

MrVegeta schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:58:
[...]

Lag bij aan de soort beveiliging, met web kon ik niet verbinden en met WPA2 wel. Misschien is dat het.
Het betreft een onbeveiligd netwerk.

Als ik op mijn kamer probeer om te verbinden met de router, blijft hij zoeken naar het IP van de router (die overigens wel alle computers in huis verbindt met internet) en als ik mn DHD praktisch op de router leg en ik probeer dan te connecten, dan doet hij hetzelfde maar dan disconnect hij uit zichzelf na een tijdje :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tja, ik kan het nog wel een keertje zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nog even een ander probleem. In mijn auto gebruik ik een nokia CK-7W carkit. Iedereen met wie ik telefonisch contact heb in de auto, klaagt erover dat hij/zij zichzelf steeds terughoort (echoput). Ik had daar jaren geleden ook al last van met een HTC TyTn-2. Met een Nokia toestel heb ik daar nooit problemen mee. Deze carkit is zakelijk gezien toch een redelijk courant en zeer veel gebruikt model.

Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanoel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-04-2022
Kan iemand mij helpen?

Ik heb mijn GMail account bij mijn Desire HD ingesteld. Maar nu pakt hij ook allemaal mijn GMail contact personen. Hoe kan ik dit uitzetten? Ik wil alleen mijn mail op mijn tel hebben maar niet de contact personen aangezien dat er erg veel zijn.

Ik heb onderhand elke optie bekeken en ook opnieuw ingesteld maar steeds komen die contacts weer naar voren.

Hoe kan ik dit uitzetten zonder mijn mail uit te zetten op mijn tel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze carkit ook en bij mij werkt alleen een Nokia op deze kit. Heb al een SE en Motorola geprobeerd maar krijg het zelfde als jij beschrijft.

Oplossing?
Ik denk een andere universele carkit!
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 15:07:
Dan nog even een ander probleem. In mijn auto gebruik ik een nokia CK-7W carkit. Iedereen met wie ik telefonisch contact heb in de auto, klaagt erover dat hij/zij zichzelf steeds terughoort (echoput). Ik had daar jaren geleden ook al last van met een HTC TyTn-2. Met een Nokia toestel heb ik daar nooit problemen mee. Deze carkit is zakelijk gezien toch een redelijk courant en zeer veel gebruikt model.

Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

jvanoel schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 15:34:
Hoe kan ik dit uitzetten zonder mijn mail uit te zetten op mijn tel?
Menu -> Settings -> Accounts & Sync

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Contact opgenomen met HTC omdat het geluid alle volume kanten opschiet,

Als ik uit de FM app kom en daar het geluid verander, is me ringtone/notification onwijs zacht als die op zijn hardst staat, dan moet ik in de FM app het geluid weer op ze hardst zetten om het bij rings ook weer hard te krijgen.

Zelfde geld voor Navigatie apps etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouisR
  • Laatst online: 10-09-2020
Hoe kun je de kwaliteit van foto's verbeteren die je binnen neemt? Buiten genomen foto's zijn goed, maar foto's binnen zijn veel minder van kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:31

Totaalgeflipt

De enige echte

StormingSoul schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:35:
Contact opgenomen met HTC omdat het geluid alle volume kanten opschiet,

Als ik uit de FM app kom en daar het geluid verander, is me ringtone/notification onwijs zacht als die op zijn hardst staat, dan moet ik in de FM app het geluid weer op ze hardst zetten om het bij rings ook weer hard te krijgen.

Zelfde geld voor Navigatie apps etc
Ik heb ook rare problemen met het geluid.

En vindt de speaker sowieso niet hard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahma01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-10-2011
kan iemand mij helpen?
Mijn desire hd maakte de eerste paar weken automatisch contact met mijn auto mercedes c klasse bouwjaar 2009, via audiosysteem aps 50 en bluetooth , de desire hd was geauthoriseerd. Nu herkent mijn mercedes de desire hd niet automatisch en moet je de optie: kan gevonden worden voor bluetooth op de dhd inschakelen en dan mercedes laten scannen, waarna het wel lukt. Overigens snap ik niet waarom htc de optie : kan gevonden worden voor bluetooth slechts voor 2min beschikbaar is en niet permanent, ontwerpfout?
Op verschillend forums worden er problemen gemeld van dhd bluetooth met auto's en carkits, wellicht ligt het aan update android? Ik heb mijn telefoon instelling nagekeken en snap niet wat er dan veranderd is. Verschillende oplossingen worden er op forums genoemd die voor mij onaantrekkelijk zijn: factory reset, downgraden naar android 2.1 , auto software bijwerken, dure bluetooth connection apparaat kopen etc

heeft iemand een suggestie, andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 10:31

Erazzzer

Fear me, I'm German!

ahma01 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 18:31:
kan iemand mij helpen?
Mijn desire hd maakte de eerste paar weken automatisch contact met mijn auto mercedes c klasse bouwjaar 2009, via audiosysteem aps 50 en bluetooth , de desire hd was geauthoriseerd. Nu herkent mijn mercedes de desire hd niet automatisch en moet je de optie: kan gevonden worden voor bluetooth op de dhd inschakelen en dan mercedes laten scannen, waarna het wel lukt. Overigens snap ik niet waarom htc de optie : kan gevonden worden voor bluetooth slechts voor 2min beschikbaar is en niet permanent, ontwerpfout?
Op verschillend forums worden er problemen gemeld van dhd bluetooth met auto's en carkits, wellicht ligt het aan update android? Ik heb mijn telefoon instelling nagekeken en snap niet wat er dan veranderd is. Verschillende oplossingen worden er op forums genoemd die voor mij onaantrekkelijk zijn: factory reset, downgraden naar android 2.1 , auto software bijwerken, dure bluetooth connection apparaat kopen etc

heeft iemand een suggestie, andere oplossing?
Ik heb dat probleem ook gehad met mijn DHD (maar met een andere auto). Wat ik gedaan heb is in de bluetooth instellingen mijn auto verwijderd en de auto opnieuw gezocht. Daarna heb ik hem verbonden en kreeg een popup met de vraag of ik dit permanent wou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totaalgeflipt schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:16:
[...]

En vindt de speaker sowieso niet hard..
Inderdaad. Gisteren de telefoon tijdens winkelen voor het eerst als telefoon gebruikt ;) maar hallo, zeg, ik kon nauwelijks wat verstaan...! Zelfs op de hoogste stand hoor je haast niks als er omgevingsgeluiden zijn. Viel me eigenlijk wel HEEL erg zwaar tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:22:
Wat mij alleen aan het toestel opvalt, als ik navigeer met Googlemaps is het geluid heel erg zacht. Ik moet de radio uit doen om het stemmetje te kunnen horen, terwijl ik het navigatiegeluid voluit heb staan.
Ik heb dit probleem ook. Is er een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Waar kan ik instellen dat mijn DHD niet constant aan UMTS/3G/HSDPA gaat hangen? Het is onderhand nogal een dure grap namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

hey, ff een vraagje...

Ik ga maandag mijn desire hd bestellen. Een maatje van mij heeft hem los gekocht en een sim-only abbonement zojuist afgesloten. Heeft de Desire HD een micro-sim aansluiting, of voor een gewone sim-kaart? Hij krijgt namelijk standaard van KPN een micro-sim kaart toegezonden en kan niets anders kiezen.

Ik heb op google al gekeken maar kon alleen dingen vinden als adaptertjes voor microsim naar sim, en vergelijkingen van iphone 4 (microsim) met desire hd

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn DHD lijkt moeite te hebben met push... Zowel Gmail maar vooral Whatsapp berichten komen niet binnen, of alleen als ik de DHD echt aan heb en niet 'standy' in m'n broekzal. Ik dacht eerst dat het alleen met Whatsapp niet werkte, maar Gmail lijkt nu ook 'trager' te worden... Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat ik diverse opties verkeerd heb gezet (je probeert van alles om de batterij te sparen) maar ik heb alles een paar keer nagelopen en alles lijkt toch in orde... Vanochtend een Whatsapp bericht pas na 47 minuten of zo binnen toen ik net de telefoon even uit m'n broekzak had gehaald... Zonet zat ik te wacht op een Gmail waarvan ik wist dat die verzonden was, maar er kwam niets. Dus ik kijken op de laptop en ja hoor, daar was 'ie al. Een minuut later kwam 'ie binnen op de DHD...

Al met al is dit bepaald niet betrouwbaar... en voor mij is het eigenlijk erg belangrijk dat ik Gmail en Whatsapp (zowat) meteen krijg...! Nog meer mensen bij wie push niet echt lekker werkt...?

BTW Vanavond Reckless racing gekocht: superleuk spelletje!!!!! Beetje weinig tracks, maar het ziet er echt super uit. Mooiste game tot nu toe op mijn DHD.

EDIT
Meuh... wilde nog een spelletje aanschaffen via Android Market, wordt m'n creditcard geweigerd... 'Voorzorgsmaatregelen tegen fraude...' Schijnbaar vinden ze twee aankopen via die site niet betrouwbaar...? Heeft iemand anders dat al eens meegemaakt...? Nu moet ik de cc-maatschappij bellen wat er aan de hand is en of ze de boel alsnog kunnen betalen... Vreemd gedoe... Maar goed, een bedrag van 0,99 pond is natuurlijk ook wel erg eng en hoog... 8)7 |:( :? :X :|
Aan de andere kant (maar dit is was OT): soms vraag ik me wel eens af of het wel zo veilig is, al die apps... Heel veel apps krijgen of nemen toegang tot van alles en nog wat op je foon... voor je het weet worden al je wachtwoorden of zo doorgestuurd naar de dev van een of andere game...?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyXL schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:21:
[...]

En welke provider heb jij?
Ik heb telfort om snel gebruik té maken van internet móet ik cdma aandoen wat veel accu kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 02:44:
[...]

Ik heb telfort om snel gebruik té maken van internet móet ik cdma aandoen wat veel accu kost
Vaag.. Ik heb ook Telfort, met GSM Auto doet die het hier prima. Misschien te maken met dekking ofzo?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
Misschien is dit meer een Android vraag dan een specifiek voor de DHD... Waar kan ik uitzetten dat wanneer ik met bluetooth verbinding maak meteen de mediaspeler begint te spelen. Ook als ik de speler op stop zet, hervat de muziek na een telefoongesprek. Dit moet toch uitgezet kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:46

Sorcerer8472

Mens sana?

AmonTobin schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:00:
[...]

HSPA is de verzamelnaam voor HSDPA en HSUPA: de een is voor de downspeed en de ander voor de upspeed. Vaak wordt de naam HSPA gebruikt als er sprake is van zowel HSDPA als HSUPA, en dit is dan dus een correcte naamgeving.

GSM Auto klinkt wel als een ideale modus, aangezien je dan wel belt via GSM (kost minder accu, een call wordt veel minder snel gedropped)... en internet via 3G (veel sneller en daardoor indirect dus miinder accu). Nu nog van m'n Touch Pro 2 af :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyXL schreef op zondag 05 december 2010 @ 03:50:
[...]

Vaag.. Ik heb ook Telfort, met GSM Auto doet die het hier prima. Misschien te maken met dekking ofzo?
En waar woon je :p ik gewoon in leiden heb ook in den-haag getest maar daar werkte hij ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik kom er niet uit. Misschien ongeduld of een blinde vlek, maar ik kan de optie voor spot- of rastermeting van de camera niet vinden. Ook niet het instellen van de compressiekwaliteit. Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hebben jullie ook last van het feit dat je heel vaak ophangt in een gesprek omdat je met je wang op beeindigen drukt (of in mijn geval mijn mannelijke/stoere kaaklijn ;))?

Ik heb de Desire nu een maandje, en moet gemiddeld per gesprek 2 keer terugbellen. Zeer vervelend, vooral als je iets van een servicedesk moet hebben, want dan kun je 3 keer je verhaal opnieuw doen.

Deze maand had ik ongeveer 55 meer uitgaande gesprekken dan een normale maand, echt gruwelijk vervelend (aangezien ieder gesprek me ook een minuut kost). Heb al geprobeerd om tijdens het opstarten van het gesprek direct de Desire uit te zetten, maar zodra de proximity sensor mijn gezicht opmerkt staat de Desire weer "aan" (scherm uit, maar zodra je gezicht 1cm los is gaat het scherm aan en kan ik hem weer uitzetten).

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
hdpaddy schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:19:
Nou mijn 2de DHD is binnen en nog niets te klagen.
Wel heb ik nogmaals een 8gb sdkaartje gekregen, welke ik gelijk heb geformatteerd met 32K cluster size

Nog een tipje,
[...]

Even gespeeld met HD filmen en geen schokje te zien, zelfs niet als ik de phone een beetje meehelp.
een paar foto's geschoten met mooie kwaliteit, wel buiten maar binnen komt nog.

Beide klepjes zitten [zonder speling!] muurvast, ik ben eigenwijs en heb ze een stuk of 10x losgehaald en weer bevestigd, maar blijven netjes op hun plek zitten.

Wordt vervolgd.
Heel leuk allemaal, maar dit heb ik ook gedaan. Echter wel via windows zelf.
Alles weer teruggezet. Toen was me gallery opeens traag en de muziekspeler zo traag dat liedjes haperden. :O

Ongelofelijk.

Na een paar minuten / reboot was dit overigens weer oke.

Helaas schokt video nog steeds, wellicht wat minder. Echter nog steeds onacceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Jamievanm schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:51:
[...]

Heel leuk allemaal, maar dit heb ik ook gedaan. Echter wel via windows zelf.
Alles weer teruggezet. Toen was me gallery opeens traag en de muziekspeler zo traag dat liedjes haperden. :O

Ongelofelijk.

Na een paar minuten / reboot was dit overigens weer oke.

Helaas schokt video nog steeds, wellicht wat minder. Echter nog steeds onacceptabel.
Heb je al een keer een video ervan gepost, dan kunnen we zien wat jij onder schokken verstaat, en of er een andere aanwijzing is waarom de video lijkt te schokken, aannemende dat je het filmen bedoeld.
Saus schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:39:
Hebben jullie ook last van het feit dat je heel vaak ophangt in een gesprek omdat je met je wang op beeindigen drukt (of in mijn geval mijn mannelijke/stoere kaaklijn ;))?

Ik heb de Desire nu een maandje, en moet gemiddeld per gesprek 2 keer terugbellen. Zeer vervelend, vooral als je iets van een servicedesk moet hebben, want dan kun je 3 keer je verhaal opnieuw doen.

Deze maand had ik ongeveer 55 meer uitgaande gesprekken dan een normale maand, echt gruwelijk vervelend (aangezien ieder gesprek me ook een minuut kost). Heb al geprobeerd om tijdens het opstarten van het gesprek direct de Desire uit te zetten, maar zodra de proximity sensor mijn gezicht opmerkt staat de Desire weer "aan" (scherm uit, maar zodra je gezicht 1cm los is gaat het scherm aan en kan ik hem weer uitzetten).

Iemand tips?
Je telefoon ruilen (meen ik), je proximity sensor werkt niet. Normaal hoort het scherm uit te gaan als je je telefoon aan je oor hebt, waardoor dit niet kan gebeuren.

[ Voor 49% gewijzigd door XiniX88 op 05-12-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Saus schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:39:

Iemand tips?
Uhm, tijdens het bellen hoord je scherm gewoon uit te staan. Dit wordt gedaan mbv de proximity sensor, zodat je niet constant ophangt tijdens het bellen.
Bij mij werkt die functie gewoon, tenzij ik een oordopje in heb geplugd voor muziek. Geen idee waarom hij bij jou niet werkt.

Is het trouwens normaal dat de proximitysensor uitstaat als je oordopjes ingeplugged hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
vinnieminnie schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:25:
[...]

Uhm, tijdens het bellen hoord je scherm gewoon uit te staan. Dit wordt gedaan mbv de proximity sensor, zodat je niet constant ophangt tijdens het bellen.
Bij mij werkt die functie gewoon, tenzij ik een oordopje in heb geplugd voor muziek. Geen idee waarom hij bij jou niet werkt.

Is het trouwens normaal dat de proximitysensor uitstaat als je oordopjes ingeplugged hebt?
Als dat de meegeleverde zijn, dan gaat je telefoon in headset mode, wat het verschil inderdaad kan maken. Mocht je echte oordopjes erin hebben zitten (dus geen microfoon erbij) dan is het een bug en had ik hem gemeld bij HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms snap ik er niks van, hoor, die settings van de DHD... Ik wil eigenlijk dat het scherm niet vanzelf op zwart gaat als ik 'm even heb liggen. Dus ik ga naar energiebeheer en stel scherm time out of hoe dat ook heet op nooit: scherm gaat gewoon uit na een minuut. Ik zet energiebeheer HELEMAAL uit: scherm gaat gewoon uit na een minuut...

Je moet dat ding toch zo kunnen instellen dat 'ie gewoon NOOIT uitgaat tenzij ik 'm handmatig in de standby zet...??? Wat is dat nou voor doms...? Of zit ik bij de verkeerde instellingen te kijken? Het valt me vaker op dat diverse instellingen op meer plekken lijken te staan, zoals helderheid van het scherm... Het lijkt net of alle energiebeheer opties gewoon totaal NIETS doen... :?

EDIT
Ik heb het net over dubbele instellingen, en opeens zie ik bij Beeld Time-out staan... 8)7 Waarom staat dat dan ook bij Energiebeheer...? :? O, wacht, ik snap het EINDELIJK... Al die instellingen bij Energiebeheer gaan pas in werking als de batterij op het daar ingestelde niveau zit... Dus die overrulen dan de normale instellingen... Pfffffffffffffffffffff... ik heb het door, hoor!!! |:( }:O ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top telefoon, Heb em inmiddels bijna een weekje.
Geen last van misvormde kapjes, proximity sensor issues, bel of ringtone volume issues of een slechte batterij.
Heb gisteren de batterij opnieuw laten calibreren en hij zit nu op 65% na ongeveer 30 uur. Tijdens deze periode heb ik via wifi wat apps gebruikt, een paar keer gebeld, een paar keer gemailt en getracht de telefoon via bluetooth aan mijn autoradio te koppelen. Ik verwacht dus ook dat de batterij ongeveer 2,5 dag mee gaat bij normaal gebruik en de juiste instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
XiniX88 schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:18:
[...]
Je telefoon ruilen (meen ik), je proximity sensor werkt niet. Normaal hoort het scherm uit te gaan als je je telefoon aan je oor hebt, waardoor dit niet kan gebeuren.
vinnieminnie schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:25:
[...]

Nou, de sensor werkt wel, want als ik mijn oor bij het scherm hou gaat het scherm ook uit. Alleen dan nog hang ik soms op. Eerst dacht ik dat het lag aan mijn "levendige" manier van bellen (soms komt mijn oor 1 a 2cm los van de telefoon). Dus wellicht functioneert de sensor prima (alhoewel ik soms ook wel heb als ik zeker weet dat ik mijn hoofd tegen de Desire aan heb gedrukt), maar ik wil gewoon dat het ding uitgaat en pas weer aan gaat als ik de aanknop aanraak.

Maar daar is niets voor dus? En hieruit maak ik ook op dat ik de enige ben waarbij de verbinding verbroken wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:12:
[...]

En waar woon je :p ik gewoon in leiden heb ook in den-haag getest maar daar werkte hij ook niet
Leiderdorp. Dus de dekking is het blijkbaar ook niet. Hier mijn instellingen:

1. *#*#4636#*#* -> Phone Information -> GSM Auto (PRL).
2. Menu -> Settings -> Wireless & Networks -> Mobile Networks -> Network Mode -> GSM/WCDMA Auto.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:41:
EDIT
Ik heb het net over dubbele instellingen, en opeens zie ik bij Beeld Time-out staan... 8)7 Waarom staat dat dan ook bij Energiebeheer...? :? O, wacht, ik snap het EINDELIJK... Al die instellingen bij Energiebeheer gaan pas in werking als de batterij op het daar ingestelde niveau zit... Dus die overrulen dan de normale instellingen... Pfffffffffffffffffffff... ik heb het door, hoor!!! |:( }:O ;)
Dat is normaal zover ik weet. Ik had hetzelfde op mijn WM foons. Idd verwarrend als je er zo voor de eerste keer mee bezig bent, maar logisch als je al wat meer ervaring hebt met smartphones. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Kan iemand mij uitleggen waarom mijn DHD constant aan UMTS gaat hangen? Ik heb gekeken bij de wireless opties en bij de sync opties, maar ik moet mijn telefoon op vliegtuigmodus zetten als ik niet wil dat hij verbindt met UMTS. Hij verbindt zelfs met UMTS als hij met een draadloze router verbonden is hier in huis, wtf!?

Bestaat er ook een app voor om al je connections te monitoren zodat je precies weet wat je telefoon allemaal uitvreet?

EDIT: By the way, als ik aan UMTS hang, betekent dat dan dat ik automatisch ook verbonden ben met het internet van mn provider? Of kan het ook zo zijn dat mijn provider (Hi/KPN) UMTS gebruikt alleen om te bellen?
(Nee, ik begrijp helemaal niets van al die verschillende netwerken :/ )

[ Voor 24% gewijzigd door Neophyte808 op 05-12-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:46
Hallo mensen hier!

Ik kan morgen een Desire HD ophalen bij Vodafone.

Waar moet ik allemaal op letten?

de accuklepje?
sensor tijdens bellen.

wat voor tips hebben jullie nog meer?

en welke dingen moet ik uitzetten, voor energie besparing?
ik heb al gelezen dat helderheid van scherm minder fel moet, dat dat alvast wat scheelt
wifi zoeken, bleutooth etc uit

en moest iets op gsm zetten, zodat ik beter netwerk heb?

[ Voor 7% gewijzigd door SuperVeloce op 05-12-2010 18:14 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

SuperVeloce schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:07:
Hallo mensen hier!

Ik kan morgen een Desire HD ophalen bij Vodafone.

Waar moet ik allemaal op letten?

de accuklepje?
sensor tijdens bellen.

wat voor tips hebben jullie nog meer?

en welke dingen moet ik uitzetten, voor energie besparing?
ik heb al gelezen dat helderheid van scherm minder fel moet, dat dat alvast wat scheelt
wifi zoeken, bleutooth etc uit
Ik had persoonlijk geen last van behuizingsissues, wel zit mijn camera, zoals in de review aangegeven niet helamaal recht achter de lens, al merk ik hier in de praktijk niets van. Een screenprotector is aan te raden, aangezien eigenlijk heel de voorkant scherm is en verder zou ik nog een case kopen voor je toestel. Ik heb zelf een siliconen case en daardoor wankelt de telefoon niet meer heen en weer als je hem op tafel legt en op die manier raakt het gedeelte rond de camera ook niet beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:46
een hoesje werd mij idd aangeraden, zoiets kost ongeveer 20euro dacht ik

zit er standaard geen beschermfolie op voorkant dan?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
Neophyte808 schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:48:
(Nee, ik begrijp helemaal niets van al die verschillende netwerken :/ )
Succes met dat opzoeken dan, het is hier overigens een paar pagina's geleden nog besproken. Verder al denk je dat het een fout is, zet je telefoon op fabrieksinstellingen, treed het dan nog op, dan is het denk ik "normaal".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neophyte808 schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:15:
[...]

Ik had persoonlijk geen last van behuizingsissues, wel zit mijn camera, zoals in de review aangegeven niet helamaal recht achter de lens, al merk ik hier in de praktijk niets van. Een screenprotector is aan te raden, aangezien eigenlijk heel de voorkant scherm is en verder zou ik nog een case kopen voor je toestel. Ik heb zelf een siliconen case en daardoor wankelt de telefoon niet meer heen en weer als je hem op tafel legt en op die manier raakt het gedeelte rond de camera ook niet beschadigd.
Welke case is dat? Ik vind op zich een case en bescherming eigenlijk niet nodig: de DHD zit prima in m'n broekzak, maar de grip is niet echt top. Als ik 'm uit m'n broekzak haal en over wil hevelen in m'n andere hand, voelt het allemaal heel dun en alsof 'ie zo uit m'n handen kan glippen. Met een siliconen case heb je, lijkt mij, echt veel meer grip! Toch...? Dat 'ie dan nog extra beschermt is, is mooi meegenomen. En ach, zeg dat maar meteen wat voor screenprotector je hebt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit standaard geen beschermfolie op, althans geen folie die bij dagelijks gebruik niet hindert. Daar is speciale folie voor gemaakt.
Daarnaast is er een speciaal topic voor accessoires.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 05-12-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voskuh_
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 21:49:
Mijn DHD lijkt moeite te hebben met push... Zowel Gmail maar vooral Whatsapp berichten komen niet binnen, of alleen als ik de DHD echt aan heb en niet 'standy' in m'n broekzal. Ik dacht eerst dat het alleen met Whatsapp niet werkte, maar Gmail lijkt nu ook 'trager' te worden... Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat ik diverse opties verkeerd heb gezet (je probeert van alles om de batterij te sparen) maar ik heb alles een paar keer nagelopen en alles lijkt toch in orde... Vanochtend een Whatsapp bericht pas na 47 minuten of zo binnen toen ik net de telefoon even uit m'n broekzak had gehaald... Zonet zat ik te wacht op een Gmail waarvan ik wist dat die verzonden was, maar er kwam niets. Dus ik kijken op de laptop en ja hoor, daar was 'ie al. Een minuut later kwam 'ie binnen op de DHD...

Al met al is dit bepaald niet betrouwbaar... en voor mij is het eigenlijk erg belangrijk dat ik Gmail en Whatsapp (zowat) meteen krijg...! Nog meer mensen bij wie push niet echt lekker werkt...?

*knip*
Ik heb dit probleem ook, waarschijnlijk pas sinds een aantal dagen. Misschien heeft het te maken gehad met de update voor Whatsapp? Heb jij het inmiddels al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchsaint
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-06 15:03
Heb hem nu ongeveer 2 weken, maar na een week viel telefoon ineens een paar keer op een dag uit...... Soms erg vaak achter elkaar. Toen een paar dagen niet en nu de laatste 3 dagen wel vaak...Erg zuur, zal dat ding wel weer een maand naar de reparatie moeten...eigenlijk te gek voor woorden....Met veel pech gaat het me ook nog kosten, buiten alle overlast die je er weer mee hebt.....

Zijn er al meer gebruikers met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voskuh_ schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:06:
[...]

Ik heb dit probleem ook, waarschijnlijk pas sinds een aantal dagen. Misschien heeft het te maken gehad met de update voor Whatsapp? Heb jij het inmiddels al opgelost?
Ik heb daarna nog een update gedownload en nu lijkt het weer beter te gaan. Maar ik vertrouw het nog niet helemaal: ik kreeg toevallig steeds berichten als ik de telefoon in de hand had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:38:
[...]

Welke case is dat? Ik vind op zich een case en bescherming eigenlijk niet nodig: de DHD zit prima in m'n broekzak, maar de grip is niet echt top. Als ik 'm uit m'n broekzak haal en over wil hevelen in m'n andere hand, voelt het allemaal heel dun en alsof 'ie zo uit m'n handen kan glippen. Met een siliconen case heb je, lijkt mij, echt veel meer grip! Toch...? Dat 'ie dan nog extra beschermt is, is mooi meegenomen. En ach, zeg dat maar meteen wat voor screenprotector je hebt... ;)
De Adapt Silicon Case, ik heb hem van de PDAshop en hij is daar sinds 2 december op voorraad en kost 15 euro. Omdat ik gehoord had dat de screenprotector van PDAshop bagger was, heb ik een Brando Ultra Clear besteld op screenprotector.nl voor een tientje ofzo.

@ XiniX88, ja sorry, maar dit topic gaat zo absurd snel dat je amper aan de man komt als je hier een vraag stelt. Verder is het opzoeken in zo'n groot topic heel lastig (ik zuig echt in werken met zoekmachines, weet nooit wat ik precies in moet typen zodat ik de juiste hits krijg etc. ik heb het echt wel geprobeerd!). Ik meen idd dat het in dit topic was dat het eerder besproken werd, maar toen ging het over roaming (ofzo?), ik krijg het idd zo 123 niet teruggevonden.

EDIT: ik heb het topic doorzocht en ik weet nu wat het verschil is tussen al die netwerkprotocollen, maar dat geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Ik wroot : "Kan iemand mij uitleggen waarom mijn DHD constant aan UMTS gaat hangen? Ik heb gekeken bij de wireless opties en bij de sync opties, maar ik moet mijn telefoon op vliegtuigmodus zetten als ik niet wil dat hij verbindt met UMTS. Hij verbindt zelfs met UMTS als hij met een draadloze router verbonden is hier in huis, wtf!?

Bestaat er ook een app voor om al je connections te monitoren zodat je precies weet wat je telefoon allemaal uitvreet?

By the way, als ik aan UMTS hang, betekent dat dan dat ik automatisch ook verbonden ben met het internet van mn provider? Of kan het ook zo zijn dat mijn provider (Hi/KPN) UMTS gebruikt alleen om te bellen?"

[ Voor 23% gewijzigd door Neophyte808 op 05-12-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
XiniX88 schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:28:
[...]

Als dat de meegeleverde zijn, dan gaat je telefoon in headset mode, wat het verschil inderdaad kan maken. Mocht je echte oordopjes erin hebben zitten (dus geen microfoon erbij) dan is het een bug en had ik hem gemeld bij HTC.
Het gaat hier om mijn eigen creative EP-630 oordopjes zonder microfoon. Ik zal HTC er eens over informeren, want dit hoort natuurlijk niet. Werkt dit overigens bij anderen wel naar behoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neophyte808 schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:53:
[...]

De Adapt Silicon Case, ik heb hem van de PDAshop en hij is daar sinds 2 december op voorraad en kost 15 euro. Omdat ik gehoord had dat de screenprotector van PDAshop bagger was, heb ik een Brando Ultra Clear besteld op screenprotector.nl voor een tientje ofzo.
Dank je! Grappig, ik vroeg om info over de case en de protector alleen als extra info, maar uiteindelijk heb ik nu net als eerste die protector besteld... ;) Ben benieuwd hoe snel ik 'm binnen krijg en, nog belangrijker, of ik 'm zonder stofjes erop geplakt kan krijgen... en een beetje recht ook...! Mocht het mislukken en ik wil die protector er weer af, is je hele toestel dan kleverig of valt dat wel mee...? (Geen idee hoe die dingen plakken!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik heb mijn tel vandaag opgeladen totdat lampje groen brandde, deed toen mijn tel aan en zag bij battstats 99% staan :O.

hoezo 99% :( wie weet hier meer over

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:15:
Hey mensen,

Ik heb mijn tel vandaag opgeladen totdat lampje groen brandde, deed toen mijn tel aan en zag bij battstats 99% staan :O.

Tnx
99% ipv 100%!! Dat kan toch niet! Niet normaal! :z

Oftewel, tenzij je batterij keihard drained, is er niks aan de hand. Live with it. :+ :> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze laten niks achter op je toestel. In ieder geval niks dat niet met een mild vochtig doekje schoongemaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris987
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 13:14
Nogmaals zelfde vraag, misschien dat iemand het probleem of de oplossing ervoor nu wel kent ?
Ik ben nu al een maand in het bezit van de DHD en werkt allemaal prima.

Ik heb alleen gisteren mijn laptop opnieuw geinstalleerd met win 7 en ik krijg htc sync niet meer aan het synchroniseren. HTC Sync herkent wel mijn DHD, alleen ik kan op mijn pc niet op nu synchroniseren drukken. Op mijn telefoon kan dit wel, dan synct de telefoon 1 seconde en springt weer terug. Iemand ook last van dit probleem of gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Chris987 schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:56:
Nogmaals zelfde vraag, misschien dat iemand het probleem of de oplossing ervoor nu wel kent ?
Ik ben nu al een maand in het bezit van de DHD en werkt allemaal prima.

Ik heb alleen gisteren mijn laptop opnieuw geinstalleerd met win 7 en ik krijg htc sync niet meer aan het synchroniseren. HTC Sync herkent wel mijn DHD, alleen ik kan op mijn pc niet op nu synchroniseren drukken. Op mijn telefoon kan dit wel, dan synct de telefoon 1 seconde en springt weer terug. Iemand ook last van dit probleem of gehad ?
Heb je wel ingesteld wat je wil synchroniseren?

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Na een tijdje zoeken ben ik tot de volgende conclusie gekomen: UMTS is niet per se internet, maar kan ook voor bellen/sms gebruikt worden, PLEASE correct me if I 'm wrong.

Nu iets anders: ik wil mijn contacten en bij voorkeur ook mijn SMSjes overzetten van mijn oude telefoon naar mijn nieuwe. Nu heeft HTC daar zo'n app voor, maar die ondersteunt natuurlijk mijn oude telefoon (Samsung omnia i900) niet. Nu heb ik iig alle nummers op mijn simkaart gezet (ik weet niet of dit met berichten ook kan/standaard is?) en nu wil ik ze op mn DHD zetten. Als ga naar contacten -> gegevens importeren uit simkaart, dan krijg ik een keuze tussen mn gmail account en "telefoon" en welke van de 2 ik ook kies, ik krijg daarna een scherm met "zoeken naar contacten" en er is dan niets gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
vinnieminnie schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:28:
[...]

Het gaat hier om mijn eigen creative EP-630 oordopjes zonder microfoon. Ik zal HTC er eens over informeren, want dit hoort natuurlijk niet. Werkt dit overigens bij anderen wel naar behoren?
Voor de volledigheid: kijk eens of er bovenin een koptelefoon of een headset icoontje staat. Ik heb laatst gebeld met mijn sennheiser oordopjes, zonder mic, en volgens mij bleef mijn scherm aan. Lijkt me ook wel logisch eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:17:
[...]

99% ipv 100%!! Dat kan toch niet! Niet normaal! :z

Oftewel, tenzij je batterij keihard drained, is er niks aan de hand. Live with it. :+ :> ;)
[sarcasm]Opstarten alleen kost al 1% van je batterij, dat weet iedereen toch??[/sarcasm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:15:
Hey mensen,

Tnx
Dit is normaal. Om door/overladen van de batterij te voorkomen wordt het opladen uitgeschakeld bij 100%. Bij mijn HTC Hero zag ik het soms dan weer teruglopen tot 98% voordat er weer werd bijgeladen. Ik heb er bij mijn Desire HD nog niet opgelet maar ik neem aan dat dit mechanisme ongeveer hetzelfde werkt.

Kortom er kunnen 1 of 2 procenten afvallen nadat de 100% is bereikt.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://cgi.ebay.co.uk/New...es_RL&hash=item2a08dec1f5

Die besteld, is wel voor de Galaxy S maar is wel een universele (staat er zo vaak op voor zoveel telefoons) dus ik denk dat er wel een Desire HD in kan die 3,8mm breder is. Komt uit UK dus hopelijk vrijdag binnen :)

Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 9).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!