Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammie72
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-06 08:18
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:33:
Heeft die Intertoys case een zwarte of rode binnenkant?
een rode, ik heb hem net in Almere Stad gehaald (de laatste die in het rekje lag) en moet zeggen dat ie wel wat dik is als het tablet erin zit maar erg mooie kwaliteit voor de euro's die je er voor betaald. Verder best wel wat opberg mogelijkheden voor andere zaakjes en een mooi rond gat waardoor de camera zijn werk kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:33:
Heeft die Intertoys case een zwarte of rode binnenkant?
Een zwart/rode om precies te zijn, een foto en een link naar meer foto's staan ook in dit topic.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sammie72 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:24:
[...]

een rode, ik heb hem net in Almere Stad gehaald (de laatste die in het rekje lag) en moet zeggen dat ie wel wat dik is als het tablet erin zit maar erg mooie kwaliteit voor de euro's die je er voor betaald. Verder best wel wat opberg mogelijkheden voor andere zaakjes en een mooi rond gat waardoor de camera zijn werk kan doen.
Ha mooi, heb hem net besteld via intertoys.nl. Hoef ik de deur niet uit en loop ik niet het risico dat ik voor niks naar Intertoys ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij bol.com lijkt prijs van de blackberry 16gb te zijn verhoogd (nu even duur als 64 gb :') ). Foutje of gaan de prijzen weer omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:57:
Bij bol.com lijkt prijs van de blackberry 16gb te zijn verhoogd (nu even duur als 64 gb :') ). Foutje of gaan de prijzen weer omhoog?
Dat is bekend, heeft zelfs op de frontpage gestaan. Zie het levertijden topic meer info.

Intussen heb ik vanochtend eindelijk mijn root voor elkaar:
Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/c552x5c0b/root.jpg

Ik begon met een clean slate op 1.0.8 laatste versie.
Het duurde 4 uur, waarvan 3 alleen maar downloaden van de 2.0 update was, waar je toch bij moet blijven zitten omdat als hij klaar is je maar een kleine window hebt om die oude 2.0 kernel terug te zetten.

Belangrijke zaken als je ook wil rooten:
  • Volg de handleidingen van crackberry voor rooten van de playbook en market installeren respectievelijk.
  • Begin met een 'factory reset'
  • Vraag de 2.0 beta pas aan nadat je de factory reset hebt gedaan, en upgrade naar de oude 2.0 versie.
  • Gebruik overal ALLEEN het IP van de USB verbinding (169.254.0.1)
  • Als je het toch verkloot, wacht tot de 24 uur voor de beta aanvraag zijn verlopen voordat je het opnieuw probeert.
Volg niet de aanwijzingen die hier eerder in het forum stonden, want die zijn niet helemaal compleet en werken in ieder geval niet bij iedereen (bij mij dus niet bv). Ook staat er niks over een paar cruciale instellingen in WinSCP om het te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Gefeliciteerd entilzha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks.. Kost een uur of 15 (!!), heb je ook wat. Android Market goodness. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dat zo hoor wacht ik wel tot dat 2.0 echt uitkomt in Februari! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop nu toch echt met 2.0 de aanbod van apps wat uitgebreider wordt, want op dit moment is inderdaad gewoon triest -> monopoly voor bijna 10 euro? Heb het op de iPad voor 79 cent gekocht...

Ook heeft de PlayBook hier bij ons wat moeite met de draadloos netwerk verbinding en de signaal daarvan, terwijl de iPad op zelfde plek zonder probleem site kan laden en weergeven geeft de PlayBook een netwerk error aan, ook kwam ik de "stuck on agreement" bij de setup tegen, en de UI en hele os is in mijn ogen nog al kaal en onaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:09:
Ik hoop nu toch echt met 2.0 de aanbod van apps wat uitgebreider wordt, want op dit moment is inderdaad gewoon triest -> monopoly voor bijna 10 euro? Heb het op de iPad voor 79 cent gekocht...

Ook heeft de PlayBook hier bij ons wat moeite met de draadloos netwerk verbinding en de signaal daarvan, terwijl de iPad op zelfde plek zonder probleem site kan laden en weergeven geeft de PlayBook een netwerk error aan, ook kwam ik de "stuck on agreement" bij de setup tegen, en de UI en hele os is in mijn ogen nog al kaal en onaf.
Ja dat er weinig apps zijn weet iedereen. Verandert dat met de 2.0? Weinig kans. Sideloaden van Android apps of hopen dat anderen ze in Appworld zetten is wat het moet gaan doen content wise. Maar er is vast wel een android monopoly app beschikbaar?

Voor wat betreft wifi ben ik het niet met je eens. De mijne heeft echt een extreem goede wifi ontvangst. Kan overal binnenshuis zonder problemen op het net, met data rates goed genoeg om te streamen met de uitzending gemist app. Ook de UI zit wat mij betreft echt heel goed in elkaar. Dus wat dat betreft is het smaken verschillen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 19:05:
Als ik dat zo hoor wacht ik wel tot dat 2.0 echt uitkomt in Februari! :P
Als je de goede procedure volgt kan het dus in 4 uur, waarvan er 3 uit wachten op download bestaan. Ik heb mijn download snelheid terug gerekend naar 50 kB/s. Das niet echt prima, dus als je meer geluk hebt met de server belasting kan het misschien nog wel veel sneller.

Echter als je het verknaait gaat het snel lang duren helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 22:25:
[...]

Ja dat er weinig apps zijn weet iedereen. Verandert dat met de 2.0? Weinig kans. Sideloaden van Android apps of hopen dat anderen ze in Appworld zetten is wat het moet gaan doen content wise. Maar er is vast wel een android monopoly app beschikbaar?

Voor wat betreft wifi ben ik het niet met je eens. De mijne heeft echt een extreem goede wifi ontvangst. Kan overal binnenshuis zonder problemen op het net, met data rates goed genoeg om te streamen met de uitzending gemist app. Ook de UI zit wat mij betreft echt heel goed in elkaar. Dus wat dat betreft is het smaken verschillen denk ik.
Ik hik ook tegen de instabiele wifi aan. Kan dit aan modem/router liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:28:
[...]

Ik hik ook tegen de instabiele wifi aan. Kan dit aan modem/router liggen?
Punt is dat ik vandaag letterlijk in mijn kamer op mijn iMac en iPad uitstekend signaal heb terwijl de PlayBook browser error geeft... En ook de zogenaamde "stuck on agreement" bug word je ook niet echt blij van als je de PlayBook voor het eerst aan doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Mijn verbinding is prima maar ik zit ook niet ver van de router. 300n router, wpa2 met aes encryptie. Snelheid gaat niet hoger dan 65mbit, effectief ongeveer 1,2MB/s. Dit schijnt ongeveer de max te zijn. Beta2 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist de 5Ghz band op N only gezet, werkt nu al iets beter.

YouTube: Hands-on with BlackBerry Playbook 2.0 software, een zeer uitgebreid video van CES over OS 2.0!
Ik zie dat veel bekende apps eindelijk naar de PlayBook zal komen; Box.net, Evernote, Zinio, BCC News etc. -> Goed teken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Krijg het nog steeds niet voor elkaar om een ander toetsenbord te gebruiken in Beta 2.0 incl. Android market. Downloaden en instaleren gaat goed. Ga ik vervolgens naar de instellingen (van Android, dus NIET van QNX), dan zet ik het vinkje uit bij BB keyboard en zet ik een vinkje bij, in mijn geval, hackers keyboard. Ga ik vervolgens een menu terug en ga weer naar de instellingen voor toetsenbord, dan staat er doodleuk alleen een vinkje bij BB keyboard en niet bij mijn geïnstalleerde hackers keyboard.

Iemand al gelukt, en zo ja hoe, een ander keyboard te installeren en werkend te krijgen in Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:13
de playbook blijft nu wel ingelogd op tweakers. zelfs na het uitzetten. waarom nu wel en eerder niet. geen idee.

wellicht dat iemand kan helpen met een ander probleem.. ik heb bij Blaq (twitter) nagenoeg nooit een timeline, soms dan is deze er opeens wel weer.. herinstallatie heeft helaas geen nut. gaat om de beta os.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Zojuist (na lang zoeken) een Targus Zierra voor de Playbook gehaalt, bij de Intertoys aan 't Pietervreede Plein in Tilburg werden deze net aangevuld dus liggen er nu nog zeker een stuk of 6 á 8.

Afbeeldingslocatie: http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/full/497206051.jpg?Expires=1326725976&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=bK2uW8uRKebkBmwCaHQgA99d-ikKxDNwjtvlJg8x9N7kk4FRDkeqQoe0snmjzltKTjINclXRS0HR73O7xVQPV90HRmAtIDT0xqZdsGDvHfNQqFWZfDgKz3WaYSQ~oRjUJZvVXaHaRx4uXqMrG6ZcRVFFJlC4VP8noe9SNe43MzQ_

[ Voor 45% gewijzigd door JunkieXP op 16-01-2012 15:44 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:03
Gisteren battery bug gehad, heeft heel wat uurtjes geduur maar is uiteindelijk weer opgelost, echter wel weer alles kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 01:11:
Heb zojuist de 5Ghz band op N only gezet, werkt nu al iets beter.

YouTube: Hands-on with BlackBerry Playbook 2.0 software, een zeer uitgebreid video van CES over OS 2.0!
Ik zie dat veel bekende apps eindelijk naar de PlayBook zal komen; Box.net, Evernote, Zinio, BCC News etc. -> Goed teken! _/-\o_
"In this particular build ..."
Riiight. Ik ben zeer benieuwd of de release straks wel in portrait werkt.
Verder supercool! Gaat wel mooi worden.

Hoop alleen dat ze inderdaad het keyboard fatsoenlijk maken. Daar ben ik nog niet wild van, zeker waar de enter toets zit, en de cijfers etc.

En ik blijf me zorgen maken over hoe ze uiteindelijk die Android apps gaan implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu ik wat meer android apps heb geinstalleerd, merk ik een duidelijke trend. Alle 'eenvoudige' apps werken prima, maar zodra het om mooie grafische spelletjes gaat werkt er helemaal niks meer. Allemaal force close bij het openen. Maken die soms gebruik van een of andere bibliotheek eie hier niet op staat of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 00:19:
[...]

Punt is dat ik vandaag letterlijk in mijn kamer op mijn iMac en iPad uitstekend signaal heb terwijl de PlayBook browser error geeft... En ook de zogenaamde "stuck on agreement" bug word je ook niet echt blij van als je de PlayBook voor het eerst aan doet!
WiFi werkt hier perfect heb de VeVo app erop staan en streamen van de video gaat zonder haperen, heb mijn router(s) op mixed staan (N+G 2.4Ghz, 5Ghz staat uit) en 20Mhz kanaal, transmissie rate op Auto.
Ook de Slacker radio app streamed zonder problemen (via proxy).
Heb ook een iPad maar merk dat ik de PlayBook steeds vaker gebruik...
O.a. even snel een bestandje/film erop zetten gaat zo veel makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Zo net ook even aan de gang geweest om wat Apps te installeren. Wat is nou eigenlijk de bedoeling van die ICS launcher. Zit ik nu gewoon ff icecream sandwich op de playbook te draaien? Gallerij, mail alles werkt gewoon.....

Ook de Android Browser werkt geweldig langs (de toch betere) native browser, nu kan ik gelukkig text zoeken op de pagina (ctrl+f), nu nog een pdf viewer met die functie.

ps
Iemand al ergens de RTL gemist .bar gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twanjo schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:39:
Iemand al ergens de RTL gemist .bar gevonden?
Volgens mij werkt die niet lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intertoys case is toen straks verzonden. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De knoop doorgehakt en de PlayBook gaat retour richting Bol.com!

Na twee dagen gespeeld te hebben met de PlayBook is de tablet toch eigenlijk niks voor mij geworden.
De hardware van de PlayBook zit erg goed in elkaar, degelijk kwaliteit, top speakers en uitstekend camera. Maar ik zit me toch tig te ergeren aan de aanbod van apps en de vraag of het eigenlijk wel goed gaat komen ondanks de belofte met OS 2.0 update. Ook vind ik persoonlijk scherm net iets te klein om fatsoenlijk te gaan surfen maar daarnaast vind ik het heus handig dat je echt overal kan meenemen en pas prima in mijn jas. Maar op dit moment is de OS gewoon niet af en stelt de ingebouwde apps gewoon teleur.
Was van plan om het als pdf te gebruiken voor college slides, maar ondanks samenwerking met Adobe heeft men geen simpele search functie ingebouwd. Ondanks voelt de QNXOS toch goed aan en ik zie zeker potentie in de toekomst, mocht RIM dit jaar weet te overleven met geweld van Android, iOS en WP7.

1 ding is zeker. Elop heeft gelijk, het gaat niet meer om oorlog tussen hardware fabrikant maar om de ecosysteem. En op dit moment zie ik niet zo gauw 1 2 3 de dev's massaal hun aandacht gaan richt voor de PlayBook, wie weet verandert dit met BB10 maar tijd zal het leren.

Kortom als ik de mogelijkheid nog heb om de 16GB versie voor 199 euro te bestellen, dan had ik zeker een goeie deal gevonden. Maar voor 299 euro en met aankomst van nieuwe tablets (quad core, hd resolutie en "20 uur" batterij) en de iPad 3 (retina) lijkt het me toch iets te veel achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Waarom is er geen Micro HDMI Male naar HDMI Female kabeltje van een CM of 10 beschikbaar. Alles wat deze functie biedt betreft de MHL Kabbels welke USB doorgeven aan HDMI.

Wil gewoon niet zo'n "Log Blok" aan m'n Playbook hangen. Iemand wellicht een adresje voor hetgeen ik zoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:17:
De knoop doorgehakt en de PlayBook gaat retour richting Bol.com!
[/quoten

De playbook is qua internet beter dan ipad en ook de software in beta versie is gewoon goed. De Apps die er zijn is voldoende voor office en multimedia inclusief comics en ebooks. Het enige wst je zou kunnen missen zijn games maar vind persoonlijk geen probleem. Het speelt zoiezo beter op een ps3 of psp.De hardware zoals het scherm, geluid is super goed en ook het beste wat je kunt krijgen

Ik weet niet wat je verwacht van een tablet maar veel apps boeit m e niet wel apps die goed zijn en ook iets toevoegen. Deze vind ik wel in de store. wellicht geen widgets en grappige apps maar daar heb je niks aan in mijn ogen. ok het fleurt de boel mischien op. Als je toch iets anders wil kijl eens naar de samsung tab of asus android. Deze zijn qua internet en software en toegankelijkheid beter dan Apple muk met dat ellendige itunes. ook heeft android meer gratis apps 8)7 .

Apple sucks with itunes . Android is freedome _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
JunkieXP schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:39:
Waarom is er geen Micro HDMI Male naar HDMI Female kabeltje van een CM of 10 beschikbaar. Alles wat deze functie biedt betreft de MHL Kabbels welke USB doorgeven aan HDMI.

Wil gewoon niet zo'n "Log Blok" aan m'n Playbook hangen. Iemand wellicht een adresje voor hetgeen ik zoek?
Bij www.amazon.de hebben ze veel accessoires. Vanaf 20 euro geen verzendkosten, dus koop daar een leren sleeve plus "luxe" micro hdmi naar hdmi kabel (heb ik iig gedaan). Andere tip is de rapid charger voor 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net de Targus Zierra case van de Intertoys binnen gehad. Ziet er erg mooi uit. Goede afwerking en mooi leer. Hij is inderdaad wel wat dik met de PlayBook erin maar zo wel goed beschermt. Ook het padje om het scherm schoon te maken is een erg leuke aanvulling en werkt ook erg goed. Zeker voor de 12 euro inclusief verzendkosten een echte aanrader!
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/818/20120117155654.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/140/20120117161057.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/862/20120117161025.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/854/20120117161126.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Een koopje is het zeker en de bescherming is erg goed. Maar heb net mijn original leather sleeve binnen van Amazon.de: (rond 15 euro) echt prachtig en hij past nog in je jas. Samen met hdmi kabel - werkt ook prima op een Samsung full hd tv. Beide pakketjes konden gewoon door de brievenbus, hoef je dus niet voor thuis te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Gianni Rombios op 17-01-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan opeens geen youtube meer kijken, krijg dan een rooster te zien met ene uitroepteken in het midden.

Kan echter wel dumpert kijken. Redtube doet het echter weer niet ( :') louter ter controle)

Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Mochten er nog mensen op zoek zijn, heb er één in de aanbieding. Zie V&A. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:34:
Zo net de Targus Zierra case van de Intertoys binnen gehad. Ziet er erg mooi uit. Goede afwerking en mooi leer. Hij is inderdaad wel wat dik met de PlayBook erin maar zo wel goed beschermt. Ook het padje om het scherm schoon te maken is een erg leuke aanvulling en werkt ook erg goed. Zeker voor de 12 euro inclusief verzendkosten een echte aanrader!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je moet / weghalen achter jpg dan zie je de fotos wel.
Heb het ook vandaag binnen. Voelt stevig aan, jammer dat de stoffen binnenkant beneden komt als je er een stand van maakt.

Dus als je het bv neerlegt op een vieze tafel in de trein dan komt dat weer tegen je scherm aan als je het terug klapt. Dus voorral kijken waar je het neerzet als je er een stand van maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:01:
Een koopje is het zeker en de bescherming is erg goed. Maar heb net mijn original leather sleeve binnen van Amazon.de: (rond 15 euro) echt prachtig en hij past nog in je jas. Samen met hdmi kabel - werkt ook prima op een Samsung full hd tv. Beide pakketjes konden gewoon door de brievenbus, hoef je dus niet voor thuis te zijn.
Heb zelf ook besteld bij bol.com rapid charger voor 22 euro was erg goedkoop maar is nu opeens rond de 70 euro weer. Had daar mazzel mee. bedankt BOL. En via amazone.de heb ik een orginele blackberry hoes besteld (nep leer) voor 19 euro incl verzendkosten en een kabel voor hdmi voor 4,55 inclusief verzendkosten en wat wel weer duur was was bescherm folie maar dat is ook van duitse makelij en deze was 16 euro inclusief verzendkosten. Ook via amazone de. Via amazone.de vaak 3-4 dagen levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Echtes Leder hoor, ook in China gebruiken ze dat wel...
pricewatch: BlackBerry PlayBook Leather Sleeve (ACC-39311-201)
Ik geef toe dat je kunt twijfelen of het "genuine" is maar anders zouden ze er niet zo duidelijk mee mogen adverteren (ook op de doos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jatt123 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:10:
[...]

je moet / weghalen achter jpg dan zie je de fotos wel.
Heb het ook vandaag binnen. Voelt stevig aan, jammer dat de stoffen binnenkant beneden komt als je er een stand van maakt.

Dus als je het bv neerlegt op een vieze tafel in de trein dan komt dat weer tegen je scherm aan als je het terug klapt. Dus voorral kijken waar je het neerzet als je er een stand van maakt
Aangepast maar zie zelf geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingcharles
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:15:
Kan opeens geen youtube meer kijken, krijg dan een rooster te zien met ene uitroepteken in het midden.

Kan echter wel dumpert kijken. Redtube doet het echter weer niet ( :') louter ter controle)

Waar kan dit aan liggen?
Ik heb dat ook af en toe op youtube. maar embedded youtube op andere sites doet ie dan weer prima. ik zie geen patroon en is erg vreemd. draai versie 1.08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Reboot is af en toe wel nodig heb ik gemerkt.

Edit: Nodig is wat veel gezegd, maar sommige programma's en internet draaiden ineens minder. Was opgelost na een reboot. Vast zat hij nog niet. Internet en ebooks is ook het meeste wat ik doe. Kan niet wachten op de update voor emailintegratie... 17 feb begreep ik.

[ Voor 74% gewijzigd door Gianni Rombios op 18-01-2012 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:57:
Gelukkig nooit een reboot hoeven te doen.

Het meeste wat ik doe met mijn playbook is surfen en emailen. Ook veel lezen en vooral strips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg bij youtube een soort ijzeren hek te zien met groot uitroepteken in het midden.

Kan er echter niet op klikken.

Gaat om alle youtube filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:57:

Edit: Nodig is wat veel gezegd, maar sommige programma's en internet draaiden ineens minder. Was opgelost na een reboot. Vast zat hij nog niet. Internet en ebooks is ook het meeste wat ik doe. Kan niet wachten op de update voor emailintegratie... 17 feb begreep ik.
Sommige programmas blijven af en toe hangen. Mijn Vevo is er zo ver mee opgehouden dat ik hem maar weer heb gedeinstalleeerd. Meestal helpt een reboot wel, maar daar niet. Het is een beetje beta denk ik. En misschien heeft de root er ook iets mee te maken.

Ik heb sinds de root ook problemen met sommige certificates, bv in de appworld geeft hij een melding dat het certificaat van de server niet ok zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toekomst ziet er niet zo goed uit voor BlackBerry: http://www.nu.nl/gadgets/...eresse-in-blackberry.html hopen dat ze toch gewoon bezig blijven met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Klinkt niet best maar misschien redt(?) Ford: http://n4bb.com/ford-buying-research-in-motion

Nieuwe Playbooks, hopelijk gaat dat allemaal ook gewoon door: http://www.winmagpro.nl/c...komt-met-nieuwe-playbooks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:17:
...

1 ding is zeker. Elop heeft gelijk, het gaat niet meer om oorlog tussen hardware fabrikant maar om de ecosysteem. En op dit moment zie ik niet zo gauw 1 2 3 de dev's massaal hun aandacht gaan richt voor de PlayBook, wie weet verandert dit met BB10 maar tijd zal het leren.

Kortom als ik de mogelijkheid nog heb om de 16GB versie voor 199 euro te bestellen, dan had ik zeker een goeie deal gevonden. Maar voor 299 euro en met aankomst van nieuwe tablets (quad core, hd resolutie en "20 uur" batterij) en de iPad 3 (retina) lijkt het me toch iets te veel achteraf.
Ik denk dat de developers zich juist wel gaan richten op apps uitbrengen naar de PlayBook, vooral omdat ze de laatste maanden die dingen behoorlijk hebben afgeprijsd waardoor er een grotere afzetmarkt is en omdat het porten van een Android app kinderspel is (met aantal eerder genoemde uitzondering daargelaten).
Veel apps uit de market zijn al werkend getest op de PlayBook, de fabrikant hoefteer maar een miniem budget voor nodig om het even te converteren naar PlayBook en in de appworld te zetten.

Verder is het formaat etc. natuurlijk persoonlijk en het is begrijpelijk dat je hierdoor de PlayBook niet fijn vind. Maar let er wel op dat je je niet laat misleiden door cijfertjes, quad of hexacore etc..
Even als voorbeeld: bij een Windows Phone 7 telefoon die tientallen procenten minder mhz heeft t.o.v. een vergelijkbare android telefoon vond ik WP7 toch een stuk sneller werken en reageren.
De combinatie van het OS, de (grafische)chipset en de CPU is veel belangrijker dan een paar extra mhz of extra cores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 13:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
ben nu de update aan het downloaden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Heb de update er op staan en hij doet het prima. Dat toetsenbord is grappig maar wel wennen. Meer kan ik er nog niet over zeggen want ik heb het nog niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

BETA 2.0.0.7111 draait hier nu ook =). Zie op het oog weinig veranderingen, alleen zijn de Toetsenbord Instellingen weer terug waarbij je o.a. Suggesties en Auto Aanvullen e.d. kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
pff download gaat bij mij wel traag 20% in half uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

roflexx schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:31:
pff download gaat bij mij wel traag 20% in half uur
1ste 50% ging bij mij ook erg traag, daarna ineens 35% in zo'n 10 minuten, waarna de overige 15% binnen luttele minuten volgde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Inmiddels gaat het behoorlijk rap, de drukte is denk ik wel voorbij. Meesterlijk dat toetsenbord. Ik had niet verwacht dat het ook in het Nederlands net zo goed zou voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperBrouwer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-07 22:44
Blijf je in de nieuwe update root houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemad die kan vertellen wat de pluspunten zijn van deze nieuw update en is de blackberry market al wat groter met android apps of staan ze er nog niet tussen. _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Snellere browser en tekstvoorspelling. Dat is wel het belangrijkste. Rooten schijn je opnieuw te moeten doen. Check de discussie die je uit de bovenstaande link kon vinden:
http://forums.crackberry....111-a-690032/#post7043630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach is dat alles en ik las ergens adobe air 3.0 . Ik wacht wel tot de echt release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf! Maar ik heb net met pijn en moeite die jailbreak gedaan.
Lijkt er op dat vooralsnog rooten niet kan, of zie ik dat verkeerd?

Op zich is rooten nu wel veeeeel makkelijker geworden met de nieuwe Dingleberry versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperBrouwer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-07 22:44
Net toch maar de update geïnstalleerd alles werkt een stuk sneller voor mijn gevoel. Echter werkt mijn Market niet meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ook niet na nog een herstart? Bij mij was de koppeling naar de App World na de vorige beta al een beetje stuk, maar de App World doet het nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk wordt de Android Market bedoeld.
Er schijnt een manier te zijn om android 7111 te draaien en root te behouden op de laatste beta (2.0.0.7111)
Ben er nog niet precies achter hoe dit te doen maar heb wel al dit gevonden.

Morgen even verder proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:45
heeft deze update ook nut als je niet wilt rooten. .Vind de playbook prima zoals ie is maar sta wel open voor iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
jaaa browser is sneller, android apps instaleren, aangepast keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07 12:56
Ben benieuwd. Ben hem nu aan het downloaden de update maar gaat goed langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
duurde bij mij 3 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Is het verstandig om nu nog een Playbook in de winkel te kopen? Had ergens gelezen dat ze in februari weer korting gaan geven? Wordt wel steeds moeilijker om er nog 1 te vinden.. maar we zullen zien :)

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou de 64 kopen. een prijs van 299 is geen geld maar bedenkt goed wat je er mee wil gaan doen.

Ik ben erg tevreden en gebruik het als e-reader en comics reader.Met de webbrowser en email is het gewoon een beetje mijn vervanger voor de laptop. films kijken doet doen de kinderen erop alsmede tekenen en de speaker kwaliteit is super voor zowel film als muziek. Maar dat zou ik sneller doen via mijn stereo.

Ik had in het bgin niet verwacht dat de tablet een gedeeltelijke vervanging zou worden van mijn laptop en het was ook een beetje voor mij een gok of het apperaat na een paar weken niet in de kast zou belanden. Maar ik neem het zelf mee naar bed om te lezen zonder dat het licht aan hoeft.

Games doe ik niet tenzij er ooit een goede strategisch spel komt dan wel denk ik maar dat doe ik toch liever op een psp of ps3.

Dus nogmaals denk wat je er mee zou kunnen doen want ik ken teveel mensen die hun ipad al in de kast hebben liggen omdat ze het gewoon niet gebruiken en zich toch verwonderen over het feit dat ik een playbook heb die ietsje pietsje dikker is met een kleiner scherm. Dit laatste is een voordeel omdat je het makkelijker meeneemt en opbergt. Als je iets koopt dan is een 7 of 8 inch een goede keuze.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 00:03:
ik zou de 64 kopen. een prijs van 299 is geen geld maar bedenkt goed wat je er mee wil gaan doen.

Ik ben erg tevreden en gebruik het als e-reader en comics reader.Met de webbrowser en email is het gewoon een beetje mijn vervanger voor de laptop. films kijken doet doen de kinderen erop alsmede tekenen en de speaker kwaliteit is super voor zowel film als muziek. Maar dat zou ik sneller doen via mijn stereo.

Ik had in het bgin niet verwacht dat de tablet een gedeeltelijke vervanging zou worden van mijn laptop en het was ook een beetje voor mij een gok of het apperaat na een paar weken niet in de kast zou belanden. Maar ik neem het zelf mee naar bed om te lezen zonder dat het licht aan hoeft.

Games doe ik niet tenzij er ooit een goede strategisch spel komt dan wel denk ik maar dat doe ik toch liever op een psp of ps3.

Dus nogmaals denk wat je er mee zou kunnen doen want ik ken teveel mensen die hun ipad al in de kast hebben liggen omdat ze het gewoon niet gebruiken en zich toch verwonderen over het feit dat ik een playbook heb die ietsje pietsje dikker is met een kleiner scherm. Dit laatste is een voordeel omdat je het makkelijker meeneemt en opbergt. Als je iets koopt dan is een 7 of 8 inch een goede keuze.
Tsja, het is toch weer vijftig procent duurder, dat is niet niks. Duurder zullen ze neem ik aan niet worden, dus wachten kan geen kwaad, zeker omdat volgende maand waarschijnlijk ook weer een nieuwe versie uitkomt. Zowel software als hardware. :)

Heb je hem nodig, of waar wil je hem voor gebruiken? Zelf gebruik ik hem meer dan ik had verwacht. In bed is het echt een ideaal ding voor, kan niet wachten tot ik ook mijn mail vanuit bed kan doen sochtends. Ook casual surfing op de bank is echt geweldig. En natuurlijk waar hij voor gemaakt is, als pleeboek :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 07:30:
[...]
En natuurlijk waar hij voor gemaakt is, als pleeboek :X
Dat vindt mij vrouwtje raar :) maar het is wel zo fijn om een stripje te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het ding net binnen, gisteren de beta erop gezet, maar wat moet ik dan precies doen om android zaken erop te krijgen? moet ik dan persee rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Gisteren met een 3tal Converters geprobeerd de Audio Stream om te zetten, PopCorn AudioConverter, Xenos*** en nog een Tool, maar geen van allen was in staat om A_AC3 te converten.

Ik hoop echt dat RIM inziet dat de Playbook met ondersteuning voor meer AudioFormaten een Geniale PMP in handen heeft die zich ook steeds beter weet te profileren als AllRound Tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 00:03:

Tnx, de 32gb is te krijgen voor 250 euro, vind deze wel ok. Ja dat is ook wat ik ermee wil doen, beetje boeken lezen en surfen in bed. Ik zat eerst naar een android tablet te kijken (transformer) maar vind hem nog steeds een beetje te laggy.. ik heb zelf ook met de playbook gespeeld en was toch aardig tevreden met de snelheid.

En zoals je zegt 7 inch is toch wel handiger om overal mee te nemen :) Achja ik ga zo ff naar de winkel dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:49:
Heb het ding net binnen, gisteren de beta erop gezet, maar wat moet ik dan precies doen om android zaken erop te krijgen? moet ik dan persee rooten?
Nee hoor, dat gaat ook prima zonder root. Alleen niet via de market, je zal individuele apps van het standaard .apk formaat naar .bar moeten omzetten, of iemand vinden die het voor je doet. Dan kan je ze sideloaden.

Is er trouwens iemand met een android tablet die me aan een apk of bar van de nieuwe KPN iTV online app voor tablets? Ik heb geen android tablet, alleen een telefoon, en dan kan je helaas alleen de phone versie downloaden. Als je wil helpen, graag uploaden naar sendspace en even een PM met link.

Ik wil graag testen of ik ook live TV kan ontvangen op de playbook, dat zou wel echt GE-WEL-DIG zijn. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
Heb hem gehaald, en moet zeggen dat het allemaal vrij soepel gaat. voelt veel beter aan dan de android. nu nog ff alles ontdekken en installeren :) ben benieuwd wat 2.0 met zich mee gaat brengen. Ohja formaat is ook ideaal, ik kan playbook in me handen met 2 duimen vrij snel tikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dextourius schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:30:
Heb hem gehaald, en moet zeggen dat het allemaal vrij soepel gaat. voelt veel beter aan dan de android. nu nog ff alles ontdekken en installeren :) ben benieuwd wat 2.0 met zich mee gaat brengen. Ohja formaat is ook ideaal, ik kan playbook in me handen met 2 duimen vrij snel tikken :)
Welkom bij de club. :)
Top android app is wat mij betreft Uitzending Gemist (PM voor link, wellicht staat hij nog hier eerder in het forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Box.com geeft je gratis 50GB storage en je kunt ook je collega's 50GB geven. Geweldig! Actie was tot 1 januari maar is verlengd. Grijp je kans (box in appworld ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:53

cdoens

Peugeot-gek

Gianni Rombios schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 23:02:
Box.com geeft je gratis 50GB storage en je kunt ook je collega's 50GB geven. Geweldig! Actie was tot 1 januari maar is verlengd. Grijp je kans (box in appworld ).
Grappige app. En wat ik mooi vindt is dat je ook meteen files uit je BB telefoon kunt bekijken. Slim gevonden.

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dextourius schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:30:
Cool man. En met een case eromheen lijkt het net of ik een boek bij me heb zegt mijn vrouwtje :)

Ik typ meestel met mijn twee duimen en dat inderdaad relax.

Ik wacht nog met de update allemaal tenzij android er standaard in zit dan zou ik wel overgaan. :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2012 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50GB is prachtig, maar de upload limiet van 100MB beperkt het praktisch nut nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ja klopt max file size is niet al te groot. Maar het is niet je bandwidth, daar heb ik geen beperking in gevonden.

Ghost commander is ook super en gratis.

[ Voor 15% gewijzigd door Gianni Rombios op 21-01-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij wil bij mij geen verbinding maken met de box.net servers, ik kan dus geen account aanmaken.. ?

Hernieuwd verzoek of iemand me kan helpen aan een apk van de KPN iTV online app voor tablets? Klinkt als een must-have voor iedereen die interactieve tv heeft bij de KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met behulp van de nieuwste dingleberry en de vm heb ik nu de laatste beta draaien met de os van 6149 ;)
Opnieuw geroot en Android Market werkt ook weer.
Alleen de market ziet de Playbook niet als een tablet, dus je kan geen tablet apps downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn600m
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-08 10:22
vandaag ook eindelijk gedowngrade en android market geinstaleerd
weet iemand hoe je de launcher stanaard op de honeycomb thema kan laten draaien
en is er een lijst met alle compitable apk s(die niet naar.bar zijn over gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn600m schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:31:
vandaag ook eindelijk gedowngrade en android market geinstaleerd
weet iemand hoe je de launcher stanaard op de honeycomb thema kan laten draaien
en is er een lijst met alle compitable apk s(die niet naar.bar zijn over gezet)
Tot zover heb ik de indruk dat omzetten naar bar geen enkele invloed heeft op de werking van de app. Voor de lijst kan je dus gewoon die algemene bar lijst gebruiken. Het is niet helemaal duidelijk welke apps het nou wel en welke het niet doen. Tot zover lijkt alles dat grafisch verder gaat dan wat menuutjes het niet te doen. En natuurlijk camera, locaties, etc doen het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn600m
heeft iemand nog de isc launcher bar file ?
Kan alleen maar link's vinden naar megaoplaud "-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn600m
heeft iemand een link naar een tutorial hoe je geroote playbook usb host maakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Heb je deze link doorgespit voor isc launcher http://forums.crackberry....pps-tested-worked-681997/
Zelf vond ik de yahoo messenger handig. Moon+ Reader is een echte topper.

Voor wie toch "iets" wil proberen met Android, het kan met heel weinig moeite en zonder rooten etc:

Zet de playbook in developer mode (configuratie playbook - beveiliging - ontwikkelingsmodus)
Download playbook-tools.zip http://www.mediafire.com/?msi5u4ni3h8nx53
Wijzig de bat file in de playbook tools map: ip-adres van playbook wijzigen (kies gewoon het wifi ip adres)
Wijzig het wachtwoord naar dat wat je net hebt ingesteld.

Nu kun je een bar file op de bat file in de playbook-tools map slepen en hij wordt direct geïnstalleerd op je playbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het lange wachten dan toch bijna voorbij?
http://www.berryreview.co...-launching-february-17th/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:41:
Heb je deze link doorgespit voor isc launcher http://forums.crackberry....pps-tested-worked-681997/
Zelf vond ik de yahoo messenger handig. Moon+ Reader is een echte topper.

Voor wie toch "iets" wil proberen met Android, het kan met heel weinig moeite en zonder rooten etc:

Zet de playbook in developer mode (configuratie playbook - beveiliging - ontwikkelingsmodus)
Download playbook-tools.zip http://www.mediafire.com/?msi5u4ni3h8nx53
Wijzig de bat file in de playbook tools map: ip-adres van playbook wijzigen (kies gewoon het wifi ip adres)
Wijzig het wachtwoord naar dat wat je net hebt ingesteld.

Nu kun je een bar file op de bat file in de playbook-tools map slepen en hij wordt direct geïnstalleerd op je playbook.
Bedankt ga ik eens uitproberen als ik tijd heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 11:51
Het is nog een gerucht, maar misschien toch leuk om hier neer te zetten:

BlackBerry PlayBook OS 2.0 Launching February 17th?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RuntimeError schreef op maandag 23 januari 2012 @ 00:31:
Het is nog een gerucht, maar misschien toch leuk om hier neer te zetten:

BlackBerry PlayBook OS 2.0 Launching February 17th?
kijk eens 2 reacties boven de jouwe? :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Laatst online: 04-11-2019
Lees net op NOS teletekst: Topmannen Blackberry weg, nieuw OS uitgesteld toto einde van het jaar. Zou dat betrekking hebben op de playbook of op de telefoons os10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 11:51
hardware-lover schreef op maandag 23 januari 2012 @ 02:00:
[...]

kijk eens 2 reacties boven de jouwe? :)
Oeps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Twanjo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 08:06:
Lees net op NOS teletekst: Topmannen Blackberry weg, nieuw OS uitgesteld toto einde van het jaar. Zou dat betrekking hebben op de playbook of op de telefoons os10?
os10 lijkt mij, qnx 2.0 is bijna klaar, dan gaan ze die ech niet zover uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spriggan_be
  • Laatst online: 14-12-2017
De BB10 telefoons waren voor de vervanging van de Co - CEO's al aangekondigd voor het laatste kwartaal van 2012.

Maar de fout die je maakt is niet dat ze zijn uitgesteld. Ze zijn nooit aangekondigd geweest voor een bepaalde datum in 2012.

In 2011 werd gezegd dat ze in 2012 op de markt zouden komen.

ASUS Crosshair III Formula RoG AM3 || AMD PHENOM 2 955 BE || Sapphire HD4870 512 mb GDDR5 PCI-E || Corsair Dominator 2 x 2 GB DDR III 1600 || Samsung Spinpoint 600 GB Sata HD + Seagate HD 750 GB || X-Fi Platinum Fatal1ty Champion || Thermaltake Toughpower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Teletekst app werkt trouwens erg goed op de playbook.

[ Voor 3% gewijzigd door Gianni Rombios op 23-01-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
Ik meld me ook maar even in dit topic, over 2 weekjes sta ik op de Blackberry Dev Con en dan ontvang ik ook een Playbook :) Ben best wel benieuwd, zeker nu je met OS 2.0 straks niet meer afhankelijk bent van een BlackBerry telefoon (die ik niet heb)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 14:09
Muchachooo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:46:
Ik meld me ook maar even in dit topic, over 2 weekjes sta ik op de Blackberry Dev Con en dan ontvang ik ook een Playbook :) Ben best wel benieuwd, zeker nu je met OS 2.0 straks niet meer afhankelijk bent van een BlackBerry telefoon (die ik niet heb)..
Wat is de reden dat je gaat? Ik hoop dat er niet teveel mensen enkel en alleen voor het gratis device afkomen, anders is DevCon als een ontwikkelaarsconferentie al snel niets meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Heeft iemand nog een URL voor HootSuite for Android Player Beschikbaar?

Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is ALLEEN bedoeld voor het bespreken van de tablet zelf.