Gianni Rombios schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:09:
[...]
Die mapjes kun je niet in de video app zien maar wel gewoon vanuit een browser zoals Air Browser (gratis). Daarmee kun je de mappen ook aanmaken (maar gaat makkelijker vanaf de pc).
In de foto app gaat het wel (albums ).
De naam van bookmarks kun je (geloof ik) niet veranderen maar de volgorde wel:
bewerken, dan eerst in lijst modus zetten ipv pictogrammen, dan kun je ze heen en weer slepen.
(Ga je hem toch houden?)
Ik twijfel nog best wel... Zitten een paar erg goede voordelen aan de Playbook, zoals de bouwkwaliteit, die subliem is, het design wat simpel maar toch ook chique is, de afwerking waarop niks aan te merken is, het scherm, lekker klein en zo'n resolutie met IPS-technologie is een genot, stereo-speakers FTW, echt heel fijn.
Het OS is gewoon echt strak, mooi, werkt goed, leuk dat die bezel gestures aankan.. Maar er zitten ook wel wat nadelen aan die hopelijk met dat 2.0 OS opgelost zijn.. Zoals die bookmarks niet kunnen renamen of die mapjes in de video- / fotoapplicatie.. Dat zijn gewoon kinderlijk eenvoudige dingetjes die het genot net een beetje wegnemen...
De Market heb ik nog niet goed bekeken, veelal zijn apps en games wel erg prijzig in vergelijking met de Androidmarket.. Daar betaal je 2,50 voor een game en dezelfde game voor de PlayBook kost 6,50... Ach veel games zal ik toch niet gaan spelen, het is vooral voor media (en dan voornamelijk films) en dat is toch wel perfect.
Flash in de browser is fijn, de browser werkt fijn, Office-documenten zijn standaard al uit te lezen en worden goed weergegeven ook erg leuk.. Moet nog even kijken naar het tetheren, dat lijkt me af en toe weleens handig.. Het ontbreken van een micro-SD slot is altijd jammer, maar met 64GB bijna geen klagen en een micro-HDMI kabeltje is besteld in Hongkong voor de paar momenten om te pimpen.
Het zou leuk zijn als er nog .MKV'tjes kunnen worden afgespeeld, of met een update van de video-player of met een andere video-applicatie, maar eigenlijk mag ik niet klagen want m'n Androidtelefoon kon dat ook niet.. Al met al is het ook nog is een exclusief apparaatje wat je niet vaak zal zien in iPad en Androidtabletland en dat is ook wel zo leuk.. Met dat 2.0 kunnen veel Androidapps en games ook worden gedaan/gespeeld op de Playbook wat ik dan ook wel weer erg leuk vind, want dan zal ik wel wat meer gaan gamen, leuk met zo'n 7" schermpje natuurlijk...
En als laatste, zou iemand een foto kunnen maken van de inhoud van het adapterdoosje?
Is het echt handig, goed om die open te maken of zal ik hem gaan opladen via USB-kabel aan de PC ofzo?
PS. Ik zal nog is kijke naar die foto-applicatie, maar ik had er dus een map IJsland op gezet.. met daarin twee submappen en als ik de foto-applicatie opende zag ik dus geen IJslandmapje, maar wel gelijk die twee.. Ik wil gewoon IJsland, klik, twee submappen zien, klik 1 map aanklikken en die specifieke foto's kijken.. Kleine dingetjes, maar RIM, fix het en CLB wordt steeds blijer en blijer
EDIT: Als ik m'n Playbook wil syncen zie ik ook een bookmarks-folder, maar als ik daar m'n bookmarks van de PC in zet zie ik ze niet op m'n Playbook, is dat gek, of klopt dat? Waarom is er anders een bookmarksfolder?
[
Voor 3% gewijzigd door
CLB op 25-01-2012 22:34
]