Dure developer uurtjes, ligt er maar net aan hoe of wat. Als 1 (hobby) developer binnen een aantal weken tussendoor een (gratis) browser maakt die 100x beter werkt als de stock browser (waar waarschijnlijk wel wat dev uurtjes in hebben gezeten van BB zijnde) inclusief alle features (goede tabs, adblocker, etc etc) waar ze daar bij BB van hebben kunnen dromen vind ik het toch knap dat er niemand met die skype sdk aan de slag kan en binnen een aanzienlijke tijd wat basics kan fabriceren voor skype. Tenzij men daar niet zomaar aan de sdk kan komen uiteraard.
Heb het natuurlijk over Origami Browser, de eerste update komt er nu al weer aan vandaag of morgen. UI is gejat van chrome, maar als het maar goed werkt. Blijkt dat ie ook zelf het virtuele trackpad (a la oude BB's) heeft gemaakt waar je enorm accuraat en snel mee kunt scrollen, terwijl BB met al die developers niet eens op een zelfde idee zijn gekomen, want het werkt heerlijk.
Maakt het persoonlijk teminste leuk om iets te doen, want scrollen in de standaard browser is vreselijk en traag (vooral als je dan even GoT wilt bijhouden was ik wel even bezig)
Heb het natuurlijk over Origami Browser, de eerste update komt er nu al weer aan vandaag of morgen. UI is gejat van chrome, maar als het maar goed werkt. Blijkt dat ie ook zelf het virtuele trackpad (a la oude BB's) heeft gemaakt waar je enorm accuraat en snel mee kunt scrollen, terwijl BB met al die developers niet eens op een zelfde idee zijn gekomen, want het werkt heerlijk.
Maakt het persoonlijk teminste leuk om iets te doen, want scrollen in de standaard browser is vreselijk en traag (vooral als je dan even GoT wilt bijhouden was ik wel even bezig)