Het ging toch ook over het geven van reacties op GoT? Niet alleen over opslag dus.
Hoeveel werkgeheugen gebruikt het OS nu als je de tablet opnieuw start?
?? Die kan ik niet plaatsen ??musicfreak schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:37:
Het ging toch ook over het geven van reacties op GoT? Niet alleen over opslag dus.
Vers opgestart is er 670 MB vrij, OS gebruikt dus 330 MB ...musicfreak schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:37:
Ik bedoelde dit:
Lorem_Ipsum schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:45:
Ik heb nog steeds geregeld, bij dit bericht ook, behoorlijke vertraging bij het typen op tweakers. Het lijkt nu ietsje minder te zijn geworden en komt bij mij alleen voor bij het quoten van berichten
Gianni Rombios schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:36:
Zit vooral in de traagheid van javascript icm het trage geheugen van de Playbook.
Ik vraag me af of de 32 en 64GB versies sneller zijn dan de 16GB. Misschien gebruikt het grotere geheugen meer kanalen. Het geheugen van de 16GB die ik heb is echt gillend langzaam vergeleken mijn Galaxy S2.
Dat is nog te overzien denk ik.Vers opgestart is er 670 MB vrij, OS gebruikt dus 330 MB ...
Ik had hem in eerste instantie gekocht voor dezelfde doelen als jij, in het begin relatief veel gebruikt voor films (werkt echt perfect, ook met micro HDMI op een mega TV). Nadeel is inderdaad het app-aanbod, wat ook echt achterblijft.......knakworst schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:02:
Bevalt hij niet?
http://tweakers.net/aanbod/
Overigens is het na veel moeite (stack charging, geduld, op computer aansluiten en updaten, etc.) uiteindelijke gelukt om mijn playbook aan de praat te krijgen.
Vergeleken met mijn Acer A100 die ik verkocht heb, en enkele iPads, moet ik eerlijk zeggen, dat ik enorm positief verrast ben:
- het geluid komt van voren, en is echt heel veel beter dan de andere tablets. Echt heel mooi.
- het besturingssyteem voelt erg solide aan
- aanraakgevoelige bezel is echt heel nuttig
Alleen het app aanbod is echt dramatisch. Hoewel ik dacht dat ik hem voor internet, films etc. zou gebruiken, mis ik de apps echt.
[ Voor 18% gewijzigd door Dreamvoid op 17-05-2013 13:16 ]
Verwijderd
Zelf ook eens naar zitten kijken, gaat niet werken. Zit niks anders op zitten dan te wachten tot UPC uberhaupt een Android app uitbrengt en die dan met geluk geport zien te krijgen. Al denk ik dat er een native app voor gemaakt moet worden zelfs als je dit port naar de playbook.Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:35:
Vraag: (wellicht al eens eerder gesteld hier...)
Iemand een tip om Horizon tv van UPC te laten draaien op BB playbook.
Mist videoplayer windivine, als je die download is er geen app die hem kan lezen.....
[ Voor 20% gewijzigd door MusicAddict op 20-05-2013 17:11 ]
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 02-06-2013 20:09 ]
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Ik gebruik gmail, dus dat zou het kunnen verklaren ja.Gianni Rombios schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:29:
Ja dat is een goed punt. Ook heeft gmail veel minder last dan hotmail/Exchange van hoog batterijverbruik.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2013 21:41 ]
No can do, je kan zelf niks aanpassen aan het 'homescreen', voor zover je het een homescreen kan noemenPindasaus schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:31:
Heeft iemand een idee hoe ik de optie Airplane mode on/off op mijn homescreen kan krijgen?
Verwijderd
Ik bedoel gewoon die standaard adapter met de gele plug van RIM zelf. Ik vind het traag gaan, zeker als ik het bijv. vergelijk met een Surface RT die ik net binnen heb.Gianni Rombios schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:05:
Bedoel je wel de standaard lader met gele connector? 2A is die. Als je een telefoon adapter bedoelt, Dan MOET je minimaal de zwaardere zien op te scharrelen. Deze werkt dan ook meteen prima op je smartphone.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2013 20:50 ]
[ Voor 20% gewijzigd door hardware-lover op 22-06-2013 00:11 ]
Testing, one, two ...
Verwijderd
hmmmiBenshi schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:23:
Volgens de laatste geruchten zou BB10 nog deze maand naar de PlayBook moeten komen. Heb er nog een hard hoofd in maar het zou wel gaaf zijn. Mocht je echt ongeduldig zijn, kan je altijd nog een oude BB10 Dev release op je PlayBook zetten. Daar zitten voor mij echter wel te veel nadelen aan.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik ging meteen even googlen, en jaiBenshi schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:36:
BlackBerry 10 komt toch niet naar de PlayBook. Begrijpelijk maar toch heel erg jammer
[ Voor 13% gewijzigd door MusicAddict op 28-06-2013 14:49 ]
BB PB 3.0 update change log:
-bug fixes
-3 new wallpapers downloaded from google images because we don't have designers to do that shit for us
[ Voor 53% gewijzigd door MusicAddict op 28-06-2013 16:15 ]
Begrijpelijk, dit is mijn eerste en laatste aankoop van een product van BlackBerry.Lorem_Ipsum schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:30:
Nou, voor mij dus voorlopig geen BlackBerry tablet of telefoon, iets met afspraken niet nakomen. Ik baal hier wel van, zeker nu Unity3d BB10 rechtstreeks, zonder tussenkomst van Union, ondersteunt.
Verwijderd
Hetzelfde gevoel heb ik nu ook, zelfs de goedkoopste BB10 phone komt met 2gb ram, dus dan vind ik het beter dat ze het nu gewoon er uit hebben gegooid, al zou ik prima kunnen leven met een aantal apps minder open zodat aan die 1gb genoeg zou zijn maar als dat de logica van blackberry is dan is het maar zo.Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 22:07:
Ik vind het geen verrassing maar ik ben toch teleurgesteld. Ik begrijp ook wel dat als BB10 te traag werkt op de Playbook het niet wordt uitgebracht maar de teleurstelling zit hem in het breken van de belofte dat het wel zou komen.
Gelukkig heb ik niet al te veel betaald voor mijn Playbook en wat hij nu doet doet ie goed.
Dat het wat verouderd is dat begrijp ik ook, maar het ligt er ook maar net aan hoe ze het zouden implementeren. Of echt een nieuwe layout of trouw blijven aan de oude layout zoals os2.1 (maar dan met bb10 als onderliggende kernels e.d)Dreamvoid schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 01:18:
Het is niet alleen de 1GB, de cpu/gpu zijn veel trager. Ik snap het wel, maar het is een dramatisch staaltje PR werk, ze hadden nooit moeten aankondigen dat BB10 zou komen. Nu hadden ze de keus uit 2 kwaden, een slome crappy BB10 of kwaaie PB eigenaars.
Verwijderd
BB10 komt mischien alleen uit op de 1.5Ghz variant, die niemand hier zowat heeft. Maar de kans daarop is zeer klein.iBenshi schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:23:
Volgens de laatste geruchten zou BB10 nog deze maand naar de PlayBook moeten komen. Heb er nog een hard hoofd in maar het zou wel gaaf zijn. Mocht je echt ongeduldig zijn, kan je altijd nog een oude BB10 Dev release op je PlayBook zetten. Daar zitten voor mij echter wel te veel nadelen aan.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2013 19:41 ]
Waar baseer je dat op? Geen bb10 voor playbook is geen bb10 voor playbook, nergens staat dat ze het wel voor de 4g versie uitbrengen. (dan krijgen ze nòg een laag klagende eigenaren op zich af)Verwijderd schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 07:14:
[...]
BB10 komt alleen uit op de 1.5Ghz variant, die niemand hier zowat heeft.
De oude versie die we hier allemaal hebben krijgt geen BB10.
Verwijderd
Gewoon ik weet dat het zo is.MusicAddict schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 09:43:
[...]
Waar baseer je dat op? Geen bb10 voor playbook is geen bb10 voor playbook, nergens staat dat ze het wel voor de 4g versie uitbrengen. (dan krijgen ze nòg een laag klagende eigenaren op zich af)
Aha. Een bronvermelding zou toch wel fijn zijn...
Verwijderd
Probeer eens 'Fast Browser', kost net geen 2 euro maar zit een automatische ad-blocker in, 0, 50 filters, of agressive met 8000 filtersVerwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 14:20:
Als je de uitspraken van voorgaande jaren bekijkt lees je dat ze continue achter de feiten aanliepen.
De 1e grote update voor de PB heeft een jaar geduurd.
BB10 is ruim een jaar uitgesteld. Hoe kan je nu beloven dat een 2 jaar oud product nog de laatste software krijgt? Het bedrijf is totaal niet flexibel en is niet ingericht om snel in de markt in te spelen.
Helaas is de browser verschrikkelijk en traag. En er is geen mogelijkheid om de flash alleen via 2 tikken in te schakelen. Het is alles of niets. Vaak genoeg raak ik een ad aan die dan weer apart opent.
Verwijderd
Zolang BB niet de onderliggende hardware vrijgeeft en dus ook de bootloader kan er weinig worden gedaan.. Anders zou er zo een werkende port zijn gemaakt, kijk maar eens naar de HP touchpad. Qua hardware kan de playbook prima android draaien.Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 17:51:
Bedankt voor de tip.
Hardwarematig is er weinig mis mee. De stereo speaker zij geweldig.
Ze hadden destijds voor die prijs wel 1280*720 res moeten leveren.
Jammer dat er geen android port is want android 5.0 schijnt zelfs op lager hardware
te kunnen draaien.
[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 30-06-2013 18:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2013 23:38 ]
Dolphin kan ik geen goede versie van side-loaden, of hij werkt niet of het is gewoon traag. Heb jij toevallig een goede versie? Dit probleem heb ik met de facebook app, deze krijg ik ook niet werkend..Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:25:
Jullie kunnen ook eens Origami browser checken deze wordt ontwikkeld door iemand op het forum van Crackberry en is via daar te downloaden. Deze heeft bijvoorbeeld ook ad blocking en prive modus. Leuke aan deze browser is dat ze gebruikmaken van de swipe rand. Wat ik ook handig vind is dat er zo'n zwart scroll dingetje (weet niet hoe het heet, is iets van BB telefoons denk ik) in het beeld zit zodat je niet per ongeluk op een link klikt en snel kunt scrollen.
Je kunt trouwens ook bijvoorbeeld Dolphin browser sideloaden.
Ik zou trouwens helemaal geen Android willen draaien op de tablet, ik vind juist Playbook OS prima werken. Alleen zou het prettig zijn als ze de Android runtime hadden geüpdatet naar 4.x zodat je meer recente apps zou kunnen draaien.
[ Voor 5% gewijzigd door MusicAddict op 11-07-2013 00:41 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2013 00:56 ]
Verwijderd
Ik begrijp je! We hebben een restaurant in mijn woonplaats en de mensen die daar bedienen lachen eigenlijk ook altijd en hebben daarbij meestal goede zin.Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:59:
Vandaag weer eenn Playbook 3G in handen gehad, we hebben hier met ze alle staan lachen om de knullige interface, gebrek aan apps, waardeloose Android ondersteuning, langzame Wifi en hoge latency bij 3G.
Snap niet dat de 3G nog zo duur is.
Testing, one, two ...
Verwijderd
Exact!hardware-lover schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:11:
[...]
Ik begrijp je! We hebben een restaurant in mijn woonplaats en de mensen die daar bedienen lachen eigenlijk ook altijd en hebben daarbij meestal goede zin.
Verwijderd
MusicAddict schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 09:43:
[...]
Waar baseer je dat op? Geen bb10 voor playbook is geen bb10 voor playbook, nergens staat dat ze het wel voor de 4g versie uitbrengen. (dan krijgen ze nòg een laag klagende eigenaren op zich af)
Hier stel arrogante beterweters, in plaats je je voordeel deden met mijn info, zeiken jullie het af.musicfreak schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 16:50:
[...]
Aha. Een bronvermelding zou toch wel fijn zijn...
Dat nieuws is al enkele weken oud dus je loopt aardig achter de feiten aan.Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 19:23:
[...]
[...]
Hier stel arrogante beterweters, in plaats je je voordeel deden met mijn info, zeiken jullie het af.
Inmiddels bij de media bekend geworden.
http://www.techzine.nl/ni...geen-blackberry-10-a.html
![]()
Verwijderd
Nee gewoon nog even een herinnering.Bongoarnhem schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:47:
[...]
Dat nieuws is al enkele weken oud dus je loopt aardig achter de feiten aan.
Verwijderd
Het heet alweer een tijdje geen RIM meer hoor.Vlassie1980 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 09:46:
Ach ja, ik had ook wel een beetje de hoop opgegeven dat OS 10 voor de Playbook nog uit zou komen want het was de laatste maanden veel te stil op dat gebied en RIM moet alle zeile Blabla bla andere nonsens
Prima, beetje jammer alleen dat je dan gelijk loopt te verkondigen dat ik nog veel meer nonsens loop te verkopen. Reageer inhoudelijk of reageer anders niet.Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:46:
[...]
Het heet alweer een tijdje geen RIM meer hoor.
[ Voor 3% gewijzigd door Dreamvoid op 29-07-2013 02:44 ]
Verwijderd
Beste Vlassie,Vlassie1980 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 23:35:
[...]
Reageer inhoudelijk of reageer anders niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Dreamvoid op 31-07-2013 01:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2013 13:18 ]
Goede keusVerwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:15:
Mijn dochter is zo gewend aan de playbook dat we vorige week (1 /12 wk) bij mediamarkt stonden bij apple en samsung tablets en ze kon er niks mee en ze gaf aan dat ze toch een playbook op haar verjaardag wil want ze vindt het niks dat er een knop (homebutton) op zit. Ik gaf nog aan dat de samsung ook uitzending gemist app had net als windows 8 op de laptop etc maar dat kan ook via internet gaf ze aan en ze heeft gelijk want ze kan via de browser kijken. Dus thuisgekomen hebben we via amazon een extra Playbook 64Gb tablet gekocht en deze gisteren binnen gekregen en ze is super blij. Ze is net 7 geworden (bijna september maar ze heeft nog vakantie). Ik heb daardoor weer 100 euro bespaard.
Verwijderd
Werken jullie voor Blackberry!? (Voor Vlassie Het voormalige RIM)MusicAddict schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:38:
[...]
Goede keus(zelf heb je dan ook een PB zeker, anders wist ze niet waarom ze het fijn vind werken boven android enzo)
Zelf nog steeds tevreden over mijn refurbished 64gb van ibood. Heb m nu 4 maanden en ben er van overtuigt dat ik hem nog wel even gebruik. Vooral met origami browser is het nu heerlijk vertoeven naar mijn mening.
Zelfs vorige week een rapid charger gekocht gewoon omdat dat wat makkelijker laad, moet hem nog binnenkrijgen. Die usb aansluiting vind ik echt een rotding gezien het een micro usb is, maar de aansluiting zelf groter is, dus de laadkabel beweegt me te veel imho.
[ Voor 7% gewijzigd door MusicAddict op 08-08-2013 11:06 ]
Verwijderd
Spreek geen nonsens, ik maak gewoon grapje. Een troll is iets zeggen waardoor twee andere ruzie krijgen.MusicAddict schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 11:04:
Zoals al eerder werd gezegd, als je niks te melden hebt reageer dan hier niet troll. Dat je nu je grapje probeert te maskeren met een ander kul verhaal maakt me niks uit.
Punt is dat het voor iedereen gewoon anders werkt, voor erbij is het gewoon een goed apparaat, als jeweet wat de nadelen zijn. Kan tteminste de hele dag wifi aan laten staan zonder dat ik daar meer dan een paar procent van kwijt raak, moet ik met mijn telefoon maar eens proberen. Speakers zijn ook gewoon nog steeds een van de beste ( 4 speakers) en als mediaconsumptie apparaat doet het voor mij niet onder voor een ipad of android tablet.
Dat het ondertussen niet beter kan zeg ik Niet, maar voor wat het is is het een prima apparaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2013 23:58 ]
Nou vooruit, laten we het daarbij houdenVerwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:50:
[...]
Spreek geen nonsens, ik maak gewoon grapje. Een troll is iets zeggen waardoor twee andere ruzie krijgen.
Maargoed, genoeg daarover.
Inderdaad voor de prijs is er geen beter alternatief.
Nog wat anders, waarom is de Youtube app zo beperkt? Het is zinvoller gewoon via de browser naar youtube te gaan ipv de app te gebruiken.
Had laatst ook zoiets, ik was wat aan het kloten en ineens deed de button het niet meer. Ook iets met de lader. Heb je hem al een keer laten herstarten? Bij mij deed vervolgens de knop het weer, dacht ook dat ie ineens kapot was. (en als écht je knop kapot is, dan krijg je hem niet meer aangwystyl schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 01:46:
Bij mij doet sinds een week de aan/uit knop van de PB het niet meer. Da's erg onhandig als je net op vakantie bent. Heeft iemand hier ook last van (gehad)? Ik krijg nu het scherm meestal wel aan door hem aan de lader te hangen en dan op het display te tikken, maar dat is niet echt de bedoeling, en onderweg heb ik niet constant een lader bij me.
Morgen maar 's terug naar de Mycom met dat ding, kijken wat ze er van zeggen.
[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 09-08-2013 02:00 ]
Verwijderd
kalemsoft media player is de beste player die alles afspeelt maar kost dan ook 5,99 helaasVerwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:26:
Wat is nou een goede media player voor Playbook? Zeg maar de VLC voor Blackberry?
Want een paar afleveringen star trek speelt hij zo niet af.
Verwijderd
Heb inderdaad de kalemsoft geprobeerd. Hij werkt, maar je wilt niet even stoppen en dan halferwegen de video file verder gaan, dat trekt ie (nog)niet. Even een ander formaat proberen, wellicht werkt het dan super.MusicAddict schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:57:
[...]
kalemsoft media player is de beste player die alles afspeelt maar kost dan ook 5,99 helaaszelf ook geïrriteerd dat van een seizoen van een serie er de helft gewoon niet wordt herkent door de standaard player.
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 10-08-2013 09:19 ]
Had ik laatst ook, na een herstart deed ie het weergwystyl schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 01:46:
Bij mij doet sinds een week de aan/uit knop van de PB het niet meer. Da's erg onhandig als je net op vakantie bent. Heeft iemand hier ook last van (gehad)? Ik krijg nu het scherm meestal wel aan door hem aan de lader te hangen en dan op het display te tikken, maar dat is niet echt de bedoeling, en onderweg heb ik niet constant een lader bij me.
Morgen maar 's terug naar de Mycom met dat ding, kijken wat ze er van zeggen.
Dat had ik inderdaad al geprobeerd, maar hij doet het nu spontaan wel weer normaal.Vlassie1980 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:07:
[...]
Had ik laatst ook, na een herstart deed ie het weer![]()
Maar dat had je vast al geprobeerd....
De resume button werkt bij mij primaVerwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 02:13:
[...]
Heb inderdaad de kalemsoft geprobeerd. Hij werkt, maar je wilt niet even stoppen en dan halferwegen de video file verder gaan, dat trekt ie (nog)niet. Even een ander formaat proberen, wellicht werkt het dan super.
Verwijderd
Welke client wil je er voor gebruiken?Pindasaus schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 04:28:
Hoe is de kwaliteit van video chat? Ik ken niemand met een PlayBook, mocht iemand eens een poging willen wagen stuur mij een berichtje
Ik neem aan de ingebouwde videochat als hij de vraag zo stelt.
Verwijderd
Geen eens gezien dat er standaard er al 1 inzatgwystyl schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 12:09:
[...]
Ik heb hem zelf nog niet gebruikt, dus ik weet het ook niet....
Grootste hekelpunt blijft dat bb chat, alleen voor blackberries onderling.. Terwijl inderdaad die camera prima werk zou kunnen verrichten met Skype als dat er zou zijn, de kwaliteit valt in de camera app niet tegen.Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:34:
[...]
Geen eens gezien dat er standaard er al 1 inzat
Zal zo wie zo sowieso wel mooi zijn met de 3.0 megapixel camera
Juistgwystyl schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 12:09:
[...]
Ik heb hem zelf nog niet gebruikt, dus ik weet het ook niet....
Verwijderd
[ Voor 139% gewijzigd door janvanduschoten op 21-08-2013 11:19 ]
Zo makkelijk is "eventjes een Skype app maken" ook niet, dat is toch een flinke investering in dure developer uurtjes. Voor Skype zelf is de Playbook markt te klein om er in te investeren (nog los van of je de "Microsoft wil geen Skype app voor een directe concurrent maken" samenzweringstheorie gelooft), dus ligt de bal bij Blackberry zelf, met de Skype SDK zouden ze op zich prima een client kunnen schrijven, zoals ze op BB10 ook gedaan hebben. Maar helaas is het duidelijk dat voor BB de Playbook geen prioriteit meer heeft.MusicAddict schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:50:
Raarste vind ik dat er nog niemand een skype app heeft gemaakt, bijvoorbeeld Advanced Camera kan gewoon al de cameras gebruiken als native app zijnde, dus in principe moet het gewoon kunnen..
[ Voor 6% gewijzigd door Dreamvoid op 12-08-2013 10:33 ]
Jammer want ik heb best twee tientjes over voor die app op de PB.Dreamvoid schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:31:
[...]
Zo makkelijk is "eventjes een Skype app maken" ook niet, dat is toch een flinke investering in dure developer uurtjes. Voor Skype zelf is de Playbook markt te klein om er in te investeren (nog los van of je de "Microsoft wil geen Skype app voor een directe concurrent maken" samenzweringstheorie gelooft), dus ligt de bal bij Blackberry zelf, met de Skype SDK zouden ze op zich prima een client kunnen schrijven, zoals ze op BB10 ook gedaan hebben. Maar helaas is het duidelijk dat voor BB de Playbook geen prioriteit meer heeft.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq