Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07 12:56
Vlassie1980 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:20:
Ja, hij zat inderdaad in dat doosje. De verpakking lag achter en was verder volledig compleet.

Bedenk me opeens dat hij natuurlijk al die weken / maanden daar heeft gelegen met een kabel erin dus ik hoop niet dat de batterij brak is. Maar dat moet ik vnv maar ff checken met Battery Guru.
http://appworld.blackberry.com/webstore/content/51274
Aanmelden bij Blackberry Playbook helpdesk. (0800 022 7316)
Gewoon niet aangeven dat het een demo model is maar dat je hem pas in bezit hebt.
Als het goed is heb je wel een factuur van de Media Markt gekregen of niet?
Dan krijg je een retour doos en heb je binnen 5 werk dagen een gerepareerde Playbook thuis.

Heb zelf ook mijn Playbook aangemeld bij Blackberry en mijn playbook was zo gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Ik heb het bonnetje nog, eerst maar even kijken of hij echt zo slecht is volgens die app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:35:
Ik heb 'm nog nooit opengemaakt, laad wel op via USB aan m'n laptop, maar bij de MM lag een gele kabel..
Iemand deze docking via amazon.de besteld, er staat namelijk 'EU-version' bij dus hoop op Nederlandse stopcontact layout qua pinnen, maar op de foto staat weer de drie pins layout (waarschijnlijk stockphoto) maar just
to be shure... Voor 30,00 lijkt me dat een mooi ding ipv 60,00 bij PDAshop ofzo. Maar NL stopcontact ja / nee?

[afbeelding]

EDIT: Je kan verschillende layouts kiezen, EU, UK, AR, CN en SK, dus EU zal wel goed zijn dunkt me?
Ja dat gaat zeker goed (ik heb de rapid EU zonder dock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Vlassie1980 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:59:
Jammer, ik had ook graag een gele USB kabel gehad :)

Maar... Is het normaal dat hij er zo lang over doet om op te laden met die lader? En hoe lang doen jullie gemiddeld op 1 lading met je Playbook?
Kijk is op de Lader zelf hoeveel mAH geoutput wordt? Ik zou haast vermoeden dat ze je toch de "verkeerde" langzaamladende Kabel hebben meegegeven.

PS Join the Club of buying the last one =P.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

CLB schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:35:
Iemand deze docking via amazon.de besteld, er staat namelijk 'EU-version' bij dus hoop op Nederlandse stopcontact layout qua pinnen, maar op de foto staat weer de drie pins layout (waarschijnlijk stockphoto) maar just
to be shure... Voor 30,00 lijkt me dat een mooi ding ipv 60,00 bij PDAshop ofzo. Maar NL stopcontact ja / nee?

EDIT: Je kan verschillende layouts kiezen, EU, UK, AR, CN en SK, dus EU zal wel goed zijn dunkt me?
Ja ik, 2 stuks, en deze zijn vanmorgen bij me afgeleverd en er staat er nu een in de houder.
Origineel BB met EU (geaarde) stekker. Ik zeg d:)b

Ik heb ze afgelopen vrijdag besteld maar heb er wel een paar € meer voor betaald, toen waren ze € 33,58 p/st.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee goed om te horen, ik twijfel nog, ik twijfel nog... Meer om de PB te houden of niet, maarja =p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
CLB schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:11:
Okee goed om te horen, ik twijfel nog, ik twijfel nog... Meer om de PB te houden of niet, maarja =p
Aan je icoontje te zien ben je een Android fan, ik wou in eerste instantie ook voor een Android tablet gaan maar liep laatst tegen de Playbook aan. Volgens de reviews was het een heel degelijk apparaat en ik kan niet anders dan be-amen dat het echt kwalitatief een super apparaat is. Het scherm is mooi en scherp ondanks dat de resolutie "maar" 1024 x 600 is.

Het geluid is ook echt goed en de interface van het OS vind ik ook super. Het enige nadeel dat ik nu kan bedenken is het app verhaal. Het huidige aanbod is karig, maar die uitrol van versie 2.0 zou dat dus moeten verbeteren. Ik zit er in ieder geval met smart op te wachten.

Ik hou hem sowieso, werkt qua opstarten heel wat beter als mijn trage gare Netbook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:39
Blijft de PB nou 200 euro bij bijvoorbeeld bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Vlassie1980 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:51:
[...]

Aan je icoontje te zien ben je een Android fan, ik wou in eerste instantie ook voor een Android tablet gaan maar liep laatst tegen de Playbook aan. Volgens de reviews was het een heel degelijk apparaat en ik kan niet anders dan be-amen dat het echt kwalitatief een super apparaat is. Het scherm is mooi en scherp ondanks dat de resolutie "maar" 1024 x 600 is.

Het geluid

ik heb zelf ook androidd qua tablet maar playbook is echt beter en mis geen apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vlassie1980 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:51:
Het enige nadeel dat ik nu kan bedenken is het app verhaal.
Dat maakt me niet eens zo uit, dat loopt wel los met versie 2.0... Alhoewel de prijzen in de AppWorld wel echt heel hoog zijn in vergelijking met Android of iOS... Een game kan makkelijk 6,00 euro kosten terwijl het voor Android 2,5 kost en waarom dat zo is, geen idee, maar wel echt absurd imho.. Daarom ook nog niks gekocht!

Maar dingetjes zoals bookmarks niet kunnen renamen, niet onthouden waar je stopt met een video zodat je
weer gauw door kunt kijken dat stoort me aan de Playbook, o zo simpel, maar toch is het niet geimplementeerd.

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 31-01-2012 21:01 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:13:
[...]

Dat maakt me niet eens zo uit, dat loopt wel los met versie 2.0... Alhoewel de prijzen in de AppWorld wel echt heel hoog zijn in vergelijking met Android of iOS... Een game kan makkelijk 6,00 euro kosten terwijl het voor Android 2,5 kost en waarom dat zo is, geen idee, maar wel echt absurd imho.. Daarom ook nog niks gekocht!

Maar dingetjes zoals bookmarks niet kunnen renamen, niet onthouden waar je stopt met een video zodat je
weer gauw door kunt kijken dat stoort me aan de Playbook, o zo simpel, maar toch is het niet geimplementeerd.
Sja, dat zijn de details inderdaad. Maar ik vind die absoluut niet opwegen tegen de supersnelle browser met flash, de multitasking, de geweldige multimedia functionaliteit (speelt cd meeste bestanden zonder converteren af), en sowieso de kwaliteit van de hardware build.

Het niet beschikbaar hebben van een flinke bibliotheek aan apps vind ik zelf eigenlijk veel storender dan mijn bookmarks niet kunnen renamen. Maar goed, als 'gewoon op de bank ding' is het echt fantastisch. Dat heet, als ik er straks ook mijn mail op kan checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa voor jou details, voor mij toch redelijk wat grote minpuntjes... Veel bestanden speelt die ook niet af imho.. geen mpegjes, mkv'tjes, DVD-mappen nog niet geprobeerd.. Archostablets spelen alles af, PB's niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
CLB schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:15:
Tsjaa voor jou details, voor mij toch redelijk wat grote minpuntjes... Veel bestanden speelt die ook niet af imho.. geen mpegjes, mkv'tjes, DVD-mappen nog niet geprobeerd.. Archostablets spelen alles af, PB's niet :)
Ik ben het met je eens. Ik heb de playbook voor 7 dagen uitgeprobeerd en daarna weer teruggebracht. Er zijn toch teveel beperkingen vergeleken met een android tablet.

Dit jaar komen er genoeg tegra 3 tablets met een 7 inch scherm met een hogere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoef geen tegra3, oftewel meer power, en ik hoef ook geen hogere resolutie...
De Playbook biedt veel voordelen, zoals de buildquality, stereospeakers, IPS-scherm en OS, apps zijn
een stuk minder maar met OS 2.0 zal dit wat bijtrekken en anders gaan we .apk'tjes omzetten naar .bat-files :)
Tevens ga je ook weinig of geen 64GB tablets krijgen voor zo'n €250,00 afgezien van de Archos 70b (tot nu toe)

Het zijn de kleine dingetjes die ze moeten aanpassen waardoor alles imho gewoon smooth is...
Dingetje hier, pijltje daar, functie'tje zo, lijntje dit, instelling daar en dan is het gewoon echt onwijs tof..

Ben daarom ook zeer benieuwd naar 2.0 (en ja ik kan het al installeren, maar ik wacht wel tot februari als die officieel uit wordt gebracht) Ding bevalt me goed, het OS werkt smooth, design is simpel maar chique, werkt innovatief, de bezelgestures zijn een leuke verrassing en werken erg goed, de batterijduur is voor zo ver ik gezien heb genoeg, menu's zijn simpel, maar pas wat kleine dingen aan en ik ben er zeker van dat ik 'm houd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Inmiddels ontdekt dat je de Playbook ook op kunt laden met de standaard lader als hij uit staat. Dacht dat hij niks deed de eerste keer maar hij laadt dus veel sneller als wanneer je hem aan hebt staan.

Weten jullie trouwens wanneer we de OS 2.0 versie kunnen verwachten? Stond laatst op nu.nl dat volgens betrouwbare bron de update op 17 feb zou verschijnen maar volgens mij heeft BB dat niet bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoiets, soms lees ik weleens 4 februari... Ach zou wel tof zijn, kunnen we echt gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
CLB schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:15:
Volgens de specificaties zou hij gewoon mpeg af moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

technoaddict schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 07:36:
[...]

Volgens de specificaties zou hij gewoon mpeg af moeten spelen.
Het zal ehm wellicht liggen aan het feit dat de MPEG is voorzien van een niet ondersteunde Audio Track (of kan dit niet binnen de MPEG Extentie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Mooi alternatief voor de playbook http://www.amazon.de/gp/p...=463375173&pf_rd_i=301128
Single core maar wel Android en sd slot. Leuk alternatief voor een galaxy oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Gianni Rombios schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:03:
Mooi alternatief voor de playbook http://www.amazon.de/gp/p...=463375173&pf_rd_i=301128
Single core maar wel Android en sd slot. Leuk alternatief voor een galaxy oid.
Inderdaad leuk ding, maar gezien de specs toch een stuk minder. RAM, Camera, WLAN, op veel dingen toch een stuk minder :) Maar leuke prijs alsnog voor zo'n tablet van een goed merk. Voor 40 euro meer is de Playbook toch wel een stukkie aantrekkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayda
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Weten jullie trouwens wanneer we de OS 2.0 versie kunnen verwachten? Stond laatst op nu.nl dat volgens betrouwbare bron de update op 17 feb zou verschijnen maar volgens mij heeft BB dat niet bevestigd?

Ik heb ongeveer een week geleden gelezen dat het het 17 februari zal verschijnen. zie link
http://www.gadgetboys.nl/...berry-playbook-uitgelekt/

[ Voor 3% gewijzigd door hayda op 02-02-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Volgens mij is er nog niks nieuws bekend en hopen we op 17 februari (of eerder natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens is de 17 februari ook genoemd om het feit dat het dan wordt aangekondigd, of het dan gelijk te verkrijgen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hoe het syncen met iTunes werkt? Ik heb dit aangegeven in de sync-instellingen..
Maar is het nog steeds een kwestie van drag-and-drop of moet ik de Playbook kunnen zien in iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
CLB schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 18:50:
Weet iemand hoe het syncen met iTunes werkt? Ik heb dit aangegeven in de sync-instellingen..
Maar is het nog steeds een kwestie van drag-and-drop of moet ik de Playbook kunnen zien in iTunes?
Nu ben ik zelf wel erg benieuwd hoe dit werkt.
Ben zelf een iTunes hater maar als het goed werkt dan is het zeker een keer de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel makkelijk, snel en simpel, gewoon via de Blackberry Desktop Software:
Blackberry Playbook & iTunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
CLB schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 19:00:
Heel makkelijk, snel en simpel, gewoon via de Blackberry Desktop Software:
[afbeelding]
Dat ziet er zeker netjes uit.
Toch maar een keer iTunes openen ;)

Bedankt voor screenshot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iTunes is echt een butprogramma, maar als je al je tags in orde hebt, werkt het toch wel erg mooi en smooth :+

EDIT: Volgens mij werkt het hetzelfde als via drag and drop, want als ik m'n PlayBook dan benader krijg ik ook gewoon dezelfde mapjes te zien, maar ik vind het best, laat hem maar syncen via die Desktop software, dan komt echt alles 100% in orde, ook qua settings en albumplaatjes en dergelijke, werkt allemaal wel best zo! :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PjHQbOH0EhvptDOVywc8kQ9e/full.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door CLB op 03-02-2012 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:36
Hebben jullie ook problemen met het installeren van apps in de appstore? Hij geeft installatiefout 0008 en die komt naar voren voordat hij begint te downloaden.. Vervelend als iknet iets wil proberen.
Ik draai de laatste firmware

[ Voor 7% gewijzigd door RoelsRules op 02-02-2012 19:48 ]

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen problemen hierzo...

Kleine know-how.. Als je een app open hebt staan, dan slide je vanaf de onderste rand naar boven en zie je een miniatuurtje, dat weet iedereen wel.. Om die te sluiten kun je op het kruisje eronder drukken, maar ook vanaf het miniatuurtje naar boven sliden, dan wordt die ook gesloten.. Net ontdekt, wel weer grappig slide-feitje vind ik =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
RoelsRules schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 19:47:
Hebben jullie ook problemen met het installeren van apps in de appstore? Hij geeft installatiefout 0008 en die komt naar voren voordat hij begint te downloaden.. Vervelend als iknet iets wil proberen.
Ja ik zit precies met het zelfde probleem.
Zou je is naar instellingen willen gaan en dan naar BlackBerry ID?
Krijg je daar ook een foutmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Shizzel026 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 20:00:
[...]

Ja ik zit precies met het zelfde probleem.
Zou je is naar instellingen willen gaan en dan naar BlackBerry ID?
Krijg je daar ook een foutmelding?
Nee die doet het bij mij gewoon.. Raar dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Al een reboot gedaan? De store is wel traag maar werkt wel,ik heb net de nieuwe buienradar opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Reboot al geprobeerd maar dat hielp niet. Zojuist weer geprobeerd en het werkt weer... Waarschijnlijk zat het in de appstore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:35
Ik vind het trouwens wel echt rete irritant dat het toetsenbord steeds sluit als je wat intypt op bijvoorbeeld Marktplaats. Is dit bij iedereen zo? Ook op de beta van 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen probleem hier met het toetsenbord.. zit je wel in een tekstvak te typen?

Twee vraagjes:
- Hoe krijg ik een gemaakte screenshot naar m'n PC? Ik kan hem niet sharen vanuit de fotogallerij?
Krijg hem ook niet met BlueBox in m'n Dropbox-folder, maar misschien doe ik wat fout? Naar mezelf mailen?

EDIT: Dom van mij, kan natuurlijk geuploaded worden naar m'n Tweakersalbum, vandeweek zelf gedaan :+ :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PjHQbOH0EhvptDOVywc8kQ9e/full.jpg

- Bij het geinstalleerde 'Air Browser' krijg ik constant de melding:
Wow! Can't find any folder... Make sure your device is not connected in Mass Storage mode to your computer, then hit refresh' maar dat is die helemaal niet... Paar keer gerefreshed en reinstalled, maar werkt helaas niet...

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 03-02-2012 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Authorisatie staat goed? zie http://www.thekrobox.com/...-browser-issues-no-files/
Neem anders een andere browser, Files and Folders is handig met o.a. direct versturen van bestanden. Ik zou hem niet meer kopen nu de OS update voor de deur staat. Ghost explorer is een andere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was 'm, many thanks! Zelf vond ik het niet via Google en nooit aan die authorisaties gedacht!
Dag Peter Yorn :w en dag HiDef Playbookfilmpje d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 03-02-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

CLB schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:17:
Dat was 'm, many thanks! Zelf vond ik het niet via Google en nooit aan die authorisaties gedacht!
Dag Peter Yorn :w en dag HiDef Playbookfilmpje d:)b
Ik heb dat HiDef Playbook filmpje nooit gezien =(. Iemand die daar een Mirrortje voor Online heeft staan, schijnt echt Grafisch Geweld te zijn =), I wanna blow away some friends with this Amazing Device =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als je hem op demo-modus zet? Dan moet die dat filmpje gaan draaien volgens mij...?
(of hij staat er gewoon niet op en je kan hem dus ook niet in demo-modus draaien.. Dan moet je hem hier ff downloaden!)

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 03-02-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Gedrag van toepassingen op Demonstratie zetten is aan te raden (multitasken ipv taskswitchen ). Demo-modus kun je niet zomaar aanzetten omdat je dan een retailer code nodig hebt. http://btsc.webapps.black...ype=kc&externalId=KB27752

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
RoelsRules schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 19:47:
Had daar ook last van. Oplossing: zet de datum op 2014. Reboot. Zet datum terug op 2012 en reboot weer. Nu zou je weer gewoon moeten kunnen installeren vanuit appstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
Frank S schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:39:
[...]

Had daar ook last van. Oplossing: zet de datum op 2014. Reboot. Zet datum terug op 2012 en reboot weer. Nu zou je weer gewoon moeten kunnen installeren vanuit appstore.
Dat had ik eerder moeten weten, gister weer helemaal terug gegaan naar de 1.8 versie en net de update 2.0 beta binnen gehaald omdat ik niks kon downloaden uit de app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:37:
[...]

Ik heb dat HiDef Playbook filmpje nooit gezien =(. Iemand die daar een Mirrortje voor Online heeft staan, schijnt echt Grafisch Geweld te zijn =), I wanna blow away some friends with this Amazing Device =).
En als je de videos app opent, staat hij er dan niet ook gewoon bij? Of is dat alleen 1.0.x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Die standaard Facebook app werkt wel ok, maar een vriendin van me speelt Farmville en ik wordt knettergek van al die updates! Iemand een idee hoe je dat uitzet, in de browser versie kon ik hem uitzetten maar in de app kon ik het niet vinden.

Andere vraag: is er in de browser een makkelijke manier om te wisselen tussen tabs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Laatst online: 31-08 12:16
Ik las vanmiddag iets over dat de Playbook zeer binnenkort een EOL (end of life) status krijgt. Wat houdt dat precies in? Dat er geen software meer voor wordt ontwikkeld?

edit: bron

[ Voor 26% gewijzigd door Muchachooo op 04-02-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
F#ck#ng h#lll, ik had nog laatst gelezen dat ze met een 3G variant zouden komen. Heb mijn Playbook speciaal aangeschaft omdat versie 2.0 in aantocht is. Mag hopen dat die alsnog uit gaat komen.

Jammer, want de Playbook is kwalitatief een zeer goede tablet die als grootste nadeel de beperkte hoeveelheid apps heeft.

Bericht ziet er redelijk officieel uit.

Edit: Lijkt erop dat de wifi only versie eruit gaat en de 3G variant die gaat vervangen. RIM probeert Android developers te motiveren door voor zet te belonen met een Playbook als ze een Android app aanleveren voor in de App World. Het is dus te vergelijken met de opvolging van de iPad2 op de eerste iPad lijkt me...

[ Voor 30% gewijzigd door Vlassie1980 op 04-02-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:07
Het enige wat ik nog mis op mijn PB is email support en yahoo messenger.
Als bonus wil ik eigenlijk ook nog skype. Maar ik ben al lang tevereden als OS.2 uitkomt met email :D
Mogelijk is hij binnenkort dan wel EOL maar voor mij kicked hij ass genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muchachooo schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:23:
Ik las vanmiddag iets over dat de Playbook zeer binnenkort een EOL (end of life) status krijgt. Wat houdt dat precies in? Dat er geen software meer voor wordt ontwikkeld?

edit: bron
Gelukkig maar, het zou ook niet gezond zijn als ze veel langer dan een jaar dezelfde tablet blijven verkopen. Dat doet de concurrentie immers ook niet. Het is al een tijd bekend dat er een opvolger komt. Die weer iets sneller is, iets beter scherm etc. Oh ja, en 3G natuurlijk. Maar die zal echt niet voor de huidige afbraakprijzen in de markt gezet worden.

Het platform als geheel blijft gewoon bestaan, 2.0 zal gewoon uitkomen en RIM zal blijven proberen software te ontsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Het bericht komt denk ik hier vandaan http://crackberry.com/tel...uts-wifi-version-eol-list
Wordt dus uitverkocht bij telus 32gb voor 149 dollar... Mooie aanbieding.

Eol kun je positief uitleggen. Er komt tenminste nog een opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Het houdt dus niet in dat heel het platform ophoudt te bestaan en er geen aparte apps ontwikkeld worden? Want die android player lijkt me nou ook niet alles, dus het zou fijn zijn als veelgebruikte apps als Skype, Facebook etc ook voor de Playbook beschikbaar worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Muchachooo schreef op zondag 05 februari 2012 @ 01:05:
Het houdt dus niet in dat heel het platform ophoudt te bestaan en er geen aparte apps ontwikkeld worden? Want die android player lijkt me nou ook niet alles, dus het zou fijn zijn als veelgebruikte apps als Skype, Facebook etc ook voor de Playbook beschikbaar worden...
Nee, volgens mij komt RIM gewoon binnenkort met een iets aangepaste versie met 3G erbij en zijn de huidige Playbooks binnenkort uitgefaseerd. RIM weet donders goed wat momenteel het grootste mankement is aan de Playbook en dat zijn de beperkte mogelijkheden van de apps en het missen van een mail client.

Facebook zit er standaard op hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Ja oke, maar met de nieuwe software die o.a. mail, contacten en agenda's ondersteunt, evenals de veelbesproken android player die het mogelijk maakt om de meeste android applicaties te draaien op je Playbook, zijn beide mankementen zo goed als verholpen. Dat heeft verder toch weinig met het device te maken?

Misschien dat ik EOL verkeerd interpreteer, dat weet ik niet. Maar het lijkt me niet de bedoeling dat een tablet van minder dan een jaar oud al niet meer ondersteund wordt, of er nou wel of geen nieuwe versie is. De iPad 1 wordt toch ook nog steeds van updates voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruznik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-06 11:37
Hallo,

Ik heb sedert gisteren een playbook en ben dus een volledige newbie op dit vlak.
Ik heb mij dan maar onmiddellijk de 64Gig aangeschaft omdat deze toch in promotie was.
Nu zit ik wel met volgende vraag.
Mijn PB is gebridged met mijn 9780.
Helaas zie ik bij 2 icoontjes nog altijd een geel uitroepteken staan.
Namelijk bij Contacts en Bridge Files.
Bij de andere bridge icoontjes is deze weg.
Wat scheelt er hiermee? Ik kan ze wel openen.

Is het ook normaal dat ik geen mp3 via mijn playbook kan zien op mijn 9780?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:43
Muchachooo schreef op zondag 05 februari 2012 @ 10:25:
Ja oke, maar met de nieuwe software die o.a. mail, contacten en agenda's ondersteunt, evenals de veelbesproken android player die het mogelijk maakt om de meeste android applicaties te draaien op je Playbook, zijn beide mankementen zo goed als verholpen. Dat heeft verder toch weinig met het device te maken?

Misschien dat ik EOL verkeerd interpreteer, dat weet ik niet. Maar het lijkt me niet de bedoeling dat een tablet van minder dan een jaar oud al niet meer ondersteund wordt, of er nou wel of geen nieuwe versie is. De iPad 1 wordt toch ook nog steeds van updates voorzien?
EOL betekent niet meteen niet ondersteund. EOL betekent dat ze ze niet meer maken. RIM kennende zullen ze gewoon updates blijven uitbrengen, dat doen ze met hun telefoons ook altijd erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Archie_T schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:42:
[...]

EOL betekent niet meteen niet ondersteund. EOL betekent dat ze ze niet meer maken. RIM kennende zullen ze gewoon updates blijven uitbrengen, dat doen ze met hun telefoons ook altijd erg netjes.
EOL is gewoon uitgefaseerd. het produkt wordt niet merr gefabriceerd. De nieuwe playbook lijkt veel op de oude met wat aanpassingen. De opbrengsten van de uitverkoop en genomen verlies.lijkt erop dat blackberry nog eenmaal een tablet uitbrengt. De update vior de software ggaat verder omdat de nieuwe tablet veel meekrijgt van de oude. os2 is al goed voor gewoon gebruik. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:31
Software uitwisselen is niet toegestaan op GoT.

[ Voor 73% gewijzigd door RoD op 06-02-2012 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Archie_T schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:42:
[...]

Datzelfde probleem had ik ook. als je de taal op Engels zet, in je settingsmenu, dan moet dat opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 00:30:
[...]

Datzelfde probleem had ik ook. als je de taal op Engels zet, in je settingsmenu, dan moet dat opgelost zijn.
Probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Ik heb afgelopen vrijdag de Playbook besteld bij bol.com. Nu weet ik zeker dat de Playbook de tablet is die ik wil hebben, maar heb wel het vermoeden dat zodra ik hem in mijn handen heb, ik denk, wow best klein.
In tegenstelling tot de meesten hier heb ik de playbook nooit in mijn handen gehad :) Maar zijn hier mensen die zich het zelfde hebben afgevraagd en wat is de ervaring? Even wennen en dan is het een ideale grootte? Ik ben dus benieuwd naar jullie ervaring.

[ Voor 10% gewijzigd door technoaddict op 06-02-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:26:
Ik heb afgelopen vrijdag de Playbook besteld bij bol.com. Nu weet ik zeker dat de Playbook de tablet is die ik wil hebben, maar vraag me toch soms af of de tablet niet te klein is.
In tegenstelling tot de meesten hier heb ik de playbook nooit in mijn handen gehad :) Maar zijn hier mensen die zich het zelfde hebben afgevraagd en wat is de ervaring? Even wennen en dan is het een ideale grootte? Ik ben dus benieuwd naar jullie ervaring.
Ik had voor dat ik bestelde ook nog nooit een playbook vast gehad, maar ik heb er alleziens geen spijt van ;).

Ik vind hem perfect qua grootte: hij ligt goed in de handen (je kunt makelijk met twee duimen typen) en hij past nog juist in mijn jaszak als ik hem mee pak.
Voor films en surfen enzo vind ik hem ook groot genoeg, maar dat hangt af van wat je gewoon bent denk ik.
Vergeleken met de iPad van mijn broer is hij een stuk kleiner maar wel veel mobieler, je pakt hem zo mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:07
Vanaf morgen begint Rim's BB DevCon Europe in Amsterdam!
Hopelijk ook veel Playbook nieuws, goodies, apps etc...

Feb 7, 10:30 live webcast : General Session

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Waarschijnlijk een officiele aankondiging van OS2.0 :)
Ik ben er morgen bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb iets nieuws ontdekt tot mijn grote ergenis. ik had de laatste os 2 beta en had mijn playbook hele.0maal uitgezet. ik heb vervolgens later de adapter aangesloten maar wilde toen mijn blackerry weer opstarten maar heb de aan knop te lang ingedrukt. Het systeem begon niet op te starten. dus stekker eruit en opgestart en wat denk je 1.08.606. nu werkt mijn browser niet meer en gebruik nu maar even simple browser. moet denk ik een gehele reset doen maar wil mijn data niet kwijt aan documenren. boeken en strips etc.

update aangevraagd na 2.0 maar nog niet te zien na 16 uur. maar even wachten.

gelukkig eerkt de rest nog wel en met de alternatieve browser kom ik er ook wel maar het is wel weird. dus tijdens het laden niet op.de aan/uit knop komen. eerst de stekker eruit en aanzetten en dan weer opladwn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Tip = Dolphin browser HD nu te krijgen in appstore (gratis)

Interessant nieuwtje over bb appworld.

http://www.nu.nl/tech/273...market.html?from_mobile=1

[ Voor 57% gewijzigd door Gianni Rombios op 07-02-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gianni Rombios schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:53:
Tip = Dolphin browser HD nu te krijgen in appstore (gratis)
Can't find it... Zit nog op 1.0.8... misschien heeft dat ermee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
hm ja dat zal het wel wezen, jammer. Het is een mooie (android) browser, de gestures zou ik ook graag in de standaard browser terug zien. Ook mooi snel en helder beeld. Geen autocomplete, addons mogen ook niet gedownload worden. Onthoudt ook wachtwoorden maar ik vrees dat je die bij een reboot weer kwijt bent (zoals bij veel andere android apps).

Nobex radio en berzerk ball zijn twee andere leuke freewares. Radio 53L8 kende ik niet eens, best leuk op de playbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 13:22
Sinds wanneer krijg je android apps in de blackberry App World? Is voor het eerst dat ik dat merk.

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Je kunt ze herkennen aan het blauw/paarse "verzamelscherm" als je ze afsluit of als ze soms vastlopen. Verder het zwarte startscherm met loading draaiend wit rondje. Ook de zwartgrijze statusbalk onderaan met links het witte pijltje naar links. Bijvoorbeeld bijna alle gratis jigsaw puzzles. Zijn er denk ik minimaal sinds de eerste beta2.

[ Voor 16% gewijzigd door Gianni Rombios op 07-02-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
CLB schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:56:
[...]

Can't find it... Zit nog op 1.0.8... misschien heeft dat ermee te maken?
Ik kan hem wel vinden :?

Edit:
Moet ik wel goed lezen... ik zit op 2.0 beta

[ Voor 11% gewijzigd door Shizzel026 op 07-02-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Zo, ik heb mijn Playbook ook binnen. Eerste indruk: leuk speeltje! Hij is erg responsive, OS werkt fijn...
Paar nadelen:
  • Lange opstartduur
  • erg kleine aanknop
  • hij laadt zeer langzaam op
  • geen mogelijkheid tot delen van foto's of andere bestanden (via Facebook, bluetooth etc)
En ik had gehoopt dat aangezien ik hem heb gekregen op de BB Developers Conference, ik wel een versie van OS2 zou krijgen met Messages, Calendar etc, maar helaas...

Dan dus maar wachten :) Iemand nog leuke app tips?

[ Voor 12% gewijzigd door Muchachooo op 07-02-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
Muchachooo schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:01:
Zo, ik heb mijn Playbook ook binnen. Eerste indruk: leuk speeltje! Hij is erg responsive, OS werkt fijn...
Paar nadelen:
  • Lange opstartduur
  • erg kleine aanknop
  • hij laadt zeer langzaam op
  • geen mogelijkheid tot delen van foto's of andere bestanden (via Facebook, bluetooth etc)
En ik had gehoopt dat aangezien ik hem heb gekregen op de BB Developers Conference, ik wel een versie van OS2 zou krijgen met Messages, Calendar etc, maar helaas...

Dan dus maar wachten :) Iemand nog leuke app tips?
Gekregen voor gratis, waarom dat zo??? :)

Foto's kan je verwijderen door van boven naar beneden te "swiepen" en dan edit foto's.
Dus vanaf het zwart beetje naar het midden.

G*d stop maar weer met computeren vandaag ben er niet bij lees de helft maar.

2.0 beta kan je heel makelijk downloaden via dev site van BB.

[ Voor 4% gewijzigd door Shizzel026 op 07-02-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine aanknop = kwestie van bezel naar bezel swipen en je Playbook gaat aan :) Opladen ligt aan de oplader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Hier ook gratis dankzij devcon. En ook geen mailclient, dit is gewoon via de site alsnog erop te zetten?
Ik zit op 0711 (v2)

Om te proberen spiderman mayhem gekocht maar errortijdens installeren :(

[ Voor 23% gewijzigd door SYQ op 07-02-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:54
stond laatst ergens dat als je je android app geschikt maakt voor playbook, je ook een playbook krijgt.
bron nu.nl denk ik

doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
Klopt, BB wil er vanaf geloof ik.
Shizzel026 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:10:
[...]
Gekregen voor gratis, waarom dat zo??? :)

2.0 beta kan je heel makelijk downloaden via dev site van BB.
Alle attendees van de Dev Con kregen een playbook :)
Je kon aangeven of je een versie wil met de software die nu voor het publiek beschikbaar is, óf een versie met een Developer Beta van OS2.0
Ik ben voor de laatste gegaan, maar helaas zijn de nieuwe features van 2.0 daar nog niet bij inbegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:58
Nouja wil er vanaf.. ik denk dat ze jou willen stimuleren om apps te maken voor de PB :). Dat is immers een belangrijk deel van het verdienmodel voor RIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik heb hier een 3rd party USB lader liggen, die geeft als output 1.0 ampere terwijl de standaard meegeleverde lader 0,7 ampere doet.

Heb hem nu aangesloten in de hoop dat mijn Playbook dan sneller oplaadt, maar kan het eigenlijk ook kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk ook naar voltage en dergelijke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampfimann
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik ben ook naar de DevCon geweest en gekozen voor de Playbook met Developer Beta OS2.0.

Nu krijg ik na het starten en afsluiten van mijn camera een vervelende boodschap wanneer ik opnieuw mijn camera probeer te gebruiken ("camera in gebruik"). Na deze melding doen mijn voor en achter camera's het niet meer, kan ik geen filmpjes meer afspelen en doet de muziekplayer het ook niet :'(

Hopelijk ligt dit aan de Developer Beta OS2, want anders ben ik mooi genaaid. Downgraden lukte ook al niet, omdat de BlackBerry PC software geen andere versies kon vinden.

Andere mensen die met deze problemen rondlopen?

[ Voor 189% gewijzigd door Kampfimann op 08-02-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 11:51
Ik heb nu ongeveer 1 maand de Playbook in mijn bezit, super leuk ding om 's avonds op de bank mee te spelen. Android apps draaien prima onder OS 2.0 Beta maar gisteren start ik de tablet op, typte mijn wachtwoord in en ineens klapt heel het apparaat uit! Ik schrok even en zette hem opnieuw aan, nu werkt de tablet wel maar is de software terug gezet naar 1.08 en zijn mijn favorieten in de browser verdwenen. Ook de Mail bridge naar mijn 9780 werkt niet meer, als ik de app start verdwijnt hij direct weer.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Heb een beetje het idee dat het apparaat van slag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 17:54

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Vlassie1980 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:48:
Ik heb hier een 3rd party USB lader liggen, die geeft als output 1.0 ampere terwijl de standaard meegeleverde lader 0,7 ampere doet.

Heb hem nu aangesloten in de hoop dat mijn Playbook dan sneller oplaadt, maar kan het eigenlijk ook kwaad?
De adapter kan maximaal 1 ampere leveren. Echter is het een spanningsbron, dus levert hij 5 volt en al naar gelang de behoefte maximaal 1 ampere. Het hangt dus van het apparaat af (bepaald door de weerstand) of hij het ook gebruikt. Daar kun je zo niks over zeggen zonder de specs ter weten.
Als een adapter een stroombron zou zijn, dan zou hij altijd 1 ampere leveren en dus wel je aangesloten apperaat kunnen opblazen.
CLB schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:50:
Kijk ook naar voltage en dergelijke :)
USB is altijd 5 Volt, dus dat zal wel loslopen. Gelukkig is dat allemaal gestandariseerd.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:48:

http://forums.crackberry....e-without-reading-646538/
Op je standaard lader moet echt 5V 2A staan, anders is het een smartphone lader. Geel oranje stekker. Was jouw playbook het demo exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vlassie1980 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:01:
Afbeeldingslocatie: http://www.kloegcom.nl/bibliotheek/Blackberry/Laders/Blackberry_ASY-18080-006_Micro_USB_Oplader_Lader_220V.jpg
Ik gebruik deze, die dus ook in de verpakking zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik heb dus blijkbaar bij de Media Markt een verkeerde lader meegekregen, en ik me maar afvragen waarom het zo tergend lang duurde voordat hij volledig was opgeladen.

Zie trouwens dat als ik die hogere ampere lader gebruik er een ander icoontje verschijnt. Wekt in ieder geval de indruk dat hij harder laadt :)

Lader met 1 ampere:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cx3NPrXvyv6eSoBi87226I4n/medium.jpg

Standaard lader ( volgens mij een standaard BB phone lader )
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/v435rK3TWVVwRtnLqkkbswGQ/thumb.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door Vlassie1980 op 08-02-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
Muchachooo schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 08:09:
Klopt, BB wil er vanaf geloof ik.

[...]

Alle attendees van de Dev Con kregen een playbook :)
Je kon aangeven of je een versie wil met de software die nu voor het publiek beschikbaar is, óf een versie met een Developer Beta van OS2.0
Ik ben voor de laatste gegaan, maar helaas zijn de nieuwe features van 2.0 daar nog niet bij inbegrepen.
Shit dat had ik moeten weten. Zaten er nog kosten aan verbonden om naar de Dev Con te kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Shit dat had ik moeten weten. Zaten er nog kosten aan verbonden om naar de Dev Con te kunnen komen?
Regular price: 350, met korting zelfs 250! Of via de crackberry site en dan kon je voor 175 dacht ik.. Maar ja.. als je gewoon student bent, ben je voor 90 euro gewoon binnen en daar heb ik hartelijk gebruik van gemaakt.

Heb wel gewoon gekozen voor optie A, niet de beta dus. Was voor mij geen toegevoegde waarde en het is ook aangegeven dat je niet de nieuwe features van OS2 zou krijgen.
Ben er superblij mee. Het werkt fijn en snel. De grootte vind ik perfect. Hij past zelfs in me binnenzak. Toegegeven, moet dan wel een beetje proppen. Met een kleine periode om te wennen kan ik nog best aardig snel typen met 2 duimen ook! Heel ander verhaal dan op de iPad.

Schermkwaliteit is verdomd aardig. Dat demo-filmpje doet het inderdaad goed. Apps heb ik nog niet heel veel gebruikt. Wel een beetje in Kobo books zitten kijken en dat ziet er best netjes uit. Je kan kiezen uit 200 gratis titels (waarvan sommige eigenlijk dubbel zijn, dus het werkelijke aantal ligt meer rond de 190?). Voornamelijk (Engelse) literaire klassiekers.. maar eigenlijk zouden mensen die meer moeten lezen! Ik hoop er iig de tijd voor te vinden.

De touch-bezel werkt fantastisch. Voelt heel natuurlijk aan. Geen gezeik met een home-knop en dat switchen tussen verschillende apps werkt gewoon.

Ga er maar eens muziek en films op gooien. En wellicht comics als er een goede comic viewer is. Iemand daar ervaring mee?

Paar dingen:
- me browser crasht een paar keer zonder reden. Toch wel iets om in de gaten te houden denk ik.
- ik zie geen manier om me files en me geheugencapaciteit in te zien? Wellicht dat ik hier gewoon over heen kijk, maar iig geen app 'Files' zoals op de blackberry telefoons. Mssn dat het via desktop manager kan, maar ja, ik zou het graag ook op me playbook zelf willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:06:
Hier ook gratis dankzij devcon. En ook geen mailclient, dit is gewoon via de site alsnog erop te zetten?
Ik zit op 0711 (v2)

Om te proberen spiderman mayhem gekocht maar errortijdens installeren :(
Als je draait doen veel, games het niet omdat ze voor 1.x zijn gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:33

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

itsyaboy schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:09:
[...]

- ik zie geen manier om me files en me geheugencapaciteit in te zien? Wellicht dat ik hier gewoon over heen kijk, maar iig geen app 'Files' zoals op de blackberry telefoons. Mssn dat het via desktop manager kan, maar ja, ik zou het graag ook op me playbook zelf willen zien.
Hiervoor gebruik ik de Air Browser. Werkt voldoende voor wat ik ermee wil.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
FooLsKi schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:15:
[...]

Hiervoor gebruik ik de Air Browser. Werkt voldoende voor wat ik ermee wil.
Werkt idd prima voor wat ik wil! Dank u vriendelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:03
[...]- ik zie geen manier om me files en me geheugencapaciteit in te zien? Wellicht dat ik hier gewoon over heen kijk, maar iig geen app 'Files' zoals op de blackberry telefoons. Mssn dat het via desktop manager kan, maar ja, ik zou het graag ook op me playbook zelf willen zien.
Je kan via het instellingen icoontje - info over - hardware - wel zien hoeveel GB je over hebt, standaard zit er geen mogelijkheid op om de files te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Ah, got it thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als je gewoon student bent, ben je voor 90 euro gewoon binnen.
Gelijk heb je! En een 16GB? Playbook 'gekregen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Gelijk heb je! En een 16GB? Playbook 'gekregen'?
Yup. En ook via mama's creditcard als verjaardagskado dus ik heb em idd gekregen ;)

Hoop ondanks alle nieuwigheid toch al op OS2. En dan hoort daar eigenlijk ook een OS7 telefoon bij gezien de touch toevoeging. Even op bezinnen.

Ben wel benieuwd hoe jullie het doen. Met of zonder blackberry telefoon? Hoe is het zonder eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnixzzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-08 21:09
DevCon was erg leuk, inclusief de afterparty en after-after party natuurlijk:) Ze hebben bij het uitdelen alleen niet erg opgelet: ik vroeg om een Beta versie en ik kreeg de normale, terwijl ze tegen iemand die de normale wilde vertelden dat de normale op was?

Ik ga snel maar de beta proberen, want de apps vind ik erg triest...Developen voor dit ding kan nog wel eens erg interresant zijn. Zoals ze gister zelf vertelden op de keynote: Je verdient als developer enorm op de apps, en ik denk dat dat mede is doordat heel basale apps(IM client, fatsoenlijke file browser met netwerkondersteuning) simpelweg nog niet bestaan.

De hardware ben ik overigens zeer tevreden over, erg solide, mooi apparaatje. Die demovideo is om van te smullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
itsyaboy schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:22:
[...]
Yup. En ook via mama's creditcard als verjaardagskado dus ik heb em idd gekregen ;)

Hoop ondanks alle nieuwigheid toch al op OS2. En dan hoort daar eigenlijk ook een OS7 telefoon bij gezien de touch toevoeging. Even op bezinnen.

Ben wel benieuwd hoe jullie het doen. Met of zonder blackberry telefoon? Hoe is het zonder eigenlijk?
Ik heb geen BB, kan me aan de ene kant voorstellen dat het bridgen met een BB toch wat meer voordelen oplevert maar omdat Tablet OS 2.0 eraan komt stoor ik me er niet al te veel aan. Apparaat bevalt me verder prima.

Als ik de Playbook eerder had gekocht had ik me er waarschijnlijk meer aan geergerd omdat ik dan geen uitzicht had op een snelle oplossing :)

Ff heel iets anders: Neem aan dat er niet een mogelijkheid is om met een account te werken? Playbook ligt onder de salontafel en mijn vrouw wil ook wel een keer 'Playbooken' Als ze dan mail gaat checken dan staat mijn account nog open, niet dat ik iets te verbergen heb maar het is niet handig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Vlassie1980 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:05:
[...]

Ik heb geen BB, kan me aan de ene kant voorstellen dat het bridgen met een BB toch wat meer voordelen oplevert maar omdat Tablet OS 2.0 eraan komt stoor ik me er niet al te veel aan. Apparaat bevalt me verder prima.

Als ik de Playbook eerder had gekocht had ik me er waarschijnlijk meer aan geergerd omdat ik dan geen uitzicht had op een snelle oplossing :)

Ff heel iets anders: Neem aan dat er niet een mogelijkheid is om met een account te werken? Playbook ligt onder de salontafel en mijn vrouw wil ook wel een keer 'Playbooken' Als ze dan mail gaat checken dan staat mijn account nog open, niet dat ik iets te verbergen heb maar het is niet handig O-)
Die zelfde vraag heb ik ook :) Maar je zou je mail zo kunnen instellen dat je elke keer je wachtwoord in moet voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Nee dat wordt niks, zie dit topic
http://forums.crackberry....-user-preferences-602491/

@kampfiman het klinkt of je camera defect is, ik vrees dat je pech hebt en de klantenservice moet bellen. Schijnt wel erg goed te zijn.
Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is ALLEEN bedoeld voor het bespreken van de tablet zelf.