Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07 12:56
Gianni Rombios schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 18:21:
@kampfiman het klinkt of je camera defect is, ik vrees dat je pech hebt en de klantenservice moet bellen. Schijnt wel erg goed te zijn.
Ja zeker, heb zelf er goede ervaringen met de helpdesk van Blackberry Playbook.
Binnen een week is die gerepareerd en weer thuis.
Ook verpakking materiaal krijg je opgestuurd via FedEx
Dus dat moet geen probleem zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:54
Vlassie1980 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:02:

Lader met 1 ampere:
[afbeelding]

Standaard lader ( volgens mij een standaard BB phone lader )
[afbeelding]
Ik heb een gesloten doos mee gekregen bij de mediamarkt en mijn playbook geeft de bovenste afbeelding tijdens het opladen.
Ik vind overigens dat het lang duurt voor 'ie opgeladen is. Als 'ie op 30 % staat duurt het zeker 8 uur voor 'ie vol is.
Ik wil dan ook nog een snellader kopen, maar heb nog wel even geduld tot de prijzen misschien iets zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Zo'n snellader vind ik ook wel interessant. Maar die prijzen zijn gewoon veel te hoog voor een lader, dat ga ik echt niet zo snel neerleggen.

Neem aan dat iedereen hier een gele kabel heeft gekregen bij zijn Playbook?

[ Voor 21% gewijzigd door Vlassie1980 op 08-02-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
offtopic:
@Vlassie1980 Mijn playbook moet mee op kampeerfietsvakantie en dan is 8 uur in het toiletgebouw zitten om op te laden echt te lang....

Ik heb een gele kabel stekker gekregen.

[ Voor 13% gewijzigd door miles op 08-02-2012 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Hmm, nu bij albesteld.nl
273537 RIM BlackBerry Rapid Charger - Netspanningsadapter - 24 Watt - voor PlayBook € 19,25 € 19,25
273552 RIM BlackBerry Journal Case - Koffer voor web tablet - echt leer - voor PlayBook € 14,80 € 14,80

Ik heb ze beiden nergens zo goedkoop gezien, Verzendkosten 6 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvemod
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 20:43
itsyaboy schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:09:
[...]
Maar ja.. als je gewoon student bent, ben je voor 90 euro gewoon binnen en daar heb ik hartelijk gebruik van gemaakt.
Sterker nog, er zijn een aantal universiteiten door RIM benaderd en dan kon je als student gratis naar binnen, waar ik hartelijk van gebruik heb gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 17:54

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Vlassie1980 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:30:
Neem aan dat iedereen hier een gele kabel heeft gekregen bij zijn Playbook?
Gele stekker, geen gele kabel.
Afbeeldingslocatie: http://www.adamphones.com/news/wp-content/uploads/2011/11/blackberry-premium-international-charger2.jpg

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
miles schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:03:
Hmm, nu bij albesteld.nl
273537 RIM BlackBerry Rapid Charger - Netspanningsadapter - 24 Watt - voor PlayBook € 19,25 € 19,25
273552 RIM BlackBerry Journal Case - Koffer voor web tablet - echt leer - voor PlayBook € 14,80 € 14,80

Wow zeg, super aanbiedingen, snel toeslaan!
YouTube: BlackBerry PlayBook Journal Case Review nadeeltje van die case is dus het opladen, cradle gaat sowieso niet. Ik heb de leather sleeve, net iets handzamer in de binnenzak.

[ Voor 19% gewijzigd door Gianni Rombios op 08-02-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Heb nu ook een sleeve, maar vind dat toch een beetje gedoe om de playbook klaar voor gebruik te krijgen in een drukke trein waarin ik moet staan met nog een tas in m'n hand en een chipcard en handschoenen en de sleeve nog ergens moet laten...... enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
In dat geval is de journal case handiger. Maar ja hij is ook niet van suiker natuurlijk, ik denk dat de batterij de levensduur gaat bepalen. Hoewel je er thuis nog best wat mee kan als de batterij versleten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Sterker nog, er zijn een aantal universiteiten door RIM benaderd en dan kon je als student gratis naar binnen, waar ik hartelijk van gebruik heb gemaakt :P
Wauw relaxt. Welke universiteiten waren dat dan? Maar ik neem wel aan dat het dan de relevante faculteiten waren? iig zeer mooie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvemod
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 20:43
itsyaboy schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:10:
[...]
Wauw relaxt. Welke universiteiten waren dat dan? Maar ik neem wel aan dat het dan de relevante faculteiten waren? iig zeer mooie deal!
Ja heel relaxt, idd alleen de relevante faculteiten. Bij ons bij Software Engineering (en ik dacht ook de andere IT masters) op de UvA is er een mailtje rondgegaan, daarin werd ook genoemd dat er andere universiteiten waren die deze aanbieding gekregen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens nog minimale eisen aan een Android app die je converteert en uitbrengt in de PB Appworld?
Ik heb namelijk een website gemaakt met HTML5/jQuery die ik wil uitbrengen als Android app.
Dit is eigenlijk een simpele programma schil om een website heen, vraag mij af of RIM dit goed keurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
jhuiting schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:41:
[...]

Ja heel relaxt, idd alleen de relevante faculteiten. Bij ons bij Software Engineering (en ik dacht ook de andere IT masters) op de UvA is er een mailtje rondgegaan, daarin werd ook genoemd dat er andere universiteiten waren die deze aanbieding gekregen hebben :)
Nice. Ik zit op de VU maar heb geen idee of 'wij' zijn benaderd. Ik doe daarvoor eigenlijk ook helemaal geen relevante studie dus het kan best. Wel mooi gebaar naar jullie toe!

on topic:
hmm klopt het overigens dat er geen find/search functie is voor word to go? maakt het lezen van grote bestanden wat lastiger, als ik bijv een bepaald stuk van een samenvatting wil lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:07
miles schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:03:
Hmm, nu bij albesteld.nl

Ben ook nog op zoek naar een hoesje/case waarbij ik mijn PB er niet hoef uit te halen om er mee bezig te kunnen. Het liefst ga ik denk ik ook voor een Journal Case...en dit is zeker een mooie prijs. Echter na even te hebben gekeken naar de shopreview...(waarin alleen 2 slechte reviews staan) vertrouw ik die winkel niet helemaal. Ik wacht nog wel even denk ik want een case voor 40 euro vind ik gewoonweg te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Big-Opti schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:46:
[...]
Ben ook nog op zoek naar een hoesje/case waarbij ik mijn PB er niet hoef uit te halen om er mee bezig te kunnen. Het liefst ga ik denk ik ook voor een Journal Case...en dit is zeker een mooie prijs. Echter na even te hebben gekeken naar de shopreview...(waarin alleen 2 slechte reviews staan) vertrouw ik die winkel niet helemaal. Ik wacht nog wel even denk ik want een case voor 40 euro vind ik gewoonweg te duur.
Afbeeldingslocatie: http://usih.merchantrunglobal.com/ImageHosting/ViewImage.aspx?GlobalID=1004&MerchantID=10329&ImageID=25515&DisplaySize=-1&ListingID=458591
Ik ben persoonlijk erg Gecharmeerd van deze case: http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=320827669631 voordeel daarvan is ook nog dat je kan kiezen of je hem in Landscape of Portrait mode wil neerzetten =).
Vlassie1980 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:05:
[...]
Ff heel iets anders: Neem aan dat er niet een mogelijkheid is om met een account te werken? Playbook ligt onder de salontafel en mijn vrouw wil ook wel een keer 'Playbooken' Als ze dan mail gaat checken dan staat mijn account nog open, niet dat ik iets te verbergen heb maar het is niet handig O-)
Hoewel dit geen Oplossing is voor jou Probleem, vindt ik juist dat hier een deel van de Kracht van BlackBerry Bridge ligt. Op het moment dat je het Apparaat afstaat verbreek je jou Bridge verbinding en kan iemand anders zich "aanmelden" om met zijn / haar Persoonlijke Agenda en Mail de PlayBook te gebruiken =).

[ Voor 46% gewijzigd door JunkieXP op 09-02-2012 14:41 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
JunkieXP schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:16:

Ik ben persoonlijk erg Gecharmeerd van deze case: http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=320827669631 voordeel daarvan is ook nog dat je kan kiezen of je hem in Landscape of Portrait mode wil neerzetten =).
Bedankt voor de link, echter als ik bij die item kijk, zenden ze niet naar NL. Echter heb ik nog eens op die naam gezocht en kwam ik uit bij : http://www.ebay.com/itm/L...ories&hash=item2a19088c8a.
Maar daar is hij ong. 46 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big-Opti schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:09:
[...]

Bedankt voor de link, echter als ik bij die item kijk, zenden ze niet naar NL. Echter heb ik nog eens op die naam gezocht en kwam ik uit bij : http://www.ebay.com/itm/L...ories&hash=item2a19088c8a.
Ik heb exact dezelfde voor $12,95 gekocht ex verzendkosten een paar weken geleden, de advertentie bestaat niet meer.
Maar 46 euro lijkt mij iets aan de dure kant, ik zou nog even verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

[...]

Apart, dat was een Directe Link naar de Supplier waar ik mijne vandaan heb.

Het lijkt Storm te hebben gelopen met die Cases, waardoor er nu schaarste ontstaan is waardoor ze de Prijs kunnen verhogen. Voor €46,- kun je (binnen Nederland) betere Cases halen vermoed ik.

Misschien dat dit nog wat is voor je: http://www.intertoys.nl/g...ren-opbergtas-583912.html wel wat Bulky, maar wel een mooie Prijs en goede bescherming.

Excuses voor de valse hoop. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Hieronder nog een interessant stukje over de fouten die RIM naar eigen zeggen heeft gemaakt bij het lanceren van de Playbook: http://webwereld.nl/analy...fout-met-de-playbook.html
Gepubliceerd: Woensdag 8 februari 2012
Auteur: Kristian van Tuil

Telefoonfabrikant RIM is te hard van stapel gelopen met het op de markt brengen van een tablet. Het gebrek aan apps had voorkomen kunnen worden, zegt het bedrijf zelf.

"We hadden beter moeten luisteren naar de vraag vanuit de markt, daar hebben we een inschattingsfout gemaakt", geeft Benelux-topman Arnaud Bret toe in een vraaggesprek met Webwereld.

Doof voor de markt
Toen Research in Motion (RIM) vorig jaar juni met de PlayBook een tablet op de markt bracht, heeft het bedrijf verzuimd te luisteren naar de signalen vanuit de markt. "We hadden toen moeten weten dat een platform niet kan slagen zonder apps en content. Ik ben daar heel eerlijk over, dat is een leermoment geweest", zegt de bestuurder van de Canadese fabrikant.

Desondanks ziet de Fransman nog veel kansen voor de inmiddels flink afgeprijsde tablet.Het apparaat krijgt eind deze maand een update naar de tweede versie van zijn besturingssysteem PlayBook OS.

Bret sprak met Webwereld tijdens de BlackBerry Developers Conference, die dinsdag en vandaag voor het eerst in Europa gehouden wordt. Ondanks de moeizame lancering van de tablet en de tegenvallende verkopen van het bedrijf in de zakelijke markt, weigert de Benelux-topman de toekomst somber in te zien: "We verkopen de meeste prepaid-telefoons, zien op ieder vlak groei en hebben een ontzettend enthousiaste ontwikkelaarscommunity."

Developers in de watten gelegd
Het evenement in de RAI staat dit jaar volledig in het teken van apps. Tijdens de ochtendpresentatie vertelde ceo Thorsten Heins dat RIM voor de applicatiewinkel App World de twee miljard downloads van apps is gepasseerd en dat er dagelijks 6 miljoen door gebruikers geïnstalleerde apps bij komen. Om de ontwikkelaarscommunity een steuntje in de rug te geven, kreeg iedere deelnemer aan het congres een PlayBook.

Daarnaast zal de tablet ook worden toegezonden aan iedere ontwikkelaar die zijn app binnenkort converteert naar RIM's .BAR-formaat. Dat kan namelijk sinds kort via de nieuwe Android Player voor de PlayBook. Daarnaast wordt de online community flink uitgebreid om het delen van kennis en tools te faciliteren en worden de kosten voor het aanmelden als ontwikkelaar bij App World geschrapt.

Het evenement was met 2000 aanmeldingen ontwikkelaars twee weken terug al uitverkocht. "We mikken op jonge, lokale ontwikkelaars en zijn blij dat er op dit evenement zo'n 500 Nederlandse developers zijn afgekomen", zegt Bret. Hij constateert dat met name in Nederland als een van de weinige landen het merk BlackBerry vooral leeft onder consumenten. "In Nederland worden per gebruiker veruit de meeste apps geïnstalleerd."

'BlackBerry is op zakelijk vlak nog steeds de meest stabiele keuze'
Hoewel Bret toegeeft dat BlackBerry het in de zakelijke markt iets minder goed af gaat, maakt hij zich geen zorgen over een verdere teruggang. "De wereld is afgelopen jaren wel veranderd. Consumenten hebben veel meer keuze gekregen. Maar we zien daarmee ontwikkelingen als de consumerisatie en BYOD niet als bedreiging, maar als kans, want wij staan nog steeds bekend als het meest veilige en betrouwbare systeem. BlackBerry spreekt daarom een hoop zakelijke gebruikers nog steeds enorm aan en we doen er alles aan om ons platform in de toekomst nog aantrekkelijker te maken."

Dat platform wordt momenteel herzien in de vorm van de opgepoetste BlackBerry OS 7 en PlayBook OS 2.0 besturingssystemen, maar daarmee speelt RIM geen troefkaarten. De werkelijke revolutie komt pas met BlackBerry 10, zo beloven Heins en Bret, maar van dat besturingssysteem - dat ergens eind dit jaar het licht moet zien - was op 'DevCon' nog geen spoor te bekennen, ondanks dat er flink wat woorden aan gewijd werden.

Pas als het echt af is
"Maar geloof mij maar dat onze engineers wereldwijd achter de schermen keihard werken om het op tijd klaar te stomen. Al moet ik er wel bij zeggen dat we het niet op de markt zullen brengen voordat wij denken dat het echt af is. We hebben het al eerder uitgesteld, en niet voor niets. Als het af is moet het perfecte software zijn, vanaf de lancering ondersteund door flink veel apps en content." Een releasedatum voor de software bleef daarom dinsdag uit.
Laten we hopen dat ze ervan geleerd hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Leuke tip voor muziekliefhebbers:

BluePlayList is nu in de appworld te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gianni Rombios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:05:
Leuke tip voor muziekliefhebbers:

BluePlayList is nu in de appworld te vinden.
Ik kan hem anders niet vinden? Of is het Beta only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Probeer hem dan even via google te vinden
Blueplaylist handster playbook

Bij mij werkt de link van web naar appworld juist niet meer sinds beta2.

Ik heb trouwens wel het idee dat er behoorlijk veel "appjes voor een gratis playbook" binnenkomen. Met name in bijv India of Pakistan natuurlijk een superdeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Net even een review in mekaar geflanst:
productreview: BlackBerry PlayBook 64GB Zwart review door Vlassie1980

Commentaar / opmerkingen welkom, foto's volgen zsm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Die case heb ik zelf ook en bevalt me erg goed. De PB zit er goed in vast en de hele voorkant is vrij (veel cases dekken de bezel deels af). Zo'n maand geleden had ik 'm voor zo'n 14 euro incl. verzendkosten (uit Duitsland) in 6 dagen in huis van deze shop: http://stores.ebay.nl/maxsuperdeal
Momenteel heeft 'ie ze niet maar wellicht binnenkort weer... 46 euro is i.i.g. absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Laat maar :?

[ Voor 97% gewijzigd door miles op 10-02-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_NL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:07
Ik heb dezelfde case via ebay en dezelfde leverancier.
http://www.ebay.com/itm/w...iewItem&item=320827669631
Als ik er nu op klik, kan ik hem zonder verzendkosten en voor $12,99 naar Nederland laten sturen hoor.....

Bevalt super en al helemaal voor dat bedrag.

Voordeel is dat er inderdaad een draaipunt opzit, zodat de binnenzijde van de case die tegen het beeldscherm zit ook aan de binnenzijde blijft en niet op een vuile tafel komt, zoals al eens eerder opgemerkt werd bij cases van bijvoorbeeld Targus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
Bob_NL schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:14:
Ik heb dezelfde case via ebay en dezelfde leverancier.
http://www.ebay.com/itm/w...iewItem&item=320827669631
Als ik er nu op klik, kan ik hem zonder verzendkosten en voor $12,99 naar Nederland laten sturen hoor.....
Klik nog eens a.u.b. een kijk dan eens bovenaan je scherm. Ik krijg:
"This listing was ended by the seller because the item is no longer available".
Als ik vervolgens weer zoek vind ik deze weer:
http://www.ebay.com/itm/F...ories&hash=item4ab38ebfed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Vaag... Als ik in App World kijk bij Modern Combat of Nova 2 dan kan ik ze niet aanschaffen?

Krijg de melding: Dit item wordt niet ondersteund door het huidige apparaatprofiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viggen60
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 21:33
Vlassie1980 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:16:
Vaag... Als ik in App World kijk bij Modern Combat of Nova 2 dan kan ik ze niet aanschaffen?

Krijg de melding: Dit item wordt niet ondersteund door het huidige apparaatprofiel.
heel simple. gewoon uw landinstellinig op usa zetten. dan kan je alles rustig downloaden. voor te kunnen spelen maakt het niet uit welk land je insteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
viggen60 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:47:
[...]

heel simple. gewoon uw landinstellinig op usa zetten. dan kan je alles rustig downloaden. voor te kunnen spelen maakt het niet uit welk land je insteld.
Hmmz beetje vaag maar ik zal het zo wel even proberen. De omschrijving van beide titels in de App World is overigens in beide gevallen in het Duits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:43
Vlassie1980 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:16:

Ik heb het nog gekker, ik heb helemaal geen knop om aan te schaffen. http://tinypic.com/view.php?pic=349focx&s=5 land op usal geprobeerd.
edit
En om één of andere onduidelijke reden werkt het nu gewoon weer..

[ Voor 7% gewijzigd door Archie_T op 11-02-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb berichten op buitenlandse fora gelezen over dat de PlayBook niet kan tetheren via een BB die op AT&T zit.
Nu kan ik gelukkig via mijn Torch wel via het T-mobile netwerk tetheren, maar ik wil graag weten of iemand er ervaring mee heeft of dit ook met Tele2 kan?

Mijn T-mobile abonnement is bijna afgelopen en Tele2 heeft leuke sim-only abonnementen, Tele2 werkt met T-mobile netwerk dus het zou eigenlijk hetzelfde moeten werken denk ik?
Bij Tele2 heb je voor €3,- al 100 minuten of voor €6,-al 200 minuten plus nog €12,50 voor BIS met 1GB data.
Bel toch nooit dus dan ben ik voor €15,50 per maand klaar en heb ik 1GB data (meer dan genoeg).
En dan wacht ik mooi de volgende kerst af om mijn volgende BB met BB10 os te kopen.

Kan iemand bevestigen of tetheren mogelijk is via Tele2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Maakt het trouwens nog uit qua laadduur of de Pb standby staat of helemaal uitstaat?

[ Voor 39% gewijzigd door Vlassie1980 op 12-02-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opladen in standbye modus is te verwaarlozen. In standby verliest de playbook ongeveen 8% van zijn batterij capicitieit dus 0,33 per uur. Dus bij het opladen zal het iets meer dan 1% zijn van de gewone laadtijd. Dus niet echt boeiend maar wel een goede vraag.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:32:
Zijn er trouwens nog minimale eisen aan een Android app die je converteert en uitbrengt in de PB Appworld?
Ik heb namelijk een website gemaakt met HTML5/jQuery die ik wil uitbrengen als Android app.
Dit is eigenlijk een simpele programma schil om een website heen, vraag mij af of RIM dit goed keurt?
Volgens mij zitten er verder geen eisen aan de app, behalve dat je alle vermeldingen naar Android eruit moet halen. Aangezien gewoon een mobiele website is, waar een BB schil omheen komt, kun je het ook als native BB app uitbrengen. Dit is vrij eenvoudig te doen. Alle app's die tussen de 3 en 13e februari toegevoegd worden geven namelijk het recht op een gratis Playbook.

Zelf had ik namelijk nog nooit een app gemaakt en heb in een uurtje ofzo een mobiele website verpakt in een BB app en deze gesigned. Vervolgens een account aangemaakt voor de App World en mijn KvK gegevens gemaild.

Zaterdagavond kreeg ik een mailtje dat ik "op weg was" naar een gratis Playbook, mijn app moest alleen nog goedgekeurd worden :)

http://us.blackberry.com/...et/playbook_offer2012.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Zonet even voor het eerst Modern Combat 2 HD multiplayer gespeeld. Dat is me wel een partij wennen met die controls als je voor FPS games muis en toetsenbord gewend bent zeg :p

Had aan het begin echt het idee dat die andere gasten of aan het cheaten waren of alsnog met een externe muis en toetsenbord spelen.

Misschien een idee om een apart topic te maken voor Playbook apps? Die is er hier op GoT nog niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:39
Best goed idee. Ik vind Rush Popcorn ofzo iets echt een super leuk spel. Het is een soortgelijk spel als Fruit Ninja ofzo op Android? Moet je fruit doormidden hakken. Ik en mn vriendin zijn hooked aan dat spel :)
Vraag me alleen wel af of de levensduur van de touchscreen niet drastisch naar beneden gaat aangezien we constand lopen te 'vegen' over het scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik heb inmiddels ook een Playbook App topic gemaakt:
BlackBerry Playbook Apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
BlackBerry PlayBook OS 2.0 Releasing February 21st
http://n4bb.com/blackberr...0-releasing-february-21st

[ Voor 31% gewijzigd door Gianni Rombios op 15-02-2012 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
Zou erg nice zijn!
Vraag me alleen af of het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Shizzel026 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:41:
[...]

Zou erg nice zijn!
Vraag me alleen af of het waar is.
17, 21, the delay continues. Ik begin te balen van de Houding van RIM tegenover haar gebruikers, ondanks ik nog steeds met veel plezier gebruik maak van hun Producten, begint deze nonchalante houding toch wel een blok aan het been te worden. Want we weten nu al dat 2.0 niet zo perfect gaat zijn als men dat doet voorstellen.

Deze houding zorgt er ook voor dat minder "trouwe klanten" het eventuele geloof wat ze hebben beginnen te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
JunkieXP schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:49:
[...]

17, 21, the delay continues. Ik begin te balen van de Houding van RIM tegenover haar gebruikers, ondanks ik nog steeds met veel plezier gebruik maak van hun Producten, begint deze nonchalante houding toch wel een blok aan het been te worden. Want we weten nu al dat 2.0 niet zo perfect gaat zijn als men dat doet voorstellen.

Deze houding zorgt er ook voor dat minder "trouwe klanten" het eventuele geloof wat ze hebben beginnen te verliezen.
Volgens mij is er vanuit Blackberry nooit officieel een datum door gegeven.
Of ik moet het helemaal fout hebben.

Over het dat de 2.0 niet zo perfect gaat worden als men denkt dat ik nu nog erg moeilijk te beoordelen natuurlijk.
De 2.0 beta is niet de volledige versie en er zitten bepaalde opties niet in.

Laten we rustig afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 13:10
Uit het nieuws zo ver zit alleen BBM er niet bij. Dat kan ik toch moeilijk een ramp noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Bij RIM zijn ze gewoon zo van: "We zijn er hard mee bezig maar gaan niks releasen voordat het helemaal af is."

Ik begrijp dat ze niks halfbakken willen releasen en dat ze geleerd hebben van hun fout met de release van de Playbook maar een beetje transparantie richting de gebruikers mag wel. Zelf heb ik de Playbook aangeschaft omdat de Android App Player beschikbaar zou komen in versie 2.0, en ik heb hem pas 3 weken dus ik kan nog wel een beetje geduld opbrengen. Maar voor de mensen die de Playbook al heel wat langer hebben zal het geduld heel wat minder zijn.

OS 2.0 zou wel deze maand uitkomen als ik de officiele berichten mag geloven dus ik wacht rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OS 2 zal nog wel foutjes hebben ook als het daadwerkelijk verschijnt De beta draait aardig maar met internet soms wat laggy tijdens het surfen . Zo nu en dan de cache cleanen scheelt weer.Nu wachten op de final met elke maand een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:31
Ik kijk meer uit naar OS10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayda
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:15:
OS 2 zal nog wel foutjes hebben ook als het daadwerkelijk verschijnt De beta draait aardig maar met internet soms wat laggy tijdens het surfen . Zo nu en dan de cache cleanen scheelt weer.Nu wachten op de final met elke maand een update.
Cleanen van cache had ik nog niet gehoord, zal vanavond thuis gaan proberen. Laatste gerucht over os 2 is op 21 februari http://www.gadgetboys.nl/...kondiging-op-21-februari/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
Dat gaat ben ik bang nog wel even duren.
Ik wil een nieuwe telefoon kopen natuurlijk een BB.
Wachten tot dat er een OS10 toestel aankomt of de 9900 halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk ansich, maar dat komt niet op de Playbook dus ja...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Off-topic:
Ik zie mezelf toch niet echt snel een BlackBerry phone kopen, heb de Playbook puur gekocht omdat het een tablet is met een hele goede bouwkwaliteit.

Het design van een BB phone komt op mij nogal lomp over, heb gisteren een SE Xperia Ray ontvangen en dat is een heel klein maar prachtig apparaatje.

Van de screenshots van OS10 die gisteren verschenen werd ik ook niet warm of koud, zag er gewoon net zo uit als Android maar dan iets andere icoontjes. Laat RIM maar iets moois doen met de gestures die ze nu op de Playbook gebruiken, dan wordt het voor mij heel wat interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
OS10 niet voor Playbook? Meen me een ander artikel te herinneren waarin werd aangegeven dat enkel de Playbook in aan merking zal gaan komen voor een update naar OS10.

Overigens van de week een BB Journal Cover bij Amazon UK besteld. De playbook ziet er meteen als een discreet Moleskine notitieblok uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026
Vlassie1980 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:49:
Off-topic:
Ik zie mezelf toch niet echt snel een BlackBerry phone kopen, heb de Playbook puur gekocht omdat het een tablet is met een hele goede bouwkwaliteit.
Offtopic:
Ben nu ook een BB gebruiker en dit wil ook zeer graag blijven gebruiken QWERTY 4 evah ;)

Maar goed back on topic.

Nee OS10 komt niet naar Playbook misschien Playbook 2 of 3 of 3s ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TDCCBB schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:31:
OS10 niet voor Playbook? Meen me een ander artikel te herinneren waarin werd
aangegeven dat enkel de Playbook in aan merking zal gaan komen voor een update naar OS10.
nieuws: RIM gaat BlackBerry OS 10 niet op bestaande devices zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
bartbh schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:38:
[...]

Volgens mij zitten er verder geen eisen aan de app, behalve dat je alle vermeldingen naar Android eruit moet halen. Aangezien gewoon een mobiele website is, waar een BB schil omheen komt, kun je het ook als native BB app uitbrengen. Dit is vrij eenvoudig te doen. Alle app's die tussen de 3 en 13e februari toegevoegd worden geven namelijk het recht op een gratis Playbook.

Zelf had ik namelijk nog nooit een app gemaakt en heb in een uurtje ofzo een mobiele website verpakt in een BB app en deze gesigned. Vervolgens een account aangemaakt voor de App World en mijn KvK gegevens gemaild.

Zaterdagavond kreeg ik een mailtje dat ik "op weg was" naar een gratis Playbook, mijn app moest alleen nog goedgekeurd worden :)

http://us.blackberry.com/...et/playbook_offer2012.jsp
Ik heb m'n bestaande apps even gesigned voor de BB Playbook en ik heb zaterdag ook een mailtje ontvangen dat ik de eerste stap voltooid had. Overigens kun je net zo lang APK's toesturen totdat ze 'm goedkeuren, mochten ze 'm afkeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Deze Util is handig voor het sideloaden van je BAR files
http://n4bb.com/vnpbutils...-blackberry-playbook-apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Hij is weer 300 euro bij bol.com. Ben ik blij dat ik de playbook anderhalve week geleden heb gekocht bij bol.com voor 200 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle versies zijn weer aanzienlijk omhoog gegaan qua prijs ja, handig om eventueel door te verkopen als ik 2.0 weinig pluspunten vind bieden en ik toch een andere tablet wil.. HDMI-output is trouwens op en top, heel mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Best wel jammer dat de browser geen Silverlight en Windows Media Player ondersteuning bied. Wou Champions League live kijken maar dat gaat niet werken.

Heb het al geprobeerd via http://nos.nl/dossier/275...oi-2012/tab/259/live/wmv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:01:
Best wel jammer dat de browser geen Silverlight en Windows Media Player ondersteuning bied. Wou Champions League live kijken maar dat gaat niet werken.

Heb het al geprobeerd via http://nos.nl/dossier/275...oi-2012/tab/259/live/wmv/
Beetje offtopic, maar wellicht lukt het om 20.45 uur via deze site http://www.firstrowsports.eu/sport/football.html

• Ryatzu
CLB schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:23:
[...]

Okee lekker tegenstrijdig dan... :?

[afbeelding]
Playbook OS2.0 is toch eigenlijk gewoon OS10?
Volgens mij zit daar de verwarring in.

• TDCCBB
Ryatzu schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:32:
[...]

Wellicht is dat de verwarring bij nu.nl, dat zij ook denken dat OS2 OS10 is. En heeft CLB alsnog gelijk.

De tijd zal het leren, denk soms dat ze er bij RIM ook nog niet over uit zijn. Hoewel een ander nieuws bericht meldt dat ze ook aan het werk zijn aan OS3. 8)7

• Ryatzu
TDCCBB schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:02:
[...]

Wellicht is dat de verwarring bij nu.nl, dat zij ook denken dat OS2 OS10 is. En heeft CLB alsnog gelijk.

De tijd zal het leren, denk soms dat ze er bij RIM ook nog niet over uit zijn. Hoewel een ander nieuws bericht meldt dat ze ook aan het werk zijn aan OS3. 8)7
Haha precies, laten we maar eerst gewoon wachten op 2.0 ;)

• shimi
  • Laatst online: 26-06-2024
het laatste nieuws van All About Phones

http://www.allaboutphones...ijk-op-MWC-het-licht.html

• Vlassie1980
Dus dan zou het minimaal 27 februari worden, bleh ik dacht dat de update eerder zou komen maar tis niet anders. Die paar extra dagen kunnen er ook nog wel bij.
Ryatzu schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:32:
Daar zit je fout volgens mij, OS 2.0 is geen OS10, dat komt hoogstens pas eind van 2012 namelijk :)

• Shizzel026
CLB schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:00:
[...]

Daar zit je fout volgens mij, OS 2.0 is geen OS10, dat komt hoogstens pas eind van 2012 namelijk :)
Gezien het uitstellen van de update 2.0 denk ik zelfs pas begin 2013.
Duurt lang.....

• Ryatzu
Shizzel026 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:06:
[...]

Gezien het uitstellen van de update 2.0 denk ik zelfs pas begin 2013.
Duurt lang.....
Als ze slim zijn brengen ze het te gelijk uit voor de playbook en de nieuwe bb telefoons.
Dan zou ik wel overwegen om zo'n nieuwe telefoon te halen, mits het ook ondersteuning bied voor android apps.
Inderdaad, en hij er zo uit ziet of nog mooier;
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1328077919.jpeg

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
Weet iemand of er al een fatsoenlijke foto-viewer is, die zelf de foto steeds ververst? Er zit wel een standaard viewer bij, maar daar valt niets aan in te stellen en laat elke 2s een andere foto zien.

• Vlassie1980
pegagus schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:59:
Weet iemand of er al een fatsoenlijke foto-viewer is, die zelf de foto steeds ververst? Er zit wel een standaard viewer bij, maar daar valt niets aan in te stellen en laat elke 2s een andere foto zien.
Daar ben ik inderdaad ook naar op zoek. Ik wil namelijk een quick charge stand gaan kopen en de Playbook als een digitaal photoframe gaan gebruiken maar ik heb ook geen goede app kunnen vinden om het werkend te krijgen. Wil dan gewoon mijn eigen foto's erop zetten zodat ik die ook kan laten afspelen.

• Gianni Rombios
  • Niet online
Photo Frame Pro kan basic slideshows doen. Kostte dacht ik 75 cent.
Edit: kost nu 2 dollar / 1 euro 50, maar er is wel een gratis proefversie.
Nadeel is je kunt alleen instellen op 10, 30, 60 seconden/minuten.
Niet getest met veel foto's, ik heb hem eigenlijk nog niet gebruikt, alleen getest.

[ Voor 63% gewijzigd door Gianni Rombios op 16-02-2012 20:14 ]

• miles
weer een prijsverlaging, gaat lekker zo.

• kingcharles
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01-2023
Het lijkt wel of ik op steeds meer websites niet meer kan inloggen. Probleem is dat na invoeren van username / password weer terug gestuurd wordt naar de login pagina. Gebruik de beta versie. Op PC en Android phone geen enkel probleem dus ik verdenk de playbook browser.
Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingcharles schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:18:
Het lijkt wel of ik op steeds meer websites niet meer kan inloggen. Probleem is dat na invoeren van username / password weer terug gestuurd wordt naar de login pagina. Gebruik de beta versie. Op PC en Android phone geen enkel probleem dus ik verdenk de playbook browser.
Meer mensen last van?
Dit probleem had ik ook met telebankieren en eerst ook dqt hij geen wachtwoorden onthoud.Dat laatste is geen probleem meer maar het inloggen bijnmijn bank wel. Wordt netjes teruggebracht. Het is geen browser probleem omdat ik ook een ander browser op de playbook heb getest en daarbij gebeurde het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Ik heb het soms ook, maar dan met de Facebook app. Kom terug op de login pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzel026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingcharles
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01-2023
kingcharles schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:18:
Meer mensen last van?
Gebruik nu de Dolphin HD browser en daar heb ik dat probleem gelukkig niet meer mee. Kan overal weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 17:54

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Afgelopen week was mijn Playbook opeens helemaal van slag.

's Avonds nog gebruikt (ben lichtelijk verslaafd aan Bubble Birds) en opgeladen. De volgende dag schakelde ik hem in, na een tijdje kwamen die gekleurde ballen in beeld. Daar bleef hij heel lang op hangen totdat hij op zwart ging en enkel een 2x achter elkaar knipperende rode status led gaf. Zoeken op internet gaf aan dat dit vaker voorkomt. Proberen te resetten door het indrukken van beide volumetoetsen en de powertoets hielp niet. Dus aangesloten op een PC met daarop de Desktop Suite, die gaf een melding over een niet functionerende aangesloten Playbook en de vraag of ik deze wilde updaten. Dat dus maar gedaan. Desktop Suite downloade een image van het OS en plaatste deze op de Playbook. Hierna ging deze weer alle wizzards door zoals bij een eerste inschakeling. Een update werd nog opgehaald en geinstalleerd. Hij doet het nu weer. Maar alles wat erop stond ben ik kwijt (dat is geen probleem). Vertrouwen in het device heeft er wel een aardige deuk door opgelopen omdat dit echt zonder enige aanleiding gebeurde.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Even afwachten op de update van playbook, tot nu toe bevalt die me wel alleen is die voor zakelijk gebruik toch net niet terwijl ik hem daarvoor wil gaan gebruiken.

minpuntjes
- accu is niet zo denderend ( ~5uur ? )
- moeite met google mail/agenda/calender (uiteraard via browser)

pluspuntjes
- geweldig beeld
- erg goede browser (flash hd werkt perfect, ook het streamen van live voetbal via flash)
- formaat. toetsenbord makkelijk te gebruiken met 2 duimen
- als netwerk share te benaderen via de mac/pc !

mocht update me niet bevallen gaat die id verkoop en komt er waarschijnlijk een chromebook voor in de plaats. een asus prime had ik liever maar wat een wanproduct is dat als ik de ervaringen lees op got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar 5 uur. Ik doe met koud weer of in het vliegtuig ongeveer 9-10 uur. In Azie met 28 graden. 8 - 9 uur.

In het vliegtuig voornamelijk films ,lezen en muziek. Thuis of ergens.anders wifi internet, email en alle voorgaande en soms een spelletjes.

Met de laatste update beta 2. X heb ik wel meer multitask
problemen. Blijft soms even 10 seconden hangen. Hoewel na
Afsluiten van de playbook en herstarten geen enkel probleem meer.
Mischien cache probleem.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DakuGosuto
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10-2024
SYQ schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 13:25:

- accu is niet zo denderend ( ~5uur ? )
Check even met BatteryGuru de status (health) van je accu, 5 uur lijkt me persoonlijk nogal kort. Schijnt ook een bepaalde garantieregeling voor te zijn, als ik me niet vergis staat dat ergens eerder in dit topic.

Heb zelf overigens nog steeds problemen met flash onder 2.0, het het kijken van een youtube filmpje kan ik de volgende niet meer bekijken, tenzij ik m'n pb restart :(. Hopen dat de update van de 21ste dit probleem repareert. Ben ook erg benieuwd naar de facebook/twitter/linkedin integratie met de nieuwe native e-mailclient, verwacht hier veel van! Kan daarom niet wachten! :D

[ Voor 31% gewijzigd door DakuGosuto op 18-02-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
zijn er naast de native email client en mogelijkheid voor android apps nog andere grote voordelen met 2.0? want ik lees vooral over deze 2 genoemde toevoegingen, en weinig over andere toevoegingen of aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Verbinding kunnen maken met netwerk schijf
- Een BlackBerry telefoon als muis+toetsenbord kunnen gebruiken voor je PlayBook (kun je de PlayBook voor films of browsen gebruiken via HDMI op je TV)
- Een verbeterde bridge functionaliteit waarmee je foto's en documenten nu via één klik kunt delen:
YouTube: Share a photo from a BlackBerry smartphone to a BlackBerry PlayBook
- Multitasking binnen email client, wat mij een functie lijkt waar ik erg veel gebruik van ga maken
- Printen vanaf je PlayBook, of je PlayBook als 'netwerkprinter' gebruiken en de 'geprinte' documenten op je PlayBook weergeven.
- BlackBerry Webworks v2.2 en Adobe Air 3.0 ondersteuning

Een overzicht van features:
http://blog.elementa.com/...y-playbook-os-2-0-at-ces/

Maar goed over een paar dagen weten we precies wat het nieuwe OS ons gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
http://www.engadget.com/2...-february-21st/#continued

Lekker vroeg die update, maar niet duidelijk welke tijdzone (3 zones in Canada). Ik gok +8 uur dan is het 12 uur 's middags in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Laatst online: 19:02
Is het zinvol om de rapid charger te kopen of is de standaard lader al voldoende? Ik heb nog geen blackberry playbook dus ik weet ook niet hoelang de standaard lader erover doet(3,5 tot 6 uur?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Nodig is het niet. Kijk eerst maar eens of hij je bevalt en hoeveel je hem gebruikt. Dit is denk ik de goedkoopste voor 28 euro http://www.amazon.de/Blac...B004XKG7WS/ref=pd_cp_ce_0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Mijn PB was rond 20:00 uur op 3%. Aan de standaard meegeleverde oplader gedaan. Nu net rond 1:00 uur thuis gekomen en hij is 100% opgeladen. Max 5 uur bij mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

5 a 6 uur is ook bevestigd door een collega dus lijkt me normaal?

Het lukt me trouwens niet om brightness zelf in te stellen op dit moment met veel omgevingslicht. Of ik moet met me vinger de lichtsensor bedekken. Erg irritant want hij staat op full brightness nu. Via instellingen - scherm staat autodmpen juist uit. Ook aangezet maar helpt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier toch maar de dock besteld, waren geen verzendkosten meer bij dus €28,95:
Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/128685/138397.gif?width=500&height=500

Ben erg benieuwd naar OS 2.0 van vandeweek icm de Androidapps en -games...
Als dat niks is, dan gaat die weer de deur uit, maar dat zien we dan wel weer :)

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 19-02-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
Hier toch maar de dock besteld, waren geen verzendkosten meer bij dus €28,95:

CLB: Heb je toevallig een link van bovenstaand bericht, voor 28,95 wil ik hem ook bestellen, maar zie alleen de de dock van 59,95 bij cool blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van CoolBlue had ik alleen de plaatjes, besteld bij Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Laatst online: 19:02
Bedankt voor de informatie over de rapid charger and de oplaadtijden :). Ik zal dan eerst even afwachten of de tablet mij nou bevalt of niet.

[ Voor 78% gewijzigd door weebeast op 19-02-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het even uitgezocht en kan vrij weinig andere bronnen vinden.

Wel ben ik dit artikel tegengekomen:
http://gigaom.com/mobile/...pport-mobile-advertising/
UPDATE: RIM responded more than two hours after the publication of this story and said it will support ad services that are built into Android apps, but there will not be support for BlackBerry ad services for those apps with the launch of the App Player.
Het komt er naar mijn idee op neer dat het bij de launch niet mogelijk is, maar mogelijk later wel.
Blijft wel een beetje een vaag verhaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

CLB schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:44:
Van CoolBlue had ik alleen de plaatjes, besteld bij Amazon.de
thx voor de tip, heb ook maar 1 besteld.
Pagina: 1 ... 13 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is ALLEEN bedoeld voor het bespreken van de tablet zelf.